10 במאי 2011

מה שיותר עמוק יותר כחול




יש צבעים שהם מאוד פופולריים ולכן גם מאוד צפויים באיפור כשהמובילים הבלתי מעורערים אלו השחור והחום על גווניהם. אבל לפעמים צריך איזשהו טוויסט, קצת גוון אחר, כתם צבע, אבל אחד כזה שישתלב טוב ולא יהיה צבעוני מדי אם לא רגילים. בהשראת יום העצמאות זה הזמן להעלות את קרנו של הצבע הכחול, ובמיוחד הכחול העמוק. זהו צבע שיחמיא כמעט לכל אחת ויש מגוון של פריטים שאפשר לבחור מהם: צלליות, מסקרות, עפרונות ולקים. צבע שינטרל יחסית את האדמומיות שלנו וישווה לנו מראה חיוני. יוצר אשליה כאילו העיניים שלנו לבנות יותר, ערניות. לא סתם ממליצים למי שרוצה שהשיניים שלה יראו יותר לבנות להשתמש בשפתון (אדום/ורוד) עם תת גוון כחול. בכל מקרה, אצלי באופן אישי זה אחד מהצבעים היותר פופולריים שבשימוש, אני גם מאוד אוהבת אותו וגם מוצאת שהוא מאוד מחמיא ולמרות שהוא לא צבעוני מדי הוא עדיין לא ממש צפוי, מן שדרוג מרענן של הלוק בלי מאמץ מיוחד. כמו השיר האופטימי של שלום חנוך (ביצוע של אריק איינשטיין): מה שיותר עמוק יותר כחול...!

 

מוצרי האיפור לפנים בצבע הכחול רובם ככולם מיועדים לעיניים. יש לפעמים יציאות חריגות של מותגי איפור מקצועיים שמוציאים שפתונים או ליפגלוסים בכחול, אבל זה מן הסתם לא מיועד לאיפור היומיומי שלנו. בכל מקרה מדובר על צבע שהפיגמנט שלו מאוד לא פשוט. הרבה פעמים אנחנו מוצאות מוצר איפור מרשים בכחול וברגע שהוא מונח על העיניים זה נראה כאילו לא נמרח טוב, כאילו הוא דהוי, שקפקף. כמובן שזה מחטיא את המטרה ובכלל נראה מהרגע ששמנו אותו כמו איפור שהלך והתאדה לו במשך היום. לכן חשוב לא להתפתות למשהו שנראה עמוק ורציני באריזה אלא ממש לנסות אותו במידת האפשר, ולא, לנסות על היד זה לא נחשב...

HIP Midnight blue: גם אייליינר, גם צללית וגם טוויסט לריסים

אחד המוצרים המוצלחים במיוחד שקניתי לאחרונה הוא האייליינר שמשמש גם כצללית קרם Midnight blue מסדרת HIP (קיצור של high intensitiy pigments) של לוריאל. וכמו השם HIP הוא אכן בעל פיגמנט עז בגוון כחול מטאלי עם שימר כחול דקיק (ניתן לראות בסרטון בסוף הפוסט). פורמולה מאוד נוחה למריחה אחידה ולטשטוש, מתקבעת מהר ועמידה במיוחד. המוצר הזה הוא מציע את אחד הגוונים ההורסים ביותר לאייליינר שסביר שגם מכורות האייליינר השחור יצליחו לחיות איתו בשמחה. בנוסף, המוצר נהדר לשימוש כצללית בפני עצמה וגם כבסיס לצלליות אבקה מעליה, כשהפורמולה הורסטילית מאפשרת לנו לקבוע את מידת החוזק של הגוון על העפעף. את המוצר הזה ניתן לנצל גם כטוויסט חביב למסקרה השחורה שלנו כך שלאחר שמרחנו מסקרה ניתן באמצעות מברשת שטוחה קטנה להניח מעט מהקרם על המסקרה שעדיין תישאר מאוד כהה אבל תקבל תוספת של ברק כחול יפהפה. הדבר היחיד שממש מבאס במוצר הזה הוא הריח הסינתטי שלו. אגב, המוצר הזה מגיע עם מברשת קטנה וחמודה, אבל שזה לא יטעה אתכן, היא כל כך גרועה שכל מילה נוספת עליה מיותרת לגמרי ורק תהרוס את המחמאות שהמוצר הזה מקבל... כבר כתבתי בעבר על מוצר נוסף מסדרת HIP (סדרה שחבל שלא עשתה עליה לארץ) בצבע כחול עמוק שהוא הכְחוּל לעיניים וזו הזדמנות טובה להזכיר את קיומו ולהמליץ עליו.

המסקרה FALSE LASH EFFECT: אטרקטיבית במיוחד

ואם הזכרנו מסקרה, אז למה לא לקנות פשוט מסקרה כחולה? בדרך כלל החיסרון המרכזי זה שבניגוד למסקרה שחורה שנמצאת בשימוש יומיומי אינטנסיבי, המסקרה הכחולה בשימוש נמוך משמעותית וממש מבאס להוציא הרבה כסף על מוצר שיתייבש וילך לפח לפני שהספקנו לנצל את כולו. לכן יש חלופות אטרקטיביות יותר ולא פחות מוצלחות. אני אוהבת מסקרות כחולות שלא יהיו בהירות מדי ומצד שני לא יראו כמו שחור דהוי. אחת המסקרות שענתה נהדר על הצורך הזה זו ה- FALSE LASH EFFECT הידועה של מקס פקטור, אחד מהמותגים הראשונים שיצאו מתעשיית הקולנוע של הוליווד בתחילת המאה העשרים שהפכו לאימפריה עולמית. מקס פקטור הוא יהודי פולני שהיגר ללוס אנג'לס, הפך לאמן איפור אגדי והוא זה שהחל לקרוא למוצרי איפור ויופי בשם Make Up שעד אז נקראו קוסמטיקה בלבד. אגב, כבר הזכרתי בעבר שניניו של מקס פקטור הם אלו שייסדו את המותג סמאשבוקס. ולעניינינו - המסקרה... השם שלה לא ברור לי כי הוא ממש לא תואם לתוצאה, ממש לא מראה של ריסים מלאכותיים. מה שכן, היא מבטיחה גם ריסים מלאים וגם מראה טבעי. אני חושבת שהיא עומדת בהבטחה אבל לא בו זמנית. שכבה אחת עושה עבודה יפה של הדגשה עם מראה טבעי בהחלט. כל שכבה נוספת גם מאריכה קצת וגם מעבה את הריסים כך שיוצרת מראה מלא ובעצם כבר מתרחקת מהמראה הטבעי. אני בדרך כלל שמה שתי שכבות וזה נראה נפלא. מחזיקה יפה כל היום ללא שום התפוררות. למסקרה מברשת שמנה עם שיער פלסטי קצר מאוד שעושה עבודה נפלאה בהפרדת הריסים שלא מצריכה שימוש במסרק ריסים אח"כ, לפחות לא בשתי השכבות שלי. לביקורת נוספת והדגמה של המסקרה (אבל השחורה) ניתן לצפות בסרטון של gossmakeupartist. המסקרה הזו מתומחרת בכ- 12 פאונד שזה מאוד יקר יחסית למותג עממי שהממוצע שלו נע סביב ה- 8 פאונד. עם זאת, ניתן להשיג את המסקרה הזו ברכישה ב- eBay בכ- 7 פאונד בממוצע כולל המשלוח! אין ספק שזו עסקה אטרקטיבית למוצר גם מצוין וגם כחול...

עיפרון עיניים כחול: חובה לפחות אחד איכותי בבית

וכרגיל במקרה של איפור עיניים, אני לא יכולה להתעלם מעפרונות לעיניים שכידוע אני מכורה להם. המפלט הנוח ביותר לקצת גוון כחול באיפור יהיה בעיפרון עיניים, אין צורך להיפרד מהמסקרה השחורה או להסתבך עם צללית כחולה שצריך לדעת טוב איך להניח אחרת נראית מחריד. עד היום ניסיתי אינספור עפרונות כחולים לעיניים ורובם היו מאכזבים במידה מסוימת בגלל הפיגמנט החלש או העמידות הדלה משום מה של הצבע הזה. אחד העפרונות שאני אוהבת במיוחד הוא ה- Petrol Blue של מאק. זהו עיפרון עיניים בצבע כחול כהה עם שימר כחול דק, גוון שמאוד מזכיר את צללית הקרם של לוריאל כאן למעלה. העיפרון העמיד ההורס הזה יצא בשנה האחרונה כבר פעמיים במסגרת קולקציות (Art Supplies, Tartan Tale) ואולי אפשר עוד להשיג איפשהו ואני מאוד מקווה שיצא בקרוב שוב (*עדכון: העפרונות בסדרה נכנסו לקולקציה הקבועה). למרות שהוא שייך לקולקציה הוא דוגמה מצוינת לאיך עיפרון עיניים צריך להיות: רך ונוח למריחה אבל לא רך מדי, מתקבע, עמיד ועם פיגמנט עז ביותר. בכל מקרה הנקודה היא שלא משנה איזה עיפרון יהיה לכן, זה מאסט להחזיק לפחות עיפרון עיניים כחול איכותי אחד בבית. זה הפתרון המהיר, הנגיש והפשוט שישווה לנו מראה עדכני וערני.

Royal Navy: קוצר מחמאות

וכמו כל דבר טוב, מי שבכל זאת חוששת מאיפור כחול בעיניים כי יש מצב שזה יראה כמו 'פנס', תמיד יכולה לבחור באופציה הבטוחה והנוחה של לק כחול. אז אולי זה צבע חריג יחסית לצבעים הסטנדרטים המקובלים, אבל לק כחול יעשה תמיד נעים בעיניים, וייתן השראה של חופש וים וזו אולי גם הזדמנות לחזור לפוסט הלקים הכחולים וליהנות מאווירת הים. בכל מקרה נראה שלכל צבע יש לק אבל לא לכל לק יש צבע רציני ונדיר כמו ה- Royal Navy של ORLY. זהו לק שפשוט קשה שלא להתלהב ממנו וגם מי שאינה מחובבות הלקים כחולים תדע להעריך את הפלא הזה. זהו לק בוהק בכחול רויאל נקי כהה עם שימריות טורקיזית קלה שלא שמים אליה לב בכלל לכן נראה בגימור קרמי. אחד היפים והמוצלחים ביותר של אורלי שיצא במסגרת הקולקציה הפטריוטית In The Navy שכמו לא מעט קולקציות של ORLY לא הגיעה לארץ. פורמולה נהדרת דלילה יחסית אך עם פיגמנט צפוף מאוד ולכן נוחה למריחה שדורשת שתי שכבות לאחידות ואטימות מלאה. הלק הזה מרשים עוד יותר באור יום שם הניאוניות שלו ממש קופצת החוצה, חגיגה לציפורניים ולעיניים. המון תגובות הלק הזה קיבל. המון. הכיוון הכי לא צפוי – דיילות בכל מחלקת קוסמטיקה שביקרתי (!). השיא היה בסניף סופר פארם באיזה יום שישי בצהרים. דיילת אחת גילתה והתלהבה ותוך חמש שניות היו סביבי לא פחות משש דיילות שמתעלפות על הלק ומתחילות לחשוב על העתקים שלו ממותגים אחרים (אהה?...), הכי סצנה שלא מתאימה לי בכלל ואני שלא מבינה איך הגעתי לסיטואציה כזו עם חיוך דבילי של 'שחררו אותי, תודה'...

Royal Navy: שניים באחד...

ועכשיו לפינת הביזאר - יש קטע מאד הזוי עם הלק הזה. תמונות ברשת של הלק יציגו פערים מהותיים בגימור של הלק: בחלקן הוא כחול קרמי נקי, בחלקן עם מעט שימר ובחלקן הוא שימרי מנצנץ לגמרי. לא ממש הבנתי למה יש צילומים ותיאורים שונים שלו. איך יכול להיות שלפעמים יש שימר בלק הזה ולפעמים לא? אז אחרי עבודת בילוש יסודית סטייל שרלוק הולמס או לפחות עקרת בית נואשת חופרת (...), פתרתי את התעלומה וגיליתי מה קרה! הלק הזה אכן מכיל אצל כולן שימר דקיק בגוון טורקיז רק שבגלל שאנחנו מאחסנות את הבקבוקים בעמידה השימר משום מה שוקע לתחתית הבקבוק ונצמד אליה כך שצריך ניעור מאוד רציני בשביל לערבב את הכל וגם זה לא ממש יספיק. זו תופעה שלא נתקלתי בה בכזו עוצמה בלקים אף פעם, לפעמים יש הפרדות של השימר מהלק אבל כל ניעור קל מערבב את כל העסק בחזרה. מבחינתי תופעה כזו היא לרוב סימן ללק לא איכותי או אחד כזה שעבר זמנו, ישן. רק שמאוד קשה לי לומר את זה על הלק הנוכחי שכן הוא מאוד 'טרי', גם דליל מספיק וגם נוח למריחה, עם המון פיגמנט כחול ועמיד. אבל בכל זאת, אם כוונת המשורר היתה שהגוון יהיה שימרי אז המטרה הזו פוספסה כאן ובגדול. בכל מקרה, ניסיתי אותו גם עם השימר וגם בלעדיו והוא מרשים בשני המצבים. אני אישית מעדיפה אותו בגרסה הנקייה ולו רק בגלל שאין דומה לה. בכל מקרה, אני עוד לא ראיתי דיופ (חיקוי/העתק/Dupe) ראוי ללק המנצח הזה.

ובמעבר חד...
בעקבות הפוסט הזה ובהשראת יום העצמאות חשבתי לנצל את ההזדמנות ולסיים במספר הגיגים פוסט-פמניסטיים שלי על איזו זיקה יש בדיוק בין נשים ועצמאות (אישית/תודעתית/כלכלית) במאה ה- 21 ולהציג מספר נתונים. אבל בגלל שהנושא הזה כל כך נדוש ומאוס לא אלאה אתכן. מקווה שהמסר עובר גם בלי שאחפור לכן עליו...
You go Girls!


ID

L'Oreal
HIP
Color Truth Cream Eyeliner
956 Midnight blue
גודל: 4.5 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 10 דולר

MAX FACTOR
FALSE LASH EFFECT Mascara
Deep Blue
גודל: 13.1 מ"ל
ייצור: אירלנד
מחיר: 12 פאונד

MAC
Pearlglide Intense Eye Liner
Petrol Blue
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 89 ש"ח

ORLY
Royal Navy
גודל: 18 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6 דולר



Print Page

48 תגובות:

  1. אני ראשונה! :P

    אני לא מתחברת לכחול. יש לי המון מוצרי איפור ולקים אבל כשאני חושבת על זה- אפילו לא אחד כחול, בשום גוון. אני בהירה מאוד- עור, שיער, עיניים- נראה לי שעלי זה באמת יראה כמו פנס בעין.
    מסקרות צבעוניות אני אוהבת מאוד, והן המועדפות עלי ליומיום. בעבר השתמשתי באפור, חום וסגול, כיום יש לי סגול וטורקיז (מעלפת!). בונה כבר גם על הירוקה של ג'יבנשי שצריכה לצאת ביוני-יולי. מסקרה שחורה אני מורחת רק לערב.
    גם בעפרונות אני הולכת על צבעוניים- טורקיז, אפור-כחלחל, חום... (וצהוב! :) אין לי כחול ואפילו לא שחור.

    השבמחק
  2. תמיד נחמד שכולן מרוצות מזה שהן הראשונות שמגיבות בפוסטים שלי.
    מיטל - שוב פספסת...;-)

    הכחול הוא כמו שכתבתי גורם להרבה בנות לחשוש שזה יראה כמו פנס בעין. לכן חשוב ללמוד איך להשתמש נכון. כחול כהה עמוק הוא לא צבעוני מדי ולכן אופציה טובה לגיוון. בצבעים שלך זה בכלל צריך להיות הורס. אבל או שמתחברים או שלא וזה בסדר.
    מסקרות צבעוניות זה בהחלט כיף גדול בכל צבע שבא. ראיתי את החדשה של ג'יבנשי ברשת והיא באמת נראית סוף!
    בנוגע לעפרונות, טורקיז ואפור כחלחל שניהם ממשפחת הכחולים. הם עוד יותר צבעוניים מכחול כהה.
    יש לך עפרון עיניים צהוב?? וואו! מה עושים איתו?....

    השבמחק
  3. אין לי בעיה עם צבעוניות- ההיפך הוא הנכון, ויעידו על כך בחירות הצבעים שלי :)

    את העיפרון הצהוב אני שמה לתיחום תחתון של העין, "בפנים". יש לי עיניים ירוקות, אבל סביב האישון יש לי פס צהוב. נשמע מוזר אבל זה ככה- כמו עיני חתול... העיפרון הוא צהוב-זהוב, של MUFE, והוא כאילו משלים את צבע העיניים שלי.

    השבמחק
  4. בהחלט בחירות צבעוניות ללא ספק!

    אה, הבנתי, הוא עיפרון מוזהב יחסית. כבר דימיינתי עיפרון צהוב קרמי אטום...LOL
    מריחה במעקה העין (הבפנים של העין...) של עיפרון כזה יכולה להיות מאוד מחמיאה או מחווירה, תלוי על מי. ועיניים ירוקות, אה?... כתבתי בפוסט הסגול "קונצנזוס נשי" שזה החלום שלי...

    השבמחק
  5. הרשי לי לפתוח בהארה: HIP קולקציה מוצלחת של לוריאל ואת מקס פקטור בכלל לא צריך להציג - אך לכתוב פוסט בסימן פטריוטי כאשר רוב האובייקטים שבו אינם נגישים בארץ מצריך להזכיר חלופות...

    כחול - לא בלקים אבל בהחלט כן באיפור, אצלי בצלליות ובמסקרה, פחות מתאים בעפרון. ובאשר לרכישת מסקרה בכחול אשר לא תשומש הרבה - אפשר להוסיף על שכבת מסקרה ראשונה בשחור או חשום, שכבה חלקית מאמצע הריס ולקצוות.

    הכחול קלאסי גם בביגוד, מתאים לצבעים רבים ושיא האופנה...

    השבמחק
  6. כחול הוא מהצבעים האהובים עלי. כמובן שאוהבת כחול בלק (ואגב, הרויאל נייבי מקסים!) אבל גם באיפור הוא מהצבעים ה"לא טבעיים" שאיכשהו כן מצליחים להסתנן לתיק האיפור שלי - יש לי כמה וכמה מוצרי איפור בכחול.

    השבמחק
  7. אפרת - זה ממש לא נועד להיות פוסט פטריוטי, בסה"כ השראה של צבע :-)
    פטריוטי זה להציג מוצרים של חברות מקומיות, לא מוצרים של חברות זרות שנגישות בארץ.
    בנוגע לאיפור - כל אחת והמוצרים שהיא מתחברת. גם את בלונדינית ובהירה ואיפור כחול כזה יכול רק לעשות טוב ללוק. בנוגע למסקרה כחולה ההמלצה אכן מוצלחת אבל בעיקר אם מדובר על מסקרה בכחול רויאל או משהו צעקני/בוהק. זו מסקרה בכחול עמוק ועל מסקרה שחורה כמעט ולא יבחינו בה.
    וטוב שהזכרת את עניין הביגוד - כחול זה אחד הפייבוריטים שלי במיוחד כהה.

    וניטי - הלק הזה יפיל אותך!
    אני חושבת שכל צבע כמעט חוץ מחום ושחור על גווניהם הוא לא ממש טבעי, סגול? ירוק? כחול?
    אבל גם מי שרגילה להתאפר בצורה מאוד טבעית נחמד יהיה אם תגוון מדי פעם. מרענן.

    השבמחק
  8. אני ידועה כחובבת הצבע ללא ספק!
    אריק הוא דוגמה טובה :P חחחח
    בכל מקרה, היום ואתמול לא חגגתי בכלל.. הבטן שלי חגגה ולכן נשארתי איתה בבית. אני עוד שוקלת מה (אם בכלל) לאכול היום..

    האיליינר (עם שימושיו השונים) נראה הורס בהחלט! חבל שהוא של קונצרן לוריאל.. אני משתמשת מידי פעם בשני אייליינרים כחולים ששניהם דווקא נותנים מראה מעודן יותר (במקום אייליינר שחור) - הראשון הוא הפלואידליין הכחול Waveline והשני הוא ליקווידלאסט כחול מהמם ביופיו! הבעיה העיקרית איתו שקשה למרוח אותו מבלי לגעת בריסים (ואז הוא מדביק אותם למוות מה שמצריך תמיד ניקוי עם מסיר איפור של הריסים טרם הנחת המסקרה) והבעיה הפחות נוראית היא שהוא פשוט לא יורד! רק עם מסיר דו-פאזי וגם מצריך מאמץ מסוים.. חיפשתי באתר של מאק את השם של הליקווידלסט כי אני לא במצב לקום כרגע ונראה שהם הורידו אותם מהליין?!?!

    תודה על המידע בנוגע למקס פקטור וסמאשבוקס. כל העולם ביצה אחת גדולה, הא? אוהבת את הסרטונים של גוס למרות שאני לא רואה אותם הרבה, דיברנו על זה.. לאחרונה פשוט לא בא לי.. לגבי מסקרה כחולה, אני זוכרת שדיברנו על זה בעבר וגם קניתי אחת (שנראה לי שזרקתי מאז) לא יודעת, לא מצאתי לה שום שימוש.. לא התאימה לי כמעט לשום מראה. נמצא מיותרת..

    בתקופה שהייתי משתמשת בעפרונות היו לי 3 - 2 של פופה שיש מצב שעדיין מחפשים בית, אני לא זוכרת כבר מה נשאר, ועוד אחד שהוא בעצם תכלת של חברה צרפתית שחברה הביא לי מחו"ל. שלושתם מעולים! גם מבחינת העמידות וגם מבחינת הפיגמנט.
    וכמובן בעניין של פופה, הם לא מתומחרים גבוה או יותר נכון, כן מתומחרים גבוה אבל תמיד יש מבצעים..

    הלק הורס ללא ספק! ראיתי בכמה בלוגים שמגדירים אותו כחצי ג'לי ואני מסכימה. יש משהו במרקם שלו שעושה תחושה כזאת, גם מתאים לים כזה. כחול עמוק אבל לא אטום לגמרי, יש בו משהו קצת אחר.
    הצחקת אותי עם הסצנה בסופר פארם חחחח בפעם הבאה ציידי את עצמך במשפט "סליחה, אני ממש ממהרת, תודה! בי!"
    אגב, אני ממש מאוכזבת מהעמידות (או אולי אני צריכה לומר חוסר עמידות) אחרי יום כבר היה wear and tear.. :/ מה שאומר שאם אני בוחרת לשים אותו, הכנות של יום לפני עשויות להיות לא מספיק "מאוחרות"... חבל..

    יכולת בהחלט "להלעות" אותנו, מה רע? ;)

    השבמחק
  9. ואחרי שראיתי את (רוב) הסרטון (תיכף ממשיכה לצפות) -
    דבר ראשון, בגדול נמאס לי מטיפני בגלל שבדר"כ המראות שלה משעממים אותי או לא מדברים אלי, כשהיא עושה ביקורת מוצרים לרוב היא מתלהבת מכל מה שהייתי מוותרת ומוותרת על כל מה שהייתי רוכשת ..
    מה שכן, הפעם "הצליח לנו" כי גם לי יש את ה B שהיא משתמשת בו (שנחמד לדעת שהוא דיופ של החבר מלוריאל..)
    אני לא אוהבת כ"כ את השימוש במוצר הזה, גם אם יש לו יתרונות אדירים ועמידות שיא. אני לא אוהבת את איך שהוא נמרח על העין שונאת שצריך לטשטש בטיל אחרת הוא מתקבע, שונאת לטשטש אותו בכלל כי זה פשוט לא נעים על העין.
    ועם כל זה, הוא מדהים למראה כחול כייפי ומופרע. בתוספת הצללית הכחולה המינרלית מהקולקלציה השחורה של מאק, או צללית נייבי כחולה (שיש לי של מאדינה) יש מראה בכמעט שניה שהוא פשוט מטריף ומטורף!

    השבמחק
  10. מיטלי, מקווה שתרגישי יותר טוב וד"ש לאריק הכחלחל ההורס!

    את הפלואידליין הכחול רציתי לקנות ובינתיים דחיתי את זה כי יש לי את זה שפה ונראה לי מיותר. את האייליינרים הנוזליים של מאק אני לא אוהבת. בכל מקרה, איפור סופר עמיד יכול להוציא אותי מדעתי...

    המידע הזה על מקס פקטור וסמאשבוקס מאוד מענין, לגמרי ביצה, לכן החלטתי להוסיף שני משפטים על זה. מדהים איך אפרת חשבה שזה מיותר ואת חושבת שתורם. רק שלא יפתח דיון על זה עכשיו...LOL

    אם עוד לא מצאת שימוש למסקרה כחולה ואת בהחלט ניסית והתעסקת עם זה, אז כנראה שזה משהו שממש לא בשבילך עד שאולי תקומי יום אחד ותחליטי אחרת.

    הלק אטום לגמרי וגם עמיד אצלי עם סשה ויט. אבל כבר דיברנו על זה שעמידות זה מאוד אישי. מדהים איך ברשת יש כל כך הרבה תיאורים שלו.... אחד הלקים הכי ורסטילים בביצוע אולי...

    אם מבחינתך יכולתי להלאות אתכן, אולי אעשה זאת בקרוב, נראה את ההתייחסויות לזה כאן. בינתיים את הראשונה בהתייחסות לזה אם לא בתגובות :-)

    הסרטון הזה של טיפאני אחד האהובים עלי. מראה נהדר ומאוד פשוט ליישום שאפשר לקחת אותו עוד יותר רחוק כמו עם הצלליות שהצעת. הגריזפיינטים האלה של מאק בהחלט מתייבשים מהר, מוצר נהדר אבל דרושה מיומנות לשימוש בו. לי יש את השחור סגול מהקולקציה השחורה.

    השבמחק
  11. סה"כ עם הבסיס של זויה והטופ של שפושה, רוב הלקים נראים עלי מצוין 3 ימים.
    הלק הזה בניגוד לאחרים אכזב.
    האמת, שכמעט ואין לי לקים של אורלי, אז קשה לי לשפוט אם זה קטע שלי עם המותג הזה או משהו ספציפי של הלק הזה.
    מה שכן, אני עם ה Coat Azure של אסי עלי (לכבוד התערוכה שהיתה מזעזעת גם אם הייתי נחמדה בפייסבוק וכתבתי שהיה נחמד). הלק היה סמיך בטירוף נוראי למריחה, השכבות יצאו עבות ולכן לקח יותר מידי לייבוש וכמובן ש 4 ציפורניים התפקששו ולא היה לי אפילו כוח או זמן להתעסק עם זה לפני התערוכה. ואחרי התערוכה צריך כמה ימים לנשום.. גם אם לא נשארתי הפעם עד הסוף..

    במקור רציתי גם גריזפיינט שחור אבל כמובן שכשנזכרתי נגמר. אז הצלחתי לרכוש את French Quarter שאני מאמינה שאפשר "לזייף" ולהשתמש בו. הוא דווקא די נחמד.
    אבל כמו שאמרתי הייתי מעדיפה פיינטפוט שחור / כחול נייבי ולא את המוצר המעצבן הזה. גם אם אני מוציאה ממנו מה שאני רוצה, לרוב זה בעצבים..

    השבמחק
  12. את מבינה את ההבדל? אני במינימום עם כל לק 5 ימים והוא מושלם. אם הוא לא כך מבחינתי הוא לא מספיק עמיד... מראש יש בינינו פער של עמידות של הלקים.
    אגב, זוכרת שעשית פוסט עליו וכתבתי לך שיש בו שימר איך את לא רואה?... ואת בכלל התפלאת שיש לי אותו ועוד לא כתבתי עליו? אז הנה ההזדמנות שהגיעה לכתוב עליו :-)
    ה- Coat Azure נראה לי כמו לק בצבע של אמבטיה/בריכה ועוד עם השימר הזה. לא יכולה להתחבר אליו בכלל. מעדיפה את הלק האפור כחלחל כהה שאת שמה לתערוכות. זה שבצבע של אריק :-)

    זה בהחלט מוצר לא הכי ידידותי למשתמש, נו טוב, בפעם הבאה נדע מה לא לקנות...LOL

    השבמחק
  13. יקירתי לא מתאים לך לשים מילים בפי, ההפך הוא הנכון. פוסט נהדר ומבטיח תרתי משמע. רק הארתי את עינייך שהיינו שמחות לחלופות נגישות בארץ. כמי שענדה לק כחול ועברה ללבן (LOL) פטריוטיות לא תזיק ולו גם אם החלופה הנגישה תתואר על ידך כפחות מוצלחת.

    שמא אלך שני צעדים אחורה מעכשיו רק דממה או מחמאות?

    השבמחק
  14. אני לא אומרת שלא אהיה עם לק 5 ימים ויכול להיות שהוא יראה סה"כ טוב, אבל הוא לא יהיה מושלם כבר..

    מדהים שהגעת לכתוב על הלק הזה רק עכשיו! חחח אני אתן לו ניסיון נוסף והכי הרבה, שיחפש בית עמיד יותר אצל מישהי אחרת..

    לקואט אזור יש ייחוד ובכל מקרה, קניתי אותו רק בגלל השם, שיטחית שכמוני..

    בפעם הבאה נחפש משהו בדיוק כזה אבל אחר! :P

    השבמחק
  15. אפרת יקירה, זו לא הייתה כוונתי, רק ציינתי מהו פוסט פטריוטי לדעתי. אין לי כל כך מושג מה קורה בחברות המקומיות אז לא יכולה להציע חלופות...
    ומה פתאום רק מחמאות? להיפך, זה יהפוך את הבלוג שלי למשעמם...
    וחוץ מזה שהיה שווה לפרט על מקס פקטור ולו רק בשביל מיטל :-)

    מיטל - זה בדיוק ההבדל בעמידות הלקים אצלנו...
    יש לי את הלק הזה המון זמן אבל כמו שאת יודעת הכל בבלוג שלי צריך להיכנס לרעיון/נושא, לא בפני עצמו. זה לא בלוג לסקירת מוצרים אלא בלוג חוויתי שגם ממליץ על רעיונות/קונספט.
    אם תחליטי להיפרד ממנו, ולדעתי זו תהיה טעות היסטרית, הוא יחטף ברגע!
    יודעת שקנית את הלק של ESSIE רק בגלל השם. יש לי גם מוצרים בבית שנרכשו מסיבות מביכות עוד יותר...

    השבמחק
  16. אבל היו הזדמנויות לדבר על כחול וים :P
    נו מיילא.

    אם אחליט להפטר ממנו והוא יחטף ברגע - מה טוב!
    יש לי עדיין כמה פריטים שאני לא רוצה ונראה שאף אחד לא רוצה. זה החסרון בלאהוב דברים לא שגרתיים..

    אנחנו שטחיות, זה לא דבר רע, זה דווקא נותן לנו עומק ;)
    חחחחח

    השבמחק
  17. נכון, אבל הוא חיכה להזדמנות המתאימה לקבל את הבמה לבד ;-)

    LOL לגמרי השטחיות נותנת לנו עומק. בדיוק כתבתי לאפרת אתמול בתגובה לפוסט האמבטיה שהבלוג הזה מאזן את הכבדות והרצינות שלי... כך שזה בהחלט חיובי :-)
    http://danrasvault.blogspot.com/2011/04/blog-post_28.html

    השבמחק
  18. ראיתי את הסרטון ותהיתי - מה לעזאזל?
    שום דבר משגרת טיפוח השיער שלי לא כוללת את מה שכולל הסרטון הזה, וחצי ממנו גם לא הגיוני בעיני. נו מילא, יש לה שיער חלק זה פשוט לא אותו הדבר כמו שיער מתולתל..

    השבמחק
  19. מיטל - לא הבנתי שום דבר ממה שכתבת... איך שגרת טיפוח השיער קשורה לסרטון הזה?...
    לפחות אני יכולה להסכים איתך שמתולתל וחלק הם שני סרטים שונים לגמרי...

    השבמחק
  20. הHIP כבש אותי! איך העמידות שלו ביחס לפלואידליין למשל?
    יש לי בעיית עמידות איפור רצינית בעפעפיים ו*עדיין* אין לי פריימר.
    נשמע לי קצת מוזר שהוא מתאים גם כצללית.. אני מכירה קרם צללית כמשהו רך, לא פיגמנטי במיוחד, ואילו איילינר כמשהו יותר קשה ופיגמנטי שנשאר (או אמור להישאר) בדיוק במקום בו הנחת אותו.
    כמה שכבות של זה את צריכה למרוח כדי להגיע לדרגת אטימות טובה כאיילינר?

    השבמחק
  21. ליטל - שאלה טובה, שניהם מאוד עמידים עלי. מה שכן המרקם של הלוריאל יותר מוצק/יבש אולי יחסית לפלואידליין הרך מאוד.
    השלב הראשון זה להבין מה חסר, ואותו עברת! מהר להתארגן על פריימר עיניים ;-)
    ממש לא מוזר כצללית, את יכולה לראות את אותה המלצה בסרטון כאן בפוסט. מאוד מזכירה לי את צלליות הקרם של בנפיט. אגב, הרבה מוצרים קרמים כאלה מיועדים לשני השימושים. אני משתמשת להנחה כצללית ב- 252 של סיגמה (שאני מאוהבת בה...) והיא מאפשרת הנחה מושלמת ואטומה לגמרי של הקרם כצללית. אח"כ מטשטשת את הגבולות.

    השבמחק
  22. ת'חלת לדבר על מברשות והנחות צללית, אני פורשת, נראה שהבעיה היתה בעומס הגלישה אצלי. כרגע נכנסת כרגיל לבלוג.

    לילה פטריוטי נהדר :)

    נ.ב, לא צריך לדקדק, לא ביקשתי תוצרת הארץ ביקשתי נגיש בארץ, אפשר? לפעמים?

    השבמחק
  23. אפרת - כשאומרים יום העצמאות זה צרך להרגיש ככה.
    אם שום דבר אי אפשר להשיג בארץ, אולי אין לנו ממש עצמאות.. ;)

    השבמחק
  24. בתור מי שאוהבת איילנר צבעוני מוזר לגלות שאין לי איילנר ג'ל כחול כהה. יש לי אחד של מאד מינרלס אבל הוא יותר בהיר. אחפש משהו מוצלח...
    איך פספסתי את העפרון?! רכשתי אז שניים אחרים ודווקא על הכחול וסגול ויתרתי. טוב נו מאק בטח יחזירו אותו מתישהו.

    השבמחק
  25. ויש סדרה של עפרונות שאני אזמין בעתיד, חשבתי שתרצי לראות
    http://2.bp.blogspot.com/_9ty9IklQI74/SwAzg008CiI/AAAAAAAAI-E/rYVsdHTyxrA/s1600-h/eyeliners.jpg

    השבמחק
  26. אפרת - שמחה לדעת שהסתדרה הגלישה.
    ורבים מהמוצרים שלי נגישים בארץ, אולי אלו שבפוסט הזה לא.

    מיטל - גוד פוינט...!

    מרינה - הפתעת אותי בהחלט, משום מה חשבתי שיש לך אייליינרים בכל הצבעים, במיוחד שזה מוצר שאת משתמשת בו הרבה יחסית.
    בטוח העיפרון הזה יצא שוב. יש לי גם את ה- Undercurrent הירוק בסדרה והוא גם הורס במיוחד.
    תודה על הקישור, שמעתי על העפרונות של Prestige, גם פיגמנט מוצלח וגם מחיר זול. נראים נפלא בסווטצ' ששמת! הכחול ממש דומה לצללית קרם פה. אולי גם אזמין אחד שניים לנסות.

    השבמחק
  27. פוסט משובח במיוחד! :) הג'ל ליינר של לוריאל מסדרת היפ קרץ לי המון פעמים שעכשיו מתחיל לדגדג לי אז אם תתבצע קניה אני אדע למי לשלוח את האיש שלי לתלונות :-P . מסקרות כחולות לא עושות לי את זה אבל העיפרון נראה הורס במיוחד והלק אף הוא הורס את בריאותי. מה שכן , אני חייבת לציין שהעניין הזה עם השימר ששוקע הצחיק אותי נורא. אולי זה סטארטאפ חבוי ? :-D

    תמשיכי עם פוסטים כיפיים כאלה!

    השבמחק
  28. תודה הבולשת יקרה :-)
    הג'ל ליינר הזה בהחלט מוצלח ואני רוצה לקנות אותו בעוד גוון. מאוד דומה לאלו של בנפיט אם יש לך שתדעי להשוות, רק טיפה רך יותר מהן.
    אני עצמי שירות לקוחות נהדר, או אולי יותר נכון שירות פסכולוגי, את יכולה לשלוח לתלונות את האיש, לפחות אאפשר לו לשחרר את התלונות...;-)
    הלק הזה אחד החזקים ואולי את צודקת וזה באמת סטארט אפ בלקים שלא עלינו עליו: קנה 1 קבל 2...

    משתדלת, בטיפול ;-))

    השבמחק
  29. פוסט מקסים.
    אחד הצבעים שאני יותר אוהבת זה הכחול שלמרות הרגישות שלי לפימנט הסינטטי מצאתי פתרון בדמות איפור מינרלי של עדי גילון.
    סוף סוף הצבעים האהובים עלי בלי הרגישות ואי הנוחות של הסינטטיים

    השבמחק
  30. תודה רבה יעל :-)
    איפור מינרלי בהחלט עשוי להיות פתרון לרגישויות מצבעים כאלו ואחרים.
    כמו מי שרגישה לפיגמנט האדום במוצרים סגולים יכולה לנסות את המינרליים שאולי איתם היא לא תפתח רגישות כזו.

    השבמחק
  31. פוסט מעולה, כרגיל ;)
    הצללית/אייליינר מסדרת HIP פשוט מטריף!
    בכלל, אני מאוד אוהבת לעבוד עם גוונים של ירוק וכחול באיפור. בגלל שהכחול יכול להיות מאוד עז, אני בוחרת לשלב אותו עם טורקיז/ירוק/זהב. זה מעדן אותו קצת.
    לקרליין יש כמה עפרונות עיניים עמידים בכמה גוונים של כחול, מהממים כולם.

    השבמחק
  32. תודה אלטר אגו :-))
    בהחלט ג'ל ליינר מטריף!
    כחול זה באמת צבע דומיננטי ושילוב עם גוונים נכונים מרכך אותו ומשדרג אותו.
    מעניין שכתבת טורקיז, תראי את השילוב בסרטון של הכחול עם הטורקיז, לקח לי זמן לספוג שילוב כזה. בכל מקרה זה אחד הסרטונים שאני מאוד אוהבת. מראה מוצלח!

    השבמחק
  33. ראיתי עכשיו בפייסבוק את הלק עלייך והוא הורס!

    השבמחק
  34. תודה יקירתי!
    יש לי הרגשה שיהיה הורס על כל אחת כמעט ;-)

    השבמחק
  35. אז גם האייליינר הזה עושה עיניים מעושנות ואוריינטליות, סטייל כחו(U)ל?
    יש לי בעיה עם עפרון כחול בעינים - אני אוהבת איך שזה נראה עלי בהתחלה, אבל אחרי כמה שעות הוא דוהה בצורה נוראית, קשה לי אפילו להתחיל להסביר..
    את יודעת במה נזכרתי תוך כדי קריאה? מתישהו, סביב סוף המילניום הקודם, היה טרנד כזה של ליפגלוס בצבע תכלת(!)
    אלו היו תחילת ימי הגלוס בארץ, והאווירה העתידנית-חללית היתה בעיצומה. אני זוכרת שקראתי טור בשבחי הגלוס התכול אצל ליסה פרץ, לא פחות, בימים שהיא עוד כתבה למעריב.

    השבמחק
  36. מרג'ורי - האייליינר הזה יעשה מה שתחליטי שהוא צריך לעשות. בגלל שהוא משמש גם כצללית הוא גם נוח לטשטוש ואפשר להגיע איתו ליופי של עישון. התוצאה ממש לא דומה ל"כחול" ששמים בתוך העין והוא כאילו זורם ומטשטש החוצה.
    מבינה את מה שאת כותבת על הדהייה, התייחסתי לבעיה הזו של הפיגמנט הכחול בפוסט. לפחות אצלך זה אחרי כמה שעות, יש עפרונות כאלו שמההתחלה הם כך. העיפרון כאן בפוסט עמיד ונשאר בדיוק אותו הדבר כל היום. אם את מתייחסת לעיפרון בתוך העין אז אין מנוס מלחדש בדרך כלל...
    לא נעים לי לומר אבל יש לי גלוס אחד כזה של לנקום עדיין, אולי הגיע הזמן לומר לו שלום...LOL
    עדיין פה ושם יוצאים מוצרי שפתיים כחולים, כמו בקולקציה עכשיו של מאק FASHIONFLOWER עם הליפסטיק Summer Shower שנותן ברק כחלחל...
    הבעיה עם ליסה פרץ שהיא ממליצה על הרבה דברים שהיא לא מיישמת בעצמה ולכן אני לוקחת הכל בערבון מוגבל... עכשיו כשהיא עורכת את גלריה יש את דורית לנדס שכותבת על איפור אבל רק על מוצרים חדשים, שום התנסות אישית אמיתית, לפעמים נסייניות. קיצור, לא מעניין...

    השבמחק
  37. i absolutely love mac products too! Just found your blog, glad i did xx

    השבמחק
  38. thanks dear, i'm glad too :-)

    השבמחק
  39. פוסט כיפי (כרגיל).
    לי יש עפרון עיניים כחול של סופטאץ'. בעבר הוא החזיק עליי טוב אבל בזמן האחרון הוא מוצא את דרכו אל מתחת לעין, שזה קצת מבאס. האמת ששמתי עין על העפרונות של קרליין. הבנתי שהם סופר עמידים :)
    גם צלליות כחולות אני אוהבת :) עם האייליינר אני לא מתפרעת ונשארת עם השחור.

    והלק מגניב. נחמד שיש את הבחירה לשים אותו עם או בלי שימר, למרות שזה קצת פספוס אם את לא מודעת לעצם קיומו של השימר.

    השבמחק
  40. תודה אירנה :-)
    זה בהחלט חשוב למצוא עיפרון כחול שלא ימרח, אחרת זה נראה כמו פנס...LOL
    הלק מגניב לגמרי, הרוב לא מודעות לעניין בכלל, חלקן חושבות שהוא עם שימר וחלקן שהוא בלי. אני זוכרת שמיטל כתבה עליו בפוסט ואמרה שהביא לא מבינה למה הסווטצ'ים ברשת עם שימר וששלה בכלל קרמי נקי...:-)

    השבמחק
  41. Thanks Pieter, it's great :-)

    השבמחק
  42. Great make up collection
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    השבמחק
  43. האיילינר והלק נראים כל כך טוב !

    עשית לי חשק לכחול. :-))


    נהנתי לקרוא, כמו תמיד ! ♥

    השבמחק
  44. תודה מעיינוש!
    כחול ממש מרענן ומחמיא, לא פלא שעושה חשק :-)
    נשיקות בובה <3

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails