1 בינואר 2013

פתיחה טבעית זוהרת



לקראת פתיחת השנה האזרחית מושקות מדי שנה קולקציות חורף נוצצות וחגיגיות במיוחד הידועות בשם קולקציות החגים, כריסמס, סילבסטר. אך בעוד בעולם החגיגה בשיאה, בארץ לא ממש מציינים את התקופה הזו באותה העוצמה. לכן רק חלק קטן מהקולקציות האלו נוחתות בארץ כדי שגם אנחנו נוכל ליהנות מהן, כי אצלנו לא באמת צריך סיבה לחגיגה...!
בהתאם למסורת, הקולקציות האלו לרוב מציעות מוצרים צבעוניים מעוצבים שהגימור שלהם הוא העניין המרכזי, הם מאירים, עתירי גליטרים, שימרים, פיגמנטים כו'. לא כולם פרקטיים אבל כולם חגיגיים. אני חושבת שהסממן המרכזי שמשותף ללא מעט קולקציות הפעם הוא שהן מציעות בין היתר מוצרים זוהרים אבל בגוונים טבעיים. בכלל מסתמן שזה משהו שיאפיין את השנה האזרחית הקרובה, מגמה של גוונים טבעיים, שקופים, חומים, ניודים. אבל הפעם בפתחה של השנה מתווסף לטבע האלמנט הזוהר בצורה מאוד מודגשת, כל מה שצריך בשביל שנרגיש כוכבות בפתחה של השנה כדי שתהיה מוצלחת ביותר.

פודרה מאירה של ג'יבנשי: מהודרת במיוחד

במסגרת המוצרים לפנים, אין ספק שיש דגש על סקין מואר וחי במיוחד, לא מאט שנראה לרוב חסר חיים וגם קצת מבגר אם נודה על האמת. כך שלא משנה באיזה מייק אפ נבחר, הגימור עם פודרה בוהקת יעשה את העבודה. אם יש משהו שג'יבנשי מומחים בו זה להציע כמעט בכל קולקציה פודריה כלשהי. ובכל פעם כשאני חושבת שהפודרה האחרונה שהם הוציאו הכי מדהימה EVER, ושממש אין לי שום עניין בעוד פודרות כאלו, הם משיקים פודרה חדשה שבסה"כ שינו בה אלמנט אחד או שניים והיא נראית שוב מפתה מחדש. פודרת ה- Le Prisme המאירה החדשה בשם Enchanted Roses שיצאה במסגרת קולקציית החגים Contes de Noel מגיעה בגימור בוהק במיוחד כמו של קטיפה בזכות הפיגמנטים הברורים שמשולבים בה. היא נעימה למגע ויש לה ניחוח עדין נפלא. עיצוב הרביעייה המוכר בגווני ורוד פודרה, ורוד בייבי, ורוק קורלי ולילך, כולם חיוורים מאוד (סווטצ'ים: בנפרד, יחד). האמת שהמוצר הזה מוגדר כפודרה וסומק, אבל כסומק הוא לא מאוד מורגש כי פיגמנט הצבע מאוד עדין, אולי כתוספת בוהקת מעל הסומק.
כדי שנרגיש את החגיגיות הפודרה מגיעה באריזת עור מהודרת במיוחד בצבע שחור, נראית כמו קופסת תכשיטים לטבעת או משהו. כמובן שבתחתית יש את המגירה הקבועה בה נחה לה מברשת חביבה לטאצ'אפים. סוג של סופר פינוק ולא רק בגלל האריזה הסופר מושקעת הפעם, כי בעוד הגודל נשאר אותו הדבר כמו של הפודרות האחרות (11 גרם) המחיר מזנק (477 ש"ח לעומת 350 ש"ח) לכבוד השנה החדשה, אולי בגלל האריזה. ללא ספק מוצר שצריך לתפוס בהנחות במפליגות. אז מי שמחפשת גם להתפנק וגם להתחדש בפודרה מאירה בגימור בוהק בריא כדאי לה לבחון את האטרקציה החגיגית.

צלליות ועיפרון עיניים של לנקום: חגיגה טבעית

על העיניים אי אפשר לדלג אף פעם, בטח לא בחגיגה. אם יש קולקציה שלקחה את הגוונים הטבעיים בצורה הטוטאלית ביותר הכי שזו קולקציית החגים Happy Holidays של לנקום. המוצר הבולט ביותר בקולקציה אלו שתי הצלליות הבודדות Petit Trésor בגוונים חומים סופר פופולריים ובגימור מטאלי בוהק (סווטצ'ים). הגוון Fil D'Argent S207 הוא חום קר יפהפה, סוג של טאופ (Taupe), הגוון Fil De Bronze S208 הוא חום ברונזי. צלליות בגוונים מאוד פופולריים שכולן שמחות לאמץ. לשתי הצלליות פיגמנט נפלא, הן נוחות להנחה וטשטוש. האטרקציה הפעם זה כמובן בעיצוב. הן מגיעות בדוגמה של בד ארוג, כאילו שזור במתכות, מרהיב ממש. גם עיצוב האריזה חגיגי במיוחד כשהמכסה כולו מוזהב מנוצנץ. נראה לגמרי כמו אוצר קטן (סרטון לוק מהמם עם הצלליות).

מוצר נוסף לעיניים שלטעמי הוא כיכוב של ממש זה עיפרון העיניים Jazzy Taupe 015 (סווטצ'). מדובר על גוון טאופי - חום אפור נקי בגימור מטאלי, דומה מאוד לצללית Fil D'Argent. כידוע אני מכורת עפרונות עיניים וכבר כתבתי שאני מאוד מחוברת לעפרונות של לנקום ותמיד שמחה לאמץ כל גוון חדש שיוצא. הפעם מדובר באמת על גוון מיוחד שלא נתקלים בו כל יום. הפורמולה מאוד רכה ונוחה למריחה וברגע שמתקבע הוא לא זז, מאוד עמיד. מבחינת העיצוב אין שום חידוש, רק הגודל קטן מהרגיל (1.2 גרם במקום 1.8 גרם). לא ברור למה. אבל בכל מקרה מדובר הפעם על מוצר מאסט לטעמי ולא רק למכורות הגוון.

נראה שלנקום ניסו להעביר את האווירה החגיגית והצליחו לעשות את זה בגדול הפעם אפילו עם גוונים די קונבנציונליים. שאפו.


ריסים של ארדל: לכל לוק ולכל אירוע


הפיניש לכל איפור עיניים תמיד יהיה עם מסקרה משובחת. כתבתי על מסקרות בצורה מרוכזת בכתבה "מעפעפות" ובבלוג יש סקירות על מגוון מסקרות מומלצות. אז במקום לכתוב על "עוד" מסקרה שמן הסתם יש כבר לכל אחת, בחרתי בריסים מלאכותיים שמתווספים למסקרה ללוק עוד יותר מהוקצע ומודגש. כי אם חגיגה אז אז שיהיה עד הסוף. אני מקווה שכולן כבר הפנימו שריסים מלאכותיים אינם חייבים להיות מצועצעים וכבר פירטתי על זה מספיק בפוסט "מינאז' א-טרואה". כך שיש מי שמאמצות את הריסים הללו בשימוש יומיומי, עניין שנפוץ במיוחד בארה"ב ופחות בארץ. מי שרוצה להשקיע באירועים מיוחדים יכולה לבחור ריסים שישתלבו בצורה טבעית אבל ישדרגו את המראה ויהיו בלתי נראים ממש או לבחור בריסים שיהיו קצת יותר דומיננטיים במראה וימקדו את הלוק בעיניים. לארדל (ARDELL) יש מגוון מרשים מאוד של ריסים לכל לוק ולכל אירוע (סרטון איך להדביק ריסים). בגלל שמדובר על פתיחת שנה חדשה בחרתי ריסים מקולקציית The Special Occasion שהיא קולקציה חביבה במיוחד לטעמי (60 ש"ח למארז ריסים ודבק). יש בה ריסים שמצליחים להשתלב בצורה מוצלחת בהתאם ללוק שנבחר. למשל הריסים בדוגמת ה- Fairytale (בתמונה משמאל) דקיקים מאוד ומגיעים בצורה מוצלבת כלפי מעלה, בחירה בהם תעניק עיניים פתוחות וחולמניות כאלו. לעומתן הריסים בדוגמת Amore (בתמונה מימין) צפופים מאוד ונוטים לצד כך שבחירה בהם תעניק מבט מצועף רומנטי שכזה. כמובן שלא כל דוגמה מתאימה לכל אחת, למשל, מישהי נטולת ריסים שתבחר בריסים מלאים זה יראה מאוד לא הרמוני. כך שחשוב להבין מה נקודת הפתיחה שלנו ולזרום משם כך שהתוצאה תהיה מוצלחת ומחמיאה במיוחד.

שפתון של ג'יבנשי: הפתעה בפתיחת השנה

גם השפתיים מצטרפות לחגיגה בפתיחת השנה וכמו תמיד מוצעים מגוון שפתונים צבעוניים כשבראשם כמו תמיד השפתון האדום. אבל אם הפעם אנחנו בענייני הגוונים הטבעיים אז ג'יבנשי בקולקציית החגים מציעים לצד הפודרה שכאן למעלה, גם את השפתון Enchanted Beige 58 בגוון חום ניטרלי טבעי. האמת שבפעם הראשונה שראיתי אותו הייתי די מופתעת, חשבתי שלא רק שמדובר בגוון לא צפוי במסגרת קולקציית חגים, אלא שהוא די מחריד, כאילו - שפתון חום? Really?... זה מן שפתון שאם לא הייתי מקבלת לדגום לא נראה לי שהייתי בכלל מנסה אותו. אבל בסוף ניסיתי ובפועל על השפתיים מדובר בשפתון לחותי יחסית בגוון חום אפרסקי בינוני בגימור מבריק וכמעט אטום לגמרי. סוג של גוון שיתאים למראה טבעי או להשתלבות עם איפור עיניים צבעוני (תמונה ממחישה). גוון מעניין שאנחנו לרוב לא ממש מכוונות אליו. השפתון הזה מגיעה באריזה הקלאסית והיוקרתית של סדרת Rouge Interdit בעלת העיצוב המהודר שמעביר תחושה חגיגית כל השנה. עדיין אני מופתעת מהבחירה של המותג בגוון הזה, הלכו עם המגמה הטבעית עד הסוף.

לקים של לנקום: זהב בציפורניים

הציפורניים שגם כך חוגגות כל השנה מקבלות הפעם דגש מיוחד עם כל השימרים והנצנוצים. נדמה שכל לק שימרי או גליטרי יעשה את העבודה בלי יותר מדי מאמץ. הלקים מהסקאלה האדומה בדומה לשפתונים היו בולטים השנה בקולקציות החגים כמו בכל שנה. אבל לפוסט הפעם בחרתי בשני גוונים מוזהבים של לנקום שמתאימים למגמה הטבעית זוהרת ונראו לי חגיגיים ביותר.

Lancome: Bubbly Gold #522, Ginger Swing #532

Bubbly Gold #522 הינו זהב נקי עם שימר מוזהב מנצנץ. פורמולה עשירה, אטימות בשכבה ראשונה ואחידות בשנייה. עמידות מוצלחת שמקשה מעט בהסרה. הכי לק לחגיגות ולא משנה אם זה לשנה החדשה, סילבסטר או מימונה...

Ginger Swing #532 הינו טאופי בהיר עם שימר מוזהב וכסוף. פורמולה עשירה נהדרת, שתי שכבות לאחידות ואטימות מלאה. יופי של עמידות ולא בא לי להוריד אותו בכלל... מהלקים שמצליחים להיות מעודנים יחסית למרות שהם סופר שימריים ועם גימור כמעט מטאלי. לייק.
בשביל דרינק טוב אנחנו לא באמת צריכות אירוע מיוחד, אבל אם פתיחת שנה וחגיגות אז בכלל מתבקש להשקיע קצת יותר. שמפניה היא המזוהה ביותר עם חגיגות ואותה גם בחרתי בפתיחת השנה הקודמת. הפעם לגיוון בחרתי בוודקה שאנחנו מאמצים בשוטף רק שהפעם מדובר על וודקה זוהרת במיוחד! וודקת הפרימיום הרוסית IMPERIAL COLLECTION נחתה בארץ לא רק בגרסה הקלאסית שלה אלא גם בגרסת ה- Golden Snow היוקרתית עם פתיתי זהב אמיתיים של 24 קראט שצפים בתוכה (150 ש"ח, 700 מ"ל) ומיוצרים במיוחד בגרמניה. כן, ממש כמו שיש מוצרי טיפוח עם פתיתי זהב כך גם בוודקה הזו.
לוודקה יש טעם קצת שונה מאלו הפופולריות מוכרות. לפי המותג היא מאופיינת בארומת אגוזי ארז וטעם רך של דומדמניות. אני יכולה לומר שכשטועמים את האימפריאל קולקשן מבחינים שהיא שונה גם אם לא יודעים להגדיר במדויק מה. את פתיתי הזהב לא ממש מרגישים כששותים אבל אין ספק שמוסיפים המון למראה במיוחד כשהוודקה משולבת בקוקטייל ומעניקה לו מראה נוצץ מתוכשט. הבקבוק עצמו מיוצר מזכוכית גרמנית אבל העיצוב רוסי מובהק בהשראת בית הצאר הרוסי שמופיע בחותמת המוזהבת שמוטבעת על הבקבוק. במותג מספרים שלאורך השנים האמונה הרווחת ברוסיה היתה שכל השותה וודקה עם פתיתי זהב יזכה לעושר רב ולכן הוודקה הזו הפכה למוצר חובה בכל המסיבות והנשפים ברוסיה. ואני אומרת - אוקיי, אשתדל לשתות הכל בתקווה שהעושר יגיע במהרה...

שתהיה שנה אזרחית של הצלחה, שגשוג, יצירה והרבה נוצץ בלוק ובנשמה!


ID

Le Prisme Enchanté
Enchanted Roses
Embellishing Luminous Powder
גודל: 11 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 477 ש"ח
Rouge Interdit
Satin Lipstick
Enchanted Beige #58
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 212 ש"ח

Petit Trésor
Sparkling Color High Fidelity
Fil D'Argent S207, Fil De Bronze S208
גודל: 1 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 180 ש"ח
Le Crayon Khol
Jazzy Taupe #015
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 135 ש"ח
Vernis In Love
Nail Polish
Bubbly Gold #522, Ginger Swing #532
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 80 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

65 תגובות:

  1. וואו, איזה מוצרים מהממים. אני לא חובבת צלליות מטאליות אבל הפלטה של לנקום גרמה לי להחסיר פעימה - כמה יצירתיות ושיק!
    הלקים גם הורסים, וגם הפודרה, למרות שכמוצר מאיר אני נאמנה כרגע למטאוריטים של גרלן, לא רוצה להעמיס.
    מה שכן, הולכת לנסות מחר את העיפרון של לנקום. גם הליפסטיק נראה מדהים, לפחות בתמונה - ממש, ממש אהבתי.
    אגב, בדיוק היום התגנבה לראשי מחשבה, שאת בטוח תוציאי פוסט ביום הראשון של 2013.
    שתהיה לך שנה מושלמת, ושלמה:)
    דנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. עיצוב הצלליות של לנקום מפיל לגמרי, חוויה בפני עצמה.
      העיפרון פשוט שלמות, ממש, עדכני מה דעתך אחרי שתנסי.
      חחח, ברור, שאני אפספס את פתיחת השנה?....LOL
      תודה מותק, שנה נפלאה גם לך :)

      מחק
  2. את התגובה הראשונה כתבתי לפני שראיתי את הסרטון על הצלליות, עכשיו אני מודה, נראה מדהים, אפילו אני שבורחת מהסוג הזה, התרככתי.
    איזה לוק הורס היא יצרה.
    אגב, יש לך סקירה על הקונסילר שבו היא היא השתמשה? דואו של לנקום.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת לסרטון של מישל פאן בקישור בפסקה על הצלליות נכון? אז כן, לוק מהמם.
      הסרטון עצמו ממומן מלנקום, היא ולוגרית פריזנטורית שלהם לכן כל המוצרים של לנקום ;)
      על פלטת הקונסילר La Touche Pro Concealer אין סקירה בבלוג, אני לא חושבת שקיים בכלל בארץ נכון לעכשיו.

      מחק
  3. ok I am very jealous of you :-) stunning!! It will be great if you could put the prices of the products and where can we find them....I live up North and I never see this products not even in Super Pharm, and always too scared of asking the prices...I am sure they are too expensive :-(

    השבמחק
    תשובות
    1. Hey Loris,
      It's stunning products all right for New Year ;)
      All the price tags are written at the end of the post.
      You can find the Holiday Collections only at selected counters.
      I found this list for you:
      http://oi46.tinypic.com/n5sgf8.jpg

      מחק
  4. צלליות מהממות של לנקום!!! כל השאר מתגמד לידן לדעתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלליות הורסות, מבחינת העיצוב הן לגמרי לוקחות!

      מחק
  5. האריזה של הצלליות מטריפה...
    אבל הגוון של העיפרון הוא באמת אחד המיוחדים - שווה לגמרי!

    השבמחק
    תשובות
    1. עיצוב מהמם לצלליות אבל נכון, כמו שכתבתי העיפרון הוא ממש כיכוב בגלל הגוון :)

      מחק
  6. וואוו !! לנקום שיחקו אותה לגמרי !!! מה זה..? הצלליות האלה והפלטה שמישל שמשתמשת בה בסרטון והלקים וה Lights of paris הזה...התהפנטתי מהכל.
    הלכתי אתמול לחפש את ההיילייטר ההוא שלהם שכתבת עליו לא מזמן..אבל הוא כבר נעלם.. :( בכל מקרה..לא ראיתי את הקולקציה הזו עדיין...מחכה לה בקוצר רוח.
    רכשתי לאחרונה פודרה מהממת ביופיה מג'יבנשי וגם שני שפתונים שדי אהבתי - אריזה מהודרת ללא ספק.
    אני אוהבת מוצרים שיש בהם זהב..תמיד מצליח לפתות אותי..משקאות, איפור, לקים, בגדים, תכשיטים...אז נתחיל מלשתות את הוודקה עם פתיתי הזהב את אומרת..? ;-)
    שתהיה לך שנה אזרחית קסומה ונוצצת במיוחד !

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שאפו ללנקום? ממש יצאה קולקציה יפה למרות הגוונים הטבעיים. הצלליות הבודדות מפילות, הפלטה בסרטון לא הגיעה לארץ והלומייר דה פריז סופני, המלצתי עליו בכתבה על מראות החגים בנענע, אשתדל לכתוב עליו גם פה.
      את מתכוונת ל- Moonlight Rose מקולקציית הסתיו? כן, טוב כתבתי עליו כבר מזמן יחסית בפוסט "אור לעור", זה מהמוצרים שנעלמים מהר מאוד, היילייטר מדהים לגמרי! את יודעת שבארה"ב הוא שייך לקולקציית החגים ולא לסתיו? ועדיין כמובן החגים שם היו על המדף לפני שהסתיו הגיע אלינו...
      איזה כיף, תתחדשי, בטוחה שממתקים שווים בחרת לך.
      חחח, הוודקה מדליקה, באמת עושה חגיגה בעיניים, מרשים כזה.
      תודה מותק, שנה נפלאה שתהיה גם לך :)

      מחק
    2. ממש כל הכבוד ללנקום ולמה הפלטה ההיא לא מגיעה לכאן..או שהתכוונת שהיא עדיין לא הגיעה לכאן..? מקווה שהתשובה השניה נכונה כי אני לא מכירה מישהו שטס לחו"ל בקרוב..! P:
      בקיצור אני חוזרת לדווח אחרי ניסיון שני שההילייטר איננו בשתי חנויות נוספות..אבל..אני יודעת שאם אתעקש מספיק אשיג אותו באיזה סניף נידח אי שם בארץ...LOL..(אכן התכוונתי ל Moonlight Rose מקולקציית הסתיו, מהמם!)איזה קטע שבארה"ב הוא שייך לקולקציית החגים..לפחות מוצר אחד קיבלנו איכשהו בלי כוונה פחות או יותר בזמן..

      מחק
    3. הבנת נכון, היא לא מגיעה בכלל... באופן שיטתי הפלטות האלו לא מגיעות לארץ.
      אני בטוחה שעם הנחישות שלך תצליחי לאתר את ההיילייטר, ללנקום יש גם מוקד שירות לקוחות אאל"ט אז אולי יצליחו לעזור עם זה.
      את אופטימית כרגיל, חחח, כן, קיבלנו מוצר "כאילו" בזמן שהוא בחו"ל למרות שהוא מקולקציה קודמת...LOL

      מחק
  7. אילנית2.1.2013, 9:51

    עטור מצחך זהב שחור...פוסט מדהים... אם חשבתי שאני בחיים לא אשתמש באיפור מזהב הבנתי אחרי הקריאה של הפוסט שטעיתי... פוסט מדהים.. טוב נו מה חדש...
    אילנית.... (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה,
      כמו תמיד, מה שחשוב זה לשמור על כל האופציות פתוחות... ;)

      מחק
  8. אנונימי2.1.2013, 13:30

    כל המוצרים כל כך יפים, הייתי מאמצת את כולם בשמחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת, בהחלט השקיעו הפעם במיוחד :)

      מחק
  9. הפודרה של ג'יבנשי נראית סקסית במיוחד! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. סקסית זו הגדרה מדוייקת, אפילו קצת סליזית עם העור הזה...LOL

      מחק
  10. הייי :)
    הפודרה הזו, לא נתפסת לי
    כאילו הדליק אותי הקטע, של המואר, ומחזיר חיים
    אבל , בוהק?, מה זה אומר?
    וגוונים בגדול ובורודים, זה טוב לפודרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בוהק זה אומר שיש בה פיגמנטים זוהרים מובחנים, היא לא סתם בהירה. כמו שימר מאוד מעודן כזה.
      בנוגע לגוונים, כמו שכתבתי הם מאוד חיוורים, כלומר אין באמת פיגמנט צבע דומיננטי, זה יותר לעיצוב המרשים.

      מחק
  11. אני מנסה לדמיין בראשי את שילוב הצבעים שבחרת עם הבלונד שלך וזה נראה לי אש...
    השילוב בין הברונזה, הטאופ ונגיעות האור הוא מנצח, ובהחלט אפשר ליצור "גלואו" מטורף עם הגוונים הללו.
    קשה לי עם הפודרות של ג'יבנשי... כל קולקצייה להוציא כאלה גודיז? נו באמת! קצת התחשבות!
    אהבתי מאוד את צללית הברונזה, נכנסה לווישליסט שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אש זה באנדרסטייטמנט, זה ממש יוצא סקסי כזה, הכל היה יכול להשתלב מצויין בפוסט "לוק שזוף לוהט" מהקיץ, ממש אבל:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/08/blog-post_26.html
      אני יודעת, אין להם בושה לג'יבנשי ולמרות שאנחנו ממש לא זקוקות לעוד פודריה לאוסף, היא באמת עושה עיניים, טוב הן תמיד עושות עיניים... LOL
      הצללית גם מעוצבת וגם מוצלחת מבחינת הפיגמנט, ממש חוויה בשימוש :)

      מחק
  12. איזה פוסט מקסים. אהבתי את הפודרה. אני מאוד אוהבת גם את העיצוב של הקופסא.

    מרימה איתך כוסית של וודקה לשנה החדשה , שתהי שנה זוהרת .

    שנה טובה :)

    יעלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יעלי,
      חחח, בהחלט צריך להרים כוסית!
      שתהיה שנה זוהרת ומוצלחת :)

      מחק
  13. איך אני אוהבת פוסטים נוצצים!
    הצלליות של לנקום עושות לי את בגדול, גם מבפנים וגם מבחוץ,
    והפודרה של ג'יבנשי פשוט מקסימה. אני בהחלט מסכימה איתך שגימור עם פודרה מאירה עושה הבדל גדול (וזה שהמארזים של הפודרות האלה תמיד מושכים גם לא מזיק),ולכן האוסף שלי בתחום הזה ממשיך וגדל...

    שתהיה לך שנה נהדרת יקירתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, נוצץ הכי מתבקש בתחילת השנה שיעשה לנו שמח :)
      הצלליות של לנקום בהחלט מרהיבות אינסייד אאוט!
      פודרות מאירות תמיד יהיו המועדפות עלי, הן לא יוצרות לעור מראה קמחי ולא מחמיא. אבל כמה אפשר עוד, כמה??.....LOL

      שנה נפלאה גם לך דרלינג :)

      מחק
  14. תקשיבי , אני לא יכולה עם זה יותר!
    כתיבה מעולה ומוצרים יפים זה משהו שעושה לי חלושס!

    השבמחק
    תשובות
    1. מוצרים כאלו בהחלט לא מקלים עלינו כשהם לא רק יפים אלא גם פרקטיים...
      ותודה יקירה :)

      מחק
  15. אמנם באיחור קל אבל...
    המוצרים של לנקום פשוט מהממים, במיוחד אהבתי את העיפרון שהגוון שלו בהחלט יתאים לצבע העיניים שלי.
    יש שני סניפי סופר פארם ליד העבודה שלי ועוד שניים ליד הבית, ובארבעתם הקולקציה לא נמכרת. קצת מתעצלת להגיע לסניפי סופר פארם שיותר מרוחקים מהסביבה הרגילה שלי, חבל שהקולקציה לא נמכרת בכל הסניפים.
    הצלליות דווקא מאוד מזכירות לי את הצלליות החדשות של לורה מרסייה - גם בעיצוב וגם בגוונים : http://www.urbanretreat.co.uk/beautique/product/Laura_Mercier/Illuminating_Eye_Colour.aspx?variant=Gilded_Bronze

    ושנה אזרחית טובה גם לך :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש לא איחור, ואם כבר אז אלגנטי לגמרי ;)
      נכון, זה לא זמין בכל דוכן של לנקום, אבל קולקציות מיוחדות בדרך כלל לא נמכרות בכל הסניפים, ככה זה בכל המותגים.
      יש דימיון מסויים, אבל נראה לי שהגוונים של מרסייה יותר בהירים/היילייטרים כאלו, לא אטומים לגמרי, תראי פה סווטצ'ים:
      http://www.thenonblonde.com/2012/10/laura-mercier-illuminating-eye-colour_22.html
      לצורך העניין אפשר להשוות אותן גם לצלליות המטאליות של אסתי לאודר:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/11/blog-post_14.html

      תודה יקירה, כיף שאת פה! :)

      מחק
    2. הכי אלגנטי שיש :-)

      עד היום לא נתקבלתי בבעיה עם קולקציות מיוחדות של שאנל, YSL ואסתי לאודר - לכן ההפצה של לנקום לסניפים מסוימים נתפסת אצלי כמוזרה. בארה"ב זה בהחלט נפוץ, אבל במקביל לרוב מאפשרים לרכוש באתר האינטרנט של החברה - מה שמבחינתי פותר את הבעיה, והלוואי שהיה קיים בארץ מבלי לשלם סכומים מופרכים לחברות שילוח.
      באופן אישי, נראה לי גם הרבה יותר מקצועי שהקולקציה תוצג בכל עיר מרכזית בסניף אחד (לפחות), ומאוד מוזר לי שכל אזור כפר סבא-הוד השרון-רעננה, לרבות קניון "יוקרתי" כמו רננים, לא מקבל ייצוג, בעוד שבנתניה למשל ניתן לרכוש בארבעה מקומות.

      לדעתי העיצוב מאוד דומה, מבחינת הגוונים לי יש את Gilded Moonlight ולך את Fil D'Argent אז כנראה שאנחנו צריכות לעשות השוואה משלנו. על גוון הברונזה דילגתי(גם באלגנטיות), מאחר ובגללך (בזכותך) כבר יש לי את פלטת הברונזה של אסתי לאודר - שהטקסטורה שלה באמת מזכירה את של לורה מרסייה, אבל יותר טובה ממנה לדעתי.

      מחק
    3. באמת? זה ממש לא פעם ראשונה שאני נתקלת בזה שקולקציות לא מגיעות לכל דוכני המותג. יכול להיות שזה בגלל שבת"א יש המון רשתות ואין צורך שבכל שני מטר תהיה אותה הקולקציה. למשל בדיזינגוף סנטר יש משביר, אפריל וסופר פארם ובכל אחד מהם יש דברים אחרים... הפריסה באמת מוזרה ממה שאת מתארת בשרון. זה מזכיר לי למשל שבאוקטובר כתבתי על הסט הורוד של אסתי לאודר לסרטן השד והוא ממש נמכר בנקודות בודדות בארץ ורק בסופר פארם. ואיפה אנחנו ואיפה קניות מקומיות באינטרנט... מהבחינה הזו ממש לא מפותחים פה.

      ה- Gilded Moonlight של מרסייה נראית ממש מוזהבת, לא נראית לי דומה ל- Fil D'Argent של לנקום שהיא טאופית. אבל נו את יודעת, סביר להניח שכמו עם הלאודר שכבר יש לנו אז יהיו לנו בעתיד עוד גוונים דומים יותר ופחות. אין לזה סוף...LOL

      מחק
    4. כנראה שהיה לי מזל עד היום :-), ומבין אחד הסניפים הלא מועטים שסביבי לפחות אחד קיבל את הקולקציה. מסכימה שלא צריך שבסנטר הקולקציה תימכר בשלוש עמדות, אבל נדמה לי ששלוש עמדות בת"א העמוסה בסניפים, מול ארבע עמדות בנתניה, זה קצת מצחיק.
      הפריסה של סט סרטן השד היתה ממש לא לעניין לדעתי, הסט נועד לגייס תרומות ומן הראוי שיימכר בכל מקום שרק ניתן - ונדמה לי שכך רוצים גם המייסדים עצמם.

      העובדה שלא מפותחים פה מאכזבת בכל פעם מחדש. הרי אפילו אם אחליט להטריח את עצמי לקניון רמת אביב (נמאס מהסנטר...), אני לא יכולה להתקשר מראש ולוודא שהעיפרון שאני רוצה קיים, כי רוב הסיכויים שלדיילת לא יהיה מושג על מה אני מדברת.

      Gilded Moonlight לא מוזהבת במציאות בכלל :-). וכן - כבר יש לנו מספיק, מעל ומעבר אפילו.

      מחק
    5. לגמרי בחירה מוזרה שבנתניה יש יותר נקודות מכירה מת"א, ומה שאת אומרת על הפריסה של סט סרטן השד גם נכון. אבל מזמן הפסקתי להבין את ההיגיון בדברים האלה.../:

      נכון, זה קורה לא מעט שאני מתקשרת ושואלת משהו ועונים לי על משהו אחר בכלל... מביך והזוי חוסר המקצועיות. אין מנוס מלהגיע פיזית. בעיקרון אני בכלל מעדיפה לקנות בסניפים קטנים מגדולים ששם תמיד יש לי תחושה של עומס ובלאגן, אבל לצערי בקטנים אין מספיק מגוון.

      מחק
    6. גם אני מעדיפה סניפים קטנים, ולפעמים יש להם יתרונות - למשל, בסניף הסמוך לכיכר המדינה הצלחתי למצוא את הסומק המדהים ששאנל הוציאו בשנה שעברה, אחרי שהוא אזל בסניפים הגדולים. ואפילו גיליתי שיש שם הנחה קבועה של 10% על שאנל, שזה די נדיר כשלעצמו.

      מחק
    7. זה הסניף שלי :)) אפילו כתבתי עליו פה פעם.
      תשמעי, זה לא שיש הנחה בהגדרה שם, תכלס, כל דיילת בכל סניף יכולה לעשות את ההנחה הזו אם היא רוצה. אם...

      מחק
    8. איזה קטע, משום מה חשבתי שהסניף שלך הוא זה שבמרכז ויצמן :-). בסוף עוד יסתבר שנתקלתי בך בסיבוב הקבוע שלי בין ל'אוקסיטן לסופר פארם.
      הדיילת של שאנל אמרה לי שההנחה קבועה, אולי היא הרגישה שיש לי חיבה לשאנל, ואולי סתם עשיתי לה פאפי אייז באופן מוצלח :-). לא קיבלתי את ההצעה המגונה הזו במקומות אחרים, אז מבחינתי מגיע לה איזכור על האקסטרא פיתוי שמחזיר אותי אליה.

      מחק
    9. חחח, יש מצב :)
      תראי, זה לא סניף חזק מבחינת מכירות קוסמטיקה, גם אין המון מגוון, אז אני מניחה שעושים מה שיכולים בשביל לעודד לרכוש שם. אין ספק שאם זו הנחה שאת אפילו לא צריכה לבקש אז שווה לחזור לשם.

      מחק
    10. צודקת לגמרי :-).

      מחק
    11. תגידי...יכול להיות שהעיפרון Jazzy Taupe משווק גם בשם Brilliant Taupe במדינות שונות ?
      ככה השם שלו מופיע בטמפטליה ואני לא בטוחה שזה אותו מוצר :
      http://www.temptalia.com/lancome-happy-holidays-collection-for-holiday-2012

      מחק
    12. כן, גם אני שמתי לב לזה כשחיפשתי סווטצ'ים.
      נראה לי שזה אותו גוון. זה הרי כמו שהקולקציות לא זהות, אנחנו לא קיבלנו את פלטת הצלליות ואצל טמפטליה קיים רק עיפרון אחד. שימי לב גם למשל שההיילייטר Moonlight Rose שכתבתי עליו בפוסט "אור לעור" שייך אצלנו לקולקציית הסתיו ובארה"ב הוא חלק מקולקציית החגים... אין אחידות, זה ידוע. סלט...LOL

      מחק
    13. מעולה, ראיתי רק אותו באיביי והיו לי ספקות.
      סופ"ש נעים !

      מחק
    14. תתחדשי!!
      באמת שיהיה לנו נעים וחמים, אני קופאתתתתת LOL

      מחק
  16. טוב, הבאת אותה בפוסט ראוי לפתיחת שנה.
    ג'יבנשי אלופים, לנקום הולכים ומשתפרים. השפתון החום הפתיע אותי, אהבתי את הגוןו בתמונה.
    הצלליות והעפרון של לנקום משגעים, אני חובבת את המראה הבוהק על העפעפיים, ע"ע הצלליות של שאנל שהגוונים אצלם באמת מעלפים.
    הלקים סוגרים את הפינה במראה המיוחד הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. חן חן יקירה :)
      אין ספק שרואים מאמץ מצד המותגים להפתיע ולחדש לנו, לפעמים מצליח ולפעמים פחות...
      השפתון החום גם אותי הפתיע, ממש לא צפוי בקולקצייה חגיגית.
      גם אני מאוד אוהבת צלליות בוהקות, מאוד מחמיא אם יודעים איך להשתמש בהן נכון.
      כמו תמיד - לקים זה מאסט ;)

      מחק
  17. replica bags vancouver replica hermes s7v75o2i70 replica bags replica bags bangkok replica gucci bag t0m54m2b32 replica bags ru additional info g8v24z5h19 buy replica bags online replica bags seoul

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails