9 באפריל 2011

נגיעות של אביב




אני חושבת שזהו, מתחילים להרגיש אביב לא רק במזג האוויר הלא יציב אלא גם באווירה. האאוטפיטס מתחילים להיות רכים יותר, הימים ארוכים יותר ולמרות שעדיין קריר בלילה השמש מבליחה יותר ויותר ומאפשרת לנו ליהנות ממנה בהפוגות בתי הקפה. הכל מסביב מתחיל לפרוח, לרבות האלרגיות... בכל מקרה זו עונה נהדרת להתחבר לצבע הורוד שמגיע בשלל גוונים מחיוור ורך ועד לפוקסיה בוהק. העניין עם הצבע הורוד זה שצריך לשים אותו במידה, בנגיעות. קצת יותר מדי ממנו בביגוד יראה כמו שנות השמונים וקצת יותר מדי ממנו באיפור יראה כמו ברבי משנות השמונים... באביב לטעמי הכי מתאים גוון ורוד רך אך מובהק שלא נבלע לגמרי, גוון שזורם, מרגיע ועושה נעים בעין. נגיעות קלות של ורוד באיפור יעשו רק טוב ללוק האביבי ומאחר שלק ושפתון הם לטעמי מוצרי המאסט ליציאה מהבית כי הם באופן מובהק הנשיים ביותר, בחרתי שני נציגים הולמים לאביב הנוכחי.

Sparrow Me The Drama: צעיר ושמח

Sparrow Me The Drama של OPI הוא לק שיצא במסגרת קולקציית האביב Pirates of the Caribbean שבה גוונים רכים אך בוהקים מעט יחד עם לק מתנפץ בגוון כסוף. הלק הזה ממש לא היה נראה לי מיוחד כשנרכש. בבקבוק הוא נראה ורוד עתיק בהיר וחשבתי לעצמי, הנה מצאתי גרסה יותר ורודה ל- Petit Four של ORLY שיתפקד כלק הסולידי החדש שלי. אך כמה הופתעתי כשעל הציפורניים הוא ממש יצא אחרת מהצפוי, התמונה כאן ממחישה יחסית את ההפער הזה. מדובר על ורוד פסטלי קרמי נקי נייטרלי אך מקפיץ. לצורך ההשוואה ל- Petit Four הגוון הזה גם יותר ורוד וגם יותר בהיר ובוהק מעט ממנו תודות לתת הגוון הכחול שלו. גוון שאינו ילדותי כי אם נשי, צעיר ושמח. אביב כבר אמרנו? הוא גם מהלקים האלה שיוצרים אשליה של הארכת האצבעות. הפורמולה שלו קצת עבה אך נהדרת, אך מה שהורס את השמחה זו המברשת השמנה המעצבנת כרגיל שלא ממש זורמת עם הפורמולה העבה במריחה אך מספיקות שתי שכבות לאחידות ואטימות מלאה.

O-GLOSS: פרטנר נהדר לאביב

השפתיים הן חלק סופר מרכזי בפנים שלנו שיכולות לשדר מגוון דברים בהתאם למה שנבחר למרוח עליהן. אז אם הלק באביב צעיר ושמח, אין סיבה שהשפתיים לא יהיו בדיוק כך. יש מגוון שפתונים בגוונים יפהפיים לאביב, עם זאת נראה לי שזה פשוט מתבקש להשתמש כמה שיותר בגלוסים באביב. ה- O-GLOSS של סמאשבוקס הינו גימיק חביב שהיה יכול להשתלב באופן נהדר בפוסט האקווינוקס על מוצרים שהצבע שלהם מתחלף. זהו גלוס שקוף נטול גוון לגמרי שבמגע עם השפתיים משנה את צבעו לורוד נעים ומחמיא. הגוון הורוד עצמו משתנה בין אחת לשנייה בהתאם לגוון השפתיים שלה. בכל מקרה, מדובר על גוון ורוד נקי נהדר, מבריק ואביבי שיתחזק רק מעט ככל שנוסיף עוד מהגלוס לשפתיים. הגלוס מגיע בשפופרת ורודה קטנה, נמרח נהדר, מתקבע, לא דביק מדי או מייבש את השפתיים ולא גולש מהשפתיים כמו שיכול לקרות עם גלוסים מסוימים. המוצר הזה שהפך לאחד ממוצרי הדגל של החברה הינו פרטנר נהדר לתקופת האביב. בעבר כתבתי ביקורת קשה על חדירת המותג לארץ, ולכן אני לא מופתעת שיש עדיין מי שעדיין לא מכירות את סמאשבוקס. אך הן בהחלט מוזמנת להעמיק את ההיכרות עם החברה הטרנדית והאיכותית הזו הזו שנמצאת תחת הקטגוריה של איפור מקצועי. אגב, מי שמתחברת ל- O-GLOSS סביר שתמצא עניין גם ב- O-GLOW הסיליקוני ללחיים שבדומה לגלוס גם לו פורמולה שקופה שמקבלת גוון ורוד במגע עם הלחיים ומעניקה לחיים סמוקות קלות. אפשר להתרשם משני המוצרים האלו בסרטון בסוף הפוסט.

miss PUCCI: גם שיק מדליק וגם מקפיץ

בסיום יצירת הלוק האביבי הרך, אך טבעי לבחור בושם אביבי הולם להשלמת האווירה. מהפעם הראשונה שהרחתי את הבושם miss PUCCI של אמיליו פוצ'י, הרגשתי אביב. רק שהפעם הראשונה הזו הייתה בהשקת הבושם בתחילת החורף בדיוק לפני חצי שנה... כבר כתבתי על השקות במועדים לא ממש מתאימים, לפעמים זה קריטי יותר כמו במקרה הסרום להבהרה של קליניק שהושק בקיץ, ולפעמים זה קריטי פחות כמו הבושם הזה כי אין חוקים מחייבים להתאמת בושם לעונה. אבל הנה הגיע האביב ואיתו ההזדמנות להשתמש בבושם עם הריח החמצמץ פרשי ומעט מתקתק, שמח ומקפיץ. השפעת הלימון והמגנוליה מאוד מודגשים בבושם שמורכב בנוסף ממגוון פרחים שמאזנים אחד את השני ביניהם: ורדים, יסמין, פרח התפוז, איריס ומוסק לבן שמוסיף שמץ של מיסתורין. אין ספק שמי שאוהבת ריחות כבדים, מתוקים או מרירים לא תמצא בבושם הזה את מבוקשה. בכל מקרה הבושם הזה שיקי ומדליק וזה עוד לפני שאני מתייחסת לעיצוב ההורס שלו שקונה לו מקום מרכזי בשידת האיפור. כשחושבים על עיצוב פוצ'י קלאסי בדרך כלל יעלה דימוי של הדפס צבעוני ייחודי מרענן ומרהיב. כך בדיוק מעוצב הבושם הזה - גווני ורוד וכתום שמופיעים בצורה גרפית אך הרמונית על הבועה השקופה במרכזו של הבקבוק האלגנטי. מצד אחד מזכיר שילוב גוונים סטייל וינטג' קלאסי מצד שני נראה הכי מודרני שיש בזכות הגימור והמסגרת המתכתית מסביב לבקבוק השקוף. הרחה קלה כל בוקר תעיר אותנו מהסגפנות החורפית ותעביר אותנו מיידית אבל האביב השמח והפורח. גם נראה וגם מריח אביב.

תיק איפור miss PUCCI: אוהב מתנות יחיה

הרבה פעמים הבנפיט בלרכוש מוצר זה או אחר אלו בעצם המתנות הקטנות שאנחנו מקבלים יחד איתו, כאלו שאי אפשר לרכוש בנפרד. אנחנו לא תמיד מודות בזה, אבל המתנות האלו הן פינוק אמיתי שעושה לנו המון שמח בלב, פינוק שלפעמים מניע אותנו לרכוש מוצר מסוים, או לקנות בסכום מסוים רק כדי לקבל את המתנה. עם הבושם הזה קיבלתי תיק איפור לבן יפהפה שמעוצב בסגנון של הבושם ואת שניהם מעטרת חתימתו של אמיליו פוצ'י. כך שלשמחתי על הדרך התארגנתי גם על תיק איפור אביבי להשלמת האווירה.


ID

 OPI
Sparrow Me The Drama
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח
O-GLOSS
Intuitive Lip Gloss
גודל: 10 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 95 ש"ח

miss PUCCI
eau de parfum
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 630 ש"ח

 הבהרה / גילוי נאות: את הבושם קיבלתי בעת השקתו בארץ.


67 תגובות:

  1. פוסט מקסים יקירה!

    אהבתי את תיק האיפור
    אני מודה, יש לי חולשה לתיקי איפור. :-)

    השבמחק
  2. תודה מתוקה :-))
    גם לי יש חולשה אליהם, כל אחד יותר יפה מהשני, איך בכלל אפשר לבחור?...

    השבמחק
  3. ה- O-GLOSS של חברת SMASHBOX ממש מוצלח לדעתי!
    שמתי לב שבקיץ הצבע מתקבע על השפתיים היטב ואפשר להוריד את הברק בעזרת טישו ומתקבלות שפתיים עסיסיות אך במראה טבעי!

    ד"א לאחרונה חברת SMASHBOX הוציאה מוצר דומה בצבע שחור שמתשנה לסגול (http://74.125.67.100/images?hl=en&biw=1916&bih=911&gbv=2&tbm=isch&sa=X&ei=60OgTeSDG4eU0QH-ismABQ&ved=0CDEQvwUoAQ&q=noir+o-gloss+smashbox&spell=1) שאני אישית ממש לא אהבתי (קניתי מאיביי בחצי מהמחיר שעולה בארץ).
    חזרתי מידיית לורוד המתוק!

    אהבתי את העיצוב של הבושם והתיק!

    השבמחק
  4. Yifatiii - גם לדעתי הוא מוצלח, מבינה למה את מתכוונת עם ההתקבעות. רעיון טוב. והאמת שהפיגמנט שלו נספג יפה בשפתיים כך כשגם כשהגלוס מתחיל לרדת, הברק הולך ונעלם אבל הגוון עוד נשאר.

    מכירה את הגלוס הכהה יותר, מסכימה שיותר קל להתחבר לורוד המעודן, יותר נעים בעין.

    עיצוב צבעוני ושמח כמו תמיד אצל פוצ'י:-)

    השבמחק
  5. אני מתפתה כבר הרבה זמן-מאז שהם הגיעו לארץ בעצם-לרכוש את הOGLOSS והOGLOW. השאלה איך מורידים את הוורוד הזה מקצות האצבעות(במקרה של הGLOW, שמצריך מריחה וכו'), אם מדובר בצבע ש"מתקבע" על העור?

    השבמחק
  6. כן! הפיגמנט שלו שורד אצלי בקיץ גם אחרי ח.כושר ואפילו יום עבודה שלם... אבל גיליתי שזה קורה יותר טוב בקיץ, אחרי חשיפה לשמש, כנראה שהשמש מקבעת אותו או שאני סתם מדמיינת :))))
    הלוואי והייתי מוצאת אודם בדיוק בגוון הזה! בלי שאצטרך שמש כל השנה :)

    השבמחק
  7. מרג'ורי - יש לי גם את הסומק O-GLOW ושטיפה רגילה עם סבון תוריד בקלות את הורוד מאצבע שאיתה מרחת את הסומק על הלחיים.
    ד"א גם הסומק שורד ממש יפה על תפוחי הלחיים ונותן מראה ורדרד מקסים!

    השבמחק
  8. מרג'ורי - כמו ש- Yifatiii אמרה, מהאצבע זה יורד בלי בעיה כי ממש לא מספיק להתקבע בכזו מהירות. תלכי לאפריל ותנסי קודם. תראי בעצמך שמספיק טישו או מגבון לח כדי להסיר את הצבע מהאצבע.

    Yifatiii - יום עבודה שלם? וואו!
    מאמינה שאם תעשי חיפוש במאק תמצאי את הגוון שאת מחפשת בטוח.

    השבמחק
  9. לימור9.4.2011, 15:26

    עכשיו עשית לי חשק לגלוס הזה,באמת תודה לך!
    אני גם חולת תיקי איפור :)))זה חלק מההתמכרות
    אהבתי גם את הלק,זה מזכיר לי שאני צריכה פדיקור!

    השבמחק
  10. לימור - אם גלוס ורוד אביב אז למה לא אחד גימיקי מגניב?..:-)
    איך אפשר לשכוח שאת צמודה ללקים ורודים, אין ספק שאת הלק הזה מאוד תאהבי!

    השבמחק
  11. יש ממש הבדל בין גוון הלק בבקבוק לבין הגוון על הציפורן. אני חושבת שאני אוהבת יותר את הגוון בבקבוק.

    השבמחק
  12. יש הבדל ברור בין הגוונים.
    הפתעת אותי שאת מעדיפה את הסולידי יותר.

    השבמחק
  13. לא הסולידיות היא שמשכה אותי בבקבוק אלא הגוון - בבקבוק הוא נראה לגמרי סגול ועל הציפורן הוא נראה ורוד די שגרתי.

    השבמחק
  14. אז אם כך לדעתי הגוונים בתמונה מופיעים לנו אחרת כי הוא ממש ורוד עתיק כזה בבקבוק ועל הציפורניים הוא ורוד מעט בוהק יותר בגלל תת הגוון הכחול שלו.

    השבמחק
  15. תודה! אחפש במאק :)

    השבמחק
  16. בהחלט מרגישים את האביב! גם אם קר בלילה (ובבוקר מוקדם) זה רק לטובה והופך את העונה הזאת למועדפת עלי!
    חם, אבל לא יותר מידי חם!

    ורוד זה צבע שאני חרדתית לגביו, "נעזרת" בו אבל רק בקטנה..
    לקים ורודים כידוע יש לי מעט מאוד, כרגע, אחרי ה"פשיטה הגדולה" נשארו שניים בלבד - ניאוני ורוד בייבי של קולור קלאב אולי קוראים לו אלקטרו קנדי, יש מצב חחח והשני הוא ורוד פוקסיה מאט ולמה שאזכור איך קוראים לו, הא? משהו כמו פוזיטיבלי הוט.
    שניהם לא סולידיים, לא עדינים ולא ורודים-ורודים כשהכוונה שלי שהם בטח שלא שום דבר מתוק וחמודי. שזאת אני, אם כבר ורוד אז ורוד עם טוויסט, בעצם חוץ מבובת היוניקורן שיש לי בעבודה ליד מסך המחשב, לה יש פרסות ורודות :)

    היו לי המון ציפיות מהקולקציה של הקריביאן בתור אחת שאהבה מאוד את הסרטים ואת ג'וני דפ :P בפועל, הקולקציה לא הצליחה להרשים אותי (עד כה!) הלק המדובר חמוד, מסכימה איתך שהוא נשי ומחמיא, אבל לא בשבילי..

    לא אוהבת באופן כללי גלוסים, למרות שהשיער שלי כבר יחסית קצר אין משהו ששנוא עלי יותר (טוב אולי יש חחח) משיער שנדבק לגלוס ואז נגרר על הפנים... בעעעעע
    אני מכירה את סמשבוקס בשם, האמת לא ניסיתי אף מוצר שלהם.. שום דבר לא דיבר אלי מספיק.. וגם שום דבר לא קיבל מספיק מחמאות (הגלוס הזה אמנם קיבל אף קיבל אבל הוא לא מהמוצרים שאני מחפשת..)

    כיוון שקשה לי לבחור בושם אחד ויחיד לא מפתיע שיש לי אחד כל השנה, שבסופו הוא גם לרוב יתחלף בבושם אחר..
    אין ספק שהעיצוב של הבקבוק הזה יפיפה!

    אהבתי את התיק! תמיד כיף לקבל מתנות! בטח כשהן יפות שכאלה!
    תיק האיפור שלי מכוער וורוד.. אבל הוא עושה את העבודה, יש לו נפח עצום ונכנס בו פשוט הכל! מצוין לנסיעה הדו-שבועית לבריכה..

    השבמחק
  17. מיטל - אביב זה פאן לגמרי! עונה נהדרת.
    ורוד זה בהחלט צבע לא פשוט, אם כי כבר ראינו שהוא מאוד מחמיא לך, חוץ מזה שמה שיש לך זה לא ורודים רגועים אלא נועזים ומדליקים. אבל ורוד זה ורוד בסוף, אין ספק שלא תפלי למראה הברבי המחריד.

    הקולקציה בהחלט שגרתית ולא מרגשת. גם הגוון הזה נקנה לא מתוך ציפייה והתרגשות. לשמחתי בסוף יצא שהוא מאוד מחמיא ונעים לי בעין.

    אין ספק שאחד הדברים המעצבנים זה שיער שנדבק לגלוס.
    לכן גם אני הולכת מעט מאוד עם גלוסים ומעדיפה שפתונים.
    בטוח בסוף תמצאי את הסמאשבוקס הנחשק שלך ואם לא אז לא נורא.

    אין על העיצובים של פוצ'י, אין!

    תיק האיפור שלך ורוד? זו ממש חשיפה בלעדית! אני בשוק.

    השבמחק
  18. לפני שאני שוכחת, ראיתי עכשיו את הסרטון, אני חייבת לציין שזה באמת נראה מדליק!
    אהבתי את הרעיון גם של הסומק, עד כמה הוא עמיד?
    נראה לי פתרון נוח כי יש לי אישיו (כידוע...) גם עם סמקים..

    חחחח
    עכשיו חשבתי לעצמי שמראה הזוי לגמרי עבורי לפורים יכול להיות בדיוק ברבי! רק שאני לא חושבת שאני יכולה לצאת ככה מהבית..

    אני צריכה לחפש לעצמי שפתון חביב. למרות שכרגע אני חורשת על הסירופ! מוסיף קצת ורוד לשפתיים שלי אבל לא מאוד מאוד מדגיש אותן.

    חיפשתי תיק איפור ענק, כשזה שיכיל הכל, כולל קרם גוף, לחות לשיער, דאודורנט וכמובן איפור עם מברשות והכל..
    מצאתי ב WOW בדיוק את זה בפחות מ 20 ש"ח.. היה רק ורוד או ורוד יותר! חחחח

    השבמחק
  19. מיטל - בהחלט מדליק, הסרטון ממחיש יפה את המוצרים.
    לסומק עמידות יפה כי הוא עלבסיס סיליקוני. כמובן שכמו כל מוצר קרמי אפשר להוסיף מעליו גם סומק אבקתי ואז כל העסק עוד יותר עמיד. אני אוהבת אותו כמו שהוא בלי תוספות כי הוא נראה כמו הסמקה טבעית כזו וגם אפשר לשלוט בעוצמה של הגוון.

    המאק סירופ הוא ורוד נהדר אבל בהחלט לא דומיננטי מדי. לא חסר כאלו שכן.

    ממש אירוני הקטע שעד שאת מוצאת משהו זה ורוד. מפתיע שעוד לא עשית חיפוש יסודי להחלפתו.

    השבמחק
  20. אני מחפשת משהו נוח וזורם, דוגרי אין לי כוח לכל הסמקים האלה, באופן כללי קשה לי עם סומק גם ככה :/
    אולי זה פתרון נוח במקום סומק אבקתי..

    הסירופ עונה על דרישה (מבחינתי) לסולידי שהוא לא ניוד. אפשרות אחרת להחליף אותו הוא המודסטי.
    אבל ורוד ורוד ורוד זאת שאלה טובה..

    לגבי תיק האיפור, כל ההתנהלות שלי לגבי הבריכה ואיסוף האיפור אמנם הפכה לשגרה (סוף של טייפון של דקה) אבל זה עדיין לא זה. הייתי שמחה אם הכל היה מסודר יותר, ובכלל אני רוצה לקחת תיק אבל בסוף זאת תמיד שקית גדולה כזאת.

    השבמחק
  21. אולי באמת הסומק הזה יקצר לך זמן ומברשות. גם קטן ונוח לנשיאה בתיק האיפור.

    יש תיקי איפור כאלו כמו מזוודה קטנה עם תאים, אולי זה הפתרון בשבילך.

    השבמחק
  22. התיק איפור הזה הוא כמו מזוודה (אבל רכה)
    אבל הוא נורא מכוער ואני שונאת שכל פעם שאני פותחת אותו יש סכנה שתעוף עלי איזו מברשת מהצד..
    בכלל אני חושבת שאני צריכה תיק קטן (שיש לי של מדינה בשחור תודה לאל!) לצלליות, מייקאפ פודרה וכו' ופשוט רול למברשות.
    מה קשור לשים שם דאודורנט ולחות לשיער גם ככה.. אבל אז נשאלת השאלה איפה שמים אותם! חחח
    ואז צריך תיק רחצה... שאגב כזה יש לי פושט כחול (שוב תודה לאל במרומים!)

    השבמחק
  23. ולפעמים אני תוהה מה יקרה אם אהיה יותר שטחית ממה שאני היום חחח

    הזמנה אחרונה שלי מאיביי הזמנתי תיק קטן לאופניים. בתמונה התיק הוא צהוב אבל יש תמונות גם של תיק כחול.
    בהערות לרכישה כתבתי למוכר שיהיה ממש נחמד אם אוכל לקבל כחול.. אבל גם צהוב יהיה בסדר אם אין ברירה חחחח

    השבמחק
  24. אז טוב שיש לך חלופות, במיוחד שהן לא בצבע ורוד... פשוט תחליפי לתיק של מאדינה.

    ולבחור צבע זה לא שטחיות בכלל, אם יש משהו שאת מעדיפה אז למה לא? אגב גם לי יש תיק לאופניים אבל שחור.

    השבמחק
  25. איך כבר השגת לק מהקולקציה של הפיראטים?
    לגבי הגלוס של סמשבוקס, אישית פחות אהבתי.

    השבמחק
  26. מה שהיה זה או כחול (שגם מתאים לאופניים) או צהוב - שיהיה..

    החלופות יהיו במידות יותר קטנות = כמה תיקים במקום אחד ענק שמכיל הכל.. אני עדיין בלבטים..

    השבמחק
  27. מורן - קניתי בנייל סטודיו. יש להם את כל הקולקציה.

    מיטל - אז ברור שתעדיפי כחול. ברור לך שאני הייתי בוחרת צהוב..;-)

    השבמחק
  28. הפעם הבאה נחליף :P

    השבמחק
  29. את הבושם לא אהבתי ואפילו רחרחתי אותו יותר מפעם אחת. אבל כרגיל אני אומרת שבבשמים על טעם וריח אין מה להתווכח כל אחת וטעמה.

    ה-O Gloss נראה מעולה , נשמע לי מעניין ודורש בדיקה :-P

    הלק חביב ואביבי. אני כבר בשלב שלק רגיל לא מרגש אותי. מצד שני, אין לק שבאמת כבר מרגש אותי :-D

    השבמחק
  30. הבולשת - אני איתך! כ"כ חייבת ריגושים חדשים בלקים ופשוט אין.. :(

    השבמחק
  31. הבולשת - את צודקת, זה לגמרי עניין של טעם. מאוד קשה להמליץ על בושם למישהו אחר.
    בטוחה שתאהבי את הגלוס כשתנסי.
    כמו שמיטל כתבה גם גם אותי מאוד קשה לרגש עם לקים, אבל בלי קשר עדיין מנסה להתכוונן על הגוונים העונתיים המתאימים.

    השבמחק
  32. יש לי את גרסת הדיופ של הגלוס מחברת ניקס. באמת צריך לכתוב עליו ביקורת ולהראות אותו...
    הלק לא עושה לי את זה אולי בגלל שראינו כמוהו הרבה? אך למרות זאת הוא אכן מתאים לאביב.

    השבמחק
  33. מרינה - מעניין איך הדיופ שלך. יש לי דיופ של mark והוא ממש גרוע.
    הלק אכן ורוד אביבי, לא משהו חדשני בגוון, אבל את יודעת, כמה כבר אפשר לחדש בגזרה הזו?...

    השבמחק
  34. דנרה- חבל שהביקור האחרון שלי אצלם היה כזה שמונע ממני לבקר אצלם שוב.

    השבמחק
  35. וואלה? מה קרה? באיזה סניף היית?...

    השבמחק
  36. דנרה, סחטיין על ה"מכירה"- באותו היום שקראתי את הפוסט שלך כבר הייתי באפריל ורכשתי את הגלוס :) הוא אכן יפה ועמיד! זוהי ההתנסות הראשונה שלי עם החברה ואין ספק שהיא מוצלחת.
    רק דבר אחד אני חייבת לשאול אותך- האם זה נכון מה שהמאפר בחנות אמר לי- שכמו במאק גם בסמשבוקס אין הנחות? כי שילמתי על הגלוס 95 ש"ח, שזה לא מעט לגודלו הקטן, ופתאום אני מרגישה קצת פראיירית...

    השבמחק
  37. רק הבקבוק של מיס פוצ'י שווה עוגיה! לגבי השאר אני אצטרך לסמוך על אפם של אחרים, כרגיל :)

    השבמחק
  38. LOL שווה לגמרי!
    ואת לא צריכה לסמוך על אף אחד את יכולה להריח בעצמך ולקבוע מה מתאים לך :-)

    השבמחק
  39. Sandy - איך פספסתי את התגובה שלך?
    וואו, סחתיין על הזריזות. תתחדשי!
    שמחה שאת מרוצה.
    הוא צודק. אין הנחות על סמאשבוקס, לפחות לא היו בכלל עד היום.
    יש הנחות עם כרטיס מאפר שמזמינים מראש ומשלמים עליו מאפרים, כמו במאק. זהו.
    הלוואי היו הנחות שם.

    השבמחק
  40. כל פעם שאני נכנסת לבלוג בשמים או טיפוח בא לי לקפוץ שניה מהכיסא במשרד.... אני תתרנית :)

    השבמחק
  41. אהה, הבנתי,
    אבל זה אומר שזה רק יכול לחסוך לך כסף...;-))

    השבמחק
  42. יכול להיות! אני מצליחה להריח רק black xl
    ויש לזה עוד המון יתרונות...

    השבמחק
  43. אני יכולה לחשוב על עוד כמה יתרונות,
    בהחלט יש כמה דברים שהייתי מעדיפה לא להריח....

    השבמחק
  44. וואו תשמעי, פסטיבאלים בחו"ל זה תענוג! את ישנה באוהל שבוע, כולם מג'וייפים
    הלכתי עם חברה לשירותים ואני אומרת לה, וואו! איזה מדהים פה!
    היא עוד שניה מקיאה את החיים שלה...

    השבמחק
  45. די הרגת אותי מצחוק....LOL

    השבמחק
  46. אנונימי11.4.2011, 20:22

    אני חושבת שאת כותבת טוב, והבלוג שלך כייפי, אבל בזמן האחרון אין כמעט שום פוסט שלא מזכיר מוצר שקיבלת. מה הקטע עם זה? והחלק הכי מבאס הוא שאני קוראת את כל הביקורת מתוך עניין אמיתי, רק כדי לגלות בסוף שזה בכלל מוצר שקיבלת לצרכי שיווק. לפחות היית מציינת את זה בפתח הדברים. מבאס

    השבמחק
  47. אנונימית - את צודקת במאה אחוז.
    בדיוק בגלל זה אני מציינת בגילוי נאות מה קיבלתי ומה לא.
    הבלוג שלי הוא אחד הבודדים שאינו נשען באופן קבוע על קבלת מוצרים. הכל אני קונה בעצמי.
    עם זאת, לא מדובר על מיליון פוסטים, בסה"כ לאחרונה מדובר רק על הפוסט הזה והקודם, ואני אתייחס לכל פוסט לגופו:
    הפוסט הקודם היה מוצר שבכלל ניתן כמתנה לאחת הקוראות והמייק אפ היה בקשה מפורשת של לא מעט מגיבות להשוואה. כמו שאת יכולה לקרוא, את אחד המייקאפים שקיבלתי (האקווה) קטלתי לגמרי למרות שקיבלתי כך שקשה לומר שהביקורת לא אמיתית. בנוסף, המייק אפ שהכי שיבחתי הוא זה שאני משתמשת בו שנים ולא קיבלתי מאף אחד מתנה (האקסטרים).
    הפוסט הנוכחי זה מוצר שקיבלתי כבר לפני חצי שנה וכמו שאת רואה ביקרתי גם את התזמון של ההשקה שלו.

    אני רוצה שמי שקוראת תדע מה קיבלתי ומה לא ותחליט איך להתייחס להמלצה או לאי ההמלצה שלי.
    בדיוק בגלל מה שאת כותבת אני מציינת בצורה גלויה "הבהרה/גילוי נאות". את מוזמנת להיכנס לקישור שם ולקרוא מה כתבתי.
    שמחה על ההערה שלך ותמשיכי להעיר כאן תמיד כשמשהו לא יראה לך.

    השבמחק
  48. אין ספק שמרגישים את האביב. ביחד עם זה צבעי האיפור שלי הלכו לכיוון ורוד-זהב בהיר ולקים לכיוון בהיר או בוהק יותר, בלי שהקדשתי לזה יותר מידי מחשבה.
    הלק של OPI מתאים בול לתקופה הזאת, צבע יפה.
    הבעיה שלי, כמו של כולן, שאין הרבה לקים שמרגשים אותי כרגע...
    הגלוס מעניין אבל לא בשבילי, אעדיף להשקיע את ה-95 ש"ח במשהו אחר.
    הרחתי את הבושם הזה כמה פעמים ואהבתי אותו, בעיקר כי הוא טיפה "חמצמץ". העניין הוא שעם בשמים קורה לי אותו דבר כמו עם לקים. לא מרגשים אותי ואין לי כרגע אף בושם שאני ממש רוצה.
    תיק האיפור שקיבלת שווה ביותר! חיפשתי לי גם אחד חדש, כי עד עכשיו היו לי 2 של קליניק והם די קטנים וממש ישנים. קניתי בביוטיקר תיק חביב ביותר, בצבע אדום כהה עם לבבות.

    השבמחק
  49. עדן - זה לגמרי בא באופן טבעי עם העונה ההתמתנות והשינוי בגוונים, אה?...
    חוסר הריגוש מובן לגמרי, אני לא חושבת שיהיו יותר מדי ריגושים בלקים, רק מדי פעם, פה ושם... זה כיף שיש גיוון, כמו שפתאום צצו המתפוצצים האלו. אפשר להתחבר אליהם ואפשר שלא אבל לפחות הם חידשו באמת.
    הגלוס בהחלט לא זול יחסית, זה שיקול שצריך לקחת.
    גם אני אוהבת את החמצמצות הזו בבושם, מאוד מרעננת. אבל חייבים להחבר מאוד לבושם בשביל לרצות אותו.
    תיקי איפור חדשים זה תמיד כיף. גם לי יש כמה ישנים אבל קשה לי להיפרד...
    מחכה לראות תמונה של התיק שלך בפוסט, הגיוני שיש על תיק איפור לבבות, אנחנו הרי מתות על האיפור שלנו..:-)

    השבמחק
  50. אמנם ראינו כבר לקים דומים אך הוא בא בדיוק בזמן לאוהבים את האביב - נחמד לדעת שאפשר להשיג את הלק במקביל ליציאתו בחול כאן בארץ.אני אישית מעדיפה ורוד סגול יותר

    הסומק והגלוס של סמסבוקס הם מוצר מעניין ואפילו "חדשני" אך לדעתי מיועד לצעירות(לא, לא תופס צעירות ברוחן!).

    בקבוק הבושם מעוצב מרהיב, הריח פרשי מעט בשבילי.
    ואין ספק שתיק איפור אביבי זה צ'ופר נהדר.

    הפוסט שלך עשה לי חיוך של אביב בלב אע"פ שבירושלים עכשיו קר וזועף

    השבמחק
  51. אפרת - הלק בהחלט לא חריג בקטגוריית הורודים אבל עושה הרבה נעים בעין ושמח בלב. אני חושבת שזה ש- OPI מגיעים בדרך כלל בסמוך ליציאה בחו"ל זה נהדר.

    מסכימה בנוגע לזה שהסומק והגלוס מתאימים יותר לצעירות, אם כי הסומק יכול לשמש גם כבסיס לסומק אבקתי לשיפור העמידות וליצירת גוון חדש.

    העיצוב של הבושם הורס, מאוד פוצ'י סטייל.

    אם הצלחתי לגרום לך לחיוך של אביב בלב דיינו!

    השבמחק
  52. לייק לייק לייק!
    אני חולה על וורוד!
    רצה לחנות של אפריל לקנות לי את הפריטים של סמאשבוקס!

    אני בעבודה וצופה בסרטון בלי סאונד.
    כמה היא חופרת עד שהיא שמה את החומר על הלחיים - יא אללה!!!

    אני אישית הייתי מורחת רק על התפוחים. לא הייתי מורחת ככה על כל הלחי. אם כבר אז הייתי שמה ברונזר מתחת, מהכיוון של חיבור האוזניים לראש, ולכיוון הפה והשפתיים. אבל לא עד הסוף. ממש מתחת לתפוחים, כדי ליצור עומק ולפסל עצמות לחיים.
    היא מרחה את זה די מעצבן לטעמי. אבל עושה רושם שהחומר נהדר.

    הלוואי ויהיה איזה מבצע כייפי באפריל לכבוד הפסח!
    (או לכבוד חודש אפריל בחנויות אפריל...)

    שיהיה לכולכן יום ורוד!
    האגז אנד קיסז

    השבמחק
  53. איזה כיף לשמוע!
    לפני שאת קונה תבדקי שמוצא חן בעינייך הגוון הורוד שיוצא עליך, כן?
    היא חופרת בהחלט, אבל במקרה הזה כדאי לשמוע מה היא אומרת כי היא גם מדברת על איך להשתמש במוצרים והיתרונות והחסרונות שלהם.
    איפה למרוח זה סגנון מאוד אישי, על תפוחי הלחיים כמו שאת מתרת זה יופי כי נראה כמו הסמקה טבעית, צריך רק להיזהר שלא יראה כמו כתמים עגולים ורודים מדי, בובתי מדי.
    אין מבצעים על סמאשבוקס בכלל, דיסקסנו את זה גם באחת התגובות כאן, הלוואי שהיו.
    יום ורוד גם לך יקירה :-))

    השבמחק
  54. יש לי את השפתון הזה הוא מעולה!!

    (:

    השבמחק
  55. בהחלט, גלוס מגניב לגמרי :-)

    השבמחק
  56. זה כזה כיף לקבל מתנה על קנייה במיוחד שתמיד מדובר במוצרים מוקטנים, חבל שבארץ זה קורה לעיתים רחוקות..

    השבמחק
  57. צודקת, באמת חבל שזה לא קורה לעיתים קרובות ובמיוחד שבדרך כלל צריך להוציא מאות שקלים בשביל לקבל משהו מהותי...

    חג אביב שמח יקירתי!

    השבמחק
  58. שבוע שעבר ניראה לי, הייתי באפריל ופתאום ראיתי סטנד של סמאשבוקס. אני מכירה את החברה דרכך המלצת לי על האיילינרים שלהם שחיפשתי איילינר צבעוני , אמרתי לי לבדוק גם אותם מבחינת גוונים.
    קודם כל הופתעתי שיש את המוצרים שלהם בארץ כי חשבתי שעדיין לא עשו עליה. אז כמובן שבאתי לנסות לי את האיילינרים בשמחה אבל מה זה התאכזבתי . כל הטסטרים שלהם היו יבשים לגמרי ברמה שלא היה אפשר לרכך אותם. עד שמצאתי אחד נורמלי אז לקחתי מברשת איילינר שלהם והיא הייתה עללל הפנים!! בקיצור התבאסתי לגמרי וירד לי מהקטע...אבל אז פתאום ראיתי את הגלוס הזה וידעתי שראיתי את התמונה שלו אצלך בבלוג, אבל באותה נקודת זמן עוד לא קראתי על ההתרשמות שלך עליו. בקיצור התלהבתי מהגלוס ידעתי שאם הוא אצלך בבלוג אז הוא שווה. אבל כפי שאמרתי ירד לי לגמרי מכל הקטע אז לא ניסיתי לנסות אותו בכלל. בכל אופן אני מקווה שאני אתקל במוצרים שלהם שוב בסניף קצת יותר נורמלי ויש לי תחושה שאם זה ייקרה אני קודם יירכוש את הגלוס החביב הזה.

    השבמחק
  59. מותג נפלא סמאשבוקס! כרגע נמכרים באמת רק דרך אפריל.
    איזה מבאס זה שלא יודעים ברשת לשמור על טסטרים! ממש זוועה!
    יש להם אייליינר ג'ל (בבודד) נפלא בגוונים ממש יפים.
    יש כמובן גם את הפלטה הזו של האייליינרים אבל האיכות שונה, פחות טובה. הפלטה הזו מומלצת רק למי שרוצה לגוון כל הזמן עם הצבע.
    הגלוס הזה ממש כייפי, חשוב שנסי אותו לפני (כמו כל מוצר), כי הגוון הוורוד שלו יוצא שונה על כל אחת. שתראי אם את אוהבת את התוצאה.

    השבמחק
  60. מאמי את צודקת שחשוב לנסות כל מוצר למרות הביטחון המלא שאני נותנת בך, אני יודעת את זה כי לפעמים זה יכול להיות מוצר נפלא אבל יכול לא להתאים לי. נשמה שלי את מקצוענית עם נשמה כי אכפת לך.
    אז אל תדאגי בובה אני מייסמת את המלצותיך גם בקטע הזה.
    אבל שתדעי שאם זה יהיה מוצר שאצטרך לרכוש ברשת אני ייקנה אותו בלב שלם לאחר המלצה ופירוט שלך על המוצר!

    השבמחק
  61. תודה ממי, שמחה שאת מבינה.
    המלצות הן תמיד להתרשמות, לקבלת מושג וכיוון על המוצר.
    אין לי שום עניין שאף אחת תרוץ לקנות כלום, מעדיפה שרכישה תמיד תהיה בשיקול דעת.
    אין מנוס מלנסות אישית, זה הרבה עניין של החיבור האישי למוצר, טעם אחר של כל אחת.
    זה נכון אגב להמלצות בכל מקום, לא רק שלי, שהרי יש גורמים אינטרסנטים שממליצים על דברים אבל לא תמיד אנחנו מודעים לזה.

    השבמחק
  62. אני מודעת לדבר אחד ! את לא באה מאינטרס אלא מתשוקה עזה ליופי בזה אני בטוחה! ואני לא בחורה נאיבית.
    ושנית מי מחפש המלצות ממקום אחר בכלל מאז שהכרתי אותך. את הדבסט אז מה יש לחפש עוד?

    השבמחק
  63. צודקת, זה בדיוק מאיפה שאני באה, מתשוקה ליופי ולא מאינטרס - לא מקבלת אחוזים על המכירות...
    תודה מותק על כל המחמאות והפרגון :)

    השבמחק
  64. כרגיל פוסט מעניין .המשיכי לעדכן ולתת כוון.בסופו של דבר אני בוחרת מה מתאים לי מה חובה מה פינוק ומה מתאים לכיס.כשאני מגיעה לרכוש מוצר יש לי ידע עליו.תודה ,בשבילי את מספר אחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. בשבילי את מספר אחת.מצטערת על האחד

      מחק
    2. תודה רבה בקי!!
      הרעיון הוא בהחלט לתת כיוון ושכל אחת תבחר מה מתאים לה ומה היא רוצה לאמץ :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails