18 במאי 2011

קורל על הזמן



הקיץ עוד שנייה איתנו והמגמה החמה המסתמנת שוב היא הצבע הקורלי שהוא למעשה סקאלה של גוונים אפרסקיים שהם ערבוב של ורוד וכתום במינונים שונים. בקיץ שעבר הקדשתי טרילוגיית פוסטים (שפתונים, סמקים, לקים) לגוון הזה שפרץ לחיינו ולא רצה לעזוב. אז כנראה שאחרי תנומת חורף קצרצרה הוא שוב איתנו ולא מסתמן שיעזוב בקרוב. האמת שיש לי תחושה שיישאר לתקופה ארוכה או לפחות עד שנראה את תעשיית האופנה משתמשת בו עד שיוקצה מחמת מיאוס. לא התרשמתי שיש יותר מדי אאוטפיטס (Outfits) בגוון קורלי (וחבל), יש פה ושם לכל מותג פריטים בגוון, אבל הוא עוד לא מוצה זה בטוח. נראה שהמגמה הקורלית הקיץ היא עם נטייה כתומה מובהקת. בכלל נראה פתאום שהכתום הרים את ראשו הקיץ, כמו שקורה כל כמה עונות. אבל בגלל שיש להרבה רתיעה מסוימת מהצבע הכתום גם בלבוש וגם באיפור, האופציה הנוחה והמחמיאה להישאר עדכניים זה עם הקורלים הכתומים שמאוד מחמיאים ומאוד מרעננים את האווירה. בהתאמה לטרילוגיה שכתבתי עליה בבלוג, בחרתי לפוסט שפתון, סומק ולק שאני מאוד אוהבת לייצוג הטרנד הקורלי כתמתם הנוכחי.

Gotta Dash!: שיק לחותי לנועזות
בתמונה הקטנה: העיצוב החדש מימין, הרגיל משמאל

החיבור הבולט והמיידי לקורל מתבקש בשפתון שנבחר. בטרנד הקורל כתמתם משתלב יופי השפתון Vegas Volt הוותיק שהוא הפייבוריט שלי. אבל אחד השפתונים השווים במיוחד הוא ה- Gotta Dash! של מאק שיצא במסגרת הקולקציה החדשה והמוצלחת מאוד לטעמי ה- Sheen Supreme. מדובר על קולקציה של שפתונים לחותיים אך לא דביקים עם גימור מבריק שמעניק מראה מטופח ומחמיא לשפתיים. בשבוע שיצאו השפתונים נרכש מיד הגוון ההורס הזה שהוא קורל חיוור נקי ובוהק עם נטייה כתומה מובהקת. לגמרי שיקי ומדליק, בעיקר לצעירות ולנועזות, בעל עמידות יפה יחסית, עם ריח נעים שמזכיר הרבה שפתונים של מאק. הפורמולה הלחותית הרכה מאפשרת מריחה נוחה מאוד אבל גם מחייבת עוד יותר משפתונים אחרים לשמור שהשפתון לא ישהה בטמפרטורות גבוהות שכן הוא פשוט לא ישרוד... השפתון הזה כמו שאר השפתונים בסדרה מגיע באריזה מבריקה בעיצוב חדשני יותר מהשפתונים של מאק וגם בכמות גדולה יותר (3.6 גרם לעומת 3 גרם) אך המחיר זהה (89 ש"ח). בעיקרון אהבתי יותר את האריזה החדשה שנראית הייטקית קצת, הבעיה המרכזית שלי זה עם מנגנון הסגירה/הנעילה. מאוד קשה לשלוף את המכסה של השפתון, מאוד. מספיק שיהיה לי מעט קרם ידיים ואין מצב שאני מצליחה לפתוח את השפתון. ממש ממש מעצבן וטעון שיפור. בכל מקרה, השפתון הזה נחרש אצלי כבר לא מעט ועוד לא התחיל הקיץ...

CORALista:  ללוק טבעי ומרענן או בוהק וסקסי

הסומק CORALista של בנפיט, כבר סוג של אייקון בין הסמקים בשוק הבינלאומי, הוא בחירה בטוחה תמיד. מדובר על סומק הורס בגוון קורלי אפרסקי מושלם עם שימר קורלי שמעניק ברק מעודן ולא אגרסיבי ומנצנץ מדי. הקורליסטה בעלת נטייה ורדרדה, אבל כשאני משווה אותה לסמקים קורלים ורודים כמו האורגזם של נארס, היא נראית באופן מובהק אפרסקית כתמתמה ביחס אליהם. מבחינתי זהו הסומק האולטימטיבי לקיץ עם גוון שסביר שיחמיא לכל אחת כמעט. הקורליסטה מגיעה באריזה קלאסית כמו הרבה מהמוצרים האבקתיים דחוסים של בנפיט, אריזה מרובעת צבעונית מהממת שעשויה מקרטון קשיח, כשבפנים מעל הסומק יושבת לה מברשת מרובעת. לטעמי זו מברשת שרק בעלות מיומנות יכולות להיעזר בה במקרה הצורך כי המבנה שלה לא מאפשר הנחה וטשטוש אידיאליים. בכל מקרה עדיף תמיד להשתמש במברשת ייעודית נפרדת. האריזה הזו אולי מהממת ושובה בעיצוב אבל בהחלט לא פרקטית לנשיאה בתיק האיפור גם בגלל הגודל וגם בגלל החומרים שמהם עשויה.

מברשת F25: נפלאה!

יש לקורליסטה פורמולה רכה ונעימה למגע, עם ריח נהדר (שעם הזמן מתפוגג לו) ועם פיגמנט מצוין שאפשר לשלוט בעומק הגוון שלו באמצעות הנחה נכונה. אני אוהבת להניח את הקורליסטה בעזרת המברשת המחודדת F25 של סיגמה (המקבילה של מברשת מס' 138 של מאק) שעם השיפוע העליון שלה אני מניחה את הסומק על עצם הלחי ואחר כך מטשטשת למראה הרמוני מוצלח. מברשת נפלאה שמתאימה גם להנחת הצללות וחימומים (כמו ברונזרים) והברקות והארות (כמו היילייטרים). לא משירה שערות, קלה לחפיפה, שומרת על הצורה ולא מתנפחת, בקיצור מומלצת בחום (19 דולר). אז אם רוצים לשלוט בגוון, עם המברשת הזו אפשר ליצור עם הקורליסטה מראה טבעי ומרענן או בוהק וסקסי במיוחד.

Hot & Spicy: קונצנזוס מפתיע (או שלא?...)

ה- Hot & Spicy שיצא במסגרת קולקציית Hong Kong של OPI הוא גוון מאסט מושלם לחיבור לטרנד הקורלי הנוכחי. מדובר על קורל כתום עכור מעט ובוהק בו זמנית. בעל פורמולה סמיכה יחסית שהמברשת השמנה של OPI לא ממש עושה לה טוב, כך שחשוב למרוח מהר אחרת כל העסק מסתבך. עם זאת דרושות שתי שכבות לגימור קרמי אחיד ואטום. זה אחד הלקים הקרמים עם העמידות המרשימה ביותר שנתקלתי בה כבר המון המון זמן. מדובר על גוון מאסט מטריף שמתאים לכל אאוטפיט ויחמיא לכל אחת כמעט, אין דברים כאלה, לגמרי אחד הקורלים היפים ביותר מה שמסביר אולי את הקונצנזוס באהדה אליו, לא היה אפילו אחד עם ביקורת קלה. כלום. כולם אהבו אותו מאוד. אני לא רגילה לכזה קונצנזוס בלקים, בדרך כלל זה סימן מבחינתי שמשהו לא בסדר או לא ממש מרגש בלק אם כולם יכולים לחיות איתו. אז איך בכל זאת הצליח להפיל גם אותי? לא ברור...
 

ID
Sheen Supreme Lipstick
Gotta Dash!
גודל: 3.6 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 89 ש"ח
CORALista
גודל: 12 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 28 דולר
Hot & Spicy
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח


Print Page

63 תגובות:

  1. מקסים! אני בדיוק מצלמת ליפגלוסים קורליים לפוסט. הטרנד לא הולך לעזוב אותנו ולו רק בגלל העובדה שזה גוון מרענן, קייצי ומחמיא לכולן.
    ניסיתי את סדרת השפתונים ביום הראשון שהם הגיעו ומאוד התרשמתי. לא רכשתי כי יש לי המון בסגנון אך כנראה לא תהיה ברירה ואקנה בקרוב איזה גוון בוהק ;)
    אני מתה על מברשת 138 ועל קורליסטה. המברשת יכולה לעשות הכל וכרגע היא על תקן מברשת לברונזר קרמי של שאנל.
    את הלק לא ניסיתי אבל הוא נראה מהמם.

    בקיצור - קורל שולט

    השבמחק
  2. תודה מרינה :-)
    לגמרי טרנד שלא עוזב - לשמחתי!
    אין לי ספק שבסוף תרכשי שפתון מהסדרה, הם מאוד איכותיים ועם פיגמנט מוצלח מאוד בכלל ובטח יחסית לשפתונים לחותיים אחרים בשוק.
    מברשת מופלאה המברשת הזו, בהחלט מוצלחת לשימוש עם מגוון מוצרים.
    הברונזר הקרמי הזה של שאנל עושה לי עיניים כבר הרבה זמן אבל בניגוד אליך אני בטח אמרח אותו מההתלהבות על כל הפנים בשביל להיות סופר שזופה... אין גבולות...
    לגמרי Coral Rule!

    השבמחק
  3. אם את כהה ממני את יכולה למרוח אותו על כל הפנים, במיוחד אם את לא משזפת את הפנים ואת הגוף כן. הוא נותן מעט ברק אבל לא משהו שרואים למרחקים. טבעי. בקיצור - אם הוא עושה לך עיניים אז כנראה שהוא מחכה שתבואי תקחי אותו ;)

    השבמחק
  4. האמת שכשהעלית את הסדרה הקורלית הקודמת לא הקדשתי לה כלכך מחשבה, אבל בזמן האחרון - לא ברור למה (יותר מדי זמן פנוי, זו הסיבה האמיתית) - ממש בא לי על קורלים, ברונזרים וכל הג'אז הקיצי הזה.
    קניתי אתמול משהו כתמתם קלות (צבע עמיד לשפתיים של רבלון), כי לא היה לי אומץ לכתום "אמיתי" וכי לא מצאתי גוון שלא נראה לי דודתי. אבל המאק הזה עשוי להיות החטא הבא שלי (ודווקא הVEGAS הרבה יותר מוצא חן בעיני)

    השבמחק
  5. מרינה - אני זוכרת שבמייק אפ אנחנו באותו הגוון אם אני לא טועה.
    בזמנו ברבלון פוטורדי שתינו היינו מס' 4, לא?
    אבל אני באופן קבוע משתמשת במייק אפ כהה יותר בדרגה אחת (לפעמיים שתיים...).
    לא יכולה לסבול את הלובן הזה.
    ועל כל זה אני שמה בנדיבות ברונזר (ליתר ביטחון...).
    אולי למרוח את הברונזר הקרמי הזה לפני המייק אפ יתן מראה רך יותר.
    אנסה בהחלט בהזדמנות כי ממש בא לי עליו!

    השבמחק
  6. מרג'ורי - לפעמים לוקח זמן לספוג טרנדים :-)
    זמן פנוי זה יופי של סיבה להתעדכן במה קורה.
    תתחדשי על השפתון, כמו שכתבתי יש הרבה שנרתעות מכתום. זה מובן לגמרי.
    ונקודה טובה העלת - צריך להיזהר מאוד ממראה דודתי שעשוי לצאת ככה בלי כוונה...;-)
    ה- Vegas Volt הוא הפייבוריט שלי ולטעמי גוון מאסט לכל אחת!
    תנסי ותעדכני מה דעתך עליו, ואל דאגה, אף דודה לא תבחר בגוון המפיל הזה...LOL

    השבמחק
  7. יואוווו איך אני אוהבת את הפוסט הזה!
    בשנה שעברה הייתי יותר בקטע של גלוסים והשנה אני יותר בקטע של שפתונים (לפחות כרגע), אז הפוסט על השפתונים הקורליים בא לי בזמן (ההוא של YSL נראה מדהים ובא לי עליו עכשיו, ברגע זה ממש!)

    הקורליסטה הוא אגדה בפני עצמו. עליי הוא טיפה בהיר, אז כשאני משתמשת בו בדר"כ הוא בא על ברונזר שאני מניחה על תפוחי הלחיים.
    מה הגוון שלך במאק? לא יודעת למה תמיד אני בתחושה שהגוון שלנו זהה.

    והלק הורס.

    השבמחק
  8. תודה יקירתי :-))
    אני מנסה לשלב בין שפתונים לגלוסים, אבל הנוחות מכריעה בדרך כלל והשפתונים מנצחים :-)
    את מדברת על ה- YSL Peach Passion? חבל על כל מילה, הוא מושלם!!
    רעיון טוב לכל אחת להניח מעל ברונזר את הקורליסטה, או מעל סומק קרמי כלשהו.
    שאלה טובה איזה גוון אני... בעיקרון nw 20-25, אם זה היה תלוי בי הייתי nc35...
    ביומיום כמו שכתבתי למרינה אני משתמשת בגוון כהה יותר מעצמי.
    לא סובלת את הלובן ואז מגיעה לגוון עור שכל קשר בין המציאות אליו מקרי בהחלט...LOL

    השבמחק
  9. אוייי כמה שאני מטורפת על הצבעים האלה...

    כרגיל הפוסט שלך עושה לי חשק לקנות הכל מהכל!!!

    השבמחק
  10. ואגב- זה לא הוגן שעד היום אין לי מושג איך את נראית..חחח
    (:

    השבמחק
  11. linn - גוונים נהדרים הקורלים האלו!
    מבינה את הנקודה, כבר קיבלתי לא מעט "הערות" על זה.
    אבל אני באופן עקרוני לא מצטלמת בבלוג, לא מתאימה לי החשיפה.
    משתדלת לכתוב בלוג שמראה שאפשר לעניין ולחדש גם בלי פוזות למצלמה ;-)

    השבמחק
  12. קניתי את PERENNIAL PEACH, אני עוד צריכה להחליט אם אני אוהבת אותו או לא.
    ולגבי הדודות - דווקא ראיתי כמה דודות במשביר שהתהדרו בשפתון כתום למהדרין, ומכאן החשש.

    השבמחק
  13. את בערך כמוני בחורף :)
    כן, התכוונתי ל YSL Peach Passion. נכנס לוויש ליסט...

    השבמחק
  14. מרג'ורי - אני לא מכירה את הגוון הזה (של רבלון, כן?) אבל בהחלט אבדוק אותו.
    בנוגע לדודות, השבוע בדיוק התייחסתי בפייסבוק למודעות העצמית הלוקה של לא מעט נשים...

    קורין - יש מצב, יום אחד נגלה :-)

    השבמחק
  15. ועוד מילה וחצי - אני כלכך מסכימה איתך בעניין החשיפה. הבלוג שלך מוכיח יותר מהכל שגם בלי המון הגרלות או תיעוד אינטנסיבי אפשר לרתק עשרות רבות של קוראים. אני לא אומרת שחשיפה היא שלילית, פשוט מוצא חן בעיני שגם בעידן כמו היום - שבו כמעט כל אחד מייחל לאור הזרקורים - אחורי הקלעים זוכים לתשומת לב ראויה :)

    השבמחק
  16. תודה מרג'ורי, את די מסכמת את מה שאני חושבת.
    בסופו של יום אני בנאדם פרטי ואין לי עניין בחשיפה בשום צורה.
    אני בטוחה שמי שתפגוש אותי במציאות (ויש כאלו שפגשו) לא תתאכזב, להיפך ;-)

    השבמחק
  17. אני משערת שאני מחבבת קורלים יותר מאשר כתומים.
    אין לי בעיה להתאפר בכתום והאמת גם ללבוש כתום. אבל זה לא ממש צבע שולט במלתחה שלי בלשון המעטה..
    אני משערת שמרגיז אותי גם שכתום נהיה "אמירה פוליטית" ובלי קשר לדעות הפוליטיות שלי, מרגיז אותי שצבע אחד משקף משהו שאין לי שום רצון לבטא (כי פוליטיקה קשורה לאקטואליה ואקטואליה זאת בטח לא אני!)

    ארשום לי לבדוק את השפתון הזה כשאבקר במאק. תזכירי לי מי השני שאני צריכה לדגום? איזשהו כתום אחד..

    אני כבר לא זוכרת מה רשמתי לעצמי להזמין "בפעם הבאה" כשארצה סומק. החלטתי ללכת על אחד מנצח זה היה בין הקורליסטה לבין האורגזם לבין עוד אחד אולי של בובי בראון? בכל מקרה, בטח זה יקרה רק שנה הבאה חחח
    (אני מאילו שמאמינות שסומק אחד מספיק)

    אני אוהבת מברשת עגולה לסומק, יש לי את ה 109 (של סיגמה) ועבורי היא מצוינת! חוץ מזה היא נורא מתוקה בעיני :)

    הלק באמת יפיפה!
    לי יש את הכתום היחיד לי a good man-darine is hard to find ובשבילי זה מספיק. אם לא היה לי אותו אין ספק שהייתי מזמינה את הוט אנד ספייסי!

    השבמחק
  18. danra מותק . את בעצמך Hot&Spicy! פוסט לייקלולי במיוחד :-P . אהבתי מאוד מאוד את הגוונים ההורסים ונדמה שגם אני הולכת לאט לאט ופוזלת לכיוון הגוונים הקורליים-אפרסקיים משהו. השפתון נראה משגע אבל מעניין אותי אם הוא כתום זרחני או שהוא קורל סולידי. כתבת שזה לנועזות אבל השאלה היא מה את מגדירה נועזת ?

    הלק לגמרי היסטרי. אוהבת מאוד!

    היית מקסימה כרגיל :)

    השבמחק
  19. כמו תמיד תענוג לקרוא!! ועכשיו אני יודעת בדיוק איזה לק חסר לי!!

    השבמחק
  20. מיטל - הפתעת אותי, הייתי בטוחה שתגידי שאת אוהבת יותר כתום.
    לא נראה לי שיש מישהי שהכתום שולט לה במלתחה, או שכן, אי אפשר כבר לדעת...
    עדיין כתום נתפס כאמירה פוליטית?
    עבר המון זמן, לא יודעת, אני לפחות לא רואה את זה ככה.

    השפתון השני זה ה- Morange של מאק. שניהם יפתיעו אותך אני מניחה. לא יודעת אם תתחברי.
    כנראה שה- Morange יראה עליך כמו שה- Vegas Volt נראה עלי.

    הבנפיט קורליסטה, הנארס אורגזם והבובי בראון שימר בריק כל כך שונים אחד מהשני.
    תלוי מה את מחפשת.

    הלק שיש לך מהמם והוא הרבה יותר כתום וכהה מה- Hot & Spicy.

    השבמחק
  21. הבולשת דרלינג - חן חן לך, את יודעת מה? אני באמת Hot & Spicy ;-))
    את הולכת לפזול לקורלים? איפה היית עד עכשיו בובה?...
    הייתי בטוחה שאת ממובילות המגמה :-)
    השפתון לא סולידי בכלל, הוא בוהק וחיוור, לא ממש זרחני. לא לביישניות בואי נאמר ככה.
    לכן כתבתי לנועזות, הוא מאוד בולט ומי שלא רוצה תשומת לב ומעדיפה להישאר נחבאת אל הכלים שלא תשים אותו... LOL
    הלק לגמרי היסטרי את לא מבינה איזה תגובות אוהדות.
    כבר הרבה זמן לא היה לי לק עם כזה קונצנזוס...
    ותודה יקירתי, מקסימה את בעצמך :-)

    השבמחק
  22. shul,
    תודה, שמחה שנהנית לקרוא :-)
    הלק הזה אחד המפילים, אם בא לך קורל הוא לגמרי בחירה מעולה לקיץ!

    השבמחק
  23. סופר לייק לפוסט !!! :-)
    בדיוק אתמול קניתי את CORAL TONIC של מייבלין,
    ואני חושבת שזאת רק תחילת רשימת המוצרים הכתומים בשבילי העונה !!!

    השבמחק
  24. תודה אורלי!!
    תתחדשי, בחירה מצוינת!
    שפתון נהדר ה- CORAL TONIC עם גוון קורלי אדמדם מהמם!
    מה שהפריע לי בו זה רק הריח. משגע אותי...
    האמת שאת עם הגוונים שלך יכולה להרשות לעצמך כל גוון קורלי שיבוא לך ;-)

    השבמחק
  25. כל כך מסכימה איתך לגבי החשיפה..
    והבלוג שלך יקירתי הוא הוכחה חיה לכך שלכתיבה אינטליגנטית עדיין יש קהל, גם בעידן של חשיפה מוגזמת.

    השבמחק
  26. linn - תודה רבה יקירתי,
    שמחה שהבנת את חוסר העניין שלי בחשיפה.
    כיף לשמוע פידבקים תמיד :-)

    השבמחק
  27. התכוונתי לפזול לקורלים בשפתונים. אני אוהבת את המיקסים של האפרסק ורדרד . עם צבע כתמתם בוהק אני לא רוצה את עצמי .

    השבמחק
  28. הבולשת - התכוונתי גם אני לשפתונים :-)
    אם את לא רואה את עצמך עם בוהק אז אין מצב שתתחברי לשפתון הזה.
    רוב הקורלים שלי בוהקים אחרת הם נראים לי סוג של חום דהוי משום מה...LOL

    השבמחק
  29. אנונימי18.5.2011, 20:49

    לא קראתי כלום.
    אז ככה, בנוגע לטרנדים- אני כרגע הכי בטרנד מעושן.
    שלושה ילדים שבוע של מדורות ל"ג בעומר, שתיים כבר מאחוריי ומחר עוד אחת.

    בנוגע לקורלים- הפייבוריטים שלי הם שפתון מס' 13 של סופטאצ' לק OPI- LUNCH @ DELHI וסומק של שו אומורה- נמחק לי המס' שלו. ויש גם צללית שנותנתם טאצ' יפה בעפעף עליון מס' 69 של M.U.F.E- עוד שבועיים כבר לא יהיה כלום.

    וכם הקורל הוא גוון קייצי כבר המון שנים- היה מאוד בשנות ה-70 (נא לחפש את BB האלוהית) כי יש בו משהו שמזכיר את מילות השיר "..כנשיקת שרף.." והכוונה היא למטאפורה שהיא נשיקה של שפתיים מעט צרובות משמש,. הברק הוא במקרה הזה הרכחי כדי להצביע על חיוניות- קורל בגימור מאט יראה, במיוחד בשפתון, כאילו בשלבי התייבשות מתקדמים.

    והכי הכי לשתות גזוז משמש או קרטיב משמש.

    השבמחק
  30. נטע - LOL, אין עליך הגברת לא קראתי כלום!!
    הטרנד המעושן שלך מסריח לי את כל הבית, ול"ג בעומר רק עוד כמה ימים....

    ה- OPI שלך יפה אבל מאוד שונה מזה שפה, הרבה יותר אדום ולא בוהק בכלל.
    לא מתחברת לצלליות קורליות, כתומות, ורודות...
    תמיד זה נראה עלי כמו פנס.

    תודה על העידכון של שנות ה- 70, אין לי שום זכרון מאז.
    מסכימה שברק מעניק חיוניות שלא קיימת במאטים.

    קרטיב מלון בשבילי :-)

    (וזה כמובן לא פותר אותך מהתייחסות לפוסט כשתתפני)

    השבמחק
  31. אנונימי18.5.2011, 21:09

    תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב.
    זה שהרב עובדייה הזיז ת'מדורות ממוצ"ש ליום ראשון זה רק לדוסים.
    אצלנו עושים השבוע, כי שבוע הבא מלמדים על יום ירושלים ואח"כ על שבועות.
    ולמיטב זיכרוני את לא גרה במיקוד עם שדה בשביל שיעשו לך מדורות מנמתחת למירפסת(תעשי במבטא עיראקי כמו השכנה שהייתה לנו היום כשהודיעה שהיא מצטרפת לחינגה)

    לגבי הלק- עליי הוא כתמתמי ובוהק למדיי.

    חוב אזובייני- קבלי מס' 119 של לאקה- זה לבנדר!!!

    קרטיב מלון? טוב שאת לא אוכלת גלידת אכסנייה.

    השבמחק
  32. חחח,
    דוסים או לא דוסים, יש בשכונה התל אביבית שלי את כל המגוון מה שאומר שהבית שלי במראה המעושן לפחות 4 ימים כל שנה....
    לצערי בת"א לא צריך שדה או מקום פתוח ונטוש.
    אפשר לעשות מדורות גם בצפון ומרכז העיר בפארקים וכו'.

    הלבנדר שאת מצביעה עליון יבדק בביקורי הקרוב בקניון... אח"כ נדע אם השתפרה לך הראיה.

    ואין מילים, אין, על הקרטיב...

    השבמחק
  33. יקירתי את כה פופולרית ומעניינת (חמסה) בשלוש PM קראתי את הפתיח של הפוסט והיו 4 תגובות. עכשיו שהתפניתי סוףסוף לקרוא ולהגיב בנחת, שוב אני אי שם בתחתית העמוד.

    Vegas Volt על שפתי - איפשר למיטל מנת צחוק ענקית היפה לבריאות, הוא נראה עלי כמו מחזיר אור, ניאון פלורוסנטי. (אני לא מוכנה להגיד שנראיתי כמו חייזר, זה לא ירוק LOL )עד כאן לענין MAST HAVE.

    מאז ומתמיד אהבתי קורל מן הסתם גם כי הוא הולם את מראי וגם כי הוא פשוט יפה.

    לטעמי באופנה די שישולבו מספר פריטים - גופיה, חולצה, שמלה וכו בכל מותג, אין צורך בגרדרובה שלמה שלא יהיה מוגזם. שמלה קורלית היא אחד הפריטים הכי מוצלחים לעונה.

    ממאק קניתי סמקים ועפרונות. אף פעם לא שפתון (לא לזרוק עלי עגבניות רקובות בבקשה)

    הקורסליסטה מטריף, החל מהאריזה וכלה בגוון.

    והלק - הוא אכן נראה מבטיח, מה גם שעד כה לא מצאתי את "הכתום" שלי. עד שלא אראה אותו ב LIVE לא אוכל לדעת אם דעתי כדעת הקונסנזוס.

    השבמחק
  34. אפרת - 55555,
    אמן שיהיה כך תמיד!

    הבנתי שהמאק Vegas Volt היה סופר בוהק עליך ועל מיטל ממש לא בוהק.
    לכן אמרתי לה שתנסה את ה- Morange שיראה עליה כמו שה- Vegas Volt נראה עליך...
    בכל מקרה גם עלי הוא מאוד בוהק וככה אני אוהבת אותו :-)

    בהחלט אין צורך במלתחה שלמה. הכוונה שלי שאין מספיק מבחר עדיין בחנויות כדי שהקונה תוכל להיות בררנית. אין היצע. בביצוע כמובן שבוחרים פריט או שניים, כל צבע (צבעוני) שנעשה ממנו טוטאל לוק יהיה מופרך.

    הפתעת אותי שאין לך אפילו שפתון אחד ממאק, אבל זה ממש לא נורא. אני לא ממכורות מאק.
    העיקר שיש לכל אחת את השפתונים שלה שהיא אוהבת.

    הקורליסטה סוף לגמרי!!!

    עם הקונצנזוס שהיה על הלק הזה כולל אנשים הכי לא צפויים, קשה לי להאמין שדעתך תהיה שונה.
    הוא קורל כתום, לא כתום נקי.

    השבמחק
  35. אין לי התנגדות לכתום. באמת. אבל גם אין לי שום דבר בעדו.
    אני משערת שיש כאלה שכן אוהבות את הצבע הזה ומשתמשות בו יותר. אבל אתצודקת, כמה חולצותכתומות כבר יכולות להיות..
    ובתור מי שלא אקטואלית יכול להיות שכתום הוא כבר לא אמירה פוליטית חחח

    מה זה משנה אם אני אתחבר או לא - אם אפשר לדגום למה לא ;)

    אם הבובי בראון הוא השימר בריק אז התכוונתי למשהו אחר. נו מילא.
    בכל מקרה, חיפשתי סומק אחד שיענה על כל הצרכיםשלי.כי אני לא רוצהיותר מאחד. אז או הקורליסטה או האורגזם או ההוא ששמו נשכח.. גם אם הם שונים אני מאמינה שאפשר ללכת באופן קבוע עם אחד מהם..

    השבמחק
  36. ועוד מילה אחרי שראיתי את התגובה של אפרת-
    שבוע הבא יש לנו מפגש צמרת (סוף סוף!) מובטחת מנת הצחוק של אפרת אם אכן ה מורנג' יראה עלי כמו שהווגאס וולט נראה עליה :)

    השבמחק
  37. מיטל - אני כבר מחכה לשמוע את החוויות ממפגש הצמרת שלכן!
    מבטיחה לך שה- Morange יתעלה על כל מה שניסיתן עד עכשיו...;-)))

    בנוגע לסמקים, קשה לי לחשוב על סומק אחד קבוע שיתאים להכל אצלי.
    בטח לא שלל הבוהקים האלה.
    אולי הסומק הקרמי הקורלי שלי של סמאשבוקס הייתי יכולה לחיות איתו כל הזמן. מהמם ומומלץ!

    השבמחק
  38. אנונימי19.5.2011, 7:10

    אין לך מה ללכת לקניון.
    בפרלמנט האימהות אצלנו בגנ"ש הוא לבנדר בעוד הפוצ'י בחזקת "טוב גם הוא סוג של..."
    ואגב, ממליצה על הלקים של לאקה- הם נמרחים ומתייבשים ממש נהדר- ככה"נ מלאים בכימיקלים לפי הריח.
    וגוון 12 שלהם הוא ורוד בייבי עם תת-גוון תכלת מה שממתן אותו מהצד התינוקי- סופ-סופ ורוד נשי שאהבתי.

    השבמחק
  39. דנרה שמא תצטרפי למפגש ונצחק ביחד?

    אני לא אנטי מאק. פשוט אחרי שחרשתי על המייקאפים שלהם ואף אחד לה היה לגמרי זה, קניתי עפרונות שהיו מעט רכים לעיני השומניות אך לא שמנות, סומק מקסים שלא שרד את הנפילה והתפרק לפירורים. לא נורא אחותי מכורה וקונה שם בשביל 2 סטודיו פיקס בקילו מברשות, שפתונים, מתנות...אני זכיתי לשימר נחמד שעבר מייד ליורשת והיורשת קיבלה את שפתון ה"פלייבוי" , כל כך אהבה שלא אבתה להשתמש שמא יעלם הסמל המוטבע.

    השבמחק
  40. אנונימי19.5.2011, 9:04

    סיכום כל התגובות עד כה (תראי שקראתי הכל):

    מרינה- איתך בקונצנזוס לגביי הקוראלי והקייץ. המממ....

    מרג'ורי - נציגת ניו-אורלינס, ככה"נ, כי היא מקשרת קיץ לג'אז וסובלת מפוביית דודות כתומות.

    לין- בהתחלה קראתי, לפני הקפה החמישי להבוקר, שהיא מטורפת על הביצים האלה לקיץ.
    שתיתי ת'קפה, שמתי משקפיים והתמונה הובהרה.

    מיטל- הולכת לנסות שפתון של מאק, היא לא פרווה על כתום ומתכננת מפגש צמרת עם אפרת.

    הבולשת- הולכת לשנות את הבלוג שלה ל- "הפוזלת", כנראה, כי היא השתמשה במילה הזו לגבי עצמה יותר מפעמיים. מה שכן היא גם הראה פלירטוט איתך שלא ייבייש אף ערס מצוי בפיק-אפ צפונבוני.

    אורלי - מסתבר שמחפשת לייקים בסופר.

    אפרת - במסגרת ל"ג בעומר וחגיגות מירון מאחלת לך חמסה ומחפשת קברי צדיקים קוראליים.
    והבת שלך הולכת לרשת את פלייבוי.

    וכולן, כמעט, הסכימו ששבלול הוא הרבה יותר מחשופית.

    השבמחק
  41. נטע - למה התגובה שלי נקראת לי מעליבה?! לא יפה :-P

    השבמחק
  42. נטע - את רוצה לומר שלי שכל האמהות אצלכן לא מזהות לבנדר?
    ה- Color Club - Pucci-Licious
    הוא לא סוג של לבנדר. הוא לבנדר לגמרי.

    אפרת - לא חשבתי אנטי מאק, אבל אני מאמינה שצריך לקחת מכל מותג את מה שמתאים לנו. אין לי ספק שבסוף יהיה לך שפתון שלהם כי יש להם כל כך הרבה מוצלחים. עכשיו כשאני חושבת על זה, אני לא זוכרת שכתבת על מוצרים של מאק בבלוג שלך.

    השבמחק
  43. נטע - את משעשעת אותי, אבל לא כולן מבינות את ההומור שלך.
    אין ספק שהיית יכולה להיות קריאייטיב בחסד (במשרד פרסום).
    בכל מקרה טוב שאת שותה קפה בבוקר אם זו ההשפעה שלו :-)

    הבולשת - נטע החיננית משתעשעת עם עצמה ומציגה פרשנות אלטרנטיבית לתגובות, תני לה...;-)
    תודי שאנחנו היינו מוציאות סיכום פחות יצירתי לתגובות פה...

    השבמחק
  44. אנונימי19.5.2011, 11:06

    לבולשת- הכל בהומור (והכי טוב שחור)

    דנרה- תגידי להם!!

    השבמחק
  45. יופי של פוסט!
    האם ניסית גם את מברשת 138 המקורית של מאק? האם המברשת של סיגמא היא זהה מבחינת תחושה וביצועים?
    חוץ מזה איתך לגמרי בעניין החשיפה ....

    השבמחק
  46. תודה שרון :-)
    ניסיתי ממש מזמן את ה- 138.
    ממה שאני זוכרת אין כמעט בכלל הבדל (מה שאני לא יכולה לומר למשל על ה- 187 לדוגמה, שיש פערים גדולים).
    אם אני לא טועה המאק קצת פחות מחודדת, יותר קצרה ושמנה (במילימטרים) מהסיגמה.
    ותודה, חשיפה זה טוב למי שזה מתאים לו. לי לא.

    השבמחק
  47. נטע - היה תענוג!

    השבמחק
  48. נטע יקירה, משעשעת אכן אבל הגיע הזמן שתפתחי לך בלוג משלך. יש לך הרבה מה לומר והרבה חוויות, אז קדימה תביאי דברים בשם אומרם, קטן עלייך!!!

    דנרה, אני כותבת על פריטים שמעניינים אותי , שאני מתחברת אליהם או שיש לי דעה ואפילו לא חיובית לעדכן אתכם. מאק לא בתחום ההתעניינות אך יש להם די שגרירות של רצון טוב...

    השבמחק
  49. אנונימי20.5.2011, 9:53

    יש לי בלוג. שם אני מצלמת ושותקת.

    השבמחק
  50. לאחרונה אני כל פעם בדיליי עם הפוסטים שלך..

    השפתון נראה ממש מהמם, כנ"ל הלק (למרות שבשבילי זה קצת too much). מהסומק נפלתי :)

    אני מאוד אוהבת את הצבעים הקורליים. על הציפורניים פחות (שם אני שמרנית) אבל עם שפתונים וסמקים אני לגמרי בעד. מאחר שאני לא מורחת שפתונים כמעט (אני מורחת במקום זה לבלו fruity shine שנותן צבע עדין ונצנוץ) אין לי שפתונים קורליים, אבל לגבי סמקים - יש לי את Rose Gold של SLEEK. טוענים שהוא דיופ של האורגזם של נארס, שאין לי אותו אז אני לא יכולה להשוות. יש לו גוון כתמתם עם שימר מוזהב. מתה עליו! :)

    השבמחק
  51. אירנה יקירתי, תגיבי מתי שאת יכולה, אין דיליי :-)

    גם אני מאוד אוהבת קורלים בכל דבר, גם בלבוש. צבע ממש מחמיא.
    את השפתון ההורס הזה את יכולה לנסות במאק, אבל הוא מאוד בוהק ואם את רגילה ללאבלו אז הוא יהיה ממש טו מאץ' יחסית.
    ה- Rose Gold ממש יפה ומזכיר את ה- Orgasm אבל הוא לא דיופ ממש כי הוא יותר שימרי ויש לו טונים יותר כתומים אפרסקיים מה- Orgasm שיותר ורוד ממנו (בפוסט הקורלים השני את יכולה לראות תמונה של ה- Orgasm, יש קישור כאן בפוסט).
    אין ספק שמבחינת מחיר ה- Rose Gold שווה ביותר כי הוא כמעט פי שתיים בכמות, בפחות מרבע במחיר ועם יופי של עיצוב.

    השבמחק
  52. האמת שיצא לי לראות את ה-orgasm בפוסט שלך ובביקורות והשוואות של ה-Rose Gold אליו. בהתחלה רציתי לקנות אותו בכלל, אבל עכשיו אני לגמרי מרוצה שהלכתי על ה-Rose Gold.

    השבמחק
  53. את מרוצה בצדק כי ה- Rose Gold סומק ממש יפה ואטרקטיבי מכל בחינה :-)

    השבמחק
  54. זה ללא ספק אחד הטרנדים שאני אוהבת כבר כמה עונות ועדיין לא נמאס לי (וזה כולל את הקורל על כל גווניו - הבהירים והכהים יותר).

    השבמחק
  55. לגמרי איתך, טרנד שווה, גם יפה וגם מחמיא!

    השבמחק
  56. אני מודה שהטרנד הזה תפס גם אותי ;)
    אומנם רק בגזרת האיפור [ממש לא רואה את עצמי לובשת משהו כתום].
    מצד אחד בא לי מאוד שפתון קורלי, מצד שני אני מפחדת שהוא ייראה עלי מוגזם או חיוור במיוחד. וכמובן שאני הכי מפחדת להיכנס לסופר פארם ולנסות שם את אחד מהטסטרים מלאי המחלות ;)
    כנראה שאני פשוט צריכה לקפוץ למאק מתישהו.
    אחלה פוסט, כרגיל :)

    השבמחק
  57. אלטר אגו - נראה שהטרנד תפס את כולנו ;-)
    בנוגע ללבוש, קורל זה לא כתום ואפשר למצוא אותו גם בגוונים בינוניים או בהירים וחיוורים.
    כך גם באיפור יש טווח גדול מאוד בסקאלת גווני הקורל, גם עדינים וטבעיים.
    מבינה אותך עם עניין הטסטרים בפארמים, פשוט סכנה להתנסות במשהו...
    אגב, למאק יש שפתון שנקרא Ravishing שהוא טבעי יותר ולא בוהק, אם את שם תנסי גם אותו.

    השבמחק
  58. האודם הזה נראה מדהים!!! אני רק לא בטוחה לגבי הפורמולה, כי אני בדרך כלל אוהבת מרקם satin ואני חוששת שזה דומה מדי ל- lustre.

    השבמחק
  59. השפתון אכן מדהים אבל את צודקת הפורמולה לא דומה בכלל. מאוד רכה ולחותית.

    השבמחק
  60. זיו בוב15.6.2011, 15:51

    הלק של opi מהמם!!!! מה שמצחיק בעניין שלא אהבתי עד לפני שנה צבע כתום/קורל על הציפורניים ומשום מה שיניתי את דעתי לגמרי!

    השבמחק
  61. הלק לגמרי מהמם.
    אנחנו כל הזמן משנות את דעתנו, לא?
    הרי עם הזמן שעובר והאופנה המתחלפת דברים נראים אחרת כל פעם :-)

    השבמחק
  62. הפוסט מהמם!
    חייבת להודות שהשילוב של הפוסטים שלך ושל מרינה סוגרות לי מעגל מושלם של לראות את הדברים בפועל על הפנים מול השיתופים שלך.
    אז, קודם כל תודה לשתיכן. לפי התגובות את רואה שאנחנו מקבלות אותך ככה- גם בלי חשיפה:}(למרות שעידכנת תמונה שרואים ממך קצת:})
    הלק מעלף!!!!- בין אדום לכתום- כל כך עשית לי חשק!
    לגבי הסומק- ראיתי המון שאוהבות אותו.. אבל אני מערבת שלושה שיש לי(אחד ורוד, אחד כתום אדמה וברונזר) כל אחד מהם משתלטת אחרת בעונה אחרת.. אני מאד נהנת מלשחק איתם:}.
    ולגבי לשנות את דעתינו .. אתן כבר שיניתן לא פעם אצלי:}.. אז שוב תודה:}

    השבמחק
  63. תודה ויקטוריה :-))
    שמחה שהפוסטים עוזרים.
    אין ספק שבבלוג שלי יש המון תגובות לכל פוסט וזה משמח אותי מאוד.
    את צודקת, הלק הזה עד שלא רואים אותו במציאות אי אפשר להבין עד כמה הוא הורס באמת. פשוט אי אפשר להוריד ממנו את העיניים!
    נחמד לשחק ככה עם הצבעים בסומק כמוך, מאוד פרקטי ויכול להתאים באמת לכל העונות.
    הדעה שלנו בהחלט משתנה עם הזמן והאופנה, נחמד לגוון ולרענן :-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails