5 במאי 2011

פרמיירה יומיומית



נראה שעכשיו זה זמן טוב להתחיל להתארגן על מוצרים שהם מאסט בקיץ. יש לי רשימה שלמה שאולי אעשה ממנה פוסט בקרוב, אבל אין ספק שעבור כל מי שמקפידה על איפור ברמה היומיומית פריימר פנים זה מוצר שכדאי לקחת בחשבון ובמיוחד פריימר עיניים שהינו מוצר מהותי כל השנה בכלל ובקיץ בפרט. האמת ששיחות פה ושם לאורך הזמן הבהירו לי שהמוצר הזה אינו מוכר בכלל לרוב המשתמשות ולעיתים יש בכלל בלבול בינו לבין סרום... כלומר, ישנה קבוצה די קטנה יחסית של חובבות איפור שמודעות לקיימו של המוצר ורובן גם משתמשות בו. אני משערת שחוסר המודעות הכללי נעוץ בעובדה שלמרבית המותגים בארץ אין בכלל במגוון פריימר לעיניים כך שאין אינטרס אמיתי לקדם את המודעות אליו ואת השימוש בו.

אז מה זה בכלל פריימר עיניים? מכירות את זה שאתן מתאפרות בבוקר ואחרי כמה שעות כל הצללית נכנסת לקפל העפעף, או את זה שאתן מניחות צללית על העפעף אבל הגוון לא עז ומרשים כפי שציפיתן, או שהמריחה לא ממש אחידה למרות שהעפעף שלכן לא שומני? אז הפריימר לעיניים נועד למנוע את כל התופעות האלו. זו מן שכבה דקיקה של חומר שמגיע במספר צורות למגוון מטרות שונות. הפריימר לעיניים הינו למעשה בסיס לצלליות שמחליק את עור העפעף, מאפשר מריחה אחידה של הצללית, תורם לעמידות האיפור ומקפיץ את גוון הצללית שמעליו, מעצים אותה. והכי חשוב - מונע היווצרות פסים והצטברות צללית בקפל העפעפיים. כמו שהתאפרתן בבוקר, כך אתן חוזרות בערב, שום תזוזה באיפור העיניים, כי למי יש כח לחדש את האיפור כל כמה שעות?... אם זה לא המצב אצלכן כנראה שאתן לא משתמשות בפריימר לעיניים או שהפריימר לא מתאים לכן. לפעמים אני ממש מתבאסת להסיר את האיפור בערב כי האיפור נראה ממש טוב... בכל מקרה, בקיץ כל העסק הזה הופך לממש קריטי כי אין מי שחסינה בפני הלחות ההיסטרית שיש לנו בארץ, לחות שגורמת לעור להבריק ולעפעף להיות שומני מתמיד. ועפעף שומני משמעותו פגיעה אנושה באיפור העיניים עליו עמלנו. אז מה זה עוד שכבה דקיקה שלוקח שנייה לשים אותה ובזכותה כל יום כל היום ניראה במיטבנו, מתוקתקות ומושקעות כאילו התאפרנו לפרמיירה או משהו, בעוד שמסביבנו יהיו מי שהאיפור במקרה הטוב יתאדה מהן ובמקרה הרע ימרח להן...

Benefit F.Y...eye!: ריספקט

יש מספר מוצרים להם אני שומרת אמונים וגם במקרה הזה במשך המון זמן הייתי נאמנה לפריימר עיניים אחד ויחיד ה- F.Y...eye! של Benefit. הוא מגיע בצנצנת קטנה עם חומר סיליקוני רך בגוון בז' כתמתם. יש לו ריח נעים שמזכיר טלק, הוא נמרח כמו חמאה ובמגע עם העור נהיה שקוף כמעט לגמרי. מבחינתי מוצר נהדר, מספק ואפילו עם שם מגניב (סטייל FYI), שלא אדלג עליו אף פעם לפני איפור העיניים. יום אחד התחילו שמועות שהחברה הולכת להפסיק את ייצור המוצר הסופר פופולרי הזה, החלטה שמבחינתי אגב נשארה תמוהה עד היום, כי למה להפסיק ליצר מוצר מנצח? בכל מקרה מצאתי את עצמי במעין ואקום, היה לי נעים ונוח איתו, מה עכשיו?... זנחתי אותו מיד, כאילו נעלבתי מההחלטה (...) ומרוב לחץ קניתי מספר פריימרים לעיניים במקביל על מנת שאמצא תחליף ראוי. בסופו של דבר מה שקרה זה שגיליתי שיש כמה פריימרים לעיניים ראויים אפילו יותר מהבנפיט (!) שלי, אבל תמיד יישאר לו זיכרון של כבוד...

על ארבעה פריימרים ידועים ומבטיחים החלטתי לכתוב, השניים הראשונים שקופים קלאסיים ושניים נוספים בעלי גוון שמטרתם גם לאחד את גוון עור העפעפיים, כשאחד מכל קטגוריה גם ניתן להשיג בארץ. אפרט על היתרונות והחסרונות שלהם כשאת כל הפרטים עליהם (גודל, ייצור, מחיר) ניתן כרגיל למצוא בסוף הפוסט. חייבת לציין שבניגוד לריח הטלקי המאוד נעים של F.Y...eye! לארבעתם יש ריח לא משהו בכלל, מאוד תעשייתי כזה... בנוסף, הפריימרים שמגיעים באריזה כמו של ליפגלוס לא רק שהם פחות היגיינים לשימוש, הם גם מקשים על ניצול כל החומר ובשלב מסויים פשוט לא ניתן להוציא אותו מהמיכל, ולא מדובר על כמות זניחה.

Shadow Insurance: אחד המשובחים

ה- Shadow Insurance של Too Faced (בקיצור TFSI) הוא אחד הפריימרים לעיניים המשובחים שקיימים שגם מגיע בשפופרת להיגיינה מרבית אבל לצערי לא ניתן להשיג בארץ. בעל פורמולה קרמית סיליקונית דקה וקלילה, בעלת גוון נייטרלי שהופך לשקוף במגע עם העור. מרקם לחותי, חלק ונעים עם גימור מעט מבריק, מאוד נוח למריחה אחידה על העפעף לפני שמתקבע. עמידות מרשימה לאורך כל היום. החיסרון היחיד שמצאתי זה שזמן לא ארוך מתחילת השימוש במוצר מבחינים בהפרדות החומר, כלומר, יוצא קצת נוזל שקוף כמו מים לפני החומר עצמו. זה לא שהמוצר מקולקל אבל זה אומר שצריך לנער מעט לפני השימוש.

EYE GEL PRIMER: ביצועיסט אך מבולגן

ה- EYE GEL PRIMER של OFRA הוא גם מוצלח במיוחד וגם ניתן להשיג בארץ. מגיע באריזה כמו של ליפ גלוס עם מכחול שבקצה מברשת קטנה, לא היגיינה במיטבה. בעל פורמולה ג'לית סיליקונית בגוון נייטרלי ורדרד שהופך לשקוף במגע עם העור, סמיכה ודביקה יותר משל ה- TFSI אך המריחה עדיין נוחה ואחידה לפני ההתקבעות. אחד הפריימרים החזקים ביותר שמוציא מהצלליות את המיטב שבהן, הכי ביצועיסט שיש. נחשב לאחד ממוצרי הדגל של החברה ולא בכדי. עם זאת, מה שמפריע לי זו המברשת בקצה המקלון שהיא תמיד מבולגנת ופרועה, מוריד קצת מחוויית השימוש וחבל בשביל עניין טכני שכזה. חוץ מזה מעצבן שאת המוצר הזה כמו שאר מוצרי החברה ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות בלבד, לא זמינים ברשתות השונות. ומה נסגר עם אתר האינטרנט שלהם שבבניה כבר שנים?...
(עידכון - בעקבות הפוסט, חודש אחרי כתיבתו, העלו את אתר האינטרנט של החברה אחרי שנים של בנייה! כמו כן, החליפו את המברשת הפרועה הזו לספוגית והמוצר יצא גם בגרסת שפופרת נוחה).

PHOTO FINISH LID PRIMER: מאחד גוון עמיד אך יקר

ה- PHOTO FINISH LID PRIMER של סמאשבוקס, מגיע מבית טוב שידוע בפריימרים האיכותיים שלו לפנים וגם ניתן להשיג אותו בארץ. מגיע גם הוא באריזה כמו של ליפ גלוס עם מכחול כשבקצה ספוגית קטנה, שוב - לא היגייני מספיק. בעל פורמולה קרמית משחתית בגוון טבעי נייטרלי, כמו מייק אפ לעפעף, להסתרת נימים או פגמים ולאיחוד גוון העפעף. המריחה נוחה ואחידה למרות הייבוש המהיר יחסית לשני הפריימרים השקופים הקודמים ובעל עמידות נהדרת לאורך כל היום. החיסרון המרכזי שלו זה המחיר יחסית לגודל. בעוד הפריימרים האחרים בגודל ממוצע של 10 מ"ל, הפריימר הזה מגיע בכמות של 2.5 מ"ל בלבד (!!!) אבל המחיר נותר בממוצע כשל האחרים. כלומר תמחור יקר בצורה מוגזמת, אז שכל אחת תעשה את החישוב שלה...

Eyeshadow Primer Potion EDEN: אכזבה עם עיצוב מפתה

ה- Eyeshadow Primer Potion בגוון EDEN של URBAN DECAY (בקיצור UDPP) שייך גם הוא לחברה שידועה בפריימרים לעיניים שלה שמגיעים במגוון גימורים. אין ספק שלאחר העיצובים הלא ממש מרשימים של הפריימרים עד כה, הוא לוקח ובגדול בקטגוריית העיצוב המפתה. הוא מגיע גם הוא באריזת ליפ גלוס עם מכחול כשבקצה ספוגית, אך לאחרונה ממש הוציאה החברה את הפריימרים לעיניים שלה באריזת שפופרת, מה שהופך אותם להיגייניים יותר ועדיין מעוצבים יותר מהאחרים. ה- EDEN בעל פורמולה סמיכה מאוד יחסית בגוון טבעי צהבהב מובהק גם לאיחוד גוון העפעף והסתרת פגמים. מתקבע במהירות מה שעשוי לגרום למריחה לא אחידה אם לא עושים זאת במיומנות ובמהירות. לאחר ההתקבעות מתקבל גימור מאט ויבש יחסית. אני חושבת שהוא מעט יותר מקפיץ את הגוון של הצלליות מזה של סמאשבוקס, אולי כי הוא בהיר יותר. עכשיו לחסרונות ויש לא מעט: הגוון הצהבהב הזה שלו בעייתי ולא יתאים לכל גוון עור כי יראה חריג. הקצה של המכחול מתעקם בקצהו מה שמקשה לשלוף אותו מהמיכל, העניין הזה נפתר בעיצוב החדש. והחיסרון המרכזי והחמור מכולם: זה הפריימר הכי פחות מרשים מבחינת העמידות. גם בתקופת החורף בה העפעף שלנו הרבה פחות שומני, אפשר היה להבחין אחרי כמה שעות שהוא עצמו שוקע מעט בקפל העפעף. מאוד, אבל מאוד מאכזב ממותג כזה שהפריימר האורגינלי השקוף שלו לעיניים נחשב להצלחה מסחררת.

מה שנכתב כאן על הפריימרים מתייחס מן הסתם לעפעפיים שלי שהעור בהן רגיל ובקיץ באופן טבעי שומני מעט יותר. למי שיש עפעפיים שומניות או יבשות במיוחד, קמטוטים, כתמים או שהיא באקלים אחר, ייתכן שהפריימרים יעבדו עליה אחרת. ואיך משתמשים בפריימר עיניים? אוספים קמצוץ חומר, ממש מעט זה מספיק אחרת זה עשוי להיות "בוצי"/עיסתי... מה שנקרא 'כל המוסיף גורע'. ההמלצה שלי זה להניח על כל העפעף מהריסים ועד הגבות בשביל האחידות. יש מי שמניחות רק על על החלק התחתון של העפעף העליון (מהריסים ועד השקע) כי רק עליו הן מניחות צללית ו/או עיפרון עיניים. יש גם מי שמניחות בנוסף מתחת לעין בשביל לשפר את המראה והעמידות של הקונסילר, אני לא. בכל מקרה, לא משנה באיזה פריימר עיניים השתמשתי, אני לא משתמשת להנחת החומר באפליקטור של המוצר במידה ויש. תמיד אני מניחה אותו מסיבות של נוחות והיגיינה עם האצבעות: עם האמה (האמצעית) או עם הקמיצה (של הטבעת) שעדיפה כי מפעילה הכי פחות לחץ מכל האצבעות. ההנחה בתנועות עיסוי סיבוביות להחדרה ואחידות של החומר ולא בתנועות מריחה ומשיכה שמותחות את עור העפעף הדק והעדין.

יש מי שמשתמשות בפריימרים בעלי הגוון הטבעי בקביעות לא כבסיס לצלליות אלא כמאחדי גוון גם מבלי להשתמש בצלליות מעל. אני חושבת שבשביל לאחד את גוון העפעף בלבד הייתי מעדיפה להשתמש בצללית קרם כמו ה- Painterly של מאק ולא בפריימרים כאלו. חסר טעם ובזבזני אבל שכל אחת תעשה מה שטוב לה. בכל מקרה, כפי שכתבתי למעלה, פריימר עיניים זה מוצר חובה תמיד ובקיץ על אחת כמה וכמה. זה מוצר שמגיע בתמחור נגיש יחסית ובכמות שגם בשימוש יומיומי מספיקה להמון המון זמן. יש מי שחושבות שאין בהם צורך וגם בקיץ מדלגות על השלב הזה ויהיה מה שיהיה. אז אם לחסוך במשהו, זה ממש לא המוצר לחסוך בו לטעמי. ולמי שעדיין אין, כדאי לה שתמצא את הפריימר לעיניים הנכון שמתאים לה. כמו בפרמיירה כבר אמרנו?...


ID

shadow INSURANCE
גודל: 11 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 18 דולר

EYE GEL PRIMER
גודל: 9 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 118 ש"ח

PHOTO FINISH LID PRIMER
גודל: 2.5 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 95 ש"ח

Eyeshadow Primer Potion - Eden
גודל: 10 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 19 דולר


Print Page

90 תגובות:

  1. לימור5.5.2011, 14:42

    אני רוצה להמליץ על השדואו אינשורנס וגם על אורבן דקייי הסגול הרגיל יש לי את המוקטן שמגיע עם הנייקד,בלי פריימר אף צללית לא שורדת עליי
    לפני שגיליתי את פורום איפור כל הצלליות היו מצטברות בשקע ויוצרות פס מכוער כזה,ממליצה לכולן על פריימר!
    תודה על המאמר המקיף יקירה:)

    השבמחק
  2. לימור - המלצות נהדרות, תודה!
    אין ספק שהיום לא ברור לנו איך בכלל מניחים צלליות בלי פריימר, אה?...

    השבמחק
  3. פוסט מקסים.אני מחכה לפוסט שיעסוק בהתגוננות מהשמש.

    השבמחק
  4. תודה, אארגן משהו בקרוב :-)
    בינתיים את כמובן מוזמנת לקרוא את הפוסט הזה:
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/09/blog-post_08.html

    השבמחק
  5. את shadow insurance יש לי והוא נפלא.
    מהפריימר של סמאשבוקס לא נפלתי... הוא אומנם החזיק, אבל אחרי יום של 12 שעות הצללית נעלמת מחלק מהעפעף, ודי התאכזבתי מהעניין הזה.

    השבמחק
  6. אירנה - בהחלט נפלא הטו פייסד.
    אני יודעת שהדעות חלוקות על זה של סמאשבוקס, לטעמי יש לו עמידות נהדרת, אבל כמו שכתבתי, כל עפעף והסרט שלו, כך שכל אחת צריכה למצוא מה שהכי מתאים לה.
    מבחינתי הוא לא מומלץ בגלל עניין הכמות למחיר שציינתי בכל מקרה...

    השבמחק
  7. יופי של פוסט וכל כך חשוב. יש נשים שלא מבינות למה אף צללית לא שורדת עליהן.
    את רובם ניסיתי:
    - TFSI: העכשווי שלי ואני לא מבינה על מה כל המהומה. מקווה לעלות פוסט בקרוב.
    - סמאשבוקס: את יודעת מה אני חושבת עליו...
    - PPUD: בבקבוק סגול רגיל הוא ה-HG רגיל. מתלבטת האם להזמינו מחדש או לחכות ש-TFSI יגמר, במיוחד כשאפשר עכשיו להזמין אותו ממבקבוק לחיץ.

    רק את עפרה לא ניסיתי.

    השבמחק
  8. מרינה, תודה, לגמרי חשוב.
    חבל שיש מודעות כל כך נמוכה למוצר הזה בארץ.
    אז איזה פריימר בעצם את אוהבת?...
    עפרה מדהים, אין מילים, אם הייתי צריכה לבחור אחד נכון להיום סביר שזה היה העפרה.
    את הUD עדן גם ניסית?

    השבמחק
  9. יופי, עכשיו חיממת אותי על הפריימר של עפרה.
    את פריימר פושן של אורבן דיקיי אני בנתיים הכי אוהבת. הוא מפיק מכל צללית תמיד יותר.
    את עדן לא ניסיתי כי לא ראיתי סיבה...

    השבמחק
  10. תאמיני לי שהעפרה קסם ואני לא מכירה אחת שהצטערה.
    באמת אין סיבה לנסות את העדן, כמו שכתבתי - אכזבה!

    השבמחק
  11. בעקרון אני משתמשת לרוב בצלליות עיניים כ"פריימר" או נגיד ככה, כשכבה שעושה את העבודה רוב הזמן. אם אני רוצה באמת עמידות, או אם אני עובדת עם צלליות אבקה / צלליות מינרליות אני משתמשת גם בפריימר "אמיתי" שזה שעדיין יש לי הוא ה F.Y.Eye שאני *מאוד* אוהבת..
    זכורה לי יציאה יום שבת בערב באיפור היסטרי לגמרי שכולל כמובן את הבנפיט, מעל עפרון שיידסטיק ומעליו שילוב של כמה צלליות ביניהן מינרליות.
    בוקר אחרי או אולי צריך לומר, שעות בודדות אחרי, יום ראשון, בריכה.. קמתי כמו שאני ואמרתי לעצמי, יאללה, המים יורידו את האיפור גם ככה, מה זה משנה :P
    גם אחרי השחיה עוד נשאר איפור עיניים די משמעותי.
    היסטרי!!
    (יש לי דז'ה וו, משום מה יש לי הרגשה ש"היינו" בסיפור הזה)

    עכשיו אני באמת תוהה מה אני עושה כשהוא יגמר, שככל הנראה זה קרוב מתמיד, בטח כשמתחיל הקיץ ולא תהיה ברירה אלא להשתמש ביותר הזדמנויות בפריימר.

    על ה TFSI שמעתי לא מעט והוא באמת האופציה הבאה שלי. ככל הנראה מאיביי לא שיש אופציה אחרת :/

    הרסת אותי עם המברשת של ע.פ.ר.ה major turn off!!! גם עליו שמעתי לא מעט, ולאחרונה איכשהו שכחתי ממנו...

    הסמאשבוקס יכול להשאר באפריל אם זה התמחור שלו!

    אני תוהה לגבי ה UDPP הסגול הרגיל, עליו שמעתי המון דברים טובים, ואם אפשר למצוא אותו בשפורפרת הוא גם בין האופציות היותר "חזקות" מבחינתי..
    שמעתי דברים טובים על גוון אחר של ה UDPP דווקא לכיוון הורוד אני חושבת, יש מצב?

    אגב, בפיסקה הלפני אחרונה יש לך טעות "עפעף תחתון" אמור להיות "עפעף עליון" )

    אין לי פיינטס, פיינט-פוטס של מאק, רק צלליות קרם של מאדינה, ואם כל השבחים שיש לי בדר"כ להגיד עליהן, הן לא טובות כמאחדות גוון כי בלי צללית אבקה/מינרלית/אבן הן כן נמרחות לי בשקע העין. אני לא ווכרת אם ניסיתי לשים רק את הבנפיט. יש מצב.. בכל מקרה, מבחינתי אם כבר שמתי משהו על העפעף אז יאללה, אפילו "סתם" צללית רק שיהיה משהו. אחרת העפעף נראה סתם מעצבן ושמנוני כזה. למרות שסה"כ אין לי עפעף שמנוני, אבל אולי כשאני מסתכלת מילימטר מהמראה כשיש עלי מייקאפ מאט לגמרי זה נראה לי ככה..

    השבמחק
  12. אני העד פרימייר, אם לפנים, אם לעיניים ואפילו לשפתיים.
    את סמשבוקס הייתי פוסלת בגלל המחיר יחסית לכמות.
    את עפרה איני מכירה, הקוסמטיקאית שלי זו הדיילת של שיסיידו בס.פארם, אנחנו הולכות יחד כבר 10 שנים! חברה המליצה על STAY SHADE של סופט טאץ. היות ואין לי חיבה לחברה זו, סירבתי. כשקיבלתי אותו כמתנה התאהבתי. יש לי עור שומני מעט, הוא יוצר משטח אחיד וחלק, וניתן אפילו לשלב אותו באיפור. דומני שהגדרת אותו כמאחד גוון, היה בקשת רחבה של גוונים. כהלכתי לרכוש שוב התברר שהוא...יצא מן המגוון.
    דרך אגב, חיכיתי לאיזה פירגונונצ'יקון על הסווצ'ים הכתומים שלי? משהו?

    השבמחק
  13. מיטלי - מה הכוונה משתמשת בצלליות כפריימר? את מתכוונת לצלליות קרם כבסיס בסגנון של המאק פיינטרלי שהזכרתי? או משהו אחר? לא הבנתי.

    אין על סיפורי הבריכה שלך וזה לגמרי דוגמה למה שפריימר איכותי יכול לעשות!
    אין ספק שבקיץ הפריימר זה חובה, לא מבינה אגב איך את מסתדרת בלעדיו בשאר השנה, במיוחד עם הצלליות הנועזות שלך.

    הטו פייסד זו באמת אופציה בטוחה. בעפרה זה מבאס לגמרי המברשת, אבל זה עניין טכני, לא מהותי כי לא מדובר על הפורמולה שהיא משובחת ביותר. על הסמאשבוקס בהחלט אפשר לדלג עם תמחור כזה.
    ה- UDPP נהדר גם הוא ומבחינתי הוא וה- TFSI זה די על אותו עיקרון. מה זה הורוד בדיוק?..

    תודה על הטעות, אנסח את זה אחרת עכשיו.

    אם צלליות הקרם שלך לא עושות את העבודה בלי צללית אבקה שמקבעת אותן אז הן פשוט לא איכותיות מספיק לטעמי ולא משנה של איזה מותג הן.

    השבמחק
  14. אפרת - פריימר זה באמת מוצר מופלא. אני בשוטף רק עם פריימר עיניים ויש תקופות שגם עם פריימר לפנים. לשפתיים או לריסים לא רלוונטי עבורי.

    לא מכירה את המוצר של סופט טאץ' אבל יש לי תחושה שמדובר על צללית קרם עמידה ולא על פריימר.
    על אילו סווטצ'ים כתומים את מדברת יקירה?.. מה פיספסתי? ואיך דילגת על הפוסט הקודם שלי, איך???

    השבמחק
  15. אני משתמשת בצלליות קרם עם גוון די בהיר / בסיסי מתחת לצלליות אבן ולרוב זה מספיק לי. וזה לא ממש משנה מה הצלליות שאני משתמשת בהן, כלומר, עד כמה הן כהות ומה השילובים. זה פשוט מחזיק.

    בקיץ או סתם כשחם או אני רוצה איפור שיראה כמו שצריך יותר שעות, אני מוסיפה מתחת לכל זה פריימר.

    אמרת שהשתמשת ב SI הצהוב, לא ברגיל ("הסגול") שמעתי שיש אחד בצבע טבעי ורדרד כזה שהוא מומלץ.

    היית מסכימה איתך שהצלליות קרם לא משהו אם הן לא היו מצליחות להחזיק 12 שעות צלליות מעליהן. ;)
    לבד אולי הן "לא שוות" אבל עם קיבוע הן מדהימות!

    השבמחק
  16. מיטל - צלליות קרם טובות הן בהחלט פתרון כבסיס במקום פריימר. רק שבקיץ זה לא מספיק עמיד לי כך שהגיוני שאת מוסיפה פריימר. אני פשוט שמה פריימר במקום הצללית קרם לא בנוסף.

    נראה לי שאת מתכוונת ל- UDPP ולא ל- TFSI. יש לי גם את העדן הצהוב שפה וגם את הסגול הרגיל. יש עוד שניים אחד בגימור מוזהב (greed) ואחד בגימור שמפניה כזה (sin). לא מכירה ורוד בכלל.

    אני בוחנת איכות של צלליות קרם כשהן לבד לא כשצללית מקבעת אותן. אני מאוד מרוצה גם מהמאק וגם מהבנפיט ויש לי לא מעט צלליות קרם שלהם. מהממות ועמידות בפני עצמן בלי שום צורך בשכבות נוספות.

    השבמחק
  17. התכוונתי לשמפניה SIN!!!

    אני לא יודעת למה אני שמה בנוסף מעל הפריימר גם צללית קרם, אולי כי זה ההרגל?

    יום יבוא ואטריח את עצמי לבדוק פיינטפוטס או פיינטים או שניהם, כרגע זאת הוצאה מיותרת מבחינתי כי אני מסתדרת בלעדיהן...

    השבמחק
  18. אה... הוא לא ורוד... וגם המיכל שלו בצבע חום רך כזה מטאלי עם מכסה מוזהב. כבר חשבתי שפיספסתי את תגלית השנה...LOL

    יכול להיות מההרגל, אני פשוט שונאת שכבות, עמוס לי מדי ומדגיש קמטוטים שלא קיימים אצלי בכלל...;-)

    אם את מסתדרת בלי ויש לך צלליות קרם שאת מרוצה - דיינו. מצד שני, יש כאלו שהסתדרו בלי פריימר עד שגילו אותו והיום לא מבינות איך אפשר בלי זה...

    השבמחק
  19. הכנסתי את עצמי לאחרונה ל"משטר צנע"
    מה שלא צריך (בגדול), לא נכנס הביתה.

    השבמחק
  20. הכי טוב, אמן בקרוב אצלי...(yeh right...).

    השבמחק
  21. חחחח

    אני לא יודעת גם כמה זה יחזיק אצלי..
    אבל בנתיים אני די מבסוטה מעצמי.

    בכלל החלטתי לעשות ר-ארגוניזציה בחיים, נמאס לי לרדוף אחרי הזנב של עצמי! עם כל הפעילויות שיש לי סביב השעון יש לי הרגשה שאני מפסיקה כל יום וכל שבוע פחות ופחות.
    אני חושבת שיותר נכון להגיד שאני הורגת את עצמי מלהגיד שאני חיה מאוד..

    השבמחק
  22. אנונימי5.5.2011, 19:49

    באמת שלא הבנתי..
    אני משתמשת בפריימר אחד לפרצוף ולעיניים,
    מורחת על העיניים גם קונסילר או מייק אפ שמקבע יופי את הצלליות.

    השבמחק
  23. נטע, אין מצב שאני שמה פריימר פנים על העיניים.
    חוץ מזה שאני לא יודעת מה הוא מכיל ואם מתאים לעיניים, הוא גם יותר עבה וכבד מפריימר עיניים.
    בשביל מה כל השכבות? גם מייק אפ?
    שימי לב שהרבה מייקאפים מכילים SPF ולכן לא מומלץ לשים אותם על העיניים.

    השבמחק
  24. היי דנרה,
    רק לאחרונה גיליתי את נפלאות הפריימר. אני לא מתאפרת בעיניים (חוץ מאייליינר) כי העפעפיים שלי שומניים וכל איפור היה נמרח לי תוך שעה בערך.
    לפני שקראתי את הפוסט הזה התלבטתי בין אורבן דקיי לבין טו פייסד, עכשיו הוספת לי להתלבטות גם את עפרה, יופי!
    איפה את רוכשת מוצרים של עפרה?

    השבמחק
  25. הי ליטל,
    פריימר זה בהחלט מוצר מופלא, אין ספק שלהתאפר בלעדיו זו לא תמיד חוויה מרנינה במיוחד בקיץ...;-)

    ה- UDPP וה- TFSI שניהם מצוינים. אבל בהחלט הייתי ממליצה לך לשקול גם את עפרה שהוא לא פחות טוב מהם.
    כמו שכתבתי בפוסט אפשר להשיג את המוצרים שלהם רק אצל קוסמטיקאיות ולא בפארמים. מה שכן יש המון נקודות מכירה ובטוח יש אחת שקרובה אליך. אז הכי טוב שתתקשרי אליהם ותשאלי איפה נקודת המכירה הכי קרובה 08-9205945.

    השבמחק
  26. אנונימי5.5.2011, 21:10

    כאחת שמסוגלת להשתזף על כדי להשרף בעפעפיים זה מה שאני עושה.
    יש לי פריימרים ממש לייט, כשניסיתי אחד לעיניים, לא הרגשתי הבדל.
    ומעט קונסילר (או מייק אפ) מקבע את הצללית, כנ"ל לגבי שפתון.

    השבמחק
  27. נטע - להשרף בעפעפיים?? מה נסגר איתך?...
    יש לי סטיק של קליניק להגנה מהשמש לעפעפיים ולשפתיים.
    אולי זה משהו שאת צריכה להשתמש בו...
    תשתמשי במה שטוב לך כמובן אבל למה גם פריימר וגם קונסילר/מייק אפ?
    גם את כמו מיטל עושה שכבות מההרגל?...

    השבמחק
  28. לא הכרתי בכלל על פריימרים
    טוב אני בקושי מתאפרת
    אבל זה בהחלט נשמע כמו מוצר קסם!

    השבמחק
  29. פיצ'ה - את לא לבד, כנראה כמו הרוב שלא מכיר וחבל.
    בהחלט מוצר נפלא שמשדרג כל איפור מעליו :-)

    השבמחק
  30. אנונימי6.5.2011, 8:40

    בקשר לשכבות כן.
    ופעמיים הייתי בים, עם משקפים שמש, שגלשו לי קצת האף ונשרפתי בעפעפיים.
    יש לי גנים ג'ינג'ים.

    השבמחק
  31. אני בקושי משתמשת בצלליות, אבל באיי ליינר דווקא כן, והרבה. יכול להיות שההופעה של פסים שחורים בקפל העפעף תיפתר עם שימוש בפריימר עיניים? פריימר רגיל לא יספיק כאן?

    ולגבי המוצרים והחברות - האתר של OFRA באמת זוועות. בכלל, אתר חובבני זה כלכך TURN-OFF, לא משנה אם מדובר באיפור, אלקטרוניקה או צימרים..
    הבנפיט הכי קורץ לי. אני מתה על ריח של טלק. חבל שהוא לא בנמצא יותר.
    בעניין העיצוב של האורבן דיקיי - רק לי זה נראה פאלי מדי, באופן בוטה ממש?..

    השבמחק
  32. יקירתי,
    1. הגבת על השפתון הכתום ולא אמרת כלוםםםםםםםםם על התמונות. עדיף תגובה שלילית מאשר הכלל לא אינך חושבת?
    2. בכלל לא דילגתי עליו, קראתי על השמפו, ועל קרם הולזין משחר ילדותנו (אולי בגלל זה על אני שונאת אותו?) רק שראשית זה פוסט מעניין ומלא רגש ורציתי לקוראו שוב בנחת (את הפוסטים שלך (וגם את של מיטל) אי אפשר לקרוא ברפרוף כמו את פוסטי הבוסר שלי. צריך לקרוא במחת ובגיב בהתאם. ואתמול עשת'ישבתי להגיב סופסופ הגיע בלעלי יקירי (יש לו עיתוי מעולה תמיד, לצלצל כשאני בקופה הסופר או בקניון ולא שומעים כלום) או שאני מתכננת עוד טיפה במחשב וללכת לישון...) ולהרגיע אותי שהוא בסדר אבל המכונית נקרעה לגמרי והוא עם רכב חליפי ואין ת'דיבורית. הרוה אויר לא נשאר לי בגוף . ואם לא לא מספק אז מה כן.
    האמת שהתשובה כבר בראש אבל אני הולכת לסץפארם לקנות לי מסנן קרינה של שיסיידו כי ת'חיל מבצע אז שוב אתעכב בענין

    השבמחק
  33. אהבתי מאוד את הפוסט. בתור "חולת" איפור עיניים וצלליות אין לי מושג איך חייתי בלי פריימר. זה מדהים כמה אין מודעות בנושאי איפור בארץ. בזכות הפורום נחשפתי לעולם חדש, התנסתי גם בUDPP וגם ב-TFSI שהוא גם הGOTO שלי כרגע בעיקר בגלל המרקם שלו. האורבן דיקיי מרגיש לי קצת דביק יותר. את עפרה מעולם לא ניסיתי והא בהחלט ברשימה שלי.
    דנרה, אני חייבת לומר שאני מאוד נהנית לקרוא את הפוסטים שלך כל פעם מחדש.

    השבמחק
  34. ורדינה6.5.2011, 10:49

    פעם הפריימר לעיניים (או פריימר בכלל) היה נחלתם של המאפרים המקצועיים בלבד. אבל בשנים האחרונות ניתן באמת למצוא מוצרים מצויינים שמיועדים לא רק למאפרים וזה בהחלט מוצר חובה לכל מי שמתאפרת.
    אני משתמשת בקביעות במוצר של OFRA ומסכימה איתך לגביו לגמרי. מוצר מנצח! אגב, גם אני שמה מעט מן החומר על היד ומורחת עם האצבע על העין. לא משתמשת במברשת המיועדת לכך.

    השבמחק
  35. איזה פוסט מעולה!
    ניסיתי את כולם למעט זה של עפרה (שניסיתי פעם אחת, כשנפגשתי עם מאפרת שאני מכירה) אבל לא התנסיתי בו ממש, אבל עכשיו ממש בא לי לנסות... נכנס לוויש ליסט.

    בטו פייסד אני משתמשת עכשיו, ואני ממש אוהבת אותו. טוב שהזכרת את עניין הנוזל שיוצא אם מערבבים. בפעמים הראשונות שהשתמשתי באמת חשבתי שמשהו לא בסדר בו....
    גם לוקח לו כמה שניות להתייבש אצלי. אם אני לא ממתינה לייבוש מוחלט וודאיזה עושה בדיוק הפוך - הצללית נכנסת לתוך הקפל.
    אוהבת גם את האורבן דיקיי.

    אני מאלו שהשתמשו בפריימר של סמאשבוקס כבסיס כשאני לא שמה צלליות :). עבד לי טוב יותר מהפיינפוט של מאק, אבל אני חושבת שזה פשוט בגלל שהפיינטרלי לא מתאים לגוון העור שלי.
    יש פיינפוט אחר שהמליצו לי בפעם האחרונה שהייתי במאק, ואני מתכוונת לנסות לראות איך זה יעבוד איתו. בינתיים הוא נגמר ולא יודעת, לא ראיתי לנכון לרכוש חדש רק לצורך הזה.

    השבמחק
  36. נטע - עם פחות שכבות האיפור נראה יותר קל ורענן, העור נושם. תני לזה צ'אנס...

    מרג'ורי - שאלה טובה, אני מניחה שזה אינדיבידואלי כי האייליינר צמוד לריסים, אבל אם הוא מגיע לחריצים אחרי כמה זמן סביר שהעפעף שלך מאוד שומני. בהזדמנות לפני האיפור תכנסי לאפריל ותנסי מהפריימר של ספאשבוקס, אח"כ תמרחי אייליינר ותראי אם יש הבדל. אם כן אז לא הייתי מוותרת על פריימר כלשהו.
    חוץ מזה, אולי האייליינר שלך לא עמיד מספיק? אולי כדאי לך לנסות אייליינר אחר? זה לא אמור לקרות שהאיילינר ככה.

    השבמחק
  37. אפרת מס' 1:
    1. הבנתי אותך עכשיו! יטופל!
    2. סבבה, מחכה לתגובה ולהמלצות שלך. אף פעם לא מאוחר. ויש הרבה שמקבלות חררה מהוזלין...LOL
    מקווה שהכל בסדר ושבעלך שלם לגמרי, המכוית שתשרף, למרות שזה סרט לא נעים בכלל!
    מחכה לפוסט על המקדם של שיסיידו, אם זה מקדם לפנים אז עדכני אם הוא שומני/מבריק או לא.

    אפרת מס' 2:
    תודה רבה, שמחה לשמוע :-))
    מחכה לתגובות שלך יותר וכמובן להמלצות.
    חוסר המודעות כאן בהחלט מדהים, במיוחד שכולן בטוחות שהן הכי מבינות באיפור. אבל לקנות מוצר כזה או אחר לא עושה מישהי למבינה משהו... חבל כי באמת יש הרבה בארץ שקונות ומשקיעות, אבל חסר הרבה מהפיניש.
    יש לך שני פריימרים מנצחים. עכשיו כשאת מדברת על הקטע הדביק אז אם תקראי את מה שכתבתי על עפרה, יש מצב שהוא יותר מזכיר את ה- UDPP מאשר את ה- TFSI... הוא לא קליל יחסית כמו ה- TFSI. מעניין מה תחשבי עליו.

    השבמחק
  38. ורדינה - את צודקת לגמרי למרות שעד היום יש מאפרים שלפעמים מדלגים על השלב הזה...מורחים על העפעף קונסילר, בעעע....
    העפרה משובח במיוחד, אין ספק! עם האצבע בהחלט הכי נוח להנחה. חוץ מזה, יש לעפרה מברשת יעודית לפריימר הזה? איזה מספר היא?

    השבמחק
  39. קורין - תודה בובה :-)
    בנוגע לעפרה, אין ספק שאחת כמוך תדע להעריך פריימר עיניים משובח כשהוא נופל לה לידיים, או יותר נכון לעפעפיים ;-).

    בהתחלה זה ממש ביאס אותי הקטע של הפרדות החומר ב- TFSI, זה עדיין מבאס כי מפריימר כזה אני לא מצפה שזה יקרה, אבל לפחות אני יודעת שזה קורה אצל כולן ולא מקולקל או משהו. בהחלט לוקח לו כמה שניות יותר להתקבע מהאחרים, זה בגלל שהוא לחותי אולי יותר.

    ידעתי שאמצא מישהי שתתוודה שהיא משתמשת בסמאשבוקס רק כמאחד גוון ולא כבסיס לצלליות :-))
    הגוון שלו באמת נייטרלי נהדר, אבל זה בזבזני כי הוא סופר יקר יחסית לכמות, מבינה אותך לגמרי שלא תקני אותו שוב.
    המאק פיינטרלי בטח ורודה עליך אז זה לא פתרון. מקווה שתמצאי צללית קרם במאק שתפתור את העניין. קחי בחשבון שלבובי בראון יש צלליות קרם נפלאות במגוון צבעי בסיס, בטוח יש משהו שמתאים לך.

    השבמחק
  40. תודה רבה!
    לא הכרתי את הבלוג החדש שלך, הולכת לשוטט בו :-)

    השבמחק
  41. אני בלוגרית מתחילה. עוד לא מנוסה כמוך :-)
    הוספתי עכשיו קישור אליך.
    תודה ושיהיה קיץ 'נסבל'....

    השבמחק
  42. תודה, את נהדרת :-)
    בהחלט צריך לקוות לקיץ נסבל, למרות שסביר שכרגיל יהיה דביק ומחרפן...

    השבמחק
  43. איזה יופי של סקירה :)
    אני משתמשת בטו פייסד, אבל רחוקה מלהשתמש בצלליות כל יום.
    אגב בקשר לאורבן דיקיי, יש אתר כלשהו שמוכר את האריזת שפופרת? כי עד כמה שהבנתי האריזה הזו יצאה לפני זמן מה, בתור מעין מהדורה מוגבלת. יש בה הרבה יותר חומר גם, אבל לא נראה לי שהיא זמינה בחנויות בארה"ב.

    השבמחק
  44. תודה ליפגלוסית :-)
    אריזת השפופרת של UDPP היא לא מהדורה מוגבלת. הרבה מוצרים עם ההשקה מתחילים כבלעדיים רק בספורה (אפילו לא נמכרים באתר החברה!), ואחרי חודש חודשיים נמכרים גם בשאר המקומות. כך היה גם עם הבנפיט stay don't stray שהחליף את ה- F.Y.eye הידוע.
    נכון להיום בספורה ובאתר החברה את יכולה למצוא עכשיו רק את השפופרת שתחליף לפי מה שאני מבינה את הקודמת. אם יש מקומות שעדיין מוכרים את האריזה הקודמת זה כנראה שאריות.

    השבמחק
  45. זו אני מספר 2 איך הצלחת להבין מה כתבתי? את נהדרת. חברה בעבודה אמרה לי כבר שאני מקלידה בג'יבריש
    (תרגום לעברית - שהיא לא מבינה כלום כי מהקלדתי המהירה וסיקול האותיות...)

    השבמחק
  46. אפרת - את מס' 1.
    יש כאלו שבשוטף מאתגרות אותי בקריאה...
    אין ספק שאת אחת בהן :-)

    השבמחק
  47. אנונימי6.5.2011, 18:25

    דנדרה איזה כיף לקרוא את הפוסטים שלך!!!
    אני חשבתי שאני יודעת הרבה על איפור, אבל מקריאה בבלוג שלך הבנתי שאני לא יודעת כלום. בתור אחת שהייתה דבוקה למס' מוצרים מצומצם כל החיים בערך בלי להבין שיש חלופות טובות יותר מקריאה בבלוג נחשפתי למוצרים מוצלחים ובסיסיים שהם חובה בכל תיק איפור. מיותר לציין שעד היום לא חשבתי שיש צורך בפריימר לעיניים (למרות שהייתי מודעת לקיומו), ועכשיו אני רצה לקנות אחד :)
    ממה שכתבת לא הבנתי אם את משתמשת גם בפריימר לעיניים/פנים וגם בקונסילר/מייקאפ?
    ועוד שאלה אולי קצת מעצבנת, היכן ואפילו יותר חשוב איך את משיגה מוצרים שלא משווקים בארץ (חוץ מלבקש שמשהו יביא לך מחו"ל)?
    אני באמת חושבת שהבלוג שלך פותח אופקים לכל אוהבת איפור, מתחילה ולא...

    השבמחק
  48. תודה אנונימית, כיף לשמוע :-))
    אין ספק שתמיד כולנו יכולות ללמוד יותר ממה שאנחנו יודעות וככל שאנחנו יודעות יותר אנחנו מבינות עד כמה אנחנו לא ממש יודעות משהו... כל יום אני לומדת משהו חדש. עד כאן פינת הפילוסופיה...LOL
    ברגע שתשתמשי בפריימר (איכותי כמובן) אין ספק שתרגישי בהבדל דרמטי באיפור.
    אני משתמשת בפריימר לעיניים בלי לשים על העפעפיים גם קונסילר או מייק אפ.
    זה כבד ולא מתאים לעור הדקיק בעפעף וסתם יוצר שכבות מיותרות.
    בלי קשר כמובן משתמשת על כל הפנים במייק אפ.
    ולשאלתך (למה מעצבנת?) אני קונה את הרוב בחו"ל חלק קטן אני מזמינה מאתרים מוכרים או באיביי ממוכרים אמינים.
    תודה רבה על המחמאות, שמחה שאת נהנית, תמשיכי לקרוא ולהגיב ולשאול שאלות כמובן :-)

    השבמחק
  49. פוסט מעולה

    אין על הפריימר של עפרה.
    מאז שגיליתי אותו האיפור יושב ולא זז כל היום.
    עפעף שומני זה פשוט אסון לצללית והפריימר פשוט מנטרל את זה.

    מומלץ בחום.
    אני קונה באתר של צ'יקה.

    השבמחק
  50. תודה יעל :-)
    בהחלט אליפות פריימר העיניים של עפרה!
    תודה על ההמלצה על האתר, בהחלט אופציה חלופית מרכישה אצל הקוסמטיקאיות.

    השבמחק
  51. הי, אחרי הרבה המלצות ברשת הזמנתי את ה-UDPP, בבקבוק הסגול.
    החומר אמור להיות ממש שקוף? או שהכוונה היא שקוף לאחר המריחה? כי על המברשת יש לו צבע בז' כזה, כמו מייקאפ בהיר.

    השבמחק
  52. Sandy - בבקבוק הסגול עם המכסה הכסוף זה אכן הקלאסי השקוף.
    הוא עם מעט גוון בבקבוק ושקוף אחרי המריחה, אין לו בפועל כיסוי של גוון או משהו.
    בכל מקרה יש לך פריימר עיניים מצוין!

    השבמחק
  53. מעולה, כבר התחלתי לחשוד ששלחו לי חיקוי או משהו!

    השבמחק
  54. ורד (יחסי ציבור עפרה)8.5.2011, 18:50

    היי דנרה והיי לכל השאר,
    קראתי בעניין גדול מה שכתבתן ובמיוחד את מה שכתבתן על הפריימר של OFRA. דנרה, התייחסת למברשת של הפריימר וגם חלק מהתלונות התייחסו אליה ואשת בשורות אני היום - כבר כמה שבועות שאנחנו משווקים את הפריימר עם מקלון ובקצהו ספוגית ולא מברשת "מבולגנת" כהגדרתך. אנחנו בטוחים שהמברשת הזו רק תגביר את ההנאה שלכן מהמוצר, כי באמת מדובר באחד ממוצרי הדגל שלנו.
    אגב, החלפת המברשת נעשתה בשל תלונות שקבלנו מלקוחות, ולכן אם יש משהו שמפריע לכן במוצרים שלנו - נשמח לדעת על זה , כדי לייעל את עצמנו.
    ודנרה... הבלוג שלך מעולה!

    השבמחק
  55. יא, איזה כיף לשמוע!
    אם ככה, סגרנו את העניין, הפריימר של עפרה הוא הבא שנכנס אלי הביתה!
    וטוב שגיליתי את זה עכשיו כשה F Y Eye מזמן מראה את התחתית...

    השבמחק
  56. תודה על העדכון ורד!
    טוב לשמוע, אין ספק שזה שינוי מהותי ביותר בחווית השימוש.
    אם בעתיד תחליפו את האריזה לשפופרת (גם היגייני יותר וגם אפשר לנצל את כל החומר) בכלל המוצר הזה יהיה מושלם!
    ותודה על המחמאה :-))

    מיטל - את לא מאמינה איזה הבדל דרמטי יהיה לך לעבור מהבנפיט לעפרה! מחכה כבר לשמוע חוויות...;-)

    השבמחק
  57. :) כמובן שאעדכן!

    אתמול אגב, התאפרתי רק עם הבנפיט בלי צללית קרם ובאמת החזיק יפה כל היום את האיפור.

    השבמחק
  58. אני ממש שמחה לשמוע, זה מראה שבאמת אין צורך בכל השכבות, חבל על הזמן ועל העפעף...;-)
    גם נטע כתבה אחרייך שהיא עם שכבות, מקווה שתנסה גם להיגמל...

    השבמחק
  59. ראיתי שהיא כתבה את זה. לא היה לי מה להוסיף :P

    ואגב, למה להשתמש בפריימר זה כמתקן גוון זה "לא חסכוני"? בהנחה שפריימר עולה לך נגיד סביב ה 100 ש"ח גם צללית פיינטפוט/פיינט של מאק תעלה לך אותו הדבר, לא?
    (סתם תהיה)

    השבמחק
  60. כתבתי שזה חסר טעם להשתמש רק כמאחד גוון כי זה לא הייעוד שלו ויש מוצרים שעושים את זה הרבה יותר טוב, פשוט צריך למצוא את הגוון הנכון. חוץ מזה שלהשתמש בפריימר של סמאשבוקס למטרה כזו שגם ככה הוא מאוד יקר יחסית, זה ממש בזבזני, עדיף לשמור אותו לייעוד המקורי שלו. הנה קורין מאותה סיבה לא תקנה אותו (אם אני זוכרת נכון היא קיבלה אותו מתנה בהשקה) למרות שכתבה שהיא השתמשה בו רק לאיחוד הגוון ולא כבסיס לצלליות.
    חוץ מזה, זה מאוד עניין של תחושה אישית. לצללית קרם יש גימור נעים שמתקבע על העין. פריימר העיניים בשבילי זה כמו למרוח דבק על משהו בלי להדביק אותו למשהו אחר. מה עשינו בזה בעצם?... זה כמו שתוותרי על מייק אפ ותמרחי רק פריימר לפנים. פריימר זו שכבת ביניים, לא שכבה סופית.
    אבל כמו שכתבתי - זו דעתי ושכל אחת תעשה מה שטוב לה.

    השבמחק
  61. חברה שלי לא אוהבת צלליות קרם למיניהן בגלל שהן "כבדות" על העין, אז חשבתי, שעבורה לדוג' דווקא פריימר כמו ה F Y Eye שהוא נעים כזה, יכול להיות טוב.

    השבמחק
  62. השאלה היא מה המטרה שלה? לשים צלליות או לא לשים כלום חוץ מזה?
    הפריימר F.Y.eye של בנפיט שקוף על העור הרי, לא מאחד גוון.
    חוץ מזה אני מבינה אותה, שתנסה את צלליות הקרם של בובי בראון, הרבה יותר נעימות וקלות על העפעף מהפינפוטים של מאק.

    השבמחק
  63. האמת שאני לא יודעת בדיוק מה המטרה אצלה חחח
    תלוי במצב הרוח שלה.
    אני אגיד לה שתנסה את בובי בראון, אולי זה יתן לה פתרון טוב. גם כשהיא רוצה לשים צלליות אבן מעל.

    השבמחק
  64. תודה לאל שהיה לי קצת זמן להכנס ולהגיב בין כל האריזות שלי והעייפות המצטברת.

    הפריימר של בנפיט נשמע מאוד מעניין לי . יש לי את שני הפריימרים של אורבן דקיי [ה-eden והרגיל] ואני חייבת לומר שעל עפעף מעט שומני הם לא מחזיקים היטב . זה נחמד אם זה לכמה שעות ומשדרג את האיפור אבל לדעתי הפיינטים של מאק עושים עבודה הרבה יותר טובה בהחזקת צלליות , מה גם שהפריימר הזה עשה לי בלאגן ויצא בכמויות מטורפות בגלל איזה ואקום אויר שנוצר וכל החומר גלש לי החוצה שחשבתי שאני משפריצה ניטים עוד רגע מרוב עצבים.

    טרם נמצא הפריימר המושלם לצערי...מקווה למצוא אותו בקרוב.

    השבמחק
  65. הבולשת יקירתי - אל דאגה, בסוף גם האריזות יגמרו :-)

    אני איתך בכל מה שכתבת על ה- UDPP EDEN. לא סתם כתבתי שהוא אכזבה.
    זה פריימר שלא מצליח להחזיק את עצמו אפילו בלי להצטבר בקפל העפעף.
    האריזה אמנם יפה אבל בהחלט לא פרקטית ומועדת לפורענות.
    טוב שהחליפו לאריזת שפופרת נוחה שגם יותר היגיינית.
    מפתיע שזה מה שקורה לך גם עם הפריימר הרגיל של UDPP. לטעמי הוא איכותי בהרבה מה- EDEN.
    בכל מקרה, מקווה שתמצאי פריימר לשביעות רצונך, בכל זאת אחד החלקים החשובים באיפור עיניים.

    השבמחק
  66. פוסט מעולה!
    אני רצה לקנות את אף.וואי.איי.
    אני משתמשת ב
    stay don'y stray שלהם. הוא מאוד נוח.
    ויש לו צבע נהדר! אני מורחת גם מתחת לעפעף וזה מעולה כקונסילר בעיניי. רק פודרה בסוף לקיבוע וזהו.
    ניסיתי פעם את lemon aid שלהם. תכשיר גרוע. דביק ולא נמרח ואי אפשר למרוח אותו עם שום אפליקטור/מברשת/אבצע. לא הצלחתי להבין את הרעיון מאחורי המוצר הזה...

    כל הבנות המתאפרות ביוטיוב משתמשות בארבן דיקיי. ממש מאכזב לשמוע שהוא כזה גרוע. טוב שאת אומרת את זה, כי ממש רציתי לקנות כזה.

    אני מתה שתעשי פוסט על פריימר לפנים. יש פריימר ג'ל שקוף שאמור למנוע הברקות של לנקום.
    אני נוטה להברקות באיזור המצח (במיוחד בקיץ) ורציתי לדעת אם כדאי לקנות את התכשיר הזה, אם הוא מתאים לזה (אפילו בלי לשים מייק אפ מעל), כי הפודרה פשוט לא עושה את העבודה אצלי...

    השבמחק
  67. Purple Haze - תודה יקירה :-)
    ה- FYeye היה הפריימר הקבוע שלי אבל שימי לב שכתבתי שהפסיקו את הייצור ולכן התחלתי לחפש פריימרים אחרים.
    ה- stay don'y stray שאת משתמשת החליף את ה- FYeye יש לי אותו גם אבל עוד לא ניסיתי משום מה. הוא אכן מוצר משולב כפריימר וקונסילר.
    על ה- lemon aid קראתי כל כך הרבה תגובות, או שאוהבים אותו או ששונאים אותו...

    אלו מהיוטיוב שמשתמשות ב- UDPP לרוב משתמשות בפריימר הרגיל ולא ב- EDEN והוא בהחלט מוצלח יותר ממנו. ממליצה לך לנסות את הפריימר לעיניים המעולה של עפרה שגם זמין בארץ, במיוחד שעכשיו בתגובות כתבו מהיח"צ של החברה שהחליפו את הראש של המברשת.

    אשתדל לשלב גם פריימרים לפנים בפוסטים, אני פשוט לא משתמשת בהם הרבה.
    בכל מקרה יש פריימרים שהמטרה שלהם זה לעזור לעניין ההברקות ולא רק לעניין העמידות. ממה שאני מכירה ממליצה לך לנסות את הפריימרים הסיליקוניים לפנים של סמאשבוקס או של פופה. שניהם מעולים, אבל לא בטוחה כמה עזרו לעניין המאט.
    בנוסף, באיזה מייק אפ את משתמשת? אולי את צריכה להשתמש במייק אפ מאט עמיד יותר ואין מנוס מלפדר במהלך היום.
    וכמובן אל תשכחי שבקיץ כולנו מבריקות, אין מה לעשות...;-)

    השבמחק
  68. באמת תהיתי לגבי הלמון אייד. אבל לא ממש חשבתי על לנסות להשיג אותו בגלל שהדעות עליו חלוקות...

    ולבולשת - באופן אישי, אני מאוד אוהבת שינויים בהם גם מעברי דירה בגלל שהם מכילים שינויים בריהוט - כיף!!!
    אבל יש אנשים שלא מתרגשים מהעניינים האלה כמוני (טוב, רוב האנשים), אז תתנחמי בזה שהכל יהיה חדש!!! גם אם לא חדש ניילונים חדש, התחושה תהיה של התחדשות :)
    וכמובן שמקווה שההתחדשות תהיה בקרוב!
    וחוץ מזה, שאריזות זה זמן מעולה לזרוק מלא דברים! שאני תמיד חושבת שזה יתרון!

    השבמחק
  69. ורד (יחסי ציבור עפרה)12.5.2011, 16:50

    דנרה, ראיתי ששאלת לגבי מברשות שמתאימות לפריימר אז קבלי:
    11 מתאימה לפריימר עיניים, 5 מתאימה לפריימר פנים
    22 מתאימה לשני הפריימרים.

    השבמחק
  70. תודה רבה על העידכון ורד, יבדקו :-)

    השבמחק
  71. @Purple Haze
    הפריימר לפנים של לנקום הוא מעולה, אני מדברת על la base- pro הוא סיליקוני, משהו שהתנגדתי אליו בהתחלה אך בסופו של דבר קניתי אותו והוא בהחלט עושה את העבודה,אני ממש מרוצה כי יש לי שנוטה להיות מאוד שומני במהלך היום.
    הוא מטשטש נקבוביות מורחבות, מעניק אפקט מאט לפנים, האיפור הרבה יותר עמיד איתו.ובכלל מייק אפ של לנקום הטינט אידול אולטרה לכשעצמו מחזיק טוב. אך השילוב ביניהם מנצח.

    השבמחק
  72. אנונימי20.9.2011, 1:01

    הי דנרה,
    בזכותך רכשתי את
    Too Faced
    shadow INSURANCE,ואני אוהבת אותו מאוד.
    לפעם הבאה אנסה את של עפרה.

    האם יש פריימר גם לשפתיים?

    רציתי לבקש המלצה על בסיס לשפתיים לפני הנחת האודם - בקרם או בסיס איכותי השומר על האודם
    תודה ושנה טובה
    מעריכה מאוד את הכתיבה שלך
    DOLLI

    השבמחק
  73. הי דולי,
    שמחה שאת מרוצה מהפריימר לעיניים של טו פייסד.
    קיימים גם פריימרים לפנים, לריסים ולשפתיים.
    הדעות חלוקות בנוגע ליעילות של הפריימרים לשפתיים, אני בכל מקרה לא משתמשת באחד כזה בכלל.
    יכולה לומר לך שיש למגוון חברות כמו: מאק, אורבן דקיי, קלרינס וטו פייסד שעליו שמעתי את הכי הרבה המלצות (lip insurance).
    אני חושבת שהפתרון הכי מוצלח וזה מה שאני עושה עם שפתונים מסוימים, זה למרוח על כל השפתיים תוחם שפתיים באותו הגוון של השפתון, בעדינות לחכך בין השפתיים שיהיה פיזור אחיד שלו ואז להניח את השפתון. לטעמי זה תורם לעמידות בצורה הכי טובה. עדיף להשתמש בעיפרון איכותי שלא מייבש את השפתיים.
    יש כאלו שלעמידות מניחות שפתון מעל שכבת פודרה לקיבוע ומעל עוד שכבת שפתון.
    אני אישית לא מתה על זה.

    תודה רבה על הפרגון ושנה טובה :)

    השבמחק
  74. אנונימי21.9.2011, 7:17

    תודה,
    את מניחה קרם לשפתיים - lip balm כחלק משגרת טיפןח פנים?
    דולי

    השבמחק
  75. בהחלט, יש לי לפחות שלשה סוגים שונים בתיק האיפור (מיותר לגמרי מספיק אחד, כן?...), משתמשת לפי החשק, אחד מבריק, אחד עם SPF, אחד עם ריח מתקתק נעים.
    ובכל מקרה לפני השינה אני מורחת ליפ באלם על השפתיים וגם קצת מעבר להן, שירכך את העור מסביב, שלא יהיו קמטוטים...;)

    השבמחק
  76. היי דנה,
    כשקניתי פרימייר לעיניים של מאק
    Vibrancy eye primer
    המוכרת אמרה לי למרוח אותו מתחת לעיניים כבסיס לקונסילר...לא על העפעפיים.
    האם אני משתמשת בזה בצורה נכונה?
    על העפעפיים אני מורחת Paint Pot בגוון ניוד.
    תודה!

    השבמחק
  77. הי ליאת, הפריימר שקנית הוא פריימר להארה. אפשר להשתמש בו גם כבסיס לצלליות וגם כבסיס לקונסילר.
    השאלה היא מה בדיוק את צריכה בעצם? מה חיפשת כשקנית אותו?
    האם יש לך עיגולים שחורים בעיניים או משהו שמצריך כיסוי גבוה של הקונסילר והארה כזו?
    קונסילר טוב לא צריך באמת בסיס כי הוא אמור להיות עמיד ולא להיכנס לקמטוטים בעיניים.
    מניחה שאת משתמשת בפיינטפוט פיינטרלי, בעיקרון זו צללית בסיס עמידה אבל יש כאלו שכן משתמשות בפריימר עיניים מתחתיה כדי לשפר את העמידות.

    השבמחק
  78. האמת כשהייתי ב"מאק" הייתי עייפה ורצוצה ואכן היו לי עיגולים שחורים מתחת לעיניים.בדרך כלל אין לי.
    אני משתמשת בקונסילר של מאק שמגיע בשפורפרת קטנה
    Select cover up שאותו קניתי באותה הפעם .
    כן,משתמשת בפיינפוט פיינטרלי.
    עוד הזדמנות לכתוב לך שמכל הבלוגים שעוסקים באיפור את שלך אני הכי אוהבת! אני יכולה לנבור בו שעות.
    (-:

    השבמחק
  79. הבנתי, אז זה אולי מסביר למה היא הציעה לך את המוצר הזה ולא פריימר רגיל לעיניים.
    אני באופן אישי מעדיפה לא להניח פריימר לפני הקונסילר אלא לקבע אותו עם פודרה מאירה (אני משתמשת ב- powderflage לעיניים של בנפיט, כתבתי עליה בבלוג). אבל זה עניין של העדפה אישית לגמרי.
    וכמובן תודה רבה על המחמאה, כיף מאוד לשמוע!
    את מוזמנת תמיד להגיב, לשאול, לשתף ולהמליץ על המוצרים שאת אוהבת :)

    השבמחק
  80. אנונימי31.7.2012, 16:45

    היי דנרה אני חדשה פה, בעצם זה הפוסט הראשון שקראתי (מהממם דרך אגב פריימר זה כלכך חשווב!) אבל אני רוצה לדעת איך אני קונה מוצרים מעפרה שמעתי המוון המלצות עליהם אבל אין לי דרך להשיג אותם...

    השבמחק
  81. איזה יופי שאת פה, שמחה שזה הפוסט הראשון שקראת כי אני חושבת שפריימר לעיניים הוא אחד מהמוצרים המהותיים ביותר בשגרת האיפור שלנו.
    בנוגע לעפרה, בסוף הפוסט יש את רשימת המוצרים עם לינק לאתרים. תכנסי לאתר של עפרה שלינק ששמתי, שם תוכלי למצוא את הפריימר. ממליצה לך להתקשר לטלפון שמופיע שם ולשאול איפה נקודת המכירה הקרובה ביותר למקום מגורייך. בנוסף, המוצרים נמכרים גם באתר פרושופ: proshop.co.il.

    השבמחק
  82. אנונימי2.8.2012, 23:41

    יש למשהיא המלצה לפריימר עיניים מעולה שמיתמזג עם האיפור ומכסה אדמומיות וכמובן עמיד?

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי2.8.2012, 23:42

      סליחה פריימר פנים*

      מחק
    2. ממליצה לך לנסות את הפריימר לפנים הירוק של סמאשבוקס או של פופה.
      הם מוצלחים ומשפרים את העמידות.
      מבחינת כיסוי, פריימרים (ירוקים) לא מכסים אדמומיות הם מנטרלים אותה מעט.

      מחק
    3. אנונימי3.8.2012, 0:33

      וואי מעולה תודה:) אגב צריך פריימר עיניים עם פריימר פנים ואם כן איזה סוג את ממליצה? ( סליחה על החפירה אני פשוט חייבת להסתיר את האדמומיות:)

      מחק
    4. אין קשר בין הדברים, פריימר לעיניים הוא בסיס לפני שמניחים צלליות, הוא משפר את העמידות שלהן, מעצים את הגוון וכו'. פירטתי על זה פה בפוסט. כלומר, אם את לא משתמשת בצלליות אין לך צורך בפריימר עיניים.
      פריימר לפנים מטרתו לשפר את העמידות של איפור הפנים, או להחיות אותו, לסתום נקבוביות, לנטרל גוון ויש לו עוד כל מיני שימושים, תלוי בסוג הפריימר. ממליצה לך לקרוא בפוסט הזה על התפקידים של הפריימר לעיניים:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/11/blog-post_23.html
      בנוסף, אם תלחצי על התווית "פריימר" פה בסוף הפוסט תוכלי למצוא המלצות לפריימרים שונים לפנים ולעיניים.

      מחק
  83. דנרה פריימר סמש באקס 2.5 מל נטו האם של עופרה תשע מל נטו? את סמאש באקס יש לי אם עופרה נטו תשע שווה לקנות אותה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, עפרה הוא פריימר מצויין וקיים היום גם בגרסת שפופרת מוצלחת, שמתי קישור לפוסט עם השפופרת בפסקה פה בפוסט.
      אבל השאלה היא מה את מעדיפה, פריימר שקוף כמו עפרה או עם עם גוון טבעי אטום כמו סמאשבוקס. הרי בסופו של דבר לוקח לפריימרים האלו המון זמן להסתיים גם בשימוש יומיומי.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails