2 בפברואר 2011

ידיים מלטפות




אומרים שיש שני מקומות שתמיד יסגירו את הגיל שלנו. הראשון זה אזור הצוואר וה- décolleté (מחשוף) והשני אלו כפות הידיים. אז בעוד שהראשון זוכה ממני להתעלמות מתמשכת (ולא, בושם לא נחשב לטיפוח...), כפות הידיים שלי זה משהו אחר לחלוטין. אני לגמרי מה שנקרא מכורה לקרמי ידיים. אני חושבת שהסיבה זה לא בגלל הפינוק והטיפוח אלא בגלל העובדה שאני שוטפת המון את הידיים מה שנותן תחושה שחסר איזה גימור לעניין שייתן תחושה נעימה ולא פריזית. אני מורחת קרם ידיים די הרבה ולמעשה בכל מקום שיש לי טישיו בבית (בסלון, בחדר המחשב וליד המיטה) יש גם קרם ידיים לידו. כמובן יש לי גם בתיק, במשרד וברכב (למרות שלא מומלץ להשאיר קרם בטמפרטורות קיצוניות). קרם ידיים מאוד חשוב לשימור העור בידיים, גם למראה (כתמים, קמטים, יובש), גם לגמישות וגם לתחושה. לא מפתיע בכלל שיש לא מעט גברים שמשתמשים בקרם ידיים. קל להבחין בידיים מטופחות אבל אי אפשר לפספס ידיים שאינן מטופחות. זה איבר בגוף שחשוף כמעט תמיד, וכל זמן בפעילות, אנחנו לוחצים ידיים עם אחרים, מדברים עם הידיים, אוכלים, מקלידים, מנפנפים בשיער ומה לא. הכל עם הידיים. חוץ מזה שעל ידיים מטופחות הציפורניים שמרוחות בלק יראו הרבה יותר טוב...

כפפות עור (Ralph Lauren): שומרות על עור הידיים מפגעי הקור

קרם ידיים זה משהו מאוד אישי ומשתנה בהתאם לצורך, לתחושה ולריח וגם כל אחת מורחת קרם ידיים בצורה אחרת. אני חושבת שצורת המריחה משפיעה על דעתנו על הקרם. אף פעם לא הבנתי את אלו שמניחות את הקרם בתוך כף היד ואז מורחות. בצורה כזו הקרם בהכרח יהיה דביק וכבד יותר באופן יחסי לעצמו. אני למשל מניחה מעט מהקרם על גב כף היד. זה מאפשר לסגור את הקרם ולהחזיר למקום ואז לחכך בעדינות את גב כף היד עם היד השנייה ואח"כ למרוח על כל כף היד. זה אומר שהמסה הקריטית של הקרם הולכת לעור שבאמת זקוק לו ומעט ממנו לפנים כף היד מה שמונע את התחושה הדביקה. חשוב שנדאג לכפות הידיים שלנו בכל עונה. בקיץ גם מזיעים מצד אחד וגם מייבשים את העור במזגן לכן חשוב לרחוץ את הידיים היטב ומיד למרוח קרם קליל. גם בחורף לטפח עם קרם עשיר מעט יותר שיטפל ביובש הפוטנציאלי וכמובן לא לשכוח כפפות שוות שיגנו על העור. יש לי הרבה קרמים לידיים ואני תמיד שמחה לנסות חדשים כשהבחירה בהם משתנה בהתאם לחשק ולהזדמנות. עם זאת, יש לי שלשה קרמים שמלווים אותי באופן קבוע ולכל אחד מהם פונקציה אחרת שעליו למלא.

קרם ידיים של קלרינס: איכותי לשוטף

ה- Hand and Nail Treatment Cream של קלרינס הוא קרם שמלווה אותי כבר שנים ארוכות ועומד בכל הקריטריונים שהייתי מצפה מקרם הידיים היומיומי שלי. מדובר על קרם קל יחסית בעל גוון קרמי ולא לבן. יש לו ריח עדין ולא שתלטן של צמחים/פרחים מחומרים טבעיים בדומה לכלל מוצרי החברה. הוא קל למריחה ונספג במהירות בעור שמקבל ברק טבעי. משאיר תחושה קטיפתית נעימה ולא דביקה שמלווה אותי עד רחיצת הידיים הבאה... הקרם מוגדר כמרכך עור הידיים ומחזק את הציפורניים. אז את הריכוך הוא עושה, את החיזוק אני לא ממש יודעת כי אני עם לק כל הזמן ולכן אין מגע ישיר בציפורניים, אבל בואו נאמר שלא הייתי בונה על החיזוק הזה... עם זאת, שימוש בכל קרם ידיים הוא הזדמנות למריחה גם על העור שמסביב לציפורניים שנוטה להתייבש בצורה תכופה הרבה יותר. בניסיונות שלי במשך השנים נתקלתי בלא מעט קרמים מוצלחים לידיים אבל לא מצאתי קרם שהרגשתי ש"זכאי" להחליף אצלי באופן תמידי את הקרם הזה. אגב, לפני כמה זמן מצאתי את הקרם הזה בארה"ב בגודל מוקטן מהרגיל (50 מ"ל במקום 100 מ"ל) מה שנוח לי יותר בנשיאה בתיק ומיד נרכשו כמה יחידות ליתר ביטחון...

קרם ידיים של אליזבת ארדן: אינטנסיבי וקריר

יש תקופות שהידיים יבשות יותר או מגורות, בדרך כלל בעקבות רחיצה מאסיבית של הידיים או בתקופת החורף. במקרים כאלה צריך קרם אינטנסיבי הרבה יותר שיטפל בבעיה. אני משתמשת ב- Intensive Moisturizing Hand Treatment מסדרת שמונה השעות המפורסמת והותיקה של אליזבת ארדן שאמנם אינו נמכר בארץ, אבל לא נורא. התמחור בארץ של מוצרי הסדרה הזו ע"י היבואן אלפא פשוט מופרך ומומלץ לרכוש אותם רק בחו"ל, בהזדמנות אכתוב על זה בפירוט. בכל מקרה, מי שמכירה את הסדרה יודעת שהמוצרים שלה הם לא מוצרי טיפוח מפנקים רגילים. הם מאוד אינטנסיביים עם ריח דומיננטי. גם הקרם הזה הוא יחסית כבד וסמיך עם ריח חזק של מנטול חריף שנספג לחלוטין בעור תוך מספר שניות. התחושה היא שהידיים ממש סופגות את כל הלחויות שהוא מעניק ויש תחושה קרירה מעט. מרגישים שעושה את העבודה. יש מי שמורחות במקרי יובש קיצוני את הקרם הקלאסי בסדרה על כל הידיים אבל מבחינתי זה ממש בלתי אפשרי כי הוא מאוד שומני ולא נעים במגע בכף היד ויש מספיק מה לעשות איתו גם בלי להפוך אותו לקרם ידיים. עם זאת, במידה והיובש קיצוני אני נעזרת בקרם הקלאסי נקודתית על האזור שיבש או ב- Rosebud Salve שכתבתי עליו בפוסט על הצינון החורפי.

קרם ידיים של פנג'ל: ביצועיסט משחתי

כמובן שזמן טוב לטפח את כפות הידיים הוא בלילה, הזדמנות נהדרת להשתמש בקרם אינטנסיבי וכבד יותר. לכן כבר שנים מדי לילה אני מורחת (תחזיקו חזק...) את קרם הידיים פנג'ל גם על כפות הידיים וגם במרפקי הידיים שאסור להזניח אותם. אז כן, מדובר על קרם בעל תדמית של "דודות", יחסית כבד עם ריח של "פעם" (והכוונה היא לא לוינטג'...). יש מי שיגידו שהוא שמן ודביק אבל הוא למעשה יותר סיליקוני ולכן נקלט טוב בעור אך מותיר עור מעט דביק ומבריק יחסית. אני חושבת שאחרי כל כך הרבה שנים איתו אני כבר לא מרגישה את זה. כאילו העור שלי התרגל אליו. על אריזת הקרטון של הקרם מצויין תאריך התפוגה, דבר חשוב שמרבית חברות הקוסמטיקה ממש לא מקפידות עליו ומציינות לרוב רק תפוגה מתאריך הפתיחה. טוב היו עושים באינטרקוסמא היצרן אם היו מציינים את התאריך על השפופרת עצמה כי מי שומר בכלל את אריזת הקרטון? אני גם אוהבת את זה שהוא מגיע אטום וצריך "לחורר" את הפיה עם המכסה, ממש כמו במשחות רפואיות. גם הרמטי והיגני וכן, גם משחתי יותר מקרמי. כך שבניגוד לשני הקרמים הקודמים שמתהדרים במילה Treatment עליהם, הקרם הזה נטול המילה Treatment ולכאורה אינו מתיימר להיות משהו מיוחד, אבל בהחלט נותן תחושה טיפולית. בכל מקרה מבחינתי זה בהחלט קרם שנותן תמורה למחיר ואני מאוד מרוצה ממנו. בבוקר אני קמה עם ידיים אווריריות ועור גמיש. הקרם מגיע בשפופרת מתכתית, לא משהו שאני מחבבת במיוחד. ראשית המגע פחות נעים, מתכתי קריר וגם שורט דברים שנמצאים בסביבתו, במיוחד אם הוא זרוק בתוך התיק. שנית, זו אריזה מועדת לפורענות כי יש סבירות לא קטנה שבאיזשהו שלב תקרע. בעבר היו לי קרמים של חברות אחרות שהגיעו גם בשפופרת מתכתית כזו אבל דקה יותר ומתישהו לקראת אמצע הקרם, בשלב שדוחפים את הקרם לכיוון "היציאה", נוצר קרע בצידי השפופרת מה שהופך את הקרם לפצצת זמן מתקתקת שכן יש לגמור אותו מהר מאוד או להעביר אותו לכלי קיבול חלופי. במקרה הזה בגלל שהקרם קבוע בשידה ליד המיטה זה פחות קריטי לי.

פברואר ב- GLAMOUR: קים קרדשיאן בפוזה מבטיחה...

מכירות את זה שרוצים לעלעל במגזין אבל לא מצליחים להעביר דפים? כאילו זה מחליק לנו מהאצבעות? אז כשהידיים מרוחות בקרם ידיים התחושה אינה פריזית כי אם קטיפתית וכך קל יותר לדפדף ולהתעדכן בכל הטרנדים והחידושים האחרונים במגזינים.


ID

Hand and Nail Treatment Cream
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 137 ש"ח

Elizabeth Arden
Eight Hour Cream
Intensive Moisturizing Hand Treatment
גודל: 75 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 17 דולר

fenjal
Classic
HAND CREAM
גודל: 80 מ"ל
ייצור: ישראל / שוויץ
מחיר: 10 ש"ח
 

94 תגובות:

  1. אני אוהבת בזמן אחרון את קרם ידיים של מורז(חברה ישראלית). אחד הטובים שניסיתי ורכשתי אותו במחיר מצחיק של 13 ש"ח.
    לי אין עור יבש ולמרות זאת במיוחד בחורף אחרון גיליתי את חשיבותו של קרם ידיים.
    בהחלט אחד המקומות החשובים ביותר בגוף מבחינה חיצונית...ניתוח פנים להרמה ומיצוק עור תמיד אפשר לעשות אבל את עור הידיים אי אפשר והוא זה שבאמת מסגיר את הגיל האמיתי.
    כמו תמיד, פוסט מעולה :)

    השבמחק
  2. מרינה, שמעתי המלצות על הקרם ועוד לא יצא לי לנסות אותו. בהחלט מחיר זול.
    מה שכתבת זה בדיוק העניין, אין דרך לטפל אח"כ בבעיות באזור הזה. מעכשיו צריך להיות בפוקוס.
    תודה :-)

    השבמחק
  3. שיו מרינה הקדימה אותי!
    מרינה! חצופה! עד שאני מגיעה בזמן! ~פרצוף כועס~

    קרם ידיים זה משהו יחסית חדש אצלי. כנראה הזדקנתי.. עד לאחרונה לא היה לי צורך בו.. עכשיו יש לי צורך בו משתי סיבות - 1. כמו שאמרתי הזדקנתי ו 2. הבריכה מייבשת לי ת'צורה. פעמיים בשבוע בריכה עושה שמות בעור הידיים שלי טוב נו, לא רק אבל בעיקר.

    קרם הידיים המנצח שלי הוא וניל של סבון. והסיבה לכך היא אחת ויחידה - יש לו ריח נעים מה שמזכיר לי לשים אותו מלכתחילה.. חוץ מזה מבחינתי הוא עושה את העבודה שזה מה שחשוב..

    אגב, גם אני מורחת קודם על גב כף היד. אין לי הסבר ללמה אני עושה ככה ולא אחרת. ככה אמא שלי עושה וככה למדתי אני.. עד לרגע שכתבת את זה, לא חשבתי על כמה זה פונקציונלי ככה ולא אחרת.

    אגב, אאל"ט גם אליזבת ארדן וגם פנג'ל שייכים לרשימה השחורה שלי, כך שזה משאיר לי לדגום רק את הקלריס. מה שכן, בכזה מחיר הוא ישאר בחנות :P

    גם הקרם של סבון מגיע בשפורפרת מתכת שכזאת וזה באמת די מעצבן. לי זה מסתדר בתיק איכשהו אבל הייתי שמחה אם האריזה היתה אחרת.. היתרון היחידי שאפשר לכווצ'ץ את המשחה לאורך השימוש בה (בתקווה שלא "תקרע") שזה די נוח מבחינתי.

    בפעם הבאה שלא אצליח לעלעל בדפים במשרד אוציא במהרה את קרם הידיים ;)

    השבמחק
  4. חחח מיטל, חשבתי שתסתפקי בפעם אחת שהיית ראשונה :-)

    יש לקרם של סבון ריח טוב שזה הדבר המרכזי בו כמו שאמרת כי הוא בסה"כ חביב. ממוצע. השפופרת המתכתית שלו דקה ומחרידה שנקרעה לי!!

    בהחלט מאוד פונקציונלי למרוח ככה, לא מכירה דרך טובה יותר.

    על הקלרינס יש מבצעים מדי פעם ואפשר גם בחו"ל.
    אבל יש מספיק קרמים טובים בשוק, ממש לא חייבים אותו.

    ואחרי שאת מעלעלת במגזין גם תעדכני בחידושים :-)

    השבמחק
  5. מה אני אגיד לך, אני גרידי..

    הקרם של סבון מספק אותי עם מצב היובש, המצב לא עד כדי כך קשה. בגדול יש לי עור די מלוחח אם אפשר לכתוב את זה ככה. אבל באמת בתקופה האחרונה אני מתחילה להרגיש שאני צריכה קרם ידיים (וגם קרם גוף..) אז כל עוד הוא עושה את העבודה ומושך אותי לשים אותו בגלל הריח - מעולה!

    לא כתבתי שאעלעל במגזין, אלא בניירת של העבודה :P
    אני לא טיפוס של מגזינים ממש..
    היום חיכיתי שעה (!) לתור ובעודי יושבת משועממת הוצאתי את הקינדל והתחלתי לקרוא..

    השבמחק
  6. לא בגלל הטיפול ביובש הקרם של סבון ממוצע לדעתי, אלא בגלל התכונות שלו. הספיגה לא מדהימה, הביצועים לא מרשימים מדי והאריזה יפה אך לא נוחה. כמו שאמרתי - ממוצע...

    אה טוב, יש גם כאלו בינינו שגם עובדות...LOL
    שמחה שמצאת את האיזון (מצאת?...) בין הקינדל לחיים האחרים שלך ;-)

    השבמחק
  7. את באמת מסתדרת עם הפנג'ל? קניתי אותו פעם, בפרץ נוסטלגיה ומחווה לסבתא וכל כך התאכזבתי.
    אני משתמשת עכשיו בקרם גזר (כן כן) של חברה בשם YES TO CARROTS, לא פחות, במטרה להימנע ככל האפשר מפראבנים ושאר חומרים משמרים.
    האמת- הוא מעולה, מריח ממש טוב (ולא כמו גזר), ועלה רק 19.90 בטבע-קסטל.

    השבמחק
  8. מרג'ורי, כמו שכתבתי - אני כבר כל כך רגילה אליו שאני לא מרגישה את התופעות החריגות שלו. אני גם שמה אותו מיד לפני השינה. לא משהו שאני באמת צריכה להתמודד איתו לאחר המריחה.

    תודה על ההמלצה. אני חושבת שקראתי אצל עדן גם המלצה על הקרם גזר הזה. ינוסה בהקדם!

    השבמחק
  9. דנרה ,בניגוד לפוסט הערפדים האחרון שפשוט לא הגבתי אלא רצתי לקנות את הלק המדובר.... הפעם יש לי מה לכתוב.....
    גם לי יש קרם ידיים בהמון מקומות מהסיבה שכל פעם שמתחיל החורף עור הידיים שלי יבש בטירוף.
    יש לי את קרם הידיים של ניטרוג'ינה וגם של Lavido בריח לוונדר שאני מאוד אוהבת,
    אבל לפני כשנה חברה שלי אמרה לי שאני חייבת לנסות את הקרם של פנג'ל שהוא מעולה, עיקמתי פרצוף, אבל היא הביאה לי שפורפרת אז ניסיתי. האמת ? מאז אני משתמשת בו המוןןן יש לי אריזה בתיק ובמשרד הוא מעולה מבחינתי ועוזר לי המון נגד היובש. בנוסף כמו שכתבת מחיר מעולה !
    פפפפפ...יצאה לי מגילה..... :-)

    השבמחק
  10. עבורי הוא נספג מהר (ואני באמת שונאת תחושה דביקה של קרם ידיים, בגלל זה יש הרבה כאלה שאני לא מסוגלת לסבול) הביצוע שלו מתאים לצרכים שלי (כרגע, חכי חכי עוד צפויה לי עוד הזדקנות :P) והאריזה לא יפה ונוחה בצורה סבירה (אמרתי שאני דווקא אוהבת שהוא "קטן" ככל שמשתמשים בו)

    לאחרונה יש לי תחושה שכל מה שאני עושה זה לעבוד ולהתאמן.. כל השאר בקושי מקבל את הזמן הראוי...
    ומככה עולה שכן, אני אפילו לא מספיקה לקרוא בקינדל כי אני כל הזמן עייפה...

    מצד שני, אתמול שחיתי בפעם הראשונה חתירה מלא!

    השבמחק
  11. אורלי יקירתי, את מוזמנת להגיב תמיד לפני שאת רצה שנדע למה לצפות אצלך בהמשך בבלוג :-)
    אני מתה על ריח לוונדר אז בטוח אבדוק את הקרם.
    טוב לשמוע על הפנג'ל, בהחלט עושה את העבודה במחיר שווה במיוחד.

    השבמחק
  12. מיטלי, אם הקרם טוב לך ואת נהנית ממנו זה הכי חשוב.
    עם הקינדל קצת נסחפת בהתחלה כמו כל דבר חדש שאנחנו מתלהבים ממנו.
    נראה לי שעכשיו הוא בתפקיד הראוי לו. בשימוש כשיש זמן ובא ולא משבש את החיים....

    סחתיין על החתירה! זה ממש לא פשוט.
    חוץ מזה שזה מעצב את הגוף בצורה מדהימה אז שווה להתמיד.

    השבמחק
  13. הקינדל לא מקבל את המקום שהייתי רוצה שיקבל. אם היתה לי יותר אנרגיה ולא הייתי נשפכת כשאני באה הביתה או עפה מפה לשם כל יום הייתי יושבת לקרוא בכיף, בכמות שמתאימה לי.

    ולגבי השחיה, זה תענוג!! אני שוחה בקבוצה. בהתחלה (7 שבועות) שחיתי עם עוד מישהי (לפעמים עוד 2 גם כן) שלא יודעים חתירה כמוני, ועכשיו בפעם הראשונה הצטרפתי לקבוצה עצמה ושחיתי איתם בערך 3/4 אימון.
    היה מדהים!

    השבמחק
  14. גם אני שמה את הקרם על גב כף היד, פשוט כי נוח לי ככה יותר. לא יודעת למה :)

    גרמת לי לרצות לנסות את הקלרינס, אבל עם צרכי הלחות של הידיים שלי אני חושבת שזה מחיר גבוה מדי בשביל קרם ידיים (אני כרגע משתמשת בקרם של בודי שופ ב-30 ש"ח והוא לגמרי מספק את הסחורה :))

    השבמחק
  15. מיטל, בסוף מוצאים את האיזון להכל לפי סדר העדיפויות שלנו.
    אני מעריצה אותך עם השחייה.
    הלוואי שהייתי שוחה במקום הספינינג.

    אירנה, אני לא חושבת שיש סיבה לשלם הרבה כסף לקרם ידיים אם יש משהו מוצלח במחיר ראוי. אני חושבת שאצלי זה כבר מההרגל.
    באיזה קרם את משתמשת שלהם? בודי שופ בארץ?

    השבמחק
  16. הפנג'ל כ"כ דודתי ונטול שיק שאפילו אם הוא מצוין הוא לא מזמין אותי לקנות אותו...קצת מבאס , שישקיעו קצת במוצר !
    אני עם מרינה, אני שנה שלישית עם מורז בחורף ומצויידת ב-3 שפופרות והוא מעולה מעולה מעולה! אחד הטובים שנתקלתי בהם אי פעם.
    סיקרנת אותי לגבי זה של קלרינס אם כי הוא לא יעשה את העבודה אם הוא תחליבי.
    על קרם שמונה השעות שמעתי ניסים ונפלאות [יש לו ריח?] ....

    השבמחק
  17. היי דנרה,
    גם אני מורחת קרם ידיים מגב היד, אבל אף פעם לא הקדשתי מחשבה למה זה. פשוט אינסטינקט, ואהבתי את ההסבר :)

    אני מאוד אוהבת את קרם הידיים של לאוקיטן, שגם הוא מגיע בטיובה ממתכת די דקה וזה אכן מעצבן, וזו הסיבה שהוא לא איתי בתיק.

    איתי ובמשרד כרגע אני משתמשת בקרם ידים של בודי שופ (מאסק, אלא מה :), בעיקר בגלל הריח, וגם בגלל שהוא לא כ"כ דביק ונוח אח"כ לעבוד איתו על המחשב.

    השתמשתי בעבר גם בפנג'ל, וגם ב... תחזיקי חזק..... ולוטה - זוכרת את זה?
    המורה שלי בכיתה א' היתה מורחת אותו במהלך השיעור, כנראה בגלל הגירים, וכל פעם שהשתמשתי בו עשיתי קפיצה לכיתה א'... אבל האמת שהוא היה טוב. שומני קצת אבל טוב.

    השבמחק
  18. בולשת, אני שמחה שהפנג'ל מעורר פה את הכי הרבה תגובות. אולי זה לא צריך להפתיע. מעניין.

    כתבתי כאן על קרם הידיים בסדרת שמונה השעות לא על הקלאסי שאני מניחה שעליו שמעת כי הוא המפורסם.
    לקרם הידיים הזה כמו שכתבתי יש ריח מנטול חריף. זה לא קרם לפינוקים...LOL

    השבמחק
  19. קורין, תמיד אני מנסה להבין את ההיגיון בפעולות. שמחה שיש עוד כמוני, אני האמת לא רואה הרבה שמורחות ככה.

    מסכימה. לדעתי קרם הידיים שלהם הורס (!) עם אריזת וינטג' יפה אבל מבאסת ולא פרקטית.

    גם את עם בודי שופ? אתן מפתיעות אותי כי ממש לא צפיתי את זה. אז בבקשה פרטים איך קוראים לו ואם מדובר על בודי שופ בארץ או בחו"ל.

    אחח! חיכיתי מישהי שתזכיר את הקרם והתופעה - ולוטה! שנים שלא ניסיתי אותו.
    אולי אקנה אחד לנוסטלגיה... LOL
    אהבתי את הקטע עם כתה א'. רק בשביל זה שווה להמשיך להשתמש בו ;-)

    השבמחק
  20. של בודי שופ בארץ
    http://www.bodyshop.co.il/shop.asp?CatID=30
    אני חושבת שיש להם רק סוג אחד, פשוט לפי ריחות.

    משתמשת במאסק כי הריח מעולה :)

    השבמחק
  21. תודה קורין :-)
    נראה יופי במחיר מעולה.
    יבדק בהקדם גם המאסק שלך וגם הלבנדר!

    השבמחק
  22. למרות שהוא קצת סבתאי במראה ובריח אני מאוד אוהבת את פינג'ל. והכפפות שלך הורסות!

    השבמחק
  23. תודה מותק, יש לך טעם טוב :-)

    השבמחק
  24. כן, בודי שופ בארץ.
    אני משתמשת ב-Nature שלהם.

    לצערי עוד לא יצא לי לנסות מוצרים של בודי שופ בחו"ל, אבל ברגע שייצא אני אקפוץ על ההזדמנות :)

    השבמחק
  25. תודה אירנה :-)
    ראית שגם קורין המליצה על הקרם?
    אחרי ההמלצות שלכן זה דורש בדיקה שלו כמובן.

    השבמחק
  26. אני גם מכורה לקרם ידיים, בחורף המצב מחמיר עוד יותר. אני שוטפת ידיים כל הזמן גם בגלל העבודה וגם בגלל כל הוירוסים שיש עכשיו (ועדיין נדבקתי והיום שתיתי כבר 3 פעמים תה, מקווה שיעבור מהר).
    אני שמה בתוך היד ואז מורחת (הפוך מכולם לפי התגובות :) כי הכי מציק לי יובש של כף היד עצמה והמגע של הידיים אחת עם השניה.

    לא ניסיתי את הקרם של קלרינס ולא נראה לי שאנסה, בגלל המחיר כמובן כי את המוצרים שלהם אני מאוד אוהבת.

    אין על כפפות מעור בחורף, גם שומרות על הידיים וגם הכי סטייל.

    פנג'ל מעולה! בדיוק נגמר לי.
    כרגע אני עם MORAZ קבוע בתיק ויש לי עוד 2 ספאר בבית (קניתי ב-10 ש"ח).
    בניגוד למרג'ורי אני לא אהבתי את הקרמי ידיים של YES TO. לא הרגשתי שום אפקט של "לחות" אחרי 10 דקות עם הקרם.

    השבמחק
  27. עדן,כמכורה אחת לשנייה אני ממש מבינה אותך.
    גם אני בסרטים לרחוץ את הידיים עם כל החיידקים ושאר הדברים הטובים שמסתובבים.
    מקווה שיעבור לך מהר ושתרגישי טוב.

    את מורחת את הקרם כמו רוב אלו שאני רואה. כנראה אנחנו פה החריגות... LOL

    אין ספק שמוצרים שיקרים מאוד יחסית למחיר הממוצע בקטגוריה שלהם הופכים לפחות נגישים.
    טוב שבתחום קרמי הידיים יש מספיק חלופות מוצלחות במחירים ידידותיים יותר.

    כפפות זה סטייל לגמרי. סטייל גם שווה וגם פרקטי.

    אני מבינה מהתגובות שכמעט אין מי שלא השתמשה או משתמשת בפנג'ל. יפה.

    המורז כאן חוזר על עצמו. נשמע אטרקטיבי בהחלט.
    זכרתי שראיתי את הגזר אצלך, לא זכרתי מה היתה ההמלצה.
    זה רק מראה עד כמה ההתרשמות מהקרמים האלו אישית בתחושה.

    השבמחק
  28. אנונימי3.2.2011, 10:35

    דנרה
    רגע של נוסטלגיה אצלך עם הפנג'ל והולוטה שקורין הזכירה...עתיק אבל טוב.
    לגבי רחיצת ידיים מסיבית, אני מאד אוהבת את הג"ל/סבון אלכוהול שלא צריך לשטוף. גם מנקה גם מחטא וטוב שיש בתיק כשצריך לשטוף ידיים ואין ברז/סבון בסביבה.

    השבמחק
  29. לגמרי נוסטלגיה אורית :-)
    אני לא משתמשת בחומרים ללא שטיפה למרות שהם באמת פופולריים, לא מתחברת אליהם.
    לכן אני מחזיקה מגבוני חיטוי לידיים בתיק, לכל מקרה שלא יהיה.

    השבמחק
  30. קרם ידיים זה אחד מהמוצרים שאפשר לומר שלא באמת הצלחתי לאמץ. למזלי אני לא סובלת מיובש (גם לא ברגליים. מעולם לא הסרתי עור קשה ברגל או משהו כזה. פשוט אין לי), ורק בשנתיים/שלוש האחרונות יצא לי להשתמש בקרם ידיים בחורף. השנה כמעט שבכלל לא, וככלל, זה מוצר שאני לא אוהבת במיוחד. ניסיתי המון סוגים(גם יש לי בבית לפחות עשרה סוגים שונים) - שמנוניים יותר ושמנוניים פחות, אבל בגדול, תמיד יש לי תחושה לא נעימה בידיים כשאני שמה קרם. אולי כשיגיע הזמן שהידיים שלי באמת יזדקקו לזה אוכל להעריך קרמי ידיים. עד אז נראה לי שאמשיך להימנע...

    השבמחק
  31. וניטי, זה באמת עניין של הרגשה אישית. מכירה לא מעט שלא משתמשות.
    אבל השורה התחתונה שלי היא שזה מוצר טיפוח. לא טיפולי ליובש בהכרח.
    זה כמו שלא אמרח קרם לחות בפנים כי יש לי עור מעולה בלי קמטים.
    יש מספיק סוגים מוצלחים בשוק שנספגים מיידית.
    אולי זה עניין של הרגל שצריך לאמץ.
    לדעתי מי שמחכה לזמן שתוכל להעריך את זה, כנראה זה יהיה מאוחר מדי...;-)

    השבמחק
  32. אני לא כל כך מאמינה לקטע הזה. אני לא באמת חושבת שקרם לחות מונע או מעכב התקמטות. יש חומרים אחרים שהוכחו כמעכבי התקמטות, אבל אלה חומרים רפואיים עם חומר פעיל חזק, לא מסוג החומרים שיש במוצרי קוסמטיקה. כשיש עור בעייתי או יובש זה משהו אחר (כי במקרים כאלה יובש עשוי לגרום לתהליכים דלקתיים שמצדם כן גורמים להזדקנות מוקדמת). זו שטיפת מוח כזאת שמחדירים לנו כדי שנקנה מוצרים. אני לא קונה את זה - אם כי כן משתמשת בקרם לחות לפנים, אבל בגלל שיש לי צורך בכך, לא כי אני חושבת שזה ימנע אצלי קמטים.

    השבמחק
  33. מסכימה שזה לא מונע, אבל בהכרח מעכב.
    מי שבאופן שוטף לא דואג ללחלוח של העור בכל אזור שהוא, העור יושפע מזה. קל להבחין בזה למשל אצל מי שלא משתמשות בקרם גוף.
    זה לא רק גנטיקה, זה גם פגעי הסביבה. לדוגמה, אם לא הייתי שנים משתזפת בטוח לא היו לי כתמי הפיגמנטציה למשל, לפחות לא בעוצמה הנוכחית שלהם.
    אני הראשונה שאומרת לא לקנות מוצרי קוסמטיקה שמבטיחים נסים ונפלאות, זה לא יקרה, אבל תחזוקה מינימלית היא הכרחית, גם למראה וגם להרגשה.

    השבמחק
  34. בהכרח מעכב? אני לא מכירה מחקרים מדעיים תקפים (כאלה שלא מומנו על ידי חברות קוסמטיקה) שטוענים טענה כזאת. אני לא משתמשת בקם גוף ועור הגוף שלי מצוין וטוב בהרבה משל חברותיי, בנות גילי, שמכורות לקרמי גוף.
    הטענה שלך לגבי פגעי הסביבה היא נכונה. ברור ששמש ופגעי סביבה מאיצים את הזדקנות העור. כל מה שאני טוענת זה שאין שום הוכחות שהקרמים מתקנים פגמים כאלה (זה שהיצרניות טוענות שהם מתקנים לא באמת מוכיח את זה). שוב, ישנם חומרים רפואיים בריכוזים חזקים (רטין A וחומצות אלפא הידרוקסי למשל), שהוכחו כמשפרים מעט את מצב הקמטים. אבל אין שום מחקר שהראה שקרם ידיים או קרם לחות קוסמטי עושה זאת.

    השבמחק
  35. וניטי, לא מדברת על תיקון.
    כלום חוץ אולי מהתערבות כימית לא יתקן משהו שכבר נפל עלינו.
    לכן כדאי לתחזק.

    השבמחק
  36. אין לי ויכוח עם הצורך לתחזק. יש ויכוח עם יכולת ה"תיחזוק" של הקרמים הקוסמטיים, שיעילותם גם בתחום זה מעולם לא הוכחה.

    השבמחק
  37. התכוונתי - שזה לא הוכח במקרים של כאלה שאינם סובלים מעור יבש או בעייתי.
    (מצבים של יובש כן מוכחים כעשויים להאיץ דלקת)

    השבמחק
  38. אוקיי, סבבה.
    אני איתך.

    השבמחק
  39. אנונימי3.2.2011, 12:47

    בדיוק *ה*פוסט בשבילי!

    אז כאחת שסובלת מעוד מנוזק בידיים, תוצאה של שנים של עבודה עם כימיקלים בחדש החושך (אפילו ששמתי כפפות, הן נמסו. אפילו שיש לזה מלקחיים, הן תמיד "טובעות")
    אז כאחת כזאת כלל ראשון שאני משתדלת ליישם הוא כפפות כשמנקים- אפילו אבק, אפילו לשטוף כוס אחת.
    אחת לשבוע אני עושה לידיים פיליניג משמן זית וסוכר. ככה במטבח.
    למריחה, אז הקלרינס באמת עושה עבודה נאמנה, אבל הוא יקר מאוד בשביל קרם ידיים שנגמר אצלי בשבוע.
    שנים השתמשתי גם בפנג'ל וגם בניטרוג'ינה.
    אבל לאחרונה גיליתי את סנסי טבע. הקרם ידיים שלהם, הוא אפעס לא משהו, גם לא זה שבנוסחה המרוכזת.
    אבל הקרם רגליים לעומת זאת, לא ממש עושה עבודה מדהימה לכפות הרגליים שלי, בטח שלא בחורף, אבל לידיים הוא אגדה. הוא מאוד עשיר, עם ריח מדהים, נספג בקלות. התקל היחדי איתו, זו האריזה, היא יפה ואלגנטית (עד כמה שקרם יכל להיות) ואפילו הפקק נוח לפתיחה ולסגירה, כולל למי ששמה את עיקר הקרם קודם בתוך כף היד (לא אני בד"כ) אבל!! אי אפשר לחלוב את הקרם עד הסוף, בטח שלא בצורה נוחה.

    השבמחק
  40. נטע, למה שאת מתארת, הקלרינס כבודו במקומו, אבל את צריכה משהו יותר רציני ואינטנסיבי באמת כמו הפנג'ל.

    אני גם עושה פילינג לידיים כשאני נזכרת בזה אבל בתכשיר ייעודי לזה. אף פעם לא הייתי חזקה ב"הכנה בייתית"...

    לא שמעתי על הקרם הזה. איפה קונים אותו? דומה לפנג'ל?

    השבמחק
  41. אנונימי3.2.2011, 13:07

    בעדן טבע יש ואני חושבת שהתחיל גם בסופר פארם. עולה כ-25 ש"ח ולפעמים יש 1+1.
    הפנג'ל הוא, יחסית, סתם שומן רווי, תמיד מרגיש לי כמו מרגרינה על הידיים.
    יש לי תכשיר ייעוד, רק שאף פעם הוא לא כזה זמין.
    במטבח לעומת זאת, יש לי כלי קטן לשמנ"ז להגשה לשולחן (אצלנו כל אחד מתבל את הסלט בצלחת) ואחת לשבוע, בד"כ שישי בצהריים הוא על סף סיום וצריך למלא מחדש. אז אני לוקחת כפית סוכר ביד, שופכת על השמנ"ז שנותר ומעסה. שמה שוב את הידיים בכפפות (עם כל הווג'עראס) שוטפת טוב טוב את הכלי של השמנ"ז כולל כל הסט עם המלח, פלפל, בלסמי, חומץ. מסיימת את ניקיון השיש וכו'. ואז מורידה את הכפפות- הן הולכות לפח מטעמי היגיינה שבועית ורוחצת את הידיים טוב טוב במיים חמים וממשיכה לעסות תוך כדי. ה"השרייה" מרככת את העור וככה הוא ממש מוריד שכבה רצינית ממנו. כמובן שאח"כ מייבשת טוב ומורחת קרם.
    אגב, היו לי כמה קרמים לעינים, פנים וכד' שהתחילו לחרבש לי ת'פרצוף או שעבר התוקף שלהם או שסתם הריח שלהם השתנה {זה אמור שהם מתחילים להתקלקל}
    אז גם הם נכנסו לשימוש לידיים, רגליים, תוחעס...

    השבמחק
  42. נטע, זה ממש מחיר מעולה כך ששווה לנסות בכל מקרה.
    אנסה את ההמלצה עם שמן הזית והסוכר בשיטה שאת מתארת כאן. לא בטוחה שאצליח להתמיד...
    אבל זה נשמע בוסטר של לחות. ממש מסכה אינטנסיבית עם פילינג עמוק :-)
    אני לא מסוגלת להשתמש בקרמים כאלו שמשהו השתנה בתפקוד שלהם. אצלי ישר לפח. יפה שאת מוצאת להם שימוש.

    השבמחק
  43. אנונימי3.2.2011, 13:15

    נ"ב על המגזין, ובכלל עיתונים, ספרים דפים וכיוב'.
    עוד יותר חשוב כדי להימנע מהמנהג המגונה, דוחה, מגעיל, שבט דוב המערות סטייל, שמלקקים את קצה האצבע בפומית השפה כדי לקבל אחיזת דיפדוף טובה יותר.

    השבמחק
  44. אנונימי3.2.2011, 13:17

    אז את הקרמים האלו, תשמשי, עם ימבה צמר גפן, בשביל נקות ולהבריק מוצרים מעור- תיקים, ארנקים, נעליים, במקום המוצר הייעודי. זה יתן להם חיים מחודשים.

    השבמחק
  45. מצחיק שאת כותבת את זה נטע.
    רציתי לכתוב את זה בסוף של הפוסט אבל זה יצא כל כך מגעיל שמחקתי....
    קיוויתי שמי שיקרא יבין את הרמז להימנע מהמנהג המגונה הזה ולעבור לקרם ידיים במקרים כאלו...

    מסכימה, להשתמש בקרמים שפגו זה בהחלט רעיון טוב להברקה וגמישות למוצרים!

    השבמחק
  46. כמה חיכיתי... [כלל לא בכיתי :(]
    קרם ידיים זה מאסט, תמיד אהבתי למרוח קרם ידיים, חלק מטיפוח שוטף, עומד במקומות אסטרטגיים מול העיניים בפארם למה לא?
    שנים רבות השתמשתי בקרם של נוטרוג'ינה, (אינו זול גם בחו"ל) קומפקטי, נספג בקלות ונמכר רבות במחיר מוזל בזוגות, אחד לשידה ואחד בתיק. בתקופה האחרונה הוא לא מספיק, עד הפוסט שלך חשבתי שזה הקרם ועכשיו...זה הקרם!
    את קרם 8 שעות הקלאסי של ארדן לא אהבתי (מזלי שאיני טסה הרבה :)), לפי התיאור שלך לא אוהב גם את בן משפחתו. ההתנסות היחידה שלי עם קרם ידיים יוקרתי הייתה כשהתפתיתי לקרם הידיים של כריסטיאן דיור, גרופית של איפור וליפסטיקים של דיור(מסקרות פחות). למחרת הוא חזר אחר כבוד לס.פארם. קרם ידיים קלוש ב כ 200 שקלים, לא אצלנו.
    ניסיתי את מורז -לא אהבתי, דר פישר אה. מטריקס-אולי לקיץ. גם לא לפלקסיטול.
    את ולווטה ופנג'ל אף פעם לא קניתי, מעבר לאריזה העלובה - דימוי של קרם ידיים בריח מוזר ותדמית סבתאית. אך כשקראתי את הפוסט של עדןוראיתי את ידייך הענוגות...3 יחידות ב 13.99 נרכשו חיש. אחד לחברה ושניים לי. נוטרוג'ינה שר החוץ ופנג'ל שר הפנים.
    נוכחתי שאיני היחידה אך התיאור שלך כה ציורי -את משוררת. כך אני מורחתת את הקרם, לפני כיבוי אורות כמות נדיבה על יד ימין (אני שמאלית), לפקוק ולהניח, כיבוי אורות, גב יד לרעהו ואז מריחות עדינות לציפוי היד במעין שכבה דקיקה מגנה ולילה טוב.
    נ.ב., אהבתי את הכפפות, אצלי זה מאסט אפילו לפני מטריה (ואני ירושלמית...)

    השבמחק
  47. אפרת, ידעתי שתהיי מרוצה ושחיכית לפוסט.
    אני חיכיתי לתגובה שלך :-)
    הקרם של נטרוג'ינה עלה פה בתגובות. השתמשתי בו פעם אחת ואין לי זכרון ממנו בכלל משום מה, מוזר...

    לקרם הקלאסי של ארדן יש מגוון שימושים, אבל כמו שכתבתי, לא ממליצה עליו לידיים רק אם זה נקודתי מאוד. עם זאת, קרם הידיים בסדרה זה משהו אחר לגמרי. הוא לטיפול אינטנסיבי שוטף. לא לפינוק.
    אין ספק שרכישה של מוצר יקר זה לקחת צ'אנס כי לא ברור אם יספק את הסחורה. טוב עשית שהחזרת את הדיור אם לא התאים לך. מכירה לא מעט כאלו שמתבאסות ולא מתעסקות עם להחזיר מעצלנות או פאדיחה...

    אהבתי את ההגדרה לפנג'ל: שר הפנים :-)
    בהחלט לא קרם לדעתי לשימוש יומיומי אלא רק ללילה, למעט מי שיש לה ידיים ממש יבשות. למרוח את זה לפני השינה זה ממש כמו מסכת לחות מדי לילה לידיים!

    תודה, אני מתה על כפפות. יש לי מליון ואני משתדלת לגוון בהתאם ללוק ולמזג האוויר.

    השבמחק
  48. אני עם וניטי.
    בעבר ניסיתי כל מיני קרמי ידיים מכל מיני סוגים ומינים ואף אחד מהם לא היה לי אפילו ברמה של "נסבל"
    והנה הגעתי לגיל 29 וגם כאלה שלא סבלתי נעימים לי היום.
    לדעתי זה בגלל שכל עוד הגוף שלי לא היה צריך את הקרמים האלה התוספת לחות הזאת היתה מרגיזה ולא נעימה, ומהרגע שהייתי באשכרה צריכה אותם, הם עושים את העבודה. יש כאלה שטוב יותר או פחות או נותנים תחושה דביקה / שמנונית יותר ופחות ועדיין, עניין של מה הגוף צריך.

    ואגב, לא בריא לשטוף את הידיים הרבה פעמים ביום :)
    יכול להיות שגם זה גורם לך ליובש.

    אני מריעה לאורית שמשתמשת בג'ל חיטוי אבל בתור מי שניסתה פעם "לנקות ידיים" עם זה כשהן באמת היו מלוכלכות, כל מה שהג'ל הזה עשה היה למרוח טוב יותר את הלכלוך על היד חחחח
    כמובן שבשביל זה יש מגבונים...

    השבמחק
  49. מיטלי, הגיוני שהצרכים משתנים עם הגיל. לכן צריך למצוא משהו שמתאים לצורך. מה שהתאים לי לפני עשר שנים והיה מדהים לא בהכרח מתאים לי היום. זה לא אומר לדעתי שצריך לוותר על זה לגמרי.

    אני יודעת שזה לא לעניין השטיפות האלו, אבל זו אחת השריטות שלי מיני רבות...

    גם אני כתבתי שקשה לי להתחבר לג'לים האלה ולא משנה מה מידת הניקיון (או הלכלוך..) של הידיים שלי. יש לי מגבונים סטרילים מחטאים של דר פישר באריזה של בודד והם מספקים אותי (עד הברז הקרוב...).

    השבמחק
  50. אני משתמשת בקרמי הידיים של ללין (רק כי קיבלתי 2 כאלה במתנה בסמיכות), והם די סבירים. למזלי, אני לא סובלת מיובש קיצוני בידיים ובגלל שאני מקפידה לפחות פעם אחת ביממה למרוח קרם ידים (בד"כ בטקס הלילה הקבוע שלי) אז הידיים נשמרות היטב.
    אבל שתדעי לך שגם אני שוטפת המון המון ידיים, היו תקופות שזה היה מאוד קיצוני והיה מגיע ליובש חמור (שהיה עובר בד"כ אחרי יומיים-שלושה בעזרת תגבור של שימוש בקרם הידיים של ללין).
    אני מחכה ששני אלה יגמרו כדי לחזור לקרמי הידיים של לאוקסיטן - אני מאוד אוהבת את הקרמים שלהם.

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק
  51. רחלי ג3.2.2011, 19:53

    כל כך הרבה מילים על ..קרם ידיים.
    כן,פינג'אל המיתולוגי היה בילדותי אצלנו בבית מוצר חובה, האמת שלא הייתי מודעת לעובדה שהוא עדיין קיים...
    קרם ידיים הוא מאסט.אם כמוצר טיפולי לידיים יבשות ואם כמוצר טיפוח.
    הקרם שלי בשנים האחרונות הוא רק של ל'אוקסיטן.מצויין.מחזיק יובלות.
    דנרא,תודה על הפוסט המושקע.

    השבמחק
  52. שרונה, מסכימה איתך, ללין סבירים כמו סבון. לא מפילים.

    שטיפות הידיים, זה סרט, כל כך מזדהה איתך. במקרה שלי לא היה יובש קיצוני אלא הפך את העור לסופר רגיש, כאילו "מודלק". זה נורא. פשוט בכוח הורדתי במינון השטיפות למרות שזה היה קשה לי. עד היום אני עובדת על זה.
    לאוקיסטן מעולים ומבינה את הרצון שלך לחזור לזה.

    השבמחק
  53. תודה רחלי, לא להאמין כמה אפשר לחפור על כל מוצר אה?...:-)

    הקרם בהחלט מוצר טיפוח מאסט, לא רק לטיפול בבעיות. לא כולם מעריכים אותו מספיק לדעתי. כשזה מגיע מהבית כמוך יש יותר מודעות והערכה כי רגילים באופן טבעי, כך נראה.

    יש כאן לא מעט שמשתמשות בלאוקיטן וזה משמח כי הם פשוט ליגה אחרת מכל המותגים שמתיימרים להיות דומים בסגנון. יקרים אבל שווים את ההשקעה לגמרי!

    השבמחק
  54. חייבת להגיב:
    לאוקיטן (לא מבטאים את הC) אלו הם קרמים תוצרת צרפת, השפופרת שלהם מעצבנת, הכמות לא גדולה, נדרש הרבה חומר לליחוח העור והמחיר - בשמיים. לדעתי לא מצדיק!!! (משתמשת כרגע בקרם הגגליים המסריח - אז מרשה לעצמי)

    השבמחק
  55. אפרת, נכון אבל כותבים עם בגלל זה הרבה טועים. לא נורא.
    אני חושבת שהם שווים את זה, אבל מה זה חשוב יש מלא חלופות.
    במה בדיוק את משתמשת?.....

    השבמחק
  56. הכוונה שלי שלדעתי מי שאין לה יובש לא צריכה כלל את הקרמים. אבל יכול להיות שהשטיפות המרובות גורמות ליובש מלכתחילה..

    לכל אחד השריטה שלו :)

    ולגבי השטיפות ג'ל, אין אפס, זה אולי "מחטא" (וגם על זה אשר להתווכח) אבל זה לא מנקה כלום!
    מגבונים זה מוצר מאסט! תמיד יש לי כאלה בתיק (גם בגלל שאני עם כלב או מסתובבת עם כלב נגיד ככה) ואין ספק שהם עושים עבודה אמיתית.

    השבמחק
  57. אנונימי3.2.2011, 21:24

    אני קיצצתי בשטיפות ידיים ומשתמשת בספטול, הנוזל חיטוי של הבתי חולים.
    ראשית, זה ממש מחטא ואפשר אח"כ למרוח קרם ידיים.
    שנית, בבית עם שלושה זאטוטים נוטים לתחלואי מערכת החינוך הציבורית בישראל- מבחינתי זה חובה.

    השבמחק
  58. מיטל - וזו רק שריטה אחת שלי...LOL

    נטע - הצלחת לעורר בי *&%#@^*... הספטול הזה הוא אחד הדברים היותר דוחים שנתקלתי בהם ולא מעניין אותי כמה הוא מחטא.
    אבל אם זה עושה לך טוב... דיברנו על שריטות בדיוק ;-)

    השבמחק
  59. אני חושבת שהתחשלתי מכל שטיפות הידיים וקונספט ה"ניקיון" בגלל שבתור ילדה הסתובבתי הרבה במושב עם כל החיות וכל הבלגן בחוץ, חוץ מזה תמיד היינו מוקפים בחיות וגם אח"כ התנדבתי בחוות סוסים.
    אז בהתחלה מתרגשים כסוס מתעטש עליך ויוצא לו קש מהאף, בשלב מסוים גם לזה הופכים אדישים.
    ואז כשמרייר עליך ילד שאתה מוביל על הסוס זה גם נראה לך סביר לגמרי. אז אתה מסתובב לך כולך מרוייר מכל הכיוונים לפחות חצי שעה של שיעור ומשם ממשיכים לשיעור הבא למי יש זמן או כוח לשטוף את הידיים שניה לפני שמורחים אותך שוב בכל מיני נוזלים חחחח

    השבמחק
  60. אויש מיטל, כשאת מציגה את זה ככה... איזה סיפורים יש לך תמיד, הורגת אותי.
    אני הכי עירונית שיש. לא מתחברת לכל ה"טבע" שמלווה בג'יפה, אורגנית ככל שתהיה... LOL
    תמיד אמצא זמן לשטוף ידיים. פשוט לא רגועה, חסרת מנוחה אם לא...
    אבל כמו שאמרתי - עובדת על זה...

    השבמחק
  61. נתתי את הדוגמה הזאת כי אני באמת הכי לא אורבנית שיש.
    ברגע שיכולתי בחרתי להתרחק מהעיר, הכוונה בגיל 21 עזבתי את הבית וכל הזמן חיפשתי מושב, מושבה, משהו גם אם אורבני שקט, רגוע, נעים ובכל זאת קרוב לעניינים (אם בא לי לשתות קפה או לאכול משהו ב 2 בלילה).

    יש לי נפש של מושבניקית ומזה גם חוסר רתיעה מלכלוך.

    עוד שני סיפורים במיוחד בשבילך -

    יצאתי פעם עם מישהו ואריק לכלך לו את המכנס, הוא הסתכל ככה על הקצה של המכנס אז ברגע באמת לא ברור העברתי יד על המכנס שלו ומרחתי בחזרה על אריק ואז ביציאה הכי פולנית אמרתי - הנה! נקי!

    בחוות סוסים שהייתי בה הכיור שבחוץ אף פעם לא הכיל סבון כי לטענת בעל המקום סוסים זה נקי..
    (את יכולה לנשום לרווחה שבכיור שליד השירותים כן היה סבון כי ברור שאנשים זה מלוכלך חחחח)

    השבמחק
  62. אני אחרת לגמרי, קשה לי עם טו מאץ' שקט, זה משעמם לי. אני רוצה את הקפה בשתיים בלילה במרחק הליכה. זה לא נדיר למצוא אותי בסופרמרקט בשעות כאלה...

    בנוגע לסיפור הראשון - זה שיעור מה לא לעשות כשיוצאים עם מישהו חדש...

    בנוגע לסיפור השני - זה מעניין ויש בזה משהו. משהו עצוב, אבל משהו.

    השבמחק
  63. טכנית יש פה בית קפה במרחק הליכה. מוזר שלא בדקתי אותו.

    הסיפור הראשון הוא לגמרי ממה לא עושים בדייט, מצד שני, מה את היית עושה? שליחטה ככה לא יפה על המכנס של הבחור..... (היה עלי רק המפתח של הבית לא את כל תיק הנפלאות שלי...)
    תתפלאי הוא נשאר מעוניין אח"כ (אני כמובן לא. אבל לא בגלל זה...)

    הסיפור השני, יש בו משהו, לא עצוב אלא אמיתי במידה מסוימת. עד שלא יצאת מהחווה, באמת שמיותר לשטוף ידיים עם סבון... בינינו, מיותר לשטוף ידיים.
    את גם ככה מלוכלכת כולך ומג'וייפת אז ידיים זה מה שיעשה לך את ההבדל? קרה לי לא פעם אחת שחזרתי עם קש בשיער, ג'יפה בנעליים, מכנסיים מלוכלכות מלאות בנוזלים לא ברורים (אולי שאריות של מלפפון או ירק/פרי שהביאו לסוס בסוף פעילות).
    לא תמיד חוזרים ככה, אבל את יודעת, קורה..
    ולא יודעת למה, אולי בגלל שאני קפואה עכשיו, אני רק חושבת על לשטוף ידיים במים הקפואים באותו ברז בחוץ ואני מעדיפה ידיים מלוכלכות...

    השבמחק
  64. בל נטעה, לא קניתי חברה הביאה לי כמתנה:
    Shea Butter 15% -Dry skin Foot Cream
    מסריח מנטולי כזה, עושה את העבודה...

    השבמחק
  65. לא ניסיתי אף אחד מהקרמים שהמלצת אבל קורץ לי לנסות את זה של קלרינס.
    מאד קשה לי עם קרמים, הדרך כלל הם לא נעימים לי על הידיים. הקרם היחיד שאני משתמשת בו כבר 5 שנים הוא קרם של חברת "קמיל" שלא נמכר בארץ. הוא זול, עולה אולי 2-3 יורו ובכל פעם שמישהו טס הוא יודע שהוא חייב להביא לי כמה שפורפרות. יש לו ריח עדין והוא נספג היטב. מה שיפה בו זה שהוא מעולה כשרוצים משהו קליל על הידיים, אבל מצד שני הוא גם מלחח מעולה במצבים של יובש. אני מאד ממליצה, כל מי שהשתמש בו (חברות ואפילו אבא שלי) פשוט התאהב.

    השבמחק
  66. עמית, נגעת בדיוק בבעיה עם הקרמים לידיים, אם הם לא מתאימים בדיוק הם בלתי נסבלים ומפריעים.
    הקרם של קמיל נשמע ממש אטרקטיבי.
    לא ידעתי שאין אותם בארץ.
    תודה על ההמלצה!

    השבמחק
  67. אנונימי4.2.2011, 17:37

    אז תשתמשי בג'ל חיטוי שיש בסופר פארם.
    ואגב, הודעה לאומה: כשאני כבר מעיזה להשתמש בשירותים ציבוריים, באין ברירה, אז לא לנג'ס לי שהשארתי את הברז פתוח ומה יהיה על הכנרת?? אני סוגרת ברז עם ידיים נקיות רק עם טישיו.

    השבמחק
  68. נטע, אם תקראי בתגובות תביני שאני בכלל לא משתמשת בג'לים כאלה.
    פשוט ספטול דוחה במיוחד...

    יפה על המסר. העיקר שתסגרי את הברז. זה מה שחשוב.

    השבמחק
  69. אנונימי4.2.2011, 18:42

    בניו פארם הפנג'ל עכשיו 2 ב-10.

    השבמחק
  70. מרגריטה4.2.2011, 19:41

    אני הייתי מכורה לויטמין אי של בודי שופ (החו"לי) והייתי שבורה כשהוא נגמר וגיליתי שהחנות של הארץ זה בודי שופ מתחזה.

    לקרבטרי ואוולין יש את ה"לה סורס" המפורסם שלהם, שמגיע גם בגירסא גמדית לתיק, אבל אחד שממש אהבתי לאחרונה זה קרם ידיים של וזלין: הוא קליל, נספג מהר, ממש זול ואין לו ריח מחליא של וניל פטצ'ולי אלא ריח של- קרם. שזה אחלה.

    השבמחק
  71. אחלה פוסט :)

    וגם בגזרת קרמי ידיים אני מכורה לל'אוקסיטן... יש לי שפורפרת בתיק באופן קבוע והיא מעולם לא נפתחה לי בתיק או משהו כזה (מה שקורה לפעמים עם שפורפרות מתכת).

    אם אני בבית, אני לוקחת טיפה שמן נבט חיטה ושמה אותו על הידיים.
    ואגב, גם אני מתחילה את המריחה מגב היד כי אם מתחילים מהצד השני הקרם נהיה דביק ומגעיל, וגם תמיד שוטפת ידיים לפני שאני שמה קרם

    השבמחק
  72. מרגריטה - יש הרבה שלא מודעות לזה ואז מתאכזבות. חבל.
    בכל מקרה היו כאן בתגובות כמה המלצות חמות על רקרם הידיים של בודי שופ בארץ. אולי שווה לך לנסות.

    אני מכירה את הקרמים של וזלין, יש את הלבן והורוד.
    שניהם מוצלחים. אני מעדיפה את הורוד.
    על איזה מהם את מדברת?

    השבמחק
  73. תודה מיכל :-)

    לא מפתיע, עוד אחת למועדון L'occitane!
    התכוונתי שהמתכת נקרעת בשלב מסוים לא שהשפופרת נפתחת. במקרה של פתיחה זה יכול להיות עוד יותר עצוב...LOL

    אני חייבת להתארגן על שמן נבט החיטה. הומלץ בבלוג גם לשיער ועכשיו גם לידיים.

    השבמחק
  74. אנונימי4.2.2011, 20:46

    גם השמן נבט חיטה עכשיו במבצעים בכל הפארמים למינהם.
    {יתרון של פעם בחיים, אחרי שבוע של למידה אינטנסיבית, לעשות סופר ביום שישי בבוקר ולקבל עיתון עם כל הפירסומות של על מה לבזבז בשבוע הבא D:}

    השבמחק
  75. תודה נטע,
    טוב לדעת על המבצעים שהזכרת, הפנג'ל והשמן נבט חיטה, ייבדק העניין!
    הפרסומות האלו באמת בעייתיות אבל אני מתייחסת אליהן כעל חיסכון, לא בזבוז...LOL

    השבמחק
  76. אנונימי5.2.2011, 6:11

    לא תמיד. הנה אני מחר מתכוונת לקנות כמה דברים שלא חשבתי להצטייד בהם מחדש, רק בגלל שלא לפספס קופון שווה במיוחד.

    השבמחק
  77. אנונימי5.2.2011, 6:12

    נ"ב בסופר פארם מתהדרים באחוזי הנחה למינהם.
    בניו פארם זה ב-10 ש"ח או מוצר שני ב-10 ש"ח.

    השבמחק
  78. לא הסברתי את עצמי נכון, התכונתי שבמקרה של ל'אוקסיטן המתכת מעולם לא נקרעה לי בתיק. היא כנראה עבה מספיק

    השבמחק
  79. נ.ב, עוד אחד ש"איכזב" ATRIX ירוק, נו טוב, למה ציפיתי תמורת 8 שקלים כמבצע קופה...ולא ניכנס לתורת השיווק. עבר אחר כבוד לשולחן הסלון!

    השבמחק
  80. נטע - זה לא סותר, זה חיסכון עתידי ;-)

    מיכל - הבנתי. מקווה שזה גם לא יקרה לעולם. למרות שהאריזה מהממם הייתי מעדיפנ שתהיה נעימה ויותר "בטוחה", כלומר, לא מתכתית כזו.

    אפרת - זה מתקשר למבצעים שנטע הזכירה. אנחנו מתפתות ולא תמיד זה מוכיח את עצמו. אז אנחנו תקועות עם קרם ש"צריך" לגמור אותו איכשהו כי לא נעים לזרוק...

    השבמחק
  81. ורדינה9.2.2011, 11:38

    עכשיו, אחרי שקראתי את כל ההמלצות שלך אני מבינה למה יש לך ידיים כל כך ענוגות. חולה על צילומי הידיים שלך. נשיות ועדינות. ואני - אנה אני באה? גם שוטפת כלים בלי כפפות וגם לא זוכרת למרוח קרם ידיים. כנראה שכבר לעולם לא אהיה דוגמנית ידיים. אאלץ להסתפק בדוגמנות פנים ;-)

    השבמחק
  82. חן חן ורדינה.
    זה הכל עניין של הרגל.
    כמו שנטע כתבה פה, לא לעשות כלום בלי ככפות. כלום.
    חוץ מזה שאף פעם לא מאוחר להתחיל ולהרגיל את עצמך להשתמש בקרם ידיים.
    מחכה לתמונות הדוגמנות שלך, ידיים, גוף, פנים :-)

    השבמחק
  83. אנונימי11.2.2011, 12:26

    עידכון מהשטל.
    התחדשתי לי בפנג'ל {2 ב-10} שכחתי כמה הוא נעים וכמה התגעגעתי לריח הלא סקסי שלו אבל שמזכיר לי נשכחות ילדות של דודה בוקה ודודה נלי :]
    ומרחתי גם על הרגליים שלי וזה פשוט נהדר.

    נוסה אחר כבוד בחנות הקרם ידיים של ג'ייד ונשאר שם להתבייש בפינה שהוא קורא לעצמי קרם.

    השבמחק
  84. נטע, מחיר שווה לגמרי!
    הכי ריח דודות...LOL
    אבל עושה את העבודה לגמרי.
    הפתעת אותי שניסית ברגליים, מעניין, יבדק...
    יש להם גם קרם לרגליים שהיה לא רע בכלל כשפעם קניתי, אבל אני הכי לא מהמקפידות על הקרם רגליים לצערי...

    השבמחק
  85. אנונימי11.2.2011, 12:38

    הקרם לרגליים שלהם לא משהו בשבילי.
    תתארי לך שעשיתי פדיקור ותוך יום אני כבר עם עוד חצי קשה ומתפוצץ שממש פוצע אותי. אז הפנג'ל עשה לי\י חסד.

    השבמחק
  86. וואו, אחרי יום?....
    מקווה שהפנג'ל עוזר באמת, אולי זה משהו בכלל פנימי ולא קוסמטי.

    השבמחק
  87. אנונימי11.2.2011, 14:20

    כן העור שלי מאוד עדין ורגיל להיות בסטאטוס קשהD:
    ואין אצלי כלום בפנים- ריקה מתוכן, הכל פירסומות. חח

    השבמחק
  88. יא שרוטה...
    מספיק להסתכל בתמונות המדהימות בבלוג שלך ולהבין שצריך להיות בנאדם מאוד מיוחד כדי לתפוס כאלו זוויות ורגעים.
    אז לכי תעשי פרסומת במקום אחר...

    השבמחק
  89. אנונימי11.2.2011, 14:34

    כן, השריטה שלי מיוחדת, היא בזיג-זג ;)

    השבמחק
  90. אני אוהבת את הקרם של פנג'ל, למרות שהוא זול הוא מספיק שומני ומעניק הרבה לחות לעור.

    השבמחק
  91. מסכימה לגמרי, בגלל המרקם הזה אני משתמשת בו רק בלילה לפני השינה.

    השבמחק
  92. הכרתי את הפנג'ל החורף הזה וממש התאהבתי,
    בנוסף, מאוהבת בקרם של הבודי שופ הישראלי בריח מאסק, אבל הוא מאוד שונה באופיו מהפנג'ל. הוא קרמי קליל וממש טוב לימות הקיץ עקב כך.

    עוד המלצה מעולה, הוא קרם ידיים של ד"ר האושקה, שאפשר להשיג בעדן טבע מרקט. זה קרם ידיים ממש מיוחד מתמציות צמחים. פשוט ממכר. גם לו יש שפורפרת מתכתית.
    ודרך אגב, גם לי נקרעה השפורפרת של סבון, מהסדרה האורגנית. באסה איתם..

    השבמחק
  93. הפנג'ל מעולה ללילה מבחינתי, דודתי או לא, הוא עושה את העבודה.
    לא מכירה את זה של בודי שופ או של ד"ר האושקה אבל אין ספק שאם בודקים מוצאים דברים טובים.
    ממש מעצבן כשהשפופרת נקרעת, אה?... מעניין שהפנג'ל לא נקרע לי אף פעם...

    השבמחק
  94. קרם ידיים מורז אכן אחד הטובים שיש

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails