1 ביולי 2010

הקורלים שמרעננים את הקיץ (1) – לוק קליל ובוהק



מזג האוויר הזה מוריד אותי מהפסים. זה פשוט בלתי נסבל (כל עוד אני לא בחוף הים לפחות עם קפה ברד או אבטיח קר...) ועוד 'חום יולי-אוגוסט' לפנינו. מילא החום הלוהט שמאיים לצלות אותי כמו שיפוד על גחלים, אבל הלחות... כן כן, הלחות הזוועתית הזו שגורמת לפן שלי להחזיק בקושי רבע שעה אחרי שאני יוצאת מהמספרה (ולכן אני די מוותרת על זה בקיץ, עושה רק כשאין ברירה...). למזלי, הלחות אמנם גורמת לי להבריק (ולהרגיש מותשת וגמורה עד שבא לי לדחוף את עצמי למקרר הארטיקים בפיצוציה הקרובה ביותר), אך היא לא ממש מפריעה באופן קיצוני לאיפור שלי למרות שאני לא משתמשת באיפור עמיד או בפריימר לפנים ביומיום. אבל עדיין לא נעים להיות עם כל כך הרבה שכבות איפור בימים האלה ולמי יש כוח להשקיע בכלל? אני מותשת רק מהמחשבה להתאפר או לעשות משהו...

ובכל זאת, אי אפשר לצאת ככה בלי כלום מחוץ לבית, אני לא רוצה להפחיד את עצמי ולא אף אחד אחר, באמת שלא... אז בשביל להיות ערוכה לכל יום קייצי מהביל שבפתח, שגרת האיפור שלי, לאחר מריחת בסיס קליל, כוללת שלשה מוצרים שלוקח בדיוק חמש דקות (מקסימום) להתעסק איתם.

המוצר הראשון זה הברונזר. לא משנה באיזה ברונזר תשתמשו, הוא יעניק לכם מראה חיוני ורענן ברגע. מוצר חובה בקיץ (ועבורי כל השנה...) בכל מרקם שתבחרו. בימים ממש חמים שמראש אני יודעת שאסתובב הרבה בחוץ, אני משתמשת בברונזר טרקוטה בספריי Bronzing Powder Mist של גרלן שעמיד יותר מאבקה (75 מ"ל, 315 ₪). מי שמעדיפה יכולה להחליף את הברונזר במעט סומק קורלי קייצי.

ברונזר ספריי:
לימים שאין מזגן בסביבה...

המוצר השני זו המסקרה. היא לא מפריעה כשמזיעים ולא חונקת את העור אבל מוסיפה המון ללוק. מי שממש נמסה בשמש כדאי לה להשתמש במסקרה עמידה (ובכלל באיפור עמיד). והדבר הכי כייפי זה שאפשר מדי פעם לגוון עם מסקרה צבעונית – הכי קיץ שיש.

המוצר השלישי שמשלים ובעצם עושה ומקפיץ את כל הלוק זה שפתון בגוון קורלהצבע של הקיץ. שפתון קורל בוהק יוצר נוכחות מיידית של מי שתבחר בו. ובשביל להבהיר את הנקודה – קורל זה גוון ורוד-כתום, אפרסקי משהו. מהשפתונים הקורלים שיש לי, בחרתי לכתוב על שניים מוצלחים ומחמיאים ביותר לקיץ, כהשמות שנבחרו להם מאוד הולמים ומתארים אותם.

הכי קיץ: שפתונים קורלים

ה- Vegas Volt של מאק הוא שפתון הורס בגוון קורלי כתמתם חזק ובוהק. הוא מגיע במרקם קרמי אטום בדיוק כפי שאני אוהבת, קל מאוד להתאהב בו מיידית ויתאים כמעט לכל אחת. פשוט לשימוש ומתקבע על השפתיים בצורה נוחה. שייך למגוון הקבוע באריזה השחורה הרגילה ולטעמי זה אחד מהגוונים המיוחדים והמוצלחים ביותר של מאק. מוצר חובה בכל תיק איפור.

Vegas Volt: מוצר חובה

ה- Peach Passion (מס' 13) מסדרת Rouge Volupte של Yves Saint Laurent הוא שפתון לחותי מושלם בגוון קורלי אפרסקי ורדרד בוהק. מגיע במרקם קרמי נעים, אינטנסיבי עבה ואטום. המרקם הזה מאפיין את הסדרה הזו שהיא לדעתי הטובה, איכותית, יוקרתית ומעוצבת ביותר שקיימת היום בשוק. מי שרוצה להיות אופנתית וגם להרגיש מיליון דולר על הדרך – זה השפתון בשבילה. עם זאת, השפתון דורש שפתיים מטופחות אחרת לא ימרח בצורה אחידה. מי שמתקשה להגדיר את גבולות השפתיים בגלל המרקם העבה והלחותי שלו, יכולה להיעזר במברשת שפתיים איכותית, ובכל מקרה הוא פחות יתאים למי שיש קמטוטים סביב השפתיים. אגב, על המכסה יש מראה קטנה עגולה, די מיותרת ולא שימושית אבל מוסיפה בהחלט לעיצוב.

Peach Passion:
להיות אופנתית ולהרגיש מיליון דולר

אין ספק ששפתון קורלי בוהק ירומם את ההרגשה המיוזעת והמתישה בכל פעם שתשתמשו בו.

לעיתים בנוסף לשלושת המוצרים אני מוסיפה עוד מוצר או שניים: איילינר, צללית, סומק קורלי או מה שבא באותו הרגע. שום דבר מושקע שגוזל יותר מדקה נוספת. כמובן שלהשגת הלוק המושלם ביותר גם נדאג מראש ללק קורלי מהמם ואופנתי. כשבוחרים לוק עם שפתון קורלי בוהק מומלץ להשאיר לו את הבמה ולא לשלב באיפור הפנים צבעים דומיננטיים נוספים, אחרת זה יראה חסר טעם, טראשי משהו.

תרסיסי מים טרמליים: יש כאלו שממש מכורות לזה...

ועוד משהו קטן לסיום - בתיק יש לי באופן קבוע בקיץ תרסיס מים טרמליים לפנים To-Go של evian (אויאן 32 ש"ח) או של Avéne (אוון 35 ש"ח) שניהם בגודל 50 מ"ל ומיוצרים בצרפת. מטרתם לקבע ו/או להחיות את האיפור, לאזן ולרענן את העור ואולי גם את ההרגשה. יש כאלו שממש מכורות לזה. האמת? אני ממש לא אחת מהן. אין לי מושג בשביל מה יש לי את זה. גם ככה התיק שלי שוקל שני טון עם כל מה שאני סוחבת אז זה מה שחסר? אני כמעט לא משתמשת בזה וזה לא ממש עושה לי משהו. אבל שיהיה, הרי אין לי פתרון אמיתי אחר, אולי האשליה עוזרת. נו טוב, גם ככה בחום שיקול הדעת משובש ולא ממש יציב, לפחות עד שמגיעים למזגן.

התיק (FURLA) כבר מפוצץ, רק המים הטרמליים חסרים פה?...

ID

Amplified cream lipstick
Vegas Volt
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 87 ש"ח

Rouge Volupte - Silky sensual radiant lipstick
Peach Passion #13
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 199 ש"ח



Print Page

45 תגובות:

  1. וואו תיק הורס! תודה על הפוסט המרענן :)

    השבמחק
  2. תודה יקירתי!
    אף פעם לא נמאס לי מהתיק הזה (ויש לי המון תיקים...).

    השבמחק
  3. השפתונים משגעים והתיק יפייפה!

    אהבתי את הבלוג שלך =)

    השבמחק
  4. תודה מעיין, כיף לשמוע :-)

    השבמחק
  5. את יודעת שזה לא חוקי לעשות את זה, ועוד לפני שקיבלתי בכלל את ההזמנה בעקבות הפוסט הקודם שלך, נכון ?

    השפתון של YSL נראה מהמם ברמות....גרררר

    והתיק מקסים ! אני באמת צריכה המלצות לתיק חדש, אני אלך לשאול גם בפורום ואשמח לשמוע המלצות אם יש לך :-)

    השבמחק
  6. זו הולכת להיות סדרת פוסטים על קורלים, אני לא רוצה לחשוב מה תגידי בפוסטים הבאים... :-)

    האמת שעם ה- YSL אפשר לותר על האיפור ופשוט לשים משקפי שמש שמסתירות הכל ולצאת אל העולם... לוקח את כל תשומת הלב. אכן מושלם!!!

    בנוגע לתיק, מה בדיוק את מחפשת? אני תמיד הייתי ממליצה לעשות סיבוב לפורלה ואולי גם לקנת' קול שהוציאו העונה תיקים מהממים!

    השבמחק
  7. דווקא היה בא לי איזה שפתון קורלי. חבל ששפתונים נראים עלי זוועה בדר"כ...

    השבמחק
  8. אין דבר כזה ששפתונים יראו על מישהי זוועה. אין! צריך פשוט לבחור גוון ומרקם מתאים. יש לי חברה שגם חשבה ששפתונים לא מתאימים לה ואפילו מבגרים אותה (...), עד שהראיתי לה תמונות שלה עם ובלי. בואי נאמר שמאז היא ממש משתדלת לשים משהו על השפתיים...

    השבמחק
  9. אין דבר כזה - כולם אומרים לי עד לרגע האמת שבו רואים אותי עם שפתון.
    דווקא עכשיו יש איזה שפתון של גרלן שאני לפעמים מסתובבת איתו, ואני חושבת שהוא לא נראה עלי כל כך רע, אבל זה שנוי במחלוקת.

    השבמחק
  10. נשמע מוזר ומבאס האמת... כשאת הולכת לאירוע נניח, את לא מתאפרת ושמה שפתון?
    איזה גרלן יש לך? ומאיזו סדרה?

    השבמחק
  11. ROUGE G זה השפתון שיש לי.
    תביני - תמיד כשהגעתי לחנויות איפור וניסו לאפר אותי, המאפרות עצמן המליצו לי להשתמש רק בגלוס שקוף ולא בשפתון עם צבע על השפתיים.

    השבמחק
  12. הסדרה הזו פלצנית ומסורבלת, לא הייתי חושבת שאת תשתמשי בה, מתברר שיש כמובן הפתעות... :-)
    וגלוס שקוף? המממ את (השפתיים) ממש תופעה, אה? מתי תעשי פוסט על השפתיים שלך? אני מתה לראות תמונה...
    ושתדעי שזה ממש נחמד להתאים שפתון ללק. המאק Vegas Volt ממש מתאים ל- essie cute as a button, וה- YSL Peach Passion ממש מתאים ל- essie tart deco ובמיוחד ל- van d'go...
    ואני כבר דמיינתי אותך עושה לנו התאמות בבלוג שלך...

    השבמחק
  13. אני נגד התאמות באופן גורף, כך שאין ממש סיכוי לראות דברים כאלה אצלי בבלוג.
    ולגבי מה שאמרת על הסדרה - אצלי מה שחשוב זה איך הגוון נראה עלי, לא לאיזו סדרה הוא שייך. מבין מאות שפתונים שניסיתי זה נראה לי מחמיא יחסית (שוב, עניין שנוי במחלוקת. יש אנשים שממש ביקשו ממני במפורש לא להיראות עם שפתון עלי כי זה ברמה של מפריע).
    כן, תופעה. באמת לא יצא לי לראות הרבה נשים ששפתון נראה עליהן כל כך רע.
    היתה פעם איזו זבנית בסופרפארם שהתעקשה שכל אחת יכולה ללכת עם שפתון, רק צריך למצוא את הצבע הנכון. אחרי עשרות נסיונות (היא באמת רצתה למכור לי משהו) אפילו היא התייאשה...

    השבמחק
  14. טוב, אני בהלם מהתופעה וממה שאת מספרת...
    יפה ששרדת את הניסיונות עם הדיילת. אי אפשר לומר שלא ניסית :-)

    השבמחק
  15. מודה שמעולם לא ניסיתי שפתון קורלי. אני בדר"כ לא שמה שפתון כי מרגיז אותי שבניגוד לשאר איפור הפנים אותו באשכרה צריך לחדש!
    יש לי 2 שפתונים של מאק שאני משתמשת בהם ואפשר לומר שזהו..
    השפתון הקורלי של מאק נראה מעניין, אנסה לדגום אותו וראות מה העניינים בא לי איזה משהו מרענן כזה ונראה שהוא בדיוק יתאים :)

    תסלחי לי שאני מתעלמת באלגנטיות מהשפתון השני, זה רק בגלל שאני גם ככה לא רוכשת מוצרים של החברה...

    ולגבי התאמות וכל זה, חשבתי לרגע על מה שאמרת והתחלתי לצחוק לעצמי... תחשבי עלי עם איזה גליטר ירוק שכזה, או גליטר כחול ואז בהתאמה עם שפתון שכזה :D

    ווניטי - באמת סיקרנת! יאללה, פוסט שפתיים!

    השבמחק
  16. אני דווקא נהנית מהקטע הזה של לחדש את השפתון, לא יודעת, קטע של בנות אולי?... תעדכני איך המאק היה עליך, לא סתם כתבתי שהוא חובה, הוא יפהפה ומחמיא. אם הוא בוהק מדי אל תבהלי, תני לעיניים שלך להתרגל לאט לאט...
    למה את לא רוכשת YSL? זו אחת החברות האמת שאני מאוד אוהבת.
    וכשכתבתי על התאמות באמת לא חשבתי על גוונים ירוקים וכחולים, זה יכול להיות משעשע :-)

    השבמחק
  17. איכשהו נראה לי "יותר מידי קטע של בנות עבורי" לחדש שפתון. ונראה לי גם ממש טרחה! כשאני מתאפרת אני יודעת שזה מחזיק עלי מהשניה שיצאתי מהבית עד הרגע שחזרתי אליו (בלי קשר לשעה). ושפתון.. לא יודעת..

    אכתוב לך איך היה עם השפתון. את יודעת שאני לא "קשה" בעניינים איפוריים מופרעים. ;)

    השבמחק
  18. בטח יודעת. מחכה לשמוע את התתרשמות שלך :-)

    השבמחק
  19. אנונימי3.7.2010, 14:50

    התיק שלך מיוחד ומהמם 'יש לך טעם מעולה,,,

    השבמחק
  20. תודה רבה אנונימי/ת :-)

    השבמחק
  21. אנונימי3.7.2010, 19:19

    אנונימי = iefrat
    הקורל לטעמי הוא הצבע בה' הידיעה של הקיץ ולך יש טעם משובח ללא ספק.
    קיץ קריר לכולנו!

    השבמחק
  22. הי יקירה, איזה כיף שאת פה!
    הלק הקורלי שאהבת בקרוב יככב פה אז תעקבי :-)

    השבמחק
  23. מה אוכל לומר חוץ מזה שהצבעים האלה עושים כל כך הרבה שמח וטוב של השפתיים ועל הלב! הצבע הבוהק והמלא שמחת חייים גורם לכול פנים להראות כמו פניה של פיה אביבית ושובבה :)

    השבמחק
  24. בהחלט עושה שמח וטוב על הלב!
    אבל זו חייבת להיות פיה מאוד מאוד שובבה עם כזה שפתון בוהק... :-)

    השבמחק
  25. אני תמיד אהבתי שפתונים, קניתי ולא השתמשתי. לא יודעת למה, אבל גם עם צבעים נייטרליים (שלא לדבר על קורלים) אני תמיד מרגישה יותר מידי מאופרת או "עשויה" מידי. הצבעים נראים לי מדהימים, הלוואי והייתי משתמשת בדברים האלה.

    השבמחק
  26. מבינה אותך, בכלל איפור זה עניין של תחושה והרגשה. ולפעמים צריך פשוט להתרגל בעיניים. מורחים משהו ומנסים לחיות איתו כמה שעות, או שזה יתפוס או שלא...
    זה כמו שאני רואה כאלו ששמות שפתון אדום דם וזה נראה לי מדהים עליהן, אבל נדיר ביותר שאשים שפתון כזה בלי שתהיה לי תחושה לא נוחה כזו... השפתונים בפוסט הזה למשל בוהקים ובולטים לא פחות משפתון אדום, אז לכי תביני...

    השבמחק
  27. גם לי יש את השפריצר של אויאן, וגם לי אין מושג למה בעצם..

    השבמחק
  28. כי כמוני בטח חשבת שזה יעשה משהו, הרי נעשה הכל בשביל להתרענן בחמסין, והתבדית...

    השבמחק
  29. אנונימי11.7.2010, 17:10

    מעולה, תודה.
    איפה קונים MAC בגזרת ב"ש או ת"א?

    השבמחק
  30. בתל אביב יש מאק בקניון רמת אביב ובקניון עזריאלי.
    אני לא חושבת שיש מאק בבאר שבע, הכי קרוב זה מאק אשדוד נראה לי...

    השבמחק
  31. אנונימי27.7.2010, 19:58

    איפה אפשר לקנות את השפתון של YSL?

    חיפשתי באתר של סטרוברי ואין שם :\

    השבמחק
  32. יש בסטרוברי את השפתון הזה, פשוט המספר 13 חסר כרגע במלאי בטח כי הוא באמת מאוד שווה. אבל מדי פעם הוא מציץ שם. צריך לעקוב.
    אפשר לקנות גם בארץ בכל נקודת מכירה של YSL, באפריל, פארמים או משביר. כדאי כמובן לקנות כשיש מבצע :-)

    השבמחק
  33. את בטח תוהה מה נזכרתי..
    אז הנה טמפטליה מסקרת...
    http://www.temptalia.com/the-summer-season-orange-lipsticks-lipglosses-round-up
    ובאמת מהסתכלות על כל הכתומים שהיא מביאה בפוסט הזה, הוגס הכי יפה.
    בהזדמנות הראשונה שלי במאק יבדק (כמו שהבטחתי)

    השבמחק
  34. בהחלט הורס מכולם! והכי קטע שהוא מאוד בוהק ודווקא לא נראה בוהק יחסית לאחרים...
    תעדכני איך הוא נראה עליך, אני בטוחה שמהמם!

    השבמחק
  35. חזרתי!
    ממש ממש ממש אהבתי אותו!
    מזל משמיים שלא היה אותו במאק עזריאלי.. סתם הייתי מבזבזת לי יותר מידי כסף עליו. אפשר לי לחזור עם יותר מצלצלים הביתה.
    מה שכן, במפגש הבא שלי עם חברתי המאפרת נקפוץ לקנות אותו במחיר קצת יותר שפוי ;)

    השבמחק
  36. תמיד כיף שיש חברה עם כרטיס לקנות שם :-)
    שמחה שאהבת!

    השבמחק
  37. תודה לך על ההמלצה :)
    אני חייבת לציין שזה באמת גוון שצריך להתרגל אליו.
    לא חושבת שהייתי בוחרת בו "מרצוני" בלי המלצה.
    וכשמסתכלים במראה זה קצת מוזר כזה.
    הגוון שלו פשוט מחמיא!

    אגב, פגשתי היום חברה (שמתי אותו לפני שהיא הגיעה) והיא היתה מעט מזועזעת חחח כמובן שזה אומר שזה הכי אני שיש..

    השבמחק
  38. הרבה מזועזעות בהתחלה ואח"כ אנחנו מרגישות חיוורות בלי משהו בוהק כזה... היום לקפה בבוקר לא היה לי כוח להתאפר אז שמתי משקפי שמש ענקיות שיסתירו ושתון של YSL בצבע ורוד זוהר עצבני שמושך לא מעט מבטים... חברה שלי שהגיעה בלי כלום מהעצלנות ראתה אותי וישר שלפה את ה- YSL האדום שלה ומרחה...

    השבמחק
  39. בהמשך לשיחתנו כאן (וגם בפוסט החדש)
    http://azureric.blogspot.com/2010/08/china-glaze-midnight-mission.html

    השבמחק
  40. הולכת מיד לקרוא!

    השבמחק
  41. כל עונה וכל שנה יש אווירה חדשה בשוק ומודות חדשות, וכל פעם צבע אחר וסגנון אחר שולט - טוב שיש בלוגים כמו שלך שעוזרים לאנשים להתמקד במה שכדאי וצריך :) חבל שאנשים יתבלגנו !

    השבמחק
  42. תודה מאפרת:-)
    אכן לכל עונה יש את הטרנדים הבולטים שלה, אני חושבת שהדבר האולטימטיבי זה לשלב במקביל לטרנדים את מה שאנחנו אוהבים באופן אישי גם.

    השבמחק
  43. למרות שאנחנו רק במרץ אני כבר יכולה להריח את הקיץ הבא. אני כבר סקרנית לראות את המגמות שיהיו השנה.אבל ללא קשר תרסיס המים הוא גאוני, לא פחות!

    השבמחק
  44. איפור - כבר עכשיו ההרגשה שהקיץ בפתח, זה לא בדיוק חורף רציני מה שיש לנו פה...
    בטוחה שהקיץ הקרוב יהיה צבעוני ומדליק :-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails