13 במרץ 2012

מה בין חורף לאביב



מתחילים להגיש במזג האוויר הקיצוני והלא יציב, בין סופות אובך וגשמים לשרב חורפי, שהאביב כבר ממש בפתח. אולי מכל העונות המעבר הדרמטי הזה בין הלוק החורפי האפל והכהה ללוק האביבי הקליל צבעוני וזורם הוא אקסטרימי מאוד, אולי מדי. לכן בשיא החורף הגשום והסוער קשה להתעלם מקולקציות האביב המקסימות והרכות שצצות להן אט אט כמו שקדיות אחרי הגשם במחלקות הקוסמטיקה. זה פשוט נראה ממש מנותק ממה שמתרחש שם בחוץ. זה מסקרן, מפתה וסוחף אותנו למן פנטזיה על אביב מפנק ונעים שעוד רגע יגיע אלינו ולנו נותר רק להיות סבלניות מספיק. הצצה חטופה בקולקציות מבהירה שהן הכי חמדמדות ומתקתקות מכל קולקציה עונתית אחרת, משדרות תמימות נשית, שלווה, רוגע. אין לחץ, אין דאגות. כאילו מספיק שנתהדר מדי בוקר בצלליות פרחוניות רכות, נגיעת סומק מעודן ושפתיים מוכתמות קליל ונוכל לשבת רגל על רגל עם כוס מימוזה ביד כשכל דאגותינו מאחורינו. אז החלטתי על מעין פוסט עונת ביניים שכזה עם מוצרים בגוונים שמתאימים לחורף ולאביב שאנחנו לא יוצאות מהבית בלעדיהם: סומק, מסקרה, שפתון, לק ובושם. גם אם טרם מיצינו את המראות הדרמטיים עם העיניים המעושנות והשפתיים הכהות, הרי שבליווי מזג האוויר החורפי אנחנו כבר מתכננות ומתארגנות לאביב כי אותנו לא יתפסו לא מוכנות...

סומק האופק של שאנל: תמונה שווה אלף רינונים

אז החלטתי שהקולקציה האביבית הראשונה שתקבל פה יחס היא Harmonie de Printemps של שאנל מהסיבה הפשוטה - היא הראשונה שנחתה אצלנו על המדפים (סרטון איפור עם הקולקציה). האמת שזה הפתיע אותי, לא ממש יודעת למה. בכל מקרה במבט ראשון וגם עשירי ברור שמי שגונב את ההצגה בקולקציה זה הסומק Horizon de Chanel. כן, הסומק שאם נביט לעבר האופק ונתרכז מספיק אולי נצליח לגרום לו להתקרב ולהיות שלנו - The sooner the better! האמת היא שחשבתי פשוט לשים תמונה של הסומק פה ולהמשיך למוצר הבא כי אם מקובל לומר ש"תמונה שווה אלף מילים" הרי שהסומק הזה מתאים לביטוי הזה בצורה מושלמת. אבל בשביל שלא יהיו רינונים אוסיף את ה- two cents שלי בעניין. ראשית העיצוב, מרהיב ביופיו, ללא ספק מפתה ברמות קשות ולמרות שיש לשאנל לא מעט מוצרים שהם עיצבו בצורה מפתה הרי שבמקרה הזה הפיתוי האביבי נראה בשיאו ואני לא חושבת שיש מי שלא תתחבר ותתלהב מהעיצוב הסוחף והצבעוני מדויק הזה. אחרי שנרגענו קצת מההתלהבות הראשונית מחזות הסומק (טוב נו, קשה לצנן את ההתלהבות הזו שצצה בכל שימוש מחדש), מדובר על סומק עם פיגמנט מדהים וגימור מעודן, בעל פסים רוחביים בגוונים משתנים כשהכהים יותר נותנים את התחושה של נפרדים מהחורף והבהירים מקדמים בברכה את האביב. בשאנל אומרים שפטר פיליפס מנהל הקריאייטיב שלהם יצר פלטה של חמישה גוונים מרהיבים שלוכדים וממחישים את אווירת הטוהר והרכות של האביב. נו טוב. ואני אומרת - פטר תעשה לי אופק!!!
אז לסומק האופק יש מברשת זוויתית מצורפת חביבה שניתן להיעזר בה ובמראה הרחבה הנוחה בחידושי הסומק מחוץ לבית. אני בכל מקרה משתמשת במרשת סומק נפרדת (מאק 168) והעברה עדינה שלה על כל הגוונים מעניקה לנו לחיים סמוקות בגוון ורוד-קורלי משגע ומחמיא במיוחד. אפשר לומר שהסומק בגדול מחולק לשני חלקים כאשר בשימוש בפסים העליונים נקבל סומק ורוד יותר ובשימוש בפסים התחתונים נקבל סומק קורלי יותר. הכי רב-גוני סומק האופק הזה (תמונות ממחישות). הסומק מוגדר כ- Soft Glow Blush ואכן הגימור בוהק ומעודן נפלא שאינו שימרי או מנצנץ כלל. על בהירות הוא יהיה מודגש יותר ועל כהות מאוד הגוון יהיה מעומעם יחסית ולכן עבורן הוא אולי יתאים יותר לשימוש כהיילייטר. כמו תמיד כדאי להניח בטפיחות עדינות ומקסימום להוסיף עוד, שהרי קשה לטשטש סומק שהונח בנדיבות יתר כדי להימנע ממראה מופרך. בקיצור, נראה שמדובר על מוצר מדהים מכל בחינה: עיצוב, ביצוע, מחיר... בשאנל אומרים שהסומק מתאר קרני שמש בבוקר אביבי עדין של חודש אפריל עם רמיזה למזג אוויר טוב יותר העתיד לבוא, לא פחות ולא יותר. ואני אומרת - עם כזה סומק כל בוקר מבחינתי הוא אופטימי ואביבי מחדש... פתיחה מושלמת לאביב הקרוב.

מסקרה דיור אקסטאס: גוון חציל מחמיא בכל עונה

בנוסף להסמקה בלחיים שנכונה לחורף כמו גם לאביב, רק בהנחה קצת שונה, הרי שהמסקרה היא גם מאסט שלא יוצאים בלעדיו מהבית. הרוב המכריע משתמשות במסקרות שחורות שהן הפתרון הכי פופולרי ומקובל כשרוצים להדגיש ולהעצים את הריסים, אם להארכה ואם לעיבוי. שימוש במסקרות צבעוניות רחוקות מלהיות פופולריות כמו השחורות וזה מאוד הגיוני שהרי אין כמו מסקרה שחורה להעצמת הריסים. עדיין, אני חושבת שאין דין אחד לכל המסקרות הצבעוניות. שימוש מסקרה בגוון חום או חצילי כהה אינו דומה כלל לשימוש במסקרה ירוקה, סגולה או כחולה. מסקרה חצילית/שזיפית כמו ה- DiorShow Extase Plum של כריסטיאן דיור היא מבחינתי רענון נפלא למסקרה השחורה הדרמטית. החצילית עושה בדיוק מה שהמסקרה השחורה עושה רק עם טון אחד רגוע יותר, טבעי יותר, זורם יותר בלי להיראות צבעונית או חריגה. מקובל לחשוב שמסקרה חצילית מחמיאה במיוחד לבעלות עיניים ירוקות והאמת שזה נכון, אבל זהו גוון שמתאים כמעט לכל אחת, ההבדל נעוץ לטעמי בעיקר בגוון הריסים. מי שיש לה ריסים כהים הגוון יעלם יחסית עליה ופחות יורגש, בעלות ריסים בהירים יותר כמו שלי ובעלות ריסים סופר-בהירים ירגישו שגוון המסקרה דומיננטי הרבה יותר. לאקסטאס יש מברשת מיוחדת, כאילו סובבו אותה על צירה עד שנוצרו מעין ארבע בליטות. בניגוד למסקרה Sexy Curves של רימל שיש לה בועות מוקצנות יותר כאלו שלא היו נוחות לי בשימוש, במקרה הזה הבועות פחות בולטות וגם נעימות למגע כי אינן סיליקוניות דוקרניות. בדיור אומרים שהעיצוב הזה הוא בהשראת קולקציית השמלת המלאכותיות שלהם, כבר עושה הרגשה יותר מיוחדת. האמת שגם האריזה המהודרת בגוון המוזהב חיוור עם הטבעות אינסופיות של הלוגו Dior עושה את זה בגדול.
את האקסטאס אני אוהבת בגוון השחור והיא מסקרה נהדרת לכל השנה, בטח ובטח לחורף. אבל כמו כל מוצר כמעט כשעוברים מגוון אחד לשני הביצועים לא בהכרח נשמרים כי הפיגמנט השונה משפיע על הפורמולה שמשתנה. במקרה הזה הביצועים כמעט זהים לגמרי, אני חושבת שהפורמולה של המסקרה החצילית פשוט דקה מעט יותר מזו השחורה בגלל הפיגמנט. היא עדיין עושה את העבודה נפלא. מדובר בפורמולה סמיכה יחסית שנמרחת עם המברשת השכבתית הזו בצורה אחידה שאינה מדביקה את הריסים. המסקרה מבטיחה בעיקר נפח בולט, אני הייתי מגדירה את המראה שמתקבל כמועצם. כלומר, זו מסקרה מדגישה לטעמי, היא מעצימה את המראה של הריסים שלנו אבל לא באופן מופרך, לא אפקט של ריסים מלאכותיים או משהו. הגוון לא מאוד בולט עלי אבל ברור שהוא אינו שחור כי אין את המראה ה"קשה". אז אני מתייחסת אליה כמו אל מסקרה שחורה, אני לא צריכה להתאים אותה לגווניי הצללית או משהו. לכן מבחינתי המסקרה החצילית נפלאה לשימוש במהלך היום ובערב אבחר בגוון השחור הדרמטי יותר.

שפתוני Rouge G של גרלן: נשיות יוקרתית מתפרצת גם בחורף גם באביב

השפתונים הם מוצר ורסטילי הרבה יותר מהסומק ומהמסקרה כי הגוון שנבחר הוא זה שיקבע את הלוק הסופי. אפשר עם אותו איפור בדיוק לבחור בשפתון אחד ובהמשך היום או בערב לעבור לשפתון אחר וכל הלוק ישתנה ב- 180 מעלות. המעבר הזה בין עונות עם מזג אוויר שמשתנה בכל יום וגם במהלך היום משנה את סגנון האיפור והגוונים לשפתיים שנבחר. בעיצומו של החורף התחדשתי בשני שפתונים מסדרת ה- Rouge G הסופר יוקרתית של גרלן. בניגוד לסדרת ה- Rouge Automatique אליה פחות התחברתי בגלל הגוונים החצי שקופים, הרי שהשפתונים בסדרה הזו כאילו נוצרו בשבילי כי הם אטומים, עשירים בפיגמנט, אינם יבשים כלל ובעלי עמידות פנומנלית. הם מגיעים באריזה כסופה מהודרת וכאשר שולפים את השפתון נפתחת במכסה מראה כפולה. כן, שפתון סופר שווה שכל אחת תהנה להשתמש בו, בטח ובטח לשלוף כזה מתיק האיפור כשצריך לחדש. אני חושבת שלמעט מאפיין הכובד גם במשקל וגם במחיר של השפתון, מדובר על מוצר מושלם.
אז שני הגוונים המדוברים שממחישים את השינויים האלו בין החורף לאביב הם שפתון Girly 71 בגוון ורוד לוהט שנוטה לאדום (תמונות) ושפתון Gigolo 70 בגוון שזיפי כהה עם מיקרו שימר אדמדם שמקפיץ את הגוון אבל אינו נראה ומפריע על השפתיים, בפועל נראה קרמי (תמונות). באופן טבעי נמשכתי לוורוד ומאוד אהבתי אותו, זה גוון נשי נועז ובולט בדיוק כמו שאני אוהבת, הוא קרמי, לחותי ואטום עם עמידות פנומנלית. אבל הגוון הוורוד למרות שכהה אינו גוון חורפי במהות, זהו גוון שעם בוא האביב אתחיל לנצל הרבה יותר. למרות שהגוון השזיפי הוא חורפי קלאסי וכבר כתבתי על המגמה החורפית הכהה הזו בשפתיים, האמת שלקח לי זמן עד שטרחתי בכלל לתת לו יחס, לא יודעת למה. אבל מהרגע שהשפתון בגוון העשיר עם השם המפיל ג'יגולו (גרלן מפתיעים!) נחת לי על השפתיים היה ברור שזו אהבת אמת. הכי נהניתי להשתמש בו בשעות היום, הכי בולט שיש הכי דרמה עם הכי הרבה קונטרסט, בערב כבר עברתי לשפתון אדום לוהט. האמת שקיבלתי עליו המון מחמאות גם מכאלו שבחיים לא אתפוס אותן עם שפתון כזה. אני לא בטוחה למה הן אהבו אותו, יש מצב שזה בגלל שזה לא משהו נפוץ שרואים המון, הוא גוון מדהים, כהה והרבה פחות צפוי משפתונים בגוונים קונבנציונליים כמו ורוד ואדום. כתבתי בעבר על שלל "החוקים" באיפור ולמה מבחינתי כולם מופרכים. אז כמובן שלמרות שיש "חוק" שאם מדגישים את השפתיים אז העיניים יחסית יהיו "ערומות", החוק הזה מבחינתי לא תופס ולא רלוונטי. תמיד דאגתי שיהיה לי קצת צבע בעיניים. החוכמה היא רק להביט במראה לפני שיוצאים מהבית בשביל לוודא שהתוצאה לא מופרכת מדי. בכל מקרה, שני השפתונים האלו שמייצגים את המעבר בין החורף לאביב אוחזים בגוון דומיננטי נועז למרות ששניהם שונים בתכלית. וכן, איכשהו יצא שעם ג'יגולו צמוד אני מרגישה סקסית מתמיד...

לקים של Essie: אקסטרימיות בין חורף לאביב

כמו שאפשר לשחק עם הגוונים בשפתיים, בציפורניים זה עוד יותר קל ומתבקש אפילו, כי יש גוונים שלא נרגיש נוח איתם על השפתיים, אבל על הציפורניים שלנו אנחנו הרבה יותר פתוחות לקבל גוונים נועזים. בגלל שאמרתי לא אחת שלק זה המוצר הכי נשי שיש וממש אי אפשר לדלג עליו, אז חייבים לתת להם ביטוי ואעשה את זה כשאני ממשיכה את אותה המגמה של הגוונים בפוסט. בדומה לגווניי השפתונים, בחרתי שני גווני לקים של Essie שהפער ביניהם מייצג בצורה ברורה את המעבר האקסטרימי הזה בין החורף לאביב.
ה- Watermelon הינו בעל גוון ורוד עז ובוהק, מאוד דומה לשפתון הוורוד כאן של גרלן. הוא לגמרי אחד הגוונים הפייבוריטים שלי EVER של המותג. מבחינתי לק מאסט באוסף. פורמולה קרמית נפלאה שנמרחת באהבה, שתי שכבות למראה מדויק. למרות שהוא ורוד, מדובר על גוון בוהק, מרענן ומקפיץ, לא עוד ורוד כי אם ורוד נשי מושלם.

ה- Clutch Me If You Can הינו בעל גוון כהה של פירות יער, אם תרצו - שוקולד דובדבני. פורמולה ג'לית עשירה בפיגמנט ונוחה למריחה. שתי שכבות לאטימות ואחידות, שלישית למי שרוצה להעמיק את הגוון לסופר כהה כמוני... גוון חורפי קלאסי, מחמיא, פופולרי ואלגנטי כמו שמו המדליק.

בשמי LOLA של מארק ג'ייקובס: ממחישים את הבדל העונות גם בגוון וגם בניחוח

ואיך אפשר בלי בושם? אמנם כל איפור שנבחר מקבל ביטוי מיידי בחזות שלנו, אבל כמו תמיד הלוק לא יהיה באמת מושלם בלי ניחוח מתאים שילווה אותו. מארק ג'ייקובס (Marc Jacobs) השיק זה עתה גרסה אביבית חדשה לבושם שלו LOLA (שהושק בחורף 2009-2010) שנקראת OH, LOLA!. אז קודם כל באופן חריג אני מודה שבכל מה שקשור לג'ייקובס אני ממש לא אובייקטיבית (לא שעולם הביוטי הוא אובייקטיבי, הכי סובייקטיבי שיש...). מבחינתי כל דבר שיוצא תחת ידיו מושלם ונחשק. הוא גאון מבחינתי והייתי שמחה להתהדר בכל פריט שנושא את שמו, ולא, הכוונה שלי ממש לא למותג לואי ויטון (Louis Vuitton) שהוא המעצב הראשי שלהם, אלא לפריטים של המותג שעל שמו שעושים לי חלושס בכל פעם מחדש.
אחרי הוידוי קורע הלב הזה אחזור לבשמים... ג'ייקובס אמר פעם שבושם טוב חשוב בדיוק כמו כל אביזר אופנה לשיפור מצב הרוח, אלא שבניגוד לבגדים עם בשמים אין מגבלת מידה או גיל (מתחשב או מתפלצן עלינו?...). אז האמת שבכל פעם כשאני מביטה על הבשמים שלו אני חושבת לעצמי - מה זה היצור היפה הזה בכלל? לא משנה איזה סוג ניחוח מועדף על כל אחת, עדיין לטעמי כל אחת ראויה שיהיה לה בושם אחד של ג'ייקובס על השידה ולו בגלל העיצוב האקסטרווגנטי המרהיב. כמו שראינו את זה עם בשמי ה- DAISY ועכשיו גם עם בשמי ה- LOLA שמעוצבים בבקבוק זכוכית כבד מרשים שמעוגל בחזית ומעט זוויתי בצדדים, עם מכסה פרחוני מעלי פלסטיק צבעוניים שמתחבר לבקבוק עם פקק בשזירה מוזהבת. רק לבהות בבקבוק וכבר זה עושה טוב בנשמה. אבל ממש. למרות שאני לא ממש בעד לקנות בשמים מתנה כי קשה לקלוע לטעם האישי של כל אחת (הכוונה כהפתעה ולא משהו ספציפי שביקשו), נראה לי שלתת מתנה כזו זה די ללכת על בטוח כי לקבל מתנה כזו זה הכי כיף שיש.
אז הסיבה שבחרתי דווקא בבשמים האלו לפוסט (כן, חוץ מזה שהם נראים ומריחים של הביוקר...) הוא שההבדל הניחוחות והגוונים בין הגרסאות ממחיש גם הוא את המעבר בין העונות, למרות שברור שזה עניין של טעם וכל אחת זורמת עם הניחוח שטוב לה. ה- LOLA בבקבוק הסגול ענבים כהה עם עלי הפלסטיק הצבעוניים אטומים אוחז בניחוח שנחשב ליותר חורפי מתון, אלגנטי, שקול ומאופק ובו בזמן גם סקסי ומסתורי. הוא מורכב בין היתר מפלפל ורוד, אגס, אשכולית אדומה, אדמונית ורדים וניל ומאסק. לעומתו ה- OH, LOLA! האביבי החדש מגיע בבקבוק ורוד סוכרייה עם עלי פלסטיק צבעוניים שקופים והוא בעל ניחוח מתקתק פרשי הכי נשי מתפרץ, מקפיץ ומרענן. הוא מורכב בין היתר מפטל, אגס, מגנוליה, רקפת, וניל ואדמונית. במותג אומרים שזה ניחוח פלרטטני, תוסס ושובב - I couldn't agree more. 
האמת ששני בשמי ה- LOLA אוחזים בניחוחות מדהימים וסביר שכל אחת תעדיף אחד מהם יותר. באופן אינסטינקטיבי הייתי אומרת שאני מעדיפה את הגרסה הסגולה החורפית, האצילית מסתורית יותר. אבל כשאני חושבת על זה מעט, אם הייתי צריכה לבחור סביר שהייתי הולכת על הגרסה הוורודה האביבית החדשה, יש בה משהו מאוד מעיר, מאוד דינמי, מאוד מפנק. ופינוקים זה הכי אני...


ID

Blush Horizon De Chanel
Soft Glow Blush
גודל: 15 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 400 ש"ח

DiorShow Extase
Mascara Volume Oversize
Plum Extase 871
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 184 ש"ח

ROUGE G de Guerlain
Exceptional Complete Lip Colour
Girly 71, Gigolo 70
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 270 ש"ח

Watermelon, Clutch Me If You Can
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

LOLA; OH, LOLA!
Eau De Parfum
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 464 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

76 תגובות:

  1. שוב פוסט מפתה. רשימת הקניות לניו יורק הולכת ומתארכת ...
    וגם אצלי האבטיח אחד האהובים ever

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכלי, היה ברור לי שלא תפספסי לרגע כזה פוסט ;)
      רשימה לניו יורק? עבדת על יכולת דחיית הסיפוקים שאין לך? מרשים! P:
      וואלה? האמת שאמנם לק ורוד אבל לגמרי מנצח!

      מחק
  2. חגיגה לעיניים.
    הסומק מרהיב ביופיו,שילוב הגוונים מהמם צדקת! תמונה שווה 1000 מילים.
    לגבי המסקרה,למרות שאני מכורה לשחור נראה די מעניין גוון זה,שונה אך לא צעקני.
    השפתונים עושים לי מה זה חשק.
    סיימת בבשמים רק להסתכל עליהם שווה,איך הם מעוצבים,להניח על השידה ולהסתכל זה כבר חצי תגמול.אני בדרך כלל מתחברת למתוקים,כך שאחד מהם בטוח מתאים לי.
    ולסיום מאחר ואנחנו בעונת האביב וזה תמיד מתקשר לחג הפסח חג החירות.לתחושה זו מתאים לי לפנק את עצמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. בק, הכי חגיגה לעיניים, זו היתה המטרה :)
      באמת שעל הסומק אין צורך לדבר, במבט אחד רואים שהוא מושלם.
      המסקרה בגוון הזה מאוד מרעננת, כולנו עם שחור כל הזמן, קצת גיוון שגם מחמיא זה תמיד טוב. מקסימום המסקרה דיור אקסטאס בשחור תמיד תחכה לנו.
      השפתונים האלו זה הכי פרימיום שיש, מדהימים.
      הבשמים של ג'ייקובס מרהיבים, רק להסתכל עליהם באמת כבר עושה נעים. אם את אוהבת מתוקים אני מניחה שתתחברי יותר לגרסה הפרשית החדשה.
      מסכימה איתך לגמרי, הקטע הזה של ההתחדשות לקאת חג הפסח תמיד עושה חשק להתפנק ויש לא מעט פינוקים שמחכים לחזור איתנו הביתה...

      מחק
  3. ואחרי שצפיתי בסרטון שצרפת, האיפור שם הורס בעיני. אהבתי ממש.
    וגם משם הוספתי פריטים לרשימה

    השבמחק
    תשובות
    1. האיפור מהמם שם ואני רוצה בערך את כל ליין האיפור של טום פורד!!
      הלוואי שיביאו אותו, את ברברי ואת דולצ'ה גבאנה לארץ!

      (אגב, תדעי שיש אופציית השב לתגובות חדשה).

      מחק
  4. מיכאלה13.3.2012, 17:39

    בדיוק כשהצלחתי לשכנע את עצמי שאין לי צורך בקוסמטיקה בעתיד הקרוב (יום יומיים...) הופיע הפוסט המדוייק והעכשווי שלך.
    אז עכשיו אני ממש אבל ממש חייבת את הסומק של שאנל והאמת שמגיע להם שאפו ענק על ההשקה המוקדמת והקשורה למציאות.
    הרוז' ג'י מאד אהובים עליי ואבדוק את הגירלי לקראת האביב המתקרב.
    איזה קונספט מקסים של בלוג לקראת המעבר הממשמש.
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אני כל יום אומרת את זה לעצמי ואז מגיע משהו שמפיל אותי מחדש...
      קולקציות האביב מאוד מפתות וצבעוניות כאלו, כאילו התעוררנו מאיזו תרדמת חורף עמוקה.
      הסומק הזה מ ד ה י ם ! מסכימה איתך, הכי שאפו לשאנל על הראשוניות בהשקת הקולקציה, מאוד הפתיע אותי.
      הרוז' G זה הכי ללכת על בטוח ועכשיו בטח גם יהיו מבצעים שווים לקראת החג אז זו הזדמנות. הגירלי נשי מקפיץ, גוון נפלא.
      תודה, הרגשתי שצריך איזה פוסט מעבר ככה ואז אתחיל עם כל קולקציות האביב שיהיה לנו צבעוני ושמח בעיניים :)

      מחק
  5. מאז שקיבלתי בגיל 16 את הבושם שאנל 5,
    אני לא אובייקטיבית בנוגע לשאנל
    ואחרי זה נוספו גם כמה שנות עבודה עבור המותג...
    אני מניחה שאני ממש לא מקורית אבל שאנל מדהימים בעיניי !!!
    הסומק הזה נכנס לwish list מהימים הראשונים בו הושק,
    נראה מתי הוא יעבור מה-WISH LIST לתיק האיפור שלי :-)

    פוסט אביבי וכייפי ! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אורלי, כולנו כנראה לא ממש אובייקטיביות לגבי שאנל וחיות עם זה יופי...LOL
      לעבוד בשאנל נראה לי מדליק לגמרי, כל היום להיות מוקפת בשלמות. סטנדרט אחר לגמרי.
      אח... הוויש ליסט שלנו, מה יהיה איתנו מה?...

      תודה בובה, שמחה שאהבת :)

      מחק
  6. אנונימי13.3.2012, 19:53

    הרבה זמן לא קראתי פוסט שלך ואכן התגעגעתי:)
    ה-Watermelon הורס, קניתי אותו לפני שבועיים ואני "לובשת" אותו כעת.
    אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. או, ברוכה השבה :)
      תתחדשי, נכון הורס? אחד הוורודים השווים EVER!

      מחק
  7. אני חייבץ להודות שבגדתי במסקרות של YSL עם אלה של דיור ואין מה לעשות, הYSL הכי טובות

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ברור מה כתבת...
      את אומרת שה- YSL הכי טובות אבל את עם הדיור?...:/

      מחק
    2. חח לא, התכוונתי שניסיתי את דיור אבל של YSL הכי טובות

      מחק
    3. הבנתי אותך!
      אני לגמרי כמוך בעניין, ל- YSL Volume Effet Faux Cils אין מתחרים, היא הפייבוריט שלי EVER!

      מחק
  8. גררררר, הסומק של שאנל. הוא מעלף וכל מילה מיותרת. רק עם המחיר שלו הם נסחפו לגמרי.
    השפתונים הורסים, ואת יודעת שאם היה לי אומץ הייתי לגמרי הולכת על ה-GIRLY. האריזה שלהם הכי יוקרתית שיש ואני ממש נהנית מהשפתון שלי שקניתי לא מזמן. כשחיפשתי שפתון הרגשתי שאין באף סדרה של גרלן גוונים בהירים אטומים וכל הגוונים המוצלחים לטעמי היו די כהים.
    אהבתי את שני הלקים, אבל Clutch Me If you Can עושה לי את זה יותר, אולי בגלל שאני עדיין במוד חורפי.
    אני מכירה את LOLA המקורי ולא מתה עליו. מה שכן הבקבוק הורס לגמרי, עושה חשק לקשט איתו את שידת האיפור ומצב רוח אביבי.

    השבמחק
    תשובות
    1. עדן, הכי גררר, הסומק מעלף וכמו שכתבתי גם המחיר מעלף ;)
      השפתונים מהממים אבל שניהם נועזים מאוד. סדרת ה- G סופנית וכן, אני זוכרת שרצית את הגירלי וכתבתי לך שיהיה נועז בשבילך, זה היה צפוי. מסכימה שמבחינת גוונים בכל סדרה תמיד יהיה חסר לנו משהו, לכן כל הזמן מגוונות.
      הלקים יפים וברור שנתחבר למה שבמוד שלנו, עוד מעט קיץ ויתחיל הבלאגן...
      בשמי הלולה מהממים ולגמרי אביביים, אם לא התחברת ללולה הראשון מעניין מה תחשבי על השני כשתריחי, תעדכני. בכל מקרה הם לא דומים בכלל.

      מחק
  9. הסומק של שאנל מעלף, כבר מזמן שמתי עליו עין, אבל 400 ש״ח נראה לי מוגזם...
    אני כבר די עברתי למוד אביבי, הלקים הכהים התחלפו בקורלים, הגלוסים מתעוררים מתרדמת החורף, וגם התחדשתי ב-2 מסקרות צבעוניות.
    מתאים לי בהחלט האביב עכשיו :) 

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מעלף הסומק, כמו שכתבתי למעלה גם המחיר מעלף ואם זה לא היה המחיר זה לא היה שאנל ;)
      אביבית לגמרי, אה? אני עוד טיפה מתנדנדת, כנראה זה יסתיים בקרוב. מסקרות צבעוניות זה פאן! ספרי איזה מסקרות קנית...
      גם לי מתאים האביב שחבל"ז :)

      מחק
  10. ההתאמת צבעים שביצעת בין האימג'ים מדהימה.
    אהבתי את התיאור של קרני השמש של הסומק, הוא בהחלט נראה מעולה.
    אבל יש לו מעצור ענקי- המכשול.
    מאוד אהבתי את הלקים! צבעים מהממים ואני מאוד אוהבת את השילוב הזה.
    האודמים של גרלן מעולים- הצבע החביב עליי מבין השניים הוא הורוד.

    כיף לקרוא.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה פיצ'ה, ניסיתי להעביר את הרעיון של חילופי העונות, שמחה שאהבת :)
      ללא ספק שאנל יודעים בצורה פנומנלית ליצור וגם לתאר את היצירה!
      חחח המכשול הוא מכשול תמידי עם שאנל, כתבת מעצור, צדקת.
      גווני הלקים האלו אהובים עלי המון זמן ובהחלט הגיע הזמן לתת להם במה.
      השפתונים של גרלן מדהימים, איכותיים ביותר, הוורוד מאוד נועז אבל יחסית לשפתון הכהה הוא נחשב ללביש יותר.

      תודה מותק :)

      מחק
  11. איך הייתי מאוכזבת מכך שהקולקציה עדיין לא הגיעה לדיוטי בשבוע שעבר :( שם בטוח המחיר היה יותר טוב. בארץ היא נחתה כבר בכל מקום?
    אהבתי את המסקרה בעבר רק שהיא לא הצדיקה רכישה תמידית שלה. השפתונים האלו באמת שמעולים. אם היה להם REFILL כמו למסקרה החדשה, היה עוד יותר טוב (וחסכוני)
    אבטיח על ציפורניים זה הכי קיץ! מחכה כבר כדי שאוכל להוציא את כל הורודים שלי לשימוש.
    הרחתי את שתי הלולות ולא התלהבתי כל כך. נחמדים אך לא ייחודיים מספיק בשבילי.
    אני זוממת על בושם של טום פורד. יש המלצות?

    השבמחק
    תשובות
    1. בטוח המחיר קצת יותר נוח בדיוטי פרי, השאלה אם הקולקציה אמורה להגיע לשם. בכל הדוכנים של שאנל יש כבר את הקולקציה לעומת כמה מותגים שהבנתי שלא מכניסים את קולקציית האביב שלהם לכל מקום שיש להם דוכן...
      אני אוהבת את המסקרה הזו גם בשחור אבל לטעמי נדירות המסקרות שכן מצדיקות רכישה תמידית, יותר נכון יש רק אחת כזו לטעמי, כידוע ה- YSL Volume Effet Faux Cils.
      חברה שלי החליטה שהיא עושה ריפיל משלה לשפתונים האלו של גרלן כי אהבה את האריזה ופשוט דחפה לשם שפתון של מאק. היא מרוצה מהתוצאה, אני קצת פחות אהבתי...
      הלק הוורוד הזה הכי צבעוני שמח שיש, אני ממש אוהבת אותו.
      את שתי הלולות לא אהבת? טוב, כנראה צריך חיבור לג'ייקובס למרות שלי היה נראה שהריחות מעולים ולא כאלו חריגים, כלומר, יותר פופולריים יחסית.
      מטום פורד לי יש את ה- BLACK ORCHID שאם אני איתו זה בעיקר בחורף. אני חושבת שלבשמים של טום פורד צריך אופי מאוד מסויים, יש להם ריחות מאוד שונים, סלקטיביים. אין מנוס מלהריח ולראות אם מתחברים.

      מחק
    2. לדיוטי היא בטוח מגיעה. הדיילת שלהם אמרה שהם מתעכבים בגלל משרד הבריאות, כרגיל.
      איך בדיוק היא עשתה רפיל?!
      לא שלא אהבתי, פשוט לא כאלו מיוחדים בעיניי.
      הסנפתי את כל הבשמים ועכשיו אני מצטערת שלא לקחתי את הכחול לקיץ. הוא היה מרענן.

      מחק
    3. המוצרים שמגיעים לדיוטי זה לא מהיבואנים המקומיים אז לא ברור לי איך בדיוק הזמנים שלהם. חוץ מזה שאם הקולקציה הזו כבר קיבלה את אישור משרד הבריאות אז לא נראה לי שבגלל זה זה מתעכב (יש מצב שאני פשוט לא מאמינה לשום דבר שיוצא מהפה של הדיילות...).
      חחח, כמו שכתבתי פשוט דחפה לשם שפתון שהוציאה מהשפתון של מאק, ידנית בלי שום עזרים. מזעזע לטעמי...LOL
      מה הכוונה כחול? את מתכוונת ל- Tom Ford Neroli Portofino? הוא באמת קצת שונה מהאחרים, אבל אני בטוחה שיהיו עוד הזדמנויות.

      מחק
    4. הזדמנויות בטוח יהיו. בדיוק אליו התכוונתי. והמחיר בדיוטי מעולה, בערך כמו בארה"ב.

      מחק
    5. וואלה? טוב לדעת שיש דברים שווים שהמחיר שלהם פה קרוב לארה"ב...

      מחק
  12. אנונימי14.3.2012, 10:13

    פוסט הורס כהרגלך ! תגידי יש איזו אינפורמציה, איזה ביטוי, מעולם הקוסמטיקה שאת לא מדקלמת מתוך שינה (ואני דווקא הכי סובייקטיבית לגבייך(:)
    כ.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה!
      תכלס? ברור שאין כזה...LOL
      בטח את מתכוונת למה שכתבתי שג'ייקובס אמר על בשמים, נכון?...;)

      מחק
  13. דווקא רוב המוצרים שקניתי בדיוטי והשוותי מחירים קרובים מאוד למחירי ארה"ב. ואם קונים איפור יוקרתי במבצע של 3+1 אז בכלל יוצא מעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שצריך לעשות את החשבון באמת כל פעם.
      אני מההרגל אם אני קונה בחו"ל זה תמיד כמעט יהיה באתר של ספורה כשיש 20% הנחה ואז הכל יוצא יותר משתלם.

      מחק
  14. במשפט אחד: עם שפתי ג'יגולו במבט אל האופק!!

    בכמה משפטים:
    1. הבשמים, לי עשו בללעעע- מתוק לי מידי.
    2. מסקרה חצילית- שווה במיוחד. לי יש גרלין.
    3.מימוזה- בא טוב...
    4. אבטיח- גם.

    ואפשר לחזור למי פנים אלכוהוליים.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, תכלס! באמת שני מוצרים מנצחים השפתון ג'יגולו והסומק אופק.

      1. וואלה? אם הייתי צריכה להמר הייתי אומרת שתאהבי את הלולה הסגול.
      2. חצילית בהחלט שווה, זוכרת שאת עם הגרלן.
      3. בא הכי טוב שיש!
      4. ברור, זה פינוק משלים.

      במקרה שלי עוד לא, ייקח לי עוד חודש לפחות לחזור למי פנים עם אלכוהול.

      מחק
    2. השרב והאובך שהיו פשוט חייבו אותי, היום כבר ב"רגיל"

      לא התחברתי לסגול הזה.

      מחק
    3. מה חייבו אותך? את מתכוונת למי הפנים?
      כנראה שזה עניין של הרגשה באמת.

      מחק
    4. כן.
      סליחה על הקצרנות, אני גמורה.

      מחק
    5. אז הנה הגיע הסופ"ש בשביל שתנוחי :)

      מחק
    6. עם שלושה ילדים זה נראה לך אפשרי?

      למרות שמתוכנן גשום, אז אותי יראו הרבה טום וג'רי.

      מחק
    7. הכל נראה לי אפשרי, עושים ילדים אז צריך להתמודד עם ההשלכות....P:

      מחק
  15. תגידי מה יהיה איתך?:)
    כל פעם רשימת הקניות לשופינג העתידי מתארכת.. והלקים של אסי? פגעת לי בול בלב

    השבמחק
    תשובות
    1. סיווני מותק, אני חסרת תקנה, עוד לא הפנמת?...LOL
      תשמעי, כשיש מוצרים טובים זה בהחלט בעייתי, מזל שאנחנו לא יכולות לקנות הכל ;)

      מחק
  16. דנרה המהממת...
    כרגיל אין מילים. והסרטון בסוף של טום פורד - את כאילו קוראת מחשבות. הוא האישיות האהובה עליי (אפילו יותר ממרק ג'ייקובס. כן כן).
    אין על הכתיבה שלך כרגיל, פוסט ברמה הכי גבוהה שיש.
    בא לי על הכל!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה :))
      הטום פורד הזה עושה לי כאבים בלב, זה ממש סכנה לבריאות כבר...LOL
      תודה על המחמאה, על הכתיבה הכי כיף לי לשמוע :))
      גם לי בא ויש לי אותם, קרועה שכמותי... P:

      מחק
  17. מתה על הצבעים האלה! הווטרמלון של אסי מופיע ברשימה להזמנה הבאה:)
    ושמעי, הטוטוריאל הזה מיוטיוב הוא כנראה הכי יפה שראיתי. האיפור שלה פשוט מושלם!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. עמית, לגמרי עושים נעים הצבעים, נשיים כאלו שווים.
      הווטרמלון ה ו ר ס !
      נכון מהמם האיפור בסרטון? לא היתה לי בכלל התלבטות מה לבחור לפוסט, מדהים!

      מחק
  18. אני מאוהבת באודם הזה של גרלן, חוץ מזה שהוא סופר סקסי עם האריזה היוקרתית שלו, הוא טעים ועמיד והצבע שלו מעולה (יש לי את הגוון השמאלי שלך).

    השבמחק
    תשובות
    1. הסדרה הזו של גרלן מדהימה, לא משנה איזה גוון שפתון בוחרים, הוא יהיה איכותי ומוצלח שלא לדבר על האריזה הבאמת הורסת שלו.

      מחק
  19. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  20. הרשומה נמחקה בשל גיבריש שאינו ניתן לקריאה אפילו ע"י נכותבת. נו מה חדש, להחליף מקלדת?

    כל כמה שאני אוהבת את ההתעוררות הזו במזג האויר, כשאפשר לצאת עם סריג קל, לגנוב ישיבה לקפה בשמש, נזקקתי למשאית הקלינקס כי האלרגיה התלבשה עלי חזק. מקוה שלא אגיע לאנטיביוטיקה :(

    אף מילה על הסומק המושלם הזה. על העיצוב, השילוב, הפיגמנט יכולות המשחק עם הגוונים. שפתי חתומות. עם שלימות לא מתווכחים. (מריחה אחת ממנו יכולה להבריא לא?)

    DIOR - מותג האיפור האהוב עליי (גם בביגוד אבל את זה לא יהיה אז אני מציאותית) לאחרונה אני מסתפקת במסקרות עממיות ומשקיעה יותר בטיפוח.

    אהבתי את מראה השפתונים בתמונה אצלך, פחות את מראה השפתון הכהה בקישור, חבל שאת לא מדגימה לנו אותו עלייך :)

    את הווטרמלון אני זוכרת מהקיץ שעבר יתכן? כשהיתה לי דיעה נחרצת על הפורמולה?

    "...שבניגוד לבגדים עם בשמים אין מגבלת מידה או גיל" - זוכרת שאמרתי את זה על התיקים? לא נראה לי שהוא מגזים אלה שהוא צודק, בושם זו תחושה, טמפרמנט, צורך שאינו תלוי בדבר.

    העיצוב אקסטרווגנטי מידי לטעמי, מצועצע מה. תיקים/משקפיים/בגדים משלו...אני לוקחת בלי למדוד מה שאפשר!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, זה בסדר, אם לא היה ג'יבריש זו לא היית את ;)

      האלרגיות האלו של האביב זה זוועה גם אצלי, כנראה שאין עונות מושלמות...

      אני איתך בעניין הסומק, עם שלמות בהחלט אי אפשר להתווכח.
      יש מצב שהוא יכול להבריא ואף יותר מזה...

      דיור מותג מדהים, בהחלט הלוואי שכולנו יכולנו להתהדר גם במלתחה.
      אם מצאת לך מסקרה עממית מוצלחת שאת נהנית ממנה אז מעולה.

      השפתונים מדהימים, על טמפטליה הם בטוח מצטלמים יותר פוטוגני מעלי...P:
      בכל מקרה הסווטצ'ים שלה במקרה הזה תואמים את המציאות.

      הווטרמלון של אסי לק ותיק הורס, אולי דיסקסנו עליו בפורום בעבר, בטוח שכן.

      מארק ג'ייקובס המלך, בטוח צודק, מבחינתי הוא יכול לומר שהשמיים אדומים ולא כחולים ואני אגיד אמן...

      העיצוב של הבשמים סופר אקסטרווגנטי אבל בטעם טוב, על גבול הקיטש אבל לא. מאוד אהבתי את העיצוב הצבעוני שעושה שמח שעיניים.

      מחק
    2. ובכן, צרת רבים אינה נחמה בעיני. מקוה שתרגישי טוב ובמהרה. אילולא כדור אחד ושמו TELFAST לא הייתי יכולה לתפקד.

      תיקון 2 התרשמויות.

      1. הלכתי לי שמחה וטובת לב והוסיף לאוסף הסמקים הפצפון שלי, מלך בלתי מעורער שתמונתו כאן למעלבה אבל..........ורוד עלי מידיי. יצאנו לאיילון לעשות ציפרניים באקספרס והיורשת פסקה "ורוד".

      2. הבקבוק של הבושם - התרשמתי שגוי, ב LIVE - מקסים, ממש מביא את האביב וחיוך בלב.

      3. שבת שלום יקירה :)

      מחק
    3. ברור שאינה נחמה, אבל לפחות זה לא עונש מיוחד לנו.

      1. באמת יצא עליך ורוד מדי? אם כך טוב שלא ניסית את סומק האביב של דיור, זה ורוד סוכריה...LOL

      2. אוי, בקבוק הבושם כל כך מקסים, לגמרי עושה חיוך :)

      3. סופ"ש נעים שיהיה!

      מחק
  21. אחח הסומק...והשפתונים- חגיגה לעיניים!

    נהנת להיכנס ולקרוא, בכל פעם מחדש ♥

    סופ"ש מקסים יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי חגיגה לעיניים הצבעים האלו :)

      תודה נשמה, כיף לשמוע את זה ♥

      סופ"ש נפלא גם לך!

      מחק
  22. יאם יאם יאם!!!! הסומק של שאנל לא עושה לי את זה . מודה. הלק של אסי המלוני מהמם בעיניי , שוקולדים כבר ראינו , פיהקתי. העיצובים של הלולה הורסים!
    את השפתון של גרלן יש לי בגוון הגירלי , אני מניחה אותו בטפיחות קלות אחרת זה נראה קצת מוחצן מדי [במריחה מלאה וכבדה] ואני לא אוהבת.

    אביבי איט איז!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי יאם :)
      מותק, הסומק הזה לא עושה את זה? את חולה או משהו?...P:
      הג'ייקובס הזה הורס לגמרי עם הלולות האלו והורס בבכלל!
      שפתון אני מניחה מה שנקרא באהבה, אני אוהבת צבעים חזקים מאוד.
      טפיחות לא מתאים לי, זה מפספס את המטרה של השפתון אז כבר עדיף שפתון אחר, לא?

      :)

      מחק
  23. Another great post from the Queen on beauty :)
    those parfume bottles are to die for, beautiful and the channel blush looks great..the price is less great...well at least i can look at it :)
    keep posting!

    השבמחק
    תשובות
    1. Michelle tnx dear,
      You right, the bottles are designed beautifully, the blush is one of the best products I have tried lately and yes it’s pricy... but Chanel is Chanel you know.
      Thanks, stay tuned ;)

      מחק
  24. אני מתה על איפור..היו לי מוצרים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים, שביזבזתי בשנים האחרונות.
    אבל להוציא 400 ש"ח על סומק?
    את יודעת..על מייקאפ הייתי מוציאה גם 500 ש"ח אבל סומק???
    דנרה, את עושה לי כאבי לב!
    תתביישי לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. מינרלית, זה עניין אישי כמה להוציא על מה.
      יש כאלו שיגידו ש- 500 ש"ח על מייק אפ זה מוגזם.
      הכל עניין של סדר עדיפויות ובמקרה הזה זה מחיר שאנל, אם היה עולה פחות סביר שזה לא היה שאנל..P:
      הלב שלך יחזיק מעמד, אני לא דואגת, עד למוצר הבא שיעשה לך את זה ;)

      מחק
  25. אין לי מילים חוץ מ....הסומקקקקקקק של שאנל!!!!!!!!!1איזה מהמם!!!!!!!1

    השבמחק
    תשובות
    1. לימי ממי, נשבעת שרעדו לי הידיים כשכתבתי עליו כי חשבתי עליך ומה תגידי :))

      מחק
    2. זה כי את יודעת שיש לי אובססיה לסמקים,עוד לפני שהוא יצא וראיתי אותו ברשת תהיתי מה זה הדבר המהמם הזה!!!!!
      U KNOW ME TO WELL

      מחק
    3. חחח, לא סתם אובססיה לסמקים, תני לי לחדד: סמקים ורודים (כן כן, גם לקים ורודים)!!
      אני עד עכשיו מנסה להבין מה זה הדבר המהמם הזה...LOL

      מחק
  26. beauty_mark16.3.2012, 20:48

    אז את הסומק רכשתי, ברו שהמחיר בטורף, אבל לא אין אגנדה לצאת נגד המחירים שלהם, אם מתאים לי אני משלמת ואם לא אז לא, בגלל זה אין לי הרבה מוצרים שלהם, אך בזה חשקתי ממש-אז הוא שלי (-:
    הוא היה האחרון בכל רמת אביב...מטורף!
    בשבילי מסקרות צבעוניות זה רק YSL.
    אגב, טופ פורד, קיבלתי דוגמית של הבושם, ינוסה בהקדם, שמעתי עליהם דברים טובים והבנתי שהאיפור שלהם אמור להגיע לארץ מתישהו בעשור הקרוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לך, תתחדשי בובה!
      זה מה שגם אני אומרת, שכל אחת תעשה את החשבון עם הכיס שלה, לא רק בנוגע לשאנל אלא בכלל בקניות.
      הסומק באמת נדיר, יש דברים שאפשר לדלג עליהם (בעיקר בגלל המחיר האסטרונומי) אבל עליו באמת חבל לוותר. נדיר ביופיו.
      הסומק האחרון?? מי אמר שאנחנו לא מפנקות את עצמנו, מי???
      ל- YSL יש גם מבחר מאוד גדול של מסקרות צבעוניות יחסית למותגי יוקרה אחרים.
      הבשמים של טום פורד מאוד ייחודיים, דוגמית של איזה בושם שלו קיבלת? לי יש את ה- Tom Ford Black Orchid. ליין האיפור יגיע בעשור הקרוב? really? מהר יחסית...P:

      מחק
  27. הסומק הזה בהחלט מפעיל את בלוטות החשק... אני תוהה אם לקחת צ'אנס ולצאת לבדוק אותו או פשוט לחכות לדיוטי...
    אהבתי את הלק הכהה יותר כי נראה לי שאני עדיין במוד חורפי
    ואת המסקרה החצילית אני הולכת לבדוק היום בערב.
    תודה על הפוסט המרענן :-)
    המשך סופ"ש נעים!

    השבמחק
    תשובות
    1. שרון, הסומק הזה של שאנל לגמרי מפעיל כל מיני בלוטות בגוף...LOL
      לבדוק בכל מקרה הייתי בודקת אותו בארץ לראות את מתחברת לגוון שלו. איפה לקנות זו באמת שאלה, מצד אחד כתבו פה בתגובות שהיו מקומות שהוא נגמר בהם ומצד שני שלדיוטי הוא עוד לא הגיע (אם בכלל...). אז...
      הלק הכהה הזה כזה קלאסי, החורף לא רוצה לעזוב אותנו, למרות שנראה לי שהסופה של אתמול היא כבר האחרונה השנה, אבל לכי תדעי...
      המסקרה הזו נהדרת בגוון החצילי, הוא כהה ולכן לא נחשב לצבעוני מבחינתי. בנוסף הוא לא יוצא כמו שחור דהוי כמו מסקרות חציליות אחרות. מן מראה מודגש "טבעי" יחסית, לא דרמות מדי. תעדכני איך התרשמת.
      תודה מותק, שתהיה שבת נעימה :)

      מחק
  28. אהבתי במיוחד את Clutch Me If You Can
    צבע מהמם

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגמרי, לק חורפי קלאסי מהמם!

      מחק
  29. הסומק הזה מהמם!
    את השפתונים האלו של גרלן אני מאוד אוהבת ונהנית מהם.

    אהבתי את הגרסא הקיצית של הבושם הזה. מעט לימונית עליי, ובציטוט של מארק ג'ייקובס אפשר בקלות להשתמש גם על נעליים :) (או כל דבר אחר שהוא לא בגדים ושאני צריכה "להצדיק" את ההשקעה הבלתי מוצדקת לפעמים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש, מהמם זו לא מילה!
      השפתונים האלו משובחים, הנאה צרופה בהחלט.

      איזה מוזר שהבושם לימוני עליך, ולמרות שהייתי שמחה שיהיה כך אצלי, זה אפילו לא בכיוון...
      נשמה, מה היינו עושות בלי ג'ייקובס, איך אנחנו תמיד מוצאות חיזוקים לכל השריטות שלנו...LOL

      מחק
  30. היי דנרה!
    את יודעת כמה אני אוהבת את הג'יגולו שלי (חחח),
    ופתאום קראתי את הפוסט שוב ועשה לי חשק לקנות את הוורוד (GIRLY). את יודעת אם יש אותו עדיין או שהוא היה זמני על המדפים?
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ממוש, תמיד כיף לחזור לפוסטים אהובים :)
      אם אני לא טועה הגוונים האלו נכנסו לליין הקבוע בשלב כלשהו, אז סביר שתוכלי למצוא.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails