9 ביולי 2011

סינוור ממוקד



כמו בכל קיץ, זו התקופה להשתחרר ולהתפרע עם הצבעים סביבנו כי אין דבר כזה יותר מדי צבעוני הכל מותר. פעם אלו היו הליפסטיקים שהיה אפשר לגוון איתם, אבל עם כל הצבעוניות בעולם, הגבולות ברורים ואנחנו לא ממש נצא חמושות בשפתון ירוק ואפילו לא כתום זרחני. כך שנראה שבשנים האחרונות הלקים תפסו את מקומם בהיצע הבלתי נגמר של הגוונים והגימורים. על איך הלקים החליפו את השפתונים והקשר למצב הכלכלי אני ממליצה בחום לקרוא את המאמר המעניין  "The New Lipstick" שמנסה להסביר כיצד הפכו הלקים בעלי הצבעים הלא שגרתיים לחלק מהמיינסטרים שלנו. אם פעם לקים כחולים, גליטרים או ניאונים היו נחשב למשהו מוקצה חסר טעם הרי שהיום מדובר על להיות חלק מהטרנד, שיק. להישאר מעודכנים. בכל עונה יש את הגוונים שתופסים את הבמה המרכזית אבל בשנים האחרונות נראה שהטרנד של הלקים הניאונים תפס חזק ולא יעזוב כל כך מהר. אולי מרוב הצבעוניות הקיצית סביבנו רק הגוונים הניאונים המסנוורים מצליחים להתעלות מעל הכל ועדיין לבלוט.

Color Club - Feelin' Groovy, Essie - Bright Tights, China Glaze - Sun Worshiper

בהתחשב בעובדה שיש לי אוסף לא קטן של לקים, הרי שגם ללקים הניאונים יש נציגות יפה. אפילו בחורף לא זנחתי אותם וכתבתי על 'הניאונים של החורף'. אין ספק שהניאונים הורודים תופסים חלק נכבד ואולי זה לא מפתיע שהרי זה גוון יפה שממש בא טוב בעיניים ניאוני ככל שיהיה או לא. אבל לניאונים הורודים הפופולרים אתייחס בנפרד. החלטתי שהרבה יותר מעניין לשלוף את הלקים היותר מיוחדים מבין הניאונים והיותר מסנוורים ביניהם. שלשה עלו בגורל...
מה שמשותף לשלושתם בדומה לכל הלקים בעלי מרכיב ניאוני, זו העובדה שהגימור שלהם אינו מבריק אלא משהו שנע בין פלאסטי למאט, תלוי בלק, עניין שמחייב שימוש בטופ (Top Coat) ומומלץ אחד מבריק כמו ה- Seche Vite או ה- Essie good to go (השוואה ממחישה לדוגמה לניאונים עם ובלי טופ). המריחה של שלושת הניאונים נוחה ואחידה יחסית. מומלצות שלוש שכבות לאטימות ולהעצמת הגוון שגם אחריהן עדיין נראה את גבול הציפורן אם נתאמץ כי הם לא אטומים כמו לקים קרמים, אבל כמו שכתבתי, צריך להתאמץ, לא באמת שמים לזה לב. אז אתחיל מהקל אל הכבד ושימו לב לשמות המדליקים שלהם שכל כך הולמים אותם!

Bright Tights: מאסט באוסף הלקים!

ה- Bright Tights של Essie הוא כתום זרחני במיוחד עם תת גוון צהוב מובהק. נראה ממש כמו מרקר כתום על הציפורניים. בעל פורמולה ג'לית שיוצרת אפקט כמו של ליפ סטין (Lip stain), מעיין הכתמה של הציפורן בגוון. משלושת הגוונים כאן הוא היחיד "הלביש" יחסית והיחיד שלא גרר מבטי תמיהה ו/או רחמים... זהו הכתום הניאוני היפה ביותר שיש, דפנטלי מאסט באוסף!

Sun Worshiper: מסנוור גברים

ה- Sun Worshiper של China Glaze הינו כתום חיוור על סף הצהוב זרחני שמציק בעין, מאוד מציק. פורמולה קרמית בדלילות מושלמת. אמנם זה צבע לא שיגרתי וגם לא ממש נשי אבל באופן מפתיע הלק הזה סחף המון מחמאות מהצד הגברי, ממש התלהבו ממנו. אולי הוא כל כך סינוור אותם שהתבלבלו...

Feelin' Groovy: גם מבטי התלהבות וגם מבטי רחמים...

ה- Feelin' Groovy של Color Club הינו ירוק מרקר זרחני. אין דברים כאלה, ממש כואב בעיניים, זוהר גם בחושך...  פורמולה ג'לית שמכתימה את הציפורן בירקרקות מחרידה, חייזרי משהו, ממש אפשר להשתלב איתו כדמות בסרט שרק (Shrek) באופן טבעי. זכיתי למבטי הפתעה בכל מקום, ממבטי התלהבות ומגניבות ועד מבטי חוסר הבנה ורחמים...

Cracked Concrete: אם מתבקע כהה בקיץ אז שיהיה אפור

בניגוד לטרנד הניאוני שכאמור תפס מאוד חזק, טרנד נוסף שעדיין לא ברור עד כמה תפס אם בכלל, הוא זה של הלקים המתבקעים שלא מעט מותגים כבר מציעים את מרכולתם בתחום. כבר כתבתי בעבר על הטרנד הזה בפוסט הערפדים עם ה- OPI Black Shatter ובשורה האחרונה של הפוסט כתבתי למי הטרנד הזה מיועד כשדעתי לא השתנתה מאז... אבל בכל מקרה, אני יכולה לומר שבהחלט יש קטע למתבקעים האלו אם כי זה לא משהו שאלך איתו בשוטף. כשהשתמשתי בניאונים חשבתי לעצמי שמתבקע כזה יכול להשתלב נפלא. השאלה רק איזה צבע של מתבקע יתאים לכולם ובחרתי ב- Cracked Concrete האפור מסדרת CRACKLE glaze של China Glaze. יכולתי לבחור שוב את השחור של OPI שיראה מעולה מעל הניאונים אבל כמו שהורדנו טון מהמסקרה השחורה למסקרה חומה בקיץ, גם כאן נראה לי נכון להוריד טון במיוחד שהאפור משתלב כל כך יפה. 

Cracked Concrete: מרגיע את הסינוור אבל מדגיש את הצבע
Color Club - Feelin' Groovy, Essie - Bright Tights, China Glaze - Sun Worshiper

המריחה של ה- Cracked Concrete נוחה והגימור צמיגי פלסטי דק ולא מאט עבה כמו של ה- OPI Black Shatter, אבל זה לא ממש משנה כי בכל מקרה כמו שכתבתי למעלה שמים טופ מעל. העמידות שלו תלויה בעיקר בלק מתחתיו. ההסרה נוחה ולא בעייתית. פשוט יש יותר שכבות להסיר... המתבקע האפור הזה מרכך ומשדרג כל גוון. ברגע שמניחים אותו מעל הניאונים הוא מרגיע את הסינוור אבל מדגיש את הפיגמנט תחתיו. יש למתבקע קטע מרענן בנוף הניאונים הנקיים, אם כי יתאים בעיקר לצעירות יותר בגילן או ברוחן. הרבה תגובות קיבלתי ללק חלקן ממש מתלהבות, התגובה הכי קרירה היתה "המממ לק מעניין" שהיתה יותר תגובה של חוסר הבנה 'איך בדיוק הצלחת לעשות דוגמה כזו' מאשר של סלידה. ואם לא הייתי מוסיפה אותו מעל ל- Feelin' Groovy הירוק למשל, איך הייתי זוכה לקבל תגובה כמו: 'הציפורניים שלך נראות כמו צב'...? תגובה יצירתית all right...

אסוציאציה של גוונים מרהיבים...
התמונה Bolivian Boy של Duncan Walker

בחירת הגוונים כאן העלתה לי אסוציאציה שבחרתי בגוונים מהדגל של בוליביה שבדרום אמריקה, חוץ מזה שיש המון מדינות בעולם שהדגלים שלהן מקושטים בצבעים דומים. אז החלטתי להוסיף את התמונה המרהיבה הזו של הילד מבוליביה לכאן. מדהימה לא? האמת שגם נתקלתי בעוד תמונה מהממת של פלפלים בצבעים הללו, ובגלל שזהו הירק שאני הכי אוהבת בכל צורה וצבע שלו, החלטתי להוסיף אותה לכאן. הרי אם בקיץ יותר כיף להתרענן עם מזון קריר, אין ספק שירקות בקיץ זה קריר, קל, ולא מכביד חוץ מזה שזה מאוד בריא וגם יש מגוון סלטים מפנקים לבחור מהם. אין ספק שזו בעיקר תזכורת עצמית כי אני לא אוכלת מספיק ירקות כמו שאני לא שותה מספיק מים...

ירקות בקיץ: קריר, קל ובריא
התמונה Fresh Pepper Prade של moonjazz

לסיכום, לקים ניאונים, בדומה ללקים לבנים אם לא יותר, יגרמו לנו אוטומטית להיראות שזופות יותר ואולי קצת מגניבות וצעירות יותר. אך אם נודה על האמת, במקרים מסוימים אולי גם קצת פתטיות... בכל מקרה, לקים ניאונים נפלאים ועדיפים כפדיקור במיוחד במצב הסופר זרחני שלהם. מי שאוהבת לקים ניאונים ורוצה להעצים עוד יותר את האלמנט הניאוני שלהם, שתמרח אותם מעל לק לבן כבסיס. אין יותר ניאוני מזה. אסור לשכוח שבחירה בלק ניאוני כמניקור מפנה את תשומת הלב לכפות הידיים שלנו שלמרות החום והלחות אסור להזניח אותן גם בקיץ, חשוב להקפיד על טיפול בעור סביב הציפורן (Cuticles) ומריחת קרם ידיים. אז נראה שיש כל כך הרבה כינויים ללקים האלו: ניאונים, זרחניים, מרקרים, פלורוסנטים, אבל בגדול, הכוונה היא בדיוק לאותו הדבר: הלקים שיסנוורו כל מי שיקרה בדרכם!


ID

Bright Tights 
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Feelin' Groovy
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

Sun Worshiper
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6.5 דולר
CRACKLE glaze
Cracked Concrete
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 8 דולר


Print Page

79 תגובות:

  1. מאוד התחברתי ל-BRIGHT TIGHTS אבל זהו. אוהבת ניאוניים (כתומים, אדומים וורודים) אך צהובים/ירוקים עדיין לא נכנסו לי לאוסף.

    השבמחק
  2. @marina

    ה- Bright Tights הכתום הוא הכי "לביש" כמו שכתבתי. הכי פחות חריג. אבל מסנוור לא פחות מהאחרים.
    אבל כמו שאת כתבת - "עדיין לא נכנסו לאוסף". הכל עוד יכול לקרות ;)

    השבמחק
  3. גם אני מאוד ארהבתי את bright tights, אין ספק שהוא יהיה פדיקור מהמם.

    השבמחק
  4. @Sandy

    הורס כפדיקור בקיץ!
    האמת שגם ה- Sun Worshiper מפיל כפדיקור.

    השבמחק
  5. לא לא לא! פוסט חביב וקליל. ניאונים או לא אני לא אהיה קורבן לצו אופנה, לא בליפסטיק ניאוני (מבריק ובוהק כן) לא בגופיה בניאון ובודאי שלא בלקים ניאונים, אפילו רובינסון הורודה שזהו צבע אהוב עלי, קיותה להתארח אך נשארה אחר כבוד בדוכן בסינמה סיטי ראשל"צ.

    אהבתי את תמונת הפלפלים, כשהם טריים ופריכים - נהדר. עכשיו בקיץ קל יותר לשתות מים ולאכול סלטים כי יש צורך באוכל קל ובמשקה מרוה.

    השבמחק
  6. @Efrat

    חחח
    אפרת, לא חייבים להתחבר לכל טרנד. אבל העובדה היא שהניאונים תפסו חזק ואי אפשר להתכחש לזה.
    זה גם עניין של גיל ושל State of mind. לכן גם אני לא מתחברת לכל טרנד.
    ה- Mrs. Robinson של קולור קלאב שייך לניאונים החורפיים, בקיץ הוא פשוט לק מהמם. ניאוני סולידי.

    מתה על פלפלים!! בסניף שופרסל שלי (שכתבתי עליו פעם בפוסט) יודעים שאם אין פלפלים קשים חלקים ומושלמים בלי פגמים בכלל בחוץ, הם מביאים לי במיוחד כמה כאלו מהקירור...LOL
    אני עובדת על לאכול יותר ירקות ולשתות יותר מים. צריכה להתאמץ יותר...

    השבמחק
  7. היי,
    אהבתי ממש את הכתומים ..זה מזכיר לי יותר מיץ גזר ומיץ תפוזים סחוט טרי קריר ומרענן..לגמרי קיץ!
    בכלל אני אוהבת את הבלוג שלך...לא תמיד יוצא לי להגיב..אבל מגיע לך ח"ח !
    בכל זאת את העיתון של שבת בבוקר :)

    השבמחק
  8. @ELA

    אלה, עשית לי חשק למיץ גזר קר! הכי מרענן שיש.
    היום אזמין לי אחד כזה!
    ואיזה כיף לשמוע, תודה!
    מוזמנת להגיב יותר ועוד אחרי שהצליח לך עם הגזר ;)
    בטוח יותר מעניין מהשיעמומון של העיתון...LOL

    השבמחק
  9. הלקים נראים מגניבים, במיוחד עם הקראקל, אבל אין לי אומץ להסתובב עם כאלה, לצערי :(

    השבמחק
  10. @Irena

    בהחלט מגניבים אירנה.
    זה אכן לוק לא שיגרתי ולא סולידי בכלל...

    השבמחק
  11. את ה- bright tights אהבתי !!!
    את השאר ... אני אוהבת, אבל לא עליי.
    אולי לפדיקור ?
    :-)

    השבמחק
  12. @רוקמת חלומות

    בהחלט לפדיקור יקירתי, זה בדיוק מה שכתבתי בסוף הפוסט :)
    למניקור זה מאוד נועז אבל לפדיקור מושלם!

    השבמחק
  13. הצבעים מגניבים! כמובן שאם הייתי צריכה לבחור עם איזה לק ללכת אז הייתי בוחרת ב-BRIGHT TIGHTS. למרות שקצת קשה לי עם נאונים ואם אני בודקת באוסף שלי הכי קרוב לנאון אצלי הוא BERMUDA SHORTS של אסי (אבל הוא רחוק מלהיות זרחני).
    הייתה תקופה שאזרתי אומץ להזמין לק או שניים מקולקציית POOL SIDE של צ'איינה, אבל בסוף ויתרתי.
    בעיניי הנאונים נראים הרבה יותר טוב כפדיקור, בתנאי שכפות הרגליים מטופחות. כמניקור זה נראה לי TOO MUCH, אבל ברור שזה עניין של טעם.
    והכי קטע שלמרות שאנחנו כבר בקיץ, אני ממש נמשכת ללקים כהים. השבוע מצאתי את עצמי חוזרת ל-VALERIE של זויה.

    השבמחק
  14. @Edenable

    ה- Bright Tights הכתום אכן הכי "לביש" כאן.
    ה- Essie Bermuda Shorts הורסס (כמה שחרשתי עליו...) והוא לק ניאוני לכל דבר גם אם לא סופר זרחני.
    קולקציית ה- POOL SIDE של צ'יינה גלייז היתה קולקציה הורסת, ה- Sun Worshiper הצהוב-כתום כאן הוא מהקולקציה וכבר המלצתי בעבר בבלוג על עוד שניים הורסים משם (הורוד והקורל).
    מסכימה שניאונים זרחניים מאוד מתאימים כפדיקור, זה מה שכתבתי בסוף הפוסט. מאוד מתאימים לקיץ.
    לפעמים עם כל הצבע בהחלט בא לנו משהו כהה, ואני לא מאמינה שכתבת את זה אבל גם אני בשבוע שעבר הייתי עם הואלרי!!! לא יודעת למה.

    השבמחק
  15. אני דווקא אוהבת את הניאונים, אבל מעדיפה אותם כפדיקור. את הלק של אסי קניתי אבל הוא הועבר לאחותי הקטנה והיא ממש אוהבת אותו (לדעתי הוא כבר בחצי), משתמשת בו רק למניקור (טוב ילדה בת 14, זה הגיוני).

    לגבי הקרקל האפור - התלבטתי אם לקנות אותו, יש לי את השחור (שגם הועבר לאחותי) אבל חשבתי להזמין את האפור כי הוא ניראה לי לביש יותר- מה דעתך?

    השבמחק
  16. @מורן (מסטיק)

    כפדיקור הניאונים מדהימים וזה מה שהמלצתי בסוף הפוסט לעשות איתם.
    כיף לאחותך אבל איך ויתרת על ה- Bright Tights? פשוט הורס לפדיקור!

    אני חושבת שהאפור מתאים כמו השחור לכל הצבעים רק פחות "קשה" ממנו.
    לכן בחרתי בו ולא את השחור בקיץ.
    זה לא שהוא בשימוש יומיומי, רחוק מזה, אבל אין לי שום לק שבשימוש יומיומי...
    גם תמיד נחמד שיש את האופציה לגוון.
    הוא גם פתרון מוצלח כשאין כוח להחליף לק, פשוט מוסיפים אותו מעל הלק וזה נראה כאילו הכל חדש...

    השבמחק
  17. זה לא בדיוק שויתרתי עליו, עדיין אם אני רוצה אני הולכת לחדר של אחותי ולוקחת אותו.. הוא פשוט לא נמצא בחדר שלי:-)

    אני חושבת שאני באמת אוותר על האפור, רוב הסיכויים שאני לא אשתמש בו והוא יעבור גם לאחותי בסופו של דבר... במיוחד שאת אומרת שהוא כמו השחור. תודה! חסכת לי כמה שקלים:-P

    השבמחק
  18. @מורן (מסטיק)

    אה, הבנתי, חשבתי שאתן גרת בנפרד...:)
    יהיו מספיק קניות אחרות "לבישות" יותר של לקים.
    מספיק שהשחור זמין לך.

    השבמחק
  19. הכתבה באמת מעניינת. ואני חושבת שיש בזה משהו שלקים זה נגיש כ"כ וזול כ"כ אני לא חושבת שלק של שאנל כזה זול כמו שכתוב בכתבה, אבל הוא בטוח זול יותר ביחס למוצרים אחרים שלהם...
    ומה שיפה, זה שאת הולכת עם לק של חברה מסוימת ואת אומרת שהוא שלה, אין לך דרך להוכיח, בעוד עם שפתון, תמיד יהיה לך את השפתון שעליך בתיק ותוכלי להוציא ולחדש..

    שלושת הגוונים יפיפיים אבל נוטה לאהוב (ולרצות!) הכי הרבה את סאן וורשיפר .כמו שכתבתי שאהבתי בפייסבוק. ירוק לא ממש בא לי כרגע וי שלי מספיק כאלה בתחושה שלי (כ 7 אני חושבת וזה הרבה לגוון שלא מאוד אוהבת, לא?) ואסי, לא יודעת, קשה לי לרכוש לקים שלהם.. הם פשוט לא אני.. גם כשאני צריכה למרוח לק שלהם, אני מתעצבנת על הפורמולה, על המברשת ובכלל...

    השאטר מעל יצא באמת יפה! אהבתי שהוא אפור דהוי כזה, בדיוק מה שמתבקש עם כאלה גוונים למטה.

    הדגל הבוליבי יפה וגם התמונה של הפלפלים למרות שאני ופלפלים לא ממש הולכים יחד.. מה שכן, בקיץ חובה ירקות ובהחלט חובה מים! מיד רצה לשתות!!

    השבמחק
  20. @Meital

    מיטלי, המאמר מעניין בהחלט. הכוונה היא לא ששאנל זה זול אלא שהמחיר של הלק (בניגוד לבגדים או תיקים נניח) נגיש לכולם וכך כל אחת יכולה להרגיש שיש לה משהו אמיתי של שאנל בלי לפשוט את הרגל.
    בהחלט אין דרך להוכיח עם איזה לק את, כשהייתי עם ה- Dusky Mauve של Barry M הדיופ של ה- Paradoxal של שאנל, דיילת שאנל התלהבה שאני עם לק שלה ואני לא טרחתי לתקן אותה...

    ה- Sun Worshiper ממש מנקר את העיניים. מאוד בולט אבל גם מאוד ייחודי בנוף הלקים. בניגוד לתמונה בפייסבוק, הסווצ' כאן על הגלגל מאוד ממחיש.
    בנוגע לפורמולה, דווקא השלשה כאן היו נוחים למריחה מאוד, אבל מכירה את הבעיה שלך עם Essie.

    נכון יפה המתבקע האפור? לגמרי קיבלתי מחמאות ותוכלי לראות גם בפייסבוק את כולם כשאעלה.

    יש כוס מים קרים מולי ואני מתעלמת ממנה, אז עכשיו גם אני אתן לה יחס..:)

    השבמחק
  21. התייחסתי להשוואה בין השפתון של שאנל לבין לק של שאנל. כי בסופו של דבר את יכולה לשים שפתון של שאנל ולהרגיש שיש לך שאנל (במקום תיק לדוג') וגם כשאת מוציאה לחדש זה שאנל.. לק את לא מחדשת, זה רק עליך ואת יכולה להגיד (ע"ע פרדוקסל והבארי M) שהוא שאנל..

    לא אשים על עצמי את המתבצע, אבל אצלך הוא נראה מהמם! ובאמת מתאים פיקס!

    ולגבי המים, לקחתי לגימה ולא עבד לי אז הכנתי קפה קר...

    השבמחק
  22. @Meital

    אה, הבנתי...
    טוב הלק יותר זול מהשפתון אבל לא בצורה משמעותית בכלל.
    המסקנה - לא לקנות לקים של שאנל?... אם כבר רק שםתונים?...

    חחח קפה קר.. המים זה סרט אצלי, לגמרי לא שותה מספיק, אבל דווקא שתיתי שתי כוסות בכוח עכשיו. אח"כ אפנק את עצמי במשהו טעים באמת ;)

    השבמחק
  23. לגמרי..אני בדודא למיץ סחוט טבעי (שנוי במחלוקת) מאז שקראתי את הפוסט!
    אצטרך להסתפק בפלפל צהוב עד הערב...
    תהיי בריאה!
    :)))

    השבמחק
  24. @ELA

    חחח, כל אחד יוצא עם חשקים אחרים מהפוסט הזה!
    תהני מהפלפל הצהוב, לא כזה נורא ;))

    השבמחק
  25. אני חייבת לציין שמכל הסווצ'ים של כל הלקים של שאנל שראיתי, אף אחד לא דיבר אלי גם ככה (מלבד הפרדוקסל).
    כך שגם ככה אני לא רואה שארכוש לק שלהם בעתיד.. (סורי מימוסה :P)
    לגבי שפתונים, כרגע אני מחוברת לאמפליפייד של מאק. מרוצה ממה שאני מקבלת מהם ולרוב אני לא מחפשת יותר מידי גיוון בשפתונים. יש לי סביב ה 10 אולי פחות וזה מספיק לי. ואני די מבסוטה מהעניין, כי אם הייתי מתנהגת עם שפתונים כמו עם צלליות.. אהם, אהם..
    וזה עוד עניין, אגב. מבחר צלליות, לדעתי, עבורי לפחות, זה פתרון נוח יותר זמין יותר וזול יותר שמאפשר להשתגע ובכיף עם המון גוונים שונים במחיר הרבה יותר זול משפתון של שאנל (שלא לדבר על תיק..)

    השבמחק
  26. @Meital

    יש לשאנל כמה לקים בגוונים לא רעים בקולקציה הקבועה וגם הקולקציות הקרובות נראות מבטיחות. העניין הוא האם יש לק ששווה לשלם עליו 160 ש"ח?... ואם ממש בא לנו האם לא עדיף לקנות ב- 22 דולר אותו?..
    אני ושפתונים זה רומן שלא נגמר וזה רומן יקר! גם אני אוהבת את האמפליפייד של מאק אבל אוהבת עוד יותר כאלו מהיוקרתיים כמו YSL.
    אצלי אין זה במקום זה (בעיה קשה...) ואני מאלו שחושבות שתיק זה משהו ששווה השקעה אם יודעים איך לשמור עליו (חושבת שכבר דיברנו על זה פעם).

    השבמחק
  27. זה לא ממש "זה במקום זה" בגלל ששם המותג לא באמת מעניין אותי.
    הוא כן מעניין במידה מסוימת.. אם יש שני לקים אחד של אסי ואחד של OPI די ברור במה אבחר..
    כשרכשתי את הלק של שאנל עדיין לא היה ברור איך בדיוק משיגים את הדיופ שלו (כמה ימים אחרי כמובן שכן..)
    אני כן ארכוש משהו ממותג אם אני חושבת שהוא חמוד - ארנק קטן של עמנואל כי אני אוהבת את הפיל ואת העיצוב הפשוט והפרקטי.
    אבל באותה מידה, אם הייתי מוצאת כזה, בלי "שם" זה לא היה חשוב לי. קודם זה צריך למצוא חן בעיני. אח"כ תג המחיר יקבע אם אני אשקיע בזה את הכסף או לא.

    השבמחק
  28. @Meital

    אני חושבת שהמותג כן מעניין והנה הבאת דוגמה יפה. יש מוצרים שבהחלט לא אקנה רק בגלל המותג.
    אני לעומתך כנראה לא יכולה לקנות משהו שאין לו "אבא ואמא".
    ברור שלא אקנה משהו שלא מוצא חן בעיני רק בגלל המותג, כן?...
    תג המחיר בסוף קובע לכולנו, ממותג או לא ;)

    השבמחק
  29. המותג משנה ברמה מסוימת, אבל נגיד בין OPI לבין אסי זה עניין של העדפה אישית במברשת והרבה פעמים בפורמולה, אז נכנס כאן עניין האיכות שגם אם הוא סובייקטיבי הוא עדיין רלוונטי.

    כמה שאני אוהבת את מאק, לא ארכוש במודע לקים שלהם לא בגלל שהפורמולה אלא בגלל שהם יקרים מידי עבור לק.. כן ארכוש מוצרים אחרים שלהם ולא אקטר על המחיר.

    לגבי עמנואל, הם באמת נורא חמודים, והאמת גם לא כאלה יקרים. בנתיים יש לי שני ארנקונים שלהם ממש מיני מיני. שזה בדיוק מה שחיפשתי. אם אני מוציאה נגיד עד 60 ש"ח על משהו ממותג עבורי לפחות המיתוג פחות "נחשב" כי רוב הסיכויים שאם זה כזה זול, גם אצל לא ממותגים זה לא יעלה משמעותית פחות...

    בסופו של דבר האיכות זה מה שחשוב.

    ואגב, הבלוגרית שכתבת לי עליה בפוסט שלי חזרה! יש לה סרטון ממש מלא מזמן. ובאמת יש לה לוקים מדליקים. וגם נראה שהיא רזתה המון!

    השבמחק
  30. אני אוהבת ניאון על אחרים, גופיה, לק , שפתון. איכשהו עלי זה לא. אולי הגיל, אולי הטעם ולי סתם כי לא בא לי (ביום שלישי?). פשוט לא!

    השבמחק
  31. @Meital

    בדרך כלל אהדה למותג זה עניין סובייקטיבי בכל פרמטר שהוא.
    במקרה של מאק עדיף גם ככה לא לרכוש לק כי האיכות בואי נאמר, לא אי יא יאי...
    מכירה את העמנואל שאת מדברת, יש להם עיצובים נחמדים בהחלט. לא יקרים בכלל.
    האיכות זה חשוב ושגם תהיה חותמת של מותג על האיכות הזו.
    היוטיוברית הזו kuuipo1207 יש לה הרבה סרטונים עם הצלליות שקנית. היא חביבה ביותר. אסתכל שוב מה חדש שם.

    השבמחק
  32. @Efrat

    בסדר אפרת יקירה, כמו שכתבתי לך למעלה לא לכל טרנד צריך להתחבר.
    לא אז לא!

    השבמחק
  33. הצלליות עצמן הן של מינרלז! קניתי רק את מוצרי הדחיסה מ BFTE

    וברור שהכל עניין של טעם אישי, קודם צריך להתחבר למותג או לפחות לעיצוב אם זה בכלל לא מותג שמישהו אי פעם שמע עליו.. ולי לפחות אין בעיה עם אלה.
    מה שכן, לא תראי אותי בשוק. שום שוק, אלא אם כן, יש לי גור כלבים ואני צריכה לעשות לו "חשיפה" אז יש מצב שתראי אותי בכל שוק או מקום המוני שיש בו המון רעש בלגן וריח (גם בהפגנה של קבוצת כדורגל מצאתי את עצמי)

    השבמחק
  34. @Meital

    אה... חשבתי שקנית גם צלליות מהם. טוב אחרי שתראי את סרטונים בטוח יהיו לך כמה צלליות פייבוריטיות.

    אותי את דווקא יכולה לראות בסיבוב פעם ב.. בשוק הכרמל לדוגמה. לא קונה ממש משהו חוץ מפירות יבשים לפעמים, אבל נחמד לעבור לראות מה קורה שם.

    השבמחק
  35. הי דנרה!
    הלקים מהממים למרות שצבע ירוק אני לא מסוגלת לשים על הצפורן.אהבתי את המתקבעים משהו לא שיגרתי שכמעט לא רואים.בעניין מיץ גזר סחוט-טעים ובריא והצילום של הפלפלים גדול.אין עלייך!

    השבמחק
  36. @בק

    תודה בק, הם בהחלט מהממים (דו משמעי)...
    המתבקע בהחלט קטע מדליק ומרענן.
    גם את מצטרפת למיץ הגזר של אלה?..חח
    ותודה רבה :))

    השבמחק
  37. בשוק יש 3 מאפיינים שהופכים את המקום לאידיאלי לחשיפה לכלבים ולבלתי נסבל עבורי - חם, צפוף, מריח...
    את הקניות שלי אני מעדיפה לעשות במקום ממוזג, נעים ונקי ואם אפשר לא המוני / מכיל הרבה אנשים..

    השבמחק
  38. @Meital

    מיטלי אני מסכימה עם כל מה שכתבת...
    עדיין נחמד לי מדי פעם לראות מה קורה שם, זה על הדרך בסיבוב של שינקין / קינג ג'ורג' / אלנבי...
    קניות כמו שכתבתי אני לא עושה שם.

    השבמחק
  39. את אומרת, סוג של לבקר בגן חיות..

    השבמחק
  40. דנרה, אני פשוט מתה עלייך (:
    עוקבת באדיקות.

    ה-Sun Worshiper בדרך אלי ואני לא יכולה לחכות שיגיע כבר (:

    יש לי לק שחור מתבקע ואני לא מתלהבת. מעצבן אותי בעיניים. יכול להיות שאם היו לי קרקלים בצבעים שונים זה היה עובד יותר טוב מבחינתי.

    השבמחק
  41. כמה מלאן ת'לפים תגובות already

    היה עוד איזה צהוב לכיוון כתום של צ'יינה....
    אני אתמול השוותי צהוב של קולור קלאב לצהוב של מרגריטה (גם בשלישית זה לא אפילו קרוב).

    ואגב קיץ, בסדרה הריחנית של רבלון יש ocean breeze ןעוד איזה חרדל-צהוב. (לא זוכרת את שמו) מאוד קייציים, מטאליים ולא מפוספסים.

    השבמחק
  42. @רינת

    וואו, תודה רינת :))

    תתחדשי! ה- Sun Worshiper הורס (גם את העיניים...LOL)

    יש מתבקעים בכל הצבעים של כל מיני חברות. צ'יינה גלייז למשל הוציאו כבר שתי קולקציות של מתבקעים, הראשונה של מתבקעים קרמים צבעוניים (ממנה האפור שכאן) והשנייה של מתבקעים צבעוניים מטאליים. אם את לא פוסלת את הקטע שלהם לגמרי אולי שווה לך לנסות מתבקע צבעוני כלשהו.

    השבמחק
  43. @Neta

    ברוכות השבות, כבר חשבתי שנעלמת אחרי שלא הגבת בפוסט הקודם שהייתי בטוחה שיהיה לך הרבה מה לומר בו...

    את מתכוונת בטח ל- Papaya Punch של צ'יינה. ה- Sun Worshiper והוא מאוד דומים בבסיס, רק שה- Sun Worshiper בהיר, ניאוני ומסנוור הרבה יותר.
    מה הכוונה לצהוב של מרגריטה ואיך קוראים לצהוב של קולור קלאב (Get Your Lem-On, I Always Get My Man-darin)?...
    אני לא אוהבת לקים ריחניים, מעצבן אותי. ואלו של רבלון גם לא אוהבת את הפורמולה...

    השבמחק
  44. ה"כמעט מפורסמת" צהוב ומרגריטה היא גם צהובה, רק יותר לכיוון ליים, לא באמת השוותי, זו הייתה בדיחה.
    אגב, הייתי בגמילה מהמחשב אחרי שבועיים + אינטנסיביים במיוחד. תכף אני אלך לבדוק מה "קישקשת".

    השבמחק
  45. אני לא מתלהבת בלשון המעטה מהמתבקעים, והאפור הזה אינו יוצא מן הכלל. מה שכן, מהכתום התלהבתי מאוד ואפילו בדקתי איך הוא נראה בפייסבוק של הבלוג. צבע שקיעה ממש.

    השבמחק
  46. כל הגוונים האהובים עליי הקיץ בפוסט אחד. אהבתי את כ-ל שלושת הלקים. אוהבת צעוניות בציפורניים. כל השלושה ירכשו בקרוב. (אגב - את רוכשת בארץ או אונליין?)

    הקראקל טרנד הזה לא עבד אצלי. לא מתחברת אליו. בתמונות זה נראה מגניב לאללה, במציאות זה נראה פשוט מלוכלך בעיניי.

    השבמחק
  47. @מרג'ורי מורנינגסטאר

    מרג'ורי, אם לא מתחברים למתבקעים אז ברור שכולם לא בתוקף.
    הכתום פשוט הורס, שקיעה זה מעניין, שקוע אצלי טוב טוב בפדיקור!

    השבמחק
  48. @קורין - ריסים ורסיסים

    קורין! יא, מדליקה אחת!
    אין, את ואני בטעם חופף לגמרי.
    תגידי לי, חוץ מברונזר טוב ואיזה ניאוני מדליק מה אנחנו עוד צריכות בקיץ מה???....
    את הלקים אני כל פעם רוכשת במקם אחר.
    ממה שיש כאן ה- Essie והקולור קלאב נרכשו בארץ. הצ'יינה נרכש בקנדה.

    לקראקל או שמתחברים או שלא. קטע חביב בעיני. מגוון.
    לא יודעת אם מלוכלך אבל אולי זה נראה כאילו משהו התפקשש במריחה או משהו...LOL

    השבמחק
  49. שחר גפני11.7.2011, 8:35

    לא !!!! את לא עשית לי את זה עכשיו !!
    תגידי שלא. האוסף שלי נוכח הגמילה מכסיסת ציפורניים גדל מיום ליום. כל הצבעים הכי מוזרים שיכולתי לחשוב עליהם ואז את באה לפה עם שלושת אלה ?!!!
    ככה יפה לעשות לבחורה בהתמכרות חדשה ?

    אמנם הקראקל לא ממש מדבר עליי אבל שלשות הזרחניים האלה.. איי קארמבה כמו שנאמר.

    זה הזמן להתוודות אני ככה גם בצלליות, כל מי שרואה את פלטות האיפור שלי בשוק, הצבעים הכי נועזים שיש מרוכזים יחדיו.

    לצורך העניין אחת הצלליות האהובו עלי היא הצהוב של מאק ( כרום יאלו, או יאלו כרום.. מי זוכר שמות כשיש לי עכשיו התאהבות חדשה )

    השבמחק
  50. @שחר גפני

    חחח, מצחיקה. שמחה שהם מדברים אליך :)
    תחשבי שזה הפיצוי הגדול על הגמילה מכסיסת הציפורניים.
    האמת שהניאונים האלו באמת מדליקים וגם עושים שמח בקיץ.

    הולכת לבדוק אצלך בבלוג לאיפה את מעלימה את פלטות הצלליות הצבעוניות האלו ואיזה לקים חדשים יש.
    את מזכירה לי את מיטל עם הצלליות האלו. גם היא משתמשת בגוונים דומיננטיים מאוד!
    את מדברת על הצללית Chrome Yellow של מאק, נועזת במיוחד!!!
    אבל יש לי חיבה אליה כמו לכל דבר צהוב נועז כידוע (ואם לא קראת את הפוסט הצהוב שלי אז לכי מהר...).

    השבמחק
  51. שחר גפני11.7.2011, 10:08

    אגב.. קושרת באופן רשמי לבלוג שלי.

    השבמחק
  52. @שחר גפני

    תודה רבה יקירה :)
    ומחכה לפוסט הצהוב שלך!
    חייבת רעיונות איך להשתמש יותר בצללית הצהובה שלי...

    השבמחק
  53. אנונימי11.7.2011, 12:18

    הפלפלים מדהימים :-) התמונה של הילד עם הדגל על הפרצוף מדהימה אף היא, הלקים מזעזעים!:-) לא מתחברת לטרנד הזה, ה- Bright Tights הכי "נורמלי" מהחבורה הזרחנית. המתבקעים גם כן לא מדברים אלי. מה שכן, תמיד כייף לקרוא את הפוסטים שלך, גם על לקים זרחניים מזעזעים :-) מחכה לפוסט הבא בקוצר רוח.
    לידיה.

    השבמחק
  54. לידיה, התמונות מדהימות לגמרי, ממש השתלבו לי טוב בפוסט.
    הלקים מזעזעים, זו הכוונה כנראה...LOL
    תודה רבה, כרגיל כיף שאת פה :-))

    השבמחק
  55. אנונימי11.7.2011, 12:51

    כיף לדעת, תודה:-)(כמה כיפים יש בדיאלוג שלנו...;-)
    את מתוקה :-)
    לידיה

    השבמחק
  56. לגמרי כיף! איזו מותק את :-)
    שיהיה לך המשך יום מקסים!

    השבמחק
  57. בדיוק קמתי משינה ואני עדיין רואה מעומעם אבל הניאונים סינוורו לי את הצורה!
    לא יודעת עד כמה זה יראה עליי מחמיא כמניקור, אבל אפשר להתפרע עם לקים כאלה כפדיקור.
    אחד הלקים האהובים עליי בפדיקור הוא כחול ניאוני. אולי אאמץ את הFeelin' groovy לשורת הלקים לפדיקור... נראה מגניב!

    השבמחק
  58. @ליטל

    חחח, מצחיקה!
    והחיים שלך דבש שאת קמה מהשינה בשעה כזו :)
    הכי להתפרע כפדיקור, זה גם מה שכתבתי בסוף הפוסט.
    למניקור זה מאוד מאוד נועז ובוהק.
    ה- Feelin' groovy מיוחד ברמות.
    אין דברים כאלו. בנות התעלפו לי עליו.
    לטעמי הוא חייזרי לגמרי...LOL

    השבמחק
  59. פוסט מדליק! כל הנאונים בשבילי ולרגליים [ידיים אין סיכוי] .אני חייבת להודות שבאופן מפתיע המסקרן מכולם היה ה-ESSIE .

    השבמחק
  60. @Haboleshet

    תודה מותק!
    לגמרי לרגליים, פשוט מפילים.
    דווקא ה- Essie? הצלחת להפתיע אותי!
    הוא היה נראה לי היה יפה והכי צפוי מהשלשה.

    השבמחק
  61. אני לא מבינה איך פספסתי את הפוסט הזה!
    ניאונים הם אהבה ישנה שלי שמסרבת משום מה לדעוך. הניאון האהוב עלי ביותר בכל הזמנים הוא פליפ פלופ פנטזי. טוב לדעת שגם הסאן וורשיפר הוא מגנט גברים (זה נושא טוב לפוסט - לקים שממגנטים גברים. צריך לעשות רשימה), אני צריכה לנסות אותו שוב בהזדמנות ולבדוק את העניין.

    השבמחק
  62. @VanityGirl

    למה פספסת? הנה את פה מותק.
    על ה- Flip Flop Fantasy של China Glaze השתפכתי מספיק פה בבלוג...
    מסכימה איתך שלמרות כל הפאקים של הפורמולה שלו, הוא פשוט מאסט, ניאון נדיר!
    התגובות ל- Sun Worshiper הפתיעו אותי. הייתי בטוחה שזה מסוג הלקים שגורמים לאחרים להסתכל אלי ברחמים, אבל איזו תגובות נלהבות. ישבתי אפילו בקפה וקלטתי שהם בוהים לי בציפורניים ולא בשום חלק אחר...
    זה יכול להיות פוסט מעניין מאוד, לכי על זה!
    בשביל לשדרג אותו אפשר לעשות על איזה סוג של לקים ממגנטים איזה סוג של גברים...;)
    שמחה שלפחות את ה- Sun Worshiper לא שיחררת מהאוסף.

    השבמחק
  63. המפתיע הוא שנשים רבות הולכות עם אדומים ושאר צבעים נשיים כי הן סבורות שזה מה שמושך גברים, אבל אולי זה בכלל לא ככה.

    השבמחק
  64. פספסתי = הכוונה לעיתוי. לא ראיתי את הפוסט במועד פרסומו. אני צריכה לעשות פה איזשהו מנוי למייל. יש?

    השבמחק
  65. @VanityGirl

    זה בטוח לא האדומים הצפויים שמושכים אותם.
    מה שמזכיר לי שהעלת באקסנט פוסט מעולה על למה לא לקים אדומים בחג וכתבתי כזו תגובה מדליקה ובסוף הפוסט נמחק...

    ברור שיש מנוי מצד שמאל למעלה. מוזמנת.

    השבמחק
  66. נרשמתי. עד כה לא הייתי זקוקה לזה כי הייתי רואה בבלוגרול בבלוג שלי כשאת מעדכנת, בכל הזדמנות אבל אני כל כך עמוסה בזמן האחרון שאני לא יכולה לסמוך על עצמי שלא אפספס שוב.

    כל כך התעצבנתי על הפוסט הספציפי ההוא באקסנט וכל מה שהיה, שאני לא רוצה בכלל לחשוב עליו. לא יודעת אם אני רוצה להעלות אותו כרגע. אני מצטערת על התגובה שלך שנמחקה. תגובות נעלמות יחד עם הפוסטים, את יודעת...

    השבמחק
  67. @VanityGirl

    גם אני מתעדכנת דרך הבלוגר. מאוד נוח.
    שמתי לב שאת נעלמת לתקופות ארוכות, זה בעייתי ויש לך אחריות לשעשע אותנו אל תשכחי...
    בכל זאת את הכי פחות דביקה מכל הבלוגריות. ריספקט.

    ובקטנה, אל תתבאסי על הפוסט שנמחק.
    תשמרי את הפוסט לראש השנה הקרוב, הוא יהיה אקטואלי באותה מידה!

    השבמחק
  68. @danra

    אני יודעת על הצ'יינה גלייז!!
    יש את הקראשד קנדי (סלחי לי על העלצות שבלכתוב באנגלית) שהוא מתבקע טורקיזי והוא כל כך חמוד שאפילו לא אכפת לי שהוא מתבקע (:

    השבמחק
  69. @רינת

    מעולה!
    תנסי את המתבקע הטורקיזי שלך עם ה- Sun Worshiper שאמור להגיע אליך.
    צריך להיות שילוב מהמם! הכי קיץ שיש :)

    השבמחק
  70. יקירתי - רכשתי את Essie - Bright Tights (בגללך או בזכותך :)) ושמתי אותו כבר פעמיים.
    בשתי הפעמים, כבר ביום המחרת, היו לי פיצוצים בשטח הפנים של הלק, ויומיים לאחר מכן הוא התקלף. אולי זה בגלל הגימור הפלסטי שלו. זה קרה גם לך?

    השבמחק
  71. OMG!
    ממש לא קרה לי איתו אחרת הייתי כותבת שיש בעיה. ממש מבאס כי הלק מהמם.
    הגימור הפלסטי הזה משותף לכל הניאונים, אין להם גימור מבריק, גם כתבתי פה שבגלל זה הם מחייבים שימוש בטופ.
    אני שמה בסיס, שלוש שכבות ניאוני, טופ מבריק. זה מחזיק לי מושלם כמה ימים.
    שמת טופ? או אולי הבקבוק שקנית פגום? שמו אותו בשמש או משהו? לא יודעת...
    אם זה מהארץ שיחליפו לך לחדש ואם זה מאיביי הייתי שולחת להם בקשה להחלפה.

    השבמחק
  72. ממש ממש חבל. הוא מהמם. אני מתמוגגת מהצבע.
    שמתי טופ (גם של ESSIE) אבל לא שמתי בסיס. אנסה עם בסיס.
    רכשתי בארץ, אם זה לא יעבוד עם הבסיס אלך להחליף.

    השבמחק
  73. בלי בסיס? לא ניסיתי אף לק בלי בסיס אז אני לא יודעת.
    בהתחשב שלקים ניאונים גם ככה בעייתיים בדרך כלל, אולי הם צריכים בסיס טוב להיתפס עליו.
    מקווה שיעזור ואם לא בהחלט תחליפי. שימי לב שזה לא משהו שהם שמו בחלון ראווה בשמש.
    זה בכלל קטע שאני לא מבינה במכונים האלו ששמים את כל הלקים שידפקו מהאור והחום...

    השבמחק
  74. גם אני לא מבינה את זה... לקחתי את זה מהסטנד בתוך המספרה אבל אי אפשר לדעת איפה זה היה ואם זה שכב באוטו של הסוכן....
    אנסה איך שהמלצת. תודה!

    השבמחק
  75. בכיף מותק,
    ממש לא נעים לי, מקווה שזה ייפתר כמו שצריך!
    תעדכני.

    השבמחק
  76. השתגעת? מה לא נעים? ממש אל תקחי ללב. רציתי עוד חוות דעת לפני שאני מעלה בבלוג.
    ובוודאי שאעדכן...

    השבמחק
  77. נשיקות בובה.
    מחכה לעדכון :)

    השבמחק
  78. חייבת לך עדכון:
    אז ככה - שייפתי את שטח הציפורניים, כדי יהיו אחידות ולא יהיו סדקים שיגרמו ללק להתפוצץ, מרחתי בסיס - וזה עובד מצויין.
    אתן לך קרדיט בבלוג :)
    תודה!!!

    השבמחק
  79. מותק, אני כל כך שמחה לשמוע!
    זה רק מראה עד כמה שכבת הבסיס קריטית.
    אני משתמשת קבוע בבסיס, 2-3 שכבות לק וטופ.
    ככה רוב הלקים מחזיקים לי כמה ימים מושלם.
    העיקר שעכשיו את יכולה ליהנות ממנו :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails