3 בפברואר 2013

לצאת מהשגרה



לכולנו יש את הלוק שאיתו אנחנו מרגישות הכי נוח, גם בסגנון האופנתי שלנו וגם בסגנון האיפור. מעין שגרה שחוזרת על עצמה במיוחד כשהזמן קצר בבוקר או כשממהרים לצאת. אבל מדי פעם שילוב של מוצרים אחרים ששונים מהרגיל, מבחינת צבעים מרקמים וגימורים, יכול לעשות שינוי דרסטי. כך למשל אם נבחר בצללית שהגימור שלה מנצנץ במקום המאט הקבוע או שבמקום שפתון עדין נבחר בשפתון מודגש, נוכל לראות שהתוצאה שונה לגמרי ולא היינו צריכות להשקיע דקה אחת נוספת. וכידוע - מראה שונה מביא להרגשה שונה, ובהנחה שהתוצאה מוצלחת אז כך גם ההרגשה נהדרת. 
מכירות את הסיטואציה כשאנחנו רואות מישהי אחרת מאופרת יפה ואנחנו מיד חושבות 'לה זה מהמם אבל לי זה לא יתאים'? אז יכול להיות שזה דווקא כן יחמיא לנו רק שאנחנו לא רגילות ללוק כזה עלינו ומה שבטוח זה שאם לא ננסה אז בטוח לא נדע. אז למרות שכל אחת מרגישה נוח ב- Safe zone שלה, לפעמים שווה לעשות שינוי ולו רק בשביל ההרגשה המיוחדת הזו.

צלליות של לנקום: גם לבד גם ביחד

צלליות הן דוגמה מצוינת למקום שאפשר לרענן בו את הלוק, הן ורסטיליות ומגיעות באינסוף גוונים, מרקמים וגימורים. לאחרונה לנקום חידשו את מגוון הצלליות הבודדות שלהם והשיקו במסגרת הסדרה Ombre Hypnose צלליות ב- 24 גוונים וגימורים שונים. בתוך המבחר הזה שתי צלליות במיוחד עשו לי עיניים (דו משמעי...) ולא יכולתי להתעלם מהן. אז קבלו את שתי הנבחרות שלי (ולצערי התמונה רחוקה מלהמחיש עד כמה הן מפילות):
Erika F I202 היא צללית חאקי מוזהבת סופר שימרית ומנצנצת. יש לה פורמולה רכה והיא נמרחת באהבה ובקלילות על העפעף. האמת שממש אפשר להסתפק בה בלי לשלב צלליות נוספות כי היא עושה את הלוק וקשה להתעלם ממנה. אז במקום לבחור בעוד צללית טבעית ליומיום אפשר לגוון עם הצללית הזו שפותחת לנו את העיניים ברגע. מי שהגימור נועז מדי עבורה ליום שתשתמש בה לערב, קשה לפספס איתה. לכל חובבות צללית הקרם Skinny Jeans של בנפיט - זו לגמרי הגרסה האבקתית מנצנצת שלה. המאסטית בקולקציה! 
Etincelle D'emeraude S303 מגיעה בגוון אפרפר תכלכל (Teal) שימרי כהה עם פיגמנט עז, משהו מהמם לגמרי. אני אוהבת להדגיש העין ולכן משלבת אותה עם הצללית הקודמת וזה פשוט נראה נפלא. גם בפני עצמה ללוק מודגש ומעושן היא הורסת. צללית בגוון מיוחד שלגמרי שווה לתת לה צ'אנס וגם תתאים לכל צבע עיניים. הכי שיק בקולקציה!
אגב, כדאי לשים לב לא רק למספר של כל צללית בסדרה אלא גם לאות שמייצגת את הגימור, כי ישנן צלליות שאוחזות במספר זהה כמו ה- 303 שכאן למשל. ואני מנסה להבין - האם חסרים מספרים תלת ספרתיים שלנקום הרגישו צורך להעניק את אותו מספר לצלליות שונות בסדרה?... מבלבל ולא ברור העניין. בכל מקרה, בסוף הפוסט יש סרטון מוצלח עם הצלליות בסדרה.

שפתונים של מאק וקלרינס: לגוון עם הצבע ברגע

שפתונים הם המקום שהכי קל ומהיר לאמץ לשינוי הלוק באופן דרמטי. מבין שלל הצבעים נראה שבחורף הגוונים השזיפיים השונים מקבלים במה קבועה. עם זאת, אני לא רואה יותר מדי כאלו שמתהדרות בו, בטח ובטח לא בגוונים העזים שלו. זה לגמרי לא 'עוד' גוון יפה ופופולרי אלא כזה שכדאי לבחור כשרוצים לצאת מהשגרה ולאמץ לוק קצת יותר ייחודי.
ה- Rebel של מאק נחשב לאחד השפתונים הידועים של המותג ולא בכדי. הוא אוחז בגוון שזיפי עם קריצה של ורדרדות, או אם תרצו - שזיף פוקסיה (סווטצ'תמונה). נראה הרבה יותר כהה באריזה מאשר על השפתיים. הגימור שלו מוגדר כסטין, נראה בפועל קרמי נקי על השפתיים, לא מבחינים בשימר המאוד עדין. יש שפתונים דומים לו אבל אין כמוהו. שפתון מהמם ומחמיא בשלל השפתונים בכלל והשזיפיים בפרט. מי שלא רגילה לשפתון עוצמתי שכזה סביר שתירתע בהתחלה, אבל שווה לתת לו כמה רגעים ולהתרגל, ההתמכרות מובטחת.
מי שבכל זאת מרגישה נעים ונוח יותר בגוונים שאינם כהים אבל רוצה לגוון עם יותר צבע שיפיח חיים במראה, יכולה לנסות את ה- Orchid Pink #134 של קלרינס, המוצלח מבין ארבעת הגוונים (סווטצ'ים) בסדרת Rouge Prodige שיצאו לאחרונה במסגרת הקולקציה לעונה הקרה. הוא בעל גוון ורוד שזיפי, לא בהיר מדי ולא כהה מדי, צבעוני לביש (סווטצ'תמונה) ועם ניחוח עדין. השימר הכסוף שלו אינו בולט כלל על השפתיים אבל בהחלט תורם לברק שלו. חייבים לציין את העיצוב המהודר של השפתונים בסדרה, עיצוב מוזהב יוקרתי שבהחלט מוסיף להנאה בשימוש בשפתון, בטח כשמגיע בכזה גוון.

שפתונים צבעוניים, כהים ואדומים דורשים בהרבה מקרים שימוש בעיפרון לשפתיים להנחה מדויקת. חשוב כמובן לבחור גוון שקרוב עד כמה שניתן לגוון השפתון על מנת שיהיה בלתי נראה בתוצאה הסופית. במקרה של גווני השפתונים המדוברים כאן, אני משתמשת בעיפרון Beet של מאק בגוון שזיפי פיגמנטי (סווטצ', תמונה) שמתאים למגוון שפתונים חורפיים שיש לי. אני בדרך כלל לא תוחמת את השפתיים אלא ממלאת אותן עם העיפרון ואז מניחה את השפתון, זה גם יותר מדויק וגם משפר את העמידות. במידה וצריך לחדד את התוצאה אז אני משתמשת בעיפרון שוב מעל השפתון. הפורמולה שלו נוחה למריחה, אך לא קרמית רכה. כך שמי שיש לה שפתים יבשות עדיף אולי שתדלג על החלק של המילוי המקדים איתו. בכל מקרה, מי שהספידה את עיפרון השפתיים כדאי שתחשוב שוב, כי בשביל תוצאה מושלמת ללא מריחות עם שפתונים צבעוניים פיגמנטיים אין מנוס מלתת לו יחס.

קולקציית החורף של Essie: מאניה דיפרסיה או סתם היפראקטיביות רגעית?

בתחום הציפורניים כבר מזמן אימצנו לקים בכל צבע או גימור, זה הרי הרבה פחות מרתיע להיות נועזת כשמדובר על הציפורניים. עם זאת, לכל עונה יש את הגוונים מוגדרים שלה ואנחנו יודעות למה לצפות, באביב לגוונים הפסטלים הרכים, בקיץ לצבעוניים בוהקים ובסתיו לכהים צבעוניים. ועכשיו בחורף כשאנחנו כל כך רגילות למושחרים למיניהם מגיעים Essie הסולידיים ומנפיקים לנו את קולקציית Leading Lady הבלתי צפויה בעליל שכל קשר בינה לחורף מקרי בהחלט. 
אני לא יודעת למה כיוונו שם במותג אבל בטוח לא לחורף. אחרי קולקציות בטוחות ומאופקות רצופות כמו למשל בשנה האחרונה, באביב, קיץ וסתיו עם גוונים צפויים, מתבקשים ואם נודה על האמת גם קצת משמימים, החליטו במותג למתוח את החבל, אולי לעשות עלינו טסט. המותג הסולידי לא רק שיצא מה- Safe zone שלו עם גוונים מפתיעים שתלושים לגמרי מהעונה, הוא גם הוסיף לקים במרקמים שאינם קרמים קלאסיים: שימרי וגליטרי אחד. אבל משמח ומפתיע יותר או פחות - חבל שאין משהו שקושר בין כל הגוונים של הקולקציה, אין שפה אחידה, אין חוט שמקשר בין הגוונים, כאילו נבחרו רנדומלית וכך יצאה קולקציה תלושה לעונה. האם מדובר על מאניה דיפרסיה או סתם היפראקטיביות רגעית שתקבל מענה מהיר ע"י ריטלין שיחזיר את המותג לסורו? לאלוהים הפתרונים, מה שבטוח זה שאני מברכת אותם על הצעד הזה שנחשב מאוד נועז עבורם, גם אם זה בעקבות חוסר שפיות זמני, ומקווה שיצליחו להפתיע אותנו גם בקולקציות העתידיות שלהם. מישהו אמר לק שחור לקיץ?... 
כן, בסה"כ רצינו קצת לצאת מהשגרה וקיבלנו יציאה רצינית במיוחד. אגב, שמות הלקים נהדרים במיוחד הפעם.

* שני הלקים עם הגימורים המפתיעים:
Leading Lady – בורדו עם מיקרו גליטר אדום, פורמולה ג'לית מעט דביקה, אחידות בשכבה ראשונה אטימות בשנייה. חובה טופ מבריק אחרת נראה קצת עייף. כמו כל גליטר - סיוט להסרה. האמת שמזכיר את ה- Ruby Slippers של המותג. בהחלט בחירה טובה כדי להכניס קצת עניין באפלוליות הזו מסביב, לא מפתיע שנושא את שם הקולקציה.
Beyond Cozy - כסוף זהבהב עם מיקרו גליטר כסוף. פורמולה עשירה ועבה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. הגימור מחוספס. גם הלק הזה מאתגר מאוד בהסרה, מאוד. הוא נראה ממש כמו כדור דיסקו ואם יש לק שהכי רחוק מלתאר את המותג אז יש מצב שזה היה הלק זה.

* שני הקרמים עם הגוונים הכי קיציים:
Butler Please – כחול בהיר בוהק נקי, פורמולה עם פיגמנט עשיר, אחידות ואטימות משכבה ראשונה, שכבה שנייה להעמקת הגוון. הגימור פלסטי ולכן חובה להוסיף טופ מבריק. גוון מפתיע בקולקציה חורפית, אם תרצו "ניאוני של חורף". זה לא שלא ראינו דברים דומים אבל הם היו ליד, לא בדיוק אותו הדבר. גוון מרענן שתמיד, אבל תמיד, כיף לבחור בו. כוכב הקולקציה שלי.
Where's My Chauffeur? - טורקיז בהיר שיש לו מקום אחד - בבריכה בקיץ. שתי שכבות לאחידות ואטימות. גוון מפתיע מאוד לחורף אבל לא מיוחד יחסית ללקים בגוון. הגוון הכי תלוש לעונה בקולקציה.

* במותג לא באמת יכולים ללכת עד הסוף עם הפנטזיה ומספקים עוד שני קרמים צפויים וממוחזרים:
Snap Happy – אדום בהיר קלאסי עם נטייה כתמתמה קלה, פורמולה נוחה למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. מהגוונים הפופולריים שתמיד תהיה מי שתקנה. חייבת לציין את העמידות הפנומנאלית של הלק הזה, שבוע שלם בלי תזוזה. ריספקט!
She's Pampered - אדום ורדרד או אם תרצו ורוד אדמדם. פורמולה קרמית דלילה יחסית, שתי שכבות לאחידות ואטימות. עוד גוון שיש לנו מיליון כמוהו וכנראה בעתיד יהיו עוד מיליון נוספים.

Essie: Rock Solid - Ultra Strength Base CoatGood To Go - Rapid Dry Top Coat

מריחת לק אינה מסתכמת כידוע בבחירת הגוון. מריחה נכונה תהיה לרוב בשלשה שלבים: שכבת בסיס, שתי שכבות לק ושכבת טופ. אני לתומי חשבתי שכמו שהלקים הפכו למגמה אופנתית פופולרית כך גם השלבים הנכונים למריחה הפכו לידועים ונפוצים. לכן בכל פעם שאני שומעת שיש מי שמשתמשת רק בבסיס או רק בטופ, או לא עלינו - לא משתמשת בשניהם, אני מופתעת. איך אפשר שהתוצאה תיראה פנומנלית בלי שלושת השלבים האלה? אח"כ צצות טענות שהלקים לא נראים יפה או שהם לא מחזיקים יותר מדי. אז הבסיס והטופ הם למעשה התוספת ההכרחית על מנת להגיע לתוצאה אולטימטיבית. כש- Essie יצאו עם ליין הפארם שלהם בזמנו, הם גם דאגו להציע מוצרים משלימים שונים שהכרנו מליין הפרו כך שיהיו נגישים לנו יותר וישלימו את תהליך מריחת הלק. בסיס וטופ זה הכי אלמנטרי שיש.
המותג מציע מספר בסיסים בהתאמה לסוג הציפורניים: יבשות, מתפצלות, בריאות, שבירות וכו'. אני בחרתי בבסיס שהוא מחזק בשם Rock Solid. בשוק קיימים לא מעט מחזקים אבל לחלקם יש נקודת חולשה והיא התפקוד כבסיס. הם פוגעים בעמידות של הלק ובמקרים קיצונים יותר גם בפורמולה שלו. המחזק הזה של Essie לשמחתי חי בצורה הרמונית עם הלק מעליו. אני לא יכולה לומר שהוא משפר את המצב של ציפורניים מתפצלות אבל בשימוש בו הן בהחלט פחות פגיעות.
את הטופ Good To Go של המותג אני מכירה כמובן מליין הפרו, כתבתי עליו בעבר וללא ספק מדובר על הטופ האהוב עלי לצד ה- Seche Vite. זהו טופ שמייבש את הלק בדקות ספורות ומעניק גימור מבריק. הוא משפר את עמידות הלק ולא מכווץ אותו כמו שקורה לעיתים עם טופים. אחד הטופים המשובחים היה ונשאר. מומלץ בחום.
מה שמעניין זה שהמברשת שהפכה לרחבה בליין הפארם לא הפכה לרחבה במוצרים המשלימים האלו. לא ברור לי למה והאמת שממש חבל, דווקא בבסיס ובמיוחד בטופ עדיף להשתמש בכמה שפחות מריחות. בנוסף, הבקבוק נראה אותו הדבר אבל יש שינויים קלים. למשל הידית של הטופ הפכה לכסופה. בנוסף, הכיתובים הצבעוניים של שם המוצר המשלים שהופיע על הבקבוק עצמו נעלמו והם עכשיו מאוזכרים בכיתוב לבן מוקטן. עיצוב נקי, אולי מדי, ערום קצת לטעמי. המוצרים המשלימים מגיעים באריזות פלסטיק שונות לגמרי בעיצוב עם הסברים מפורטים על המוצר ואופן השימוש בו. מהלך הגיוני כשמדובר במוצר שנמכר לקהל הרחב. לסיכום - טוב עשו במותג שהחליטו להציע גם את המוצרים המשלימים לצד הלקים. מדובר על מוצרים מוצלחים בהחלט. ובשורה התחתונה - לקים מורחים באהבה או לא מורחים בכלל.

בישום של דיור: טוטאל ניחוח

יציאה מהשגרה היא לא רק עם מה שרואים אלא גם עם מה שמריחים. כידוע בישום בארץ זו קטגוריה סופר פופולרית ונראה שאין ממש בעיה למשתמשות לגוון בעניין. בשמים חדשים מושקים באופן שוטף. וכך ממש השיקו בדיור עוד גרסה חדשה ל- j'adore המפורסם בשם j'adore L'absolu שמוגדר כ- Eau de parfum absolue. האמת שפחות או יותר כל הגרסאות של הז'אדור דומות לטעמי, יש לכולן בסיס ורדים שמאחד ביניהן. הגרסה הזו היא פרחונית פרשית, זורמת כזו. ניחוח נשי נעים ומורגש, הרמוני שלא מעיק או משתלט על האווירה שמורכב בין היתר מוורד טורקי, יסמין ופקעת הודית. הבושם מגיע בעיצוב החושני המוכר, בקבוק זכוכית מוזהב שמדמה גוף נשי עם צוואר ארוך וקימורים מצודדים. עיצוב אייקוני.
אבל הגיוון לא מסתכם רק בבושם חדש או בגרסה חדשה. כמו שקיימים קרם גוף או דאודורנט בניחוח הבושם שלנו, למה בעצם שלא תהיה התייחסות גם לשיער? אז דיור השיקו בושם לשיער בניחוח j'adore ובעיצוב זהה רק מזכוכית חלבית. האמת שידוע שיש לא מעט כאלו שכשהן מתבשמות הן לא מדלגות גם על בישום השיער. כל הטיעונים כמו למשל שהבושם מייבש את השיער ופוגע בחומרי העיצוב לא ממש מדבר אליהן. אז לטובת כל מתבשמות השיער וגם לכל השאר, דיור מציעים בושם ייעודי לשיער שחף מבל הטיעונים הללו. מדובר במיסט שקוף דליל אותו יש לרסס קלות על השיער. הניחוח מורכב בין היתר מילנג ילנג, יסמין, ורד ושזיף. הייתי בטוחה שהתוצאה תהיה עננת ריח מעיקה, אני הרי ממש לא ממבשמות השיער. אבל התוצאה הייתה מעודנת ונעימה, כזו שנשארה מרומזת לאורך היום. יש עוד מותגים שמציעים בושם לשיער, בדרך כלל במסגרת מהדורה מוגבלת כלשהי, אבל זה לא מאוד נפוץ. היה בהחלט יכול להיות מעניין אם כל המותגים יוציאו לבשמים הפופולריים שלהם בושם ייעודי שכזה. כך שמי שרוצה להיות מבושמת באופן טוטאלי תוכל ליהנות מהניחוח שלה. ואחרי הכל בושם לשיער זה לא משהו שאני באופן אישי אאמץ לשימוש יומיומי, אבל בהחלט ליציאות ואירועים. הרי עם כל ההשקעה בטיפוח השיער בשגרה לא מגיע לו גם פינוק קטן כדי לצאת ממנה?...


ID

Ombre Hypnose
Iridescent Color High Fidelity
Erika F I202, Etincelle D'emeraude S303
גודל: 2.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 160 ש"ח

Satin Lipstick
Rebel
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 90 ש"ח
Lip Pencil
Beet
גודל: 1.45 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 80 ש"ח

Rouge Prodige
True-Hold Colour &Shine Lipstick
Orchid Pink #134
גודל: 3 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 164 ש"ח

Nail Polish
Leading Lady Winter Collection
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 50 ש"ח
Ultra Strength Base Coat
Rock Solid
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 80 ש"ח
Rapid Dry Top Coat
Good To Go
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 61 ש"ח

j'adore L'absolu
Eau de parfum absolue
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 754 ש"ח
j'adore - Hair Mist
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 245 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

83 תגובות:

  1. הראבל הוא האהוב עלי בשפתוני מאק, טוב אולי הרובי באותה מידה אהבה :) אוף, שוב קולקציה משעממת של אסי, המותג האהוב עלי ממש מיאש אותי לאחרונה :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אוח, הרובי... אחד האדומים האהובים עלי אם לא ה..!
      אותי אסי הפתיעו לגמרי עם הקולקציה הזו ממש לא משהו שמאפיין אותם.

      מחק
  2. אני פשוט נהנית לקרוא אותך. גם אם אין כאן משהו שבאופן ספציפי גרם לי לרצות לרוץ להתנסות. פעם הייתי מעריצה מושבעת של שפתונים שזיפיים, לא מזמן ניסיתי שוב ואני מוצאת שאינני מתחברת יותר, על אף שהגוון של קלרינס נראה מאד מיוחד.
    ז'אדור - היה לי אותו פעם, משום מה למרות שהיום אינני מתבשמת בו עוד, אני מוצאת שהוא ניחוח נשי, יוקרתי ומאד עוצמתי, יש סיכוי סביר שאולי אשוב לרכוש אותו שוב בעתיד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דנה! :)
      זה הכי עניין של תקופות וגיל, הסגנון והגוונים שאנחנו מתחברות אליהם. לפעמים זה חוזר ולפעמים לא.
      אני מסכימה לגמרי, אם יש משהו מובהק שהז'אדור משדר זה נשיות. עם אוסף הבישום שלך לא אתפלא אם תהיה לו שוב נציגות.

      מחק
    2. האמת שעשית לי חשק ללכת לנסות אותו שוב.
      אגב, אני מחכה בקוצר רוח לסקירה שתעשי על המייקאפ החדש של גרלן מסדרת האקסטרים, אני חושבת שקוראים לו פריור אקסטרים לומייר - משהו כזה:)בטוח שמעת עליו.

      מחק
    3. הבושם פה זו גרסה חדשה של הז'אדור, מעניין מה תחשבי עליו.
      המיסט לשיער בניחוח הקלאסי.
      על המייק אפ Parure De Lumiére של גרלן כתבתי כבר מזמן, אפילו הגבת בפוסט, כנראה שזה לא נחרט לך בזיכרון ;)
      פה: http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/11/blog-post_22.html

      מחק
    4. איזה קטע. כנראה בגלל שלא ממש פרגנת לו זה לא נחרט לי בזיכרון. לפני כמה ימים ראיתי פרסום שלו בגלל זה שאלתי.
      טוב, אז ענית לי על הציפייה:)
      תודה יקירה:)

      מחק
    5. אני אכן לא התלהבתי ממנו, אבל תמיד שווה לך לקחת דוגמית ולנסות בעצמך. ובכל מקרה, האקסטרים שלך הוא הבסט ואם את מחפשת מייק אפ מואר יותר אז הייתי הולכת על הלנז'רי שלהם ולא על הלומייר.

      מחק
    6. קראתי עכשיו את הפוסט דיפרנציאליות יוקרתית, זה הפוסט שגרם לי ללכת לנסות ובסוף לרכוש את האקסטרים. זוכרת שבגלל שדירגת את הפריור במקום הראשון בחרתי בו ודילגתי על הלנז'רי. בקרוב האקסטרים עומד להיגמר, אלך לנסות את הלנז'רי. לאחרונה אוהבת רק מייקאפים בגרסה מוארת, לא מתחברת יותר למאטים.

      מחק
    7. אם כך אז הלנז'רי מומלץ בחום, קחי בחשבון שהכיסוי של מייקאפים מהסוג הזה נמוך יותר משמעותית. מייק אפ נוסף שהייתי ממליצה לך לנסות ויש לו טיפה יותר כיסוי מהלנז'רי זה הטינט מירקל של לנקום. מושלם לעכשיו, אני צמודה אליו:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/11/blog-post_23.html

      מחק
    8. מצטרפת למה שדנה אמרה- פשוט נהנית לקרוא אותך :-) השפתון של קרלינס נראה טוב. בכלל אני אוהבת את סדרת השפתונים Rouge Prodige. הם מאוד נעימים לשימוש ויחסית עמידים (לא מאוד אך עדיין עלי הם מחזיקים לא מעט זמן). יש לי אחד מהסדרה הזאת בגוון טבעי 107 Tea Rose שאני אוהבת להשתמש בו לבד או בשילוב עם שפתונים אחרים, הוא בסיס מעולה לערבובים. וכמובן אי אפשר להתעלם מהאריזה המהממת שלהם.

      מחק
    9. קודם כל הגברת לידיה אני ממש שמחה שאת פה! התגעגעתי ממש. זה שהדרת עצמך מהפייסבוק לא אומר שאת צריכה להיעלם, כבר חשבתי שנטשת אותנו לארגנטינה או משהו...:P
      אני מסכימה איתך, זו סדרה מוצלחת של קלרינס ולא ממש דיברנו עליה אי פעם. תודה על ההמלצה, הסתכלתי על סווטצ'ים, אבדוק את הגוון הזה. העיצוב בהחלט עושה חשק לשלוף את השפתון מתיק האיפור!

      מחק
    10. "גברת" דנרה ;-) שלא תעזי לקרוא לי שוב גברת, זה גורם להרגיש בת 600 :) גם אני התגעגעתי מותק. לא בטוחה שאת תאהבי את גוון 107 כי הוא מסקאלת הטבעיים, ולמיטב זכרוני את לא מתלהבת משפתונים בגוונים טבעיים...אבל מי יודע אולי בכל זאת תאהבי אותו. זה גוון קלאסי שתמיד טוב שיהיה בתיק האיפור. לארגנטינה עוד לא הגעתי....:-) אם כבר דרום אמריקה אז ברזיל הוא היעד המועדף עלי, עדיין לא ביקרתי שם למרות שאת השפה אני דוברת מצוין, חלום שאני צריכה להגשים מתישהו...

      מחק
    11. חחח, את צודקת לגמרי, גם אני שונאת שקוראית לי גברת, אבל הכוונה היתה להעביר טון מורתי של "איפה את?? אל תעזבי אותנו!!"...LOL
      נכון, אני לא מתה על הטבעיים, אם כבר בהירים אז שיהיו ניודים מחוקים. אבל אם כבר יש המלצה אז לא ננסה?...;)
      מאחלת לך לעשות סיבוב בדרום אמריקה ולסגור את כל הפינות :)

      מחק
    12. לא עוזבת, רק את הפייסבוק עזבתי בינתיים (מקווה שאמשיך להתמיד בכך). תודה על האיחולים :-) ערב נהדר

      מחק
    13. נפלא יקירה, נשיקות!

      מחק
  3. Rebel הוא בהחלט אחד החביבים עלי וזה שפתח בפני את האהבה לשפתונים סגולים.
    ובכלל שפתונים וצלליות זו דרך נהדרת לצאת מהשגרה מבחינת איפור ומבחינתי גם לקים (אני מקבלת הכי הרבה מחמאות על לקים ושפתונים לא שיגרתיים).
    איזה שפתון לא שגרתי את העי אוהבת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אה ולגבי הgood to go - ממש אהבתי אותו! נחמד לי שהוא מייבש מהר את הלק, והלק מחזיק יותר זמן

      מחק
    2. שפתון מהמם הרבל והלוואי שהייתי רואה ברחוב יותר כאלו שמתהדרות בשפתונים בגוון.
      בהחלט, זה מה שכיף באיפור, השינוי, הגיוון, לצאת מהשגרה זה מרענן מדי פעם גם אם הכי נוח עם הדברים המוכרים.
      שאלה טובה, אני מניחה שלא שגרתי שאני אוהבת בחורף זה השפתונים המושחרים, למשל ה- Black Plum של סמאשבוקס. משהו לפנים!
      הטופ הזה של אסי מעולה ואני שמחה שהגרסה החדשה של הפארם זהה מבחינת הביצוע. אני לא מבינה כאלו שלא משתמשות בטופ...

      מחק
  4. הלקים של אסי מעולים לגמרי!
    לאחרונה רכשתי את all in on base ואת no chips ahead והם מאריכים את חיי הלק שלי משעותית!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה על הלקים של אסי!
      טוב לדעת, נרשם :)

      מחק
  5. אפשר לסמוך עלייך שתמליצי על מוצרים שווים תמיד! לפני כמה חודשים המאפרת של אס"ל ברמת אביב איפרה אותי בצללית זהובה שמאז אל הצלחתי למצוא כמותה והצללית שאת מציעה פה נראית שבהחלט תיתן לה פייט ראוי במיוחד כשממהרים ורוצים לפתוח את העיניים ברגע…..סקרנת אותי:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טלי, משתדלת ;)
      תשמעי, כשאני כותבת על הצללית הזו שהיא מהממת זה אפילו לא מתחיל לתאר אותה. היא סופר בוהקת ואני יכולה להבין למה יהיו כאלו שישתמשו בה רק לערב. אם את דוגמת אותה עדכני ברשמייך...

      מחק
    2. נתת לי סיבה לבקר בס"פ:-) מקווה שיהיו מבצעים שווים! מה שמעצבן זה שצריך לזכור באיזה ס"פ יש מה…אעדכן נשמע מאד מפתה התיאור שלך איך היא ביחס לניילון של מאק?

      מחק
    3. חחח, אנחנו באמת צריכות סיבות לבקר שם?..;)
      אני מאמינה שבזמן הקרוב לקראת פסח יתחילו המבצעים של ה- 40-50 אחוז ואז זה ממש שווה. אבל אלו מבצעים בדרך כלל במשביר ובאפריל.
      חוץ מזה שתדעי שבאתר של סופר פארם יש פירוט מותגים בכל סניף אז את יכולה לבדוק.
      היא לא דומה בכלל ל- MAC Nylon, היא חאקית מוזהבת ומנוצנצת. פשוט בתמונה פה היא נראית יותר בהירה ממה שהיא בפועל.

      מחק
    4. וואו עכשיו סקרנת אותי עוד יותר נשמע צבע מאד מיוחד! טוב אם כבר במשביר ואפריל אז זה כבר ידרוש טיול לקניון….ואת צודקת אנחנו לא באמת צריכות סיבות יותר תירוצים:-)
      ממש חידשת לי על האתר של הסופר פארם מעולה הולכת להסתכל שם עכשיו…..

      מחק
    5. גוון מהמם וגימור משגע. באמת הצללית הכי יפה בקולקציה הזו ויפה בכלל.
      חחח, כן לקניון, חירוף הנפש שלנו זה מדהים :P

      מחק
    6. בהמשך לשיחתנו….:-) מה דעתך על הצללית ביחס לצלליות שיצאו במאק בפלטה פוטו ריאליזם? בזכותך נזכרתי בה והתאפרתי איתן השבוע אז מעניין אותי האם יש דימיון

      מחק
    7. וואו, זרקת אותי כמה שנים אחורה עם ה- MAC Photo Realism! כמה זמן לא שמעתי את השם הזה.
      אז קודם כל טוב ששלפת את הפלטה, יש בה גוונים יפים וזה כיף לנצל דברים שכבר יש לנו, לפעמים זו הרגשה כאילו התחדשנו שוב במשהו.
      אני לא ממש חושבת שיש דימיון, אולי יש קשר מבחינת הגוון בין האריקה פה לצללית Image Maker בפלטה. אבל הצלליות בפלטה הן שימריות דקות יחסית, הצללית של לנקום כאן היא מאוד עשירה, בוהקת ומנצנצת. תקחי איתך את הפלטה כשאת קופצת לפארם ותסוויצ'י את שתיהן אחת ליד השניה, תתרשמי ותעדכני. מעניין ;)

      מחק
    8. כן נראה לי באמת אעשה את זה….לגמרי היה כיף להשתמש שוב בפלטה:-) מסכימה לגמרי עם מה שאמרת שזה הרגשה כאילו התחדשנו שוב!

      מחק
    9. מעולה, תעדכני על הדימיון ותהני מהפלטה :)

      מחק
  6. ברבל לגמרי התאהבתי, ואני מסכימה עם כל מילה שלך. ממש צריך לתת לו צ'אנס. לגבי אסי - אומנם חלק מהצבעים הזויים לחורף, אבל הטורקיזי הבהיר מקפיץ כל הופעה של סוודר אוברסייז בצבע קרם. ממש שווה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן, הרבל אחד החזקים לגמרי של מאק ובכלל וחבל לפספס אותו.
      תשמעי, כל עוד משהו התחיל לזוז באסי מהקולקציות הצפויות אז אני בעד :)

      מחק
  7. מיכאלה4.2.2013, 7:39

    היי דארלינג!
    את האריקה ההורסת יש לי בקולקציה, קראתי עליה בכל מיני בלוגים בחו״ל ורכשתי בסטרוברי. Teal זה גוון שאני ממש אוהבת אז אבחון גם את הצללית השניה שהמלצת.
    לגבי שפתונים אני כל כך נהנית מהחורף ומנסה לגוון ולהעיז. שמה את הג׳יגולו של גרליין כסטיין.
    אני באמת מזניחה את עפרונות השפתיים תודה על התזכורת.
    ראיתי שגם לשאנל יש hair mist לבשמים וזה סקרן אותי לנסות. זה נשמע הגיוני...

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכאלה4.2.2013, 7:40

      מעניין למה קוראים לה אריקה אף... נשמע כמו שם של טרוריסטית בבאדר מיינהוף (סתאאאם...)

      מחק
    2. הי בובה!
      צללית מהממת האריקה, נכון?
      חחח, את הולכת עם האסוציאציות שלך עד הסוף, באדר מיינהוף, בררר....
      מה הכוונה הג'יגולו כסטיין? הוא קרמי עשיר. את פשוט טופחת איתו על השפתיים?
      תשמעי, עם עיפרון שפתיים התוצאה תהיה יותר מוצלחת, כך שכדאי לפחות לעבור אפילו מעל השפתון קצת בגבולות.
      מיסט לשיער זה משהו שקיים, אבל לא בצורה נפוצה, בטח לא במותגי היוקרה.

      מחק
    3. מיכאלה5.2.2013, 6:34

      כן עולם האסוציאציות שלי לא ממש מבויית...
      ליסה אלדרידג׳ הוציאה סרטון שבו ארבע דרכים להשתמש בשפתון ואחת מהן היא להשתמש גם בעשירים ביותר כסטיין בעזרת האצבע. זה נותן לזה לוק יותר עדכני ופחות כבד בעיניי.
      מסכימה אתך שאם עפרון שפתיים אז רק all over כדי להמנע מהבדלי גוון בדהייה שלא לדבר על אפקט פנינה רוזנבלום המחריד.

      מחק
    4. כן, אני זוכרת את הסרטון הזה, אין ספק שאפשר לנצל את המוצרים בדרכים שונות. אני האמת עם הג'יגולו אוהבת להשתמש בצורה הכי רוויה שלו, זה מהמם ודרמטי, יש לו גוון חורפי הורס.
      מסכימה לגמרי, אפקט רוזנבלום לא עושה חסד עם אף אחת. אבל מה שהתכוונתי בנוסף, זה שאם אין כח למלא את השפתיים לפני השפתון, זה שאחרי השפתון לעבור מעליו בשביל לשרטט את הגבולות, זה בערך כמו להשתמש במברשת שפתיים לפיניש מדויק. ואז כשהשפתון דוהה אין את האפקט של התיחום.

      מחק
  8. האמת שעכשיו עשית לי ממש חשק עם הבושם הייעודי לשיער...

    השבמחק
    תשובות
    1. יש טסטרים שלו אז את יכולה ללכת ולבשם את השיער להנאתך ולראות אם מתאים לך :)

      מחק
  9. היי, כמה שאת צודקת!!! אני נמנית עם אלו ששמות בושם על הגוף ועל השיער , שמחתי לשמוע על הבושם לשיער ,שווה לנסות .

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ממש מדהים עד כמה זה נפוץ לבשם את השיער ולמרות זאת אין מגוון של בשמים ייעודיים כאלה.

      מחק
  10. טוב ה Erika F צללית הורסת. היא אחת המיוחדות והאהובות עליי וכמעט תמיד אני מקבלת עליה תגובות חיוביות :) הירוקה השניה גם מהממת ומזכירה לי קצת את אחד הגוונים שיש לי בפלטת סמוקד של אורבן דיקיי (Loaded). בכלל בסדרה הזו יש עוד כמה גוונים מעניינים..
    ה REBEL של מאק היה חסר כשחיפשתי אותו לאחרונה..בהחלט גוון יוצא דופן ומיוחד. אני הכי איתך בקטע של העיפרון שפתיים, לא מוותרת עליו כשמדובר בשפתונים פיגמנטיים במיוחד.
    אהבתי מאוד את הלק הכחול Butler Please ! הבורדו גם נחמד.
    לבשמים של דיור אני לרוב לא מתחברת אבל אקפוץ לבדוק את אלו רק לשם הסקרנות..בושם לשיער וזה..נשמע נחמד..LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. הורסת לגמרי הצללית אריקה הזו, ממש תכשיט בתוך הקולקציה!
      יש עוד כמה גוונים יפים אבל האיכות של הצלליות בקולקציה הזו משתנה קצת מגוון לגוון וצריך לשים לב.
      המאק רבל חסר כבר המון זמן, רציתי לעשות B2M ולקחת אחד ולא היה בשום סניף בת"א, חבל, במיוחד שזה הזמן המושלם לנצל אותו.
      כן, לרחרח תמיד שווה, למרות שאני מניחה שאלו ניחוחות לחובבות הז'אדור, זו מן סדרה כזו שלא נגמרת...LOL

      מחק
  11. התגעגעתי ללקים בבלוג...אז אתמקד בהם הפעם
    אהבתי את ה"קולקציה" מבחינתי שלא יהיה קו אחיד אבל שכל גוון מביניהם ידבר אלי. אם מישהי מתחילה עכשיו צריכה אוסף קטן, זו התחלה טובה...
    אין לי ספק שברור לך איזהו החביב עלי מביניהם ברגע זה מתנוסס על ציפרני ולחשוב מה אם לא הייתה יוצאת גרסת הפארם...בעבורי - גט חד כיווני מהמותג. היחיד שגבולי בעיני ואצטרך לראותו במו עיניי הוא הכחול.
    עד שהתחלתי לשוטט בפורום לקים (כ 3 שנים) טופ היה מאסט אך בסיס לסירוגין. למדתי המון על מרקמים, טיפול בציפורן, איכויות ופצירות - עולם שלם.
    גם אני משתמשת בבסיס וטום של אסי עכשיו להרבה הפלא הם גם חסכוניים, יכול להיות?
    לא היה את הסגלגל, אז הסתפקתי באחיו התכלכל, ציפרני חזקות אז הוא טוב עבורן.
    טובעת מנטרה "לק בכל פוסט - אצל דנרה" לשימת ליבך...
    ולנושא הפוסט - השינוי והחריגה ממקובעות - בשלשו השנים האחרונות עשיתי תפנית של 180 מעלות, הרבה בזכותכן הבלוגריות והגולשות בפורומים השונים...

    השבמחק
    תשובות
    1. לקים זה באמת מקום טוב לגוון בו כל הזמן.
      אני מאמינה שקולקציות בכל תחום צריכות שתהיה להן מסגרת אחרת אין שום דבר שמאפיין אותן כקולקציה, אלא זו למעשה אסופת פריטים. קולקציה יכולה להיות מגוונת ועדיין שתהיה לה שפה ומסגרת. לטעמי זו ממש לא קולקציה למתחילות, אלו גוונים לגמרי ל"מתקדמות" (אולי למעט השניים הצפויים).
      אין ספק ששיטוט ברשת וידע רחב שצוברים רק תורם למיומנות ולהבנה האישית. כך גם אפשר לגבש העדפה פרטית מבחינת הסגנון. בסיס וטופ זה מאסט ללא ספק. לא ממש הבנתי מה בדיוק הכוונה בחסכוניים.
      שמחה לשמוע שהתחלת לגוון בשנים האחרונות, אין לי ספק שאת רק נהנית מזה :)

      מחק
    2. אז המנטרה שחי לא תופסת לגבייך :)
      חסכוניים - משתמשת בהם בהתמדה ובקושי הגעתי לרבע הבקבוק..

      מחק
    3. אם זו הייתה מנטרה יישימה אז היינו רואים גם אצלך לק בכל פוסט, לא?...;)
      ממש לא חסכוניים לדעתי, להיפך, הכמות שלהם קטנה יחסית לאחרים.

      מחק
    4. אילו המניקור שלי היה מושלם כשלך, היית רואה פוסטים מלאים בלקים <3

      מחק
    5. חן חן מותק, אבל המניקור שלך לא פחות יפה, רואים לגמרי השתדרגות עם הזמן!

      מחק
  12. היי דנרה יקרה- כמו תמיד, הפוסט הזה הוא flawless. נהניתי מאוד!
    איני מוותיקות המעריצות של ESSIE, אני מכירה את המותג רק שנה (בזכותך), אז אני לא יכולה להשוות לקולקציות ישנות יותר או לתקופה שלפני הפארמים, אני מודה. אני קונה בסופר פארם כל כמה זמן ובנתיים אני מאוד מאוד מרוצה. רכשתי לא מעט ESSIE לאחרונה, בעיקר גוונים שרציתי הרבה זמן, כמו A List, Mint Candy Apple ו-Watermelon שעליו המלצת. קניתי גם אחד מהקולקציה האחרונה (לא ידעתי שזו קולקציית חורף, רק אחרי שקניתי וראיתי בבלוג שלך גיליתי שזו קולקציית חורף. מה אני אגיד, הקשר בין הקולקציה למזג אוויר חורפי הוא מקרי ביותר!) ועם זאת, בחרתי בגוון שאין לי באוסף ואני די מרוצה מהקנייה. רציתי לקנות את Set in Stones אבל לא מצאתי בארץ אז קניתי את Beyond Cozy ואני אוהבת איך שהוא נראה. קצת גלאם לא הרג אף אחד אני מניחה :)
    ראיתי שהרעפת שבחים על Good to Go, לצערי לא היה בדוכן את הטופ הזה כשבאתי, והייתי חייבת טופ חדש אז הלכתי על No Chips Ahead של ESSIE, שאמור למנוע הופעת סדקים בלק. מקווה שהוא יהיה טוב כמו שהאריזה אומרת :)
    ורגע לפני סיום, תודה על הסקירה של recessionista, אני פשוט מתה על הלק הזה. הייתי בטוחה שהוא יהיה דומה ל Bahama Mama (שאני מתה עליו), אבל לשמחתי על הציפורניים שלי הם נראים ממש ממש שונה. "Bahama" נראה יותר אדמדמם ו- "recessionista" יותר שזיף-כהה. תשמעי, עד עכשיו (טפו,טפו) לא נפלתי עם ESSIE, אולי בגלל שהרכישות של הלקים לא היו ספונטניות אלא יותר מחושבות, (בעיקר בגלל המחיר השתדלתי להסתכל על סווטאצ'ים ולקרוא סקירות (גם שלך כמובן) לפני הקנייה). כל הגוונים שקניתי הם כל כך נפלאים ואני פשוט נהנית מהם מאוד. וכן, אנגורה קארדי היה ונותר אחד הגוונים האהובים עליי בכל האוסף. הלק הראשון והאהוב. אני גם אוהבת מאוד את Big Spender ו- Skirting the Issue, אלו הם גוונים שלא מצאתי בשום מקום אחר (וכמו שאת יודעת, יש לי המון לקים של ג'ייד, סאלי הנסן ואורלי). יש משהו מאוד מיוחד בגוונים של אסי, ובנתיים אני לקוחה מרוצה (קצת מבואסת שלא מצאתי כמה קולקציות מדהימות שלא הגיעו לארץ, כמו הקולקציה המטאלית והקולקציה עם הגליטרים) אבל בסך הכל- אין טענות :)
    אז שוב,תודה תודה תודה לך.
    מתה על הבלוג שלך.
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רעותי, כיף שאת פה :)
      שמחה לשמע שגילית את המותג בזכותי!
      בחרת גוונים מהממים, מבין הכוכבים של המותג ללא ספק.
      חחח, בהחלט אין קשר בין הגוונים בקולקציה לחורף. ה- Beyond Cozy ספציפית הוא גם לק מאוד חריג למותג, נדיר שהם מוציאים גליטרים כאלה.
      ה- Bahama Mama הפופולרי וה- Recessionista ההורס הם רכישות מעולות וישמשו אותך בעונות הקרות הבאות. ה- Angora Cardi זו קלאסיקה, לטעמי מהגוונים שם פשוט מאסט!
      שמחה שלא נפלת ואין ספק שקניות מחושבות הן מאוד חכמות ולרוב מונעות נפילות. ובמחיר כזה ללק כדאי להיות חכמות...LOL
      נכון, יש לא מעט קולקציות שלא מגיעות לארץ ובגלל שאת לא רוכשת ברשת אז לא תוכלי להשיג אותן כאן. ברור שיביאו את הקולקציות היותר מסחריות כדי שימכרו.
      בכיף גדול מותק, נשיקות!

      מחק
    2. אני פה תמיד, פשוט לא תמיד מגיבה :) אבל לקרוא אני תמיד קוראת!
      וגם מיישמת. ז"א, קשה לי לחשוב על סיטואציה בה הייתי קונה את אנגורה קארדי למשל, בלעדי הסקירה שלך. גוון שהייתי ממש עוברת הלאה ולא עוצרת לידו, ועל הציפורניים הוא מדהים.
      נהנית מהבלוג שלך,
      את נפלאה.
      רעות

      מחק
    3. אני יודעת מותק, פשוט כשמגיבים זה כיף, יש תחושה כזו של נוכחות. חוץ מזה כיף תמיד לשמוע דעות של אחרות על המוצרים, להחליף רשמים. יש תגליות לפעמים :)
      יש גוונים שיש פער משמעותי בין איך שהם בבקבוק לעל הציפורניים. טוב שיש לנו סווטצ'ים!
      תודה ממי, כיף לשמוע, נשיקות!

      מחק
  13. מעבר ליופיו של רבל, הוא מתאים כמעט לכל אחת וזה לא קורה כמעט עם אף שפתון... שהתחיל להתקרר הוצאתי אותו מהמגירה ומאז הוא עובד שעות נוספות (וכל מריחה אני מתאהבת בו מחדש).
    קולקציית הלקים של אסי יפיפייה (מה חדש?) אבל כמובן שLeading Lady הוא הפייבוריט שלי (תביאו לי מרקמים חדשים ואני מאושרת).

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לגמרי, לכן חשוב לתת לרבל צ'אנס ולא להירתע מיד בגלל שהוא כהה.
      התחילו לצאת קולקציות אביב ואני ממש מבואסת שבקרוב נפרדים מהשפתונים הדרמטים האלה.
      תשמעי, גליטרים באסי זו אטרקציה, אני מקווה שימשיכו במגמה למרות שאני סקפטית בעניין...

      מחק
  14. אין הכחולים מהממים! בהחלט הייתי בוחרת בהם גם בחורף! אהבתי ונהניתי לקרוא. נפלאה כתמיד ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מרעננים בחורף! תודה יקירה ♥

      מחק
  15. הצלליות של לנקום מהממות!
    הרבל של מאק אהוב עליי במיוחד. בכלל אני מאוד אוהבת גוונים שזיפיים וסגולים בחורף הזה.
    הקולקציה הזו של אסי כ"כ הפתיעה אותי. הגוונים הכי לא צפויים לקיץ. חצי מהקולקציה היתה יכולה בקלות להיות קולקציית קיץ...

    השבמחק
    תשובות
    1. מהממות לגמרי השתיים האלה!
      בדיוק בימים האחרונים חשבתי איך שהאביב עוד מעט מגיע ונפרדים מהשפתונים הכהים, מבאס..
      בהחלט קולקציה מפתיעה, במיוחד בגלל שהיא של אסי הסולידים כל כך.

      מחק
  16. כמו שהבטחתי, הלכתי לקרוא על הבושם לשיער, כמה מפתיע זה!
    בחיים לא הייתי מעלה בדעתי שיהיה דבר כזה. אני קצת מתפתה, בגלל האהבה העזה לז'אדור.
    זה באמת לא פוגם בשיער? מה דעתך עליו עד כה?
    ממש אשמח לשמוע!
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא משתמשת בו הרבה בגלל שהריח צריך להיות מחובר לבושם.
      אבל ממש לא הרגשתי שהוא פוגם או מייבש את השיער.
      לא סתם כתבתי פה שיהיה מגניב אם כל מותג יוציא כזה בושם שיער מותאם :)
      בכל מקרה, את יכולה לנסות אותו בטסטר ולהתרשם מהתוצאה.

      מחק
  17. אני אנסה! בהחלט סיקרנת אותי............ :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails