7 ביוני 2011

לבן על לבן



יש מספר חגים ומועדים שהצבע הלבן מתבקש בהם, אין ספק שחג השבועות הוא המובהק מכולם אולי בגלל הטוטאל לוק הלבן שלו בכל אלמנט אפשרי: אאוטפיטס, אקססוריז, כלי בית וכמובן מזון חלבי. חג השבועות חל בסיום ספירת העומר בת שבעת השבועות, הוא השני משלושת הרגלים (בנוסף לפסח הראשון וסוכות השלישי) ונקרא בצורה המקראית שלו "יום הביכורים" ובצורה המסורתית שלו "חג מתן תורה" שהוא היום בו נערך אחד האירועים המכוננים ביהדות - מעמד הר סיני בו התגלה אלוהים לבני ישראל והורה על עשרת הדיברות. אם בפסח יצאנו מעבדות לחירות הרי שבשבועות הושלמה הגאולה הרוחנית של העם היהודי. ולמה אוכלים מאכלי חלב בשבועות? יש המון פירושים לכן לא אכנס לזה, אבל בקצרה הם סובבים סביב קבלת התורה שתיארה את ארץ ישראל כ"ארץ זבת חלב ודבש" (שמות, ג', יז') והמשלת התורה לחלב: "דבש וחלב תחת לשונך" (שיר השירים ד', יא'). כלומר, כמו שהחלב יכול להזין ולקיים את הגוף האנושי, כך התורה יכולה להזין רוחנית את נשמת האדם. השם הידוע הנוסף שלו הוא חג הקציר כי בסמוך לחג מתבצע קציר החיטים. אז החלטתי שאם כבר אווירת ביכורי קציר חיטים למה שלא אצלם את הפוסט על רקע מדליק שיהיה הולם ומייצג


אבל חג או לא חג, הצבע הלבן מזוהה מאוד עם הקיץ שלנו ואם כבר קיץ, אז איזה צבע ישווה לנו ישר מראה מעט יותר שזוף ממה שאנחנו באמת מלבן? הקונטרסט לגמרי עובד לטובתנו אם כי זה צבע טריקי, צבע שיכול להיות צפוי ומשעמם או מאיר ומרענן. גם חשוב להשתמש בצבע הזה נכון ובזהירות שלא נראה כלתיות מתלהבות מדי... חשוב למצוא פריטים נכונים ולא מתאמצים. באיפור זה נראה על פניו כצבע לא ממש שימושי. איך אפשר להתאפר באופן "לביש" ולא מופרך בלבן? ואני לא מתכוונת למוצרי הארה שונים אלא על ממש איפור לבן. ולמה בכלל צריך להתאפר בלבן כשיש מגוון צבעים חמים ומחמיאים אחרים? כי שימוש נכון באיפור לבן יוסיף ללוק המואר, המרענן והמעודכן שלנו.

צללית לבנה בתפזורת: ורסטיליות במיטבה

צללית אבקה בתפזורת בצבע לבן של כל מותג איכותי, היא רב שימושית, למשל: על עצם הגבה תאיר לנו את כל המראה; כצללית על העפעף תגדיל ותאיר את העין; כנקודת אור בשק הדמעות (הזווית הפנימית של העין) תעצים את איפור העיניים; ערבוב מעט ממנה עם המייק אפ (לפני ההנחה) יתרום להארה של העור; הנחה עדינה על עצם הלחי כשימר תדגיש את החיטובים שלנו; מעט ממנה מעל הסומק יהפוך אותו למבריק ומדליק. 
אין ספק שצללית בתפזורת הכי פחות נוחה לשימוש יחסית לצלליות אחרות (אבן, קרם, מוס) וכל תזוזה לא במקום מפזרת אותה לכל עבר. בנוסף בשימוש באבקה כצללית חשוב להניח לפני בסיס כלשהו, פריימר עיניים או צללית קרם, אחרת היא פשוט לא תמרח באופן אחיד, לא תיתפס טוב וגם הגוון יהיה לרוב שקפקף. כדאי להשתמש במברשת צלליות צפופה ולהניח בטפיחות ולא במריחה על מנת שלא תתפזר ותלכלך לנו את על העור מסביב.... את הגבולות של הצללית חשוב לטשטש עם מברשת טשטושים שלא יראה כאילו יש לנו כתם לבן בעין.
אני מאוד אוהבת את צלליות האבקה Star Powder של Make Up For Ever ובמיוחד את זו הורסטילית הלבנה מבריקה. היא טחונה ממש דק ומאוד נעימה למגע עם העור. היתרון שהיא מגיעה בכמה ורסיות כך שמי שלא רוצה אותה בגרסה הלבנה לגמרי כמו שלי יכולה לקבל אותה בגרסה לבנה עם ברק בגוון עדין בהיר שונה, למשל ורוד, כתום, סגול, זהב.
למאותגרות ולאלו שמחפשות נוחות ומהירות: צללית אבן לבנה בגימור המועדף (מאט/סאטין/מבריק) גם תעשה את העבודה.

Blanc Audacity: שם מושלם לעיפרון מושלם

כידוע עפרונות עיניים הם התמכרות גדולה שלי אז ברור שגם הצבע הלבן מקבל ייצוג ראוי באוסף. העיפרון הלבן שאני הכי אוהבת הוא ה- Blanc Audacity (שם נפלא ומדויק!) של לנקום ולא רק בגלל שאני מאוד אוהבת את עפרונות העיניים שלהם. במיוחד בגלל הצבע הלבן שלו. הוא לבן אטום עם גימור מעט סאטיני. החיסרון/יתרון שלו (תלוי למי) שהוא עמיד כך ברגע שמניחים אותו על העור הוא מתקבע, מאוד קשה לטשטוש אם לא נעשה מיד. אבל מה בכלל עושים עם עיפרון לבן? גם במקרה הזה מדובר על מוצר ורסטילי. כשאני משתמשת בו זה בעיקר כנקודת הארה של העין בשק הדמעות (פחות דרמטי מהצללית) ובמעקה העין האדמומי (בתוך העין) על מנת שיפתח אותה ויצור אשליה של הגדלה. יכול להיות שהעובדה שהעיפרון עמיד פחות מתאימה לשימוש בתוך העין אבל לי יש עיניים מאוד רגישות ולא נתקלתי בבעיה עם זה. יש מי שאומרות שעדיף להשתמש בעיפרון בגוון ניוד/חול ולא לבן כי זה נראה טבעי יותר ולא מלאכותי כמו הלבן. מצד אחד יש בזה משהו נכון והגיוני, מצד שני לעיתים העפרונות בגוון הטבעי נראים צהובים/ורודים מדי ביחס לעור, לכן זה מאוד תלוי מה גוון העור של מי שמשתמשת ומה יותר מתאים לה. עיפרון לבן יכול לשמש גם להגדלה קלה והגדרת השפתיים, מעיין תוחם חיצוני שמציירים בעדינות על העור מסביב לשפתיים ומטשטשים היטב להתמזגות עם העור כך שהשפתון נראה מדויק ומחמיא יותר. תיחום כזה מומלץ בעיקר עם שפתונים אדומים וכהים על מנת לחדד את הגבולות שלהם. אפשר להשתמש בעיפרון לבן גם ליצירת אייליינר צבעוני: מניחים את העיפרון הלבן כאייליינר ואחר כך בעזרת מברשת עיניים זוויתית מניחים עליו צללית אבקה בגוון הרצוי של האייליינר. כך אפשר ליצור מראה של אייליינר במגוון צבעים וגימורים שונים.

מימין Allure הקלאסי ומשמאל Oooooo La La הטרנדי

בניגוד לאיפור, נראה שהציפורניים שלנו "סובלות" הכל. גם לבן. יש הרבה שיברחו לפינה החמה והנוחה של הפרנצ' מניקור שלטעמי השיא שלו כבר מזמן מאחורינו. בכל מקרה, לק לבן היה ואולי עודנו גוון "מוקצה", אולי כי הוא לא נראה טבעי, נשי והרמוני כמו אדום/ורוד/כתום. מצד שני לק בצבע ירוק/כחול/צהוב כן נראה טבעי, נשי או הרמוני? אז למה הם לא מוקצים? אני חושבת שבשנים האחרונות כשכל צבעי הלקים האפשריים "הותרו" לשימוש, קשה מאוד למצוא את הגוון המיוחד שגם יחמיא וגם אולי יפתיע. הלבן מגיע בדיוק למשבצת הזו ולטעמי כלק שמעיד על טעם נקי ומעודכן שבאופן אוטומטי ישווה לכף היד שלנו מראה שזוף ובריא. אין ספק שאין הרבה שיכולות להרשות לעצמן ללכת עם לק לבן כי לא יחמיא לכל אחת. לכן בחרתי שני לקים לבנים שונים מהותית כשהאחד קלאסי, סולידי ו"לביש" יותר והשני טרנדי ומדליק יותר.

Allure: רק לנסיכות?...

אין ספק שהלק Allure של Essie ניצל לגמרי את רגעי התהילה שלו ביום חתונתם של הנסיך וויליאם עם קייט מידלטון. ביום החתונה מיהרו לדווח אתרי מגזיני האופנה כמו Harper's Bazaar ו- Allure ובעצם בכל מקום אפשרי (...), שמידלטון בחרה ב- Allure לקשט את ציפורניה ביום החתונה המלכותית. מה היינו עושות בלי המידע הזה? לא להאמין שזה היה נראה כניוז הכי חשוב באותו הרגע בכל העולם... האמת שזה לק שכבר שכחתי שיש לי אותו ואולי הגיע הזמן לכתוב עליו כי אם זה טוב למידלטון (הדוכסית מקיימברידג' בשבילכן...) זה בטוח טוב גם לנו. 
אז ל- Allure יש גוון לבן חלבי שקפקף. עם לק כזה מומלץ שמשטח פני הציפורן יהיה מושלם כי לא בטוח שיצליח להסתיר ואולי אף יבליט כל פגם, כתם או צהבהבות קשה בציפורניים. ללק פורמולה ג'לית דלילה כמו פיגמנט הצבע שמאוד נוחה למריחה, מתייבשת יחסית מהר ומעניקה ברק נפלא. יש לו עמידות יפה גם בלי טופ כמו ה- good to go, אבל בינינו, מספיקה עמידות של 24 שעות בלבד לחתונה המלכותית שלנו, לא?...
המראה המתקבל טבעי נקי מאוד, מרכך ומאחד את גוון הציפורניים שלנו. אחרי שלוש שכבות אני יכולה לומר שהוא כמעט אטום ומשווה מראה מאוד מעודן לכפות הידיים, אבל היה לי מאוד קשה איתו. מצד אחד הגוון הלבן חלבי שלו אינו מחוויר את היד, להיפך מדגיש את גוון העור. מצד שני הוא רגוע יותר מדי. אין ספק הוא לא מתאים לבעלות דם חם ולמחפשות ריגושים. כנראה מתאים בעיקר לסופר סולידיות, לעדינות נפש ולנסיכות... כך שלמרות שהוא אינו גוון שמח בעיניים ולא ממש מרגש, צריך נסיבות או אופי מאוד מסוים בשביל להשתמש בו. האמת, שלמרות שהוא ממש לא הלהיב אותי, התגובות היו דווקא חיוביות, אמרו שנחמד לגוון מדי פעם עם לק רגוע טבעי. טוב, אז יצא שאני חושבת אחרת מכולן, ממש לא פעם ראשונה... אם כבר אני הייתי משתמשת בלק הזה אולי לריכוך גוון של לק אחר, להעניק לו מימד חדש. לא בפני עצמו. אפשר להמשיל את הסיפור הזה לבחורה עירונית שמגיעה לחופשה באיזה מושב/צימר בשביל הרוגע והשקט, אבל אחרי שעתיים השקט מוצה, לחץ הדם שלה עולה, מתחילה להיות תזזיתית לגמרי ומה עכשיו?... כך בדיוק הלק שעד כמה שנראה רגוע ושלו בעצם מלחיץ אותי, מרגישה ערומה איתו. אולי סתם קראו לי נסיכה אריסטוקרטית כל החיים, בסוף יצא שהדוכסית מידלטון שבחרה בלק הזה ביום חתונתה ראויה לכינוי הזה יותר (DAMM!). בכל מקרה, לא ברור לי למה דווקא הגוון הזה קיבל את השם הכל כך אטרקטיבי Allure (פיתוי), אותי לפחות הוא לא הצליח לפתות. NEXT!

Oooooo La La: לבן בגרסה הנועזת

אם ה- Allure הסולידי נסיכותי לא סיפק את הסחורה עבורי ועבור שכמותי, ה- Oooooo La La לגמרי מביא אותנו על סיפוקנו. מדובר על לק לבן בגימור מטאלי סאטיני מבריק לא טיפקסי מת. הלק הזה מחייב מיומנות שיא במריחה כי מדובר על פורמולה עבה שמתקבעת מהר, כך שיש למרוח בזריזות אחרת יש סימני מריחה ובגלל שהלק לבן זה בולט יותר מלקים אחרים. מומלצות שתי שכבות נדיבות לאחידות והעצמת הגוון הלבן. ללק פיגמנט מצוין ועמידות נהדרת. הגוון אולי לבן אבל נועז לא פחות מאדום, צהוב, כחול או ירוק, קשה להתעלם ממנו, שמים אליו לב ביום והוא מחזיר אור בלילה... בכל זאת לק לבן זה לא משהו קונבנציונאלי. כל מי שהסתכלה על הציפורניים שלי איתו הייתה קודם כל מופתעת מהתעוזה, ממש כאילו אם הייתי מדביקה אבנים וקישוטים מצועצעים זה היה פחות מפתיע... היתרון של לק כזה שלא משנה מה גוון העור, הוא נותן אשליה של עור שזוף בהרבה. אמנם עכשיו חג שבועות אבל לגמרי יתאים גם לטיול סקי, ממש מרגישה איתו כמו נסיכת הקרח. ייחודי, מהמם וגם לא ממש צפוי, הכי או לה לה שיש. אין ספק שזה הלבן היפה ביותר שראיתי עד כה, ממש כמו הצבע של מכונית לקסוס (LEXUS) לבנה מטאלית נוצצת. אמנם לקסוס אינה בדיוק המכונית הכי שכיחה בכבישי ארצנו, אבל בניגוד לעובדה שכמעט כל מכונית שנייה בכביש היא לבנה, סביר שלא תתקלו באופן תכוף במי שמתהדרות בלק לבן אטום, אם כבר אז במקסימום הלק הלבן ישמש לפס של הפרנץ' מניקור הנדוש... 

לקסוס בלבן מטאלי: מסתמן שאצטרך כרגע להסתפק בלק באותו הצבע....

ואם להתארגן על פריטים לבנים אז איך אפשר בלי אקססוריז לבנים שווים במיוחד. הקאטצ' עם אקססוריז לבנים זה שהם נראים או ממש איכותיים או ממש צ'יפ, זולים. צבע לא פשוט שמאוד קל להבחין באיכות הפריטים שמתהדרים בו. כך שאם תמיד אמליץ להשקיע במידה וצריך עוד טיפה ולא להתפשר על משהו שאינו איכותי, אז במקרה של הלבן על אחת כמה וכמה.

בין האקססוריז הלבנים שלי לקיץ: תיק Francesco Biasia ומשקפי שמש FENDI 

יש לי מספר פריטים בלבן שלא ברור לי איך עוד לא שינו את הצבע מרוב שחרשתי עליהם... שניים מהם שרכשתי ב- Via del Corso ברומא איטליה מסדרים לי יופי את הקיץ. למשל התיק הזה של Francesco Biasia. זהו תיק דמוי קש מאסיבי לבן עם רצועות עור לבנות שמתכהות בגבולות שלהן. אני חושבת שזה התיק הגדול ביותר שיש לי, הוא לא סתם אוברסייז הוא סופר אוברסייז. אני מאוד אוהבת תיקים גדולים, חוץ מזה שהם שיקים ומחמיאים, הם גם יכולים להכיל את כל הדברים שאני אוהבת לקחת איתי בכל יציאה מהבית, וזה לא מעט.... נכון זה לא בריא לסחוב משקל גדול על הכתף, אבל אנחנו לא בענייני בריאות עכשיו... בקיצור, תיק לבן מושלם לקיץ. ואם קיץ, איך אפשר בלי משקפי שמש? אין ספק שכאלו בצבע לבן הם הכי נכונים ושווים לקיץ. מאוד מחמיאים ומרעננים ממשקפי השמש השחורים שנחשבים למפלט מחמיא ולכן בטוח לכולן. את הפנדי שלי קניתי בחנות המותג המדוגמת ברומא Palazzo FENDI - חובה לבקר. לא משנה מה תקנו משם זה בטוח יצליח לכן, קשה מאוד לפספס. מדובר על משקפי שמש שקצרו אינסוף מחמאות, זה גם דגם שלא עשה עליה לארץ מה שגרם לי להרגיש סופר ייחודית, שהרי אין דבר יותר מבאס מלראות מישהי עם אותם פריטים שלך, בטח לא מתאים אחרי שהוצאת מאות יורו על כל אחד מהם...

חג שבועות שמח!


ID

Star Powder
גודל: 2.8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 19 דולר

Le Crayon Khol Waterproof
Blanc Audacity
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 24 דולר

Allure
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Oooooo La La
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח


Print Page

52 תגובות:

  1. איך אני אוהבת לבן!
    והתיק שבתמונה פשוט משגע!!
    כמה הוא עולה ואיפה אפשר להשיג אותו?

    חג שמח
    הילה

    השבמחק
  2. לבן עושה ממש טוב בעיניים, אה?... נקי כזה.
    התיק הזה מקולקציה קודמת של ביאסייה.
    כמו שכתבתי קניתי אותו ברומא, לא חושבת שניתן להשיג אותו כבר בחנויות המותג.
    עלה לי בערך 300 יורו אם אני זוכרת נכון.
    חג שמח!

    השבמחק
  3. התיק מהמם!

    חג שמח :)

    השבמחק
  4. תודה מירב!
    חג שמח גם לך :-)

    השבמחק
  5. חג שמח , דנרה !
    בעיפרון לבן התאפרתי המון בעבר, אהבתי את האפקט שלו.
    לגבי הלקים , נראה לי שאני מעדיפה את הלק של קולור קלאב, לא ניסיתי אותו, אבל אני לא כ"כ אוהבת לקים מאוד בהירים. אני מעדיפה לק עם "נוכחות". :-)

    השבמחק
  6. חג שמח אורלי!
    הגדרה מעולה, הלק של קולוק קלאב לגמרי בעל נוכחות!
    לכן גם אני מעדיפה אותו. פשוט מהמם!

    השבמחק
  7. אני פשוט לא אוהבת לבן. לא באקססוריז, לא בלק (למרות שניסיתי לפני כמה שנים ללכת עם לק לבן, בעקבות תמונה של גוון סטפאני שנסכה בי השראה זמנית), לא בבגדים וגם לא כלכך באיפור (חוץ מעיפרון\צללית בהירה בזווית הפנימית של העין. וגם זה - לפעמים.)
    פשוט מרגיש לי נובורישי ומתאמץ (ולפעמים פרחי\משעמם), כמו תיירת בחוף גורדון :P

    השבמחק
  8. @מרג'ורי מורנינגסטאר

    מזל שיש עוד מספיק צבעים שאת יכולה לבחור מהם :-)
    זה כמו שכתבתי צבע טריקי. חשוב לבחור את הפריטים הנכונים כדי להיראות טוב.
    הרגת אותי מצחוק, הגדרות יפות לאיך זה מרגיש לך....LOL

    השבמחק
  9. הלק הכי מיוחד ויפה ששמתי היה לבן!
    אני זוכרת שעוד בבי"ס היסודי הייתי מורחת *טיפקס* על הציפורניים, והכי אהבתי את זה :) ילדה מוזרה חחח

    יצאו לך תמונות ממש מגניבות עם השיבולים מאחורה...
    מעניין עד כמה זה היה נראה מוזר לראות מישהי מניחה פריטי איפור ולקים על שיבולים ומצלמת :P

    השבמחק
  10. @ליטל

    למה מוזר? לק לבן זה לגמרי מיוחד למיוחדות כמונו ;-)

    שמחה שאהבת את התמונות, רציתי משהו מייצג לחג, אין ספק שזה היה מתיש.
    אני מניחה שזה היה נראה מאוד מוזר לראות צילום של איפור ככה...
    להפתעתי עברה "רכבת ילדים" כזו באיזשהו שלב של הצילומים אבל הם ממש לא התרגשו.
    כנראה הפרות ושאר החיות עניינו אותם יותר ממני....LOL

    השבמחק
  11. לא מתחברת לאיפור לבן (צלליות ועפרונות). זה נראה לי גס וברור מדי, במיוחד עלי.
    לגבי לקים כנ"ל
    אקססוריז זה כבר סיפור אחר - אבל רק בקיץ ובמידה (רק תיק או נעליים)רקע מדליק!

    השבמחק
  12. @marina

    אם לא מתחברים אז לא.
    כמו שכתבתי, לבן לא מתאים ולא מחמיא לכל אחת.
    תודה, שמחה שאהבת את הרקע :-)

    השבמחק
  13. פוסט שבועותי.
    לק לבן- לא בטוחה לגביו..
    כל השאר הולך.
    מתהדרת בלבן מתי שרק אפשר כולל, תיקים, נעליים וכו'...

    והנה סוד- אחרי שחיזר אחרי במשך ארבעה וחצי חודשים, בחודש הראשון לבשתי לדייטים רק לבן. מסתבר שזה עשה את העבודה.
    (ולראות שאני לא מתעוררת מכשפולה בבוקר)

    השבמחק
  14. נ"ב את העיפרון של לנקום אין בארץ?
    אגב, דווקא בקטע הזה אני משתמשת למעקה העיין בורוד בהיר מאוד, לבן לגמרי מדגיש את בצהבהבות של העור שלי.

    השבמחק
  15. חג שמח:)
    תענוג לקרוא כמו תמיד..
    מתחברת לגמרי ללבן, בטח בקיץ, בטח עם השיזוף ההורססס
    אני בטוח אנסה עכשיו את הלבן של color club

    השבמחק
  16. @Neta

    נטע כמו שאני מכירה אותך, גם ללק לבן כלשהו את תתחברי בסוף...
    את אומרת שלבן עשה את העבודה? המממ, מעניין.
    תבדקי איתו אם הוא בכלל שם לב לזה...;-)
    ואיך היו לך כל כך הרבה בגדים לבנים?...
    למשל, היום רציתי ללבוש משהו לבן לערב חג וקלטתי שחוץ מגופיות וחולצות מכופתרות אין לי שום דבר נורמלי, כמובן עניין שיתוקן בהקדם!
    אין את העיפרון הזה בלבן בארץ אבל אפשר להשיג עכשיו בסטרוברי במחיר ממש טוב! אבל כל לבן איכותי אחר שתנסי אמור לעשות את העבודה.
    כתבתי על העניין של עפרון בצבע טבעי יותר. את צודקת, יש כאלו שניוד כלשהו כמו הורוד חיוור שלך יהיה יותר טוב מלבן.

    השבמחק
  17. @shul

    תודה מותק! חג שמח גם לך!
    אין על לבן עם שיזוף, אין!!!!
    נסי ולא תתאכזבי ;-)

    השבמחק
  18. @danra

    אז ככה... יש לי לבן בכל הצורות ולכל העונות.
    וכן, זה משהו שידברנו עליו בדרך אגב, כשהייתי כבר בהריון השני....
    ופתאום הוא אמר שבדיעבד כשהוא ראה אותי לראשונה עם השמלת כלה, זה היה לו כמו בדייט הראשון ולא הבין למה.

    ואגב, עשו על זה מחקר- התקרצצות בסוף תוביל לדייט ואף יותר, פשוט כי האדם שרוצים מתרגל לנוכחות שלך בסביבה.
    וכל מה שתעשי / הוא יעשה בדייטים שישליך על "זוגיות" יחלחל- לטוב ולרע.
    זה לגמרי אוטו-סוגסטייה.
    אפרופו...
    להבא, תעשי תחרות סודית D:

    השבמחק
  19. @Neta

    חחח, מעולה הקטע עם שמלת החתונה!
    מחקר מעניין, בטח לא נעשה בישראל כי אז הינו שומעים על יותר ניסיונות לרצח כנראה עם ההתקרצצות הזו ;-)
    הכי אוטו סוגסטייה, הצליח לך!
    וכרגיל מגיע הקטע שאני לא בטוחה שאני מבינה את הכוונה שלך, תחרות סודית על מה?...

    השבמחק
  20. אני אוהבת לבן. לא באיפור אבל בלקים ואקססוריז מאוד :) בדיוק היום מרחתי לק לבן [בערך] של OPI, לכבוד שבועות :)

    התיק הורס, וגם משקפי השמש :)

    חג שמח!

    השבמחק
  21. @Irena

    תודה רבה!
    לק לבן לשבועות זה נהדר.
    איזה לק של OPI?

    השבמחק
  22. she's golden. הוא מן לבן פנינה עם שימר מוזהב.
    כזה: http://www.manicuremommas.com/2009/03/notd-opi-shes-golden.html

    השבמחק
  23. @Irena

    הסתכלתי על סווטצ'ים, נראה ממש שונה מתמונה לתמונה!
    שקפקף כזה, כאילו לקחו את ה- Allure והוסיפו לו שימר מוזהב :-)

    השבמחק
  24. @danra
    כן :) הצבע שלו נראה טיפה שונה כתלות באור שנופל עליו. אני ממש אוהבת את זה :)

    והשקיפות תלויה. ראה לי שאפשר להשיג כיסוי מלא, אבל במקרה הזה אני דווקא אוהבת את זה שהכיסוי הוא לא מלא.

    השבמחק
  25. חג שמח !
    רציתי לנסות מתישהו את הקולור קלאב אבל לא נראה לי אני יעיז לשים אותו על כל הציפורניים, למרות שאני שמה ירוקים כחולים וכו' חח

    השבמחק
  26. @Lian :)

    חג שמח ליאן!
    בדיוק מה שכתבתי שהלבן נועז לא פחות מהגוונים הכחולים והירוקים ;-)
    רק נראה תמים אבל מאוד בולט וקשה להתעלם ממנו.

    השבמחק
  27. האו לה לה באמת מקסים. אני לא הסתדרתי עם הפורמולה שלו, אבל כשלעצמו הוא מושלם (למרות גימור הפנינה). באופן כללי אני מאוד אוהבת לקים לבנים - וככל שיותר טיפקסיים יותר טוב. יש בהם משהו גם פרחי וגם אדג'י שאני לגמרי מעריצה.
    באשר לאיפור פנים, עם לבן ממש קצת קשה לי. צריכה משהו מרוכך יותר.
    חג שמח אהובתי!

    השבמחק
  28. תמיד מלמד אצלך! חח
    אני כמובן רחוקה מחגי ישראל כמעט כמו שאני רחוקה מחגי ההינדו..
    חג שבועות מבחינתי הוא חג לבן שאוכלים בו דברי חלב למיניהם או שמכניסים דברי חלב למאכלים אחרים. "יום המים" שפעם כשהיהי יותר מים היו יורים באקדחי מים, זורקים פצצות מים וכו'.
    רגלים? חג קדוש? מה את אומרת! חחח מבחינתי זה היה חג מאוד "אזרחי"
    אבל זה לא ממש מפתיע אותם חוסר הידע שלי..

    ברור שחלב יכול להזין אותנו! יותר טוב מהתורה אם את שואלת אותי.. :)
    אבל פירוש מעניין שמודה בחיים לא שמעתי (כןן, גם כאן אין הפתעה..)

    קציר זה טוב, וריח של חציר עוד יותר טוב. אני כ"כ נהנית להכנס לחוות סוסים ולהריח את הריח הזה של הסוסים כמובן אבל של החציר. אני אפילו אוהבת את הבל הפה הקל שיש לסוסים אחרי שהם אוכלים את החציר, כמו חציר רטוב כזה. באופן כללי אני חושבת שלסוסים יש ריח טוב (כמובן, לא הריח של החרא בחווה מעופשת שלא מטפלים בתאים של הסוסים כמו שצריך!!)
    מסקרן אותי איפה צילמת את החציר הזה!

    אני צריכה מאוד להזהר בלבוש לבן. אני יכולה ללבוש חולצה לבנה, אבל מכנס לבן? במיוחד בקיץ כשהכוונה למכנס נגיד 3/4, 7/8 או חס וחלילה - קצר..
    יש לי רגליים כ"כ לבנות שאי אפשר שלא להסתנוור מהם. ולכן כל אקססורי לבן שאני לובשת, חייב להיות מעל קו המותן..

    באיפור לבן הוא צבע בלתי שמיש עבורי לחלוטין. עפרון לבן בקו הדמעות היה מאוד שימושי לעיניים הקטנות שלי אבל הוא איבד את יכולתי לעשות שום דבר כשהפכתי לרגישה לעניין הזה..
    כשאני שמה הערות זה לרוב איזשהו ניצנוץ קל ולא משהו לבן לבן.
    אתמול ניסיתי לשים את השרום על כל גלגל העין ומעט של מוטיף האפרסקית ורודה עדינה בשילוב עם crest the wave שזאת צללית זהובה עדינה מאוד.
    יצא יפה ולא מורגש כמעט. גם לא היה לי המון זמן להתארגן מודה..
    שמתי את השפתון גירל אבוט טאון החדש שלי שכמובן קטף מחמאות. באמת שלא יכולתי להשאר טבעית לגמרי..

    את יודעת מה, משעשע שהיה לי (או טכנית יש לי) עפרון לבן של מאדינה. הוא סבבה לגמרי, אין לי שום תלונות עליו, עמיד, קשה יחסית, נוח לשימוש. אבל הגעתי למסקנה שאין לי שימוש בו. הוא מוצא בפינת האימוצים שלי כבר די הרבה זמן ופשוט אין לו דורשים.. אני משערת שזה בגלל שהרבה בנות באמת לא יודעות מה לעשות עם עפרון לבן...

    סליחה שאני אומרת את זה, האלור ממש מכוער, לק חסר כל עניין, משעמם לחלוטין, לא בטוחה שאפילו מאוד מחמיא. סתם לק למי שרוצה להגיד - אבל שמתי לק!!! אתם לא רואים!!! כאילו להיות עם להרגיש בלי?
    לא הבנתי את הבאז לא סביב קייט לא סביב החתונה ובטח שלא סביב הלק המשעמם הזה..
    ואני חושבת שהיה הרבה יותר מעניין אם הדוכסית היתה הולכת על גוון קצת יותר מעניין (לא אמרתי ירוק!). יצאה יבשה כמו שרק בריטים יכולים להיות יבשושים ואם כך, תאמיני לי שעדיף לך לא להשתוות לדוכסית הספציפית הזאת!

    אני מודה שלק לבן לא דיבר אלי מעולם, אבל לאחרונה, בערך בחודש האחרון התגנב לי החשק למצוא לבן ואיכשהו מצאת בדיוק אותו עם בדיוק אותה הכוונה. האוללה הוא בדיוק הגוון מבחינתי ואני שוקלת בהחלט להזמין אותו בהזמנה הקרובה שלי בשבוע הבא!
    נסיכת קרח זה תמיד טוב! זה הדימוי האהוב עלי לעצמי והרבה משתתפים בתחושה הזאת לגבי. גם אם אני צבעונית מבחוץ מבפנים אני קרחון.
    אהבתי את הגוון של הלקסוס, ואני חושבת שהיום יש עוד כמה רכבים עם הגוון הזה, אני ממש מחפשת אותם לאחרונה. קטע שכזה, מאז שגיליתי שיש רכבים בלבן המיוחד הזה זה נהיה מעניין כמו לספור את הפורשים שאני רואה יותר ויותר לאחרונה חחח

    תיק לבן, עבורי לפחות הוא לא ממש שימושי. גם לא מתה על תיקים לבנים באופן כללי, וגם צפוי להתלכלכך לא משהו שמלהיב אותי במיוחד.
    אהבתי מאוד את התיק שצירפת! והשילוב שלו עם המשקפיים והקש מאחורה לגמרי שבר אותי!

    חג שמח!

    השבמחק
  29. @VanityGirl

    קשה לי להגדיר את האו לה לה עם גימור פנינה, אולי בגלל האסוציאציות השליליות של זה...
    יודעת שאת אוהבת טיפקסים, עם הלבן הזה אני יכולה לחיות בגלל הגימור המיוחד.
    למרות שלבן נתפס כרך ועדין, אין ספק שבאיפור זה נועז ולא בדיוק טבעי.
    חג שמח אהובתי בחזרה, שתחזרי לסורך מהר על מנת לספק את היצרים שלנו ;-)

    השבמחק
  30. @Meital

    מצחיקה - יש לי קטע מורתי כזה, אה?...
    אולי זה בגלל שאני נתקלת בכזה חוסר ידע, לאנשים בוגרים אין מושג למה כל החיים הם אוכלים חלב בשבועות או כל מיני דברים בסיסיים כמו אירועים מכוננים ביהדות וכו'. זה משגע אותי ואני הכי חילונית שיש, כן?...
    אז ככה שאת לא לבד עם חוסר הידע הזה, אני אוהבת את זה שאת הכי אמיתית ולא מתביישת בכלום.

    מתברר שחלב זה המזון היחיד שאנחנו יכולים לחיות ממנו לבד (אם כי כנראה בעידן שלנו זה לא ממש מומלץ), כמו למשל תינוקות שחיים תקופה ארוכה רק מחלב אם.

    הריחות שאת מדברת עליהם הם ריחות של טבע, כל כך שונים מהריחות הסינטתים היומיומיים שלנו.
    צילמתי בחוות הכפר הירוק, הרי גם בצילומי טבע אני לא ממש מסוגלת לצאת מת"א, אה?....
    יש שם סוסים, פרות ועוד מיליון חיות...

    נגעת פה בנקודה רגישה, אני חושבת שאין הרבה שיכולות ללבוש מכנס לבן ולא משנה מה האורך שלו ושגם יראה טוב ומחמיא.

    דווקא את עם הנועזות אפשר היה לחשוב שתתפרע בלבן, אבל אני לגמרי יכולה להבין למה איפור לבן חריג אפילו בשבילך!
    מקווה שצילמת את היצירה האפרסקית מוזהבת לטובת פוסט קצר בעניין, במיוחד עם שפתון מפיל שכזה, האמת שקשה לי לדמיין אותך עם כזה שפתון ורוד נועז.
    אני התאפרתי נקי שזוף עם הצללית הלבנה מבריקה שפה על עצם הגבה, אייליינר דקיק שחור דהוי, הרבה מסקרה שחורה ושפתון אדום, כן, אדום!!!

    אם כבר יש לך עיפרון לבן הנה עכשיו וכתבתי מספיק רעיונות מה אפשר לעשות איתו. לצורך העניין את יכולה לעשות אייליינר אדום איתו, שהרי את הצללית הנועזת כבר יש לך....LOL

    למה סליחה על האלור? אותי הוא הכניס לדיכאון של כמה ימים, זה יותר טוב?...
    מכוער לא יודעת, אבל בהחלט משעמם ולא מעניין. אם כי הוא מחמיא כי כאילו משדרג את המחראה הטבעי של הציפורניים.
    באזז סביב הלק, האיפור שעוד לא ברור אם עשתה בעצמה או לא, טוב שלא כתבו איזה חוטיני בחרה (או שכן ופיספסתי...).
    אין לי מה להשוות גם ככה, היא דוכסית. נקודה. אני בגלגול הזה כבר לא אקבל תואר מלכותי כלשהו כנראה...

    דווקא לק לבן זה גוון כל כך נועז שאני רואה אותך מתהדרת בו למרות הלובן היחסי שלך. הוא צעקני וממש לא סולידי. מרענן מיוחד וכייפי.
    בהחלט יש עוד כמה רכבים בגוון לבן מטאלי אבל כל אחד שונה בטיפה. התלבטתי בין הלקסוס לאינפיניטי אבל ללקסוס הוא יותר דומה. יש גם למכוניות "עממיות" יותר כמו סובארו, אבל את מי זה מעניין?....

    את הורגת אותי, להגיד שלבן מתלכלך על נעליים, תיקים או כל דבר אחר זה הכי קטע שכשהיינו צעירים. למה שיתלכלך? צריך אולי לשים לב יותר. אגב, היתרון של התיק הספציפי הזה שבגלל החומר המיוחד שלו אפשר לנגב אם מתלכלך. עד היום לא היה לי צורך בזה. עדיין לבן בוהק.
    תודה רבה! היה לי כל כך קשה לצלם את האקססוריז באופן שיראו טוב, עדיין אני חושבת שבמציאות התיק יותר יפה ומרשים כי קולטים עד כמה הוא ענקי ועל המשקפייפ אין בכלל מה לדבר....

    חג שמח מותק!!

    השבמחק
  31. סיקרנת אותי : האם יש לך קשר למסורת או רק מתוך לימוד/ידיעה?

    לגבי הורסטיליות של הלבן בכלל ושל הצללית בפרט מסכימה איתך לחלוטין. הרבה מאיתנו "פוסלות" צבע לבן חלב אמיתי הן מחוסר ידיעה להשתמש בו והן בשל חוסר הפרקטיות שבו.

    אאוט פיט לבן מאוד הולם את גוון עורי, עד לידת בני הוא היה צבע שגור במלתחה. כשנוכחתי שהרבה מזמני מבוזבז על "כביסה עדינה" החרמתי את הצבע עד שיגדל.

    הצללית יפה אך אבקה - לא אצלי כי לא מסתדרת אם איפור אבקה - מה שדורש ממני להחליפה במספר צלליות אבן בגוונים מלבן חלב ועד שמנת. גם לא בסומק -רק באבן .גם נוח לנשיאה בתיק.

    העפרון החצוף נפלא - שנים השתמשתי בגוון 01 של קליניק שבצידו השני צללית לבנה מנונצת. 17$ האחד במייסיס ואליו מתלוה תיק איפור כמובן.נהגתי להניח אותו במעקה העין ואת הצללית לטשטש על העפעף מה שהקנה מראה עין גדולה יותר.
    יום בהיר אחד הצללית הוחלפה ב: ספוג מטשטש. נראה לי שדמעות זעם עלו בעיני. מאז עשיתי ניתוח לייזר איני מניחה את העפרון במעקה העין אלא מחוץ לעין ושם עפרון לבן פחות יצלח.

    לקים לקים לקים - כך התוודעתי לכולכן. לק לבן זה לא! חלבי כמו אלור - תחושה ערומה זה הביטוי המושלם.

    בעיני לק לבן מלא - זה לכלות ולזקנות. אולי לא נתקלתי בגוון הנכון. ובכלל אין ספק שאני נגועה בתכונה של דעות קדומות - אך כל עוד זה על גווני לקים ולא על אנשים אף אחד לא נפגע LOL.

    לענין הרכב יקירה, טרם הנפיקו לי את הפלטיניום, כנראה יקח שנים. תיאלצי "להסתפק" ברכב שלך. מקסימום ברכב הבא (רכב קודם היה כסוף, כרגע אני נוסעת על לבן - יאק!!!)

    תיק לבן בד"כ מחזיק אצלי עונה אחת. הוא רגיש לסריטות ושפשופים. בעת הצורך אני מנקה בקרם ידיים על בסיס מים - זה עובד!!!
    הסירי דאגה - במגזין מנטה העידו עפ"י מחקר רפאי - כי זה סביר ולא פוגע בבריאות לשאת על הכתף עד 5 קילו. גם אני נוהגת לקחת תיקים גדולים, לאחרונה אני מנסה לצמצם. - לא בהצלחה יתרה.

    עדיין אני סבורה שהגישה צריכה להיות "אני הייתי שם קודם" כי משקף שאני קניתי בחו"ל הגיע לפה אחרי. ובכלל האופנה מגיע אלינו אחרי... חצי שנה? את האקססוריז שאני קונה בלונדון מביאים לפה לאחר תקופה. מה אכפת לי אם מה שאני קניתי בעונה למישהו יש הרבה אחרי...עדיין אני מקורית ויחודית!

    הולכים לאכול. מתה על אוכל חלבי - חג שמח ולבן!

    השבמחק
  32. @Efrat

    כמו שכתבתי למיטל, חוסר הידע הבסיסי של אנשים משגע אותי.
    מה שכתבתי כל כך ראשוני ואפילו את זה אנשים לא יודעים.
    לא לדעת מהם שלושת הרגלים? לא לדעת למה אוכלים חלב או איזה חג יהודי (כמו שבועות) ואיזה לא (כמו יום העצמאות)?....
    אני חילונית בכל צורה שהיא מאז שנולדתי, רק שמעט ידע על המסורת ועל הדברים שמנהלים לנו את החיים כמו חגים, לא תזיק לנו, להיפך.
    זה לא פוסט ראשון שאני מתייחסת לדברים כאלה וסביר להניח שבעתיד זה יצוץ שוב...

    אם יודעים איך להשתמש בלבן בצורה שתחמיא לנו אז זה יכול לשדרג פלאים את הלוק. אם לא אז לא...

    בגדים לבנים בהחלט דורשים תחזוקה אחרת והם בדרך כלל נשחקים ומאבדים מ"ההילה" שלהם מהר באופן יחסי לצבעים אחרים. לכן הרבה מוותרים.

    אין ספק כמו שכתבתי שצלליות אבקה הן מאוד לא נוחות וממש לא הייתי לוקחת איתי בתיק האיפור אחת כזו, לכל מקרה שלא יהיה... גם אני באיפור תמיד אעדיף את גרסת האבן (צלליות, סומק, פודרה, ברונזר, הברקות).

    איזה מבאס זה שמחליפים מוצר שהתרגלנו אליו!
    יפה שמתלווה תיק איפור למוצר כזה, בארץ צריך לקנות במאות שקלים, מופרך...
    זה לא מוזר להניח עיפרון לבן מחוץ לעין? מה זה עושה בעצם?

    לק חלבי זה הכי להרגיש ערומה. ללכת עם להרגיש בלי...
    כלות וזקנות ישימו לק לבן טיפקסי?....
    לא נראה לי, אולי ילדות בביה"ס...
    כלות עם פרנץ' וזקנות עם ורוד פנינה...

    פלטיניום או לא, בינתיים לצערי הלקסוס נשארת כתפאורה לפוסט לעוד הרבה זמן...

    גם מיטל כתבה על העניין עם תיקים לבנים, לא מבינה אתכן, תשמרו על התיק לא יקרה לו כלום.
    בנודע לעניין הבריאותי, אני עצמי מרגישה שזה טו מאץ' המשקל, הכתף מאוד כואבת לי כדבר שבשגרה ואחרי בדיקות אין הרבה מה לעשות. מנסה לצמצם את המשקל כמה שניתן או להחזיק ביד את התיק, לא על הכתף.

    תראי, גם אם את קונה חולצה בזארה ועוברת מולך מישהי עם אותה חולצה בדיוק זה ספק מביך ספק מצחיק, אבל בטוח מבאס למרות שזה בסה"כ זארה. אם זה מוצרים שהשקעת בהם הבאסה היא יותר גדולה בהרבה וממש לא משנה למי היה קודם וגם אף אחד לא יודע למי היה קודם. בכל מקרה שני הפריטים האלו לא עשו עלייה.

    בתיאבון וחג שמח!

    השבמחק
  33. אבל המורה! המורה! חחחח
    אני לא יודעת למה, זה ספציפית לא ממש מעניין אותי.
    הרבה דברים מעניינים אותי אבל המסורת היא לא אחד מהם... ובאמת לא כזה משנה לי למה אוכלים חלב בחג הזה. כמו שאני רואה, הנה עוד פעם אין קשר בין כלכול של דברי חלב לכלכול של התורה. היה עדיף לי לאכול חלב כי אוכלים חלב ולא כי יש לזה קשר לדת..

    איך הם קיבלו אותך שם עם עניין הצילומים? אני סקרנית!

    אני חושבת שיש כאן כמה וכמה עולים שיכולים להראות לך שלבן זה הכי שיש ;) אבל כמובן שאני עם הלבנבנות שלי בהחלט לא יכולה לעשות את זה חחח

    לא היו תמונות כי לא היה זמן :)
    ויש לי הרגשה שהיה קשה לצלם את זה עם המצלמה שלי.. מילא..
    ולמה מוזר לך לדמיין אותי עם שפתון כזה? הכי אני שיש לא?

    נשמע מראה סוף! חשבתי על שפתון אדום וויתרתי.

    אני חושבת שהעפרון הזה קשה מידי בשבילי שאפשר יהיה לשים מעליו צללית אדומה אבל אני מוכנה לנסות..

    תשאפי גבוה, תסתובבי בחוגים הנכונים ומי יודע ;)

    לא חושבת שהלבן הזה יש בסוברו עם כל הכבוד.. אם אתקל ברכב שכזה אפנה את תשומת ליבך.. את יודעת מה, ראיתי יותר פורשה לאחרונה מלבנים שכאלה..
    וכמובן שאני לא סופרת את זה שראיתי חולף על פני הסוכנות..

    יכול להיות שלבן לא יתכלכלך לי אבל בתפיסה שלי ברור שכן! חוץ מזה, וישט אחד של אריק או סתם שהוא עובר לידו ופתאום יש לי תיק עם שערות אפורות... אהם, אהם חחח

    טוב שלא קלטתי עד כמה התיק גדול, כי זה לרוב אני לא אוהבת בכלל!

    חג שמח it is!!!

    השבמחק
  34. @Meital

    LOL!!!
    יש הרבה דברים שאנחנו מעדיפים ויש את המציאות. והמציאות היא שאת מציינת בדרך כלשהי את החג ונהנית מזה, לא כדאי גם לדעת למה את עושה את זה?...

    מה הכוונה איך קיבלו אותי? מי קיבל אותי לאן?...

    כי השפתון הזה מאוד בולט, לא ראיתי אותך עם כאלו גוונים אני חושבת באף תמונה.
    ובכלל ורוד ואתזה משהו שלא נתפס לי ביחד (מתברר שתעמולת הנגד שלך על הורוד אולי הצליחה בסוף...).

    עפרונות קשים לא באים לי טוב, אני אוהבת שהם נמרחים בקלות ולא שורטים את העפעף ושלא צריך להילחם איתם.

    כאן בארץ לא נראה לי שאמצא חוגים מלכותיים בסגנון...
    פשוט אין לנו את זה.

    כן, יש בסובארו B4, תסתכלי טוב בפעם הבאה, זה לא לבן טיפקס שם.
    את אולי מסננת, מה שלא פורש לא רואה...

    תראי, אריק זה תירוץ טוב תמיד, ובכלל כל מי שמחזיק בבית כלב או חתול זה סוג של מפגע לדברים שלו גם אם לא מתכוונים. נשירת השיער שלהם שנדבקת לכל דבר זה יותר טוב?...

    :-)

    השבמחק
  35. הייתי בונה לעצמי חגים משל עצמי אם יכולתי. ומוצאת להם סיבות שנראות לי מגניבות או מעניינות.
    חגים דתיים זה לא הקטע שלי, הדת זה לא הקטע שלי ולכן לא מעניין אותי מה הסיבה שהדת "הנפיקה" לחג.

    איך קיבלו את הצילומים שלך בחווה בכפר הירוק? יש מקומות שמאוד לא אוהבים זרים מסתובבים...

    בעיני פוקסיה כזה בולט לא נחשב כבר ורוד חחח
    וראית אותי עם הראשן רד, אז ורוד מפתיע?

    שוקלת לקנות עפרון לבן של ניקס האמת...

    ואם אין כאן את החוגים אפשר למצוא אותם במקומות אחרים ;)

    יכול להיות מאוד! וה B4 תבדק
    מה שאין עליו סוס בדר"כ לא מצליח להסיט את תשומת הלב שלי...

    אריק הוא תירוץ להכל, אני יודעת.
    אבל האמת שאפרת אמרה משהו יותר טוב - הכביסה בעייתית כי אני לא מכבסת שום דבר ידני יפול העולם!

    השבמחק
  36. @Meital

    באתי לשם אחה"צ בשעה שזה כנראה לא מעניין אף אחד.
    חוץ מזה שיש שם לא רק בתי ספר וגנים אלא גם גנים לקהל כמו זה עם החיות.
    אז פשוט הלכתי לשם לצלם ולא במקום שיפריע למישהו.
    אמנם אני נראית חשודה, אבל הם לא שמו לב...P-:

    החוגים המלכותיים הנכונים במקומות אחרים?
    London here I come או לונדון לא מחכה לי?...

    השבמחק
  37. למה שלונדון לא תחכה לך? :)

    השבמחק
  38. @Meital

    אחשוב על זה :-)
    המציאות מראה שהיא לא מחכה כמעט לאף אחד...

    השבמחק
  39. לבן זה כייף... אוהבת שמלות לבנות וחולצות לבנות מכופתרות, מתה על סדינים לבנים (100% כותנה בלבד) אבל דווקא לק לבן לא עובר אצלי

    השבמחק
  40. @מיכל

    צודקת מיכל, כיף ונקי בעיניים. אור.
    חולצות לבנות מכופתרות זה הכי קלאסי שיש!
    ברור סדינים 100%, אחרי שאנחנו משקיעות כל כך הרבה בטיפוח חשוב לישון גם במשהו נושם ואיכותי, לא?... ;-)
    לק לבן לא עובר אצל הרבה, לכן הוא ממש מיוחד, חריג ובולט.

    השבמחק
  41. כ"דת"לשית" = כפי שמכנים אותי רבים בעבודה, הסתקרנתי לדעת. מסורת זה חשוב,כי כל אחד צריך שיהיו לו חיבור למקורות "לדעת מנין אתה בא..."

    כתבתי "...ושם עפרון לבן פחות יצלח" = הפסקתי לשים עפרון לבן.....

    הכלות של היום מתחתנות בכל צבעי הקשת. לבן ופרנץ' זה מזמן אאוט.

    על תיק לבן לא שומרת, פשוט יודעת מראש שהוא לעונה אחת בלבד, נהנית ממנו ומעבירה הלאה.

    למדתי לצמצם: אחת לשבוע אני מסדרת את התיק, מתייקת מה שצריך, משליכה שטויות וניירת ומנסה לחשוב מה מיותר. במקום תיק איפור מלא, לוקחת שפתון ואם יש יום ארוך רק את האיפור הנדרש. עט אחד ולא שלושה, את היומן החליף הנייד וכולי. לדעתי לאחרונה הפחתתי כקילו ממשקל התיק! התיק האחרון שנקנה לי ליום ההולדת נבחר קטן יותר מראש.

    הסיכוי שמישהי תעבור מולי בזארה או מנגו גדול בהרבה מאשר אי מי תעבור מולך עם הפריטים שאת "יבאת". אבל ארצנו קטנטונת. היות ואני אישית את רוב קניות הביגוד שלי עושה ברשתות ולא אצל מעצבים או חנויות בוטיק או יבוא, ההסתברות שתבוא מולי מישהי לבושה אותו פריט כמו שלי גבוהה יחסית ובכל זאת, עם כל הצניעות, עלי זה יושב אחרת. מה שכן מעצבן אותי זה כשאני מגיעה לעבודה או לערב של החברים עם חולצה מרנואר או רשת אחרת ולמחרת מתחיל אטרף קניות זהה, ו 5 בנות קונות את אותה החולצה זה בהחלט מוציא את החשק. בד"כ אני לא קונה בירושלים אלא במרכז. המגוון בירושלים שונה היות ויש פה אוכלוסיה דתית גדולה.

    אכלנו ושבענו! מחר לעבודה, בתחילה לקחתי גשר אבל יש לי ישיבה חשובה מאוד אז אקח לי חופש בשבוע הבא...

    המשך ערב נעים ולבן!

    השבמחק
  42. @Efrat

    אני חושבת שחשוב לדעת ברמה הבסיסית על האירועים שמשפיעים עלינו כמו חגים.
    לא יודעת על עניין המקור וכזה. חוץ מזה תראי את מיטל, לא ממש מעניין אותה בכלל כל הסיפור הזה.

    טוב אני לא בענייני חתונות בכלל אז מאמינה לך לגמרי, אם כי אני לא הייתי בוחרת בלק צבעוני לכלה.

    אני מחליפה כל יום יומיים תיק כך שאין לי הרבה מה לסדר.
    רק בתיק האיפור מחליפה את הצללית, העיפרון והשפתון למה שבחרתי באותו היום.
    להוריד קילו זה משמעותי מאוד. יפה לך!

    מכירה את המגוון בירושלים והוא אכן חסר. יש בו יותר מדי פריטים שלא רלוונטים עבורנו.
    אני קונה גם ברשתות כמו כולן. אותי לא מעניין אם יקנו אחרי משהו, גם ככה אנחנו לא מסתובבות יחד כל הזמן. מה שכן מבאס זה שאני בודקת חולצה בחנות ואז אני רואה מישהי פרחת-על או מבוגרת מאוד באה אחרי ולוקחת את אותה החולצה. באותו רגע החולצה לא רלוונטית לי. גם אם מוכרת תגיד לי שהיא בעצמה קנתה משהו שאני רוצה אין מצב שאקנה ולא משנה אם זה בגד או איפור...

    חופש זה תמיד כיף, תהני!

    השבמחק
  43. לא קשור, אני חולת תיקים ומחליפה לעיתים כל יום, אבל מעבירה מתיק לתיק בלי לסנן או למיין. בסופ"ש ממיינת. התיק החדש כל כך עושה לי את זה שאני מתכוונת לחרוש עליו כל הקיץ בלי להחליף, נראה אם אעמוד בזה. יורשת העצר מתפקעת מצחוק ואומרת שרק אם תראה תאמין. אמא שלה עם אותו תיק במשך חודשים רצוף, לא יהיה. בנתיים מאז 26/5 לא הוחלף והאמת: זה ממש קל להחליף תיקים כשאת מסודרת. (האהבה העיקרית השניה נעליים ואחרי משקפי שמש רק ש: הרגליים הוגדות בי אז בשנים האחרונות זה בעיקר נעלי נוחות ומגפיים שטוחים. משקפיים - אלה שאני אוהבת עולות יותר מידי אז הם לא נקנים בקצב הרצוי, אלא לפי המצוי... משקפי מעצבים לא נס ליחם!!!

    מבינה את הבעסה, לא מסכימה כי עלי זה נראה אחרת. קניתי T מנומרת עדין מאוד ולפני עמדה בתור יכנע וקנתה אותה גם. אצלי הוא נלבש מתחת לשמלת גופיה חומה מיוחדת ונותן מראה מאוד שיקי. אם היא לובשת אותו עם טייטס למכולת מה אכפת לי!
    דווקא כשאני רואה מישהי עם תיק כמו שלי וזה קורה לא מעט כי אני גרופית של תיקי Nine West - זה ממש מבעס אותי. לפעמים מתנחמת שאני קניתי את זה בארה"ב בשליש מחיר והרבה לפני!!! (נחמת טיפשים?)

    השבמחק
  44. @Efrat

    הלוואי שהייתי נתפסת לאותו תיק להרבה זמן.
    זה לא קורה, מקסימום אני שבוע עם אותו תיק כי לא בא לי להחליף או משהו.
    תחשבי אולי לשלב את התיק בפוסט שנראה אותו.
    משקפי שמש זו שריטה גם שלי, שריטה מאוד יקרה...

    אני לא אקנה במצב כזה כי ממש לא משנה לי איך זה נראה עליה או עלי, זה כאילו מכבה לי את החשק באותו הרגע.
    מבחינת תיקים, עוד לא יצא לי להיתקל במישהי עם אותו תיק כמו שלי ומקווה שגם לא יקרה.
    לניין ווסט יש עיצובים מוצלחים מדי פעם הבעיה שלי זה שהם לא מעור. חוץ מזה הפער בין המחירים בארץ לארה"ב פשוט מופרך!

    השבמחק
  45. אני בכוונות לצלם אותו וגם חלק משלל המתנות שקנו לי/קניתי לעצמי, רק שמתעצלת לצלם ולעצב. אצלי המוצרים לא יוצאים מפתח הבית, מכסימום פורשת יריעה נאה בשבילם. אכן יקרה, אבל אני תמיד מבטיחה לעצמי שאני אשתמש בהם מספיק שזה יצדיק וגם מקיימת. יש לי משקף של דיור שנקנה לפני כ 8 שנים, מהמם זו לא מילה אבל נדיר שארכיב אותו כי אי אפשר להרים אותו על השיער וכל הזמן צריך להתעסק בלהכניס לתיק ולהוציא מהתיק. משקךף מהמם של פרדה שלא "כיבדתי" אותו אז הוא נשרד ב"זרועות" שקלתי לקנות אחרות אבל מחיררן כמעט כמו משקף חדש ויתרתי...את כולם קניתי בחו"ל בפחות מחצי מחירם בארץ למרות כל ה"הנחות".

    בעבר נהגתי לקנות תיקים מעור גיליתי שאני מסתפקת בתיק שאינו עור ויצלח לעונה או שתיים במחיר שיהיו לי תיקים והרבה...

    השבמחק
  46. לצערי משקפי שמש לבנות לא נראות טוב עלי אבל התיק מהממם!!! ותארזי לי את המכונית ILL TAKE ONE :)

    בכל אופן לגבי שאר הדברים אהבתי ומסכימה ושמחה לשמוע שיש מישהי שחושבת כמוני לגבי הלק ה'מלכותי' אני בכלל לא התלהבתי מהלק וגם לדעתי קייט הייתה יכולה לבחור משהו עם יותר נוכחות ושעדין יהיה קלאסי ומתאים למעמד וליום.
    אני בהחלט מתכוונת לקנות את הלק הלב האו לה לה ולנסות, למרות שגם צבע לבן מאט כמו טיפקס נראה לי מגניב לנסות

    השבמחק
  47. @Einav

    עינב, עכשיו מגיעים? בדיוק נגמרו המכוניות במלאי...LOL
    לא ברור מה קרה למידלטון עם הלק וגם האיפור, הכל היה יכול להיראות יותר טוב.
    ועוד כשמיליארדים צופים בך... ממש חוסר אחריות...P-:
    אל תדאגי האו לה לה מספיק טיפקסי, הוא פשוט משודרג בגלל הגימור.

    השבמחק
  48. יא וואראדי כמה מגילות.

    תחרות סודית על הפוסט הקודם, צצו מלאן קוראות "סמויות".

    השבמחק
  49. באיחור אופנתי פיניתי לי זמן כדי להתייחס לפוסט היפה הזה כמו שצריך.
    יצאו לך תמונות מעלפות!
    לא יודעת למה, אבל בשנים האחרונות אני ממש לא אוהבת חגים וגם לא בדיוק חוגגת. זה מוזר, כי פעם ממש אהבתי את זה ודווקא לשבועות אמור להיות "פוטנצאל חגיגי" גבוה. באמת שאין לי הסבר הגיוני לזה, כנראה שאני הופכת לבטטת כורסא :)

    אני די נרתעת מהצבע הלבן באיפור ויש לי רק צללית לבנה אחת בגימור פנינה בת 100 בערך שמסרבת להיגמר. אני משתמשת בה רק להארה של עצם הגבה וגם זה לא תמיד כי אני מעדיפה גוונים של זהב/ניד בהיר למטרה הזאת.

    קניתי לאחרונה עיפרון לבן של ביוטיקר כדי לנסות את הפטנט הזה של סימון של זוית לאיילינר והיה זוועה. אבל אנסה את הפטנט של איילינר צבעוני שאפשר לעשות בעזרתו, נשמע לי מגניב.

    פעם האחרונה שהייתי עם לק לבן הייתה לפני כמה שנים טובות וזה היה פרנץ' כמובן.
    קשה לי לראות את עצמי עם לק לבן כלשהו היום.
    ה-Allure שמרני עד מוות, הייתי מעדיפה כבר לא לשים לק וזהו. רק שחברות הלקים לא יתחילו עכשיו עם הטרנד הזה של לקים "בלתי נראים".
    לעומת זאת הקולור קלאב מגניב אבל בכל זאת לא בשבילי ונראה לי שלקסוס לבן היה משתלב לי טוב גם עם לק ורוד ברבי, לא?

    התיק שלך הורס כמו שאר התיקים (אייקון מקנא :), אני מתה על תיקים גדולים שאפשר לשים בהם מלא דברים שאני "חייבת". בגלל שאני הורסת תיקים סדרתית תיק כזה היה נשאר לי לבן בדיוק שבוע.
    הפנדי יפים, אבל אני אוהבת את המרק ג'קובס שלך יותר ;)

    השבמחק
  50. @Edenable

    תודה עדן מותק, התמונות היו באמת השקעה יתרה.
    מי כמוך יודעת כמה קשה לצלם תמיד, אז הפעם בכלל...
    היחס לחגים באמת משתנה אצל כל אחד, יש יותר ויותר כמוך דווקא.
    אצלי אין מצב שלא חוגגים, זה חובה במשפחה, בכלל לא נתון לשיקול דעתי...

    איפור לבן הוא בהחלט לא פשוט, הרבה לא מתחברות אליו, יותר נעים וקל עם הגוונים הטבעיים הרכים מאשר לבן שהוא "קשה" ובולט מדי אם לא מניחים אותו נכון.
    הקטע של סימון האייליינר בהחלט דבילי, אף פעם לא הבנתי את ההמלצה הזו, אם כבר עדיף לצייר אייליינר עם עיפרון שחור ועליו לעבור עם אייליינר במידה וזה יותר נוח. תעדכני איך יצא האייליינר הצבעוני :-)

    האלור מרדים לגמרי... ולכל חברה נראה לי יש את האלורים שלה, ומתברר שיש לזה קהל צרכניות נאמן, לכי תביני...
    האו לה לה מהמם ולקסוס לבנה תשתלב לכולנו מעולה גם בלי טיפת איפור, מבטיחה! עכשיו רק נותר להשיג אותה...LOL

    תודה רבה על התיק ועל המשקפיים (הג'ייקובס באמת משהו!).
    גם מיטל ואפרת כתבו על הקטע שתיקים לבנים מתלכלכים ונהרסים מהר. אני לא ממש מבינה את זה, הכל עניין של לשמור, למרות שאין ספק שהם רגישים יותר לכל מפגע שהוא...

    השבמחק
  51. לקססוס...יש לך טעם טוב!

    השבמחק
  52. @standing ovation

    טעם טוב, חבל רק שזה לא שלי...:-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails