30 באוגוסט 2011

סלט פירות העונה



מזג האוויר הקיצי המתיש מביא אותנו כל הזמן לחפש דרכים להתרעננות. אחת הדרכים הקלאסיות היא אכילת פירות קרירים נעימים ומתקתקים שעושים לנו טוב ומקפיצים את האנרגיה שמאיימת כל רגע לצנוח מהלחות ועומס החום. אז הפוסט הזה מוקדש לכל פירות הקיץ המפנקים למרות שלא תראו בו פרי אחד...!
יש היום מגוון עצום של מוצרי איפור וטיפוח עם שמות, צבעים וניחוחות פירותיים, קיציים יותר ופחות. למשל אין ספק שהבושם DAISY Eau So Fresh של מארק ג'ייקובס שכתבתי עליו שמורכב משלל פירות העונה היה משתלב יופי גם בפוסט הזה. אז בחרתי לכתוב על כמה מוצרים כאלו כאופציה לרענון פירותי מסוג שונה גם אם לא תמיד ברור הקשר בין הפרי למוצר עצמו...

ליפגלוס Pink Lemonade: לימונדה מרעננת

אם יש ליפגלוס שהמילה קיץ מרוחה all over it הרי שזה ה- Pink Lemonade של מאק. שם פירותי מושלם לגלוס בגוון קורלי ורדרד בהיר עם שימר שלא ממש רואים על השפתיים אבל בהחלט תורם לברק. זהו ליפגלוס שמקפיץ את כל הלוק ברגע! למרות שבמריחה הראשונה הוא מסתמן כנועז מדי, אחרי כמה רגעים הוא מתמקם ונרגע מעט. הבעיה איתו זה שהפיגמנט הבוהק נעלם יחסית מהר. בשביל למנוע את זה ולדאוג שהגוון היפה שלו ישאר לאורך זמן אני משתמשת בעיפרון שפתיים קורלי על כל השפתיים ומעליו מניחה את הגלוס. גוון צעיר ושמח.

קרמים פירותיים מוקטנים של OPI: להתפנקות בלבד...

אמנם קיץ אבל את טיפוח כפות הידיים אי אפשר להזניח כל השנה. ל- OPI יש סדרת קרמי ידיים וגוף בניחוחות פירותיים בשם AVOJOICE שמגיעים גם באריזות משאבה גדולות וגם בקבוקונים מוקטנים To-Go. האמת שאני ממש לא מחובבות הריחות הפירותיים אבל זו סדרה מדהימה וכיפית ולכן אני משתמשת בקרם לידיים בלבד ולא לכל הגוף. אז נכון שיש לי קרם ידיים קבוע בתיק אבל במקביל יש לי בתיק האיפור גם קרם מוקטן כזה, שיהיה למקרה שארצה לגוון ולהתפנק על הריח... כרגע בתיק האיפור יש לי את ה- crisp apple ניחוח תפוח מדהים והבא בתור שממתין הוא ה- ginger lily כי אין כמו ג'ינג'ר אוריינטלי שעושה טוב כמעט לכל משקה קיצי. אבל איכשהו יצא שהריח של הקרם שלו כל כך מתקתק כך שהוא אולי יותר ג'ינג'ר מסוכר מאשר רק ג'ינג'ר. החיסרון המרכזי של הקרמים - המחיר הגבוה יחסית לכמות (20 ש"ח ל- 30 מ"ל!). להתפנקות בלבד.

China Glaze - Papaya Punch, Color Club - Peppermint Twist, Essie - Tangerine, CND - Guava 

אז קרם הידיים תורם לידיים מטופחות והפיניש שמכניס את הצבע ללוק זה הלק. כשרציתי לבחור לקים לפוסט הזה היה נראה שיש אינסוף לקים שנקראים בשמות של פירות כש- Watermelon, האבטיח, הוא אחד השמות הממש נפוצים... אז בחרתי את אלו שנראו לי הכי נכון לקיץ ויציעו אופציה לכל אחת.

Papaya Punch: פפאיה לריגוש ותחכום

לטרנדיות ולנועזות ה- Papaya Punch של China Glaze כי פרות טרופיים גורמים לנו לריגוש ולתחכום...
גוון כתום עם נטייה דומיננטית לצהוב. האמת שהשם של הלק מאוד מתאים כי ככל שהפפאיה מבשילה היא הופכת לצהובה ובהמשך לכתומה, כלומר בשלה לאכילה. הפורמולה של הלק עבה עם פיגמנט אינטנסיבי עז אבל יחסית נוחה למריחה. שתי שכבות נדיבות לאטימות ואחידות. לק אופנתי נועז. עם הלק הזה ממש לוקחים את הכתום לקצה גבול היכולת!

Peppermint Twist: נענע לבארביות...

לצעירות ולמדליקות ה- Peppermint Twist של Color Club כי איך אפשר לימונענע בלי נענע?...
ורוד נועז בכל תאורה שהיא ולא ברור בכלל הקשר בין השם שלו לגוון שלו, אולי זה הטוויסט?... נראה שללק הורוד הזה יש אפקט ניאוני מסוים אך זה למעשה תת הגוון הכחול שלו שהופך אותו לבוהק מאוד. אינו מיועד לנחבאות אל הכלים בכלל, כל דבר לידו נראה עייף ודהוי... פורמולה עבה אך המריחה מושלמת. שכבה ראשונה אחידה ואטומה, שכבה שנייה להעמקת הגוון. מתייבש יחסית מהר ובעל עמידות פנומנאלית מפתיעה. הלק בבקבוק נראה יחסית ורוד נקי ויחסית תמים למראה. אך הוא סופר נועז ולכן מתאים בעיקר לצעירות, על הציפורניים הלא נכונות הוא עשוי להעניק מראה זול ו/או מגוחך במיוחד. בכל מקרה, על אף אחת הוא לא ישדר אלגנטיות או קלאסיות, אפילו לא בטעות. האמת שקיבלתי עליו ים מחמאות, גם מנשים וגם מגברים, לא ברור לי העניין, במיוחד בגלל שגרם להרגיש כמו בארבית ועם הבלונד בשיער זה כבר היה too much...!

Tangerine: מיץ טבעי לרענון מיידי

לקלאסיות ולנשיות ה- Tangerine של Essie כי מיץ טבעי ממנדרינה ומכל פרי הדר אחר זה פינוק בריא ומרענן. 
גוון אדום בהיר יחסית ואופנתי לכל אלו שלא ממש מגוונות בשוטף. פורמולה קרמית משובחת במיוחד, נוחה למריחה וכבר בשכבה הראשונה יש אחידות ואטימות מלאה. שכבה שנייה מההרגל ולשיפור העמידות, הגימור מבריק. הגרסה המעודכנת לגוון הקלאסי. איכות זו לא מילה גסה!

Guava: גויאבה כאטרקציה קיצית?...

לסולידיות ולטבעיות ה- Guava של CND כי למרות שאני ממש לא אוהבת גויאבות, יש הרבה אחרות שכן. 
קורל/אפרסק חם שמתאים לכל עונה. פורמולה קרמית על גבול הטיפקסית שנמרחת נהדר. מברשת נוחה ומעט שטוחה שמקלה על המריחה ולא אוספת המון חומר. אטימות מהשכבה הראשונה, שכבה שנייה לאחידות. בעל עמידות יפה. ככל שעור היד כהה/שזוף יותר כך הוא יראה טבעי יותר. הגרסה המעודנת לגוון הקורלי האופנתי, אולי יפה ונעים מדי, משעמם?!...

צ'אנקי מנקי: בננה משובחת וללא עכבות!

יש הרבה פירות קיציים שאני אוהבת: אבטיח, מלון, אפרסקים, משמשים, ענבים תאנים והרשימה ארוכה... אבל אני הכי אוהבת בננות שיש כל השנה, לא רק בקיץ, ואין לזה קשר לעובדה שאני הכי אוהבת את הצבע הצהוב... האמת שאני לא ממש אוכלת יותר מדי בננות אבל כל דבר שיש בו בננות אני אוהבת: עוגת בננה, שייק בננה, בננה מטוגנת וכמובן - גלידת בננה! ההורסת ביותר לטעמי זו גלידת צ'אנקי מנקי (Chunky Monkey) של בן אנד ג'ריס (Ben & Jerry's, כ- 31 ש"ח ל- 425 גרם). זו גלידת שמנת משובחת בטעם בננה שיש בה גם חתיכות שוקולד פאדג' וגם אגוזי מלך. כל טעם משתלב ומשדרג את הטעם האחר. אני גם מאוד אוהבת את עיצוב האריזה העגולה והמאוירת. אך ההמלצה הזו שלי היא לצד אזהרה - מי שתתחיל לאכול מהגלידה הזו יהיה לה קשה לעצור באמצע... אז אם מוצר מאסט במקפיא הביתי חוץ מוודקה פרימיום (ההמלצות שלי: Satolichnaya Elit, Ketel One) - זו חייבת להיות הגלידה הזו!


ID

MAC
LIPGLASS
Pink Lemonade
גודל: 4.8 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח

AVOJOICE
SKIN QUENCHERS
Hand & Body Lotion
גודל: 30/200 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 20/72 ש"ח

China Glaze
Papaya Punch
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6.5 דולר

Color Club
Peppermint Twist
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 29 ש"ח

Essie
Tangerine
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

CND
Guava
גודל: 9.8
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6 דולר


Print Page

78 תגובות:

  1. Sharon Azria30.8.2011, 16:03

    יופי של פוסט כהרגלך :-)
    ו... אין על Ben & Jerry's!!!

    השבמחק
  2. תודה מותק :)
    לגמרי אין עליהם!
    אם רק היה אפשר לאכול גלידה ללא הגבלה...

    השבמחק
  3. Sharon Azria30.8.2011, 16:11

    כשהייתי בצבא, הבסיס היה קרוב לחנות המפעל שלהם.
    היינו נוסעים מדי פעם ת בצהריים קונים 1 ק"ג גלידה בקרטון
    וזו היתה הארוחה שלנו :-)

    השבמחק
  4. מה?? כאילו לא מספיק קשה בצבא עם ההשמנה המוגזמת, עוד מפעל כזה ליד? אסון!...
    הייתם צריכים ממש להגיש קבילה על זה...LOL

    השבמחק
  5. נושא מדליק לפוסט! לשם שינוי התחברתי לגוונים של כל הלקים :)
    גלוסים של מאק תמיד מפתים אבל אז אני נעצרת ומזכירה לעצמי שהם דביקים בטירוף!

    השבמחק
  6. תודה מרינה :)
    וואלה, אהבת את כולם? האמת שהם יפים וצבעוניים. רק עם הורוד היה לי ממש קשה...
    את צודקת, גלוסים בגדול זה דבר דביק שאני בקיץ מעדיפה להימנע ממנו, אבל כשיש להם גוון כל כך מוצלח וייחודי כמו זה, אז אין ברירה, פשוט אין...LOL

    השבמחק
  7. בטח שיש - אפשר להימנע מהם וללכת במקום על גלוסים במרקם קרימשין או חברות אחרות.
    אפילו את הורוד אהבתי,אני לא בלונדה אז עליי הוא לא יראה צעקני מדי ;)

    השבמחק
  8. אני בקיץ בעיקר עם שפתונים, אבל גוון כזה הורס לא מצאתי בגלוסים אחרים.
    הוא ממש ממש יפה ומדליק. תנסי אותו למרות שבטח תרגישי שהוא בוהק לך מדי.
    עליך הלק הוורוד בהחלט יראה יותר טוב מעלי...

    השבמחק
  9. פוסט מגניב :) אני מאוד אהבתי את ריח של הקרמים אבל משום מה לא הלך לי איתם הם לא נספגים ונשארת לי תחושה של שומנניות, אוייי בה לי גלידה ואת הלק של China Glaze הורס

    השבמחק
  10. תודה Ksyu :)
    כנראה יש לנו סוג עור שונה.
    אם הקרמים היו עלי שומניים אין מצב שהייתי מסתדרת איתם!
    ה- Papaya Punch של צ'יינה גלייז הוא אחת היציאות היותר מוצלחות ומיוחדות שהיו השנה!
    והגלידה - גרררר....

    השבמחק
  11. פוסט הורס מצחוק, ממש בא לי לקחת לי צלחת פירות ושבת ליד המזגן כל היום...

    גלוסים אני כבר לא אוהבת אבל אריזות מוקטנות שוות את מחירן בשל קלות הנשיאה בתיק. הריח - כל אחד וטעמה עימה.

    את הגויאבה היורשת מאמצצת ואם ניא תקח, אני אמרח למה לא?

    אני אישית מעדיפה את האגן דאז ועדיף ישר מהקרטון. אבל אם בן אנ גריז רק : פייש פוד.

    קיץ יקיר

    השבמחק
  12. סליחה על הג'יבריש, לא רוצה לשבור מסורת ;)

    השבמחק
  13. אפרת, איזה רעיון מעולה, לי בא לשבת עכשיו עם ערימת פרות צוננים בים...:)

    בגלל שהאריזות המוקטנות האלו של קרם הידיים אכן נטולות משקל ולא תופסות מקום אני תמיד עם אחת בתיק האיפור. הריחות כולם של פירות, בגדול כולם לטעמי מוצלחים, לא מעכבת על הבחירה כשמחדשת מלאי.

    אני בטוחה ששתיכן יכולות ליהנות מהגויאבה של CND..;)

    האגן דאז מעולה אבל אין לי סנטימנטים לשום טעם כמו שיש לי לצאנקי מנקי!

    קיץ מתקתק וקריר.

    השבמחק
  14. צ'אנק מאנקי- ללא ספק אחת מגלידות האהובות עליי.. קונה אותה רק באריזה האישית הקטנטנה כי אחרת... סכנה !!!
    והלק בצבע גויאבה - מדהים בעיני!!

    השבמחק
  15. טוב, התכוונתי להגיב כאן על האיפור אבל אז הגיעה התמונה של הגלידה וזה לגמרי ערער אותי....

    **נשימה עמוקה**
    פינק למונייד של מאק הוא גלוס מוכר ואהוב גם עליי. את שלי סיימתי כבר, אבל לראות תמונה שלו שוב לגמרי עשה לי חשק לקנות חדש! הטיפ שלך לתחום אותו מדוייק כ"כ, ואני בכלל עושה את זה עם כל ליפגלוס (אלא אם כן הוא שקוף לגמרי)- אני תמיד מוצאת שלתת קצת מסגרת עושה חסד עם המראה הסופי.
    את הקרמים לידיים של OPI אני לא מכירה, אבל אם זה ריח פירות אז אני אוותר. על הגוף אני אוהבת ריחות פירותיים/מתוקים אבל על הידיים ממש לא, מסיבה מוזרה כלשהי..
    מהלקים הכי אהבתי את קולור קלאב והגוייבה - פרשים כ"כ!

    השבמחק
  16. @LINN

    LINN, כל הכבוד על המשמעת העצמית!
    אם אני אקנה את האריזה הקטנה של הצ'אנקי מנקי אני ארגיש בטח בעונש...LOL

    הגויאבה יפה ומעודן. אין ספק שמאוד מיוחד בין הקורלים.

    השבמחק
  17. @IsraelMakeup

    ישראלה, הרגת אותי מצחוק!!!
    בהחלט לא פשוט להתמודד עם פיתויים כאלו...LOL

    הורס הליפגלוס הזה אה?...
    אבל אין ברירה איתו אלא לצייר קודם את כל השפתיים עם עיפרון שפתיים קורלי אחרת הפיגמנט נעלם די מהר...
    אני האמת לא עושה את זה עם כל גלוס, אין לי סבלנות, אבל מצד שני גם לא כל גלוס מאבד את הקטע שלו מהר כמו זה אם לא מקפידים על עיפרון.
    הריחות של הקרמים דומיננטיים מאוד בגלל זה אני לא אוהבת אותם על הגוף, אבל שימי לב שזה קרם גוף וידיים, לא רק ידיים בגלל זה האריזה הזו היא בעצם טו גו והאריזה הגדולה עם המשאבה היא לגוף.
    הקולור קלאב הורוד ממש צועק יחסית לגוייאבה החמה והרגועה...;)

    השבמחק
  18. אנונימי30.8.2011, 20:20

    אהבתי במיוחד את הטנג'רין של אסי-מחכה כבר לראות את הגוונים של הסתיו שתעלי..אני כבר מיציתי את צבעי הקיץ..

    השבמחק
  19. הי אנונימית, אל דאגה, ממש בקרוב יתחיל הסתיו והבלוג יתאים את עצמו לצבעי העונה.
    ברגעים אלו ממש אני עם לק סתווי וממשיכה לבדוק כל מיני לקים כאלו על מנת לבחור את המוצלחים להמלצה כאן בזמן :)

    השבמחק
  20. דנרה - מענין לענין באותו עניין. עפרון שפתיים - של איזו חברה את ממליצה?
    אני אשמח לקנות עבור שפתון אסתי לאודר בורוד פוקסיה (53) , אבל שישאר על השפתיים בלי להיות עמיד.

    השבמחק
  21. אפרת, עפרונות בגווני קורל, ורוד פוקסיה, כתום וכו' מאוד קשה למצוא.
    העפרונות המומלצים שלי הם של מייק אפ פוראבר (MUFE) ושל בובי בראון ועוד כל מיני שכולם נרכשו בחו"ל ואני יודעת שזה לא מספק אותך.
    אני יכולה לומר לך שבמאק פרו (זה סניף מאק בקניון רמת אביב) תוכלי למצוא עיפרון מתאים וגם לסופט טאץ' יש עיפרון שהרבה ממליצות עליו בשם MAYA. הוא קורלי יותר מאשר פוקסיה אבל אני מאמינה שיעבוד טוב, יכול להיות שיש להם אחד בפוקסיה גם.

    השבמחק
  22. אוי צ'אנקי מאנקי כמה אני אוהבת!
    בכלליות אני מטורפת על פירות ומחכה בטירוף לקיץ רק בגלל הפירות שלו.

    הליפגלוס נראה בצבע ממש מגניב! הלוואי ולא הייתי מתחרפנת מליפגלוסים.

    הקרמים של אופי גם צדו את עייני, אבל מבחינת מחיר הם באמת לא הכי משתלמים.

    את הצ'יינה וקולור יש לי והם באמת לעונה הזאת. מתאימים מאוד לחוך המטורף!

    השבמחק
  23. פיצ'ה, איזה כיף לראות שכולן אוהבות את הצ'אנקי מנקי!
    גם אני מתה על פירות, זה פינוק אמיתי (ומלא סוכר...LOL).

    הליפגלוס אכן מהמם, אבל מי שלא מסתדרת עם גלוסים שתדלג עליו מהר...

    תמחור יקר מאוד לקרמים האלו של OPI, אבל הם כל כך חמודים וכייפים שלא יכולתי שלא להתפתות.

    שני הלקים האלו בוהקים ומרעננים שאין דברים כאלה!

    השבמחק
  24. השורש ס.פ.ק היה נכון, אני כמו ילד אוהבת סיפוק מיידי. ללק או צלליות יכולה לחכות, אבל עפרון לשפתון כאן ועכשיו. לפני שיגמר הקיץ והשפתון יגנז. את מאק פרו אני מכירה היטב, קניון רמת אביב הוא החביב עלי ואת ודאי מנחשת מדוע. לסופט טאץ' אין לי חיבור. אבל להסתכל לא יזיק, אבדוק. מה דעתך על עפרונות השפתון של פופה, של קליניק. התרשמת? תודה!

    השבמחק
  25. אפרת, לרגע לא חשבתי על דחיית סיפוקים...LOL
    לא מכירה את עפרונות השפתיים של פופה ואלו של קליניק הם מהסוג האוטומטי ללא חידוד.
    אני מעדיפה עפרונות עם חידוד כי בשפתיים עוד יותר חשוב להיות מדויקים.

    השבמחק
  26. דווקא זו הגלידה שבעיניי היא הכי פחות מוצלחת שלהם ואני מחובבות הבננה והאגוזים :)

    פוסט מדליק ! אהבתי מאוד את הלק של Essie , מאוד מרענן לי ועושה חשק .

    על קרמי הידיים שמעתי שהם מאוד מתוקים ומכיון שאני חוטפת בחילה ממתוקים הדרתי את הקרמים שלהם עד אשר אגיע לרחרח אותם בעצמי ולתת את גזר דינם באופן אישי. הרשת מלאה באתרים שמוכרים אותם כך שלהשיג זו לא הבעיה, להריח זו הבעיה! :-D

    שנק יו!

    השבמחק
  27. מה????????? הבולשת את מפתיעה אותי!!!
    אז את מה את מעדיפה בדיוק? אני מהמרת על הדולצ'ה דה לצ'ה.

    תודה בובה :)
    הלק האדום הזה בהחלט גרסה מרעננת לאדום הקלאסי.

    הריחות של הקרמים האלו מתוקים ברובם, הם ריחות פירותיים דומיננטים.
    גם לי קשה עם ריחות מתוקים אבל אלו מרעננים וכייפים ולכן אני מגוונת איתם בקרם הידיים, לגוף זה כבר טו מאץ' בשבילי הריח. את יכולה לרחרח אותם בכל סניף של נייל סטודיו, סניף ת"א ממש קרוב לעזריאלי.

    השבמחק
  28. עוד פוסט מושלם.
    את הלק של cnd הכי אהבתי.אני שונאת גויאבות אבל אוהבת את הצבע שלהן באיחוד בלקים.
    האמת היא שאני מכורה לצ׳אנקי מאנקי המון זמן...הגלידה הזו זה פשוט מחלה!
    נפתחה גלידריה של בן&ג׳ריס בסינמה סיטי,וגם שם התאהבתי בעוד טעם גלידה שהוא עוגת קינמון עם חתיכות עוגה בפנים.טעם הורס!!! אבל לא משתווה לצ׳אנקי מאנקי .

    השבמחק
  29. תודה זואי יקירתי :)
    גם אני לא אוהבת גויאבות ולא מסוגלת לסבול את הריח שלהן! לפחות הן מספקות לנו לקים יפים...חחח
    ההגדרה שלך מדויקת - הגלידה הזו היא ממש מחלה!
    אני זוכרת שפעם מזמן היתה לבן אנד ג'ריס רשת גלידריות אבל זה לא הצליח בארץ והם סגרו. כנראה הקהל מעדיף גלידריות גורמה או גלידריות שכונתיות ולא מתחבר לגלידריות "מקצועיות". אבל לשמחתי (לצערי?...) הצ'אנקי מאנקי איתנו כל הזמן!

    השבמחק
  30. פירות..מ'אכפת לי, אין לי כח לחתןך, ..שמות של פירות כבר מתחיל לעשות לי את זה ,שהם מקושרים למוצרי יופי וכשראיתי את הפריטים (חולה על המילה פריטים חח) שבחרת בדרך מקורית אשר מייחדת אותך (את רואה גם המיסתוריות מתגלות פה ושם ;) וכשזה בתבונה מובן לך שהתגלת גם שאת לא פראיירית) אז כבר זה עשה לי את זה.
    וואי הליפ גלוס..איך אני אסביר שאצא מובנת...כאילו אפשר להעביר לך את הקרדיט על השם המוצלח על כך שבחרת להציג אותו, שמסתכלים על התמונה ורואים "לימונדה" עם גוון כזה אי אפשר שלא להתרשם בעניין רב! וגם לו היה גילוי היום לפי תיאוריך החד הוא התגלה כהכי הליפ גלוס לתואר פירות העונה שלך והליפ הכי של העונה בכלל! (אל דאגה אנסה קודם התאמה עליי). טוב הפינוקים זה אחלה , עכשיו אני מבינה למה תיקים גדולים הם הפייבוריט שלך. את יודעת מה אני אוהבת בך , שאת מבינה ראיה על יופי לא רק התואם אותך , אלא את כולן! ,למרות שלא פעם הצלחת להפוך את דעתי. "להתפנקות בלבד". אוהבת גם את התבטאותך הישירה מאד, המוקפדת ובדיוק מושלם במקום הנכון. "על אף אחת הוא לא ישדר אלגנטיות או קלאסיות, אפילו לא בטעות". "איכות זו לא מילה גסה" ו"ואין לזה קשר לעובדה שאני הכי אוהבת את הצבע הצהוב" lol. טוב אז על הנענע והמיץ טבעי ממש אין לי מה להוסיף ולגבי הגלידה שמחה בשבילך שיש לך פינוקים שאת כל כך נהנית מהם, לא קל למצוא כאלו אחרי שראינו כבר הכל בכל השפע הזה והשנים שעברנו...אז וואלה מכל הלב שתמיד תמשיכי להנות ולמצוא עוד ועוד מי מה. פפאיהההה... הוא יהיה שלי! כי אני רוצה להראות טרנדית נועזת ואופנתית ואין לי ספק בכלל שכך גם אראה! אחרי שחשפת סודות מסווגים כאלה על הלק ...זה פשע דנרה!
    הגויאבה , משעמם???, ממש לא! לטעמי למצבים רבים נדרשת סולידיות ובחירה כזו , צריכה בדיוק להעשות עם הלק הנל. גירסה מעודנת ומשובחת לגוון כזה אופנתי היא בחירה מאד אינטליגנטית למצבים שיש צורך בפרופיל נמוך.
    ...שוב מושלם! אני אולי שיכורה כרגע אבל אף על פי כן לא אוכל להתבלבל, הגעתי לבלוג של דנרה , הפוסט החדש 30 באוגוסט 2011!!! את מעולה.

    השבמחק
  31. תודה מיפז משתדלת למצוא נושא לכל פוסט בשביל שיהיה מעניין :)
    ועכשיו כל פעם שאשמע את המילה פריטים אחשוב עליך...LOL
    תשמעי, יש לגלוס הזה גם שם מוצלח וגם גוון הורס!
    חחח, שמחה שאת יודעת כבר שחשוב לי שלא יקנו על עיוור ושתבדקי עליך :))
    אחחח, תיקים גדולים זה פינוק אבל כבד...
    את יודעת, יש דברים שמשותפים לרובנו מבחינת ההסתכלות על יופי אז כיף לכוון לשם ולפעמים כיף לכוון למקום אחר לגמרי בשביל לתת זווית חדשה ולהוציא מהקיבעון.
    חן חן על הציטוטים, הם פשוט היו נראים לי כל כך מדויקים!
    בהחלט לא קל להתחבר ולשמור אמונים לפינוקים כמו הגלידה הזו עם השפע שיש לנו.
    הפפאיה (בלי בדיקה...חחח) יהיה שלך בטוח כי יהיה הורס עליך!!!
    וממי את לא רוצה להיראות טרנדית ונועזת, במקרה שלך את כבר טרנדית ונועזת, הלק זה רק משתלב עם זה ;)
    ואת צודקת, למצבים סולידיים או רגועים אין ספק שהגויאבה יפה והולמת!
    בחירה אלגנטית בהחלט לשמירה על פרופיל נמוך אך עדיין אופנתי.
    תודה נשמה, שיכורה? בחמש בבוקר? למה את בכלל ערה?? נשיקות מותק!!!

    השבמחק
  32. אחד הפוסטים המקוריים ;)
    אני ממש אוהבת את כל הקישורים האלה שאת עושה בין נושאים שלא מתקשרים אחד לשני באופן טבעי :)

    פוסט מצוין, כרגיל

    השבמחק
  33. חחח, תודה אלטר אגו :)
    משתדלת שיהיה מעניין ושיהיה נושא לכל פוסט, שלא יהיו סתם מוצרים רנדומליים.
    יש את זה מספיק ברשת.
    תודה :))

    השבמחק
  34. Papaya Punch מזכיר לי מנגו האמת :):)
    פוסט מגניב :) אני מתה על ריחות פירותיים (במידה, כמובן. זה יכול להעיק אחרי פרק זמן מסויים).
    הגלידה האהובה עליי של Ben & Jerry's (למיטבל זכרוני - לא אכלתי כזו כבר מספיק זמן) זה בצק עוגיות. יאמי :)

    השבמחק
  35. אירנה את צודקת! יש לו ממש צבע של מנגו בשל.
    תודה, היה כיף להכין את הפוסט הזה :)
    ריחות פירותיים במידה יכולים לעבור.
    אני אמנם לא מחובבות הפירותיים אבל כיף שיש ריח מקפיץ כזה בתיק לגוון איתו.
    תמיד טוב שיש מישהי ששוברת את הקונצנזוס.
    האמת שהגלידות שלהם פשוט ממש טעימות!

    השבמחק
  36. מתוקה שלי תודה על הפוסט שוב, ועל מה שאמרת.!
    כרגע את Fairy beauty,...כאילו בראש לי ...

    השבמחק
  37. אתחיל מהחלק האהוב עליי בפוסט - הלקים! איזו צבעוניות כיפית!!!

    יש לי את הקולור קלאב, זה לק שתמיד מעלה את המצב רוח, הוא כזה קיצי! הורוד האהוב עליי אחרי שמאסתי בורודים הנדושים (פוקסיה, בייבי וכו).
    את מורחת את הפפאיה (וואו איך הסתבכתי עכשיו עם המילה הזאת, לא נראה לי הגיוני פתאום לדחוף את האות א' באמצע המילה - שוב, זאת השעה כנראה) כמניקור? נראה לי נועז מאוד! לא נראה לי שאוהב את הלק הזה כמניקור, אבל כפדיקור זה נראה לי להיט!

    את מבדילה באיכות הקרמים של OPI לעומת חברות אחרות עממיות יותר נגיד? ראיתי את הקרמים האלה באיביי אבל נראה לי קצת מיותר להזמין קרם ידיים במחיר כזה כשיש המון מוצרים טובים במחירים הגיוניים יותר.

    הצבע של הליפגלוס נראה מושלם אבל זה בין המוצרים שאין לי חשק וצורך להשתמש בהם. אני כל כך אנטי ליפגלוס (השיא שלי זה לאבלו פרוטי שיין). איכשהו זה תמיד ירגיש לי דביק מדי או מוזר מדי על השפתיים, כך שאחרי מעט זמן אני פשוט אוריד את זה ממני. זאת בעיה חמורה לדעתי! מה נסגר איתי?


    שיהיה בוקר טוב! :)

    השבמחק
  38. @מיפז

    מיפז, בכיף ממי!
    וואו, איזו הגדרה מדליקה "פיית היופי", פששש :))

    השבמחק
  39. @ליטל

    ליטל, לקים צבעונים ממש עושים שמח, אה?...

    הקולור קלאב בהחלט לק צעקני ששונה מהורודים הקונבנציונלים האחרים גם אם הם בולטים מאוד.
    חחח, זו לא השעה - ה-א' בפפאיה נראית לא קשורה, כאילו היא צריכה לבוא אחרי ה- פ' הראשונה לא?... אבל ככה כותבים.
    בכל מקרה שמתי את הלק כמניקור, את יכולה לראות תמונה בפייסבוק, יש כאן בפוסט קישור על שם הלק.
    גם אני חששתי מזה אבל זה יצא פשוט הורס לטעמי. סופר מיוחד ולא שגרתי, לא סתם כתבתי לנועזות ;)
    כמובן שגם לפדיקור הוא מיוחד ומפיל כי זה צבע שפשוט לא רואים.

    בנוגע לקרמים של OPI, השורה התחתונה שכתבתי היא - למפונקות בלבד.
    זהו קרם כייפי ומפנק אבל לא משהו מאסט שלא תמצאי קרם אחר שעושה את העבודה ממש לא.
    זה פשוט פינוק גם בגלל האריזה היפה והנוחה וגם בגלל הריחות.

    לדעתי זו ממש לא בעיה חמורה...LOL
    ליפגלוסים הם אוברייטד, אני באופן אישי תמיד אעדיף שפתון שלא מרגיש דביק, לא נעלם מהר ולא נדבק לשיער...
    אבל כיף שאפשר לגוון ולהשתמש במוצר יותר מבריק ובוהק כזה. אבל זה עוד מוצר שממש לא מאסט. אם לא מרגישים נוח עם גלוס אז גם ככה לא תהיי רגועה. עדיף להשתמש במשהו אחר.

    בוקר טוב! (חמש וחצי???)

    השבמחק
  40. דנרה מותק, עד שסוף סוף לא כתבתי גיבריש, קראת שגוי. עפרונות השפתון - שפתון שהוא עפרון עבה. של קליניק הם שקפקפים מידי, של פופה נראים לי מלאים יותר. שאלתי אם התרשמת?

    אני איתך, רק עפרונות שמחדדים אותם, נראה לי שיש לי מחדדים יותר מעפרונות :)

    השבמחק
  41. וכמובן שקיבלתי נזיפה מיורשת העצר - ת'כוונה לפאפיה פאנץ. את ה CND היא משאירה לנו בטובה

    השבמחק
  42. אפרת, ההקשר היה בהמשך לעפרונות שפתיים.
    היית כותבת עפרונות ג'מבו שזה השם שלהם בעיקרון והייתי מבינה :)
    בכל מקרה, של קליניק ממש מיותרים לדעתי, עוד פחות פיגמנט משל לובלו רגיל, לא עמידים וקצת מייבשים את השפתיים...
    את הפופה לא ניסיתי.
    בגדול לא אוהבת שפתונים בצורה כזו, עוד לא נתקלתי באחד רציני ואיכותי מספיק, חוץ מזה שהחידוד שלהם "מבזבז" חומר.

    עכשיו כשהבת שלך חידדה את הנקודה של הלקים שהתכוונה לפפאיה זה בהחלט נשמע הגיוני יותר. בניגוד לגויאבה, לא רואה אותך משתמשת בפפאיה ;)

    השבמחק
  43. סליחה על הבורות, אני אחיה איתה LOL

    זה רעיון כל כך אדיר ונוח...אבל לא פרקטי מסתבר, אני אנסה את הפופה היום, לא מצפה להרבה. לשיסיידו יש כאלה, לא רעים אבל קשת גוונים די קטנה.

    לא אוכלת פאפיה, לא מורחת פאפיה ובטח לא לק של פאפיה. לא סותר את זה שהוא מהמם עלייך

    אפרופו, בזמן האחרון את לא מאתגרת אותי, אנחנו מסכימות על הכל מה יהיה?

    השבמחק
  44. אפרת,
    אני זוכרת שבשנות התשעים היה איזה הייפ כזה על עפרונות ג'מבו אבל זה לא ממש תפס.
    גם הפעם אני לא צופה נהירה כללית לשם למרות שהרבה חברות יצאו עם ליינים כאלו.

    תודה, הלק פפאיה אכן מהמם!

    כל הזמן אתגרים? צריך לנוח לפעמים, לצבור כוח לאתגר הבא ;))

    השבמחק
  45. ואו איך עשית לי חשק לתאנה.. תאנה טריה כזאת, מתוקה... שיו....

    באיזה עפרון קורלי את משתמשת? תהיתי..

    איזה קטע, הלק הזה בדיוק נחת אצלי השבוע! :) כיף!! כמובן שטרם דגמתי אותו אבל לאט לאט!

    הורוד ברבי שלי הוא האלקטרו קנדי של קולור קלאב. אני מאוד אוהבת אותו, אבל הקיץ הזה אולי שמתי אותו פעם אחת.

    את לק הגויבה יש לי עוד מההמלצה של בקבוקית (שבטח חשבה שבסופו של דבר אסלוד ממנו, דוגרי הפתעתי גם את עצמי שאהבתי אותו!)
    חייבת לומר שיש לי זכרון הזוי מגויבות.. בדירה הלפני קודמת שלי היה עץ שכזה ליד החלון, כשהפירות התחילו לעבור את הבשלות, הייתי סובלת לילות שלמים מנדודי שינה.. כל פעם שהיתה נופלת גויבה על הרצפה (או העלים היבשים יותר נכון) הייתי מתעוררת.. באמת שאני מגדירה מחדש את המושג light sleeper..

    לא יעזור לך, עם הגלידה הזאת "מול העיניים שלי" עדיין בא לי תאנים :P
    בננה מטוגנת יצא לי לאכול לפני שבוע, באמת התגעגעתי, למרות שאני חייבת לציין שבכל מקרה, בתור קינוח וזה הוא לא הדבר הכי אסתטי..
    ועוגת בננות, או, זה באמת מזמן לא אפיתי!

    תראי מה קורה כשאני לא נכנסת לבלוגיה לשבוע.. הפוסטים עולים על גדותיהם ואני כותבת באיחור, אבל מה זה איחור!!

    השבמחק
  46. מיטל - אני מתה על תאנים!

    משתמשת בעפרונות שפתיים קורלים בעיקר של MUFE ובובי בראון.
    אבל כמו שכתבתי לאפרת, יש עיפרון קורלי מומלץ של של סופט טאץ' (כן...) בשם מאיה. שווה בדיקה.

    איזה לק נחת אצלך? הפפאיה של צ'יינה? הוא הורסססס!
    אחד החזקים והמיוחדים שיצאו הקיץ.

    הגויאבה לטעמי יצא אחרת על כל אחת אבל יחמיא כמעט לכולן.
    אם לי היה עץ גויאבות כזה סביר להניח שהייתי דואגת שיעלימו אותו, לא רק בגלל שטורד את שינתי אלא גם בגלל הריח....

    אסתטיות של בננה מטוגנת זה בהתאם למקום שאכלת בו.
    בכל מקום זה יוצא ממש שונה.
    עוגת בננות זה יאמי!!!

    כבר דיברנו על זה - אני לא חושבת שיש דבר כזה איחור בלהגיב ;)

    השבמחק
  47. העפרון של סופט-טאץ יבדק!

    הפפיה נחת. אני חושבת שאבחן אותו היום בערב.

    מעניין שהריח של העץ הוא לא מה שהפריע לי. אבל אחרי הכל, גרתי במושב. אז או ש"תחושת המושב" השרתה עלי התעלמות מסוימת מריחות (אחרי הכל היו מלא שדות וכאלה מול הבית שלי) או שזה הרגיש "טבעי" למקום.
    בגדול אני לא אוהבת ריח של גויבות ואני לא חושבת שהצלחתי לקרב אחת מספיק לכיוון האף בשביל לטעום...

    המקום הגיש את הבננה מאוד יפה. אבל איך שדחפת פנימה את המזלג האסתטיות אבדה.. סורי..

    אחד הדברים שאני אוהבת בעוגת בננות (מלבד הטעם..) זה שיוצאות בה נקודות נקודות כאלה והיא לא נראית פשוט "צהוב חלק". זה נשמע דבילי אבל אני חושבת שזה מוסיף לה עניין (אני מדברת על עוגת בננות בחושה)

    השבמחק
  48. מיטל, מחכה לרשמייך מהפפאיה ההורס!

    הריח של הגוייאבה כל כך חזק שממש עושה לי לא טוב...
    אין ספק שחיים במושב מטשטשים כל מיני דברים שאחרים היו שמים לב אליהם יותר, אבל מצד שני הם מחדדים חושים אחרים...

    המממ, מעניין, נכון שעוגת בננה היא לא חלקה אבל אף פעם לא באמת התייחסתי לנקודות האלו.
    זה כאילו הגרעינים שלה מפנים או משהו.

    השבמחק
  49. פוסט מגניב, כרגיל...
    הפאפאיה והגויאבה מהממים. שניהם ברשימה שלי כבר מתחילת הקיץ... לא מגיעה לזה.

    מתה על בן אנד ג'ריס בכלל. פעם היה להם סניף כאן בנתניה, אבל הרשמת הצטמצמה משמעותית.
    עכשיו יש לנו גלידה טוני - גלידה איטלקית ביתית, שיש להם את השוקולד תפוז הכי טעים EVER (אחד הטעמים הקבועים שלי). גלידה היא ללא ספק המתוק המועדף עליי.

    השבמחק
  50. תודה קורינוש :)
    תשמעי, הפירות הטרופים האלו....גרררר

    כן, אני זוכרת שהיתה לבן אנד ג'ריס רשת, לפחות הגלידות עוד איתנו.
    שוקולד תפוז זה טעם מ ד ה י ם ! אני ממש לא מוצאת אותו בכל מקום. נדיר!

    השבמחק
  51. אני מתה על פירות! זה הנישנוש האולטימטיבי שלי :)
    עכשיו זה האבטיח, שאני יכולה "לחיות" עליו ימים שלמים. גם ענבים וליצ'י כיכבו אצלי לא מעט.

    הגלוס של MAC מזכיר לי בתמונה את STRANGE POTION שיש לי, אבל לפי התיאור הוא הרבה יותר פיגמנטי ממנו. אני כרגע בהפסקה מהגלוסים כי אני תמיד מזניחה אותם.

    את הסדרה של AVOJUISE המציאו כנראה בדיוק בשבילי, כי אני מתה על ריחות פירותיים בקרמים (ובבשמים גם). המחיר, כמו שציינת, לא אטרקטיבי בכלל. אפילו באי ביי הם יקרים.

    מארבעת הלקים שבחרת הכי אהבתי את PAPAYA PUNCH ואת TANGERINE!

    צ'אנקי מאנקי היא הגלידה האהובה עליי ביותר! לגמרי קשה לעצור ולרוב הקופסא הזאת נגמרת לי תוך יום יומיים גג!

    השבמחק
  52. עדן - פירות זה נשנוש כייפי ומרענן בהחלט!
    מתה על אבטיח (רק לא קמחי!) וענבים ירוקים קשים כאלו!

    בסה"כ שני הליפגלוסים דומים. אני לא בטוחה שה- Pink Lemonade יותר פיגמנטי מה- Strange Potion אבל הוא בהחלט יותר בהיר ובוהק ממנו על השפתיים כי יש לו קצת יותר שימר.

    ה- AVOJOICE לגמרי סדרה כייפית ואני לא מחובבות הריחות הפירותיים, אולי בגלל שהריחות לא סינתטים כאלו. אבל המחיר... בהחלט סוג של פינוק.

    בחירות טובות של לקים, אם הייתי צריכה לבחור שניים כנראה הייתי בוחרת אותם. או אולי את הגויאבה במקום הטנג'רין... לא יודעת...;)

    הגלידה הזו היא אסון... יקרה בקלוריות ובכיס...LOL

    השבמחק
  53. פוסט מעולה כרגיל :-) דנרה מוכשרת אין על כך ויכוח!:-) מתה על צ'אנקי מנקי של בן אנד ג'ריס. אתמול קניתי אותה במבצע בשופרסל יבנה ב- 20 ש"ח (מבצע של 2 ב- 40)השניה שקניתי היא טעם חדש יחסית פה בארץ Dublin Mudslide גם כן גלידה שווה- גלידת אייריש קרים עם עוגיות שוקולד צ'יפס ופאדג' קפה, יאממממי! את צריכה לבוא ליבנה לעשות קניות...מה זה גלידה ב- 31 ש"ח???המחיר הרגיל שלה הוא 24 ש"ח וכמה אגורות...שוחטים אתכם שם בתל אביב...
    קרמי הידיים המוקטנים נראים שווים במיוחד הירוק, איפה ניתן להשיג? מאוד אהבתי את הסרטון, איפור נועז אך כל כך מרענן וקייצי, אוהבת מאוד את האיפור של מייקאפ פוראבר, חבל כל כך שלא מוכרים אותו כבר בארץ...יש להם גווני צלליות מדהימים, עפרונות מעולים ואין על הקונסילר שלהם בשפורפרת. בתקופה שהיתה לי פיגמנטציה הוא הסתיר הכל והיה עמיד שעות. מאוד אהבתי את גוון הלק של CND גויאבה משגע!!! כבר החמאתי לך בפייסבוק על אייך שהוא נראה על ציפורנייך המהממות לא?!:-)יופי של פוסט!

    השבמחק
  54. גם הטנג'רין של אסי מהמם!!!

    השבמחק
  55. תודה לידה!! די... תמשיכי... ;))
    תשמעי, אנחנו פראיירים שקונים את הגלידה במחיר כזה, לפעמים שופרסל עושה מבצע ואז ברור שאני קונה כמה. לא מכירה את הטעם החדש, נשמע סוף! בהחלט יבדק בקרוב. להגיע ליבנה לקנות יעלה לי יותר ;)
    את קרמי הידיים של OPI אפשר להשיג בסניפים של נייל סטודיו (יכולה לראות באתר שלהם את מיקום הסניפים) וגם במכוני טיפוח ומספרות יש. הקרמים מאוד כייפים ונוחים לשים בתיק האיפור, רק המחיר יקר...
    האיפור בסרטון לגמרי קיצי ומרענן, אכן נועז. לי אין בעיה ללכת עם צלליות כאלו או שפתון כזה - רק לא ביחד...
    חבל באמת שאין MUFE כבר בארץ, אבל אם בא לי משהו אני קונה בספורה כשיש הזדמנות, אין מה לעשות אבל זה שווה כל דולר! יש לי את הקונסילר הזה (מניחה שאת מדברת על ה- Full Cover), הוא סוס עבודה לגמרי, ואיזו עמידות!
    הגויאבה צבע מיוחד, למרות שיש הרבה לקים קורלים ואפרסקיים עוד לא ראיתי אחד כמוהו.
    תודה על כל המחמאות מותק, כיף לשמוע :) <3

    השבמחק
  56. קורין ולידיה היקרות, אחרי ההזמנות המפתות לנתניה וליבנה, נראה לי ששתיכן צריכות להגיע לת"א שנמצאת באמצע, בטוח שאמצא פה גלידה שתספק אתכן :))

    השבמחק
  57. דנרה המקסימה תודה על ההזמנה כשנהייה באזור אולי ניצור קשר...:-)אולי נעשה מפגש "שלושת המוסקטריות"- דנרה לידיה וקורין...;-) יש גלידה בנמל ת"א שאני מאוד אוהבת וכרגע פתחו גם סניף ברחובות ICEBERG אם זכרוני אינו מטעני, אח איזה טעמים מופלאים יש להם...לגמריי דלישס!יקרים בטירוף אך מה זה טעים למוות...אכן, דיברתי על קונסילר פול קאבר המעולה, שנים חרשתי עליו עד שגיליתי את הסרום המבהיר של שיסיידו שאיחד לי את גוון הפנים (דיסקסנו עליו בעבר...)ועד היום אני משתמשת בו כמעט בכל ערב. אני אחפש את הקרמים של אופי בנייל סטודיו, תודה על ההמלצה. הלק גויאבה אכן מיוחד ולדעתי צבע קלאסי, כוכבות עבר היו שמות צבע כזה בשנות ה- 60...נוסטלגיה. אפרופו נוסטלגיה ראי תגובה שלי אלייך בבלוג של שקר החן והבל היופי (פוסט על אוספי האיפור של שקר)המשך יום טוב ומהנה לכולנו :)

    השבמחק
  58. לידיה, וואלה שלושת המוסקיטריות!
    באייסברג יש גלידה מדהימה, כשאני אוכלת שם זה רק בסניף בן יהודה בעיר.
    הם יקרים כמו כל גלידות הבוטיק, אבל מה לא נעשה כדי לפנק את עצמנו, אה?...
    אני זוכרת שדיברנו על הקרם של שיסיידו ושוקלת אם לנסות אותו החורף, יש לי רשימה של קרמים מבהירים מומלצים, אני סקפטית האמת לגבי כולם במקרה של הפיגמנטציה שלי...
    ראיתי עכשיו את התגובה בפוסט, איזה קטע! לגמרי דומות אנחנו. תשמעי, אני חושבת שעברתי את כל השלבים של ההתמכרות וההתלהבות ממוצרי איפור כך שבגיל צעיר די מיציתי את העניין של הכמויות, מעדיפה אוסף מצומצם שבשימוש תדיר, אמן שיגיע לרבע ממה שיש לי היום, אבל לא רואה את זה קורה כל כך...

    השבמחק
  59. דנרה את חייבת לתת צ'אנס לסרום של שיסיידו, צריך הרבה סבלנות כי רק אחרי מס' חודשים רואים ממש תוצאות (לפחות חודשיים וחצי שלושה). אני כבר משתמשת בו מס' שנים וזה לא יאמן איזה שינוי הוא חולל לי בפנים. מומלץ מכל הלב למרות המחיר הקורע שחקים....
    כן, אכן התמכרות קשה לאיפור (וקוסמטיקה)....קשה להגיע לאוסף מצומצם...:-) אני מכורה אבל היום יש לי מעצורים :-) היום אני שוקלת עשרות פעמים לקנות או לקנות...פעם הייתי זורקת חופשי כספים על דברים שאין לי צורך בהם ולאח מכן היו שוכבים במגירות או מתייבשים על שידת האיפור...

    השבמחק
  60. כן, אני צריכה להחליט אם גם החורף אתנסה במוצר מבהיר ואם כן אז באיזה. ברור לי שאין תוצאות מיידיות באף מוצר, מקדישה לו את חודשי החורף כמו שעשיתי עם הקרם של סיסלי בחורף הקודם שכתבתי פה.
    מבחינת מחיר, כולם יקרים עד יקרים מאוד... אין מה לעשות, אבל בואי נאמר שאם יש מוצר שיעשה את העבודה אז הוא שווה לי את זה.
    מבחינת איפור, אין לי את הקטע של קניות של דחף, אני מצטיינת בדחיית סיפוקים וברור לי שאם אחכה עם קניה מסוימת אני גם לא ארצה אתה בסוף. עם זאת אני קונה מה שבא לי ומתחשק לי באמת. לא מגבילה את עצמי או משהו. אבל כמעט שלא יוצאים דברים שממש ממש מרגשים אותי עד כדי כך שארוץ לקנות. אני מתכננת לעשות מתישהו פוסט על העניין הזה אגב...;)

    השבמחק
  61. אוף כתבתי תגובה והיא נמחקה....טוב אין מנוס מלכתוב שוב את אותו הדבר. מסכימה עימך בעניין השקעה במוצרים טובים שעושים את העבודה. על איזה קרם של סיסלי כתבת? אולי לא ראיתי את הפוסט הזה...ועוד משהו קטן- האיש שלי נוסע בקרוב לחו"ל ואני רוצה שירכוש לי בדיוט פרי קרם לעיניים כי אוטוטו נגמר הקרם שלי. אולי יש לך המלצה לקרם עיניים טוב שעדיין לא ניסיתי (וניסיתי המון...:-) )אני אוהבת קרמים לא כבדים מדיי למרות שבגילי "המתקדם"...42 (כן, לא מתביישת לגלות למרות שאני אשה ;-) )יש נשים שמשתמשות עם קרמים כבדים יותר...תודה לאל יש לי גנטיקה טובה והעור שלי נראה צעיר בכמה שנים טובות...אין לי כמעט קמטוטים בעיניים תודה לאל ממש מינימליים כאלה שרואים כשאני מחייכת בלבד כך שאני לא ממש צריכה קרמים כבדים.

    השבמחק
  62. תמיד תמיד מומלץ להעתיק את התגובה לפני השליחה. כך אם משהו הולך אפשר רק להדביק.
    זה ממש מעצבן שזה קורה מי כמוני ידעת...
    אם תלחצי בתוויות פה משמאל על המילה סיסלי או פיגמנטציה תוכלי לראות את הפוסט המדובר. בכל מקרה הוא לא עזר כאמור...
    שאלה טובה על הקרם עיניים, גם לי אין קמטים וגם אני לא אוהבת כאלו כבדים.
    האמת שזה מוצר שאני לא ממש מאמינה בו אבל משתמשת...
    כרגע אני עם הקליניק All About Eyes Rich ואני מרוצה ממנו כי הוא לא שומני ונספג מהר.
    יש גם את הרגיל שהוא ג'לי כזה, לא קרם אז הוא עוד פחות כבד. מאמינה שאת מכירה כבר.

    השבמחק
  63. אני לא קשורה כאן לכלום (כי וואלה, נמאס לי מהעונה ופירות זה משמין), אבל חייבת לציין לטובה את תמונת הפן החדשה שלך! עושה חשק לבלונד וגם לחורף.

    השבמחק
  64. כן, בפעם הבאה בהחלט אעתיק את תגובות שלי. תודה על ההמלצה לקרם עיניים. נראה לי שכבר השתמשתי בעבר ב- ALL ABOUT EYES בתקופה שעוד לא היה את ה- RICH הוא כפי שאני מבינה עשיר יותר מאול אבאוט אייז הרגיל. אולי אבקש קודם דוגמית בסופר פארם, אם תהיה דוגמית...(בעיית הדוגמיות בארץ קשה מנשוא...;-)
    תגידי הוא בצנצנת או שבא במיכל עם משאבה?(אוהבת יותר מיכלים זה יותר היגייני בעיניי)
    ערב טוב שיהיה לנו, צ'או.

    השבמחק
  65. @מרג'ורי מורנינגסטאר

    מרג'ורי, בהחלט יש תחושה של "סוף עונה" ומיצוי, אבל אל דאגה, הצבעוניות אוטוטו נעלמת...
    חחח, ותודה, התמונה הזו לא חדשה, מה שאני אוהבת בה זה שהשיער שלי נראה בה מלא כזה...
    העונה הקרה מביאה איתה את "בשורת הפן" בלי סבל מיותר של הלחות הקיצית ואני מחכה בקוצר רוח!...

    השבמחק
  66. @Lidia

    לידה, הגרסה שאת השתמשת בה היא ג'לית כזו וה- RICH הוא קרמי.
    שניהם מגיעים בצנצנת כזו, בהחלט לא ממש היגייני. אני מעדיפה שפופרת.
    דוגמיות זה סרט ידוע אבל בנחישות בסוף משיגים ;)
    ערב טוב יקירה :)

    השבמחק
  67. דנרה נכנסתי עכשיו לפוסט של הפיגמנטציה...התכוונת למסיכה של סיסלי ולא לקרם...:)המסיכה ההיא ממש לא מסיכת הבהרה, השתמשתי בה בעבר כשהיתה לי בעיה של רגישות בעור - זאת מסיכה שמותאמת במיוחד לעור רגיש. יכול להיות שעל האוקראינית עבד משהו אחר שהיא ניסתה...:-)כמו שהמלצתי לא מעט פעמים;-)...- נסי את הסרום של שיסיידו, לא תתאכזבי. ומילה שלי(מילה של מוסקטרית ותיקה בענייני טיפוח...:) את יכולה להתחיל איתו כבר עכשיו בלילה בלבד כמובן. אם את שמה מקדם הגנה גבוה במשך היום אין לך מה לחשוש.
    לילה טוב, סופי להיום:-) :-) :-)

    השבמחק
  68. נכון, התכוונתי למסיכה. ברור שהיא לא להבהרה. כתבתי את זה גם בפוסט הראשון עליה וגם בשני.
    כתבתי לך את זה רק כדוגמה.
    הסרום בהחלט יישקל, אני פשוט חושבת אם לתת לעור קצת לנוח מכל הסרומים והדברים שניסיתי. נראה...
    בכל מקרה אני לא מתחילה עם מוצרים כאלה בקיץ. רק מנובמבר בערך.
    בלי קשר כמובן שמשתמשת בסיטי בלוק של קליניק עם SPF 40.
    :))

    השבמחק
  69. דנרה יקירה אומנם אמרתי כבר לילה טוב סופי...אך משום מה בא לי לקפוץ לפה שוב :-) אני יודעת שלא רשמת שהמסיכה מיועדת להבהרה- לרגע לא אמרתי זאת...הדגשתי פשוט שהיא מיועדת במיוחד לעור רגיש...ולא להבהרה למרות המלצות האוקראינית :-) נראה לי שהיתה פה אי הבנה קלה. ועכשיו, לילה טוב סופיייייי. הולכת לישון :-) סליחה אם התקרצצתי יתר על המידה ;-)

    השבמחק
  70. מותק, את מוזמנת לקפוץ שוב ושוב תמיד ובשמחה :)
    יש לי הרגשה שקראת רק את הפוסט הראשון אבל לא את השני.
    בכל מקרה ממש לא היתה אי הבנה, ידעתי מראש שזה לא הייעוד למרות מה שהאוקראינית אמרה.
    הרעיון היה שאחרי שניסיתי כל כך הרבה מוצרים שכן מיועדים להבהרה ולא צלחו, אין מה להפסיד בלנסות גם אחד כזה, אולי תהיה הפתעה...
    השורה התחתונה שלי היתה מאוד ברורה - שאני לא מאמינה שיש מוצר קוסמטי שאכן מבהיר בצורה אפקטיבית עם תוצאות שנשארות לאורך זמן. בטח לא פיגמנטציה ותיקה ועמוקה.

    השבמחק
  71. דנרה דרלינג :) גם אני הייתי סקפטית ממש כמוך עם חוסר אמונה לגבי מוצרי קוסמטיקה שמבטיחים הבהרה של פיגמנטציה בצורה אפקטיבית (ועוד פיגמנטציה ותיקה ועמוקה...) ושומרים על התוצאות לאורך זמן. אחרי שניסיתי את המוצר המדהים של שיסיידו (לאחר עשרות ניסיונות של מוצרים אחרים מהארץ ומהעולם) הבנתי שיש קוסמטיקה הרבה יותר מתקדמת גם מהפתרונות של רופאי העור שאצלם ביקרתי לא מעט לפני שהתחלתי לנסות את מלאי המוצרים להבהרה. רופאת עור בכירה ביותר ועם מוניטין מצויין אמרה לי במילים אלה: " מוצרי הקוסמטיקה לרוב טומנים בחובם תגובות פחות קשות מאשר המוצרים הרפואיים" והציעה לי להמשיך לנסות מוצרי הבהרה קוסמטיים ללא המלצה ספציפית למוצר כלשהו (לאחר תגובה לא טובה של העור שלי למשחה שרקחו לי בבית מרקחת עם מרשם רפואי, משחה שפשוט שרפה לי את העור והגבירה עוד יותר את הפיגמנטציה, המקרה קרה לפני כ- 7 שנים פלוס מינוס), מאז שמצאתי את הסרום הזה העור שלי נולד מחדש ל"ימים בהירים" ללא כתמים. ולי באמת שהיו כתמים ותיקים בעיקר מאהבה שלי לים וחוף (שנים טיגנתי את עצמי בשמן אגוזים למי שזכור מה זה...ובשמנים של האוויאן טרופיק, אני מגיל 0 הייתי ילדת ים, עד שנוכחתי לדעת שהשמש גורמת לנזקים נוראיים לעורי והתחלתי להתרחק ממנה- כובעים, אי הגעה לחוף בשעות החמות, מקדם הגנה וכו') אל תמעיטי בכוחות "הריפוי" (כן, כן ריפוי) שיש למוצרי קוסמטיקה מתקדמים, הטכנולוגיה היום בתחום הינה מהמתקדמות שיש. וכותבת לך מישהי שאין לה קשר לאף חברה קוסמטית או יבואנית של קוסמטיקה - אין לי פה שום אינטרס לקדם מוצר זה או אחר! המוטיב היחיד פה הוא לתת המלצה(או עזרה ) למי שבאמת זקוק לה (ויש הרבה שזקוקות לה פה בארצנו הקטנטונת). אם אני יכולה לחלוק משהו שעשה לי טוב, גם בתחומי חיים אחרים בלי קשר לקוסמטיקה תמיד אעשה זאת. כנראה שאני בן אדם טוב...:)

    השבמחק
  72. בלי קשר לכל מה שכתבתי לעיל, גם אני כמו מרג'ורי מורנינגסטאר מאוד אהבתי את תמונת הבלונד שלך. תמונה יפה וגם את למרות שכרגיל לא רואים את פניך :-) מבחירה כמובן. המשך יום טוב.

    השבמחק
  73. נכון, פיגמנטציה ותיקה ועמוקה זה משהו שונה מאיזה כתמון שצץ אחרי הלידה או משהו.
    אין ספק שאני סקפטית, גם לשחק עם העור בכל הניסיונות האלה זה ל טוב לטווח הארוך.
    ברור לי שאין לך אינטרס ואת לא מקבלת אחוזים (הלוואי!) אבל אולי מה שכתבת על להמעיט ערך בכוחות הריפוי הוא נכון. אני לא באמת מאמינה שיש משהו כזה.
    אצל רופאי עור ברור לי שלא אמצא את התשובה, רופא עור שהלכתי אליו אמר לי בפירוש שהוא יכול לרשום לי מרשם אבל שזה לא עוזר וחבל על הזמן, הכסף והציפיות שלי...
    גם אני הכי ילדה של ים ורק בשנים האחרונות אני מנסה להפסיק עם זה לאור כמויות הנמשים ונקודות החן שפשטו לי על הגוף.
    נראה מה יהיה, אצטרך לקבל החלטה בנושא בסוף. או שלא...
    ותודה רבה על התמונה, זמן הפן קרב ובא!

    השבמחק
  74. אנונימי8.9.2011, 12:02

    אהבתי והפנתי ל2 חברות טובות ....

    השבמחק
  75. חן חן סתיו, תודה :)

    השבמחק
  76. יותר מכל ממתקי הטיפוח, הגלידה... אוי הגלידה. יאממי!
    שנה טובה מותק!

    השבמחק
  77. הכי יאמי :))
    שנה טובה ממי!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails