1 בינואר 2012

חתולה על גג פח לוהט



התחלות חדשות הן תמיד סיבה לחגיגה, בטח ובטח בפתיחתה של שנה חדשה. אז חשבתי שאת השנה הנוכחית בא לי לפתוח בלוק סקסי במיוחד, לוק שהוא חגיגה בפני עצמו כך שממש לא צריך לחכות לסיבה בשביל לבחור בו, אם הוא טוב לפתיחתה של השנה הוא גם טוב לכל מועד במהלכה. במועד זה עם כל ההבטחות וההישגים שאנחנו מסמנות ושואפות אליהם, אל לנו לשכוח שקודם כל אנחנו נשים עצמאיות וחזקות ושום דבר בעולם לא יכול למנוע מאיתנו לבטא את זה בכל צורה שנבחר, אם בסולידיות וצנעה ואם זה בצבעוניות ומוחצנות. כל אחת בדרכה. אני חושבת שהשילוב של האייליינר והשפתון מאוד מותאמים לביטוי האישי הזה, אם באייליינר דקיק ועדין ושפתון ורדרד טבעי ומעודן ואם באייליינר מודגש ושפתון אדום נשי. אפשר גם באמצע, אפשר גם בכלל לא. 
אבל אם כבר חגיגות אז אני בוחרת ללכת עד הסוף עם לוק שמשלב אייליינר חתולי סקסי ושפתון אדום לוהט וכל מי שראה את הביצוע של הדיווה הבריטית אליזבת טיילור המדהימה ללוק הזה יודע שאין דבר סקסי  מזה. אז החלטתי שהפוסט ושמו (מהסרט הנודע בכיכובה) יהיו סוג של מחווה לאישה ולאגדה שאני חולקת איתה תאריך לידה משותף (27 בפברואר) ושהלכה במרץ האחרון לעולמה. בחרתי מוצרים משובחים וכמה הפתעות לפוסט סקסי נועז במיוחד (שלא תגידו שלא אמרתי מראש...) וכמו תמיד אתן מוזמנות לחגוג איתי את המגדר שיכול לקחת את הלוק הסקסי למחוזות מופלאים עד שנעתקת נשמתם של כל הסובבים.

אייליינר טוש קלרינס: סופר שחור, סופר סקסי

אין כמו אייליינר בשביל להדגיש את העיניים וליצור הבעה מסקרנת במיוחד. האייליינר מגיע בשלל מרקמים, צורות, גימורים וגוונים וכבר כתבתי בעבר שכל אחת יכולה לבחור בדיוק את האייליינר שהכי מתאים ונוח לה להנחה. אבל עם כל הנוחות עדיין האייליינר הקלאסי יהיה לעד האייליינר הסופר שחור שמשורטט בצורה חדה מעל קו הריסים. לכל מותג יש את הגרסה שלו לאייליינר מהסוג הזה כשאחד האייליינרים המוצלחים שיצאו לאחרונה הוא ה- Instant Liner של קלרינס שנדמה שהופך את האיפור באחד המוצרים הקשים לשימוש למהיר ופשוט גם למאותגרות בינינו. זהו אייליינר טוש קלאסי עם מכחול ספוגי מחודד, דקיק וגמיש מעט (ולא מדי) שמאפשר מריחה מוצלחת גם של פס אייליינר דקיק וגם עבה. יש לו פורמולה בעלת גוון סופר שחור, היא מעט נוזלית אבל לאחר שניים שלשה שימושים מתייצבת ונוחה מאוד למריחה. האייליינר הזה מתקבע מהר אבל לא מדי מהר כך שאפשר לסדר ולתקן במידת הצורך (ורובנו צריכות לתקן...). לאייליינר פיגמנט שחור עשיר במיוחד ואין צורך לחזור על אותו מקום פעמיים בשביל לחזק את הגוון. מה שהופך את השימוש בו לכל כך נוח זו האחיזה הנוחה תודות לידית הארוכה יחסית. העמידות של האייליינר נפלאה, הוא אינו מתפורר במהלך היום שזה משהו בלתי נסבל מבחינתי ולמרות העמידות המרשימה ההסרה מהירה. כמובן שכל מה שאני רושמת על קלות המריחה, האטימות והעמידות זה בהנחה שהעפעפיים נמרחו לפני כן בבסיס כלשהו (פריימר או צללית קרם עמידה) כך שהעפעף אינו שומני מה שפוגע בביצועי כל אייליינר. האייליינרים בטוש מתאימים לתיחום חד ולא למי שרוצה לטשטש את האייליינר, במקסימום בשביל אפקט הטשטוש אפשר להניח צללית מעל לפס ולטשטש אותה עם מברשת טשטושים דקיקה. בנוסף, אייליינר טוש פחות יתאים למי שיש לה קמטוטים בעפעף כי יהיה קשה לה להגיע למריחה אחידה בניגוד לאייליינר ג'ל שאפשר להיעזר במברשת לשם כך. מי שתבחר באייליינר טוש למראה חתולי מודגש ותסיים עם מסקרה דרמטית למבט מצועף, תקבל את המראה הקלאסי והסקסי ביותר. מיאו חתולה!

אייליינרים ג'ל YSL: מפתים, מרגשים ומשובחים

כמו תמיד יש מי שאייליינר טוש כזה מסובך לה מדי להנחה או שהיא רוצה לטשטש את התיחום שלו כך שלא יהיה חד מדי. בדיוק בשביל זה קיים האייליינר ג'ל ואם נבחר באחד משובח הוא גם יקל על המלאכה. באיב סן לורן (YSL) השיקו קולקציית אייליינרים ג'ל בגוונים שהם מגדירים כמושחרים, כלומר אייליינר כהה מאוד עם גוון כלשהו שמשתקף בעיקר בברק. גוונים כאלו שהם מושחרים אבל לא צבעוניים, עושים את העבודה של האייליינר השחור רק בלי הגימור "הקשה" והדרמטי למי שזה טו מאץ' בשבילה. הקטע המושחר מזכיר את קולקציית LUMINIZER המוצלחת של לוריאל עם האייליינרים המושחרים רק בצורת טוש, אולי זה לא מקרי כל ההשחרה הזו, הרי בסופו של דבר שני המותגים, גם YSL היוקרתי וגם לוריאל העממי יש אותם הורים (קונצרן לוריאל העולמי). כשראיתי את הקולקציה ממש ממש התלהבתי ובאמת שקשה להלהיב אותי מכל דבר. בכלל המותג הזה YSL הוא בעייתי מאוד, כמעט כל דבר שהם מוציאים כל כך יפה וכל כך מפתה שפשוט עושה חשק לקחת את כל הסטנד שלהם ממחלקת הקוסמטיקה הביתה... אבל אם נחזור למציאות אז יצאו במסגרת הקולקציה ששה גוונים מושחרים כאלו ואני בחרתי לי שניים מתוכם: את הגוון המושחר-ירוק כי אני כידוע הרוסה על איפור ירוק בכל גוון שהוא, ואת הגוון המושחר-ברונזה שהוא בעצם גוון ירוק זית כהה שעבורי הוא גוון שממש טבעי לי לתיחום העין. כתבתי כבר בעבר שמספיק שמשנים למוצר פרמטר אחד, במקרה הזה את הצבע, כך שיכול להיות שהמאפיינים של הפורמולה ישתנו בהתאם. לשמחתי בשני המקרים מדובר על פורמולה לא פחות ממשובחת, רכה ונוחה למריחה בכל מברשת אייליינר שבחרתי לשימוש. מריחה אחידה, גוון דומיננטי מאוד ועמידות פנומנלית. מי שמעדיפה יכולה לטשטש את התיחום בקלות ובלי התפוררות של החומר. לגמרי אחד האייליינרים ג'ל המשובחים שנתקלתי בהם. גם העיצוב של המוצר רק תורם עוד יותר לנחשקות שלו, צנצנת זכוכית עם מכסה מוזהב והלוגו חרוט מעליו. עיצוב נקי הורס שעוד יותר עושה חשק למרוח אייליינר. האייליינר הזה אוהב אותי ואני אותו ויכולתי לעוף עליו עוד הרבה אבל יש עוד מוצרים שמחכים ליחס בפוסט. הייתי רוצה לומר לכן 'רוצו לקנות מהר לפני שיגמר' אבל בגלל שאני לא כותבת כאלו דברים בבלוג ומאמינה ברכישות שכלתניות ולא אימפולסיביות, אני לא אכתוב את זה...

שפתון לנקום: להיט היסטרי

השידוך המשלים האולטימטיבי של האייליינר החתולי ללוק סופר נשי וסקסי תמיד יהיה השפתון האדום. אני חושבת שאם הייתי צריכה לסכם את השנה האחרונה שלי אז אחד הדברים הבולטים זה שהשפתון האדום הפך אצלי מצבע נועז שאני צריכה להיות במצב רוח מאוד ספציפי כדי לצאת איתו מהבית, לצבע שאני מרגישה איתו נוח כמעט בכל שעות היממה. כן, ממש ככה. אחד השפתונים האדומים הקלאסיים היפים והפופולריים שיש הוא ה- Caprice 132 של לנקום. הוא שייך לקולקציה הקבועה של המותג אך יצא החודש גם במהדורה חגיגית במסגרת קולקציית 'כובע הזהב' (Golden Hat) שנקראת על שם הקרן למען ילדים אוטיסטים שהקימה השחקנית קייט ווינסלט (Kate Winslet) שהיא גם הדוברת של לנקום. הקולקציה כולה מעוטרת בסמל הכובע המוזהב ובחתימתה של ווינסלט ואחוזים מרווחי המכירות שלה יתרמו לקרן. אז למרות שהשפתון הפופולרי הזה קיים בקולקציה הקבועה, תמיד נחמד כשהוא יוצא מדי פעם במסגרת קולקציה מקושטת, בטח ובטח אם זו קולקציה שרותמת עצמה למען מטרה טובה. השפתון הזה הוא אדום קרמי נקי שסביר שיחמיא ללא מעט גווני עור, הוא נמרח בקלות ואחידות, מתקבע מהר כך שממש לא מרגישים שהוא שם ובעל עמידות מאוד יפה (מאיץ נשיקות אך לא עמיד בפניהן, כן?...). תמיד יוצא שהשפתונים האדומים נמרחים על השיניים ואז צריך לעשות את הטריק עם האצבע בשביל למזער את הפדיחה שבלהסתובב עם שיניים מוכתמות, אבל עם השפתון הזה זה משום מה לא קורה לי ואין לי הסבר למה. אולי זה בגלל הקיבוע המהיר יחסית, אין לי מושג, מה שבטוח זו עוד סיבה חשובה שגורמת לי לבחור בו יותר על פני אדומים אחרים במהלך היום. לשפתון הזה גוון אדום קלאסי מוצלח במיוחד שגורם לי להרגיש זוהרת ונשית במהלך היום וסקסית ונועזת בלילה, כל פעם בשילוב אחר של האיפור בעיניים. כבר כתבתי מניפסט שלם שמפריך את כל החוקים באיפור כי אני לא מאמינה שיש כאלו. אני לא מוצאת בעיה אם מישהי בוחרת באיפור נועז גם בעיניים וגם בשפתיים, לפחות כל עוד זה נראה מחמיא ולא מופרך. כל אחת ומה שהיא יכולה להרשות לעצמה, הרי זה גם מאוד קשור להבעה, לאופי ולשפת הגוף. אבל אם לחגוג אז בטח עם שפתון אדום היסטרי כי אין יותר נשי מזה.

פלטה לנקום: לחדד את הלוק הסקסי

כשהולכים על לוק של אייליינר חתולי מודגש ושפתון אדום לא ממש משאירים מקום ובולטות לשאר האיפור, אבל מה שחשוב כמו תמיד זה לדאוג לסקין שיראה מושלם (Flawless) ככל הניתן, חלק יעדיפו גימור מאט לסקין, אבל בזמן של חגיגה (וכמעט תמיד במקרה שלי) למה שלא יהיה חלק ומואר במיוחד עם מייק אפ משובח, פודרה מאירה או היילייטר מעודן. לנקום החליטו שחבל שנתלבט יותר מדי איך לבצע את זה בפתיחת השנה הנוכחית ובמסגרת אותה קולקציית 'הכובע המוזהב' יצאו כהרגלם בקודש עם פלטה מפילה במיוחד שסוגרת לנו את הפינה הזו. זו למעשה פודרה מאירה לפנים בגוון ורדרד עם עיטור של כובע מוזהב במרכזה כשמניחים אותה מעל המייק אפ הגוונים מתערבבים ומעניקים גימור סאטיני מרענן בגוון מוזהב מעודן מאוד לסקין. הגוון הזה אוניברסאלי ונראה שכמעט כל אחת תוכל להסתדר איתו. אפשר להשתמש בפלטה כפודרה (השימוש המועדף עלי), כהיילייטר עדין או תוסף של גימור מוזהב לסומק. העיצוב המקסים הזה מקושט מלמעלה בנצנוצים כסופים שלשמחתי מספיקים רק לשניים שלשה שימושים ראשונים שמקשטים לנו את תחילת השנה ובהמשך משאירים אותנו עם הגימור הסאטיני היפהפה. לא ברור לי למה לנקום מרגישים צורך לגרום לכל פלטה לנצנץ בהתחלה, זה מזכיר מאוד את מה שעשו עם פלטת פריז היפה שלהם, אולי כי הנצנוצים מעניקים מראה חגיגי במיוחד. הפלטה הזו מעוצבת כמו שאר מוצרי הקולקציה כך שמעוטרת בסמל 'הכובע המוזהב' ובחתימתה של וינסלט, היא מכילה מראה גדולה ונוחה והדבר הכי מוזר בה זה שהיא לא אטומה לגמרי, גם כשהיא סגורה יש בצדדים חריצים דקים, לא ברור לי למה. בכל מקרה, אין ספק שמי שתבחר לפנק את עצמה בפלטה הייחודית הזו תשלים את הלוק הסקסי הנבחר בצורה מחמיאה ומרעננת במיוחד.

בושם ברברי: יותר סקס מבושם

אז את הלוק סיימנו אבל כמו כל לוק הוא לא באמת יהיה שלם בלי ניחוח שיתרום לאווירה הסקסית הזו. האמת שהפעם ממש לא הייתי צריכה להתלבט באיזה בושם לבחור לפוסט. היה ברור לי שהבושם שיככב פה הוא ה- BODY של ברברי, שכבר מהשם שלו אפשר להבין שהתרומה שלו לאווירת הלוק הסקסי תהיה לא קטנה בכלל... אם בכל המוצרים ובטח בבשמים אני לרוב מתחילה בתיאור המוצר ואח"כ בעיצובו, הפעם העיצוב הפאלי של הבושם הנשי הזה תופס את הבמה כמעט לגמרי. קשה מאוד להתעלם מהעיצוב שמזכיר במבט ראשון (וגם במבט עשירי) איבר מין גברי במלוא תפארתו, החל מהמבנה המאורך ועד הסיום המחודד עם הבליטות של המכסה המוזהב... האסוציאציה הזו לגמרי לא עומדת בקנה אחד עם הצהרת המותג שהעיצוב משקף את גוף האישה החשוף לאחר שהסירה מעצמה את מעיל הטראנץ' הכה מפורסם שלהם, אלא יותר מה שקורה לגבר לאחר שהיא מסירה את המעיל... כמעט בכל בושם יוקרתי חדש שמושק ניכר מאמץ עיצובי שמטרתו להעניק ייחוד ולגרום לפיתוי, אבל אין ספק שהעיצוב הזה ולא משנה אם מתחברים אליו או לא, הצליח לעשות את זה בלי בעיה. אבל ברברי אינם הראשונים שמכוונים לדימויים מיניים שכאלה, נעמי קמפבל (Naomi Campbell) למשל עשתה את זה בצורה הרבה יותר בוטה עם הבושם Wild Pearl בזמנו. אבל מה שאנחנו יכולים לספוג מקמפבל הנועזת קשה לנו קצת יותר לספוג מהקלאסיות של ברברי. כן, ברברי עם העיצובים הדי קונבנציונאליים ומאופקים של הבשמים שלהם הפתיעו הפעם והפתיעו בגדול. כך שלטעמי אם העיצוב של הבושם הוא הלפני של הסקס הריח מזכיר את האחרי.... ריח מתקתק מענג ומרגיע, שבנוסף לניחוח האפרסק המודגש שלו מכיל גם אירוס פרזיה, ורדים, סאנדלווד, אבסנט ירוק, קאשמיר, מאסק, וניל ואמבר. ברברי לא חסכו בשלל מרכיבים עשירים ודומיננטיים בבושם אחד לניחוח חושני, שהרי לריח הנוכחות של 'האחרי' לא נצפה לפחות מזה. נראה שהמשורר התכוון שהבושם בצורתו הטבעית ישכב לאורכו אבל הוא גם יציב מספיק להזדקר ולעמוד (...) על צירו ולבלוט מעל שלל הבשמים האחרים באוסף שלנו. הכי עיצוב פאלי סליזי לריח נשי תמים יחסית. Sex is in the air!

שמפניה מואט ושנדו (והבאבלס): פינוק יוקרתי שווה

הטוטאל לוק הסקסי בשילוב הבושם הפאלי בטוח עשה את העבודה, אבל עדיין אין חגיגה אמיתית בלי שמפניה, בטח לא חגיגה של תחילת שנה. אני בכלל בעד לשתות בכל הזדמנות שמפניה (ולא כל משקה אלכוהולי מבעבע הוא שמפניה, כן?...), היא בעצמה יוצרת את החגיגה ולא משנה אם זו שמפניה שמלווה את ארוחת הבוקר העשירה או שמפניה לארוחת ערב רומנטית. שמפניה זה פינוק עצמי ובהתאמה לעולם הביוטי גם בעולם הזה יש את היוקרתיות יותר ופחות, כך שפערי המחירים עצומים וכל אחת יכולה למצוא את השמפניה שמתאימה לה גם לטעם וגם לכיס, כששלל העיצובים של הבקבוק והאריזה מפתים לא פחות מהעיצוב המרהיב של מוצרי הביוטי השווים.
גם מי שאינה מצויה בענייני האלכוהול בכלל או השמפניה בפרט בטוח מכירה את המותג השמפניה היוקרתי מואט ושנדו (MOET & CHANDON). לא רק שהוא נחשב לבית השמפניות הבולט והגדול בעולם הוא גם שייך לתאגיד LVMH (ר"ת: Louis Vuitton Moet Hennessy) כלומר הנסי מותג הקוניאק הגדול בעולם ומותג האופנה לואי ויטון, שהוא גם הבעלים של מותגי יוקרה שווים כמו כריסטיאן דיור, פנדי, כריסטיאן לקרואה, בולגרי קנזו, סלין, דונה קארן וג'יבנשי (וגם ספורה, גרלן, בנפיט ומייק אפ פוראבר), מה שרק מוסיף לגלאם האופנתי יוקרתי שלו. העניין עם השמפניה של מואט כמו עם שאר המותגים היוקרתיים זה שבשביל ליהנות מהם צריך תקציב בהתאם, ולא, שמפניה שעולה 2,000 ש"ח ובטח שמפניה שעולה 7,000 ש"ח היא לא בדיוק ידידותית לכיס של המשתמש הממוצע. פעם אמר לי מומחה לאלכוהול (ומעכשיו נקרא לו השמפנייר...) שנראה שיש חוק לא כתוב בנוגע לשמפניות ממותגי יוקרה כך שככל שהשמפניה יקרה יותר כך היא טעימה פחות לאדם הממוצע אבל שאין ספק שיש לא מעט 'שיסבלו' בשביל זה. אני לא יודעת אם זה אכן כך כי עוד לא יצא לי לטעום מספיק שמפניות בטווחי מחיר היסטריים של אלפי ש"ח (לא שאתנגד להיות שפן הניסיונות כמובן...), אבל ברור שנחמד להאמין במה שהשמפנייר אמר וכך בין שלל רמות המחירים של המותג מואט שלפתי את השמפניה Rose Imperial שהיא לא רק אוחזת בטעם נפלא אלא גם יש לה מחיר נגיש יחסית (350 ש"ח). לפי המותג זו שמפניה מפתה וסקסית עם ארומה מהפנטת ואני אוסיף גם עם גוון קורלי אפרסקי כמו שאנחנו אוהבות... כך שאם מדובר על שמפניה סקסית אז ברור שהיא מתאימה גם לחגיגה וגם ללוק שלנו, בהתאמה לא פחות ממושלמת. השמפניה הזו מגיעה במארזים הורסים שכמו עם מוצרי ביוטי לפעמים האריזה מפתה אותנו לא פחות מהמוצר. כמותג בסביבה של מותגי אופנה עילית (Haute Couture) גם המותג הזה מציע אקססוריז שווים וכל מיני קישוטים מרהיבים (את זה השמפנייר שכח לציין...) כמו הכדורים המוזהבים (Bubbles) שמקבלת מי שקונה את השמפניה, שבתוכם יש כל מיני הפתעות קטנות. 
בעידן של היום אני לא מוצאת סיבה לחכות לאירוע מיוחד או שמישהו אחר יפנק אותנו עם שמפניה, אפשר לגמרי להתפנק ולבחור לבד לחגיגה המשותפת, כי אם אנחנו משקיעות לא מעט במוצרי ביוטי (שסביר שיש לנו מספיק מהם...), אין שום סיבה שלא נשקיע גם במשהו אחר לפינוק לא קטן. השמפניה רוז אימפריאל עם הטעם הפיקנטי פירותי היבש במיוחד לא רק משתלבת טוב עם כל ארוחה חגיגית אלא נפלאה גם כאפריטיף (Aperitif), כלומר לפינוק מעורר תיאבון לפני הארוחה. לטעמי מדובר על שמפניה יוקרתית ממותגת שהיא גם איכותית וגם מפנקת שסביר שאם נבחר בה כאפריטיף מעורר תאבון אז בשילוב הלוק הסקסי ובליווי הניחוח שבחרנו, זה בעצם יעורר גם דברים אחרים כך שנדלג על הארוחה ישר לקינוח...

שתהיה שנה אזרחית של שגשוג, יצירה, הצלחה והרבה סקס.


ID

Instant Liner
Easy Lining Long-Lasting
גודל:1.8 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 160 ש"ח

Eyeliner Effet Faux Cils
Long-Wear Cream Eyeliner
גודל: 2.8 גרם
ייצור: קוריאה
מחיר: 190 ש"ח

Golden Hat Foundation
L'Absolu Rouge
Advanced Replenishing & Reshaping Lipcolor
132 Caprice
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 178 ש"ח
Golden Hat Palette
Illuminating Smooth Powder
Goldenescent 001
גודל: 11 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 230 ש"ח

BODY
Eau De Parfum
גודל: 85 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 580 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

76 תגובות:

  1. Sexy post from a Sexy Lady...Happy New Dear :)

    השבמחק
  2. Sexy indeed dear ;)
    Happy New Year honey!

    השבמחק
    תשובות
    1. i just bought that Red Lipstick of Lancome, I Love it, Thank you for recommending it to us...Happy New Year!

      מחק
    2. Enjoy it Michelle, it's a gorgeous red lipstick!

      מחק
  3. כזה כזה מתקרר לי במקרר ומחכה למאורע מיוחד במיוחד!!
    וזה המשקה התוסס האהוב עליי.

    בקשר לכל השאר, באת לי בזמן, בדיוק אורזת לעיר שלא סגורה על כמה שהיא סקסית.

    השבמחק
  4. איזו שמפניה מופלאה זו נטע, אה?...
    ואם אני לא טועה את חוגגת עשר שנות נישואים, זה נראה לי מאורע מספיק מיוחד!

    ברלין נכון?... תעשו חיים ואם תבחרו במקומות המתאימים תגלו כמה היא גם סקסית וגם סליזית ;)

    השבמחק
  5. זאת הפעם השניה שבדיוק כשאני רוכשת/מחליטה לרכוש מוצר, את מפרסמת עליו פוסט! זה קרה עם לינג'רי של גרלן ועכשיו עם הפודרה של לנקום...
    היא באמת נותנת מראה מואר לפנים...

    השבמחק
  6. וואלה? איזה קטע!
    יש לך טעם טוב ;)
    המייק אפ לנז'רי של גרלן מוצלח במיוחד והפודרה של לנקום פה היא חוויה אמיתית!

    השבמחק
  7. אני לא יכולה עם הבקבוק הזה. זה אפילו לא סליז - פשוט מגוחך (וכל כך מתאמץ!)

    השבמחק
  8. המממ, גם זו צורה להסתכל על זה....!

    השבמחק
  9. אנונימי1.1.2012, 17:59

    אוהבת לקרוא אותך, אבל הפעם - כל השחור והאדום והאליזבת טיילור עם השמפניה והבונבוניירות (???) הרגישו לי כאילו 2012 נארזת בנפטלין עוד לפני שהחלה

    השבמחק
  10. השחור והאדום זה קלאסי נצחי.
    שמפניה זה משהו נפלא תמיד לחגוג איתו, אין לי מושג על איזה בונבוניירות את מדברת.
    מה הקשר נפטלין?... זה קלאסה אבל לא לכולם היכולת לזהות.
    כנראה שתגובות כאלה קל יותר להשאיר כאנונימית (למה?),
    ומשתמע שרק טרנדים מדברים אליך, כמו סיכום השנה שעשית ;)

    השבמחק
  11. @danra
    1. כן.
    2. היא שמורה לאירוע מאוד מסויים.
    3. בהחלט.

    ואיך יצא לי קצרות...

    השבמחק
  12. טוב, אז אם לקצר נטע, מחכה לחוויות מברלין ולתמונות!

    השבמחק
  13. אנונימי1.1.2012, 18:29

    @danra
    ניסיתי לבטא את תחושותיי. כאמור, אוהבת מאוד לקרוא אותך ואף מיישמת.
    לשם איזון - אשתדל מעכשיו והלאה גם להחמיא כאנונימית (-;

    השבמחק
  14. את יותר ממוזמנת לבטא את תחושותייך החיוביות או השליליות (הכל מבורך) רק לא כאנונימית...P:

    השבמחק
  15. אנונימי1.1.2012, 19:22

    אני קניתי לא מזמן את האייליינר של דיור. יש לו פיגמנט חזק ועמוק והוא מספק תוצאה יפהפייה!

    למסיבת ראש השנה השתמשתי בצללית מוזהבת של דיור (http://skincarebeautyproduct.blogspot.com/2010/06/beauty-shopping-dior-eye-shadows-and.html) שהיא סיפור הורס בפני עצמו ומעל פס אייליינר עבה יחד עם ראשן רד של מאק.

    מעולם לא התאפרתי פשוט כל כך (יחסית) ויצא יפה כל כך!

    (זה הרי מה שאומרים על אלגנטיות - כמה שיותר בכמה שפחות)

    רותם

    השבמחק
  16. רותם, נשמע לוק הורס לתחילת השנה ובכלל, ממש כמו פה עם אייליינר שחור ושפתון אדום :)
    מכירה את הצללית הזו של דיור, מהממת חבל"ז!
    אני מניחה אותה עם בסיס דביק כי יש לה נטיה להתפזר כשמניחים אותה.
    ממש לא איפור פשוט ומסכימה שלא צריך להעמיס בשביל לצאת מהממת, אלא פשוט לבחור את המוצרים הנכונים :)

    השבמחק
  17. לפני שבועיים צורפה דוגמית של body ללאישה, אהבתי מאוד את הריח, אבל נחשי מה קניתי השבוע במבצעים המעולים שיש בסופרפארם ? שוב גוטיה ושוב פאי של ג'יבנשי. (ידעת שמיבאים לארץ גוטיה 200 מ"ל? - בדיוק בשבילי ! LOL) אבל אני מניחה שגם אותו אקנה....
    את שאר המוצרים אני לא מכירה אז תמיד כיף להתרשם מהסקירות שלך.
    ואת הסרטון שיתפת פעם בפייסבוק, אם אני לא טועה,
    הוא בין הסרטונים היחידים שהיה לי סבלנות לראות.
    הוא מדהים !

    השבמחק
  18. נחמד לשמוע שגם ליז טיילור שותפה ליום ההולדת :-) (גם צ'לסי קלינטון.. ידעת?)

    האייליינרים המוזכרים נראים מעניינים, ואשקול לנסות בעתיד אחרי שאסיים את אלו שיש לי (הוצאתי את האגרנות מחוץ לחוק)
    הלוואי ואמצע שפתון אדום שיתאים לי. אני לגמרי טיפוס של שפתונים ניודים ואין לי אומץ להתאפר עם שפתון אדום. האמת היא גם שכל שפתון אדום שניסיתי נראה עליי כל כך לא קשור...
    העיצוב של הבושם מדליק לגמרי לדעתי.
    שתהיה שנה טובה טובה, מוצלחת ומלאה בכל מה שתרצי!
    שרון

    השבמחק
  19. @orly

    אורלי, וואלה, אני צריכה לקרוא יותר לאישה.. ;)
    חחח, 200 מ"ל? השם שלך כתוב על זה לגמרי!
    אבל אני דווקא בעד העובדה שאת נצמדת לריחות שלך. זה נפלא בעיני.
    תודה רבה, היה חשוב לי לפתוח את השנה עם מוצרים נהדרים כאלה.
    נכון, איזה זכרון! שיתפתי את הסרטון ביום שהוא עלה שזה יום אחרי שאליזבט טיילור נפטרה.
    מכל הסרטונים שעלו עליה אליו הכי התחברתי.

    השבמחק
  20. וכמובן זה היה אמור להיות הלוואי ו *אמצא* ...

    השבמחק
  21. @Sharon

    שרון, יש לנו מעט שותפות לתאריך הלידה אבל תודי שמעניינות ;)

    האייליינרים האלו הורסים, טוב מאוד שהחלטת לטפל באגרנות, זה לגמרי מיותר ובזבזני.
    גם לי היה קשה פעם עם שפתונים אדומים וזה מפתיע בהתחשב בעובדה שאין לי שום בעיה להתהדר בשפתונים זוהרים וכזה מן... אבל לשמחתי זה ממש השתנה. אני חושבת שכשמוצאים את הגוון האדום הנכון אז קל יותר להתחבר, במיוחד שזה כל כך יפה ומחמיא. חוץ מזה שצריך לעשות סוויטץ' בראש... ;)
    תעשי מה שאני עשיתי, ניסיתי כל שפתון אדום שמצאתי עד שהצלחתי להתחבר למשהו בסוף.
    העיצוב של הבושם שנוי במחלוקת אני רואה, חלק אהבו וחלק הזדעזעו...LOL
    ותודה רבה, שתהיה גם לך שנה אזרחית מופלאה :)

    השבמחק
  22. אחד הסרטים האהובים על אבא, שהיה אלוף בסרטים אמיתיים. הסתקרנתי מהכותרת הנפלאה איך תקשרי ועשית את זה מקסים ומעורר השראה.

    כשהגעתי לסוף הפסקה "...עד שנעתקת נשמתם של כל הסובבים." נעתקה נשמתי מהאופן המכבד והמפרגן שאת נותנת לאשה באשר היא אשה, דומני שביום יום לא תמיד אנחנו עוצרות לחשוב על כך. לפחות אני.

    תמיד סברתי שאיילנר לא הולם לי, השנה גיליתי שכן, התחלתי עם הליינר הצבעוני מושחר של לוריאל. לא מתמידה אבל...לאט לאט.
    אין ספק ששחור הוא הכי לוהט וסקסי ולא רק באיליינר.

    שפתון אדום הוא מספר אחד לנשיות לוהטת וסקסית. יש לי את 132. בפעם שעברה הוציאו גרסא מוגבלת עם אבני סוורובסקי, לא השגתי אז קניתי את הרגיל. הוא מהמם, קורן, מאיר את הפנים ובאמת גוון שיתאים להרבה.

    הפלטה של לנקום מקסימה. אילו הנצנוצים היו נשארים הלאה הייתי שמחה לאמץ אותה.

    התפקעתי מצחוק כשקראתי את הפסקה על הבושם. בעיני עיצוב יפה.

    אשר לשמפניה.רבים במדינתנו הקטנטונת לא ממש מבדילים בין שמפניה אמיתית שבאה מחוז שמפיין לבין יין נתזים זול יותר, שכבודו במקומו מונח.

    איני שותה שמפניה לעיתים קרובות, יותר מדוייק שותה לעיתים רחוקות. בשמחה משפחתית אינטימית, לרגל מאורע חשוב באמת או בחופשה בחו"ל. לא בסתם יום של חול, וכך אני מעדיפה זאת.
    בימים רגילים יש עוד דברים מפתים, שוקולד משובח, פירות יבשים.

    יקירתי, כמו מיד את מעניינת מסקרנת ומלהיבה, כמו תמיד פוסט מעורר השראה.

    כל שאיחלת לנו ואף יותר מאחלת לך לשנת 2012:
    כל שתבקשי לו יהי

    השבמחק
  23. אפרת, אם סרט אמיתי אז הסרט הזה בהחלט עונה להגדרה.
    תודה, הכל בסוף חייב להיות קשור אצלי בפוסט איכשהו ;)

    כן, אני מאמינה שכל אישה בדרכה יכולה להיות מדהימה ולגרום לכולם לתדהמה, לא רק מבחינה חיצונית אלא בכלל.
    פשוט לא כולן יודעות לעשות את זה.
    כל הפתיחה הזו מבחינתי היא על רק תופעת הדרת נשים שגם הזכרתי בפוסט הקודם.
    זה מאוד מפריע לי כל הסיפור הזה עכשיו, וחוץ מזה בכלל הנחיתות התמידית של מעמד האישה.

    השחור הוא בהחלט הכי קלאסי תמיד.
    כיף לגלות מוצרים חדשים להשתמש בהם כמו שגילית את האייליינר.
    אני מאוד אוהבת את זה המושחר של לוריאל.

    וכן, שפתון אדום זה סקסי ולוהט ולא משנה באיזו שעה ביממה נבחר בו.
    השפתון הזה של לנקום מאוד פופולרי כמו שכתבתי, לא מפתיע שיש לך אותו. גוון אדום סופר מוצלח.
    מניחה שיצא בעוד קולקציות מדליקות, אבני סברובסקי נשמע מעולה.

    היית מעדיפה את הפלטה של לנקום עם הנצנוצים האלו? באמת?
    זה בלתי נסבל מבחינתי שהפנים שלי מנצנצות...

    חחח, שמחה שצחקת, הייתי ספק רצינית ספק צינית בנוגע לבושם, עוד לא ממש החלטתי איך "לאכול" את היצירה הזו. עיצוב מעניין ללא ספק.

    בהחלט, לכן ציינתי שלא כל מבעבע הוא שמפניה, וגם כמה שאנחנו נהנים לשתות קאווה ולמברוסקו, זה לא שמפניה...
    אני שותה שמפניה בכל הזדמנות שיש לי, מאוד נהנית.

    תודה רבה, כיף לשמוע פרגון ומחמאות, והכי חשוב שנהנית מהפוסט :)

    אמן, שנה אזרחית טובה שתהיה!

    השבמחק
  24. אנונימי2.1.2012, 0:55

    אחד הפוסטים!!! מהפנט פשוט..
    שנה טובה דנרה!

    אפרת

    השבמחק
  25. תודה רבה אפרת!!!
    להפנט היתה בדיוק הכוונה.... ;)
    שנה אזרחית מופלאה שתהיה לך :)

    השבמחק
  26. למרות שלא יכולתי להנות מהצבעים (בעיות במסך)..נהנתי מאד לקרוא את הפוסט!
    כל כולו משדר נשיות וסקסיות ברמה גבוהה ...
    ממש יכולתי לדמיין אותך עם הלוק החתולי , בבקבוק שמפניה בקערת קרח , יושבת לך עם איזה גברבר הורס , לוגמים מכוסות קריסטל ונהנים משיחה פלרטטנית ומהנה...תגידי, מי יכול לעמוד בפניך? מי??
    פוסט חגיגי, שגרם לי להגיד ככה בליבי..החיים הטובים!
    המוצרים נחשקים מאד ..ובואדי שאי אפשר להתעלם מהעיצוב המתגרה של הבושם ...אולי גם מגרה ..בשבילי ההגדרה הראשונה היא הנכונה ..אהבתי!
    אז לחייך ולחיי החיים הטובים והיפים ...שתיהיה לנו שנה מוצלחת ושנסמן וי על כל המטרות והשאיפות שהצבנו לשנת 2012. אמן!

    השבמחק
  27. אנונימי2.1.2012, 7:25

    @danra
    טוב, לא נותר לי אלא להאשים את ליז טיילור, שלטעמי האישי הייתה אנטי סקסית למדי(אם כי יפת עיניים...). ;-)

    השבמחק
  28. עוד מישהי צריכה סיגריה אחרי הפוסט הזה?

    השבמחק
  29. Margi's - הרגת אותי, מעולה את!
    אחרי הפסקה של הבושם אני כבר צריכה שתיים... ;)

    השבמחק
  30. @אנונימי

    אנונימית, אפשר להאשים מי שרוצים, לא חושבת שהעניין הוא אליזבת טיילור.
    לכן תגובות מהסוג של הראשונה שהשארת נראה שנוח יותר להשאיר אותן באנונימיות. חבל.

    השבמחק
  31. @מיפז

    מיפז, נפלא, כנראה שנשיות סקסית חודרת את כל הצבעים שיש (או שאין...) :)
    איזה דימיון! מתאים לי יופי ככה מה שאת מתארת ;)
    האמת? כן, החיים הטובים וכל אחת יכולה ליהנות מהם.
    זה הדברים הקטנים לפעמים שמשמחים אותנו, לא תמיד צריך יותר מדי מהכל.
    המוצרים נפלאים ואני מסכימה שעיצוב הבושם מתגרה מאוד, נראה שלכך כיוון המותג בדיוק.
    וגם לחייך ושיהיו חיים טובים ויפים לכולנו, הלוואי שנגשים את כל השאיפות והמטרות האלו. אמן!

    השבמחק
  32. אני אוהבת את הריח של ה-BODY, מאד מתקתק וחמים אבל לא מכביד. מעניין שאני בכלל לא קישרתי את האסוציאציות האלה לבקבוק... לי דווקא הוא הזכיר בקבוק בושם וינטאג' לנסיעות שיש לי באוסף שהוא מאד דומה לו רק הרבה יותר צר וקטן יותר כמובן.
    שתהיה שנה נהדרת!

    השבמחק
  33. ישראלה איזה קטע, היתה לי תחושה כאילו הגבת כבר בפוסט...;)
    בהחלט לא כבד הריח של הבושם, לא היו לך האסוציאציות האלה?
    לשם כיוון בדיוק המותג, אז לא הצליח לו במקרה שלך.
    בקבוקים ארוכים צרים וקטנים יש לא מעט, הרעיון העיצובי פה הוא בדיוק לשדר משהו מיני מאוד.
    הפרסומת שלהם לבושם בכלל....
    שתהיה שנה נהדרת גם לך.

    השבמחק
  34. הגבתי איפה? איבדתי אותך..
    תיראי אם מתסכלים על זה ככה אז אולי גם הבקבוק וינטאג' הקטן שלי גם מזכיר..... פשוט בגרסה מוקטנת. יש גם כאלה D-:
    בשמים של ברברי תמיד מריחים לי מוצלחים, עוד לא נתקלתי אצלהם בנפילות משמעותיות. אבל באמת שאין קשר הפעם בין הבקבוקים עם עיצוב המשבצות הקלאסי שלהם ובין היצירה הזאת.. נו שויין, העיקר הריח!

    השבמחק
  35. המממ...
    בהחלט יש גם קטנים כאלו, כל אחד והעונש שלו...D:
    אני חושבת שנפילה היו שני הבשמים האחרונים שלהם שיצאו במהדורות מוגבלות, מקווה שישתפרו עם המהדורות הבאות. הפעם בהחלט אין שום קשר עיצובי (יש את המשבצות במכסה). באמת העיקר הריח, אם רק היה אפשר להתמקד בו...P:

    השבמחק
  36. אחד הפוסטים המשובחים שלך. תהיתי האם תאהבי את body, כי אני מאוהבת מהרחה ראשונה.

    השבמחק
  37. איזה כיף, תודה רבה :)
    כמו שאת יכולה לקרוא, לקח לי זמן להתמקד בריח...LOL
    ואם יש בושם שמעניין אותך מה דעתי את תמיד יכולה לשאול ואם אני לא מכירה אז אבדוק.

    השבמחק
  38. אנונימי2.1.2012, 19:28

    @danra
    כן, המורה (ראש מורכן). מבטיחה לנסות להשתדל להשתפר בהמשך (-:

    השבמחק
  39. חייבת לשאול,
    מאיפה משיגים את הסומק אורגזם של נארס במחיר הכי נורמאלי? מחפשת כבר מלא זמן. יש לך עצה טובה לכך?

    השבמחק
  40. גילי, אם את לא נופלת על משהו באיביי או בסטרוברי אז הייתי מזמינה מ- hqhair.com שהמשלוח משם חינם וגם יש מבצעים מדי פעם אז שווה לעקוב.

    השבמחק
  41. יפה שלי, כרגיל פוסט מעשיר אינטילגנטי אהבתי את השמפניה.

    השבמחק
  42. תודה רבה עדנה, שמחה שאהבת :)
    השמפניה הזו אליפות!

    השבמחק
  43. איזה פוסט התחברתי כמעט לכל,לבושם,לשפתון ולאיליינר טוש שנראה מאוד מעניין ואיכותי.
    והשמפניה?עשית לי חשק.
    שתהיה לך אחלה שנה

    השבמחק
  44. בקי, בהחלט מוצרים שווים שקל להתחבר אליהם.
    האייליינר טוש אחד המעולים שניסיתי, פורמולה שחורה מדהימה.
    שמפניה זה תמיד כיף, לכי על זה :)
    שתהיה גם לך שנה נפלאה

    השבמחק
  45. אפרופו בשמים, היום קפצתי עם אמא להתרשם מהמשביר לצרכן הירושלמי, לא אומר שהתאכזבתי כי לא ממש ציפיתי, נרשמה קצת קלסטרופוביה. על הדרך להחזיר נשימתי דגמתי את ג'ימי צו בפרפום, הריח נשאר עלי שעות, אך גם דוק סכריני של מתיקות, כמו אבקת בסוכר על הסוכריות בקופסת הפח של נוף ילדותנו, שכחתי את שמה.

    השבמחק
  46. טוב - את יודעת שאני מטורפת על השפתון הזה של לנקון, אז אני לא ארחיב :)

    2 הגוונים האייליינרים של YSL מהממים! אוהבת מאוד ירוק, במיוחד כשהוא מושחר ואוהבת מאוד גווני זית, כך שהתחברתי לשניהם.

    איך האייליינר של קלרינס לעומת האיילינר הניוזלי של לוריאל? איזה משניהם טוב יותר לדעתך?

    השבמחק
  47. @Efrat

    אפרת, את בטח מדברת על הסניף החדש של המשביר, עוד לא ביקרתי בו.
    הבנתי שעמוס מאוד, לא ברורה לי ההתלהבות של הירושלמים ממנו.
    איזה אסוציאציות הג'ימי צ'ו עשה לך!
    זה בהחלט בושם מתוק עם עמידות נהדרת, בכלל אהבתי אותו מאוד.

    השבמחק
  48. @קורין - ריסים ורסיסים

    קורינוש, ברור שאני יודעת, האדום הזה של לנקום מהמם עליך!

    טוב, יש לנו טעם דומה זה ידוע :)
    האייליינרים של YSL הפתיעו אותי לגמרי, אני הרוסה עליהם.

    המממ, שאלה קשה בהחלט בין שני האייליינרים.
    האייליינר של לוריאל הוא מכחול דק מאורך ולא טוש, איכותי ואחד המעולים שיש היום, אני מתה על הגימור המבריק שלו.
    האייליינר של קלרינס עם מכחול מחודד והגימור שלו מאט כזה, מאוד קלאסי. האמת שמאוד התפעלתי ממנו לאור העובדה שניסיתי עוד שני אייליינרים של חברות יוקרתיות שיש להן אייליינר מכחול והוא פשוט עקף אותן בלי בעיה.
    מבחינת נוחות, הלוריאל נוח לי מאוד אבל הקלרינס כאילו לא מסבך לי את החיים, לא יודעת איך אבל יוצאים לי קוים ממש ישרים איתו, כאילו המכחול זורם איתי (ואני ממאותגרות האייליינר...).
    בכל מקרה אני מחזיקה גם את הלוריאל קבוע כי לא מצאתי אייליינר מוצלח אחר עם גימור מבריק כזה וגם המחיר שלו ידידותי.

    השבמחק
  49. אז אין מנוס אלא לנסות את אומרת? קיבלתי... :)

    השבמחק
  50. ממי, אחת כמוך תדע להעריך משהו משובח כשהיא נתקלת בו :)

    השבמחק
  51. נהנתי לקרוא , לגבי הבושם ,מוכרים אותו בסופר פארם?? נתת לי חשק לנסות אותו....

    השבמחק
  52. תודה ליאת. כן, ראיתי אותו ברשתות ואת יכולה לבדוק אותו ולראות אם את מתחברת לריח :)

    השבמחק
  53. אני אוהבת לוקים דרמטיים וסקסיים על אחרות, על עצמי זה יכול להיות רק באיפור ערב וגם פעם במיליון שנה. אני לא מרגישה עם זה נוח ולכן רוב הזמן מבליטה רק את העיניים ושומרת על שפתיים נייטרליות.
    אני מכורה לאיילינר! לא כל כך מתחברת לאיילינרים נוזליים, זה תמיד יוצא לי עקום. אין ספק שאיילינר נוזלי נותן תוצאה הרבה יותר דרמטית (במקרה של שחור) מאשר ג'ל.
    האיילינרים החדשים של YSL הורסים לגמרי! הצבעים שבחרת ממש יפים ובכלל עושה חשק לקפוץ לפארם הקרוב ולראות בלייב, בטוח הייתי מוצאת אחד מושלם בשבילי. חבל שצריך לחכות להנחות יותר משמעותיות, כי המחיר מאוד "יוקרתי" גם :). אני מתה על עיצוב המוצרים של המותג ולאחרונה התאהבתי לגמרי בשפתונים שלהם (בין היתר בגלל העיצוב). אני בונה גם על סומק קרם שלהם.
    הקולקציה של לנקום ממש יפה ומפתה, במיוחד השפתונים. אני בינתיים ניסיתי את השפתון האדום של רימל (הייתי איתו באירוע). הוא מעולה וסופר עמיד, אבל טיפונת כהה לי ואני עובדת איתו בכמויות קטנות כדי לא להגזים.
    את ה"Body" בדקתי איך שהוא הגיע לפארם. הריח מאוד נעים ולא משתלט, אבל לא כוס התה שלי. לגבי העיצוב, זה מה זה לא פרקטי בעיני שעשו בקבוק "שוכב" שכזה, זה מזכיר לי את הבקבוק של DKNY שהיה לי.כנראה היו להם מטרות אחרות :)

    השבמחק
  54. עדן, זוכרת שאת מעדיפה להשאיר את הדרמות בעיניים, אני משחקת עם זה לפי החשק, חיה טוב עם הכל.
    האייליינרים הנוזליים מכל הסוגים בהחלט מאתגרים יותר.
    אבל מי שרוצה את השחור הקלאסי אז אין מנוס מהם.
    האייליינרים האלו של YSL סופניים, אין לי ספק שתאהבי.
    מבחינת המחיר ברור, רק בהנחות, אין שאלה בכלל.
    העיצובים שלהם מפילים לגמרי, לשפתונים אני צמודה שנים.
    לנקום מפתים עם כל קולקציה מחדש, הכל ממש יפה. השפתון של לנקום פה יותר בהיר מזה של רימל המהמם שהוא באדום עמוק.
    בטוחה שגם בהנחה רגילה ולא עדינה הוא הורס עליך אבל זה עניין של נוחות והרגשה אישית.
    עדיין יהיה נחמד אם תשימי תמונה שלך איתו שנתרשם :)
    בוגע לבושם, בהחלט ריח זורם, כמו שכתבתי הוא גם יכול לעמוד על צירו בלי בעיה, פשוט הוא יותר גבוה ככה מכל הבשמים האחרים. אין ספק שפרקטיות לא היתה השיקול ;)

    השבמחק
  55. כרגיל, עשית לי חשק לקנות את המוצרים. חוץ מהשמפניה, כי אני לא אוהבת אלכוהול.
    אם להיות ספציפית - את הפלטה של לנקום ואת האייליינרים של YSL אני רוצה. פיתחתי חולשה לסמקים ואייליינרים ואני ממש אוגרת אותם. הגיע הזמן לגמילה :)

    השבמחק
  56. אירנה, המוצרים בהחלט נבחרו בקפידה כך שנתחיל את השנה ברגל ימין :)
    בחרת שני מוצרים גם יפים וגם איכותיים, מהסוג שאי אפשר לטעות בהם.
    אם גמילה אז צריך בכלל להרגיע באיפור...P:
    ואגב, מחכה לך מאז הפוסט של הטיפוח החורפי, זוכרת ששאלת על הקרמים וחיכיתי לשמוע שם מה את חושבת :)

    השבמחק
  57. בהחלט שאלתי על קרמים :)
    לאחרונה אין לי זמן לנשום (או לישון, אבל זה מקום לקיטור אחר) אז אני קוראת את הפוסטים ברכבת.
    לדעתי קראתי את זה מהאייפון אבל הוא אף פעם לא מאפשר לי להגיב.
    אני אלך לוודא שבאמת קראתי אותו ;)

    השבמחק
  58. לימודים באוניברסיטה זה בהחלט סרט שגוזל את רוב הזמן,
    מזל שיש לנו נייד שמעביר את הזמן ככה :)

    השבמחק
  59. איזה תמונות משגעות ! תענוג.

    אהבתי מאד את השפתון ואת הפלטה של לנקום, ממש לטעמי :-)


    סופ"ש מהנה אהובה ♥

    השבמחק
  60. איזה כיף לשמוע מעיינוש!

    המוצרים של לנקום יפהפיים ממש, שמחה שהתחברת :)

    שיהיה גם לך סופ"ש מקסים יקירה ♥

    השבמחק
  61. אנונימי7.1.2012, 22:52

    אני תמיד באה לבדוק אצלך מה קורה. מאוד אוהבת את הבח=לוג שלך שהוא ענייני, אינפורמטיבי, עם עומק וערך מוסף וכיפי :)

    תודה!!! עינבל

    אגב, אולי לקראת השנה החדשה- גם איזה עיצוב חדש לבלוג.

    השבמחק
  62. תודה רבה עינבל, כיף לשמוע פידבקים כאלו,
    שמחה מאוד שאת נהנית :)
    לעצב מחדש את הבלוג את אומרת?...
    המממ, מענין. יש רעיונות?

    השבמחק
  63. אישית, לא אוהבת איליינרים נוזליים, רק ג'ל. הרבה יותר נוח לי במריחה.
    לאחרונה גיליתי את הג'ל ליינרים של עפרה (רכשתי שניים) ואני ממש מרוצה!
    רכשתי את הסגול והירוק. הירוק הורס את הבריאות לגמרי!!! הסגול לטעמי לא מספיק סגול..
    כנראה שהוא בעל אפקט מושחר אם הוא רוצה או לא רוצה ;)

    השפתון הזה של לנקום לחלוטין מדבר אלי! בטח אחרי שזו הפעם השלישית שאני קוראת עליו ועל התרומה לארגון של האוטיסטים :)
    כך שיתכן ואדגום אותו (או אחר בסידרה) במידה ואצליח למצוא..
    אולי אצליח לשכנע את עצמי, שאם השפתון תורם למטרה נעלה אחת, אפשר לסלוח לבעיה אחרת?
    את יודעת איך אני, לא קוראת את החוקים ולכן מגזימה לפעמים גם עם איפור עיניים וגם שפתיים בטח אחרי שסו שאוד הגיע לידי ;)

    הפלטה של לנקום מהממת!!

    כשאני שומעת ברברי אני מריחה תמיד זוועות..
    היתה לי חברה שהיתה אוהדת גדולה שלהם, ואו שהבושם לא התאים לה, או שהיא בחרה את הכי מזעזעים מהבשמים שלהם...
    לא מצליחה להוציא לי מהראש את ההקשר הזה.. פאלי, לא פאלי, אמור להיות גוף של אישה בלי המעיל, ואללה, הכל אותוה דבר מריח לי לא משהו בכלל חחח
    או, ככה בן אדם אחד יכול להרוס מותג..
    אגב, היא הצליחה להרוס לי עוד כמה מותגים.. מילא..

    מעולם לא חיבבתי משקאות מבעבעים (מלבד קולה והיום זירו) וגם לא חובבת גדולה של משקעות מבעבעים עם אלכוהול (שזה כולל גם בירה)
    וגם השמפניה מעולם לא ממש דיברה אלי..
    אני מעדיפה לחגוג את השנה עם משהו מתוק יותר ופחות יבש :)
    שתהיה שנה כייפית ומגניבה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מיטלי, מסכימה איתך שיותר קל להשתמש באייליינרים ג'ל/קרם.
      אלו של עפרה מוצלחים, מבחינת גוון זה בהחלט העדפה אישית.

      השפתון של לנקום בגוון אדום מדויק, הוא שייך גם לקולקציה הקבועה, אני הולכת איתו במשך כל היום, לא רק בערב.
      השיקולים האלו של ניסויים גדולים ממני, די הלכתי לאיבוד עם כל מה שקרה לאחרונה חוץ מזה שאני לא מהמקפידות.
      אין חוקים גברת! אני לא מעט פעמים מדגישה גם את העיניים וגם את השפתיים, הכל שאלה איך זה נראה בסוף, מופרך או מחמיא. אז מחכה לראות אותך עם השפתון של מאק So Chaud וגם עם עיניים מודגשות!

      הבשמים של ברברי רחוקים מלככב לטעמי... אין ספק שהשינוי שהם עשו דרמטי לא רק בעיצוב אלא גם בריח. ברור שאנחנו מושפעים מאיך שדברים נראים או מריחים על אחרים, אם זה סיסטמטי שהיא "הורסת" לך ככה דברים אז לא הייתי בונה על זה...

      העיקר לחגוג מותק, עם כל מה שעושה לך טוב.
      אמן ואמן שתהיה לנו שנה מופלאה במיוחד!

      מחק
  64. אנסה לחשוב על שילוב איתו. יש לי משהו בראש, אבל אני בזמן האחרון הולכת יותר עדין (כמו שאמרתי) לא שאני יודעת למה. באמת שבחירת הצלליות שלי בבוקר נשגב מהבנתי..

    הבחורה הזו היא נזק מהלך, את לא מבינה כמה היא מסוגלת להרוס. אני לא יכולה לשמוע את המילה פראדה, רק שומעת כבר גל של נוזלי מעיים עולים לי ממעלי הגרון.. ויש עוד כמה דברים כאלה שעושים לי רע, בשעה זו קשה לי לחשוב עליהם.. פראדה משום מה הראשון שעלה.. אל תשאלי אותי ממש למה. אני בטוחה שזה היה קשור לנעלים. ונעלים מבחילות!

    השבמחק
    תשובות
    1. המממ, את מפתיעה, מה איפור עדין? מה נשארתי הנועזת האחרונה בבלוגיה?... אם אני עם עדין בעיניים אני מרגישה חיוורת, ראי מה שכתבתי בפוסט "ורסטיליות" על הפלטה של לנקום...:
      http://danrasvault.blogspot.com/2011/11/blog-post_07.html

      נשמע מבחיל במיוחד, חבל... חבל... זה רק אומר שהיא הורסת לך להתנסות בדברים שאולי הייתי אוהבת. פספוס. אולי כחברה את צרכה לרמוז לה על זה...

      מחק
  65. אל תהי מודאגת :) היום אני כבר באיפור מושחר :)

    ולגבי אותה "חברה", כבר שנים שאנחנו לא בקשר, אבל הזכרונות נשארים..

    השבמחק
    תשובות
    1. מושחר את אומרת? מזל, כבר התחלתי להיות ממש מודאגת...P:

      מחק
  66. סקסית....רכשתי ת'איילינר גוון שחור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממי, נכון מעולה?
      תתחדשי! איזה כיף לך!!!!

      מחק
  67. כן מעולה לגמרי! תודה!!...בכלל מאז הסומק שרכשתי של YSL אני לא עוזבת אותו ונידלקתי על המותג הזה ..לכן גם האיילינר היה מתבקש...בדיוק כמו שאמרת בא לקחת את כל הסטנד שלהם הביתה..

    השבמחק
    תשובות
    1. אה, התכוונת לאיילינר השחור של YSL!
      חשבתי לנוזלי השחור של קלרינס פה.
      אני הרוסה על YSL, לגמרי בא לקחת הכל הביתה, איזה מותג זה, הכי גררררר ;)

      מחק
  68. כןןןןןן לגמרי !!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails