14 ביוני 2010

קמת הפוכה? חייבת מסקרה כחולה!



יש ימים שפשוט בא לנו לגוון קצת ולזנוח (רק לרגע כמובן) את המסקרה השחורה. לכל אחת כמעט יש את המסקרה השחורה המנצחת שלה, אצלי מזה שנים רבות זו ה- Volume Effet Faux Cils של Yves Saint Laurent. אך האם יש לנו מסקרה צבעונית מנצחת, שתמיד נחזור אליה? אולי זו הפורמולה השונה, הגוון החריג או מה שלא יהיה, אני טרם מצאתי את המסקרה הצבעונית איתה אצעד לעבר השקיעה. זה בעייתי במיוחד לאור העובדה שמסקרה צבעונית, בניגוד לשחורה, היא לא ממש בשימוש יומיומי וקצת מבאס להשקיע במוצר שילך לפח אחרי ששה חודשים כשהיה בשימוש מועט יחסית.

אז למה בעצם להשקיע? האם אנחנו באמת רוצות ריסים בצבע כחול/ירוק/סגול??? המממ......... כן! כאילו דא...

יום אחד נחתה עלי המוזה והחלטתי להתחיל להשתמש במסקרה BADgal Brightening blue של בנפיט שהמתינה בסבלנות לתורה. בנפיט זו אחת החברות שאני פשוט מתה עליהן ולא רק בגלל עיצוב המוצרים סטייל רטרו שיק שפשוט הורס אלא גם בגלל איכותם ונוחות השימוש בהם. לצערי החברה עדיין לא עשתה עלייה לארץ, אבל הייתכן שפספורט יפריד ביני לבין הבנפיט שלי? אין מצב (וכרטיס החבר שלי בספורה יוכיח את זה...). בכל זאת, כל מוצר שניסיתי עד עכשיו של בנפיט לא אכזב, אז מה הסיכוי שאתאכזב במקרה הזה?

כשהוצאתי את המסקרה מהאריזה שלה נדהמתי מהגודל שלה. אני חושבת שזו המסקרה הגדולה ביותר שנתקלתי בה עד היום (ועברו אצלי לא מעט מסקרות...). מברשת המסקרה שמנה מאוד אף היא וזה האמת משהו שאני מחבבת כי אני מחפשת במסקרות יותר עיבוי מהארכה. עם זאת, מדובר על מברשת שלא יהיה פשוט לכל אחת להשתמש בה.

אריזה ומברשת גדולות במיוחד.
השוואה עם YSL Volume Infini Curl מס' 4 גוון חציל

כבר מהשימוש הראשון הבנתי ששוב הצליח להם. המסקרה מעניקה נפח ודומיננטיות לריסים עם מעט הארכה. האפקט שהתקבל עלי היה מרשים מאוד ועם זאת לא חריג ובולט מדי. לא הדביקה לי את הריסים, לא הבחנתי בגושים מעצבנים או בהתפוררות לאחר כמה שעות. וכמה מילים על ריח - יש לי נטייה להריח כל דבר שאני משתמשת בו (לא רק באיפור...), ומוצר נהדר יכול לפול אצלי רק בגלל ריח. במסקרות זה עוד יותר בולט אצלי בגלל הרגישות בעיניים ויש מותגים שברור לי מראש שאין מצב שהמסקרות שלהם נוגעות לי בריסים. בגדול אני מעדיפה בלי ריח בכלל או עדין כמה שניתן. למסקרות של YSL למשל יש ריח מדהים שאין דברים כאלה! למסקרה הזו יש ריח עדין של מסקרה, לא משהו שמפריע.

מה שאולי קצת הפריע לי זה שהפורמולה מעט סמיכה יותר ממסקרות אחרות שאני רגילה להשתמש בהן. זה לא אומר כמובן שהמסקרה יבשה, יש מגוון חברות שהפורמולה של המסקרות שלהן סמיכה יותר. המשמעות בדרך כלל ובטח במקרה הזה, היא שהמסקרה מתקבעת יותר מהר ויש לעבוד איתה בזריזות.

אחת ההצלחות המרכזיות של המסקרה מבחינתי היא בגוון הכחול שלה. עד היום ניסיתי מספר מסקרות כחולות ואף פעם זה לא הרגיש זה עד הסוף. לפעמים זה היה כחול כהה שכששמתי אותו על הריסים הוא פשוט נבלע ולא יצר שום אפקט, נראה כמו שחור דהוי ביום רע אז למה לא לשים פשוט שחור? לעיתים ניסיתי את הכחול רויאל, שמשום מה תמיד זה מפתה להשתמש בו, אבל לרוב יוצר מראה המוני ובוהק מדי, בטח ובטח בשעות היום. וכמובן יש את המסקרות הצבעוניות עם הפורמולות המוזרות או אלו שפשוט לא מצליחות להשתלט על גוון הריסים. אז מה שעשיתי עד היום כשהיה בא לי על קצת גוון בריסים, זה למרוח מסקרה שחורה ובקצה הריסים מוסיפה מסקרה צבעונית בוהקת.

גוון כחול מושלם! (לחצו להגדלה)

עם המסקרה של בנפיט אפשר לחסוך את זה ובאמצעות הפורמולה המדהימה עם הגוון הכחול שלה (לא בהיר ולא כהה מדי), היא נמרחת על הריסים באופן פשוט מדויק. נדמה שמעולם לא נפלתי על גוון כחול מושלם כמו זה. מצד אחד הוא לא בולט מדי למרות שברור בכל תאורה כמעט שהריסים כחולים, אבל זה כחול שמדגיש ומחמיא לעין. עם מעט עפרון או צללית כחולה בצד החיצוני של העין התוצאה פשוט מהממת.

זוכרות את ההמלצה הידועה שבימים שקמנו קצת הפוכות יש לבחור במסקרה כחולה כי היא תיתן אפקט של עירות וחיוניות? אז המסקרה הזו פשוט נולדה לזה בדיוק.


ID
Benefit
BADgal Brightening blue Mascara
גודל: 8.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 19 דולר
 

32 תגובות:

  1. אני חושבת שהמברשת הכי מפלצתית היא של פופה...

    אני לא יודעת איך זאת אבל לא נתקלתי מסקרה כחולה שגם נראית עלי כחולה..
    לא ברור אם הבעיה מסקרה או אצלי...
    ובמקרה של מסקרה גויה שאפילו לא עשתה עליה אין לי דרך לבדוק איך זה יראה עלי אז הייתי מפחדת להזמין ככה סתם.
    ועכשיו כשקפצתי לסטרוברי-נט אני רואה שכל התענוג הוא 63 ש"ח!

    יש מצב שאת עושה תצלום קלוז-אפ מפחיד כזה של המסקרה עליך? (או על אחותך הקטנה, השכן מהדלת ממול, הקופאית בסופר.. אני לא קטנונית..)

    השבמחק
  2. של פופה היא מפלצתית בהחלט אבל לא רק בגלל המברשת אלא גם בגלל הטונה חומר שיש עליה (הוצאת חומר לא מדודה בכלל) שגורם לריסים להיות דבוקות ועמוסות (איכס)... המסקרה הזו לא דומה לה בכלום.
    מה שכתבת שלא רואים עליך את הכחול, זה בדיוק העניין שאליו התייחסתי כאן, היא לא כהה מדי ולא בהירה מדי, היא מדויקת בגוון. ככל שהריסים שלך כהות יותר כך כל גוון צבעוני יהיה מעומעם יותר. הריסים שלי חצי חומות חצי שקופות, ברור שעל החלק השקוף זה הרבה יותר בולט - אבל שוב - בעידון ולא במראה צועק.
    ברור לי שזה בעיה מוצרים מחו"ל, אבל אני כותבת כאן על דברים שאני אוהבת, חלק מהם לא יהיו מהארץ... מסקרות בכל מקרה אני לא מנסה בחנות ותמיד מבחינתי, מהארץ או מחו"ל, זה ניסוי וטעייה.
    בנוגע לצילומים, אני באופן עקרוני לא מוסיפה לפוסטים צילומים שלי או של אחרים, לא יודעת, לא מתה על זה ובדרך כלל גם לא ממש משקף (ומי כמוך יודעת מהסווצ'ים נפילות היו לנו עם זה...). רק במקרים מסויימים מאוד אני חושבת שאשים צילום. אולי לקים, נראה תוך כדי תנועה...
    אני חושבת בשורה התחתונה שהרעיון שלי הוא שכיף לגוון עם צבע, לא משנה של איזו חברה, העיקר שיהיה שמח ולא צעקני מדי. המסקרה הזו במקרה הנוכחי היא הבחירה שלי.

    השבמחק
  3. אני לגמרי אוהבת לגוון עם צבע!
    ומסקרה כחולה זה משהו שהרבה זמן רציתי.
    הבעיה היא שהריסים שלי לא חצי שקופים ;)

    השבמחק
  4. אני מאד בעד מסקרות עם צבע, אבל כמו שאמרת - מסקרה צבעונית היא לא לשימוש יומיומי קבוע, ואני לא יודעת אם הייתי משקיעה הרבה כסף במסקרה שרוב הסיכויים שאצטרך לזרוק לפני שהיא תיגמר. המסקרה היומיומית שלי היא של איב סאן לורן - בדיוק זו שציינת. המסקרה הכחולה הנוכחית שלי היא של ג'ייד, וזה כחול לא כהה בכלל עם צבעוניות בולטת, ואני די מרוצה ממנה בתור מה שהיא - מסקרה לא יקרה למטרות גיוון.

    השבמחק
  5. העיקר שמצאת צבעונית שמתאימה לך. זה בדיוק הרעיון שלי בפוסט - הגיוון.

    השבמחק
  6. מיטלי - גם הריסים שלי חומות כהות, לכן צריך לבדוק מה מתלבש הכי יפה עליהן.
    אם ממש לא נתפס עליך שום צבע, אז שימי מסקרה שחורה ומעליה מסקרה כחול רויאל בקצה. כך אני עושה עם הרויאל וזה מהמם.
    והנה VanityGirl המליצה על ג'ייד שאת יכולה למצוא בפארם ולבדוק :-)

    השבמחק
  7. אנונימי15.6.2010, 16:29

    בלוג נהדר:)

    כתיבה איכותית, סקירה פרטנית וכייפית.

    נרשמתי!

    השבמחק
  8. חן חן ותודה אנונימי.

    השבמחק
  9. הי vanity איזו מסקרה של ג'ייד? או שיש להם רק אחת ;)

    השבמחק
  10. מיטל - כתוב עליה: Lash Sublime, Extreme Length Mascara

    השבמחק
  11. אני אוהבת את הירוקה של פופה. לעומת זאת, הסגולה נראית סתם חומה על הריסים הבהירים שלי.

    השבמחק
  12. בגלל זה באמת חשוב לנסות, מסקרה צבעונית מתקבלת ממש שונה על כל אחת. חוץ מזה יש כל מיני גוונים של סגול, בטוח יש מסקרה סגולה אחרת שתהיה יפה לך.

    השבמחק
  13. vanity שיחקה אותה לגמרי!
    עקב מצב קמצנות מתמשך לא רכשתי מסקרה חדשה למרות שמתחיל להסתמן שאני צריכה אחת.. בסופו של דבר כיוון שהיה גם ככה 1+1 על ג'ייד קניתי גם את הכחולה וגם את השחורה.
    הכחולה ממש מגניבה!
    נכון, זה לא בדיוק הדיורשואו איקוניק המופלאה שלי וגם לא הסמפצ'ס (שהתכוונתי להזמין מסטרוברי בפעם הראשונה..) אבל כנראה שזאת המסקרה שתלווה אותי בכמה חודשים הקרובים.. ויהיה באמת נחמד לגוון אותה בכחול.
    אני אנסה לצלם. אבל כשניסיתי יצאתי כ"כ מוזר שזה היה נראה מעוות לגמרי..

    השבמחק
  14. איזה יופי מיטל. אני אלך לפארם לבדוק. איך הריח של ג'ייד הכחולה?

    השבמחק
  15. לא משהו בכלל... :/
    אבל נגיד ככה, הלכתי להריח בכדי לבדוק, אני לא ממש שמה לב לדברים האלה..
    בכל מקרה, תבדקי בסופר פארם, שם גם אפשר להסניף :P

    איך אצלך יש קטע מגניב כזה שאני יכולה מהתגובה שקיבלתי למייל לקבל ישר מסך של תגובה?

    השבמחק
  16. אין לי מושג... בטח משהו בהגדרות.
    תאמיני לי שהמערכת של בלוגר לא ממש ידידותית ואני לא מהמאותגרות טכנולוגית בלשון המעטה. לא מתאים לגוגל משהו לא ידידותי כזה...

    השבמחק
  17. אנונימי10.10.2010, 10:55

    כמובן באיחור לא אופנתי.
    אני אישית אוהבת את הבורדו של גרלן_ ליינר של לוריאל למראה "טיבעי".

    השבמחק
  18. נטע,בלבלת אותי...
    של גרלן או לוריאל? מסקרה או אייליינר?...

    השבמחק
  19. אנונימי10.10.2010, 19:35

    מסקרה גרלן עם הליינר של לוריאל.
    הראשונה בורדו והשני חמרה.

    השבמחק
  20. וואלה, נשמע לוק טבעי מעניין נטע,
    אבל לא נותן את האפקט העירני של מסקרה כחולה.

    השבמחק
  21. אנונימי10.10.2010, 21:17

    מי רוצה עירני??
    רוצה עייפות לא קטסטרופלית.
    ליהראות לא רע אפילו טוב ועדיין לקבל מבטי ויס אמפתיים ומתשבים למצבי נטול השינה.
    שזו אגב, פריבילגייה לאימהות, אף אד לא צריך לדעת שנשארתי ערה כי היה מרתון CSI

    השבמחק
  22. LOL, אין כמוך.......... קורעת אותי את!
    טוב לדעת שגם כשהופכים לאמא לא מפסידים מרתונים חשובים כאלה :-))

    השבמחק
  23. אנונימי11.10.2010, 6:38

    דא!!! זה שהפכתי לאמא, למרות שלתקופה ארוכה ועדיין זה ה"כובע" הראשון שלי, לא אומר ששכתי לחיות או מזה חיים.
    כשהיו תינוקות היו לילות שקמתי להניק בשמחה רבה.

    השבמחק
  24. אני שמחה לשמוע, אני מכירה כמה אמהות שקצת שכחו וחבל...
    חוץ מזה במצב כזה אני חושבת שכל אמא עוד יותר צריכה מסקרה כחולה/עפרון כחול. הרי יש דברים אחרים שאנחנו מנסות לטשטש עם איפור, למה לא את העייפות?....

    השבמחק
  25. אנונימי11.10.2010, 8:52

    ואז שלא יבונו למה את זומבי ויכעסו עליי???
    הייתה תק' שגם אני שכחתי ואפילו הזנחתי כל מה שלא היה קשור לילדים,אבל ידעתי שזה לתק' מוגבלת עד שנעלה על המסלול.

    השבמחק
  26. מצחיקה, זה לא עד כדי כך מטשטש, הלוואי!
    אם בכל מקרה יוצאים זומבי לפחות להראות יותר טוב...LOL
    שמחה שעלית על המסלול, עניין הפדיקור דגים המטריד היה לפני או אחרי? שאבין עם מי יש לי עסק ;-)

    השבמחק
  27. אנונימי11.10.2010, 9:36

    הרבה הרבה הררררררבה אחרי

    השבמחק
  28. נראה יפה מאוד, למרות שאני מעדיפה להשתמש במסקרה צבעונים באירועים מיוחדים בלבד, ולא בשימוש יומיומי.

    השבמחק
  29. זה מה שיפה, כל אחד יכול להתאים כל מוצר לשימוש האישי שלו, לפי הטעם שלו.
    באירועים אני דווקא מעדיפה מסקרה שחורה מודגשת יותר.

    השבמחק
  30. היי דנרה,
    ראיתי בפוסטים שונים שאת קונה בספורה ורציתי לדעת אם עלית על איזה דרך חדשנית או שאת פשוט הרבה בחו"ל ? גרה בחו"ל ?
    תודה,
    גלי

    השבמחק
  31. אני קונה את רוב המוצרים שלי שם לא רק כשאני בחו"ל אלא בעיקר דרך האתר של ספורה. אני שולחת את זה לכתובת מקומית שם ומדי חודש מביאים לי את זה לארץ.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails