16 בדצמבר 2011

טיפוח חורפי מועשר



את השינויים העונתיים אפשר להרגיש לא רק במזג האוויר בחוץ אלא גם בעור שלנו: במראה, במגע ובתחושה. בפתחו של החורף, כמעט באופן אוטומטי ובניגוד לטיפוח הקיצי הקל והאוורירי, אנחנו ניגשות למוצרים הלחותיים יותר, העשירים יותר על מנת לשמור על איזון העור כך שלא יושפע מפגעי מזג האוויר (קור, יובש ורוח) או מהשימוש התכוף במחממים (מזגן, מפזר חום, תנור) שגורמים לירידת אחוזי הלחות באופן משמעותי. יש אינסוף מוצרים שמחכים לנו בשביל לסייע בעניין, החכמה היא למצוא את המתאימים ביותר עבורנו (בהתאם לסוג העור, לגיל ולעונה) שיהיו מספיק איכותיים, מקסימום אפקטיבים ויתרמו למראה חיוני והרגשה נפלאה. שהרי אם לא כך, אז כל איפור "הקנבס" הבסיסי מעל פשוט יתקשה לעשות את העבודה בצורה משובחת...
אני מאוד אוהבת מוצרים של חורף ובכלל יש לי נטייה להעמיס על העור שלי מוצרים אקסטרה עשירים ולחותיים למרות שזה קצת מוגזם לפעמים ולא מומלץ כי עשוי לחנוק את העור. יש לי עור די רגיל, לא שמן או יבש מדי, למרות שברור שיש השפעות של מזג האוויר על העור, וכזה יחס הוא צריך לקבל, לא יותר ולא פחות. אז החלטתי לעשות ריכוז של המוצרים שלי לחורף שהם מוצרים מוצלחים במיוחד עבורי, כשחלקם מלווים אותי שנים רבות ותמיד כשאני רוצה ללכת על בטוח, בין שלל המוצרים החדשים שמושקים חדשות לבקרים, אני חוזרת אליהם. הם כולם בשימוש שוטף, מהיר ומפנק.

מי  פנים קלרינס: מוצר מופלא ביבוא אישי...

המוצר הראשון שאני מחליפה באופן טבעי זה את המי הפנים. למרות שיש כאלו שמדלגות על מי הפנים מכל מיני סיבות כמו סקפטיות בצורך בו, עצלנות וכו', אני אף פעם לא מוותרת על מי הפנים, זהו שלב חשוב שמנקה ביסודיות כל לכלוך הכי קטן שיכול להיות שנשאר כמו למשל סיבים ממגבת הפנים, ובנוסף מלחח ומכין את העור לקלוט את קרם הלחות. מי הפנים מסייעים באיזון חומציות העור ומעניקים לחות קלה שאינה שומנית. אם בקיץ אני אוהבת להשתמש במי פנים עם אלכוהול לתחושה של חיטוי של ממש, הרי שבחורף אני עוברת מיידית לכאלו ללא אלכוהול על מנת שלא ייבשו לי את העור. כבר המון שנים אני משתמשת במי הפנים של קלרינס, עברתי את כל הגלגולים והעיצובים שלהם מבקבוק הזכוכית ועד עכשיו עם הבקבוק הפלסטי גמיש.
לפני כשנתיים החליט היבואן של קלרינס בארץ להוציא מהמגוון את המוצר הזה ולשווק מוצר מסוג שונה. החלטה מאכזבת שכן מדובר על מי פנים מוצלחים במיוחד והתחליף שנמכר כעת בארץ לא בדיוק סנסציה לעומתו. אבל זה מה שיעצור אותי? אני ממשיכה לקנות בחו"ל (קיים גם בארה"ב וגם באירופה) את המוצר הזה בלי שום בעיה שהרי שום יבואן לא יקבל החלטות עבור מה שטוב לעור שלי, נכון?... ואני אפילו לא מדברת על זה שהמחירים של המותג בחו"ל משתלמים הרבה יותר כי המותג בארץ אינו מציע מבצעים שווים שיש כמו מותגים אחרים שכן הוא משווק בלעדית בסופר פארם שמנצל זאת היטב, אבל כבר כתבתי על זה מספיק בפוסט הדוגמיות המפורסם או יותר נכון הידוע לשמצה...  
בכל מקרה, למי הפנים העשירים האלו יש את הריח הכי טוב שהרחתי אי פעם למי פנים, קשה להגדיר, מן ריח חמצמץ מתקתק פרשי כזה, אולי תודות לפרח האירוס שמכיל ובעל גוון ירוק דשא מרענן גם כן. אחרי שימוש במוצר המופלא הזה באמת שהעור שלי לא מרגיש יותר צורך בכלום ואם זה היה יכול להחזיק ככה לאורך זמן יכול להיות שפשוט הייתי מוותרת על הקרם... אבל הסוד הוא כנראה בתחזוקה השוטפת של העור ובשילוב של כל מוצרי הטיפוח יחד, אז נמשיך...

קרם עיניים קליניק: למה בעצם צריך את זה?...

אחרי מי הפנים אני מניחה סרום/תמצית לפנים ואז קרם עיניים. אני חייבת להודות שבניגוד לכל המכורות לקרמי עיניים, אני לא בטוחה בכלל שיש צורך בקרם ייעודי לעיניים. נכון, העור עדין ודק יותר באזור הזה ויש בו פחות בלוטות שומן ולכן רואים עליו במהרה סימנים (נזקי הסביבה, הבעות  גיל). אך עדיין אני לא מוצאת כל סיבה שהקרמים לפנים לא יהיו יעילים באזור העיניים כמו עם שאר עור הפנים ועוד לא ראיתי מישהי שהשתמשה בקרם עיניים ובגלל זה נעלמו לה העיגולים השחורים או הקמטים. במשך שנים דילגתי על המוצר הזה ועד היום אין לי קמטים, שקיות או שחורים באזור העיניים. אני מניחה שזה בזכות הגנטיקה והתחזוקה התמידית של העור. עם זאת, רק בשנתיים האחרונות התחלתי להשתמש בקרם עיניים בצורה מסודרת ולא רנדומלית, בלי סיבה ממש טובה, "ליתר ביטחון", אולי רק בקטע של המצפון שלי שאם לא אשתמש אז אצטער על זה בהמשך. אני חייבת להודות שאני עדיין לא בטוחה שיש צורך בהם בכלל וברור לי שרבות לא יסכימו איתי אבל לא נורא.
בכל מקרה, מבין אלו שניסיתי התחברתי מאוד ל- all about eyes rich של קליניק שמבטיח לאזן את העור העדין. יש לו מרקם קרמי עשיר אך הוא נמרח בקלות ונספג במהירות. משאיר את העור מלוחח אבל לא שומני כך שנוח להתאפר איתו וגם לא גורם לגירויי בעיניים שלי שרגישות בגלל העדשות מגע. למרות שהמוצר נטול בישום יש לו ריח עדין ולא מלהיב במיוחד אבל לא מריחים את זה בשימוש, רק אם מריחים את הקרם בתוך האריזה, שאגב מבחינת נוחות השימוש וההיגיינה הייתי מעדיפה שתהיה בשפופרת ולא בצנצנת כזו. ניסיתי האמת גם את המוצר הרגיל בגרסת הג'ל, הוא היה בסדר אבל פחות עשיר ומתאים יותר לקיץ עבורי. אז בינתיים אני משתמשת בקרם עיניים וכנראה שלעולם לא אדע אם באמת יש צורך בו בכלל...

קרמי לחות של לנקום: לאשה המודרנית התזזיתית...

כבר בסתיו אני מתחילה להיפרד מתחליבי הפנים הקלילים של הקיץ שהינם לרוב Oil Free ועוברת לקרמים עשירים יותר. קרמי הלחות שלי ליום ולילה שניהם מסדרת Hydra Zen של לנקום שמתאימים לכל סוגי העור גם לרגיש. לפעמים נדמה שבעולם של היום כל קרם חדש שיוצא הוא אנטי אייג'ינג או משהו שמבטיח מניעת קמטים, הצערה, מתיחה, תיקון קמטים וכו'. זה תמיד נשמע נפלא ומבטיח אבל אני עוד לא שם. אני בסך הכל רוצה קרם משובח שיעשה את העבודה ולא יבטיח לי שום דבר שיאכזב אותי בהמשך הדרך. אבל זה לא שאין הבטחות והגדרות. הקרמים האלו, שמיועדים לנשים צעירות, ידעו בדיוק איך להגדיר את עצמם בשביל שאחת כמוני תתמכר... הם מציינים שגורמי סביבה מזיקים, לחץ נפשי ועייפות יוצרים מתח בעור, מה שמביא לתחושת נוקשות, יובש ואפילו אדמומיות ורגישות. הם מבטיחים לסייע בהפחתת ההשפעה של כל אלו,  להפחית את המתיחות של עור לא רגוע וחסר לחות. מדהים, קניתי קרם = קניתי פסיכולוג + ואליום. זה מזכיר לי במובן מסוים את ה- Clinique Super City Block שהוא לא "סתם", קרם הגנה מהשמש, אלא כשמו - קרם הגנה מהנזקים העירוניים הסביבתיים כמו זיהום ועשן. כמו הקרמים כאן, הוא מיועד להפחתת הלחץ מהחיים העירוניים היומיומיים שלנו, לא "סתם" הגנה ברחצה בחוף הים.... אז אם זה עבד עלי איתו, פלא כשבלנקום מבטיחים לי סוג של רגיעון מפנק לעור אני לא אלך שבי אחר ההבטחה?....
אני חושבת שהביקורת המרכזית שיש לי נוגעת דווקא לעיצוב המוצר שבפני עצמו הוא נקי ויפה, צנצנת לבנה עם מכסה ורדרד מראתי. אבל למה שני המוצרים באותו הגוון בדיוק? איך אני אמורה להבדיל ביניהם?.... כל פעם לפני השימוש אני צריכה לוודא אם כתוב: יום/לילה. מעצבן. היה אפשר לחשוב שמותג כמו לנקום ישכילו להתייחס לפרט הקטנטן הזה ולבחור למכסים גוונים שונים שיקלו את העניין. אבל מתברר שלא.
קרם הלחות היומי מוגדר כ- Anti-Stress עם SPF15 שחשוב כל השנה, גם בחורף. יש לו ניחוח עדין של ורדים, נעים ולא אינטנסיבי מדי בדיוק כמו שאני אוהבת. הקרם בעל מרקם שאינו כבד מדי, נמרח בקלות, נספג במהירות ומותיר את העור בגימור מבריק טבעי בריא. הוא כמובן מתאים לשימוש כל השנה, אבל בקיץ אני מעדיפה אותו בגרסת הג'ל שלו שנעימה למגע בעומס החום. הקרם הזה עובד נפלא עם המייק אפ מעליו, אינו מחייב אותי בפריימר לפני האיפור כמו שקורה לעיתים עם קרמים אחרים. להשתמש בקרם הזה זה ממש להרגיש ולהריח שמשתמשים בקרם יוקרתי ואיכותי.
קרם הלחות ללילה מוגדר כמרגיע ומסייע להטענה מחדש של העור בזמן השינה כך שעם היקיצה העור יהיה נינוח ומלוחח. האמת שזה ממש כך, גם אחרי שאני קמה ושוטפת את הפנים, עדיין העור מרגיש נהדר. הקרם הזה הוא אחד המוצלחים ללילה, עושה את העבודה בלי להיות סופר שומני וכבד. בעל תכונות שדומות לקרם היום רק שבניגוד לניחוח הורדים המרענן של קרם היום, הניחוח שלו מרגיע, עצי יותר, מזכיר לי שקדים או משהו. בנוגע למתח, אני לא בטוחה שלקרם יש חלק בזה, אבל אם הוא עדיין נשאר אז כנראה שלא ישנתי מספיק טוב, מה שכן לפחות העור רגוע. ואני חייבת הרי לעקוץ - אני בכלל חשבתי שבחיים העירוניים המוטרפים שלנו (לפחות לתל אביבים בינינו), הלילה הוא הזמן האחרון לאיזונים ובלמים...

באלם דקלאור ומסכה שיסיידו: מאיצי לחות משובחים ומפנקים

שני מוצרים נוספים משתמשים אותי להגברת הלחות בעור שאנחנו זקוקים לה בחורף: באלם לילה ומסכה.
הבאלם Neroli essential מסדרת ה- AROMA NIGHT של דקלאור הינו מוצר לילה לשימוש יומיומי, במקרה שלי הוא מחליף פעמיים-שלוש בשבוע את קרם הלילה. בדומה לקרמים של לנקום, גם המוצר הזה מוגדר כטיפול לילי והרגעת העור מהמתחים של היום (מה נסגר עם החיים בעידן המודרני, אה?...). הוא מבטיח טיהור ואיזון העור וגם לריכוך והארה שלו בזכות שלל שמנים שמרכיבים אותו כמו: נרולי, ריחן, קמומיל, אבוקדו, אגוזי לוז. מי שעוקבת כבר יודעת עד כמה אני אוהבת את המוצרים של דקלאור ובמיוחד את השמנים שלהם. המוצר הזה הוא באלם אינטנסיבי מאוד עם מרקם עשיר יותר מכל קרם בזכות המרכיבים שלו בראשם השמנים החביבים עלי שמעניקים לו גם ניחוח ארומטי משכר. בדומה למוצרים אחרים של המותג, חלק מהשימוש זו חווית הריח וההרגעה הכללית. לוקחים מעט ממנו ומחממים בין באצבעות ואז מריחים ומניחים על העור בתנועות עיסוי עדינות. למוצר הזה נחשפתי כשבאחת הרכישות שלי מדקלאור קיבלתי דוגמית להתנסות ואולי היה עדיף שלא הייתי מקבלת אותה בגלל המחיר האסטרונומי שלו (324 ש"ח ל- 15 מ"ל!) שהיה נסבל יותר אם הכמות היתה גדולה יותר. ועדיין אני הרוסה על המוצר הזה ומודה שלמרות שלא ממש היה צורך השתמשתי בו גם בקיץ בלי הפסקה...
מסכת הלחות moisture relaxing של שיסיידו צמודה אלי לפחות ארבע שנים, אולי יותר. אני לא יודעת מה הסוד שלה ולמה אליה נדבקתי, יש עוד לא מעט מסכות לחות שאני אוהבת. למסכה הזו פורמולה רכה ואוורירית עם ניחוח מעודן ויוקרתי, שמורחים על פנים נקיים בתנועות עיסוי, משאירים למספר דקות ומסירים עם טישיו או במים. היא משאירה לי את העור, שגם ככה במצב טוב, רך ונעים במיוחד, אני מתה על זה. לא מעט פעמים אני שוכחת שהיא שם ולא מורידה בכלל... האמת שעבורי זה יותר פינוק מצורך אמיתי, אבל פינוקים זה לא פחות חשוב ולראייה המחיר שאני משלמת על הפינוק הזה...

קרם של אוון: מסכת  לחות אינטנסיבית לגוף

בהיערכות החורפית הזו כמובן שגם מקומו של הגוף אינו נפקד. כבר כתבתי שאני צמודה לקרם הגוף נטול הריח של וזלין מאז שאני זוכרת את עצמי ולא רואה עצמי מחליפה אותו. עם זאת כבר סיפרתי שבחורף אני משתמשת בנוסף גם במוצרים נוספים להעצמת הלחות כמו שמן לגוף וחמאת שיאה. אחד המוצרים שגיליתי שעושה נפלאות לעור שלי זה ה- Trixéra של Avéne, מותג אירופאי איכותי שלטעמי לא מקבל מספיק יחס בביצת הבלוגיה שלנו ושסביר שהמוצר הכי מדובר שלו הם המים הטרמליים, רק שאני בוודאות יכולה להוסיף בשקט עוד מספר מוצרים שווים הרבה יותר ואשתדל לעשות זאת בהמשך. בכל מקרה הטריקסרא הינו קרם ללא בישום לעור יבש במיוחד ו/או רגיש ומגורה, מיועד לאזורים בעור עם יובש קיצוני בפנים או בגוף. אז לפנים לא ניסיתי אותו ואני גם לא מחכה ליובש קיצוני בגוף. פעמיים שלוש בשבוע בעונה הקרה אני מורחת אותו על כל הגוף במקום קרם הגוף שלי, ממש כמו שאני עושה עם הבאלם לפנים של דקלאור שמחליף את קרם הלילה של לנקום. הטריקסרא הזה הוא מבחינתי בוסטר לחויות, כמו מסכת לחות לגוף שאני ישנה איתה ובכל היום שלמחרת העור שלי חלק, לחותי וגמיש שאין דברים כאלה! הוא כאילו משאיר מן שכבת הגנה שלוכדת את הלחות בעור וזה נשמר איתי עד המקלחת (החורפית הרותחת...) הבאה שלי. מומלץ בחום לשילוב עם קרם הגוף או לשימוש במקרי יובש קיצוני.

קרם ידיים של OPI: ממש בא לי טוב עכשיו

האזורים החשופים שלנו הם הנפגעים הראשונים מפגעי מזג האוויר הקר, כמו הפנים גם כפות הידיים והשפתיים. קרם הידיים הוא התמכרות מפורסמת שלי. בחורף מן הסתם חשוב להיצמד לקרם עשיר ואינטנסיבי יותר, אך זה לא אומר יותר שומני כי אין דבר יותר מעיק מידיים שמנוניות שהקרם מסרב להיספג בהן. אני משתמשת עכשיו בקרם הידיים מסדרת ה- AVOPLEX של OPI. כמה שאני אוהבת את מוצרי הטיפוח של המותג, מזכירה לכן גם את ההמלצה גם על קרם הרגליים המעולה שלהם שאני עדיין צמודה אליו, הרי חשוב להשתמש בקרם רגליים במיוחד בחורף. קרם הידיים הזה הוא אינו תחליב קליל כמו הקרמים הפירותיים המוקטנים שלהם, הוא קרם עשיר וסמיך יחסית עם ריח מעט חמצמץ מרענן שנספג במהירות בעור, כאילו הידיים חיכו לו ממש. הוא מכיל בין היתר שמן אבוקדו שעשיר בויטמין E, שמן שקדים, חמאת שיאה וגם סיליקון ליצירת הגנה לעור כפות הידיים. אני חושבת שזה לגמרי אחד הקרמים המוצלחים לידיים שניסיתי לאחרונה והוא ממש בא לי טוב עכשיו בחורף. הקרם הזה קיים בשני גדלים (50 מ"ל 69 ש"ח, 120 מ"ל 129 ש"ח) ובגלל שאני מחסלת במהירות כל קרם ידיים מוצלח כזה בגלל שימוש תכוף מאוד, העדפתי כמובן את המוגדל והחסכוני יותר.
באחד הביקורים שלי בנייל סטודיו בתל אביב, איפה שאני קונה את הלקים ובכלל מוצרים של OPI וקולור קלאב, ישבתי כרגיל עם אילנה מנהלת הסניף המדהימה (כלומר, אני חופרת לה והיא זורמת...) שמעדכנת אותי על חידושים ונותנת לי טיפים. אחד הטיפים זה שחשוב לשים לב שקרם הידיים שלנו אינו מכיל שמנים מינרלים (mineral oil, פטרולטום, פרפין) שהם תוצר לוואי של נפט (בבדיקה שעשיתי יש הטוענים שהם יוצרים אשליה של רכות וריכוך העור אך למעשה הם אוטמים את העור וגורמים לכליאה של רעלים בו). אבל מילא זה, השמן המינרלי עשוי לפגוע במראה ובעמידות של הלק! מה?... לפגוע בלק שלי? No way! אילנה ידעה מה לומר כדי לגרום לי להפסיק לחפור לה ולסור מיד לביתי לבדוק את המרכיבים של שלל הקרמים לידיים שברשותי...

באלם לשפתיים של דיור: פינוק איכותי ברמה אחרת לגמרי

בדומה לכפות הידיים, אם יש מקום שאנחנו מרגישות בו מהר מאוד את החורף אלו השפתיים. הקור והרוח משפיעים במהירות על התייבשות השפתיים ואם לא נשמור עליהן מלוחחות אז במקרה הקל הם יהיו עייפות ומיובשות ובמקרה הקשה יותר סדוקות ופצועות, מה שיאיץ את ההזדקנות שלהן והקמטוטים בעור סביבן. למרות שזו נטייה טבעית שלנו, חשוב לא ללקק את השפתיים כי המלחים ברוק מייבשים אותן עוד יותר. אני מאוד מקפידה על ליחוח שלהם בשוטף ומשתמשת כרגע בבאלם לשפתיים Créme De Rose של כריסטיאן דיור בעל SPF10 שהכרחי וחשוב גם בחורף. זהו באלם עשיר בגוון ורדרד (שקוף על השפתיים) עם ריח ורדים מדהים שמכיל חמאת שיאה. הקרם דה רוז מוגדר כבאלם שמעניק רכות מיידית ומילוי לשפתיים. המוצר הזה שמרגיש נעים ומפנק על השפתיים ושומר עליהן רכות במיוחד, מתהדר גם הוא בתכונות ה- Plumping שלו וממש לא ברור לי למה, הרי חוץ מזה שברור שהוא לא ינפח לנו את השפתיים, גם אין לו את העקצוצים המעצבנים שנלווים למוצרים כאלו, מה יש להתהדר בזה? רק לא מזמן תהיתי לגבי העניין הזה העם הגלוס של לנקום שמתהדר גם הוא בתכונות פלאמפריות למרות שאין לו ולו עקצוץ קל אחד. למה הם עושים את זה?... מוצרים מוצלחים שמשייכים לעצמם תכונה בתלי נסבלת בעליל... בכל מקרה, אני משתמשת בבאלם הזה על בסיס יומיומי או לבד או לפני הנחת שפתון (סופגת אותו בעדינות לפני). אומרים שיש לו תכונות של מילוי קמטוטים ולכן מומלץ למי שיש לה כאלו להשתמש בו גם במסגרת השפתיים לפני הנחת השפתון. אי אפשר להתעלם כמובן מהאריזה המפילה שלו, צנצנת עגולה לבנה נקייה מהודרת בפשטותה עם לוגו המותג מוטבע למעלה שעשויה מחומר פלסטי קשיח משובח. כן, המוצר הזה פינוק ברמה אחרת לגמרי ועולה בהתאם. אבל פינוק זה אנחנו, לא?...

קוראז' לאוויאן: לא לשכוח לשתות את המים...

עם כל הכבוד לשלל המוצרים המדהימים והאיכותיים פה ולהשקעה שלנו בזמן ובכסף לטיפוח, הרי שמוצר הטיפוח מהמעלה הראשונה הוא המים. כמו בקיץ, גם ובעיקר בחורף כי בו בכלל יש נטייה לא לשתות מספיק. מן אשליה שהטמפרטורות מסדרות אותנו, אין תחושת צמא שמאותת על מחסור בנוזלים. הטעות הזו יכולה לעלות לנו לא רק במראה העור אלא גם בחוסר ריכוז ועייפות וכבר כתבתי בפוסט בקיץ על החשיבות בהקפדה על שתייה מרובה. אני מודה שאם בקיץ  אני לא מספיק מקפידה, אז בחורף בכלל... אני רוצה רק לקוות שאתן יותר חכמות ממני בעניין. אולי בשביל לעודד אותנו בעניין ואפילו להלהיב ולרגש אותנו, הוציאו באוויאן (evian) מהדורות מוגבלות בשיתוף בתי אופנה מובילים כמו: כריסטיאן לקרואה (Christian Lacroix, העיצוב הכי מוצלח לטעמי), ז'אן פול גוטייה (Jean Paul Gaultier), פול סמית (Paul Smith) ואיסי מיאקי (Issi Miyaki). המהדורה המוגבלת החדשה לשנת 2012 היא בשיתוף בית האופנה קוראז' (Courréges) הצרפתי שמציין 50 שנה להקמתו ולאחרונה נחת אצלי בקבוק כזה להתרשמות. במסגרת השת"פ בקבוקי אוויאן מעוצבים בקווים נקיים וצורות גיאומטריות עם הצבע הלבן המזוהה עם המותג כשהצבע הוורוד הוא לעתיד טוב יותר. בנוסף, מופיעים הפרחים האייקוניים (מכונים בצרפתית Foofies, "פרחים עתידניים") של קוראז' שסבר שעיצוב פשוט יכול לפעמים לפתור בעיות גדולות יותר. הרעיון העיצובי זה לשדר אופטימיות, נעורים כהלך רוח בכל גיל, שמחה ועליזות (סרטון עם תמונות וקטעי וידיאו מבית האופנה).
אני מעריכה שהמותג קוראז' פחות מוכר יחסית למותגים הקודמים, כך שזו הזדמנות להיחשף אליו, שכן אנדרה קוראז' היה אחד האופנאים הפריזאים המודרניסטים הראשונים בשנות הששים שנטש את האלגנטיות המסורתית וההוט קוטור המיושן ועשה מהפכה תפישתית כשהציג שמלות מיני, חליפות מכנסיים ונעליים שטוחות. האישה המודרנית עפ"י קוראז משוחררת מהפאר והמורכבות של הבגדים הססגוניים ששלטו אז ובוחרת בנוחות מודרנית אך מסוגננת שמותאמת לחיי היומיום שלה. אנדרה קוראז', היום בן 88, מספר שהעיצוב האופטימי הזה לבקבוק של אוויאן משקף את חזון המותג לבנות מחדש את אבני הבסיס שלו ולהחזיר אותו לימי התהילה. כך שגם לאספנים וגם למתפנקים יש הזדמנות לרכוש קוראז' מקורי במחיר נגיש (40 ש"ח לבקבוק לעומת 15 ש"ח לרגיל). עם עיצוב מרהיב כזה לבקבוק ועם כל ההתפעלות מהחזון האופטימי מה שבאמת חשוב לזכור בסופו של דבר זה גם לשתות את המים.

שיהיה חורף חמים ונעים.


ID

Toning Lotion
Alcohol-Free
With Iris
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 20 דולר

all about eyes rich
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 240 ש"ח

Hydra Zen
Neurocalm
Soothing Anti-Stress Moisturising Cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 300 ש"ח
Hydra Zen Nuit
Neurocalm
Soothing Recharging Night Cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 350 ש"ח

Aroma Night
Neroli Essential Night Balm
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 324 ש"ח

The Skincare
moisture relaxing mask
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 425 ש"ח

Trixéra
Emollient cream
Rich texture / Fragrance-free
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 160 ש"ח

AVOPLEX
High-Intensity
Hand & Nail Cream
גודל: 120 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 129 ש"ח

Créme De Rose
Smoothing Plumping Lip Balm
גודל: 7.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 148 ש"ח


Print Page

118 תגובות:

  1. כזוכה בחידון עלי לענות ראשונה, לא היה קשה שכן חזקה עלייך שלא לחינם הכינוי "המעודכנת" הוצמד לך ב"סלונה" ומה אם לא "טיפוח העור" הכי הכי חשוב בעונה זו. היות והפוסטים שלך הולכים איתנו מעבר לקריאה הרגעית, חיברתי 1+1 ו...לא זכיתי בפרס.
    כהרגלי, אגיב בהמשך שכן הפיות בבית רעבים :)
    אבל רציתי להיות מספר 1 הפעם, מקוה שהצלחתי.
    שבת נעימה וחמימה

    השבמחק
    תשובות
    1. מיוחד ונהדר!
      עברה לה שנה מאז שהפוסט המרנין הזה פורסם וכמות התגובות פשוט מפליאה לטובה.
      האריזות המיוחדות שנכתבו בפוסט פשוט מראות כמה דברים משתנים והגרפיקה שקיימת כיום לא הייתה קיימת עד לפני שנה.
      נהדר, המשיכי כך ולעדכן את הטור ב YNET.!

      מחק
  2. בהחלט הצלחת לנחש מה יהיה הפוסט הבא, סחתיין!
    תודה רבה, בהחלט פוסט חשוב ומרוכז על טיפוח חורפי.
    היו כל כך הרבה שביקשו המלצות שהזדרזתי איתו למרות שתכננתי להעלות רק בחודש הבא.
    חחח, הצליח לך להיות המגיבה הראשונה בהחלט.
    בתיאבון ושבת שלום :)

    השבמחק
  3. אני מאוד נהנת ממזג אויר חורפי ולדעתי זה עושה רק טוב לעור שלי. את שגרת טיפוח פנים לא החלפתי ממש אלא רק עברתי להשתמש בקרם עיניים ששמרתי בקיץ ללילה גם לבוקר.
    בחודש אחרון חזרתי להשתמש קבוע במי פנים של הולילנד ללא אלכוהול ואני לא מבינה איך נטשתי אותו מהתחלה. היתה תקופה עם מי פנים של קליניק גם ללא אלכוהול שהוא נחמד אבל לא הרגשתי הבדל. גם קלרינס נשמעים כמו אופציה מעולה כמי פנים ללא אלכוהול, במיוחד לאוהדות מותג.
    מודה שקרם פנים ללילה אין לי ואולי אין צורך בינתיים? סך הכל לא רוצה להעמיס את העור...
    גם מסכות לחות לא אהודות עליי במיוחד ואני מעדיפה להשתמש במסכות ניקוי שמנקות נקבוביות ומצמצמות אותן.
    מה שכן, החודש עברתי להשתמש בחמאות גוף של בודי שופ שהבאתי מטיול אחרון והן מעולות. אני מעדיפה בדרך כלל מוצרים עם ריחות ולכן הן מככבות.
    הייתי רוצה גם להמליץ ולא לשכוח פילינג גוף גם בחורף אחרת זה יוצר יובש עוד יותר נוראי וגם קשקשת (מתאים מתים).
    באלם של דיור? יוקרתיות עד הסוף! אני מנסה כמה שיותר לשמור על שפתיים מלוחחות במיוחד בחורף אחרת זה סיפור כואב במיוחד :(

    שבת שלום!

    השבמחק
  4. אנונימי16.12.2011, 20:06

    דנרה!!!

    אפילו לא קראתי את כל הפוסט, בשנייה שראיתי את המי פנים המדהימים האלה, שכבר לא נמכרים בישראל, הייתי חייבת להפסיק בקריאה.
    אני גם הייתי מכורה אליהם קשות (מיום ליום אני מוצאת יותר דברים משותפים אצלנו) והפסקתי ברגע שהיצרן המפגר הפסיק להביא אותם.
    טוב יאללה, אני הולכת לקנות אותם בחו"ל וממשיכה לקרוא.
    :)
    אפרת

    השבמחק
  5. @marina

    מרינה, אני מסכימה לגמרי שעדיף את מזג האוויר הזה על הדביקות הקיצית.
    אצלי שגרת הטיפוח שונה לגמרי כי העור שלי משתנה, בקיץ נוטה לשומניות שאני חייבת "להשתלט עליה"...
    יפה, אז גם לך יש מי פים אהובים. בחורף זה מאסט מבחינתי להימנע ממי פנים עם אלכוהול אחרת העור שלי יתייבש לחלוטין..
    מי הפנים של קלרינס סופניים, כל מי שניסתה התמכרה, בדוק!
    אז מה את מורחת בלילה? קרם לחות רגיל? זה גם סבבה, העיקר למרוח לחות כלשהי.
    לכל מסכה יש ייעוד אחר, אני לא מוותרת על ניקוי פנים כמובן, בעיקר פילינג, במיוחד הפיטופיל שיש לשתינו :) אין לי כל כך בעיית נקבוביות.
    חמאת גוף זה פינוק אמיתי! מעריכה שהמוצרים שהבאת מפנקים במיוחד.
    יש להם כמה מוצרים שאני אוהבת, חבל שהבודי שופ בארץ זה משהו אחר לגמרי.
    לגוף אני לא עושה בכלל פילינג בחורף, זה אגרסיבי מדי בשבילי. כמו שכתבתי, העור שלי ממש משתנה בין הקיץ לחורף.
    תשמעי, את תדעי להעריך את הבאלם הזה של דיור, מדהים ומפנק חבל"ז!
    גם אני מאוד משתדלת להקפיד על שימוש בבאלם אבל בואי נאמר שאני יכולה להקפיד יותר...;)

    השבמחק
  6. @אנונימי

    חחח, אפרת, ידעתי שתהיה מי שתזדהה איתי על זה פה!
    אני חשבתי שאני מתחרפנת כשהפסיקו לייבא אותם.
    שמעתי שהסיבה זה שהמותג מעדיף ללכת לכיוון של מוצרים בסגנון "הכל באחד" שלהגיד שאני ממש לא מחבבת זה באנדרסטייטמנט...
    לא יודעת אם זה נכון אבל העובדה שהוציאו את מי הפנים האליליים האלה מהמגוון פשוט נשגבת מבינתי...

    השבמחק
  7. בקיץ אני גם סובלת מעור מבריק ושמנוני בעיקר באזור ה-T ולכן משתמשת בג'ל לחות לדוגמה ולא בקרם. האמת קיבלתי בקיט מספורה קרם לילה של קלארינס. אולי אתחיל להשתמש.
    אני בחיים לא נכנסתי לבודי שופ ישראלית וגם לא חושבת שמתכוונת (אלא אם כן תהיה המלצה הורסת על משהו)
    פילינג פעם בשבוע בשבילי זה נהדר ולא אגרסיבי בכלל אבל לי אין עור יבש.
    קראתי עכשיו על הבאלם כמה ביקורות. מצאתי גם רשימת מרכיבים אין סופית. מבאס לראות שיש בו שמן מינרלי. אם "אתקל" בו בדיוטי הוא ייבדק.
    ניסית את קרם שמונה 8 כבאלם שפתיים?אני בדיוק איתו עכשיו ולמרות הריח הוא נותן תחושה מאוד מלחחת לשפתיים.

    השבמחק
  8. כן, זה ברור, כמו שכתבתי גם אני בקיץ משתמשת בלחות קלילה יותר בצורה של תחליב או ג'ל.
    כבר אמרתי שהקיט של קלרינס שקיבלת נראה שווה חבל"ז אני בטוחה שקרם הלילה שיש שם מוצלח במיוחד.
    גם אני לא חושבת שיש מה לחפש ברשת המקומית, אבל האמת שחברה שלי קנתה לפני כמה זמן קרם ידיים שלהם והוא אחד המפנקים שניסיתי, מאוד סיליקוני כזה.
    בעקבות שלל הביקורות המפרגנות ברשת בחרתי את הבאלם הזה של דיור, בהחלט אפשר ללכת לאיבוד עם רשימת המרכיבים, לא נסחפו בכלל...
    ראיתי שמכיל שמן מינרלי אבל זה לא הטריד אותי יותר מדי האמת, כשבא לי על מוצר אז לפעמים....
    אני משתמשת בשמונה השעות של אליזבת ארדן על השפתיים רק אם המצב ממש קשה, סוס עבודה של ממש. בשוטף מעדיפה באלמים מפנקים כאלו.

    השבמחק
  9. ללא ספק שגרת הטיפוח צריכה להיות שונה בין העונות החמות יותר לבין הסתיו והחורף.בקיץ אני משתמשת בקרמים במרקם תחליב ובחורף מעדיפה קרמים, בלילה אפילו קצת "כבדים"

    מאז ומתמיד אהבתי קיצורי דרך, בשל כך תמיד השתמשתי לניקוי הפנים בתכשירי "מולטי" בזמנו 3 ב 1 של Vichy (ורוד) אח"כ ב 3 ב 1 של לנקום, תקופה קצרה של לנקסטר, שלא אהבתי במיוחד למרות שהמסיכות שלהם טובות וחזרתי ללנקום לו אני נאמנה נאמנות נצח. הפנים נראות טוב כך שסביר שזה מספק גם אותן.

    אילו הייתי משתמשת במוצרי טיפוח רק כי צריך או לא צריך אותם, היו לי הרבה מצלצלים לקנות פריטים משמחים אחרים. אני פשוט לא מוכנה לקחת צ'אנס...

    אני מכירה 2 דיעות האחת, כי קרם פנים טוב גם לעיניים והשניה שהעור סביב העיניים דק יותר, קרם רגיל יכביד עליו ולכן צריך קרם יעודי. לא יודעת אם קרם עיניים עזר לאי מי, אך מכירה רבות שלא שמות אף קרם על העניים והקמטים סביב העיניים מבגרים אותן ומקנים מראה עייף ומבוגר - לשים!!!
    הקרם של קליניק קליל ונעים. השתמשתי בו לא אחת כרגע אני עם Super eye contour מסדרת ביו פרפורמנס של Shiseido, קפדנית אנוכי, אוהבת סדרות.
    גם מאוד אוהבת את הקרמים של שיסיידו.

    לא מצפה מהקרם שיעשה יותר מאשר מניעה ודחיה, לחות וחיות לעור. את הפסיכולוגיה אני משלימה בהפוך טוב עם חברה או קצת שקיות מהקניון להנאה.

    השתמשתי בהנאה ב Hydra Zen עת הייתי יותר צעירה.

    אם אני לא שמה קרם לילה, איני יכולה להיכנס למיטה, ממש כאילו עצם המריחה והעיסוי שלו לפנים זו תחילתה של רגיעה.

    לא מזמן סיימתי עם הסדרה הורודה של שיסיידו ועכשיו הקרם שהצגתי בפוסט משמש לבוקר וללילה.

    תמיד חיפשתי קרם (מייק אפ, קרם עיניים) שלא בצנצנת אלא עם לחצן, אבל אי אפשר לצערי לבחור מוצר ע"פי האריזה.

    לדקלאור אין לי שום חיבור ולא אוסיף אפילו מילה, כי זה ללא סיבה ונובע פשוט מדעה קדומה.

    "הבאלם שלי" הלו היא מסיכת הלחות שלי - איך לא:
    moisture relaxing של שיסיידו.כבר כתבת הכל מה יש לי להוסיף? אמממ
    מידי פעם במקום קרם לילה אני מניחה אותה על העור והולכת לישון. בבוקר בעור רך כמו...

    כל כמה שאני מקפידה מאז ומתמיד על קרמים וטיפוח לעור הגוף. אני גם משתמשת במסנן הקרינה של אוון ונאמנה לו כבר כמה שנים ל Trixéra לא שמתי ליבי. מצא חן לי, יבדק בהקדם האפשרי.

    יכולה להבין למה את מתפנקת על באלם של דיור. אני פשוט מעדיפה זאת כשפתון ולא לחפור באצבע לתוך המיכל. בזמנו קניתי כזה של שאנל והשתמשתי בו כפריימר לשפתון, זה תענוג אמיתי. כמו שאני תמיד אומרת, בשביל איכות משלמים.

    לסיכום: חסרו לי כמה מילים על סרום, למרות שתמיד ניתן להשלים ולקרוא בפוסטים אחרים :)
    ב"גילי המתקדם" - אני מקפידה גם ללחח את הצואר.
    ואם בחפירות עסקינן. מתי שאני רוצה לפרסם פוסט, לא נותר אלה להעתיק תגובתי אלייך, לשים כותרת "מכתבים שכתבתי לדנרה" והנה אני מסודרת :)

    שבת שלום, חמימה ונעימה :*

    השבמחק
  10. עדיין לא הרגשתי חורף השנה, ובהחלט שלא על העור- בדרך כלל בחורף אני יותר מקפידה על קרם לחות (בעיקר בגוף) אך לי יש פייבוריט שאני נשארת איתו...
    מה שכן מה את ממליצה למקרים של צינון ונזלת שמשאירה עור משופשף ורגיש...
    ומה דעתך על חלב פנים במקום מי פנים.

    השבמחק
  11. @KC Mussman

    KC, החורף יגיע רשמית לפי לוח השנה הלועזי רק בשבוע הבא ואז אני בטוחה שתתחילי להרגיש משהו.
    אני אישית מרגישה אותו כבר, יש תחושה שהחורף השנה הקדים. ממש קר כבר בלילות.
    מה הכוונה יותר מקפידה? בשוטף את לא מקפידה על לחות בפנים/בגוף? ומי הפייבוריט שלך, איך לא גילית?...
    יש לאוון קרם חדש מעולה בדיוק למקרים כאלו ואני ממליצה עליו בחום. נקרא טולרנס אקסטרים והוא ללא בישום ומיועד להרגעת עור מגורה ורגיש.
    חלב פנים הוא מוצר עם ייעוד אחר לגמרי ממי הפנים. הוא לניקוי הפנים/האיפור, הוא יכול להחליף את מסיר האיפור או ג'ל הניקוי לא את מי הפנים שהם הפיניש.

    השבמחק
  12. @Efrat

    אפרת, בהחלט מזג אוויר שונה מחייב טיפוח שונה.

    אני הרבה פחות מתחברת לתכשירי מולטי כאלו אבל זוכרת כבר את ההמלצה הזו שלך של לנקום!

    מוצרי טיפוח הם לא כמו רכישות אחרות שלי, אני לא מתייחסת אם צריך או לא צריך. אלא אם יש סבירות שיועיל או לא.
    בקרם עיניים התפיסה שלי היא שלא אבל שלכי תדעי...
    שיסיידו זה שיסיידו, קשה לפספס איתם.

    אני דווקא מאוד נהנית להשתעשע עם ההגדרות שיש לקרמים, איך ממצאים את הרעיונות האלו אלהים יודע.

    ההידרה זן אכן כמו שכתבתי לנשים צעירות, הוא לא אנטי אייג'ינג ולא מבטיח נסים ונפלאות. בדיוק קרם בשבילי.
    אני מסכימה, גם אני מעדיפה קרם בשפופרת במידת האפשר אבל במותגי יוקרה זה לא פשוט למצוא.
    אגב, להידרה זן יש גרסה לחיצה אבל לא הייתי סגורה על זה שמדובר על אותו הקרם בדיוק.

    מה הדעה הקדומה שלך על דקלאור, מעניין....
    אני הרוסה על המותג הזה, מרגישה כמו ספא בבית.

    את משתמשת במסכת הלחות הזו שפה? איזה קטע!
    מדהימה לגמרי, מכורה אליה שנים.

    שמעתי דברים טובים על מסנן הקרינה של אוון, אבדוק אותו בהזדמנות איך חי עם המייק אפ מלמעלה.
    הטריקסרא נפלא, קרם אינטנסיבי לפנים ולגוף. חוויה. מעניין מה תחשבי עליו.

    הדיור זה פינוק רציני, גם אני מעדיפה באלמים בצורת שפתון אבל לבאלם הזה לא יכולתי לומר לא.

    על סרומים כתבתי לא מזמן בפוסט על הסקין, דעתי ברורה על הצורך בשימוש בהם ולא מוצאת צורך לדסקס שוב בעניין במיוחד שאני משתמשת עדיין באותן תמציות.
    הממממ, כן, יש לא מעט מגיבות עם תגובות שהן "תת-פוסט" בפני עצמן, מגניב!

    השבמחק
  13. כמה שחיכיתי לפוסט הזה :-)
    Hydrazen היה קרם הלחות הקבוע שלי במשך שנים.
    בפעם הראשונה רכשתי אותו בפריז (לדעתי בגלגולו הקודם שאם אני זוכרת נכון נקרא Hydrative אבל אל תתפסי אותי במילה) לפני שהתגייסתי לצבא.... וזה היה לפני המון שנים....
    בכל מקרה, אני מאוד מאוד אוהבת את הקרם הזה והוא מאוד מתאים לעור שלי אבל בשלב מסויים הרגשתי שקצת נמאס לעור שלי ממנו והתחלתי לנסות כל מיני אחרים פחות או יותר מאותו סגנון - לעור צעיר, בלי אנטי אייג'ינג וכד'. ניסיתי בין היתר קרמים של דיור, שיסיידו ועכשיו יש לי אחד ממש לא רע של Stendhal אבל איך שהוא תמיד אני מוצאת את עצמי חוזרת ללנקום.
    בלילה כרגע אני משתמשת בקרם הלילה של שיסיידו מהסדרה הנ"ל שכבר שיבחנו אותה לא פעם.

    קרם העיניים של קליניק הוא קבוע אצלי כבר שנים - גם מדי פעם יוצא לי לנסות אחרים ואני חוזרת אליו אחר כך.
    תודה על ההמלצות האחרות, אני מניחה שלפחות חלקן יבדקו בהמשך ;-)

    השבמחק
  14. אני מתמרחת לחות בשני מקרים- כשבא לי על הריח של משהו להתפנק... או כשאני באמת חשה יובש בעור- באופן כללי אני לא כל כך אוהבת קרם גוף (משהו בתחושה) ולמזלי חוץ מהקעקועים התברכתי בסקין עמיד מאוד נגד גורמי הטבע... פנים זה עניין אחר- תמיד מורחת לחות במיוחד לפני איפור ולפני השינה.
    שנים שהתנסיתי בכל מיני תכשירים של חברות מגוונות- תקופה ארוכה שאהבתי את הקרם לחות של קליניק (הצהוב) וגם של גרנייר- ועדיין משתמשת בשניהם פה ושם. הפייבוריט שלי (את תצחקי) מצאתי כשטיילתי בחול והייתי צריכה משהו זול וכללי- ומסתבר שעל עור הפנים שלי הוא עובד טוב מכל השאר ועד היום אני אתו- ומדובר ב Soft של Nivea קרם עדין מאוד שמיועד לפנים גוף וידיים ועולה 14.99 בפארם...
    הבעייה עם המי פנים שהם נורא שורפים לי גם ללא האלכוהול והעור מתגרה, ולכן אני משתמשת בזה רק פעמיים בשבוע.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי30.6.2022, 17:24

      נסי את קרם הגוף של קרמה. הוא קליל נעים ולא מותיר תחושת שמנוניות.

      מחק
  15. @Sharon

    תודה שרון, בהחלט הזדרזתי עם הפוסט כי היו הרבה שאלות במה אני משתמשת :)
    נשמע הגיוני שיש תחושה שהעור מתרגל למשהו והוא כבר לא אפקטיבי באותה המידה. לפעמים סתם יש חשק לגון גם.
    לי יש נטייה להיצמד למוצרים שאני אוהבת במשך שנים, אבל אני "מכריחה" את עצמי לשלב חדשים בשביל התעדכן ולא להרגיש שאני "מפספסת" משהו.
    שיסיידו זה שיסיידו, המוצרים שלהם בהחלט מדהימים!

    הקרם של קליניק מאוד נוח ונעים לי כזה, עדיין סקפטית כמובן לגבי הצורך בשימוש בקרמי עיניים אבל נראה שכבר אין דרך חזרה...
    ובכיף, מוצרים באמת מוצלחים, מאמינה שתאהבי כל אחד מהם :)

    השבמחק
  16. @KC Mussman

    וואלה? אני לא מסוגלת בלי קרם גוף, יוצאת מהמקלחת ומתמרחת מיד.
    יש לי עור חלק ונעים ועדיין אני רוצה לשמר את המצב.
    המולטי של ניבאה הוא הפייבוריט שלך? מה את אומרת! בהחלט מפתיע אבל העיקר שמצאת משהו שאת מרוצה ממנו.
    האמת שהקרם הזה ממש כבד לי, על הפנים אין מצב שאני שמה אותו.
    מי פנים ללא אכוהול שורפים לך? איך זה ייתכן בכלל? זה מוצר שהכי עושה נעים ומפנק.
    אולי המוצר שאת משתמשת בו לא מתאים לך וכדאי שתחליפי. גם ככה להשתמש פעמיים בשבוע זה לא ממש עושה משהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי30.6.2022, 17:27

      גם אני כמוך מאוהבת בקרמי גוף. אין כמו התחושה המפנקת של קרם נעים שמחליק על הגוף....

      מחק
  17. גם אני חיכיתי לפוסט הזה בכיליון עיניים... שגרת הטיפוח שלי לא משתנה הרבה כי אני אוהבת קרמים קלילים שנספגים מהר ולא מותירים את העור שומני ולכן אני משתמשת בג'לים גם בחורף, כמובן בשילוב עם סרום. בימים קשים כשמזג האוויר עושה לי רע אני משתמשת בקרמים כבדים יותר נקודתית או קרמים מיוחדים לעור רגיש, גם כן נקודתית. מאוד רוצה לנסות את הבאלם של דקלאור למרות שקשה לי עם הריח אני מרגישה בספא אחרי כל שימוש במוצרים שלהם.. מה שהזכיר לי שבחורף אני שמה על פנים נקיות טיפת שמן של דקלאור ורק עליו את הלחות.. אז מסתבר שהשגרה שלי מעט שונה בחורף.. ולגבי קרם לחות לגוף- אז אני לא אוהבת את התחושה על הגוף ועוד לא גיליתי קרם שגורם לי להרגיש נקיה, באופן מוזר אחרי קרם לחות אני רוצה להתקלח ולא להפך
    (:

    השבמחק
  18. תודה רבה יקירה, בהחלט חשוב מאוד עניין הטיפוח שלנו, בלעדיו כל האיפור לא יעזור.
    טוב מאוד שאת יודעת מה מתאים לך לעור, מה עושה לך הכי נעים ומתי צריך להשתמש במוצרים עשירים יותר.
    למוצרים של דקלאור יש בהחלט ריחות מסוג שונה, אני האמת אוהבת את תחושת הספא הזו, מאוד מרגיעה.
    אני מתה על השמן לפנים של דקלאור, כתבתי עליו פה בעבר, בהחלט מעצים כל קרם מעליו.
    חחח, שגרת הטיפוח משתנה לנו אוטומטית, אנחנו אפילו לא שמות לב לשינויי בהרגלים הקטנים האלו.
    אז את לא משתמשת בכלל במוצר כלשהו לגוף? איך העור שלך מחזיק בחורף? או מה למשל את עושה אחרי שיזוף בקיץ? אני האמת לא יכולה בלי קרם לגוף, מרגישה שאין את הפיניש בלעדיו.

    השבמחק
  19. אני כמעט ולא משתמשת בקרם גוף אלא לעיתים נדירות, ולפעמים העור שלי מרגיש קצת יבש אבל לא מספיק בשביל שאשנה את ההרגל המגונה הזה שלי...):
    בקיץ אני לפעמים מניחה קרם כלשהו אחרי שיזוף בדר"כ משהו של ויקטוריה סיקרט, למרות שהם לא הקרמים הכי מלחחים אני מכורה לריחות שלהם... בחורף לפעמים משתמש בחמאת הגוף שלהם...

    השבמחק
  20. וואו, לא חבל על העור שלך, במיוחד אם הוא מרגיש יבש?
    בטוחה שיש משהו שתצליחי לחיות איתו, עדיף בהחלט אפילו להיצמד לתחליבים הריחנים של VS מאשר לא לשים כלום. חמאת גוף זה בכלל מעולה בחורף.
    אני אגב בדיוק ההיפך, קרם הגוף הקבוע שלי זה הלבן של וזלין נטול הריח, נספג במהירות ואני לא זוכרת שהוא שם בכלל. לא אוהבת שריחות מתנגשים לי עם הבושם וכזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי19.7.2022, 19:15

      אני לא באמת חושבת שקרמים מועילים לעור. אבל מה שבטוח שקרם גוף משובח זה כיף...ומי שלא אוהבת אין סיבה שתמרח. ומי שאוהבת כמוני שתהנה...

      מחק
  21. אני ממש נוראית בכל מה שקשור לקרמי גוף .. חייבת איכשהו לשנות את זה.. ואין ספק שהחיסרון של ויקטוריה סיקרטס זה שאין סיכוי לשים עם זה בושם...
    נזכרתי ב"טריק" קטן שאני עושה שדי עוזר לי מבחינת תחושת היובש..יש שמן-סבון בשם בלנאום שמיועד לתינוקות (בטח כל האימהות מכירות אותו או את המקביל שלו אמול)יש רגיל ויש פורטה ליובש קשה.. השימוש הקלאסי זה לטפטף מעט לאמבטיה של התינוק וזה אמור לסייע ביובש וגם לנקות את העור... בגלל שנשאר לי בקבוק כמעט חדש לש השמן החלטתי שמה שטוב לבייבי שלי בטוח טוב גם לי.. אז ניסיתי לשים מעט על ספוג רחצה וזה בחלט עובד אני לא מרגישה כל כך יבשה...לא לחה כמו אחרי קרם גוף אבל לא יבשה. אני מבטיחה לנסות את הקרם של וזלין בפעם הבאה שאהיה בפארם (:
    אגב חייבת לציין שאני קצת לא בסדר בכל הקשור לטיפוח אזור העיניים, לא בטוחה שזה באמת עשוה משהו... יש לי גם את האול אבאוט דה אייז של קליניק אבל בגרסה הרגילה ויש לי קרם של דקלאור שמיועד גם לאזור השפתיים, ועוד קרם של סיסלי.. הדבר היחיד שאני מרגישה שעוזר זו מסיכת עיניים של סיסלי שמניחים בלילה פעמיים בשבוע בערך ובבוקר קמים רעננים.. תענוג יקר אבל שווה

    השבמחק
  22. אני כל כך אוהבת את החורף, העור שלי פשוט נראה הרבה יותר טוב כשהוא לא מבריק בטירוף (לא שבחורף הוא לא מבריק בכלל, אבל הרבה פחות) ולא מזיע :)

    הכי כיף להתמרח בכל הקרמים המפנקים, דבר שאני לא נוטה לעשות בקיץ כמעט בכלל. בקיץ הקרם היחיד שמככב אצלי זה קרם לחות לפנים שאני מרגישה שאני חייבת לשים.

    יש לי את הקרם עיניים של קליניק בבית, אני לא חושבת שאי פעם שמתי אותו... בהמלצתך אנסה אותו בימים הקרובים.

    הבאלם של דיור נראה משגע, אם כי מתומחר בהגזמה כיאה למותג...

    שמתי עין על הסדרה הזאת של OPI, ועל הקרם ידיים בפרט. המחיר שציינת ברשימה לא להיט אבל אפשר למצוא באיביי במחיר הגיוני יותר :)

    הבקבוק מים מקסים, בהחלט פריט שיתאים לאספנים...

    נהניתי לקרוא!

    השבמחק
  23. @linn

    linn, יש מקרים ששווה לנו להתאמץ בשביל משהו עד שמתרגלים ;)
    בהחלט פתרון טוב מה שאת עושה עם השמן. בחו"ל זה מאוד פופולרי לעשות אמבטיה חמה ולטפטף קצת שמן פנימה בדיוק למטרה הזו של הגברת הלחות בגוף. אצלנו אמבטיות פחות פופולריות אולי בגלל מצוקת המים בארץ, אבל זה על אותו עיקרון.
    בהחלט שווה לנסות את הקרם של וזלין, אולי יפריע לך שאין לו ריח, אני לא יודעת, אבל יש גם בצבע ירוק וצהוב עם ניחוח ממש עדין. מקסימום לא תתחברי, לפחות ניסית.
    אני די מזדהה איתך בעניין העיניים, כמו שכתבתי פה אני לא משוכנעת שצריך תכשיר ייעודי אבל משתדלת להקפיד כי לכי תדעי...
    מכירה גם את הרגיל של קליניק שהוא ג'לי נהדר וגם את זה של דקלאור שהוא קרמי ואני אוהבת את שניהם.
    אני חושבת שיש שלי דוגמית מהמוצר שאת מדברת עליו של סיסילי, אבדוק באמת ואם לא אז אארגן לי אחת כזו לראות על מה את מדברת. נשמע ממש טוב!

    השבמחק
  24. @ליטל

    ליטל, מסכימה איתך לגמרי, הרבה יותר קל לחיות "בתוך העור" שלנו בחורף בלי הדביקות הקיצית הזו מהלחות שגומרת אותנו...

    גם אני ככה בפינוק בחורף עם ההתמרחות בקרמים, לפעמים בהגזמה.. מתה על זה.
    לחות לפנים חשובה תמיד, גם בקיץ אין מה לעשות, פשוט היא קלילה יותר.

    יש לך בבית את הקרם עיניים ולא ניסית???
    ליטל את מפתיעה אותי! (כלומר, אויש, זה מזכיר לי אותי...).

    חחח, בלי תמחור כזה הרי שלא היינו יכולים לקרוא לזה דיור, לא?...P:

    בינתיים כל מה שניסיתי בסדרה הזו של OPI משובח, המחיר בהחלט לא בדיוק נגיש.
    OPI כמו OPI :)

    הבקבוק של אוויאן מרהיב ממש, אספנים בהחלט לא ידלגו על דבר כזה.

    תודה רבה מותק :)

    השבמחק
  25. דווקא בא לי לנסות את הקרם בלי הריח.. אולי זו הסיבה שעד כה לא הקפדתי על קרם גוף , כי זה מנע ממני לשים בושם . (:.
    ולגבי המסיכה של סיסלי- מקווה שתאהי ממנה...

    השבמחק
  26. @linn

    ככה הריחות בהחלט לא מתנגשים.
    עדכני בהמשך איך הסתדרת עם הקרם מעניין.
    יש אגב פוסט עליו אם את רוצה לקרוא, שמתי פה קישור בפוסט.
    ותודה, המסכה נשמעת מבטיחה!

    השבמחק
  27. אחלה סקירה, תודה! העור שלי ממש בעייתי בחורף ונהיה יבש בטירוף :/ לא משנה כמה לחויות למינהן אני שמה, תמיד הוא איכשהו מתקלף. והכי מעצבן שזה באזור של העיניים...אני משתמשת בקרם עיניים של קליניק שכתבת עליו, הוא מעולה באופן כללי אבל לא מונע לי את היובש :((( שנה שעברה שמתי חמאת שיאה של לאוקיסטן וזה הדבר היחיד שעזר לקילופים.. בהחלט מתכוונת לבדוק חלק מהדברים שכתבת עליהם ;-)

    השבמחק
  28. תודה רבה טל :)
    אם זה המצב ובהנחה שאת משתמשת במוצרים עשירים בלחויות/שמנים, אז אולי את צריכה להתייעץ עם רופא עור. קילוף זה לא משהו טריוויאלי, בהחלט מבאס במיוחד בעיניים, גם קשה להתאפר ככה.
    אם חמאת השיאה (ואני מתה על המוצרים של לאוקיטן!) עזרה לך אז תצמדי אליה בשביל שזה לא יקרה בכלל.
    תבדקי ותהני, מוצרים איכותיים ומפנקים :)

    השבמחק
  29. מכירה את הפוסט.. אני עוקבת טובה!
    LOL

    השבמחק
  30. חחח, ברור, מה חשבתי לעצמי בכלל...LOL
    שבוע טוב מותק!

    השבמחק
  31. לא ידעתי שלמי פנים של קלרינס יש 2 גרסאות 0-:, לא מזמן סיימתי את הגרסה שנמכרת בארץ אחרי שדיי הכרחתי את עצמי ואמרתי לעצמי שלא ארכוש שנית.
    ממוצרי טיפוח של קליניק אני מתרחקת כמו מאש....אחרי ששימוש במוצרים הללו גרם לי לתגובה בעור. הפסקתי את השימוש בכל המוצרים אחרי שימושים ספורים, מלבד הקרם עיניים אותו סיימתי עד הסוף. דיי חיבבתי אותו אפילו, אבל עברתי לאחרים לאחר מכן....
    ומים, זו אף פעם לא הייתה בעיה בשבילי, לא ברור למה אבל מגיל קטן אני סוג של גמל (-: מקווה שבעתיד זה ישתלם על העור.
    כרגיל, פוסט מעניין וכיפי!

    השבמחק
  32. יש לקלרינס יותר משתי גרסאות, פשוט כמו שכתבתי פה, הגרסה שהחליטו לשווק בארץ היא לא בדיוק סנסציה....
    לא מופתעת שלא נפלת ממנה...
    כן, כבר קלטתי שאו שאוהבים את קליניק או שלא. נו, לפחות קרם העיניים עבד :)
    הלוואי שהייתי כמוך עם המים!
    האמת שאני לא שותה בכלל הרבה, גם לא דברים אחרים. מאוד מתאמצת בעניין.
    תודה רבה מותק, כיף לשמוע :))

    השבמחק
  33. שבוע טוב יקירתי!
    (:

    השבמחק
  34. אגב על איזה קרם 8 שעות של אליזבת ארדן? להבנתי יש כמה בסדרה לא?

    השבמחק
  35. אנונימי18.12.2011, 0:37

    אילו מוצרים היית ממליצה לגיל 20+ עור שומני לחורף?
    (אני משתמשת בד"כ בג'ל לחות של קליניק (הבקבוק עם המשאבה), בקרם עיניים בקופסה קטנה כזאת של גרנייר, ובג'נפיק- אבל לא באופן קבוע אלא בתור אקסטרה לפעמים).

    השבמחק
  36. @linn

    linn, באיזה הקשר את שואלת, לא הבנתי.
    8 שעות זו הסדרה, על איזה מוצר את מדברת?

    השבמחק
  37. @אנונימי

    הי אנונימית, אם העור שלך שומני גם בחורף אז נשמע שאת מסודרת.
    אני מניחה שאת מדברת על תחליב הג'ל DDMG של קליניק שהמלצתי עליו בחורף.
    בנוגע לגרנייה אני לא מכירה אף קרם שלהם.
    הג'ניפיק זו תמצית שצריך להקפיד על שימוש שוטף בה בשביל תוצאות, זה לא משהו "אקסטרה" כמו שכתבת כי זה סתם לא ממש יעשה משהו.
    גם על הג'ניפיק כתבתי בבלוג אם את רוצה לקרוא, אבל האמת שנראה לי שאת צעירה מדי למוצר כזה.
    בכל מקרה, לסוג העור שלך כדאי לך להתמקד במוצרי oil free בגרסת תחליב ולא קרם ליום, ולערב בחורף הייתי הולכת על קרם רגיל כי עדיין את זקוקה ללחות.

    השבמחק
  38. היית צריכה לראות את העור שלי שחזרתי מתאילנד- בגלל ששם הלחות הייתה מטורפת וכשחזרתי פה כבר היה קריר, העור שלי התחרפן ונהיה כ"כ יבש- מה שבשגרה לא קורה.
    סוף סוף הצלחתי לאזן אותו- ורק עכשיו מופיע הפוסט=\

    עשית לי חשק מטורף לארומה נייט של דקלאור!

    השבמחק
  39. אויש, אני כל כך מזדהה איתך פיצ'ה, ידוע ששינויים קיצוניים בטמפרטורה דופקים לנו את העור.
    זה קרה לי גם רק מהכיוון ההפוך, חזרתי מקנדה הקפואה לארץ והעור שלי פשוט התחרפן לגמרי...
    אבל העיקר שנהנית בתאילנד ושכבר התאזן לך העור ;)

    הבאלם של דקלאור מדהים חבל"ז, תציצי (ותריחי) עליו בפארם...

    השבמחק
  40. מרגישים את החורף באויר, מה שנקרא, וגם לגמרי מרגישים את השינוי במצב העור. אצלי עור הפנים נעשה נקי יותר ויש הרבה פחות breakouts מאשר בקיץ. כל המוצרי הטיפוח שלי כרגע הרבה יותר "לחותיים" ואני מקפידה לשים לחות גם בלילה.

    אני אוהבת להשתמש במי פנים, זה עושה תחושה הרבה יותר נקיה ובאמת מנקה את השאריות הקטנות של האיפור והליכלוך. לא ניסיתי את מי הפנים של קלרינס שיש לך, אבל היו לי אחרים שמאוד אהבתי. כרגע אני עם לנקסטר המעולים שאני מתכננת לקנות שוב ברגע שיגמרו.

    אני משתמשת בקרם עיניים כבר המון זמן. פעם גם אני הייתי בגישה שזה מוצר מיותר והנחתי קרם פנים רגיל במקומו. עד שלא ניסיתי קרם עיניים טוב וזה היה all about eyes בגרסת הקרם. הוא פשוט מעולה! ואין מה להשוות בכלל עם גרסת הג'ל.

    פעם ניסיתי דוגמית של כל סדרת ה-Hydro Zen ואני זוכרת שאהבתי אותם. מסיבות לא ברורות עדיין לא קניתי אף מוצר טיפוח של לנקום.

    במוצרי ה"אקסטרה" כמו מסיכות לחות לפנים או לגוף אני לא משתמשת כי אני כל הזמן שוכחת :) הם מסוג המוצרים שהכי קשה לי להקפיד ולהשתמש בהם.

    מסכימה עם מה שכתבת על AVENE, שמעתי דברים טובים על המותג, אבל הוא לא מקבל מספיק חשיפה וכשאני מול המדף שלהם אין לי מושג במה להתמקד ומה לבחור.

    אני גם מזכירה לעצמי לשתות הרבה מים ולשתות פחות קפה.

    השבמחק
  41. עדן, לגמרי מרגישים את השינוי, זה כל כך מרענן, אין מה לדבר.
    בהחלט אקסטרה לחות זה מאוד חשוב עכשיו, לי יש בכלל נטייה להסחף עם זה....

    אני גם לא מבינה איך אפשר בלי מי פנים, אני לא מסוגלת לשים את הלחות ישירות על העור.
    מכירה את המי הפנים של לנקסטר, לא מתפלאת שאהבת, הם בהחלט נפלאים!

    איזה קטע, זה הקרם עיניים של קליניק שפה בפוסט!
    אבל אני עדיין סקפטית אם קרם עיניים זה מוצר שבאמת הכרחי, רק שמאוחר מדי, אני כבר צמודה לקרם...

    ההידרה זן של לנקום זו סדרה שמאוד קל להתחבר אליה, היא איכותית ולא מתחכמת עם ריחות נעימים.

    חחח, האמת שגם לי קשה להקפיד אז לפעמים יוצא שאני יכולה להיות שבוע רצוף עם מוצר אקסטרה לחותי כזה ואז שבועיים בלי....

    אוון מותג מוצלח, המדף מבלבל ואנחנו גם לא "שולטות" במוצרים שלהם, אין לנו ידע כמו עם מותגים אחרים. אני בהחלט אתחיל לנסות אותם ולראות מה מוצלח יותר ופחות.

    מים זו החולשה שלי, אני כל כך לא מקפידה, עובדת על זה...

    השבמחק
  42. הי, היום עת עיינתי לי במגזין לאשה בעודי ממתינה לתורי לטיפול היופי שלי (בעברית פשוטה - מריטת גבות תלת שבועית) בכתבה על טיפוח בידיים. נתקל מבטי בתמונה שגרמה לי לפשפש בזכרוני...בינגו, המלצה לקרם ידיים מטפח של OPI - מהפוסט האחרון של דנרה". צילמתי לי שלא אשכח. 2 ב 1 - אינסטנט זו בהחלט אני. זה רק המחיר שקצת מרתיע

    השבמחק
  43. וואלה? איזה קטע!
    האמת שזה קרם ידיים באמת מעולה, המחיר מחירי OPI, לא זול.
    אבל איך את אומרת אפרת: על איכות צריך לשלם...

    השבמחק
  44. מקוה שתאמיני שכתבתי זאת ומחקתי מייד. השארתי לך כזכות התגובה!
    בדקתי עכשיו ב EBAY, נע סביב 10-11 יורו לגדול, כולל משלוחה

    השבמחק
  45. חחח, אני פשוט מצטטת אותך ;)
    מחיר שווה בהחלט!

    השבמחק
  46. אני לגמרי במוד פינוקי ולהפניק את השפתיים בדיור זה פשוט נסיכותי.
    העור המעורב נוטה לשמן שלי לא התחבר להידרה זן משני הסוגים בכלל. גם לא ל8 שעות של ארדן. הם הבריקו לי את הפנים ותו לא. (אפשר לנסות להפיל את האשמה על חוסר טריות הדוגמיות ששמו לי בקופסית. או שלא).
    דקלאור זו אהבה גדולה, גם אני משתמשת בבאלם שלהם רק מסוג שונה וזה דבר מדהים.
    אני משוגעת על אריזות זכוכית בכלל וכאלה עם איורים בפרט. גם את??? : )

    השבמחק
  47. הגדרה נפלאה, אכן תחושה נסיכותית עם הבאלם של דיור :)
    לא, ממש אין מה להפיל את האשמה על הדוגמיות, נשמע הגיוני לגמרי.
    מי שיש לה עור שומני גם בחורף צריכה מוצרים פחות עשירים מאלו אחרת ההרגשה תהיה עמוסה מדי.
    דקלאור זה משהו, אה? מוצרים מדהימים! באיזה באלם את משתמשת? ונכון תחושת ספא מרגיעה?
    אני אוהבת אריזות מיוחדות בהחלט אבל באיזה הקשר את מדברת על אריזות זכוכית? כמו של מי למשל?

    השבמחק
  48. בראבו בראבו !!...פוסט ברמה משובחת, אני אוהבת מאד ויש לי אליו (כבר) חיבה מיוחדת!
    יש לציין שכתוב בצורה רהוטה, קולחת ונעימה לדעתי..חחח אני ממש יכולה לדמיין את טון קולך הפנימי , כאשר כתבת את הפוסט.
    ענוג, מלא תשוקה לקטע , מאד נוח לעקוב אחרי דברייך ואפילו שאת מקבלת את הסעיף..על היבואנים למשל , אני שומעת ;)
    ניראה לי שאת אוהבת הביוטי בעוצמות הכי גבוהות אברררר...:)...ושזה בא עם שאר האלמנטים , מובן לי לגמרי כמה קל להיסחף עימך ..
    חורף וזה כל כך מצרך מתבקש ממך..הפוסט הזה בדיוק בזמן..לא סתם ניחשתי תכיוון..;)
    אני עצלנית הכי גדולה ומפוזרת שתמיד לא מספיקה כלום...ת'אמת הייתי מוותרת על כלל היופי הזה (למרות שזה טיפוח , לא ביוטי)
    ..בשבילי זה לא פינוק..ת'אמת ההרגשה מפנקת מאד , אך רק לאחר כל הפרוצדורה ..פה טמון הכלב ..(זהו עצם של הכלב....סתם)
    בשבילי רוטינת הטיפוח הזו זה כמו לעמוד 5 דקות ערומה מול הדוש בשיא הקור ולחכות כבר שהפאקינג מים יתכווננו...אבל מי שניהיה מים חמים אני לא רוצה לצאת..
    עם כל זאת בחורף התחלתי להקפיד טוב כמו שצריך על לחות..אין פשוט חייב חייב חייב..קיבלתי גנטיקה טובה..אבל גם דאגתי לדפוק אותה עם העצלנות שלי..
    אז עכשיו רגע לפני 30 אני כבר לא מוותרת ות'אמת התוצאות כל כך ניראות לעין והתחושה הרבה יותר נעימה..כך שכבר אין מצב לוותר.
    אז מאמי...המיי פנים של קלרניס...הבנתי אותך ..חייב אותם! ..חח , לא ת'אמת אני מוצאת שם תכונות שאני מחפשת (כמו שרוב הצעירות מחפשות) , הוא נשמע מוצר מלהיב ביותר, המחיר שלו גם אחלה..
    מבינה אותך לגמרי, אנחנו רוצות את הד'בסט ואם אפשר בזמננו אנו גם להשיג זאת בכמה לחיצות במקלדת אז למה לא??...ברור..אם זאת אין ספק שרמת הנגישות מעט נפגעת..כל מיני סיבות, התמצאות ברשת, אשראי וכו'
    אבל אני ממש בעד!...וגם בעד ויזה פלטיניום ;)...אגב פלטיניום ..וטיפוח, אני ממש מסוקרנת וחושקת על התמצית של לנקום , וגפ בהזדמנות זו, רציתי לשאול על הקרם 8 שעות שדיברת עליו בכתבה, ...אם בשבילך המקדם הפירסומי והמוצרים הם תחליף לואליום..הקרם הזה
    בשתי מילים שאמרת עליו..נשמע לי כמו משהו עם אפקט בהרבה יותר חזק ;)
    אגב פירסום..אהבת את זה של העירוניות..הבלאם לשפתיים משתמש בהבטחה שיווקית מיותרת בעניך..לא פשוט שאלת למה?...
    חח זה היה מצחיק...פשוט שהדברים האלו כמו עיצוב וסלוגנים ועד הפרטים הכי קטנים כל כך חשובים לך...לזה אני מתכוונת תשוקה..אגב התחלתי להידבק ..אבל בקטנה כן ;)
    עיצוב בקבוק המים הורס!!!
    את הבלאם לשפתיים אני חייבת ומוצר נוסף שאני בוחרת לי , עקב הנסיבות :) זה את הקרם לחות לפנים של לנקום.
    הקטע של היום ולילה...אתו דבר כמו אקמול יום ואקומול לילה...הלילה ידוע כטיפה יותר חזק ועם מעט חומרים מרגיעים ומרדימים...אז מה ניראה לך אני אקח ביום..חח:)
    זהו עם שלושת המוצרים האלה אני בסיסית מוכנה לחורף למרות שלא הייתי מתנגדת למסכה של שיסידיו ועל הקרם ידיים של אופי....ואם בפנטזיה ברור שאת כולם!!!
    עוד שתי שאלות קטנות...המותג Avéne,..בדיוק אתמול אמא שלי הביא לי בקבוק כזה בדיוק..רק היה רשום אליו משהו אחר בתיאור המוצר..הוא היה ניראה שווה..אך לא הכרתי..גם היה רשום בצרפתית ולא הבנתי כלום..קיצר ויתרתי אליו יצאתי פראיירית!
    אבל אני ימהר לבדוק אם עוד אפשר לקבל אותו..צייינת שהמותג שווה..אני אשאל אותך מה הוא עושה, שהוא יהיה אצלי (מקווה)..אבל מותגים שווים זה אנחנו..:)!
    אחרון...אמרת שאת מוותרת על הפרימייר בזכות קרם הפנים..אז רציתי לשאול כבר כמה זמן..פרימייר לפנים מעודד פיגמנטציה???...אני יודעת שלא הכי קשור,
    אבל נאמר פרימייר , אז איך שהוא :)

    תבורכי , פשוט מקסים .....

    השבמחק
  49. וואו, תודה רבה מיפז, איזה כיף לשמוע :))
    השפה בהחלט חלק שחשוב לי ואני מאוד מקפידה על זה, שיהיה ענייני אך הומוריסטי ולא משעמם.
    מקווה בהחלט כמו שתיארת שמתוך הקריאה יתחברו למה שאני חושבת ומרגישה לגבי המוצרים, היבואנים, הרשתות ובמיוחד - עלינו המשתמשות.
    חחח, בהחלט ניחשת את הכיוון של הפוסט בפייסבוק, בפתחו של החורף זה פשוט היה פוסט מתבקש.
    מסכימה שזו פרוצדורה, סוג של טרחה, כמו כל דבר הייתי שמחה להיראות ולהרגיש נפלא בלי לעשות כלום בשביל זה. אבל המציאות אחרת וצריך ליהנות מהתהליך. מוצרים כאלה בהחלט עוזרים להנאה ;)
    גנטיקה זה הכי חשוב אבל אם לא עוזרים לה ומשמרים אותה אז חבל.
    שמחה שאת מודעת לחשיבות ומשתדלת להקפיד.
    מי הפנים של קלרינס אגדיים ממש ובהחלט במחיר שווה, אז באמת למה להתפשר על מוצר בינוני שקיים בארץ כשאני יכולה להשיג את הבסט בלחיצת כפתור באמת?...
    התמצית ג'ניפיק של לנקום נהדרת, אני מאוד נהנית ממנה, על קרם שמונה השעות של אליזבת ארדן אכתוב בקרוב בפוסט, בעיקרון זה קרם שעוזר לשקם כל מיני תופעות קיצוניות בעור.
    לא ממש הבנתי מה כתבת על הפרסום של העירוניות, של הבאלם.
    העיצוב של קוראז' לאוויאן אכן הורס, אין מילים ממש.
    הבאלם של דיור פה פינוק היסטרי וקרם הלחות של לנקום פינוק הכרחי ואיכותי.
    חחח, בפנטזיה גם אני רוצה כל כך הרבה דברים אבל החכמה היא שנדע מה באמת הכרחי, אנחנו לא באמת צריכות את הכל, או שכן?....(איפה הדוד העשיר מאמריקה איפה?...LOL).
    אוון מותג נפלא, טעם טוב יש לאמא שלך. מעניין מה זה היה, תמיד את יכולה לשאול.
    המוצרים שלהם לא מבושמים ומאוד מוצלחים, תחושה טבעית כזו איתם.
    בנוגע לפריימר, לא כתבתי שאני מוותרת עליו אלא שהוא לא מחייב פריימר. אני למשל לא משתמשת בפריימר לפנים ביומיום. אבל יש קרמים שאם אני לא אשים פריימר מעליהם אז זה יהיה כמעט בלתי אפשרי להתאפר כי הקרם (בהקצנה) יהפוך את כל האיפור לעיסה... הקרם הזה לא.
    למה שפריימר יעודד פיגמנטציה? ממש לא. כמובן שחשוב בלי קשר להקפיד על מקדם הגנה גבוה.

    תודה יקירה על כל הפרגון :)

    השבמחק
  50. הבאלם לשפתיים של דיור ממש נראה מפנק ודורש ניסוי :). אם לא היו לי 2 באלמים עכשיו על שידת האיפור, הייתי רצה לרכוש ולנסות אותו. כרגע אני משתמשת בבאלם של דקלאור (100% טבעי לפי מה שהם טוענים) Nourishing lip balm ובבאלם של לאוקסיטאן עם תמציות אורגניות של זית וחמאת שיאה. הבאלם של דקלאור איכותי יותר לדעתי. במי הפנים של קלארינס השתמשתי לפני שנים ודי אהבתי אותם. היום כבר מס' לא מועט של שנים איני משתמשת במי פנים והם אינם חסרים לי. את הידרה זן ליום אני מכירה ולדעתי הוא קרם טוב שמאוד נעים להשתמש בו. עכשיו בחורף אני משתמשת בקרם פנים של קלארינס Vital Light Day קרם נהדר, לחותי אך לא כבד ונותן מראה מואר לפנים, פינוק אמיתי. את הבאלם לפנים של דקלאור ניסיתי בעבר כשדיילת נתנה לי דוגמית והוא מוצר מדהים. גם את המסיכה של שיסיידו אני מכירה והיא נפלאה וכמו שאת יודעת אני די מאוהבת במוצרים של שיסיידו, אין כמעט נפילות עימם בטיפוח וגם במרבית מוצרי האיפור. קרם הידיים של אופי נראה מבטיח ביותר...אני כרגע משתמשת בכמה קרמים לידיים- הקלאסי של ניטרוג'ינה (שהוא נהדר), Rosewater של Crabetree&Evelyn (מ- Hand Therapy Collection )שהוא קל יותר אך עדיין מספק את הסחורה ויש לו ריח עדין ונעים של ורדים ובפנג'ל האהוב והטוב (חוץ מהריח שלו שמכה לי בנחיריים בכל פעם מחדש, אחרי שהוא מתנדף הוא מתעדן ונעים לדעתי, מן ריח ישן וטוב כזה :) של סבתות מטופחות (; )
    לגוף אני משתמשת בשמנים טבעיים כגון אבוקדו, משמש, שומשום שאני רוקחת אם מס' טיפות של שמנים אתריים נבחרים כברגמוט, ורדים, לבנדר ועוד, מורחת על גוף לח לאחר המקלחת וטופחת בעדינות עם המגבת. התוצאה: העור רך נעים וחלק כמו העור של עדי שלי שאוטוטו נחגוג לו 3 שנים :)האם הבאלם לשפתיים של דיור ניתן להשגה בארץ?

    השבמחק
  51. אה והכי חשוב, שכחתי לרשום - פוסט נפלא כרגיל :) מתה על הפוסטים שלך

    השבמחק
  52. תגידי יש לך מושג היכן ניתן להשיג את הביוטי בלנדר (ספוגית ורודה להנחת מייק אפ) בישראל חוץ מבחנויות של מדינה מילאנו?

    השבמחק
  53. מה התכוונתי לפירסום של הבחורה העירונית והגדלת השפתיים...חח סתם שאת מותק ושמה לב לכל הפרטים באהבות שלך :)..תמיד אומרת משהו על העיצוב על השיווק על הפירסום ..וזה פשוט ערך מוסף.
    מובן לגמרי עכשיו שיהיה פוסט על הקרם 8 שעות..גם חשבתי לעצמי שבטוח אני לא היחידה שמתעניינת בחידה...
    זה בסדר שאשתמש בקרם הלילה של לנקום ללילה וליום?...
    אגב ..מזה הקלת עליי עם מה שאמרת על הקרם עניים...תמיד שאני מורחת קרם..ואני אף פעם לא השתמשתי בקרם ייעודי לאזור העיניים..אני מורחת גם שם , אבל בחשש קל..כל הזצן אני שומעת איזור העניים איזור העניים..צריך יחס מיוחד...אני אומרת מה זה החרטה הזו זה קרם לא?..הוא מלחח לי את הפנים למה שלא יהיה טוב גם ךעניים...קיצר עכשיו גם החשש הקטן הזה עף בזכותך..ואיזה כיף להתפטר ממשהו אחד לפחות בשיגרת הטיפוח הזו..כל הכבוד לך יקירתי!!!
    ו...מה עוד רציתי...אה, הפרימייר..סתם ראיתי אצלך פעם תגובה שמקשרת פרימייר ופיגמנטציה..נכנסתי לחרדה קלה..אז הייתי חייבת לסגור איתך ת'פינה...
    וזהו ממי ..תודה רבה רבה שאת בנימצא ודואגת לנו ולסקין בדרך הכי טובה שיכולה להיות !!! ....לבבות...

    השבמחק
  54. @Lidia

    לידיה, הבאלם של דיור ממש פינוק ללא ספק!
    אני גם אוהבת את הבאלם שלך של דקלאור, טוב, אני אוהבת כמעט כל דבר שלהם....
    מי הפנים של קלרינס האלו מעולים, אבל למה את לא משתמשת במי פנים כבר? איך אפשר?
    תודה על ההמלצה על הקרם של קלרינס, נשמע מעולה, אבדוק אם זה משהו שאני כבר מכירה או לא.
    איזה קטע! גם אני כתבתי שככה הכרתי את הבאלם של דקלאור, קיבלתי דוגמית שלו והתמכרתי...
    שמחה שיש פה כמה שמכירות את המסכה של שיסיידו, היא נהדרת, עוד מותג שקשה לפול איתו באמת.
    קרם הידיים של OPI מעולה, אבל נשמע שאת כבר מסודרת. תאמיני או לא אבל אחרי שנים של מריחת פנג'ל בלילה לפני השינה אני כבר לא ממש מריחה אותו... קטע.
    שמן לגוף זה כיף, אני בכלל אוהבת מוצרי שמנים (ותעקבי אחרי הפוסט הבא...). אבל אין מצב שאני מתעסקת בלרקוח דברים, אני הכי של מוצרים מוכנים במינימום מאמץ.
    הבאלם של דיור מכר בארץ, בגלל זה המחיר פה בש"ח.

    ותודה רבה כמו תמיד על כל הפרגון מותק :)

    השבמחק
  55. @Lidia

    לידיה, למיטב ידיעתי ספוגית ה- beauty blender נמכרת רק ברשת מאדינה מילאנו.
    עדיף בכל מקרה לקנות בחו"ל בחצי המחיר אם יש אפשרות.

    השבמחק
  56. @מיפז

    מיפז, אה... תודה על ההבהרה, עכשיו הבנתי.
    כן, לגמרי חשוב לי לתת את הזוויות, יש כאלו שמאמינות לכל קישקוש פרסומי, נו באמת...
    מי שרוצה יכולה לנפח את השפתיים עם סיליקון או עם בוקס ישיר, לא עם ליפ גלוס...LOL
    יש הרבה סקרניות מקרם שמונה השעות אבל לא כל אחת מתחברת לזה.
    יש קרמים לפנים שהם לחות ליום וללילה, נראה לי עדיף להשתמש בכאלו, למרות שאני לא רואה סיבה ממשית לבעיה בשימוש עם קרם היום ללילה גם למרות ה- SPF.
    תראי, בנוגע לקרם העיניים זו דעתי, זה לא אומר שזה נכון תקחי בחשבון.
    זה אזור שבאמת צריך יותר יחס ויותר לחות, אני פשוט לא מבינה למה לא אותה לחות....
    מקווה אז שהכל סודר עם הפריימר והפיגמנטציה. כשאת רואה משהו כזה לא ברור ישר תשאלי אותי.
    תודה לך מותק על כל התובנות :)

    השבמחק
  57. @danra
    דנרוש לא הבנתי לגמרי...
    הקרם לחות של לנקום , שהצגת פה גם את גירסת היום וגם הלילה...
    אני יכולה לרכוש רק אחד מהם ולהיות מסודרת?...
    אני מקווה שכן ..זה יקל עליי מבחינה כלכלית כמובן...ואם כן באיזה כאדי לבחור בזה של היום או בזה של הלילה..?

    השבמחק
  58. מה שכתבתי זה שעדיף במקרה כזה לקנות מוצר לחות שהוא מראש גם ליום וגם ללילה. הם לא כאלה.
    למרות זאת, אני לא מוצאת בעיה להשתמש עם קרם הלחות של היום גם בלילה (ולא בזה של הלילה ליום).
    שיקול שלך. כמו שכתבתי בהתחלה, הייתי בוחרת מוצר משולב ולא את אלו שפה.

    השבמחק
  59. @danra
    אז אני רוצה ממך המלצה בבקשה על משולב...

    השבמחק
  60. המון חומר למחשבה...
    אז בניגוד להתמכרות האסייתית של על ביו-אססנס, אני הפעם כבר לא אחפו על המותג המדהים הזה, אלא, על דברים אחרים שאהבתי ואוהבת.

    ראשית, שמחה שאת נהנית מההידרה זן של לנקום, הןט בהחלט לעור צעיר, חשוב להזכיר/להדגיש כי עור צעיר הוא לא רק עור של אישה צעירה, אלא, בעיקר עור שלא עבר טראומות או נזקים, אצלי למשל, לא רק שחציתי את גיל 35 אלא, גם חוויתי שלושה הריונות ולידות, אני מעשנת (לא בהריונות מן הסתם), ככה שהעור שלי זקוק לבוסט יותר רציני, למרות שלמזלי הגנים משחקים לטובתי, בחרתי לעודד אותם ולא לתת להם לעשות את העבודה לבד.
    ככה גיליתי שני מוצרים נהדרים אחד סדרת WISH של כריסטינה, שזו חברה עם מוצרים נהדרים והכל תוצרת כחול לבן. ןהשני זה סדרת הפילוסופי מארה"ב.
    כריסטינה, מאוד עשיר ולחותי ומתאים בעיקר לחורף, בסינגפור הם לא התאימו ועברו לאמא שלי שבאה לבקר אחרי חודש וחצי.
    הפילוסופי מתאים לכל עונות השנה, בעיקר הקרם when hope is not enough שפשוט עושה נהדר לעור הפנים.

    מוצר נוסך שאני אוהבת זה הקולגן לשפתיים של לוריאל, כמי שמעשנת, אז יש לי באופן עקרוני יותר נטייה לחריצים סביב השפתיים (באופן מצטבר כמובן), הוא פשוט מעשיר את השפתיים ואת הקו קונטור שלהם- מומלץ.

    עוד לשפתיים מוצאת מאוד חיוני ושימושי, בעיקר למי שבעבר סבלה מפיצוצי שפתיים עד זוב דם בחורפים, את סטיק COLD CREAM של AVENE- הוא פשוט נהדר.

    לגוף אני אוהבת את השמם רימון ונרולי לאחרי האמבט של לבידו, או בלינאום הרמל. ואח"כ את הקרם גוף וורבנה של לבידו, עשיר ונספג בקלות.

    וכמובן לשתות הרבה מים וגם תה D:

    השבמחק
  61. @מיפז

    מיפז, הקרם שאני משתמשת בו הוא ה- DDMG של קליניק. זה תחליב הג'ל שכתבתי עליו בקיץ, ועכשיו בחורף אפשר להשתמש ב- DDML שהוא תחליב קרמי ולא ג'לי.
    אבל עדיף להשתמש בקרם עשיר יותר מהתחליבים האלו עכשיו בחורף אז פשוט צריך לבדוק מה כל מותג מציע. הרוב מפרידים בין המוצרים של היום והלילה.

    השבמחק
  62. @I-Neta

    נטע, העיקר שהצלחתי לגרום לך לחשוב...P:
    מסכימה איתך שעור צעיר הוא לא בהכרח גיל צעיר, יש לא מעט צעירות עם עור בוגר לגילן...
    אין ספק שמבחינת גיל, הריונות ועישון את במקום אחר.
    אם הגנים שלך טובים אז זה בהחלט מזל גדול ובהחלט צריך לשמר את זה.
    על כריסטינה את כתבת בעבר אני זוכרת ואת פילוסופי אני מכירה, יש להם מוצרים נהדרים.
    עכשיו משתמשת בקרם שלהם שקניתי בספורה, חמאת גוף כייפית כזו.

    אמנם אני לא מכירה את המוצר של לוריאל לשפתיים אבל זה נשמע משהו שעושה מה שהבלאם של דיור כביכול עושה. כתבתי על זה. מניחה שהחריצים זה מהעישון.
    הסטיק של אוון אני רוצה גם לכתוב עליו בבלוג, מוצר מוצלח.

    לא מכירה את המוצרים של לבידו בכלל. השמן נשמע מעניין מאוד. אני בכלל אוהבת מוצרי שהן לכל מטרה שהיא.

    חחח, ברור הרבה תה...LOL

    השבמחק
  63. @danra
    למזלי הרב, למרות הכל הגנים מנצחים. למעט איבוד קל של תפוחיות הלחיים, אין לי חריצי שפה, קמטי הבעה, פיגמנטצייה וכד'.
    אני פשוט מודעת לסטאטוס עור שלי "מושלם לאמא מתעללת" אז מטפחת אותו.

    מוצרי לבידו, אני קונה בעדן.
    http://www.lavido.co.il/

    השבמחק
  64. כיף לך אם הגנים מנצחים, לא לכולן יש גנים כאלה.
    חחח, העיקר המודעות ;)

    אני כבר המון זמן אומרת לעצמי להיכנס לעדן לראות את המוצרים, בגלל שאין לי אחד צמוד לבית אני מתעצלת.
    עדיין ב- to do list....

    השבמחק
  65. יש לך אחד בגן העיר ואחד במתחם YOO.

    השבמחק
  66. וואלה נכון ובשני המקומות האלה אני נמצאת די הרבה רק שעדן זה הדבר האחרון שהייתי חושבת עליו שם...
    תודה, יטופל!

    השבמחק
  67. יש להם גם שבלול מקמח מלא עם צימוקים נהדר ליד תה טוב. וגם תה נהדר. ואת מוזמנת לתת את השם שלי לקבל הנחת מועדון

    השבמחק
  68. אני לא קונה דברים כאלו הביתה בכלל, אני גם בדרך כלל לא אוכלת עוגיות או דברים מתוקים.
    קפה ותה אצלי זה בלי כלום ליד...

    השבמחק
  69. אהמ... מזכיר לי משהו שמישהו לא משהו אמר לי פעם.

    השבמחק
  70. הממממ.....
    אם כך אני מקווה שזה הדבר המשותף היחיד שלנו...P:

    השבמחק
  71. שגרת הטיפוח שלי לא משתנה כמעט בכלל בחורף, חוץ מקרם לחות שאני מחליפה (בקיץ השתמשתי בקרם ג'ל הזה של לנקום - נפלא!). אני לא מרגישה שאני צריכה יותר מזה.
    את הקרם עיניים הזה של קליניק היה לי ושנאתי כל רגע של שימוש בו - כבד מאד ושרף לי אם בטעות התקרב מידי לתוך העין.
    את הבאלם הזה של דיור היה לי לפני כמה שנים - פינוק! היום אני מתפנקת עם הבאלם של YSL שגם הוא מצויין. מעדיפה אותו על פני זה של דיור כי ככלל אני לא אוהבת את הצנצנות האלה שצריך לחפור בהן.
    לא מבינה מה עשו כאן מהמים של אוויאן שיא הסטייל, כי סאן פלגרינו זה לא.. מי שמכיר את זה מחו"ל יודע שזה סתם עוד מי עדן/נביעות.... מים בבקבוק מעוצב? נו מילא...

    השבמחק
  72. וואלה? אצלי השינוי מהותי בין העונות.
    ההידרה זן ג'ל נפלא, כמו שכתבתי בפוסט, בקיץ אני מעדיפה אותו על הקרם.
    אני לא בטוחה שזה קרם עיניים לגיל שלך בכלל, בשביל זה יש את גרסת הג'ל הרגילה שלו.
    בכל מקרה לי הוא לא מרגיש כבר וממש לא שורף ויש לי עיניים רגישות.
    בהחלט פינוק הבאלם של דיור, למרות שאני מסכימה שבאלם כסטיק יותר נוח.
    לא מסכימה איתך בכלל בקטע של המים... בחו"ל אוויאן וסן פלגרינו אגב גם, זה עוד מים כשהם בבקבוק פלסטיק, אבל בכל מסעדת יוקרה באירופה את תראי את שני המותגים האלה בגרסת בקבוק הזכוכית, כמו שפה יש במסעדות יוקרה מי עדן ונביעות בבקבוק זכוכית.
    ומים בבקבוק מעוצב זה כמו של- H&M יש שיתופי פעולה עם מעצבי על, זה הופך אותם לרשת יוקרה? לא, אבל זה תמיד כיף ומרענן.

    השבמחק
  73. כרגיל אני פה באיחור ניכר :)
    את הקרם של OPI אני מחבבת מאוד , הריח שלו מאוד נעים. השמן לא עדיף ?
    את מי הפנים של קלרינס חיבבתי עד מאוד. אני כל הזמן מגוונת [יש להם ריח מצוין].
    הבאלם של דיור מעניין מאוד , ראיתי אותו בסטרוברי . יישקל.
    את אוון אני ממש ממש לא אוהבת . אני חושבת שיש פתרונות חלופיים טובים יותר .
    קרם העיניים של קליניק הוא אחד האהובים עליי רק שאני לא מהמתמידות , אני מתקשה :-P
    ו..מים , גם אם הם ארוזים יפה הם עדיין מים :) אני גם אהבתי את העיצוב של הבקבוק , מיוחד ומעניין [יש לי אותו].

    השבמחק
  74. איזה איחור מותק?....
    הקרם של OPI בהחלט מצויין, לא הבנתי מה הכוונה השמן עדיף? איזה שמן לידיים?
    הריח של מי הפנים גומר אותי, אני פשוט הרוסה על המוצר הזה.
    הבאלם נהדר, בדקתי עכשיו כמה עולה בסטרוברי (למה הוא צהוב-כתום שם???) והוא עולה 31 דולר, שזה בערך כמו פה אחרי הנחה (אני קונה רק בהנחה כמובן..).
    את מכירה את הטריקסרא של אוון ולא אהבת? זה אחד המוצרים שממש אהבתי במיוחד שאין לו ריח.
    גם אני אהבתי את קרם העיניים הזה, את לא מתמידה ואני בכלל סקפטית אם צריך קרם עיניים...
    ברור שמים זה מים, כמו שכתבתי, הכי חשוב לשתות אותם בסופו של דבר (מה שלא עשיתי כמה ימים ואתמול עשיתי סצינת התעלפות, don't ask...).

    השבמחק
  75. לגבי הקרם של אליזבת ארדן התכוונתי שבסדרה יש כמה סוגים ורציתי לדעת על מה את ממליצה.
    תודה.

    השבמחק
  76. הקרם הקלאסי המפורסם של אליזבת ארדן נקרא Eight Hour Cream Skin Protectant.
    כל שאר המוצרים בסדרה נגזרים מהקרם הזה.
    לכן בכל פעם שאני מתייחסת לקרם 8 השעות אני מתכוונת אליו ואם אני מתייחסת למוצר אחר בסדרה אז אני מציינת את זה, לדומה כשכתבתי בפוסט על קרם הידיים בסדרה.

    השבמחק
  77. בהזדמנות הזאת תקני לך את התערובת תה "יהלום" שלהם, היא ממש מעולה.

    השבמחק
  78. תודה, זו המלצה כלבבי. נרשם ויטופל בסופר עדן!

    השבמחק
  79. תודה.. מכירה את הקרם.. אכן קרם פלאי..

    השבמחק
  80. אני בחורף צריכה קרם לחות עשיר יותר מבקיץ, ואפילו מצאתי את קרם הפנים האידיאלי - קרם תפוח שקד של לאוקסיטן. באמת שטוב ממנו לא היה לי, למרות שהיו לי יקרים בהרבה שהבטיחו המון ולא קיימו, אבל כל פעם שהוא נגמר לי אני מהססת להזמינו שוב בגלל הריח - זוועת פירות שמאוד לא נעימה לי. מה שאומר שכרגע אני בלי קרם החורף שלי... רשמית אני עדיין בקיץ (עם הקרם הצהוב הקל של קליניק)

    השבמחק
  81. גם אני חייבת מוצר עשיר יותר, לא מצליחה להבין איך זה שיש כאלו שאומרות שהעור נשאר להן אותו הדבר.
    המוצרים של לאוקיטן מדהימים, אני בכלל לא מתפלאת שדווקא שם מצאת.
    ברור שמחיר לא מעיד על האיכות, אם כי גם הקרמים שלהם לא בדיוק במחירים עממיים...P:
    ריח זה דבר מאוד בעייתי, אני כל כך מזדהה איתך כי אם הריח מבאס אותי אז אין מצב שאשתמש במוצר.
    אולי יש את המוצר הזה בסדרה אחרת שלהם ואז גם הריח שונה?...
    מניחה שאת מתכוונת ל- DDML. אני בקיץ עם ה- DDMG, ה- DDML דווקא טוב לי לעכשיו אבל בשימוש איתו אהיה חייבת עוד משהו.

    השבמחק
  82. לא. אין להם את אותו המוצר בריח אחר. קרמים אחרים של לאוקסיטן שניסיתי לא הרשימו אותי ברמה של הקרם הזה. את הקרם הזה אני קונה בסטרוברי בכחצי מחיר (160-170 ש"ח) מכמה שהוא עולה בחנויות שלהם כך שבשבילי זה מחיר עממי...
    וכן, אני מדברת על ה DDML. לו לפחות אין ריח...

    השבמחק
  83. הבנתי, מבאס בהחלט עד שמוצאים קרם מוצלח שמתאים ככה ועוד במחיר כזה!
    הכי טוב בלי ריח לטעמי, אם זה היה תלוי בי אז את רוב מוצרי הטיפוח שלי הייתי עושה נטולי בישום כמו הקרם של אוון פה.

    השבמחק
  84. @danraתודה דנרה..אני באמת יחשוב על מה ללכת..ת'אמת ניראה לי שאני אסגור ת'סיפור עם קרם יום זה של לנקום..בנתיים..ומשם ..נעשה ונצליח...
    תודה על ההסברים המפורטים והמובנים מותק..אחלה!

    השבמחק
  85. בשמחה יקירה, שימי לב לקנות באחד המבצעים שרצים כל הזמן או במארז מבצע שהא מחיר מוזל לשניים שלשה מוצרים.

    השבמחק
  86. וואלה...יש מארז ..אז יש מצב אני ייקנה את היום וגם את הלילה....תודה בובה......נשיקות

    השבמחק
  87. דנרוש, לשאלתך למה אני כבר לא משתמשת במי פנים יותר...אז כך בעבר לא יכולתי בלי המוצר הזה ורכשתי את כל סוגי מי הפנים האפשריים לניקוי העור, לכיווץ נקבוביות, להסרת תאים מתים וכו'. כבר מספר שנים עם הפוגות פה ושם שאיני משתמשת במי פנים. נראה לי שמצב הפיגמנטציה השתפר עד מאוד מאז שאני לא נוגעת במי פנים אם כי אני חייבת לציין שכמעט כל ערב (למעט הפסקות פה ושם) במשך 6-7 השנים האחרונות אני דואגת למרוח באזורים המועדים לפורענות את הסרום המבהיר של שיסיידו שכבר דנו בו לא מעט. ברוב מי הפנים מסתתר לו איזה מרכיב שאמור לחדש את העור, העובדה הזאת הינה לטובה ולרעה כשמשתמשים במוצר לאורך זמן (חודשים, שנים). כשמסירים מהעור את הלכלוך והאיפור עם מי הפנים מתרחשת הסרה של תאים מתים וכשזה נעשה באופן קבוע ויומיומי העור נהיה פגיע יותר לנזקי השמש והאור למרות כל מקדמי ההגנה שאנו משתמשות בהם. עור בריא אמור להתחדש באופן טבעי כל 28 יום ברגע שאנו מאיצים את התהליך העור נהייה מאוד פגיע. זה לא אומר שאי אפשר לעשות ניקוי אצל קוסמטיקאית לפעמים או פילינגים עם גרגרים ואחרים עדינים יותר מדי פעם אך ברגע שזה נעשה באופן יומיומי גם בצורה העדינה ביותר עם מי פנים זה פוגע בעור לאורך זמן. ולעניין הפנג'ל- לא מבינה איך הפסקת להריח אותו....כשאני שמה אותו בעלי מבקש שמיד אכניס את הידיים מתחת לפוך כדי שהוא לא יחנק מהריח D;

    השבמחק
  88. מה את אומרת לידיה... אני שנים משתמשת עם מי פנים ולא יכולה לדמיין להפסיק בכלל.
    אם מה שאת כותבת נכון אז סביר שהמרכיב הזה לא נמצא בכל מי הפנים שהם בעיקר לפיניש, לא מוצר אקטיבי בכלל כי אז החברות לא רק שהיו מחויבות לספר, הן גם היו מתפארות בזה שהמוצר מחדש את העור... חוץ מזה, איך קוראים למרכיב הזה בכלל שנוכל לבדוק אם קיים ואיפה?
    בכל מקרה זה נשמע לי לא סביר, הרי פילינג שאנחנו עושות בבית פעמיים בשבוע לפחות זה באופן יחסי הרבה יותר אגרסיבי ממי פנים גם אם מדובר על הפילינג הכי עדין שיש.
    בנוגע לפנג'ל, זה באמת מוזר כי יש לו ריח הכי כבד של דודות... כנראה מההרגל פיתחתי עמידות/הדחקה לריח....LOL
    (אגב, שימי לב שיש אפשרות לתגובה ליד כל תגובה ואז כשאת מגיבה לתגובה שנמצאת איפשהו למעלה אז אפשר בקלות לאתר את התגובה הקודמת ככה).

    השבמחק
  89. הי דנרה,אני משתמשת בקרם לפנים אך כל תקופה במשהו אחר,לא יקר .חשוב לי שיספג במהירות.
    מורידה איפור בחלב פנים ואחר כך בסבון נוזלי ומדלגת על מי פנים כשמשתמשת בסבון נוזלי.
    כך לגבי קרמי ידיים איני נאמנה לשום חברה.

    השבמחק
  90. @danra
    חומצה סליצילית, חומצה לקטית, ועוד כהנה וכהנה חומצות (גם במינון נמוך מאוד הן עושות פעולת הסרה), תמציות צמחים שונות, אלכוהול אף הוא גורם להסרת תאים ובכלל כל הפעולה הזאת עם צמר הגפן מדי יום מסירה תאים. פילינג פעמיים בשבוע זה יותר מדיי לעניות דעתי. פעם בחודש מספיק בהחלט (או פעמיים גג). יופי לך שפיתחת עמידות/הדחקה לריח של פנג'ל, מקווה שגם אצלי ההדחקה הזאת תגיע מתישהו...קרם מעולה פנג'ל. לפעמים אני משתמשת בו כקרם רגליים- מורחת, גורבת בגרב כותנה והולכת לישון. בבוקר הרגליים חלקות כמו תחת של תינוק ;)

    השבמחק
  91. @בקי

    בקי, נחמד בהחלט לגוון מדי פעם עם המוצרים, ספיגה מהירה של קרם הפנים היא קריטריון שגם לי חשוב מאוד.
    לחלב פנים אני פחות מתחברת, אבל למה צריך בעצם גם חלב פנים וגם סבון נוזלי, כלומר למה שני מוצרי ניקוי יחד?
    כל עוד את משתמשת בקרם ידיים זה הכי חשוב :)

    השבמחק
  92. @Lidia

    לידיה, תודה, אבדוק את העניין הזה של החומצות, סיקרנת אותי.
    אלכוהול ברור שהוא מסיר לכן למי פנים עם אלכוהול, כמו זה המפורסם של קליניק למשל, קוראים מי הסרה. אבל אני לא יכולה לדמיין לעבור קיץ בלי מי פנים עם אלכוהול..
    פילינג זה מאסט אצלי, אם לא היה איכפת לי מה זה יעשה לעור הייתי עושה בטח כל יום.... פעם בחודש מבחינתי זה כמו לא לעשות בכלל. אין מצב.
    לא מריחה את הפנג'ל אבל היום אנסה שוב לרחרח את הידיים, מעניין....
    וואלה, הפנג'ל לידיים לרגליים? אגב, יש להם קרם לרגליים, ניסית אותו? מעניין איך הוא, אם מוצלח כמו הקרם לידיים.

    השבמחק
  93. @danra
    פנג'ל לרגליים...לא נתקלתי בו, או שאולי הוא חמק לי מהעין :) כשאני כבר קונה קרם רגליים אני בדרך כלל הולכת על הסוסי עבודה כמו "שול" או פלקסיטול המסריח ;) אבדוק את הנושא בסופרפארם או בשופרסל פה באזור איפה שאני קונה את הפנג'ל האהוב והטוב. מניסיון חיים שלי (כן, יש לי קצת :), מי פנים רק החריפו את הפיגמנטציה שהיתה לי...היום כמעט שאין לי פיגמנטציה בכלל, יש לי נמשים קטנים פה ושם (ממש במיעוט וזה לא מפריע לי, אני בעד מראה "טבעי":). ודי דיללתי את השימוש בסרום ההבהרה, עשיתי לא מעט הפסקות בשנה שנתיים האחרונות. אני רואה קשר ישיר בין חידוש העור באופן עקבי ויומיומי ובין פיגמנטציה ולכן ירדתי לחלוטין ממי פנים. מבינה את "ההתמכרות" שלך לנושא, גם אני לא יכולתי בלי מי פנים בעבר, זה היה חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח שלי עד שנפל לי האסימון, וטוב שהוא נפל בזמן כשעוד אפשר היה להציל את המצב :)

    השבמחק
  94. אני ראיתי את הפנג'ל הזה לרגליים כמה פעמים ומשום מה דילגתי עליו...
    אני צמודה לקרם רגליים של OPI כי הוא לא משאיר לי אותן דביקות כאלו, אני לא יכולה לסבול את זה...
    אם זה לא מי פנים "פעילים" אני לא מבינה איך זה קשור לפגמנטציה, אבל הכל כבר יכול להיות, אני לא אופתע מכלום לצערי. אני בעד להרגיע עם הסרום, זה בעייתי להשתמש בו לנצח כי אם לא זה חוזר, זה נראה לי הרבה יותר "התעסקות" עם העור מאשר מי פנים.

    השבמחק
  95. ואו, אני בהלם מההספק שלי היום..
    אני משערת שהיה קצת יותר פרודקטיבי אם הייתי עושה שיעורים ולא קוראת היום מליון פוסטים חחח
    אבל אין מה לעשות, גם אם אני אוהבת את הלימודים ואת שיעורי הבית - זה הרבה יותר כיף :)

    השתמשתי בעבר בקרם עיניים הזה של קליניק, אבל הגעתי למסקנה שהוא כבד מידי עבורי..
    אני חושבת שבכל זאת, האזור של העיניים עדין יותר לכן נוח לי לשים עליו קרם יותר עדין שמיועד לעיניים.
    זאת ללפחות הסיבה שלי לשימוש בקרם עיניים.

    את צודקת :) רוגע בערב? ובעוד בתל אביב?! נו באמת חחח
    אני התחלתי להשתמש בקרם פנים יותר עדין (שמקום חיפשתי אותו בקיץ, אבל נו מילא..)
    ומיד אחרי זה החלטתי שאולי כדאי שאוסיף קרם בלילה (שלא הייתי שמה עד היום)
    בגלל שחשתבי שאולי עכשיו העור יזקק ליותר.
    לא בטוחה אם הוא זקוק ליותר. אולי אפילו די חושבת שהוא לא ממש צריך את זה.
    אבל הזמנתי לי קרם שיתאים לי ללילה בכל מקרה..
    אני ממתינה שיגיע בכדי שאוכל לסקר את שניהם יחד אחרי שימוש מסוים בשילוב ביניהם.

    מודה ,לא ממש מתה על מסכות.. הן די מרגיזות אותי לומר את האמת.
    מספיק לי פילינג גרגירי. לאחרונה אני עושה פילינג באופן יותר אינטנסיבי בגלל הפליכסה שהיה על העור שלי
    ככל הנראה בגלל מעבר למוצר שלא עשה לי טוב.. אמנם לא זרקתי אותו (עדיין?) דרך החלון, אבל לדעתי הוא ימצא את דרכו החוצה מהדלת בקרוב מאוד..
    בכל מקרה, אני לא מתכוונת לפתוח אותו שוב..

    במקרי יובש קיצוני אני משתמשת בחמאת גוף. אבל עם "טעיתי באבחנה" מאוד לא אוהב את האפקט..
    בשבילי לפחות צריך מאורע (כמו טבילה ממושכת במי כלור..) בשביל שיהיה כזה יובש שיצריך את המוצר הזה..

    לגבי עניין השמן המינרלי, יש כ"כ הרבה דעות בעניין הזה שלא הייתי ממהרת לשמוע לעצתה של אילנה..
    וגם אני מוצפת בקרמי ידיים שנמצאים בכל פינה בבית, בעבודה, בתיק, באוטו..
    כל אחד אני אוהבת בדרכו שלו (אחרת הם מיד עוברים לבית אחר..)
    בהזדמנות עוד פוסט שאני רוצה לכתוב חחח

    הבאלם לשפתיים נשמע טוב, אבל המחיר? שערורייתי!!!

    טוב, אני בשבת (בתערוכה) שכחתי לשתות (כרגיל..) אחרי התערוכה היה לי עוד ערב מעט עמוס
    יום ראשון היה קצת "עייף" מהרגיל אבל חשבתי שזה בגלל הפעילות ביום שלפני..
    נשפכתי לישון מוקדם מאוד וקמתי בקושי בשני בבוקר עם כאב ראש מאוד אופייני.
    הנה שוב זה קרה.. מה שקורה אחרי כל תערוכה..

    שיהיה חורף קר וגשום!!!

    השבמחק
  96. חחח, ברור שיותר כיף לקרוא פוסטים על ביוטי, גם צריך לתת מנוחה למוח כל כמה זמן, לא?....
    אבל אין לי ספק שבסופו של דבר תספיקי הכל.

    זה בהחלט קרם עיניים יחסית כבד יותר אבל נספג מהר.
    זה רק אומר שסביר שהגרסה הג'לית הרגילה שלו תתאים לך יותר להעדפות.

    חחח, נכון? איזה רוגע יש בתל אביב, הכל פה קרחנה, תאמיני לי, טירוף...
    זה הכל תלוי בסוג עור הפנים שלך ואם את לא מרגישה שאת צריכה משהו אינטנסיבי וסתפקת בלחות קלה אז אוקי. זה כנראה אומר שיש לך עור שמן. אני חייבת קרם עשיר יותר בחורף.
    ומחכה לסקירה של שני המוצרים כמובן. סקרנית.

    מסכות זה דבר קטצ'י כי צריך להיות עקביים בשימוש איתן ולמי יש סבלנות בכלל?...
    פילינג זה במקלחת על הדרך, יותר מהיר ופשוט.
    אם יש מוצר שאת יודעת שלא עשה לך טוב (אבל לא מקולקל) אז תתרמי אותו הלאה, מה הוא עוד עושה אצלך בכלל??

    חמאת גוף כזו זה פינוק מבחינתי, אני לא צריכה יובש בשביל להשתמש בה ולא חושבת שאת צריכה לחכות ליובש. פעם פעמיים בשבוע תשתמשי, זו תחזוקה. ואם את לא אוהבת את המרקם שלה אז יש מספיק מוצרים אחרים שישעשו את אותה העבודה.

    בנוגע לשמן המינרלי, לכן הוספתי את מה שהוספתי בסוגריים. מסכימה שאין דעה מוחלטת בעניין.
    מעכשיו אני כן אנסה להקפיד על קרמי ידיים נטולי שמן מינרלי, אבל כמו שראית בפוסט אחר, אין לי בעיה עם העובדה שהשמן ג'ל לגוף מכיל שמן מינרלי.

    המחיר של הבאלם בהחלט גבוה, אבל נקלת פעם במוצר של דיור לא במחיר כזה?...;)

    הקטע הזה של לשתות מים זו בעייה רצינית, אצלי זו מכה שאני עובדת עליה ולא בהצלחה יתרה.
    את שמסתובבת לך ככה בתערוכות צריכה להקפיד אקסטרה.

    אמן שיהיה חורף סופר גשום השנה ובכל השנים הבאות!

    השבמחק
  97. כרגע אני משתמשת בקרם יחסית פשוט של קרליין והוא עושה את העבודה. אני צריכה מעט ליחוח שנספג מהר, ולא מעבר..

    אין לי עור שמן, יש לי עור מעורב. אבל ליחוח עדין פשוט מספיק לי. לא צריכה בכמות גדולה כי אז אני מרגישה דביקה - כי זה פשוט לא נספג כמו שצריך. שאגב זה אותו הדבר עם חמאת הגוף, אם אני מורחת אותה כשאין יובש רציני היא פשוט לא נספגת טוב ומרגישה לי דביקה על העור - פיכס! כשעור כן יבש היא עושה פלאים ונעימה לי מאוד.

    למה הוא עדיין אצלי אם הוא לא עושה לי טוב? לא יודעת, הוא לא ממש מפריע לי כי הוא קטן.. ואני ממש לא מתכוונת להשתמש בו, רק צריכה לזכור להעביר אותו הלאה. עוד תוהה למי..

    זאת הבעיה שלי עם המותגים האלה, כמו דיור, אין הצדקה למחירים שלהם, גם אם המוצר ממש ממש טוב, זה פשוט מוגזם..

    השבמחק
  98. הבנתי, טוב העיקר שמצאת מה טוב לך לעור.
    תחושה דביקה גם אני לא יכולה לסבול ולכן הצעתי לך למצוא מוצר עשיר שנספג במהירות ולא משאיר כזו תחושה.
    לא התרשמתי שחמאת השיאה שלך כזו.

    מה שאת כתבת על התמחור נכון לכל דבר לא רק לקוסמטיקה, זה עניין גם של העדפה, הרגל וגם של פינוק...

    השבמחק
  99. כנראה שאני מעדיפה לפנק את עצמי בדברים אחרים.. :)

    לגבי עניין החמאה (היא לא שיאה :P) היא כן טובה לי, ואני רואה את זה כשאני צריכה אותה היא עושה את העבודה, כשאני לא צריכה אותה (העור שלי לא כזה יבש) היא לא נספגת כמו שצריך כי כביכול "אין לה לאן".
    גם בקרם עיניים העשיר היה אותו הדבר, הרגשתי שהוא לא נספג כמו שצריך בקיץ ולכן חיפשתי משהו שיהיה פחות כבד. כשמצאתי גיליתי שבסופו של דבר הוא טוב לי גם לכל ימות השנה כי אני (בגדול) לא צריכה כ"כ הרבה לחות.
    ברגליים, בגלל הלייזר העור מתייבש מאוד בקלות ולכן הוא צריך אקסטרה בוסט ששאר הגוף לא צריך

    השבמחק
  100. העיקר שבסופו של דבר את מתפנקת לך ;)

    הכי מעצבן זה דברים שלא נספגים בעור, אבל אצלי לא צריך להיות יובש בשביל שמוצר איכותי שאני אוהבת ייספג. זה מבחנתי תחזוקה. לא מחכה ליובש.

    השבמחק
  101. כמו שאמרתי, יובש אצלי מופיע בדר"כ במצבים מסוימים, לדוג' בתקופה שאני שוחה, אני משתמשת לפחות 3 פעמים בשבוע בחמאה (וחלק מזה היה ביוני!) אבל כשאני לא שוחה (כמו לאחרונה) ממש אין לי צורך במשהו כ"כ עשיר.
    בגדול העור שלי לא יבש עד כדי כך, אבל הכלור הורס בו כל חלקה טובה..

    השבמחק
  102. כן, הבנתי, לכן עניתי לך שאצלי זו תחזוקה, לא קשור בכלל ליובש.
    אבל אם את מרגישה צורך להתמרח רק כשיש יובש אז סבבה לגמרי.

    השבמחק
  103. אצלי התחזוקה היא קרם "רגיל".
    אני חושבת שאם אין יובש - בטח עם התחזוקה שלך - אין צורך בחמאת גוף.. שבדרכ מומלצת לאזורים קטנים ויבשים (מרפקים וכאלה) כ"תחזוקה".
    הגוף 'שותה' מה שהוא צריך. לא מעבר.

    השבמחק
  104. @danra
    היי דנרוש..קיבלתי היום מאימי את הקרם של אוון ..טוב הכל בצרפתית ..אבל מה שכתוב באנגלית בחזית הטיובה..של 200 ML..זה BODY CARE CREAM..אני מניחה שזה קרם לחות לגוף?

    השבמחק
  105. בהחלט מיפז, זה קרם לחות לגוף, צריכה להיות תווית בעברית על הקופסה שלו.
    זה לא המוצר טריקסרא שפה אבל תעדכני איך הוא נקרא ואם את מרוצה :)

    השבמחק
  106. את יודעת מה אני יצלם אותו ויעלה לך בפרטי טוב מותק ?

    השבמחק
  107. אין בעיה, תשלחי לי למייל או בהודעות בפייס ונראה מה זה.

    השבמחק
  108. סבבה...:)

    השבמחק
  109. האמת שאת הבאלם של דקלאור ניסיתי בעבר - לקחתי טיפה מאמא שלי. הוא מאוד נעים וכיפי :) ממש הרגשתי את הלחות חודרת :)
    את הקרמים של לנקום בא לי לנסות. הם נראית בדיוק כמו מה שאני צריכה. אולי כשיגמרו לי הקרמים הנוכחיים (בדיוק ציינתי אותם בפוסט שנמצא בכתיבה :)).
    מי פנים הם פחות my cup of tea. מדי פעם אני משתמשת, אבל ככה אני לא רואה הרבה טעם.
    קרם הידיים של OPI הוא עוד מוצר שהייתי דוגמת בשמחה. יבוא יום, אני אסיים את מאגר הקרמים שיש לי (על מי אני עובדת?) ואז אני אנסה את הקרם הזה :)

    השבמחק
  110. אירנה, איזה יופי לשמוע שאת מכירה את הבאלם של דקלאור!
    הוא בהחלט נעים וכיפי, גם בקיץ השתמשתי בו למרות שלא ממש הייתי צריכה, לא יכולתי להפסיק...
    הקרמים של לנקום בסיסיים ומעולים, בלי קישקושים והבטחות.
    אולי יתמזל מזלך ותוציאי מהדיילת דוגמיות שלהם לנסות לפני לראות אם את מתחברת....
    כן, שמתי לב שמי פנים זה מוצר שלא כולן משתמשות בו, אני לא יכולה בלעדיהם.
    אני מכורה לקרמי ידיים וזה של OPI אחד המוצלחים בהחלט.
    מסכימה שכדאי שתסיימי קודם את המאגר שלך (you can do it!).

    השבמחק
  111. הי דנרה, מי הפנים של קלרינס, אלו שבתמונה, הם מן הסוג שיש כרגע בארץ, או מן הסוג שתמיד אהבת ושהוציאו מהמגוון בארץ?
    יש לך מושג אם את הסוג שאת ממליצה עליו יש בדיוטי פרי? איך ניתן להבדיל מה הסוג שאת ממליצה עליו ומהו זה שלא הכי מומלץ? כי לפני חודשיים ראיתי בסופר פארם בקבוק שדומה לזה ששמת בתמונה. אגב זכור לי שהם מאד יקרים, משהו שמגרד את המעל מאתיים שקל.

    השבמחק
  112. מי הפנים הירוקים האלו יצאו מזמן מהמגוון בארץ והם המוצלחים של המותג לכן רכשתי אותם בחו"ל. מי הפנים שיש כרגע בארץ של המותג לא מתקרבים בכלל לאלו, את יכולה לראות גם עוד התייחסויות בתגובות פה של משתמשות אחרות. אני לא יודעת אם יש בדיוטי פרי. מאוד קל להבדיל באמצעות הצבע, אין בארץ מי פנים בצבע ירוק דשא כזה. חוץ מזה שכתבתי את השם המדוייק שלהם בסוף הפוסט וניתן גם לראות בתמונה. לאחרונה העיצוב שונה קצת והבקבוק יותר צר אבל השם אותו השם. זה עולה 21 דולר לפני הנחות ופינוקים כך שאין סיבה לקנות בארץ...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails