25 ביולי 2011

קוסטה שיק



שלל הצבעים שפורצים לחיינו בקיץ משתלטים על כל חלקה טובה ובשמחה רבה. בנוסף ללקים ולאייליינרים הצבעוניים שזורמים עם החגיגה הזו, זה הזמן לשלוף מהמגירה את השפתונים הצבעוניים הבוהקים שיתכן ומצליחים להתעלות על כל הצבעוניות כולה ובהתחשב במיקום הכל כך מרכזי שלהם - על השפתיים ולהיות סופר בולטים. שפתונים צבעוניים בוהקים ובולטים לא מתאימים לכל אחת וכדאי שכל אחת, גם אם היא רוצה מאוד להתחבר לטרנד, תהיה אמיתית עם עצמה ותגיע למסקנה לבד (או בעזרת חברות מהסוג שאומר את האמת...) האם היא יכולה להרשות לעצמה להשתמש בשפתון כזה או אולי מוטב לה ללכת על אופציה אחרת בשפתיים ואת האיפור הצבעוני להשאיר למקומות אחרים בפנים (אם בכלל...). מי שבכל זאת בוחרת בשפתון כזה מוטב לה שתתן לו את הבמה ותשאיר את יתרת האיפור יותר רגוע ופחות צבעוני, אחרת היא עשויה להיראות כמו קרבן אופנה מהסוג המביך. דוגמה ללוק שווה כזה אפשר לראות בסרטון למטה. חוץ מזה, גם ככה בההסתובבויות  אנחנו מתהדרות במשקפי שמש אופנתיים שמשאירים רק את השפתון חשוף באמת, כך שכדאי להתמקד בו.

Costa Chic: יש פצצה ויש פצצה...

אחד השפתונים ההורסים במיוחד שעונים על ההגדרה של צבעוני, בולט ובוהק, הוא ה- Costa Chic של מאק בעל גוון קורלי ורוד בגימור Frost, כלומר עם ברק פנינתי משהו (נשמע לא משהו אבל בפועל מדהים). השפתון הזה עשוי להדגיש יובש בשפתיים ולכן חשוב לשמור עליהן מטופחות במיוחד. אם הייתי צריכה להגדיר מי קהל המטרה של השפתון הזה אז הייתי כנראה אומרת (בהקצנה): פצצות-על או דודות רומניות (וסליחה מראש לכל הרומניות באשר הן, פשוט ההגדרה הזו ממחישה את המסר בצורה הטובה ביותר לטעמי...). זה אינו שפתון לביישניות ולמופנמות, הרי לא סתם הוא קיבל שם פשוט מדויק שמתאר בדיוק את מה שהוא עושה לזו שבוחרת בו - הופכת לחתיכה שיקית! העניין הוא שבגלל שהשפתון הזה מאוד אופנתי ופופולרי, יש מי שאינן מביאות את ההשלכות ואת החשיבות בהתאמה האישית ובעוד הן בטוחות שהוא יעניק להן את המראה השיקי כמו לקהל המטרה הראשון, התוצאה היא שהן נראות דודות כמו קהל המטרה השני וזה לא נעים בכלל. יש קו מאוד דק בין פצצת-על לדודה רומניה אז אל תתבלבלו בטעות, או כמו שאומרים: יש פצצה ויש פצצה...
אז מה זה אומר עלי כל הפרשנות הזו? אני לא יודעת, מה שכן השפתון הזה גורם לי להרגיש כל כך מהממת שיתכן כשאני איתו הבעות הפנים ושפת הגוף מותאמות למהממות הכללית (...). יש כמובן מצב שאני נראית כמו דודה רומניה אבל מדחיקה את זה... בכל מקרה, ה- Costa Chic וה- Vegas Volt ההורסים של מאק הם שני הקורלים הבוהקים החרושים ביותר אצלי בשנים האחרונות. 
זה פשוט מתבקש להקדיש את הפוסט לקוסטה הרוקח מהסופר פארם, כי עם שם כזה You just can't go wrong כנראה, כן, גם אם הוא זכה לשם קוסטה ולא שיק...;)

DiorSkin NUDE: נפלא לקיץ ולכל עונה

בחירה בשפתון כזה בוהק שלוקח את כל הבמה, משאירה לנו בעיקר את הטיפול בסקין שיראה נהדר. המוצר הראשון והחשוב מכל הוא המייק אפ. בקיץ הנטייה הטבעית היא לעבור למייק אפ יותר קליל ונושם, שיראה טבעי ולא יכביד על העור. אחד הנהדרים למטרה הזו היא ה- DiorSkin NUDE של כריסטיאן דיור. אתחיל דווקא מהעיצוב שלו שהינו קלאסי, יוקרתי ונקי בדיוק כמו שאני אוהבת. בקבוק זכוכית עם מכסה כסוף ומשאבה נוחה.  למייק אפ הזה כיסוי קל פלוס שיכול להיבנות לבינוני שמספק אותי ואת הפיגמנטציה שלי. הוא קל להנחה אחידה ולא מדגיש נקבוביות. בנוסף, עתיר מים ומינרלים ומרגיש לחותי, נעים למגע, נושם ומעניק גימור טבעי. המייק אפ הזה בעל 10SPF, דבר די מיותר כי בכל מקרה לא מדובר על SPF גבוה ולכן אשתמש לפניו ב- Super City Block של קליניק עם 40SPF. כמו רבים מהמייק אפים הקלילים יותר, זה אינו "סוס עבודה" שיחזיק בצורה מושלמת משמונה בבוקר עד שמונה בערב, אבל יחסית למייק אפים בקטגוריה שלו, העמידות יפה ואני משתמשת בו גם ליומיום. חוץ מזה שתמיד ישנה האופציה להשתמש בפריימר לפנים שישפר את העמידות. 
בדומה להרבה מותגים גם כאן המגוון מצומצם וקיימים בארץ רק ששה גוונים מתוך 12. כבר כתבתי שלדעתי דיור היא אחת משלוש החברות המובילות ב"מצוקת גוונים" (בנוסף לקליניק וללנקום), כל אחת מסיבה שונה. לשמחתי גוון מס' 30 שקיים בארץ מתאים לי בדיוק בניגוד למייק אפ Everlasting של קלרינס שלגוון שלי בו פשוט לא עשו עליה. המספור של דיור בסדרה יחסית נוח להתמצאות כאשר הגוונים בעלי מספר שמסתיים ב- 0 (כמו שלי) הם ניטרלים, אלו שמסתיימים ב- 1 בעלי תת גוון צהוב, אלו שמסתיימים ב- 2 בעלי תת גוון ורוד, אלו שמסתיימים ב- 3 בעלי תת גוון אפרסקי-כתום. כרגיל עם מייק אפ, מומלץ להשיג דוגמית.נכון, בארץ מדיניות הדוגמיות בעייתית מאוד, אבל אין ברירה, חייבים לנסות לפני שרוכשים את המוצר על מנת לבחון את הגוון, העמידות וההתאמה הכללית. 
הפורמולה נוזלית יחסית ויש לנער את הבקבוק לפני השימוש ממש כמו שמומלץ עם המייק אפ LINGERIE DE PEAU של גרלן. האמת היא שהם מאוד דומים שני המייק אפים הללו שמשווים מראה חיוני לעור כשגם את ה- NUDE מומלץ להניח בעזרת ספוגית לחה, אבל זה לא ממש בשבילי. העור לא יראה עם המייק אפ הזה עשוי והאמת שכמעט לא רואים אותו בכלל ולכן השם NUDE כל כך מתאים לו. מייק אפ נפלא לחודשי הקיץ ובכלל לכל עונה.

Winter Bloom: לבלוב בחורף, טבעי בקיץ

בנוסף למייק אפ מוצלח וטבעי, חשוב לבחור עם שפתון כזה גם סומק טבעי יחסית שלא משתלט כך שהצבע הדומיננטי נשאר בעיקר בשפתון. ה- Winter Bloom של לורה מרסייה משתלב בצורה מושלמת בלוק הזה. אני חושבת אגב שזה הסומק הכי טבעי שיש לי. כמו שמו "לבלוב חורפי" יוצא במקרה שאני משתמשת בו הרבה יותר בחורף אז הוא בהחלט נראה יותר מודגש באופן יחסי, אך עם שפתון בוהק כזה שלא משאיר את הפוקוס לשום דבר אחר, זו כנראה הבחירה הטבעית הנכונה ביותר. במבט ראשון הוא נראה כמו סומק חום שזה הדבר הכי מחריד שיכול להיות - חום זה לא צבע לסומק, אין דבר כזה, הכי לא טבעי שיש. אבל כשבוחנים אותו בפועל על העור הוא מאוד טבעי והרמוני, מחמם את העור ומשתלב נהדר גם עם הברונזר שהוא מאסט מבחינתי בקיץ. קשה היה לי להגדיר את הגוון אז בדקתי באתר החברה שם הוא מוגדר כ- Bronzed Pink. שם מדויק. גוון טבעי, מחמיא ולא צעקני, לא לוקח את תשומת הלב מהשפתון הנועז. עיצוב האריזה היא חומה קלאסית עם הטבעת הלוגו עליה ומראה פנימית (קטנה ומיותרת) בדומה לכלל מוצרי המותג ולמרות שנראה במבט ראשון שהסומק ממש קטן, זה מטעה בדיוק כמו כשרואים בפעם הראשונה את הסומק של נארס (NARS). למי שאוהבות להתאים את גוון הסומק לשפתון, גם הסומק קורליסטה של בנפיט זו אופציה מוצלחת לשימוש עם השפתון הבוהק הזה בהנחה שמשתמשים בו בצורה מעודנת, הרי בכל זאת זהו הסומק האולטימטיבי לטעמי לקיץ.

DAISY EAU SO FRESH: סלט פרות קיצי

להשלמת הלוק הקיצי או יותר נכון האווירה הקיצית מומלץ לבחור בבושם מתאים ולא כבד, משהו קליל וזורם ממש כמו ה- DAISY של מארק ג'ייקובס בגרסת ה- EAU SO FRESH, גרסה חדשה ומרעננת לבושם ששייכת לקטגוריית הבשמים הסלקטיבים החביבים עלי. עיצוב הבקבוק נקי וקלאסי מזכוכית מלבנית מעוגלת שקופה עם מכסה זהב עגול גדול ועליו פרחים גדולים מגומי בצבע לבן, ורוד חיוור וצהוב עז (הצבע שלי!!!). מעניין מה עושה הצהוב הנועז הזה בין כל הרכות הזו. עיצוב שמשדר רעננות של אביב/קיץ, משדר סוג של תמימות מצד אחד אבל פיתוי לאחוז בו מצד שני. כך שעיצוב הבושם קצת קיטשי, קצת קלאסי, אבל אין ספק - מרשים! הריח כמו עיצוב הבקבוק - פרחוני-פירותי צעיר עם מעט תבלון מריר לניטרול כל המתקתקות הזו. בקיצור - פרש. הוא מורכב משלל "פירות העונה": ענבים אדומים, פטל, אגסים, תפוחים, ליצ'י ושזיפים. בנוסף לסלט הפרות המגוון הזה יש גם מרכיבים פרחוניים כמו: סיגליות, ורדים ויסמין. גם עלים ירוקים ועץ הארז יש במרכיבים ולדעתי בהתזה הראשונית ממש מרגישים אותם, אך זה מתאזן אחרי כמה דקות. בושם כייפי יומיומי שכמו הרבה בשמים צריך לתת לו כמה רגעים בשביל שהריח שלו יתייצב. 

שמתי לב שבאופן די חריג, השמות של כל המוצרים בפוסט מאוד מתאימים כי מתארים את המוצר בצורה מדויקת, מה שהרבה פעמים לא ממש קורה. זו גם פעם ראשונה שאני קוראת לפוסט בשם של מוצר, פשוט כשיש שם כל כך מוצלח, ממש בהזמנה ככותרת לפוסט, אז למה לשנות?...
בכל מקרה, עם לוק בוהק וריחני כזה, הקיץ נראה מבטיח ומרענן מתמיד!


ID

Frost Lipstick
Costa Chic
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח

DIORSKIN
NUDE 30
Netural Glow
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 260 ש"ח

WINTER BLOOM
Cheek Colour
גודל: 4.5 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 24 דולר

DAISY
EAU SO FRESH
גודל: 125 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 599 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את הבושם קיבלתי מהחברה



Print Page

75 תגובות:

  1. אנונימי25.7.2011, 15:17

    איזו נהדרת את דנרה!

    השבמחק
  2. אנונימי25.7.2011, 15:19

    (ובעצם רציתי לומר שאני רצה למאק לקנות את השפתון. כל מה שאני קונה בעקבות המלצותייך מתברר כהצלחה פנומנלית!)

    השבמחק
  3. איזה כיף לשמוע, תודה אנונימית :)
    לפני הקניה רק לנסות קודם את השפתון כן?
    יש מספיק דודות רומניות והן לא צריכות תחרות...;)

    השבמחק
  4. קוסטה שיק מעלף, אבל כמו שאמרת - אותי זה מייד הופך לדודה רומניה (או יותר נכון אוקראינית....).
    אני בינתיים מאד מאד ניהנת משפתון סמשבוקס שקניתי לאחרונה ושכתבתי עליו בבלוג - הוא פשוט מעלף והצבע שלו בהיר וחי מספיק כדי לא להפוך את השפתיים ל"כבדות" - מה שיוצר את אפקט הדודה..
    הבקבוק של מארק - מעלף, מתה על המוטיב הפרחוני של הפקק..

    השבמחק
  5. ורדינה25.7.2011, 15:45

    נתחיל בזה שאני מאד מעריכה את זה שלא הקדשת את השפתון לדודות הפולניות. אני כבר מרגישה הרבה יותר טוב :))
    ולעניין המארק ג'ייקובס - מסכימה איתך. בושם הורס. לא ידעתי שהוא מכיל כזה סלט פירות. ואני בכלל מעדיפה פירות בהירים... ועדיין, למרות שיש פה פירות כהים הוא מעולה!!!

    השבמחק
  6. @IsraelMakeup

    IsraelMakeup, לפחות את מודעת לזה שהלוק הוא של דודה (רומניה/אוקראינית, מה זה משנה...LOL), תחשבי על אלו שמדחיקות ויוצאות כך לרחוב, מביך משהו...
    השפתון של סמאשבוקס בהחלט מהמם (אני בכלל אוהבת את המוצרים של החברה הזו).
    כך שתמיד יש חלופות אחרות למי ששפתון בוהק והיא לא הולכים יד ביד...
    הבקבוק של הבושם אכן מרשים, טוב כל דבר שהג'ייקובס הזה מוציא בא לי עליו...

    השבמחק
  7. @ורדינה

    ורדינה, האמת שדודה רומניה ופולניה זה די קרוב, אבל אל דאגה, נמצא את הפוסט החשוך הבודד בפינה שיתייחס גם לפולניות...;)
    הג'ייקובס נהדר, אם היה אפשר היה נותנת ביס בפירות...
    מעדיפה פירות בהירים? למה? האמת שבבושם הזה יש קצת מזה וקצת מזה, נראה שלא זנחו אף פרי...

    השבמחק
  8. עשית לי חשק לרוץ ולקנות הכל (ולאכול את הבושם..)... אבל כמו שאני מכירה את עצמי עד שאני אגיע למאק אני אשכח איך קוראים לאודם ואקנה משהו אחר (ולא נחוץ) במקום.... קצת מפחיד אותי שהגוון פרוסטי, בגלל החשש שלי להיראות כמו דודה מסוף שנות ה-80...

    כרגיל פוסט הורס.. כבר חשבתי שנטשת אותנו עם כל העניין שלך בושק ההון.. LOL

    השבמחק
  9. LINN, תאמיני לי לא צריך לקנות כלום ומה שצריך את תזכרי יופי את השם :))
    גם אני לא אוהבת את הגימור הפרוסטי הזה, לא סתם כתבתי פנינתי שזה נשמע לא משהו (בכל זאת לדודות), אבל הוא פשוט הורס בשילוב הגוון הזה, את חייבת לנסות!!
    תודה רבה, הביוטי זה לאיזון הנפשי של כל מה שהולך בשוק ההון... צבעוני גם שם עכשיו ;)

    השבמחק
  10. מעניין לנסות את המייקאפ, אני חושבת שאף פעם לא השתמשתי במוצרים של DIOR, זה מוזר בהתחשב בעובדה שעברתי כמעט על כל מוצרי האיפור של החברות היוקרתיות. אולי באמת אגוון לי קצת עם המייקאפ, אני כבר הרבה זמן עם אותו אחד (והוא לא רע האמת).

    השבמחק
  11. מבינה אותך, בהחלט מוזר שדווקא לדיור לא הגעת, חברה שווה עם מוצרים מוצלחים.
    באיזה מייק אפ את משתמשת?
    אם את מחפשת משהו נושם וקליל לקיץ והכי טוב - בלתי נראה, אז זה בהחלט מייק אפ ששווה לנסות.

    השבמחק
  12. השפתון נראה נהדר, אבל לאחרונה הזמנתי שפתון קורלי של NYX והוא התגלה כנפילה רצינית, אז אני חוששת משפתונים קורליים נוספים.
    המייקאפ נראה נפלא. אולי עוד יבוא היום בו אנסה אותו.
    את הסומק אולי אני אקנה בהזדמנות (אני ב-shopping overdose לאחרונה) - נראה רגוע כזה, וזה הסוג שאי אפשר לפספס איתו :)

    השבמחק
  13. הבושם נשמע מעולה! איפה ניתן להשיג? קיים בסופר פארם? כי אני קונה בדרך כלל בכל פרפיום אך באתר שלהם לא ראיתי את הבושם.
    אם קיים בסופר פארם אני כבר מחר הולכת להריח :)

    השבמחק
  14. @Irena

    אירנה, אני כל כך מבינה אותך, זה תמיד מרתיע כשנופלים על מוצר מאכזב, גם לי זה קרה. בפוסט הקודם עם האייליינר הצבעוני כתבתי על השפתון של בארי אם הקורלי היפה כמה הוא גרוע...
    אבל היתרון במאק זה שאפשר ללכת ולנסות ולראות אם מתאים, לא צריך לקנות "על עיוור".
    המייק אפ הזה מדהים, באמת. מאוד מוצלח לקיץ.
    הסומק פשוט מתאים לכל סוג של איפור וכנראה גם לכל אחת כמעט, הוא מאוד טבעי, הפורמולה נוחה לשימוש ויש לו ברק מחמיא. תעקבי בסטרוברי לפעמים מכניסים אותו למבצעים ואז זה ממש שווה!

    השבמחק
  15. @Nofar

    נופר, הבושם ממש כייפי לקיץ.
    הוא ממש ממש חדש, רק הושק בארץ, אולי בגלל זה הוא לא באתר של כל פרפיום.
    לכי תרחרחי אותו יש בסופר פארם ובמשביר.
    אבל כמו שכתבתי, תני לו כמה רגעים על העור לפני שאת מריחה.
    תעדכני מה את חושבת :)

    השבמחק
  16. אני עדיין בשלבי היכרות עם קוסטה שיק. מסכימה שהוא סופר מייבש שפתיים! צריך להכין אותן בקפידה אחרת זה נראה זוועה.
    איך NUDE בהשוואה לטיינט מירקל של לנקום? שמעתי הרבה עליו ואיכשהו תמיד נמנעתי מלנסותו.
    טוב עכשיו באמת שכנעת אותי לרכוש את הסומק...

    השבמחק
  17. מרינה, את בשלבי היכרות ואני עדיין בשוק מהתעוזה שלך!
    לא חשבתי שתלכי עם בוהקים כאלו. אבל תודי שהוא מהמם!
    יבוש השפתיים זה החלק המבאס שלו,
    אבל כנראה לא תמיד הכל מושלם ובשביל יופי צריך לסבול קצת...;)
    לדעתי אין מה להשוות בין המייקאפים כי ה- NUDE מאוד טבעי וקליל יחסית לטינט מירקל שיש לו כיסוי יותר גבוה ועמידות טובה יותר (למרות שגם לא מצטיינת). אני גם מעדיפה את הגימור של ה- NUDE על זה של טינט מירקל. ולמרות שזה נשמע שלדעתי שהטינט מירקל לא משהו, אני חושבת שהוא דווקא מוצלח למרות שיש מוצלחים ממנו.
    תשמעי זה באמת סומק מוצלח שאיתו אפשר קצת לשחק עם צבעים בעיניים/שפתיים. הוא לא יפריע ללוק אבל יעשה את העבודה. אין לי כמעט סמקים בסגנון הזה בבית...

    השבמחק
  18. יש לי רק חברות וחברים שאומרים את האמת (למה בעצם? לא יכולתי לארגן לעצמי חבורה מנומסת יותר?), לכן רוב הסיכויים הם שלא אצא בשלום עם שפתון כזה. חוסכת להם מראש את הנאצות.

    רק עם טענה אחת אני לא יכולה להסכים. מבינה שהשפתון יכול להיראות יפה, מהמם ואף פצצתי על מישהי. אבל שיקי? זה פשוט לא מסוג הגוונים שיכולים אי פעם להיות שיקיים. שיק זה עידון ואלגנס, ולגוון כזה - לא משנה כמה מהמם ומחמיא הוא יהיה - פשוט אין את זה.

    השבמחק
  19. וניטי, את נהדרת ויש לך חברים נדירים כנראה, העיקר המודעות העצמית והזהירות המתוכננת.
    אבל כך תגיעי לירח?...LOL

    ממש הפתעת אותי עכשיו!
    ממתי שיק = עידון ואלגנטיות?...
    לטעמי בדיוק ההפך, שיק זה משהו מתחלף ומתאים את עצמו עם הזמן.
    עידון ואלגנטיות זה משהו לטעמי קלאסי טיימלס אבל לא שיקי.

    השבמחק
  20. טרנד הוא משהו מתחלף ומתאים את עצמו לזמן. שיק מוגדר אחרת (טעמי או טעמך אינם משנים כאן. אנחנו לא קובעות את משמעות המילים בשפה). הוא אכן טיימלס ואלגנס הוא מסימני ההיכר שלו כמו גם פשטות ולוק בלתי מתאמץ (אם כי הוא לא בהכרח שם נרדף לקלאסי, ויכול לחבור לטרנד זה או אחר - אבל בשום אופן לא לכל טרנד, ע"ע הליפסטיק הקורלי הגלאמי והמהמם שלך).

    השבמחק
  21. מסכימה איתך אבל אגדיר את זה מחדש.
    כולן יכולות ללבוש (להתאפר) עם משהו אופנתי, לא על כולן זה יראה שיק.
    כלומר, שיק לא יכול להיות משהו נפוץ והוא כן יכול להיות לא אופנתי טרנדי.
    עדיין זה לא בהכרח בהגדרה אלגנטי או מעודן.

    השבמחק
  22. לא אתווכח יותר על הגדרות - ממילא לא אני קובעת אותם. אני מוכנה לקבל שמישהי עשויה להיראות שיקית למרות שפתון כזה, אבל לא בגלל שפתון כזה.

    השבמחק
  23. בדיוק!
    השיקיות לא תבוא כי נשתמש במוצר כלשהו.
    לכן גם כתבתי ששיק לא יכול להיות נפוץ, הרי גם אם כולן ישתמשו במוצר מסוים זה לא יהפוך אותן לשיקיות.
    בהקשר של השפתון זו בדיוק הייתה הכוונה, זה שפתון שרחוק מלהתאים לכולן ולכן כדאי שנהיה אמיתיות עם עצמנו, כי מי שאין לה את זה אז אין לה את זה no matter what.

    השבמחק
  24. בתור פצצה רומנית (בכל זאת רבע מהגנים הם אפילו מהמחוז שבו גדלה האגדה על דרקולה) אני בהחלט מתכוונת למדוד את השפתון הזה בהזדמנות.
    ואגב, כרגע האיפור שלי הוא סאן בלוק וברונזר הכי מתאים לי למבט הנמס שלי בעיניים.

    השבמחק
  25. נטע, שילוב קטלני הבאת פה, גם פצצה וגם רומניה, לא חשבתי על זה.
    מעניין כמה גרעיני הפיצוץ יהיה... הקרינה מובטחת!
    למרות המבט הנמס ואיתו שאר האיפור שחסכת בגלל השרב המחריד, תוסיפי מסקרה וזה יהיה מושלם!

    השבמחק
  26. אה וגם... אני אבדוק את הבושם..
    נראה לי שזה לא בליין הסירחון שלי- אני בעינייני פרש - אבל ככה נדע איך את מ(ס)ריחה ;)

    השבמחק
  27. נטע, תמיד נחמד שיש מי שמפקחת פה על העניינים.
    מקווה שאעבור את המבחן.
    מזל שיש עוד מספיק חלופות בשוק...

    השבמחק
  28. חחחחח.
    כבר אמרתי לך שאני עם השנאל 5, אינפוז'ן דה איריס של פרדה ואנז' או דמון של ג'יבנשי.

    השבמחק
  29. אם כך זה באמת לא בליין שלך, ריח שונה לגמרי.
    אבל עם הקרינה שכתבתי לך למעלה, אולי זה ישתלב איכשהו...

    השבמחק
  30. הבושם להיט... אני מאוד אוהבת את הריח החמצמץ שלו מתאים לתקופה הזו... וגם אני קיבלתי אותו מחברתי ליום ההולדת

    יש לך בלוג מדהים!!!

    http://matryoshkachic.blogspot.com

    השבמחק
  31. גם אני מאוד אוהבת אותו, אבל לי הוא בכלל מרגיש מתקתק עם קצת חריפות/מרירות. קטע.

    תודה רבה על הפרגון לבלוג :)

    והתמונות מהביקור שלך בתערוכת דיור במוזיאון פושקין במוסקבה פשוט הורסות!
    זו נראית ממש חוויה חלומית!

    השבמחק
  32. העיצוב של הבושם של מארק כזה מוצלח, הוא נראה מעולה בכל הגרסאות שלו. את זו יש להשיג בארץ?

    השבמחק
  33. את צודקת, כמו שכתבתי, יש בו קטע מפתה כזה.
    כאילו לא משנה מה זה יהיה, כל מה שג'ייקובס מוציא בא לי עליו...
    הבושם הזה הושק לא מזמן בארץ ויש אותו במשביר ובפארמים.

    השבמחק
  34. פעם היה לי פטיש כזה לבשמים של אסקדה וקנזו

    השבמחק
  35. יש לי ימים כאלה שאין לי כוח לכלום, אני עושה איפור פנים רגיל, בלי שום צללית רק מסקרה ואז דואגת שגם יהיה שפתון מתאים.
    בימים אחרים אני יכולה לעשות איפור עיניים די מושקע כלומר לא "ואו" אבל בהחלט מורגש מאוד (זאת אני אחרי הכל) ובכלל לוותר על שפתון.
    אני כן אוהבת לשלב בין השניים אבל כמו שאמרת, עם משקפי שמש מה שחשוב זה השפתון גם ככה, כל השאר הולך לאיבוד מאחורי המשקפיים

    סיבכת אותי לגמרי! אני דודה רומניה (ל 7 אחיינים!!) פצצת על אני בטח שלא, אבל סביר להניח שלא תהיה לי שום בעיה לשים את הקוסטה שיק הזה :P
    ואכן הקיץ אני הולכת המון עם הוגאס וולט. הוא כזה כייפי! יש בו משהו פשוט אחר! גם אם אני מקבלת מחמאות על שפתונים רגועים ונעימים יותר, הוא מושך הרבה יותר תשומת לב! מה שכן, אני חייבת לציין שהגירל-אבאוט-טאון מושך הרבה יותר תשומת לב חיובית וקיבלתי תגובות מכמה וכמה גברים עליו.
    בנוגע לגוון עצמו של הקוסטה שיק קשה לי לענות אם אני מחבבת אותו או לא, אבל אני אף פעם לא מתנגדת לנסות עלי.. נחכה לביקור הבא במאק..

    אני מבינה את הקונספט שבקיץ צריך משהו קליל יותר, אבל די ברור לי שכל מייקאפ מלבד הקולורסטיי פשוט ינזל לי מהפרצוף אחרי 5 דק' שהיה בשמש.. לכן אני מעדיפה את המראה ה"חנוק"/"חנוט" ולדעת שהמייקאפ נשאר עלי כל עוד אני מחוץ לבית (וגם בבית) אם אני במזגן במשרד, אם אני במזגן באוטו עם השמש הקופחת מבחוץ או אם אני ממש בחוץ בשמש והלחות הנוראית.
    מי שיכולה להרשות לעצמי מייקאפ יותר נושם ופחות עמיד בקיץ אני אומרת - אשריה!

    בנוגע לסומק את כבר יודעת, אני שמה ומעט מאוד כך שזה לא ממש משנה מה יהיה הבסיס של הגוון.. חוץ מזה שגיליתי סומק ממש חמוד ועדין של מינרלז שנקרא גרייס קלי. יש לי אותו בדוגמית והוא אחלה.

    את הבושם אריח בהזדמנות, לא מצליחה להבין כלום מכל תיאורי הפריחה הזאת חחח אבל זה לא חדש אצלי ;)

    קיץ ריחני? חחחח האסוציאציה הראשונה היא לא חיובית ;) למרות שבהחלט הייתי שמחה שהדימוי ישתנה לי..

    השבמחק
  36. מיטלי, בגדול זה נכון, כשבוחרים להדגיש עיינים די מרגיעים את השפתיים ולהיפך. לפעמים אף אחד מהם לא מודגש בהגזמה ויש איזון. זה בסך הכל מן משחק כזה בשביל שהתוצאה הסופית תיראה טוב ולא משנה מה מודגש יותר ומה פחות.
    משקפי שמש מחייבים אותנו לא לוותר על היחס לשפתיים אין מה לעשות, אפילו באלם מוצלח זה מספיק העיקר שלא יהיה בלי כלום.

    אבל כתבתי שזה מתאים לדודות רומניות, אז מה את רוצה? זה בדיוק בשבילך אם כך...LOL
    אני יודעת שלא תהיה לך בעיה לשים את השפתון כי אין לך בעיה לשים כמעט כל דבר :P
    הוגאס וולט פשוט רכישה שווה, אין ספק, אני הרוסה עליו! כבר סיפרת על הצומי שקיבלת מהגברים אבל כמה אפשר ללכת עם השפתון הזה ועוד באמצע היום? לפחות יש לך גיוון עם הוגאס.
    עזבי תמונות, צריך לנסות כי גם על כל אחת זה מתקבל אחרת (ראי מקרה הוגאס וולט שלך ושל אפרת, איזה פער בתוצאה...). יחסית הוגאס וקוסטה הם שני קורלים שמזכירים אחד את השני רק שהוגאס נוטה לכתום והוא קרמי והקוסטה נוטה לורוד והוא פרוסטי.

    מה שאת אומרת על המייק אפ זו דילמה קבועה שלי. אם אני יודעת שאת רוב שעות היום אבלה מחוץ למזגן בהחלט אבחר במשהו יותר רציני מבחינת עמידות. אבל ביומיום שלי אני יכולה להינות ממייק אפ קל יותר כזה ונושם. העור שלי לא חנוק ככה וההרגשה יותר נעימה.

    אני חושבת שלא משנה כמה שמים מהסומק, הגוון שנבחר חשוב לתוצאה הסופית.
    אם זה נראה עליך טוב אז מעולה.

    תיאורי בשמים לעולם לא ימחישו ריח. אין מנוס מלהריח בשביל לדעת.
    מעניין מה תחשבי עליו. לפחות הצליח לי באחד הבשמים הקודמים איתך, זה של Gianfranco FERRE.

    הלוק בוהק וריחני יקירתי, הריח הכי טוב שהקיץ עצמו מציע זה של הים, כל השאר זה מה שהאסוציאציה שלך אמרה לך...P:

    השבמחק
  37. הגברת בסירטון ממש מעייפת! אני חושבת שהיא צריכה לחייך קצת יותר ולדבר בקצת פחות עייפות...
    בכל מקרה, האיפור שלה די משעמם, אבל השפתון באמת מיוחד!
    אם הייתי אוהבת אותו או לא, לא יודעת עדיין להגיד :)

    השבמחק
  38. מהתמונות שלו שראיתי הפרוסטיות עשויה להיות פחות חביבה עלי, כמובן שהנושא יבדק, אני מאוד אוהבת "למדוד" שפתונים בעיקר במאק (הסיבות ברורות מאליהן)

    אין לי בעיה ללכת לכל מקום עם הגירל-אבאוט-טאון הוא סוחט מחמאות חיובית, אף אחד לא אמר לי משהו "מוזר" על השפתון הזה. לעומת הווגאס שהיו כמה שלא ממש הבינו את הקטע.. (באסה בשבילם :P)

    אצלי לא תמיד ברור אם כל היום אני במשרד או לא. היום לדוג' יצאתי בשיא החום וזה היה ממש לא צפוי.. כמובן שזה היה באוטו אבל עדיין, חם חם חם ובעיקר לח.

    ה FERRE הוא בהחלט הצלחה! ויש לך עוד הצלחות בדרך, מה קרה, לא רגילה לכזאת צניעות :P

    ים את אומרת לי? אתמול הייתי באוטו בבגד ים וחלוק מגבת עלי אחרי שנמרחתי בבית, אריק באוטו מיבב בלי הפסקה (די ברור לו שהולכים לים והוא קוטראי שאין לך מושג) ובשניה אחרונה הכל התבטל. אוף!!

    השבמחק
  39. מסכימה איתך שבסרטון פה היא חופרת קצת (כמו רוב היוטיובריות) וגם אותי מעצבן האדיטיוד המותש והאפתי הזה שהוא אגב קבוע אצלה.
    אבל לומר על האיפור משעמם? הוא נהדר וכל כך קייצי. תסתכלי איך היא נראית בהתחלה ואיך בסוף, הבדל דרמטי!
    השפתון מהמם והוא לא נראה ממש בוהק ונועז בסרטון כמו שהוא באמת, הגוון לצערי לא עבר טוב מסך.

    אני אישית לא סובלת גימור פרוסטי (הכי לדודות), אבל השפתון הזה הפיל אותי פשוט.

    אני לא יודעת איפה את מסתובבת אבל דיברנו לא מזמן שאולי את צריכה להרחיב אופקים...
    זה אמנם היה בקשר למכוניות אבל מתברר שזה נכון גם לשפתונים ;)

    יללה את והצניעות, יש לי את אפרת במשבצת הזו כבר, תמצאי משבצת אחרת...LOL

    איזה באסה להתארגן לים ולא ללכת.
    מזל שהים לא הולך לשום מקום :)

    השבמחק
  40. אני גם לא מחבבת שפתונים פרוסטיים. יש לי אחד, שאגב גם הוא סוחט מחמאות Rose Maiden היה באיזושהי קולקצהי של מאק מוגבל. בכל מקרה מעין ורוד אדמדמם מאוד מחמיא.
    אני אוהבת אותו לא אומרת שלא, אבל הפרוסטיות מוציאה אותי מדעתי לפעמים..

    יכול להיות שהיו-טיוברית עיצבנה אותי לכן הכל לא היה נראה לי חחחח

    תודי שלבחון שפתון במאק זה קצת יותר נחמד (וסטרילי) מלבחן שפתון בסופר פארם...

    הים לא הולך לשום מקום, אבל לאור התנהלות המשך השבוע הוא נדחה בשבוע..

    השבמחק
  41. שפתון ממש יפה ה- Rose Maiden, אני זוכרת אותו. אחד מכוכבי קולקציית האביב של שנה שעברה.
    הפרוסטיות הופכת את השפתונים ללוק של "פעם" כזה לדעתי, לכן זה מעצבן.
    אין ספק שהאפשרות לחטא את השפתון במאק הופכת את העסק להרבה יותר ידידותי למשתמש.

    השבמחק
  42. זה גם עניין החיטוי אבל זה גם עניין של איך בכלל המקום נראה ומה הגישה של המוכרות שם. גם אם ידחפו לך משהו במאק שבזה עדיין לא נתקלתי, בטח שלא באגרסיביות אלא בהצעה אם יש משהו נוסף שאני מעוניינת בו...
    וזה בכלל על ההתנהלות של המקום.

    בכל מקרה, אני לא יודעת אם הפרוסטיות עושה לי תחושה של פעם כמו שהיא נותנת משהו ממש ממש לא טבעי לשפתיים. כאילו כל המראה הוא OFF

    השבמחק
  43. בגדול את צודקת, בקטן יש פאשלות ולא מעט.
    נכון שהגישה שונה ושהאווירה אחרת, אבל לא תמיד זה ככה, ראי המקרה בסניף פ"ת שקרה לי לא מזמן. לי!

    לא תחושה של פעם, לוק של פעם ולא מהסוג הוינטג'י השווה אלא סתם דודתי מיושן....

    השבמחק
  44. יש סניפי פארם שנעים להכנס אליהם אני לא אומרת!
    הייתי בסניף מאוד נחמד לפני משהו כמו שבועיים. היתה לי תחושה מאוד טובה שיצאתי משם, אבל זה לא סניף מרכזי יכול להיות בגלל זה..
    ונכון שגם במאק יש פדיחות. אבל גם אם המוכרות מתעלמות ממך, לדעתי זה עדיף על ה"אובר יחס" שמקבלים בסופר פארם...

    כנראה שלא היו לי דודות מיושנות כאלה (גם טוב!) בעיני זה פשוט מראה שפתיים שעושה להם משהו חריג ולא טוב.

    השבמחק
  45. השפתון נראה מעניין.. ינוסה כייצא לי להגיע למאק (שזה יקרה בטח רק שיפתחו את הסניף בסנטר..)
    אני שוקלת להזמין את הסומק-הוא בהנחה כרגע בסטרוברי(51 ש"ח)
    אבל איך הסומק מתקבל על הפנים? כי הוא נראה ממש חום..

    השבמחק
  46. הדר, מאק דיזינגוף סנטר אמור להיפתח באוגוסט, מיקום נוח וחשוב אז הגיע הזמן!
    כמו שכתבתי על הסומק, גם אני חשבתי שהוא חום, וסומק חום זה הכי לא!
    אבל הוא בפועל מאוד טבעי ולא צעקני, מדגיש ומעט בוהק, גוון אולי של אפרסק כהה שימרי, התיאור שלו Bronzed Pink בהחלט מתאים.
    אם את רגילה ללכת עם ורודים/כתומים אז סומק כזה בהחלט רענון, מוסיף למראה החיוני והשזוף של הקיץ.

    השבמחק
  47. אני כ"כ מחכה לסניף הזה, באמת הגיע הזמן!
    (אני עובדת במשרד בסנטר אז זה בעצם קצת מסוכן בשבילי :D )
    הסמקים שלי הם רק ורודים/כתומים אז אני כנראה אזמין את הסומק הזה שיהיה באוסף :)

    השבמחק
  48. את עובדת בסנטר? אז בהחלט סניף ברמת סיכון גבוהה...LOL
    עד הסומק הזה הייתי כמוך עם סמקים בגוונים כאלו קורלים אבל זה סגר לי פינה טובה.
    לדוגמה: אני יכולה לשים איפור כחול מודגש בעיניים עם שפתון ניוד והסומק הזה.
    נראה מעולה, כל סומק אחר עם לוק כזה זה כאילו טו מאץ בשבילי.
    חוץ מזה שזה מחיר מעולה עכשיו אז זו הזדמנות, סיכון שלא יכאב בכיס.

    השבמחק
  49. כמעט כל הסנטר מבחינתי הוא ברמת סיכון גבוה D:

    השבמחק
  50. חחח, לכולנו, את לא לבד.. P-:

    השבמחק
  51. אגב, בעקבות המלצה שלך בפוסט אחר, אני מזמינה גם את המייקאפ אקסטרים של גרלן (שלמרות ההנחה באפריל בסטרוברי יותר משתלם) דגמתי אותו שבוע שעבר- הייתי איתו 7 שעות בלחות האיומה של ת"א והוא פשוט לא זז!
    תענוג!

    השבמחק
  52. איזו רכישה מעולה הדר!
    הגרלן האקסטרים זה אחד המייקאפים האהובים עלי ביותר אם לא ה...!
    הוא ממש רציני, מה שנקרא "סוס עבודה".
    מי ששום דבר לא עמיד עליה בקיץ חייבת אותו.
    הוא גם לא נראה מסכתי כמו הדאבל וור והקולורסטי.
    פשוט שווה כל שקל או דולר...;)

    אגב, מוזמנת להצטרף לעוקבות של הבלוג כאן בבלוגר, כך תהיי מעודכנת בפוסטים.

    השבמחק
  53. תודה!
    אני עוקבת בבלוגר וגם בפייס :)

    השבמחק
  54. הי,קוסטה שיק איזה שם לפוסט.האמת לא ידעתי שזה שם של אודם.עושה חשק ללכת ולנסות אותו.אני קצת שחומה מעניין איך יתקבל על פניי אודם זה.

    השבמחק
  55. בק, כל יום לומדים משהו חדש ;)
    שאלה טובה איך יראה על שחומות.
    אני בהירה ושמה המון ברונזר וזה נראה הכי יפה ככה,
    אבל עור שחום זה משהו אחר.
    כרגיל - אין מנוס מלנסות... :)

    השבמחק
  56. היי דנרה

    אחלה פוסט, נראה מעניין השפתון הזה, לי יש את הראמבלינג רוז של מאק גם הוא במרקם פרוסט שגורם לי פחות לאהוב אותו.....מחפשת נואשות גוון קורלי במרקם נורמלי, היה לי מסדרת הבאטר שיין של קליניק את השפתון בעל השם החמוד afri-cutie אבל הבנתי שהפסיקו לייצר אותו:/ אני תוהה האם הגוון של רוז' אוטומטיק שהמלצת עליו בפוסטים קודמים יענה על הציפיות שלי לגוון קורלי נחמד, דעתך?

    לגבי המייקאפ- אני כבר בבקבוק השלישי שלו! מתה על המייקאפ הזה הוא כ"כ טבעי אך יחד עם זאת נותן מראה מואר ומכסה לא רע בכלל

    השבמחק
  57. תודה טלי :)
    בנוגע לשפתון, יש כל כך הרבה גוונים של קורל, השאלה היא מה את מחפשת.
    למשל, ה- Ramblin Rose של מאק שיש לך הוא גוון יפה אבל עדין וטבעי (באופן יחסי). ה- Costa chic הוא מאוד בוהק ונועז וכך גם ה- Vegas volt שהזכרתי פה שהוא אגב בגימור קרמי אטום נפלא (amplified).
    ה- NAHEMA 143 של גרלן מסדרת ה- Rouge Automatique הוא יחסית הרבה יותר רגוע מהם, יותר יומיומי. אם הכיוון שלך הוא בסגנון של ה- Ramblin Rose אז אין ספק שהגרלן יתאים יותר מהשניים הבוהקים האלו וגם יכול מאוד להיות שתמצאי בסדרה קורלים יפים אחרים שמתאימים לך. אין מנוס מלנסות :)

    המייק אפ הזה נהדר, אה? אני הכי אוהבת את ההרגשה שלו על העור, לא חונק, ואת העובדה שהוא כמעט בלתי נראה, ממש טבעי כזה.

    השבמחק
  58. מצד אחד, ממש בא לי על איזה שפתון צעקני.
    מצד שני, אני יודעת שאני לא באמת אשתמש בו, בטח לא ביומיום...
    אני עדיין מנסה למצוא שפתון קורלי שיהיה מספיק עדין ויומיומי...

    השבמחק
  59. אלטר אגו, מודעות זה חשוב :)
    אם את יודעת שלא תשתמשי אז באמת מיותר, אבל אם את תשתמשי בו בערבים/אירועים וכו' אז אין סיבה לא לנסות.
    הרי מה שיומיומי לאחת יכול להיות נועז לאחרת.
    יש לא מעט שפתונים קורלים יומיומיים יפים. השאלה מה הכיוון שלך.
    צבעים יותר יומיומיים יש לגרלן בסדרת ה- Rouge Automatique.
    אחד הגוונים שבטח תאהבי זה ה- Ravishing של מאק. גם אופנתי, גם מחמיא וגם לא צעקני.
    במותגים העממיים יש למייבלין גוונים יפים בסדרה החדשה יחסית Color Sensational וגם לרבלון בסדרת ה- COLORBURST. שווה להציץ שם.

    השבמחק
  60. @danra

    כן המייקאפ אכן נהדר, הרבה חושבות שאני בלי מייקאפ שאני איתו זה די נחמד:-) גם הוא לא מהמייקאפים שצריך לעבד לתוך העור זה לגמרי מייקאפ של 2 דק' ויוצאים.

    אני אבחן את שני השפתונים נשמע מעניין הואגס חבל שלא ידעתי עליו לפני יומיים שהייתי במאק בקניון אביב....זה שהם עברו לדוכן בנתיים לא ממש קרץ לי!

    השבמחק
  61. בדיוק טלי, ממש מייק אפ קל בכל אלמנט, גם ההשקעה המינימלית בהנחה שלו וגם ההרגשה אחרי!
    לא נורא, בטוחה שתהיה לך עוד הזדמנות בקרוב. גם אני לא אוהבת את זה שהם "ברחוב" עכשיו בקניון אבל הבנתי שבאוגוסט הם חוזרים פנימה ובאוגוסט גם יפתח סניף בדיזינגוף סנטר.
    כתבתי על הוגאס וולט בפוסט אחר כאן (יש קישור כאן על השם שלו). חוץ מזה בדיוק בתגובה מעליך הזכרתי גם את ה- Ravishing וכדאי שתבדקי גם אותו :)

    השבמחק
  62. @danra

    דנרה את לא עושה טוב לחשבון הבנק שלי! הסתכלתי עכשיו על ravishing ברשת בפוסט אחד הוא נראה מאד משעמם אבל על בחורה אחרת נראה ממש מקסים, אצטרך לבדוק איך הוא מתקבל עליי....לגמרי התלהבתי מהסוואצים של הוגאס הוא נראה מאד קרמי כמו שאני אוהבת....הכי נעים בקיץ! וחדשות טובות לגבי רמת אביב זה היה ממש מעצבן הדוכן הזה.....

    השבמחק
  63. טלי, אני מסירה אחריות מחשבון הבנק...;)
    מה שכתבת שזה נראה שונה על כל אחת זה גם נכון לכל שפתון ברשת, אבל לשפתון הזה זה נכון במיוחד. יש לי חברה שהשפתון הזה פשוט מהמם עליה ועלי הוא נראה ממש מת כזה. זה מאוד תלוי בגוון השפתיים.
    הוגאס אחד מהמאסטים לטעמי, הוא פשוט הורס שאין דברים כאלה!
    ואם את כבר בהתנסויות במאק (...), אז על הדרך תנסי גם את ה- Crosswires, See Sheer, Sandy B. כל אחד קורלי אחר כך שבטוחה שתמצאי משהו שימצא חן בעיניך. מחכה לעדכונים אחרי ההתנסויות :)

    השבמחק
  64. @danra

    דנרה, תודה על כל ההמלצות! בהחלט ינוסה! לפי הסווצ'ים ברשת בנתיים ליבי שייך לוגאס אבל גם crosswires נראה מעניין!

    השבמחק
  65. השפתון הזה משגע וכל פעם שאני ב-MAC אני בודקת אותו ומתפעלת ממנו, אבל לא מעיזה אפילו לנסות. דודה רומניה אני לא אראה, רוב הסיכויים שפולניה...

    כבר אין לי כוח לחפש שילובים שעובדים בין SPF לפנים ולבין המייק אפים. הכל מרגיש לי "נוזל" מהפנים והמייק אפים העמידים - כבדים מידי.
    אולי אנסה את הדיור? יש לי קצת מזל עם הדוגמיות בזמן האחרון (חמסה חמסה :)

    הסומק יפיפה, נראה ממש פרקטי

    ניסיתי את הבושם של מרק ג'קובס במשביר. הריח ממש נעים ו-FRESH. אני עדיין חושבת שה-DAISY המקורי (במיוחד גרסת ה-EDP) יותר מוצלח. למה עשו אותו כל כך גדול?!

    השבמחק
  66. עדן - את מפתיעה אותי! לא מנסה? תנסי ותראי אם ההתפעלות ממשיכה או נעלמת.
    כך תוכלי להחליט אם לקחת אותו או לזנוח אותו לאנחות לטובה התפעלות משפתון אחר :))
    בנוגע לדודה הפולניה, את מוזמנת להציץ במה שכתבתי לורדינה כאן באחת התגובות הראשונות ;)

    זה לא פשוט למצוא מייק אפ שיחיה טוב עם קרם ההגנה. אני יודעת שהסיטי בלוק לא עושה לך חיים קלים ואין לי מושג מה תגידי על השילוב שלו עם הדיור ניוד. אבל בטח אין לך מה להפסיד מלקחת דוגמית (באמת חמסה) זה בטוח!

    הסומק הזה בהחלט פרקטי, ממש גוון אוניברסלי כזה.

    אלוהים יודע למה הבושם ענקי ככה, אבל כל הבשמים של ג'ייקובס הם צומי מבחינת העיצוב האקסטרווגנטי.

    השבמחק
  67. קיץ מרענן, אמן.
    לפני שידעתי איך נבחר השם כבר קיבלתי ממנו תחושה של קיץ וים וכיף - קוסטה ברווה כזה. (דש' גם לקוסטה הרוקח...)
    אני לא רומניה אז נשארה האפשרות השניה ואכן גוונים כאלה גם גורמים לי להרגיש טוב נראים עלי טוב. אודם טבעי מבחינתי זה ליום יום לעבודה ופגישות. אבל אין מצב שאתחבר לשפתון שמייבש ומדגיש את קמטי השפתיים, בכלל אני ושפתונים של MAC עדיין לא כל כך.

    Vegas Volt - לא התאים לי!

    את האיפור של דיור אני מאוד אוהבת, השפתונים , גם הגלוסיים. הגוונים של הצלליות והסמקים. המייק אפים שלהם טובים. שנים ההיתי נאמנה להם,אך מאז הפיגמטציה השתלטה על עור פני, תחילה עברתי לסטנדל שמיד יצא מהמגוון אח"כ לנקום ונתקעתי עם קולור סטיי שפכטל אמתי לחורף. בחודש האחרון עם מזג האויר הלחותי אני שמחה קונסילר בנדיבות עליו פודרה בנדיבות וזה עושה את העבודה לשעות רבות.

    הדרך היחידה כמעט לקבל דוגמיות מוצר היא להיות נאמנה לסניף מסוים שבו כבר מכירים אותך ויודעים שאת קונה ואז נשלפות להן הדוגמיות...

    כשראיתי את תמונת הבושם שאלתי את עצמי מה בא קודם הריח? או הפרח הצהוב? מרק ג'ייקובס זה אחלה טעם (יקר)

    או בעזרת חברות מהסוג שאומר את האמת... - אני מניחה שהן אומרות את האמת שלהן LOL

    השבמחק
  68. אפרת, שמחה שהתחברת לקוסטה שיק, זה בדיוק מה שאני הרגשתי, אז חשבתי למה לא להשתמש בשם הזה באמת....
    אם הוגאס וולט לא התאים אז אני מניחה שגם זה לא ממש.

    גם אני מאוד אוהבת את המוצרים של דיור. למה עברת בגלל הפיגמנטציה לא הבנתי.
    הקולורסטיי, הדאבל וור וכל אחיהם לא יגעו לי בפנים, לא מסוגלת לסבול את ההרגשה איתם.
    חוץ מזה, לא הבנתי עם איזה מייק אפ את עכשיו, רק עם קונסילר?

    כל אחת והדרך שלה להשגת דוגמית...
    עצם העובדה שיש "דרך" זה כבר מצבעי על בעיה בתחום.

    בקשר לחברות, יש את אלו שתמיד יגידו לך כמה את מהממת ומושלמת. טוב להחזיק גם כאלו חברות לטיפוח האגו ולעידוד ברגעי שפל של מצב הרוח. אבל צריך בעיקר חברות מהסוג האחר, אלו שאומרות את האמת בפרצוף ויכולות לעזור לך להימנע מכל מיני תקריות מביכות...

    השבמחק
  69. לא כל מרקם מתאים לי, "הספריי" של דיור, לא התאים לי וגם הטיינט מירקל של לנקום לא ממש. אני לא שמה את דבל וור ואת קולרסטיי באותה נשימה. דבל וור נוראי עלי, מבליט נקבוביות ופלומה (משתיהן אין לי יותר מידי). הקולרסטיי, שאני הרמתי עליו את האף שחבל על הזמן, נותן לי כיסוי מלא, נדרשת כמות קטנה ועם פודרה מעליו, אני מסודרת! אני מזיעה במצח וכדאי לא להשתמש בו בחום יולי אוגוסט. יש לי את הרה נוטריב של אסתי ליציאות וכדומה, יקר ונהדר. ולאחרונה אני שמה קונסילר בנדיבות מעליו פודרה וזה מכסה ולא מזיע. ניסיתח את קלרינס אוור לסטינג, לא התלהבתי ממנו עלי.

    תמיד צריך שחברות יתנו אמפטיה, אבל אמת בפרצוף נשמע קיצוני מידי, אפשר להגיד את האמת בדרך מפרגנת. אני פחות אוהבת ללכת עם חברות לקניות, יותר לקפה ובילויים. א. לא תמיד תחומי העניין דומים (כבר נמאס לי להסתובב בזארה...). ב. לי עצמי אין סבלנות להתלבטויות של שעות על מכנס לבן ב 100 שקל בסוף עונה. תקנו וגמרנו לא יפה, לא נורא.

    ג. החברה הכי טובה שלי - יש לה אגן ים התיכון אז יצאנו לזארה והיא מדדה ומדדה ומדדה עד שאמרתי, תשמעי חבל לא תצליחי להידחס ל 42, או שאביא לך 44 או שתוותרי. היא זכרה לי את זה כלכך הרבה זמן שהפכתי חברה שלא כך כך רוצה לאמר בפרצוף...

    ב 99% מהמקרים אני יודעת מה הולם לי ומה לא, וב 1% כשכותשים אותי בבית אני מחליפה, או הולכת עם זה כי אני אוהבת...

    השבמחק
  70. אין מצב שאני יוצאת מהבית עם קונסילר בלבד. חייבת משהו להסוואת הפיגמנטציה.

    לומר את האמת זה משהו שאני מצפה מחברות, את מדברת על הדרך. אפשר לומר את האמת בכל מיני צורות, העיקר שלא יבלבלו את המוח כשצריך דעה אמיתית על משהו.
    ובקשר למה שקרה לך עם חברה שלך, צריך גם להתאים את ההתנהלות מול כל חברה כנראה, לא כולן אותו הדבר. אני מעדיפה שיגידו לי את האמת כואבת ככל שתהיה...

    השבמחק
  71. טוב שכולנו לא שווים...

    השבמחק
  72. ממש אהבתי את הסומק של לאורה מרסייר! נראה לי ממש מחמיא (:
    וקורל נראה עליי זוועה, אבל אני לא דודה, אז אולי אני אראה כמו סתם רומנייה? (;

    השבמחק
  73. סומק מהמם חבל"ז, גם מחמיא וגם נייטרלי יחסית ומתאים לכל לוק!
    חחח, מצחיקה, בגיל הצעיר שלך את לא יכולה להיראות לא זה ולא זה :)

    השבמחק
  74. יש לך סקירה גם על קולור סטי של רבלון? מייק אפ את יודעת מה הצבע הכי כהה שיש בארץ? האם 340 יותר כהה מ330 ?

    השבמחק
  75. אין בבלוג סקירה על הקולורסטיי, אם את מכירה את הדאבל וור של אסתי לאודר אז הם מאוד דומים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails