25 במאי 2011

טבעי משודרג



יש כל מיני תפיסות מה תפקידו של האיפור בחיינו. אחת מהן גורסת שאם כבר איפור אז איפור טבעי זה הכי. הסיבות לכך מגוונות, כי טבעי זה יפה, כי זה לא מתאמץ ולא נראה חריג, כי אין מספיק אומץ להתאפר בצבעים אחרים וכו'. בנוסף, לא נדרשת מיומנות-על בשימוש באיפור בגוונים טבעיים, גם אם ההנחה לא מדויקת אף זה לא יהיה בולט כמו עם צבע אחר. אני מאלו שגורסות שהאיפור צריך לשרת אותי ולשדרג אותי ולא משנה באיזה גוונים אבחר אותו, טבעי או לא, אם הוא לא עושה את זה אז משהו בתהליך לא עובד. טבעי בהגדרה שלי הם צבעים נייטרלים שזורמים עם הגוון של העור, צבעי גוף ניודים (nudes), שיכולים לחדד את המראה אך לא מדי. במקרה שלי בחירה בלוק טבעי תהיה בעיקר כשאני ממהרת ואז אבחר במינימום המוצרים הנדרש או כשאני רוצה לבחור באיפור עיניים או שפתיים דרמטי ולכן אשאיר את שאר הפניים נקיים. בגלל הפופולריות של האיפור הטבעי בקרב כל הגילאים, יש לא מעט מוצרים כאלו בשוק, מוצלחים יותר ופחות. החכמה היא להתאים ברמה האישית את המוצרים לפני נוחות השימוש והגוון הטבעי שלנו.

אין שום מראה שיראה מוצלח בלי בסיס טוב על עור נקי ומטופח. מייק אפ (או Tinted moisturizer) הוא מוצר חובה לדעתי לכל אחת, בהתאם לרמת הכיסוי שהיא צריכה ולגימור שהיא מעדיפה. אין מצב שאתאפר ללא בסיס הולם שיאחד את גוון עור הפנים שלי וישווה להם מראה חיוני בלי להיראות מסכתי וכבד כמו שלטעמי עושים המייק אפים המאוד פופולריים Double Wear של אסתי לאודר ו- Colorstay של רבלון. כבר כתבתי לא מעט פעמים על הקושי במציאת מייק אפ מתאים כי יש כל כך הרבה פרמטרים שצריך להתאים: גוון, כיסוי, גימור, עמידות ועוד. כמעט כל מייק אפ חדש שיוצא לשוק אני ממהרת לבדוק את התכונות שלו ואם על פניו נראה לי שיש מצב שיתאים לי מיד יירכש. כשיצא ה- Everlasting של קלרינס ואחרי שקראתי לא מעט ביקורות עליו, החלטתי שאני חייבת לנסות אותו, החלטה שהתבררה כלא פשוטה בכלל. אחרי שהתגברתי על העובדה שלהשיג דוגמית שלו בסופר פארם (היחידים שמשווקים את המותג קלרינס) זה כמו יציאה למשימה בלתי אפשרית (מקרה שזכה לפירוט מלא בפוסט הדוגמיות...), הבנתי שרק ששה גוונים הגיעו לארץ ואף אחד מהם לא מתאים לי (!). הם היו ליד, לא בדיוק, או כהה/בהיר מדי או צהוב מדי. כבר כתבתי לא מעט על הבחירה התמוהה לדעתי של יבואנים בגווני המייק אפ שישווקו בארץ ולא אפרט על זה שוב, העניין הוא שכמובן לא הופתעתי, אז מה חדש באמת?... בצר לי נידבתי חברה נהדרת חובבת איפור (כלומר, מכורת איפור במקרה הקל ושרוטת איפור במקרה הקשה) שבדיוק טסה ללונדון, שתרכוש עבורי את גוון מס' 111 בשם Toffee שקיים במגוון האירופאי ולא קיים כאן. הוא אינו צהוב כמו ה- 110/112 הצהובים שיש בארץ אלא גוון נהדר שחי באופן מאוד הרמוני עם גוון העור שלי.

Everlasting: מייק אפ מוצלח למרות השם המדי יומרני

ל- Everlasting גימור מאט טבעי ולא קמחי מוצלח שגורם לי לתהות כיצד המותג מבטיח מראה זוהר עם גימור מאט שכזה?... בשביל לגרום לקצת זוהר ומראה חיוני, אני מורחת לעיתים לפני השימוש במייק אפ את הפריימר That Gal של בנפיט להארה של העור. למייק אפ פורמולה נהדרת ולא יבשה שלא מדגישה נקבוביות או פגמים בעור כמו שהרבה מייק אפים בגימור מאט עושים. הוא בעל כיסוי בינוני שניתן לבנות למלא שמסתיר לי בצורה מאוד מוצלחת את הפיגמנטציה. המותג מתהדר בעמידות של 15 שעות למייק אפ ומכאן גם השם היומרני משהו. בתור אחת שיחסית הכל מאוד עמיד עליה אני יכולה לומר ש- 15 זה בטוח לא. אחרי 10 שעות אפשר להבחין שהכיסוי התחיל מעט לרדת והגוון דהה מעט. לכן כדאי להניח פודרה, ולטעמי בגלל גימור המאט עדיף פודרה שקופה ולא כבדה, מעליו שאולי תעזור לעמידות. המייק אפ בעל SPF 15 שכמו בכל המייק אפים נראה לי מיותר כי עדיף להשתמש במוצר נפרד עם SPF גבוה יותר, במיוחד בארץ. למייק אפ הזה יש גם ריח מדהים, ולמרות שאני לא אוהבת מוצרים מבושמים, יש מספר מוצרים שמפילים אותי בגלל הריח שלהם כמו המייק אפ הזה וכמו למשל המסקרה האגדית ומס' 1 שלי ה- Volume Effet Faux Cils של YSL . דווקא במקרה של המייק אפ לא היה אכפת לי לוותר על הריח כי למייקאפים מבושמים יש נטייה לשנות את הריח עם הזמן וזה לא מתקבל טוב, כלומר, חשוב להשתמש בו באופן שוטף ולא להחזיק אותו במגרה לאורך זמן. אפשר לציין לחיוב גם את העיצוב היפה שלו עם בקבוק זכוכית כבד ומרשים עם מכסה מוזהב שמשדר איכות ויוקרה. אין ספק שקלרינס שידרגו כאן את העיצוב הלא ממש מפתה של המייק אפים הקודמים שלהם.

מברשת מאק מס' 130: לבנות כיסוי מלא בלי שיראה עמוס

הפורמולה של ה- Everlasting מאוד נוחה למריחה אחידה על העור, גם באצבעות או במברשת Flat Top כמו ה- F80 של סיגמה (ה- ss197). מי שמחפשת כיסוי עוד יותר גבוה בלי שיראה עמוס וקמחי כדאי לה שתשתמש במברשת מס' 130 של מאק שהיא מברשת דואו פייבר (Duo Fibre) קטנה מאוד שמעולה להנחה של מייק אפ לכיסוי טבעי אבל מלא יותר. יש לקחת בחשבון שבגלל הגודל (הקוטן...) שלה הנחת המייק אפ תיקח קצת יותר זמן מלהניח עם מברשת רגילה. מברשת נהדרת שמתאימה גם לשימוש בעיקר עם מוצרים קרמים כמו עם סמקים, הארות וכו'.

לסיכום, מדובר על מייק אפ מוצלח מאוד שאני ממליצה עליו בחום למי שמחפשת כיסוי מוצלח ומראה טבעי ומחמיא לעור הפנים. אגב, הוא מזכיר לי משום מה במריחה את המייק אפ Teint Miracle של לנקום שהוא מייק אפ מוצלח בפני עצמו. רק של- Teint Miracle יש בעיית גוונים עוד יותר לא פשוטה מל- Everlasting, הוא מבליט נקבוביות למי שיש לה, אינו מתאים לעור שמן והכיסוי נמוך יותר. בעצם, הם בכלל לא דומים...

הצללית In The Flesh: מוצלחת וסוגרת פינה!

אז במראה הטבעי המהיר אחרי שתקתקנו מייק אפ חשוב למרוח צללית על כל העפעף לאיחוד הגוון שלא יראה 'מוזנח' אחרי הטיפול המוקפד שעור הפנים קיבל. הפתרון הקבוע שלי כבר שנים זה מריחת צללית קרם איכותית בגוון טבעי על כל העפעף מהריסים ועד הגבות. הבחירה בצללית קרם היא לא מקרית. היא מהירה להנחה, עמידה ולא דורשת פריימר עיניים לפני כן כמו צלליות אבקה. לרוב הבחירה היא ב- Painterly של מאק שהיא צללית בגוון ניוד טבעי, עמידה ולא נכנסת לחריצים, מאחדת את גוון עור העפעף בצורה טבעית ומוצלחת. אבל אם אנחנו רוצים קצת לחדד/לשדרג את המראה הטבעי שלנו, למה לא להשתמש בצללית עם קצת ברק או שימר שייתן איזה טוויסט למראה הכולל? לאחרונה יצאה חברת OFRA עם סדרה של שש צלליות קרם בשם ICE. הצללית Goddess הטורקיזית היא לטעמי היפה והמיוחדת מכולן אבל הצללית In The Flesh (שם מדויק שמסגיר את הגוון) היא לטעמי הפרקטית מכולן שכן היא טבעית ולא מגבילה. יכולה להיות בשימוש כצללית בפני עצמה או כבסיס לצלליות טבעיות/צבעוניות נוספות. כך שלאחרונה מצאתי את עצמי בוחרת בה כצללית 'שסוגרת לי את הפינה' של המראה הטבעי המהיר במריחה על כל שטח העפעף. היא צללית עמידה מאוד שלא מצריכה שימוש בפריימר עיניים. בעלת פורמולת קרם-מוס בגוון טבעי נייטרלי, לא כתום, צהוב או ורוד מדי וגימור מאט שימרי עדין ולא מנצנץ או בולט מדי. טבעי משודרג. בנוסף, האריזה שלה אולי לא הכי מעוצבת, אבל היא מאוד פרקטית לנשיאה והיגיינית לשימוש כי מגיעה בשפופרת. החיסרון הבולט של הצללית הזו זה המחיר. לא ברור לי התמחור היקר של המוצר הזה. הוא אמנם מגיע בכמות גדולה יותר יחסית לצלליות הקרם הפופולריות של מאק, אבל גם מתומחר הרבה יותר (שתי חברות איפור מקצועיות), זאת בנוסף לעובדה שזה גם לא מוצר שזמין בפארמים ולא משתתף במבצעים שם. חבל שמוצר מוצלח כזה יהיה בגלל התמחור נגיש רק לעוסקות המקצועיות בתחום האיפור שמקבלות הנחה קבועה כמקובל במותגי איפור מקצועיים.

גלוס VIVA GLAM GAGA 2: אמנם ניוד אבל עם אופי

אחרי המייק אפ והצללית נשאר בעצם לטפל בשפתיים. הפתרון המיידי והנוח זה כמובן באלם שקוף או גלוס שקוף. אבל זה פתרון פשוט וקל מדי שלא יעזור בשדרוג המראה. אני בוחרת בדרך כלל שפתון בגוון ניוד (nude) ויש לי לא מעט כאלה מוצלחים יותר ופחות, אין ספק שלשפתון בגוון כזה צריך לעיתים להתרגל כי אפקט "מחיקת השפתיים" שלו עשוי ליצור תחושה שהוא מחוויר את הלוק הכללי. לאחרונה יצאו מאק בגוון ניוד חדש במסגרת סדרת ה- VIVA GLAM שלהם (סדרה שההכנסות ממנה עוברות לקרן האיידס של מאק להעלאת המודעות למחלה שתורמת לארגונים למען חולי איידס/HIV ברחבי העולם). מדובר על שפתון וגלוס בגוון ניוד שיוצאים בשיתוף פעולה שני של מאק VIVA GLAM עם ליידי גאגא ולכן נקראים VIVA GLAM GAGA 2. גם השפתון וגם הגלוס מוצלחים לטעמי, אבל בחרתי להמליץ דווקא על הגלוס. השילוב של גוון ניוד עמוק ולא חיוור עם גלוס מבריק ועשיר, הופכים את המוצר הזה למוצלח ומחמיא ביותר, לא 'עוד' גלוס ניודי טבעי, זה גלוס עם אופי. פורמולה עבה שתורמת לעמידות אבל גם קצת לתחושת הדביקות ומחייבת להקפיד על הנחה נכונה למריחה אחידה. הוא נראה בתוך המיכל כגוון ניוד עם מעט שימר, בפועל על השפתיים הוא קרמי לגמרי. מהרגע שנרכש הוא לא יוצא מתיק האיפור שלי, עם מראה טבעי או בלעדיו. אין ספק שאם רוצים מראה טבעי משודרג, זה המוצר הנכון לבחור בו וכדאי להזדרז כי הוא מוצע למכירה לתקופה של שנה בלבד בדומה לשאר קולקציות VIVA GLAM. בקיצור, אולי זה גלוס טבעי אבל לגמרי סקסי!

בעיקרון שלושת המוצרים: מייק אפ, צללית ושפתון מוצלחים, ולא משנה באיזה נבחר, הם כאלו שמתבקשים בלוק הטבעי, בטח זה המשודרג. כמובן שמסקרה שחורה או חומה (לפי ההעדפה) זה מאסט לפיניש ומי שהמצב מחייבת אותה שלא תדלג גם על סידור הגבות. אני כמובן לא מוותרת גם על ברונזר ומי שרוצה יכולה תמיד להוסיף מעט סומק בשביל לא להרגיש חיוורת. יתרון גדול במראה הזה, שהוא מאוד מהיר לביצוע ותמיד כשיש זמן במהלך היום, אפשר להוסיף ולשדרג עם עוד מוצרים ולגוון בצבעים לפי החשק. בסיס טוב לכל איפור.

 
ID

CLARINS
Everlasting Foundation
111 Toffee
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 248 ש"ח

OFRA
ICE Eyeshadow
In The Flesh
גודל: 9 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 126 ש"ח

MAC
LIPGLASS
VIVA GLAM GAGA 2
גודל: 4.8 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את הצללית קיבלתי מהחברה להתנסות


Print Page

80 תגובות:

  1. היי חמודית,מה שלומך?
    הצללית של עופרה נראית מעניינת אין סווטש שלה?
    יש לי את האברלסטינג ולדעתי ליום יום הוא כבד מידי,אומנם הוא מכסה יותר מהדאבל וור לייט אבל לעבודה אני לא שמה אותו רק לאירועים או לאיפור בערב.
    עשית לי חשק לגלוס :)

    השבמחק
  2. יקירתי, אחשוב איך לארגן סווטצ' ממחיש כזה של הצללית.
    ממש לא כבד לטעמי אבל זה עניין של תחושה.
    מה תגידי על אלו שמשתמשות בדאבל וור או קולורסטיי ביומיום? זה חונק!
    חוץ מזה, מי שצריכה כמוני כיסוי כמו לפיגמנטציה חייבת מייק אפ, הדאבל וור לייט לא עושה כמעט כלום עלי ;-)
    הגלוס הורס אבל חובה לנסות קודם במאק כי נראה ממש שונה על כל אחת ואת יותר לבנה ממני.

    השבמחק
  3. ניסיתי לאהוב את המייקאפ הזה. באמת שכן אבל הוא היה כל כך לא עמיד עלי שויתרתי (לאחר שחיפשתי דוגמית מלא זמן)
    גם לי יש לניסוי את אותה צללית. גם לסווטצ' דאגתי. עדיין לא יצא לי לנסות אותה. היא עמידה עלייך בלי פריימר?
    על גלוסים של מאק את יודעת כבר מה אני חושבת...

    אך הטרנד של ניוד הוא בהחלט חביב ותמיד יהיה IN כי מה יותר טוב מאשר להיראות כגרסה היותר מוצלחת של עצמך?

    השבמחק
  4. עמידות זה הכי אישי, הוא לגמרי לא עמיד כמו שהם מבטיחים אבל בסה"כ עמידות שטובה לי.
    על דוגמיות אין בכלל מה לדבר, סרט, אפשר לחשוב שביקשת מיליון דולר...
    טוב שיש אצלך סווטצ' של הצללית, זה יענה על הבקשה של לימור.
    הצללית מאוד עמידה עלי גם בלי פריימר, אבל את יודעת, כמו שבמייק אפ העמידות שלנו שונה, אולי גם בצללית.
    את צודקת, הניודים זה לגמרי פתרון מוצלח, כי כיף לשדרג את המראה בלי שזה יראה עשוי מדי.

    השבמחק
  5. מוזר גם שבאתר צ'יקה שמוכר מוצרי עופרה אין את הגוון הזה של הצללית...
    לא ניסיתי את הקולורסטיי או הדאבל וור :)
    מחכה לסווטש....

    השבמחק
  6. לימור - מעניין למה אין את הגוון באמת. אנסה לבדוק.
    אגב, מרינה כתבה כאן שהיא מארגנת סווטצ' אז אני בטוחה שזה יעזור.

    השבמחק
  7. תודה למרינקה....:) וגם לך...

    השבמחק
  8. אנונימי25.5.2011, 20:29

    בדיוק היה באת על מישהי שתאפרה בלי להתאפר לשטיח האדום.
    כמו גוון הפודרה, גם הניוד באיפור יהיה הקו המוביל לקיץ הקרוב.
    דווקא כן עם הברקות כביכול מהזעה קלה- כזאת שמפזרת בנעימות את ריח הדיאו והבושם או קרם הגוף, לא מעבר לזה.
    וזה בדיוק מה שאני מתכוונת "ללבוש" על פניי בקייץ הנוכחי, פחות מייק אפ יותר פודרה קצת עיפרון ומסקרה בחום ודגש קל בשפתיים.

    השבמחק
  9. נטע - אני חושבת שהניוד זה לא טרנד, זה משהו די קבוע שאפשר לבחור בו.
    כשהברקות עשויות טוב ולא מדי אז זה נראה נהדר.
    מבינה שאת מאורגנת לקיץ, גם אני עוברת למסקרה בחום בקיץ,
    אבל השפתיים אצלי צבעוניות, לא רק עם "דגש קל" ;-)

    השבמחק
  10. אכן הצלליות של עפרה נהדרות.
    הגוון המוזכר מופיע באתר צ'יקה תחת השם מילניום גולד.

    השבמחק
  11. צ'יקה - תודה על ההבהרה,
    בגלל שהשם שונה לימור לא מצאה אותו.
    אבל למה בעצם לשנות את השם?...

    השבמחק
  12. כרגיל..הרחבת לי את רשימת הקניות..הצלליות של עופרה והגלוס של מאק..תענוג איתך:)

    השבמחק
  13. shul - בחירות מוצלחות ושימושיות ביותר.
    אין לי ספק שתהני מהן!
    מאחלת לך שהרשימה תתכווץ מתישהו ;-)
    ותודה יקירה.

    השבמחק
  14. באמת למה לשנות את השם?מילניום גולד זה לא גוון מוזהב?אני חיפשתי גוון ניודי כזה נטרלי שבאמת אולי יחליף את הפיינטרלי

    השבמחק
  15. לימור - שאלה טובה, גם אני שאלתי, נחכה לתשובה של צ'יקה...
    הצללית הזו היא כאילו מוזהבת בגלל השימר אבל בגוון לא זהובה אלא נייטרלית.
    יש בקולקציה צללית מוזהבת-זהב אחרת בשם Goldilocks.
    לכן כתבתי שהנייטרלית הזו הפרקטית מכולן.

    השבמחק
  16. אוהבת את המייקאפ הזה של קלרינס. כשאני ממהרת, מורחת אותו עם האצבעות לכיסוי קליל מבחינת השכבה, אבל שעדיין יש בו כיסוי לפיגמנטציה.

    וד לא חזרתי להשתמש בו בקיץ הזה, כי אני עוד לא בגוון של הקיץ הקודם... ממש חוסר רצינות מצידי :)

    מסכימה עם המסקנה הסופית שלך שהוא לא ממש דומה לטיינט מירקל של לנקום :) הלנקום לדעתי קל יותר, כיסוי פחות טוב, והגימור שלו לא מאט. ואכן יש בו בעיית גוונים רצינית. במקרה שלי כל מה שהיה קרוב אללי במספרים החד ספרתיים היה ורוד או צהוב. אין נייטרלי. היחיד שהצלחתי להתאים הוא ה-45.

    כתבת לגבי פידור - את משתמשת בפודרה של גרלן על בסיס קבוע או שיש לך עוד פודרות מומלצות? אני במשבר פודרות מאז התחיל הקיץ. הן מקמחות אותי ונותנות לי מראה כבד.

    השבמחק
  17. כלבה
    גם בלי העלבות הייתי מגיבה
    פוסט מעולה

    מתגעגעת

    השבמחק
  18. קורין - זה גם מה שאני אוהבת במייק אפ, שאפשר לבנות את הכיסוי כמו שרוצים ואיך שמתאים.

    סומכת עליך שתחזרי למראה השזוף מהר :-)
    אני כרגיל עם גוונים קצת יותר כהים מעצמי, בואי נאמר שה- 109 היה יותר מדויק, אבל זה היה מחזיר אותי ללובן שמטריף אותי...

    שמחה שאת מבינה אותי עם הלנקום. את הטינט מירקל מאוד רציתי לאמץ, אבל פשוט אין גוון בשבילי. ה- 30 כל כך כהה וכתום עלי שפשוט התייאשתי.

    אני משתמשת בפודרת המטאוריטים של גרלן כבר שנים במקביל לפודרה שקופה כמו זו של עפרה שיש קישור אליה כאן (לפוסט הערפדים) או בפרפ אנד פריים של מאק שהיא שקופה נהדרת, אבל מעצבן אותי שהיא בתפזורת ואז היא לא מתאימה לנשיאה.
    מבינה את הסרט שלך, גם אני לא מסוגלת להשתמש בפודרות כבדות ומקמחות, לכן תמיד בוחרת באלו. תנסי את המאק בלוט הדחוסה שהיא הכי קרובה לשקופה בתפזורת שלהם.

    השבמחק
  19. מיכלש - לא יפה ככה...
    למה העלבות למה?
    אלו היו מחמאות, יש לי עוד הרבה לאן לשאוף בשביל להגיע אליך :)
    חוץ מזה אם מיסטר X כיכב פה אין סיבה שאת לא ;-))

    נשיקות וגעגועים יקירתי.

    השבמחק
  20. כנראה שאלך על המטאוריטים החודש. אני זרוצה אותה כבר הרבה זמן, ואנסה את זו של מאק - הפרפ אנד פריים. בבית לא אכפת לי שזה בתפזורת.

    תודה על ההמלצות!

    השבמחק
  21. קורין - פודרת המטאוריטים החדשה הורסת!
    תנסי בגוון 3 או 2.
    את צודקת, בבית באמת לא ממש משנה שהפודרה בתפזורת.
    העניין הוא שבקיץ אם רוצים לחדש במהלך היום, זו לא בדיוק הפודרה שאת רוצה לקחת איתך בתיק ;-)

    השבמחק
  22. נכון... אנסה גם את הבלוט...
    זה פשוט מבאס שאי אפשר ממש לנסות פודרות. רכשתי בחודש שעבר את המינרלית של מאק, והיא גם לא טובה לי...
    אבדוק את הגוונים שהמלצת :)

    השבמחק
  23. קורין - את מומחית, אין לי ספק שבסוף תתבייתי על פודרה מנצחת, רק אל תשכחי בסוף להמליץ לנו עליה :-)

    השבמחק
  24. שכחתי לדווח שקיבלתי את הפודרת מטאוריטים יש לה ריח כזה נעים אבל עדיין לא הבנתי מה היא עושה לפנים יש לי את הטיינט רוז נראה לי..
    בכל מקרה היא מקשטת את המגירה :)

    השבמחק
  25. לימור - קודם כל תתחדשי!
    הפודרה הזו היא קלה יחסית שמטרתה לעזור לאיחוד גוון עור הפנים ולתת לו מראה חי עם גימור סאטיני/קטיפתי כזה. מאירה ומשדרגת את הגימור של המייק אפ.
    יש לך את גוון מס' 1 שהוא הכי בהיר לגימור חי יותר. גוון 3 למשל שכתבתי עליו בפוסט מחמם מעט את העור, נותן לו גוון שזוף/מוזהב קליל וחיוני.
    בכל מקרה, אם את משתמשת בפודרה ללא מייק אפ היא לא ממש תעשה משהו.

    השבמחק
  26. אולי מומחית בלנסות... :)
    לימורי - תתחדשי!

    השבמחק
  27. אכן קשה למצוא מייק אפ טוב ועוד יותר קשה למצוא את הגוון הנכון. בתמימות חשבתי שאני יכולה להחור מייק אפ בחנות אם אשווה את הגוון שלו למייק אפ שכבר יש לי אבל הניסיון הזה כל כך נכשל כי יש המון תתי גוונים בכל חברה. אני שונאת לבחור מייק אפ חדש :) השאלה היא אם לא נותנים דוגמית וההשוואה למייק אפ אחר נכשלת - מה עושים? הרי אין מצב שאני אוריד את המייק אפ ואשים הכל מחדש בחנות.
    את CLARINS אני כנראה לא הולכת לנסות בזמן הקרוב מהסיבות שאת ומרינה ציינתן.

    יש לי גם צללית בג' טיפה מוזהבת למצבים שאני רוצה להיראות טבעית "ולא מאופרת" - צללית קרם של קליניק. היא ממש עמידה עליי. כמובן שאי אפשר לוותר על מסקרה.

    את הגלוס של 2 VIVA GLAM אני מנסה לאהוב כמו שאני אוהבת אות הראשון ובינתיים לא הולך לי. מצד אחד גלוס ניודי מהסוג הזה זה הכי יפה, מצד שני אני חושבת שהוא יחמיא למישהי עם עור כהה יותר משלי.

    השבמחק
  28. לתיאור הצבע הוסף השם המקורי שמופיע על הצללית משום שהשם לא תמיד מתאר את הצבע של הצללית.

    נקווה שעכשיו הדברים יותר ברורים.

    השבמחק
  29. עדן - לגמרי סיפור למצוא גוון מתאים וזה רק פרמטר אחד שצריך להתאים...
    חייבים להשיג דוגמית למייק אפ, פשוט אסור לקנות לפי מה ששמים בחנות, זה אף פעם לא נראה אותו הדבר כמו לנסות בבית עם המוצרים שלך ולבחון עמידות לאורך כל היום. חבל רק שלהשיג דוגמית בארץ זה סרט...

    צללית הקרם שלך פתרון נהדר, כמו הפתרון שלי בדיוק.
    ומי שלא שמה מסקרה יכולה כבר לא לשים כלום...LOL

    יש עוד מספיק ניודים מוצלחים פשוט צריך למצוא את זה שלא מחוויר. אהבתי בעיקר את זה שהוא גלוס שזה שדרוג מהותי לניוד בשפתונים.
    את הויה גלאם גאגא הראשון ממש לא אהבתי, זה היה ורוד עם תת גוון כחול מאוד בולט. לא החמיא לי בכלל.

    השבמחק
  30. למצוא מייקאפ מתאים זה חשוב. האמת שיש לי התנסות חיובית עם העניין הזה. רציתי לראות את המייקאפים של קרליין, כי שמעתי עליהם רק דברים טובים. ביקשתי מהדיילת דוגמית והיא אמרה שהיא תיתן לי למרות שאסור לה לתת דוגמיות מייקאפ :)

    לגבי איפור טבעי - לאחרונה אני רוב הזמן עם איפור טבעי. מתה על זה :) נראה קליל וקייצי :)

    השבמחק
  31. Irena - זה בכאילו התנסות חיובית ;-)
    מה הקטע עם "למרות שאסור לתת"?....
    היא לא עושה לך טובה.
    את עושה לה טובה שאת בכלל שוקלת לקנות מוצר שלה!...

    איפור טבעי בהחלט בא ממש טוב בהרבה מקרים,
    נראה קליל למרות שלא תמיד הוא באמת כזה ;-)

    השבמחק
  32. זה בכאילו התנסות חיובית, כי היא נתנה למרות שאסור לה, אבל זה מוזר לי שאסור להם לתת דוגמיות מייקאפ...

    בהחלט לא תמיד האיפור הוא קליל :)

    השבמחק
  33. את צודקת. לא ברור למה אסור.
    השאלה אם זו מדיניות של החברה או עניין של "רצון טוב" (או חוסר שלו..) של הדיילות.
    כך או כך זה חבל.
    אני בכל אופן לא אקנה מייק אפ בלי לנסות קודם.
    זה מוצר יקר מדי בשביל להמר עליו.

    השבמחק
  34. את צודקת, האיפור צריך לשרת אותנו!
    אצלי, הגוונים יהיו רכים ורגועים בעיקר כשאני עייפה, חולה, אין לי מצב רוח, ממש ממש ממהרת..
    כל שאר ההזדמנויות אשתדל שתהיה לפחות זריקת צבע אחת או שתיים..
    יום אחד סתם שמתי צללית תכלת בהירה מאוד של מאק (אולי קוראים לה קריסטל?) את לא מאמינה כמה זה הוסיף. נתן פשוט אור לעיניים.
    לאחרונה היתה לי תקופה רעה אז לא איפרתי את העיניים כמעט בכלל (מלבד מסקרה וכזה) עכשיו כשאני חוזרת לעצמי (בערך, עכשיו אני חולה לשם שינוי..) הגוונים המעניינים חוזרים אלי.

    אני, באופן מאוד אירוני, מעדיפה או את המראה הכי מאט והכי מכסה ועמיד יש (קולורסטיי) או המראה הכי עדין שאפשר שכמעט ולא רואים, שקצת מאחד את העור וזהו. כשהרעיון הוא, לשים כמה שפחות ולצאת מהבית. .
    לצערי, אין לי סבלנות לעשות חיפושי יתר למוצר שכזה. ולכן מה שמצאתי ככל הנראה ישאר גם אם הוא לא מושלם, גם אם הוא מראה שהעור שלי לא מושלם. למי שיש בעיה, אני בת 30 (כמעט) וכן היו לי מלא חצ'קונים וכן העור שלי כבר לא מה שהיה, וכן יש לי נקבוביות, next!

    מודה שאיפשהו along the way שקלתי את הקלרינס אבל כ"כ עייף אותי רק לחשוב על למצוא גוון מתאים שויתרתי.. עברתי את זה כבר עם הדאבל וור, הדאבל וור לייט, הקולורסטיי וגם ההוא של מאק, החבר שלהם, שברח לי השם שלו. מה גם שאני מתבהרת עם השנים וללא שום "תוסף" מיוחד (קרם הגנה לא נחשב בעיני כי הוא לא מבהיר אחרי הכל ;)) אז אחרי שימוש בכמה וכמה בקבוקים של סאנד בז' של קולורסטיי הנה אני פתאום באף..

    הבעיה שלי עם המברשות הדו-סיביות דוגמת ה 187 שסיוט סיוט סיוט לנקות אותן ממייקאפ עמיד. את ה ה 187 שלי הרסתי (!) בניסיון הקודם לנקות אותה. מאותו רגע החלטתי (כמעט בדמעות) שלא נכנסות אלי מברשות כאלה הביתה! (ה 188 לא נחשבת מתמודדת עם חומר שונה לגמרי אחרי הכל) ומייקאפ מניחים או עם הידיים או עם מברשת פלט טופ.

    ראיתי את הצללית "בלייב" בפוסט של מרינה, אכן נראית צללית מאוד שימושית! וגם אצל מרינה כתבתי שהיא מזכירה לי את הצללית המוזהבת של מאדינה.
    הבעיה שלי עם הצלליות האלה, ואגב, אחרי בדיקה גם עם ה F Y Eye שבלי צללית מעל, יש הצטברות (גם אם קטנה ועדינה) בשקע העין. ולכן מעל אני תמיד צריכה לשים איזשהו מוצר אבקתי גם אם בקטנה..

    לגבי עניין התמחור. שאלה טובה. לאחרונה גיליתי שעפרה אמנם נשמע ישראלי אבל הוא לא, ואז נשאלת השאלה אם זה לא עניין של תמחור בארץ שתמיד גבוה משמעותית בהשוואה לחו"ל.. ואם מניחים שמי שקונה מוצרים של עפרה בארץ גם ככה מקצועית ומשלמת 30-40% פחות אולי אז זה יוצא משתלם..
    אגב, מעניין שלא נתקלתי באף אחת שמזמינה מחו"ל מוצרים של עפרה.. וגם לא שמעתי על איביי..

    לאחרונה הפתרון שלי למראה קצת טבעי אבל לא לגמרי הוא הסירופ.
    ניסיתי בערך את כל הניודים של מאק מאז שהתחלנו לדבר על זה, והם נראים עלי כ"כ לא טבעיים, וכ"כ חייזריים שאני נאלצת לוותר...
    אותי זה די משעשע, בגלל שבעוד שמורנג' לא נראה עלי מחזיר אור ניאוני, הניודים האלה כן נראים עלי איכשהו מאוד בולטים ומודגשים. בצורה מאוד מכוערת אם מותר לי לציין חחח
    כנראה משהו בגוון השפתיים שלי מצליח לבלוע ניאוניות בגוונים "חיים" ולהוציא אותה בגוונים "חיוורים".
    אני חושבת שגם המורנג' וגם הוגאס וולט מאוד מאוד יפים ומחמיאים לי, ובנוגע לשני, שאני מסתובבת איתו לא מעט, חוץ ממישהו מסוים (בן 71 אם זה משנה) קיבלתי עליו רק והמון מחמאות.
    לגבי הניודים, עם כל חברה שניסיתי אותם המבט אמנם היה שונה אבל אמר אותו הדבר - לא לא ולא!

    אני לא מכירה מקרוב את הגלוס הזה של ויוה גלאם אבל הפתעת אותי, למה המוצרים מחזיקים רק שנה? או שאת מתייחסת רק לגלוסים ולא לאודמים?

    ברגע זה הולכת לזרוק עלי מה שזה לא יהיה מהארון שלי, ולצאת כמו שאני, לא מסורקת בלי איפור ועם אף אדום ישר לבית המרקחת הקרוב למקום מגורי.
    יש גם ימים כאלה! התירוץ שלי הפעם - נגמר לי בבית כל מוצרי החולים שבינהם והכי חשוב - קלינקס לושן! והשני בדחיפות שלו - אוטריווין / אלרין!

    השבמחק
  35. מיטלי - לגמרי האיפור צריך לשרת אותנו, יש כאלו ששוכחות את זה ונסחפות אחרי כל טרנד חולף.
    צללית תכלת יכולה לעשות פלאים לעיניים אם מניחים אותה טוב! אני זוכרת שלפני עשר שנים בערך זה היה הגוון הכי חם וכולן הסתובבו עם חולצות תכלת מכופתרות וצללית תכלת בעיניים....
    אין ספק שבחירה של גוונים היא לפי מצב רוח, סטייט אוף מיינד.

    בהחלט זה מצב קיצוני, לשים כיסוי כבד או כמעט או לשים כלום. אין באמצע.
    ואין חוכמות, אם רוצים מראה משופר של העור אין מנוס מלהתחיל חיפושים אינטנסיבים אחרי המייק אפ המושלם. כרגיל יותר נוח להתמיד במה שיש. גם הקריזה שם תבוא לך יום אחד בטח, כי אם אנחנו יכולות להיראות יותר טוב אז למה לא בעצם?

    הקטע הזה של למצוא גוון מתאים במייק אפ מתיש גם אותי, כאילו אני מרגישה שבמהלך הניסיונות העור שלי כבר מתחיל להשתבש...
    הגיוני שיש שינוי בגוון העור במשך הזמן, לכאן או לכאן. לפחות אצלך זה לכיוון הבהיר כמו שאת אוהבת :-)

    איך הצלחת להרוס את מברשת 187?? זה באמת לא פשוט לנקות מברשות כאלו אבל לנקות מברשת פלאט טופ צפופה עוד יותר קשה!

    בנוגע לצללית, אני לא מכירה את זו של מאדינה מילנו, אבל אני ממש לא יכולה להגדיר את הצללית הזו של עפרה מוזהבת, היא לא נוטה בכלל לצהוב אלא יש לה גוון בז'י נייטרלי לגמרי. שהשימר לא יבלבל אותך. בנוסף, יצאה במסגרת הסדרה הזו צללית מוזהבת בשם Goldilocks.
    אם יש לך הצטברות חומר בשקע העין אולי העפעף שלך שומני במיוחד ויכול להיות שזה קורה במוצר אחד ולא באחר. במקום לשים צללית מעל את יכולה גם לשים פריימר רציני מתחת (לא FYeye שגם ככה את צריכה למצוא לו מחליף בקרוב).

    בנוגע לעפרה את יכולה תמיד להסתכל במחירים באתר האמריקאי שלהם: ofracosmetics.com אבל המבחר לא בדיוק אותו הדבר. אנחנו רגילות כבר שיש פער מחו"ל במחירים ותמיד עדיף לרכוש כקוסמטיקאית. לא מוצאת סיבה להזמין מחו"ל אם זה זמין כאן בארץ והם עושים מכירות שוות מדי פעם לכולם.
    אגב, התרשמתי שבקרב משתמשות לא מקצועיות יש להם רק כמה מוצרים מאוד פופולרים כמו הפריימר לעיניים, גלגל הקונסילרים ומתקני גוון.

    שפתון סירופ של מאק הוא אולי יחסית עדין אבל לא ממש טבעי. אם אין ניוד בשבילך אז לא. מדהים איך המורנג' לא חייזרי עליך! הניודים משווים לנו מראה אחר לגמרי שמחוויר קצת לכן צריך להתרגל אליהם.
    הוגאס וולט הורס ואני שמחה שאת מקבלת מחמאות. חבל לי רק שהוא לא בוהק עליך כמו שהוא אמור להיות. שוב - קטע ממש מוזר עם גוון השפתיים שלך שבולע את הניאוניות של הגוונים.

    לא כתבתי שהגלוסים של ויוה גלאם או בכלל מחזיקים שנה אלא שהשפתונים שיוצאים במסגרת קולקציות של ויוה גלאם מוצעים למכירה למשך שנה בלבד ואח"כ יוצאת קולקציה חדשה של ויוה גלאם. לדוגמה כמו שהיה את הויוה גלאם של סינדי לאופר (אדמדם) ושל ליידי גאגא (ורוד) והם הפסיקו להימכר אחרי שנה והגיע הליידי גאגא הניודי השני הנוכחי, שפתון וגלוס.

    מקווה שתרגישי טוב בהקדם ותחזרי לצלליות הסופר צבעוניות שלך ולמצב הרוח המשופר :-)

    השבמחק
  36. חולצה תכלת עם צללית תכלת חחח נשמע כזה 9טיז חחח

    אני לא אוהבת שמייקאפ עושה "חצי עבודה" או שהוא לא עמיד, לכן מה שנשאר זה סגנון הקולורסטיי. מצד שני, לפעמים בא לי להראות טבעית, ולא מקושקשת.. ואז גם מראה באמצע זה לא מה שאני מחפשת, במיוחד אם אחרי שעתיים-שלוש (אולי קצת יותר) יראה כאילו לא שמתי כלום או יראה כאילו שמתי על חצי פנים ;)

    אם היה לי כוח להתחיל לבדוק דוגמיות של הקלרינס, הייתי בודקת גוון בשבילי, אבל כמו שאת אומרת, מתיש מתיש מתיש! הפעם היה לי די בקלילותעם החלפת הגוון, נכנסתי בעזריאלי לסופר פארם, הגעתי עם קופסית וביקשתי קצת דוגמית המוכרת מיד אמרה שאסור לה והיא מצטערת, אני יכולה רק לנסות על היד.. ואז אפרת הגיע והציע לי לבדוק גם במשביר, שם למוכרת לא היתה בעיה והיא שמה לי כמות יפה שמספיקה ללפחות 3 פעמים. ככה צריך להיות! והנה בדקתי ו אני אכן "כבר" באף..

    אני חושבת שהפלאט טופ מצליחות להוציא את המייקאפ יותר בקלות בניקוי. אני חושבת שאיכשהו התעללתי ב 187 יותר מידי במהלך השטיפה והחפיפה.. מעכתי אותה ופתאום גיליתי שהשערות פשוט יוצאות כמו שהן מהבסיס!

    שאמרתי מוזהבת התכוונתי שהיא מתקרבת יותר לזהב, אבל האמת שהיא סוג של שזופה כזאת.

    כשאני משתמשת בצללית קרם ומעליה צללית אבקה העמידות יכולה להיות מעל 12 שעות!!! אבל, ממה שניסיתי צללית קרם / פריימר לא מחזיקים לי בלי כיסוי של צללית אבקתית מעל. אני לא ממש יודעת להסביר למה זה קורה! בכל מקרה, חודש הבא אזמין את הפריימר של עפרה וניתן גם לו ניסיון.

    זה שאפשר להזמין בארץ לא אומר שזה משתלם! ע"ע OPI לדוג' ;) מצטערת, לא משלמת 65 ש"ח על לק.. ואני רואה שאי אפשר להזמין מהאתר :( חבל..
    בגדול אני מעדיפה להזמין מחו"ל ולא לחכות למבצע שאני אפילו לא יודעת איך לעקוב אחריו.. אבל כרגע זה לא ממש משנה.. כי אין את האופציה הזאת גם ככה :/

    הבעיה בניודים זה לא שהם "מחווירים" אותי, אלא שהם נראים עלי מוזר לאללה את יודעת מה, בוהקים בצורה חריגה ביותר. אולי יום אחד אני אנסה לצלם את עצמי עם אחד חחחח

    כתבתי מחזיקים בכוונה שמאק מחזיקים אותם שנה על המדפים. אני יודעת שיש משהו כמו 10 שפתונים קבועים של ויוה גלאם, לא ראיתי שינוי (חוץ מהתוספת שהיתה עם גאגא וסידני). אז הכוונה שמעבר לסידרהה קבועה יש סידרה שמתחלפת כל שנה?

    את לא מאמינה, הבראתי! שלשום הייתי על הקרשים, אתמול בבוקר הייתי נורא ועם היום השתפר שבת קמתי בריאה. הזוי! (טוב לא ממש הזוי, יש לזה הסבר הגיוני שגם סביר שאחפור עליו בפוסט הקרוב שיצא מקווה מחר)

    השבמחק
  37. גם בשביל להשיג דוגמית צריך להתאמץ, פשוט זוועה. העיקר שהשגת בסוף.

    חבל שלא לקחת את המברשת הזו למאק יכול להיות שהייתה פגומה.
    צריך ממש להתאמץ בשביל להרוס מברשת בצורה כזו, נשמע לא סביר בכלל.

    הפריימר לעיניים של עפרה לטעמי הוא הכי טוב מכל מה שניסיתי. אחרי ה- F.Y.EYE זה יהיה מעבר דרמטי לדעתי עבורך, לא רק בגלל החוזק של הפריימר אלא גם בגלל הפורמולה המאוד שונה.

    בנוגע לויוה גלאם, בנוסף לקולקציה הקבועה יש כזו שמתחלפת כמו זו הנוכחית.
    לא חושבת שלפני זה היתה כזו, הפרזנטורים היו לקולקציית המספרים של ויוה גלאם.
    לפני ליידי גאגא וסנדי לאופר כפרזנטוריות היו גם: פרגי, דיטה וון טיז, איב, פמלה אנדרסון, לינדה אוונגליסטה, בוי ג'ורג, כריסטינה אגילרה ועוד כל מיני.

    שמחה שהבראת, מחכה לפוסט!

    השבמחק
  38. את המברשת קניתי לפני שנתיים אם לא יותר, קשה לי לחשוב על אופציה שיחליפו לי אותה.. חבל, אבל זה מה יש..

    לגבי הויוה גלאם, ידעתי שהשמות שלהם הם בעצם מספרים, וכל העניין עם ליידי גאגא וסינדי היו חדשים לי. באמת היה חסר לנו עוד משהו במאק שהוא מוגבל :/ כ"כ שונאת את המדיניות הזאת! את אוהבת משהו, מתרגלת אליו, רוכשת שוב (אם יש לך מזל) ואז נעלם.. ובכלל אני שונאת שכשיוצאת קולקציה אם לא הגעת בערך באותו בוקר לא נשאר שום דבר. יוצר התנפלות שבעיני פשוט מכוערת.
    יש קולקציה חדשה - סבבה. תביאו כמות נורמלית מכל פריט כך שאפשר יהיה להנות באמת מהקולקציה הזאת גם שבוע שבועיים ואפילו חודש אחרי.

    ותודה :) מרגישה הרבה הרבה יותר טוב!!

    השבמחק
  39. אני פשוט לא יכולה להשלים עם העניין של שפתיים ניודיות. אני תמיד נראית ככה חולת צהבת או משהו..
    כשאני רוצה להדגיש את העיניים אני מעדיפה ללכת על אודם מאוד מאוד עדין (או אפילו - לטפוח על השפתיים עם קצת סומק. באמת שזה נראה טוב) - רק לא "למחוק" לעצמי את השפתיים.

    השבמחק
  40. מיטל - אם יש לך את המברשת מה יש לך להפסיד בלנסות?...
    זה באמת מעצבן הסיפור של הקולקציות המתחלפות לכן אני משתדלת לקנות בעיקר מקבועות, לא תמיד זה יוצא.

    מרג'ורי - מבינה אותך, לא כל אחת מתחברת לזה.
    יותר קל לחיות עם שפתיים עם קצת גוון מאשר למחוק אותן לגמרי.

    השבמחק
  41. אנונימי29.5.2011, 14:52

    iefrat (איני מצליחה להיכנס ב uzer שלי בבלוגר)

    את רגעי הצהריים שלי ביליתי היום מול הפוסט הנהדר שלך שרק דבר אחד (מעט) מפריע בו - שוב פריט שצריך להתאמץ להשיגו...

    מסכימה עם הנקודה שהעלת ש SPF במייקאפ (או בקרם הלחות) אינו מספיק וכדאי לשים מוצר יעודי להגנה. רוב האנשים מוטעים ע"י הדיילות או התוויות על המוצרים ואינם מודעים לחשיבות של הנחת מסנן קרינה

    בתיחלת הדרך לא היו מייקאפים טבעיים אלא "שפכטל" ברבות השנים והמחקרים בקוסמטיקה ניתן למצוא ממיקאפ טבעי שקפקף שנותן מראה אחיד לפנים (אני פחות אוהבת) ועד כיסוי כבד. את דבל וור לא אהבתי שכן עלי הוא מדגיש את הפלומה ואת הנקבוביות. טיינט איידול היוה פתרון מעולה עבורי גם בקלות המריחה וגם במראה עד ש...צצה הפיגמנטציה. נאלצתי לשנות את סדר העדיפויות ולתת חשיבות קודם כל לכיסוי. ניסיתי מספר מייקאפים עד ש"ירדתי" אל רבלון ולתחושתי הוא נותן מענה נהדר הן לאחידות והן לכיסוי, אני מורחת אותו באצבעות ונותנת מעט שכבה נוספת על ה"כתמים". עליו אני מניחה פודרה שקופה והוא לא נראה כבד עלי אלא טבעי.

    צללית ניוד איני מניחה אלא צללית ורודה עדינה שנותנת אור לגוון הפנים שלי. כנ"ל לשפתון ניוד. מניחה ורוד בהיר ביום יום. אחה"צ וערב צבע יותר "נועז".

    מוצר MUST אצלי הוא סומק. בלעדיו אקבל הערות "מה את חולה?" כי בלעדיו אני חיוורת. ברונזר אני מניחה רק בקיץ. ומסקרה - לפי הזמן שנותר לי להתארגנות בוקר. בערב זה כבר לפוסט אחר

    אני לא לוקחת איתי תיק איפור אלא רק שפתונים ולכן האיפור ביום יום יהיה כזה שלא נדרשים לו תיקונים.

    המוצרים של ע.פ.ר.ה מסקרנים...לאט לאט אגיע גם לשם

    השבמחק
  42. אפרת - גם לי זה קורה עם בלוגר לפעמים, ממש מעצבן.
    תנסי להתנתק מהיוזר שלך גם בג'י מייל ותסגרי את כל החלונות/טאבים.
    אח"כ אולי תצליחי להתחבר.

    למה את אומרת שצריך להתאמץ?
    כל המוצרים האלו זמינים בארץ.

    ה- SPF שמגיע במייק אפים לגמרי לא מספיק וגם לא הייתי מסתמכת עליו.
    חוץ מזה שהוא גורם בצילום בתמונות למראה חיוור.
    כך שעדיף בכל מקרה בלעדיו.

    לשמחתנו היום יש מגוון סוגים של מייק אפ וכל אחת יכולה למצוא משהו בדיוק בשבילה, רק שהמגוון הזה מחייב אותנו להתנסות כל כך הרבה שזה מייאש.
    באיזה רבלון את משתמשת? בקולורסטיי?
    עבורי הוא בדיוק כמו הדאבל וור, העור שלי לא נושם איתו.
    אין ספק שמבחינת כיסוי הוא אליפות.

    כל אחת והניודים שלה.
    אני לא ממש הולכת עם צלליות ורודות כי זה לא מחמיא לי.
    שפתונים ורודים עדינים לפעמים.

    סומק זה מאסט אצל הרבה, לא סתם כתבתי שקשה לדלג עליו כי התחושה היא של חיוורון.
    מסקרה זה לא מאסט אצלך? באמת??? איך אפשר לשים צללית בלי מסקרה אחרי?

    יש לעפרה מספר מוצרים ממש מוצלחים, אני משתדלת בבלוג להמליץ עליהם מדי פעם.

    השבמחק
  43. אני מקווה שעצם הסיקור שלך של מוצרי עפרה יגרום להם להיות קצת יותר נגישים.. נתחיל מזה שהם יעדכנו את האתר, או לפחות יעדכנו שם את המקומות שדרכם אפשר לרכוש את המוצרים.. :)

    השבמחק
  44. מיטל - את צודקת, בפוסט הפריימרים ביקרתי אותם על זה שאין להם אתר ראוי וזה ממש לא לעניין, כמה שנים הוא יכול להיות בבניה?...
    בהחלט אין סיבה שלא תהיה שם רשימה של כל נקודות המכירה שלהם, בטוח זה יעזור גם להם וגם ללקוחות.

    השבמחק
  45. לא יפה לומר אבל אני "כמעט" מבינה אותם..
    בתור מי שעושה עבודה התנדבותית ומתקשה לפנות זמן לבניית אתר בזמן הפנוי שלי, אני יכולה להבין איך גם להם קשה, מעבר למטלות העיסוקיות הרגילות לא מוצאים זמן לבנות אתר.
    מצד שני, מדובר על חברה שמנסה למכור בניגוד אלי שסה"כ הייתי רוצה להעלות מודעות ורכז מידע על תחום מסוים (ושוב, לא למטרות רווח)..

    השבמחק
  46. מיטל - לבנות אתר זה עניין של סדר עדיפויות.
    את בנאדם פרטי, הם לא, יש להם אינטרס עסקי.
    בעולם של היום אתר אינטרנט זה משהו יותר ממאסט, זה ברור מאליו.
    כך שאם הם לא משקיעים בבניה של אתר אולי יש להם סיבה שאנחנו לא מודעות אליה...

    השבמחק
  47. בעולם העיסקי זה לגמרי מאסט וללא ספק זאת אחת הסיבות שאנחנו לא חשופות אליהם!
    מעבר לזה, לא כולנו הולכות לקוסמטיקאית באופן עד כדי כך קבוע, או נגיד ככה, התדירות תהיה מינימום משהו כמו חודש? כל כמה זמן אנחנו במרכז קניות שבו אנחנו יכולות אפילו "סתם ככה" להתקל" במוצרי איפור בשפע?
    אפילו אם סתם קפצנו לסופר פארם כי נגמר השמפו, מה הסבירות שנשים לב (או כי יש לנו מזל ולא תקפה אותנו דיילת ;)) שיצא מוצר שמעניין אותנו / שיש מבצע על משהו רלוונטי מאוד גבוהה!

    וגם אם אנחנו הולכות המון המון לקוסמטיקאית, מה הסיכוי שדווקא אצלה נתעניין במוצרי איפור? אני משערת שהרבה בנות קונות איפור אצל הקוסמטיקאיות כשיש להן עור בעייתי שמצריך מוצרים מיוחדים (אולי מינרליים..).

    אני חושבת שהאופן שבו המוצר משווק בארץ הוא בעייתי מלכתחילה ולא פלא שהוא לא כזה נגיש לנו אם כך..

    ולגבי האתר "שלנו", אני כ"כ הבטחתי לעצמי לעשות את זה לפני 2011, טוב נו, במהלך 2010.. אני בתפקידי מסתיו 2009 וכל הזמן מבטיחה ומבטיחה וכמה קשה ליישם! :(

    השבמחק
  48. נכון - לא כולן הולכות לקוסמטיקאיות וגם אם הולכות זה לא אומר שישימו לב למוצרים כאלו ואחרים וזה גם לא אומר שבהכרח אותה קוסמטיקאית מוכרת מוצרים של עפרה.

    המוצרים שלהם מוגדרים כמקצועיים וזו הדרך שבחרו לשווק, לכן הם חייבים אתר רציני שיתמוך. זה לא שהם זמינים בכל פארם כמו שכתבתי כאן בפוסט.

    כמו שכתבתי לך - זמן יש אבל זה הכל עניין של סדר עדיפויות.
    ברגע שהאתר יהיה בעדיפות עליונה את תרימי אותו.

    השבמחק
  49. את צודקת, האתר שלהם חובה אם הם רוצים למכור ללא מקצועיות.
    אם מבחינתם ההמטרה למכור רק לעוסקות בתחום אולי זה לא כזה מפריע להם שאין אתר כי יש קטלוג וגם ככה מזמינים ישירות מהם..
    אם זאת המחשבה שלהם לדעתי הם מפספסים.

    אני מאמינה שצריך אתר וזה יהיה נחמד ומועיל בגדול. אבל כיוון שאנחנו פונים ל"שוק" מאוד מאוד קטן הוא לא הכרחי כמו שלא היה ב 40 שנה האחרונות מאז שהוקמה העמותה..

    השבמחק
  50. אנונימי29.5.2011, 18:43

    iefrat
    קרה לי בעבר, אבל הפעם כבר שבוע שלם אני לא מצליחה אז ניסיתי למצוא דרך לפנות אליהם והתייאשתי. הבעיה שלא אצל כולן אפשר להיכנס כאנונימי.
    התכוונתי לקולור סטיי, פוליש מי!
    ברור שצצלית ומסקרה זה חובה. אבל מסקרה ללא צללית זה בסדר (מבחינתי)
    הסדר הוא-מייקאפ פודרה וסומק חובה.
    לפעמים מסקרה או מסקרה וצללית. שפתון תמיד בתיק.

    אף פעם לא הבנתי לפי מה נקבע איזה גוונים להביא לא רק מהמייק אפים גם בפודרה והשפתונים - חבל. ת'כוונתי שנאלצת להתאמץ להשיג את הגוון שלך כי אין אותו כאן. יש עוד נקודה - לפעמים המספרים לא תואמים כי יש מארה"ב ויש מאירופה (ראי לנקום, מייבלין, לקים וכו')

    ורוד זה הצבע שלי. בביגוד ובאיפור: צלליות, סומק, אודמים. ורוד עדיםן לעבודה ביום יום זו בהחלט המטרה.

    השבמחק
  51. אפרת - נכון, יש כאלו שחוסמות את האפשרות שאנונימים יגיבו אצלן.
    אה, ברור שעדיף מסקרה לבד מאשר צללית לבד.
    חשבתי שאת אומרת שאת שמה צללית ואם יש זמן גם מסקרה.
    בכל מקרה לטעמי מסקרה זה חובה.

    גם אני לא מבינה איך זה שברוב החברות יש בעיות של גוונים בארץ.
    את הגוון של המייק אפ שלי אין כאן אבל את המייק אפ יש, זה הופך את זה לבלתי מושג? אנחנו בכלל לא אותם צבעים.
    לפעמים היבואן בארץ הולך לפי המגוון של ארה"ב ולעיתים לפי אירופה.
    במקרה של המייק אפ של קלרינס אנחנו כמו ארה"ב אבל המספור זהה בכל העולם.

    אז ורוד זה ממש לא הצבע שלי, בטח לא בביגוד. מעט מאוד דברים יש לי בורוד.

    השבמחק
  52. בכלל לא קשור אבל תסלחי לי כמובן :P
    שמתי שוב את ה royal navy של אורלי. הפעם אחרי ששקשקתי אותו כמה וכמה וכמה פעמים בימים האחרונים בכדי להבטיח שכל מה שנתקע בתחתית יעלה על פני השטח! לפעם הבאה צריך לחשוב מה עושים כי אי אפשר ככה!
    והנה, אחרי מאמצים רבים, אני פשוט בהלם מהלק שהתקבל! הוא מעלף ברמות ואין ספק שממש שונה מאשר האפקט הגלוסי בלבד ללא השימר.
    ת-ע-נ-ו-ג-!
    אז תודה על האבחנה :)

    השבמחק
  53. חחח, מיטלי, לכי מיד תשימי את התגובה הזו בפוסט הרלוונטי, שמי שתקרא את התגובות תבין שאני לא ממציאה שני לקים...LOL
    חן חן לך.

    השבמחק
  54. תשימי את! חחחח

    השבמחק
  55. אנונימי29.5.2011, 22:39

    iefrat
    דנרה יקרה, שלא אעיז יותר להביע ביקורונת ולו קטנה, את מתחשבנת איתי?. אני כל כך נהנית מהבלוג שלך ואיני קוראת אותו כלאחר יד אלא מפנה לו זמן.

    מבחינתי מסקרה זה תלוי זמן בוקר, אך אין ספק שמשנה את כל המראה.

    רציתי את מייקאפ EVEN BETTER של קליניק ואף גוון לא התאים לי, מאוד התאכזבתי כי לאחזקה שוטפת הסרום נתן לי מראה בהיר יותר של הכתמים וגוון אחיד יותר.
    לדעתי קליניק לא מביאים את הגוונים הנכונים.

    אוהבת מאוד ורוד - אולי כי אני רוצה לראות את העולם כך? סתם, זה פשוט מאיר לי את הפנים ואת היום. מורוד בייבי ועד ורוד פוקסיה - המחמאות בהתאם.

    השבמחק
  56. אפרת, לא הבנתי, על איזו ביקורת את מדברת בכלל?
    ואת יודעת שאפשר בבלוג להביע מה שבא, זה כל העניין, דיברנו על זה כבר פעם, לא?

    בפוסט הפיגמנטציה איפה שכתבתי על המייק אפ even better של קליניק כתבתי ארוכות על עניין הגוונים בארץ ואני מצטטת: "'המחלה' הזו של היעדר היצע גוונים בסדרות מסוימות בארץ נפוצה בלא מעט חברות כשהמובילות לדעתי שנדבקו ב'וירוס' הזה לדעתי הן קליניק, לנקום וכריסטיאן דיור".
    ככה שאני בהחלט מסכימה איתך שיש בעיית גוונים עם קליניק.

    ורוד הוא צבע שהרבה אוהבות, מאוד פופולרי. אני אולי מרגישה קצת ברבית איתו, לא יודעת. אולי הוא נתפס אצלי ב"חמוד/מתוק" מדי.

    השבמחק
  57. יש כאן שני נושאים שונים בעיני -
    1. האם ורוד מחמיא לך או לא
    2. האם את אוהבת ורוד
    אם הבעיה היא 1 זה שונה לחלוטין מ 2 :)
    גם אני מתקשה עם ורוד עלי אבל זה פשוט מחמיא לי לא משנה כמה אני אכחיש את זה.
    ומעניין שורד אמרה פעם שבעיניה ורוד באיפור עיניים זה דווקא לא משהו מתוקי וחמודי אלא נועז ומעניין. אני מוכנה לקחת את המילה שלה על זה ;)

    השבמחק
  58. מיטל - אני מסכימה איתך.
    1. אם מחמיא - תלוי איזה ורודים אבל בגדול מחמיא.
    2. אם אוהבת - קשה לי להתחבר לורוד מהסיבות שכתבתי מעליך לאפרת.

    בכל מקרה, אין לי ממש בעיה עם לקים ורודים למשל או שפתונים כל עוד הם לא בגימור פנינתי. צלליות ורודות זה מאוד תלוי, בדרך כלל הורודות חיוורות יהיו עדיפות.
    בנוגע למה שוניטי אמרה שורוד זה נועז, אולי הכוונה לורוד כמו שיש אצלך, דומיננטי, לא ורוד חיוור ועדין כמעט לבן. אז אני מסכימה איתה שזה נועז.

    השבמחק
  59. אני אוהבת צלליות עם נוכחות אז כנראה שכל הצלליות הורודות שלי נועזות חחח

    אצלי כמובן שהבעיה עם לקים ורודים, לגבי שפתונים אם הם פוקסיה אז יכול להיות שבסדר! חחח
    יש שני שפתונים שראיתי במאק שאהבתי, אבל כמובן שלא היה אותם.. (דיברנו על זה) -
    Girl about time ואני חושבת שהשני היה Impassioned.
    היה עוד אחד די מגניב יש מצב שזה היה ה Rebel שהוא יותר סגול כזה (אולי אפרת זוכרת? -לאפרת-השפתון שהיה על שיר)

    השבמחק
  60. נראה לי שאת מתכוונת ל- Girl About Town שהוא מהמם.
    ה- Rebel כהה יותר משמעותית.
    אבל תשמעי, ה- Impassioned הוא שפתון נדיר במיוחד!
    חבל שלא היה.

    השבמחק
  61. המוכרת החמודה אמרה שכשקונים שפתון צריך לעשות את זה באהבה (כמו חומוס!, שאת זה כמובן שהיא לא אמרה..)
    אז היא שלחה אותי הביתה ואמרה שרצוי שאחזור ביום אחר.
    כמובן שאעשה בדיוקאת זה, מתלבטת בין שני הראשונים
    הרבל היה סתם בשביל הכיף ;)

    השבמחק
  62. אנונימי30.5.2011, 9:12

    iefrat
    נמאס לי מהבלוגר המטומטם הזה!!!
    ציטוט "את הגוון של המייק אפ שלי אין כאן אבל את המייק אפ יש, זה הופך את זה לבלתי מושג?" - לזו הייתה כוונתי, שצריך להתאמץ לייבא. מן הסתם לא קוראות שלך לא ימצאו את הגוון שלהן?

    לנקום, קליניק, דיור, מייבלין - זו כבר מחלה.

    ורד בייבי יכול להיראות בגזרה הנכונה אלגנטי ולאו דווקא תינוקי.
    אני אוהבת מורוד ניודי כזה - כמעט שמנת ועד פוקסיה נועז. תלוי במעמד.
    אגב - כשראיתי את מיטל עם הכתום "הבוהק" - נשארתי פעורת פה, הוא נראנ עליה - סולידי!!! הבוהק נבלע בגוון השפתיים שלה. אין דברים כאלה.
    מיטל - הראשון היה מדהים, השני מהמם, והסגול - בעיני פחות.

    השבמחק
  63. אל תגזימי אפרת, הכתום לא היה נראה עלי סולידי, הוא עדיין היה חריג במראה הכללי. שפתון כתום זה לא משהו כזה "רגיל" אחרי הכל.

    השבמחק
  64. אפרת - לכן התייחסתי לבעיית הגוונים. סביר שמי שלא תמצא את הגוון שלה בארץ כנראה לא תבחר במייק אפ הזה.

    ניסחתי את המשפט בצורה כזו שהמחלה זה היעדר ההיצע בגוונים ושיש מותגים שנדבקו בוירוס של המחלה כמו החברות האלו.

    לא אמרתי שורוד נראה תינוקי, אמרתי שאצלי נתפס כמתוק, זו הרגשה אישית לא איך נראה בפועל.

    זה קטע איך הצבעים נבלעים על מיטל.
    אם המורנג' לא בוהק עליה אז באמת שאין מילים..!

    השבמחק
  65. המברשת של מאק באמת נוחה?
    אני מיששתי אותה בחנות והיא נראתה לי ממש לא נוחה, כאילו כל המייק אפ ינזול לבפנים והיא לא תוכל למרוח כמו שצריך על הפנים.
    ראיתי בפוסט הקודם שלך מברשות של "איקו טולז", רציתי לשאול אותך מאיפה קנית אותם?
    מיכל.

    השבמחק
  66. מיכל - אין ספק שעם כל מברשת צריך מיומנות, בטח עם מברשת קטנה כמו ה- 130.
    אבל ברגע שיש לך את הטכניקה אז אין בכלל בעיה.
    ולמה לא תנסי במאק בעצמך להשתמש במברשת ולמרוח מייק אפ?
    כך תוכלי להחליט האם היא נכונה לך או שאת מעדיפה מברשות כמו 187 או 190 הנפוצות.
    את ה- ecoTOOLS קניתי בארה"ב אבל את יכולה להזמין באיביי ממוכרים אמינים.
    תקראי בתגובות בפוסט שם יש שם כל מיני טיפים של אחרות שרכשו.
    מוזמנת כמובן לעקוב אחרי הבלוג ולעדכן איך התרשמת מהמברשת כשתתנסי :-)

    השבמחק
  67. אנונימי1.6.2011, 10:43

    iefrat
    דנרה - זה לא יאומן איך שהגוונים נראים על מיטל, הכל מתאים לה (טוב, כמעט הכל) מורוד ניוד ועד אדום נועז. גוון השפתיים שלה בולע את ה"הגזמה והבוהק הניאוני" שבגוונים הנועזים.


    מיטל, להרגשתך הוא חריג וזה סבבה. לדעתי עלייך הוא נראה מהמם (ראיתי גם בתמונות וגם ב LIVE)אבל לא חושבת שכתום זה מוגזם, תלוי במעמד, בלבוש, בעונה ובעיקר בהרגשה.
    כרגע רוד פוקסיה בוהק מאוד אופנתי. יש גוונים זוהרים ויש שבעיני מוגזמים ובעיני היורשת הם סבבה...

    השבמחק
  68. אפרת, הגזמת! :)
    לא הכל מתאים לי, את ראית עלי ניודים.. :S

    השבמחק
  69. אפרת - לגמרי כיף לה, אבל חבל שהגוונים הבוהקים נבלעים, זה מחטיא את הקטע שלהם.

    מיטל - נתנו לך מחמאה תשמחי ותגידי תודה ;-)

    השבמחק
  70. ואם בא לי ניוד?

    השבמחק
  71. לא לימדו אותך שהתחכמות לא מקדמת?...P-:

    השבמחק
  72. בכל מקרה שום דבר לא יקדם את העניין, זה פשוט לא עובד עלי :P

    השבמחק
  73. התנסתי לפני כשנה בדוגמית מהמייקאפ הזה של קלארינס. מאוד אהבתי אותו - עמיד מאוד ומכסה היטב. הבעיה הגיעה בגוונים הדלים - הבהיר שלהם לא היה מספיק בהיר לי. מוזר שניתן למצוא אותו רק באסיה ואפילו לא באירופה... מה, האירופאיות לא בהירות מספיק ?! עוד דבר זה הריח שלו, למרות שיש לו ריח נעים, אני מאוד מאוד רגישה לריחות ואני מקבלת בקלות כאב ראש מכל ריח.. זה מינוס ענק מבחינתי שהוא מבושם.

    השבמחק
  74. בהחלט מייק אפ מוצלח אבל כמו שכתבתי עם בעיית גוונים כי לא הביאו לארץ את כולם, או לפחות ויתרו על כמה הכרחיים. אנחנו קיבלנו לארץ את המגוון של ארה"ב ולא את זה של אירופה.
    הרבה חברות מדלגות על המאוד בהירים, זה מפתיע כל פעם מחדש, הרי יש כאן קהל גדול לגוונים בהירים כאלו.
    אין ספק שהריח זה משהו בעייתי, גם אני כתבתי שלמרות שהריח טוב הייתי מוותרת עליו.

    השבמחק
  75. danra היי

    אני קוראת הרבה פוסטים שלך (למרות שהכרתי אותך רק לאחרונה)
    אז בתור מומחית מבחינתי יש לי את שאלת השאלות
    איזה מייקאפ הכי טוב לכיסוי פיגמנטציה במיוחד באזור השפה העליונה.

    ראיתי גם שהמלצת על PARURE EXTREME של גרלן אז אני קצת מבולבלת . למרות שלפי הפוסט שעשית על המיי קאפ של גרלן ניראה לי שתמליצי עליו.

    אז בבקשה....סגרי לי את הפינה אחת ולתמיד
    אני יודעת שזה גם אינדיבידואלי וכל הבלה בלה בלה הזה
    אבל אני מבחינתי רוצה את המלצתך חד וחלק
    הכיסוי האולטימטיבי לפיגמנטציה כמו שאמרתי במיוחד שפה עליונה ששם זה הכי חמור

    קצת רקע על עור הפנים שלי אולי זה נחוץ- שומני בקיץ ומעורב בחורף . המיי קאפים שהשתמשתי בהם עד היום נוטים לא להיתקבע לי באזור השפה או יוצרים לי מין קשקשים כאלה ..את יודעת

    מחכה בשקיקה לתשובתך וישר רצה לקנות

    תודההההה

    השבמחק
  76. הי מיפז,
    אכן אני מסייגת כמו שכתבת וזה באמת מאוד איניבידואלי.
    אם אני מומחית זה בעיקר לכתוב מה טוב לי :)

    ולענייננו - אם הבעיה חמורה נקודתית באיזור השפה בלבד לא הייתי דווקא מחפשת מייק אפ אלא יותר אולי קורקטור/מתקן גוון. זה סוג של קונסילר שאמור לכסות על הפגמים נקודתית בלבד בעור. כך את יכולה להישאר עם המייק אפ שאת מחבבת על הפנים ולטפל נקודתית בכיסוי של הפגם. דוגמה לקורקטור את יכולה לראות בפוסט "כתם כתם תרדוף":
    http://danrasvault.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
    יש לבובי בראון בחו"ל קורקטורים מעולים.
    בארץ את יכולה לנסות למשל את הקורקטור של קליניק שמגיע בשפופרת קטנה בשם: Acne Solutions Clearing Conceale. ובמאק את הקונסילר סטודיו פיניש.
    החכמה היא למצוא קורקטור כהה מספיק יחסית לעור ולא בהיר מהעור. הרבה נוטות לחשוב שאם ישימו חומר בהיר על כתם הוא יבהיר אותו ויסתיר. זו טעות כי הוא רק יהפוך אותו לאפרפר וזה ממש מכוער ולא יעיל.

    אם בכל זאת את מעוניינת במייק אפ בלבד אני בהחלט הייתי מנסה את הגרלן אקסטרים. תניחי על הפנים בצורה אחידה את המייק אפ ורק איפה שאת צריכה כיסוי תוסיפי קצת מהמייק אפ בתנועת טפיחות עם האצבע.

    ממליצה בחום להשיג דוגמית של המייק אפ ולא לקנות מיד, תבקשי שישימו לך בקופסית קטנה, ותנסי בשקט בבית לבחון מהבוקר איך המייק אפ עליך לאורך היום ובתאורות שונות. באותה הזדמנות תקחי דוגמית גם של כל מייק אפ אחר שנראה לך כמו למשל הקלרינס אברלסטינג שכאן או הקליניק even better. יכול להיות שהם ימצאו חן בעינייך יותר.
    למצוא מייק אפ זה סיפור שלם, השקעה של זמן ללא ספק. חבל לקנות מוצר יקר ולהתאכזב.

    בנוגע להתקבעות באזור השפה והקשקשת, הייתי ממליצה לך להקפיד על שימוש בפילינג שיחליק את האזור וכך המייק אפ יוכל "לשבת" טוב יותר.
    בנוסף, תשקלי להשתמש בפריימר מאט שיעזור להתקבעות ולקליטה של המייק אפ כמו גם לעמידות.
    במיוחד עכשיו בקיץ שכולנו מזיעים והעמידות של הכל נפגעת...

    השבמחק
  77. danra....
    ענית לי כבר מזמן ,וגם קראתי את ההמלצה שלך ישר שענית לי (כמו שאמרתי "מחכה בשקיקה")
    אז ככה ...בעניין הדיגמיות הייתה בעיה קשה. ואפילו אני עם העקשנות שלי לא הצלחתי להוציא דיגמית ואפילו מעט מהטסטר בקופסא קטנה סירבו לתת לי.(זה היה בגרלן)
    בתקופה האחרונה היו לי קצת "בלגאנים"
    בגלל זה גם לא הודתי לך עד עכשיו על ההתייחסות לבעיה שלי , שאת נשמה ענית מכל הלב ובמומחיות ;) (אני מתעקשת על זה ) וגם גרלן הוציאו לי את החשק להמשיך במסע צייד הדוגמיות בחברות השונות שהזכרת.
    בסופו של דבר החלטתי ללכת על הPARURE EXTREME (גוון 3 :) ) גם ככה הייתי ניראה לי נעולה עליו מהפוסט שפירטת עליו ואמרת שאתם בזוגיות ארוכה וזה, ובגלל שיש לי הבחנה טובה לגבי מי יודע על מה הוא מדבר ומי לא , ...שורה תחתונה את פירגנת לו אני פירגנתי לך .....ועכשיו הוא אצלי :):)
    ועוד קיבלתי אותו מתנה שזה עוד יותר כיף ח.
    בנתיים אני יכולה להגיד שהגוון ניראה לי טוב מאד המרקם אכן נעים וקטיפתי אבל עוד לא הספקתי לבדוק אותו במצבי אקסטרים.
    אז אני מרוצה וגם על זה שהכרתי אותך.
    תודה מאמי

    השבמחק
  78. מיפז - אין לי שום דבר מנחם לומר על הדוגמיות, זה סרט שכולנו נמצאות בו...
    בכיף גדול תשאלי מה שתרצי ותעני מתי שתרצי :)
    תתחדשי על הרכישה!!! מתנות זה תמיד כיף!
    שמחה שהגוון הצליח, זה לא פשוט למצוא גוון טוב ועוד בלי לנסות אותו קודם!
    מחכה לשמוע אם עמד בכבוד באתגרים כמו אצלי או שעשה פאדיחות...;)
    שמחה כנ"ל, בכיף גדול, תישארי בסביבה תמיד :))

    השבמחק
  79. קורין- לגבי פודרה את יכולה לנסות את של מאדינה בתפזורת גם אני דיי אנטי פודרות ובאמת שניסיתי הרבה אבל אני שמה אותה בעדינות בעזרת המברשת שלהם והיא ממש טובה כמובן חוץ מאזור האף שיש בו בעיית נקבוביות וכו' אז שם אני שמה מייק אפ מינרלי לקיבוע (טופחת עם ספוגית)חוץ מזה שאני בכל זאת אנסה את פודרת המטראוריטים של גרלן ששמעתי בקורות טובות עליה.
    דנרה- יש לך המלצה עם איזה מוצר לעשות הברקות נורא יפה שזה מאיר את עצמות הלחיים, אולי משהו בגוון פנינה כזה שלא מרגיש כבד על העור ועם נצנצים (כל השימרים שהתנסיתי בהם היו עם נצנצים וזה לא בא טוב על האזור העדין שמעל עצם הלחי), אגב גם לי יש אותה בעיה של פיגמנטציה בשפה וכל מייק אפ שאני שמה לא מכסה (חוץ מהדרמה קולור אבל הוא לא מתקבע לי בכלל)
    קראתי את ההמלצות שלך לקורקטורים בתגובה קודמת אבל השאלה אם יש מספיק גוונים שלהם בארץ? (קליניק וכד')

    השבמחק
  80. אושרת - על פודרת המטאוריטים של גרלן את יכולה לקרוא כאן באחד הפוסטים. תבדקי לפי התווית של גרלן.

    אחד השימרים/היילייטרים שאני הכי אוהבת זה ה- High Beam של בנפיט הקרמי, ורדרד קר, מגיע בצורה כמו של לק שמניחים ומטשטשים עם האצבע. יש אותו גם בגוון חם מוזהב בשם Moon Beam, תלוי בגוון העור שלך.
    באבקה אחד המוצלחים זה ה- Shimmer Bloc של לורה מרסייה (Laura Mercier) שמגיע בכמה גוונים. יכולה לבחור את זה שהכי מתאים לך.

    בנוגע לקורקטורים, יש לקליניק בארץ את המגוון שיש בחו"ל שזה אומר 4 גוונים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails