6 במרץ 2012

מינאז' א-טרואה



על תופעות רב-עונתיות אמנם כתבתי בפוסט קודם אבל החלטתי לכבוד פורים שחל השבוע להקדיש פוסט לתופעה מסוג אחר לגמרי: ניקי מינאז' (Nicki Minaj) שאצלה כל יום פורים. אז ראשית למי שלא מכירה (יש כזו?... נסי את אחד השירים היותר מוכרים שלה שגם אוחז בקליפ הורס) מדובר על ראפרית היפ-הופ מדליקה, יש האומרים הגרסה השחורה והעליזה יותר של ליידי גאגא. מינאז' האקסטרווגנטית הפכה במהרה לאייקון סטייל שמחוזרת ע"י מעצבים על רבים בגלל/בזכות סטייל ביזארי, מרהיב וייחודי שמפתיע בכל הופעה ציבורית שלה מחדש. אבל אם יש אלמנט שחוזר על עצמו כמעט תמיד זה השימוש בלקים צבעוניים, שפתונים ורודים, ריסים מלאכותיים ואיך לא - פאות צבעוניות מוטרפות. ואת כל זה מלווה מוטיב קבוע - הצבע הוורוד שמזוהה איתה כל כך. 
כן, מינאז' מממשת בשוטף כל פנטזיה הזויה שאפשר לחשוב עליה ונדמה שנהנית מכל רגע מתשומת הלב שזה מושך כמו גם מהפופולריות הגואה. היא אפילו התארחה יחד עם M.I.A בקליפ "Give me all your luvin'" החדש של המלכה הבלתי מעורערת מדונה וליוותה אותה בהופעה בסופרבול 2012 המרהיבה והבלתי נשכחת. ריספקט! אז ללא ספק הייתי שמחה לאמץ את הספיריט המשוחרר והצבעוני של הגברת אבל נדמה שאפילו בפורים אני לא ממש בטוחה שאני מסוגלת לצאת מהבית עם רוב האאוטפיטים המוזרים שלה. מה שכן, יש בהחלט דברים שאפשר לאמץ בכיף והנאה בכל יום בשנה ובטח בפורים. אז בחרתי את אחד האימאג'ים החביבים עלי שלה והחלטתי לכתוב על המוצרים המומלצים להשגתו. כן, חג פורים (או Halloween) זו הזדמנות מצוינת לאמץ שיגעונות כאלו ואחרים שלנו ולקבל תגובות נלהבות על היצירתיות במקום מבטים הזויים שיהיו מנת חלקנו אם נצא כך מהבית בסתם יום חול...

ניקי מינאז' בלוק מדליק ויחסית "מעודן" שמלווה את הפוסט

שיתופי פעולה בין חברות מסחריות בכלל ומותגי ביוטי בפרט הם לא משהו חדש אלא חבירה משותפת שמטרתה לקדם גם את המותג וגם את הטאלנט שמייצג אותו. שת"פ שווה במיוחד הוא של חברת OPI וניקי מינאז' שהתוצר שלו זו קולקציה מדליקה וצבעונית שהושקה דווקא בעיצומו של החורף הכהה והאפלולי, חזקה מינאז' או מה?... האמת היא ש- OPI בתקופה האחרונה ממש מפגיזים עם קולקציות מוצלחות. כשיצאה קולקציית Touring America חשבתי לעצמי איזו קולקציה נפלאה ושבאמת לא רואים כזו קולקציה כל יום. אבל OPI לא עצרו בה והשיקו לאחרונה את קולקציית הולנד האביבית המדהימה. כן, המעבר מאמריקה לאירופה ללא ספק עושה טוב ל- OPI שנמצאים במומנטום היסטרי כרגע אחרי מספר קולקציות עבר שהיו יותר יצירתיות ממרגשות.

קולקציית ניקי מינאז' ל- OPI: מומנטום היסטרי

קולקציית ניקי מינאז' יצאה על התפר שבין אמריקה להולנד וצבעה את החורף בצבעים בוהקים ומנצנצים שעושים שמח בעיניים. כן, אולי הגוונים מדליקים במיוחד אבל אני חייבת לציין שהשמות שלהם די מאכזבים (בניגוד לשמות הלקים של אמריקה ובמיוחד הולנד שכל שם יותר הורס מהשני). כשבדקתי  למה זה הבנתי ששמות הלקים הם למעשה שמות השירים/אלבומים של מינאז' כי אם כבר לעשות לעצמה פרסום אז עד הסוף... נו טוב, כנראה שנאלץ לספוג את זה בשביל ליהנות מהלקים. כחובבת צבעים והפתעות אני מודה שנהניתי מכל רגע שהייתי עם הלקים בקולקציה ובמיוחד מהפייבוריט שלי Did it on 'em.
Did It On 'Em (קליפ השיר) לק ירוק-צהוב רעל בוהק, פורמולה קרמית דלילה ולכן מעט שקפקפה. שתי שכבות נדיבות או שלוש רגילות לאחידות ואטימות מלאה. אולי יותר מכל הקולקציה לק של צומי, מאוד חריג וקשה להתעלם ממנו. במבט ראשון וגם שני מאוד מזכיר את ה- Who The Shrek Are You מקולקציית Shrek Forever After אבל נראה שהוא אולי שילוב בינו לבין לק נוסף מאותה הקולקציה - Fiercely Fiona. לק מסקרן, מדליק ומחריד בו זמנית. LIKE!

FLY (קליפ השיר) לק טורקיז כהה יחסית בעל תת גוון אפור שמעניק לו גימור מעושן מעט. פורמולה קרמית מעט דלילה יותר מהרגילה של OPI, שתי שכבות נדיבות לאחידות ואטימות. לק הורס ביופיו, באמת מפיל במיוחד. כל מילה נוספת מיותרת.

Pink Friday (קליפ שיר האלבום) לק ורוד בייבי עם גימור קרמי טיפקסי. אולי הלק המזוהה ביותר עם מינאז'. פורמולה טיפקסית טיפוסית - עבה ולא פשוטה שמקשה על מריחה אחידה, במריחה נכונה שתי שכבות לאטימות ואחידות. לק אולי בהיר אבל מאוד בולט, אותי הוא מעצבן בעיניים, אחרות סביר שיאהבו אותו מאוד.

Metallic 4 Life (קליפ השיר) לק שחור ג'לי עם גליטרים ענקיים כסופים. לק מרשים לכל הדעות, כמו יהלומים לא מעובדים על הציפורניים שלנו ממש. פורמולה עשירה ודביקה, שכבה ראשונה אחידה, שכבה שנייה לאטימות. כמו כל לק גליטרי שמכבד את עצמו ההסרה מהגיהינום, ללא ספק אחד הלקים הקשים ביותר להסרה שנתקלתי בהם. רק בגלל זה אולי עדיף למרוח את הלק על שכבה של לק שחור קרמי שאולי יקל על מלאכת ההסרה ולו במעט.

Save Me (קליפ השיר) לק ג'לי שקוף עמוס במיקרו גליטר כסוף ושערות גליטריות טורקיזיות והולוגרפיות צבעוניות. בגלל הצפיפות של הגליטר אפשר להשתמש בלק גם בעצמו וגם מעל כל לק אחר בקולקציה הזו או בכלל. המראה הוא של כדור דיסקו והמרקם גם לאחר מריחת הטופ אינו חלק בכלל, ממש לא לק שהייתי ממליצה לגרוב גרבונים איתו או לצורך העניין להתלבש בכלל... אז כמו שמו, הכי תצילו אותי מהלק שההסרה שלו סיוטית עוד יותר מהלק הקודם (!) אבל בניגוד ל- Metallic 4 Life המרהיב ביופיו, על הלק הזה לטעמי אפשר לדלג למרות שברור לי שיהיו תמיד מי שיחשבו שזה כנראה הלק השווה ביותר בקולקציה.

ערכת קונאד מושלמת לחותמות: גיוון מעניין ומפתיע

לחובבות החותמות לציפורניים וגם למי שלא נראה שזה זמן נפלא לאמץ שימוש בדוגמאות כאלו ואחרות על הציפורניים ואני כבר מזמן רציתי להתהדר בציפורניים מנומרות. במקרה כזה אין מנוס משימוש בחותמות שאף פעם לא התחברתי אליהן. לפי ההמלצות הבנתי שבשימוש בחותמות אפשר לבחור בכל לק כבסיס אבל הלק לחותמת מומלץ שיהיה של קונאד (KONAD). אז בהזדמנות הראשונה שהיתה התארגנתי על ערכת חותמות (חותמת דו צדדית + שפכטל, 68 ש"ח) ודיסקית (45 ש"ח) עם דוגמה מנומרת (M57) ולק שחור (25 ש"ח), כולם מקוריים של קונאד. אחרי שהתרשמתי מהמכורות לחותמות שמדובר על משהו שהוא לא רק מדליק לטעמן אלא גם מאוד פשוט לביצוע פיניתי זמן על מנת להתנסות בכל המגניבות הזו... לק בסיס מוזהב? יש! לק קונאד מקורי שחור לחותמת? יש! דיסקית מנומרת? יש! אז איך היה?... חמושה בכל הציוד הנכון ועם כל ההתלהבות - קל זה לא היה אבל מלוכלך מאוד בהחלט כן. המממ.... כן, למרות שאני אולי מיומנת בענייני לקים אולי לא הייתי מאותגרת לגמרי אבל בעניין שימוש בחותמות ייקח לי עוד קצת זמן עד שאוכל לומר שזה ממש קל ומהיר כמו המחתימות המקצועניות ואפילו אצליח לבצע את זה בלי לעשות בלאגן ולכלוך. את תוצאות ההתנסות הראשונה שלי שמורכבת מהלק ORLY - Solid Gold ומהלק השחור של קונאד(בתמונה) אפשר לראות כאן. יצא לא רע אבל לא ממש מושלם. ללא ספק גיוון מעניין שיכול להשתלב לא רע מעל הלקים הקרמים (ירקרק, טורקיז, ורוד) של OPI ניקי מינאז'.

מאק ויוה גלאם ניקי וריקי: צילי וגילי?...

אבל ניקי מינאז' לא עוצרת באדום ובטח לא עם שת"פ אחד ותחנה נוספת שלה במסגרת המסע לכבוש את העולם הוא שת"פ עם המותג מאק (MAC) במסגרת סדרת ה- Viva Glam שלהם, כי אם ליידי גאגא אותה הזכרתי בהתחלת הפוסט יכלה להתהדר בשפתון ורוד ושפתון ניוד משלה עם מאק אז מינאז' בטוח יכולה לעשות את זה גם ועם גוון ורוד יותר דומיננטי ודרמטי (תמונות והשוואות). כן, לא ברור איך אבל השפתון הורוד צעקני של ליידי גאגא נראה חיוור ליד השפתון הוורוד פוקסיה הלוהט של מינאז'. למי שלא מכירה אז סדרת הויוה גלאם של מאק היא סדרה שההכנסות ממנה עוברות לקרן האיידס של מאק להעלאת המודעות למחלה שתורמת לארגונים למען חולי איידס/HIV ברחבי העולם. הזדמנות גם להתחדש בשפתון וגם לתרום למטרה חשובה. מדי שנה יוצאת קולקציה חדשה שנמכרת למשך שנה בלבד בשת"פ עם ידוענים שונים והשבוע הושקה קולקציית Viva Glam Nicki & Ricky החדשה הזו בארץ! כן, מינאז' תפיץ את הבשורה של מאק ברחבי הגלובוס ובאותה הזדמנות תתרום לחשיפה האישית שלה ולהעצמת הפופולריות שלה. השפתון שזכה ברשת לכינוי Pink Friday (כמו הלק הוורוד של OPI על שם האלבום שלה) הוא בגוון ורוד קר צעקני טיפקסי אטום (ממש כמו הלק) עם תת גוון צהוב שאינו זהה לשום גוון קודם של מאק (השוואה לשפתונים אחרים). מדובר על שפתון בוהק. מאוד בוהק (תמונה). זה אינו גוון למופנמות ולנחבאות אל הכלים וזה בטח לא שפתון שמניחים בטפיחות עדינות, גם אם מנסים כמו פה זה לא ממש משנה. את השפתון Nicki מניחים באהבה או לא מניחים בכלל!
באותה קולקציית ויוה גלאם יצא בפעם הראשונה גם ליפ קונדישינר (Lip Conditioner), מרכך שפתיים שזה סוג של באלם מלחלח, הנושא את חתימתו של ריקי מרטין (Ricky Martin) ששותף לקמפיין. הבאלם הזה הוא למעשה גרסה מעוצבת לבאלם מהליין הקבוע. הוא שקוף לגמרי, לחותי עם ניחוח ונילה נעים, בעל ברק טבעי ואינו דביק ומעיק. סוג של פינוק. מכיל בין היתר שמן שקדים, שמן נבט חיטה, חמאת שיאה ותמצית אבוקדו. בניגוד לליפ קונדישינרים שמגיעים לרוב בצנצנת (יש גם סטיקים וטיובות) ומאלצים אותנו לדחוף את האצבע, הוא מגיע באריזת שפופרת היגיינית ונוחה לשימוש ונשיאה. ללא ספק משהו שלא רק אנחנו נהנה להשתמש בו אלא לדעתי גם גברים סטרייטים ירגישו יחסית נוח להשתמש בבאלם היוניסקס שמעוצב בצורה אנדרוגינית ולא נשית מרתיעה, כן, למרות שהפריזנטור גאה. אבל נראה שחוץ מלבחור בו כבאלם השעה, מטרתו לרכך את השפתיים לפני שמשתמשים בשפתון העוצמתי הזה של מינאז'. שת"פ מתבקש ללא ספק, בין מאק למינאז', רק שמישהו יסביר לי איך הלטיני החתיך ריקי מרטין שכאילו נשלף מהנפטלין קשור לכל הסיפור הזה... וכן, אני יודעת שיצא לו ספר חדש על היציאה מהארון, אז?... אני בכל מקרה הייתי לגמרי מסתפקת במינאז' המופלאה בלבד.

קעקועים לשפתיים בוורוד פוקסיה וורוד מסטיק מנומר: יללה בלגאן!

השפתון של מאק ויוה גלאם מינאז' מוצלח למעשה לכל יום, אבל מי שרוצה להשתגע יותר בפורים יכולה לבחור בקעקועי השפתיים Violent Lips שמגיעים בשלל דוגמאות, טקסטורות וצבעים, אבל אם אנחנו כבר בענייני ניקי מינאז' אז בחרתי במדבקות ורודות מנצנצות ובוורודות מנומרות נועזות. אלו מדבקות שמגיעות בגודל אחיד אותן יש לגזור לפי ההוראות בהתאמה לשפתיים שלנו להסיר את שכבת הפלסטיק, להצמיד לשפתיים ולהרטיב את הנייר המוצמד להמתין ולהסיר את הנייר. לא פשוט להגיע לגזירה מושלמת אבל התוצאה אכן מדליקה בסופו של דבר ומחזיקה מספר שעות כשההסרה עם מסיר איפור. אני ממליצה לדלג על ההוראות שעל המוצר ופשוט לצפות בסרטון הזה או בשלל האחרים ביו טיוב. למרות שאני באמת פתוחה לכל חידוש, לא ממש התחברתי לקישוט הזה מגניב ככל שיהיה ולמרות שליידי גאגא, ריהאנה וקים קרדאשיאן התהדרו בו בעבר. המדבקות מגיעות במעטפה שמכילה שלוש מדבקות ומחירה 99 ש"ח, קישוט מדליק אך לא זול במיוחד שלפחות מדבקה אחת הולכת על ניסיון. אם כבר מדבקות לשפתיים אז בפורים או במסיבות עליזות במיוחד זו הזדמנות טובה. למחפשות האתגרים, לנועזות ולטרנדיות בלבד.

ריסים ודבק של ארדל: זורמים עם כל השגעונות שלנו

אם יש משהו שמאפיין את מינאז' באופן מובהק אלו הריסים המלאכותיים. בעוד שבחו"ל זה מוצר נפוץ לשימוש אישי, הרי שבארץ כל העניין בחיתולים ובינתיים מסתמן שהרוב מסתפקות במסקרה שעושה (או בפועל לא ממש עושה...) את העבודה. סביר שחלק גדול מהעניין זו המודעות והזמינות של הריסים המלאכותיים שהיתה עד לא מזמן נחלתם הבלעדית של המותגים המקצועיים. לפני כחצי שנה המותג ארדל (ARDELL) הגיע לארץ ונראה שהעבודה האמיתית שלו היא לא למכור את הריסים אלא קודם כל להעלות את המודעות לכל הנושא ולנסות לגרום לישראליות לאמץ מוצר שלא היו מורגלות בו. אני מניחה שמהסקרנות יש לא מעט שניסו אבל ללא ספק יש לנו עוד דרך ארוכה עד שנגיע לרמת הפופולריות בשימוש היומיומי בריסים מלאכותיים כמו בארה"ב למשל. אבל כשאנחנו עוסקים במינאז' קשה להתעלם מהתופעה ואם אני בוחנת את המבחר שארדל הביאו לארץ אז אין תחושה שהם "חסכו" על השוק הישראלי, הם הביאו מבחר מרשים של ריסים ודבק שקוף/שחור לפי ההעדפה, כך שכל אחת שרוצה יכולה למצוא פתרון לנקודה החלשה של הריסים שלה רם זה עיבוי, הארכה, עיגול, ממש כמו מסקרה. המטרה היא לא לקבל מראה מופרך, אלא מראה מודגש מחמיא, ממש כמו שאנחנו מצפות ממסקרה, פשוט תמיד יש את מי שלוקחות כל דבר לאקסטרים. הריסים המלאכותיים של ארדל הם משיער טבעי (40-50 ש"ח) אבל לקראת פורים אפשר למצוא גם ריסים סינתטיים (75 ש"ח) בצבעים מוטרפים ומדליקים, למשל ריסים עם יהלומים או כאלו בשחור-ורוד, ממש להרגיש ניקי מינאז' עד קצות העפעפיים. נכון, בשונה ממסקרה דרושה יותר מיומנות אך היא מיומנות שנרכשת די במהירות כי מדובר על פעולה יחסית פשוטה. עם כל הפשטות כמובן שהייתי עושה מספר ניסויים בבית עד שזה יוצא מושלם ולא מחכה לרגע האחרון לפני היציאה למסיבה בשביל לנסות לשים את הריסים בפעם הראשונה. יש מספיק סרטונים והדרכות ברשת וגם באתר המותג שמראים איך להשתמש בריסים חבל לא להיעזר בהם. בכל מקרה חשוב לציין שריסים מלאכותיים אינם לשימוש חד פעמי ובשימוש ותחזוקה נכונה הם יכולים להחזיק ללא מעט שימושים. מה שכן חשוב לשים לב שעם הריסים מגיע דבק מוקטן שמספיק לשימוש אחד בלבד. אני הייתי ממליצה לרכוש דבק נפרד בשפופרת (של ארדל עולה 44 ש"ח) לכל השימושים בריסים שבחרנו. בכל מקרה, גם אם אתן כמוני ולא משתמשות ברמה היומיומית בריסים מלאכותיים, עדיין אני חושבת שפורים ומסיבות בכלל זו הזדמנות נהדרת להשתמש בהם ואני בהחלט מתכוונת ליהנות מהם. בפורים השנה אני לגמרי מתכננת לאמץ את הלוק של ניקי מינאז' ואלך על הריסים בשחור-ורוד!

צללית Electric Eel של מאק: מי אמר קולור בלוק ולא קיבל?

ניקי מינאז' כמו עם כל דבר, ממש לא מדלגת גם על איפור עיניים צבעוני מרהיב. באימאג' ששמתי כאן למעלה אפשר לראות שהיא בחרה בצללית טורקיזית-כחולה עזה ומוכיחה לכולם איפור קולור בלוק מהו! אז להשלמת הלוק הכמעט גמור בחרתי בצללית Electric Eel של מאק שאוחזת בפיגמנט אינטנסיבי. האמת שבתוך הפאן היא נראית מעין ג'ינס כחול כזה, אבל הנחה על העפעפיים מלמדת אותנו לא להסתמך על מראה עיניים בלבד ושאין כמו ניסיון אישי. מדובר על צללית כחולה-טורקיזית עזה במיוחד, צבע קיצי מרהיב ועליז.  היא בגימור סאטין, כלומר, יש לה מעט שימר אבל הוא אינו מפריע כי בלתי נראה כמעט בפועל על העפעפיים (שילובים אופציונאלים עם הצללית). מי שרוצה להשיג תוצאה עוד יותר בוהקת יכולה להניח את הצללית על בסיס קרמי לבן. הנחת הצללית ממש כמו שמינאז' בחרה בתוספת הריסים המלאכותיים ובשילוב השפתון הורוד צעקני פשוט לא יאפשרו לאף אחד להתעלם מאיתנו. אני בטוחה שגם בשיטוטי הלילה האפלולי 'המן הרשע' יוכל לאתר אותנו עם כל הזרחניות הזו בקלות...

הבלונד מתחת לפאה ורודה: לא יבחינו בהבדל ביני לניקי...

אז אם לא היה ברור עד עכשיו אולי זה הזמן להדגיש שפורים זה החג האהוב עלי ולא רק בגלל שאני חוגגת יומולדת מדי שנה בסמוך לחג. זהו חג עליז וצבעוני שמאפשר לנו להיות לרגע כל מה שבא לנו בלי להרגיש מוזרות ובלי לחשוש מביקורתיות של אף אחד, זמן להגשים את כל הפנטזיות שלנו (טוב, לא ממש את כולן...). הכי "משנכנס אדר מרבים בשמחה"! כן, מינאז' אולי יכולה להרשות לעצמה להיות ביזארית כל השנה אבל לכל שאר בנות התמותה מוקדש בעיקר יום אחד בשנה: לנו פורים ולאחרות Halloween. האמת שהשנה הסתדרתי לגמרי עם לוק אליפות לפורים של ניקי מינאז', אבל הלוק יהיה מושלם רק עם פאה ורודה הולמת ממש כמו של הגברת מינאז'. כן, את מחלפותיי הבלונדיניות אני לגמרי הולכת להסתיר בפורים הקרוב תחת פאה ורודה מדליקה וסופר בולטת. בשילוב השפתון הורוד של מאק, הריסים הורודים של ארדל, והלק הורוד של OPI אני בטוחה שלא יבחינו בהבדל ביני לבין ניקי, במיוחד כשאת הכל אחזק עם ברונזר היסטרי בשביל לקבל לפחות שביב מגוון העור השוקולדי שלה. עכשיו רק נותר  לחכות שהגב' מינאז' בהתאם לכל סלב שמכבד את עצמו, תוציא בושם בחתימתה כך שנוכל גם לדעת איך פורים מריח...


ID

Did It On 'Em, FLY, Pink Friday, Metallic 4 Life, Save Me
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח

Satin Lipstick
Viva Glam Nicki
Pink Friday
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח
Lip Conditioner Clear (Tube)
Ricky Martin
גודל: 15 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח
Eye Shadow
Satin
Electric Eel
גודל: 1.5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

56 תגובות:

  1. כה, אבל כה מדליק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה, מדליק בהחלט :)

      מחק
  2. בחרת תחפושת מדליקה! אני נאלצת לדלג על כמעט כל המוצרים שהזכרת פה חוץ מהריסים, בהם אני משתמשת על בסיס "קבוע" לאירועים. זה גימיק נחמד ובהחלט מוסיף למראה, אבל ממש לא משהו שאני מתכוונת לאמץ ליום יום כמו שראיתי בחורות רבות מעבר לים עושות... טירוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת לגמרי תחפושת מדליקה, זה ממש יצא יפה.
      אני האמת לא משתמשת בריסים מלאכותיים בכלל, אבל פורים וכזה מן זו הזדמנות טובה להתפרע.
      גם אותי משום מה מפתיע האימוץ החם והנרחב של הריסים בחו"ל, איך יש להן סבלנות... או שאנחנו פשוט לא מפותחות פה...

      מחק
  3. פוסט מדליק ע"י בחורה מדליקה. אהבתי!

    השבמחק
  4. מתמוגגת משמות הפוסטים, כל פעם מחדש :)

    הצירוף שלה לקליפ של מדונה מגניב לכשעצמו והיא נותנת הופעה מדליקה.

    Metallic 4 Life - היורשת תתלהב עד מאוד, היא מחפשת שחור עם גליטרים גדולים, אם הוא לטעמה הוא יזכה לשכון בשידה, לא באשמתי...

    מניחה שאת מנחשת איזהו היחיד שהייתי מאמצת אילו נדרשתי?................ לא, לא הורוד, הוא בייבי מידי, צריך טיפה יותר לילך כדי שאתלהב. אמנם הוא משמח את העין. אני אהבתי את Fly - טורקיז הוא הכי כחול שאני מסוגלת (לעת עתה).

    מהמם לך לק זהב, אין ספק. אני בהלם שלא ראיתי את זה. חותמות זה לא רק הלכלוך, צריך גם סבלנות. קניתי מדבקות כדי לקצר את התהליך, טרם הספיקותי.

    השפתון נראה בעיני כמה שהיה גורם לי למרמורת, אבל גם פה תיחלץ הצאצאית ותציל את המצב. אשר לריקי מרטין זו בדיוק המחשבה שעלה לי בראש "מה הוא עושה כאן בכלל, הוא לא שייך"

    המדבקות עושות רושם כקשקוש. מעגל בריסים לא הצלחתי לקרב על ריסי הרועדים כך שאין לי ספק שדבק וריסים לא יהיה!

    הצללית נראית לי שימושית ביותר ולא רק בפורים, לדעתי יש לי דומה לה. טורקיז אני אוהבת וגיליתי גם שיפה לעיניים חומות.

    אשר לפיאה הורודה - אילו שמתי אותה עלי, לא הייתי נזקקת כלכל האמור עיל, זו כבר תחפושת בפני עצמה.

    חג פורים משמח!

    לאור השעה הסבירה ותחושת "ונהפוכו" עשיתי הגהה מוקפדת

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, תודה אפרת, השמות כבר מכניסים לאווירה, אה?...

      מה לא הייתי עושה כדי להתחלף איתה בקליפ עם מדונה! אח...

      ה- Metallic 4 Life אחד החזקים ביותר. לא הייתי ממליצה לפספס.
      מפתיעה את! דווקא הטורקיז ולא הוורוד? מה קרה?...

      איך פספסת את הזהב עם החותמת איך?? שלא תחשבי שמדבקות זה יותר קל או נוח, ממש לא. לכל אחד מהפתרונות יש את היתרונות והמחלות שלו.

      השפתון הזה רחוק מלהיות משהו שמתאים לכל אחת, מאוד צעקני.
      ומה באמת ריקי עושה שם לא ברור בכלל...

      כמו שכתבתי, למדבקות שפתיים לא התחברתי בכלל. יש לי חברה שממש התלהבה מהן. כנראה זה עניין מאוד אישי. הריסים זה אחד הדברים היותר מדליקים שיש לטעמי.

      הצללית של מאק בהחלט שימושית, היא אמנם נועזת אבל צריך לדעת איך להשתמש בה בשוטף על מנת שלא יראה מופרך.

      חחח, הפאה בהחלט הדבר הבולט ביותר, אבל ככה לבד זה סתם, לא?

      חג עליז שיהיה!

      מחק
    2. נו דנרה באמת, לק טורקיז היה נושא אחד הפוסטים הראשונים שלי.

      השנה איני מתחפשת, מסתבר שיש גם אזכרה ב 13 חודש כי אבי נפטר בשנה מעוברת.

      אני מומחית בלהתחפש כך שאחרי שמשלים מעליך פריט או שניים, את נשארת מסמר במסיבה...

      פורים הלי אבא יהיה קשה לכולנו השנה, מן בסתם אלך לסרט, ככה "לשם שינוי" ונהפוכו :)

      חג נפלא שיהיה לך, תפנקי אותנו באיזו תמונה

      מחק
    3. לא זכרתי את זה, אצלי טבוע העניין של הוורוד והסגול אצלך.
      הגיוני אכן לא להתחפש במקרה כזה אבל אלו החיים :(
      חג שמח, נראה איזה תמונות יצאו...

      מחק
  5. עכשיו תהיי חייבת להצטלם.

    ויותר קל להכין שבלונה של השפתיים ולגזור ממנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. להצטלם אני בטוח אצטלם...P:
      איך בדיוק להכין שבלונה? ולמה בעצם?...

      מחק
    2. את מכינה שבלונה של השפתיים שלך, וגוזרת לפיה. שמה אודם מצמידה כל שפה בנפרד לדף, בצורה מלאה- יש לך שבלנה של כל שפה, ככה הגזירה של הקעקועי שפתיים יותר מדוייקת.

      מחק
    3. נטע יקירה, לא כולם יצירתיים כמוך, אני בטח לא.
      סביר יותר שהשבלונה תצא עקומה וכך כל גזירות השפתיים...LOL

      מחק
  6. אוי זאת תחפושת כל כך מגניבה!
    תהני!

    אני מוצאת את הפוסטים שלך נפלאים, מרתקים ושימושיים (למרות שזה ספציפית פחות שימושי לי P: )

    אה, ורק לציין, ריסים זה זכר ולכן ריסים מלאכותיים ולא מלאכותיות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רינת, לגמרי תחפושת מגניבה!

      שמחה שאת אוהבת את הפוסטים, כיף לשמוע. הפוסט הזה לעשות שמח הרי אנחנו לא באמת משתמשות בריסים ופאות ביומיום...P:

      ברור שזה זכר וכך זה גם מופיע בפוסט לפחות בעשרה איזכורים שונים....

      מחק
  7. מישהי פה הולכת לגנוב את ההצגה בפורים.
    אהבתי ממש את הרעיון, ומתאים לכתיבה שלך ללכת על משהו כזה (מצטערת לא מכירה אישית:P)

    הקונאד נראה מעולה, במנומר יצא לך ממש מוצלח.
    השפתון בעל צבע מהמם- ראיתי סווטצ'ים בנט, אבל אני חושבת שלי פחות מחמיא.
    השפתיים זה טו מאצ' אבל סחטיין על האומץ!

    פורים שמח!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, זה הולך לצאת באמת יפה ומדליק למרות שעוד לא ברור מה אני לובשת... את מתחפשת?
      תודה! האמת שזה באמת מתאים לי כל הסיפור הזה למרות שיש פה לא מעט דברים שמתאימים לי גם בשימוש שוטף, לא רק בפורים. אני לא מחובבות המראה הטבעי זה בטוח...LOL

      הקונאד היה מאתגר, לא האמנתי בכל שאני מנסה את זה. בסה"כ יצא סביר לפעם הראשונה.
      השפתון הזה סופר נועז, באמת לא לכל אחת. אני מניחה שמי שיקנו אותו זה בעיקר אוהבות הורודים וחובבות הויוה גלאם סלבס.
      את מתכוונת למדבקות לשפתיים? טוב, אני מוכנה לנסות כל דבר לפחות פעם אחת. אבל בסופו של דבר לא התחברתי לזה, חברה שלי דווקא חשבה שזה מדליק.

      פורים שמח גם לך פיצ'ה :)

      מחק
    2. אני מתחפשת- לבובת מריונטה:P
      מקווה שזה יצא טוב... עדיין לא התעמקתי באיך אני עושה את זה.

      מחכה לדיווח אם הפחדת עם המדבקות או שאנשים פירגנו חח

      מחק
    3. איזו תחפושת מגניבה יש לך!!
      באמת מעניין איך עושים את זה... בטוחה שיש כל מיני רעיונות ברשת.

      חחח, נראה לי לא חכמה לשים בפורים כי זה לא משהו מוזר. נראה את התגובות אם אשים את מדבקות השפתיים בכל יום אחר...LOL

      מחק
  8. אין מתאימה מניקי לפוסט פורים!
    מתה על הצבעוניות שלה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי!
      היא הכי פורים כל השנה ;)

      מחק
    2. ואף מילה על הכותרת שבחרת...

      מחק
    3. LOL!
      אני האמת מחכה שמישהי תגיב ותכתוב משהו על הכותרת.
      אולי יהיו לה חוויות לשתף...;)

      מחק
  9. beauty_mark7.3.2012, 12:20

    איזה פוסט כיפי וצבעוני.
    את הלקים שיצאו לOPI בכיכובה אהבתי מאוד (את הטורקיז גם הייתי חייבת לרכוש)
    רציתי לנסות את השפתון והליפ קונדישר, חבל שהליפ קונדישר שקוף, אני מעדיפה עם גוון, אז נשארנו עם השפתון. (-:

    פורים שמייח!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, רציתי לעשות שמח פה בפורים :))
      הלקים ממש יפים, קולחקציה מדליקה לגמרי. הטורקיז מפיל!
      הלים קונדישינר הוא כמו שכתבתי הרגיל שלהם, פשוט באריזה אחרת זה הכל.
      השפתון צעקני נועז שאין דברים כאלה...!

      פורים שמח מותק !

      מחק
  10. כמה שאת מהממת!!!!!!
    איך שאני רואה פוסט חדש שלך אני ישר ניכנסת להתרשמות ראשונית ויזואלית שתמיד אבל תמיד מרהיבה וכל כך דנראית...ואתמול הפוסט שלך הביא לי את פורים ל-פנים!..שזה טוב!
    וואלה עשית לי חשק ..אני לא מתחפשת אף פעם ..לא יוצא..לא משקיעה מחשבה על זה..כאילו אני אומרת נו למה יש להתחפש ?...הרוב מוציאות את השרמוטה שבהן בפורים..מתחפשות או לזונה או למשהו שדומה לזונה או לזנותית. חח..קיצר הפוסט שלך פתח לי את המוח ..אבל כבר לא יהיה לי זמן להכין לשנה הזו אז אולי שנה הבאה..
    כמה שזה צפוי שפורים זה צבעוני כיפי וכך הפוסט צריך להראות , הוא אכן אבל ממש ממש מיוחד!!!
    דרך אגב..כבר התחפשת?..איך יצא????...בחרת תחפושת סופנית!
    אולי שנה הבאה אני אתחפש לי לאיזה רוק גלאמית :)
    איזה חמודה את עם כל הלינקים...תוכלו לראות זאת כאן ..וכאן ..ופה..ואני פותחת את כולם.
    קיצר מהמם!!!! ואינטיליגנטי ;) שיהיה לך חג פורים הכי שמח בעולם מכל הלב <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיפז!!
      "כל כך דנראית" - לייק! שמחה שהכניס לך את אווירת החג :)
      גם אני בדרך כלל לא מתחפשת ותמיד חושבת מה לעשות אבל הפעם זה כאילו הוחלט בשבילי עם כל הקולקציות שיצאו ואני מאוד מרוצה.
      לגמרי בפורים הכל עליז ואכן רציתי להכניס עליזות יתרה גם לבלוג, שיהיה שמח.
      עוד לא התחפשתי, רק ניסיתי, אתחפש כשאלך למסיבה.
      רוק סטאר תפור עליך, את כבר תוסיפי את הגלאם!
      חחח, איך תמיד את שמה לב לפרטים. אין ספק שליניקים עוזרים להמחשות של הכל.
      תודה שוב מתוקה, איזה כיף לי ושיהיה פורים לפנים. יללה בלאגן!!

      מחק
  11. פשש בהצלחה ופורים שמח!
    אני אישית מעדיפה את מיס גאגא any day

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, תחפושת כיפית.
      גאגא ומינאז' זה אותו שטאנץ פלוס מינוס לטעמי, רק מינאז חמימה יותר ושרוטה מעט פחות.

      מחק
  12. רעיון מגניב לתחפושת!
    האמת היא שאני לא כל כך מתחברת לפורים ואפילו לא זוכרת מתי התחפשתי בפעם האחרונה, מה שכן אני נהנית לראות תחפושות מושקעות של אחרים.
    גם את ניקי מינאז' אני לא ממש מחבבת, ובגדול מתחברת רק ל-"Moment 4 Life" מבין השירים שלה.
    הקולקציה שלה מגניבה לגמרי! אהבתי את הגליטרים. עם הלק הירוק לא היית תופסת אותי עוברת את פתח הבית :)
    הערכה של קונאד מסקרנת מאוד ודווקא אהבתי את התוצאה שיצאה לך וגם את השילוב. לא ניסיתי חותמות עד עכשיו כי צריך להקדיש לזה זמן ולהשקיע, אחרת עדיף לא לעשות.
    יצא לי כבר כמה פעמים להשתמש בריסים בודדים, כי רציתי ליצור איפור ערב עם עיניים מודגשות. יצא מהמם והיה שווה את ההקשעה. את הריסים השלמים עדיין לא ניסיתי. בדיוק היום ראיתי תופעה מחרידה (וזאת לא הייתה תחפושת) של אישה צעירה עם עדשות מגע צבעוניות בגוון ירוק וריסים שלמים. big no no! אני מקווה שהטרנד הזה יכנס לפרופורציות נורמליות...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עדן! גם אני חושבת :)
      באמת? במקרה שלי פורים זה החג שאני הכי אוהבת, חוץ מזה שתמיד כיף כמו שאמרת לראות תחפושות בחוץ ואת כולם עליזים. הפי הפי לשם שינוי....
      כן, זה השיר הכי מוכר שלה, אני מתה על הקצב שלו וגם על הקליפ ההורס.
      תשמעי, זו קולקציה באמת מגניבה ומיוחדת. הגליטרים יפים אבל ההסרה אחת הסיוטיות EVER! דווקא עם הירוק אהובי את לא רואה את עצמך? האמת שהוא ממש חריג מאוד, אולי בגלל זה ממש אהבתי אותו.
      תודה, לומר שאני לא מתחברת לעניין החותמות והדוגמאות זה יהיה באנדרסטייטמנט, אבל בגלל שנורא רציתי מנומר לא היתה לי ברירה... אני מניחה שלמי שמיומנת זה באמת מהיר ולא מסובך, אבל אני התבלגנתי עם זה, אם היית רואה היית נקרעת מצחוק...
      וואלה? מגניב לשמוע, יש לי ריסים בודדים אבל עוד לא ממש נכנסתי לזה. אני לא שמה ריסים בכלל אם זה לא פורים או משהו מסיבתי. לא בשבילי. יש מצב שהתופעה שראית קשורה לפורים?... ככה לפחות זה נשמע, בעעע.

      מחק
  13. הלק היחיד שאהבתי הוא FLY. באמת יפה ויוצא דופן. איכשהו אני מרגישה שניקי היא בדיוק ה"ליידי גאגא" של שנה שעברה. מעדיפה אותה ביותר נקי כפי שהופיעה בטקס פרסי MTV אחרון.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלק הטורקיזי הזה באמת ממש יפה.
      כן, כמו שכתבתי, גאגא ומינאז' זה כמעט אותו שטאנץ רק אחת לבנה ואחת שחורה. גאגא גם מוכרת יותר בארץ ממינאז'.
      התמונה שלה ששמתי פה היא גם מה- MTV אבל של הקודם, לטעמי זה הלוק הכי יפה שלה.

      מחק
  14. נו , הבחינו בהבדל בסוף ?
    אני לא מחובבות ניקי מינאז' [שתשבע שזה השם שלה!] , צבעונית אבל מדי ומצועצעת. לפורים כן , כדרך חיים ? נו ....מילא.
    מתוך הלקים יש לי 1 [את הכחול המעלף] ואני פוזלת לשחור. כל השאר לא לטעמי.
    מקווה שהיה פורים שמח .

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, למרות כמויות הברונזר הנדיבות כולם היו בטוחים שהתחפשתי לליידי גאגא... יש מצב שזה בגלל שלא ממש מכירים בארץ את מינאז', לא יודעת, כי הייתי נראית קופי שלה ועם הריסים הוורודים בכלל...LOL
      המממ, זה השם שלה כמו שליידי גאגא זה השם שלה... בכל מקרה נראה שליד גאגא מינאז' הכי מעודנת שיש. דרך חיים למי? לרוב בני התמותה כנראה שלא בשביל זה יש את פורים/האלווין.
      ה- FLY הטורקיזי הורס, באמת מפיל. השחור סופני דו משמעי, גם במראה וגם בהסרה P:
      היה פורים נפלא, (התחפשת?) מקווה שגם אצלך :)

      מחק
  15. השפתיים של ויולנט ליפס עולות כמעט חצי בחו"ל. כולל דמי משלוח. אולי 60 ש"ח במקום 100.
    חוצמזה שזה לא נוח להדביק וממש מפגר לשימוש.
    קצת מציק ששוב ושוב זה מוצרים שנשלחו אלייך. חסר לי הגיוון! פעם היית מדברת על מלא חברות אחרות.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שכתבת נכון בערך לכל המוצרים שאנחנו קונות בארץ... הכל פה יקר בהרבה, אני כותבת על עניין התמחור המון. לא לכולן יש אפשרות לקנות בחו"ל/ברשת ולכן הן צריכות להתמודד עם התמחור המקומי.
      מסכימה שהמדבקות לא נוחות ולכן כתבתי שאני ממש לא התחברתי לזה. אגב, בפורים ראיתי המון בנות שהשתמשו במדבקות אז כנראה שיש לזה בכל זאת קהל.
      לא הבנתי מה כתבת שמציק לך, אשמח להסבר. הרי לבלוגריות אין אפשרות לקנות כל דבר חדש שיוצא, נכון? ומה הכוונה חברות אחרות?... ואיך אפשר לומר שאין היגיון הרי דווקא במקרה של הבלוג שלי לכל פוסט יש קונספט, הוא לא תלוש ולכן המוצרים שיופיעו בו הם כאלו רלוונטיים שבחרתי. מדובר על פוסט פורים והגיוני שיהיו בו דברים לא קונבנציונאלים במיוחד, לא?...

      מחק
  16. אנונימי13.3.2012, 9:23

    להכי מהממת שיש!
    קרעת אותי עם הכותרת...
    מה איזה תמונה שלך מחופשת...? חייבת לראות!
    פוסט הורס... נו מה חדש?!
    אוהבת אותך מאד! (בעצם הכי!)
    כ.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails