25 באפריל 2012

גוונים של שמיים



העונה הזו כל כך אופורית ואופטימית, הכל נעים ורגוע מסביב כאילו הקיץ לא יגיע עוד רגע להמיס אותנו בלחות האיומה... שלל הצבעים שחדרו לחיינו מאז תחילת האביב רק מרעננים את האווירה ועושים טוב, אם זה הוורוד, הירוק וגם הכחול. בהשראת יום העצמאות החלטתי שבמקום פוסט כחול או פוסט לבן אכתוב על השילוב של שניהם - תכלת. צבע מרגיע ונעים שמגיע בשלל גוונים, גוונים של שמיים. האמת היא שכבר המון זמן אני מחפשת מוצרים מוצלחים בגוון תכלת אבל חייבת להודות שלא מצאתי יותר מדי כאלה, בטח לא ממש מוצלחים. אולי כי זה לא גוון שמיש כל כך באיפור, אולי כי הוא לא מהפופולרים שבגוונים, אולי כי מוצרים עם פיגמנט כחול לפעמים בעייתיים. לא יודעת. אז החלטתי להתמקד בצלליות מוצלחות בגוון הזה, בלקים שתמיד עושים טוב על הציפורניים וכמובן איך לא - בניחוח משלים שמתאים במיוחד לעונה. ואם כבר "גוונים של שמיים" אז מתבקש שהפוסט יהיה מוקדש למטס ההצדעה ליום העצמאות המסורתי והמרשים של חיל האוויר, הכי פטריוטיות וסולידריות בתכלת.



לצלליות כחולות ובטח לצלליות תכלת ממש לא כל אחת מתחברת. יש הטוענות שזה מחוויר אותן, יוצר מראה של פנס בעין, מתאים לפיות מהאגדות או שמקומן של צלליות בגוון הזה בכלל בהפקות אופנה בלבד. אני כאמור לא מאלו, לטעמי בהנחה נכונה צלליות תכלת יוצרות מראה מרענן, עירני ועדכני והן מחמיאות במיוחד לבעלות עיניים חומות שרוצות להכניס צבע למראה (דוגמה). אני לרוב אוהבת להשתמש בצלליות תכלת בפני עצמן, שהן יהיו מרכז המראה ולא כנגיעת גוון בלוק אחר.
במידה ואני רוצה לחדד או להכהות אותן אני מעדיפה לעשות את זה עם צללית אפורה ולא כחולה. זה שילוב מוצלח יותר לטעמי שתורם למראה יותר מתוחכם ופחות צעקני וצבעוני כמו עם כחול. מאותה סיבה גם לא אבחר במסקרה כחולה אלא במסקרה שחורה או מסקרה חומה. בנוסף, בדרך כלל עם צלליות תכלת אבחר בשפתון ניוד או קורל-אפרסק (וסומק בהתאמה) ולא בשפתון ורוד שהופך את הלוק למראה "חמוד ובובתי מדי" לטעמי. אבל הכי טוב שכל אחת תשחק עם זה ותמצא את השילובים שהיא הכי מתחברת אליהם. 
אז בחרתי שלוש צלליות תכלת מוצלחות, כל אחת בגוון, מרקם וגימור אחר. את כולן אני כמובן מניחה מעל פריימר לעיניים שישמור על העמידות שלהן למשך כל היום.

צללית תכלת של סיסלי: יומיומית נפלאה

צלליות אבן הן הפופולריות והנוחות ביותר לשימוש. הצללית Sky Blue 16 של סיסלי (סווטצ') מגיעה בגוון תכלת בהיר חיוור מאוד, לא אטום לגמרי ולכן מאוד מתמזג עם העור. צללית מאוד מעודנת במרקם רך שאני מניחה על כל העפעף, כן כן, מהריסים וכמעט עד הגבות. מתחת לגבות אני מניחה צללית מאט טבעית. המראה נקי, לא צבעוני וממש פותח את העין. היתרון של הצללית שלא צריך "להיזהר" איתה כמו עם צלליות אחרות, כמו כהות וצבעוניות, גם אם ההנחה לא מדויקת זה כמעט לא מורגש בגלל הגוון הבהיר. צללית יומיומית נפלאה!

צללית תכלת של לוריאל: מבריקה ואופנתית

הצללית 007 Unlimited Sky של לוריאל (סווטצ'), שייכת לסדרת צלליות מוצלחת במיוחד לטעמי בשם Color Infaillible שכוללת שלל גוונים יפים ומקפיצים עם פיגמנט מרשים וגימור שימרי מבריק. זו לא צללית אבן אלא למעשה פיגמנטים דחוסים. כאילו לקחו צללית אבקה בתפזורת (שתמיד מפתה אבל הכי פחות נוחה בשימוש) ודחסו אותה כך שלהשתמש בה זה כמו להשתמש בצללית אבן רגילה אבל הגימור נשאר דומיננטי ומבריק כמו של צללית בתפזורת. צללית התכלת בעלת תת גוון אפור, מראה של ג'ינס כזה, בדומה לצלליות בסדרה גם לה יש פיגמנט מרשים במיוחד, הגוון מודגש והגימור שימרי מבריק. זו צללית שאני מניחה על העפעף העליון בלבד, נוחה לטשטוש, כששאר העין עם צללית טבעית כמו ה- Painterly של מאק. צללית מוצלחת ואופנתית.

צללית תכלת של שיסיידו: יפה ולבישה

על צלליות הקרם של שיסיידו כבר חפרתי מספיק ומבחינתי כל גוון חדש שיוצא בסדרה מוזמן לנחות אצלי. בקולקציית האביב השיק המותג שלושה גוונים חדשים (סווטצ'ים): ורדרד, כתמתם ותכלת בשם Ice עם שימר כסוף מעודן. המרקם שלה דק ולחותי, נמרחת כמו חמאה והגימור המבריק מלווה אותי לכל היום. הגימור פחות צעקני ונועז מזה של הצללית של לוריאל פה, יותר לביש. צללית נהדרת בפני עצמה וגם כבסיס לצלליות אחרות. מבחינתי הצללית ומסקרה בלבד סוגרות לי ברגע את איפור העיניים בצורה נפלאה!

לקים בגוונים של שמיים: נוחים לאימוץ

אם צלליות בגוון תכלת קשה יותר לאמץ הרי שלקים בגוון לא רק נוח יותר לאמץ, אנחנו אפילו עושות את זה בהנאה גדולה. האמת שיש לא מעט גווני תכלת שווים ואין מותג לקים שמכבד את עצמו שלא מוציא במסגרת קולקציית הלקים שלו גוון תכלכל כלשהו. אז הנה חמישה לקים שאהבתי וכיף לאמץ העונה.

Essie - Borrowed & BlueChina Glaze - Kinetic CandyNfu.Oh - #391,
OPI - I Have a Herring ProblemNfu.Oh - #65

Borrowed & Blue של Essie – גוון תכלת חיוור במיוחד, שייך לקולקציית ה- Wedding/Bridal של המותג. פורמולה טיפקסית עבה, לא פשוטה למריחה. שתי שכבות לאחידות ואטימות מלאה. לק טרנדי מאוד שמשווה לידיים מראה שזוף ברגע.

Kinetic Candy של China Glaze – תכלת בהיר קלאסי עם תת גוון צהוב, הכי Baby Blue,שייך לקולקציית האביב ElectroPopפורמולה טיפקסית דביקה שדורשת שתי שכבות לאחידות ואטימות מלאה. לק צעיר, מדליק, שמשתלב נפלא באווירת האביב.

#391 של Nfu.Oh - תכלת בינוני עם תת גוון אפור, אחד היפים ביותר. פורמולה נפלאה נוחה למריחה עם פיגמנט צפוף. אטימות ואחידות מהשכבה הראשונה, שכבה שנייה למריחה נכונה. אם לק תכלת אחד אז זה הגוון. מחמיא בידיים - נעים בעיניים.

I Have a Herring Problem של OPI – תכלת כהה עם שימר כסוף, צבע של ג'ינס, שייך לקולקציית האביב Holland. לק בגוון מדליק לכל מי שמתקשה לקפוץ ישר לגוונים האביביים הצבעוניים וצריכה מן גווני ביניים ובכלל מי שמעדיפה לקים כהים יותר. באופן מפתיע הפורמולה של הלק הזה לא מדהימה ולא נמרחת בצורה אחידה בשכבה הראשונה. אבל השכבה השניה מסדרת את הכל. גוון אופנתי של ללכת על בטוח.

#65 של Nfu.Oh - תכלת הולוגרפי, אטרקציה. בעבר כתבתי על ההולוגרפי #66 ההורס, אני מרגישה שפשוט אי אפשר שלא להתפעל מהלקים האלו שנראים כמו נייר של אריזת מתנה על הציפורניים. כשאין אור מספיק אז במקום אפקט הולוגרפי הלק נראה תכלת מטאלי. חשוב לשים לב שאת ההולוגרפים של המותג יש למרוח מעל בסיס יעודי בשם Aqua Base. מריחה נוחה, ייבוש מהיר מאוד, שתי שכבות לשלמות. הפעם החלטתי באופן חריג לדלג על טופ, זה אמנם מוריד מהעמידות של הלק אבל יש לי תחושה שטופ מפחית מהאפקט ההולוגרפי. בכל מקרה, לגמרי לא צריך טבעות עם ההולוגרפים האלה, הם תכשיט בפני עצמם...

לייט בלו של דולצ'ה גבאנה: פיתויים ים תיכוניים מהפופולריים בעולם

כשחשבתי איזה בושם אני רוצה לשלב בפוסט הזה היחיד שעלה לי לראש זה ה- Light Blue של דולצ'ה גבאנה (D&G), הכי מתבקש, לא? האמת שלא רק מבחינת השם והגוון הוא מתבקש אלא גם מאוד מתאים לאביב ולקיץ החם מבחינת הניחוח הפרשי חמצמץ משהו, מאוד מעיר ומרענן. יש לו ריח ים תיכוני שמורכב בין היתר מפירות הדר, תפוח ירוק, יסמין, במבוק, ורד לבן, ארז, ענבר ומושק.
האמת שהבושם הנשי הזה שהושק ב- 2001 הוא אחד מעשרת הבשמים הפופולריים בעולם עד היום ויש לו לא מעט מכורות שלא מוצאות לו תחליף ראוי ולכן הן נצמדות אליו לאורך זמן. זה נהדר לדעתי למצוא את הריח שאליו מתחברים ולהישאר איתו, מי אמר שצריך לחדש כל הזמן? גם הגרסה הגברית של הבושם שהושקה ב- 2007 מאוד פופולרית ולא רק בקרב גברים אלא גם בקרב נשים וכבר כתבתי שכשהושק זה היה קטע מאוד טרנדי ומתקדם להשתמש בגרסה הגברית שלו שהניחוח שלה מעט יותר חריף. לטעמי שני הבשמים מוצלחים ומתאימים לשני המגדרים. אפשר לראות שגם מבחינת עיצוב הגרסה הנשית פה לא מתחנפת ונראית לגמרי בסיסית אנדרוגינית, אפילו גברית משהו. בבית האופנה דולצ'ה גבאנה אומרים שהבושם הזה הוא מחווה לשמש הלוהטת, לים ולחושניות האינסופית שיש באגן ים התיכון שהוא המקום המושלם למשחקי פיתויים. אני עם מחווה כזו זורמת לגמרי...


ID

Phyto-ombre éclat
Long lasting eye shadow
16 Sky Blue
גודל: 1.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 165 ש"ח

Color Infaillible
Ultra intense colour eyeshadow
007 Unlimited Sky
גודל: 3.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 75 ש"ח

Shimmering cream eye color
BL215 Ice
גודל: 6 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 225 ש"ח

Borrowed & Blue
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 49 ש"ח

Kinetic Candy
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

#391, #66
גודל: 17 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 68 ש"ח

I Have a Herring Problem
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח

Light Blue
Eau De Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 680 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: הצלליות והלקים נשלחו אלי מהחברות


43 תגובות:

  1. יש, אני ראשונה! בטח כולן מתכוננות לחגיגות-אני בבית.
    טוב, אז אני אוהבת צלליות בצבע תכלת ובעיני הן יפות גם עם עיניים ירוקות, במידה כמובן אחרת הן נראות כמו פנסים. על לקים תכלת/כחול אין בכלל מה לדבר-פק"ל אצלי כבר מזמן מזמן..
    יופי של פוסט!
    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי ראשונה :))
      מסכימה איתך לגמרי, צלליות בגוון תכלת יכולות להיות מוצלחות על כל אחת, השאלה היא אכן איך מניחים אותן, הכל במידה.
      בלקים גם אני הרוסה על זה, ממש נהניתי מהלקים פה, במיוחד מה- Nfu 391, פשוט שלמות!
      תודה רבה ועצמאות שמח!!

      מחק
  2. קצת ביאסת אותי, חשבתי שאני היחידה בארץ עם לקים של NFU OH.. וחשבתי שאני הראשונה שקנתה מהם בסניף בראשון XD
    (קניתי מהם כבר שנה שעברה, אז אולי אני כן הראשונה :O)
    והלקים מושלמים ^-^

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מצחיקה! אז תתעלמי מזה לגמרי, בשבילי את הכי ראשונה :)
      הלקים שלהם מדהימים, כתבתי עליהם פוסט כשנכנסו לארץ (יש קישור פה איפה שכתבתי על הלק #65 שלהם), לגמרי חוויה להשתמש בהם.

      מחק
  3. חכיתי לפוסט העצמאות שלך בסקרנות. היורשת עם חום ובחילות ואני פה בבית מחפשת ליפ באטר של רבלון ומגיבה לפוסט.
    לאחרונה מרגיש לי רגוע באיפור. לקים שפתונים וצלליות. מהצלליות אהבתי מכולן את הסיסלי, גוון נפלא ועדין ןנראה שהמרקם מעולה. אני מן הסתם הייתי מצוותת לה שפתון ורוד פרוסטי, מה חדש.

    גווני הלקים היפים מקשים על הבחירה. דומני ששני הקיצוניים. אהבתי את הNfu.hu 66 המהמם ביחודו. אך לא פחות ממנו את Essie אך כשאת מתארת את הפורמולה המטרידה - אוף זו המילה. אהבתי מאוד את גווני הפסטלים שאת מעלה לאחרונה בפורום וברשת, כל כך מתאימים להרגשה ואיכשהו את תמיד מעודכנת ראשונה

    כל פעם שאני רואה את הפרסומת של הבושם במגזינים, מתעוררת הרגשה נעימה, גם תחושת החוף ים וקיץ שהוא מביא וגם העיצוב הספורטיבי שלו.

    חג עצמאות שמח ! (ותבלי גם בשבילי...)

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לשמוע אפרת, מקווה שסיפקתי אותך :)
      אויש, מאחלת החלמה מהירה! איזה גוון של הליפ באטר את מחפשת?
      איפור זה הכי תקופות, כל הזמן זה משתנה לנו ואם את בתקופה הרגועה אז סבבה, זה גם מתאים לאווירת האביב כל האופוריה הזו. הצללית של סיסלי נהדרת, אני ממש אוהבת אותה. אין לי ספק שאת על שפתון ורוד לא היית מוותרת...LOL

      הלקים בהחלט כולם נהדרים אבל הפורמולות לא פשוטות, בעיקר של שני הבהירים הטיפקסים. ההולוגרפי 65 לגמרי ייחודי ומהמם חבל"ז. תודה, משתדלת להיות מעודכנת ולעדכן, הפסטלים והגוונים הרכים מאוד מותאמים לעונה אז זה כאילו זורם טבעי.

      לגמרי נותן תחושה של חופש וקיץ הבושם הזה, של ספונטניות ומרץ.

      יום עצמאות שמח!!

      מחק
    2. תמיד, לא לחינם נבחרת לבלוג מספר 1 יקירתי!
      לא בכדי אני מחפשת ומחפשת, השפתונים האלה הם עדינים ודי שקופים. מצד אחד חייבת לסבר את סקרנותי, אז חיכיתי בסבלנות עד עתה. מצד שני, עדיין לא הגיעו, אז כמה אפשר לחכות. חשבתי על 090 Sweet Tart או 080 Straberry Shortcake - כי הם נראים לי הכי "אטימות" יחסית בגוונים הורודים כמובן. אבל לקנות רק בשל סקרנות? כל הברנדים יוצאים בסדרות הלחותיות שקפקפות האלה (מחקים את דיור אהובתי?), ליישר קו אולי אהנה או לדלג? לא החלטתי, אז חיפשתי בלי סוף סווצ'ים - הייתי המומה מהפערים (תאורה מוגזמת, פוטו שופ, 5 שכבות וכו') אז ישנתי על זה :)

      מחק
    3. חן חן ותודה :)
      למרות שמדובר בבאלמים "לא בכדי" יש התלהבות מהם כי הפיגמנט מרשים.
      כמה לא מפתיע שבחרת שני ורודים, הם בהחלט שני גוונים יפים ממש.
      יש המון סווטצ'ים שאפשר להתרשם מהם ברשת, כרגיל בפועל הכל נראה אחרת עלינו, אבל עם מחיר כזה מה כבר יכול להיות. חוץ מזה שממש בקרוב הם אמורים להגיע גם לארץ.

      מחק
  4. הצללית של לוריאל מקסימה וזו של סיסלי ממש עדינה ובאמת נראית מושלמת ליום יום!
    הסרטון ששמת בסוף יושב אצלי ב-To do List כבר שבוע :)
    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. שירי, לגמרי מקסימה הלוריאל, הסדרה הזו בכלל מוצלחת. הסיסלי - סוף!
      וואלה? אז כנראה שהגיע הזמן שתצפי בו כבר, בטוחה שתעשי שיחזור מהמם :)
      עצמאות שמח!

      מחק
  5. יום עצמאות שמח!
    מאוד אוהבת את לייט בלו. אחד הבשמים הכי טובים שיש לדעתי ולא בכדי הוא נחשב לרב מכר. יש לך רשימה של כל העשיריה?
    יש לי את הלקים של צ'יינה ו-OPI והם באמת נהדרים. מאוד מתאימים לרוב השנה.
    צלליות של שיסיידו באמת שמעולות אבל על עפעף שלי הן לא מחזיקות מעמד ופה התאכזבתי. גם צלליות קרם קודמות שלהן לא החזיקו...
    סדרת אינפליבל של לוריאל גם מוצלחת. יש לי לא מעט גוונים ממנה ואני מקווה שישיקו עוד בעתיד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, עצמאות שמח גם לך!
      בהחלט בושם ממריץ ומרענן הלייט בלו, מאוד כייפי.
      בנוגע לרשימה, הבושם הזה נמצא בכל הרשימות כמעט בעשור האחרון, יש מעט מאוד כמוהו, ויש בשמים משתנים משנה לשנה. בין אלו שחוזרים על עצמם: שאנל מס' 5 (מקום ראשון בכל רשימה בערך, הבושם הנמכר בעולם EVER כידוע), Calvin Klein עם כמה בשמים (Euphoria, Eternity, Obsession, CK), ורסצ'ה Versace Bright Crystal (הוורוד), ראלף לורן רומנס Ralph Lauren Romance. כמו שאת רואה כל המצליחים שייכים לבתי אופנה. קנזו היה גם ולא ברור מה המצב שלו עכשיו. שניים שהצטרפו והפתיעו אותי: Dream Angels Heavenly by Victorias Secret, ו- Lovely by Sarah Jessica Parker.

      הלקים יפים בהחלט, תמיד עושים נעים בעיניים.
      בנוגע לצללית של שיסיידו ובכלל, כמו שכתבתי פה בהתחלה, את כולן אני מניחה מעל פריימר. אני פשוט לא לוקחת סיכונים. האמת שאין כמעט צלליות שאני מניחה בלי, אולי את צלליות הקרם של בנפיט ובובי בראון.
      מסכימה לגבי הסדרה של לוריאל, אני מאוד מרוצה מאלו שיש לי ורובן מתפקדות באופן דומה, אולי שנים שלשה גוונים פחות מוצלחים מבחינת פיגמנט. אני בטוחה שישיקו עוד גוונים, בטח במסגרת קולקציות.

      מחק
  6. חג עצמאות שמח.
    איזה פוסט כייפי לחג :)

    אני מאוד אוהבת את צללית של שיסיידו. יש לי רק 3 צלליות שלהם (2 גוונים בקופסא) אבל לא פגשתי בחיים שלי צללית איכותית יותר. חבל שהם כאלה יקרות, כי באמת צלליות של שיסיידו בתכלס אילו הצלליות שבאמת הייתי רוצה שיהיו לי. אני פוזלת לכיוון שלהם בפארמים אבל זה המקסימום. אני יכולה בקלות להוציא על מוצרים אחרים, אבל על צלליות שאני לא משתמשת הרבה... קשה.... אבל זאת החברה שבאמת מועדפת עלי בצלליות. למרות שאין לי ניסיון רב -אבל ניסיון מספיק כדי להכבש בקסמם :)

    יעלי
    הבלוג שלי: http://yaelin10.blogspot.com/

    השבמחק
    תשובות
    1. עצמאות שמח גם לך!!
      תודה רבה יעלי, שיהיה לנו פוסט פטריוטי :)

      מסכימה עם מה שכתבת, הצלליות של שיסיידו נהדרות, המחיר הרבה פחות...
      לכן הכי טוב לקנות אותן כשיש את מבצעי ה- 50% ברשתות ואז זה הופך אותן לנגישות קצת יותר. בהחלט עדיף לקנות גוונים שיהיו בשימוש תכוף ולא כאלו יפים שנשתמש בהם לעיתים רחוקות. איזה גוונים יש לך? ואת לא לבד יש לא מעט שהם הפילו וכבשו :)

      מחק
  7. אנונימי26.4.2012, 0:16

    דנרה אני באמת נהנית לקרוא פה כל פעם מחדש ואני עוקבת אנונימית שלעולם לא הגיבה אבל אני פה מאז שפתחת את הבלוג המקסים והמושקע הזה ואני באמת מרגישה שאת כותבת מכל הלב בין אם זה בקשר לעצות שאת נותנת ובין אם זה בקשר לחוות דעתך על המוצרים דבר אחד מפריע לי, שאין לנו אפשרות לדעת קצת יותר עלייך ואני לא מדברת בהכרח על תמונות אלה על קצת מידע שנדע מי הבלוגרית המוכשרת, מה היא אוהבת לעשות בשעות הפנאי וכל מיני דברים שלא בהכרח קשורים לאיפור כי את באמת נשמעת לי כמו בן אדם מיוחד מאוד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אנונימית, אני מאוד מתרגשת לקרוא את מה שאת כותבת ואשמח אם תגיבי יותר ותשתפי גם בחוויות שלך ובמוצרים המומלצים שלך וכמובן לתת פידבקים לשיפור או דברים שמעניינים אותך.
      את לא הראשונה שכותבת על זה שאני לא נחשפת, אבל זה בגלל שאני מעדיפה להישאר בנאדם פרטי ולשים את החוויות שלי בביוטי במרכז, אני דווקא כן משתפת מדי פעם בתחביבים שלי ובמחשבות שלי, גם כאן וגם בפייסבוק ואת מוזמנת להתחבר אלי שם.
      חוץ מזה שאחרי הכל בחרת להגיב כאנונימית אז את בוודאי יכולה להבין אותי, לא?...;)

      מחק
  8. יש לי "טראומת ילדות" מסיסלי: הייתי חיילת והיתה איזו דיילת נוראית בפארם שקצת הפילה אותי בפח ובסופו של דבר מצאתי את עצמי מוציאה סכום אסטרונומי על מוצרים של סיסלי.בדיעבד הסתבר שרב המוצרים בכלל לא התאימו לילדה בת 19. נכון שמאז כבר גדלתי, למדתי להיות מאופקת, לברור היטב את הקניות שלי וכמובן לנפנף את הדיילות כשצריך אבל עדין נשאר בי איזשהו טעם רע והמותג הזה די מרתיע אותי אף על פי שידוע שהמוצרים שלו מעולים שבמעולים.
    תכלת זה גוון שממש לא מסתדר עם גווני הפנים שלי אז אין לי אפילו צללית אחת או עפרון בגוון אבל מסדרת הצלליות הזו של שיסיידו יש לי שתיים מוצלחות (בלבן מבריק ואפור). הלקים של Nfu Oh צ'יינה ו OPI נראים לי מהממים. הבושם שמוצג כאן, הוא בגרסה הנשית או הגברית?

    Theme מדליק לגמרי לפוסט.
    חג עצמאות שמח יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. סיפור מזעזע, בכלל לטעמי לבת 19 אין מה לחפש במותג הזה. גם לי יש כל מיני "חוויות בלתי נשכחות" שכאלו... בלי קשר לסיסלי שזה אכן מותג מדהים, הלוואי שהיה אפשר לומר שדיילות היום ממש לא מתנהלות כך.../:
      לא מפתיע אותי שאין לך כלום בתכלת, זה לא ממש גוון פופולרי.
      כמובן שאני זוכרת שרכשת את הצלליות של שיסיידו, הכסופה הורסת!
      הלקים יפים אחד אחד, הכי נהניתי מה- Nfu #391.
      הבושם כאן הוא הגרסה הנשית למרות שהעיצוב אכן גברי יחסית.

      תודה רבה ועצמאות שמח גם לך :)

      מחק
  9. מיכאלה26.4.2012, 8:16

    היי דנרה, שוב הפגזת (מתאים ליום העצמאות המיליטריסטי משהו) בפוסט שבא בול לצרכי העונה והאופנה...
    אהבתי את הטיפ להשתמש באפור יחד עם התכלת, בהחלט עדיף על כחול. כל מה שסיסלי עושים אני אוהבת, גם את הטיפוח, אולי חוץ מהאו דה סואר הדומיננטי מדי לטעמי.
    הצלליות של לוריאל בהחלט איכותיות וההסתייגות היחידה שלי מהן היא שהן לא אטומות על המדף ובטוח יש מי שדוחפות אצבע להתנסות. בעיניי זה turn-off רציני.
    את השיסיידו התכולה רכשתי במבצע של אפריל לא מזמן ואני עדיין בודקת אותה מבחינת עמידות, יחד עם הקרמיות של שאנל. נראה לי שגם עם פריימר הן לא יחזיקו יום שלם אצלי... אבל בתור בסיס עם צלליות מעל שיקבעו יש מצב. 
    את הבושם אהבתי בהתחלה כשיצא... ארחרח אותו שוב. בשמים שמתאימים לקיץ זה אתגר בשבילי. אוהבת את הפמפלון של גרלן שיש לו ריח אשכולית אבל כשהייתי בדיוטי פרי לאחרונה הוא הריח לי מאד סינתטי. על אילו בשמים קלילים ופרשים היית ממליצה?
    תודה מקסימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, צודקת, אם להפגיז אז הכי ביום העצמאות...LOL תודה מותק!
      זה בהחלט טיפ חשוב הצללית האפורה, זה מעניק ללוק מראה מתוחכם ופחות צבעוני שיכול להיות מופרך אם לא עושים אותו נכון. סיסלי נהדרים, אני מאוד נהנית מהמוצרים שיש לי שלהם. הגיוני, הבשמים שלהם מאוד אחרים, בטח ה- Eau du Soir, ובכלל בישום זה מאוד אישי.
      בנוגע לצללית של לוריאל נקודה מאוד חשובה את מעלה, זה לגמרי מטריד ולא מתאים ללוריאל למכור מוצר בצורה כזו. הסטנד של המותג בורז'ואה Bourjois למשל כולו כך, מהמסקרות ועד הצלליות. אני זוכרת שכשראיתי את זה כשנכנסו לארץ הזדעזעתי. עד היום לא השתפר המצב בצורה מהותית.
      השיסיידו נהדרת, מעל פריימר היא לא זזה ממני (בלי צללית לקיבוע), אבל מי שיש לה עפעפיים שומניים יכול להיות שהצללית תתפקד אחרת עליה.
      בושם לקיץ זה לגמרי אתגר לכולנו, לצערי לא כולן מפנימות את זה והתוצאה קשה... שניים שעולים לי עכשיו בראש וגם כתבתי עליהם פה ששווה לרחרח הם המארק ג'ייקובס DAISY EAU SO FRESH וה- L'EAU DE Chloé. מאוד התחברתי לשניהם.
      תודה לך יקירה!

      מחק
  10. את, אופורית ואופטימית?!
    אני צריכה לראות בכדי להאמין!
    אישית, שונאת איפור בגוונים כאלו. אם כבר, אז לקים, וכמו תמיד, זה של Nfu-Oh לוקח בעיני-ובגדול!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, סתמי חתולה!
      סמנטיקה זה חשוב - כתבתי שהעונה הזו אופורית, לא אני שצריכה הרגעה שוטפת מהאנרגיות...LOL
      כן, תכלת זה ממש לא פופולרי כמו למשל צלליות ורודות שכידוע עושות לי בחילה.
      איתך לגמרי עם ה- NFU, הכי נהניתי מה #391, הורס!

      מחק
  11. :)צלליות ה SHISEIDO שלי :
    מבחינת צורה וסוג הם נראות ככה:
    http://i.ebayimg.com/00/s/MzUwWDM1MA==/$(KGrHqJ,!jIE697,gMJIBPheypW!m!~~60_12.JPG

    יש לי אחת סגול וחום.D27
    לבן וחום מנצנצץ SD2
    לבן עם שמנת מנצנץSD1

    מאוד אוהבת אותם, למרות שלא משתמשת הרבה.

    יעלי
    הבלוג שלי:http://yaelin10.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. יעלי, צלליות מוצלחות יש לך, גם לי יש מהסדרה הזו שילוב של אפור ולבן. היום הצלליות שלהם נראות אחרת.
      בכל מקרה, הנה הגיע הפוסט שמזכיר לך לשלוף אותן שיהיו לך מול העיניים ולנצל אותן.
      בסה"כ יש לך גוונים לבישים לגמרי ליומיום וחבל לא ליהנות מהם :)

      מחק
  12. טוב, ציפיתי לפוסט מעין זה ואני שמחה שעשית אותו, כי אם לא את אז מי?!
    אהבתי את הבחירות שלך, הצלליות יפייפיות והלקים גם. לא יודעת אם היה לי האומץ למרוח אותם, דפנטלי הייתי מנסה.
    D&G LIGHT BLUE אחד ה-בשמים שמפעם לפעם אני קונה שוב. מישהו פעם אמר לי וייבש אותי: מה זה הריח המדהים הזה?? בואנה את אוהבת לפנק את עצמך!
    אני חושבת שהוא די חתם את העניין. יש בישום שמיועד לגברים שלעתים אני יותר מתחברת אליהם. קטע מצחיק, אם כבר בדיילות מטו.... עסקינן, שהן אורבות שם בקוסמטיקה ורואות אותי מריחה בישום נשי ואז בישום גברי ומתקרבות ואז מרשות לעצמן להעיר לי: זה בושם של גבר, איזה בושם את מחפשת. ופה אני אפסיק, לא רוצה לתאר מה אניעושה להן בדמיון.
    תמשיכי עם הפוסטים המעניינים והצבעים המאממים (או להיפך) כי אנחנו נהנים.
    חג עצמאותה שמייח מותק!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, זה אומר שאני כבר ממש צפויה אה?....LOL
      שתודה, שמחה שאהבת את הבחירות כי לקח לי ממש המון זמן לקבץ את המוצרים האלה כי הם באמת הכי מוצלחים מהמבחר הדל שיש בגוון.
      בנוגע ללקים תזהרי אלו גוונים ממכרים...P:
      איזה כיף זה שמחמיאים לנו על הריח, לגמרי עושה חשק להיצמד לבושם!
      על נשים שמשתמשות בבשמים לגברים כתבתי פה בפוסט "אנדרוגינוס טייפ", יש לזה קטע לגמרי.
      הסיפור עם הדיילות כל כך מוכר (לצערי!), כל כך %*^$$X&*@#.......
      תודה רבה מותק, בטוח אמשיך ומקווה שיהיו מעניינים ;)
      עצמאות שמח!

      מחק
  13. כל פעם שאני רואה צלליות בגווני תכלת/טורקיז/ירקרק אני מתלהבת- מתה על הגוונים האלו. אבל תמיד עוצרת את עצמי ולא קונה, כי לא יודעת איך להתאפר עם הגוונים האלו שיחמיאו לי.
    גם הלקים- מרגישה שירוקים מחמיאים לגוון העור שלי הרבה יותר מאשר כחולים, ובאוסף של עשרות לקים יש לי תכלת אחד וכחול אחד בלבד.

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה אותך, אלו גוונים שממש נראים טוב תמיד באריזה אבל להשתמש בהם זה כבר סיפור אחר... חשוב לראות אם אלו גוונים שמחמיאים לנו ואם כן אז מה צורת ההנחה הנכונה עבורנו. אם את אוהבת את הגוונים אז אני במקומך הייתי מבקשת למשל במאק שיראו לי איך מניחים צללית בגוון.
      בענייני לקים כמו בדברים האחרים צריך שיהיה חיבור טוב, שזה יראה לך יפה והרי בניגוד לצלליות אנחנו יכולות לבד להניח ולהתרשם.
      אם יש לך רק שני לקים אז נראה שלפחות לעכשיו זה לא משהו בשבילך, אבל לכי תדעי, תמיד יכול להגיע הטורקיז שיפיל אותך...LOL

      מחק
  14. באיחור אופנתי עליי לציין שעפתי על הפוסט הזה
    על אף חוסר אהבתי לאיפור כחול, הפוטס הזה עשה לי רק טוב!
    אולי זה הלקים שאני מוכנה לפנות הרבה מקום בשבילם?
    או דווקא הצללית הקרמית שגיליתי שאני אוהבת?
    או שפשוט הכתיבה המושלמת שלך?!
    הבושם ד"א שנים שימש את אימי והריח שלו עולה באפי מבין השורות

    אז באיחור- חג עצמאות שמח יקירה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, אלו גוונים שעושים טוב לכולנו כנראה, נעימים ומרגיעים כאלה :)
      די.. תמשיכי... המוצרים זה לקישוט אז זו בטוח הכתיבה...LOL
      הבושם הזה נהדר, סופר מרענן והניחוח בהחלט מתבלט על רקע כל הבשמים המתוקים.

      עצמאות שמח מותק!!

      מחק
  15. בזמן שקראתי את הפוסט, קלטתי שאין לי צללית תכלת אחת ....
    לקים דוקא כן, אבל זאת לא תהיה הבחירה הראשונה שלי בבחירת גוון.
    הצלליות של שיסיידו נראות מעניינות,
    אני חייבת לנסות אותן בפעם הבאה שאני מגיעה לסטנד שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה? ודווקא לך זה צריך להיות מ-ה-מ-ם !
      לא נראה לי שזו ממש הבחירה הראשונה של אף אחת בלקים... LOL
      אני ממש אוהבת את הצלליות של שיסיידו בגרסה החדשה, שוות בדיקה בהחלט.

      מחק
  16. סקירה מעניינת מאד, יש לי פלטה של צלליות בגווני כחול-תכלת מקולקציית וונדר וומן שמזמן לא השתמשתי בה אולי באמת אחזור אליה קצת….הפוסטים שלך ממש נותנים השראה! הלק ההולוגרפי נראה מדליק לגמרי! סופר מיוחד! תמיד אהבתי את האריזות מתנות האלה:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. פלטה יפה הכחולה של וונדר וומן, במיוחד בעירבוב של האפור בהיר עם הכחול. לגמרי זה הזמן לנצל אותה :)
      תודה רבה טלי! זה בדיוק הרעיון בפוסטים, לקבל השראה ולנצל מה שיש לנו.
      לגמרי מיוחד הלק ההולוגרפי, מהפנט כל מי שמסתכל עליו...LOL

      מחק
  17. כמו שכתבת, על צלליות בגוון תכלת אין קונצנזוס ואני מאלו שסולדות מהגוון הזה באיפור העיניים (לאו דווקא בגלל צבע העיניים שלי אלא יותר בגלל האסוציאציות שיש לי איתן, בכל זאת גדלתי ברוסיה :).
    הסדרה של לוריאל מצויינת, אמנם גיליתי אותה די באיחור אבל עכשיו אני ממש נהנית משתי הצלליות שיש לי ממנה.
    ללקים בגוון תכלת הרבה יותר קל לי להתחבר. אין לי אף אחד מהלקים שהצגת והכי התחברתי לצ'איינה ול-NFU OH.
    הלייט בלו היה שנים אחד הבשמים האהובים עלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כל אחד והסרט שלה עם הגוון הזה, מבינה לגמרי את האסוציאציה לרוסיה, לך מותר, אם אני הייתי כותבת את זה אז זה היה הכי לא פוליטיקלי קורקט...LOL
      בהחלט סדרה מצויינת הלוריאל, בהחלט תמורה למחיר.
      לקים תכלת זה כיף והאמת ששמתי לב שיותר קל לסביבה לעכל אותם מפעם.
      הלייט בלו בושם מנצח לגמרי!

      מחק
  18. פוסט כיפי!
    איפור בגוונים האלה לא מדבר אליי בשום צורה שהיא, אבל הלקים מקסימים כולם.
    מתה על Borrowed&Blue! אחד הכיפים ומחמיאים כשנחה עליי הרוח למשהו בסגנון הזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      ה- Borrowed & Blue מדליק לגמרי, נחמד לגלות עוד מישהי שיש לה אותו :)

      מחק
  19. הצלליות של לוריאל בסדרת האינפליבל מעולות. מאוד אוהבת אותן (מזכירות קצת את הארמני).
    דווקא את הכחולה אני חושבת שאין לי......

    אוהבת לקים כחולים, טורקיזים, תכלת, ומכל המבחר מאוד אהבתי את זה של NFU.

    הבושם הזה הוא בושם מיתולוגי ממש אצלי. השתמשתי בו בעבר המון.
    הוא מתיישב ממש טוב על העור שלי, ותמיד החמיאו לי עליו, גם 10 שעות אחרי שיצאתי מהבית.
    לא רק זה - אפילו הכלבה שלי זוכרת לי את הבושם הזה (השתמשתי בו כשאימצתי אותה והיא היתה גורה), ועכשיו, בכל פעם שמישהי עוברת עם הבושם הזה (שאי אפשר לפספס את הריח שלו...) היא פשוט רודפת אחריה :). מצחיק!~
    אגב - זה הבושם שהתכוונתי אליו כשאמרתי שעליי ה-הו לולה של מארק ג'ייקןבס מריח דומה....

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי צלליות מעולות, אני מאוד מרוצה מהגוונים שיש לי.

      לקים בצבע כחול על גווניו זה תמיד פאן, גם אני הכי אהבתי את ה- NFU.

      כמה מעריצות יש פה לבושם הזה, לא פלא שהוא כזה פופולרי.
      חחח, כלבים לא שוכחים כלום, זה מדהים!
      וואלה? הלייט בלו וה-הו לולה מריחים עליך דומה? איך??? הם לא דומים בכלל.

      מחק
    2. אין לי מושג, הכי לא צפוי.
      שניהם מתקבלים עליי לימוניים נעימים כאלו. כבר מזמן אין לי את הלייט בלו אבל בכל פעם שאני שמה את ה הו לולה זה מקפיץ אותי אחורה בזמן לתקופה ההיא. באמת מוזר...

      מחק
    3. איזה קטע, יאללה!
      זה רק מראה כמה שבישום ובכלל ריחות זה משהו כל רק סלקטיבי ואינדיבידואלי.
      חוץ מזה שזה גם מאוד נוסטלגי כזה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails