21 ביוני 2011

קיץ טו-גו



היום זהו היום הראשון של הקיץ בחצי הכדור הצפוני לפי לוח השנה הלועזי, היום בו שעות האור הכי ארוכות בשנה לעומת שעות החשכה. האמת שציפיתי שיהיה היום כבר ממש חם כמו שהיה בשנים האחרונות, הרגשה כאילו הקיץ התחיל כבר מזמן, בסמוך לתחילת האביב. להפתעתי מזג האוויר השנה חם אבל לא כזה שאינו נסבל כמו בשיא הקיץ. אולי ככה זה כשיורד בהפתעה גשם ביוני... הכינוי הידוע של הקיץ הוא "עונת המלפפונים" בגלל שחלק גדול מהאוכלוסייה יוצא לחופשה. אבל גם מבחינה מטאורולוגית הקיץ נחשב ל"עונת מלפפונים" כי ברובו מזג האוויר יציב ולא משתנה - כלומר חמסין מטורף... יש מדינות שונות שמציינות את התאריך הזה באירועים וטקסים שונים. אצלנו הטקס כנראה זה לשריין ובמידה הצורך לחדש את מוצרי החובה שאולי יעזרו לנו לעבור את הקיץ הקשה בצורה סבירה יותר, כשמזגן רציני שממתין לנו בכל מקום זה המוצר ההכרחי הראשון...


יש לא מעט מוצרים שהייתי יכולה להכניס לפוסט הזה. אבל נראה שלמרות כל המוצרים המוצעים בשוק וכל האקסטרה שמירה על ההיגיינה בקיץ וההתרעננות התמידית, פשוט צריך לחכות שהקיץ יעבור וליהנות ממה שיש לו להציע כל עוד הוא איתנו. אז אחרי סינון רציני ביותר החלטתי לכתוב פוסט בעיקר על המוצרים ליום יום שבמידת הצורך הם To-Go, נכנסים לתיק ולא תופסים הרבה מקום, שיהיו צמודים אלינו לכל מקום שנלך. על המוצרים המומלצים האחרים שלי יהיה זמן לכתוב בהמשך, הרי קיץ ארוך, חם ומתיש לפנינו...

דאודורנט: לא, זה לא המוצר לדלג עליו!

יש צורך בכלל להסביר למה דאודורנט זה מוצר חובה כל השנה ובקיץ השימוש בו הופך לממש קריטי?... כנראה שכן. יש מי שמסיבות לא ברורות מחליטים שזה מוצר שאפשר לדלג עליו לפעמים, שמעתי כבר כל כך הרבה סיבות  (תירוצים...). אני הכי אוהבת את "אני פשוט לא מזיע/ה" ובמקום השני "יש לי ריח גוף טבעי נפלא". אז זהו שלא! אם אתם לא משתמשים בשביל עצמכם תשתמשו בשביל הסובבים אתכם, שהרי להעיר למישהו על הריח זה איכשהו תמיד לא נעים. בקיצור, אם לחסוך על משהו, זה בטוח לא המוצר! יש מגוון עצום של דאודורנטים בשוק, שבטוח כל אחת יכולה למצוא משהו שמתאים לה: מבחר מותגים בטווחי מחירים שונים שמוצעים במספר צורות שימוש (ספריי, סטיק, רול און, משחה).
אם נתייחס לנקודה הבריאותית, מרבית הדאודורנטים היום משלבים שני מאפיינים עיקריים: הראשון זה מניעת ריח והשני הפחתת כמות הזיעה (אנטי-פרספירנט) בדרך כלל ע"י מלחי אלומיניום שמכווצים את בלוטות הזיעה. יש מי שימנעו משימוש באנטי-פרספירנט כי נתפס כלא בריא (עשוי במקרים מסוימים לסתום את הנקבוביות לגמרי וליצור דלקת) ואפילו בהקצנה לסרטן (בגלל מרכיב האלומיניום והדבק). את הדאודורנטים "הבריאים" יותר ניתן למצוא בעיקר במוצרים "טבעיים" ובהרבה מאלו ששייכים למחלקת הבישום (דאודורנטים בריח של הבושם). לפי מה שהבנתי אין מניעה להשתמש בכל אחד מהסוגים אם לא ידועה רגישות, אבל שכל אחת תשתמש במה שבא לה העיקר שתשתמש במשהו...
אני ממש לא בררנית בדאודורנטים ובעולם שכל דבר שני נחשב למסרטן אני ממש לא מתעכבת על העניין במקרה הזה. בגדול אני אישית מעדיפה את הדאודורנט שלי בצורת ספריי ואח"כ סטיק. אין לי העדפה למותג יוקרתי או עממי כי אחרי לא מעט ניסיונות הבנתי שרובם או עם יותר מדי ריח בשבילי או משאירים סימנים לבנים. אני לא יכולה לומר שיש לי המלצה לדאודורנט מושלם שלעולם לא אעזוב אותו כי עוד לא מצאתי אחד כזה. אבל אם אני חושבת האם יש מוצר שקניתי שוב ושוב בשנים האחרונות בין כל הניסיונות, אז זה בעיקר את הדאודורנט ספריי של דאב (Dove) ואת הדאודורנט של ליידי ספיד סטיק ( Lady Speed Stick), לא ממש משנה לי איזה, העיקר לא הג'ל השקוף ולא בריח פירות. בסה"כ הם עושים את העבודה למשך כל היום ואין לי צורך לחדש. חשוב לשים לב שבתחתית של המוצרים יש תאריך תפוגה ולעיתים על המדפים בפארמים אפשר למצוא מוצרים ישנים.

Super City Block ואני: יוצאים קבוע!

שימוש בקרם להגנה מהשמש בעל SPF גבוה שמתחייב מהאקלים והקרינה שיש בארץ חשוב כל השנה כי הקרינה לא עוזבת אותנו, אם יש מי שמוותרות עליו בחורף אז חבל אבל שיהיה. בשאר העונות ובטח בקיץ הוא סופר מאסט במיוחד בהגנה על עור הפנים החשוף. כל מי שסומכת על מקדם ההגנה של קרם הפנים שלה או של המייק אפ שתבדוק שוב, הם בדרך כלל בעלי SPF נמוך שאינו מספק. לכן עדיף להשתמש במוצר ייעודי. בנוסף, בשימוש בקרם הגנה חשוב להיות נדיבים יחסית ולא למרוח שכבה דקיקה אחרת הוא פשוט לא יעשה את העבודה. לכן מרחו אותו על הפנים ותנו לו דקה-שתיים להיספג היטב בעור לפני שאתן ממשיכות להתאפר. חשוב להימנע משימוש במוצרי SPF באזור העיניים, יש מוצרים ייעודיים לאזור הזה. 
אני כבר שנים צמודה ל- Super City Block של קליניק עם 40SPF ולא יוצאת מהבית בלי שמרחתי אותו קודם. אני מנסה לתת צ'אנס לקרמים של מותגים אחרים מוצלחים יותר ופחות אבל איכשהו לא משחררת את הסיטי בלוק שלי... זהו קרם הגנה דק יחסית בגוון חול בהיר עם פורמולה ג'לית נעימה, הוא קל למריחה ונספג מהר. הריח שלו לא חזק מדי ומזכיר את הריח של המייק אפים של קליניק. הגימור שלו על הפנים מבריק מעט ולכן פחות יתאים לדעתי למי שלא משתמשת במייק אפ מעל או לפחות פודרה שתנטרל את הברק. למרות הגוון הוא שקוף לגמרי לאחר המריחה ולצערי כבר שמעתי על דיילות שמטעות ואומרות שהוא סוג של Tinted Moisturizer (דמי מייק אפ), אז זהו שהוא ממש לא אז שלא יהיו ציפיות ואכזבות. יש מי שמדווחות שלמוצר הזה יש תכונות של פריימר ולכן הוא מגביר את העמידות של המייק אפ מעליו. אז מצד אחד לא הייתי משתמשת גם בו וגם בפריימר לפנים (כי כמה שכבות העור שלנו יכול להכיל?...) מצד שני אני  לא ממש הבחנתי בזה אבל אם הוא עוזר לעמידות אז מה טוב.

באלם הגנה מהשמש PIZ BUIN: אחד המוצלחים, גם לגברים!

השפתיים שלנו בעלות העור הדקיק שמושפעות בקלות ממזג האוויר, הן לא משהו שנרצה להזניח בתוך כל הקרינה הזו. מריחת שפתון או ליפ גלוס לא תעניק את ההגנה הנדרשת. כדאי להקפיד להשתמש בליפ באלם בעל SPF: גם לבד כמוצר מגן ומטפח שמונע התייבשות של העור וגם מתחת לשפתון. מורחים על השפתיים ואת "העודפים" סופגים בעדינות עם טישיו ואז מורחים את השפתון. אני חושבת שהבעיה הגדולה של הבאלמים זה שהם לפעמים שומניים מדי, דביקים מדי מבריקים מדי או משהו אחר שהוא  מדי...
הליפ באלם של פיץ בואין (PIZ BUIN) הוא אחד המוצלחים ביותר לדעתי והוא בשום קטגוריה לא "מדי". לא זז לרגע מתיק האיפור שלי. הוא מוגדר כשפתון הגנה בעל 20SPF עם אלוורה לטיפוח. יש לו ריח ממכר שמאוד מזכיר ריח וניל. זהו באלם בצורה נוחה של סטיק, מוצק ולא נמס בחום, אינו דביק למגע, גימור שקוף מעט חלבי שמעניק לשפתיים ברק טבעי ואשליה של איחוד גוון. פשוט מדהים. מומלץ אגב גם לגברים שסולדים מבאלמים. אני בכלל חושבת שהמוצרים של פיץ בואין הם המוצלחים ביותר שיש בין כלל המוצרים להגנה מהשמש בפארמים. יש שמועות בשנה האחרונה שהמותג יוצא מהארץ, לא ברור לי מה בדיוק הסיפור שם עם היבואן ג'ונסון וג'ונסון, אבל אני מקווה שהמותג יישאר ולא יעזוב אותנו.

חובה בתיק: משקפי שמש (Gucci), טישיו (Kleenex), מסטיקים (MUST)

בנוסף לקרם הידיים שלא יוצא מהתיק שלנו, כדאי תמיד לשריין בתיק עוד מספר מוצרים:
  • משקפי שמש איכותיים - יש צורך להסביר למה?... אני חושבת שהיום בגלל שמשקפי השמש הם מוצר כל כך אופנתי וטרנדי להתקשט בו, הרוב לא מוותרות עליו. אני בטח שלא, יש לי חולשה למשקפי שמש, במיוחד לענקיים (Oversized) ומחזיקה באוסף שרק גדל והולך שלהם, חלק כבר הראיתי כאן בבלוג כמו ה- FENDI וה- Marc Jacobs. כל פעם שאני מחליטה להפסיק לקנות אני מוצאת עוד דגם מפתה חדש...
  • טישיו (ממחטות נייר) - כדאי להחזיק תמיד בתיק טישיו אפילו חפיסה אישית קטנה ומדליקה כמו הקלינקס pockets לספיגה עדינה של הזיעה בפנים. לא יכולה לראות את אלו שמנגבות את הפנים עם האצבעות, ממש למרוח את כל החיידקים עם האיפור... אפשר להשתמש גם בדפי פודרה (Blotting Paper) לספיחת השומן העודף וגימור מאט, אבל טישיו לטעמי מומלץ לספיגה ראשונית ובכל מקרה וכדאי שיהיה אחד נקי ואיכותי שלא יתפורר ויהרוס את כל האיפור בדרך...
  • מסטיקים - עם כל החום והחיידקים לפעמים הפה שלנו מתייבש וזקוק בדחיפות לרענון. אין כמו מסטיק שיפיג מהר את ההרגשה הלא נעימה ואף ינטרל ריחות לא ידידותיים במידה וצריך. אני הכי אוהבת את המסטיק MUST הירוק בטעם ספירמינט. לפני כמה חודשים הוא יצא בגרסה חביבה של קוביות באריזה דיסקוטקית מבריקה. מגניב.

מים (evian) צוננים: עושים טוב לעור ולהרגשה

ואם רענון אז אין על המרענן מס' 1 - מים כמובן ועדיף קרים או לפחות צוננים. אף אחת לא רוצה לקבל כאבי ראש ולהרגיש חולשה בגלל התייבשות והרבה פעמים אנחנו פשוט לא שמות לב שלא שתינו מספיק, לפעמים זו השהייה במזגן שמטעה. נכון, לפעמים נמאס מהמים ואנחנו מחפשות את המשקה הממותק או המוגז, או סתם רוצות להתפנק ולהתרענן עם גלידה, אבל שתייה מספקת של מים תעשה טוב גם לעור וגם להרגשה. אפשר כמובן להתרענן גם עם התזה קלילה על הפנים של מים טרמליים ואת גרסת ה- To-Go גם לקחת איתנו בתיק.

לקים צבעוניים של ESSIE: מושלמים לקיץ!

ואם קיץ אז אין כמו לקים מדליקים שיצבעו לנו את האווירה! לכבוד יומולדת שנה לבלוג ההורס שלי danra's vault (זה לא הזמן להצטנע...) החלטתי בפוסט היומולדת שאני רוצה להעניק מתנה לאחת ממנויות הבלוג ארבעה לקים צבעוניים של ESSIE יחד עם הטופ good to go המשובח שלהם שיצבעו לה את הקיץ. אז המנויה שתתחדש בלקים המהממים היא...


trix82, הלא היא סיוון ברלין הידועה גם בכינויה sivi massivi (כמה שמות!).
יקירתי - איזה כיף לך!!! שיהיה לך ולכל מנויות danra's vault קיץ של פאן: צבעוני, כייפי ושמח!


ID

Dry Deodorant
Silk Antitranspirant
גודל: 100 גרם
ייצור: ארגנטינה
מחיר: 26 ש"ח

Deodorant Antiperspirant
24/7
גודל: 45 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 30 ש"ח

Super City Block
40SPF
גודל: 40 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 130 ש"ח

Sun Lipstick
20SPF
גודל: 4.9 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 25 ש"ח


87 תגובות:

  1. יש! תודה רבה דנרה :)

    השבמחק
  2. את מפתיעה אותי!
    איך הספקת לראות???
    תתחדשי מותק!

    השבמחק
  3. אנונימי21.6.2011, 14:27

    לקליניק יש דאודורנט רול און נפלא; נטול ריח לחלוטין ושקוף לחלוטין כך שלא משאיר שום סימן.
    בדרך כלל הוא עולה כ 100 שקלים שזה קצת יקר, אבל מחזיק הרבה מאד זמן, ולפעמים הוא במבצע (אני קניתי את שלי ב 40 שקלים והוא אצלי כבר כמה חודשים טובים)

    גם לרוק (Roc) יש דאודורנט מדהים, שקוף ונטול, ומוצלח הרבה יותר מזה של קליניק, אבל גם עולה יותר, אני חושבת שאפילו 150 ש"ח.

    השבמחק
  4. @אנונימי

    תוה על ההמלצות אנונימית.
    היה לי פעם את הקליניק, כבר לא זוכרת למה לא המשכתי איתו.
    חוץ מזה שאני לא אוהבת רול און.
    על זה של רוק שמעתי ויש מצב שאנסה אותו בקרוב (אם הוא לא רול-און).

    השבמחק
  5. אנונימי21.6.2011, 15:03

    היי!
    מה זה דפי פודרה?

    השבמחק
  6. sivi massivi21.6.2011, 15:11

    @danra

    אז הנה השני סנט שלי:
    רול און של דר.עור או מור. מדובר בתענוג
    מסטיקים:אני מכורה לאיירוויס (החריף!) כחול כהה.
    קרם לחות: ניטרוג'ינה 50 SPF - הפתרון לבהירות (שרוות להמשיך להיות כאלו..)

    השבמחק
  7. @אנונימי

    דפי פודרה נקראים גם Blottig Paper (בקיצור: דפי בלוט). הם ניירות דקים סופגים ייעודיים לפנים שסופחים שומן ומנטרלים את ההברקות של העור.
    הם קטנים יחסית, מצמידים אותם לעור למספר שניות והם יעשו את העבודה בלי לפגוע באיפור.
    יש את המוצר הזה למספר חברות כמו מאק, קליניק ושיסיידו.

    השבמחק
  8. @sivi massivi

    מבינה שעיכלת את הזכייה :-)
    אני לא אוהבת להשתמש ברול און לא יודעת למה...
    יש מסטיקים חדשים יחסית בשם CYCLONE באריזה נוחה והם פשוט מעולים, במיוחד האבטיח. הבעיה שלי איתם זה שאם שמים אותם בתיק אז כלהתיק מריח בריח שלהם וזה מעצבן אותי.
    הניטרוג'ינה מתאים לשימוש גם לפני איפור? לא כבד או שומני מדי?

    השבמחק
  9. sivi massivi21.6.2011, 15:30

    יקירתי, אינני משתמשת במייקאפים בקיץ, רק באיפור נקודתי - עיניים, ליפסטיק (פר נקודה בגוף)

    והקרם ממש נעים וקליל..
    אני אשמח לשמוע המלצות לעוד רמי לחות עם מקדם הגנה גבוה

    השבמחק
  10. כמה דברים:

    1. מזל טוב לסתיו על הזכייה.

    2. דיאודורנט -ראשית, אני באמת כמעט ולא מזיעה ויש לי ריח גוף טיבעי נפלא(עפ"י כמות המריירים שסביבי). שנית, אני מחליפה כל פעם לאחד אחר, בעיקר את הטיבעיים, לי אכן נוצרת דלקת בבתי השחי מאלו שאם האלומיניום. שלישית, אם אני הולכת ליום ארוך בחוץ או אירוע (חתונה ושות') ומצפה לי שם הזעת לחץ אני מפדרת את הבתי שחי באבקת סודה לשתייה (שמתי בקופסה ריקה של קרם ומשתמשת בספוגית של פודרה) זה מונע הזעה וריח, בדיוק כמו ששמיפ בקערה עם מיים במיקרוגל לספיחת ריחות.

    סאן בלוק לפנים- שוב אני והביו אססנס שלי וכל מילה נוספת אין.

    בנוסף משתמשת גם בקרם הגנה לכתפיים של אנה לוטן- מוצר ישראלי ולפרצוף גם בסטיק של מארי קור.

    מים- ברעננה העירייה הציבה ברחובות קולרים עם מים מפולטרים וקרירים לרווחת התושבים ואני קוראת לעוד ראשי ערים לאמץ זאת. אישית אני שותה הרבה מים וגם מוגזים למינהם. מאוד עירנית לצבע וריח של #1 ומדקלמת גם לילדים: "פיפי לבן זה מצויין עם פיפי צהוב תיכף תרגיש לא טוב".

    אימצתי גם הליכה בצל, כובע, שימשייה.

    קיץ נעים.

    השבמחק
  11. @Neta

    1. סיוון, לא סתיו. מרוב כינויים שיש לה קל להתבלבל :)

    2. ברור לי שיש לך ריח ורדים אבל העיקר שלמרות הריח הטבעי הנפלא את משתמשת במשהו.
    אני לא יכולה לדמיין את עצמי שמה סודה לשתייה בבית השחי. פשוט לא.
    והאמת ששמעתי פעם כבר על זה מתישהו.

    כמה SPF יש בסאן בלוק הזה?

    לרעננה יש בכלל כל מיני דעיונות מיוחדים שהלוואי שאת רובם יאמצו בערים אחרות.
    האמת ששתן בהיר זה בהחלט אינדיקטור טוב למי שלא בטוחה מה קורה איתה מבחינת שתייה.

    אני גם אימצתי כמה כובעים, רק שנדיר שאשתמש בהם מחוץ לים...P:

    השבמחק
  12. אני ממש אוהבת את הדיאודורנט ספריי של Garnier. הטענה שלהם היא שהדיאודורנט מספק הגנה של 48 שעות, אבל לא בדקתי את זה (ואני לא מתכוונת לבדוק).

    בקרם הגנה אני משתמשת בקרם לפנים (לילדים :)) של אולטראסול, עם 34SPF. הדבר היחיד שמציק לי בו זה הריח.

    עם שתיה אני די בעייתית האמת. לא אוהבת מים, הם לא טעימים לי. אני מנסה להכריח את עצמי, אבל לא תמיד זה עובד (הרבה פעמים אני פשוט שוכחת שאני צריכה לשתות).

    ומזל טוב לסיון :)

    השבמחק
  13. @Irena

    קטע שאת מזכירה את הספריי של גרנייה. חשבתי להזכיר אותו בפוסט.
    אחרי ששמעתי כל כך הרבה המלצות על הדיאודורנטים שלהם קניתי אותו וממש לא הבנתי על מה היה כזה רעש...
    מקווה שאף אחד לא בודק את ההבטחה של ה- 48 שעות ... ;-)

    הבעיה עם רוב המוצרים לשמש זה הריח המעצבן.
    במקסימום אשתמש בהם בחשיפה לשמש בים אם אין ברירה אחרת.

    השתייה היא נקודת חולשה של הרבה. גם אני צריכה להקפיד לשתות יותר כל השנה ובקיץ בכלל...

    השבמחק
  14. @danra

    1. צריך כנראה לגור בארץ משוונית כדי להשתכנע לנסות ואז לגלות שזה נהדר.

    אגב, טישיו- בסינגפור נורכים אותם בחבילות סקסיות ושיקיות עם הדפסים טרנדיים, וזה הכי אופנתי לעשות.

    טוב בכלל הסינגפוריות הן מאוד הייפ בכל מה שקורה ותדאגי במסגרת חייך האמיתיים לבצע נסיעת עסקים לשם- לא תתאכזבי.

    2. באיזה מהם בסטיק 50 באנה לוטן 30 הוא לכתפיים מחשוף וכד'- לא לים/בריכה.
    לשם אנחנו משתמשים בדר' פישר הכחול ספריי.

    והיופ בפינת היפות והחכמות
    ע"ע טבע...

    בתק' ההשכלה באירופה ז'אן ז'אק רוסו היה בעד החזרה לטבע, וכן, ביחס לתקופתו הוא בהחלט היה ביטניק.
    אחרי ויכוחים סלוניים ובאגרות בעתונות על מה הדרך הנכונה לחיות, יש לזכור כי זו גם תחילת תק' הבורגנות, ענה לו וולטיר שעכשיו אחרי שהוא כבר למד ללכת על שתי רגליים הוא לא רואה את עצמו חוזר לקפץ על העצים.

    השבמחק
  15. אני הייתי נאמנה לדאודורנט של ליידי ספיד סטיק במשך שנים, פשוט כי לא מצאתי יותר טוב, וכשגיליתי את ניוואה התאהבתי! ממליצה במיוחד על הסגול: NIVEA DOUBLE EFFECT 24H ברול ובספריי.
    http://www.pronto.com/product/nivea-deodorant-anti-perispirant-double-p_1684392714

    השבמחק
  16. עד כמה שזה ישמע נדוש אבל אני לא יכולה לחיות בלי מים, במיוחד קרים ובמיוחד בקיץ. שותה לפחות ליטר וחצי ביום. לדעתי זה גם עושה טוב לעור.
    בדאודורנט אני מעדיפה דווקא ריח גברי של ניוואה.מזכיר לי ים.
    כרגע מקדמי הגנה שעובדים אצלי חזק זה הדמי מייקאפ של אנה לוטן וקרם לחות עם SPF30 של לנקום. מרוצה ואוהבת את שניהם אבל ארשום לי לבדוק גם את קליניק בהזדמנות. נשמע כמו מוצר מעולה.
    וברכות לזוכה!

    השבמחק
  17. אויש, כתבתי כאן בפירוט וכמובן שאיכשהו העמוד התרפרש והכל ירד לטמיון.
    בכל מקרה - הפוסט שלך בא לי באיחור קטנטן. לפני יומיים היה לי שבריר זמן פנוי והחלטתי לצאת אל הקווסט האימתני בעקבות קרם לחות+מקדם הגנה, משהו שיחליף את הניוטרוג'ינה האוזל שלי (שמתהדר ב-15 SPF בסה"כ). לא כלכך ידעתי על מה ללכת, מה גם שאין מלא אופציות, ובסוף בחרתי במוצר של ד"ר עור. קרם הגנה 30 SPF+ קרם לחות+ דמי מייקאפ.
    בינתיים נראה שהוא עושה את העבודה, אבל כמובן ש-40 SPF זה מוצלח יותר.
    לגבי דיאודורנטים - אני ממש חוששת מעניין האלומיניום. המוצרים האלה לא קיימים די שנים כדי שנדע אל-נכון את ההשפעות שלהם לטווח ארוך, אבל אם יש לי את האופציה להשתמש במשהו אלטרנטיבי - למה לא?
    אני משתמשת בספריי של חלאבין (יש שלושה ריחות, לאבליין, מידנייט ועוד איזה משהו), שמחזיק סבבה וגם לא שורף אחרי הסרת שיער. ניסיתי פעם את גרסת הרול של הדיאודורנט הזה, היא בלתי עמידה ומאכזבת מאוד.
    ובתור Xית ספידסטיק - אני לא מצליחה להבין את מוצר הג'ל שלהם. הוא פשוט דביק ונורא - ההפך ממה שדיאודורנט אמור לעשות.

    השבמחק
  18. @Neta

    אני בטוחה שבסינגפור יש גם מבחר יותר גדול ואיכותי.
    כל פעם שאני נוסעת לחו"ל ולא משנה לאן אני נדהמת מהטישיו ומהצמר גפן הכל כך שונה ממה שמשווק אצלנו. ומדובר על מוצרים כל כך בסיסיים, כן?...

    סיפור נפלא, אקטואלי תמיד.

    השבמחק
  19. @Sarah

    שרה, תודה על ההמלצה!
    בהחלט אנסה את גרסת הספריי שלהם.

    השבמחק
  20. @marina

    מרינה, כל הכבוד!
    הלוואי שאני הייתי יכולה לומר שאני שותה ליטר וחצי כל יום של מים. האמת שאני לא יכולה לומר בוודאות שאני בכלל שותה ליטר וחצי של משהו...
    בדאודורנט את מתכוונת לריח גברי או למוצר לגבר בריח כזה? הם לא חזקים מדי או משהו?
    אני לא משתמשת בדמי מייקאפים בכלל, חייבת כיסוי. את הקרם של לנקום ניסיתי בשנה שעברה, לא יודעת אם את אותו אחד שלך אבל בכל מקרה הוא לא חי טוב עם המייק אפ ששמתי אח"כ.

    השבמחק
  21. @מרג'ורי מורנינגסטאר

    מרג'ורי, זה תמיד מבאס, אבל התרפרש מעצמו? אני אגב תמיד מעתיקה את התגובה שכתבתי לפני השליחה. הכי מעצבן שמשהו קורה והכל נעלם...
    בנוגע למוצר הגנה לפנים, זה תלוי מה את מחפשת. הקליניק הוא לא דמי מייק אפ כמו מה שקנית ואם זה חשוב לך אז עשית בחירה טובה. תמיד בהמשך כשיגמר תוכלי לנסות מוצר אחר אם בא לך.
    בנוגע לדאודורנטים, את צודקת בגדול, אבל בשוטף הנוחות, הזמינות והמחיר של המוצרים מנצחים כנראה. אבדוק מה זה החלאבין הזה, חשבתי שיש להם רק משחה כזו שמורחים ומחזיקה לשבוע או משהו.
    מסכימה איתך על הספיד סטיק ג'ל בגלל זה כתבתי שאין מצב שאני משתמשת בגרסת הג'ל: הכי דביקה, לא נעימה, לא נספגת ומשאירה סימנים למרות שהחומר כביכול שקוף....

    השבמחק
  22. מהתחלה. אתמול כתבתי הודעה ארוכה במשך שעה ואז האינטרנט קרס לי והכל נמחק . התבאסתי. יום חדש -תגובה חדשה.

    פוסט נאה ובחירות נאות!

    אני לא מבינה את אלו שמדברים על ריח גוף הטבעי שלהם כאילו היה בושם. כרגע אני והאיש נחנקים ממישהו אצלנו בבניין שכל קשר בינו לבין דאודורנט או בושם הוא מקרי בהחלט. קצת מודעות עצמית לא תזיק.

    אני מאוד אוהבת לאחרונה את רקסונה , לא אוהבת ספריי וסטיק בדאודורנטים ולכן אני מעדיפה את הרול און. אני יודעת שיש כאלו שנשבעות בבוקאז' של לנקום - לא ניסיתי.

    הסיטי בלוק נשמע מעניין. אני כל הזמן שומעת עליו דעות לכאן ולכאן . בתור פריימר הוא יכול להיות מאוד מעניין. יש לו גוון אחד או כמה גוונים ?

    המשקפיים הורסות והמסטיקים יכנסו לתיק שלי גם.

    השבמחק
  23. אחלה פוסט!
    לגבי הסיטי בלוק, הוא משמש גם כקרם לחות או רק מקדם הגנה שצריך למרוח לחות מעליו?
    והאם יש לו טסטרים? אני חייבת לבדוק כל מוצר פנים לפני שאני קונה כדי לוודא שאני לא מבריקה איתו. :/
    ד"א, ראיתי בסטרוברי שיש 3 סוגים עם מקדמי הגנה שונים- 25,30,40, אז חשוב לשים לב.

    מוסיפה עוד המלצת דאודורנט- הרול און של בודי שופ. גם אני לא אהבתי רול-און אבל זה פשוט נהדר. קליל ונעים, ולא דביק בכלל, והריחות עדינים ונעימים.

    השבמחק
  24. @Haboleshet

    הבולשת - כל כך מבאס כשזה קורה. גם מרג'ורי פה כתבה שזה קרה לה אחרי שכתבה תגובה...

    גם אני לא מבינה את אלו שמדלגים על מינימום דיאודורנט.
    כנראה לכולנו יש מישהו כזה בבניין... LOL

    שמעתי תגובות חיוביות על רקסונה כשהיתה ההשקה בשנה שעברה. לא יודעת למה לא טרחתי לנסות. אז הוא נכנס עכשיו לרשימת הבדיקות.

    הסיטי בלוק או שאוהבים או ששונאים. גם הקטע של פריימר כמו שכתבתי, זה תלוי את מי את שואלת. לטעמי אמנם הוא חי מעולה מתחת למייק אפ (מה שאני ממש לא יכולה לומר על הרבי מקדמי הגנה לפנים) מצד שני לא יודעת אם העמידות משתפרת מהותית.
    מגיע בגוון אחד. הוא שקוף כמו שכתבתי, לא דמי מייק אפ.
    יש אותו עם מקדם 25 או 40 בלבד.

    תודה מותק, מאסטיקים זה חשוב וגם כיף בתיק.

    השבמחק
  25. @Sandy

    תודה Sandy!
    בעיקרון הוא לא קרם לחות, אפשר להשתמש בתחליב לחות או קרם קל מתחתיו.
    זה מאוד תלוי בעור ובהרגשה אם להשתמש עם לחות איתו או לא.
    אני לא משתמשת בקרם לחות איתו לפני. מספיק לחותי לי ואין לי צורך בשכבה מיותרת שתכביד לי על העור.
    אני בטוחה שיש לו טסטרים כך שתוכלי לבדוק. כמו שציינתי בפוסט הגימור שלו מבריק ואם את לא שמה מייק אם מעל והולכת בלי אז עוד יותר חשוב באמת שתבדקי אותו לפני.
    הסיטי בלוק מגיע רק עם מקדם 25 או 40. הוא שייך לתת חלוקה של "day care" ולא לתת חלוקה של "sun care".
    הכי טוב להסתכל באתר של קליניק. יש כאן בסוף הפוסט קישור אליו (ID).

    כמה המלצות לרול און פה! ואני לא אוהבת רול און...D-:
    לטובת אלו שכן, את מדברת על בודי שופ בארץ או בחו"ל?

    השבמחק
  26. האמת שאני מאלה שמסתמכות על הקרם פנים/מייק אפ, אבל בעיקר בפעמים שהחשיפה שלי מסתכמת במרחק הליכה מהרכב. בים אני מהחוששות, ובד"כ אני זורקת איזה חולצה על הפנים.
    איך אפשר לא להשתמש בדאודורנט זה לא מובן, אני אוהבת את זה של דאב בריח מלפפונים/טבעי.

    השבמחק
  27. אנונימי22.6.2011, 11:48

    היי דנרה, איפה משיגים את המוצרים של PIZ BUIN ??

    אני מחפשת באלם טוב כבר הרבה זמן... תודה!!

    השבמחק
  28. @Lewis

    יש הרבה שמסתמכות על המקדם בקרמים, העניין הוא שהקרינה איתנו כל הזמן, גם כשאת ברכב במזגן ונעים לך וגם במשרד ליד החלון.
    קחי בחשבון שקרמים/מייק אפים שהם בשימוש לאורך זמן, האפקטיביות של המקדם פשוט מתפוגגת לה ואז בכלל את לא מוגנת.
    כדאי שתשקלי מקדם כלשהו, לכל מקרה שלא יהיה...
    בים חולצה זה טוב אסל שם זו ממש חשיפה ישירה וכדאי מקדם גבוה וכמובן לחדש אותו כל הזמן.
    בהחלט לא מובן חוסר השימוש בדיאודורנט, כאילו לא מספיק קשה לנו בקיץ שצריכים להריח את הריח "הטבעי הנפלא" של אחרים...

    השבמחק
  29. @אנונימי

    הי אנונימית, אפשר להשיג בסופר פארם, הם מאוד יקרים אבל יש עליהם מבצעים עכשיו אז שווה ביותר.
    הבאלם נהדר וכמו שכתבתי עולה רק 25 ש"ח. מציאה אמיתית!

    השבמחק
  30. את צודקת, אני בהחלט אשקול את זה. למרות שהעור שלי בפנים מעו שומני, ולכן אני משתדלת להעמיס עליו כמה שפחות.
    ומצד שני, יש את המקרים שבהם יש "שאריות" דאודורנט לבן שנראות לעין. מזעזע.

    השבמחק
  31. @Lewis

    הגיוני לגמרי, גם אני לא אוהבת להעמיס.
    תקראי מה שכתבתי מעליך ל- Sandy, אני לא מרגישה צורך גם בלחות עם המקדם הזה כי אז זה עמוס מדי. הוא מספיק לחותי.

    הסימנים הלבנים האלה כל כך מחרידים, לא מבינה איך עד היום יש עדיין דאודורנטים שעושים לבן...

    השבמחק
  32. פוסט נהדר! ברכות לזוכה=]
    מאיפה משיגים את השפתון..? מעולם לא נתקלתי בו.
    קרם ההגנה של קליניק באמת נהדר ומומלץ. אפשר להוסיף גם בושם קטנטן או מי גוף לרענון וחידוש הריחות=]

    השבמחק
  33. @נועה ש

    תודה נועה :)
    אפשר להשיג אותו בסופר פארם.
    בסניף שלי זה ליד הקופות תמיד.

    את צודקת, משהו ריחני זה מעולה, אבל כמו שכתבתי הייתי צריכה לצמצם, אין מקום להכל, יש לי עוד רשימה של מומלצים שיחכו לפוסטים הבאים ;)

    השבמחק
  34. את בדיוק כמוני:) גם אני משלבת דאודורנט ספריי עם סטיק, אבל בסדר הפוך :)
    גם אני משתמשת בספיד סטיק כבר שנים, ומעדיפה את הג'ל,ובדאודורנט ספריי של ניוואה, בגלל שאני אוהבת את הריח שלו.
    ואריזת הטישיו הזו של קלינקס גאונית ומגניבה, ותמיד יש לי כאלו בתיק.
    רשמתי לפניי את הליפ באלם של פיץ בואין, אנסה אותו. מכורה לבאלמים לשפתיים.

    לגבי קרם הגנה - אני חושבת שזה תלוי בגוון העור. מי שגוון העור שלה כהה יותר לא צריכה יותר מ-15 לטעמי, ובכל מקרה אני מסתפקת במקדם שיש בקרם הלחות, כי זה יותר מדי שכבות עבורי להוסיף קרם הגנה.
    כשאני הולכת לים או אפילו הולכת לשבת איפה שהוא בצהריים ואני יודעת שאהיה חשופה לשמש, אני משתמשת בקרם הגנה במקום קרם הלחות, ובעצם בתור קרם לחות.

    ואני מכורה גם למים, אבל אף פעם לא קרים :) בטמפרטורת החדר. לא יכולה לשתות קרים, וכשהם לא קרים אני שותה יותר. בדר"כ 2 ליטר ביום :)
    טעם החיים... (אני פשוט כמעט ולא שותה דברים אחרים - לא מוגזים כי אני לא אוהבת, ולא מיצים ממותקים כי זה מתוק לי מדי ומצמיא אותי)

    השבמחק
  35. @קורין - ריסים ורסיסים

    יקירתי, את לא מפתיעה אותי, בהרבה דברים אנחנו דומות :)
    גם שרה כאן המליצה על הספריי של ניוואה, עכשיו אני חייבת לנסות!
    האריזה הזו של הטישיו כל כך יפה ומדליקה שחבל"ז.
    מחכה לשמוע את רשמייך על הבאלם.

    אני לא יודעת עד כמה העניין של גוון העור משנה לנזקים של הקרינה.
    ואם כבר מורחים אז למה בעצם לא למרוח מקדם גבוה?

    גם את מהשתייניות?
    זו ממש נקודת חולשה שלי, חייבת להקפיד יותר.
    לא שותה מספיק מכלום...

    השבמחק
  36. בתור מי שנוסעת כל יום בתחבורה ציבורית אני לצערי מכירה טוב מאוד את "הריחות הטבעיים" של אנשים שלא חברים עם הדאודורנט. זוועה... היצרנים צריכים להתחיל לעשות פירסום של דאודורנטים באוטובוסים, לעלות את המודעות ואולי להגדיל את המכירות...

    אני מעדיפה את הדאודורנט שלי בסטיק, לרוב אני עם הירוק של גרניה או עם ליידי ספידסטיק.
    עם ספריי אין לי ניסיון טוב. לאלו שניסיתי (האחרון היה של רקסונה) יוצא חומר לבן בסוף השפריץ שמלכלך ומעצבן אותי.

    ה- City Block 25 שיש לי עבד מעולה עם המייק אפ של קליניק, אבל כרגע לא ממש מסתדר עם DWL של אסתי לאודר (יוצא מראה "כבד" מידי).
    כרגע אני מנסה את BB CREAM של MISSHA שיש בו SPF42 כבסיס למייק אפ.

    בהזדמנות הקרובה אחפש את הבאלם של Piz Buin.

    מלא זמן לא התחדשתי במשקפי שמש ואין לי מושג מה בא לי (הסנדלר הולך יחף...). הגוצ'י שלך יפים!
    אני שוקלת פוסט על קולקציות קיץ של משקפי שמש.

    אני שותה המון מים בעבודה, מחוברת למיכל של מי עדן. זה עושה הרגשה טובה. בבית אני לרוב עם מים בטעמים מכל הסוגים. לא הכי בריא, אבל אני הכי אוהבת.

    השבמחק
  37. @Edenable

    איזו דוגמה מעולה (או מזעזעת...) למה צריך להימנע מלהישאר עם ריח הגוף בלבד, מעולה ככל שיהיה...
    יש כאלו ששום פרסומת בעולם לא תעזור למודעות שלהם. גם אם תביאי להם מתנה דאודורנט הם לא יבינו את הרמז...

    סטיק זה מאוד נוח, את הגרנייה לא אהבתי למרות כל המחמאות שקיבל.
    הבולשת המליצה פה על הרקסונה ואחרי מה שאת כותבת ברור שבלי לנסות אותו אישית לא אדע אם מתאים לי או לא. בכל מקרה התיאור של החומר הלבן ממש מטריד...

    אני יכולה להבין למה הם לא יחיו טוב ביחד,
    אבל יוצא מראה כבד עם הדאבל וור לייט?... וואלה.
    אם כבר המישה כבסיס למייק אפ נשמע כמו מראה כבד מדי.

    את הבאלם של פיץ בואין אפשר להשיג בסופר פארם. בטוחה שתאהבי.

    למה לא התחדשת במשקפי שמש? יש כל כך הרבה יפים שיצאו, רק לבחור. המחיר זו בעיה אחרת...
    איזה רעיון נפלא! בטח תעשי פוסט כזה, מחכה בקוצר רוח.

    טוב, עוד שתיינית, אני החריגה פה. לא יודעת מה הבעיה שלי עם שתיה, לא שותה מספיק אף פעם.

    השבמחק
  38. יש דוגמה אחרת (קיצוניות אחרת) של בנות בעיקר, ששמות בקבוק וחצי של בושם EDP בשיא הקיץ וחונקות את כל הסביבה, אמנם לא עם ריח זיעה, אבל גם לא נעים במיוחד.

    האבקה הלבנה שיוצאת מספריי היא לא בעיה ספציפית של רקסונה אלא כמה ספריים שניסיתי בעבר (לא זוכרת של אלו חברות). בסוף ויתרתי.

    במישה אני לא משתמשת עם DWL אלא עם מייק אפ עם כיסוי קל של bourjois וזה לא יוצא כבד. נראה לי עם DWL זה יהיה too much אפילו לא בא לי לנסות.

    יש כל כך הרבה דגמים יפים השנה ויש הרבה שאני אוהבת. לא מצליחה להחליט מה בא לי. זה בטוח יהיה משהו oversized.
    הצילום יהיה מאתגר ועדיין אין לי מושג איך לעשות את זה אבל זה בהחלט בתכנון לחודש הקרוב. אולי גם מסגרות למשקפי ראיה, מי יודע.

    השבמחק
  39. @Edenable

    אויש... אני מתה על אלו. חיות בסרט רע שחבל"ז ומכניסות גם אותנו לסיוט.
    והכי מעולה זה להיכנס למעלית ויש כמה בנות שחונקות עם ריחות שונים! בעעע

    לא ממש נתקלתי בתופעה כזו עם דיאודורנטים, אולי רק כשהמיכל ממש ריק וזה היה סימן לזרוק אותו.

    אוברסייזד זה מאסט, גם מחמיא וגם שיק. בטוחה שתבחרי משהו משובח.
    עכשיו עשית לי חשק לעוד משקף...
    ומשקפי הראייה יכולים לחכות לחורף...P:

    השבמחק
  40. @danra
    כשכבר מורחים, אז אני בעד 30+, הקטע הוא שביומיום אני לא מורחת קרם ייעודי להגנה מהשמש, רק מה שבא בקרם הלחות, ושם זה מגיע עם 15. אבל אני מאמינה שזה מספיק לי. לא רואה נזקים חדשים כבר שנים (אחרי שבשנים הקודמות טיגנתי את עצמי...)

    השבמחק
  41. @קורין - ריסים ורסיסים

    הבנתי.
    אני לצערי אחרי שנים של חשיפה רואה יופי של נזקים בדמות של עיטורי פיגמנטציה בפנים וטונות של נמשים ונקודות חן בגוף.
    מקווה שלא צפויות לי הפתעות נוספות...O-:

    השבמחק
  42. כיף לקרוא..כמו תמיד:) איזה כיףףףף לזוכה!!! ברכות:)
    אני צמודה כבר שנים לדאודורנט של לנקום, לא מחליפה אותו!!..רוכשת אותו רק בחו"ל, פה הוא כרגיל הרבה יותר יקר. ובקיץ,בהמלצתך כמובן, משתשמשת בסיטי בלוק של קליניק. וכמובן מלאאא מים!! שותה בקלות 2ל' ליום. קיץ נפלא לכולםםם:)

    השבמחק
  43. @shul

    תודה מותק!
    איזה כיף שכולן פה מפרגנות לסיוון הזוכה :)
    הדאודורנט של לנקום זה הבוקאז' שהבולשת כתבה פה שממליצים עליו?
    הסיטי בלוק זו בהחלט המלצה ותיקה שלי כאן בבלוג, טוב שהפעם גם פירטתי יותר עליו.
    יופי, רק עוד שתיינית שנחשפת פה הייתי צריכה למצפון שלי על חוסר השתייה...LOL
    שיהיה קיץ מקסים דרלינג :)))

    השבמחק
  44. המגילה שכתבתי נמחקה לי כרגיללללללללללללללללל
    פוסט מקיף ונהדר.
    אשחזר מחר, לילה טוב

    השבמחק
  45. @Efrat

    המממ, שוב לא העתקת לפני השליחה מותק?
    לא נורא. מקווה שלפחות נהנית מהפוסט.
    לילה טוב.

    השבמחק
  46. ובאיחור אופנתי.. :P

    אם דיברת על קטע של ריח אני חייבת להוסיף משהו... כביסה. כן אני יודעת שרובנו עושים כביסה. אבל יש כאלה ששוכחים אותה במכונה יותר מידי זמן לפני שהם תולים אותה / שמים אותה במייבש. אני מודה גם לי זה קורה מידי פעם.. אבל אז, הכביסה חוזרת שוב למכונה (טוב, נשארת שם) וחוטפת בוסט של עוד מרכך וזמן כיבוס ארוך יותר. אחרי זה היא מקבלת עוד בוסט ריח במייבש עם דפי ריח.
    מה הנקודה שלי? ריח של מים מעופשים שמגיע מבגדים שלא כובסו כמו שצריך (נשארו במכונה יותר מידי זמן) לדעתי לפחות גרוע באותה מידה אם לא יותר מריח של זעה. זעה לפחות זה טבעי, וזה קורה לכולנו בקיץ הישראלי (מי שמצליח להסתיר אותו יותר ופחות). אבל הריח המעופש? לא ולא!

    אני משתמשת בקרם פנים שיש לו SPF33 וזה בהחלט מספיק לי (לפנים), לגוף אני שמה כל בוקר לפני שאני יוצאת מקדם הגנה בספריי שקוף SPF43. עושה את העבודה ומהר. וגם קל להגיע לכתפיים יותר בקלות עם ספריי ;)

    באלם לשפתיים זה משהו שאני שוכחת בדר"כ וזה לא ממש חיובי כי גם ככה השפתיים שלי די יבשות :/ אולי השנה אצליח להזכיר לעצמי..

    אצלי משקפי שמש לא נכנסים בתיק, או שהם על הפנים או שהם באוטו. ככה הכי נוח לי. גם ככה אני לא אוהבת להיות בחוץ בשמש.. לגבי ממחטות, תמיד יש לי בתיק ממחטות במארז קטן (ויש לי מלא כאלה בבית למקרה ויגמר) וגם מגבונים במארז אישי שאני אוספת לי. אני תמיד אומרת ש"אי אפשר לדעת" מה יקרה ולמה נצטרך אותם :P
    אצלי המסטיקים החובה הם 5 הכחול (איזה הפתעה חחחח) תמיד עלי.

    אויש מים, הבעיה הכי קשה שלי. השנה אני משתדלת אבל היו לא מעט מעידות ואנחנו רק באמצע יוני.. :/

    מזל טוב לסיוי מסיבי! כיף לה! :)

    השבמחק
  47. @Meital

    כל עוד האיחור במסגרת הקיץ זה בסדר ;)
    אויש איזו דוגמה הבאת... זה בעצם ללבוש עובש. נקודה. פשוט צחנה ומפתיע איך מי שלובש לא מריח בעצמו.

    את הספריי השקוף לגוף אני זוכרת מאחד הפוסטים שלך, אבל באיזה מקדם הגנה לפנים את משתמשת?

    באלם זה מאסט במיוחד אם השפתיים יבשות ועוד יותר אם את רוצה לשים שפתון מתישהו. לא נראה טוב על יובש.

    אצלי משקפי השמש תמיד בתיק אם הם לא על הפנים, אחרת זה מתכון טוב לגמור עליהם. אני מאוד שומרת על המשקפיים שלי. מאוד. באוטו מחזיקה קבוע שני זוגות למקרה ואיכשהו שכחתי לקחת מהבית כי החלפתי תיק או משהו.
    ממחטות זה אצלי גם כל השנה בתיק, אין מצב לתפוס אותי בלי...
    ברור מסטיקים כחולים, טוב שאין טישיו כחול...

    סוף סוף אחת שהיא לא שתיינית כמוני! גם אני נלחמת בלהזכיר לעצמי לשתות יותר כל הזמן.

    בחלט כיף לה לזכות בלקים האלה, פינוק!

    השבמחק
  48. לאאאאאאאא!
    אני כתבתי כל כך הרבה וזה נמחק לי כשבאתי לשלוח!

    בקיצור - אחלה פוסט שבעולם! ממש נהניתי לקרוא.
    בפירוט - יבוא מחר בבוקר כשאחזור מהעבודה.

    השבמחק
  49. @ליטל

    לא!!!!!!!!!!!!
    זה קרה כבר לכמה, בבקשה תעתיקו את מה שאתן כותבות לפני השליחה!

    תודה רבה ליטל, כיף לשמוע!
    מחכה לפירוט ולהמלצות שלך :)

    השבמחק
  50. אני חושבת שיש לי קטע עם ריחות שאם הריח הוא "טבעי" אני יכולה להסתדר איתו. שימי אותי ברפת, אחרי 5 דק' אני לא מריחה יותר שום דבר חריג.
    מצד שני, הריח המעופש הזה של הבגדים מוציא אותי מדעתי!! (הרבה יותר גרוע מזיעה כמו שאמרתי), ריח של סיגריות, כנ"ל, אני פשוט לא יכולה!

    יכול להיות לך בן אדם נקי, לא מאוד מיוזע שגם שם דאודורנט אבל הבגדים, אוי הבגדים..

    טכנית הבגדים סה"כ נקיים, כי הם עברו כביסה וגם ייבוש ועדיין הריח גומר אותי לגמרי!

    שני מוצרי ההגנה שלי של דר' פישר, לפנים אני משתמשת בג'נסיס טרימויסט משהו כזה, שהוא גם עובד טוב עם המייקאפ שלי ולגוף אני משתמשת גם בדר' פישר השקוף. מאוד אוהבת אותו. אני מאוד אוהבת את הזמינות והנוחות שלו. ואגב, יש לו גם מארז קטן למי שיש לה תיק גדול ורוצה לקחת 2GO :)

    אני תמיד טוענת שמה שיכול להגיע בכחול צריך להגיע בכחול, באמת שערוריה שהטישו שלי לבן. דורש שינוי!

    הקטע עם השתיה זה פשוט נורא. כמה שאני מתאמצת, עם מים לידי כל הזמן, עם תזכורות (אפילו היתה תקופה שהיה לי תזכורת במחשב של מי עדן או נביעות כבר שכחתי עם רעש של מזיגת מים) זה לא באמת עובד.
    הדבר היחידי שעובד זה החרדה שאתייבש *שוב* ואז אני מתחילה להרביץ כמו גמל!
    כמו יום שישי אחרי שהייתי מ 8 בבוקר עד 12 בצהרים בחוץ בשמש, שתיתי חצי ליטר (אריק שהיה איתי שתה 2.5 ל') הגעתי הביתה והרבצת השלמה ל 3 ליטר!!! שיא אישי שלי..

    השבמחק
  51. ואגב, למקרה ואת תוהה מה אני עושה ערה.. הסבר..
    שמתי מכונת כביסה לפני שיצאתי מהבית וכנראה שלא סגרתי את הדלת כמו שצריך.. הגעתי הביתה ושיט! לא מכובס!
    אז נאלצתי להשאר ערה 55 דק' עד שהיא תסתיים ונעביר למייבש, שחס וחלילה הכביסה לא תשאר במכונה כל הלילה ויהיה סרחון :/

    השבמחק
  52. @Meital

    יש משהו במה שאת אומרת ריח טבעי, אבל אני מעדיפה בכל מקרה שלא יאתגרו אותי עם שום ריח בסגנון המוזכרים...

    מצד אחד יכול להיות בנאדם נקי אבל הבגדים... מצד שני יכול להיות בנאדם עם בגדים נקיים אבל הוא $%&^#@)* ולא יעזור כלום......LOL

    אופציה לאריזות מוקטנות זה תמיד טוב בכל מוצר!

    אצלי לשתייה כלום לא עוזר ואז בלילה לפני השינה אני מרגישה שאני מתעלפת מצמא. אבל מי רוצה לשתות כמויות לפני השינה, מי???
    ואיך בדיוק שתית 3 ליטר?... וואו!

    אם הכביסה פשוט לא כובסה מראש אז למה להפעיל ולחכות? מכבסים למחרת, לא?...
    ולמקרה שתהית את, לי אין תירוץ טוב כמו שלך למה אני ערה...

    השבמחק
  53. מעבר להנאה, לעונג הוא לי(באנגלית נשמע יותר טוב...)
    לא פלא שלא חם כפי שהיה צפוי. עונות השנה בארצנו הן לפי הלוח העברי והשנה הייתה שנה מעוברת.

    דיאו - נאמנה כבר שנים לבוקז' של לנקום ברול און בלבד - אין גולה לא תופס. קונה ברביעיות בדיוטי. היורשת אוהבת רק בסטיק דאב אינטימייט או את ליידי ספיד סטיק. בגזרת העממיים הם לא זולים כלל. ציון תאריך התפוגה - ראוי להערכה. ספריי - לא

    סיטי בלוק - אחד הפופולריים בין מסנני הקרינה.
    אני משתמשת כרגע בשיסיידו אך אחזור לתחליב 50 של אוון.

    פיז בוין - לא התנסתי, אך לאור המלצתך יבדק, אולי עוד היום.

    משקפי שמש של מותג - עניין כואב לכיס אך מחמיא לפנים -אם בוחרים בהתאמה למבנה הפנים ולא למודה. ענקיים זה נהדר כי מגן גם על העור העדין סביב העניים. כל עוד את לא זונחת את הקודמים - אנחנו נהנים להתרשם מהחדשים.

    אצלי טישו זה הסטרי - אם אין לי...

    מסטיק מאסט זה אכן MUST - אצלי בטעם בזוקה, הישן והטוב. קונה בשלישיות במינימרקט, אחד לתיק, אחד ברכב ואחד על כל צרה...

    למיים טרמליים לא התחברתי, לעיתים קרובות הם באים כצופר עם מסנן הקרינה של אוון.

    אכן בלוג הורס אך השאירי לנו את הזכות להחמיא.

    פוסט נהדר ומקיף. אני אוהבת מאוד מסרים פרקטיים. אם משקף בזול או אם של מותג העיקר להגן על העניים (ושכולם ישטפו את העניים" וזה המסר הנהדר שקיבלתי.
    (גם כשאני קונה מתנה מעבר לכיף אני משתדלת לכוון שתשמש את המקבל)

    כרגיל עונה מובנה...

    שיהיה קיץ קרירררררר!

    השבמחק
  54. @Efrat

    תודה אפרת, הרבה פרייזים נשמעים טוב יותר באנגלית, אבל העיקר שהכוונה ברורה.
    צודקת, יש משהו בדברייך עם השנה המעוברת ועדיין נראה שהשנה מזג האוויר היה חריג מאוד.

    את ההמלצה השלישית כאן לבוקאז', הבעיה שלי היחידה זה הרול און. לא אוהבת.

    אני זוכרת את ההמלצה שלך לאוון. נדמה לי שאת השיסיידו קיבלתי פעם ואפילו לא ניסיתי. לא זוכרת למה עבר הלאה. מוצרים נפלאים יש להם.

    השפתון של הפיץ בוין מומלץ בחום, בטוחה שלא תתאכזבי.

    משקפי שמש מאוד זה מאוד כואב לכיס אבל יש דברים שאי אפשר להתפשר עליהם. מרבית המשקפיים שלי בשימוש שוטף, מחליפה כמעט כל יום כמו את התיק. כולם במצב מעולה. כמו שכתבתי למיטל אני מאוד שומרת עליהם.

    טישו - But of course....
    הבזוקה מגניב אבל בשוטף מתקתק לי מדי.

    גם אני לא מתחברת למים הטרמליים כמו שכתבתי בפוסט ההוא שיש אליו קישור כאן. אבל אם יש כאלו שמכורות שיהנו להן. כל דבר כשר להתמודדות עם החום המטורף בקיץ, לא?..

    די נו... הבלוג אכן הורס וכתבתי שזה לא הזמן להצטנע, ואם לא אכתוב דברים כאלו איך תוכלי לכתוב לי משפטים אלמותיים כמו "צנועה את לא"?...;)
    לא אשכח את זה בחיים.

    תודה, שמחה שנהנית מהפוסט ושהמסר עבר. אני בנאדם מאוד רציונלי ופרקטי, לפעמים זה אולי לא יצירתי או מגניב מספיק לכל אחד...
    הטקסט של משקפי השמש הוא כללי (כמו שאר הדברים) מדבר על שימוש במשקפיים איכותיים, לאו דווקא של מותגים, שכל אחת תעשה את השיקול שלה. יש לי חברה מהעבודה שכל משקף שלה מחזיק מקסימום שלשה חודשים. פשוט מתעללת בהם. לכן קונה משקפיים הרבה הרבה יותר זולים במחיר.

    קיץ קריר גם לך. כתבתי שהמוצר ההכרחי הראשון הוא מזגן ואני מאוד מקווה שכולם מסודרים עם זה אחרת זו תופת!...

    השבמחק
  55. הריח של ניוואה לא חזק או גברי מדי. מה גם שאני שמה מעט ממנו ולא שוחה בו.
    בדיוק אתמול עשיתי סיבוב בסופר פארם לדברים חיוניים וקניתי כמה שפתוני לחות לקיץ כי אני פשוט מכורה אליהם! את זה שדיברת עליו לא ראיתי.

    השבמחק
  56. אני מעדיפה לא להיות ברפת כמה שאני מחבבת עגלים ופרות... :P אבל אני עדיין מעדיפה ריח של רפת על הריח הזה של הבגדים.. חחחח

    אם את שותה בסוף בלילה גם טוב.. ובאמת בלילה קשה לשתות הרבה. הפתרון שלי, לשבת מול המחשב ולראות סידרה/סרט ולדחוס מים תוך כדי. בדיוק ככה הצלחתי לדחוס עוד 2 באותו יום (והיה לי לפחות 1/2 ליטר אם לא יותר של שתיה שהיא לא מים אבל יאללה סוג של הכנסתי אותה לספירה בשביל שיצא עגול)

    אני צריכה את הכביסה להיום בערב ותיכף יוצאת מהבית עד לפחות אחה"צ כך שכדאי שהכל יהיה מוכן מהמייבש בבוקר וזהו. כמובן שהתוכנית לעשות את הכביסה בכלל היתה מוקדמת יותר אבל כמובן ששכחתי.

    השבמחק
  57. @marina

    מרינה מה שלא הבנתי זה אם את מדברת על דאודורנט לגבר או לאשה בגלל זה שאלתי.
    השפתון הזה נמצא בסניף שלי ליד הקופות, אבל לא איפה שהלובלו ושות', צריך לבקש מהקופאית, אז אני מניחה שככה זה גם בשאר הסניפים.

    השבמחק
  58. אה, ולגבי המזגן, בגדול אני הכי בן אדם של מזגן, ישנה עם מזגן לילה שלם (אף אחד לא ילמד אותי אחרת!) ומפעילה אותו גם ל 10 דק' אם צריך, תמיד מדליקה כשאני יוצאת מהמקלחת וגם לא מעניין אותי מי טוענת שזה לא בריא!

    אבל!
    בקיץ לפני שנתיים נולדו הגורים אצלי בבית, הם נולדו ב 17 ליולי שזה שיא שיא החום. יש איזשהו קטע עם רגישות של גורים לטמפ' נמוכה ובכלל לאיזושהי מחלה שמתפתחת בטמפ' נמוכה ולכן עד הרגע שהם עזבו (תחילת אוקטובר) לא הדלקתי את המזגן אפילו לדקה. אני לא יכולה לתאר את החום שהיה אצלי בבית! פשוט נוראי! אבל מה לא עושים בשביל יצורים קטנים וחסרי ישע?

    השבמחק
  59. @Meital

    רעיון טוב לשתות בכוח מול הטלוויזיה, אולי זה יחליף גם את הקרייבינג לנישנוש...
    אין לי בעיה עם מים כמו כאלה שלא סובלים את הטעם, אבל כבר לא איכפת לי אם מים או לא, העיקר לשתות קודם, אחרי זה נהיה בררנים...;)

    בנוגע למזגן, אין מצב שאני ישנה בלילה איתו כי אז אני קופאת.
    מדליקה אותו עד השינה שיקרר את החדר ואז מכבה.
    גם אני אחרי המקלחת חייבת מזגן אחרת כאילו לא התקלחתי...

    איזו חמודה שלא פתחת מזגן, לסבול ככה...
    ההיגיון אומר למסור אותם מיד לאימוץ, בשביל מה לחכות אם בסוף זה מה שצפוי גם ככה?..

    השבמחק
  60. אופס. התכוונתי לריח גברי. מזכיר לי ים.

    השבמחק
  61. גורים גזעיים לא "נמסרים לאימוץ" הם מחפשים בית מושלם וכמובן שנמכרים בלא מעט כסף :P

    ובכל מקרה את לא יכולה למכור גורים בני יומם, אסור למסור אותם לפני גיל 7-8 שבועות (בדני ענק 7 שבועות "יעבור" בגזעים קטנים זה מוקדם מידי). וגם אם אפשר למסור ב 8 שבועות לא תמיד תמצאי בתים (ראויים או בכלל) לכולם..
    אני מסרתי כמעט את כולם עד 8 שבועות, נשארו לי רק עוד שתיים (מלבד הברווזון הלא מכוער) ורק אחרי שבועיים נוספים מסרתי את השתיים האלה. למשפחות מקסימות! שזה הכי חשוב בעיני.

    השבמחק
  62. @marina

    חח, אה, אוקיי, סבבה :))
    דאודורנט לנשים התכוונת.
    לרגע הפתעת אותי.

    השבמחק
  63. @Meital

    אה מיטל, טוב, לא ידעתי את "החוקים" האלה, בשביל זה יש אותך...P:
    אני מניחה שיש שוק לגזעיים אבל יפה שחשוב לך גם שיהיו משפחות ראויות.

    השבמחק
  64. דווקא בארץ אין ממש שוק לגזעיים, יש ל"דמוי גזעיים" כאלה שהם יעני גזעיים, נו את יודעת, כמו תיקים זולים שנראים כמו הדבר האמיתי אבל הם הכי רחוק מהדבר האמיתי שיש..

    אני בטוחה שראית פעם גורים בני יומם (גם אם לא מיומם הראשון) הם נולדים עיוורים ובקושי מסוגלים לעשות משהו בימים הראשונים. רק אחרי שבועיים הם מועילים בטובם לפקוח עיניים ולהתייחס לעולם. בגיל חודש יש לך כבר טרמיטים בבית, אבל לא טרמיטים שמסוגלים לחיות בלי האמא (למרות שזה בדיוק הזמן לגמילה לאמא יש פונקציות נוספות מלבד אוכל והאחים גם מאוד חשובים).

    החוויה של גידול גורים מדהימה, בטח בדנים שגדלים כ"כ מהר. מפליא לראות את התהליך הזה מול העיניים ולחוות אותו בכל החושים (ועם מחסור בשעות שינה כמובן)
    בינינו, לא עשה לי חשק.
    מהר מאוד הסתכלתי על אולי (אמא של אריק) ואמרתי לה - מה עשינו????

    השבמחק
  65. @Meital

    נשמע הגיוני של"דמוי" יש שוק, הרי כל ישראלי טוב יחשוב למה לקנות ביוקר כשאפשר לקנות יותר בזול משהו שנראה כמו הדבר האמיתי?.. לא משנה אם זה תיק או גור...

    בטוחה שזו חוויה אדירה אבל גם אחריות אדירה.
    חוץ מזה, כבר שמעתי על כאלה ש"נתקעו" הרבה זמן איתם כי לא היו קונים. יקר מדי. לא פשוט.

    ואת יודעת, עם גורים זה עניין של כמה שבועות, ילד זה לכל החיים...;)

    השבמחק
  66. אתחיל מהסוף - בדיוק! אם 10 שבועות היה לי מספיק, אז לכל החיים? dear god!!!

    הבעיה שבניגוד למוצרים, כלב "דמוי גזעי" הרבה פעמים מגיע עם כרטיס מנוי לוטרינר. מה שאומר שבסופו של יום, ההוצאה תהיה גבוהה יותר מאשר אם היו קונים גזעי "אמיתי". חבל, אבל זה העקרון הישראלי. הם חושבים שהם "דפקו את המערכת" בזה שחסכו 2000 ש"ח

    ואכן יש כאלה שנתקעים עם גורים, זה לא נעים, אבל זה משהו שצריך לקחת בחשבון וגם צריך להיות ערים ל"שוק". כרגע יש 2 המלטות בו זמנית של דנים (21 גורים), ונגיד ככה, כל מי שירביע בקרוב לשנה הקרובה הולך להתקע עם גורים... שיקול שצרך לקחת..

    השבמחק
  67. @Meital

    LOL!
    לפחות את לא מהמכחישות שחיות בסרט...

    שתי המלטות עכשיו בקיץ?...
    נראה אם גם הם יהיו מתחשבים כמוך ויוותרו על המזגן.
    אני מניחה שלהרביע זה משהו מתוכנן (למרות שלא ברור לי איך מונעים מכלבים להזדווג אם בא להם ככה סתם) ואני מניחה שזו קהילה כזו שמכירה מה מתרחש ואף אחד לא יכניס את עצמו במודע לסרט כזה.

    השבמחק
  68. מכירה את המשפט "לי זה לא יקרה"
    אני דווקא כן חושבת שיש כאלה שיכניסו את עצמם לסרט הגורים השנה, בגלל שהם חושבים שהגורים שלהם יהיו מיוחדים, שיש להם יותר מה להציע מאחרים וכו'
    בפועל הם פשוט יתקעו איתם וכולי תקווה שהכלבות פשוט לא יכנסו להריון במידה וכן יבחרו להרביע אותן..

    להרביע זה בגדול מתוכנן. כמו אצלנו הניסיון (או מס' הנסיונות) לא חייבים להיות פורים. מעבר לזה, נקבה דנית מתייחמת כל כ 8 חודשים וגם זה לא תמיד מתואם "כמו שעון" מעבר לזה, מציאת יום הביוץ היא לא כזאת פשוטה (מסתבר) מה שאומר שאפשר לפספס אותה..
    בגדול זה מדע עם הרבה השערות.

    ואין מונעים? מפרידים ביניהם או פשוט לא מחזיקים זכר ונקבה פורים יחד..

    השבמחק
  69. @Meital

    תודה יקירתי על המידע המעניין.
    אפשר להזדווג גם סתם עם כלב ברחוב לא?
    ועוד כזה לא גזעי רחמנא ליצלן...
    טוב סתם... לא רוצה לעשות לך סיוטים בלילה...LOL

    השבמחק
  70. באיחור קל אחרי שההודעה הקודמת נמחקה לפני ששלחתי...

    אתחיל מזה שאני לא מחבבת בלשון המעטה את הקיץ, פשוט אין בו שום דבר טוב! אין שום סיכוי שאני יוצאת מהבית, אפילו לכמה דקות, ולא חוזרת מזיעה.
    האיזור הראשון והעיקרי שאני מזיעה בו הוא בפנים. זה כזה סיוט!
    אני בקושי מתאפרת בקיץ כי בכל מקרה אחרי מעט זמן הכל נמרח לי, ואפילו פריימר לעפעפיים לא עוזר :( אני אובדת עצות. הלוואי והייתי מצליחה להתאפר גם בקיץ אבל זה פשוט לא הולך.

    בנוסף לטישו, שזה באמת חובה, אני אוהבת לקחת איתי בתיק חבילת מגבונים To Go כזאת, שמנקה ומרעננת את הפנים. אני מודה ומתוודה שאני נוטה לגעת בפנים עם הידיים כשאני מזיעה. כשקראתי בפוסט שלך את השורה "לא יכולה לראות את אלו שמנגבות את הפנים עם האצבעות, ממש למרוח את כל החיידקים עם האיפור..." זה הרגיש ממש מכוון אליי חחח. אני בשלבי גמילה מההרגל המגונה הזה :)

    לגבי משקפי שמש - מסכימה איתך ביותר, זה פשוט חובה! גם אצלי זה The bigger the better :) אין מצב בעולם שאני יוצאת החוצה בלי.

    לגבי הבאלם של פיז בוין - חידשת לי לגמרי! לא ידעתי שקיים מוצר כזה :O ועוד בריח וניל! בתור חובבת באלמים מושבעת אני לא מבינה איך עדיין אין לי כזה! את קונה את זה בסניף ספציפי של סופר פארם או שראית את זה בעוד כמה?
    כרגע יש לי רק באלם אחד עם מקדם הגנה (לעזאזל עם הלבלו האלה, עם כמה שיש להם ריחות משגעים ואני מכורה אליהם, לא שווה כלום בלי מקדם הגנה), שאני אפילו לא זוכרת של איזה חברה, אאל"ט של מדידרם, שהוא עם מקדם הגנה אבל אין לו ריח בכלל והוא מותיר צבע לבן מוזר על השפתיים. לא כיף.

    ציינתי עוד כמה דברים בהודעה הקודמת אבל אני לא זוכרת או שאני עצלנית מדי לכתוב עוד, אחד מהשניים.
    אז שוב - פוסט חשוב ומועיל, כן ירבו.

    שבת שלום,
    ליטל :)

    השבמחק
  71. @ליטל

    ליטל יקרה, לא באיחור, הקיץ רק התחיל :)

    כולנו אחרי דקה בחוץ מזיעים, זה אחד הדברים המבאסים ביותר.
    האיפור של כולנו פחות עמיד, אבל פריימר דווקא לי מאוד עוזר.
    אם פריימר לא עוזר לך אז פשוט להתאפר רק במאסטים שלך ולחדש מדי פעם ועדיף כשמגיעים למזגן, אין ברירה...

    מגבונים זה מרענן אבל מתאים למי שלא מתאפרת בכלל. לכן טישיו הוא הפתרון לספיגת הזיעה בלי לפגוע באיפור.
    שמחה שאת בגמילה מלגעת בפנים, רק תחשבי על כל הג'יפה שאת מורחת ותגמלי מיד ;-)
    לכן כל פעם שבא לך לגעת בפנים תחזיקי טישיו או מגבון.

    הבאלם הזה הורס, אני כבר כמה שנים איתו. אני קונה את זה בסופר פארם ליד הבית, זה נמצא בקופות ואם לא אז אני מבקשת ומאתרים לי אותו.
    מתברר שללובלו יש מקדם של 10SPF אם אני זוכרת נכון, לצערי זה לא כתוב עליהם אלא רק על אריזת הקרטון כשקונים ולכן אף אחד לא שם לב. קטע ממש מוזר... אז לא ברור לי מה קורה עם ה- SPF שם...
    שמחה שחזרת להגיב ושיהיה לך קיץ הכי קריר שאפשר!
    שבת שלום.

    השבמחק
  72. אפשר נשאלת השאלה מה המטרה.. במקרה הנ"ל אין מטרה.
    ולי אין סיוטים בלילה, הכלבה שלי לא שקלה אפילו לברוח בזמן הייחום. אני תמיד הייתי יותר חשובה.
    חוץ מזה ששאגה אחת ואני לא מכירה מישהו אנושי או כלבי שלא יתחבא מתחת לשולחן...

    השבמחק
  73. חיפשתי את פיץ בוין ב2 סניפים ירושלמיים ואיין. לא מוותרת אמשיך לנסות. מצא חן לי!

    מכירה את זה היטב, יש (היתה) לי רוטינה קבועה בבוקר, תיק, משקף ושפתון החלפה לפי מה שמתאים

    לאחרונה התבייתתי על שני זוגות משקפיים אחד של קנת קול חום מנומר והשני של קוולי בירוק טורקיז -גדולים אך לא ענקיים (פחות מתאים לי ענק למרות שאני מאוד אוהבת) שניהם נקנו לפני שנתיים בני יורק. עם טפטופים של דיור הישן והטוב שמעצבן אותי שאי אפשר להרים כקשת לשיער כי הוא מתכת דקה ועדינה. עכשיו התיק נשאר כבר רצוף כבר חודש היום - לא מאמינים עלי. בימי שישי מתחלף לטובת תיקים קטנים יותר ליציאה קלילה... המשקפיים מתחלפים אך לא יום יום. מה זה נוח...עכשיו שאני חושבת על זה, כבר שנתיים לא קניתי משקפי שמש...מעניין.

    כתבתי "צנועה את לא" אבל הבהרתי שבעיני כשיש על מה אז יותר מבסדר מבחינתי. די דנרה, זה מה שתזכרי ממני? מאמיני שיש עוד משהו...
    (אני לא אשכח את הזבוב, עד כדי כך שאני מתפתה (בקושי) לחשוב על קניית הלק, נזכרת בזבוב, מתפקעת וממשיכה הלאה!)

    רציונלי ופרקטי זו אני ביום יום ובשגרה וכך נכון בעיני להיות. צריך רק לשבור את השגרה צמידי פעם וזאת אני בטוחה [משום מה :)] שאת עושה.

    שבוע קריר ונעים!!!

    השבמחק
  74. @Efrat

    אם לא מוכרים מוצרים של פיץ בואין בסניף אז מן הסתם גם לא ימכרו את השפתון.
    בהחלט שווה לא לוותר, קחי בחשבון שהשפתון אמור להיות בקופות ואם לא אז תבקשי מהקופאית שתבדוק.

    משקפי שמש בטורקיז ועוד של Cavalli זה צריך להיות משהו מהמם!
    עדיף לא להרים בכלל את משקפי השמש על הראש, זה רק מרחיב אותם והשיער משפשף את המשקף ומקלף/שורט את הציפוי שלו.

    בנוגע למשפט, הוא פשוט אלמותי, גם אם ארצה הוא לא יוצא לי מהראש... סורי...;)
    אבל תהיי בטוחה שאזכור עוד הרבה דברים ממך גם אם לא ציטוט מדויק שלהם.
    אח, הזבוב... איזו יציאה שלי. מתה עליו!...LOL

    משתדלת לשבור את השגרה בהחלט, זה קורה או כשנחה עלי המוזה או כשהמצב מחייב אותי להיות כזו...;-)

    שבוע טוב!

    השבמחק
  75. אחפש את השפתון - אני לא אוהבת את השפתונים של לבלו בליסטק ודומיהם.

    הקוולי אכן מהממים וכמובן שהזרועות התרחבו, טרם נשרטו. הם נועדו לשרת אותי ומועדים להחלפה אז הכל בסדר (שנים הלכתי עם משקפי ראייה, טרם ניתוח הלייזר וחלמתי על הפוזה של משקפי שמש ,מורמים מעלה בנונשלנטיות לשיער. לא אגמל מזה לנצח LOL)

    לשבור שגרה זו חובה, בזוגיות, בעבודה בעשייה. נותן כוח להמשיך.

    שבוע מצוין יקירתי, אל נא תחלמי על זבובים...

    השבמחק
  76. זה נראה שסגרת לעצמך את כל הפינות האחרונות לקראת הקיץ..

    השבמחק
  77. @סלסלת פירות

    בהחלט ומקווה שכולן סגרו :)

    השבמחק
  78. בלאכס, אני לא אוהבת את הקיץ :/
    [אבל לפחות נהניתי מהפוסט].

    אני גם לא מצליחה להבין אנשים שמוותרים על דאודורנט, זה פשוט לא עובד.
    יש לכיף דאודורנט רול מצוין שאני ממש אוהבת, ויש לי בתיק גם דאודורנט ספריי לכל צרה שלא תבוא [גם של כיף, שתואם לריח של הרול שיש לי].

    אני חושבת שאחד הטיפים הכי טובים שקיבלתי היה כשמזיעים או כשהעור שמנוני פשוט לספוג את הכול בעדינות עם קצת טישו, ואז לפדר. ככה האיפור לא נמרח ולא נעלם, והפודרה לא יוצרת מראה בוצי.

    השבמחק
  79. @אלטר אגו

    חחח, דביק לגמרי, אבל נו, לפחות נהנית הפוסט...:)

    לוותר על דאודורנט בהחלט לא עובד טוב עם אף אחד, במיוחד עם אלו "שלא מזיעים"...
    לכן רעיון טוב לקחת איתנו בתיק, לכי תדעי... אפילו שלפעמים זו רק הרגשה.
    טוב שאת משתמשת באותו ריח, אחרת סלט...

    טיפ מעולה בהחלט וזה בדיוק מה שאני עושה, מחדשת את הפודרה כל כמה זמן.
    אם כי אי אפשר לפדר כל פעם שסופגים עם טישיו כי אז לא נגמור עם זה...;)

    השבמחק
  80. @danra
    הכוונה לא הייתה לפדר כל פעם שסופגים עם טישו, אני גם לא חושבת שיש צורך...
    אבל לפני שמפדרים- בכל מקרה חשוב לספוג עם טישו. ואז בהמשך היום אם מזיעים או שהעור מפריש שומן חשוב לספוג עם טישו. הרבה פעמים ראיתי שזה פתר לי את הבעיה ולא הייתי צריכה לפדר שוב [יש גבול גם לכמה פעמים ביום אפשר לפדר בלי להיראות קמחית במיוחד]

    השבמחק
  81. @אלטר אגו

    הבנתי. בהחלט אין צורך כל פעם.
    סופג את הזיעה והשומן יופי ומשאיר אפקט טבעי.
    אני בלי טישיו צמוד מתחרפנת.
    פשוט בכל עונה הייעוד שלו משתנה...

    השבמחק
  82. אחד הבלוגים הכי מקצועיים שראיתי בתחום... כיף פה!

    השבמחק
  83. @דליות

    תודה :)
    מוזמנת להמשיך לעקוב ולהגיב.

    השבמחק
  84. אם מדברים על הגנה לפנים אני אוהבת את דמי מייקאפ של dr.kadir, בנושא של דאודורנטים אני בעייתית אוהבת יותר את הרולר של וישי או קלרינס אבל בדרך כלל הם הרבה יותר יקרים לכן אני עדיין לא החלטתי אם הם שווים את ההשקעה, לאחרונה קניתי אחד של ניוואה עם ריח של לימוני מאוד נחמד. אתמול בדיוק הסתקלתי על זוג משקפי שמש יפים של FENDI ב I-OPTIC

    השבמחק
  85. דמי מייקאפ זה פתרון מוצלח בהחלט בקיץ למי שלא צריכה את הכיסוי. מניחה שלזה שהזכרת יש מקדם הגנה גבוה.
    זו שאלה טובה האם צריך להשקיע הרבה כסף בדאודורנט מוצלח. אולי כן אם הוא פנומנלי ממש או שפשוט מאוד מתחברים אליו.
    משקפי שמש זו חולשה אצלי... FENDI זה מותג שאני אוהבת ואת משקפי השמש הלבנים שלי מהמותג הראיתי כאן בפוסט של שבועות "לבן על לבן".

    השבמחק
  86. היי דנרה, אמנם קצת בדיליי אבל אני ממש בחיפוש נואש אחר מקדם הגנה לפנים (ניסיתי את של לוריאל וגרנייה ושניהם סופר שומניים, לא נספגים וממש אי אפשר למרוח אחריהם איפור כי הוא יוצא ממש חזק. יש מקדם הגנה אחר שאת ממליצה שלא מצריך אחריו פודרה או ממייק אפ לפני האיפור או שאין חיה כזאת :(? 

    השבמחק
  87. ליאור, אם יש חיה כזו אני טרם מצאתי אותה... ;)
    כל מקדמי ההגנה שניסיתי (יוקרתיים ועממיים) מתאפיינים בגימור מבריק יותר ופחות, זה אחד הסממנים הבולטים שלהם.
    לא כתבת איזה סוג עור יש לך, אבל אם הוא לא ממש יבש אז אני מניחה שגם עליך המקדם הכי פחות מבריק ידרוש לפחות פודרה לניטרול הברק.
    ההמלצה שלי זה או להמשיך להניח פודרה אחרי המקדם שלך או לשקול לעבור לטינט מויסטרייזר (tinted moisturizer) מוצלח, שהוא קרם עם מעט גוון ובעל SPF, כמו של לורה מרסייה למשל, שלא בהכרח יחייב אותך בפודרה. לרוב הוא מעניק גימור עם ברק טבעי והוא סוג של בסיס לאיפור בניגוד למקדמים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails