6 ביולי 2010

הקורלים שמרעננים את הקיץ (2) – נקטר לאורגזמה בוהקת



נראה שמדי שנה בעונה הזו כולם מסביב נראים סמוקים, רק שברור שזה מהחום המטורף בחוץ. אבל למרות זאת, האם יש דבר חינני יותר מהסמקה טבעית בפנים שיוצרת לנו אור וחיוניות? (ואני לא מדברת על מי שסובל מאדמומיות...) לרובנו זה עובר אי שם בנערותנו (בלי קשר לדודות שצובטות לנו את הלחיים...). אז בשביל לשמר את המראה הזה אפשר להשתמש בסומק, רק שבניגוד להסמקה הטבעית הבלתי נשלטת (זרימת דם פנימית לפנים), עם הסומק אפשר לשלוט במראה שנרצה ליצור/להביע: מראה בריא, טבעי, צעיר, סקסי, ילדותי, נערי ועוד. עם זאת, הסומק חייב להיות הרמוני עם שאר הלוק, גם אם הוא נוסף כטאץ' הסופי לאיפור וגם אם הוא נבחר להיות הדומיננטי במראה. אני חושבת שזה מוצר שלא מעט מתקשות להניח אותו בצורה נכונה, אפילו הנחה בסיסית של הסמקה טבעית. אבל קל מאוד ללמוד את זה וחשוב להתאמן על מנת שזה לא יראה כמו תאונת איפור – איזה כתם צבע על הפנים ששכחנו לטשטש...

כמו רבים מהמוצרים גם סומק יכול להגיע במגוון מרקמים, כאשר כפי שכבר ציינתי עלי עדיפה החלופה האבקתית דחוסה שהכי נוחה לשימוש ולנשיאה. יש לי מגוון סמקים בגוונים וגימורים שונים וזה מאוד כיף לגוון כל הזמן בהתאם לעונה, מצב הרוח ולשאר הלוק. שני סמקים מדהימים שאני מאוד אוהבת להשתמש בהם ומתאימים במיוחד לקיץ הם ה- Orgasm של נארס והשימר בריק בגוון Nectar של בובי בראון. שניהם מגיעים ללא אפליקטור, אבל בזכות הפורמולה הנוחה שלהם כל אחת יכולה להשתמש במברשת הסומק האהובה עליה להנחה. שניהם קורלים, מלאי פיגמנט ושימריים (לא נצנצים!) עם גוון בוהק ומחמיא למראה בריא וסקסי. מהממים שאין דברים כאלה!

סמקים קורלים בוהקים: מהממים שאין דברים כאלה!

האורגזם (כן כן, כך קוראים לו...) הינו של חברת נארס שהוקמה ב- 1994 ע"י המאפר הידוע פרנסואה נארס, שגם כתב ספר הדרכה בתחום. חברה עם מוצרים מדהימים, שיהיה מאוד מגניב אם תעשה עלייה (אבל מיד אחרי בנפיט, כן?...). האורגזם הינו סומק באבקה דחוסה מלאת פיגמנט בגוון קורל ורוד בוהק בגימור שימרי מוזהב מעט. השימר מאוד עדין ומחמיא ואינו מבליט פגמים בעור כמו ששימרים רבים נוטים לעשות. סומק שנותן מראה קורן ובריא. האריזה שלו היא מחומר פלסטי צמיגי (בדומה לאריזה של צלליות סמאשבוקס) שסופח לכלוך באופן טבעי, קשה מאוד להימנע מזה. כשרואים בפעם הראשונה את הסומק הוא נראה ממש קטן. אבל שהאריזה לא תבלבל אתכן. מדובר על 4.8 גרם (לעומת נניח הסמקים המינרלים של מאק שנראים שמנים אבל הם בסה"כ 3.5 גרם). הסומק כולל מראה שכמו רבים מהסמקים, אין ממש מה לעשות איתה.

נארס אורגזם: אגדה בעודו בחיים

אין מחמאות שאני יכולה לכתוב כאן שלא נכתבו כבר על המוצר הזה אלפי פעמים. אגדה בעודו בחיים מה שנקרא. מוצר דגל שזכה לפרסים ולקונצנזוס בינלאומי כמו שבודדים מהמוצרים בשוק זוכים להם. זה מוצר כזה שגם אם אין דרך לבדוק ולנסות אותו קודם, שווה להזמין בכל מקרה כי רוב הסיכויים שהוא יתאים כמעט לכל אחת, לא סתם זה הרב מכר של החברה, מקסימום בקלות אפשר למצוא מישהי אחרת שתשמח לתת לו בית חם. אם אתן לא טסות לחו"ל בקרוב ולא מחובבות הקניות באינטרנט, אז אולי זה יהיה מעט מביך לבקש ממי שנוסע שיביא לכם 'אורגזם' (...) אבל זה לגמרי שווה את זה. גם אני "נפלתי" מהאורגזם ויש מצב שאם היו צריכים בעולם הביוטי לבחור סומק מנצח שיקבל את האוסקר של הסמקים (אולי של האיפור בכלל...) זה יהיה הסומק הזה, שסביבו צמחה סדרת "אורגזם" שלמה של מוצרים (שאליה האמת אני פחות מתחברת...). ונמשיך ללהיט הקיצי השני שלי...

אם אודה על האמת, אף פעם לא נפלתי מהמוצר היפהפה והפופולרי הזה שנקרא שימר בריק. רוב הגוונים שיצאו בסדרה היו לי שימריים מדי, חומים מדי או בוהקים מדי הכל – מדי... עד שנתקלתי בגוון המדהים הזה שיצא האחרון בסדרה – נקטר (!) זו הייתה אהבה ממבט ראשון, כאילו בחברה חשבו לעצמם שלא יכול להיות שיש מישהו בעולם כמוני שלא מתעלף על המוצר הזה אז הם החליטו ללכת על כל הקופה והוציאו לפני מספר חודשים גוון שגם אחרון הסרבנים לא יוכל לעמוד בפניו. מיותר לציין שבהזדמנות הראשונה רכשתי את האוצר הזה. לא היה איכפת לי אם יהיה שימרי, מבריק או מנצנץ או משהו מדי, העיקר שהנקטר יהיה שלי גם אם יבלה את שארית חייו טמון עמוק במגרת האיפור ללא שימוש.

נקטר שימר בריק: להתעלף על המוצר הזה

להפתעתי הוא לא שימרי מדי אין בו בכלל נצנצים מחרידים והוא מבריק מטאלי במידה הנכונה. כלום לא מדי. הנקטר, בדומה לכל שימר בריק, מגיע בעיצוב של חמישה פסים כאשר כל פס הוא גוון אחר. הגוונים (למעט אחד בשמנת מוזהב) הם קורליים ורודים-אדמדמים. יש לו פיגמנט עמוק בגוונים שמשתלבים בצורה הרמונית ומושלמת עם העור שלי. פשוט להעביר את המברשת על כל הגוונים או על הגוונים הרצויים בלבד ולהניח בטפיחות מדויקות ועדינות. זהו מוצר רב תכליתי שיכול לשמש כסומק, שימר וגם כצללית קורלית קיצית אופנתית, רק לבחור צבע. המוצר מגיע באריזה גדולה מפלסטיק שחור מבריק. בניגוד למראות המיותרות במוצרים האלה, המראה שלו גדולה ונוחה יחסית לשימוש. למרות זאת הייתי שמחה לוותר על המראה ושיקטינו קצת את הגודל שלו שיהיה יותר נוח לקחת בתיק האיפור. בניגוד לאורגזם, אני חושבת שהמוצר הזה פחות יתאים למי שאין לה עור חלק יחסית כי הוא אינטנסיבי ויכול להדגיש את הפגמים.

וכמה מילים על המותג שצפוי לעשות השנה עלייה באמצעות היבואנית אלקליל (נציגת אסתי לאודר בישראל) שהכריזה בנובמבר שתפתח חנות קונספט ראשונה בארץ תוך מספר חודשים, אני עדיין מחכה... המותג נוסד ע"י בובי בראון ב- 1991, מאפרת-על מניו יורק, שהחליטה לפתח מוצרים שיוצרים מראה טבעי יותר מאלו שהיו קיימים לדעתה בשוק. בראון הוציאה עד היום מספר ספרים על עולם האיפור והמותג נחשב לאיכותי ופופולרי בעולם. מעניין איך המותג ישתלב בארץ עם המותגים המקצועיים: מאק שגם מיובא ע"י אלקליל וסמאשבוקס שעובר לידי אלקליל.

משקפי שמש (Marc Jacobs) שווים יעצימו את הסומק הקורלי הבוהק

אני חושבת שכשכותבים על סמקים קורליים, לא להזכיר את הקורליסטה של בנפיט זה ממש חטא. אז הנה הזכרתי. אבל הפוסט הזה והסדרה בכלל, בענייני קורלים בוהקים ואילו הקורליסטה, הורסת ככל שתהיה, מעודנת יותר. אז מה שרק נשאר לנו להשלמת המראה הקיצי סקסי אלו משקפי שמש ענקיים ושווים שידגישו וישתלבו נהדר עם הסומק הקורלי הבוהק והמהמם שלנו.

 
ID

NARS
Blush
Orgasm
גודל: 4.8 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 26 דולר

BOBBI BROWN
Shimmer Brick Compact
Nectar
גודל: 10.3 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 38 דולר



42 תגובות:

  1. וואו! השימר בריק של בובי בראון מקסים. אני אוהבת אותו גם בגווני החום אבל אלו ממש מתאימים לקיץ.
    האורגזם לא כתמתם או שהוא סתם נראה לי ורוד בתמונה ?

    השבמחק
  2. בהחלט מתאימים מאוד לקיץ.
    האורגזם ממש לא כתום. הוא קורל ורוד כמו שכתבתי. נראה יחסית כמו בתמונה הכי עליונה, מאוד קשה לצלם ושיראה ממש דומה. גם שמתי בפסקה השניה קישור לעוד סווטצ'ים שיהיה אפשר להתרשם.

    השבמחק
  3. אנונימי6.7.2010, 17:30

    הי,
    אני כ"כ נהנית לקרוא את הפוסטים שלך!
    האם את חושבת שהאורגזם והנקטר יתאימו לעור פנים שהוא מעט שחום (עם תת גוון צהוב)?
    תודה..

    השבמחק
  4. תודה אנונימית :-)
    שניהם לדעתי יהיו יפים לך. אני חושבת שהנקטר יהיה הורס לעור כזה. גם האורגזם יהיה מהמם אבל בהנחה עדינה יותר בגלל הפיגמנט הורוד.

    השבמחק
  5. אנונימי6.7.2010, 17:43

    אני כ"כ נהנית לקרוא את הפוסטים שלך!
    האם לדעתך האורגזם והנקטר יתאימו לעור פנים שהוא קצת שחום (עם תת גוון צהוב)?
    תודה..

    השבמחק
  6. עשית לי חשק לסומק של בובי בראון ומשקפי השמש ממש יפים! תתחדשי :)

    השבמחק
  7. אני יודעת שיש כאלה ש"אוספות" סמקים, אבל אני לא מאלה.. יש לי 2 סמקים בגודל מלא. כשאחד כבר מזמן רואה את התחתית ויש את ה"מחליף" שלו שקניתי "מוקדם יחסית".
    קיבלתי עוד 2 דוגמיות של סמקים ממינרלז שאני מאוד אוהבת.
    אבל אין ספק שאם יש מוצק מאסט שאני חייבת חייבת חייבת לנסות ברגע שנגמרים לי הסמקים בגודל מלא זה את האורגזם.
    כמו שאמרת, נאמר עליו כ"כ הרבה שפשוט חובה לנסות!

    אחרי זה עם ההמלצה שלך אני אשקול את הקורליסטה אל מול השימר בריק.
    אבל על מה אנחנו מדברות? יש עוד שנה! חחח

    השבמחק
  8. זה ישמע ביזארי אם אודה שתמונות הסמקים ששמת עשו לי חשק לאכול אותם?

    השבמחק
  9. Standing Ovation - תודה. המשקפיים האמת לא חדשים, הם בני שנה בערך, זה ענתיקה בשבילי :-) פשוט הם נראים באמת מאוד טוב עם הסמקים האלו . מאוד הרמונים. יש לי שריטה למשקפי שמש אני צריכה להפסיק לקנות אותם...

    השבמחק
  10. מיטלי - בהחלט כדאי לנסות את האורגזם, אבל הלוואי שהייתי כמוך. מסכימה שאין צורך לאסוף כלום. ככה גם אין התלבטות כל פעם מה לבחור... הכי טוב אוסף קטן ומובחר בהתאמה אישית.

    השבמחק
  11. VanityGirl - כל פעם שאני חושבת שאת לא יכולה להפתיע אותי את מצליחה לעשות זאת מחדש.
    בתיאבון :-)

    השבמחק
  12. כמעט ואין צורך לומר, שאני ככה בסמקים.
    מה שלא נכון לגבי צלליות ולקים ;)
    איכשהו נראה לי מיותר כמה סמקים. אני מעדיפה סומק אחד או שניים שהולכים עם הכל.
    לקים וצלליות לעומת זאת, אני צריכה בכל גווני הקשת.
    באמת שאני לא יכולה להגיד על צלליות שיש צללית ש"לא אהיה מוכנה לשים". היום אגב, התאפרתי בירוק (מאוד אוהבת להתאפר בצבעים שכאלה).
    מה שכן, יש לי רק חום אחד, בגלל שזה משמים אותי. אם הייתי יודעת לעשות איפור מסוים עם חומים שהיה מדבר אלי - סבבה. אבל אני לא מכירה אז אני זורמת בכיף עם כתומים, סגולים, ירוקים, כחולים וגם ורודים..

    לאחרונה לא קניתי צלליות אבל זה בסדר כי עם כל רכישות הלקים שלי זה sort of מתקזז..

    השבמחק
  13. כמעט ואין צורך לומר, שאני ככה בסמקים.
    מה שלא נכון לגבי צלליות ולקים ;)
    איכשהו נראה לי מיותר כמה סמקים. אני מעדיפה סומק אחד או שניים שהולכים עם הכל.
    לקים וצלליות לעומת זאת, אני צריכה בכל גווני הקשת.
    באמת שאני לא יכולה להגיד על צלליות שיש צללית ש"לא אהיה מוכנה לשים". היום אגב, התאפרתי בירוק (מאוד אוהבת להתאפר בצבעים שכאלה).
    מה שכן, יש לי רק חום אחד, בגלל שזה משמים אותי. אם הייתי יודעת לעשות איפור מסוים עם חומים שהיה מדבר אלי - סבבה. אבל אני לא מכירה אז אני זורמת בכיף עם כתומים, סגולים, ירוקים, כחולים וגם ורודים..

    לאחרונה לא קניתי צלליות אבל זה בסדר כי עם כל רכישות הלקים שלי זה sort of מתקזז..

    השבמחק
  14. ואני כבר חשבתי לקחת ממך דוגמה כצרכנית איפור שקולה... בסוף מתברר שאת מדברת רק על סמקים??? שניים שהולכים עם הכל? אז על אותו משקל אפשר שפתון וצללית שהולכים עם הכל, לא? גם "לק המזל" שלך הולך עם הכל :-)

    בכל מקרה, גם אני אוהבת להתאפר בצבעים אבל עושה את זה מעודן ביומיום כי לא ממש מתאים לעבודה כל היצירתיות הזו :-)
    וגם אני לא אוהבת חומים. הם בהחלט משמימים וממש לא טבעיים לדעתי. לרוב הם נראים כמו כתם לדעתי והכי גרוע צלליות חומות עם עיניים חומות כמו שלי. הטבעיים שלי הם יותר שמפניה, מוזהבים, אפרפרים וטאופ, כאלה עדינים...

    השבמחק
  15. אצלי לפחות יש הבדל בין צללית או שילוב צלליות יותר נכון לבין סומק שסה"כ בא לתת מראה טבעי.
    צלליות אמורות לתת מראה מיוחד כמו לק נגיד.

    בכל מקרה, ביום יום אני בדר"כ לא הולכת עם צלליות משוגעות והרכבים היסטריים אבל זה מסיבה אחת בלבד - אין לי כוח להשקיע בבוקר. אבל כשהיה לי כוח הייתי כל יום מגיעה בשילוב אחר לעבודה. כולל שילובים של סגול וכחול וכל מיני כאלה. אני חושבת שפעם עשיתי אפילו ירוק וסגול או משהו הזוי כזה חחח

    וגם אני עם עיניים חומות אז אולי באמת גם בגלל זה אין אצלי צלליות חומות שכאלה..
    ואין לי בכלל שמפניה, טאופ ומוזהבים. יש לי אחד אפור-כחול וזהו..

    השבמחק
  16. הנקטר הזה של בובי בראון נראה מדהים. הכנסתי לרשימת הבא לי :)

    השבמחק
  17. מיטלי - אחרי כל ההקדמה של הפוסט הזה, פסקה שלמה כתבתי על איזה מראה סומק יכול לתת ושאנחנו יכולים לשלוט במראה שנרצה, ובסוף את כותבת לי שסומק "בא לתת מראה טבעי"? WTF dear??

    השבמחק
  18. קורין - עם גוון העור והשיער שלך הוא יהיה פשוט הורסססס!

    השבמחק
  19. היה מאוחר בלילה.. היה לי קשה לנסח את עצמי..
    אבל בגדול, סומק אמור לתת מראה "טבעי" כלומר, לא מעושה, כמו שאמרה טיפאני, את לא אמורה להראות כמו ליצן. סה"כ את צריכה להראות צעירה יותר ואולי קצת זוהרת אבל בסופו של דבר טבעית.
    יצא ברור?

    אבל אף אחת, גם לא נערה בת 16, לא מכילה צללית כחולה כחלק מהמראה ה"רגיל" שלה. זה משהו שהוא לחלוטין מחוץ להגדרה של משהו טבעי. כמו שיש הסמקה טבעית והרצון להגיע למצב שהסומק שאת שמה נראה "חלק ממך"
    "להיות עם להראות בלי" שכזה.

    אז צלליות זה משהו אחר לגמרי בתפיסה שלי. נכון שאפשר לשים סמקים שונים ולהגיע למראה קצת שונה אבל בסופו של דבר את תמיד תחפשי משהו שמתאים לך ונראה עליך כאילו זה חלק ממך (אלא אם כן את דיילת בסופר פארם ואז תחפשי בדיוק ההיפך!)

    צלליות את מחפשת בדיוק להיפך, משהו שידגיש את העין. בדיוק בגלל זה שתינו, בעלות עינים חומות, לא אוהבות צלליות חומות כי הן איכשהו הולכות לאיבוד שם.

    הפעם יצא ברור?

    השבמחק
  20. הולכות לאיבוד זו הגדרה יפה. פנס בעין זו הגדרה מדויקת...LOL
    מחכה לפוסט שלך על צלליות...

    השבמחק
  21. דווקא התאפרתי בעבר (או ניסיתי) להתאפר עם חומים אבל מה שיוצא זה סתם מראה משעמם ולדעתי ממש לא מחמיא.

    לא יודעת אם יהיה אצלי פוסט על צלליות משתי סיבות -
    1. אני מתקשה לצלם אותן בגוון האמיתי שלהן ואז אני מתבאסת רצח. ניסיתי לצלם לחברה לפני יומיים ויצא "ככה".
    אולי צריך להמשיך ולנסות..

    2. קשה לי לצלם את עצמי. תמיד האף יוצא לי כמו של בנץ... וכמה שפוסט "אריק ובנץ" יכול לצאת משעשע אהם...
    וגם קשה לי לצלם בצורה כזאת שרואים כמו שצריך את הצלליות. כל הקטע הזה של לסגור עיניים לפתוח קלות וכל זה. די קשה לי.. ואין לי מי שיצלם..

    אני עוד אחשוב על זה..

    השבמחק
  22. אמנם באיחור לא אפנתי, אבל.....

    אההההה...איזה סמקים מעלפים ! שניהם בהחלט נכנסו לרשימה שלי :-)))

    השבמחק
  23. תולי, האיחורים שלך תמיד אופנתיים :-)

    השבמחק
  24. הבאתי היום את הנקטר,איזה מהמםםםם!

    השבמחק
  25. איזה כיף, תתחדשי!
    ניסית אותו כבר?

    השבמחק
  26. סתם על האצבע..מחר אני אשים ממנו...
    עכשיו אני ממתינה לנייקד...

    השבמחק
  27. הנקטר מהמםםםםם!

    השבמחק
  28. איזה כיף לשמוע שאת מרוצה לימור!
    זה באמת גוון מהמם ולא צעקני על העור שמתאים כמעט לכל אחת אז זה די ללכת על בטוח :-)

    השבמחק
  29. אנונימי3.3.2011, 14:00

    כרגיל יפה שלי, אין עלייך ועל הסטייל שלך. גורמת לי להוצאות אבל תענוג. נשיקות ואהבה עדנה

    השבמחק
  30. תודה עדנה נשמה, שמחה שאת נהנית :-)

    השבמחק
  31. פוסט מגרה! אני רוצה את כל מה שיש לך!!!
    איפה ניתן לרכוש את הסמקים המעלפים האלו? :)
    והמשקפיים משגעוווות! גם הם מאיפה?
    :)))))))

    השבמחק
  32. תודה ELA :-))
    את שני הסמקים ניתן להשיג רק בחו"ל, הכי זול בארה"ב.
    אפשר מדי פעם למצוא אותם גם באתר strawberrynet, פשוט צריך לעקוב שם אחרי המלאי כל הזמן וזה גם קצת יותר יקר (המשלוח חינם).
    המשקפיים בהחלט סוף! אפשר למצוא משקפיים של מארק ג'ייקובס בכל חנות משקפיים שמחזיקה מותגי יוקרה.

    השבמחק
  33. נו באמת יקירתי, עד שהחלטתי לקנות את הקורליסטה את משבחת את האורגזם. קשה לי לקנות חתול בשק אבל זה שלך מפתה (לא בגלל השם, לא)
    מה יהיה? נאמר שניים רבים והשלישי לוקח. נראה לי שלעת עתה אשאר עם הפארמים שבהם מנסים, אוהבים, משלמים לוקחים.

    אבל בתיקיית חו"ל (כן יש כזו במחשב ולא, אני לא פולניה)ירשמו שניהם...

    השבמחק
  34. אפרת מותק, שיבחתי כאן את האורגזם לפני הקורליסטה, פשוט קראת את הפוסט אחרי ;-)
    אבל בכל מקרה הם מאוד שונים, אם את יותר בכיון של הורוד הנועז והשימרי זה האורגזם. אם את יותר בכיוון של הקורל ורדרד מעודן בוהק זה הקורליסטה.
    ונראה לי שלכולנו יש תיקייה או משהו בסגנון שמרכז את רשימת הקניות הפוטנציאליות :-)

    השבמחק
  35. אנונימי7.4.2012, 16:23

    I've got Rose but Nectar is much better!!!

    השבמחק
  36. I’ve own them both, the nectar is prettier but I receive more compliments when I use the rose one :)

    השבמחק
  37. אנונימי4.7.2012, 19:48

    היי דנרה, קודם כל ממש אהבתי את סידרת הפוסטים על הקורלים צבע שחובה בתיק איפור!!
    אחרי העצה המעולה דרך אגב שנתת לי על הברונזרים( תודה שוב) החלטתי להתיעץ איתך בעוד עיניין, אז כפי שאת יודעת יש לי עור פנים לבן שלג ורציתי לדעת אם את חושבת שצבע הסמקים שהצעת לא יראה עלי מזוייף ומצועצע.
    אני מיתאפרת כבר הרבה שנים אבל אף פעם לא העזתי לשים סומק כי אני מאדימה בקלות במיוחד בקיץ ( אלוהים הלחות!!!) אז זה ניראה בולט מאוד על הפנים.

    מחכה לתשובה ליאן.

    השבמחק
  38. תודה רבה ליאן, סדרה מדליקה, גם אני מתה על קורלים!
    אין ספק שעל לבנות הכל יותר טריקי וצריך להיזהר, בסמקים בכלל זה יכול להיראות כמו כתם. ממה שמופיע פה ובהנחה שאת לבנה קיר אז האורגזם נראה לי דומיננטי מדי והייתי מוותרת עליו. השימר בריקים יכולים לעבוד בהחלט כי הם שקפקפים כאלה, פיגמנט הצבע לא היסטרי רק הגימור שלהם שימרי מבריק כזה. נסי את הנקטר ואת ה- Rose שהגוון שלו ורוד נייטרלי. סומק שיכול להיות לך נהדר זה הקורליסטה של בנפיט שהגוון שלה רך יותר. יש פה קישור בפסקה האחרונה של הפוסט אז את יכולה להתרשם. כמובן שחשוב לעבוד על הטשטוש בגבולות שלא יראה כתמי.

    ואגב, את יכולה בתגובות לבחור "הגב כ: שם/כתובת אתר)" למלא רק את השם שלך וכך הוא יופיע במקום אנונימי :)

    השבמחק
  39. כייף לשמוע לעצות של אישה שמבינה!
    אני תמיד אהבתי את המוצרים של בנפיט אז אני אנסה את הקורליסטה :)
    תודה.

    השבמחק
  40. תודה מותק :)
    אגב, אם יש לך סמקים שהם פיגמנטיים עבורך מדי אז תשתמשי במברשת דואו פייברית כמו המאק 188 להנחה שלהם במקום במברשת סומק קלאסית. כך ההנחה של הסומק תהיה פחות רוויה ויותר רגועה.

    השבמחק
  41. אנונימי23.11.2013, 11:01

    היי:) אני יודעת שאני מגיבה בערך עשור אחרי כתיבת הפוסט חח, אבל ממש מעניין אותי.. מאיפה הזמנת אותם?
    חיפשתי והמחירים שמצאתי הם בערך כפול ממה שאת רשמת.. מה פספסתי? :/

    השבמחק
  42. קודם כל אין פג תוקף לפוסטים את תמיד מוזמנת להגיב :)
    המחירים שמופיעים הם המחירים הרשמיים שהיו בספורה באותו הזמן שם קניתי, בלי הנחות.
    מאז עברו שלוש וחצי שנים אז הגיוני שהמחירים עלו, אבל לא כפולים כמו שאת מתארת.
    הנארס אורגזם עולה 29 במקום 26 והבובי בראון שימר בריק עולה 42 במקום 38.
    עם זאת, בסטרוברי ואתרים אחרים לפעמים יש מבצעים ואז אפשר להשיג אפילו ביותר זול ממה שכתוב פה. צריך לעקוב שם.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails