1 ביולי 2011

מינימליות קיצית: איכותית ויוקרתית



ככל שאנחנו נשאבות בצעדי ענק לתוך הקיץ יש כל מיני דברים שבאופן טבעי אנחנו עושות. כמו שאנחנו עוברות לאאוטפיטס קלילים, מאווררים וצבעוניים יותר, כך מומלץ שגם האיפור יהיה. קשה מאוד עם עומס הלחות לשפכטל את עצמנו לדעת כי תוך שניות הכל יהפוך לעיסה טובענית. לכל אחת יש את פריטי האיפור המאסט שלה ובלעדיהם היא לא תצא מהבית. מי שיש לה כהויות בעיניים לא תוותר על הקונסילר, מי שיש לה פיגמנטציה לא תדלג על המייק אפ בעל הכיסוי ומי שהגבות שלה הן עולם הולך נעלם לא תפסח על עיפרון הגבות. אבל יש מספר מוצרים שהם מאסט לכולנו בקיץ, מעין בסיס מינימלי מספק שגם אפשר להוסיף עליו ולשדרג אותו במידה ורוצים. בסיס שהוא לא כבד, לא דרמטי מדי, לא נוזל ולא מפריע לעור לנשום. אבל בהחלט בסיס שעושה את השינוי ומשדרג אותנו פלאים.
כבר המלצתי על המוצרים To-Go בקיץ בלעדיהם לא אצא מהבית, אבל מה עם האיפור לפני שיוצאים? אז שלשה מוצרי איפור הם בסיס מאסט מבחינתי בכל פעם ש"אסתכן" ואצא על העולם שבמקרה הטוב הוא ממוזג ובמקרה הרע לחותי נדבק: ברונזר, מסקרה ושפתון. כן, אלו בדיוק אותם המוצרים שכתבתי בפוסט בקיץ שעבר שהם המאסט והפעם שלישיה חדשה איכותית ויוקרתית ממלאת את המשבצת הזו. כרגיל היו לי התלבטויות אילו מוצרים להכניס לפוסט אבל נבחרו שלשה מוצלחים והשאר יקבלו יחס בהמשך הקיץ המהביל.

TERRACOTTA SKIN:
לא נדרשת מיומנות בהנחת ברונזר

ברונזר הוא המוצר המתבקש הראשון שהכי מזוהה עם הקיץ. הוא גם חוסך מאיתנו לצלות את הפנים בשמש וגם משאיר אותנו מעודכנות ושזופות. זה לא סוד שאני מאוד אוהבת ברונזרים מכל הסוגים ושהברונזרים מסדרת הטרקוטה של גרלן מלווים אותי כבר שנים. כמעט בכל פעם כשיוצא מוצר טרקוטה חדש אני שמחה לבחון אותו ואם יש בינינו קליק אז מה טוב. אחרי שהמלצתי על הברונזר טרקוטה מוזאיקה המדהים ועל הטרקוטה ספריי לפנים העמיד יותר לימים הקשים במיוחד, ניסיתי מוצר חדש שנקרא TERRACOTTA SKIN שנכנס לליין הקבוע. הוא מוגדר כמייק אפ למראה זוהר ובריא. בפעם הראשונה שניסיתי אותו היה לי דז'ה וו (Déjà vu) קל (הראשון בפוסט הזה). הוא ממש הזכיר לי את המייק אפ Matt Touch Foundation של YSL. פורמולה מוסית עם ריח נעים שנמרחת באהבה על העור כשהכי נוח במקרה הזה בעזרת האצבעות ולא במברשת, אפילו עיצוב האריזה בשפופרת מאורכת דומה (בניגוד לעיצוב המהודר של המייקאפים של גרלן). אבל אם אני משווה ביניהם אני יכולה למצוא הבדלים ברורים חוץ מהעובדה שהטרקוטה מוגדרת כמייק אפ משזף שמוצע בשני גוונים משזפים ואילו המאט טאץ' זהו מייק אפ רגיל שמוצע ב- 12 גוונים. הפורמולה של הטרקוטה סקין אינה מוסית דחוסה אלא מוס ג'לי כזה, קלילה יותר, בעלת כיסוי קל בלבד. הגימור אינו מאט אלא קטיפתי בוהק מעט. להפתעתי המוצר הזה ללא SPF, לי זה ממש לא מפריע כי אני בכל מקרה משתמשת ב- Super City Block 40SPF של קליניק, אבל זה נראה ממש מתבקש למוצר מהסוג הזה. ניסיתי את שני הגוונים בסדרה. בסה"כ הם גוונים מוצלחים שיתאימו כמעט לכולן ויתמזגו באופן טבעי יחסית עם גוון העור בגלל השקיפות של הפורמולה. אז נצמדתי לגוון Blondes שממש נראה עלי כמו שיזוף טבעי ולאחר לא מעט ניסיונות ושימושים שונים איתו יש לי שתי תובנות:
  • זה הכי מוצר פינוק לחובבות ברונזרים שיודעות להעריך מוצר טוב (ומאוד יקרררר) כשהן נופלות על אחד כזה.
  • זה לא באמת מייק אפ כי הכיסוי שלו קל מאוד, או יותר נכון, היחידות שיכולות להתייחס אליו כמו אל מייק אפ אלו מי שזכו לעור מושלם ללא רבב. בגלל שאנחנו חיות באקלים ים תיכוני עם שמש קופחת במרבית ימות השנה, אין הרבה יחידות סגולה שכאלו.
למוצר הזה יש יותר תכונות של ברונזר מתכונות של מייק אפ. לכן לטעמי הכי נכון להתייחס אליו כפודרה משזפת בצורה של קרם. כלומר, אחרי השימוש במייק אפ שלכן, שיכול להיות שהוא בדיוק אותו גוון המייק אפ שלכן מהחורף, להניח בעדינות שכבה דקה מהמשזף הזה. היתרונות זה שאין צורך במיומנות הנחה כי פשוט מניחים על כל הפנים, האפקט הוא שזוף טבעי יותר ובזכות הגימור הקטיפתי בוהק אין צורך בפודרה מעל. הוא כבר עושה את עבודת הקיבוע של הפודרה. מי שבכל זאת מההרגל חייבת פודרה, כדאי שתשתמש בפודרה שקופה שלא תהרוס את הגימור הקורן. מי שמרגישה שהגוון השזוף שמתקבל בולט מדי יכולה לערבב מעט מהטרקוטה סקין עם המייק אפ שלה לפני ההנחה או להניח אותו לפני המייק אפ הקבוע. כך יתקבל מראה שזוף מרוכך יותר. אפשר כמובן בעזרת מברשת מתאימה להניח אותו בטכניקת E3 (רקות/קו השיער, שקע הלחי, מתחת ללסת) או להשתמש בו להצללות אבל הוא עדין מדי לזה לטעמי וגם נדרשת יותר מיומנות.
בשורה התחתונה: בהחלט מוצר מעניין אבל בגלל האופי שלו מומלץ, כמו עם כל מוצר, להתנסות בו בדוכן של גרלן, לראות אם יש חיבור ולבדוק איזה משני הגוונים מתאים לכן יותר. האמת שאני באופן טבעי בלי לבדוק הייתי בחורת בגוון הכהה Brunettes  (כי אין דבר כזה יותר מדי שיזוף בשבילי, כן?...) אבל להפתעתי הגוון הבהיר Blondes היה מספק עבורי ועשה עבודה טבעית וקורנת בדיוק כמו שאני אוהבת. עם זאת, אני כמובן לא מוותרת על הצללות נוספות עם הברונזר טרקוטה מוזאיקה שלי...

המסקרה YSL Volume Effet Faux Cils:
משובחת בשחור, משובחת גם בחום

בדילוג מהיר נעבור למוצר הבא - מסקרה. זה שיש לא מעט שמוותרות על איפור העיניים ביומיום הקיצי זה משהו שאני יכולה להבין. מה שאני לא יכולה להבין זה איך אפשר לוותר על מסקרה? דקה של השקעה וכל המראה שלנו משתנה. זה פשוט מוצר שאי אפשר לוותר עליו! כבר שנים אני מחזיקה בחודשי הקיץ מסקרה חומה. אפשר בהחלט להניח לרגע בצד את המסקרה השחורה ולעבור למראה מרוכך יותר, לרדת בטונים, להישאר עם מראה מודגש אך טבעי יותר. למעט אולי מי שמתהדרת בשיער שחור פחם, מסקרה חומה תתאים לכולן. מה שחשוב זה למצוא את הגוון החום הנכון והמחמיא לה. עבורי חום מחמיא הוא כזה עם פחות פיגמנט אדום ויותר פיגמנט אפור. זה חום ניטרלי. זה לא מפתיע שזה שהייתי מרוצה מאוד מהמסקרה השחורה Volume Effet Faux Cils של Yves Saint Laurent (בכל זאת היא עד היום מס' 1 שלי) הוביל אותי לנסות מסקרות בגוונים אחרים של המותג, כמו את המסקרה החצילית וכמובן - החומה. שנים אני משתמשת במסקרה החומה כהה הזו בקיץ, כשבמקביל אני בודקת גם מסקרות חומות של מותגים אחרים (ברור, איך אפשר שלא?...). היא בעלת כל התכונות של המסקרה השחורה האיכותית של YSL רק בחום: מעבה ומדגישה, מחזיקה לי כל היום ללא התפוררויות. המברשת נוחה לשימוש ונעימה למגע. זה לא שבהכרח מי שיסתכל עליו ישים לב שיש לנו מסקרה חומה, אבל בגלל שהגוון חום הלוק המתקבל מרוכך מעט, פחות דרמטי. למרות שכבר לא פעם ציינתי שאני סולדת ממוצרי איפור מבושמים מאוד, הריח של המסקרה הזו פשוט נפלא, אין דברים כאלה (!) וזה גם לא גורם לי לשום רגישות למרות עדשות המגע. כמובן שאחרי ההנחה אני כבר לא מריחה כלום, כך שזה לא ריח מעיק ומעצבן שמלווה אותי כל היום.
בשורה התחתונה: תנו צ'אנס לחום הנעים והזורם במסקרה, את הדרמות תשאירו לערב ולחורף...

שפתון NAHEMA 143 בסדרת ROUGE AUTOMATIQUE: פנייה לקהל איכותי וצעיר
(נראה גוון נועז יותר בתמונה מבמציאות)

המוצר השלישי שמשלים את הלוק זהו השפתון. אמנם אנחנו מצוידות בתיק האיפור בבאלם איכותי בעל SPF הכרחי, אבל מה עם קצת צבע? בקיץ קשה לי לוותר על שפתון צבעוני שיעשה שמח, אבל לא תמיד אנחנו רוצות ביומיום שלנו שפתון נועז ובוהק, לפעמים אפשר צבע בלי לבלוט ממרחקים. בסדרה החדשה Rouge Automatique של גרלן מצאתי גוון שעונה על כל הדרישות האלו שלי, מצד אחד לא נועז ובוהק מדי אבל מצד שני אני לא מוותרת על הצבע השמח. מדובר על הגוון NAHEMA 143 (תמונות ממחישות) שהשם שלו, בדומה לכל שמות הגוונים בסדרה, הוא על שם אחד הבשמים הותיקים של גרלן (משנת 1979!). זהו קורלי חי מאוד, מרענן וקיצי. האמת שקשה לי להגדיר אותו בדיוק. הוא נוטה קצת לאדמדם ונראה נועז מאוד באריזה אבל על השפתיים נוטה קצת לוורדרד והרבה יותר רגוע. מניחה שעל כל אחת הוא יראה אחרת. מתקבע יפה, לא מייבש, עם ברק יפה, אטום אבל לא לגמרי ובעל עמידות נהדרת. הוא הגוון היפה ביותר לדעתי בכל הסדרה הזו לאחר שבחנתי לא מעט מהגוונים בה. כמו במרבית המוצרים של גרלן, קשה להתעלם מהעיצוב למרות שהוא הרבה פחות מנקר עיניים יחסית לעיצוב של גרלן לשפתונים בסדרה הסופר יוקרתית ויקרה יותר Rouge G de Guerlain ואפילו משל הסדרה KissKiss. האמת שבמבט ראשון אפשר לחשוב שהוא בכלל של YSL... האריזה בעיצוב מוזהב בלוק קלאסי נקי והיא קלה יחסית לאריזות מוזהבות דומות, לא מדובר על אריזה מתכתית מרשימה דחוסה וכבדה כמו של ה- Rouge G de Guerlain. היתרון של המשקל הקל זה בעיקר בנשיאה תיק האיפור. בכל מקרה הגימיק של המוצר זו העובדה שאין לו מכסה נשלף אלא מן ידית קטנה, סליידר ששולף את השפתון החוצה, כמו חלון נסתר כזה שנפתח בקצה העליון של השפתון, אפשר לראות איך עובד הפטנט בסרטון הזה. הפטנט הזה מצד אחד קל לתפעול ומצד שני אין חשש שיפתח מעצמו כי בכל זאת צריך לאמץ התנגדות מסוימת בפתיחה. מבחינתי זה בעיקר גימיק שטוב למי שעסוקה ויש לה רק יד אחת פנויה, למשל מי שרגילות (כמוני...) למרוח באופן תדיר שפתון ברכב (ובכל אופן זה לא מומלץ...) או תוך כדי שיחה בטלפון וכו'. לכל שפתון בסדרה יש מספר ושם. מה שלא ברור לי זה למה השם מופיע רק על אריזת הקרטון ואינו מופיע על השפתון עצמו, מאוד חריג. אגב, המארז לדוגמה של השפתון כל כך מרהיב, צבעוני וקיצי, שהחלטתי לצלם את תמונות הפוסט הזה על הרקע שלו. עושה שמח בעיניים ובלב. בסיכומו של דבר ולפי כל המאפיינים נראה שזו סדרה שפונה בעיקר לקהל איכותי וצעיר יותר. האמת נראה שגרלן של השנים האחרונות זו חברה אחרת, פחות כבדה, סולידית ורצינית מפעם ויותר קשובה לרחשי השוק, יותר דינמית ומרעננת ובמקביל שומרת על מעמדה כפרימיום: יוקרתית ואיכותית. אפשר רק לברך על זה.

סיכה צבעונית מרהיבה בעיצוב סדרת ROUGE AUTOMATIQUE: 
לפעמים יש מתנות מדליקות ברכישה סמוך להשקת מוצרים חדשים

עכשיו קצת רקע על מציאת הגוון המיוחל הזה בסדרת Rouge Automatique.... כשהושקה הסדרה החדשה הזו, ממש ציפיתי לבחון אותה גם כי היה בא לי שפתון חדש לקיץ (ומתי לא בא לי?...) וגם כי היא קיבלה הרבה מחמאות בחו"ל. למרות שעדיין לא הייתה זמינה בסניפים של אף רשת, הגדילו ברשת אפריל לעשות ומיתגו בענק את חלון הראווה של הסניפים בלוק של הסדרה ואף יותר מזה - הדביקו שלט בדוכן של גרלן שמציע 20% הנחה על הסדרה. כששאלתי איפה הסדרה אמרו לי שרק עוד שבוע תגיע... אז מילא חלון הראווה אולי כדי ליצור ציפייה, אבל שלט שמציע הנחה? מהלך פשוט הזוי של רשת אפריל שלא עושה טוב לנראות של המותג. לא יכלו לחכות שבוע עם תליית השלט הזה בדוכן?... בכל מקרה, יצא שהתמזל מזלי וביום שהשפתונים נחתו יכולתי להתנסות בהם אחד אחד בלי לחשוש כי היו חדשים לגמרי. 25 גוונים חיכו לי (המחשה כאן) ואני בסבלנות ניסיתי לפחות 15 מהם. אני מודה שקצת הייתי מאוכזבת, אמנם כולם היו נעימים למריחה אבל לא ממש התחברתי לגימור/למרקם והגוונים שנראו מאוד מעניינים היו בפועל על השפתיים שלי יחסית טבעיים ו/או מעט שקופים ולא משנה באיזה מהם בחרתי. נכון, למרבית בנות ישראל שידועות כחובבות המראה הרך והטבעי הסדרה הזו מתאימה כמו כפפה ליד, אבל מבחינתי אם כבר טרחתי לשים שפתון הוא חייב להיות בעל כיסוי ועם גוון מספק. והנה הדז'ה וו (Déjà vu) השני לפוסט זה: האכזבה היחסית הזו מזכירה לי את הציפייה שלי לפני כשנה להשקת הסדרה Rouge Coco של שאנל (CHANEL) שגם בה הגוונים היו נראים מבטיחים אבל הפיגמנט חלש יחסית והגוונים לא דומיננטיים או מרגשים מספיק עבורי. זה היה כאילו נראה שיש מבחר אבל בעצם לא ממש. הכל על הסקאלה הלבישה זורמת. על הסדרה הממש חדשה ולחותית Rouge Coco Shine של שאנל אני בכלל לא רוצה לדבר (אפשר ליהנות יותר מ- Lobello שעולה עשירית...) ומאק (MAC) שיצאו בערך באותו הזמן עם הסדרה המוצלחת Sheen Supreme לקחו את ה- Shine של שאנל בסיבוב! 
ולסיכום, אם כבר אכזבות (...), בגרלן ציינו שהמתאימה ביותר לייצג את הסדרה החדשה הזו ("שמיועדת לאישה בעלת הסטייל") היא נטליה ודיאנובה בעלת החיוך המחוצף, הקלילה ורעננה. נכון, היא הורסת אין ספק, אבל אחרי השימוש בשפתון בגוון NAHEMA המחמיא הייתי יכולה לחשוב שזו אני המתאימה...


ID
TERRACOTTA SKIN
Healthy Glow Foundation
01 Blondes
גודל: 30 מ"ל
ייצור:צרפת
מחיר: 303 ש"ח
ROUGE AUTOMATIQUE
Hydrating Long Lasting Lipcolour
NAHEMA 143
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 233 ש"ח

Volume Effet Faux Cils
02 Rich Brown
גודל: 7.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 190 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את הטרקוטה סקין קיבלתי מהחברה להתנסות


Print Page

70 תגובות:

  1. לימור1.7.2011, 14:29

    אויששששששששששששששש בא לי את המייקאפ \ברונזר הזה של גרלן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    דרך אגב,ממליצה על מסקרה חומב של טו פייסד-אני משתמשת בה לאחרונה כמעט כל יום לאש אינג'קשון פינפוינט משהו כזה...

    השבמחק
  2. פוסט נפלא! המסקרה עשתה חשק! את חושבת שהגוון החציל יראה על ריסים שחורים? ולמרות שירדת על השפתון החביב עלי הקיץ Rouge Coco Shine של שנאל אבל יש משהו במה שאמרת הגוון היחידי שאהבתי הוא זה שקניתי Monte Carlo והוא אדום שקפקף שמחליף לי את השימוש בגלוס שאני כ"כ מתעבת (תמיד דביק!!!)
    ובכול אופן.. את תמיד מחדשת ומעניינת :)
    קיץ צונן שיהיה..
    נועה

    השבמחק
  3. @לימור

    חחח, לאט לאט לימור, חשבתי שתרצי את המארז של השפתון...;-)
    תודה על ההמלצה למסקרה, תכנס לרשימת הבדיקות!

    השבמחק
  4. @Noa

    תודה נועה :)
    לא נראה לי שיראו את המסקרה החצילית על ריסים כהים, היא תחוויר אותם.
    אולי כן אם תמרחי לפני זה סרום/פריימר לבן.
    בכלל החצילית מתאימה לדעתי למי שיש ריסים בהירים, כך האפקט שלה בולט, אחרת זו סתם עוד מסקרה לא שחורה.

    בנוגע לשפתוני השיין של שאנל, טוב זה עניין של טעם, לא קל לי לרדת על המותג הזה שאני כל כך אוהבת אבל שאנל איכזבו אותי עם שתי הסדרות האלו של הרוז' קוקו.

    תודה יקירה וקיץ קריר לכולנו :)

    השבמחק
  5. ורדינה1.7.2011, 15:19

    וואו, וואו, וואו, וואו, וואו.
    איזה פוסט!
    נתחיל מהתמונה העליונה.מה זה המארז ההורס הזה שצילמת למעלה? בא לי לקנות את השפתון רק בשבילו. ותודה על חוות הדעת על המייק אפ טרקוטה של גרלן. בא לי אותו. מעניין אם אני ברונטית או בלונדינית. מקווה שאוכל להתנסות בגרלן.
    ואגב, למרות שאני לא יודעת איך את נראית, מקננת בי ההרגשה שאת יכולה להחליף את ודיאנובה או איך שקוראים לה. את נשמעת לי בהחלט בעלת סטייל מצד אחד ומחוצפת מצד שני, כפי שנדרש לתפקיד (מבלי להתחנף ומבלי להעליב...).
    שבת שלום!

    השבמחק
  6. @ורדינה

    חן חן ורדינה :))
    המארז באמת הורס! הוא כל כך מרהיב שהייתי חייבת לצלם את הפוסט על הרקע שלו שכולם יהנו ממנו. חבל שישב סתם בצד...;)

    מה הכוונה מקווה שתוכלי להתנסות? ברור שאת יכולה,יש טסטרים של שני הגוונים ברשתות השונות ואת יכולה לבדוק מה הכי מתאים לך ואם מוצא חן בעיניך.

    חחח, הרגת אותי, שמחה שמישהי שמה לב לאכזבה הזו שלי...LOL
    תודה על המחמאות, על הסטייל אפשר אולי להתווכח אבל מחוצפת אני בטוח!...
    שבת שלום.

    השבמחק
  7. פוסט כייפי ויוקרתי!
    זוכרת שכתבתי על רוז' אוטומטיק ואמרת שלא מצאת גוון יפה? זה היה לפני הרכישה או אחרי? הגוון בהחלט הורס ובלט לי מבין כולם אבל ויתרתי עליו כי יש לי כבר המון דומים
    מסכימה לפני רוז' קוקו-הגוונים די משעממים ומאוד רגועים לרוב. ורוז' קוקו שיין נראים לי כמו שפתוני לחות עם צבע באריזה יוקרתית. בהחלט אכזבה.
    מעניין יהיה לנסות את המייקאפ. נראה אם יהיה לו אותו אפקט כמו אצלך.
    ואין כמו הריח של מסקרה YSL! יש כאלו ששונאות אבל אני מאוד אוהבת.

    השבמחק
  8. @marina

    תודה מרינה :)
    ברור שזה היה אחרי ההתנסות כך ידעתי שהם שקפקפים ואחרי שבחרי בגוון הזה.
    אבל לא כתבתי שלא מצאתי, כתבתי שהיה קשה לי למצוא גוון. מאוד קשה...

    שמחה ששיש מי שמסכימה איתי על שתי סדרות הרוז' קוקו, לא יודעת על מה ההתלהבות והמחמאות. היו יכולים להשתדל יותר זה בטוח.

    המייק אפ דורש כמה ניסיונות עד שמוצאים את הצורה הנכונה לנו.
    הכי פשוט כמו שכתבתי למרוח אותו מעל המייק אפ כמו פודרה.
    כך גם לא מצריך מיומנות מיוחדת.

    ריח של מסקרות זה מאוד שנוי במחלוקת, בעייתי הבישום. אני גם הרוסה על הריח הזה. לעומת למשל המסקרות של לנקום שרק הריח עושה לי אלרגיה.

    השבמחק
  9. אני כמובן כמעט ולא משתמשת בברונזר, רק מעט מעט בצורת E. אני לא יכולה להתחבר למראה הזה עלי.. אני אוהבת את הלבנבנות שלי, זה לא חדש..
    מה שכן חדש שאני לא מצליחה להתחבר למה שעשו בדם אמיתי בשני הפרקים הראשונים, כאילו WTF????? וזה אחרי שקראתי שוב את הספר הרביעי השבוע בשביל לתזכר לעצמי מה בדיוק קורה שם.. (אחרי הכל, סגרתי את הספר העשירי לפני איזה חודש)

    בשבילי מסקרה צריכה להגיע בשחור, כל צבע אחר לא עובד עלי כך נראה לי. כחול זה לא זה, חום נראה לי מיותר כי גם ככה יש לי ריסים די מודגשים וגם בלי מסקרה אני חושבת שהם מספיקים יפים (לכל אחת יש יתרון, אני משערת שזה היתרון שלי :)). לאחרונה, בהמלצה של עדן התחלתי להשתמש במסקרה של קליניק קורלי משהו? מאוד אהבתי!!! מאריכה ומעט מעגלת, פשוט מדהימה! והכי חשוב, היא לא נמרחת במיוחד אחרי הבריכה (אם רק היה לי כוח להוריד איפור לפני השחיה..) מה שאומר שאנ לא יוצאת עם עיגולים שחורים מתחת לעיניים כמו אישה מוכת בסיום השחיה. גם טוב!

    ממש אהבתי את הקופסה שהגיע עם השפתון, מדליקה לגמרי! :)
    השפתון נראה חביב אבל בגוונים כאלה קשה לדעת איך יראה על כל אחת..
    אגב, אם הזכרת את המילה קורל, גם אני נזכרתי במשהו, צללית של מאק ששכחתי קצת - Free to Be היא חלק מהקולקציה הרגילה של מאק במרקם המעצבן - מאט, אבל (!) היא קורל מעלף! אין דברים כאלה! ברגע שמקבלים את העובדה שהיא מאט ולומדים לעבוד איתה היא מטריפה לגמרי ולדעתי אפש רלשלב אותה בערך עם הכל! (טוב, אני יכולה להגיד את זה גם על צללית ירוקה, אבל הפעם אני באמת מתכוונת לזה חחח)

    אני אוהבת שפתונים מודגשים לכן סביר שלא אמצא את מה שאני מחפשת בקולקציה הזאת. כשאני מחפשת מראה עם אבל בלי אני שמה את הסירופ שלי בהנחה יותר עדינה ואז הוא ממש מתמזג לגוון השפתיים שלי.
    אבל לאחרונה ה girl about town משחק אותה לגמרי וקוטף המון מחמאות מנשים ואפילו גברים! אגב, העמידות שלו מטורפת! שבוע שעבר ב 17 יצאתי מהעבודה לכיוון הדואר, תיקנתי את השפתון שאראה נורמלי בקבלת החבילות שלי, ואחרי זה נסעתי לי הביתה. ב 20:20 שמתי בגד ים ויצאתי לבריכה.
    ב 21:40 כשיצאתי מהמים קודם כל ביקרתי בשירותים (חשבתי שאני מתה עד שהגעתי לשם! חחח) ואז כשאני חולפת על פני המראה הגדולה שם קלטתי בהלם מוחלט שהשפתון נראה די טוב! לא יאומן!

    השבמחק
  10. @Meital

    מיטלי, החיבה שלך ללובן ולחיוורון ידועה כמובן :)
    ואל תספרי לי מה היה בסדרה!!! עוד לא הבנת שאני בדיליי תמידי איתה?....

    כל אחת ומה שטוב לה, אם שום גוון מסקרה לא עובד עליך חוץ משחור אז תשארי איתו כמובן.
    הכי כיף למצוא מוצר בעקבות המלצה מוצלחת אז מעולה שמצאת מסקרה טובה. אני לא מחבבת את המסקרות של קליניק, אולי אשקול לתת להן הזדמנות נוספת, לא יודעת. גם לא ממש בא לי.

    לגמרי אריזה מדליקה לשפתון!
    מאוד קשה לדעת איך יראו בפועל השפתונים האלו בלי לנסות במיוחד שהם שקפקפים כאלה, לא נועזים מאוד.
    סביר להניח שלא תמצאי את מבוקשך בסדרה, אם כי אף פעם אי אפשר לדעת באמת בלי לנסות.
    ה- girl about town של מאק שפתון הורס! מאוד נועז ולא יתאים לכל אחת ללוק או לאופי. שמחה שאת מקבלת מחמאות עליו!
    עמידות מרשימה לגמרי, אצלי זה לא היה יכול לקרות אחרי בריכה...

    ה- Free to Be צללית מהממת אבל צריך לדעת איך להניח אותה שלא תיראה חריגה.
    שמחה שמצאת צללית יחסית רגועה כזו למה שיש לך שיכולה לעבודה ולרכך את הצלליות הנועזות שלך.

    השבמחק
  11. רק התלוננתי! לא היו שום סופילרים!
    רק במילה אחת, באמת שאני חייבת - מה נהיה מביל? קודם לא חיבבתי אותו עכשיו אני לא סובלת אותו!

    לא הכרתי את המסקרות של קליניק והחלטתי לתת להן צ'אנס כי אני בגישה של - למה לא בעצם?
    אם לא עושה לך חשק, ותרי אליהן. יש לך את המסקרה המנצחת שלך גם ככה :)

    העמיודות של השפתוןה זה הזויה ביותר, גם אחרי אוכל הוא נראה בסדר רוב הזמן ואפילו לא מצריך תיקון. אני מאוד מחוברת לסדרת האמפליפייד של מאק. חוץ מהסירופ האהוב שלי, כל מה שיש לי מהסידרה עמיד בטירוף!

    הפרי-טו-בי אמנם רגועה, אבל היא מיוחדת מאוד בגלל שהיא קורלית ולא סתם ורודה או סתם כתומה. יש בה משהו שעובד טוב עם הרגע תתי גוונים בגלל הגוון הזה שלה. יש לי אותה כבר המון זמן נגיד ככה, למעלה משנה בטוח. אבל חטפתי קריזה מלעבוד איתה אז ויתרתי עליה.. אני לא מצליחה להשתמש עם אף מברשת חוץ מ 239 איתה. זה די מרגיז אבל לא נורא היא שווה את זה..

    השבמחק
  12. @Meital

    LOL... חשוב שאהיה אובייקטיבית כשאראה, כן?...
    שלא אצפה למשהו מזעזע כל הצפייה בפרק...
    את ביל אף פעם לא חיבבתי גם ככה, אריק הוא הפייבוריט שלי כידוע, אז כנראה שיהיה לי קל לא לסבול אותו כמוך.

    בנוגע למסקרות, לפעמים משנים פורמולות וכזה ואז אולי כדאי לנסות בשביל לראות אם משהו השתנה ולא להישאר מקובעת על הדעה שהייתה לי. חוץ מזה שתמיד כיף לנסות מוצרים חדשים למרות שבאמת יש לי את ה- YSL האלוהית שלי :)

    גם אני מתה על גימור ה- amplified שחבל"ז! ממש ביצועים מוצלחים.
    כתבתי שהצללית רגועה יחסית למה שיש לך ;-)
    העיקר שבסוף מצאת מברשת מתאימה, זה מה שחשוב למרות שמפתיע שרק ה- 239 מתאימה. לא ברור לי למה. לא נתפסת לאחרות?

    השבמחק
  13. הפטנט החדש של גרלן חמוד, השאלה הגדולה אם הוא נוח ואם הוא לא מתקלקל אחרי יומיים.

    יש לי הרגשה שהקולקציה שלהם היא בדיוק הפיתרון בשבילי. עד היום הקפדתי לקנות שפתונים עתירי פיגמנטציה, אבל בכל פעם שמרחתי אותם הרגשתי שזה יותר מדי בשבילי [וגם המריחה שלהם צריכה להיות סופר מדויקת, בהתאם] ותמיד אחרי כל מריחה הייתי מוצאת את עצמי מספיגה את רוב החומר בטישו.
    ולא כ"כ בא לי לחזור לליפגלוסים אחרי שהתרגלתי לעמידות של השפתונים.
    [המחיר נשאר הבעיה הגדולה, כרגיל]

    השבמחק
  14. @אלטר אגו

    שאלה טובה, ממה שקראתי ברשת אף אחת לא דיווחה על בעיה עם הסליידר.
    אני מניחה שאם תהיה בעיה כזו אולי אפשר יהיה להחזיר את המוצר.

    אם את מוצאת את עצמך סופגת את השפתון עם טישיו בשביל להרגיע את הפיגמנט (שזה ממש בזבוז וחבל) אז אין ספק שזו יכולה להיות סדרה מוצלחת עבורך. שווה בדיקה.
    ליפגלוסים זה בהחלט סיפור אחר עם ציפיות אחרות.
    המחיר לא זול אבל מדי פעם יש מבצעים שווים של 40%-50% ואז המחיר הופך לנגיש הרבה יותר. צריך רק לעקוב.

    השבמחק
  15. אפילו אריק הצליח לעצבן אותי.. אני אפילו לא רוצה לדבר על זה!

    מרקם מאט הרבה פעמים בעייתי בשימוש שלו. במקרה של הצללית הזאת קשה לתפוס כמות ראויה של פיגמנט על מברשת. ורק ה 239 עושה את זה כמו שצריך.. נגמרו לי הרעיונות איך להוציא באמת פגמנט ממנה, אז כל עוד ה 239 עושה את העבודה אני מתמודדת..

    שינוי פורמולה הוא דבר נוראי!! אין לי בעיה עם הוצאה של עוד מוצר אבל למה לשנות משהו שכבר נמכר? אם את רגילה למוצר שנקרא X כמה שנים, איזה סיבה יש להוציא את X כמו שהוא עם נוסחה אחרת? זה רק מעצבן את הלקוחות! שיקראו למוצר X2 או ה X המשופר אבל איך איך אפשר להמשיך לקרוא לזה X כשזה בכלל לא X???

    השבמחק
  16. @Meital

    אויש.. באמת אל תדברי על זה...

    תנסי עם מברשת פחות צפופה להשתמש בצללית, נניח כמו ה- 217. נראה לי שזה יעזור.

    יש כל כך הרבה דוגמאות לשינויי פורמולה, חידושים ואפילו הפסקות ייצור של מוצר מצליח.
    צריכה להזכיר לך את הפריימר לעיניים של בנפיט F.Y eye?....

    השבמחק
  17. יופי, ממש תודה, עכשיו בא לי על המייק-אפ/ברונזר. אם הפקיד בבנק יתקשר לצעוק עליי - אני אשלח אותו אלייך!!
    לגבי המסקרה של YSL - אני נורא רוצה לאהוב אותה, אבל לא מצליחה.... אחרי כל הביקורות הנלהבות שקראתי ולאור כל האהבה שאתן מרעיפות עליה, אני כמעט מרגישה שמשהו בי לא בסדר ולא במסקרה... כשאני משווה אותה למסקרות של דיור, היא פשוט לא מגיעה לקרסוליים שלהם מבחינתי.
    אגב, את לגמרי צודקת לגבי האימג' של גרלן. פעם הדוכנים שלהם תמיד נראו לי שוממים משעממים ו"מבוגרים" אבל פתאום בשנים האחרונות הם תפסו תאוצה ועניין. כן ירבו (לנקום לדוגמה זקוקים בדחיפות לריענון המותג...).

    השבמחק
  18. עם ה 217 (או דומות לה, נגיד 224 או מברשת טשטושים אחרת) אין סיכוי לעשות משהו עם הצללית הזאת.. ואני מודה, אני אוהבת מאוד להשתמש ב 217 להכל (כמעט..)

    את ה FYEye פשוט הפסיקו ליצר, עברו למשהו אחר, אם מוצלח יותר או פחות זה עניין אחר. אבל אם היו ממשיכים לקרוא למוצר החדש (שלא דומה לישן) באותו השם, זה היה מרגיז אותי!

    השבמחק
  19. @IsraelMakeup

    חחח, תשלחי את פקיד הבנק אלי, כולם שולחים, זה בסדר :)

    מסקרה כמו כל מוצר איפור זה עניין של התאמה אישית.
    אין שום סיבה שתאהבי בכוח את המסקרה של YSL אם היא לא היתה מוצלחת בשבילך. להיפך, מהר להחליף במשהו אחר ואם של דיור מוצלחת לך אז מעולה!
    גם לי יש סיפור דומה לשלך: המסקרות של לנקום מאוד פופולריות ואני פשוט לא מסתדרת איתן שלא לדבר על הריח שעושה לי אלרגיה. אז לא.

    שמחה שגם את שמת לב לזה, ממש בולט בזמן האחרון המיתוג המרענן הזה שלהם, רואים שהם משתדלים ושיש חשיבה.
    אין ספק שיש לא מעט מותגים שזקוקים לרענון דחוף!

    השבמחק
  20. @Meital

    אבל פשוט הפסיקו את הייצור של מוצר נמכר ומצליח מאוד.
    איזה הסבר מניח את הדעת יש לזה?...
    עד עכשיו לא ברור לי מה קרה שם.
    המוצר החדש שונה בתכלית, יכלו לקיים את שניהם.
    מה שנראה שקורה זה שהעלימו מוצר מצליח והם לא ממש חודרים בקצב שציפו עם המוצר החדש הזה.
    כאילו פינו את התחרות ל- TFSI ול- UDPP ועכשיו כבר אין להם מקום שם.

    השבמחק
  21. אי אפשר לדעת, אולי היתה איזושהי בעיה עם המרכיבים?

    השבמחק
  22. @Meital

    לא רוצה לחשוב על זה אפילו, אם באמת היתה כזו בעיה.
    מה זה אומר עלינו?...
    גם לא קראתי שום רמזים לכזה דבר.

    השבמחק
  23. המוצרים של גרלן הם בין המוצרים הכי טובים מבין החברות היוקרתיות. אני מאוד אוהבת את המייקאפ שלהם (דיבינורה) ואז הפודרה בכדורים. מסוקרנת מאוד לנסות את המסקרה, הייתה לי פעם מסקרה שלהם שהאריזה שלה הייתה מדהימה (התוכן היה קצת פחות מדהים, אלא יותר נטה לסביר... גם זה קורה).
    הסיכה שקיבלת ממש שווה, איזה כיף לקבל מתנות כאלה יפות :)

    השבמחק
  24. @photo.fashion.passion

    מסכימה, מוצרים מופלאים יש לחברה הזו.
    פודרת המטאוריטיס הורסת!
    את מתכוונת למסקרה לה דו? היא יצאה לא מזמן עם צד גלוסי במקום מברשת קטנה. גם סוג של גימיק.
    הסיכה ממש יפה, יחסית גדולה וכבדה. שווה לגמרי.

    השבמחק
  25. זה לא אומר כלום, לפעמים יש מוצרים או רכיבים שלא משתמשים בהם מכל מיני סיבות, הרבה פעמים זה עניין של יקר כי פחות נפוץ. אני לא יודעת איך זה בכימיה אבל אני יכולה להבין איך מיצוי של חומר מסוים שנחשב "מיושן" יהיה יקר יותר ולכן חברות יעדיפו למחוק את המוצר שמשתמש בהם ולייצר אחד חדש עם מרכיבים יותר נוחים וזמינים.

    השבמחק
  26. וואו, ממש ממש עשית לי חשק לכל הדברים האלה, אבל אני חוששת שאני לא יכולה להרשות לעצמי את המוצרים האלה במחירים האלה :(

    המארז מקסים! הברונזר נראה נחמד, אבל אני לא חושבת שהייתי קונה כזה. השפתון נראה ממש ממש יפה. אני מחפשת שפתון לקיץ ובנתיים אין הצלחה :(
    המסקרה ממש עשתה לי חשק, ואולי אני עוד אקנה אותה (מתישהו בעתיד) :)

    השבמחק
  27. @Irena

    אל תדאגי יקירה, הנחות יהיו וההזדמנות תגיע :)

    לא כתבת איזה שפתון את מחפשת לקיץ אבל הייתי ממליצה לך לבדוק את הקולקציה COLOR SENSATIONAL האחרונה של מייבילין שמאוד צבעונית ושמחה וגם את סדרת ה- COLORBURST המעולה של רבלון.

    השבמחק
  28. הקופסא מדליקה! גם לי יש את המייקאפ המשזף והוא בהחלט לטעמי מתאים כהצללה או שיזוף קל בלחיים כי הוא לא באמת מייקאפים [הריח שלו מעלף] .
    דווקא במסקרות אני לא נוטה להשקיע כי זה נראה לי מיותר במוצר שנוטה להתייבש די מהר ואריכות החיים שלו זמנית אבל הYSL נראית משגעת ללא קשר למה אני אוהבת או לא.
    הליפסטיק-הורס!

    השבמחק
  29. לא נכנעת ברונזר אצלי לא יהיה MUST!!!

    האריזה של הטרקוטה נפלאה. בתור מי שכיסוי הוא המדד הראשון למייקאפ שהיא בוחרת...

    המסקרות של ESL הן הטובות ביותר שאני מכירה ever (גם הלנה רובינשטיין, לנקום ואסתי לאודר טובות) אך מאז קניתי מסקרות של מייבלין ב"משקל" נוכחתי כי לדרישתי הצנועה למראה טבעי ארוך ריסים גם העממיות יצלחו. שנים הלכתי עם מסקרה חומה או חום/שחור לאחרונה אני נהנית ממסקרה שחורה.
    אתמול ראיתי שמייבלין הוציאו מסקרה אפורה,אני לא התרשמתי (אולי רק על הקצוות מעל השחורה) דעתך?

    שפתונים שפתונים האובססיה שלי הקיץ אוטוטו פוסטון קטן בנושא ועוד היד (השפתיים) נטויה...בא לי!

    הגוונים החדשים של DIOR ADDICT יפים.

    אהבתי את העיצוב ואת המריחה של החדש של גרלן. דגמתי אותו במבצע במשביר של 50% הנחה אך לא מצאתי גוון שגרם לי לקחת אותו הביתה... (במקומו נרכש 53 של אסתי)

    וחרון חביב, לא מכירה את מראך אך מפרגנת. אם את סבורה כך אזי אין ספק שאת מתאימה!!!

    השבמחק
  30. YSL ואחרון חביב (סינית אני כותבת...)

    השבמחק
  31. @Haboleshet

    הבולשת, זו לגמרי קופסה מדליקה :)
    המייק אפ הזה דורש יותר מיומנות בהצללות מאשר בהנחה אחידה.
    עם איזו מברשת את משתמשת בשבילו לזה?

    אני בדרך כלל מסיימת מסקרות שחורות וחומות עוד לפני שהן מתייבשות.
    צבעוניות זה סיפור אחר.
    אבל יש הרבה כמוך שמוותרות על מסקרות יקרות מהסיבה הזו.
    אני פשוט הפסקתי להשתמש בחמש מסקרות שונות במקביל כמו אחרות שבגלל זה לא מצליחות לסיים והמסקרה מתייבשת...

    ותשמעי, הגוון של הליפסיק הזה פשוט הורס, באמת הכי יפה בקולקציה!

    השבמחק
  32. @Efrat

    אפרת יקירתי, אלו המאסטים שלי ואשמח שתעשי פוסט עם מאסטים שלך :)
    ברונזר הוא לא רק מאסט בקיץ מבחינתי, אלא הראשון מבין המאסטים!

    האריזה של הטרקוטה יותר פרקטית מיפה לדעתי,
    לא מפילה כמו המייקאפים האחרים שלהם.

    גם אני חושבת שהמסקרות של YSL הן הכי טובות.
    של אסתי לאודר משובחות ביותר וללנקום אני אלרגית.
    יש גם עממיות טובות מאוד, אבל הן לא עושות לי חשק בדרך כלל מכל מיני סיבות.
    מסקרה אפורה זה אחד הדברים שאני מאוד אוהבת ומאוד קשה לי להשיג כי אין כמעט כאלו ועוד מוצלחות.
    ראית שמייבילין הוציאו אותה בארץ או בחו"ל?...
    בטוח אבדוק אותה.

    מחכה לפוסט שלך בעניין השפתונים ובנוגע ל- DIOR ADDICT במבט ראשון לא נפלתי למרות הצבעוניות
    אבל עוד לא הספקתי להתעמק בשביל לתת חוות דעת רצינית.

    לא מתפלאת שלא מצאת גוון בסדרת האוטומטיק,
    מאוד בעייתי אם רוצים פיגמנט משמעותי ולא כזה של אקסטרה ליפ באלם...
    אם יצא לך תבדקי את הגוון הזה פה ותעדכני מה את חושבת עליו.

    תודה על הפרגון, אני מקדישה לך את השורה האחרונה בפוסט, הגברת "צנועה את לא"...LOL

    השבמחק
  33. לימור2.7.2011, 18:13

    גם מהמארז התלהבתי בוודאי!מקבלים מארז כזה על כל קניית שפתון?

    השבמחק
  34. @לימור

    לצערי לא מקבלים מארז כזה בקניית שפתון.
    כמו שכתבתי זה מארז לדוגמה של הקולקציה.

    ואגב, אחרי שכתבת פה שבא לך על המייק אפ הזה נזכרתי שחיפשת ברונזר שיהיה לך קל איתו ולא דורש מיומנות מדי.
    כך שאני חושבת שכדאי לך לבדוק אותו, פשוט מניחים על כל הפנים בשכבה דקה :)

    השבמחק
  35. Well Well, אתחיל מהסוף. אני חייבת לצאת באיזו הברקה ענקית, אחרת כל חיי תזכרי אותי ולא בשמי LOVLOTF - או בעברית גועה מצחוק על הרצפה!

    האפורה של מייבלין היא ONE by ONE מסדרת VOLUM' EXPRESS. קיימת בשחור ובאפור, אני לקחתי את השחורה, טרם דגמתי (מסקרות אני אף פעם לא דוגמת...). ראיתי אותה ביום שישי האחרון במשביר במלחה. מניחה שצריכה להיות גם ברשתות האחרות. אינך סבורה שהיא "תלך" לאיבוד על עניים חומות? לא הולמת יותר עניים בהירות?

    השבמחק
  36. @Efrat

    אפרת, לא משנה איזו הברקה תהיה לך, היא לא תחליף את המשפט האלמותי הזה, מקסימום תתווסף. אבל את מוזמנת להתחיל לחשוב על אחת כזו...;)

    טוב לדעת שראית את המסקרה האפורה בארץ. אבדוק בהקדם את העניין.
    אני לא חושבת שזה משנה איזה צבע עיניים אלא איזה צבע שיער ועור. מסקרה אפורה נראית מאוד טבעית עלי. מאוד. מתה על זה. כמובן הכל תלוי באיזה אפור זה. אני מעדיפה אפור כהה, מאט, אטום עם קצת תת גוון כחול.

    השבמחק
  37. צריך לבוא טבעי, אחרת זו לא הברקה ;)

    אני סבורה שעיניים חומות דורשות מסקרה חומה וגם כחולה. עניינים בהירות מצאים להן הכל (גם בלי מסקרה)


    ובכל זאת: שיער בלונד בהיר, גוון עור בהיר (01 בטיינט איידול לנקום)
    המלצתך? נראה לי שינוי מרענן אבל, לא רוצה עיניים "חיוורות".

    השבמחק
  38. @Efrat

    אני חושבת שלעיניים חומות כל צבע מתאים כמעט.
    מסקרה ירוקה למשל מלווה אותי כל קיץ.
    עיניים בהירות עם כל הכבוד גם חייבות מסקרה, לאף אחת אין פטור מזה...;)

    המלצה למה בדיוק לא הבנתי...
    למסקרה? הרי כתבת חומה או כחולה לדעתך, לא?...

    השבמחק
  39. כתבתי "ובכל זאת" משמע אני אשמח לגוון ולכן אחרי שתתרשמי מהאפורה על צבעה ומברשתה, אשמח לשמוע את הרשמים...

    השבמחק
  40. @Efrat

    הרבה מהמסקרות הצבעוניות לא ממש שוות בגלל הפיגמנט הלא מוצלח.
    לאסתי לאודר היתה סדרה: Sumptuous Color Bold Volume Lifting Mascara
    שהיא אחת הכי טובות שאי פעם ראיתי בצבעוניות. אבל לאחרונה הפסיקו לייצר אותה. אם את מוצאת איפשהו מסקרה כחולה/סגולה/ירוקה מהסדרה אז הייתי ממליצה לך בחום לנסות.
    אגב, כבר הלכתי לראות את המסקרה שהמלצת עליה ואז נפל לי האסימון שאני מכירה אותה בשחור מארה"ב, פה היא ממש חדשה. לצערי לא היה טסטר של האפורה שאוכל להתרשם מהפיגמנט (על היד כמובן) ולוודא שלא מדובר על שחור דהוי אלא על אפור אמיתי. אמשיך בחיפוש ואעדכן אותך כמובן.
    בכל מקרה, אם לא התנסית במסקרה סגולה (ואני מתכוונת לסגול, לא לבורדו או חציל) אז כדאי לך לנסות בחום.

    השבמחק
  41. סליחה שאני נדחפת :P

    בסטרוברי עדיין יש את המסקרה הזאת-
    http://il.strawberrynet.com/makeup/estee-lauder/?LineId=16872#16872

    השבמחק
  42. @Meital

    מוזמנת להידחף תמיד מותק ;)
    אני מודעת לעובדה שיש אותן בסטרוברי, וממליצה בחום על מס' 3 הכחול (אבל מאוד בוהק) ו- 6 (ירוק מושלם!).
    למרות שאני ממליצה תמיד לקנות מסטרוברי, אני לא יכולה להמליץ בלב שלם להזמין מסקרות מהם כי אני לא יודעת באיזה מצב הן. שלא תגיע מסקרה חצי מיובשת או משהו. זה לקחת סיכון.
    מי שאין לה בעיה יכולה להתרשם מהגוון בטסטרים של המסקרה שעדיין נמצאים בהרבה מהדוכנים של המותג כאן ואז להזמין.

    השבמחק
  43. לפי מה שאני יודעת, הכי הרבה היא תקבל זיכוי.. היא יכולה לשלוח להם צילום שמראה שהמסקרה מיובשת אחרי הכל..
    והשאלה אם הפסיקו לגמרי את הייצור של המסקרה הזאת (או שאולי יש מקומות שעדיין מוכרים אותן) ואם הפסיקו, מתי.. כי היא יצאה יחסית לאחרונה..

    השבמחק
  44. @Meital

    את צודקת, זה שיקול שכל אחת יכולה לקחת אם בא לה או לא.
    לפי מה שהבנתי היצור של המסקרה נגמר היא יצאה לפני בערך שנה וחצי.
    לא ידעתי אז שמדובר על סדרה מוגבלת.
    היא גם לא מופיעה באתר הרשמי שלהם יותר.
    מה שיש בחנויות כאן או בחו"ל זה השאריות וזהו.

    בהזדמנות זו אולי צריך לציין שאני מאוד לא ממליצה על המסקרות הצבעוניות של מאק. חבל על הזמן, הכסף והאכזבה.

    השבמחק
  45. לפי מה שאני יודעת בכלל המסקרות שלהן לא מומלצות..
    וגם כשכבר ניסיתי אחת (מומלצת) הייתי רגישה אליה :/ (שלא קרה לי מעולם לפני זה וגם אחרי זה..)

    השבמחק
  46. @Meital

    נכון מאוד, כל כך הייתי מרוכזת בצבעוניות שדיברנו עליהן והם מוציאים גוונים שנראים כל כך מפתים...
    אבל המסקרות שלהם פשוט לא מומלצות בכלל!
    לאו דווקא בגלל רגישות (שזה עניין מאוד אישי), אלא כי הן פשוט לא מוצלחות ולא שוות את הכסף.
    הם פשוט לא חזקים בזה ולטעמי גם לא חזקים בלקים למרות שאמרו ששינו את הפורמולה או משהו.

    השבמחק
  47. פוסט נפלא! בדיוק לחולשת הברונזרים שלי :)
    יש לי את הברונזר הזה בקרם ואכתוב עליו גם בבלוג בקרוב, והוא היה סופר שימושי בשבוע האחרון, כששמרתי על האחיינים שלי ועבדתי מהבית. מצד אחד לא רציתי להעמיס איפור, כי אני עובדת מהבית, ומצד שני - אני? בלי איפור בכלל? אין חיה כזו. והוא בול למצבים כאלו.
    מאוד עדין. אני עושה איתו הצללה רטובה ומאוד מרוצה.

    שפתונים זו חולשה מספר 2 שלי בתקופה אחרונה (לא נראה לי שאפשר לפספס...), ואני רוצה לנסות את השפתון הזה כבר מלא זמן, ועכשיו יש לי אחד כזה. עוד לא ניסיתי, אבל בוודאי אדווח.
    האריזה שלו ממש מגניבה.

    מסקרה ירוקה עוד לא ניסיתי. נשמע מעניין...

    השבמחק
  48. @קורין - ריסים ורסיסים

    תודה מותק, אנחנו ידועות בחולשה המשותפת הזו :)
    בהחלט ברונזר נפלא!
    ברור שאין חיה כזו בלי איפור (!!!) אני לא רוצה להפחיד אף אחד או את עצמי...
    אבל אם אני בבית אני לא מתאפרת אלא אם כן מגיעים אורחים.
    מה הכוונה הצללה רטובה לברונזר ואם איזו מברשת את משתמשת?

    מחכה לדיווח שלך על השפתון כמובן! מעניין איזה גוון בחרת. לא פשוט למצוא גוון שם.

    מסקרה ירוקה זה חבל"ז (כל עוד מוצאים אחת עם גוון מוצלח ופיגמנט רציני), נסי ותהני :)

    השבמחק
  49. גם אני בדר"כ בבית לא מתאפרת. רק מעמיסה לחות :)
    בשבוע הזה אמנם עבדתי מהבית אבל בבוקר לקחתי את הילדים לגן, ואחה"צ חזרה מהגן, וקניות, וקצת טיולים וקצת גן שעשועים, אז הייתי צריכה משהו, אפילו מינימלי :)
    אבל נראה לי שאנחנו באותו ראש בקטע הזה....

    הצללה רטובה זה בדיוק כמו הצללה רגילה, בצורה של E3, פשוט עם חומר רטוב. זה יכול להיות מייקאפ כהה יותר, ברונזר קרמי/מוס.
    אני משתמשת להנחה עם האצבעות, זה הכי נוח לי, ואח"כ, כדי לטשטש מעברים ולאחד עם המייקאפ אני משתמשת במברשת דואו פייבר כלשהי (F50 של סיגמא, 187, 188 של מאק. תלוי איזה גודל אני צריכה)

    יש לך מסקרה ירוקה מומלצת?

    השבמחק
  50. @קורין - ריסים ורסיסים

    הבנתי, אז היית בהסתובבויות לא רק בבית, ברור שחובה איפור לפחות מינימלי.

    אה, אז זה מה שכתבתי בפוסט כאן, שאפשר להשתמש בו גם להצללות כאלו אבל זה דורש יותר מיומנות.
    בדרך כלל שכותבים הצללה רטובה מתכוונים למוצר אבקתי שמשתמשים בו בצורה רטובה ולא יבשה כמו שהוא. לכן לא הבנתי.

    הירוקה הנוכחית שלי (עד שתסתיים/תתייבש) היא זו של אסתי לאודר שכתבתי עליה פה בתגובות ה- Sumptuous Color Bold Volume Lifting Mascara בגוון Emerald 06. פשוט מסקרה משובחת! עכשיו כשהפסיקו את הייצור שלה אצטרך למצוא משהו ראוי אחר. הבעיה שגם ככה אין הרבה ירוקות בשוק ומה שיש לא משהו...

    השבמחק
  51. אני גם אנסה לחפש אותה. אעדכן אותך אם אמצא!
    תודה!

    השבמחק
  52. המארז הזה ממש מגניב... אני ממש אוהבת מוצרים שמגיעים באריזות יפות או שמלווה להם איזשהו פיצ'פקעס :) וזאת למרות שברוב הפעמים אין לי באמת רצון לעשות משהו יעיל עם אותו פיצ'פקעס. מצאת איפה לתקוע את הסיכה כבר? חחח

    רכשתי מסטרוברי את המסקרה המדוברת של YSL בצבע חום אחרי שקראתי עליה אינסוף המלצות. את האמת, לא נפלתי ממנה... כנראה שהיא לא מתאימה למה שאני מחפשת. לגבי הריח אני מסכימה איתך לגמרי - מעולה ולא מבחיל כמו שיש למוצרי טיפוח ואיפור אחרים.

    בקיץ, כפי שכתבתי לך בפוסט הקודם, אני לא אוהבת להתאפר. אני שמה מסקרה, קצת סומק וזהו (חלילה לא מייק-אפים למיניהם שימרחו לי).
    בימים האחרונים שמתי גם איילינר שלהפתעתי לא נמרח ולא זז מילימטר גם אחרי שהזעתי את חיי. ואפילו בלי פריימר! אני מדברת על קרם איילינר של Black Radiance שהזמנתי מהנט - מומלץ +++ !

    השפתון נראה מבטיח ויוקרתי למרות שאני לא חובבת צבעים בוהקים בשפתונים. בקיץ אני בעיקר בקטע של באלמים בלבד ולא של צבעים. אגב, אם כבר באלמים, עדיין לא מצאתי את הבאלם של פיז בוין. חיפשתי רק בשני סניפי סופר פארם בינתיים, יש לי עוד כמה סניפים לבקר בהם ;)


    ובלי קשר - התמונה ששמת בתחתית העמוד להגנת זכויות יוצרים מאיימת ביותר... :S

    השבמחק
  53. בדיוק חיפשתי מתנה לחברה, זה נראה לי יהיה מושלם בשבילה! תודה :)

    השבמחק
  54. @ליטל

    המארז מגניב לגמרי אבל זה מארז לדוגמה של תקופת ההשקה, לא משהו שמקבלים ברכישת השפתון.
    מסכימה שפרקטי הוא לא, אין מה לעשות איתו אח"כ.
    את הסיכה צריך לראות במציאות, זה משהו כבד ולא קטן, מאוד יפה צבעונית ומרשימה.
    אל תדאגי, נמצא לה כבר מקום של כבוד ;)

    בנוגע למסקרה, נכון, אמנם יש המון המלצות עליה אבל תמיד יש מישהו שלא מתחבר וזה בסדר.
    לא יודעת מה בדיוק את מחפשת במסקרה אבל כתבתי פה בתגובות שאני לא בטוחה שהייתי מזמינה מסקרה מסטרוברי (ואני קונה שם בכללי לא מעט) כי אני לא יודעת באיזה מצב הפורמולה תהיה. אם היא לא כבר חצי יבשה ולכן הביצועים שלה לא אותו הדבר. צריך לקחת את זה בחשבון. הריח - סוף!

    מסכימה שאיפור מינימלי הוא נוח ונעים יותר בקיץ, אין צורך להעמיס ולהכביד.
    תודה על ההמלצה, שמעתי על החברה הזו אבל מעולם לא ניסיתי מוצרים שלה.
    מניחה שבמחיר הנמוך שקנית זו התבררה כרכישה שווה במיוחד.
    אני מסתדרת עם הפלואידליין של מאק והסופר ליינר של לוריאל, אבל אשתדל לזכור את זה כהמלצה שווה למי שתחפש משהו עמיד במיוחד ולא הסתדרה עם אחרים.

    דווקא בגלל שאת בקטע של באלמים זו בדיוק הסדרה עבורך, כמו שכתבתי בפוסט הגוונים מאוד רכים ושקופים, ממש לא בוהקים ונועזים לכן התאכזבתי ממנה קצת.
    הבנתי שקשה למצוא את הבאלם הזה של פיץ בואין ואני לא מבינה למה...
    גם אפרת חיפשה אותו באיזה ארבעה סופר פארמים בירושלים ולא מצאה....
    לא מבינה איך יכול להיות שיש מוצר בסניפון הקטן שלי ליד הבית ואין באחרים. מוזר.

    חחח, כן, החלטתי להוסיף את העניין של זכויות היוצרים (ושמחה שמישהו מתייחס לזה) בעקבות כל מיני "העתקות" מקריות או שלא בכל מיני בלוגים. זה מאוד מעצבן אותי. לא ברור לי למה בלוגריות לא יכולות להיות יצירתיות מעצמן. בכל מקרה, בחרתי באייקון שיהיה קצת משעשע. או שלא ;)

    השבמחק
  55. @אסתטיקה

    בכיף אסתטיקה, למה מהמוצרים התכוונת כמתנה? לשפתון?
    קחי בחשבון שזה מארז לדוגמה מתקופת ההשקה. לא מגיע ברכישה של השפתון.

    השבמחק
  56. הי,

    אני ראיתי את האפורה וגם טסטר שלה גם במשביר מלחה וגם בס.פארם בית הכרם - סניף מעודכן כשזה נוגע לקוסמטיקה אבל כל שאר ירקות תמיד חסר או הרגע נגמר :)
    אז אני מחכה.
    סיקרנת אותי לגבי מסקרה ירוקה, אחפש...בתקוה שלא אפול על אחת נושנה ויבשה

    השבמחק
  57. @Efrat

    כבר ניסיתי שני סניפי סופר פארם ומשביר אחד. אמשיך לחפש טסטר של האפורה...
    כל עוד לא תפלי על מסקרה ירוקה ישנה אני בטוחה שתופתעי לטובה.

    השבמחק
  58. בזמן האחרון יש ליתחושה שכל דבר שאני שמה על הפנים נמס לאט לאט בשמש. ואנחנו עוד לא בשיא החום. ואם זה לא מספיק אז גם העור שלי קצת בעייתי עכשיו ואני חייבת קצת כיסוי. לכן, כל הזמן אני מנסה כל מיני שילובים בין קרם הגנה ומייק אפים שיראו טוב ויעמדו בתנאי אקסטרים של מזג האויר.

    המייק אפ של גרלן נשמע מעניין, אבל הוא לא בשבילי.
    אהבתי את הצבע של השפתון, לא נראה כמו גרלן אופייני כי יש בו משהו מאוד צעיר ומגניב. האריזה מהממת! מה שכן אני ממש לא אוהבת את העיצוב שלו והפטנט הזה של הסגירה נראה לי קצת מעצבן.

    כשחיפשתי לי גוון ב-Rouge Coco של שאנל באמת הרגשתי שהגוונים משעממים והיה לי קשה להתלהב. ולמרות זאת מצאתי גוון שאני מתה עליו - 37 rose dentelle. לעומת זאת, Rouge coco shine היו נראים מהממים בסטנד אבל התגלו כצבעים חיוורים ושקופים שלדעתי בכלל לא שווים את המחיר. זאת באמת אכזבה.

    השבמחק
  59. @Edenable

    עדן, זו נקודה חשובה. כבר אנחנו נמסות והתופת האמיתית עוד לא פה...
    גם אני בניסויים כל הזמן. בימים האחרונים אחרי הסיטי בלוק (בלי לחות לפני) שמתי שכבה דקה (לא כיסוי מלא) של הגרלן אקסטרים כי הוא ממש עמיד ומעליו את המייק אפ כאן להארה של העור וגוון שזוף וזה עבד טוב. כאילו הדביק הכל יחד. אמשיך לנסות כל מיני שילובים.

    השפתון בהחלט צעיר יותר מהשפתונים "הכבדים" והמרשימים של גרלן.
    לגימיק הזה צריך להתרגל, זה גם קצת שונה במריחה כי בגלל שאין מכסה המתכת סביב השפתון גדולה יותר, לא דקה כמו בשפתונים האחרים. קצת מוזר.

    את רק מחזקת את מה שכתבתי, ה- Rouge Coco (שתי הסדרות) פשוט אכזבה מבחינת גוונים.
    בראשונה גם אני מצאתי שם גוון אחד (Teheran 56) וב- shine ויתרתי די מהר, לא היה לי כוח.
    אבל הגיוני שבסדרות גדולות כאלו יש רק גוון אחד שבא לנו עליו וגם זה בכוח אחרי ניסיונות?... לא נראה לי.

    השבמחק
  60. בזמן האחרון הסיטי בלוק לא מסתדר לי עם כלום. אולי קשה לו עם מייק אפים אחרים (חוץ מקליניק) או שבגלל שהעור שלי כרגע לא משהו. BB CREAM איכשהו מסתדר לי יותר.
    בשבת הסתכלתי על המייק אפים של גרלן באפריל (כי יש עכשיו הנחה משמעותית) והאקסטרים הוא באמת לרציניות :) הוא היה ממש סמיך. בסוף ויתרתי, כי היה שם בלגן ודיילות לא הכי סימפטיות.
    ונורא בא לי מייק אפ חדש, אבל רק מלחשוב שצריך להתחנן לדוגמית ולהסביר למה את צריכה אותה כבר לא בא לי כלום.

    השבמחק
  61. @Edenable

    ממש מוזר, אבל זה מאוד אישי.
    הסיטי בלוק הוא היחיד שבינתיים חי בשלום עם רוב המייקאפים שלי.
    אני לא משתמשת ב- BB בקיץ, מאוד שומניים, בטח לא אופציה עבורי כבסיס.
    חח, לא סתם כתבתי שהאקסטרים לרציניות, הוא משהו מיוחד ואפשר לסמוך עליו שלא יזוז לשום מקום.
    גם לי בא מייק אפ חדש, אבל אין לי מושג מה לקנות ואם יש המלצה אשמח לשמוע.
    אני חושבת שאת כל מה שהיה בא לי מהמבחר שיש בארץ ניסיתי כבר. אבדוק שוב...

    השבמחק
  62. הי דנרה (מיטל), המחשב היה בבית חולים ועל כן איחורים בתגובה -
    בדקתי את הקישור של מיטל ונחשו איזה מספר חסר? אכן 6 הירוקה...

    השבמחק
  63. @Efrat

    מקווה שלמחשב שלום :)
    האמת שגם חיפשתי פה בכמה סניפים את המסקרה הירוקה של אסתי לאודר ויש שאריות מכמה גוונים, הירוקה לא היתה ביניהם...
    אמשיך לחפש, אולי אדוג משהו.

    ואגב, קניתי את המסקרה האפורה של מייבילין שסיפרת לי עליה.
    היא לא רעה מבחינת ביצועים אבל זה בהחלט לא הגוון האפור שעליו דיברתי.
    האפור שלה כהה ומבריק ואני מדברת על אפור בינוני-כהה עם תת גוון כחול אטום ומאט.
    אבל אני שמחה שקניתי אותה כי היא נראית יותר טוב במהלך היום משחור בקיץ יותר מרוכך גם מהמסקרה החומה פה בפוסט.

    השבמחק
  64. זה הפוסט שפיספסתי?
    מיותר לציין שהמינימליות שלי מסתכמת ב-BB של ביו-אססנס, מסקרה ועיפרון חומים וגלוס.

    השבמחק
  65. @Neta

    הכל היה רגוע פה אז היה ברור לי שאת לא הגבת עדיין....
    ולפי מה שכתבת יש לנו יחסית אותה מינימליות בקיץ שהיא מאסט :)

    השבמחק
  66. מצחיקה שלי, לסדר לך משהו עם "גמל"?

    השבמחק
  67. נו מה חדש נטע?...
    כרגיל אני לא מבינה את הבדיחות שלך, אבל שמחה שאת משועשעת :)

    השבמחק
  68. קאמל קומדי קלאב

    השבמחק
  69. הי, גם אני חיפשתי, היחידה שמצאתי זה בבאזר מול יריד הספרים במרכז העיר (ליד נוצצים) ש וואט אנ ווילד, אבל היא נראית לי בת שנים רבו אז ויתרתי. ממליצה להחליף? שנים הלכתי רק עם חום ויש לי גם טורקיז מהממת של קלרינס שאני שמה על החלק העליון של הריסים.
    אני התעצלתי ולא החלפתי לאפורה אך שלי עדיין סגורה את ממליצה החליף? ליום יום זה מספק לא?

    השבמחק
  70. @Efrat

    אני מניחה שכשאת אומרת "חיפשתי" את מתכוונת למסקרה הצבעונית של אסתי לאודר (או בכלל למסקרה צבעונית?..).
    קשה לי לומר לך אם אני ממליצה להחליף את החומה לאפורה או לא.
    אני עכשיו משתמשת בשתיהן במקביל. הן ממש נראות לי שונות.
    אני מאוד אוהבת אפור ולמרות שהאפורה של מייבילין זה לא האפור שהתכוונתי היא יפה ומתאימה בהחלט ליומיום. כנראה שעד שתנסי לא תדעי אם אפור מוצא חן בעינייך או לא, למרות שעל זו של מייבילין יכול להיות שתחשבי שהיא לא כהה מספיק. לא יודעת.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails