14 בפברואר 2012

טריק לשיער מבריק



באופן טבעי כשמגיע החורף אנחנו משקיעות במוצרי טיפוח עשירים בלחות לפנים ולגוף וגם שמות דגש על איפור הסקין כך שיראה מואר ובריא יותר, אבל באותה נשימה כדאי לתת תשומת לב יתרה לשיער שמושפע לא פחות ממזג האוויר ולהתהדר בשיער מבריק בחורף יבש. למצוא פתרונות מוצלחים לשיער משמעותם לטבוע בים של מוצרים, מי כמוני יודעת... אבל החכמה היא לאתר את אלו האיכותיים ביותר בעלי הביצועים האפקטיביים ביותר כך שבמינימום מאמץ וזמן (למרות שלא תמיד במינימום כסף...) נשיג את התוצאות הטובות ביותר שיהפכו שיער עייף וסטטי לחיוני ודינמי. כל אחת צריכה למצוא את המוצרים הכי נכונים לסוג השיער שלה כי מה שטוב לאחת לא בהכרח יהיה מוצלח על אחרת. לי יש שיער רגיל שנוטה ליבש בגלל הגוונים, מאוד חשוב לי שיראה מבריק (טבעי לא גלוסי) ושתהיה לו תנועה, שלא יראה חסר חיים. אז הרכבתי פה אוסף מוצרים שמתמקדים בלחות וברק שאנחנו כל כך זקוקות להם בחורף, ושפחות או יותר אמורים להיות טובים כמעט לכל סוג שיער. רבות מאיתנו מקפידות על תספורת אופנתית או לפחות גזירת הקצוות השרופים כל מספר חודשים ומשקיעות בתכשירים כאלו ואחרים. אבל יש לא מעט שמדלגות על ההשקעה הזו, לא מבינות שהשיער בעל השפעה קריטית על החזות הכללית. חבל. במקום עוד ליפגלוס עדיף להתמקד בהפיכת השיער שלנו למקסימום צ'ינצ'ילייתי שאפשר!

שמפו ומרכך נטול מלחים: אם כבר אז רק בחורף

על החיבה שלי לשמפו ומרכך אלביב של לוריאל כבר כתבתי ובאותה נשימה גם ציינתי שאני כל הזמן בודקת אחרים במקביל רק בשביל לחזור אליהם... עד לא מזמן לא יצא לי לנסות שמפו שהוא Sulfate-Free למרות ההייפ היחסי סביב הנושא, ומאוד סיקרן אותי כל העניין של ה"נטול מלחים" הזה. כביכול המלחים האלו שנמצאים בכל שמפו מצוי מייבשים את השיער, סופגים את הלחות ולכן גורמים לנו לתחושת ניקיון. בגלל שהמוצר הזה נטול מלחים הוא מומלץ למי שעברה החלקות כימיות מסוגים שונים כי אינו פוגע בתוצאות ההחלקה ולא "יקלף" אותה מה שיגרום לה להחזיק פחות זמן. למרות שהוא נטול מלחים ונחשב לבריא יותר לשיער הוא אמור לעשות את אותה העבודה כמו כל שמפו רגיל. המשמעות היא למעשה שכל אחת, גם אם לא עברה החלקה, יכולה להשתמש בשמפו ומרכך מהסוג הזה. כך אפשר לדאוג שהשיער לא יתייבש וגם שרמת ה- PH (חומציות) שלו תהיה מאוזנת. וכשמסבירים לי לאט אני מבינה מהר! למרות שלא עברתי החלקה מעולם וששמפו נטול עולה יקר בהרבה משמפו רגיל, החלטתי לנסות להשתמש במוצר כזה ובחרתי את השמפו והמרכך של לוריאל מסדרת ה- EverSleek שהוא Sulfate-Free ובגלל שאינו קיים במגוון בארץ רכשתי בארה"ב. השמפו והמרכך מגיעים בשפופרות גדולות בגוון כתום-ברונזה מטאלי ולמרות ששייכים ללוריאל-פריז הם מעוצבים הכי כמו לוריאל-פרופסיונל. יש להם ריח נעים ומרגיע שמזכיר קצת תפוזים אולי, והם מבטיחים שזו פורמולה מעודנת וקלה לשיער שמכילה שמנים שונים (כמו ארגן וזית) שתנקה בעדינות את השיער, שתרכך אותו וגם תמנע פריזים (חשמל סטטי). מה קורה בפועל? אז היתרונות הברורים זה שהוא אכן מרכך ומנטרל פריזים שזה משהו שאנחנו סובלות ממנו בעיקר בחורף. מה שהפריע לי זה שהתחושה שלי כאילו שלא מדובר על ניקיון עמוק, כלומר הוא כן מנקה אבל באמת לא מייבש ואולי זה מה שגרם לי להרגיש כך. אולי העובדה שהשמפו לא ממש מקציף (כי נטול מלחים) כמו שמפו אחר גרמה לי לתחושה שהוא עובד פחות, לא יודעת. המרכך די ממוצע, לא איזה כיכוב, אבל כבר סיפרתי שאני אוהבת להשתמש בשמפו ומרכך משלימים מאותה הסדרה אז זה מה שיצא. בעיקרון זה שמפו נעים שדי עושה את מה שמבטיח אבל עדיין לאחר כמה שימושים לא הצלחתי עד הסוף להתחבר אליו ולא בטוחה שאנסה בקרוב מוצר נוסף בקטגוריה אלא אשאיר אותם למחליקות הכימיות שאין להן ברירה... בשורה התחתונה למי שכן מעוניינת להשתמש במוצר כזה, אז לטעמי הוא מתאים יותר לעונה הקרה שבה השיער שלנו נוטה ליובש ממזג האוויר ואין לנו עניין לייבש אותו יותר. בקיץ עם עודף השומניות הטבעית של הקרקפת אין מצב שאני משתמשת במוצר כזה אלא רק בשמפו שאני מרגישה שמנקה בצורה עמוקה (כן, שקצת מייבש...) כך שהתחושה היא שהשיער נקי לפחות כמה שעות עד שהלחות הקיצית תכריע אותו...

מסכת לחות והזנה: נמסה בשיער

אם מסכת לחות והזנה לשיער כל השנה חשובה, נראה שבחורף היא קריטית. כבר שנים אני צמודה למסכות של קרסטס (Kérastase), הן היחידות שאני מרגישה שתורמות ממש לשיער שלי למרות שכמו תמיד אני בודקת במקביל מסכות נוספות מוצלחות יותר ופחות אבל עוד לא מצאתי את זו שאשמור לה אמונים כמו לקרסטס. המסכה המשובחת הזו שייכת לסדרת הנוטריטיב (Nutritive) לשיער עבה ויבש. למסכה הזו יש ריח מפיל והיא נמסה כמו חמאה לתוך השיער ומאוד קל לפזר אותה. אחרי מספר דקות בשיער אני מוסיפה מעט מים ומעסה הכל שוב ואז שוטפת את המסכה טוב טוב מהשיער. אין ספק שהשיער גמיש ורך הרבה יותר, מרגישים את זה בכל נגיעה ורואים את זה בתנועה של השיער. מדהים! המסכה הזו מאוד עשירה ולחותית ומאוד מתאימה לחורף. בקיץ אני עושה הפוגה ועוברת למסכה של קרסטס מסדרת הרזיסטנס (Resistance) הירוקה שהיא יותר להגנה וליצירת ווליום לשיער, שהרי בקיץ הכל נתרם למלחמה בלחות שמפילה את השיער... אגב, יש כאלו שישנות עם מסיכה על הראש כל הלילה, אני מניחה שזה בגלל המלצות שונות שקיבלו בעבר. אני ממש לא הייתי ממליצה לעשות את זה, כי לא רק שזה לא תורם יותר להזנה של השיער, החומרים הפעילים פשוט מפסיקים לעבוד בשלב מסוים ומה שנשאר זו עיסה שרק חונקת ומחלישה את שורש השערה מה שמעודד נשירה. אי אפשר להתעלם מהמחיר של המסכות של קרסטס שהוא לא בדיוק שווה לכל נפש. אז שכל אחת תעשה את החשבון שלה ויכול להיות שתסתפק במוצר אחר שנגיש בכיס וזה בסדר. המסכה הזו מחזיקה לי הרבה זמן בדרך כלל, לא רק בגלל שמגיעה בכמות גדולה יחסית אלא גם כי לפעמים אני מתעצלת ומודה שלמרות שבאידיאל אני רוצה להשתמש בה פעמיים בשבוע זה לא תמיד יוצא...

קרם לסגירת קצוות מפוצלים: מוצר מאסט

אחרי החפיפה מגיע שלב העיצוב והאמת שיש לי לא מעט מוצרים שרציתי להכניס לפה, אבל צמצמתי את הרשימה לכאלו שלטעמי יתאימו לכמה שיותר משתמשות. המוצר הראשון שמבחינתי הוא מאסט זה ה- Sealed Ends מסדרת ה- Repair Rescue של שוורצקופף פרופסיונל (Schwarzkopf). המוצר הזה מיועד לסגירת קצוות מפוצלים כך שיגרום לשיער להיראות זורם לכל אורכו בלי קצוות שנראים פתוחים ולא שייכים. קצוות מפוצלים נוטים לפריזים (חשמל סטטי) ובחורף כאמור זה מחמיר ואין כמו הקרם הזה לשלוט בהם. המוצר מגיע בשפופרת לבנה נוחה שמזכירה יותר קרם לחות לפנים מאשר מוצר לשיער. הקרם הזה עשיר בחומצת אמינו, פרוטאינים, ויטמינים ושמני סיליקון, ועדיין הוא לא שומני ולא דביק ואוחז בריח נפלא מרענן. לוקחים מעט מהחומר ומפזרים על קצוות שיער לח ואפשר לחזור על זה גם כשהוא יבש, אני מחדשת כל יום. לפי המוצר אפשר להשתמש בו גם לפני וגם אחרי פן. אני אישית במידה ועושה פן אשתמש בו רק אחרי שסיימתי, לא לפני, כי בשביל הלפני יש מוצרי הגנה ייעודיים. המוצר הזה מאפשר לשיער להיראות אחיד ובריא ברגע והאמת שהייתי ממליצה לכל אחת להשתמש במוצר כזה גם אם אין לה קצוות בעייתיים כי התרומה שלו למראה פשוט מהותית. 

סרום מבריק: חוקי להסנפה

המראה העייף ונטול הברק של השיער בחורף דוחף אותנו להשתמש במוצרים קצת יותר עשירים שיעצימו את הברק שלו. אחד המוצרים האהובים עלי זה זמן הוא ה- Sublime Shine של לוריאל פרופסיונל. זהו סרום עשיר שמטרתו לטפל בפריזים (חשמל סטטי) ולהעניק ברק מודגש לשיער. הוא מעוצב בדיוק כמו שמן ה- Mythic Oil שלהם רק בבקבוק חום ברונזה אטום. זהו מוצר אינטנסיבי שמכיל שמנים טבעיים מטפחים שמותירים את השיער רך, גמיש וזוהר. יש לו ניחוח וניל מפתה ונעים, לא מתקתק כבד, שנשאר גם אחרי ההנחה, מי שאוהבת להסניף את השיער שלה תתמכר בקלות לניחוח הזה שלו. אני מאוד אוהבת להשתמש בו גם אם אני עם תלתלים וגם אם עשיתי פן, מוצר ממכר לגמרי! כמובן לא מומלץ להניח אותו קרוב לשורשי השיער כדי שלא יפיל אותו, ובכלל כדאי לא לשים אותו יותר מדי בנדיבות כמו שאני נסחפת לעיתים ועושה... הוא עשיר וכבד יחסית לסרומים אחרים אבל מרגיש ממש קל על השיער ומעניק ברגע שיער נעים ובוהק, שלגעת בשיער זה ממש כמו לגעת בקטיפה, להתעלף עליו!

קרם סיום: סודות מוכרים...

אחד המוצרים המעניינים שנתקלתי בהם לאחרונה זה ה- Secret Weapon מסדרת ה- Frizz-Ease של ג'ון פרידה. אני מודה שהשם שלו סיקרן אותי מאוד והאמת שהאסוציאציה הראשונה שלי היתה ה- Top Secret של YSL, עוד מוצר עם סודות, כן, סודות כנראה מוכרים... אז אחרי ששמעתי מספר ביקרות חיוביות חשבתי לעצמי, למה שלא אנסה גם הרי גם ככה אני נהנית להתעסק עם מוצרים לשיער כל הזמן ולגלות דברים חדשים. אז מה "הנשק הסודי" הזה עושה בעצם? לפי ההגדרה שלו הוא קרם שנשתמש בו כשסיימנו לעצב את השיער שמסווה חוסר שלמות בשיער כמו מראה עייף וחוסר ברק. אני מפזרת את הקרם הזה בעל הניחוח המתקתק מעודן על השיער ובפועל מה שהוא עושה זה לייצב את המראה של השיער, להרגיע אותו ואת הפריזים אם יש, הוא מרכך את העיצוב הסופי ומעניק ברק טבעי שילווה אותנו לכל היום. האמת שמבחינתי מספיק להשתמש במוצר לסגירת הקצוות כמו של שוורצקופף פה ומיד אח"כ במוצר הזה, לא חובה עוד מוצרים. כלומר, מי שלא מתהדרת בתלתלים שזקוקים לקרם מרסן או בעלת שיער שומני ודק שצריכה תכשיר יעודי, מדובר פה על מוצר עיצובי לכל דבר ועניין שלמעשה מחדד את המראה הטבעי של השיער שלנו וזורם איתו רק בלי החשמל בשיער ועם תוספת של ברק מחמיא. בנוסף, לכולנו יש מדי פעם Bad hair day (כן, יש כאלו שנראה שיש להן ימים כאלו כל יום...), במקרים כאלו אני מאוד נהנית מהמוצר הזה, כאילו מרגיע את השיער וזורם עם איך שאני רוצה שיראה. במקרים קיצוניים שזה לא קורה, אני פשוט אוספת את השיער ומורחת את הקרם מלמעלה לפיניש, יוצא ממש יפה. אז יש לנו פה את נשק יום הדין? אולי יותר נשק יומיומי!

ג'ל לפני החלקה: גם מגן, גם מחליק, גם מבריק

ואם התכנסנו פה לענייני שיער בחורף, אז ידוע ששיער + חורף = פן! זו העונה שאני הכי נהנית להחליק את השיער וכבר כתבתי לא מעט על השלבים שלי בהחלקה וגם על התחזוק שלה, אין את הלחות המעצבנת שמחרבת את השיער ברגע ועם הגשם הרבה יותר קל להתמודד (רק שירד והרבה!). אז כידוע אני משתמשת בפן של איתמר לייבוש מלא של השיער לפני שאני משתמשת במחליק. כך שבשימוש בשני מכשירים לוהטים כאלו אני מורחת לפני תכשיר מיוחד לשיער שגם יגן עליו מהטמפרטורות הלוהטות שלא יישרף וגם על הדרך יתרום להחלקתו. הפעם ניסיתי את ה- Smoothing Gloss של ל'אוקסיטן שלפי הגדרת המוצר זו למעשה מסכת גלוס מחליקה לשיער יבש ופגום שעובדת תוך כדי שימוש במכשירים חמים. היא מועשרת בתמציות צמחים, חמישה שמנים אתרים (אנג'ליקה, לבנדר, גרניום, ילנג ילנג ותפוז), עמילן תירס (לשיער חלק ורך), AHA ממקור תות שדה (לשיער מבריק) וסרמידים (לחיזור והגנה). זהו למעשה ג'ל שקוף שיש לו ריח מפנק של שמנים ממש כמו בספא. אני מפזרת אותו טוב בכל השיער וכמו תמיד בלי להתקרב לשורשים על מנת שלא יפיל את השיער, לשמור על הווליום של ההחלקה. אחד המאפיינים של כל ג'ל כמעט זו הדביקות, על השיער הוא לא מרגיש דביק אבל בידיים כן ולכן אחרי שהנחתי אותו על השיער אני שוטפת ידיים טוב טוב ואז מייבשת את השיער עם הפן ואח"כ מחליקה אותו. המוצר הזה קצת שונה יחסית למוצרים אחרים שניסיתי, הוא תורם להחלקת השיער ומותיר אותו ללא פריזים, רך, גמיש ומבריק, ראוי לגמרי לשם "גלוס" שקיבל. הוא אינו פותר את הבעיה של קצוות יבשים ולכן אני מוסיפה בסיום את הקרם של שוורצקופף שכאן. בשביל הפיניש ולתוספת לחות וגמישות אחרי ההחלקה אני מוסיפה תכשיר ייעודי כמו למשל הסרום של לוריאל פה או שמן לשיער כמו השמן של קרסטס או השמן של לוריאל, שזה מה שאני עושה תמיד כי אני מכורה...

מחליק של פיליפס: ביצועיסט בעיצוב הייטקי
(בתמונה הקטנה המחליק פיליפס הישן שלי)

ולסיום הפעם המחליק החדש של פיליפס ואולי בכלל זו הזדמנות לציין שאני מאוד אוהדת את מוצרי הלייף סטייל של פיליפס שלרוב מאוד מדויקים ולא מתאמצים, כאילו מותאמים לצרכים שלנו בדיוק. אז המחליק החדש שנושא את השם SalonStraight & Curl (דגם HP8290) הוא מבחינתי חגיגה גדולה כי בעבר השתמשתי במחליק של המותג (SalonStraight Pro XL) וסיקרן אותי לראות את האבולוציה של מחליקי המותג. מצד אחד גיליתי שהם מאוד דומים ומצד שני ממש שונים. כלומר את הדברים החיוביים פיליפס השכילו לשמר ואת הפחות טובים לעדכן. וכך יצא מכשיר שכבר ממבט ראשון אוהבים לאהוב, מעוצב בצורה נקייה בגוון אפור עכבר עם עיטורים בגוון סגול חיוור, עיצוב מאוד מעודן. יש לו מבפנים פלטות קרמיות להחלקה ומבחוץ פלטות עגולות מתכתיות לסלסול כי מדובר על מכשיר משולב. מי שמיומנת בשימוש במחליקים תמצא שממש קל להתחבר למחליק הזה מהפעם הראשונה, הוא מאוד נוח לאחיזה בגלל המבנה העגול החיצוני שלו, ומאוד נוח בביצוע עם כבל ארוך שמסתובב על צירו ולא מגביל אותנו משום זווית, אבל הייתי שמחה אם היה שוקל מעט פחות. יש על המכשיר לוח בקרה אלקטרוני לבחירת הטמפרטורה להחלקה שמגיעה עד ל- 220 מעלות. כל אחת צריכה למצוא את הטמפרטורה שמתאימה לפי סוג ועובי השיער שלה. אני משתמשת קבוע ב- 170 מעלות ולשיער שלי זה מספיק, הוא יוצא מקלות כמו שאני אוהבת. יש למכשיר מנגנון בטיחות כך שלאחר שעה הוא נכבה אוטומטית - חשוב מאוד! ההחלקה עצמה מהירה מאוד, אהבתי שיש פיזור חום אחיד בפלטות הקרמיות, אין צורך לעבור על השיער יותר מפעם אחת וגם לא להשתהות על כל קטע שיער על מנת שלא יישרף. לגמרי ביצועיסט ויעיל בהחלקה. כמובן שחשוב שוב לציין ששימוש במחליק הוא רק על שיער יבש לגמרי ולכן אני מייבשת אותו עם פן לפני כן. בנוגע לעניין הסלסול יש לי כמה דברים להדגיש. ראשית, זה לא מסלסל אלא יותר מעגל, כלומר הפלטות העגולות החיצוניות אינן מתחממות אלא רק מושפעות מהחום של הפלטות הקרמיות, ולכן מדובר יותר על יצירת גלים נעימים כאלו שתורמים לתנועתיות של השיער בניגוד למסלסלים שהם עצמם פולטים את החוף ומשפיעים על עיצוב התלתל ועל הגודל שלו. הסלסול פה אפקטיבי בעיקר לאחר שהחלקנו את השיער ומיועד למי שרוצה לשדרג את הפן ולעצב בקלות אמנם, גלים רכים וזורמים. האמת שזה די הגיוני, שהרי מי שבאופן תכוף נהנית לתלתל ממש את השיער תקנה מכשיר ייעודי אבל מי שמחליקה את השיער זה כיף שיש להאופציה נוספת לעיצוב כזה. בכל מקרה מי שבוחרת בסלסול השיער מומלץ תמיד שתשתמש גם בספריי לשיער שישמור על התוצאה. המחליק מתומחר ב- 490 ש"ח, מצד אחד לא זול יחסית למחליקים אחרים בשוק אבל מצד שני נחשב למחיר ממוצע למחליק שנחשב לאיכותי ורציני. הוא מגיע עם נרתיק אחסון נוח, אבל מה שהיה חסר לי זה מעמד למחליק בו אני יכולה להניח את המחליק או לפחות שתהיה נעילה של הלוחות. המכשיר הזה יתאים לטעמי לכל אורך וסוג שיער למעט בעלות שיער מלא ועבה מאוד שבמקרה שלהן הייתי בוחרת במחליק עם פלטות רחבות מאוד אחרת המחליק יהיה פחות אפקטיבי ומהיר. בסרטון הזה למשל אפשר לצפות ולהתרשם מהמחליק וביצועיו. בשורה התחתונה מדובר על מחליק איכותי נהדר שגם מעוצב הייטקי ולא קיטשי ולא הייתי מצפה לפחות מזה מפיליפס.

לכל אחת יש את המוצרים, התכשירים והעזרים שלה לשיער, אני חושבת שזה חלק כל כך מהותי בלוק שצריך להשקיע בו לא פחות מכל אזור אחר בגוף. כמובן שלא צריך להשתמש בכולם בו זמנית אבל לא להשתמש בכלום זה גם לא ממש פתרון. אם יש עונה שאפשר קצת יותר להתפרע עם תסרוקות ולזרום עם עיצובים שבדרך כלל לא היינו עושות, הרי שזה עכשיו בחורף היבש. פשוט צריך לעשות סדר בכל הדברים ולהוציא את כל מה שיש לנו בגזרת השיער, אני בטוחה שיש לא מעט מוצרים שמקומם כבר בפח כי נשכחו לקצת יותר מדי זמן אבל יש כאלו שקנינו בהתלהבות ולא קיבלו מספיק תשומת לב. ואין תירוצים, בסופו של דבר כל אחת עם כל שיער יכולה לשדרג אותו קצת יותר או אפילו קצת הרבה יותר. אז כל עוד לא הגיע הקיץ עם הלחות שמחרבת כל חלקה טובה, מזג האוויר עכשיו לצידנו ולצד השיער שלנו, כך שזה הזמן ליהנות משיער בריא, בוהק וגולש ממש כמו בפרסומות...


ID

EverSleek
Sulfate-Free
Intense Smoothing
Shampoo, Conditioner
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 7 דולר

Nutritive
Masquintense
Nourishing Treatment
For Dry & Sensitised Hair
גודל: 500 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 250 ש"ח

Professional
BC BonaCure
Repair Rescue
Sealed Ends
גודל: 75 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 96 ש"ח

Professionnel
tec.ni.art
Hair Mix - Sublime Shine
Anti-frizz serum for dry hair
גודל: 125 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 98 ש"ח

Frizz-Ease
Secret Weapon
Finishing Créme
גודל: 113 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Smoothing Gloss
5 essential oils
Repairing
dry and damaged hair
גודל: 125 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 99 ש"ח

הבהרה/ גילוי נאות: הקרמים והמחליק נשלחו אלי מהחברות


Print Page

128 תגובות:

  1. ורדינה14.2.2012, 17:12

    וואו, אני ראשונה??
    יופי של כתבה, כמו תמיד.
    בהחלט החכמתי.
    לי באופן אישי יש שיער חלק ואני לא נזקקת לרוב המוצרים שכתבת כאן. אני צריכה להצטער?

    השבמחק
    תשובות
    1. ורדינה, חחח, בהחלט מרשים שהצלחת להיות ראשונה ;)
      תודה רבה, מחמאה ממך זה ריספקט.
      המוצרים שפה מתאימים גם לשיער חלק וגם לשיער מתולתל.
      השאלה היא איזה סוג שיער יש לך (יבש/רגיל/שמן/דליל) ומה את רוצה לתקן/לשדרג בו.

      מחק
    2. ורדינה14.2.2012, 17:37

      יש לי בעיקר שיער ללא שיער. חחחחחחח

      מחק
    3. מצחיקה! הבנתי, שיער דליל....
      כן, מוצרים ייעודיים צריך לשיער כזה.
      נו, לפחות הוא חלק כמו שכולנו רוצות ;)

      מחק
  2. אני משתמשת במוצר של ג'ון פרידה שנים רבות, מחפשת את המבצעים לקנות אותו הוא לגמרי נותן לשיער מראה יפה ברגע:-) סקרנת אותי לגבי המוצר של שוורצקוף הוא נמכר בפארמים?

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי, זה מוצר ממש מוצלח הג'ון פרידה ובהחלט מומלץ לקנות כל מה שאפשר במבצעים, גם ככה לא מדובר על מוצרים זולים.
      המוצרים של שוורצקופף פרופסיונל לא נמכרים בפארמים, רק במספרות ומכוני יופי. המוצר הזה לגמרי אחד המוצלחים בסגירת קצוות.

      מחק
    2. טוב אשתדל לזכור את המוצר בביקורי הבא במספרה:-)

      מחק
    3. בהחלט כדאי לזכור, אחד הטובים ביותר שניסיתי בקטגוריה.

      מחק
    4. אנונימי9.3.2017, 19:34

      היי איפה ניתן לקנות את המוצר פריז איז של ג'ון פרידה בימים אלו? אני לא מצאתי בסופר פארם

      מחק
    5. נכון, לצערי הפסיקו לייבא את המותג...

      מחק
  3. אנונימי14.2.2012, 18:23

    בהחלט כתבת את הכתבה בדיוק בזמן! :)
    יש אפשרות שתאמרי לי היכן ניתן לקנות את המסכה לשיער ואת הקרם לסגירת קצוות מפוצלים? .. יותר נכון אצל מי..? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, timing is everything :)
      המוצרים האלו של קרסטס ושל שוורצקופף מאוד נפוצים ולא תתקשי למצוא אותם.
      נמכרים במספרות, חנויות שמתמחות במוצרי שיער, מכוני יופי וגם בחנויות מקוונות באינטרנט.

      מחק
  4. מעולה את!
    כל כל אוהבת פוסטים על מוצרי שיער (הנקודה הרגישה שלי)כשהשיער לא מסתדר לי אני שונאת את כל העולם! וכשהוא נראה נהדר כל כולי שלום ואהבה :)

    לפני שנה רכשתי ספריי לתלתלים של ג'ון פרידה ומוכרחה להודות שבכלל לא התלהבתי ממנו! את שאר המוצרים לא חזרתי לנסות כי מאוד התאכזבתי במיוחד אחרי כל ה"טררם" שעשו לו בהגיעו לארץ ובמיוחד שהמוצרים שלו לא ממש "זולים"...

    האמת שאני משתדלת לא להשתמש בקרמים כי הגעתי למסקנה ששום דבר לא יספק אותי אחרי שנים שהאמנתי בשיער טבעי בתולי, פניתי לצד הרע - צבע מחליק/מסלסל

    חוץ מזה על המסכה של קרסטס אני שומעת רק תשבוחות אבל עקבות המחיר לא מיהרתי לקנות, למרות שאני משקיענית ובפרט בכל הקשור לשיער.
    אולי זה באמת הזמן להתנסות...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה :)
      שמתי לב כבר מזמן שפוסטים על שיער מאוד פופולריים, זה מדהים איך השיער קריטי לנו!
      מה שכתבת על איך שהמצב רוח שלך מושפע מהשיער זה כאילו תיארת אותי ממש! בקיצור המשפט שלך הוא ממש אחד המסרים של הפוסט.

      יש לג'ון פרידה כמה מוצרים לתלתלים, מעניין על איזה מהם את מדברת. אולי על הג'ל ספריי? אין ספק שכשמתאכזבים ממוצר מסוים זה מוריד את החשק להשתמש במוצרים נוספים של אותו מותג וזה בסדר, יש מספיק תחליפים בשוק. אבל צריך לזכור שאין מותג שכל המוצרים שלו מושלמים, תמיד יש מוצלחים יותר ופחות, מאוד תלוי גם בסוג השיער שלנו. ומי כמוני יודעת שתלתלים זה סרט ולכל אחת יש תלתלים ממש אחרים. לא פשוט...

      תראי, אין קשר בין העובדה שלא השלמת עם השיער הטבעי שלך (הרי ממה שרואים, כולן כמעט עברו טיפול כימי כזה או אחר...) לבין זה שלא צריך מוצר טיפוח. אני מאמינה שגם אחרי שצבעת והחלקת עדיין יש לשיער שלך צורך מסוים שצריך לטפל בו, לא?...

      אין ספק שהעקב אכילס של המסכה המושלמת הזו זה המחיר. נו, למדנו ששלמות עולה כסף והרבה ממנו ;)

      מחק
  5. קראתי בעניין רב וכל הזמן ניקרה בראשי המחשבה - איך יש לך זמן לשגרת הטיפוח מרובת השלבים הזאת? זה ממש מעשה מרכבה. אני מתייאשת כבר בעשר הדקות שצריך לחכות שהמסכה תעשה את העבודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרג'ורי, התייחסתי לכל מה ששאלת פה ;)
      על המסכה אמרתי שבאידיאל הייתי רוצה להשתמש פעמיים בשבוע אבל אני מתעצלת... אגב, למה להמתין בחוסר מעש? אני חופפת ומורחת את המסיכה ואז בזמן שצריך להמתין אני מסתבנת, מנקה איפור, מגלחת שיער, מה שצריך, you know...
      בנוסף, כתבתי שאין צורך להשתמש בכל המוצרים בו זמנית.
      בהתאם למצב השיער באותו היום אני בוחרת מה רלוונטי לי. יש מוצרים שאני יותר אוהבת עם התלתלים שלי ויש מוצרים שאני מעדיפה אחרי פן.
      אבל מה שלא יהיה אין מצב שאני לא משתמשת במינימום שני מוצרים: בקרם לסגירת קצוות וסרום/שמן/קרם לעיצוב.
      הרעיון זה שטיפוח השיער יהיה מהיר ולא מעיק.

      מחק
  6. אנונימי14.2.2012, 21:39

    השתכנעתי. מחר ארכוש לי את המחליק!
    סקירה מ-ע-ו-ל-ה, כמו קודמותיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אנונימית, שמחה שנהנית מהפוסט :)
      ותהני מהמחליק, עדכני מה דעתך עליו.

      מחק
  7. ואוו! כל הכבוד לך על שגרת הטיפוח המתוקתקת!
    אני עד לא מזמן זנחתי את השיער לכל שמפו או מרכך שמצאתי, והשתמשתי באותו קרם ישן של נטורל פורמולה. רק לאחרונה גיליתי את נפלאות הגלייז והמוס, ואני בתחילת החדרת מודעות טיפוח גם לשיער.. היום קניתי את הספריי-ג'ל ומוס של ג'ון פרידה, עוד חברה ש'צריך' להתנסות בה..
    אבל אין ספק שזה קשה, במיוחד עם שיער מתולתל שדורש הרבה התעסקות.

    בכל מקרה, שאפו, אחלה סקירה.
    עשית לי חשק למחליק של פיליפס. גם אני הייתי נאמנה לישן, עם זאת.. הצרת הפלטה קצת הורידה לי ממנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. חן, תודה יקירה, אני מאמינה שהשיער כל כך מהותי ללוק שלנו אז חשוב להשקיע בו.
      כן, יותר קל לזרום עם ההרגלים הישנים שלנו אבל כשנפתחים לדברים חדשים זה כיף לגלות מוצרים אטרקטיבים יותר ממה שחשבנו שיש לנו. עדכני בהמשך מה דעתך על המוצרים האלו שקנית של ג'ון פרידה ואם מומלץ לרכוש אותם. מעניין.
      שיער מתולתל זה יפה אבל זה סיפור שגובה המון השקעה (מי כמוני יודעת), וכל אחת עם התלתלים שלה צריכה את המוצר המדוייק ביותר עבורה, לא פשוט העניין...

      המון תודה על הפרגון, כיף לשמוע!
      המחליק של פיליפס ממש כיפי, לא הבנתי מה בדיוק קרה לפלטה של המחליק הישן שלך.

      מחק
    2. המחליק הישן פשוט הלך לעולמו מזקנה..
      אני מדברת על הדגם החדש של פיליפס - הם הצרו את הפלטה של המחליק ועבורי זה חבל..
      אגב, עכשיו בדיוק שמתי את המוס והג'ל-ספריי של ג'ון פרידה וייבשתי עם דפיוזר. התוצאה יפה, אבל השיער מרגיש יבש מאוד (והוא לא..)
      אולי מחר בבוקר אשים על זה מעט סרום\שמן לשיער והתוצאה תהיה נעימה יותר.
      אגב, עשית החלקה קבועה לשיער?..

      מחק
    3. זה תמיד עצוב שמחליק הוא ז"ל :( אבל זה מאלץ אותנו להתחדש ;)
      יש בהחלט שוני מהותי בין מחליקים עם פלטות רחבות (כמו הקודם שלי) לצרות (כמו הנוכחי). איזה שיער יש לך? לרוב המשתמשות לא צריכה להיות בעיה עם פלטות צרות אבל לכן ציינתי שהוא פחות מומלץ לבעלות שיער מלא ועבה מאוד כי במקרה כזה עדיף מחליק עם פלטות רחבות אחרת המחליק יהיה פחות אפקטיבי ומהיר. חשוב להתאים את המחליק לסוג השיער אחרת מתאכזבים.
      נשמע הגיוני מה שאת מספרת על היובש. אני פחות מתחברת למוסים וגלייזים בגלל זה. עם התלתלים אני בדרך כלל משתמשת בקרם, סרום או ושמן. אין ספק שאם תוסיפי מעט שמן זה ירכך את השיער.
      מעולם לא עשיתי החלקה, ציינתי את זה פה בפסקה של השמפו. יש לי תלתלים פתוחים מאוד נוחים ואין לי שיער עבה מלא או בעייתי. להחליק אותו זה ממש מהר והוא הופך לגולש ממש. אין לי עניין לעשות החלקה קבועה כי אני נהנית לגוון בין תלתלים לחלק.

      מחק
    4. יש לי שיער די מלא וארוך, ולכן קל לי יותר עם פלטות רחבות.
      האמת שאם עדיין מוכרים את הפיליפס הישן אולי אחזור אליו.. הרבה המליצו לי על הקוריוליס שראיתי שיש גם לך, אבל הפלטה שלו גם היא צרה יחסית..
      ניסיתי גם כמה קרמים, אבל אני מניחה שלא כל כך כדאי להשתמש בדפיוזר אחרי קרם לחות, ויש לי שריטה קשה עם ייבוש השיער בדפיוזר.
      מה גם שאני בספק אם אפשר להגיע לאותן תוצאות עם קרם לחות?..
      אני בתחושה שהמוס\גלייס 'מחזיקים' את התלתלים טוב יותר.

      מחק
    5. אם כך אני מסכימה איתך, הסבירות שפלטות רחבות יהיו יותר אפקטיביות במקרה שלך גבוהה מאוד.
      לקוריוליס יש גם פלטות צרות ולחזור לדגם ישן לא הייתי חוזרת, תמיד כדאי להתקדם עם הטכנולוגיה. פשוט צריך לעשות בדיקה איזה מותגים מציעים היום מחליקים עם פלטות רחבות, בטוח שגם לפיליפס יש דגם חדש כזה, ולראות מי מציע את האופציות הכי טובות יחסית. הרחבים אלו בדרך כלל דגמים שנחשבים למקצועיים, לא ברור למה.
      האמת שאני לא משתמשת בדיפיוזר, כל כמה זמן אני ממחליטה לנסות אבל זה לא זה בשבילי. אני פשוט משאירה את השיער להתייבש באופן טבעי, בדרך כלל הולכת לישון עם שיער רטוב...
      תראי, לדיפיוזר ולקרם הלחות יש ייעודים שונים, הם לא מחליפים אחד את השני אלא משלימים. אני הייתי מציעה לך להניח מעט סרום או שמן לשיער (מהסוג שמתאים למכשירים חמים כמובן) ואז להשתמש בדיפיוזר ולסיום להוסיף תכשיר עיצובי קרם לחות/מוס/גלייז. גם לדעתי המוס/גלייז מחזיקים תלתלים יותר טוב אני פשוט לא יכולה לסבול את המגע של השיער איתם. אני אוהבת שיער רק קטיפתי כזה, לא קשה או דביק.

      מחק
  8. beauty_mark15.2.2012, 12:24

    כל פעם שאני רואה פוסט מושקע שלך שנוגע לשיער, אני ממש מרגישה רע עם עצמי (-:
    חייבת לאמץ שגרת שיער יותר רצינית ממה שאני עושה כיום (שזה כמעט כלום, מעבר לנדרש כמובן).
    השיער שלי ארוך מידיי ואני לא מסתדרת לבד עם המחליק שיש לי בבית.
    יש מוצר מסויים שאת ממליצה עליו שמשתמשים בו לפני הפן (או אחרי) כדי לנטרל שומניות וכך הפן יחזיקר מעמד יותר מיום?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיקה! כן, צריך לקבל תזכורת מדי פעם למה קורה עם השיער שלנו.
      צריך פשוט למצוא את הדרך הקצרה והמהירה לטיפוח מוצלח, זה לא משהו שצריך להתעכב עליו מבחינת זמן. מה היום את עושה עם השיער?
      שיער ארוך בכלל דורש טיפול אקסטרה בשביל שיראה בריא לכל אורכו ולא עייף כמו שקורה בהרבה מקרים בעיקר מהאמצע שלו עד הקצוות. לא פשוט להסתדר עם מחליק אם השיער הוא ארוך במיוחד.
      בוודאי שיש משהו שמאריך את חיי הפן, כתבתי על מוצר שנקרא "שמפו יבש" בכמה הזדמנויות בבלוג (תלחצי על התווית "שמפו"), ממליצה לך לקרוא ולהבין איך הוא עובד. בארץ יש את הבטיסט שהוא מאוד מוצלח, גם עליו כתבתי.

      מחק
    2. לצערי, הבטיסט כבר לא משווק כ"כ לפי מה שהבנתי..
      חיפשתי אותו כמה בעמים בס"פ בסנטר ונאמר לי שהם הביאו את המוצר באופן חד-םעמי לצורך ניסיון :(

      בצר לי, הזמנתי מותג אחר מאייבי ולא רק שהוא לא סופח שומנים הוא גם מסריח בטירוף! :(

      מחק
    3. אוי, ממש חבל אם כך.
      אז כן, הפתרון הוא להזמין מאיביי או לקנות בחו"ל את המוצר הזה, אבל עדיף לקנות משהו שקיבל ביקורות טובות ממשתמשות.
      מה הזמנת מאיביי? שנדע לא להזמין.....

      מחק
    4. ספריי של חברת SUAVE
      לא יעיל ומסריח ברמות קשות.

      לצערי אני לא בחו"ל בזמן הקרוב..ובאייבי המחירים מטורפים משומה..

      מחק
    5. הבנתי.. תודה על העידכון.
      שמפו יבש מומלץ מאוד מבחינתי זה ה- Klorane שקניתי פעם בספורה. אני מאמינה שיש באיביי וראיתי פעם גם בסטרוברי. אבל הוא לא מאוד זול בארה"ב אז אני מניחה שגם באתרים לא.

      מחק
    6. מדובר במוצר הזה? http://www.ebay.com/itm/KLORANE-Gentle-Dry-Shampoo-Oat-Milk-3-2oz-150ml-/200711860461?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ebb5bf0ed#ht_2515wt_849
      זה הדבר היחיד שמצאתי באייבי (אני אחפש גם באתרים נוספים..)

      האמת שהשיער שלי חלק באופן טבעי, אבל אני כן מחליקה אותו לפעמים וזה ממש מבאס שאחרי יום-יומיים הוא כבר שומני וצריך לחפוף

      מחק
    7. כן זה המוצר, אבל שימי לב שהקלוריין הזה מגיע גם בצורה של ספריי וגם בצורה של אבקה (נראים אותו הדבר...). אם את קונה אז רק את הספריי.

      חלק טבעי? כיף לך... השומניות זה מעצבן ממש, אני בלי שמפו יבש לא מחזיקה עם הפן יותר מדי, לא סובלת את התחושה. חוץ מזה אם את משתמשת בתכשיר כלשהו אז אל תמרחי קרוב לשורשים שלא יגביר את השומניות ויפיל את השיער.

      מחק
    8. תודה אני אבדוק את עניין הספריי/אבקה..

      לא ברור לי למה אין בארץ שפע של מוצרים כאלה.. זה ממש מרגיז להסתובב עם שיער שומני-פן או לא(לימים שממש אין זמן לחפוף..)

      אני לעולם לא שמה מוצרים לשיער קרוב לשורשים. לרוב אני משתמשת בסרום סופר סקיני של פול מיטשל ורק בקצוות :)

      מחק
    9. שאלה טובה... ידוע שבישראל אוהבים לחפוף, שמפו זה אחד המוצרים הנמכרים ביותר פה, אולי לא רואים לזה כדאיות כלכלית. בצרפת יש לא מעט שסוחבות פן גם שבוע וחצי-שבועיים.... שם שמפו יבש בטח רץ. לפחות אני מקווה כך...;)

      כנראה יש לך נטיה לשומניות, אין מה לעשות. אני הרוסה על הסופר סקיני!

      מחק
    10. טוב זה ידוע שבצרפת לא מתים על חפיפות (וגם מקלחות לפי ההיסטוריה שלהם :P)

      נטייה לשומניות זה סופר מבאס, כי באמת אין מה לעשות עם זה..

      מחק
    11. חחח, ניסיתי להיות עדינה (פלא שהם חזקים בבישום להסוואה?...), שלא יהיה לנו איזה משבר דיפלומטי פה, גם ככה המצב לא משהו...;)

      נו, לפחות יש לך שיער חלק טבעי...P:

      מחק
  9. אם כבר שיער... מחפשת דחוף מוצא לנפח וווליום..
    בחיים לא הייתה לי בעיה של נפח....יש לי שיער גלי ועבה.. והחורף הזה כל ה"למעלה" של השיער...השוורשים וזה פשוט שטוחים... מזעזע.. ניסיתי לעשות פן עם שיער הפוך ועוד כל מיני שטויות... אבל הבנתי שצריך איזשהו תכשיר נפח טוב. יש לך הצעה?? ואם אפשר בגזרה הלא יוקרתית :) תודה רבה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. יובל, זו בעיה ידועה, לי האמת זה קורה בעיקר בקיץ בגלל הלחות והשומניות של הקרקפת.
      ראשית הייתי ממליצה לא להניח שום מוצר עיצובי קרוב לשורשים כי זה מפיל את השיער.
      בנוסף כדאי לך לנסות את המוס בסדרת ה- VOLUMACTIVE של קרסטס שהוא מעולה ומטפל בדיוק בבעיה הזו (זו סדרה לנפח). כן, הוא לא זול ואני מאמינה שיש מוצרים טובים יותר זולים. בעבר קיבלתי המלצה למוס תלתלים של ג'ון פרידה שאפשר לקנות בסופר פארם ויש מבצעים גם מדי פעם.

      מחק
  10. אין על ג'ון פרידה. יש לי את כל המוצרים ואני משתמשת בהם לפי אורך השיער שלי באותה תקופה (נעה בין די-קצר ל-לא-כל-כך-קצר ל-אמאלה-כמה-ארוך-מיד-קובעת-תור-לספר!).
    רק מה, הם סופר יקרים ולעולם לא במבצע:-\

    השבמחק
    תשובות
    1. בינתיים כל מוצר שניסיתי של ג'ון פרידה היה מעולה.
      אבל חן פה למעלה סיפרה על שני מוצרים שלא היתה מרוצה מהם. ניסית אותם?
      זולים הם לא אבל למה אין הנחות? בטח שיש מבצעים בפארם מדי פעם, פשוט צריך לעקוב.

      מחק
    2. אני דווקא מתה על המוס וגם על הג'ל (כשיש לי שיער קצר יחסית). אבל אני לא מייבשת עם דפיוזר, ואולי שם ההבדל. בכל מקרה, הסרום שלו אמור למנוע כל תופעת לוואי מהסוג הזה.
      כדאי לחן להשתמש בו. הוא אפילו יותר יקר מהשאר, אבל מחזיק מלא זמן!

      מחק
    3. יכול להיות באמת שההבדל הוא בשימוש בדיפיוזר וצריך למצוא את הדרך הנכונה לשלב ביניהם. עם זאת, שיער קצר זה סיפור אחר לגמרי בהכל...
      הסרום של ג'ון פרידה מעולה! כתבתי פה בעבר על הצהוב למרות שבדרך כלל אני עם הסגול. תכלס הם כולם דומים לדעתי. אבל גם אותו אפשר לתפוס במבצעים.

      מחק
  11. המחליק נראה בהחלט מעניין. יש לי מחליק של וידאל ששון ועוד אחד של ווטליין. הייתי שמחה לנסות אותו אבל את הפירמות האלה לא ניתן לנסות כמואת אלה של הדוכנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. ענת, מסכימה איתך שזה חבל מאוד שאי אפשר להתנסות במחליקים של מותגים שאינם בדוכנים. אבל כשאני חושבת על זה, מעולם לא קניתי מחליקים אחרי התנסות אישית, גם לא את אלו של קוריאוליס שיש לי. איך המחליקים שלך? מומלצים? את מרוצה?

      מחק
  12. מיכאלה15.2.2012, 22:33

    דנרה, מחכים ורלואנטי כהרגלך..
    אני מתולתלת וחיה עם השיער שלי בשלום. מבסוטית מהנפח שהתלתול תורם.
    מאד אוהבת את המוצרים של ג׳ון פרידה: שמפו, מרכך, סרום, ג׳ל. בתכלס מכורה אליהם וכשיש מבצע קונה סטוקים.
    בפעם הבאה שאראה מספרה עם שוורצקופף אבדוק את הקרם בשפופרת.
    נשמע טוב.
    באמת החורף השיער שלי נהיה יבש , בדיוק הבחנתי בזה בימים האחרונים ואז הופיע הפוסט שלך...
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיכאלה :)
      איזה כיף לשמוע את זה, הלוואי שכל המתולתלות היו אומרות את זה. גם אני אוהבת את התלתלים שלי מאוד אבל גם אוהבת לגוון כל הזמן, לכן לא עושה החלקה קבועה.
      מוצרים מעולים של ג'ון פרידה, מאוד אוהבת את הסרום הסגול המצוין! ברור לקנות רק במבצעים, לא זולים בכלל.
      בטוחה שתאהבי את הקרם לקצוות של שוורצקופף הוא באמת אחד הטובים שניסיתי בקטגוריה.
      כן, לפעמים אנחנו ממשיכות בשגרה ולא שמות לב לשינויים האלה בשיער אבל אין ספק שבחורף צריך לתת לו בוסט של לחויות בשביל שתהיה לו תנועה ויראה בריא.
      תודה לך!

      מחק
  13. אחלה פוסט!
    לא אוהבת שמפואים שלא מקציפים. גם השמפואים של קרסטס כאלו, ולמרות שהתחושה של השיער מאוד רכה, הוא מרגיש טיפה שומני אח"כ ולא ממש נקי, אז אני מבינה למה את מתכוונת...
    אני בדר"כ חופפת חפיפה ראשונה עם שמפו רגיל ואח"כ עם הקרסטס ואז אני רגועה שהשיער נקי...

    את כבר יודעת איזו מסכה של קרסטס אני אוהבת - הירוקה הכהה. הסדרה הכתומה משטיחה לי את השיער (ובאמת היא מיועד לשיער עבה ושלי דק..)

    את הקרם לקצוות של שוורצקוף יש לי כבר כמה שנים, ואני משתמשת בו לסרוגין עם מוצרים אחרים, ואני ממש אוהבת אותו.

    עם השמן הזה של לוריאל יש לי יחסי אהבה שנאה. לפעמים אני מאוהבת בו ולפעמים אני מצטערת על הרשע ששמתי אותו. כמו שציינת - זה קשור כנראה לנדיבות שלי כלפי עצמי בפינוקים :)

    2 המוצרים הבאים בפוסט - של ג'ון פרידה והקרם לפן בהחלט מסקרנים אותי וכמובן שאצטרך לנסות אותם בעצמי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קורינוש!
      נכון שזו תחושה של חוסר ניקיון עד הסוף כזה כשהשמפו לא מקציף? שמחה שאני לא לבד בתחושה. זה פשוט מבאס מאוד. סחתיין על הסבלנות לחפוף עם שני מוצרים שונים!

      ברור שיודעת שאת עם מסכת קרסטס הירוקה. כתבתי פה שבקיץ אני עוברת אליה כי היא באמת לא משטיחה את השיער. גם השיער שלי לא בדיוק עבה (בגלל הגוונים שגומרים אותו בעיקר...) אבל יש לי נטייה תמיד להשתמש במוצרים עשירים מאוד, כמו שקרמים לפנים אני אוהבת כבדים יותר ממה שאני צריכה... נהנית מזה.

      איזה קרם אליפות השוורצקופף, אה? אני ממש מרוצה ממנו! אם יש קרמים דומים שאת ממליצה אז עדכני.

      את מתכוונת לסרום של לוריאל פה? כן, צריך להיות עדינים איתו ולא להתלהב אחרת מחרבים את הפן... אני מכורה אליו. מדהים לטעמי.

      מעניין מה תגידי על הקרם של ג'ון פרידה. הג'ל לפן של ל'אוקיסטן פחות לחותי וכבד מהנקטר של קרסטס אבל יותר מבריק ממנו. אני יכולה לשער שתעדיפי את הג'ל אבל אני כבר לא ממש יודעת ;)

      מחק
  14. אנונימי16.2.2012, 8:22

    אני אבוא אליך עם הציצית המרוטה שעל ראשי ואני רוצה שתסבירי לי איך אני מצילה אותה

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אביגיל יא קרועה!
      נראה שכל בעלות השיער הדליל באו לפה לקבל פה חום ואהבה (TLC)....♥

      מחק
  15. יש לי 2 מחליקים: האחד של וידאל ששון, שהוא בעיקר לשימוש מקצועי. לטעמי, הוא חזק מדי, כי הוא "קרע" לי את השיער (בהחלט ייתכן שלא השתמשתי בו נכון). השני של ווטליין (שזהה לקוריוליס) וממנו אני מאד מרוצה, רק שנראה לי שהוא כבר "עייף". בא לי לקנות מחליק מהדור החדש, ואולי הפעם אקנה עם פלטות רחבות כדי לקצר את זמן העבודה

    השבמחק
    תשובות
    1. בנוגע לווטליין בהחלט מבאס כשצריך להיפרד ממחליק, גם חן כתבה פה שהמחליק שלה הלך לעולמו, אבל אין ברירה, את יודעת, "הכושי עשה את שלו....".
      בנוגע לוידאל ששון, נראה לי כדאי להבין איך לנצל אותו ובאיזו טמפ' כי נשמע שהוא יכול לעשות עבודה מעולה.
      אם יש לך שיער עבה ומלא אז גם אני הייתי הולכת על מחליק עם פלטות רחבות.

      (אגב, יש לך אופציית "השב" פה לתגובות כך שאת יכולה להגיב בצמוד לתגובה הקודמת).

      מחק
  16. אני מחבבת מאוד את המוצרים של ג'ון פרידה וקרסטס [אם כי המחירים של קרסטס מטריפים אותי כל פעם מחדש].השמפו נטול המלחים נשמע לי מעניין , ייבדק .
    הקרם של לאוקסיטן מעניין גם הוא , יש לו ריח טוב ?
    בענייני מחליקים , אני קניתי את המחליק המהולל של GHD אחרי סקירה מאסיבית ברשת ולדעתי הוא אחד הביצועיסטים הטוב ביותר שנתקלתי בו עד היום. לא מכירה את הפיליפס כך שאין לי דעה לחוות עליו . Happy Hair day! :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. הבולשת, בכלל מחירים של מוצרי שיער איכותיים הם מאוד יקרים, קרסטס פשוט מתעלים בזה על כולם (אבל האמת גם באיכות).
      אם אין לך בעיה ששמפו מהסוג הזה לא ממש מקציף וכזה אז יש מצב שתאהבי אותו. אני לא התחברתי.
      הקרם ג'ל של ל'אוקסיטן מעניין, יש לו כמו שכתבתי ריח של שמנים, משהו מעורבב של כל השמנים שמרכיבים אותו ואולי נוטה גם למנטול, אולי אני כבר מדמיינת... בכל מקרה זה לא ריח מתוק או ריח של צפוי של תכשיר שיער.
      כן, זוכרת את ה- GHD שלך (טורקיז, נכון?), מותג מהולל ברשת חבל"ז. עוד לא יצא לי לנסות אותם אבל ברור שגם זה יקרה מתישהו ;)

      מחק
  17. כבר 52 תגובות???

    אז ככה, האנטי פריד של ג'ון פרידה- מוצר מנצח!! זוכרת שגם דיברנו עליו, במיוחד שבד"כ הוא במבצעים וזה יוצא 35-40 ש"ח.

    השמפו בלי הסולפט נראה לי גם הזויי משהו. מה גם שבריא שהקרקפת תתנקה עד יובש ותייצר שומן בעצמה, לטעמי. זה כמו שעושים פילינג לעור.
    רק שהעור חשוף, והקרקפת, למע מי שיש לו קרחת, מוסתרת, ככה שהיערמות הג'יפה היא יותר קריטית.

    מעניין הסרום של לוריאל. אני כרגע עם מותג בית לא מזוהה שעושה עבודה לא רעה בכלל.

    ובדיוק מחפשת לי מחליק חדש וננעלת על אחד של קונאייר, שהוא wet2dry, שזה סוג של ייתרון, כי אצלי ייבוש במייבש לפני החלקה עושה קצת אובר ווליומינג.

    השבמחק
    תשובות
    1. נטע, כנראה ששיער בכל זאת קריטי לנו ;)

      אני זוכרת שדיברנו על ג'ון פרידה, אבל כל הסדרה היא אנטי פריז, על איזה מהמוצרים את מדברת?

      כן, צריך להתרגל לשמפו כזה. אם הייתי עושה החלקה כימית שמחייבת שימוש בו הייתי ממש מתבאסת. אבל לא אמרתי שהוא לא מנקה עד הסוף אלא שזו התחושה שלי כנראה בגלל שלא מקציף. אגב, מה שכתבת שכדאי לטעמך שהקרקפת תתנקה עד יובש, אומרים שזה בדיוק מה שגורם לייצור של עודף שומן, הסופר יובש הזה. לכן למשל בעלות שיער שומני שכל יום חופפות בשביל לנקות את השומן רק מייצרות יותר ממנו.

      הסרום הזה של לוריאל ממכר לגמרי, צריך ממש להשתמש במעט ממנו. את עם מותג לא מזוהה? את?? מפתיעה....

      כולנו מקבלות שיער נפוח לפני המחליק מהייבוש בפן, אין מה לעשות. עוד לא קנית מחליק מאז שדיווחת שהקודם מת? יש באמת מחליקים שמיועדים לשימוש גם עם שיער לח, אבל לא ניסיתי והאמת שזה נשמע לי ממש משהו שצולה את השיער. אם תקני תדווחי איך הוא.

      מחק
    2. אז ככה:
      פרידה- בדיוק על הקרם הזה.

      חפיפה מנקה- לא עד יובש כמו במדבר, אבל כזה שמוריד שכבת שומן, כי השומן הזה סופח ליכלוך.

      כן, טרם קניתי מחליק, כי הלכתי לבדוק בארץ, לפני ההזמנה, והתבאסתי ממה שבדקתי והאחרים היו יקרים מידי לטעמי.
      בהחלט אדווח, אגב, הוא מוציא אדים ולא אמור לשרוף את השיער.
      ואם כן, אז אחרי ניסיון אחד פשוט עוברים בחזרה לשיטה הישנה.

      מחק
    3. אה, מגניב! באמת קרם מעולה הסיקרט וופן של פרידה.

      זה מחליק שאת קונה בארץ? כמה הוא עולה בערך?
      הגיוני שמוציא אדים בגלל שהשיער לח.
      מה הכוונה אחרי ניסיון אחד? איפה אפשר לנסות מחליק כזה?
      חוץ מזה, יש בטח כל מיני דגמים לשימוש עם שיער לח, בדקת גם אחרים?

      מחק
    4. קונה בחו"ל, זה קונאיר. הכוונה ניסיון בבית. אם זה לא נראה לי על לח אז אפשר לעשות כרגיל- על כמעט יבש.

      http://www.drugstore.com/conair-wetdry-straightener-1-cs27fcs/qxp349293?catid=183418

      אם תסתכלי מקרוב תראי שבתחילת הפלטה יש חריצים שאמורים להוציא את האדים החוצה.

      אני עוד מנסה לפענח את הביקורות, הרוב משבחות לחלוטין, והשאר קוטלות לגמרי.

      מה דעתך?

      מחק
    5. את יודעת, כשאני קוראת ביקורת על כל מוצר שהוא מה שהכי מעניין אותי זה הביקורות השליליות, כי חיובי זה משהו שאני מצפה לו.
      בלי לקרוא ביקורות על המוצר הזה, אין מצב שהייתי משתמשת במוצר שעולה ככה, הוא זול מדי, זה לא יכול להיות משהו שהביצועים שלו מוצלחים במחיר כזה. ועוד אחד שאמור לעבוד על רטוב?... אני סקפטית. מוצרים כאלו אני מעדיפה לקנות עם "אבא ואמא" מוכרים ומובילים, לא מותג עלום. זה מסוג הדברים שעליהם נאמר: זול עולה ביוקר! ואני על השיער שלי לא מהמרת.

      מחק
    6. קונאייר זה מותג עלום???

      והיום כמעט נגחתי באחותי בדיוק מאותה סיבה.
      לא כל מה שביוקר הוא בהכרח טוב.

      חוץ מזה, שמקס' עושים קרחת, חצי שנה ויש שיער חדש.

      מחק
    7. זה שאמרתי שזול סביר שיהיה לא משהו לא משליך על ההיפך.
      לא אמרתי שכל מה שיקר הוא בהכרח מעולה.
      את יותר זורמת ממני אם כך, אז את יכולה ללכת על קרחת אם בא לך, אצלי זה פשוט לא בא בחשבון...

      מחק
    8. טוב, הביקורות הקוטלות היו קטלניות.
      מנסה לחפש אחד אחר.
      לא מתכוונת להשקיע יותר מ-30$

      מחק
    9. נשמע הגיוני שקטלו, סורי...
      בהצלחה בחיפושים, מקווה שיעלו משהו.
      מניחה שבינתיים את מסתדרת בלי כלום.

      מחק
    10. מסתדרת עם המעגל ועושה פארה.

      מחק
  18. שנים רבות השתמשתי במסיכה ושמפו של לוריאל פרופסיונל, אם לשיער יבש ואם לשיער צבוע. השיער נראה בריא, יש לי שיער דליל אז היה גם חסכוני, הכל טוב.

    לפני זמן מה המליץ לי הספר על מסיכה פשוטה יותר והפלא ופלא, השיער הראה רך ובריא.

    עם התלתלים אני לא נדרשת למידי הרבה טיפול, כיון שהשיער (כמה עצוב לי) קצר יחסית. חפיפה, מסיכה ושטיפה. קונדישינר לא טוב לי, הוא מכביד על השיער.

    ביום יום אני נדרשת להרטיב את התלתלים מעט, קרם ללא שטיפה, ניעור קטן ולדרך.

    פוסט נהדר, לא הייתי מודעת לעניין המלחים כלל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, מעניין. אם כך באיזו מסיכה מדובר? תמיד נחמד להכיר מוצרים מוצלחים במיוחד אם הם לא יקרים.

      אז למה הסתפרת אם זה מעציב אותך?
      אני תמיד משתמשת בקונדישינר למרות שאין לי קשרים. הוא עושה הרגשה של שיער רך כזה. באמת נשמע כמו שתיארת מינימום השקעה. אני בתלתלים שלי משקיעה ממש למרות שהשיער מאוד נוח והם רכים כאלו.

      תודה רבה, יש כאלו שאומרים שהמוצרים נטולי המלחים הם העתיד. ימים יגידו...

      מחק
    2. יודעת מה, נתת לי רעיון, אולי היא שווה פוסט, רק צריכה למצוא איפה אפשר לרכוש אותה...

      השיער שלי דליל ואני לא מצליחה להאריך אותו, הקצוות מפוצלים ונגזרים בלית ברירה.

      בשל דלילות השיער (מזלי שנפח אצלי זו לא מילה גסה...) מסתבר שהקונדישנר מכביד על השיער וגורם לנשירה

      מחק
    3. אה, חשבתי שאת משתמשת במסכה עכשיו. בכל מקרה, מעניין יהיה לקרוא עליה.

      הבנתי, בעיקרון טוב מאוד שאת גוזרת את הקצוות המפוצלים אבל אולי שווה לך להתאפק קצת עד שהוא יגדל ובינתיים להשתמש במוצר לקצוות מפוצלים. אח"כ לגזור מעט. אני מבינה אותך לגמרי, גם אני הייתי מתבאסת אם היה לי שיער קצר.

      קונדישינר בעיקרון באמת נחשב מכביד על השיער אבל העניין של הנשירה זה רק אם מתקרבים לשורש. אין שום בעיה להשתמש בו בלי להתקרב לקצוות. זה מרכך אותו ונותן לו תנועה.

      מחק
  19. שמפו לא מקציף? זה כמו תותים בלי קצפת! טוב נו, לא בדיוק אותו הדבר, כי תותים אני תמיד מוכנה לאכול, עם הקצפת או בלעדיה.

    נראה לי לא בריא בעליל להשאר לילה שלם עם מסיכה. מזכיר לי מישהי שלמדה איתי בתיכון שצבעה לבד את השיער לבלונד ושכחה את עצמה ויצאה ירוקה.. בעעעע
    כרגע אני משתמשת במסיכה פושטית של פנינה (כן, זו שקיבלה כ"כ הרבה המלצות). לא חושבת שהיא עושה שום דבר, אם את שואלת אותי.. אני משתמשת בה במקום מרכך..
    לכשתגמר אעבור (ככל הנראה) ללוריאל פרופשונל מסדרת הקקאו לשיער דק. השתמשתי בה פעם אחת בעבר (בהמלצת הספר הקודם שלי). בתקופה ההיא השיער שלי היה במצב הרבה יותר טוב, אז נראה שאין ברירה..

    אולי אנסה את הסובליים שיין. כרגע אני עם המיטיק אויל ומאוד מרוצה ממנו. אבל לכי תדעי.. ;)

    אצלי, בטח שלא במוצרי שיער, אין מוצרים ש"נשכחו". אם אהבתי - אני משתמשת. אם לא אהבתי - אני מעבירה הלאה. לא מוצאת טעם לאגור..

    השבמחק
    תשובות
    1. מיטלי, בדיוק, זה כאילו קצת מפוספס שמפו בלי הקצפה. זה ממש מוזר, כאילו את לא יודעת אם הוא עובד או לא.

      אני לא מבינה את הקטע הזה של לישון עם מסיכה, חוץ מזה שזה לא אפקטיבי זה גם ממש לא נוח...
      שיער ירוק??? זה קורה בדרך כלל למי שצבעה לכהה ואח"כ לבלונד, לכן במקרה כזה עדיף שספר יעשה את הטרנספורמציה הזו. מסכנה...
      אני לא ניסיתי את המסיכה של פנינה רוזנבלום למרות שפתאום נהיה איזה שיח סביבה. אני ממש לא מתפלאת ממה שכתבת, לא ציפיתי שהיא באמת תהיה איזו מציאה. מפתיע אותי כל הסיפור הזה. בכל מקרה, בהחלט מספיק להשתמש במסיכה במקום מרכך, אין צורך בשניהם, לא עם השיער שלי לפחות, אולי כאלו עם שיער יותר מלא וסבוך.
      אני לא מכירה את הלוריאל קקאו אבל מה יש לך להפסיד באמת, מחיר נגיש מאוד אני מניחה ואולי תהיה לך טובה גם עכשיו. הריח לא מעיק?...

      הסרום סובלים שיין שפה והשמן מיטיק אויל מאוד דומים, פשוט המרקם קצת שונה, הסרום פה יותר כבד ואינטנסיבי מהשמן, גם יותר מבריק. אני בכל מקרה מאוד אוהבת את שניהם.

      אני יודעת שאת מאוד פרקטית, אבל יש המון אחרות שצוברות אוסף שפשוט בלתי אפשרי להשתמש בכולו. אני בעד לנצל אותו לפני שרצים לקנות מוצרים חדשים.

      מחק
    2. אני אותו הדבר גם עם תחליב רחצה. אם אין קצף זה לא עבד. ניסיתי עכשיו שמן רחצה או איך שלא קוראים לזה, פיכסה. אין קצף לא עובד!

      כמובן שאני משתמשת לחלוטין במקום מרכך. בכלל שמעתי כבר כמה פעמים שמרכך הוא לאו דווקא בריא לשיער (בעוד ברור שמסיכה כן - כשלא ישנים איתה :P).
      את יודעת מה, עוד משהו שחשבתי בעניין הלא נוח של לישון עם המסיכה, זה בטח קר בראש! לא?

      המסיכה של לוריאל ב 93 ש"ח בסטרוברי כל החודש. תני לי לישון על זה עוד כמה ימים (בלי מסיכה חחח). רוב הסיכויים שאקפוץ עליה עוד איזה יומיים.

      לפעמים חסר לי קצת ברק כך שאני משערת שיהיה מעניין לבדוק את הסובליים שיין.

      עבורי, הקטע של להעיף מוצרים אחרים, זה להצדיק קניה חדשה. כי אם יש לי 7000 מוצרים שאני לא משתמשת בהם זה כאילו לא מוצדק לרכוש משהו חדש..

      מחק
    3. לא חשבתי על זה, אבל את באמת צודקת... גם בתחליב רחצה זה די מוזר....

      כן, עם השיער שלך זה הגיוני שאת לא צריכה גם קונדישינר וגם מסיכה. גם אני שמעתי שזה לא בריא אבל כל החיים השתמשתי בקונדישינר והנה אני בחיים ואפילו עם שיער ממש יפה ;)
      חחח, לישון עם מסכה זה קר, דביק, עיסתי, ברררר....

      אה, במחיר כזה אני מניחה שמדובר על מסיכה של לוריאל פרופסיונל ולא לוריאל פריז שיש בפארם. יללה תתפנקי לך, למה לא בעצם? זה הזמן...

      אחרי שיגמר לך השמן תקני את הסרום הזה ותראי אם הוא עושה לך את העבודה יותר טוב, מקסימום תמיד אפשר לחזור לשמן. גם קורין פה התייחסה אליו אז את יכולה לראות.

      בדיוק! זה באמת לא מוצדק לקנות חדש במצב כזה, זה כנראה יותר למצפון שלנו לדלל את האוסף לפני שקונים חדש ;)

      מחק
    4. כן, לא כתבתי שזה מסדרת הפרופשונל? כנראה ברח לי :P
      http://il.strawberrynet.com/haircare/l-oreal/professionnel-nature-serie---cacao/115119/#DETAIL

      מחק
    5. נשמע מעולה!
      את בטוחה שהמסכה שם יותר זולה ממה שהיא עולה בארץ?...
      אגב, עדיין זה ממש מוזר לי שבסטרוברי הדברים מופיעים בעברית...LOL

      מחק
    6. זה ה 500 מ"ל. בארץ ה 200 מ"ל עולה סביב ה 200 ש"ח...

      מחק
    7. מה?????????????
      נשמע לי לא הגיוני בכלל.
      לא יכול להיות שהמסכה הזו של 200 מ"ל עולה כמעט כמו הקרסטס פה שהיא 500 מ"ל...

      מחק
    8. את מחפשת הגיון בתמחירים של מוצרי שיער בישראל?
      באמת את צריכה ללכת לעמוד בפינה..
      זה המחיר במספרה כמובן, לא נתקלתי במוצרים האלה בפארמים. ובכל מקרה, מסכה של 500 מ"ל מקצועית ב100ש"ח בגדול לא נשמע לי *כזה* יקר.

      מחק
    9. אבל לא כתבתי שמחיר של 100 לגודל של 500 נראה לי יקר...
      כתבתי שנראה לי הזוי שגודל 200 של לוריאל יעלה כמעט כמו גודל 500 של קרסטס!

      מחק
    10. לא יודעת מה לומר על זה. באמת מוזר, מצד שני, קרסטס ולוריאל פרופשונל - בארץ - לא מפתיע אותי שהמחיר יהיה זהה. אחרי הכל אותו קונצרן..

      מחק
    11. נכון אבל המיצוב של קרסטס יותר גבוה נראה לי.
      את יודעת מה? אני אבדוק את עניין המחירים בארץ ואעדכן אותך.
      לדעתי המסכה של ה- 500 מ"ל של לוריאל פרופסיונאל הגיוני שתעלה 200 ש"ח, לא ה- 200 מ"ל.

      מחק
    12. טוב, בדקתי מול היבואן.
      הבנתי שהמסיכה הזו וכל הסדרה שלה לא קיימת כבר ממזמן בארץ.

      מחק
  20. עוד לא מצאתי את השמפו המושלם. למרות שהשיער שלי יכול להיראות כמו הדבר הקל ביותר לתיחזוק, אני לרוב לא ממש מסתדרת איתו ומוצאת את עצמי עם קוקו אסוף. מבאס משהו. יש לי שיער שמן ודק שיום אחרי החפיפה כבר מאבד מהחיוניות שלו ונראה עייף, לכן לרוב אני חופפת כל יומיים. אחרי שגיליתי את השמפו היבש החיים שלי קצת יותר קלים.
    כרגע אני עם שמפו לשיער דק וחלש של SARYNA KEY, שהוא בסה"כ טוב, אבל לא שונה בהרבה מהשמפו האחרים שניסיתי.
    לא יצא לי לנסות את המוצרים של קרסטס ובגלל המחיר שלהם הם שמורים אצלי בתור המפלט האחרון.
    בינתיים אני מאוד נהנית מהמסכה של אלביב בצבע ורוד שלגמרי עושה את העבודה ומראה תוצאות טובות.
    המוצר המשלים היחיד שאני משתמשת בו מידי פעם הוא הסרום של פול מיטצ'ל שהמלצת עליו, וזה רק בימים שהשיער נראה לא הכי חלק בקצוות ולא מסתדר לי. חוץ מזה לא ניסיתי שום דבר. אני תמיד חוששת שקרמים למיניהם יגרמו לשיער להיראות לא נקי, ועם שיער שלי זה די קל.
    להחלקה אני גם לא זקוקה כמו שאת יודעת :). יש לי בעיה הפוכה, כשאני עושה בייביליס זה מחזיק עלי שעה שעתיים במקרה הטוב גם אחרי הקיבוע עם לק! אני יודעת שיש בנות שירצו להרביץ לי אחרי הקריאה כאן, אבל הייתי רוצה מידי פעם לגוון עם שיער גלי או טלטלים זורמים כאלה ובינתיים זה פשוט לא יוצא.

    אם את מכירה שמפו טוב לשיער שמן ודק שעושה את העבודה, אשמח להמלצה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי מבינה אותך..
      עליי בייביליס לא מחזיק אפילו את השעה-שעתיים.. :(

      אגב, באיזה שמפו יבש את משתמשת אם אפשר לשאול?

      מחק
    2. עדן, יש מצב שהוא אחרי יום עייף בגלל שהוא ארוך מאוד? נראה לי יש מצב שאם הוא היה קצר קצת יותר או מעט מדורג הוא היה נראה חי יותר ועם מעט יותר נפח.
      למצוא שמפו מוצלח לשיער שמן זה סרט ואם השיער גם דק אז בכל זה בעייתי. מה אפשר לעשות בעצם חוץ מלנסות בכל פעם סוג אחר עד שמוצאים את הנכון?... המוצרים של קרסטס מאוד יקרים ולמרות שאני ממש לא בעד להוציא כאלו סכומים על שמפו, אני כן בעד במידה והם פותרים בעיה ספציפית מאוד כמו זו שיש לך. בטוחה שמתישהו תנסי ותראי אם השמפו שלהם עוזר. נקווה שכן.
      הסקיני סרום של פול מיטשל מעולה! כמובן שלא קרוב לשורשים, אבל בהחלט תורם למראה רענן יותר של השיער. לא יודעת אם את צריכה קרמים כי את לא זקוקה ממש לעיצוב כלשהו, למרות שאני בטוחה שהם לא יעשו מראה שאינו נקי. הייתי הולכת יותר על סרומים ושמנים יבשים שמקפיצים את המראה.
      חחח, כן, קשה לחוש אמפטיה ל"צרות" שלך עם השיער החלק. בכל מקרה הגיוני שסלסול לא מחזיק הרבה זמן, אבל את מקבעת עם ספריי חזק? לפחות שיחזיק כמה שעות ליציאה בערב או אירוע...
      בנוגע לשמפו, אני לא ממש מכירה שמפו כזה שעושה את העבודה בטוח. אבל אם אשמע על משהו מומלץ במיוחד אעדכן אותך!

      מחק
  21. אם כבר מדבר על שיער, יש איזה מרכך שתמליצי עליו לקשקשים (לא הד אנד שולדרס) ומרכך לא שמפו.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרכך מניחים על השיער, הוא לא אמור לעבוד על הקרקפת איפה שיש קשקשים כך שזה לא ממש רלוונטי...

      מחק
  22. אני רק שאלה,
    בחפיפה שעושים בה מסכה, אין צורך לסיים במרכך נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה עניין של העדפה אישית.
      אם אני משתמשת במסיכה אני מוותרת על המרכך.
      אבל אם כבר שניהם אז הייתי משתמשת במרכך (לפתוח קשרים וכזה) ואח"כ במסכה.

      מחק
  23. אנונימי20.2.2012, 16:24

    אוהבת את המסכות של קרסטס, והשתמשתי בהן עד שגיליתי שהמסכות של בודי שופ בארץ עולות עשירית מהמחיר ומגיעות לאותה תוצאה בדיוק! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם מתקבלת לך אותה התוצאה אז נפלא.
      על איזו מסכה את ממליצה משם במיוחד שעושה את אותה העבודה?

      מחק
    2. אנונימי21.2.2012, 14:07

      פרחי אביב קוראים לה. מיועדת לשיער רגיל, והשיער שלי יבש וצבוע בכלל. עולה 35 שקל סה"כ. אני משתמשת בכל הסט של השמפו+מרכך+מסכה, ומרוצה מאוד -מאוד.

      מחק
    3. תודה רבה על ההמלצה, הכי כיף למצוא מוצרים שעושים טוב לשיער שלנו ואם במחירים כאלה אז בכלל.

      מחק
  24. השיער שלי מתולתל וגם אני חיה איתו לגמרי בשלום;
    עד כדי כך שלפעמים אחרי שאני מסתפרת ועל הדרך עושים לי פן
    זה מרגיש לי כל כך מוזר שאני מיד ממהרת לחפוף ולחזור לתלתול הטבעי.
    מה שכן, השיער שלי מאוד יבש. בדרך כלל אני משתמשת בקרם לחות אחרי החפיפה ומיד פעם (כשאני לא מתעצלת) אז מסיכה טובה.
    בכל מקרה מצאתי בפוסט כמה המלצות טובות שבהחלט אבדוק :-)
    תודה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. שרון, הלוואי שכל המתולתלות היו אומרות את זה ;)
      מצחיקה! אז למה לעשות פן בכלל? גם ככה לא בדיוק תורם לבריאות השיער (מי כמוני יודעת...).
      הוא יבש טבעי או בגלל טיפול כימי כלשהו? אין ספק שמסיכה היא חובה במקרה כזה, אבל הייתי משתמשת גם בשמן או סרום עשיר לריכוך שלו.
      שמחה שהפוסט תרם, תודה!

      מחק
    2. אני עושה גוונים מדי פעם (לא לעיתים מספיק תכופות לטעמי) - זה בטח מוסיף לעניין היובש אבל השיער שלי גם בתור ילדה היה יבש.
      למה פן? כי לפעמים בכל זאת מתחשק לי לגוון ואני אומרת יאללה... ננסה.
      זה לעיתים כל כך רחוקות שאני בטוחה שזה לא עושה נזק כזה גדול.
      בכל מקרה אימצתי את ההמלצות גם לגבי הסרום או השמן... בהחלט יבדקו :)

      מחק
    3. הבנתי אותך. גוונים זה הכי גרוע שיש נראה לי, הם גומרים לי את השיער, אבל זה כל כך יפה, מה אנחנו יכולות לעשות...
      אני מסכימה שכיף לגוון, אבל אולי זה טוב שאת לא מתחברת ממש לזה כי אז היית רוצה לעשות פן לעיתים תכופות יותר ובאמת חבל על השיער. אני נפלתי עם זה...LOL
      בכיף, עדכני אם יהיו תוצאות :)

      מחק
  25. אנונימי25.2.2012, 16:33

    אני מבקרת בבלוג שלך לעיתים קרובות ונהנית מכל רגע שאני קוראת בו. גם אני תלויה בשיערי למצב הרוח והבלוג שלך בהחלט תורם ומלא אינפורמציה. תמשיכי כך...!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כיף מאוד לשמוע שההשקעה בכל פוסט תורמת ומספקת :)

      מחק
  26. היי דנרה,
    האם כבר התנסת במסכות לשיער של לוריאל אלביב ? ואם כן, איזו? ומה חוות הדעת?
    תודה מראש :))

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יצא לי לנסות אותן, אבל שמעתי שהמסכה בצנצנת הכתומה/צהובה מוצלחת.
      אני רואן אותן מדי פעם בהנחות שוות ואז הן יוצאות כ- 25 ש"ח, אז אני מניחה שאין מה להפסיד בלנסות :)

      מחק
  27. אנונימי3.12.2013, 21:09

    שלום, רציתי לדעת היכן אני יכולה לקנות את הקרם לחות לשיער בניחוח וניל

    השבמחק
    תשובות
    1. לאיזה מוצר בדיוק את מתכוונת?
      היחיד עם ניחוח וניל זה הסרום של לוריאל פרופשיונל ואפשר להשיג אותו במספרות ובחנויות מקצועיות למוצרי שיער.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails