10 בדצמבר 2011

מגמה של הדגשה



בכל תקופה ולכל עונה יש מגמות שונות, טרנדים וכיוונים שצו האופנה מכוון אליהם ולנו רק נותר להחליט אם מתאים לנו להתחבר לזה ואם לאו. אבל אין ספק שמי שרוצה להישאר מעודכנת ומעוניינת לאמץ מגמה כזו או אחרת, יהיו לה שלל אופציות בשוק ממגוון מותגים. החכמה היא לא לאמץ אוטומטית כל דבר חדש אלא שנהיה אמיתיות עם עצמנו ולבחור רק במה שהולם ומחמיא לנו וגם אז במינון הנכון, אין צורך להיסחף שהרי עוד רגע כבר תתחיל מגמה חדשה וגם אליה נתפתה לבדוק את החיבור... והחיבורים האלה הרי עולים כסף. הרבה כסף. אני חושבת שהדבר החכם ביותר זה לקחת מכל מגמה את הרעיון שאיתו את יכולות לזרום לאורך זמן כך שהמוצר שתבחרו ישרת אתכן נאמנה גם הרבה אחרי שהטרנד יעבור. הרי אנחנו לא רוצות להיראות כמו קורבן אופנה, לא באאוטפיטס ולא באיפור, נכון? אגב, גם מי שהפרוטה מצויה בכיסה לא הייתי ממליצה לה לעוף על כל מוצר וכל טרנד כי זה סתם לא בטעם טוב ומוציא את הפאן מכל העסק...

כמו תמיד גם השנה מובילה מגמת ההדגשות והחידודים, כל חורף היא מגיעה בגרסה קצת שונה אבל הבסיס זהה: עיניים (גבות, עישון, אייליינר), לחיים ושפתיים. הגוונים מתכהים, הגבולות מתוחמים והדרמה בשיאה. קולקציות החורף שיצאו השנה הביאו איתi כמו תמיד מוצרים מוצלחים יותר ופחות, רק שהעונה אני לא יכולה להצביע על איזו קולקציה שהפילה אותי במיוחד ושהייתי שמחה להתמקד בה. בנוסף, כשמוצר מוצלח ממש לא משנה לי אם הוא שייך לקולקציה עונתית, לליין חדש או לסדרה ותיקה. המוצר צריך לשרת אותי כך שגם יחמיא לי וגם ארגיש מעודכנת. ועדיין בפתיחת כל עונה יש עומס של מוצרים חדשים (ולא בהכרח מחדשים), כל מותג רוצה לקבל את הבמה וכל מותג רוצה שהקולקציה שלו תהיה בפרונט. הייתי רוצה לומר שהייתי שמחה כל יומיים לעשות פוסט ולתת את הבמה למותג אחר, אבל המציאות מראה שאין דברים מוחלטים ואני אישית מעדיפה לבחור את הסטארים שלי מכל קולקציה לבד. אז משלל המוצרים שנחתו אצלי לאחרונה (זמניים חדשים וקבועים חדשים וותיקים) בחרתי את המוצלחים שמבחינתי מרכיבים העונה את המגמה החורפית להדגשה.

עיפרון שאנל לגבות: להעצים את הטבע

המגמה השולטת והמרכזית מכולן שחוזרת על עצמה שוב ושוב במסלולי האופנה של בתי האופנה המובילים בעולם היא זו של הגבות: העצמה וחידוד שלהן או העלמה ומחיקה שלהן. לגבות יש מקום מרכזי מלוק שלו וכל בחירה עיצובית שלהן שנעשה תשפיע בהכרח על המראה וההבעה שלנו. כל מי שלא קראה את פוסט "החפירה בגבות" מוזמנת לעשות זאת מיד כדי להימנע מחפירות ארכיאולוגיות קשות... אם נחזור למגמה והרעיון להתאים בין הטרנד למציאות, אז סביר שעבור רובנו מחיקת גבות לא באה בחשבון בכלל. מנגד, את עניין העצמת הגבות נאמץ אבל בפרופורציה כי מי שלא מתהדרת בגבות עבותות לא תתהדר בכאלו גם לאחר האיפור. מה שכן, בהחלט מומלץ לתת לגבות גוון קצת יותר עמוק למראה מלא ואינטנסיבי יותר וצורה קצת יותר מסודרת אבל לא מדי, שלא יראה מצויר אלא טבעי מודגש. הרעיון הוא להעצים את המבנה הטבעי ולא להתחיל ליצור יצירות חדשות...
שאנל יצאו לאחרונה עם סדרת עפרונות חדשה לגבות בשם Crayon Sourcils כשהגוון Blond Clair שהוא סוג של חום אפרפר בהיר נוצר כאילו בדיוק בשבילי. מדובר על עיפרון דו-צדדי: מצד אחד העיפרון ומהצד השני מברשת לסירוק ופיזור החומר. לעיפרון פורמולה פודרתית נוחה למריחה שמתקבעת ולא זזה לכל היום בזכות השעוות שמכילה. העיפרון החדש מעוצב יפה ונקי בשחור עם מכסי מתכת גם הם בשחור שמעניקים לו מראה יוקרתי איכותי במיוחד. בנוסף הוא מגיע עם מחדד ממותג שזה תמיד נחמד, בטח כשמדובר בשאנל... אבל עם כל הפרגון לאיכות ולעיצוב של הסדרה החדשה לגבות, מה שבאמת הכי אהבתי זה שכל הגוונים בסדרה הם נייטרלים יחסית ונטולי תת גוון ורוד/כתום דומיננטי מחריד שלא ברור לי למי זה מחמיא בדיוק, הרי זו הנקודה המרכזית בה נופלים לא מעט ממוצרי הגבות בשוק. מי שמתחדשת בעיפרון לגבות ורוצה ללכת על בטוח כדאי לה לבדוק את האופציה הזו מהסדרה החדשה של שאנל.

סומק YSL: נדחף ליד...

הלחיים אף הן אינן נפקדות מאיפורי האופנה וגם במקרה הזה אפשר לראות קיצוניות בין מגמת החיוורון שזורמת עם הלובן החורפי לבין עודף צבע בהגזמה על כל הלחיים כמעט. גם את המגמה הזו אם ננחית למציאות נראה שאת עניין החיוורון כל אחת שרוצה יכולה לאמץ - עליה פשוט לדלג על הסומק ואפילו לצורך העניין שתשתמש יותר בפודרה בהירה. אבל אנחנו לא התכנסנו הפעם בשביל ליצור לוק ערפדי שממנו אני כל הזמן מנסה להימנע עם עודף ברונזרים (..) אלא על מנת כן להדגיש את הלחיים שלנו בצורה מחמיאה שמוסיפה צבע ומחממת את המראה החורפי הקריר.
אני חושבת שזה המוצר שהיה הכי קשה לי לבחור דוגמה ממנו לפוסט הזה. יצאו מספר סמקים מוצלחים ויפים לאחרונה אבל בסופו של דבר בחרתי את זה שנפל לי ביומיום  הכי הרבה ליד כי אם זה ככה אז כנראה אליו אני הכי מתחברת ועבורי הוא המוצלח ביותר - הסומק החדש של איב סן לורן מסדרת ה- Radiant Blush שיצא בקולקציית החורף Garden Midnight. הדבר הכי מבאס שאני יכולה לומר על הסדרה זה שלא ברור לי למה המותג הסתפק במספרים בלבד ודילג על שמות מדליקים ומפתים לכל גוון, במיוחד שהם באמת הורסים אחד אחד. מששת הגוונים בסדרה הכי אהבתי את מס' 2 האפרסקי חם ואת מס' 6 הורוד העז בו בחרתי לפוסט כי זה גוון מוצלח, אהוד ופופולרי. למרות שהגוון נראה נועז מאוד קל לשלוט על העוצמה שלו בזכות הפורמולה המתונה. מומלץ כמובן להניח מעט סומק ואז להוסיף לפי הטעם והלוק המבוקש. למרות הטרנד של להדגיש את הלחיים, כדאי להשתדל כמובן שזה לא יצא מופרך ושתלטן מדי. הפורמולה הפודרתית אינה מתפוררת ובעלת פיגמנט מחמיא ולא ורוד צעקני מדי. למרות שהיא אולי נראית קצת שימרית, הגימור שלה בפועל הוא מאט-סאטין מעודן, המותג מגדיר אותו כמשי. העיצוב של המוצר הוא העיצוב הקלאסי היוקרתי יפהפה של המותג, פלטה מוזהבת נקייה עם לוגו המותג במרכז, כשהסומק עצמו מורכב מרביעיית ריבועים בשני גוונים דומים משלימים. העניין המרכזי עם העיצוב הזה הוא שכל דבר שיוגש לנו בצורה כזו יראה יפהפה ומפתה, פלא שזה הסומק שנדחף לי ליד כל יום מחדש?...

שפתון לנקום: סקסי בטירוף

השפתון החורפי המודגש זה משהו שממש קשה לפספס בכל חורף מחדש ונתעכב עליו קצת עם שלשה מוצרים נפרדים אך גם משלימים. שוב אפשר לראות מגמה הפוכה בו זמנית של שפתיים ניודיות או בהקצנה - מחוקות, אבל הכיוון היותר דומיננטי הוא של השפתונים הכהים מאוד שאין קמפיין חורפי אחד שלא מאמץ אותו. מי שאינה רגילה לשפתונים כהים או לצורך העניין לשפתונים בכלל, כל המגמה הזו לא רלוונטית עבורה והיא יכולה לדלג ישירות למוצרי השפתיים שבהמשך הפוסט. לכל מי שכן מתחברת או שוקלת לאמץ גוון מנצח, מחכים לה לא מעט גוונים מוצלחים. חשוב לזכור שלשפתונים כהים צריך להתייחס כמו לשפתונים אדומים, חשוב לדייק כמה שיותר במריחה ומי שרוצה יכולה להקפיד על שימוש בעיפרון תוחם על כל השפתיים לפני מריחת השפתון על מנת להגביר את העמידות שלו. אני חייבת להדגיש ששפתונים כהים מאוד זה לא משהו שאני מאמצת בשוטף כל השנה למרות שזה סקסי בטירוף. אבל בעונה הקרה, כשהכל אפלולי ועם טרנד או בלעדיו, אני מחזיקה קבוע בתיק האיפור שפתון כזה שיכניס חיים למראה. הנוכחי שלי הוא ה- Pense A Moi מס' 131 של לנקום מסדרת L'Absolu Rouge שכתבתי עליה בפוסט "קלאסיות נצחית". יש לו גוון בורגונדי ורוד כהה עמוק, מאוד דומיננטי ובולט על השפתיים עם גימור בעל ברק טבעי ועדיין הוא לא יוצא מראה "קשה" מדי. פורמולה קרמית נעימה שאינה דביקה ולא מייבשת את השפתיים. מן הסתם לא כל שפתון כהה נראה עלי טוב ומחמיא, כך שאין ספק שצריך לבחור גם בגוונים המאוד כהים את זה המדויק לנו ביותר. עם השפתון הזה אני באמת מרגישה מהממת (וגם מעודכנת...).

מי שרוצה לאמץ שפתון כהה כמו זה של לנקום אבל רוצה מעט לרכך את המראה שלו, יש לה שתי אופציות מרכזיות: להוסיף מעל ליפגלוס או שפתון עם גוון בהיר שירגיעו את העוצמה שלו . המוצרים האלה מוצלחים כאמור גם למי שרוצה את הגרסה המעודנת יותר של הדגשת השפתיים, כלומר היא יכולה להשתמש רק בהם בלי השפתון הכהה לפני.

גלוס לנקום: פיתוי מבריק

המוצר הראשון והמתבקש לריכוך המראה של שפתון כהה הוא ליפגלוס מעל. אפשר כמובן לבחור כל גוון של גלוס משקוף ועד צבעוני, הוא ממש לא חייב להיות מדויק לשפתון מבחינת הגוון. רק מבחינת הפורמולה מומלץ לבחור בליפגלוס שאינו עבה או דביק מדי ויהפוך את כל העסק לביצה גדולה. לכן בחרתי כדוגמה מוצלחת בגלוס מסדרת L'Absolu של לנקום. הפורמולה של הגלוסים בסדרה הזו דקה, אינה דביקה וחיה שלום בשילוב עם שפתון מתחת. הגוונים מעודנים ולא אטומים לגמרי מה שמאפשר את השילוב הזה עם השפתון. בקצה האפליקטור יש מברשת מחודדת שמאפשרת מריחה יותר נוחה ומדויקת. משום מה הגלוסים בסדרה מוגדרים כמעבים (מסוג הפלאמפרים המושמצים) אך כמובן שהם אינם מעבים ולשמחתי גם אינם מעקצצים כמו גלוסים אחרים לעיבוי השפתיים. הגוון Rose Mythique מס' 357 הוא אחד היותר מעניינים וצבעוניים בסדרה. הגוון שלו אדמדם עם שימר ורוד עז מה שהופך אותו בעצם לגלוס יותר ורוד ופחות אדום. שילוב שלו מעל השפתון של לנקום כאן מרגיע את הכהות ומוסיף קצת מימד צבעוני ומבריק כך שמתקבל מראה סקסי במיוחד. בשימוש בגלוס מעל שפתון מומלץ להניח במרכז השפתיים ולא עד הגבול על מנת שהוא לא "יישפך", חום הגוף הטבעי כבר יפזר את הגלוס כמו שצריך, רק נסו להימנע מחיכוך השפתיים (זה קשה אני יודעת...). בשימוש בגלוס בפני עצמו הוא מתקבל גוון מדליק מעודן, לא בוהק של הקיץ, יותר צבעוני של החורף. בחירה מאוד מותאמת לעונה.

שפתון דיור: הכוכב המוזהב

אופציה נוספת "ומתקדמת" יותר היא בחירה בשפתון בהיר ובחרתי כדוגמה בזה שעומד בראש קולקציית החורף Les Roueges Or של כריסטיאן דיור את השפתון Or Etoilé - מצרפתית: כוכב הזהב! מדובר על קולקציה שהמוטיב המוזהב עומד במרכזה בכל המוצרים, גם בקולקציית השפתונים בסדרה. השפתונים החדשים שייכים לסדרת ה- Rouge Dior המשובחת עליה כתבתי בפוסט "אופטימיות מתפרצת". שמונה גוונים חדשים יצאו בקולקציה ולכל אחד מהם נוסף שימר מוזהב שמעניק גימור מטאלי מפתה ומחמיא. אבל למה להסתפק רק בגוון אחד בסדרה כשאנחנו יכולות לבחור את כוכב הקולקציה המוזהב ובכך להפוך כל שפתון שלנו (כהה או בהיר) לחושני ומפתה? הגוון של הכוכב הוא מוזהב מוצלח לטעמי כי אין לו את הנטייה הכתומה שלא ממש מחמיאה והוא גם לא אטום לגמרי, חצי שקוף. להשתמש בשפתון המוזהב הזה מעל השפתון של לנקום או אפילו רק במרכז השפה התחתונה, יוצר מראה חושני במיוחד. השפתון הקרמי הכהה מקבל גימור מטאלי מוזהב מחמיא, ונראה שהם חיים בהרמוניה מאוד יפה ביחד - הרמוניה שממשיכה בצירופם לתיק האיפור שלי יחד... האמת שמי שלא רוצה את כל הצבע הכהה הזה או צבע בכלל יכולה להשתמש בשפתון הזה גם בפני עצמו. אבל שלא תטעו, הוא ממש לא יוצא פשוט וטבעי, אלא מעניק מראה סטייל אקזוטי-אתני. כלומר, גם בפני עצמו הוא יוצר מספיק עניין. שפתון לחובבות הז'אנר ולשדרוג השפתונים הקיימים שלכן בכל עוצמת גוון שהם.

בושם ולנטינה: מתקתקות עילית

עם כל מגמת ההדגשות הזו, נותרה הדגשה אחת להשלמת האווירה - הניחוח. אני חושבת שמכל המוצרים, הבושם הוא בוודאות מוצר שמעטות מדלגות עליו. יש מבחר עצום ואינסופי כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המודגש שילווה אותה תמיד, בטח בקרירות העונתית של עכשיו. התלבטתי איזה בושם לבחור, הרי לא משנה מה אבחר החיבור לריח זה משהו מאוד אישי. אז החלטתי ללכת על בושם שעומד במספר קריטריונים: חדש, מעוצב, בעל ריח מתקתק ובעל ארומה איטלקית חמה. ה- VALENTINA, הבושם החדש מבית היוצר של מעצב העל ולנטינו גרוואני האגדי נחת אצלי כשהושק כפרי בשל ולי רק נותר לקטוף אותו לפוסט הזה. אגב, מי שטרם צפתה בסרט התיעודי "ולנטינו: הקיסר האחרון" (Valentino: The Last Emperor) כדאי לה לעשות זאת בהקדם ולו רק כדי להבין את המשוואה: עודף נהנתנות + עור שזוף-כתום = עצבנות יתר... אבל לשליטים אבסולוטים עם סגנון חיים אימפריאלי כמו ולנטינו, שיודע "מה נשים רוצות", מתמקד בגזרות מדויקות בשילוב בדים רכים ואינו מושפע ממגמות אופנתיות חולפות, אנחנו סולחות על הכל לא?... 
למרות שריחות מתוקים אולי לא יהיו הבחירה הראשונה בבשמים, רציתי לפוסט הפעם בושם מתוק לא רק כי הבשמים המתוקים פופולריים מאוד בקרב בנות ישראל ולראייה הנתח המשמעותי שלהם מכלל הבשמים שמושקים חדשות לבקרים. אלא כי אם כבר בושם מתוק אז העונה הקרה היא הנכונה ביותר לטעמי להצטייד באחד כזה, ניחוח מתוק עובד מאוד טוב עם מזג אוויר קר והולנטינה מכניס המון מרץ ואנרגיה לאווירה וזה תמיד טוב. הריח שלו מתקתק מסקרן, לא כבד ומעיק, מאוד זורם, דינמי, ומלא חיים (כמו שניתן לראות בסרטון) שמורכב בין היתר מברגמוט, כמהין, יסמין, פריחת התפוז, תותי בר ואמבר. בלתי אפשרי כמובן להתעלם מהעיצוב המקסים של הבושם שהנשיות נשפכת ממנו ממש. הוא מגיע בבקבוק קריסטל עגול שקוף ומעוטר בשלשה פרחים חיוורים ניודים המזוהים עם אופנת העילית של המעצב האיטלקי המוערך והכיוון אליו המותג הולך, והרי Haute Couture (אופנה עילית) זה אנחנו, לא?... ראש הבקבוק מיוחד לא פחות מהבקבוק והוא מורכב מטבעת כסף עבה מעליה פנינה שחורה (השפריצר) ומעליה מטבע כסוף מבריק, פלא שאין מכסה לכל הארכיטקטורה הזו? יצירת אמנות של ממש, ולנטינו מקורי בהישג יד. אם הדגשה זו המגמה אז ולנטינו מעניק לנו אותה בנדיבות ובאהבה. בושם נשי, אנרגטי, שובב ורומנטי, גלאם איטלקי כבר אמרתי?...

גאדג'ט לבושם: לא נפרדות מהניחוח הנשי

בניגוד לשלל המוצרים המדגישים פה בפוסט, הבושם הוא המוצר היחיד שהוא לא מסוג ה- To-Go בתיק האיפור במידת הצורך. אנחנו הרי לא לוקחות סיכונים ולא מכניסות יצירות אמנות כמו של ולנטינו לתיק, אלא משאירות אותן במקום של כבוד על השידה. אבל מגמת ההדגשה חייבת להימשך ומה עושים כשבא לנו לרענן, לחדש, להעצים את הניחוח? לצורך זה קיים גאדג'ט קטן, מן מיכל מילוי קומפקטי לבושם שיותר גדול מדוגמית ממוצעת. ניסיתי בעבר שניים או שלשה כאלו. ברמת הרעיון זה היה נפלא, אך ברמת הביצוע עם כל אחד היתה בעיה, למשל חוסר אטימות שגורמת לבושם להתנדף, שפריצר לא מתפקד או מיכל מחומרים לא איכותיים. לשמחתי 'כל פרפיום' החליטו לעשות עליה ארצה לגאדג'ט המפורסם של Travalo שהוא מיכל לניוד בושם כך שיהיה איתנו כל הזמן בתיק האיפור לצד הסומק, השפתון ושאר הפינוקים. העיצוב שלו נקי ונעים והוא עשוי מחומר פלסטי קשיח ואטום כשהמכסה  מתלבש בואקום כך שהאטימות עוד יותר מלאה. הגוון שלי הוא שחור משעמם ולא מרגש, בטח לא לעומת הגוונים המטאלים המרהיבים שאפשר לבחור מתוכם. שיטת המילוי של הבושם נעשית באמצעות פמפום תחתית המיכל בצינורית של בקבוק הבושם ממנו רוצים להעביר. את הצינורית כמובן מכסה השפריצר וחשוב לפעול בעדינות ולא באגרסיביות כשרוצים להוריד את השפריצר על מנת שלא תשבר בטעות צינורית ההתזה. השיטה הזו עובדת עם מרבית הבשמים אבל עדיין יש בשמים שהצינורית שלהם אינה מותאמת לשיטת המילוי של המיכל הזה. למיכל יש חלונית שקופה שמאפשרת לנו לראות כמה בושם נשאר ומתי צריך למלא שוב (מקסימום של 4 מ"ל). בארץ המיכל הזה מתומחר ב- 49 ש"ח (מיוצר בסין) שזה לא מחיר זול בכלל לפתרון מסוג כזה שבדרך כלל ניתן להשיג בכ- 5-20 ש"ח. אבל במצב שהפתרונות הזולים האחרים אינם איכותיים, מתברר לנו שוב שעל איכות צריך לשלם. עם זאת, חייבים לפרגן ולומר שהמחיר זהה למחיר שנמכר המוצר בארה"ב (16 דולר). בעיקרון זה נשמע נפלא וסביר שכולנו יכולות לעמוד בתמחור כזה למוצר איכותי שמשרת אותנו נאמנה. אבל מה קורה אם יש לנו מספר בשמים? זו כבר הוצאה מסוג אחר או פשרה על בושם אחד. אבל הרי כלום לא יעצור אותנו, בטח לא כשאנחנו רוצות את הולנטינו האיטלקי שלנו צמוד לחקיינו...


ID

Crayon Sourcils
Sculpting Eyebrow Pencil
10 Blond Clair
גודל: 1 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 180 ש"ח

Radiant Blush
Garden Midnight Collection
#06
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 250 ש"ח

L'Absolu Rouge
Advanced Replenishing & Reshaping Lipcolor
Pense A Moi 131
גודל: 4 גרם
ייצור: ספרד
מחיר: 178 ש"ח
L'Absolu Créme de Brillance
Visibly Replenishing & Plumping Cream Sheen
Rose Mythique 357
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 165 ש"ח

Rouge Dior
Haute Couleur
Voluptuous Care
 Les Roueges Or Collection
Or Etoilé 217
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 171 ש"ח

Valentina
Eau De Parfum
גודל: 80 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 570 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

111 תגובות:

  1. פוסט מאוד מעניין, הפאבוריטים שלי החורף במחלקת "שפתון אדום" הם GuerlAIN Rouge Automatique Lipsו #125. tick #124 מדהימים!

    השבמחק
  2. עונג שבת!!!...יושבת לקרוא עוד פוסט מהמם מבית דנרה ולוט

    השבמחק
  3. @Goya

    תודה Goya :)
    וגם תודה על ההמלצות, אבדוק אותן בהחלט!

    השבמחק
  4. @מיפז

    חחח, מיפז, הכי עונג שבת פינוק.
    תודה מותק :)

    השבמחק
  5. כל כך בא לי עכשיו את הסומק של אסל...מה עשיתתתתת

    השבמחק
  6. חחח, אם רק על ה- YSL אז הכל בסדר...LOL

    השבמחק
  7. את פיסקת הפתיחה בפוסט זה , צריכות רבות וטובות להדפיס למסגר ולתלות. לשים נר לרגליהן. כך תהיינה להן קניות מוצלחות ופחות נפילות. את ההמשך אני אצטרך לקרוא אח"כ. בא לי טוב פוסט שלך בשבת. נאמר שבת מנוחה לא?

    השבמחק
  8. אפרת - תודה, אני איתך!
    הכי צריך להינות אבל גם עם עיניים פקוחות (ולא בגלל המסקרה...) ולא לקפץ מטרנד לטרנד. חבל.
    הכי כיף בשבת הביוטי, ברגוע ובנחת :)

    השבמחק
  9. DD, you are my idle...as usual great blog, i want the channel pencil..LOVE it...keep posting :) ...

    השבמחק
  10. גוון הגלוס ניראה עסיסי מגרה ומעורר תאבון! חייבת לבדוק אותו. השפתון המוזהב של דיור זה הכי חדשות בשבילי ..לפי איך שתיארת את זה נשמע דילישס !!!..מאד מאד מסקרן אותי.
    מעניין לראות את הגוון שפתון של לנקום..על שפתיים זה יהיה הכי נוח :)
    גבות מודגשות/מלאות/טבעיות/עבות זה הכי אני!..למרות האופנות המתחלפות לא החלפתי אף פעם וזה ניהיה הטרנד הפרטי שלי.
    יש לי פיגמנט מאד כהה בגבות כמו בשיער ..העפרונות שמצאתי עד היום הם כמעט..לא מספיק כהים בשבילי. כמובן ששחור לגבות זה ל-א!..אשמח להצעות לכהות יותר שבנינו גם אם לא של שאנל.
    לאחרונה משתמשת הרבה בשפתונים כהים, אך גם נוצרה בעיה..הם צובעים יפה את השפתיים עד הקטע הפנימי/רטוב..ושם שום צבע לא ניתפס..שפותחים את הפה, ומה לעשות לפעמים צריך , רואים מעט את הגבול הזה..
    פוסט מקסים! פשוט חומר משובח!
    הדיור לא יוצא לי מהראש..וגם הגלוס..וגם..טוב טוב ניתן לראשונים ת'כבוד ;)
    וכמו שאני חשבתי ואת הדגשת ..את הכי מעודכנת בזכותך ובזכות הבחירות שלך ובטח שלא רק בגלל שאת עומדת בקצב של הקולקציות והטרנדים שלא מפסיקים לזרום.

    השבמחק
  11. @michelle

    thanks honey :)
    !you always had such good taste

    השבמחק
  12. @מיפז

    מיפז, התיאורים שלך תמיד נהדרים :)
    הגלוס מוצלח והשפתון המוזהב בהחלט משהו שונה ולא שיגרתי. תדגמי אותו כשתהיי בפארם ותראי אם את מתחברת.
    השפתון הכהה של לנקום פשוט מפיל, לא חשבתי שיהיה לי כזה חיבור עם שפתון כהה. כנראה בגלל הגוון המוצלח והמחמיא.
    שמחה לשמוע שאת מחוברת לעניין הגבות, מה שטוב לנו ואנחנו מתחברות בהחלט לא קשור דווקא לטרנד.
    מסכימה איתך שזה מאתגר לא פחות מבהיר למצוא גוון כהה מוצלח. הגוון מס' 60 של שאנל יתאים לך בטח בדיוק.
    מה שכתבת על הבעיה עם השפתונים הכהים שלא נתפסים מוכרת. לכן כדאי להשתמש לפני בעיפרון על כל השפתיים, זה מסדר את הבעיה.
    חחח, נתפסו לך מוצרי השפתיים אה? טוב תבדקי אותם בפארם לראות אם החיבור הוא לא רק וירטואלי ואם הם מחמיאים.
    תודה רבה על המחמאות ועל הפרגון, כיף לשמוע :)

    השבמחק
  13. אולי באמת הגיע הזמן שאני אתחיל להשתמש בעיפרון לגבות, מצב הגבות שלי לא מזהיר (מצד שני, גם אני לא מטפחת אותן יותר מידי) וכל פעם מחדש אני נוטה להזניח אותן ולא להתייחס אליהן. כל כולי אהיה מאופרת ורק מהגבות אתעלם.

    הלוואי והייתי יכולה למרוח על השפתיים שלי אודם אדום כהה, הנ"ל של לנקום ממש נראה סקסי!

    השבמחק
  14. אם לתת תשומת לב לגבות אז החורף זה זמן טוב להתחיל בו ;)
    מה הכוונה שהמצב שלהן לא מזהיר?
    בכל מקרה זו השקעה של כמה רגעים אבל עושה שידרוג אמיתי בלוק.

    למה את לא יכולה להשתמש בשפתון כהה (הנחה שבא לך כמובן)?
    הרי כל אחת יכולה למצוא את הגוון הכהה שמחמיא לה.

    השבמחק
  15. אין ספק שגבות מודגשות ועבות זה אחד הטרנדים הבולטים של העונה, צריך רק לקחת אותו בפרופורציה. כבר הספקתי לראות כמה "אסונות" עם גבות לא פרופורציונליות וגדולות מידי/מצויירות מידי.
    אני בעד להדגיש את הגבות כל השנה, אלא אם כן התברכתן בגבות מלאות ומושלמות. למצוא עיפרון טוב זאת אחת המשימות הקשות. אני משתמשת באותו עיפרון של מותג קוריאני כלשהו כבר שנים ולא מחליפה אותו. קונה 2 כל שנתיים וזה מספיק לי. העיפרון של שאנל נראה טוב אבל המחיר שלו מרתיע.

    אני מתה על עיצוב המוצרים של YSL! הסומק נראה נהדר. הוא מבושם? אני מאוד רוצה לנסות את הסומק הקרמי שלהם.

    שפתיים מודגשות זה לא המראה המועדף עלי. נראה מה יהיה כשאקבל את השפתון האודם שלי. בשפתונים הדומיננטיים שיש לי אני לרוב משתמשת בתור ליפ-סטיין ומניחה אותם בטפיחות קלות לריכוך המראה.

    לבושם של ולנטנו לא התחברתי בכלל. הבקבוק שלו יפיפה, אבל הריח מרגיש לי לא ממש מקורי או מיוחד, אבל זה עניין של טעם כמובן.

    השבמחק
  16. עדן, בהחלט טרנד בולט הגבות אבל כמו שכתבתי ברור שצריך לקחת בפרופורציה, ההדגשה צריכה להיות מעודנת ולא מופרכת.
    תמיד יהיו מי שיקחו טרנדים לאקסטרים אם בגלל האופנה ואם בגלל חוסר מיומנות או חוסר בטעם טוב...
    בהחלט משימה לא פשוטה למצוא עיפרון מוצלח לגבות, מעולה שמצאת לך את המתאים שלך.
    שאנל כמו שאנל - מחירי שאנל ;)

    העיצובים של YSL מפילים, לא סתם מושכים את כל תשומת הלב!
    אם את שואלת אם יש לו ריח כמו נניח שלקורליסטה יש אז לא, אין לו ריח בכלל, לפחות לא משהו שאני הבחנתי בו שראוי לציון לחיוב או לשלילה.

    כן, צריך להתחבר לשפתיים כהות, כמו כל דבר זה לא לכל אחת.
    אני כבר מתה לראות תמונות עם השפתון האדום של רימל שקנית (ולא כליפ סטיין שלא נחשב למודגש...)!

    הולנטינו מהמם, בנוגע לריחות אני מסכימה איתך, זה עניין של טעם אישי, חוץ מזה שלאחרונה דיברנו על זה שנדיר שיוצאים בשמים עם ריחות סופר מקוריים.

    השבמחק
  17. באמת לא ברור לי מדוע יש חברות שמתעקשות להכניס את הפגמנט הכתמתם לעפרונות הגבות שלהם, זה מאוד לא מחמיא ששמים את זה ואחרי כמה שעות נראה ממש מזוויע, דווקא הגוון פה באמת נראה טוב וטבעי, אישית אני לא מהמשתוללות, אלא רק מחזקת את הצורה הקיימת ומאריכה מעט (בעקבות התעללויות בעבר מציידי בגבות המסכנות שלי).
    הגלוס נראה ממש טוב, לא ברור למה הם אומרים שזה מהסוג המעבה, הרי זה גם ככה לא משהו להתגאות בו, אבל כל עוד הוא לא עושה את זה-סבבה.
    ובקשר לשפתון הזהב, כבר נרכש (-: מהרגע הראשון הוא עשה לי חולשה...
    פוסט מעולה, נהנתי.

    השבמחק
  18. אני איתך, פשוט קטע לא מובן בעליל...
    ועוד יותר לא ברור לי איך אלו שמשתמשות בעפרונות כאלה לא רואות את גודל הזוועה כשהן מסתכלות במראה...
    גם אני בעיקר מדגישה את הגוון הטבעי, לא ממלאת ומציירת יצירות אמנות...LOL
    חחח, לגמרי אין מה להתגאות בעובדה שהוא פלאמפרי. אולי פיספסתי משהו איתו?...
    השפתון המוזהב מדליק אה? רכישה מוצלחת בהחלט, תתחדשי!
    ותודה רבה, כיף לשמוע :)

    השבמחק
  19. לא לחינם נבחרת כבלוג מספר 1 בסלונה.
    הפוסטים שלך מלהיבים, עשירים, מושקעים - תענוג לקרוא אותם. פיסקת הפתיחה שלך אמורה להיות נר לרגליה של כל חובבת טיפוח/איפור ובישום.

    לא אחת התלהבתי מאוד מלקים שראיתי בבלוגים שונים בחורף שעבר - הזמנתי אותם. תוצאה - אוסף חפורים שאינם לטעמי ועברו דירה.
    (מזל שלקים זה לא עסק יקר :)[כל עוד הם לא של שאנל או דיור כמובן]

    תענוג לקרוא פוסטים ולהתוודע לטרנדים/מותגים/סגנונות שונים ואז לאסוף מזה את מה שמתאים לקוראת לאו דווקא באותו תג מחיר.

    את הפריטים בתמונת הפתיחה - הייתי מוכנה לקבל כל כולם בשקיק של קטיפה. אחד אחד, את כל המשפחה.

    אוסיף ואומר כי כל שנכתב בפסקה השניה נכון אצלי גם לענייני לבוש ואופנה. אני מתלבשת ראשית לפי מה שנוח והולם לי ואח"כ גם מתחברת לשגיונות האופנה. יש לי מגף חום עם עיטורי זהב שיש לו שפיץ בקדמתו. (היורשת מתעקשת שאשליך אותו LOL) ואני, הוא כל כך נוח לי. מתאים להרבה פריטי לבוש שלי, חום וזהב הם הצבעים שלי, פשוט בסגנון שלי.

    אשר לגבות, שנים רבות לא נגעתי בהן והתהלכתי בסגנון טבעי סטייל ברוק שילדס בצעירותה. יום בהיר אחד התפתיתי וגיליתי כמה גבות מעוצבות משנות את כל המראה. לא עבות אך גם לא דקיקות - ואני אומרת חתונה קתולית זה לא רק עם ספר טוב, גם עם מעצב/ת גבות. עכשיו כשעברתי דירה, המרתי ויצא טוב, ממש ליד הבית בהליכה רגלית.

    לעפרון גבות אני נדרשת בשל כמה שערות לבנות סוררות שהופיעו עם השנים. תקופה ארוכה השתמשתי בצללית גבות של אליזבת ארדן ובאחרונה רכשתי את עפרון הגבות של קליניק, אפרפר ונהדר.

    העפרונות של שאנלבין טובים שיש, עמידים בטירוף (אני מעדיפה ללא חידוד). אך יקרים.

    YSL זו קלאסה של איפור, החל בעיצוב וכלה באיכות. בזמנו מספר 4 - ורוד אף הוא היה הפייבוריט שלי... כשהייתי סנובית איפור יוקרתי. היום יש לי כל קשת המחירים. (מחכה לאורגזם, שיסחוף אותי על גליו ויגרום לזנוח את מתחריו LOL)

    בד"כ אני נוטה לבחור סמקים באפרסק או ורוד חום, אך כמו שכתבת מצאתי שאם אנהג עדינות במברשת גם גוונים אחרים יחמיאו.

    תמיד מתלהבת ומנסה אך לא מתחבר לי למרוח אדום כהה. נראה לי נשי ומפתה אך על שפתי?
    יועצת היופי שלי - הלו היא היורשת - טוענת שמאוד הולם לי, אך בסופו של יום אני רוצה להרגיש נוח עם האיפור שלי. אדום כתום,כתום תפוז,ורוד פוקסיה - כולם כן, אדום כהה לא ( יש לי את השכן שלו 132). הוא גוון מאוד יפה. (בטוחני שאילו אפשרת לנו לחזות בו על שפתייך היינו מתלהבות :)

    ליפגלוסים אהבתי את אלה שהם כמו אודם מלא (בעבר היו לדיור גלוסים באריזה דומה לזו של הכחל של גרלן-מדהימים) וגם את דיור אדיקט. אך אף פעם לא נהגתי לשלב שניים או שפתון או ליפגלוס. בתקופה זו אני אוהבת שפתונים מלאים בלבד.

    כוכב הזהב - אם אקנה שפתון בקרוב הוא ולא אחר.
    כאן כבר כל הטיעונים בתחילת הפוסט לא תופסים. יש מוצרים שכל השיקולים ההגיוניים לא חלים עליהם - בלי להשוות, כדוגמא: פודרת השוקולד של בורז'ואה.

    לפני שנים נהגתי לקנות את דיור אדיקט מס 9 - מרקם פנינה. שידרג כל שפתון וגרר מחמאות. נראה לי שמגיעה לי אחוזים מהעליה שהייתה אז במכירות.

    אשר לגלאם האיטלקי - הרחתי אותו בפארם, הוא מתוק וחושני אך לא ממש יחודי. עיצוב ההבקבוק מקסים.

    ושוב אני עונה סעיף סעיף באריכות ולפי הסדר, נראה שאני צריכה ללמוד הליכות סיכום?

    נהנתי מאוד מהפוסט ולא פחות מהסווצ'ים.

    השבמחק
  20. @Efrat

    חן חן אפרת, בהחלט בסלונה זה היה פרגון גדול :)
    תודה רבה, שמחה שההשקעה שלי שווה את זה ושיש מי שמעריך אותה!
    בשאיפה שכולן יפנימו את הפסקה הפותחת, רק יעשה לכולנו טוב יותר.
    הרי לכולנו קורה שאנחנו מזמינות דברים שמלהיבים אותנו ואח"כ בפועל הם מאכזבים.
    אני חושבת שהאכזבה לא ממש תלויה במחיר של המוצר, משהו בציפיה שלנו נפגע.
    נו, לפחות יש תמיד למי להעביר.
    לגמרי צריך לברור את הטרנדים והמגמות שמתאימים לנו.

    חחח, אם רק הייתי יכולה הייתי שולחת לך את כל המוצרים פה באהבה גדולה, הם באמת נפלאים אחד אחד.

    הכי נכון להתלבש ככה, איך שנעים לנו ונוח לנו איתו.
    כמובן שעדיין זה יהיה בחיבור למה שקורה, אין ניתוק מוחלט.

    שילדס את אומרת? וואו! אין ספק שגבות מהותיות מאוד למראה ולהבעה שלנו.
    אני גם גיליתי יחסית מאוחר את הגבות אבל מהכיוון ההפוך: הן מאוד בהירות ואין יותר מדי מהן (לא ממריטה, ככה טבעי). אז קצת צבע שאני מוסיפה פשוט משנה ומחמם את הלוק לגמרי.
    גם אני מגוונת בין מוצרי הגבות כל הזמן, מעניין העיפרון שאת מדברת עליו, תכתבי עליו אצלך בהזדמנות שנכיר.
    העפרונות החדשים של שאנל פשוט מדהימים, וכן, יקר כמו תמיד...
    אני דווקא מעדיפה תמיד עפרונות עם חידוד גם בגלל הנוחות וגם בגלל ההיגיינה.

    מסכימה, YSL מותג מדהים וסוחף! לא היה לי סיכוי מול סומק ורוד באריזה כזו... נפלתי!
    כיף שיש כמה סמקים לגוון ביניהם ואני בטוחה שתתחברי לאורגזם מאוד. סומק מס' 1!
    כמובן שלא להניח את הסומק ובטח לא את האורגזם של נארס בנדיבות...

    גם אם השפתון הכהה מחמיא לך אבל את לא מרגישה איתו נוח אז זה ממש לא רלוונטי. זה לא בשבילך.
    ה- 132 הוא אדום קלאסי נקי, זה שפה הוא בורגונדי סופר כהה. אין קשר בין השניים.
    אני בטוחה שהיית מתלהבת אם היית רואה אותו עלי כמו שכל מי שראתה התלהבה.
    אבל את יודעת, בסופו של דבר זה לא ממש חשוב איך הוא עלי כי מדובר בחיבור והתאמה אישית.

    אם ככה אז הליפגלוס הזה בטוח לא בשבילך כי הוא לא שפתון, לא אטום קרמי לגמרי.
    עדיין אני חושבת שכדאי לך לנסות לשלב בין שפתונים וגלוסים שיש לך, אולי תופתעי...

    אני כל כך מסכימה איתך... יש דברים שלא צריך סיבה רציונלית או מהותית לקנות. כוכב הזהב של דיור בהחלט נופל בקטגוריה הזו. מוצר שחבל לפספס בטח אם תשתמשי בו כמו בדיור אדיקט שהיה לך ;)

    הבושם נפלא העיצוב מקסים, כמו שכתבתי לעדן, דיברנו על זה לפני כמה זמן שנדיר שיש ריחות חדשים שמחדשים באמת היום.

    תאמיני לי, בתור מורה את ממש תלמידה מסודרת...LOL

    תודה רבה על הפרגון :)

    השבמחק
  21. משפט הסיום שלך הפיל אותי מצחוק. מורה תלמידה, זה האופי הפרטני שלי, צריכה לעבוד על ראשי פרקים.

    אני עדיין חושבת שיותר קל לדלג כשזה מוצר לא יקר או בלי ציפיות רבות מאשר מוצר שמאוד רוצים/הוצאה גדולה.

    תשקלי מילים כי אני אחסוך לך את המשלוח ואבוא לקחת :)

    למרבה הפלא ולמרות שאני בלונדינית טבעית ועורי בהיר, הגבות שלי בחום בהיר ודי עבות, הייתי רוצה אותן יותר בהירות (שומעת את היורשת צוחקת?)
    העפרון של קליניק: Superfine liner for brows שלי מספר 02 SOFT BROWN יש לו גוון חום אפרפר מאוד מוצלח, אני מקווקוות איתו על השערות המרדניות בטשטוש עדין. עלה לי כ 90 שקלים אחרי הנחה.

    הגהה טובה לג'יבריש עשיתי ובכל זאת טעיתי. כוונתי עפרונות עם חידוד - לא חשבתי על ההגיינה כי אני לא מעבירה אף פעם!!! איפור עיניים/שפתיים/מברשות איפור. אלא שעפרונות ללא חידוד הם בד"כ רכים ועם השומניות בעפעפיים לא עמידים עלי. אני גם מעדיפה ראש שפיץ ובמחודדים הוא מעוגל.

    מחכה לאורגזם הלז, רשמים יהיו.

    132 אדום עגבניה כלבבי, רק ציינתי שהשכן שלו במספר לרוחי וטעמי.

    את מותג דיור אני מאוד אוהבת. מאז שההנחות ירדו ל 0 בד"כ עד 15% מדיילת חביבה אני קונה דיור ושאנל בדיוטי או דרך חברים שנוסעים. אם אני רוצה משהו כאן ועכשיו, אין מנוס ומשלמים (לא מאורי גרוס), כמו שאני תמיד אומרת: בשביל איכות צריך לשלם.

    יודעת - דיופ זה נחמד אבל אף פעם לא יספק את התאווה למקור (לא שייך לכאן כל כך אבל התחשק לי להגיד את זה)

    שמחה לפרגן. שמעי סיפור לפני שנים לא מעטות פנה אלי תלמיד שלי, חכם, נבון, חרוץ - ילד טוב ושאל "המורה - למה את מתקשרת להורים רק כשילד עושה משהו רע ולדברים טובים אינך מתקשרת?"
    זו הייתה מכה לבטן הרכה - למדתי והפנמתי שצריך להחמיא, לפרגן, לחפש את הטוב באדם שמולך.

    על אחת כמה וכמה לפוסטים הכייפים שלך שנותנים רגע של הפוגה מעמל היום יום ומקשטים את יומנו ברגע של זוהר ופינוק.

    מאוד נהנית לקרוא ולא פחות להגיב ולפרגן

    שיהיה שבוע טוב

    השבמחק
  22. תודה דנרוש ..זה מעודד :)..אדגום גם אדגום!!!
    טוב לדעת מה שהסברת לי עם העיפרון..עכשיו אני צריכה את המינימום עפרונות שיהיו מקסימום פרקטים לכמה שיותר גוונים.
    ראיתי שדיברת על עיפרון כזה ..אני חושבת שזה היה באופטימיות מתפרצת..שמשמש אותך לאדומים..
    אם את אומרת ש60 של שאנל הוא בדיוק ..אז מגניב!! זהו יש פיתרון!
    וכן חח ניתפסו לי מוצרי השפתיים פה בפוסט ובכלל לאחרונה ...:)..לגבי הכוכב המוזהב אני כבר בטוחה. לפי התיאורים שלך.
    אבל טוב אני אבדוק אותו קודם :)
    גם רוצה לראות את הגוונים הנוספים שיש לסומק פה להציע..
    תודה רבה לך! שאת מכניסה יופי לחיי!

    השבמחק
  23. @Efrat

    אפרת, תשמעי.. יש מורים שרק מחנכים אבל לא נותנים דוגמה, אז יפה לך...LOL

    זה בטוח פחות כואב בכיס אבל זה עדיין קצת כואב בלב כי ציפיתי למשהו מדליק והתבדיתי.

    חחח, לא התכוונתי לשלי אלא מוצרים בדיוק כמו פה חדשים.
    על שלי אני בטוח לא מוותרת...P:

    למה למרבה הפלא? לא הבנתי. את כותבת שהן כבר בהירות אז את רוצה אותן עוד יותר בהירות? למה?...
    תודה על ההמלצה, בהחלט אציץ על העיפרון של קליניק בפארם.

    ההיגיינה לא בגלל שמעבירים מוצרים, גם אני לא מעבירה, אלא בגלל שכל פעם שאת מחדדת את גם מסירה את שכבת הלכלוך/חיידקים מהעיפרון. הוא כמו חדש. אין ממש קשר בין רמת הרכות של העיפרון לעובדה שהוא עם/בלי חידוד. הפורמולה שונה ממותג למותג ולסדרה ונתקלתי גם בכאלה וגם בכאלה עם או בלי חידוד.

    אני בטח בעד לקנות איפה שהכי זול ואם יש לך דרך להשיג מותגים בזול יותר אז הכי טוב.
    כמובן שיש מקרים "שאין ברירה" ונקנה פה מה שבא לנו כי ככה..

    איזה תובנות! את מוזמנת לומר מה שבא לך, שחררי בכיף ;)

    די, אמיתי? איזה סיפור חזק!
    אבל בואי נאמר שאני בטח הייתי שמחה בזמנו ליתר בטחון שלא יהיה קשר בין המורים להורים שלי בכלל.... LOL
    בלי קשר, כיף לפרגן, אני מאמינה שזה חוזר אלינו בסוף.

    תודה רבה, ואגב, אמרת לי להתאגן על קפה לפני החפירה, נראה לי שעם כל המותגים והשיחות פה ששמפניה הייתה מתאימה יותר ;)

    שבוע טוב.

    השבמחק
  24. @מיפז

    מיפז, בכיף על הכל יקירה :)
    איזה זכרון יש לך! נכון, עם שפתון אדום אני משתמשת עם עיפרון לשפתיים על כל השפתיים.
    בהחלט, נסי את השאנל 60 ותראי אם הגוון מתאים. מקווה שכן.
    אוי אנחנו מכורות למוצרי שפתיים זו מכה!!!
    איך את מכירה אותי, אה? ברור שאני ממליצה לבדוק לפני כי אנחנו מתלהבות כל הזמן...LOL
    אם תבדקי את הסמקים של YSL עדכני איזה גוון הכי אהבת מהששה החדשים.
    תודה לך יקירה, החיים שלך יפים בלי קשר :)

    אגב, שימי לב שיש אופציה של להגיב לתגובה. אז כשאת רוצה להגיב לתגובה תלחצי על (Reply to comment) ויפתח לך חלון תגובה. כך קל יהיה לאתר את התגובה הקודמת שהגבת לה. תודה!

    השבמחק
  25. @danra
    כן ..דברים חשובים / מעניינים ..נישארים לי בראש..
    את יודעת שעד שלא את..לא הייתי שמה שפתונים בכלל!..פשוט כניראה הייתה לי חוויה לא נעימה עם שפתון ומאז חשבתי שזה מבגר אותי ועוד כל מיני שטויות. בכלל את החזרת לי וכמובן גם חידשת לי הרבה הרבה דברים טובים!..אז כן החיים שלי עם הרבה יותר יופי בזכותך. אין בעיה אעדכן לגבי הסמקים אם וכאשר.
    כן כבר מכירות זמן מה :) ואת תמיד דואגת ומגוננת שלא נהייה אימפולסיביות ברכישות..ואת צודקת וזה ראוי לשבך.
    עשיתי נכון עם הריפליי ? :)..מקווה שכן...

    השבמחק
  26. @מיפז

    טוב מאוד שנשארים לך בראש, אני לצערי הרבה פעמים שוכחת ואח"כ מתבאסת שלא זכרתי...
    מה את אומרת! אני ממש שמחה לשמוע, שפתון זה אחד הסממנים הנשיים ביותר (לטעמי, יחד עם לק) ואני חושבת שטוב שמצאת איך להתחבר לזה.
    את צודקת, לגמרי חשוב לי לנטרל עד כמה שניתן את האימפולסיביות, הרי אין לזה סוף אבל לכיס שלנו יש...LOL
    בטח עשית נכון :)

    השבמחק
  27. @danra
    נראה לי שבשביל להגיב לתגובה אני צריכה ליצור אפשרות כזו גם אצלי בבלוג, אולי זה ירגיל אותי...

    מי מוותר על כאלה, אפילו אם רק לראותם בלבד.

    הגבות שלי בחום בהיר, אני רוצה אותן בלונדיניות. למה להציץ, עם עפרון שאנל בחיקך את בהחלט מסודרת.

    או, קי אז הרווחתי גם הגיינה מבלי לקחת בחשבון. מסיוני עם עפרונות של דיור ושאנל, אלה שללא חידוד בעפרון היו יותר רכים. אולי תחושה. "לא חוכמה" כי אצלך שום דבר לא נמרח.

    אין ברירה - זענין יחסי, יותר בקטע של בא לי כאן ועכשיו.
    (ההמתנה לחבילות הורגת אותי, אוף)

    בשבילי הפוך עשוי כהלכה זה מספיק טוב, את השמפניה נשאיר לאירועים יותר חשובים שמא ירד ערכה בעיננו אינך חושבת?

    שבוע טוב שיהיה, חמים ונעים

    השבמחק
  28. @Efrat

    אפרת, למה שתרצי גבות בלונדיניות?....
    הרבה יותר יפה כשיש קצת צבע שנותן מימד אחר לפנים לא?
    אני תמיד מציצה למוצרים שאחרים משתמשים, מעניין אותי תמיד.
    חוץ מזה, ממתי יש לנו מוצר אחד לכל דבר? יש לנו נניח רק שפתון ורוד אחד?...P:

    בהחלט הרווחת היגיינה, זה מאוד חשוב. לא חושבת שזו תחושה, אם את יודעת שהם היו רכים אז הם היו רכים, פשוט מה שאני אומרת שזה לא גורף לכל המותגים זה משתנה ממותג אחד לשני. וכן, איפור באופן יחסי מאוד עמיד עלי, מזל...

    הבנתי, אחכה להזדמנות לפתוח שמפניה :)
    שבוע טוב.

    השבמחק
  29. וואו, כרגיל פוסט מקיף וממצה. כל הכבוד!
    אני אוהבת בשמים מתוקים אז נראה לי שאנסה את הוולנטינה. כרגע אני עם ה-flowerbomb של ויקטור אנד רולף שקניתי בפראג שהוא מאוד מתוק.
    השפתון הזהוב נראה לי מיוחד מאוד, מעניין איך זה יוצא על השפתיים..
    גם אני כמו רבות וטובות מזניחה את הדגשת הגבות ואולי באמת כדאי לנסות פעם. אבל אני לא אוהבת לעשות זאת עם עפרון אלא רק עם צללית ומכחול-נראה יותר טבעי, וגם בגוון שקרוב לגוון השיער. השפתון האדום נראה מהמם אבל יש לי שפתיים צרות אז זה מגביל (יש לי אודם אדום-חי שאני מורחת פעם ב.. עם תוחם באותו הצבע אבל כבר אמרו לי שאני נראית חיוורת-טוב, אנשים שלא רגילים לראות אותי עם צבע כזה).
    בכל אופן שיהיה לך חורף מודגש, צבעוני וחמים!

    השבמחק
  30. תודה רבה ניבה :))
    אם את מחובבות המתוקים אז לגמרי כדאי לך לבחון מקרוב את הולנטינה!
    את כוכב הזהב של דיור את יכולה לנסות בפארם ולראות.
    נסי אותו גם מעל שפתון כהה וגם לבד. מעניין מה תחשבי.
    כדאי בהחלט לתת יחס לגבות, המראה הטבעי יותר קשור לטכניקת ההנחה מאשר אם זה עיפרון או צללית.
    ולא הבנתי, כתבת שאת רוצה לנסות פעם להדגיש את הגבות אבל באותה נשימה שאת מעדיפה צללית.
    אז את מאפרת את הגבות או לא?
    השפתון הזה הוא בורדו כהה, לא אדום, סופר כהה. מבינה אותך עם השפתיים, שפתונים כהים מקטינים עוד יותר. החיוורון דווקא משתלב טוב איתו ;)
    תודה ושיהיה לך גם חורף מודגש ומפנק :)

    השבמחק
  31. סליחה, התכוונתי שכשאני מאפרת אחרות אני מעדיפה צללית ולא עפרון, זה נראה יותר רך וטבעי.
    השפתון נראה קצת אדום במחשב שלי אז טעות טועים טעיתי..
    אני גם אוהבת חיוורון עם אודם כהה-שאלה של טעם, את יודעת :)

    השבמחק
  32. אה.. הבנתי! את מאפרת אחרות ואת הגבות של עצמך לא? הכי הסנדלר הולך יחף :)
    אז את גם יודעת איך זה משנה את המראה של כל אחת ואחת. לכי על זה!
    ממש מבאס הקטע הזה שהגוונים יוצאים שונה במחשב. התמונות אף פעם לא ממש מדויקות.
    השפתון הזה סופר כהה. אני מסתכלת עליו ולא מאמינה שאני משתמשת בו כמעט כל יום עכשיו...

    השבמחק
  33. את צודקת! אלך על זה בהזדמנות הקרובה ביותר. סחתיין על השימוש היומיומי בשפתון כהה! טוב, חבל שאת לא מצטלמת כדי שנראה איך זה יוצא.

    השבמחק
  34. לכי על זה, בטוחה שזה יהיה שווה את זה :)
    נכון, אני לא מעלה צילומים שלי, אבל אני מאמינה שבסופו של דבר זה לא משנה איך זה נראה עלי כי כל אחת בוחנת אם זה מתאים לה ברמה האישית. כמו שאת אמרת - עניין של טעם ;)

    השבמחק
  35. נכון, סתם מעניין לראות את הפנים שלפני הקוקו.. אני בהתלבטויות קשות לגבי זה בבלוג שלי (אני גם לא כ"כ פוטוגנית לצערי).

    השבמחק
  36. חחח, כן, אני יודעת, כל הזמן אומרים לי על זה.
    אבל נוח לי ככה באנונימיות ;)
    בפייסבוק אגב יש עוד תמונה, אבל לא כזו שבאמת רואים בה משהו. בסגנון של אלו פה בטור מצד שמאל.

    השבמחק
  37. כל כך בא לי על העפרון של שאנל.. נשמע גוון מושלם עבורי...
    לגבי האודם הכהה בשפתיים- מצאתי תמונה ישנה (להערכתי מלפני עשור.. ) של עצמי עם אודם כהה (בורדו יין של לנקום למיטב זכרוני.. אוייי ויי לא יודעת מה נפל עליי) אוייש הזוועות.. איזו קורבן אופנה.. ולכן לא עוד!! לא אני! לעומת זאת הגלוס נשמע כמו משהו לטעמי!

    השבמחק
  38. הוא באמת עיפרון משובח השאנל, יש לך טעם טוב!
    חחח, למה עשית את זה להסתכל על תמונות ישנות?! אני נזהרת מזה...LOL
    הזכרת לי שכשהייתי בתיכון היתה אופנה של שפתון חום סופר כהה (הלנה רובינשטיין מס' 39, אני לא יכולה למחוק את הזיכרון הזה מהמח...).
    כל הבנות בשכבה כמעט היו הולכות עם השפתון המחריד הזה לכל מקום...
    אבל אז זה היה הדבר הכי נכון והכי אופנתי. לכי תביני...
    הגלוס נהדר והוא בהחלט רחוק מלהיות צעקני ובוטה. מאוד נעים ומחמיא.

    השבמחק
  39. טעות חמורה הייתה להציץ לעבר.. הזכרת לי אופנה עיוד יותר נוראית תוחם כהה ואודם ניוד ואני מודה כל יום לאלוהי האיפור שאיכשהו גרם לי לפסוח על אופנה זו.. והשיא- עיפרון לבן על העפעף (ממש כמו אייליינר) בקיצור שנות ה90 ...טעם טוב LOL
    לגבי הגלוסים- מכורה קשות לגלוסים של לנקום..(:

    השבמחק
  40. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
    למה הזכרת לי את אופנת פנינה, למה?...
    גם אני מעולם לא הייתי שם עם התוחם הכהה, אבל יש מצב שזה בגלל שהייתי צעירה מדי...LOL
    זה היה אייליינר לבן? אני זוכרת כסוף בהיר... P:
    כל כך רציתי לאמץ את זה אבל הייתי נראית כמו חייזר בכל ניסיון...
    שנות ה- 90 העליזות במחרידותן....!
    כן, לנקום יודעים איך להביא לנו מוצרי כדי שלא נוכל לעמוד בפניהם...

    השבמחק
  41. אז ככה - לגבי הגבות, אני לא מסדרת אותן ב-כ-ל-ל, זאת אומרת פה ושם אחת לשבוע מוציאה שערות סוררות, אבל מעבר לזה אני לא נוגעת בהן.

    ולגבי האודמים, לצערי הרב יש לי שפתיים נורא דקות ושפתונים בגוונים כהים לא כל כך מחמיאים לי. לכן אני מורחת אך ורק שפתונים וגלוסים בגוונים בהירים - בהירים עד מאוד.

    השבמחק
  42. כיף לך, כנראה אין צורך ביותר מזה.
    אבל זה לא אומר שהגבות שלך לא במצב מזהיר כמו שכתבת קודם :)

    מבינה אותך, שפתונים כהים מקטינים עוד יותר את השפתיים, עושים מראה ״קשה״.
    טוב שאת יודעת מה מחמיא לך, לא כולן ככה ;)

    השבמחק
  43. איפורית11.12.2011, 22:16

    היי דנרה, פוסט מצוין, כמו תמיד... עשית לי חשק לדגום את השפתון המוזהב של דיור...
    איפה משיגים את בקבוקון הבושם של TRAVALO בארץ? קניתי אחד בדיוטי פרי על מטוס כלשהו והוא מעולה. אני רוצה עוד כמה ואם יש בארץ לא אצטרך לחכות לנסיעה הבאה...
    תודה!
    איפורית

    השבמחק
  44. תודה רבה איפורית :)
    כוכב הזהב של דיור מדליק לגמרי!
    בהחלט מעולה ה- Travalo.
    אפשר לרכוש אותו באתר של כל פרפיום www.callperfume.co.il ובכל מיני חנויות בארץ שהם משווקים בהם.
    יש מוקד טלפוני באתר ואפשר לרכוש או לשאול שם :)

    השבמחק
  45. מזל שהילדים חזרו בלי שיעורי בית, ככה שהיה לי זמן כיפי לקרוא ועכשיו גם להגיב.

    1. דבר ראשון קפצתי לבושם, לזכרונך, אני אישית לא תהרשמתי ממנו במיוחד, גם לא על הנייר וגם לא על הגוף, הוא פשוט גם מתוק לי מידי, ואני ממש לא "מתוקה" וגם הוא הריח לי כמו שמהו שכבר הרחתי כל כך הרבה, הזיכרום הבושמי המתוק הראשון שלי, שלא אהבתי הוא האנג'ל של טיירי מוגלייר, והולנטינה נכנס לי לאותה קטגורייה וגם מריח לי דומה.
    המתוק היחיד ששרד אצלי בקבוק קטן הוא FLOWER של קנזו, וברגע שיצא LEAF עברתי במיידי!! בושם סתווי בשבילי הוא ה אינפוז'ן ד'איריס של פרדה או מהישנין- 1881. חורפי, אני מתהדרת ב- אנז' או דמון הכהה של ז'יבנשי.
    ולכל עונה, כמובן שה- NO.5 של שאנל.
    עדיין מנסה להשיג את ג'ולייט האס א-גאן של רומנו ריצ'י במחיר מבצעי.

    2. גבות- למעט פרמיירות לא מדגישה, הן מודגשות מספיק טיבעית.
    ובכלל אימצתי את האיפור החסכוני, כזה שרק מטשטש פגמים קלים, אבל שאז הוא לא מורגש מידי.

    3. שפתיים- בעיקר אדום!! מכל הגוונים- שרי, בורגנדי וכד'. לפעמים גלוס בגוון ניוד, המס' נמחק אבל הוא של נינה ריצ'י והוגדר בשנות ה-90 של המאה שעברה כגלוס לכלות.

    ובנימה זו- קניות/ חנויות מומלצות בברלין. יש לך או למישהי??

    השבמחק
  46. נטע, באמת מזל! כיף להם...P:

    1. הבושם מתוק בהחלט, צויין והודגש העניין פה. כמו שכתבתי מיועד לחובבות המתוקים בעיקר, כלומר מאסט עבורן!
    טוב כל הבשמים שהזכרת שונים מהותית מהולנטינה, ברור שהטעם שלך אחר.
    את מנסה להשיג את הג'ולייט, אני עוד מנסה לאתר אותו בשביל להריח.... איך זה שאין אותו בשום מקום?

    2. אם כך אז את מסודרת מבחינת גבות. אימוץ מעניין, אבל בלי קשר אני בעד להתמקד בטשטוש הפגמים, אבל יש מקרים אחרים שכדאי להשקיע ולהדגיש. יותר מעניין ככה, לא?

    3. שפתיים - אש! אהבתי! הכי נשי שיש הצבעים האלו. ואלהים שישמור, בן כמה הגלוס?....P:

    תעשי חיפוש בפורום איפור של תפוז, יש שם המון המלצות לחנויות בברלין, שרשורים שלמים על זה.

    השבמחק
  47. @danra
    הגלוס בן בערך שנה, זה היר רק כדי למקם אותך בסקאלה על הגוון. הוא לא באמת משנות ה-90'.

    יש את הג'ולייט, כרגע רק במשביר של קיריית אונו, אבל המחיר עדיין שערורייתי.
    נראה כמה הוא יעלה בדיוטי פרי או בברלין.

    כמות- איפור- מדובר על היומ-יומי. ככה אני גם לא מרגישה מסכה.

    ואפרופו "ניכוש עשבים"- שווה פוסט לניכוש חורפי שהוא שונה מהקייצי.

    השבמחק
  48. @I-Neta

    לרגע נבהלתי... אני יודעת שיש מוצרים ששורדים, אבל ככה?...LOL

    את מחממת אותי על הג'ולייט ואני לא מבינה איך יש אותו במשביר בקריית אונו ולא בדיזינגוף סנטר!
    אבדוק גם במשביר בגן העיר, זה לא יכול להיות ככה....

    מעניין שכתבת על הניכוש הזה... יצא איזה מכשיר חדש ושקלתי לכתוב עליו, לא יודעת אבל אם יהיה לי מתי, כל הפוסטים לחודשיים וחצי הקרובים די סגורים...

    השבמחק
  49. מהפחד ממך אני מגיבה
    שונאת אותך שעושה לי כל הזמן חשק לקנות
    חופשת לידה זה עסק יקר. יש יותק מידי זמן לבזבז
    וגם זמן לקפה עם חברות. הפעם הבאה באזור הביתי שלי

    השבמחק
  50. חחח, יא שרוטה!!!!
    לפחות יש לך חשק לקנות ואת גם יכולה להרשות לעצמך, מה תגיד מי שלא???
    בתזמון מעולה את בחופשת לידה, מחכה כבר לקפה הבא :)

    השבמחק
  51. @danra

    תעשי תת-פוסט אני אתן לך ראשי פרקים.

    השבמחק
  52. חחח, רעיון מדליק נטע, יצירתית all right! יפה!

    השבמחק
  53. @danra
    כמה דברים:
    1. יש נשים שעדיין חושבות שגילוח זו האופצייה האידיאלית.

    2. גם למי שזה יכול להיות נכון, אז בחורף כדאי לוותר.

    3. בדיוק בגלל שאנחנו לא הולכות עם קצר, גופיות, ביגדי ים, יש אופצייה לעשות עבודה יסודית.

    השבמחק
  54. 1. למי שאין הרבה שיער כמוני זו בהחלט האופציה האידיאלית.

    2. על מה כדאי לוותר? על הגילוח? למה?

    3. מסכימה אבל לא כולן זקוקות לאופציה כזו....

    השבמחק
  55. עיפרון גבות של שאנל?! זה מה שיש לך להציע משאנל? נו באמת דנרה, זה לא מדגדג לי אפילו את קצה החשק ;-)
    אישית מעדיפה צלליות למלא גבות, עם הגבות שלי עיפרון ניראה קשה מידי.
    הסומק מעלף וכך גם השפתון של דיור שראיתי איתו ליירינג מאד יפים.
    מרגע שראיתי את הבקבוק של ולנטינו רציתי שיהיה שלי - כ"כ יפה! הריח שלו פחות מעניין אותי...

    השבמחק
  56. אז את צריכה לסדר את החשקים שלך יקירתי ;)
    מראה קשה לגבות יותר קשור לטעמי בגוון ובטכניקת ההנחה, פחות באמצעי.
    עיפרון גם יותר מהיר ופרקטי לשימוש, אבל זה לגמרי עניין של העדפה אישית.
    שמחה שלפחות לסומק את מתחברת וכוכב הזהב של דיור אכן כיכוב.
    חחח, כן, הבקבוק פשוט יפהפה, ממש מקסים. הריח לחובבות המתוקים בעיקר.

    השבמחק
  57. נמסה מהאודם המדהים הזה.... באמת לא מזמן חשבתי לעצמי שלא ראיתי בורדו חושני כבר תקופה ארוכה...

    הגלוס גם יפה מאוד קורל כזה- צבע חי.

    את הזהב לא יכולה לדמיין איך זה נראה :P

    השבמחק
  58. @danra

    אההמממ אהההממ....

    בדיוק ככזאת, הלכתי על אינפרא במקומות אסטרטגיים, ככה יש לי יותר זמן בין סשן לסשן, וזה מעולה לקיץ.

    ממליצה דווקא על קרמים לעומת גילוח.

    וגם לאסוף לשעווה רצינית.

    וחוץ מזה, שכל השיטות, כשבקייץ זה על בסיס כמעט יומי, זה פוצע את העור, כל השיטות, פוצעות ברמה קטנה זו או אחרת.
    בחורף, אפשר לתת זמן מנוח והחלמה לעור ולעשות לעיתים פחות תכופות.

    השבמחק
  59. @KC Mussman

    KC, השפתון של לנקום הפתיע גם אותי ואני לא מאלו שהולכות עם כאלו כהים בכלל.
    אני עכשיו כמעט כל יום משתמשת בו!
    נסי אותו בפארם ותתרשמי, מדהים!

    הגלוס מקסים, צבע מוצלח כל השנה.

    חחח, הזהב כמו שאמרתי פתרון יחסית "מתקדם" אבל גם אותו את יכולה לנסות בפארם ולראות אם הוא מדליק או מחריד :)

    השבמחק
  60. @I-Neta

    אני לא ממש מתחברת לטיפולים ארוכי טווח, אין לי סבלנות.
    התחלתי לא מזמן משהו בבית השחי שדווקא מראה תוצאות אבל זה יהיה שווה רק אם זה באמת יחזיק.
    נראה, ימים יגידו...

    אני לא סובלת קרמים וגם התוצאה לא יוצאת אצלי כמו גילוח.

    אז אני שוב אומרת, בכמות השיער הזניחה שיש לי גם אם לא אגלח חודש בקושי רואים משהו....
    זה יותר עניין של הרגשה שלי.

    השבמחק
  61. איפורית14.12.2011, 12:31

    @danra

    היי דנרה,
    תודה רבה על התשובה והמידע (-:

    השבמחק
  62. תארזי לי בבקשה את ה-YSL תודה . הבושם [למרות הפרחים המוגזמים משהו] מסקרן אותי , ייבדק בקרוב.
    :)

    השבמחק
  63. מה הכוונה תארזי? זה היה ברור מראש אז כבר שלחתי אליך, אולי אבד בדואר המהולל שלנו...P:
    הבושם המתקתק מדליק, אבל אהבתי דווקא את הפרחים. האמת שראיתי שאיפה שמוכרים אותו קישטו את המדפים בפרחים כאלו ענקיים, זה פשוט מהמם, רציתי לגנוב מהם הביתה....

    השבמחק
  64. בחירות מצויינות. המיטב של הקולקציות האחרונות!

    אני לא מוותרת על הדגשת הדבות בשום צורה שהיא, וזה לא משנה שהגבות שלי כהות או מודגשות מטבען.
    יש משהו בהדגשה שגורם לגבות להשתלב במראה הפנים הכללי ולהראות הרמוני יותר ולא תלוש (תרתי משמע... :)

    שפתונים כהים אני מאוד אוהבת, וגם את הסדרה הזו ספציפית של לנקום, וגם את סדרת הגלוסים הזו שלהם.

    עם כל אהבתי לסמקים, דווקא הסומק הזה פחות קורץ לי. כנראה ששבעתי מורודים :) (בודאי לא שבעתי מסמקים...)

    השבמחק
  65. תודה רבה קורינוש :)

    מסכימה איתך לגמרי, הגבות כל כך חשובות למראה של הפנים, להרמוניה ולמבנה.
    הלוואי שיותר בנות היו שמות דגש על זה.
    אני חושבת שזה עדיין נתפס יחסית כמשהו של מבוגרות או משהו בסגנון.

    יש לנו טעם דומה כידוע, בכל פעם שאת כותבת על לנקום אני מרוצה מזה מחדש :)

    שמחה לראות שאפשר לעמוד בפיתוי של YSL שהיה נראה לי בלתי אפשרי :)

    השבמחק
  66. האודם הכהה ממש יפה ולטעמי,לא מתחברת לאודם לבהיר.
    גבותי שחורות ואין לי צורך להדגיש אותן לשמחתי.
    הפוסטים שלך כרגיל יוצאים מן הכלל.

    השבמחק
  67. השפתון של לנקום מדהים וממש מתאים עכשיו לעונה.
    אם כך את מסודרת עם הגבות!
    תודה רבה, כיף לשמוע :)

    השבמחק
  68. הבושם הזה פשוט מוצלח !
    ריח חושני, שקולע בדיוק למשחק שבין אסרטיביות נשית לנינוחות. פאם פאטל במסווה של בחורה עדינה - שילוב מושלם !
    מתאפקת עד הרכישה ... :)

    השבמחק
  69. גולדי, איזו הגדרה ואיזה ניתוח!
    איפה היית לפני שהעלתי את הפוסט?... ;)

    השבמחק
  70. דנרה, אם לא הפוסט שלך, לא הייתי מתנסה בכלל עם ולנטינה.
    אני צמודה ל-4 בשמים ובקושי ממתעניינת באחרים.
    יש לי טעם מאוד ספציפי בבשמים ובמקרה הזה- גלינג גלינג- קלעת בול.
    שוב פעם, שיחקת אותה !
    douze points, ma cherie !

    השבמחק
  71. מזדהה עם ההצמדות הזו לבשמים, אני מנסה כל כך הרבה אבל מעטים שורדים בפועל...
    איזה יופי, ממש שמחה שאהבת ושהצליח לי הפעם!
    Merci mille fois, tout le plaisir est pour moi!

    השבמחק
  72. מודה שעיפרונות לגבות הם לא חביבים עליי בכלל אך גוון זה נראה טבעי ומתאים לרובנו. אני לפעמים מזדעזעת מנשים עם גבות שלא מתאימות לגוון שיער או מצוירות יתר על מידה. זה יכול פשוט להרוס כל אחת, ללא קשר לשאר איפור/יופי.
    בדקתי באפריל את הסדרה של לנקום אך שום גוון לא קפץ לי. אני בינתיים אמשיך לחלום על רוז' אדיקט של דיור...
    את שפתון של דיור ראיתי בפעולה ויש לו אפקט באמת מהמם. אישית לא התחברתי לאפקט המטאלי שלו אך אחרות יכולות למצוא בו עניין. מאק אוהבים להשיק שפתוני LAYERING כאלה אבל בדרך כלל הם כסופים או בעלי תת גוון קר. לא זכור לי שראיתי משהו דומה לדיור.
    מסכימה שבחורף יש העדפה ברורה לבישום מתוק יותר. בדיוק כותבת על אוסף בשמים שלי לחורף ורואה שרובם נוטים להיות בעלי ניחוח יותר "כבד" ובגרסת או דה פרפיום.

    השבמחק
  73. כן, יש לא מעט שמעדיפות צלליות לגבות.
    מבחינתי צלליות זה אחלה אבל לא מהיר ופרקטי לנשיאה בתיק האיפור במו עפרונות.
    הגוון הזה מדהים ומתאים לבעלות שיער בהיר יחסית בגבות.
    מעריכה שגוון מס' 30 הוא גוון נפוץ ופופולרי יותר.
    מסכימה לגמרי, גבות יכולות לשדרג או להרוס את כל המראה, איזה תופעות שאני רואה לפעמים...
    לא יודעת אם זה יותר מפחיד או עצוב...
    מכל הסדרה לא אהבת שום גוון? אני אוהבת שם כל כך הרבה גוונים, אבל אין לזה סוף...
    השפתון המוזהב מדליק לגמרי, איזה לוק הוא עושה!
    סביר בהחלט שהגוונים הקרים יחמיאו לך לצבעים יותר מזה.
    אם מתוק, אז רק בחורף אחרת אני מרגישה שזה כבד ומעיק מדי. מחכה לחטט לך באוסף...;)

    השבמחק
  74. יכול להיות שלא התעמקתי במיוחד בעפרונות אבל השתמשו עליי בעיפרון של מאק בגוון DIRTY BLOND והיה מעולה. אהבתי בשעיפרון של שאנל יש מברשת לסירוק מצד אחד אך 180 לעיפרון זה יותר מדי. אולי אנסה למצוא עיפרון בגוון דומה עם מברשת דומה.
    אני לא חושבת שתופתעי לראות את הבשמים שלי ;)

    השבמחק
  75. הגוון שבוחרים זה ביחס ישיר ללוק שרוצים להשיג, בגלל זה יש לי מספר עפרונות לגבות ברמת כהות שונה. אבל גם ככה אנחנו בוחרות אחרי ניסיון אישי עלינו.
    המחיר יקר אבל נתקלת במוצר לא יקר של שאנל?...;)
    הרבה עפרונות לגבות מגיעים עם מברשת, גם אלו של לנקום שכתבתי עליהם בעבר, לא תהיה לך בעיה למצוא אחד כזה.
    חכי, קודם נראה את הבשמים, אולי תהיה הפתעה ביניהם ;)

    השבמחק
  76. כבר חיפשתי ומצאתי של-YSL ולג'יבנשי יש בדיוק את אותם עיפרונות עם אותן מברשות. אהבתי את הצורה שלהן. מברשות כמו שיש ללנקום לא מתחברת.

    השבמחק
  77. וואלה, אבדוק על מה את מדברת.
    אגב, העפרונות שכתבתי עליהם של לנקום הם לא אלו שנמכרים פה. מגוון אחר.

    השבמחק
  78. אני בכלל לא בודקת מה נמכר לרוב בארץ אלא בסטרוברי/חו"ל. אני אהיה שבוע הבא בדיוטי ואבדוק שם

    השבמחק
  79. חחח, הגיוני...
    סבבה, עדכני בממצאים....

    השבמחק
  80. מתה על השפתונים של לנקום, יש להם תחושה מיוחדת על השפתיים שלא הרגשתי עם אף שפתון אחר. לאחרונה קניתי את הקטנטן הוינטאג'י המוזהב מסדרת St. Honore והוא כל כך מקסים עד כדי כך שאני בחרדה שיגמר לי! חייבת להביא באק אפ בהקדם האפשרי ......

    השבמחק
  81. מסכימה איתך לגמרי, השפתונים של לנקום מדהימים, יש לי לא מעט מהם ואני תמיד רוצה עוד...
    השפתון מהסדרה שקנית הורס! כתבתי בבלוג על פלטת פריז שיצאה בקולקציה הזו.
    ולא נורא אם ייגמר, כך תהיה לך סיבה טובה לפרגן לעצמך מוצר חדש ;)

    השבמחק
  82. צודקת :)
    פלטת פריז הזאת כל כך יפה שכואב לגעת... ממש יצירת אומנות!

    השבמחק
  83. לגמרי יצירת אמנות, אבל אני לא רוצה לומר לך איך הפלטה הזו נראית עכשיו...
    בואי נאמר שאת פריז את ממש כבר לא רואה שם....LOL

    השבמחק
  84. LOL :D
    העיקר שנהנית מכל רגע איתה...
    ופריז לא הולכת לשום מקום... נשארת לה אי שם מעבר לים ומחכה שאגיע! (מקווה שלא יימאס לה, היא חיכתה די הרבה עד עכשיו :D )

    השבמחק
  85. חחח, בהחלט נהנית ממנה, הגוון שלה ורוד בהיר אז הוא ממש בא טוב עכשיו עם החיוורון של החורף.
    בקיץ לא יראו אותה עלי בכלל....
    ואל דאגה, פריז מחכה לך ותמשיך לחכות לך כמה שצריך :)

    השבמחק
  86. @danra
    תקשיבי הפוסט הזה כל כך כל כך מוצלח..כל המוצרים פה הם אחד אחד ..פנינים!
    דווקא חפרתי על כל המוצרים ועל הסומק לא כל כך..בתגובתיי הקודמות...ומה קניתי אתמול ???...את הסומק מס 6! :)....פשוט אחוזת שיגעון קל החלטתי שאני צריכה סומק טוב ויפה...לא היה לי כח להתקשקש ולבדוק גוונים..זכרתי את המותג ומס 6...לא בדקתי לא כלום פשוט לקחתי , רכשתי הלכתי.
    היום שמתי אותו ...אחלה גוון ..צעיר כזה ..ומגניב..וגם לגבי הפורמולה...התיאורים שלך כל כך מדוייקים! שניסיתי להגדיר לעצמי את איכות הסומק ההרגשה המרקם וכאלה..דיי הגדרתי מה שאת אמרת רק במילים אחרות...פשוט רכישה אימפולסיבית..אך מוצלחת ביותר!!!!!!!

    השבמחק
  87. שמחה שאהבת את הפוסט המוצרים אכן נבחרו בקפידה!
    וואו, תתחדשי! איזה סומק הורס זה, אה?...
    את מפתיעה אותי שלא בדקת קודם אם הגוון מוצא חן בעיניך, זה מאוד חשוב את יודעת, בשביל שלא יהיו אכזבות אח"כ (קנית במבצע, כן?..).
    אבל לכולנו יש רכישות אימפולסיבות כאלו ואת די הלכת על בטוח ואני מאוד שמחה שאת מרוצה!
    סומק נהדר, בהחלט רכישה מוצלחת, תתחדשי מותק!!!

    השבמחק
  88. תודה מאמי...הוא בהחלט סומק נהדר..ידעתי שלא תעודדי רכישה כזו..אבל בכל זאת כן מדובר בהמלצה שלך בייבי..ועם התיאור הנלהב לא פחדתי בכלל :)....
    סומק נהדר...יותר נכון מיני סומק חח...אבל אני מניחה שהוא נישאר לזמן רב על אף גודלו ..כי סמקים זה ככה...
    ובאמת בחרת פה מוצרים אחד אחד עם פינצטה..ניסיתי את הגלוס הוא הורססס הכוכב המוזהב פשוט כוכב וזה ידוע..את השפתון של לנקום אני גם חייבת ראיתי אותו על היד של הדיילת ...כי הייתי עם שפתון ולא היה בא לי לשנות...אבל הבנתי את הגוון ..ניראה משהו ד'בסט! של הכהים! ...לא יודעת כבר מה קודם את הגלוס או אותו...קיצר....ניראה לי שאני אמשיך לעדכן פה עוד כמה וכמה פעמים...ושלא נדבר על העיפרון של שאנל מס 60 שבטוח מתאים לי ואני פשוט רק צריכה לגשת לקנות...

    השבמחק
  89. חחח, את כבר יודעת מה אני חושבת. נכון, אני תמיד בעד לבדוק אבל לפעמים בא להתפנק. סבבה לגמרי.
    מבחינת גודל הוא די גודל ממוצע של סמקים, יש כמובן יותר גדולים וקטנים ממנו, מה שבטוח יקח לו המון זמן להיגמר גם אם תשתמשי בו יום יום.
    המוצרים אכן נפלאים, מסכימה עם כל מה שכתבת.
    תמיד את יכולה להתנסות בשפתון או בגלוס, הם שם ולא הולכים לשום מקום.
    בקרוב יהיו מוצרים מהממים נוספים שתוכלי להתנסות בהם.
    מקווה שלפחות בעניין העיפרון של שאנל את לא תקני בלי לבדוק שהגוון מתאים לך והוא לא כהה מדי :)

    השבמחק
  90. חחח כן אני בטוחה שיהיו מוצרים חדשים..את מעדכנת באופן שוטף את הבלוג...ושומרת תמיד על הרמה השמורה רק לך...כן רק שזה קצת מטריף ומשגע כי כולנו רוצות הכלללל
    אני אבדוק את העיפרון חח אוקיי..אבל ניראה לי שאין יותר מידי כהה..הגבות שלי זה פשוט שחור...
    תמשיכי כמו שאת..ביוטי..אנד קאר (דאגה) ;)...מכל הלב כפי שרק את יודעת!

    השבמחק
  91. נכון, אנחנו רוצות הכל אבל החכמה זה שכל אחת תבחר מה שבאמת מתאים ומחמיא לה, אחרת אין סןף לפיתויים....
    ברור שתבדקי ומחכה גם לעידכון אם הוא התאים ומצא חן בעיניך.
    אלו לא דברים זולים אז אין מה למהר לקנות כלום.
    חחח, יפה, Beauty & Care! אאמץ בהחלט את ההגדרה המדויקת שלך!

    השבמחק
  92. אני מסכימה איתך שצריך לדעת למכור משהו מסוים או רעיון מסוים מטרנד
    רק שאצלי הטרנדים עוברים לידי.. אני אף פעם לא מעודכנת בכלום
    וכנראה שזה "הסגנון שלי" :)

    אני חייבת לציין שהחורף כ"כ מאכזב אותי שאין לי חשק בכלל למראות "אפלים" או אפילו "סתם חורפיים"
    לאחרונה הזמנתי 3 צלליות מעושנות של פרושופ החדשה שנחתו אצלי אתמול בערב.
    לצערי קמתי הפוכה לגמרי הבוקר ובקושי לשים מייקאפ הצלחתי..
    מחר, כשאקום אציץ החוצה, אציץ בשירות המטאורולוגי ואחליט אם הולכים על מעושן חורפי או על משהו צבעוני קייצי :)

    גבות עבורי זה משהו רגיל שצריך להראות אותו הדבר..
    אני שמה ג'ל מקבע גבות עם גוון (של הגבות שלי..) וזה מספיק לי.
    אני לא מעצבת את הגבות כלל כיוון שאני כ"כ מפונקת שהסדרתי את הצורה שלהן בלייזר..
    דיברנו על להשקיע במשהו אחד מייצג? הרי לך! חחח

    הסומק מעלף!! מצחיק שלאחרונה כל מה שבא לי לשים זה אחד מבין שני סמקים של מינרלז -
    רוזלין המהמם (שגם הוא ורוד בייבי) או גרייס קלי שהוא אפרסקי מהמם שבעצם, עבורי לפחות, נותן מראה מעט שזוף

    אהבתי את השפתון!
    מסכימה איתך שיש משהו סקסי לגמרי בשפתון כהה. אני מאוד אוהבת שפתונים כאלה
    אבל כמו שאמרת, צריך להזהר במריחה וצריך לבדוק חידוש שלהם כל הזמן בשביל להמנע מפדיחות..
    בחורף האחרון, עם זה שאין חורף, השפתיים שלי במצב צועק ובוכה.
    לכן אני משתדלת לשים כמה שפחות שפתונים, רק באלם שירגיע קצת.

    הכוכב המוזהב שלך מזעזע בעיני חחח
    ראיתי עכשיו אזכור שלו (וסווץ על היד) בפוסט של מרינה (שגם אותו אני קוראת באיחור היסטרי..)
    שם הוא היה נראה "סביר" יותר ואפילו מעניין (לבד).
    אבל לפי איך שהוא נראה כאן - לא ולא!

    אחרי הנפילה מהסרט שראיתי אתמול (בהמלצה של אחותי) אותר על הסרט של ולנטינו הזה..
    ולנטינו אצלי זה ולנטינו רוסי..
    אבל אין ספק שהבקבוק בושם של ולנטינו מקסים!

    רכשתי בביוטיקר או WOW באמת שאני לא זוכרת בקבוקון לבושם. הוא לא כזה מתוחכם
    ובשביל להכניס לתוכו בושם פשוט פמפמתי כמה וכמה וכמה פעמים לתוך הבקבוקון עד שהתמלא.
    הוא אטום לגמרי ולא נשפך לי בתיק (כבר חודשים!)
    סה"כ נחמד למראה - מארז עגול כסוף.
    אבל בכל זאת מאוד משעמם במראה שלו (אם מחפשים משהו "מעניין")
    עבורי לפחות הוא משמש במקרה ויצאתי מהבית בחפזון ושכחתי לשים בושם..
    כי אני בדר"כ לא מחדשת במהלך היום (גם ככה אחרי חצי דקה אני לא מריחה כלום..)

    השבמחק
  93. מיטלי, נכון, אני חושבת שלא חייבים להתחבר לכל טרנד אלא לקחת משהו שמתאים לנו ברמה האישית ממנו.
    גם לא להיות מעודכנת בטרנדים זה סוג של סגנון... ;)

    החורף בכלל רואים מגמה של חדירת הצבע לתוך כל הכהות והאפלה, אז אולי את בכל זאת חלק מהטרנד?...P:
    בעניין הצלליות של פרושופ אני בטוחה שנשמע ממך בקרוב חוו"ד מפורט.

    וואו, עיצוב גבות בלייזר, השקעת לגמרי!
    הרעיון פה שלי של הגובת זה לא להזניח אותן אלא לתת להן במה בלוק.
    את את הבמה כבר סדרת, וכל בוקר עם הג'ל זה רק הפיניש....
    עד כאן נראה שאת מחוברת יפה למגמה.

    כן, הסומק של YSL מפיל במיוחד.
    כיף לך שהבחירה שלך מצומצמת ואת לא צריכה לבחור בין מיליון סמקים.

    שפתון כהה זה סקסי בטירוף אבל לגמרי צריך להתייחס אליו כמו שמתייחסים לשפתון אדום.
    עדיף בהחלט שתטפלי בטיפוח השפתיים לפני האיפור שלהן כי אחרת השפתונים גם ככה לא יראו טוב.

    את הכוכב המוזהב של דיור צריך לנסות, אין חכמות. כמו שהוא נראה פה כך הוא נראה במציאות. שפתון זהב.
    דווקא אני יכולה לנחש שתאהבי אותו מאוד כתוסף לשפתון, לא לבדו.

    חחח, טוב איזו השוואה בין הולנטינויים....
    בטוחה שאם במקרה יום אחד תצפי בסרט אז תראי עד כמה הוא מרתק.
    הבקבוק יצירת אמנות ללא ספק.

    אני ניסיתי בקבוקון בושם כזה מביוטיקר שמגיע בבקבוק פלסטיק אדום או שחור והוא אחד מהגרועים שניסיתי. אין אטימות של המכסה והבושם פשוט מתאדה לו תוך כמה ימים....

    השבמחק
  94. אולי חדירת הצבע שאת רואה זה פשוט סוג של התאמה למצב - לא באמת חורף.. לא באמת אפל.. אז לא באמת מתאים כהה כהה...
    בימים האחרונים אני מאופרת באדום, ורוד, צהוב, ירוק, כחול.
    נדיר לראות אותי עם משהו כהה..

    אכתוב על המוצרים של פרושופ :) כבר יש ברשותי לא מעט מוצרים שלהם (צלליות וגם כמה מברשות). אבל אני צריכה לצלם איפורים לפני שאני כותבת וזה תמיד דורש ממני.. את יודעת.. :)
    בנתיים אני יכולה לומר על הצלליות אבקה ואבן שהן מעולות!! בהחלט ברמה מקצועית! הצלליות מחזיקות לי בכיף גם 12 צלליות אם על פריימר ואם על צללית קרם (כשלא בא לי לשים מתחת פריימר). גם העבודה עם הצלליות מצוינת. אפילו עם צלליות האבקה (שכידוע אני שונאת כאלה).
    שאפו ענקי לשחר ואשר!

    אצלי כל מה שאפשר לעשות בלייזר - נעשה בלייזר חחח שילמתי על זה לא מעט כסף לכן אני מקווה שאחיה מספיק שנים בשביל להצדיק את זה! סתם סתם חחח זה כבר לגמרי משתלם! כיף שזה לא משהו שאני צריכה לחשוב עליו לפני שאני יוצאת מהבית וזה לא משנה לאן.

    אני? מחוברת? בטוח בטעות! חחח

    אני לא יודעת למה, אני לא רואה הרבה את ההבדל בין כל הסמקים האלה. מן הסתם בין ורוד בייבי לאפרסק אני רואה.. ובגלל זה יש לי את שניהם..

    תוסף לשפתון נשמע לי השקעת יתר.. סורי.. אין מצב..

    יכול להיות שהבקבוקון שלי מ WOW באמת שאין לדעת. וגם יכול להיות שלא כל המוצרים באותה איכות או שהוחלף הספק או משהו כזה בין הקניות שלנו.. זאת הבעיה ברכישה של מוצרים מהחברות האלה, את לא באמת יודעת מה קיבלת.. אבל בשביל כמה שקלונים בדר"כ שווה לנסות..

    השבמחק
  95. זו לא אני ממי, זו המגמה באופנה ובאיפור. צבעים מוחלטים כמו שכתבת: כחול, ירוק אדום, שנכנסים במלוא עוצמתם וצובעים את הצבעים הכהים השגרתיים.

    כיף לשמוע שהמוצרים של פרושופ מוצלחים, ברור שפוסט דורש השקעה, אין מה לעשות.
    אם זה לא היה המצב הייתי מעלה פוסט כמעט כל יום....

    טיפול לייזר בהחלט סוגר את הפינות איפה שבחרנו לעשות אותו.
    עדיין הפתעת אותי עם הגבות, זה לא טריוויאלי בכלל ואני לא חושבת ששמעתי אי פעם על מישהי שעשתה את זה גם.

    מחוברת בלי שהתכוונת.... הכי הפוך על הפוך...LOL

    מסכימה שבשביל כמה שקלים שווה לנסות וזו בדיוק הסיבה שניסיתי, כי מוצר כזה הוא בהחלט פתרון טוב.
    עדיין המוצר של ביוטי קר גרוע ברמות ואני לא ראיתי שהם שינו משהו אז אולי שלך מוואו.

    השבמחק
  96. לא יכולה לומר שנתקלתי בזה באופן אישי, בטח שלא באיפור חחח
    בחורף אני לרוב לובשת אותו הדבר. מכנס מחויט (בגוון כהה כולשהו - חום/שחור) וחולצה שחורה עם שרוול ארוך. לפעמים אני שמה על זה עליונית אם יש צורך (אם אני במשרד אז ברור שאין צורך)
    עבורי האיפור זה המקום להשתולל..

    חחחח אני מבינה אותך!
    יש לי כ"כ הרבה פוסטים בקנה! הערכה שלי יותר מ 10!!! רק לקים יש איזה 7 אני חושבת...

    אני גם לא יודעת איך הגעתי לעשות את הגבות חחח נראה לי פשוט לסגור את הפינה עם שאר האזורים חחח

    השבמחק
  97. מותק, העיקר שאת משתוללת איפשהו ולא נרדמת עם כל השחור חום הזה...

    אויש גם לי יש מלא, אין לי מושג איך אספיק למשל לפרסם את כל הפוסטים שלי לחורף לפני שהחורף יגמר...

    השבמחק
  98. נדפקת.. החורף כבר נגמר.. שמעתי שמחר התחממות שוב פעם.. :-/

    השבמחק
  99. חחח, שרוטה את....P:
    אבל כל החורפים שלנו הם לא בדיוק חורף סופני, יש רק כמה ימים נקודתיים שמזכירים לנו מהו חורף לפי ההגדרה במילון.....

    השבמחק
  100. ובכל זאת החורף הזה אמנם קר בלילה אבל לא מעבר..

    השבמחק
  101. חכי, כמו שכתבתי בפוסט השבוע, רשמית לפי לוח השנה הלועזי הוא רק התחיל ב- 21.12....

    השבמחק
  102. לא אוהבת waiting and seeing.. רוצה לראות חורף כאן ועכשיו!!!!

    השבמחק
  103. חחח, גם אני רוצה הרבה דברים......P:
    ואמן אמן שירד הרבה גשם השנה ובכל שנה.

    השבמחק
  104. אורטל6.1.2012, 6:02

    רכשתי את השפתון של דיור. בעיקר כדי לשים אותו איך שהוא, אבל עדיין לא החלטתי אם אני נראית כתאומה הקצת פחות מוצלחת של ג'יי לו, או סתם תלושה מהמציאות:)עדיין לא עיכלתי אותו.נקודה חשובה היא האריזות. השפתון לא מוגן בשום צורה משימוש והחזרה של לקוחה קודמת. כשרכשתי מייק אפ בעמדה של דיור ביקשתי בנוסף דוגמית כדי לבחון אותו קודם לאור יום מבלי לפתוח את הבקבוק שרכשתי. הדיילת אמרה לי שאני אשתמש בו פעם פעמיים ואם הוא לא מתאים לי אבוא להחליף, ולכן אין צורך בדוגמית- איכס!

    השבמחק
  105. חחח, הרגת אותי אורטל! הסוד של ג'י לו הוא בתחת, תסתכלי במראה ותראי אם אתן תאומות או לא ;)
    אין ספק שצריך להתרגל אל כוכב הזהב של דיור, בהחלט משהו אחר לאוסף ותתחדשי כמובן!
    בנוגע לשימוש, ברגע שלקוחה רוצה להחזיר שפתון פותחים אותו ואפשר לראות אם הוא משומש או לא.
    בנוגע למייק אפ זה בהחלט מוזר מאוד, הכי קל זה להביא ללקוחה דוגמית בקופסית שתנסה קודם בבית ואם לא טוב אז שתבוא להחליף. גם מייק אפ אם מחזירים אפשר לראות שהמשאבה לא נקיה, כלומר המייק אפ היה בשימוש. מניחה שקנית בסופר פארם? יש שם מדיניות החזרות נוחה, הרי אם תחזירי את המייק אפ לאחר השימוש את תחזירי אותו ללא האריזה, זה מוצר שלא יימכר הלאה. אם היילת התכוונה למשהו אחר אז ממש אין לי מילים...

    השבמחק
  106. בעקבות הפוסט הזה והסקירה שלך על הסמקים של ysl (ששמתי במועדפים)הלכתי במיוחד היום לאפריל בסנטר לנסות אותם ובתקווה לקנות. המספר כבר רשום לי הרבה זמן בפון, ורק חיכיתי להזדמנות. לצערי הכל כך רב ובכל זאת, כמה לא מפתיע, הסטנד של ysl היה מטונף והפוך, נטול טסטרים ואף לא דיילת אחת נורמלית שיכלה לתת לי מענה ושירות הולם ומקצועי - ממש לעג למותג.
    אבל באתי במטרה לרכוש סומק ורדרד ובסוף יצאתי עם סומק מהמם של אסתי לאודר ועד שמצאו לי את מה שאני רוצה רכשתי גם מסקרה של ysl בצבע סגול, אבל לא חציל, סגול כהה, את בטח מכירה. לצערי על הסומק של ysl ויתרתי אבל מבסוטית מהאסתי לאודר.
    לא מזמן פירסמת סקר בבלוג שלך על איפה אנחנו הכי נהנות לעשות קניות של טיפוח וקוסמטיקה. לאור הסיפור שחפרתי לך כאן על הסומק, ואחרי יום של שופינג בחירות בו הייתי גם באפריל, במשביר ובסופר פארם, התשובה שלי היא חד משמעית שבאף מקום. זו פשוט חוויה נלעגת ולא מהנה לעשות כאן קניות. יחס ושירות מחפירים. הכל כל כך בינוני. נראה לי שהפעם הבאה תהיה בלית ברירה.
    אבל היה יום כייפי ומפנק זה הכי חשוב:)

    השבמחק
  107. הגיוני שהלכת לאור המבצעים השווים ביום הבחירות, אבל לצערי אני ממש לא מתפלאת על איך שהסטנד נראה, זה כל כך "מכבה" ומוריד את ההתלהבות. תתחדשי על כל הקניות, נשמעות שוות במיוחד!
    אני מניחה שקנית את הסומק הזה:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/01/blog-post_9.html
    וזו המסקרה הסגולה?:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/01/blog-post_15.html
    נכון, מעניין לשמוע תמיד איפה חווית הרכישה הכי מהנה, אבל אולי צריך להגדיר קודם מהי חווית קניה בארץ...LOL
    העיקר שנהנית :)

    השבמחק
  108. אכן מהסדרה שסקרת, אבל אני קניתי מסדרת ה satin גוון מדהים שנקרא: electric pink מס' 3 ממש התאהבתי בסומק הזה. ואכן מדובר במסקרה הזו - מדהימה.

    השבמחק
  109. וואו, גוון נועז ומהמם של הסומק!
    המסקרה מדהימה בהחלט, הסגולה האהובה עלי :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails