1 באוקטובר 2010

אימון מביא לשלמות?


מתברר שהמשפט הידוע Practice Makes Perfect לא בהכרח עובד אצלי, לפחות לא במקרה שמדובר על אייליינר. אומרים שצריך להתאמן המון בהנחת אייליינר, אבל שנים של "אימונים" טרם גילו לי את הדרך להניח אותו מושלם במהירות. וכשאני אומרת אייליינר אני לא מתכוונת לעיפרון עיניים אלא לגרסאות הנוזל/קרם/ג'ל לשלל סוגיהן. אייליינר כנראה לעד יחזור כל זמן מה לאופנה וכל פעם עם ניסיון לחידוש כלשהו בפורמולה, בהנחה ובצורה. עם אייליינר אפשר לדמות עיניים מאורכות, עגולות, חתוליות, שמחות, סקסיות ומה לא? הוא יכול להיות מעודן או דרמטי, על חצי עין או על כולה, מעל העפעף או מתחתיו, שחור או צבעוני, מט או מבריק, הכל יש. לדעתי האייליינר הוא בין מוצרי האיפור הנשיים והסקסיים ביותר שאגב גם מחייב מריחת מסקרה.

אבל אני כמובן לא מתייאשת, אני מאוד אוהבת להתאפר עם אייליינר והאמת היא שלמרות שלוקח לי הרבה זמן להניח אותו, בדרך כלל בסוף הוא יוצא מדהים. נכון, יש מקרים בהן תכננתי פס עדין ומרוב תיקונים ויישורים יצא משהו עבה וחתולי, אבל למה להיתפס לקטנות?... במשך הזמן ניסיתי מגוון סוגים של אייליינרים משלל מותגים ובסופו של דבר יש לי שניים שחורים נבחרים.

אייליינר מאק: פיגמנט חזק, איכותי ועמיד

האייליינר של מאק מסדרת ה- Fluidline בגוון Blacktrack הוא האייליינר האיכותי והנוח ביותר שאי פעם השתמשתי בו. מגיע בצנצנת זכוכית כבדה, בעל עיצוב נקי בדומה לשאר מוצרי החברה וללא אפליקטור שצריך לרכוש בנפרד, אפשר של מאק ואפשר של כל חברה מועדפת אחרת. מדובר על פורמולת ג'ל, רכה עם פיגמנט חזק שלא מתייבשת במהירות וזה מצוין, כי ייבוש מהיר מקשה על תיקונים במידה ויש וברור שיש... לאחר הייבוש הוא בגימור מט אך לא מת, עמיד לכל היום בלי התפוררויות מעצבנות. על פניו נראה שזה אייליינר מתוחכם יותר וקשה יותר לשימוש מאלו הנוזליים שמגיעים יחד עם מכחול. אבל האמת היא שאם כבר אייליינר אז כדאי להתרגל להנחה עם אחד כזה. כך שבניגוד לרוב ההמלצות להתחיל את ההתנסות בהנחת אייליינר נוזלי רגיל, אני דווקא חושבת שכדאי להתחיל ישר עם אייליינר מהסוג הזה כי אפשר להגיע להתאמה ונוחות אישית איתו באמצעות הפורמולה המתאימה והמברשת.

אייליינר MUFE וסטילה: מתייבשים מהר

אם אני משווה את המוצר הזה למקבילים שלו כמו ה- Aqua Creamliner של Make Up For Ever וה- Smudge Pot של Stila (שניהם 4 גרם, 20 דולר) אז לשלושתם יש ריח לא משהו ואפילו מעט חריף, לא ברור למה זה... בכל מקרה, ניתן להבחין בהבדלים בין מאק ל- MUFE וסטילה והעיקריים שבהם זה העמידות וזמן הייבוש. באופן יחסי הם גם פחות עמידים לאורך היום וגם מתייבשים במהירות כזו שמקשה על תיקונים. האייליינר של MUFE איכותי אבל מתאים למי שמיומנת מאוד. האייליינר של סטילה לא מדהים לדעתי, יש לו נטייה להתפוררות והגוון השחור שלו הכי פחות עוצמתי מהשניים האחרים. במידה ורוצים לטשטש את האייליינר של מאק או להניח אותו כקרם בסיס לצללית (למי שאין צללית קרם שחורה נפרדת) אז זה לא אידיאלי אבל יחסית נוח לעבוד איתו, ב- MUFE זה עוד פחות נוח והמריחה הזו תצא פחות אחידה ובאייליינר של סטילה זה כמעט בלתי אפשרי בעליל! מה שכן, לשתי החברות האלו יש למעט השחור גוונים מהממים של האייליינרים במיוחד לסטילה.

מברשות אייליינר: מברשת הכי טובה זה אישי
מימין (לחצו להגדלה): מברשת נטויה של Fyrinnae, מברשות ss209 ו- ss266 של סיגמה 

יש מגוון מברשות שאפשר באמצעותן להניח אייליינר. בגדול אפשר לחלק את המברשות לשני סוגים: המברשת הישרה והמברשת הזוויתית. הן יכולות להגיע עבות/דקות, קצרות/ארוכות, דחוסות/פלאפיות וכו'. יש גם מברשת עם ראש נטוי שיש הטוענות שהיא הנוחה ביותר לשימוש. אבל אין באמת מברשת שהיא "הכי טובה", זה מאוד אישי. אני חושבת שכל אחת צריכה למצוא מה הכי נוח לה. ובכלל, מי שבאמת מיומנת תסתדר במידת הצורך עם כל מברשת כמעט. אגב, יש מי שחושבות שצריך להרטיב את המברשת לפני השימוש באייליינר בצנצנת, אז זה הזמן לציין שממש עדיף שלא כי זה פוגע במריחה, באחידות ובעמידות. האייליינרים מהסוג הזה מיועדים להימרח עם מברשת כמו שהיא, לא עם אחת רטובה שתדלל את הפורמולה (אלא אם כן צויין שיש צורך להרטיב). בכל מקרה, לי באופן אישי נכון להיום, הכי נוח עם מברשת ישרה ומעט עבה כמו ה- ss209 של סיגמה, אך כמובן שאמשיך לחפש מברשת שאולי יום אחד תחסוך לי זמן ב"אימונים" האלה....

אייליינר לוריאל: טאץ' מבריק ללוק

האייליינר השני שלי זהו ה- Super Liner Carbon Gloss של לוריאל. זהו אייליינר טוש נוזלי עם מכחול דק מובנה, ידית האחיזה שלו ארוכה ועבה והוא נוח למריחה. בניגוד ל- Fluidline של מאק הגימור שלו סופר מבריק, אני מאוד אוהבת את זה. אני משתמשת בו או כשאין לי ממש כוח או חשק להתאפר והוא עושה את העבודה עם הברק לבד, מאוד מרשים (כמובן שגם מסקרה, כן?...), או כשאני מורחת צללית כהה על כל העפעף והוא היחיד שמצליח לבלוט מעליה, נותן טאץ' מבריק. עמידות לא רעה בכלל יש לאייליינר הזה, אם כי לקראת סוף היום הוא נראה לעיתים קצת "עייף". החיסרון שלו הוא שכשמורחים אותו ישירות על העור ללא צללית מתחת או קרם בסיס, הוא לא נמרח אחיד מיד, כאילו יש "עננים" על הקו ולכן דורש מספר שכבות.

אבל כמו שכתבתי בתחילה, אומרים שאימון מביא לשלמות, אז למה אחרי כל כך הרבה שנים זה עדיין לוקח לי הרבה זמן? על פניו נראה שבסה"כ מדובר על משיכה אחת של מכחול וקצת עיצוב צורה, ואכן יש מי שמצליחות באמת מדי יום למרוח ברגע אייליינר והוא גם יוצא מושלם. מיומנות מדהימה לדעתי. יש מקרים שבא לי לשים אייליינר אבל אני מוותרת פשוט מחוסר זמן. אני חושבת שאם היתה סטטיסטיקה ביו טיוב וברשת בכלל שמחלקת את שיעורי הצפייה לפי מוצרים או תחומי איפור (רעיון, לא?...) אין ספק שמגוון ההדרכות להנחת אייליינר היו לוקחות אצלי את המקום הראשון בהליכה ובפער גדול מאוד מהמקום השני, מה שהוא לא יהיה...


ID

Fluidline Blacktrack
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 96 ש"ח

Super Liner – Carbon Gloss
גודל: 1.5 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 90 ש"ח


77 תגובות:

  1. אחלה פוסט! אני גם כתבתי משהו בנושא לפני זמן מה

    השבמחק
  2. תודה מיכל :-)
    התמונות אצלך מהממות של בארדו ומונרו! איזה איילינר, אם רק הייתי שמה אותו בשנייה ככה... :-)

    השבמחק
  3. פוסט מעולה :)
    אני בדיוק מתלבטת אם לקנות את האייליינר הזה של MAC או לא :)

    השבמחק
  4. תודה אירנה, אל תתלבטי... :-)

    השבמחק
  5. הבעיה שלי עם אייליינר היא למרוח אותו שווה בשני הצדדים! הם תמיד יוצאים שונים, ואני לא מצליחה להחליט איזה אחד מהם יותר יפה... אבל הקטע ששמת מהיוטיוב ממש עוזר, למרות שאני בד"כ לא אוהבת אותו כזה גדול

    השבמחק
  6. מורן, זה מה זה מוכר מה שאת כותבת, אבל כבר הגעתי למסקנה שזה אף פעם לא יהיה שווה באופן מושלם, תמיד בעין ימין יותר קל לי ולכן יוצא יותר יפה...
    הסרטון מראה טכניקה, בפועל תעשי את העובי שאת אוהבת :-)

    השבמחק
  7. אירנה - אני ממליצה לך בחום על הפלואיד ליין של מאק
    ודנרה... כמו שאמרת... אימון :)

    השבמחק
  8. כרגיל,מאוד אוהבת את הבלוג שלך!
    בתור אחת נכה שלא הצליחה לעשות אייליינר כמו שצריך אחרי שבמיוחד קניתי את הסופר ליינר והיה יוצא לי קו זיגזג כמו הילדים אצלי בגן רק הפלואידליין עזר לי.
    מאז שקניתי אותו ומברשות מסיגמא הצלחתי לשים אייליינר כמו שצריך רק את המשולש בצד עדיין אני לא מצליחה לעשות.
    ממליצה על הבלאק טראק של מאק בחום :)

    השבמחק
  9. תודה לימור, כרגיל כיף שאת פה :-)
    אין ספק שאם מצאת מברשת נוחה לך תצליחי לצייר קו ישר, על המשולש תתאמני, בסוף זה חייב להצליח :-)
    תודה על ההמלצה, כמובן שאבדוק אותו. מקווה שהפיגמנט של הפלואידליין החום מוצלח כמו של השחור.

    השבמחק
  10. יש לך בלוג מקסים !!!
    :-)
    גם אני אוהבת את ה - super liner של לוריאל,
    אומנם לא ניסיתי את של מאק אבל ניסיתי חברות אחרות והוא הכי נוח לי.

    השבמחק
  11. תודה אורלי :-))

    הסופר ליינר נהדר וגם לי הוא הכי נוח וניסיתי לא מעט טושים אחרים ומכחולים דקיקים (אף פעם לא הבנתי איך אפשר לשים אייליינר עם הדבר הדקיק הזה בכלל...)

    השבמחק
  12. פוסט מצוין!ניסיתי את שניהם ואני מעדיפה ג'ל עם 263.זה באמת נכון, תמיד שתי העיניים יוצאות מעט שונות.ואימון זאת העצה הכי טובה שניתן לתת בהקשר.

    השבמחק
  13. תודה מרינה!
    אגב, ניסיתי את המאק 263 הזוויתית, אבל משום מה עם הרגילה יותר נוח לי, אולי כי אני אוהבת פס לא ממש דק, לא יודעת למה...

    השבמחק
  14. פוסט כיפי כרגיל!
    לעולם לא אשכח את הפעם הראשונה שניסיתי לשים אייליינר, והמברשת נכנסה לי לעין, כיף.
    עכשיו עם המון סבלנות והמון אימון יוצא לי משהו סביר פלוס :)
    ובאמת אין על הפלואידליין, אני שוקלת לקנות צבע נוסף מלבד הבלאקטראק, למישהי יש הצעות? יש לי עיניים חומות.

    השבמחק
  15. תודה רוית :-)
    לכולנו יש סיפורי זוועה נוסטלגיים עם אייליינר....LOL
    גם לי יש עיניים חומות, אני רוצה את הפלואידליין הכחול כהה, מהמם!

    השבמחק
  16. פוסט ממש שימושי!!
    בהתחשב בעובדה שעד לפני שנה אף פעם לא השתמשתי באיילינר. תמיד עשיתי את זה עם צללית כהה ועם מברשת זויתית. תמיד חששתי מהאיילינר ומזה שיראה עליי מגוחך או עקום.

    לפני כשנה קניתי לי איילנר שחור של פופה, יחסית בזול, רק כדי לבדוק איך זה ולנסות להתאמן עליו. עד לפני חודשיים הוא שכב במגירה. אני חייבת להגיד שנגעתי בו שוב רק בגלל שראיתי המון סרטונים ב-youtube שמסבירים איך לשים. עד היום שמתי אותו פעמים ספורות, במיוחד ביציאות. אני חושבת שבחורף זה הולך להיות מוצר ממש שימושי אצלי ושוקלת ברצינות לקנות את הפלוידליין של MAC (הודות להשוואות שלך)

    סיפורי זוועה יש המון - החל מזיגזגים ועד פסים שחורים על עדשות מגע :)

    השבמחק
  17. תודה עדן, הכוונה הייתה בהחלט שיהיה שימושי.
    אין ספק שבחורף האייליינר הרבה יותר בשימוש אצלי, הרבה יותר מתאים.
    מהפלואידליין את תהני בטוח, מברשת כבר יש לך :-)
    ואל תזכירי לי בכלל את העדשות, איזה סרטים, אני יכולה לכתוב פוסט על החוויות שלי איתן ועם האיפור משהו מזעזע...LOL

    השבמחק
  18. היי שוב :)
    יש לי המלצה:הזמנתי בזמנו מאברידיי מינרלז את האייליינר שלהם שבא באבקה,יש צבעים ממש יפים וצריך להרטיב מעט את המברשת ולקחת קצת מהאבקה ולסרטט.
    זה גם עמיד דווקא :) הדוגמית מספיקה למלא זמן ועולה כמה דולרים בודדים.
    איזה עוד פלואידליין יתאים לי?עיניים ירוקות חומות.ריסים וגבות שחורים.

    השבמחק
  19. יש לי גם את הסופר ליינר, והוא בהחלט נחמד, אבל אני הכי אוהבת את האיילנר של מאק וחושבת שאין לו באמת מתחרים.

    השבמחק
  20. לימור - תודה על ההמלצה על אברידיי מינרלז. מכירה גם את הגוון שלך מהתמונות בפייסבוק ולדעתי הפלואידליין הסגול יהיה לך הורס!

    וניטי - יש לך את הסופר ליינר המבריק או הרגיל? מסכימה בהחלט שהפלואידליין מעולה ולכן קיבל פוסט המלצה :-)

    השבמחק
  21. לימור2.10.2010, 1:07

    כן?את חושבת?אני אף פעם לא מתאפרת בסגול...רק במוזהבים וחמים...אין לי כלום בסגול.
    מה עם פלואידליין חום?תסתכלי באלבומים שלי ותביעי דעה :)
    רשמתי בבלוג על הבובי בראון שימר בריק נקטר ואח"כ גיליתי שהתגובה בכלל לא מופיעה :(
    שאלתי אם לדעתך הנקטר יתאים לעור מעורב?עור לא מושלם..

    השבמחק
  22. מוזהבים וחומים יפים לך והם טבעיים לך יותר, אבל אם את מחפשת טיפה גוון וטאץ' אין סיבה שלא תלכי על סגול מעושן וירוק זית למשל, ישתלבו נהדר עם הגוונים שלך.

    בנוגע לשימר בריק, בהחלט מתאים לעור מעורב רק כדאי לשים אותו מעל פודרה מאט כי הוא מבריק בעצמו. פחות יתאים לעור שאינו חלק, כזה עם פגמים כמו חטטים ופצעים כי יבליט אותם לדעתי. ולמי שיש עור שמן מאוד גם כדאי לוותר על המוצר הזה..

    השבמחק
  23. לימור2.10.2010, 1:29

    כן?אני מפחדת להתאפר בסגול..יש איזה צללית עדינה למתחילים?
    אני כבר שמתי עין על הפלטת נייקד...ובסוף בברלין אין בכלל אורבן דקיי וכבר ציוויתי על אחותי לקנות לי.באסה!

    אוף אבל בא לי לקנות משהו!
    העור שלי מעורב וחלק לגמרי הוא אף פעם לא יהיה לדעתי.גם מושלם לא,השלמתי עם זה לפחות הקמטים יגיעו בגיל יחסית מאוחר.איזה כיף :)
    לפחות התקפת הפצעים שתקפה אותי קצת עברה...

    השבמחק
  24. הפלטת NAKED נראית מדהים וההייפ סביבה היסטרי כמו שכבר המון זמן לא ראיתי, אבל בסופו של דבר זה עוד חומים לאוסף עבורך.
    אין שום סיבה שלא תוסיפי טאץ עדין של צבע, לא משהו דרמטי אלא כזה שמשתלב, נניח הצללית השימרית ספארי של סמאשבוקס או הדואו-כרומית של מאק - קלאב שהיא חום-ירוק, תלוי מה את עושה איתה. שתיהן יהיו עליך מהממות.

    קמטים יגיעו אל כולנו מתישהו אבל בואי נדחיק את זה כרגע... במידה ויש לך סומק בוהק או שימרי וזה נראה טוב עליך, אין סיבה שהנקטר לא יהיה מוצלח, מבחינת גוון הוא מתאים לך יופי!

    השבמחק
  25. כןגם אני הרבה זמן לא ראיתי הייפ כזה...דווקא אין לי הרבה צלליות כי זה לא משהו בשימוש יומיומי אצלי :)
    חשבתי על הקלאב נראית מהממת.גם הספארי...

    יש לי הרבה סמקים חחחח חלק מהמחלה.קורליסטה דיינטי וכו' אולי אזמין את הנקטר?ממש בא לי משהו

    השבמחק
  26. מעולה, אם אין לך הרבה צלליות בהחלט זה הזמן שתתפנקי. עם המבצע שיש עכשיו בסטרוברי על הנקטר תזמיני אותו מהר! הוא ממש לא דומה לקורליסטה, תקראי מה כתבתי על זה בפוסט שלו.

    השבמחק
  27. כן קראתי את הפוסט כמה פעמים אני תלמידה מצטיינת.
    אין לי הרבה כי זה לא בשימוש יומיומי אצלי...
    איזה סומק נחשב "שימרי"?

    השבמחק
  28. כל מה שיש בו מטאליות הוא שימרי ויש כאלה שימריים עם גליטרים/נצנצים. זה כמו בלקים..
    הנקטר (ובכלל כל השימר בריקים) מאוד שימרי, בוהק.
    הקורליסטה לא שימרית בכלל, מעודנת יותר.

    השבמחק
  29. הקורליסטה מהממתתתתתתת!
    יש עוד שימר בריק..ברונז,איך הוא?

    השבמחק
  30. לגמרי מהממת הקורליסטה!
    לא מכירה את הברונז, אבל תבדקי סווטצ'ים ברשת, בסופו של דבר על העור כל השימר בריקים מתעדנים, לא חזקים כמו שנראים, לא נראים כמו כתם על העור.

    השבמחק
  31. יש גם את הגוון ROSE גם ממש יפה..אני מתלבטת בינו לבין הנקטר...

    השבמחק
  32. הם שניהם מאוד יפים. ה- ROSE קצת יותר עדין בגוון מהנקטר שהוא יותר עוצמתי.

    השבמחק
  33. אני חושבת שאזמין את הרוז...
    תודה דנרה סליחה ששיגעתי אותך...:)

    השבמחק
  34. מה? לא שיגעת בכלל...
    תתחדשי! ה- ROSE מקסים :-)

    השבמחק
  35. אויש דנרה אני כזאת לא החלטית..שמתי את הנקטר והרוז בסל קניות ואני חייבת להוריד אחד ולא יודעת איזה :(
    הצילו...עזרה

    השבמחק
  36. חחח, אני לא לוקחת אחריות על כאלו החלטות הרות גורל :-)
    בטוחה שתסתדרי בסוף!

    השבמחק
  37. נכון זאת החחלטה הרת גורל?חיי תלויים בזה!

    השבמחק
  38. נכנעתי ללחץ והזמנתי את הנקטר ואיזה שפתון של שיסיידו..תודה על העזרה :)

    השבמחק
  39. תתחדשי מותק!
    יופי של רכישה!

    השבמחק
  40. תודה על ההמלצתות! בחיפושיי אחר האייליינר המושלם נראה לי שהבא שאנסה הוא של לוריאל.

    השבמחק
  41. בכיף גיברת קאופמן, ואל תשכחי לעדכן מה את חושבת :-)
    שימי לב שהסופר ליינר באריזה השחורה הוא המבריק. יש גם סופר ליינר באריזה מוזהבת שהוא לא מבריק.

    השבמחק
  42. תודה רבה רבה!
    אני נמצאת בתקופה לא כל כך טובה רציתי משהו לשפר את ההרגשה...:)

    השבמחק
  43. מסכימה איתך לגמרי, אייליינר גם דורש המון המון אימון (ואני כל הזמן מתאמנת :P) וגם אחד המוצרים היותר סקסיים.

    (כידוע) רכשתי לאחרונה את הפלואידליין של מאק ואני פשוט מאוהבת במוצר הזה! הרבה יותר נוח לי לעבוד איתו והעמידות שלו מעולה! לפעמים קורה לי שאני דומעת קצת במהלך היום (פיהוקים וכאלה :]) עם אייליינר נוזלי רגיל תמיד זה גורם למריחה בקצה של העין.. איתו זה פשוט לא קורה!

    יש לי גם את הליקווידלאסט של מאק. לדעתי המריחה שלו הרבה פחות
    נוחה ואני תמיד מלכלכת גם את הריסים אז זה קצת מבאס.. מעדיפה שימוש במברשת עם הפלואידליין. ואני גם אוהבת שהוא לא מלכלך או פוטנציאל הלכלוך שלו מינימלי..

    יש לי את ה 266 של מאק ואני מאוד אוהבת להשתמש בה. אבל החלטתי בכל זאת להזמין לאחרונה את ה "210" מסיגמה שאמורה להיות דקה יותר מה 209. נראה איך ילך לי.. אף פעם לא ניסיתי מברשת נטויה שכזאת. למרות ששמעתי על הרבה שעובדות עם שכזאת.. נראה לי מוזר ומבלבל אבל אני משערת שמתרגלים ;)

    אני לא משתמשת במוצרים של לוריאל אז מממ.. לא מכירה את המוצר.
    השתמשתי בעבר באייליינר הנוזלי של פופה והאמת די אהבתי אותו. אבל כמו שאמרתי, פחות עמיד בדמעות שזה קצת מבאס..

    אין ספק שיש מיליון הדרכות על אייליינרים כי זה נראה לי אחת מהטכניקות הכי קשות ללמידה. וגם ממש תלויה ביד עצמה לא רק ב"יכולת התאמת צבעים" או משהו שכזה..

    השבמחק
  44. מיטל, אין ספק שזה אחד המוצרים הסקסיים ביותר!
    מסכימה שאחד היתרונות החשובים של הפלואידליין זו העמידות, כי למי יש כוח לעשות תיקונים לאייליינר באמצע היום?...
    יש לך את הפלואידליין הכחול, נכון? איך הוא מבחינת הפורמולה? כמו השחור? ממש בא לי עליו!
    ה- 210 ממש דקה, אין לי סבלנות למברשות כאלה כי אני אוהבת קו עבה מעט לא דקיק.
    המברשת הנטויה הזו זה מסובך ומבלבל באמת, לי היה קשה איתה יותר מכל המברשות...
    נראה לי שמיליון ההדרכות והקושי בהנחת אייליינר זה כי צריך קורדינציה שחבל"ז, לי פשוט אין את זה בכזו מיומנות לצערי...

    השבמחק
  45. RavitB הרגת אותי מצחוק! לי יש את ה waveline הכחול. אני ממש אוהבת אותו.
    הוא לא כחול כחול כזה בוהק (כמו הליקויד לאסט) אלא כחול כהה (שעדיין רואים שהוא כחול) אולי קרואים לזה נייבי?
    בכל מקרה אם את רוצה מראה של אייליינר אבל לא כזה "חזק" או מובחן לא ממש יודעת איך להגיד את זה, אז הכחול יעשה את העבודה לדעתי.

    אגב, אני חייבת לומר שהגברת בסרטון מצוינת! יותר נכון הטכניקה שלה מעולה! אבל אותה באופן שישי, ואת איכויות הצילום (הסופר מבריק על הפנים..) פחות אהבתי :P אני הולכת לנסות את מה שהיא מציעה מחר בבוקר :)
    כמו שאמרתי קודם, זה יכול לעבוד רק עם הפלואידליין כי אחרת להתחיל מקו הריסים התחתון מתכון רק להמרחויות...

    השבמחק
  46. טוב, מיטל, שכנעת אותי, הפלואידליין הכחול נכנס לרשימה!
    ניסיתי את הטכניקה שיש בסרטון, לא רעה בכלל ובגלל זה בחרתי אותה לפוסט, אבל כמובן שעדיין זה מצריך אצלי יישורים ותיקונים...

    השבמחק
  47. באופן עקרוני אני לא מאמינה בתיקונים במהלך היום (חוץ משפתון שגם האמת מרגיז אותי..)
    מה ששמנו בבוקר צריך להשאר. ובדיוק בגלל זה הפלואידליין מושלם!

    הכחול מטריף לגמרי! המרקם שלו בדיוק כמו של הבלאקטרק. הוא לא מבריק הוא מתקבל מאט ויחסית כהה.

    אני בכל מקרה ממליצה.

    לגבי עובי האייליינר אין לי כאן ממש הרבה ברירות. יש לי עין שקועה אז אם אני עושה פס עבה מידי פשוט לא רואים כלום...

    קואורדינציה זה גם משהו שלא התברכתי בו. גם (וממש לא רק) בגלל זה אני לא רוקדת בשיעורי פילאטיס אני צוחקת על עצמי (ויש מי שעוזרות לי :P) כי כל תרגיל חדש אני מסתכלת איך לעזאזל מבצעים אותו ולוקח לי זמן עיכול.. נו מילא..

    השבמחק
  48. לי אין שום בעיה עם תיקונים במידה וצריך בטח לא עם שפתון, לא אוהבת איפור עמיד בכלל למעט כמה חריגים...
    הפלואידליין הכחול ירכש בהקדם!
    בגלל עניין הקורדינציה וה"אימונים" של שנים, אני בספק עד כמה אוכל באמת להיות מיומנת יותר עם האייליינר... זה כנראה תמיד יקח לי הרבה זמן.

    השבמחק
  49. אני חייבת לציין שיש יתרון מסוים בזה שלוקח יותר זמן לשים אייליינר.
    הרבה פעמים בבוקר אני קמה קצת הפוכה.
    לפעמים גם אחרי מקלחת והתארגנות אני מוצאת את עצמי הרבה יותר לחוצה ומתבלגנת.
    אבל להתאפר זאת סוג של אומנות (לא שאני טיפוס אומנותי..) מה שאומר - לוקח זמן.
    ואז יוצא שהחלק הרגוע הזה (שגם מסיים את תהליך ההתארגנות) משרה עלי אווירה יותר נינוחה שכמובן מתחילה את היום בצורה חיובית יותר.

    השבמחק
  50. וואלה? אצלי ההפך, מלחיץ אותי שאני מבזבזת יותר מדי זמן על איפור בבוקר, אייליינר זה בכלל נדיר שאחליט לשים בגלל הזמן. אני תמיד חושבת לצאת בלי כלום ולהתאפר במשרד, אבל ברור לי שברגע שאני מגיעה אין לי זמן לנשום ולכן זה לא יקרה...

    השבמחק
  51. אני לא תמיד שמה אייליינר.
    ולא תמיד מתאפרת "מלא"
    אבל הרבה פעמים כשאני מרגישה שאני "אובר די אדג'" כבר מהטייפון שהפכתי להיות, ואני צריכה את הכמה רגעים האלה, אני מתאפרת בניחותא ואומרת לעצמי שה 5 דק' האקסטרה האלה יעשו את ההבדל בשבילי.

    השבמחק
  52. בשבילי אייליינר נוזלי ולא עיפרון זה כבר יותר מדי למתקדמים :) אבל אני בהחלט צריכה לנסות בהקדם.

    השבמחק
  53. מבינה אותך, זה בהחלט לא פשוט..
    עפרון אני שמה ברגע וזה יוצא מושלם, אני בכלל מכורה לעפרונות עיניים... אבל אייליינר זה כבר סיפור אחר לגמרי! ים זמן לוקח ומיליון תיקונים ויישורים...
    אין ספק שאת חייבת לנסות בהקדם, זה כל כך אינטנס ומחמיא, עפרון רגיל פשוט לא יכול להגיע לזה.

    השבמחק
  54. אני מאוד מאוד אוהבת את הפלואדליין השחור של מאק. הזכרת לי עכשיו ששלי כבר יבש ולקראת החורף אני צריכה לרכוש אחד חדש כזה.
    אני לא מסוגלת לצייר פס איליינר מדויק עם איליינר רגיל, אלא רק עם זה של מאק!

    שרונה

    השבמחק
  55. שרונה, אין מצב שאפשר לגמור את הפלואידליין לפני שהוא מתייבש, הרי זה לא מוצר האיפור היחיד שלנו, כן?...
    בהחלט תצטיידי לקראת החורף, מסכימה שהוא הכי נוח שיש!

    השבמחק
  56. אוהבת אייליינר! (בכלל אוהבת מראה פיפטיז סיקסטיז באיפור)
    מסכימה איתך לגבי התרגול.
    כשאני מאפרת אחרות אני מורחת אייליינר מושלם!
    אבל על עצמי...
    מה גם שמבנה העין שלי לא ידידותי לאייליינר, אבל אני מורחת ממש בין הריסים. זה נותן הדגשה מדהימה של קו הריסים העליון.
    פוסט מצויין!

    השבמחק
  57. תודה מותק :-)
    גם אני מתה על איילינר קורין, במגוון הצורות שלו, הלוואי שיכולתי לעשות אותו מושלם על עצמי...!
    בהחלט הדגשה מדהימה ואני לא אוותר עליה למרות שלוקח לי ים זמן...;-)

    השבמחק
  58. אני חולת אייליינרים!
    האיפור ערב שלי זה איילינר+מסקרה ומעט סומק... הכי עדין ויפה.
    פוסט מעולה... שימושי מאוד=]

    השבמחק
  59. תודה פיצ'ה!
    זה גם האיפור ערב שלי רק שהוא פחות עדין משלך כי הוא בתוספת שפתון בוהק :-)

    השבמחק
  60. גם אני אוהבת את הליינר של לוריאל. בדיוק קניתי עכשיו בארה"ב את הפלואידליין הכחול כהה וגם את האיילייינר החדש של מאק מהסדרת חתולים, בצבע סגול מעושן - שניהם מאוד יפים ומומלצים.
    חוץ מזה, הוידיאו שצירפת ממש טוב :) בדר"כ אני עושה את הקצה של הליינר כהמשך של הקו, אבל אז קורה לפעמים שזה לא זהה בשתי העיניים, וככה זה נראה שזה פותר את הבעיה - תודה :)
    מזל שקראתי את כל התגובות וככה ראיתי ששוב השימר בריק נקטר במבצע, כי לצערי פיספסתי אותו פעם קודמת, אבל עכשיו הזמנתי :)
    דרך אגב, הייתי בכל מקום שמוכרים URBAN DECAY והפלטה הזו היא סולד אאוט - באסה, ממש רציתי לראות אותה, אם היא באמת שווה את כל ההייפ שסביבה... נו טוב, גם ככה האוסף די גדול LOL

    השבמחק
  61. הי יעל, האייליינר של לוריאל נהדר ובגלל שקראת את כל התגובות בטח הבנת שהפלואידליין הכחול נכנס לרשימה אצלי ועכשיו כשאת ממליצה על הסגול מעושן אחכה שקולקציית Fabulous Felines תגיע לארץ ואבדוק אותו גם!
    שמחה שהסרטון עזר!
    תתחדשי על הנקטר, את תהני ממנו, כתבתי עליו פוסט כאן, הוא מדהים חבל"ז!
    פלטת NAKED לדעתי תהיה זמינה בקרוב, לכל הייפ יש גבול... הם גם כתבו שהם מייצרים עוד בשביל לעמוד בביקוש. ואגב בלונדון ניתן להשיג אותה כרגע.

    השבמחק
  62. לשאלתך, דנרה - יש לי את המבריק של לוריאל, ואני מאוד אוהבת את זה שהוא מבריק.

    השבמחק
  63. תודה וניטי, גם אני אוהבת את זה שהוא מבריק ובגלל זה משתמשת בו במקביל לפלואידליין.

    השבמחק
  64. אנונימי4.10.2010, 19:39

    דנרה
    אפשר לתקן איילינר עם צללית מעל, כשהוא עדיין לא התייבש, צללית רגילה בגוון האיילינר לעבור עם מברשת זוויתית ולתקן.
    יש לי של מאק בכמה גוונים, כל צבע במרקם שונה מהאחר.

    השבמחק
  65. תודה אורית, אבל בשבילי תיקון אייליינר זה רק עם אייליינר ואולי גם מקלון אוזניים. צללית אשים רק מעל עיפרון לקיבוע, באייליינר זה פשוט יהרוס לי את הגימור שאני אוהבת...;-)

    השבמחק
  66. אנונימי4.10.2010, 21:05

    לא הורס את הגימור.
    אם
    מתקנים עם הצללית (מסמנים) ועוברים מעל עם איילינר לגימור הסופי.
    איך שטוב לך מותק. עוד דרך לנסות.

    השבמחק
  67. הבנתי, אז אנסה את זה עם הפלואידליין ואראה אם זה נראה טוב אחרי שאני עוברת איתו על הצללית. תודה על ההמלצה מותק :-)

    השבמחק
  68. well, again. no hebrew.. :(
    anyway today I tried the method in the video and what do you know - perfect!
    I always looked at my brows for the direction of the line, using the lower lash line is much better!!!
    Thanks!

    השבמחק
  69. די! איזה יופי מיטל.
    ועוד מושלם?? הלוואי שלי זה היה מצליח, ואם כבר יוצא לי מושלם אז זה רק בעין אחת (בדרך כלל ימין...) ואז העין השנייה פשוט לא מצליחה להשתוות לזה...
    מאחלת לך שמעכשיו כל פעם יצא לך מושלם, כמה זמן זה יכול לחסוך...

    השבמחק
  70. well to tell you the truth it wasn't perfect being perfect coz naturally are eyes arent exactly alike ;)

    so maybe the problem you see on yourself have something to do with the a-similarity..

    but today wasnt totaly perfect..
    I thought I don't have time to put any eye liner or shadow so I didn't even put a base.
    then when I finished with the face I just grabed the eyeliner and started drawing..
    it wasn't so vibrant and obvious as it should be with a nice base..

    tomorrow will be better for sure!

    השבמחק
  71. זה לא משנה כי הצורה שעשית הייתה מושלמת.
    וזו לא האסימטריה מה שאני רואה בין שתי העיניים, זה שקו אחד עקום או עבה והשני נניח חלק ומוצלח ויותר דק. כאילו אין קשר ביניהם. לכן אני מתחילה עם הישורים. בסוף זה נראה מעולה, אבל כמה זמן זה לוקח לי...
    ואם לי לא היה זמן כמו מה שקרה לך היום, אייליינר זה המוצר האחרון שהייתי לוקחת, סיכון גדול מדי בשבילי...LOL

    השבמחק
  72. נהנתי לקרוא! =)

    אני חושבת שאנסה את האיילינר של לוריאל!

    תודה

    השבמחק
  73. תודה מעיינוש, שמחה שנהנית :-)
    אני בטוחה שתהיי מרוצה ממנו.

    השבמחק
  74. אני לא חושבת שבמקרה הזה אימון מביא לשלמות, אלא הוא מביא לתוצאה טובה :) לדעתי אנשים שיש להם כישרון ציור טבעי גם יותר יצליחו להתאפר יפה ולצייר איליינר מדויק וישר יותר :) זה משהו שניתן ללמוד, אבל לא להגיע לשלמות אלא אם ניחת בכישרון מסוים.

    השבמחק
  75. מסכימה לגמרי ולכן יש סימן שאלה בכותרת.
    אימון בהחלט יכול לשפר טכניקה אבל נדירות אלו שיעשו אותו גם מושלם וגם מהר.
    אני כמובן לא מפסיקה להתאמן...;-)

    השבמחק
  76. זהו פוסט כלבבי- אייליינר שחור ואני חברים טובים מכבר שנים ולא יכולה בלעדיו (אפילו בחתונה שלי אמרתי למאפרת- פס איילינר שחור וזהו.)

    קשה מאוד לשמור על אחידות ושוויון וכן צריך אימון.
    חשוב לא למצמץ או לזוז מן הסתם- ואם את רגישה אז לטפי את העפעף מספר פעמים עם מברשת נקייה כדי להתרגל לתחושה. לפעמים כשאני רוצה לעשות צורה כמו עיני חתול או קרניים ומשיכות חזקות אז אני לוקחת מברשת "מלוכלכת" כזאת עם קצת שארית צללית - ועושה סקיצה, ואז כשאני עוברת עם הליינר אז זה הופך למשחק של להישאר בקווים.
    בקיצר עשית לי מוזה - נושא שאני חייבת גם להעלות אצלי :)

    השבמחק
  77. כן, אין על אייליינר שחור!
    איפרת את העיניים בחתונה רק עם ליינר שחור?.... וואלה.

    מסכימה שצריך להתאמן, אין מנוס מזה, תודה על הטיפ, מהתגובות פה יש כל כך הרבה שיטות זה מדהים.
    הנקודה שלי זה שבמקרה של האייליינר, כמו הכותרת פה, אני לא בטוחה שאימון אכן מביא לשלמות אצל כל אחת... ;)
    מגניב, מחכה לקרוא אצלך!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails