23 ביולי 2010

רישיון להרוג או רצח בעיניים



אחד החלקים החשובים ביותר באיפור לדעתי שעושים שינוי מהותי בכל לוק זו המסקרה. אין כמעט מישהי שלא משתמשת במסקרה ומחזיקה בבית לפחות שתי מסקרות אם לא חמש... היתרון העצום של מסקרה איכותית זה שהיא לא מפריעה בשום מזג אוויר, לא נוזלת בקיץ ולא מתפוררת בחורף. מה שכן לכל אחת יש ריסים שונים ולכן כל אחת תחפש תכונות שונות במסקרה. מסקרה שתהיה מדהימה לאחת לא בטוח תהיה משהו לאחרת. לשמחתנו, יש כל כך הרבה מסקרות בשוק שמבטיחות כל כך הרבה דברים: הארכה, עיבוי, עיגול, וכו', למראה: טבעי, דרמטי, בובתי ומה לא, עם מברשת: רחבה, צרה, עגולה, משולשת, גלים וכו'. חוץ מזה מסקרה מגיעה גם במגוון צבעים וזה נחמד מדי פעם לגוון. נראה שחוץ מקפה המסקרה כנראה עושה הכל!

לכל אחת כמעט יש את המסקרה השחורה המנצחת שלה. אצלי כבר הרבה שנים זו ה- Volume Effet Faux Cils של Yves Saint Laurent. זה לא אומר שבמקביל לא עוברות אצלי שלל מסקרות של חברות יוקרתיות או עממיות אחרות, אבל תמיד זו תהיה המסקרה המושלמת שלי שאף פעם לא מאכזבת אותי. מה שנקרא ללכת על בטוח. אחת המסקרות שעברו אצלי במקביל ואני משתמשת בה כבר כשלשה חודשים זו ה- Eyes To Kill של Giorgio Armani בגוון Steel Black. האמת שהיא הייתה ברשותי כמעט חצי שנה לפני שפתחתי אותה בכלל כי היו לי כמה שחורות פתוחות במקביל וחבל. כן, לא ברור איך התאפקתי בכלל...

אז ממה נתחיל? אולי מהשם ההורס שקיבלה המסקרה הזו? שהציפיות שלי ממנה כל כך גבוהות עוד לפני שאחזתי באחת כזו? (ציפיות שבדרך כלל גורמות לאכזבה קשה). זה היה ברור שזה רק עניין של זמן (קצר כמובן...) עד שהייתה לי ההזדמנות לרכוש אחת כזו. הזמנתי את המסקרה דרך האתר הרשמי וחווית הקנייה בו הייתה נעימה ופשוטה כמו במרבית האתרים הרשמיים של חברת הקוסמטיקה. כמובן שניתנה לי האופציה לקבל שלוש דוגמיות שוות לבחירתי מהמוצרים של ארמאני המוצעים למכירה באתר. כיף גדול.

הטבעת השם משתלבת עם העיצוב הנקי עתידני

טוב, לענייננו, המסקרה הזו לא דומה למסקרות שהיו לי קודם כמעט בכלום. נתחיל בלוק החיצוני. אריזת המסקרה היא כבדה יחסית, במיוחד החלק של הראש בו אוחזים, כמו מפלדה יצוקה/דחוסה, גם הצבע בהתאם. מראה חלק, יוקרתי, נקי, עתידני משהו. אני אוהבת מוצרים כבדים. זה נתפס אצלי (בצדק או שלא בצדק) כאיכות. כאילו זה לא איזה משהו פלסטי חלול מבפנים אלא מושקע (אני לא מתכוונת למוצרים שמחפשים במכוון דרך להפוך אותם לקלים יותר כמו נניח אופניים שעברו מברזל לאלומיניום לטיטניום). שמות המותג והמסקרה מוטבעים על המיכל, ממש לא בולטים או מפריעים לעיצוב הנקי-עתידני שחף מקשקושים אחרים על המיכל. אלגנטיות לשמה.

המסקרה כמה שהיא מתוחכמת ככה קלה לשימוש. מברשת מדהימה באורך מושלם, לא קצרה ומגבילה ולא ארוכה שקשה לשלוט בה. המברשת בעובי אחיד לכל האורך - לא עבה מדי ולא דקה מדי . התחושה במגע של המברשת עם הריסים היא הרמונית, נעימה ומיוחדת כאילו מתמזגת באופן מושלם עם הריסים. הוצאת החומר מדודה מהשימוש הראשון כבר. הפורמולה עצמה בסמיכות הנכונה, לא דלילה או סמיכה מדי. כמו כל מסקרה כמעט, שהביצועים האמיתיים שלה (לטוב ולרע) מתבררים אחרי 2-3 שימושים, גם כאן המסקרה היתה משובחת ביותר לאחר מספר שימושים. המסקרה מצליחה לעשות הפרדת ריסים מעולה בלי שום גושים והדבקת ריסים. הפורמולה מתייבש יחסית מהר על הריסים כך שמצד אחד כדאי לעבוד יחסית מהר, מצד שני זה אידיאלי לבעלות עפעף שקוע שהריסים "מתנגשים" עם עור העפעף ומכתימים אותו (ואת הצלליות וסלט שלם כשמנסים לנקות, באסה נוראית...). עם זאת, הסרת המסקרה מהירה ופשוטה.

מברשת מדהימה: מושלמת גם בעובי וגם באורך

גם היום לאחר שלשה חודשי שימוש, המסקרה לא עושה סימנים של להיגמר או להתייבש ומתפקדת בדיוק כמו שהייתה בהתחלה. בסגירה של המכסה יש קליק קטן שאומר לנו שסגרנו עד הסוף לאטימות מלאה ששומרת על החומר. אני מעדיפה את מוצרי הקוסמטיקה שלי ללא בישום וללא ריח (כן, ללא בישום לא מבטיח ללא ריח). במיוחד במוצרי עיניים שאני מאוד רגישה להם בגלל עדשות המגע הקשות שלי. כך שהדבר הסתמי היחיד במסקרה הזו זה הריח. ריח די רגיל של מסקרה, לא מדהים כמו הריח של YSL שאני מתעלפת עליו, או הריח שחריף לי של המסקרות של לנקום.

העמידות של המסקרה מרשימה לאורך כל שעות היום בלי התפוררות ודהייה. המראה שנוצר הוא מודגש מאוד עם גוון שחור חזק מבריק. מאריכה ומעבה אך לא עם אפקט דרמטי מדי כמו ה- YSL. זה משהו שמאוד חשוב לי כי יש מסקרות שנותנות אפקט מופרך מדי לריסים שלי שגם ככה ארוכים. אף פעם לא התעכבתי על ההבטחה של עיגול ריסים במסקרה, אין לי ממש צורך בזה ואני רק לעיתים נדירות אני משתמשת במעגל ריסים, בעיקר כשיש לי ריסים שמחליטים לצמוח לכיוונים לא ברורים, תופעה מוכרת לכולנו.... במסקרה הזו אני פשוט לא יכולה להתעלם מאפקט של עיגול הריסים, ממש מרימה את הריסים כמו חיילים מסודרים ברווחים שווים! אני אפילו לא בטוחה שזו הבטחה רשמית של המסקרה, אבל מי שמחפשת עיגול ריסים כדאי לה לבדוק את המסקרה הזו, בשילוב עם מעגל ריסים לפני כן התוצאה תהיה מרשימה אף יותר.

ראש בראש:
מימין Eyes To Kill היורשת, משמאל Sumptuous המודחת

בשורה התחתונה מדובר על אחת המסקרות האיכותיות ביותר שאי פעם נתקלתי בהן. אם הייתי יכולה לבחור מסקרה שתצא תחת השם שלי, זו בדיוק המסקרה שהייתי בוחרת. מושלמת. המסקרה הזו הדיחה את ה- Sumptuous של אסתי לאודר מהמקום השני שלי והפכה למסקרה היומיומית שלי. ורק להבהרה, ה- Sumptuous היא אחת המסקרות המוצלחות ביותר בשוק היום לטעמי, הסיבה שהודחה במקרה שלי היא לא רק בגלל שה- Eyes To Kill נוחה יותר לשימוש (מברשת משולשת לא פשוטה יש ל- Sumptuous), אלא גם בגלל שאני משתדלת להחזיק רק שתי מסקרות שחורות פתוחות בו זמנית (משתדלת, לא תמיד זה מצליח...). לכן נכון לעכשיו ה- YSL תהיה הדרמטית ומעבה וה- Eyes To Kill תהיה המדגישה ומעצבת. אולי זו בעצם ההזדמנות לנסות את ה- Sumptuous הצבעונית לראות אם היא איכותית כמו השחורה...

אז לסכום:
בשוטף – Eyes To Kill המושלמת.
בסופ"ש ואירועים היא תצטרך license to kill שכן ה- YSL המוחצנת היא עדיין הקילרית האמיתית שלי.


ID
Giorgio Armani
Eyes To Kill Mascara
גודל: 6.9 מ"ל
יצור: צרפת
מחיר: 30 דולר



Print Page

67 תגובות:

  1. קודם כל פעם ראשונה מגיבה, ואני חייבת להגיד שהבלוג שלך ממכר :)
    עכשיו לענייננו - איך אני משיגה את המסקרה הזו??
    ההזמנה המהאתר הרשמי לא אפשרית...

    השבמחק
  2. עשית לי חשק..אבל אין מאיפה להזמין...
    דרך אגב,את גרה בישראל?יש לך תמיד דברים שווים שלא ניתן להשיג בארץ

    השבמחק
  3. אנונימי23.7.2010, 14:13

    יש מסקרות חדשות {לי אישית של חברת בת של שו אומורה} שבמקום מברשת זה מסרק- מפריד את הריסים אחת אחת.

    השבמחק
  4. הכי טובה שהיתה לי - זו של YSL שהמלצת עליה
    הכי מזעזעת שהיתה לי - זו המעגלת של קליניק (היא יורדת מהריסים רק עם הריסים!)
    המסקרה שיש לי כרגע ואני מרוצה ממנה - חומה של קלרינס (wonder perfect mascara)

    השבמחק
  5. הי ravitb, תודה רבה ואת מוזמנת להמשיך ולהגיב תמיד :-)
    אני קניתי מהאתר ושלחתי לכתובת בארה"ב. אין משלוח לארץ... תבדקי בסטרוברי, היתה פעם אחת שהם הציעו את המסקרה למכירה ויתכן שהיא תוצע שוב. צריך לעקוב.

    השבמחק
  6. הי לימור, אני גרה בארץ אבל קונה הרבה בחו"ל בעיקר בארה"ב ולונדון. כיף לגוון וגם המחירים יותר נוחים שם כמו גם השירות.

    השבמחק
  7. נטע - ומה דעתך על מסקרה כזו במקום הרגילות? איך הביצועים? יש אחת כזו גם ל- CARGO שנקראת blu_ray וחשבתי לנסות אותה מתישהו.

    השבמחק
  8. 'לא בלוג אופנה' - אני מתעבת מסקרות שהריסים יורדים איתן. פשוט מזעזע ישר לפח! בגלל זה אני נמנעת גם מלהשתמש במסקרות עמידות כי מאוד קשה להסיר אותן אח"כ בלי להיפרד מהריסים...
    תמשיכי להנות מה- YSL. מדהימה!

    השבמחק
  9. רשמתי לפני לנסות את זו של ארמני...
    הקבועה שלי כרגע היא YSL שהזכרת. אני אוהבת אותה, אבל יש לה נטיה להימרח אחרי איזה זמן.

    השבמחק
  10. באמת? עלי היא לא נמרחת, אבל כמו שכתבתי בהתחלה, כל אחת חיה אחרת עם אותה מסקרה.
    בכל מקרה, הארמאני מדהימה ובהחלט שווה בדיקה. נו, יצא חרוז...

    השבמחק
  11. בסטרוברי המלאי נגמר נראה לי...
    איזה כיף שיש כתובת להזמין אליה בארהב לצערי לי אין אף אחד בארה"ב

    השבמחק
  12. לא נורא לימור, בסוף בטוח תגיע ההזדמנות. ותמיד אפשר לבקש ממישהו שנוסע לקנות לך באחד מבתי הכל בו. חוץ מזה תעקבי אחרי המלאי בסטרוברי, בטוח היא תצוץ שוב :-)

    השבמחק
  13. אף אחד לא טס בקרוב :(
    איזה באסה...

    השבמחק
  14. אז בינתיים תפנקי את עצמך במסקרה אחרת כמו ה- YSL או ה- Sumptuous. שתיהן מדהימות ואת שתיהן ניתן להשיג בארץ וגם יש הנחות מדי פעם :-)

    השבמחק
  15. טלישקה23.7.2010, 23:24

    עשית לי חשק עליה,
    הקבועה שלי זו ה- YSL החצילית.

    השבמחק
  16. יש לי את החצילית והיא מהממת טלישקה!
    מצולמת גם בפוסט של המסקרה הכחולה של בנפיט כאן.
    אבל את לא משתמשת קבוע גם במסקרה שחורה?..

    השבמחק
  17. חבל שאין בארץ!! נשמע משכנע ומפתה ביותר.
    אני מכורה להיפנוז של לנקום, למרות שאני מגלה בה חסרונות לאט לאט, אבל עדיין לא מצאתי לה תחליף הולם.
    אולי באמת אנסה את זאת של YSL, אני מתה על הטוש אקלה שלהם!

    שרונה

    השבמחק
  18. הי שרונה, אני שומעת הרבה על המסקרות של לנקום, לצערי הן ממש חריפות לעיניים שלי. משהו בריח, בפורמולה, לא יודעת...
    גם אני אוהבת את הטוש אקלה, ובהחלט שווה לך לנסות את ה- YSL. מדהימה!

    השבמחק
  19. נמשע שווה לנסות את המסקרה הזו. אני ממש אוהבת את זו של שאנל- inimitable ולשוטף משתמשת בלוריאל טלסקופיק כי אני לא כ"כ אוהבת מברשת צפוצה מאוד.
    פעם הייתי משתמשת בזו של YSL, אבל אח"כ גיליתי את זו של שאנל. דרך אגב, עכשיו אחותי קנתה לאמא שלנו מייקאפ של ארמני וכל המוצרים שלו מעולים. ועם קשר לפוסט הקודם, כשהיא קנתה לה מסכה של YSL היא קיבלה את המסקרה הזו בגודל מלא - מתנה!! אחח, קניות בחו"ל :)

    השבמחק
  20. טוב, זו מתנה שווה בהחלט יעל... חתיכת תמריץ לקנייה!
    חשבתי גם לקנות את המייק אפ של ארמאני, איזה מייק אפ בדיוק היא קנתה ואיך הוא? קראתי על כמה סוגים שונים וכבר ממש הלכתי לאיבוד, לא קיבלתי ביני לבין עצמי החלטה מה כדאי...

    השבמחק
  21. נהנית לקרוא אותך, את מעבירה מניסיונך האישי באופן אינטליגנטי ומכבד, התיאורים שלך כל כך מפורטים, שכמו קודמותיי כתבו, עושה מייד חשק למצוא מקורות משלוח לכאן. גיסתי האמריקאית כבר קיבלה משימות חיים. אגב היא טוענת שדרכי היא בכלל מתעדכנת בכל הקשור לאיפור.

    השבמחק
  22. תודה ג'ודי. קני ותתחדשי :-)

    השבמחק
  23. אני כל פעם קונה מסקרה אחרת, כל הזמן מנסה.
    כרגע מאד אוהבת את הביוניק של סמאשבוקס. מאד.
    מאריכה, מעבה ובעיקר לא עושה גושים, מוציאה חומר בדיוק כפי שצריך ואפשר לעבוד איתה בשכבות.
    המראה שמתקבל הוא טבעי ולא מלאכותי.

    השבמחק
  24. הי אורית, שמעתי המלצות על הביוניק (ואני בכלל מחובבות סמאשבוקס), אבל חלק אמרו שהיא מדביקה את הריסים וצריך לעבוד איתה בזהירות. זה קורה לך איתה?

    השבמחק
  25. לא, לא ולא.
    לא צריך זהירות והיא אחת הבודדות שלא מדביקה ריסים ושכמות החומר שיוצאת ממנה מדודה גם בהתחלה כשהיא חדשה וגם בהמשך.

    השבמחק
  26. תודה אורית. הביוניק נכנסה לרשימה האינסופית שלי של המסקרות שבתור לקניה :-)

    השבמחק
  27. בכיף.
    לא התכוונתי להכניס אותך להוצאות..:)

    השבמחק
  28. בינינו,
    עם כל ההוצאות,
    מה זה עוד 100 שקל?... ;-)
    העיקר שזה למטרה טובה...LOL

    השבמחק
  29. היא קנתה את המייקאפ Designer Foundation לפי מה שהמוכר בסאקס המליץ עפ"י סוג העור, גיל ומייקאפים קודמים שטובים לה. היא עוד לא ניסתה את המייקאפ הזה כי יש לה אחר פתוח, אבל כשהיא תנסה, אעדכן :)

    השבמחק
  30. מעולה. תודה יעל!

    השבמחק
  31. לילך א25.7.2010, 8:43

    נשמע מפתה, אולי בעתיד אנסה אותה (:
    הקבועה שלי היא ה YSL השחורה. מאז שניסיתי אותה לא החלפתי מסקרה, אין עליה. לפני כן השתמשתי במסקרות של לנקום, אבל אין מה להשוות (לדעתי..)
    אחלה פוסט!!

    השבמחק
  32. תודה לילך. באמת אין על ה- YSL. ההבדל המרכזי ביניהן כמו שכתבתי זה האקסטרה דרמטיות של ה- YSL שאצלי עדיף להרגיע ביומיום לעבודה...

    השבמחק
  33. אנונימי25.7.2010, 21:55

    תגובה מאוחרת.
    אני אוהבת אותן- אני נהנית מהמריחה הנקייה- כיזה מסרק ולא מברשת.

    מה שכן הפורמולה הספציפית שיש לי נועדה לשרידותת במזג אוויר לח בטירוף.
    ולמרות שהיא לא עמידה במיים היא מספיק עמידה בשביל לדרוש הסרה עם מסיר איפור רציני ולא סתם בדוש.

    השבמחק
  34. אף פעם לא מאוחר להגיב נטע :-)
    איך אפשר אבל ליצור מראה עבה או דרמטי איתן? המסרק לא מסיר את העיבוי?

    השבמחק
  35. לצערי/לצערם/לצערכם/לצער בעלי חיים אני למשתמשת ב YSL וארמאני..
    מה שכן, אני נהנית מאוד מה Diorshow והסמפצ'ס :)
    לומר את האמת לאחרונה אני מתגעגעת לסמפצ'ס.. אין לי שכזאת כבר ממממ יותר מחצי שנה!
    אני לא ממש מבינה למה צריך 5 מסקרות.. די מעצבן אותי שהתפוגה שלהן יחסית קצרה אז נראה לי ממש מבוזבז לקנות גם מוצר יקר וגם להחזיק אותו מעט זמן ולזרוק כשהוא אפילו לא נגמר..
    לכן אני מחזיקה כל פעם רק מסקרה שחורה אחת.
    צבעונית זה משהו חדש אצלי אז אהם, כרגע יש לי 2..

    כנראה שאני (כרגיל) לא מאוד שיגרתית, משום מה מסקרה זה משהו שאני שוכחת לשים די בקלות.. לאחרונה (יחסית) יש לי ימים שאני שמה רק מסקרה (בלי איפור עיניים בכלל מלבדה) אבל אחרי שהיתה לי רגישות בעיניים כבר שבוע שלא שמתי עליהן כלום.
    ואם את שואלת אותי אני צריכה לחזור ל Diorshow / סמפצ'ס ופשוט לזרוק את הג'ייד סובליים.. (שסביר שלא עשתה לי את הרגישות אבל oh well..)

    השבמחק
  36. מיטלי, לדעתי עדיף מסקרה בלי צלליות מאשר צלליות בלי מסקרה, חוץ מזה שזה יותר מהיר לשים מסקרה :-) ואם את חושבת שהמסקרה הזו עושה לך רגישות אז לפח מיד. השתיים האחרות שאת אוהבת מדהימות אחת אחת!

    השבמחק
  37. אני לא יודעת למה אני שוכחת את המסקרה, קטע מוזר..

    אני לא חושבת שהמסקרה עשתה לי רגישות. כי השתמשתי בה כמה וכמה פעמים לפני. אבל יתכן שהיא פחות עמידה ומשהו נכנס לי לעין.. וכיוון שאני מנותחת העין קצת יותר רגישה..

    השבמחק
  38. מכירה את בעיות הרגישות בעיניים. גם אני עם העדשות זו ממש לא חגיגה... ובטח ובטח כשיש "לה צ'אט" בסביבה ;-)

    השבמחק
  39. אני לא רגילה לתחושת הרגישות. לפני הניתוח היו לי עדשות רכות ולא היתה לי בעיה עם כלום, כולל לשים עפרון במעקה העין ואח"כ "לכסות" עם צללית מעל.
    מה שהפריע לי היה שאני עיוורת בלי עדשות חחחח

    אחרי הניתוח משהו כמו חודשיים לא התאפרתי בכלל באזור העיניים כשאני חושבת שבחודש הראשון לא התאפרתי בכלל כולל קונסילר, מייק אפ פשוט כלום.
    אחרי זה קניתי את ה diorshow בפעם הראשונה (והיחידה בנתיים) ופשוט התאהבתי לגמרי!

    השבמחק
  40. שמת צללית לקיבוע במעקה העין עם עדשות? ועוד רכות??? גם בלי עדשות אני לא יכולה לדמיין איך לא יצאו לי ים דמעות באותו הרגע ששוטפות את כל מה שטרחתי עליו...

    השבמחק
  41. מה אני אנגיד לך, אני ברברית :P
    בדר"כ לא הייתי דומעת מזה ואם כן הייתי מניחה בעדינות ממחטה בקצה העין וזה היה עובר..
    בדר"כ אני דומעת בקלות אבל רק בזווית החיצונית של העין.
    אני דומעת מפיהוקים...

    השבמחק
  42. אנונימי28.7.2010, 14:32

    שוב באיחור- אני פשוט שוכחת לבדוק...

    בקשר לשאלתך- דוקא לא- לא יודעת להסביר איך.
    אני אצלם בהזדמנות.

    השבמחק
  43. תודה נטע. באמת מענין איך זה עובד.

    השבמחק
  44. אנונימי28.7.2010, 21:34

    אולי נמשיך במייל???
    אני מתחרפנת פה מהממשק.

    השבמחק
  45. רק אל תתחרפני לי.
    כשיהיו לך צילומים תעלי בפורום, כולן ישמחו :-)

    השבמחק
  46. אנונימי28.7.2010, 23:16

    שולחת לך מייל.

    השבמחק
  47. את מכירה חברה שמייצרת מסקרה ירוקה? אבל לא טורקיז, ירוק זית.
    תודה.

    השבמחק
  48. הי מאי, ל- YSL יש מסקרה בשם VOLUME INFINI CURL ומס' 3 זה ירוק מהמם. פעם היתה לי אותה. עכשיו אני עם מס' 4 מאותה סדרה שזה החציל ואת יכולה לראות תמונה שלה בפוסט על המסקרה הכחולה של בנפיט. יש לעוד מספר חברות מסקרות ירוקות אבל לא ניסיתי לאחרונה משהו מהן.

    השבמחק
  49. לימור4.8.2010, 20:31

    סוף סוף המסקרה הזאת חזרה לסטרוברי,הזמנתי מייד ושכנעתי את אחותי גם להזמין :)

    השבמחק
  50. איזה כיף לימור. תתחדשי!
    את ממש תהני ממנה.

    השבמחק
  51. לימור5.8.2010, 21:11

    אחותי כועסת שבגללי היא הזמינה מסקרה כי היא קנתה איזה מסקרה חדשה לגמרי ועוד לא פתח אותה חחחח :)

    השבמחק
  52. תגידי לה שלא תדאג. אם היא תתחרט יש מספיק שיקפצו על המציאה בקומונה ויקנו ממנה... :-)

    השבמחק
  53. אנונימי15.8.2010, 15:53

    הייי :) אני בסטרוברי מחפשת את המסקרה הזאת ומתה לנסות אותה ואני לא מוצאת...זה פעם ראשונה שאני קונה או יותר נכון מנסה לקנות
    אני מחפשת אותה לפי השם Volume Effet Faux Cils ויש רק בצבע חום נראה לי מה אני עושה? חח

    השבמחק
  54. הי אנונימית,
    אם את מתכוונת ל- YSL אז הסתכלתי עכשיו גם אני ואכן יש אותה כרגע רק בחום. אז יש שתי אפשרויות: האחת היא לעקוב ולראות מתי השחורה חוזרת למלאי כי בדרך כלל היא מופיעה. השנייה היא לרכוש בארץ ועדיף כשיש מבצע כמובן :-)
    אם את מתכוונת לארמאני אז ברגע זה היא במלאי בסטרוברי בשחור.

    השבמחק
  55. התכוונתי לYSL שאני רוצה לנסות אבל אני חושבת גם על הארמני ואם הארמני עכשיו במלאי אז אולי זה יעזור לי להחליט, ובכלל את הYSL כדאי לקנות בחול מאשר בארץ מבחינת המחיר?
    אוהבת את הבלוג שלך:)
    ותודה

    השבמחק
  56. תודה אורלי :-)
    מבחינת איפה לקנות זה בסופו של דבר תלוי במחיר. אם יש 30% הנחה כאן אז תקני כאן. אם לא פשוט תראי איפה יותר זול.
    מבחינת מה לקנות, הן שונות. כפי שכתבתי ה- YSL מאוד דרמטית ומעבה ואילו הארמאני מדגישה ומעצבת. זה תלוי בעצם במהי התוצאה שאת רוצה להשיג.

    השבמחק
  57. כן את צודקת..

    השבמחק
  58. הארמני יכול להגיע לישראל דרך האתר הרשמי?

    השבמחק
  59. לצערי לא. אם תקראי בתגובות למעלה אני קניתי מהאתר הרשמי אבל שלחתי אותו לכתובת בארה"ב. את יכולה להזמין את המסקרה מסטרוברי וזה גם ללא עלות משלוח. שווה ביותר.

    השבמחק
  60. סבבה אני אזמין מסטרוברי , תגידי איך אני יודעת אם כתבתי את הכתובת שלי נכונה באנגלית?
    חח זה אולי נשמע קצת מפגר אבל אם מישהו לא כותב נכון את הכתובת מה אז?
    באמת שאלה אחרונה תודה =]]

    השבמחק
  61. אורלי, אם את מתכוונת לכתובת מקום המגורים את יכולה לבדוק פשוט בשלט הרחוב איך מאייתים בדיוק את השם. כמו כן הכי חשוב שהשם שלך, הטלפון והמיקוד יהיו מדויקים על מנת שגם אם תהיה טעות בכתובת ידעו לאתר אותך.
    ואת מוזמנת לשאול כמה שאלות שתרצי בשמחה :-)

    השבמחק
  62. אחלה !! ממש ממש עזרת לי. ;)
    איזה כיף =]=]

    השבמחק
  63. בכיף גדול :-)
    תתחדשי מראש!

    השבמחק
  64. אנונימי12.5.2013, 0:16

    היי (: אני יודעת שהפוסט הוא ממזמן אבל אני רוצה להזמין את המסקרה הזאת ורציתי לדעת אם לדעתך היא מתאימה להפרדה ושמירה על העיגול של הריסים או שיש לך מומלצת אחרת? אין הגבלה על המחיר ;)

    השבמחק
  65. בגדול כן, אבל זה כל כך אישי..
    מסקרה מתפקדת ממש שונה על כל אחת בגלל שיש לנו ריסים שונים.
    שתי מסקרות נוספות שאני ממליצה לך להציץ בהן:
    ה- DiorShow New Look, כתבתי עליה פה:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/09/blog-post.html
    ועוד אחת שממש נהניתי להשתמש בה אבל מאוד יקרה, מאוד, זו ה- G NOIR de Guerlain. אפשר לקנות גם את הריפיל. כתבתי עליה פה:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/05/blog-post.html

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails