16 ביולי 2011

צבעוניות אקספרסיבית



הקיץ מביא איתו שלל צבעים מסביבנו ולנו נותר להשתלב וליהנות משלל הצבעים הללו. נראה שלקים זו הבחירה המתבקשת להשתולל עם הצבעים כי הם לא משפיעים על מראה הפנים שלנו ולא צריך להתאים אותם לשום דבר אחר. אבל  כשבוחרים באיפור אולי האייליינר הוא זה שהכי אפשר "להתפרע איתו" מבחינת צבע ביומיום. נכון, אפשר להתפרע בקיץ גם עם צללית צבעונית, אבל היא תראה הראה יותר נועזת ובולטת בלוק מאייליינר ולא בטוח שזה הלוק שנרצה בו ביומיום (תדמיינו למשל צללית כחולה על העפעף לעומת פס של אייליינר כחול).
אייליינר צבעוני, כמו עיפרון עיניים צבעוני, בא טוב במיוחד בקיץ, הוא לא מכביד כמו אולי מוצרי איפור אחרים ויש אותו בהמון גוונים כך שכל אחת יכולה למצוא גוון להתחבר אליו שהוא לא האייליינר השחור המקובל והפופולרי. בכלל אייליינר זה מוצר אקספרסיבי מאוד שיוצר הבעה ומעניק אופי ללוק שלנו. אין ספק שזה הזמן להתחיל לחרוש על האייליינרים הצבעוניים!

פלטת אייליינרים של סמאשבוקס: גוונים מוצלחים ליומיום
מצד ימין למעלה הפלטה סגורה

פלטת האייליינרים המטאלים/שימרים של סמאשבוקס הינה פלטה קטנה עם עשרה גוונים צבעוניים שונים. יש כמות ממש קטנה מכל גוון ובסה"כ כ- 1.7 גרם לעומת כ- 3.4 גרם באייליינר ג'ל Jet Set הבודד של סמאשבוקס - כלומר חצי כמות שעולה כמעט כפול במחיר בשביל ליהנות משלל הגוונים... אין מה לומר, בהחלט גוונים יפהפיים שנראים מאוד מבטיחים, צבעוניים אך מאופקים, לא זוהרים ונועזים מדי, בהחלט מתאימים ליומיום. לצערי אין ממש מה להשוות את איכות ה- Jet Set לאלו בפלטה, לא מדובר על אותה הפורמולה בכלל. אלו צבעים יפים אך הפיגמנט שלהם לא כל כך נועז כמו שאפשר לחשוב. הם אכן מעניקים מראה צבעוני אך לא אינטנסיבי מאוד. הפורמולה דקה יחסית והעמידות בסה"כ בסדר אבל גם אין מה להשוות לביצועים של ה- Jet Set של סמאשבוקס. לפעמים תוך כדי מריחת האייליינר הזה, בדומה לאייליינרים אחרים, הניסיון לעבות ולהדגיש את התיחום גורם לתוצאה הפוכה של "מחיקת" הצבע, כאילו העור נחשף והצבע לא נתפס. במקרה כזה ההמלצה שלי מלבד שימוש מקדים בפריימר עיניים הוא להמתין כמה שניות שיתקבע מעט החומר (לא להמתין לייבוש סופי)  ואז לעבור עליו שוב.
פלטת האייליינרים הזו מגיעה באריזה מלבנית דקה מאוד מחומר צמיגי נעים בדומה לחומר של אריזת הצלליות של סמאשבוקס ולאריזות של Nars, כלומר מתלכלכת מאוד מהר. יש לה מראה פנימית מיותרת, כי מי מניחה אייליינר כמו שצריך עם מראה כזו (ואם יש מי שכן אז היא צריכה לקבל צל"ש). מצורפת אליה מברשת מוזרה שעד היום לא הבנתי מה אפשר לעשות איתה, למרוח אייליינר בטוח לא... כך שחשוב להשתמש במברשת אייליינר אחרת. אגב, קיימות שתי פלטות מהסוג הזה, אחת היא זו שלי עם גוונים מטאליים והשניים היא עם גוונים קרמים אטומים. סמאשבוקס מציינים שבחרו בגוונים הצבעוניים הכי פופולריים ונמכרים לפלטה.
אז למי הפלטה הזו תתאים בעצם? למי שמשתמשת לעיתים רחוקות באייליינר צבעוני, למי שרוצה צבע לעיניים אבל לא נועז מדי, מי שרוצה לגוון בצבע אייליינר אבל לא סגורה על צבע אחד בשביל לקנות רק אותו. אולי זו בעצם מן פלטת דוגמיות כזו להתנסות שמי שתדבק בצבע אחד סביר שתרכוש אותו בגודל רגיל בהמשך.

Urban Decay Ruthless, MAC Patina: מוצלחות עם כל אייליינר צבעוני

אייליינר צבעוני יכול להשתלב טוב עם צללית צבעונית באותו גוון או צללית בגוון מנוגד. אבל לרוב כשאני בוחרת באייליינר צבעוני אני משתמשת בצללית טבעית ניטראלית יחסית שתעניק מראה טבעי אך משודרג. אני בטוחה שלכל אחת יש צלליות מהסוג הזה שכן מדובר על גוונים המאוד פופולרים לשימוש ולא משנה אם בצורה של צללית אבקה או צללית קרם טבעית. על שתי צלליות מוצלחות בחרתי להמליץ כמובן עם פריימר עיניים לפני השימוש בהן אם אנחנו לא רוצות שהלחות הקיצית תעלים לנו אותן במהרה לתוך קפל העין... הן נהדרות עם כל אייליינר צבעוני ונהדרות גם לנטרול וריכוך צלליות צבעוניות או בשילוב איתן.
הצללית הראשונה היא Patina של מאק. מדובר בצללית בגוון חום עם ברק מוזהב ומעט ברונזי. צללית נוחה לשימוש ולהנחה. בסה"כ עמידה אם כי לקראת סוף היום הברק העדין שלה קצת מתעמעם אבל תמיד אפשר לחדש. בשימוש בצללית ברור למה היא מאוד פופולרית מבין הצלליות של מאק. מגיעה באריזה הרגילה של הצלליות הבודדות של מאק ולכן נוחה לנשיאה.
הצללית השנייה היא Ruthless של Urban Decay. הצללית הזו בגוון חום עם תת גוון אפור, ניטראלי לגמרי. ממש גוון טבעי לעפעף (מה הקשר של השם לגוון הזה?...). פורמולה מאוד רכה ומאוד נוחה לשימוש עם עמידות נהדרת. ממש נעימה למגע, קטיפתית. הצללית הזו מעט יותר מבריקה ובהירה מה- Patina. היא חלק מקולקציית Deluxe Eyeshadow של החברה, קולקציה של צלליות איכותיות בעלות פורמולה רכה ופיגמנט מודגש שמאוד נוחות לשימוש באריזת פלסטיק שמנמנה עם מראה פנימית קטנה. מכסה הצלליות בעיצוב צבעוני במיוחד ולכל צללית יש את הדוגמה שלה כשהעיצוב של הצללית הזו הכי מוזר כנראה בכל הקולקציה (ציור של דינוזאור ורובוט). 
אם נשווה ביניהן אז: בהקצנה אם ה- Patina היא חום בינוני כתום חם אז ה- Ruthless היא חום בהיר אפור קר. 
שתי צלליות שונות למרות שבמבט ראשון אפשר לחשוב שהן יחסית מאוד דומות.

Barry M - Peachy Pink: גוון מוצלח, פורמולה מחרידה

גם אם בחרנו אייליינר צבעוני שידגיש את העיניים, אפשר במיוחד בקיץ לדלג על המפלט המתבקש של שפתיים ניטראליות בהכרח. אפשר לבחור שפתון צבעוני, אבל שלא יהיה צבעוני מדי שהמראה לא יהיה ליצני מדי. כלומר, אם בחרנו אייליינר בכחול רויאל אז שפתון ורוד פוקסיה לא ממש יהיה הבחירה הכי  נכונה כי בחיים אנחנו לא נראות כמו בצילומי אופנה יצירתיים ואם לדעתכן כן אז לכו על זה, תתפרעו!... לטעמי הגוונים הקורלים הבהירים והרכים יותר שגם מאוד אופנתיים יכולים להשתלב טוב עם כל אייליינר צבעוני. כאמור יש כל מיני שפתונים קורלים שכבר המלצתי עליהם בבלוג אבל הפעם הבחירה שלי בשפתון די מפתיעה, אולי בגלל המותג. השפתון Peachy Pink של Barry M שמגיע באריזה קטנה יחסית בשחור נקי. השפתון הזה מקבל המון תשבחות ברשת בעיקר בגלל הגוון הקורלי אפרסקי ורדרד המוצלח שלו (ממש כמו השם שלו). עלי לפחות הוא בהיר ובוהק, נועז  יחסית למרות שבתמונות ברשת הוא נראה רך ועדין אם כי הגוון לא נראה אחיד, על כל אחת הוא נראה קצת אחרת. אממה... כלום לא הכין אותי לפורמולה המחרידה שלו. נכון, קראתי בביקורות שהוא קצת יבש ולא הכי עמיד, אבל כנראה שיש דברים שצריך להתנסות בהם לבד בשביל להבין את העוצמה שלהם. השפתון הזה מאוד יבש וזה בהכרח ישפיע על מראה השפתיים שיראו יבשות אף הן. אבל שאני אתייאש משפתון בגוון כל כך יפה וכל כך קיצי? אין מצב. בשפתון הזה אני לא ממליצה להשתמש ישירות על השפתיים אלא רק אחרי מריחת באלם שקוף כלשהו לשפתיים אך לא באלם שומני. בגלל שהגימור שלו מאט אפשר להוסיף ליפ גלוס מעל. מה שמעניין זה שבתחתית השפתון מופיע רק המספר שלו, בלי השם. ממש כמו שקורה בסדרה החדשה של גרלן, ה- Rouge Automatique שכתבתי עליה. פשוט קטע לא ברור בכלל במיוחד שבאתר החברה השם הוא זה שמופיע בהבלטה...

בקיץ זה באמת קשה להשקיע באיפור ואנחנו מנסות להשתמש במינימום מוצרים למקסימום לוק בשביל שלא להכביד על העור ועל ההרגשה. אני חושבת שאייליינר זו נקודת צבע שגם לא מכבידה על הלוק וגם תורמת מאוד לתוצאה הסופית. מאוד מרענן מהלוק העייף "הטבעי" של כל אחת שנייה ברחוב. מי שיותר נוח לה יכולה להשתמש בעיפרון עיניים צבעוני או בעיפרון לבן ומעליו צללית צבעונית שתהפוך אותו לצבעוני. בכל מקרה, עם האייליינר יש גם קאטצ', כי כנראה זה המוצר שאנחנו באופן יחסי הכי פחות מיומנות בו ולכן גם דורש יותר זמן בהנחה. אז חוץ מלצפות בסרטון שיעזור וידריך איך להניח אייליינר מהפוסט על האייליינר השחור ובסרטון כאן עם טיפים על אייליינר צבעוני, מה שנותר הוא להמשיך ולהתאמן. נכון, למי יש כוח וזמן ועוד בחום הזה?... אז תפתחו מזגן ויללה לעבודה. בסוף זה מצליח ובהחלט שווה את זה!


ID

Metallic Cream Eye Liner Palette
גודל: 1.7 גרם
ייצור: סין
מחיר: 160 ש"ח

Eye Shadow
Patina
גודל: 1.5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 90 ש"ח

Deluxe Eyeshadow
Ruthless
גודל: 2.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 18 דולר

Lip Paint
Peachy Pink 147
גודל: 4 גרם
ייצור: בריטניה
מחיר: 4.5 פאונד


Print Page

47 תגובות:

  1. אייליינר צבעוני נשמע כיף. מעולם לא ניסיתי. יש לי בשחור, שבאמת לא הכי מתאים לקיץ, וגם חום, שבו אני לא מרבה ממילא להשתמש.  

    השבמחק
  2. זה באמת כיף ומחמיא בקיץ.
    עם גוון העור, השיער והעיניים שלך את יכולה להשתמש כמעט בכל צבע שיבוא לך :)

    השבמחק
  3. מצד אחד אני מבינה למה אייליינר כחול יותר מתאים מצללית כחולה, מצד שני, אני עדיין חושבת שזה עניין של עד כמה זה מודגש. אם תשימי צללית תכלת עדינה לעומת כחול כחול יהיה הבדל עצום!
    אני חושבת שאם תשארי עם גוונים שהם יותר עדינים ורכים ולא משנה מה תת הגוון שלהם זה יעבוד ברגיעה.
    אבל אייליינר ירוק או לא יודעת ורוד יזעק וצווח הרבה יותר מאיפור נעים באותם גוונים.
    כמובן שזה תלוי בהמון דברים ביניהם במבנה העין וכמה היא מאפשרת להתפרע.
    הפלטה נראית די טוב, אני לא חושבת שהיא יקרה אם היא נותנת לך חצי מהכמות החומר וכפול 10 גוונים.. אחרי, הכל אם משווים למאק, פלואידלייין אד עולה 100 ש"ח. מצד שני, עם התיאור שלך של איכות החומר בעיני זה פשוט לא שווה. אאלט יש גוונים מאוד שווים ומעניינים ל UD. נראה לי שזכור לי משהו מהפנט במיוחד מהבלוג של סקרנג'י..
    בכל מקרה, לרוב אני מעדיפה לקנות גוון ספציפי שמעניין אותי ולא פלטה (כך גם בצלליות)

    הפטינה נמצאת אצלי ברשימה הקונספטואלית, זאת שאם יבוא לי ממש להתחדש במשהו סתם ככה ארככוש אותה. היא לא קוראת או צועקת אלי באופן מיוחד..

    השבוע גם היה חם מאוד (מוציא את החשק מהכל) וגם היתה לי דלקת עיניים מוזרה.. השילוב של שני הדברים האלה הביא אותי לאיפור שלא כולל בכלל איפור עיניים ורק שפתיים צועקות! האמת, מאוד אהבתי את זה, וקיבלתי המון מחמאות. כיף לשים את גירל-אבאוט-טאון ווגאס-וולט ושהם יהיו ההארה היחידה של הפנים. במיוחד אם מכסות את העיניים גם ככה רוב הזמן משקפי שמש ;)
    אבל כמובן שאין לי בעיה לעשות מראה עיניים מושקע עם שפתון וזה לא משנה מה הגוון שלו אבל זאת אני..

    התיאורים שלך של הבארי M ומה שהוא מצריך בשביל למרוח אותו הופכים אותו ללא רלוונטי עבורי, אני רוצה למרוח ולשכוח. ואולי לחדש פעם בכמה זמן. גם לשים מתחת משהו וגם מעל? יאללה שישאר בחנות וישתוק!

    אצלי אין מצב אפילו לא בצחוק להתאפר בלי מזגן. ישר כשאני מתיישבת להתאפר אני מדליקה מזגן, וזה ממש לא משנה אם זה לפני או אחרי שהלבשתי (בהתחשב בזה שהמזגן מקרר בעיקר את האזור שמול מראת האיפור שלי.
    אני בדר"כ שמה אייליינר כשאני מתאפרת כי אין ספק שהוא מדגיש במיוחד, לנסות עם גוונים אחרים יכול להיות מעניין וגם שקלתי את העניין (ושכחתי ממנו משום מה) יחסית לאחרונה. רציתי להזמין כמה מעניינים מ MAD מינרלז. אבל התבאסתי להזמין לבד עם מחיר המשלוח המשוכלל. נו, אולי חודש הבא, נראה.. הקיץ כאן להשאר עוד הרבהההה זמן...

    השבמחק
  4. ואחרי שצפיתי בסרטון..
    אלוהים ישמור כמה היא מדברת!!!
    אפשר היה לעשות את הסרטון ב 2 דק' גנובה לגמרי הבחורה. אבל אין ספק שיש משהו במה שהיא אומרת :)

    השבמחק
  5. מיטלי, אני חושבת שלא משנה מה המינון שנבחר בו, צללית צבעונית תהיה יותר בולטת מאייליינר כי היא על שטח רחב בעור בעוד האייליינר בקו בלבד כשהמסקרה עוד מעדנת את הצבע שלו.
    שימי לב שכתבתי על אייליינרים צבעוניים אך רגועים ליומיום, לא משהו בוהק או בולט מדי. הם מתאימים יותר לערב.
    העניין של המחיר זה באמת שיקול שצריך לקחת, אם מישהי רוצה מגוון הפלטה בהחלט שווה את ההשקעה, אם משתמשים רק בגוון אחד כמובן שעדיף לרכוש אותו בנפרד בגודל רגיל.
    אין ספק שהאיכות של האייליינר בפלטה הזו לא כמו של אייליינר ג'ל בבודד. אבל זה המצב...
    לאורבן דקיי יש צבעים יפים ומאוד צבעוניים ומייק אפ פוראבר (MUFE) הוציאו לאחרונה סדרה מוצלחת של אייליינרים לאחרונה, אבל מדובר על אייליינרים נוזליים מאוד בולטים, לא אייליינר ג'ל. לדעתי זה מתאים למי שמיומנת יותר.

    הפטינה לא צללית מיוחדת בשום צורה לטעמי היא פשוט מאוד יפה ושימושית. פרקטיות זה חשוב גם.

    דלקת עיניים זו בהחלט סיבה טובה לא לאפר אותן. אבל עדיין, בשוטף לא אצא בלי עיפרון ומסקרה...
    זה בהחלט נחמד להדגיש רק את השפתיים אבל עם השפתונים הבולטים שהזכרת גם ככה העיניים זה לא המרכיב הדומיננטי באיפור, לפחות לא אצלי. ברור לי שאצלך "החוקים" לא פועלים אותו הדבר ;)

    השפתון הזה בהחלט לא למפונקות, אבל אחרי כל המחמאות שקיבל ברשת הייתי חייבת לבדוק אותו. אבל כמו שכתבתי: גוון מהמם, פורמולה מחרידה...

    אני גם לא מבינה איך אפשר להתאפר בלי מזגן, שום דבר לא מצליח ממש להתקבע.
    אני משתמשת המון באייליינר בקיץ כי זה באמת לא מכביד אבל מוסיף המון ללוק הסופי.
    תשתמשי באייליינרים שיש לך, למשל הכחול היפה, בסוף תגע ההזדמנות הנכונה להזמין מה שאת רוצה.

    טיפני בסרטון כרגיל חופרת למות... יש לה סרטון עדכני שעשתה לאחרונה גם על אייליינרים צבעוניים ולמרות שהוא קצר יחסית היא ממשיכה בחפירה...:
    http://www.youtube.com/watch?v=Vf_cJwW9PIc&feature=channel_video_title

    השבמחק
  6. האייליינרים שהיא מראה הם מצד אחד לא מופרעים לגמרי מצד שני, הם כן מובחנים מאוד. הסגול והכחול, הטורקיז הוא מאוד בוהק, ניסיתי אותו במאק והיה - ואו!!
    בסוף רכשתי אחר שכחתי איך קוראים לו אבל בכל מקרה כחול.

    אני עדיין חושבת שאייליינר זה משהו שאת ישר רואה, וצלליות זה תלוי.. לפעמים רואים ולפעמים לא מאוד מודגש.

    אני מעדיפה תמיד את הג'ל נוח יותר לעבודה ופחות נמרח.. הסתכלתי עכשיו אם יש גוונים שאני רוצה של ליינרים. בעקרון יש שלושה אבל לא יודעת ממי להזמין.. אחפש בסטרוברי אם יש משהו מעניין של מופה או אורבן דיקיי.. למרות שהם יקרים משמעותית מ MAD או CS (שקראתי עליהם דעות מאוד מאוד חלוקות!!)

    הפטינה בכל זאת חיונית, בגלל זה היא ברשימה, אבל היא לא נרכשת כי היא בהחלט לא בוערת...

    כשאין לי כוח לגמרי, אני יכולה לשים רק מסקרה. אבל בדר"כ יש שם עוד משהו גם אם עדין. אפילו צללית קריסטל על כל העין.

    פורמולה אצלי זה א-ב אם זה לא זה שלום וביי..

    שתהיה בריאה טיפני, כמה שאין לי כוח אליה כבר. כמה שהסרטונים שלה מוצלחים היא מעייפת לכן אפשר לראות אותה רק פעם ב ולא באופן קבוע..
    מה שכן, היא נראית הרבה יותר טוב בסרטון הזה. אולי זה התאורה החדשה..
    מדהים, 5 דק' סרטון שאפשר לקצר גם כן ל 2 דק' חח
    אהבתי את הורוד! זה באמת גוון שבא לי עליו!

    השבמחק
  7. ברור, אייליינר צבעוני אמור להיות מובחן אבל לא בהכרח פרוע, אבל כל אחת יכולה לבחור מה שמתאים לה. זה היתרון.

    האייליינר ג'ל בהחלט מאוד נוח וגם דורש פחות מיומנות לדעתי מאייליינר נוזלי.
    לא יודעת אם הייתי קונה בסטרוברי אייליינר ג'ל כמו שלא הייתי קונה שם מסקרות.
    נראה לי הפורמולה כבר לא במצב הכי טוב שלה כשהיא מגיעה לשם.
    אבל כמו שאמרנו, מי שרוצה לוקחת סיכון, מקסימום יש שירות לקוחות.
    מסכימה איתך שפורמולה זה דבר סופר חשוב ואם הייתי יודעת שזה המצב סביר שלא הייתי רוכשת את השפתון, אבל כשהוא כבר אצלי וכל כך יפה אז...

    אי אפשר לראות אותה או אף אחת באופן קבוע, הסרטונים מתישים וחוזרים על עצמם למרות שנותנים הרבה רעיונות. צריך את הסבלנות לצפות בהכל ועוד בלי להקפיץ קדימה כל הזמן....
    האייליינר הורוד הוא מהסדרה החדשה של MUFE שבערך כל יוטיוברית ובלוגרית שניסתה היללה ושיבחה אותם. אני עם ורוד כזה לא יוצאת מהבית. No Way!...

    השבמחק
  8. לדעתי האייליינר הורוד הזה מאוד מחמיא, הוא מודגש אבל לא מידי כך שאני יכולה להבין למה כ"כ שיבחו אותו!

    השבמחק
  9. שיבחו את הסדרה הזו לא דווקא את הורוד...
    את יכולה לראות כאן יופי של סווטצ'ים של כל ה- Make Up For Ever Aqua Liner החדשים:
    http://www.temptalia.com/make-up-for-ever-aqua-liners-swatches-photos-reviews

    אותי בגדול לא תתפסי כמעט עם צלליות ורודות או בכלל עם איפור עיניים ורוד. זה מאוד נדיר. אני לא חושבת שזה ממש מחמיא לאף אחת. עם זאת, צלליות ורודות זה משהו מאוד פופולרי...

    השבמחק
  10. לא מסכימה איתך, אני חושבת שצללית ורודה יכולה מאוד להחמיא! אבל ראיתי מעט בחורות שמשתמשות בצלליות האלה בצורה ראויה.. אולי זה מה שמפריע לך..

    והסידרה של MUFA - בשתי מילים -
    Dear God!!!!
    במילה אחת -
    WOW

    חייבת חייבת אותם!!! (גם אם הם לא בג'ל...)

    השבמחק
  11. אגב, יש לך מושג איפה משיגים אותם ברשת?

    השבמחק
  12. חחח, ידעתי שתאהבי. גם אני נפלתי כשראיתי אותם.
    ממש בא לי על הכל ועוד עם כזה קונצנזוס של ביקורות חיוביות זה עוד יותר עושה חשק.

    אתר שהומלץ בפורום בזמנו ושולח לארץ הוא: gurumakeupemporium.com אני לא עשיתי אף פעם הזמנה משם.

    השבמחק
  13. תודה! יוצא משהו כמו 90 ש"ח לאחד, אולי קצת יותר עם המשלוח.. לא כזה נורא האמת.

    השבמחק
  14. אהבתי את השם, מאוד הולם אבל צריך לצרף ביאור...

    אייליינר זה לא אני. לא המאמץ ולא המראה. יש לי הרבה מאוד עפרונות בכל צבעי הקשת (מלבד צהוב אולי)
    אותם אני מניחה בעפעף החיצוני התחתון ו"מקנחת" במעט צללית באותו הגוון.

    צלליות טבעיות יש לי לא מעט, דיור, שאנל, לנקום. את מטק טרם דגמתי. את הפטינה ראיתי פה ושם בפוסטים, נדמה לי אצל עדן. אכן שימושיות ביותר. ומאז שגיליתי את נפלאות הפריימר, הן נשארות ונשארות למרות יום הקיץ.

    אחרון חביב השפתון, מריעה לך שכן הייתי מוותרת ומייד. יבש? נכנס לחריצי השפתיים הענוגות שלי - אין לו מקום בביתי. הגוון נראה יפה וקייצי - קורל זה אני! האם הוא זורח למרחקים?

    השבמחק
  15. @Meital

    מיטל, זה בכלל לא נורא.
    המחיר שלהם 23 דולר לא כולל TAX (כ- 80 ש"ח) גם ככה... אז עוד 10 ש"ח למשלוח זה סבבה לגמרי, אותו מחיר בדיוק.

    השבמחק
  16. @Efrat

    אפרת, יש ביאור בסוף הפסקה הראשונה :)

    אייליינר זה אכן מאמץ והשקעה יחסית יותר ממוצרי איפור אחרים.
    אבל זה כל כך יפה, אני פשוט מתה על זה בכל צורה שהיא.
    גם את העפרונות את לא מניחה מעל העפעף אז זה לא רלוונטי בכלל.
    תנסי פעם עם עיפרון צבעוני, אולי תופתעי.

    כמו שכתבתי, לכל אחת יש צלליות טבעיות כאלו, אין סיבה לבחור דווקא באלו כשיש מבחר בבית.
    מי שמחפשת צלליות מהסוג הזה, אז שתי אלו הן מקום טוב להתחיל בו.

    סביר להניח שגם אני הייתי מוותרת על השפתון אם הייתי מודעת לעד כמה הוא יבש, אבל כמו שכתבתי למיטל - עכשיו כשהוא כבר אצלי, אין מצב שינוח בקיץ. יש לי אותו כבר יותר משנה והוא משומש לגמרי. לא זורח למרחקים אבל בהחלט בוהק וכל אחת שרואה אותו עלי רוצה גם, דבר מפתיע בהתחשב במצב של השפתיים שלי איתו...

    השבמחק
  17. מאוד אוהבת איילנרים צבעוניים אך עם זאת רגועים כפי שאמרת:סגולים, אפורים, שחור זהוב, שחור ירוק ועוד ועוד. עם צללית ניטרלית בהירה או בעלת תת גוון כמו של איילנר יוצא שילוב נהדר.
    פטינה היא אחת מצלליות המוצלחות של מאק לדעתי ויופיה מתגלה בצורה יותר טובה אפילו מעל בסיס
    חבל ששפתון יצא כזה... וקראתי בזמנו ביקורות על פלטת איילנרים. למרות שהרעיון נחמד חבל שהם יוצאים שקופים :(

    השבמחק
  18. מסכימה איתך מרינה, אייליינרים צבעוניים זה כל כך יפה ומספיק קצת גוון בשביל שיעשו את העבודה, לא חייבים להיות סופר בולטים.
    פטינה מאוד שימושית ומה הכוונה מעל בסיס? פריימר/צללית קרם טבעית או שהתכוונת לבסיס עם צבע?
    האייליינרים מהפלטה ממש לא יואים שקופים, פשוט הפורמולה הזו יותר דקה מהאייליינר ג'ל של סמאשבוקס ולכן צריך לחזק את הגוון יותר. לכן כתבתי שהאיכות ממש לא אותו הדבר. אבל שקופים הם ממש לא.

    השבמחק
  19. התכוונתי לבסיס עם צבע כמו פיינט פוט קונסטרוקטיביסט שיש לי. אצטרך לנסות אותה גם מעל צלליות קרם אחרות. בטוח יצא משהו מעניין - דמייני סגול עם פטינה? דואוכרומי או לא?

    השבמחק
  20. המממ, הבנתי. מעניין בהחלט.
    לא בטוחה שיצא דואוכרומי אלא פשוט גוון חדש.
    תודה, אנסה אותה גם עם בסיס קרמי צבעוני, יכול להיות מדליק!

    השבמחק
  21. סמי ביאור הבה נדייק.

    לא נראה לי שאנסה איילנר, לדעתי לא הולם אותי אבל בהחלט שמה לעיתם עפרון צבעוני על העפעף, זה לא נראה מיוחד וקוקטי כמו איילינר.

    יכולה להבין למה הגוון שלו מרהיב, אם לא הייתי מתאפקת היו לי 30 שפתונים בקורל ןלא שלושה.

    השבמחק
  22. אחחח פטינה פטינה, צללית אלמותית..
    אני נורא אוהבת איי-ליינרים צבעוניים!! השילוב החביב עליי הוא צללית נייטרלית ואיזשהו ליינר צבעוני, למרות שבצבעוניים אני בד"כ הולכת על עפרונות כי אני אוהבת את אפקט הטשטוש שלהם. זה נותן לי סוג של מסגרת צבעונית ומבהירה לעיניים (יש לי עיניים חומות כהות ודי שקועות).

    השבמחק
  23. @IsraelMakeup

    חחח, כן, ברור לי שלפטינה יש מעריצות רבות :)
    השילוב שלך הוא הנוח ביותר ליומיום, הכי לביש שיש.
    עפרונות זה הרבה יותר נוח לשימוש ודורש פחות מיומנות, מה שחוסך זמן אז זו בהחלט בחירה מוצלחת. גם לי יש עיניים חומות ואני כידוע מכורה לעפרונות עיניים בכל הצבעים, כבר חפרתי על זה מספיק בבלוג...

    השבמחק
  24. אני דווקא עם עפרונות צבעוניים, ולא איי-ליינר, כי הוא מודגש מידי לטעמי ונכון רק לשחור או כחול כהה, אולי חום.
    עפרונות נותנים מראה רך לטעמי ונכון, במיוחד ביומ-יום הקיצי. יש לי משלל הגוונים והצבעים, כולל עם נצנצים קטנים. בקיץ זה בא רק עם מסקרה חומה.
    על ליפסטיק אני כמעט ומתוותרת בימים החמים הללו, השפתיים שלי מקבלות גוון דובדבן טיבעי וזה מספק אותי.
    ואני כמו מיטל- בעד צלליות עדינות.

    וכמובן שזה רק כשאני מתאפרת, בד"כ בקיץ, בקושי.

    השבמחק
  25. נטע, כמו שכתבתי, גם תיחום כמו אייליינר עם עפרונות עיניים זה מעולה וגם דורש פחות מיומנות. אני הרי מכורה אליהם...
    גם אני עם מסקרה חומה בקיץ אבל בערב עם שחורה.
    אני לא מוותרת על משהו לשפתיים, תמיד אשים שפתון או באלם.
    אני גם מתאפרת כל בוקר לעבודה, זה חובה מבחינתי!

    השבמחק
  26. איי קראמבה! איזו פלטת אייליינרים הורסת! אמנם חלק מהצבעים לא היו עוברים אצלי אבל הכהים יותר ממש נראים טוב.אני בדיוק מחכה לליינר הכחול שלי מסדרת JET SET ואני מקווה שהוא יהיה אחלה [בתמונה הוא היה נראה מהמם].
    מעבר לזה ברפרוף ראיתי שענית למישהי על טריות אייליינר ג'ל בסטרוברי ואני דווקא הזמנתי 2 ליינר ג'ל של אליזבת ארדן והם הגיעו מאוד טריים , ארוזים באריזה מקורית ואני סופר מרוצה מהם. מסקרות דווקא לא הייתי מזמינה משם.

    השבמחק
  27. הגוונים אכן הורסים לגמרי, אצלי הכל עובר... :)
    האייליינר הכחול שהזמנת מדהים!
    חשוב רק לעבוד איתו מהר כי מתקבע יחסית יותר מהר מג'ל ליינרים אחרים.
    שמחה שהליינרים הגיעו אליך במצב טוב. זו באמת התלבטות כל פעם אם להזמין מוצרים קרמים מהם. אני למשל הזמנתי באיזה מבצע כמו כולן פעם איזו צללית קרם של בנפיט וברור היה שהיא לא במצב הכי טרי שלה כולל התנתקות מהדפנות. בגלל שהיא עלתה גרושים באיזה מבצע אפילו לא פניתי אליהם... קיצור, זה לקחת ריזיקה ואו שמצליח או שלא ופונים אליהם. כנ"ל מסקרות...

    השבמחק
  28. האיילנרים נראים טוב בקופסה.נכון שבקיץ נחמד לראות גוונים עליזים.בדרך כלל אני משתמשת עם מכחול וזה מחזיק כל היום.בעבר השתמשתי בעפרונות כיום מעט, אך כמו בקופסה ממש לא השתמשתי.בדרך כלל אני משתמשת בצבע שחור בזמן האחרון בצבע כחול וצבע אפור.יש לי גוון ירוק משתמשת בו מעט.

    השבמחק
  29. בק, הקיץ הוא לגמרי העונה לשלב יותר צבע באיפור.
    אני מניחה שכשאת כותבת "מכחול" את מתכוונת לאייליינר נוזלי ולא קרם/ג'ל כמו זה שכאן.
    אם זה עמיד עלייך לכל היום אז מעולה, אין הרבה דברים ששורדים את הלחות פה...
    עפרונות זה מאוד נוח אבל אם לא משתמשים אז באמת חבל.
    הצבעים שאת משתמשת הם בין הצבעים הפופולרים ובנוסף סגול האהוד.

    השבמחק
  30. האמת שהסתכלת על פלטת האייליינרים הזו והייתי על הגבול של לקנות אותה אבל בהתחשב במחיר הלא שפוי שלוקחים עליה כנגד השימוש שאני אעשה בה (כנראה שלא יותר מדי) החלטתי שלא לקנות אותה.
    ולגבי המברשת - היא באמת נראית לא שמישה במיוחד. אולי לנסיעות, אבל אגם אז עדיף משהו נוח.

    השבמחק
  31. אירנה, המחיר של הפלטה הזו בהחלט יקר ואם היא לא בשימוש של ממש ואין לך צורך אמיתי בגוונים אז חבל. עדיף לקנות גוון בודד במחיר יותר ידידותי...
    המברשת לא שמישה נקודה. באמת שאי אפשר לעשות איתה כלום. ניסיתי להניח אייליינר אבל הוא פשוט לא נתפס במברשת. היא גם לא זוויתית היא ישרה לגמרי...

    השבמחק
  32. אני בעד אייליינר צבעוני. לדעתי הוא מוסיף עניין למראה האיפור במיוחד בקיץ. צריך לדעת לשלב אותו נכון עם הגוונים של הצללית ו/או העיפרון וזה יוצא מושלם. לסמאשבוקס יש צללית דומה מאד לצלליות של מאק ואורבן דיקיי. יש לי אותה ואני משתמשת בה הרבה ביום-יום. מתה עליה, היא שימרית- מטלית כזו נקראת CINNAMON TOAST.

    השבמחק
  33. האייליינר לגמרי מוסיף ללוק שלנו בקיץ!
    אפשר ליצור המון גיוונים ושילובים בין צבעי האייליינר והצללית, מרגוע וסולידי ועד סופר צבעוני.
    הצללית שלך מהממת, יש לי גם צללית דומה של סמאשבוקס אבל קצת יותר בהירה וניטרלית מזו שלך שנקראת SMASHING STRIKE. סופר לבישה ופרקטית, אני פשוט שמה אותה על כל העפעף הריסים ועד הגבות, אייליינר, מסקרה וגמרנו.

    השבמחק
  34. איזה חשק אייליינרים עשית לי חבל על הזמן!!
    אני מודה שכבר כמה זמן אני שוקלת איילינרים בגוונים מעניינים, כמה זמן זה חודשים! אבל אף פעם זה לא ממש הזדמן ואף פעם זה לא היה מספיק "חשוב" ולכן קניות אחרות תפסו את המרכז..
    החודש החלטתי בשניה של טירוף לפני שינה להזמין 2 ג'ל ליינרים דרך סטרוברי (למורת רוחך :P) ולוותר לגמרי על הזמנת הצלליות המינרליות החודש.. גם ככה אני מוצפת בצלליות "חדשות" (אלה שדחסתי) אז עוד 9-10 חדשות ממש לא קריטי לי..
    הצבעים מעניינים אני כבר מבטיחה :) ואיזה כיף שהבוקר הם כבר נשלחו אלי!

    השבמחק
  35. מיטלי, שמחה שיש לך חשק לצבעוניים, זה הזמן בהחלט!
    החלטה הגיונית להניח לרגע לצלליות ולהתמקד באייליינר, במיוחד שיש הרבה מהן...
    אבל איזה צבעים הזמנת? של מי? ספרי ספרי...

    השבמחק
  36. כיוון שמה שעניין אותי הם הגוונים, החלטתי לתת צ'אנס גם לחברות שאני לא מכירה / לא התנסתי בהן..
    אז..
    ירוק של אליזבת ארדן
    סגול של סטילה
    יש לי בבית כחול חום ושחור
    כך שאילו הגוונים שבעיקר דיברו אלי..
    לא יודעת אם יש עוד גוון שעשוי להיות מעניין בנוסף לאילו.. צריכה לחשוב על זה.
    אבל באמת שסתם עוד ועוד צלליות זה מיותר, עדיף לגוון גם בהתחדשות עצמה :)

    השבמחק
  37. איזה יופי, גוונים ממש יפים, מהסוג הפופולרי.
    על האייליינרים של ארדן שמעתי דברים טובים, לפחות על זה השחור.
    אלו של סטילה כתבתי עליהם פעם בבלוג.
    צבעים הורסים, הפורמולה בעייתית בשבילי, יותר יבשה כזו.
    אני מניחה שהזמנת את הסגול הבוהק הזה, גוון הורס!
    אז יש מה לצפות לתמונות מאופרות אצלך!

    השבמחק
  38. לגוון הסגול קוראים אולטרה-ויולט (גם שם שאני אוהבת ;)) והוא נראה לי כמו ערבוב של סגול וורוד! מדליק לגמרי!
    נראה איך אתרשם מהפורמולה. אם לא מנסים לא יודעים, לא? ;)
    ויהיו כמובן פוסטים איתם :)

    השבמחק
  39. זה לא הגוון הסגול שהתכוונתי אבל זה בהחלט גוון מדליק!
    מחכה באמת לראות איך התרשמת, אולי הפורמולה שלו תהיה אחרת מאלו שיש לי.

    השבמחק
  40. מעניין באמת.. אני מכירה רק את הפורמולה של מאק, אז יהיה לי להשוות רק אליה..
    לא מצאתי סווצ'ים טובים של האולטרה-ויולט אבל הוא נראה סוף!

    השבמחק
  41. אתחיל מהסוף - צבע מהמם לגמרי של השפתון, חבל שהוא איכזב אותך. מזל שיש צבעים דומים להרבה חברות אחרות.

    ועכשיו לעיקר - איילינר צבעוני... לכאורה זה פשוט אדיר, רעיון נחמד שיכול להניב מראה מדליק ביותר אבל בפועל אני לא יודעת עד כמה זה יראה עליי נורמלי.
    בפלטה שסקרת הצבעים נראים לי משעממים ובנליים מדי. אני מדברת על איילינר צבעוני ממש, הנה קישור:

    http://www.temptalia.com/urban-decay-247-liquid-eyeliners-swatches-photos-review-dupes

    מה דעתך על אלה? היית משתמשת בכאלה צבעים נועזים (הורוד פוקסיה למשל)?
    אם משתמשים בזה כראוי ולא מגזימים זה יכול להיות ממש ממש מגניב לדעתי, משדרג לגמרי את ההופעה :)
    ראיתי צבעים דומים לחברת Golden Rose במשביר לצרכן, נראה לי שאאזור אומץ וארכוש משהו צבעוני ונוצץ למדי!

    ובלי קשר - איזה יד יציבה יש להיא בסרטון! ראיתי כמה סרטונים שלה ואני כל פעם נדהמת מחדש. אם אני הייתי מנסה להתאפר ככה בהינף אצבע הייתי נראית כמו מימי בובק! הלוואי עליי ;)

    השבמחק
  42. אה ושכחתי לציין שהרקע הצהוב ממש עושה את הפוסט לקיצי. כיף לראות את התמונות :)

    השבמחק
  43. הפלטה נראית מאוד אטרקטיבית, אבל לא כל כך פרקטית עבורי כי אני לא ממש מתחברת לאיילינר צבעוני. מבאס ההפיגמנט שלהם חלש, כי אם כבר צבעוני אז שיהיה עם נוכחות.
    אני מניחה איילינר עם מראה קטנה עגולה :))

    PATINA היא אחת הצלליות האהובות עליי ואני משתמשת בה המון בכל מיני שילובים.

    החום בחוץ הורג אותי, וגם המזגנים הורגים אותי. לא יכולה ללבוש שמלה כי אני קופאת מקור, אז אני לובשת מכנסיים דקים וחם לי בטירוף בחוץ. סיוט. האיפור דווקא שורד יפה, כמובן אחרי פידור טוב.
    מה שכן אני חייבת קרם הגנה טוב ליומיום וכולם מה זה דביקים! ניסית במקרה את קרם ההגנה של לנקסטר SPF15? אני שוקלת לנסות אותו כי יש עכשיו מחיר טוב.

    השבמחק
  44. @ליטל

    ליטל, הצבע של השפתון אכן מהמם, נחיה עם זה...
    האייליינרים כאן הם לשימוש יומיומי, לא להיות נועזות מדי, זה מה שכתבתי.
    הסדרה של אורבן דקיי הזו הורסת לדעתי ואני עוד יותר חמה על הסדרה של Make Up For Ever - Aqua Liner. את יכולה לראות פה בתגובות מה כתבתי למיטל ואת הקישור. זה יפיל אותך!
    אני מתה על הגוונים בשתי הסדרות האלו, אין לי בעיה ללכת עם רובם, אבל כמו שכתבתי למיטל - עם ורוד אין מצב...!
    אחד הדברים המדהימים אצל טיפאני זה איך שהיא שמה אייליינר, הוא תמיד נראה מושלם ומדויק. כנראה הכשרון הזה שמור רק ליחידות סגולה...:)

    שמחה שמישהי מתייחסת לרקע הצהוב!!! מדליק נכון? תודה!

    השבמחק
  45. @Edenable

    עדן, באמת את לא אוהבת אייליינרים צבעוניים? חבל, זה פשוט יפה.
    בכל מקרה, הצבעים כאן מעודנים יותר ולא זוהרים מדי, משתלבים טוב ביומיום. הפורמולה זה כבר סיפור אחר...
    בגלל החום המוטרף הזה אני אוהבת להשתמש באייליינרים כי הם עמידים ולא מכבידים כמו מוצרי איפור אחרים. חוץ מזה שעושים שמח :)
    את מדברת על הגנה לגוף או לפנים? מניחה שלגוף כי לפנים יש את הקליניק סיטי בלוק.
    לא ניסיתי את קרם ההגנה עם 15SPF של לנקסטר, אבל אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם וכתבתי בזמנו פוסט על זה עם ה- 8SPF (בפוסט השיזוף האוקראיני, זוכרת?...). מאוד אהבתי אותו ומשתמשת בו עכשיו לגוף מדי יום. חוץ מזה אם הכל דביק לך תנסי משהו בצורת ספריי יבש או משהו, אולי עם זה תוכלי לחיות יותר טוב.

    השבמחק
  46. לפנים יש לי את סיטי בלוק וגם את ה-BB CREAM. לגוף הכל נגמר לי.
    לנקסטר כרגע נראה לי כמו אופציה הכי טובה, גם בגלל הביקורות וגם בגלל המחיר. יוצא 100 ש"ח ל-200 מ"ל.
    שבוע שעבר התקמצנתי וקניתי ספרי הגנה של ד"ר פישר שהתגלה כיותר דביק מכל קרם. מוסר השכל - הזול עולה יקר.

    השבמחק
  47. לגמרי הזול עולה ביוקר, תמיד אני אומרת את זה.
    מהחברות האלו שעל המדף בפארמים של קרמי ההגנה, כבר כתבתי בעבר שאני חושבת שפיץ בואין המשובחים ביותר ובמבצעים שווה לקנות אותם.
    בנוגע לקרם של לנקסטר, לא חושבת שיש לך מה להפסיד, בסה"כ חברה מעולה.
    אני מרוצה מה- 8SPF כי הוא לא רק קרם הגנה הוא סוג של "מאיץ שיזוף" וגם יש לו שימר עדין שלא רואים אבל נותן ברק יפה וחיוני כזה לעור.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails