1 בדצמבר 2011

יפות יפות שבא לבכות



נראה שבין הצבעים הבוהקים של הקיץ והצבעים המתונים של החורף, יש צבעים שמשתלבים טוב תמיד, נותנים כתם צבע ללוק שמרגיש נכון ומחמיא. ובכלל נראה שהשנה המגמה הצבעונית הקיצית של האאוטפיטס יחד עם טרנד הקולור בלוק חודרת עמוק עמוק לתוך החורף כך שלא נראה רק צבעים כמו שחור, חום ואפור, אלא יותר צבעים כמו סגול, אדום, ירוק וכחול בגרסה המובהקת שלהם והפחות עמומה. אם כך באופנה אז למה לא גם באיפור? הרי הם הולכים יד ביד, משלימים אחד את השני. מגמת הצבע הזו נפלאה מבחינתי שכן ידוע שאני חובבת איפור צבעוני ומודגש. אז החלטתי להרכיב לוק צבעוני יפהפה, מחמיא ולביש של עיניים בסגול ושפתיים באדום ממגוון מוצרים מוצלחים שאני אוהבת. תוספת צבעוניות ותעוזה להופעה אנרגטית מדליקה!

כשעוברים ליד הדוכן של שיסיידו קשה שלא להתרשם מהמהפך שהמותג הזה עשה בשנה האחרונה, הכל יותר צבעוני ומפתה, הרבה פחות סולידי ורגוע. ממש מרגישים שהמותג מוכוון להצעיר את עצמו (רק בלי להצעיר את המחירים כמובן...). יש קווי דמיון בולטים עם המהפך של המותג גרלן שכתבתי שהפך לפחות רציני וכבד ויותר דינמי ומרענן. רק שאם גרלן הלכו על קו סקסי אוריינטלי, בשיסיידו זה מרגיש פיתוי קלאסי מודרני. הזהות  האסייתית עדיין מורגשת בבירור אבל אין ספק שכמו שהאסייתים פתחו את שעריהם למערב בשנים האחרונות ונהנים מהפתיחות המערבית, הגלובליזציה והקפיטליזם, כך גם המותג התאים את עצמו והפך מסולידי ומאופק למעודכן ומשוחרר. כחלק מהמגמה הזו עדכנו במותג שלב אחרי שלב חלקים נרחבים בקולקציה שלהם גם את השפה, גם את העיצוב וגם את המגוון. אפשר כבר לראות את זה בפלטות השונות, בסדרת השפתונים ועכשיו גם עם ליין צלליות הקרם שלהם (הקודמות Hydro-Powder Eye Shadows) שהיו נחשקות לפני ועכשיו (החדשות Shimmering Cream Eye Color) כנראה יהיו נחשקות עוד יותר...

צלליות הקרם של שיסיידו: שידרוג מהותי באריזה לשיפור נוחות השימוש

מאז שפורסם בחו"ל על השקת הסדרה החדשה של צלליות הקרם חיכיתי בסבלנות (כלומר, בדודא היסטרית...) שתנחת הקולקציה החדשה גם בארץ. כשחושבים על זה, לכמה מותגי יוקרה או מותגים בכלל בארץ יש מבחר מרשים של צלליות קרם? כמעט ואין... כך כשהגיעו הצלליות לארץ הקודש אני הייתי הראשונה להתייצב ולנסות את כל 12 הגוונים מהטסטרים הדנדשים והטריים בהתלהבות יתרה! הדיילת לשמחתי הבינה שאין ממש עם מי לדבר באותו הזמן וזזה קצת הצדה... בעיקרון אפשר לסכם את העניין ולסגור את הפוסט בכך שפשוט רציתי כמעט את כולן... אבל בגלל שאתן רגילות לחפירות אנסה לספק את סקרנותכן. אז ככה... אין ספק שמדובר לא על סתם שינוי אלא שדרוג של ממש גם ברמת העיצוב הפרקטי וגם ברמת איכות הפורמולה.
אז אתחיל מהעיצוב הקודם שהיה יותר עגול, עמוק ושמנמן שמזכיר צורה של פטרייה או משהו, כשהמיכל בגוון דבש שקפקף (מקשה על זיהוי הגוון) והמכסה בגוון שחור פנינתי לא אחיד. העיצוב הזה, חמוד ככל שיהיה, דרש בגלל המבנה שלו חפירה בתוך החומר, עניין מאוד לא נוח ולא משנה אם מניחים את הצללית על העפעף עם האצבע או עם מברשת. 
העיצוב החדש הותאם לקו החדש של המותג והוא מעוצב בצורה יותר הייטקית ופרקטית. לאריזה העגולה החדשה יש זוויות חדות, מיכל שקוף (נוח לזיהוי הגוון) והמכסה שחור גלוסי חלק בצורה של פרח הקמליה (בהתאמה למותג, ה- camellia הינו פרח אסייתי במקור שנחשב למרהיב ונחשק). האריזה גם הרבה יותר פרקטית, יותר רחבה ושטוחה כך שאפשר בקלות לקחת מהחומר בלי חפירות ארכיאולוגיות מתישות. הצלליות הקודמות היו מגיעות יחד עם אפליקטור ספוגי קטן ומיותר, אולי בשביל לעזור לנו לחפור... עם הצלליות החדשות השכילו לוותר עליו. 
למרות שצלליות קרם זה משהו שנתפס כמוצר למתאפרות מתקדמות יחסית, נראה שבשיסיידו עשו הכל כדי להפוך את המוצר הזה לידידותי לכל אחת ברמת האיפור היומיומי כך שיהיה נוח ומהיר לשימוש. ואנחנו עדיין רק ברמת העיצוב, עוד לפני הגוונים...

גוונים נחשקים שלא ישאירו אתכן אדישות

מבחינת הגוונים נראה שחלקם עברו רענון קל וחלקם בוטלו וקיבלנו חדשים במקומם. המגוון החדש מעניין ובהחלט נראה שבחרו גוונים פופולרים ושמישים יותר. הם כולם אטרקטיביים ולמרות זאת הייתי שמחה אם היו משאירים את אחד מגווני הטורקיז או השמפניה הקודמים. למרות שאני בכיף הייתי מאמצת את כל הגוונים בלי למצמץ, הייתי חייבת לחזור מהחלום למציאות כך שהייתי צריכה לבחור בין כולן. אז עלו בגורל הצללית הסגולה והאפורה (תמונה) שהכי רציתי (אל דאגה, שני הגוונים הנוספים שאני רוצה עוד יהיו שלי!). יש לי צלליות קרם סגולות אבל אף אחת לא דומה לגוון היפה הזה, סגול לבנדרי עמוק, לא כהה מדי שנבלע ולא בוהק מדי שבולט, סגול צבעוני מדויק. בניגוד לסגול, אין לי אפילו צללית קרם אפורה אחת (לא שיש כל כך  מבחר בשוק), עניין מפתיע בהתחשב בעובדה שאני חובבת במיוחד איפור אפור לעיניים (צלליות, עפרונות, מסקרה), כך שהצללית האפורה-כסופה הזו פשוט היפנטה אותי! גוון ייחודי לגמרי. אני נהנית מאוד מהשילוב של שתיהן יחד כשהסגולה על כל העפעף עם זווית מעט חתולית החוצה והכסופה בחלק הפנימי להארה והגדלה של העין.
כמו הצלליות הקודמות, גם הצלליות האלו מוגדרות כקרם-אבקה, כלומר המרקם קרמי אבל הגימור הסופי דומה לצללית אבקה, רק שהגוון יוצא הרבה יותר אינטנסיבי בפועל. הצלליות האלו הן שימריות ומעט מנצנצות אפילו ומאוד נעימות למגע, לחותיות יחסית ולא יבשות גם אחרי שמתקבעות. מצאתי שהפורמולה החדשה עשירה בפיגמנט עז ובזכות המרקם הדק אפשר לבנות את עוצמת הגוון שאנחנו רוצים בלי שזה יראה עמוס מדי. הפורמולה בדחיסות מדויקת (אינה קשה או רכה מדי), פשוטה למריחה (עם צלליות קרם מומלץ להשתמש במברשת סינתטית), נוחה לטשטוש בין המעברים ואין כל מיני נשורת בצידי העין אחר כך. צריך אולי להתייחס אליהן כמעט כמו לצלליות אבן רגילות, הנוחות בשימוש כמעט זהה. הן נפלאות לשימוש גם בפני עצמן, גם כבסיס לצלליות אבקה (אבן/תפזורת) וגם כאייליינר רך / תיחום עדין לעין. יש להן עמידות טובה עלי אך כמו תמיד לבעלות עפעפיים שומניים, בקיץ ובגלל המרקם הדק כדאי להיעזר בפריימר לעיניים לפני כן. ולא פחות חשוב מהאיפור איתן - אפשר להסיר אותן בקלות עם מסיר איפור.
האמת היא שבדרך כלל תמיד יש לי מה לומר על צלליות קרם שטעון שיפור ואני חייבת לציין שהפעם לא ממש מצאתי וכן, זו עובדה שהטרידה אותי כי נדיר שיש מוצרים שעוברים לי חלק ככה. אז התייעצתי עם שלוש מומחיות שאת דעתן בתחום אני מחשיבה ושאלתי אותן - מה פספסתי פה?... להפתעתי השורה התחתונה היתה שגם להן אין משהו מהותי לומר והן מרוצות במיוחד מהליין החדש. כך שאין ספק ששיסיידו התעלו על עצמם הפעם כפי שניתן לראות בסרטון הזה שממחיש את עוצמת הצלליות, ולנו נותר רק ליהנות מהן. אני באמת חושבת שלא יכולתי למצוא לפוסט הזה כותרת יותר מדויקת עבורן - יפות יפות!

אבל אם הן כל כך יפות אז למה בכל זאת בא לבכות? הצלליות מפתות מדי וקשה לוותר עליהן אבל המחיר הגבוה (225 ש"ח) לא ממש משאיר לנו עודף תקציב להשלמת לוק צבעוני מלא כמו שתכננו מלכתחילה. מי שדחיית סיפוקים זה עניין שזר לה אז כל הסיפור הזה פשוט לא רלוונטי עבורה, היא כבר תבכה בדיעבד ששוב התפתתה ולא המתינה כמו כל השאר שחיכו בדריכות לתפוס מבצע שווה כך שיהיה אפשר להתפנק בכיף על הצלליות עם לב וכיס רגועים.
לאחר שהתארגנו על הצלליות ולטובת השלמת הלוק הסגול/אדום הצבעוני בחרתי שלשה מוצרים שווים ומוצלחים אך במחירים מאוד נוחים. נכון, את שלושתם אין להשיג בארץ ולכן רכשתי בחו"ל, אבל למה לרדת לקטנות? זה מה יש ומי שבאמת רוצה יודעת איך להשיג אותם ברגע!

מסקרה לוריאל: כמו ריסים מלאכותיים

נתחיל במסקרה כי צלליות כאלו יפות מחייבות לפיניש שימוש במסקרה מעולה שתחדד את היופי שלהן ותהפוך את הלוק למודגש יותר. אני בלב שלם יכולה לומר שהמסקרה השחורה העממית המוצלחת ביותר שניסיתי עד כה היא ה- Voluminous של לוריאל. האמת שלא ממש קשה להבין למה, שהרי הפורמולה והביצועים שלה מזכירים לי את ה- Volume Effet Faux Cils של Yves Saint Laurent שכידוע היא המסקרה מס' 1 שלי EVER! העיצוב שלה נקי ופשוט יחסית למראה, אריזה שחורה חלקה עם כיתוב מוזהב כמו הידית. מבחינתי זהו עיצוב נפלא בהרבה מהמסקרות העממיות המצועצעות שנראה שממש מתאמצים לשווק לנו עם עודף האלמנטים והצבעים עליהן. אבל שהעיצוב הבסיסי לא יטעה אתכן לרגע - המסקרה הזו במריחת שכבה אחת מביאה לתוצאות ששלוש שכבות של מסקרות אחרות לא יביאו. פורמולה עבה עם פיגמנט סופר שחור עז שמדגישה ומעבה את הריסים בצורה מדהימה עד שכמעט ונראים כמו ריסים מלאכותיים. צריך להיזהר שמרוב התלהבות לא לשים יותר מדי כי אז היא תדביק את הריסים, המראה יצא מופרך ויהיה קשה להיפטר מעודף החומר עליהם. בכל מקרה אני ממליצה על שימוש במסרק ריסים אחריה להפרדה שלהם ולהרגעת כל האינטנסיביות הזו. מסקרה מ ד ה י מ ה ! 
ואסיים בפניה נרגשת לחברת לוריאל ישראל - הייתכן שדווקא למסקרה הפופולרית ביותר של המותג החלטתם לא לעשות עלייה? הכיצד?... קחו בחשבון שאף פעם לא מאוחר לגייר כזה מוצר נפלא! מציעה שאתם תדאגו לדרכון ואנחנו נדאג לחתימות בו!

קייט מוס לרימל: שפתון לוהט!

אף לוק כמובן לא יהיה שלם בלי שפתון הורס וחושני. בחרתי באחד השפתונים האהובים עלי לאחרונה ששייך לקולקציית קייט מוס של רימל Lasting Finish By Kate. האריזה נראית כמו זו של הסדרה הרגילה של המותג רק בצבע שחור מאט אחיד עם החתימה של קייט ולב עליה. בדומה למסקרה פה, העיצוב נקי ומוצלח. יש בסדרה 7 גוונים בלבד, כולם בסיסיים ולבישים ולמעט אחד שקפקף יחסית, אני אוהבת את כולם ובמיוחד את מספר (1) האדום ו- (2) הוורוד - המאסטים בקולקציה! הם בעלי גוון דומיננטי ואטום, המרקם דק על השפתיים והעמידות נפלאה. מס' 1 האטרקטיבי מכולם לטעמי מגיע בגוון אדום קלאסי חם, נראה אדום מעט כהה באריזה אך על השפתיים מגלים אדום לוהט! אין ספק שמוס ידעה בדיוק איזה גוון מדויק לבחור על מנת שיהיה אדום מנצח! הדבר היחיד שפחות התחברתי אליו בשפתון זה הניחוח הפירותי דומיננטי מתקתק, למרות שאני יודעת שיש לא מעט שיאהבו את זה. בכל מקרה, אחרי המריחה על השפתיים כמעט ולא מרגישים בזה. אגב, המותג רימל צפוי לעשות בחודשים הקרובים עליה לארץ ונקווה שהקולקציה המוצלחת הזו תעשה עליה ביחד איתו.

לק אינדיגו של Barry M: מרענן גם בקיץ וגם בחורף

ולסיום איך אפשר בלי לק שיסגור את הפינה? אז בחרתי ב- Indigo של Barry M שהשם שלו כל כך מדויק עבורו שכן הוא גוון אמצע בין הכחול לסגול. גוון קרמי כהה עמוק נקי (קשה לתפוס את הגוון בצילום ולכן בתמונה נראה כחול לגמרי). אטום כבר מהשכבה הראשונה ושכבה שנייה לאחידות ועומק הגוון. פורמולה אחידה ונוחה למריחה. וכן, אפשר להתווכח על איזה צבע יש ללק הזה. בבקבוק הוא נראה סגול עמוק כהה בוהק, משהו הורס. על הציפורניים בתאורות מסוימות הנטייה האדומה שולטת והוא נראה סגול כהה - כלומר לביש, ובאחרות הנטייה הכחולה שולטת והוא נראה כחול רויאל כהה - הופך לנועז... כאילו הפיגמנט הכחול בלק השתלט באופן דומיננטי על האדום וזה מה שיוצא. לק צבעוני כהה שבקיץ מרענן מהצבעוניות הבוהקת ובחורף שובר את האפרוריות מסביב. בסה"כ זה מותג עם לקים מוצלחים שגם הביא לנו את הלק Dusky Mauve שהוא ההעתק הנגיש של ה- Chanel Paradoxal הנחשק.

אין ספק שהלוק שבחרתי צבעוני אך לא צעקני ובוטה. הרעיון הוא לנסות ולהעיז, לצאת מהגבולות הבטוחים והמשמימים של צללית חומה, עיפרון שחור וגלוס ורוד. זה משעמם, זה צפוי, וזה מרדים. כמו שאנחנו בוחרות להכניס כתם צבע לאאוטפיט שלנו עם אקססורי שווה, תיק או נעליים צבעוניות בשביל לשבור את הלוק הניטרלי, כך גם באיפור. מספיק צללית סגולה אחת או שפתון אדום אחד (וכמובן שניהם יחד) בשביל להכניס עניין במראה ולהיראות גם מדליקה, גם אופנתית וגם מעניינת יותר. אפשר, מותר ורצוי להעיז יותר, אבל לא יותר מדי. או שכן?...


ID

Shimmering Cream Eye Color
VI305 Purple Dawn, SV810 Tin
גודל: 6 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 225 ש"ח

Voluminous Mascara
Carbon Black
גודל: 7.7 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 7.5 דולר

Lasting Finish By Kate Moss Lipstick
#1
גודל: 4 גרם
ייצור: אנגליה
מחיר: 5.5 פאונד

Nail Paint
Indigo
גודל: 10 מ"ל
ייצור:  אנגליה
מחיר: 3 פאונד

הבהרה / גילוי נאות: הצלליות נשלחו אלי מהחברה


Print Page

97 תגובות:

  1. לאחרונה אני מאוד אוהבת צלליות קרם. אלה של שיסיידו נראות ממש טוב, אבל בהחלט יקרות...

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת צלליות קרם, גם כבסיס וגם לבד.
    הצלליות האלו מדהימות ואיכותית חבל"ז.
    המחיר, המממ, התייחסתי אליו בבכי פה בפוסט............LOL

    השבמחק
  3. ניראה לי הפוסט, זהו המרענן הרישמי של חורף..:))
    שוב שיחוק ענק! לקבוע על המרענן של החורף..למרות שהקיץ כבר תפוס ..מה זה היה ספרינג או משהו...זה ענק ;)
    חומר משובח!

    השבמחק
  4. מיפז, תודה רבה יקירה!
    שמחה לשמוע, הצבעים מרעננים בהחלט, כיף להתאפר צבעוני, מכניס חיים ללוק :)

    השבמחק
  5. יופי של פוסט. הצלליות האלה של שיסיידו מאד יפות, כל ההשקה המחודשת שלהן היא שיחוק אמיתי.
    המסקרה הזאת של לוריאל היא להיט, לא מבינה למה לא מייבאים אותה לארץ?!
    רימל בקרוב באים לארץ, כיף :-) ראיתי את הפרסומת המצויינת לשפתונים האלה של קייט מוס והגוונים שלהם בהחלט מתאימים לה

    השבמחק
  6. תודה ישראלה :)
    הצלליות האלו בהחלט שודרגו מהותית מבחינת נוחות ואיכות.
    גם אני לא מבינה למה אין את המסקרה הפנומנלית הזו פה...
    מקווה שלוריאל יגיבו למה שכתבתי להם.
    לגמרי מגניב שרימל יגיעו לארץ, הגוונים של קייט מוס מעולים, אני ממש מקווה שיביאו את הסדרה הזו גם.

    השבמחק
  7. מסכימה איתך שמומלץ לפעמים, ומבחינתי גם לרוב :-)
    לשנות את האיפור הנייטרלי עם קצת צבעים בולטים יותר.
    אני בדר"כ מעיזה יותר עם צלליות, פחות עם אודמים.
    האודם של רימל נראה מאוד מענין !
    כותרת מעולה לפוסט ! :-)

    השבמחק
  8. חחח, גם מבחינתי לרוב אורלי ;)
    לכל עונה יש את הצבעוניים שלה וזה ממש כיף.
    אני מעיזה בעיניים או בשפתיים באותה המידה אבל בדרך כלל לא שניהם ביחד.
    השפתון הזה אחד האדומים השווים ממש!
    תודה רבה מותק :)

    השבמחק
  9. אני מודיעה שעוד לא קראתי את כל הפוסט, אבל הייתי חייבת להגיב קודם על הצלליות של שיסיידו!
    יאיי קרמבה הצלליות הירוקה-כסופה הזאתי שמתי עליה עין לפני כמה שבועות ובזהובה אני מאוהבת כבר כמה חודשים ולא העזתי לקנות בגלל מחירן המופקע. במבצע שרץ באפריל, ניגשתי לאיזשהו סניף קרוב ומנהלת הסניף אומרת לי: איך את רוצה את הצלליות הן בכלל לא במגוון. אמרתי לה: מה ז'תומרת לא במגוון אלה חדשות. היא אומרת לי מה פתאום לא חדשות ולא יהיו אותן בכלל. אמרתי לה: אולי לא אצלכם!
    התעצבנתי רצח!

    השבמחק
  10. חחח, אין בעיה, תגיבי עליו אח"כ.
    חיכית למבצע בדיוק כמו שכתבתי פה ובסוף היא מבלבלת לך את המוח?...WTF?....
    הבורות הזו מחרפנת אותי! ועוד מנהלת סניף!
    איך יכול להיות שהם עוד לא קיבלו אותן? ראיתי אותן בשבועיים האחרונים בכל מקום!
    למה לא ישבת לה על הראש שתבדוק?
    המבצע ממש שווה, מקווה שהסתדרת בסוף בסניף אחר, חבל לפספס.

    השבמחק
  11. טוב, לא בסדר... עשית לי חשק גם לצלליות וגם למסקרה. עם המסקרה אפשר לחיות (למרות שיש לי כרגע 4 או 5 פתוחות, אז אולי עדיף לחכות) אבל הצלליות האלה משגעות וכ"כ יקרות שככה"נ עד המבצע 60% הבא של אפריל (או עד שאמצא עבודה אחרי שאסיים את התואר) אני לא אעיז להעלות קנייה שלהן על דעתי :)

    אה, והרחתי את ה-yellow diamond :) מאוד נעים, אבל זה מהריחות שאמא שלי מאוד אוהבת ואני אוהבת להריח על אנשים אחרים. משום מה ריחות שמזכירים את הבשמים של אמא שלי מעלים לי אסוציאציה של "דברים של גדולים" :D

    השבמחק
  12. כן, חחח, מתנצלת מראש אירנה ;)
    המחיר של המסקרה בהחלט ידידותי למשתמש אבל עם 5 מסקרות בשימוש אפשר להמתין, היא תחכה לך בטוח!
    בדיוק מה שכתבתי בפוסט, כדאי לחכות למבצע משתלם.
    על 60% לא חשבתי, יותר לכיוון ה- 30%, אבל אם יש כזה מבצע אז ברור ששווה חבל"ז!!

    בנוגע לבושם אני מסכימה איתך לגמרי, זו גם די היתה ההגדרה שלי שם, זה לא בושם קליל לצעירות, ממש לא.
    טוב, גם אמהות צריכות ליהנות מדי פעם, לא?...:)

    השבמחק
  13. פוסט צבעוני ביותר דנרה :) מאוד אהבתי את האיפור של Lisa בסרטון, כזאת מוכשרת הבת אדם הזאת :) ואף פעם לא מפריע לי שהסרטונים שלה ארוכים...אף פעם לא ראיתי בשיסיידו מותג מאופק וסולידי כל כך...תמיד היו גוונים נפלאים בקולקציות של שיסיידו, סגולים טורקיזים, ירוקים, זהובים ועוד...מה שכן, יש למותג הזה המון קלאסה לפחות בעיני. אחד המותגים האהובים עלי ואני משתמשת במוצרים של שיסיידו לא מעט. הצלליות שקיבלת נראות שוות ביותר. עדיין לא ניסתי אותן, עשית לי חשק למרות שאני ממש לא צריכה צלליות עכשיו...נקווה שתצאי מהאנונימיות יום אחד ותעלי לנו איפור שלך עם הגוונים המדהימים האלה :) אולי זה יקרה עוד במאה הזאת?

    השבמחק
  14. צבעוני לגמרי לידיה :)
    מדהימה ליסה! אני מתה על הסרטונים שלה, סופר מוכשרת!
    והלוק הסגול-אדום בסרטון פה פשוט הורס!
    שיסיידו בהחלט מותג קלאסה, לבחור בהם זה ללכת על בטוח.
    אני עוד זוכרת את ההמלצה שלך לסרום ההבהרה שלהם!
    אהבתי את כל הצבעים של הצלליות אבל כמו שכתבתי הייתי צריכה לבחור שניים ואלו השתיים שרציתי.
    לבדוק אותן את תמיד יכולה, לקנות זה משהו אחר... ;)
    חחח, קשה לי להאמין שתהיה פה חשיפה בקרוב אבל הכל יכול להיות....LOL

    השבמחק
  15. טופ, נמתין בסבלנות :)(לחשיפה...:)

    השבמחק
  16. don't hold your breath...;)

    השבמחק
  17. לא ניסיתי עדיין את הצלליות אבל נמתין להנחה טובה שתהיה מתישהו במשביר ובטח ארכוש אחת/שתיים.
    כרגע יש לי שובע מצלליות קרם שכן דווקא יש לא מעט בשוק. ניסית את הצלליות מוס של שאנל או ארמני?
    בטיול רכשתי גם שפתון מסדרת קייט אבל כמובן שבגוון אחר. מחכה שיבואו כבר לישראל! תמיד טוב שיהיה עוד מותג עממי.
    המסקרה אכן מדהימה אך לצערי בקיץ נוזלת ממני :(

    השבמחק
  18. כן, עדיף לחכות להנחות כי המחיר באמת גבוה.
    יש לא מעט בשוק בארץ צלליות קרם?.... איפה?
    יש מותגי יוקרה שאני יכולה לספור על יד אחת שיש להם כאלו, בטח לא מבחר כזה.
    את אולי מתייחסת למבחר כחו"ל, כן? זה לא מה שכתבתי בפוסט.
    יש לי את השאנל ואת הארמני עוד יהיה לי :)
    איזה גוון רכשת? אני אוהבת את כולם חוץ מאת זה ה- SHEER.
    ממש מגניב שרימל מגיעים, בהחלט מותג עממי ששווה שיהיה פה.
    מסקרה פנומנלית, עלי האמת היא לא נזלה.
    את גם משתמשת בפריימר לריסים, לא? זה לא אמור למנוע את זה?

    השבמחק
  19. אהלןןן :)
    החלטתי להכנס לבלוג כדי להגיב לך סוף סוף על פוסטים קודמים שטרם הגבתי עליהם (למרות שברור שקראתי כשיצאו לעולם) אבל הפוסט החדש כל כך משך לי את העין שלא יכולתי לחכות.

    המוצרים פה פשוט נבחרו בקפידה לטעמי P:
    הצלליות הורסות! לצערי אין לי מוצרי איפור של שיסיידו. המוצרים שכן התנסיתי בהם של החברה הם מסיכה ושמפו לשיער אחרי החלקה (מעולים, אגב!).
    אני לא חושבת שאקנה מוצרי איפור למרות שהם הורסים אחד אחד בגלל המחיר הגבוה. לא נראה לי שיהיה מבצע שווה מספיק שיוזיל את המחיר למחיר סביר בעיני אבל גם לראותם בלבד מספיק לי :).

    הצבעים שבחרת של הצלליות מהממים! לא ראיתי סגול כזה מיוחד מימי... ראיתי בסרטון שהוספת את כל הצבעים, הזהוב-צהוב (בדקה 0:41) מעלף גם כן!
    בתמונה שצירפת לפוסט של הצלליות לא הבנתי מה זה החלק הצהוב בקופסית... זה יצא ככה רק בתמונה או שבאמת יש שם חלק צהוב?

    הלק מרשים ביופיו. ראיתי הרבה גוונים יפים של החברה הזאת. מאיפה הכי זמין וזול להזמין?

    לא ידעתי שרימל עושים עלייה, נחמד נחמד! אני בטוחה שהמחירים העממיים של המוצרים לא יעשו עלייה גם כן.

    המסקרה קורצת לי בדקות אלה והכי בא לי להזמין אותה למרות שיש לי מספיק מסקרה לשנה הקרובה (אהובתי הנצחית - הטלסקופית של לוריאל). אני חושבת שכדאי שאחכה קצת עד שתיגמר לי לפחות המסקרה הנוכחית ואז אזמין. ממש זול באיביי! יאי!

    השבמחק
  20. ליטל!!!! וולקאם בק דרלינג!
    איזה כיף לשמוע שהפוסט עשה לך את זה שלא יכולת לחכות!

    המוצרים בהחלט נבחרו בקפידה, רציתי שלמות גם ביקר וגם בעממי ;)
    הצלליות אכן הורסות, עשו לי חלושס לגמרי!
    אני בטוחה שביום שתתנסי באיפור של שיסיידו תתאהבי, ליגה סוף! וכן, המחיר יקררררר.
    המממ, את פה מדליפה מידע חשוב! רשמתי לי בהחלט לבדוק את המסיכה והשמפו!!!

    בחרתי את שני הצבעים שהייתי הכי בדודא עליהם! אני רוצה האמת גם את הירוק חיוור ואת כולם בעצם!
    הסרטון הזה פשוט אסור לצפייה, הכל מפתה שם כל כך!
    צהובים וזהבים זה הכי אני..... צללית הורסת, תציצי בה כשתהיי בפארם.
    את מדברת על הצללית השמאלית שהמיכל שלה צהוב? כן, ככה זה, זה הליין הקודם שיצא מהמגוון, בכוונה שמתי את התמונה שתראי את ההבדלים במבנה מהצד ומלמעלה של הצלליות החדשות והישנות. כתבתי על זה גם בטקסט שהמיכל מגיע בצבע כזה וזה מקשה על זיהוי הגוון. החדשות מגיעות עם מיכל שקוף כמו שאת רואה.

    הלק של בארי אם נפלא ויש להם יופי של גוונים במחירים מצחיקים.
    אני קניתי חלק מהלקים שלהם בלונדון וחלק ב- eBay, לא זוכרת מאיפה קניתי את זה ספציפית, אבל בשני המקרים זה עלה לי ממש זול.

    כן, רימל מגיעים! נגעת בנקודה כואבת, כשהמותגים העממיים נוחתים פה המחירים ממריאים.
    סביר שהתמחור יהיה כמו לוריאל, רבלון ושות' ועליהם הנחות....

    המסקרה הזו אליפות העולם, צריך להתרגל בהתחלה כי הפורמולה שלה מאוד עבה, אבל היא סופנית.
    אני מאמינה שאחריה את פשוט לא תראי מסקרה עממית אחרת ממטר....
    המחיר פצצה!

    השבמחק
  21. צלליות קרמיות של מאק לדוגמה?למיבילין יש מוס (אם כי לא מוצלחות ממש). לקליניק יש (בצנצנת עם מברשת כמו של מויסטרקאבר).
    לא זוכרת איזה גוון עדיין לא הגעתי לקניות ולצילומים שלהם ;)
    איתה ניסיתי גם עם פריימר וגם בלי.בשני המקרים זה לא עזר והיא נמרחה בריסים תחתונים מאוד.

    השבמחק
  22. מאק ומייבילין הם לא מותגי יוקרה. ואפילו אם נכליל אותם עדיין המבחר בארץ דל.
    אם תשווי למבחר העשיר בחו"ל זה בכלל כאילו אין פה כלום כמעט.
    לכן הסדרה הזו של שיסיידו ייחודית בנוף הצלליות הקרמיות בארץ.
    את מפתיעה אותי! קנית את השפתון ואת לא יודעת איזה? איך בחרת?
    טוב מחכה לעידכון, אולי קנית את מס' 2 הוורוד ההורס :)
    אז כנראה המסקרה הזו לא מתאימה לך באמת, בכל זאת יש לה פורמולה עבה ועשירה וסביר ששומניות תפריע לה.

    השבמחק
  23. פוסט על פריטים של שיסיידו ואני לא מגיבה ראשונה. אוי לבושתי, לעמוד בפינה?

    החיבור שלי למותג שיסיידו ידוע מזמן, מרבית מוצרי הטיפוח שלי הם של שיסיידו, אילו האיפור היה מתומחר פחות יקר, מן הסתם גם על מגירת האיפור שלי היה משתלט, במבצעים לוהטים אני ממהרת ומוסיפה לי פריט נוסף. עפרונות האיפור עמידים להפליא, המסקרה החדשה מאוד מוצלחת והשפתונים - הללויה!

    אני והקולור בלוק זה רומן נצחי, אופנתי או לא. ביגוד, אקססוריז, תיקים, נעליים, לקיםםםם.
    שמחתי מאוד לגלות שהוא פה בשביל הישאר, ברשותך כחיבור לסגול אחליף את האדום בכתום :)

    עד שגיליתי את הפריימר לעיניים, בזכותך יש לאמר, לא הסתדרתי עם צלליות קרם. בעבר היו לי של DIOR ושל AVON אך חיש קל הן היו נקוות בקפל העין ומאז זנחתי את המרקם. עכשיו אני יכולה להשתמש בכל צללית, יוקרתית או פחות. בכל מרקם, אבן, אפויה או קרם והם נשארות All day long.

    למרות שיש לי תחושה שאין כמעט אף גוון של צללית שחסר לי (מלבד ירוקות שקשה לי מאוד למצוא את גוון מושלם בעיני ואני בחיפושים) או שהייתי רוצה, אחרי שקראתי על הסגולה היפה יפה, אלך לשזוף את עיני בה. קודם נסתכל... בד"כ אני מעדיפה סטים שמקלים עלי לעשות שילובים וקלים לנשיאה בתיק. יש יוצאי דופן - צלליות בגוון סגול או ורוד...

    לבכות, אני בוכה על דברים אחרים, אך לאחרונה רוב הזמן תמיד יש מבצעים מוצלחים, נקודות ישראכרט תמורת הנחה בס.פארם. מבצעים במשביר ובאפריל ועוד.

    אין ספק שבצלליות (ולא רק) עדיפה האיכות על הכמות. עדיפות מספר צלליות עם פיגמנט מושלם ומריחה מוצלחת, מאשר פלטה עמוסה לעייפה.

    אשר למסקרה הלא נגישה, אוף!

    רימל עממי או לא, מביא רוח רעננה וקולור בלוק תמידי לחיינו BIG LIKE. לא יצא לי לנסות שפתונים שלהם, (רימל דווקא כן, LOL).

    מסתבר שיש למה לחכות. לאחרונה לא מעט מותגים עושים עליה, אנחנו על המפה?

    ואחרון חביב הלק הכחול - תאמיני אם אספר לך שענדתי לק כחול לראשונה בחיי? אמנם לא על ציפרני ידי הענוגות, אך כפדיקור זאת התקדמות לא קטנה. חבל שאי אפשר להוסיף כאן תמונה.

    אני בעד להעיז, צעד צעד, כל פעם למתוח עוד קצת את הגבולות...יתגלה שהם מאוד גמישים.

    (עשיתי הגגה קפדנית מקוה שהצליח לי :* )

    כמו תמיד נלהבת מהכותרת, הפעם אפילו דו משמעית, אין ספק שאילו עבדת במשרד פרסום...

    השבמחק
  24. לגמרי, אפרת!
    בתור לקוחה נאמנה ומפרגנת למותג אני מצפה שבפעם הבאה לא תפספסי ככה ;)

    כן, המחירים יקרים של שיסיידו גם של הטיפוח וגם של האיפור.
    אז טוב שיש מבצעים שווים מדי פעם.
    השפתונים נפלאים ואנסה בהזדמנות את המסקרה גם!

    הצבעוניות וקולור בלוקינג זה נפלא! גם אני אוהבת כתמי צבע.
    תחליפי כל צבע בכל צבע בכיף. כתום זו בחירה משובחת בהחלט, אני איתך!

    כן, הפריימר לעיניים משדרג לנו את הביצוע והנוחות לא פחות מאת העמידות.
    אני לא מבינה איך פעם התאפרנו בלעדיו....

    אני חושבת שמזמן עברנו את השלב של משהו שאין לנו או שאנחנו "צריכות", זה לפינוק ולפאן גם בשביל להישאר מעודכנות.
    אחרי שתשזפי עינייך בקולקציה החדשה עדכני מה דעתך ואיזה גוון הכי אהבת מהצלליות.

    אפרת, הבכי זה לטובת הסיפור והכותרת, כן?....
    אנחנו לא באמת בוכות במציאות...LOL
    והנה עובדה שאת עצמך מתעדכנת במבצעים.

    איכות זה הא' ב'. ברור!
    אני ופלטות גדולות זה לא בא טוב. העומס הזה מקשה עלי.
    אם פלטה אז קטנה יחסית ושנכנסת לי לתיק האיפור.

    המסקרה נגישה מאוד באיביי. את פשוט מסרבת לקנות שם ואני לא מבינה למה. חבל.

    אני בטוחה שתאהבי את השפתונים בסדרה הזו, ממש מוצלחים!
    רימל של רימל כולנו ניסינו מישהו, לא? האחרון שכתבתי עליו זה על המסקרה Sexy Curves.
    אם אנחנו על המפה? שאלה טובה... לא סגורה על זה בכלל....

    מברוק על הלק הכחול, כפדיקור זה צריך להיות מהמם.
    את יכולה לשים אצלך בפייס תמונה וכולנו נבוא בכיף לראות!
    הגבולות גמישים תמיד, במקום לעקוף אותם מרחיבים אותם ;)

    חחח, הצליחה לך ההגהה, תעשי את זה תמיד פליז, מאוד מקל עלי.

    תודה, שמחה שאהבת את הכותרת, התלבשה לי בול :)

    השבמחק
  25. יקירתי,

    המסקרה באמת מעולה שבמעולות!
    קניתי בארה"ב באריזה של 2, נתתי אחת לאמא ועכשיו אני מתחרטת LOL.
    עוד מעט היא מתסיימת לי, אבל אני בטוחה שמתישהו אזמין אותה שוב.
    השפתון נראה מקסים... כמה חבל ששפתון אדום ממש לא מתאים לי.
    לגבי צלליות קרם, איזו מברשת סינטטית מומלצת בשבילן?
    שיהיה סופ"ש כיפי!

    השבמחק
  26. נכון מסקרה סופנית שרון?... שמחה על חיזוק ההמלצה ממך!
    חחח, שאמא שלך תהנה גם, את הרי יכולה להזמין אותה באיביי ברגע :)
    השפתון הורס. תראי, יש מיליון גוונים של אדום, את פשוט צריכה למצוא את הגוון האדום שלך.
    גם לי היה קשה עם אדום פעם עד שמצאתי את הכיוון שלי.
    עדיין שווה לבדוק את הסדרה הזו של השפתונים, יש שם גוונים מוצלחים, כמו שכתבתי מס' 2 ורוד מופלא!
    בעיקרון כל מברשת סינתטית תתאים לצלליות קרם.
    אני בוחרת את סוג המברשת בהתאם למרקם הקרמי של הצללית. לרוב משתמשת במברשות כמו מאק 252 ו- 217.
    סופ"ש נפלא מותק!

    השבמחק
  27. הדגש היה פחות על הצורך, כמו על הגוון הסגול, שקונה אותי בשניה. כבר הקדשת לו פוסט שלם.

    אני מחשיבה עצמי צרכנית חכמה. אם דרוש לי מוצר כלשהו במיידי ארכוש אותו במחירו המלא, אחרת אחכה למבצע.

    לא מסרבת לרכוש ב איביי רכשתי לי כבר מברשת איפור, שפתון ואף גדג'טון קטן. לא נלהבת להתעסקות, המעקב, מיילים אם צריך והמתנה. כמו ילדים גם אני אוהבת סיפוק מיידי, יש לי גם כותרת בשביל זה (שומעת את השותף צוחק?) "לצאת עם שקית ביד".

    תמונת פדיקור בפייס? מוגזם להראות שם את כפות רגלי הנאות אינך סבורה?

    משתדלת להגיה, לא תמיד זוכרת...

    הכותרות שלך נפלאות ומאתגרות אותי.

    נהנית עד מאוד לקרוא את הפוסטים שלך, חשבון הבנק שלי אף מודה לך, נמנעת מהוצאות מיותרות וקונה קניות חכמות , סוג של השראה ...

    סופ"ש חמים ונפלא

    השבמחק
  28. איך יכול הלהיות שרכשת באיביי והרגשת "התעסקות"? הבעיה עם איביי שאין בכלל התעסקות וזה כל כך קל ולכן מפתה.
    סיפוק מיידי זה סיפור אחר וההנאה לצאת עם שקית זה גם רכישה מסוג שונה.
    כל הקניה דרך הרשת היא קנייה עם ריגושים אחרים לגמרי, גם של הסיפוק בהשגת המוצר, המחיר המוצלח וההמתנה לו.

    מוגזם או לא זה עניין אישי,
    יש המון שמעלות תמונות של כפות רגליים בגלל הלק (וגם בגלל דברים אחרים...)
    אבל זה הכי עניין אישי ואם אסתטי וכזה...

    תודה רבה על הפרגון לכותרת ולפוסטים :)
    זו בדיוק המטרה, שיהווה השראה, לא להמריץ לקניות שאינן חכמות.

    סופ"ש נעים גם לך.

    השבמחק
  29. מופתעת ממש משייסידו... כמו שאמרת אני בדרך כלל חולפת על החברה הזו כי היא גנרית ועמומה והמחירים יקרים מאוד. הסגול השימרי הזה בהחלט מאוד נחשק.

    רימל זו החברה האהובה עלי באיפור באופן כללי- אני מאוד אוהבת את המרקמים של האודמים והם תופסים עלי מעולה וממש מרככות לי את השפתיים. עדיין לא התנסיתי בסדרה של קייט מוס - נראה מעולה. אני כל הזמן מזמינה רימל מחו"ל את יודעת אולי על נקודת מכירה בארץ?

    השבמחק
  30. את אכן השראה 1. העזתי והעליתי את התמונה אך בפורום מצומצם.

    2. כבר היום מתכוונת לדגום את במייקאפ שאורלי הציעה על הקיר שלך תוך קישור לפטסט מוקדם.

    תודה!

    השבמחק
  31. @KC Mussman

    KC, אני מבינה אותך לגמרי,
    אם תציצי עכשיו בסטנדים שלהם את תראי את הצבעוניות והשדרוג כבר בעיצוב,
    עוד לפני המוצרים שהיו ונשארו איכותיים במיוחד.
    הצללית הסגולה נפלאה, תתרשמי גם ממנה כשתהיי בפארם.

    רימל בהחלט חברה עממית מוצלחת, השפתונים נהדרים, נעימים למגע וי מגוון גדול.
    הסדרה של קייט מוס קטנטנה אבל מוצלחת. כמו שכתבתי הם אמורים להגיע לארץ בחודשים הקרובים, בינתיים אין להשיג בארץ. אבל את יכולה להשיג אותם באיביי או באסוס.

    השבמחק
  32. @Efrat

    1. נועזת את אפרת, אה?... הולכת לראות!

    2. אני שמחה שאורלי נהנית מההמלצה שלי ואני בטוחה שגם את תהני.
    הגרלן אקסטרים הוא מייק אפ משובח במיוחד!

    בכיף, עדכני בממצאים על הצללית הסגולה והמייק אפ :)

    השבמחק
  33. הצלליות מטריפות.
    בכלליות אני אוהבת סגולים ואפורים- אז שילוב שלהן יחד הוא בהחלט מתבקש! ונשמע שרק יתרונות יש פה...
    טוב אולי שאני ארוויח קצת:)

    אני כבר כמה זמן חומדת את המסקרה הזאת, כי בכל מקום מהללים אותה, ואני עוצרת את עצמי רק כי יש לי כבר כ"כ הרבה... אוי את גורמת לי ללכת לאיביי!

    השפתון הוא אדום אדום? כלומר כזה שלא מתעלמים ממנו?

    השבמחק
  34. אני כ"כ אוהבת צלליות קרם לאחרונה! (אולי בגלל שפשוט למדתי איך להשתמש בהן בצורה הטובה ביותר עבורי, כי אחרת זה נראה על העין כמו עיסה אחת שלמה :)

    כבר כמה זמן שאני חומדת את צלליות הקרם של שאנל ושל ארמני, והצלליות של שיסיידו נראות ממש טוב, אבל יקרות... אולי אם יהיה מבצע ממש שווה הן תהיינה אופציה. מחיר כזה אני מוכנה להשקיע בדר"כ במוצרי בסיס, שהם הרבה יותר חשובים לי (כבר דיברנו על זה... :)
    אבל מי יודע? כמו שכתבת - אני יכולה ברגע של פיזור דעת להשקיע במוצר לא מתוכנן...

    השפתון הזה מהקולקציה של קייט מוס מהמם. אני רוצה את כל הקולקציה! :)

    ומסכימה איתך לגבי המסקרה הזו של לוריאל. איך מביאים את כל המסקרות האחרות שלהם, ויש כאן מבחר, אבל דווקא את זו לא מביאים? חוסר התחשבות!

    השבמחק
  35. לרגע, חשבתי שרק אני כל השנים, מאמצת חורפיות בצבעים אבל משאיר קרני שמש של צבעי קיץ, בדומה לשמש השקרנית שאופפת אותנו בימים האחרונים, אז טוב לדעת שלא רק שי שעוד אחת כמו, אלא, היא *ה*אחת.

    ובכן, בקשר לצלליות קרם של שיסיידו,וסליחה מראש שכל הפוסט הזה הולך להמשיך לחפור ב"כשהייתי בסינגפור...", אז כשהייתי בסינגפור נחשפתי לראשונה לפלא-קסם הזה של צלליות בקרם והתאהבתי מהניסיון הראשון, אחד הדברים הבאמת כיפיים, שכמו שבעולם המערכבי יש מקסימום 5 חברות שמוכרות מוצרי גלם לקוסמטיקה, מוהלות בשמים וכד', אז כנ"ל במזרח, ככה כשיש מקסימום 3 חברות אפשר למצוא את אותה איכות מותג ב'נונ-ברנד' ובמחיר מאוד-מאוד זול, וכמובן שבסטדנטים של הפרפומריות המקומיות (אלו שהן לא בתוך רשת של כלבו, פארם וכד' ונמצאות בתוככי השווקים) יש גם את המקור כדי להוכיח שהמוצר מיוצר ע"י אותם חומרי גלם, חברה מייצרת, ובמיוחד בשביל להרגיש את המרקם והיווכח באמיתות בפרסום. שזה אגב, משהו שמאוד חסר לי, גם בפרסום הגדול וגם במכיאה האישית, שדיילות מבטיחות הרים וגבעות בדיוק כמו הברושור ולא מספרות את הריג'קטים של כל מוצר, שם לא נתקלתי בזה, הדיילות, מאוד כנות לגבי כל מוצר, גם שיילות מטעם חברה, יודעות להגיד לך את המציאות בשונה מהברושור, ובאון מפליא או שלא, מסתבר שלא רק שזה לא פוגע במכירות, אלא, גם תורם להן, כי הלקוחה יודעת בדיוק מה היא קונה, הציפיות שלה בהתאם, וככה נמנעת ממנה האי-נעימות שבאכזבה גדולה, ולכן עפ"י רוב היא יוצאת מרוצה מהמוצר שקנתה, כשגם המחיר, שוקלל כבר בהחלטה של הרכישה הראשונה.
    ובהחלט יצא לי לבוא לדיילות ולחפש קרם שאין בסינגפור, להביא איתי, את הקרם שלי מהבית ולהגיד לה מה אני אוהבת ומה לא בקרם הזה, ומה אני מצפה מקרם דומה ומשופר שלו, ושיתאימו לי אחד כמעט בדיוק כמו שרציתי, וכמובן שנמסר לי שאין קרם מושלם ולכן כדאי לזפזפ בין קרמים יום ככה ויום ככה ולהגיע למקסימום אפקט טיפוח שרצית. כנ"ל, כמובן לגבי איפור, ובמיוחד בהכוונה מה מתאים לרמת המיומנות שלך במרשת, אפליקטור וכד'.

    אז בנוגע לצלליות של שיסיידו יש אותם גם למותג הצעיר מג'וליקה ובמבחר יותר גדול של גוונים מן הסתם, בגלל קהל היעד, ושוב, חבל +קריאה נרגשת, ליבואני שיסיידו לייבא גם את מוצרי מג'וליקה.

    אני אישית גם אוהבת את המוצרים במוס של מייבלין, שבתור מותג עממי הוא מוצלח במיוחד.

    לגבי המוצרים רימל, לא ידעתי שהפסיקו לייבא אותם, כי הייתה תקופה שהם כן היו כאן, מה שכן, אני אישית, לא 'נדבקתי'.

    ולסיום, אז זוכרת את הגלוס האדום טוקיו קרמי שלי, אז מסתבר שראיתי בסופר את הגלוס של לוריאל שבא עם סטפ 2 לבן לקיבוע= 95% אותו דבר. אני בדקתי את הצבע- תואם. המרקם- תואם. עמידות, לא ניסיתי, בטח שלא עם המקבע- אז לא יודעת להגיד איך זה.

    זהו.

    השבמחק
  36. @Peacha

    פיצ'ה, לגמרי מטריפות הצלליות!
    השילוב של שתיהן יחד מפיל, גם אני ממש אוהבת את הגוונים האלו.
    אין ספק שהמחיר בעייתי משהו, אז כשתרוויחי וכשיהיה מבצע ;)

    ממי, יש דברים שאנחנו חומדים וזה בסדר כי גם לא גומרים לנו על הכיס.
    בטוחה שאת תהני כי זו מסקרה אליפות!
    רק תגמרי את המסקרות שלך כבר, מקווה שלא כולן פתוחות...P:

    כן, זה אדום אדום חזק מאוד, קרמי אטום לגמרי, ללא פשרות!

    השבמחק
  37. @קורין - ריסים ורסיסים

    קורינוש, אין ספק שצלליות אבן הכי נוחות לכולנו, אבל ברגע שמתחברים וקולטים את הטכניקה של הנחת הקרמיות מגלים עולם חדש אז קל יותר להתחבר :)

    כולן פה חומדות דברים, מה יהיה איתנו?.... לא כתוב "לא תחמוד"?...LOL
    הצלליות השוות באמת שעושות לנו חלושס רציני אכן יקרות (ארמאני, שאנל, שיסיידו) אבל לפחות את השיסיידו אפשר לתפוס בארץ במבצע את השאנל לא והארמני לא קיים...
    מסכימה שיותר חשוב להשקיע במוצרים לסקין, אין ספק בכלל, זה לפני כל מוצר אחר! וגם בשיער, זוכרת?...:)
    לכולנו יש את רגעי החולשה, אבל את מנוסה מספיק כדי לנטרל את זה...

    תקשיבי, זה שפתון סופני וקולקציה קטנטנה אבל מוצלחת!
    יש באי ביי וגם באסוס עכשיו. שווה לגמרי!

    כן, מכל מיליון המסקרות דווקא את ההכי שווה לא הביאו.
    מקווה שאקבל מהם התייחסות פה על זה. מעניין מה הסיבה. כלום לא יפתיע אותי...

    השבמחק
  38. בהמשך להודעה הקודמת שלי...
    החלטתי שאזמין בקרוב את המסקרה, אחווה דעה עליה בעתיד :)

    בקשר למוצרי שיער של שיסיידו-
    אני משתמשת במסיכה מעוללללה של סנסיינס מבית שיסיידו ושמפו שאהבתי קצת פחות מאשר את המסיכה אבל הוא עדיין טוב מאוד. המחירים גבוהים כיאה למוצרי שיסיידו אבל שווים את זה (בעיקר המסיכה, כבר אמרתי?).
    אני קניתי את שלי במספרה בה עשיתי את ההחלקה.
    מצרפת לך קישור למוצרים:
    http://ronihatuka.co.il/products.as

    השבמחק
  39. אני חומדת את הצלליות הללו מאז שראיתי אותן לפני כמה חודשים באיזה בלוג חו"לי כלשהו! ואחרי שקראתי את הפוסט הנפלא שלך אתמול, הזדמנתי היום לאפריל וגיליתי שיש מבצע 50% על צלליות ושפתונים והצלליות של שיסיידו גם נכללות! איזה אושר! קניתי את הסגולה ואת החומה... מעלפות!

    השבמחק
  40. היי,
    היום הייתי באפריל והצלליות האלו ב 50%
    קניתי את האפורה / כסופה :-)

    השבמחק
  41. @I-Neta

    נטע דרלינג, את בהחלט לא לבד עם כל הצבעוניות הזו, ובמיוחד השנה כשזה נכנס לתחורף כטרנד חם :)

    צלליות קרם זה נפלא אם מתחברים ויודעים להניח נכון, העיקר שנחשפת בסוף, לא משנה פה או בסינגפור.
    הקטע הזה ידוע של היצרנים אבל ממש לא מפתיע אותי שפה הדברים לא ממש גלויים וברורים כמו בחו"ל.
    אגב, בדיוק בפורום דיברו השבוע על עניין הלקים למשל שהלקים של קסטרו זה לה צ'ט, הלקים של לייף זה ג'ייד ושל קרליין זה שיק.... איזו בלשיותיש שם, זה משהו!
    מה שאת כותבת על דיילות זה בכלל לא מפתיע אותי. הן לא יודעות מספיק על המגוון שלהן פה את רוצה שגם יעדכנו אותך בריג'קטים?... בשוטף אני מעדכנת את הדיילות מה הולך להיות מתוך זה שאני מחפשת מוצר זה או אחר... אתמול בפארם אגב אני שומעת דיילת אומרת לאיזו מישהי לקחת מייק אפ למרות שהוא לא לסוג העור שלה כי השני נגמר וגם זה נפלא... אין מילים...
    פה הן מוכוונות מכירה חד פעמית מהירה ולא בניית קשר עם הלקוחה או שבכלל תהיה מרוצה. עולם אחר...
    במצב כזה הלוואי שהצרכניות יהיו מנוסות יותר וביקורתיות יותר ולא יתלו יהבן בדיילות שמטרתן למכור ותו לא.

    הלוואי שיביאו את מג'וליקה לפה אבל אני מעריכה שאין לזה שוק פה. זה גם לא מותג מוכר בכלל.
    אני אגב לא שכחתי את המסקרה שלהם שנמצאת אצלי ברשימה ממך....

    מייבילין מותג נחמד, יש להם מוצרים מוצלחים יותר ופחות.
    אני אישית לא התחברתי בכלל לשום מוצר מהמוסים שלהם.
    אגב, יש להם אייליינר ג'ל חדש בארץ ושמעתי רק תשבוחות עליו.

    רימל כבר שנים לא כאן, היבואן אלפא החליט להחזיר לארץ אחרי היעדרות ממושכת.
    יש להם מספר מוצרים שאני מאוד אוהבת. וגם מקווה שיביאו את הקולקציה של קייט מוס.

    איזה יופי שמצאת לך תואם פה בארץ. הלוואי שהיו מביאים את זה שהמלצתי עליו בפוסט הערפדים - הגלוס האדום של ביונסה ללוריאל. הוא משהו סופני במיוחד.

    השבמחק
  42. @ליטל

    ליטל, מגניב, כשתגבשי דעה על המסקרה אשמח לשמוע!

    המסכה של שיסיידו תבדק במוקדם או במאוחר. הרי המסכה של קרסטס לא עולה לי פחות...
    הקישור לא עובד אגב.
    המסכה זה רק למי שעשתה החלקה קבועה או לבכלל?

    ואגב, כשאת מגיבה בתגובת המשך תלחצי על "הגב לתגובה" כך שיהיה אפשר לאתר את ההודעה הקודמת מהר. תודה :)

    השבמחק
  43. @Shiri Ben Tovim

    שירי, עוד חמדנית פה אה?...LOL
    כתבתי לקורין שאנחנו כולנו עוברות על ה"לא תחמוד"....P:
    תודה רבה, שמחה שנהנית מהפוסט!
    ואיזה כיף לך!!! תתחדשי! הסגולה הזו מפילה ואיזה שם/מספר החומה? אני רוצה לבדוק מיד גם!
    מחכה לראות לוק שלך איתן :)

    השבמחק
  44. @Sharon

    שרון, גם את? איזה כיף לך! ואיזה מבצע שווה חבל"ז!
    האפורה כסופה הזו מהפנטת, נכון?...
    לא להאמין אבל אני כבר שבועיים מתאפרת איתה כל יום...!

    השבמחק
  45. מה המספר של הצללית שלך? הגוון שלי משום מה נראה מעט בהיר יותר. אולי זו התמונה שנותנת גוון כהה יותר?

    השבמחק
  46. שרון, יש רק אפורה אחת, כמו שכתבתי בפרטים בסוף הפוסט היא SV810 Tin.
    התמונות בכל מקום לצערי אף פעם לא מדויקות.
    אני בטוחה שזו אותה אחת אפ קנית כסופה.

    השבמחק
  47. @danra

    מקווה שהצלחתי להגיב למקום הנכון!

    המסיכה מיועדת לשיער יבש ופגום, לא רק לשיער אחרי החלקה. היא פשוט עושה פלאים ומריחה ממש טוב גם.

    ננסה שוב את הקישור-
    http://ronihatuka.co.il/products.asp

    או-
    http://ronihatuka.co.il/products_inner.asp?pID=243&Category=111&title=%EE%F1%EB%E4%20%EE%F8%E5%EB%E6%FA-%20%EE%EE%F2%E1%E3%E5%FA%20%F9%E9%F1%E9%E9%E3%E5

    השבמחק
  48. @ליטל

    ליטל, בהחלט, גם לחצת נכון וגם הקישורים עובדים :)

    עכשיו כשאני רואה איך המוצרים ש
    נראים אני נזכרת שגם הספר שלי מוכר אותם.
    כמה הוא שיבח אותם אבל בהחלט סופר יקרים.
    זה באמת של שיסיידו או רק השם דומה?

    השבמחק
  49. כרגיל הפוסט שלך עושה חשק היסטרי לקנות הכל! כמובן שהמחיר לא כ"כ נעים במיוחד שמעולם לא סיימתי שום צללית ובסופו של דבר היא עלולה להתייבש.. אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת שאת משלבת טעם משובח ויוקרתי יחד עם חברות נגישות יותר...(שלטעמי הרבה פעמים לא נופלות מהמוצרים היקרים יותר).
    היו לי בעבר צלליות קרם של שייסדו (אחת החברות המשובחות והאהובות עליי) בצבע טורקיז ובצבע פנינה.. אך לצערי אז עוד לא ממש ידעתי להפיק מהן את המירב...ולבסוף הן התייבשו ונזרקו.. מסכימה לגבי האיחסון שדרש חפירות... לגבי רימל- מחכה כבר ישגיעו לפה.. בעבר כשהם עוד נמכרו פה הייתי מאוד מרוצה מהרבה מהמוצרים שלהם.. לגבי לוריאל- אני פשוט ל מבינה את היבואן למה לעשות איפה ואיפה בין המוצרים (: שונאת להזמין מוצרים כ"כ בסיסיים מחו"ל...

    השבמחק
  50. תודה רבה יקירה, כיף לשמוע!
    מה שאת כותבת שמתייבש/מתקלקל נכון לכל מוצר איפור, פשוט כשהמחיר גבוה זה מבאס יותר...
    בנוגע למותגים, זה לא סוד שאני מעדיפה מוצרי יוקרה high-end,
    אבל כשיש מוצר עממי שאני מתחברת אליו ושווה המלצה אז ברור.
    הכל עניין של איזונים בחיים :)
    שיסיידו מותג מדהים, היו לך שני גוונים שמאוד אהבתי בסדרה הקודמת, אבל המבנה בהחלט דרש חפירה בחומר...
    אין ספק שצריך להתחבר ולהתרגל לטכניקה בשימוש עם צלליות קרם. אח"כ הכל הרבה יותר פשוט.
    לרימל כולנו מחכות, ובמיוחד לראות את המגוון שיביאו ואת המחירים.
    בנוגע ללוריאל, אני מבינה שאין להם עניין להביא את כל המגוון מחו"ל כי הוא עצום, אבל מוצר כזה בסיסי, פופולרי ומוצלח זה גם לא ברור לי.

    השבמחק
  51. לגבי המתייבש- כנראה שסגרתי פעם אחת לא כ"כ חזק כי זה ממש התייבש ונהיה בלתי ניתן למריחה בעליל...
    ממה שזכור לי המחירים של רימל היו מאוד סבירים ותמיד היו מבצעים.... אבל זה היה מזמן ואולי אני טועה.. את גורמת לי לעשות את הלא יאמן ולבקש ממך המלצה לאתר שבו ניתן להזמין את המסקרה דל לוריאל בחיר סביר ודמי משלוח מינימליים (למה לא יאמן? כי לא מתאים למכורת מסקרות כמותי להמתין בסבלנות למשלוח של מסקרה)(:LOL

    השבמחק
  52. יכול להיות, חשוב לשמור על אטימות בשביל שלא יתייבש ושגם לא יתחמצן וישנה גוון.
    ובכלל מומלץ גם לשמור במקום חשוך וקריר כמו במגירה.
    רימל זו חברה עממית והמחירים אמורים להיות בהתאם.
    הם בטח יתומחרו כמו לוריאל ורבלון ועל זה יהיו מבצעים.
    חחח, את יכולה להזמין את המסקרה הזו במחיר ממש זול מהאיביי.
    פחות מעשר דולר אם אני זוכרת נכון כולל משלוח. שווה!

    השבמחק
  53. תודה יקירה!! ירכש במיידי!

    השבמחק
  54. ורדינה2.12.2011, 18:45

    וואו, הצלליות של שיסיידו באמת נראות מבטיחות. ובתור חובבת סגולים, הסגול שלהן באמת עמוק ואחר. כמה חבל שהן כל כך יקרות.
    אגב, אפשר להצטרף לצוות המומחים שלך, איתו את מתייעצת לגבי מוצרים?

    השבמחק
  55. ורדינה, אני ממש מתרגשת לראות אותך שוב פה, טוב שבאת ;)
    הצלליות האלו הורסות, הסגול מושלם חבל"ז המחיר רחוק מלהיות מושלם...LOL
    חחח, אפשר בטח תמיד!

    השבמחק
  56. המספר של החומה הוא: BR306, והלוק יגיע בקרוב!

    השבמחק
  57. שירי זו צללית מהממת,
    אנסה אותה השבוע, נראה אם תתאים לי.
    נפלא, מחכה ללוק!

    השבמחק
  58. יווו... לפני שבועיים קניתי צללית מהסדרה הזו בגוון חאקי-זהב וממש נלחמתי בעצמי לא לקחת את הכסופה גם, הן באמת מעולות! בדרך כלל צלליות קרם שיושבות כל כך חזק מייבשות ולא נראות רעננות ואילו אלה, יושבות חזק ועדיין נראות מדהים. ממש מהממות :)
    לייק

    השבמחק
  59. נועה, אז יש לך את אחת הצלליות הבאות ברשימה אצלי!!
    הכסופה הורסת ויש לך הזדמנות להשיג אותה עכשיו ב- 50% באפריל לפ הדיווחים של הבנות פה בתגובות :)
    שמחה לשמוע שאת גם מרוצה מהן, יש להן מרקם מופלא, בהחלט לא מייבשות ולא מדגישות קמטוטים וכזה.
    פיגמנט הורס, ביג לייק!

    השבמחק
  60. טוב, מגיבה בתור מישהי שדחיית סיפוקים זה הצד החזק שלה-
    הצלליות של שיסיידו נרכשו במבצע 60 אחוז הנחה- 90 שח לאחת, לפני מספר ימים. זהובה וחאקי. האפורה היתה חסרה בסניף בו קניתי.
    פוסט מעולה

    השבמחק
  61. אוי דנרה, לא יפה....איזה צלליות יפות, והצבעים....בכלל להתעלף, במבצע של 60% הנחה זה מאוד משתלם! את יודעת במקרה אם שסיידו עושים ניסויים בבעלי חיים? אין לי אף מוצר שלהם, אף פעם לא מצאתי משהו שסקרן אותי אצלם ולכן גם לא ביררתי....תודה

    השבמחק
  62. @מיכלש

    מיכל תתחדשי! גוונים מהממים קנית!
    ואיזה מחיר שווה חבל"ז.
    חבל שהיתה חסרה האפורה אבל אני בטוחה שהיא עוד תנחת אצלך!
    ותודה רבה :)

    השבמחק
  63. @עדי שובל

    עדי מצחיקה!
    הצלליות בהחלט יפהפיות ויש מגוון מרהיב של צבעים.
    המבצע עכשיו משתלם וזה הזמן לקנות לכל מי שרוצה.
    לצערי שיסיידו היא חברה שנמצאת "ברשימה השחורה" מבחינת הניסויים בבע"ח.

    השבמחק
  64. @danra

    בהתחלה גם חשבו שלסלולרים לא יהיה פה שוק D:

    צרכניות מושכלות, נדיר, בדיוק כמו דיילות מיקצועיות.
    כנראה שוב סוג של היצע וביקוש.
    אני מקווה שמה שקורה בבלוג ספירה בסוף יחלחל למטה.
    כשיהיה ביקוש יהיה גם היצע.

    השבמחק
  65. @I-Neta

    נטע, חשבו פעם הרבה דברים, אבל אי אפשר להשוות סלולר כמוצר שבכלל לא היה קיים לפני ל"עוד" מותג קוסמטיקה.

    לצרי הרב אני מסכימה איתך, זה נדיר משני הצדדים.
    לא חושבת שמשהו מהותי מהבלוגספירה יחלחל כי לרוב זה לפאן, להתעדכן קצת ולראות צבעים, הן רוצות שיגידו להן 'מה' לקנות ולא תמיד - 'למה' לקנות.
    ככה יותר קל לכולן כנראה, לא דורש מאמץ אפילו לא קל...

    השבמחק
  66. ורדינה3.12.2011, 13:04

    דנרה מבטיחה לך, באתי כדי להשאר...
    ותגידי מתי את רוצה, אגיע לייעץ לך ;-)

    השבמחק
  67. נפלא ורדינה, אז אני מבינה שההצעה שלך ממקודם היתה אותנטית ובהחלט אעשה בה שימוש (מעניין על מה את מייעצת...) ;)

    השבמחק
  68. @danra לאבולוצייה צריך סבלנות. ככל שירבו בולגים איכותיים עם דיעות אמיתיות, כמו שברכה בודקת הייתה בשנות ה-80 למשל, ואז היה קשה למכור למישהי חתול בשק, אז גם עכשיו לאט-לאט יותר ויותר צרכניות יקראו וילמדו וידרשו שירות נכון, או פשוט יוותרו עליו, ואז לדיילות ולחברות הקוסמטיקה יהיו שתי ברירות או להתמקצע או להיעלם.

    השבמחק
  69. @I-Neta

    תיאורטית את צודקת, מעשית זה לא עובד ככה.
    יש לא מעט צרכניות פאסיביות ואם הן כבר לוקחות משהו מהבלוגים זה את הצבע והחידושים ולא את הרעיון לנסות ללמוד ולהבין לבד כך שיהיה אפשר להתמודד עם הדיילות.
    בכל מקרה אני מקווה שאת צודקת. מה שנקרא - חזון למועד!

    השבמחק
  70. נסי אותי. זה כולל גם ייעוץ פנסיוני ;-)

    השבמחק
  71. היה נשמע מפתה עד שכתבת משהו על פנסיה...P:

    (ואגב, יש ליד כל תגובה אפשרות להגיב לתגובה קודמת).

    השבמחק
  72. מגניב. כל יום לומדים משהו חדש

    השבמחק
  73. ללכת על לוק צבעוני או "קולור בלוק" זה סוג של לצאת מהמסגרת בשבילי, כי אני מרגישה הרבה יותר טבעי עם גוונים נייטרליים. רק בתקופה האחרונה התחלתי לגוון עם שפתונים בולטים ואיפור עיניים קצת יותר דומיננטי, אבל אני חייבת להיות ב-MOOD לזה.

    אני מאוד אוהבת את הלוק החדש של שיסיידו! הסטנדים החדשים נראים מעולה ובולטים לעין. גם המוצרים נראים יותר אטרקטיביים בעיניי.
    בדקתי את צלליות הקרם לאחרונה. אהבתי את הפיגמנט ואת בחירת הגוונים, פחות התחברתי לשימר. אני משתמשת בצלליות קרם כבסיס לצלליות אבקה ואף פעם לא בפני עצמן. יכול להיות שהייתי מתחברת אליהן יותר אם הייתי מנסה אותן על העפעף ולא על היד. הכי התחברתי לצללית השחורה וכבר דמיינתי בראש לוק סופר מעושן לערב, ואז ראיתי את המחיר :) כנראה שבאמת אצטרך "לצוד" אותן באחד המבצעים.
    אהבתי את שני הגוונים שבחרת, במיוחד את האפור.

    אף פעם לא ניסיתי את המסקרה הזאת של לוריאל. אני לגמרי בעד מסקרות של החברות העממיות, לרוב הן לא פחות טובות מהיוקרתיות. אחפש אותה באי ביי בהזדמנות.

    כבר כמה ימים אני תופסת את עצמי במחשבה שאני חייבת שפתון אדום.
    השפתון של קייט כרגע על הכוונת, מצאתי באסוס ב-3 פאונד. השאלה היא אם ללכת על מס' 1 או לקחת צבע קצת יותר מתון? אני רוצה להזמין גם את הורוד בייבי על הדרך.
    את INDIGO יש לי, מתה על הפורמולה שלו! לצלם אותו זאת משימה בלתי אפשרית. כבר כמה פעמים ניסיתי לצלם אותו וללא הצלחה.

    השבמחק
  74. עדן, אין ספק שצבעוניות זה לא לכל אחת, צריך להתחבר לזה ברמה האישית כי אם זה לא ירגיש נוח זה פשוט לא יראה טוב.

    בהחלט שיסיידו השתדרגו וכל הלוק החדש של המותג נראה הרבה יותר מעודכן ומפתה.
    אולי כדאי באמת שתנסי את הצלליות לא על היד כי הן יפות בפני עצמן לא רק כבסיס.
    הצללית השחורה מדהימה ביופיה עם פיגמנט מרשים.
    לקנות כמובן רק במבצעים כי הן לא זולות בכלל...
    ותודה, שני הגוונים הורסים, האפור כמו שכתבתי ממש מהפנט!

    המסקרה הזו פנומנלית ומאוד מזכירה לי את ה- YSL לכן התחברתי אליה.
    במחיר כמו שלה היא בהחלט מציאה.

    כן, כתבתי פה שאפשר להשיג אותם באיביי ובאסוס.
    קחי בחשבון שהשפתון הזה הוא סופר אדום קרמי אטום, תסתכלי בסווטצ'ים בנט.
    השאלה אם יש מצב שאת יוצאת מהבית ככה...
    אבל בכל מקרה במחיר שזה עולה שווה לנסות, בהחלט גוון אדום מדויק.

    הכי משימה בלתי אפשרית לצלם את הלק הזה, יוצא כחול לגמרי, באסה...

    השבמחק
  75. אני מאוד אוהבת את הצלליות של שיסיידו , שמחה ששינו להם את האריזה הבלתי אפשרית שהיתה להן. הגוונים הורסים. והלק- הכי אני! מתה על הלקים של Barry M .
    שילוב מעולה יצא לך.

    השבמחק
  76. צלליות נהדרות, האריזה הקודמת היתה לגמרי זוועתית עם החפירות..P:
    הגוונים מעולים ולבישים לכולן, בהחלט מוצלחים.
    תשמעי, יש להם ממש לקים טובים במחירים זולים מאוד, שווה!
    ותודה, נראה לי לוק יפה כמו של ליסה בוידיאו בסוף ככה :)

    השבמחק
  77. טוב, עדכנתי בפייסבוק את דעתי בעניין הצלליות ועכשיו אעדכן גם פה לטובת כולן (כולם בעצם, בטח יש פה גם גברים...מאפרים או לא :)
    רכשתי אתמול את האפורה המהממת באפריל ב- 50% הנחה. המחיר ההתחלתי שם היה 225 ש"ח ואני הוצאתי מכיסי 112.5 ש"ח "בלבד" שווה כל שקל. המרקם, המריחה והפיגמנט של הצלליות האלו מדהימים!
    הסגולה המהממת קרצה לי אבל יש לי לא מעט צלליות סגולות אז ויתרתי עליה. האפורה מקסימה ברמות.
    אני אף פעם לא נופלת עם ההמלצות הנהדרות שלך דנרה. עוד הזדמנות לומר לך תודה :)

    השבמחק
  78. תודה רבה לידיה :))
    מבצע שווה בהחלט והזדמנות נהדרת!
    הצללית הכסופה שבחרת סופנית לטעמי, גוון מיוחד עם פיגמנט מעולה.
    ממש שמחה שאהבת אותה!
    והמון תודה על הפרגון התמידי, אין כמוך! ♥

    השבמחק
  79. אני בעד פרגון למי שראוי לכך. אם יש לי מילה טובה לומר אני אעשה זאת באהבה ומכל הלב<3
    יאללה מספיק עם הדביקות הזאת...:)

    השבמחק
  80. חחח, די תמשיכי....P:

    השבמחק
  81. הצלליות של שיסיידו נראות מבטיח!
    האמת, שבגדול אני לא ממש מחפשת צלליות קרם.. יש לי 2 כהות שאני אוהבת את האפקט שלהם, אבל נדיר שמלכתחילה אני מחפשת צללית שתתן אפקט מיוחד מלמטה.
    אני כן יכולה לראות איך הסגולה *מאוד* פרקטית.
    מה שכן, שיסיידו אצלי בשחורים.. כמה חבל.. :(
    או שאולי לא עם תג המחיר חחח

    נחמד שרימל מגיע לארץ (כן, גם הוא בשחורים..) ממש "אמריקה" כאן, עם בובי בראון וחברים בפתח..

    לא יצא לי לבחון את בארי M. אני לא רואה מספיק סווצ'ים של הלקים שלהם ולכן לא ממש יוצא לי לבדוק אותם מקרוב.. אבל את יודעת, יום יבוא :)

    תודה! היה כרגיל תענוג :)

    השבמחק
  82. מיטלי, צלליות מדהימות החדשות האלה!
    הסגולה כאילו נוצרה עבורך, תתאים כבסיס לכל האיפורים היצירתים שלך ;)
    לא סגרנו שהמעקב אחרי הרשימות לא ממש מניב פרי?
    מה קורה עם זה בעצם?..

    חחח, אמריקה לגמרי, הגיע הזמן לא?...
    רימל חוזרים ובובי בראון מגיעים, ממש התרגשות...P:

    אני בטוחה שתגיע אליך ההזדמנות לבדוק את בארי מ. יש להם גוונים ממש מדליקים במחירים ממש זולים.
    מה שכן, אין להם לקים עם אפקטים וכזה, הרוב די בסיסיים.

    ותודה רבה מותק, כיף לשמוע שנהנית :)

    השבמחק
  83. אני צריכה עוד לחשוב מה לעשות עם הרשימות האלה. אני מעדיפה בכל זאת לנסות ולעקוב אחריהן באיזשהו אופן.
    ובכל מקרה, שנה שנרכוש קצת פחות - אולי יותר טוב! ואולי המחירים של הצלליות ירדו קצת :P

    הייתי עכשיו אצל חברה שעברה דירה. היא פותחת ארגזים, מוציאה דברים, ופתאום אני קולטת את המטאוריטים של גרלן! נפתחו לי העיניים! חברה שלי מסתכלת על זה ואומרת לי - את רוצה? קיבלתי במתנה ואני לא משתמשת..
    את מתארת לעצמך את התגובה שלי חחחח

    התכוונתי לזה שגם אינגלוט מצרפים לחגיגה (ככל הנראה) ויש לי בראש עוד חברה שאמורה גם כן להגיע לארץ..
    לדעתי זה לא ישנה את כמות קניות הרשת שלי.. להיפך ;)

    השבמחק
  84. נהיה כבר סלט אחד גדול.
    אחרי כל מה שהיה נראה לי האמת שפשוט אין חברה שחפה לגמרי מניסויים בבע"ח אם ישירות ואם בעקיפין.
    אני תמיד בעד לקנות פחות או יותר נכון לקנות בעיקר מה שצריך, אבל צריך גם להתפנק לפעמים ;)

    די! איזה מגניב וכמה מזל יש לך! תתחדשי! איזו גרסה יש לך ומה את אומרת עליה? אהבת?
    המטאוריטים זו פודרה שאני צמודה אליה כבר שנים בכמה וכמה גילגולים שעברה.
    כתבתי עליה פה אם את זוכרת בפוסט על המייקאפים של גרלן, גם הגרלתי אותה.

    אני כל כך מסכימה איתך... מה שזה יגרום זה שנקנה יותר מוצרים שלהם ברשת כי נוכל לדגום כאן...P:

    השבמחק
  85. לא נהיה סלט גדול. הקונצרן של אסתי לאודר הוצא.. זה הכל.
    רבלון לדוג' גם אם מוכרת לסין, היתה מוגדרת תמיד כ"לא עושה ניסויים" כמו גם אסתי לאודר.
    היום, כנראה שהיא רצתה למכור מוצרים חדשים שנוסו בדרכים החדשות ולכן "נאלצה" לעזוב את הרשימה.
    אין פה תורה עד כדי כך גדולה.
    הדבר היחידי שמעצבן שצריך לעקוב מי עוד "נוטש" את הספינה בדיוק לפני 2013..

    העיגולים (מטאוריטים :P) בצבע תכלת כזה. לא נתקלתי בגירסא הזאת אף פעם. המארז גם צבעוני כזה. לא הייתי מעלה על דעתי שזה גרלן בלי הסימון המוכר על ראש הקופסה..
    וטרם השתמשתי בה.. קיבלתי אותה רק אתמול :)

    בדיוק כאן הבעיה.. נדגום ונזמין... אח... הצרות שלנו חחח

    השבמחק
  86. חחח, זה הכל?.... חתיכת קונצרן עם הרבה מותגים מובילים ופופולרים יצא...
    זה יותר מדי התעסקות אם זה ניסוי, או שיווק או חידוש, בכל מקרה יפה לך שאת מצליחה לעקוב.

    לא ראיתי אף פעם מטאוריטים תכלת כאלו של גרלן ועוד בלי לוגו? הרי הם סופר מוחצנים.
    אחפש ברשת על מה מדובר. וכמובן מחכה לשמוע פידבק עליה.

    צרות של עשירים... או יותר נכון, בדרך להיות מרוששים...LOL

    השבמחק
  87. כן "זה הכל", זה אומר שעכשיו משהתפנתה לי מאק מהרשימה, אני יכולה לנסות מותגים אחרים, שאמנם כף רגלם לא דרכה בארץ, ואולי לא תדרוך, אבל תאפשר לי להכיר מוצרים שלא הייתי מגיעה אליהם בגלל שהיתה לי אופציה אחרת, מוכרת יותר (לפחות בארץ..)

    לא הבנת אותי. הקופסה נראית בדיוק הקופסה, הלוגו המוזהב נראה בדיוק אותו הדבר. אבל מתחת ללוגו ובכלל עיצוב הקופסה ממש ממש צבעוני. בתחתית מונוכרום בגוון מאוב
    מצאתי את העיצוב המוזר של הקופסה
    http://2.bp.blogspot.com/_cUO2f4GQdGc/RpKRj5g2BrI/AAAAAAAAAFE/rpotri4JfFM/s400/guerlain%20meteroites.jpg
    וסליחה הם סגולים בהירים כאלה ולא כחולים :]

    השבמחק
  88. יפה, לפחות נקודת מבט חיובית לכל העניין :)

    אה, הבנתי! מכירה את העיצוב הזה, אחת הגרסאות הקודמות.
    הפנינים הסגלגלות זה כביכול לתיקון גוון עור ירקרק/חאקי כזה או משהו בסגנון אם אני לא טועה.
    אבל בפועל כל אחת יכולה להשתמש בזה, תהני!

    השבמחק
  89. טנקס :)
    מוזר שלא הצלחתי למצוא בדיוק בדיוק את הגירסה הזאת באינטרנט. מצאתי מלא גירסאות שונות שלה שמתקנות דברים אחרים..
    אולי זאת היתה גירסת חגים מוגבלת מתישהו..
    בעיני לפחות, העיצוב הזה מקושקש מידי ויותר מידי "עממי". אוהבת הרבה יותר את העיצובים הנקיים שלהם.

    השבמחק
  90. יש לי השערה למה את לא מוצאת.
    במידה והקופסה שלך היא רחבה ונמוכה יותר מזו הצרה גבוהה שיש היום מדובר על גרסה בת למעלה מעשר שנים ואז לא ממש היה נפוץ האינטרנט והצילומים האלו בטח לא כמו היום.
    אני ממש זוכרת את הסגולים, היו גם מוזהבים כאלו. כלומר כל הפנינים באותו צבע, לא כמה צבעים.

    השבמחק
  91. המקורית לא היתה בידי כך שקשה לי לדעת אם היא רחבה/נמוכה..
    אבל קשה לי להאמין שהיא בת 10 שנים. כי הבחורה שנתנה לי את הקופסה בטח לא מתאפרת יותר מכמה שנים בודדות.. וגם אם היא קיבלה את זה במתנה, לא מאמינה שמישהו שומר קופסה כזאת כ"כ הרבה שנים ורק אז מעביר אותה הלאה..

    השבמחק
  92. כשתהיי בפארם את תראי את הקופסה הנוכחית הכסופה. אבל מבחינת מבנה את תראי אם המוזהבת שלך היא כמו הכסופה (הדור הקודם) או שהיא יותר פלסטית נמוכה ורחבה (דור ישן).

    את טועה לגמרי... יש לי חברות ששומרות את הפודרה הזו שנים על גבי שנים. זה הרי לא נגמר לעולם...
    היא אולי לא מתפקדת בדיוק כמו בהתחלה אבל עדיין שמישה וחוץ מזה שכואב הלב לזרוק כזה דבר, בטח כשהוא כל כך יפה ותמיד נראה כמו חדש.

    השבמחק
  93. יא מהממת!!!!!!!!!!!!
    רכשתי היום צללית אחת של סישיידו
    דווקא בחרתי את ה WT901 ombre
    כמובן שאני מרוצה ביותר אחלה מרקם ואחלה גוון!
    איתך אין נפילות!!! :))) טקנססס מותק על עוד רכישה מוצלחת!!!!!

    השבמחק
  94. וואו, איזה כיף לך! צללית הורסת במיוחד בחרת!
    שמחה שאת מרוצה, יופי של צללית גם לבד וגם כבסיס לצלליות אבקה, הגוון שלה מעצים את הגוון שלהן.
    בכיף מותק, ותתפנקי לך, למה לא :)

    השבמחק
  95. :))...תודה מאמי !!!

    השבמחק
  96. Indigo של Barry M נראה מעולה! הזמנתי אותו לפני כשבוע, מחכה שיגיע. זה בדיוק הכחול המושלם שחיפשתי :)

    השבמחק
  97. לק מהמם, תתחדשי!
    יש לו גוון סגול בוהק שהופך לכחול רויאל בתאורות מסויימות. בטוחה שתהני ממנו!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails