21 בדצמבר 2011

מראה חיוני מטופח



תזמון נדיר משולב כזה כשהיום הוא היום הראשון של החורף לפי לוח השנה הלועזי וגם היום הראשון של חנוכה לפי לוח השנה העברי, נראה לי מושלם לפוסט בענייני מוצרי שמן שאני כל כך אוהבת. מוצרי שמן ברובם עשירים ואינטנסיביים יותר כיאה לדרישות העור שלנו ושגרת הטיפוח בחורף ומגיעים בשלל גוונים ומרקמים. חשוב כמובן למצוא את האיכותיים שבהם כך שלמרות שאלו מוצרי שמן עדיין הם לא יהיו שמנוניים, דביקים או כאלו שאינם נספגים. כתבתי כבר על החשיבות בשילוב שלהם בשגרת הטיפוח שלי גם לעור הפנים וגם לגוף, שבנוסף לתרומה שלהם לגמישות העור, תחושת הלחות והמראה החיוני הם גם פינוק לא קטן. בנוסף, גם כתבתי בפוסט על טיפים לטיפוח עם שמן זית שזמין בכל בית (ובסרטון פה בסוף תמצאו נוספים). הפעם החלטתי לכתוב על מוצרים נוספים אחרים שמשלימים את שגרת הטיפוח שלי ומתאימים לשימוש כל השנה בכלל ובחורף בפרט, כי על פינוק שכזה אין סיבה לדלג, במיוחד כשהם מספיקים ליותר משמונת ימי נס פך השמן של חנוכה...

שמן לניקוי של בובי בראון: בצד של המוצלחים

על שגרת ניקוי העור והסרת האיפור שלי כתבתי כבר לא מעט פעמים פה, אני מאוד אוהבת מוצרי ניקוי לפנים ויש לי לא מעט מהם. האחד המוצרים המעניינים בתחום הזה הם מוצרי הניקוי משמן, שמן הידרופילי. מדובר בדרך כלל על מוצר שמורכב מתערובת שמנים לניקוי העור והאיפור ומתאים גם לבעלות עור עדין ורגיש. האמת שניסיתי בעבר כמה שמנים כאלו מוצלחים יותר ופחות. אין ספק שבין המוצלחים אני יכולה לסמן את שמן הניקוי של בובי בראון (מותג מקצועי נפלא שבקרוב אמור לנחות בארץ, פרטים עליו בפוסט הקורלים) שאני משתמשת בו פעם ביום בערב לניקוי והסרת איפור. הוא מגיע בבקבוק פלסטי קשיח עם משאבה נוחה בדיוק כמו שאני אוהבת. ניסיתי להשתמש בו בכמה דרכים ומצאתי שבשביל שיהיה אפקטיבי במיוחד עבורי חשוב לעסות אותו על עור פנים יבש עם אצבעות רטובות במשך כמה שניות ואז לשטוף במים חמימים. המוצר הזה מנקה את כל האיפור ביסודיות ומשאיר עור מלוחח וגמיש. למרות שהמוצר מורכב משמן זית וחוחובה לרכות וגמישות, ולבנדר וג'ינג'ר לנינוחות והרגעה, עדיין יש לו ריח עדין של שמן כזה. אם כבר ריח אז היה נחמד יותר אם היה בניחוח ארומאטי מעודן לחוויית שימוש מפנקת עד הסוף.

שמן לשיער של לוריאל: הצטיינות יתרה

כרגיל מקומו של השיער אינו נפקד ואחרי ההתמכרות הקשה שלי לסרום שמן אליקסיר של קרסטס (Kérastase Elixir Ultime) יצאו בלוריאל פרופסיונל (L'Oréal Professionnel) עם שמן מזין לשיער בשם Mythic Oil ('שמן אגדי') שמטרתו הענקת לחות וחיוניות לשיער. אפשר להשתמש בו על שיער יבש או רטוב והוא מיועד לגימור הלוק של השיער, לנטרול פריזים ולהענקת מראה קורן והוא עושה את זה בהצטיינות יתרה. בנוסף, הוא מיועד לשימוש לפני הפן בשביל לשמור על בריאות השיער - אני לא ניסיתי ולא אנסה, אין מצב שאני מורחת שמן על השיער שלי לפני שאני מחליקה אותו, חוץ מזה שאני חיה טוב מאוד עם הנקטר טרמיק (Nectar Thermique) של קרסטס שמיועד בדיוק לזה. לשמן הזה יש ריח נהדר והוא מורכב בין היתר משמן אבוקדו וזרעי ענבים שלפי לוריאל מזינים לעומק ע"י חדירה לסיב השערה ומעניקים לחות ורכות. אני לא יודעת בעניין החדירה מה בדיוק קורה שם, אבל מסכימה לגמרי עם עניין הרכות של השיער, הגמישות והמראה החיוני שמתקבל בלי התחושה הכבדה או הדבקה והשמנונית הבלתי נסבלת. הוא מעוצב בבקבוק תרסיס שקוף כמו של הסרומים השונים של לוריאל פרופסיונל ועליו יש הדפס של עלה דפנה מוזהב, לציון העובדה שמדובר על שמן מודרני שמבוסס על שגרת היופי העתיקה של נשות המזרח בימי קדם שהשתמשו בשמנים כרכיב מרכזי בעל סגולות טיפוח. השמן עצמו מצד אחד מזכיר את הקרסטס אליקסיר בגלל המאפיינים והייעוד, אבל האליקסיר יותר סרום שמן וזה שמן לגמרי, לכן הוא אינטנסיבי יותר הגימור שלו עם ברק מודגש יותר. כמובן שאין צורך בשני מוצרים דומים כאלו כך שכל אחת יכולה לבחור אחד עפ"י התכונות שהיא מעדיפה. כמו עם האליקסיר גם במקרה הזה אני צריכה עוד יותר להיזהר לא לעוף על עצמי ולהוסיף ממנו יותר מדי, פשוט חבל על הפן...

שמן טיפוח של לנקסטר: חושניות זה אנחנו

ה- Legendary Tan (שיזוף אגדי) של לנקסטר נתפס כמוצר קיצי וזה די הגיוני שכן הוא כמו שמו מיועד להאצת והעצמת השיזוף שלנו. עם זאת, בבילויים ובאירועים החורפיים שלנו, כשאנחנו עדיין לובשות שמלות או חולצות עם ידיים חשופות, העור לא בדיוק נראה כמו שהוא בקיץ, לא מבחינת הגוון ולא מבחינת הברק הקיצי. אז חשבתי לעצמי, למה שלא אשתמש במקרים כאלה בשמן לגוף שיעצים מעט את הגוון והברק? זה בכל מקרה יהיה יותר מחמיא במיוחד שמדובר על שמן שמעניק רכות לעור, שאינו דביק ואינו מכתים את הבגדים. בהתחשב בעובדה שהמוצר הזה אינו מכיל SPF (מפתיע האמת), נצנצים וצבע, הוא נראה לי בחירה מושלמת לכל יציאה כזו. בעבר אגב השתמשתי בתרסיס מהליין של המאפר הבינלאומי סקוט ברנס (Scott Barnes) שמאוד מזכיר בייעוד את השמן הזה למרות שהוא מיימי יותר, אבל לצערי הוא לא קיים יותר במגוון. בכל מקרה, השמן של לנקסטר מגיע בבקבוק זכוכית מרשים ונקי עם שפריצר ומתאים לשימוש יבש/רטוב לא רק על הגוף אלא גם על הפנים והשיער אבל אני לא ניסיתי אותו שם. יש לו ריח נעים ומעודן שמזכיר רבים ממוצרי השמש של המותג, כדאי לתת לו כמה דקות שייספג ויתייצב על מנת שלא יתנגש עם ריח הבושם שלנו. נמרח בקלות ובאחידות על העור ונספג במהירות ללא תחושת שמנוניות. הוא מוסיף ברק מחמיא ולמרות שהצבע שלו חום כתמתם על העור הוא שקוף כמעט לגמרי. מראה וניחוח חושני זה אנחנו לא?...

שמן לגוף של ג'ונסון: מוצלח בכל גרסה

ועדכון קצרצר - בעבר המלצתי על השמן ג'ל של ג'ונסון וג'ונסון הצהוב עם הקמומיל לשימוש לסירוגין עם קרם הגוף שלנו בחורף, אני לא יודעת כמה בקבוקים כאלו שלו כבר גמרתי. החורף החלטתי לנסות מוצר דומה מאותה הסדרה על בסיס אלוורה וויטמין E. כל מה שכתבתי על המוצר הצהוב תקף גם לגבי המוצר הירוק הזה, ההבדל המרכזי ביניהם חוץ מהריח (נפלא בשני המקרים) זה שהירוק מעט דק יותר אולי בגלל המרכיבים, אבל לא באופן משמעותי בכלל. בנוסף, הג'לים האלו מכילים שמן מינרלי ומי שמקפידה להימנע ממוצרים כאלו אז לעידכונה. החיסרון המרכזי - אני רכשתי בארה"ב כי לא קיים במגוון בארץ. אז אין מה להתאמץ במיוחד כי הצהוב שיש בארץ נפלא, אבל מי שרוצה לגוון ויש לה הזדמנות אז המוצר מומלץ בחום.

נרות ארומטיים של סבון: אור וחום בבית ובלב

ברור אם כך שאם להשתמש במוצרי השמן שיש לנו, עכשיו זה זמן מעולה. אז למרות ובגלל חנוכה, לפיניש של השימוש בשמנים המפנקים ולהשלמת אווירה מרגיעה ורומנטית אין כמו נרות ריחניים בבית, אז תחילו להשתמש במה שיש לכן. אצלי בכל הבית מפוזרים כל מיני נרות צבעוניים קטנטנים כאלו, אני חושבת שזה מהחרדה שלי שאם תהיה הפסקת חשמל אז אוכל להאיר ברגע את הבית כמו חנוכייה... אבל נרות ריחניים יש לי רק בסלון ובחדר השינה.
לאחרונה יצאו שני נרות חדשים של רשת סבון (SABON, 'סבון של פעם') שמוגדרים כנרות ארומאטיים בעלי תמצית בריכוז גבוה להפצת ניחוח חזק לאורך זמן (44 ש"ח לנר). אז הם אכן מפיצים ריח נפלא בחלל החדר ובסיס כלי הזכוכית שלהם אינו מתחמם כשהם דולקים - גם בטיחותי וגם ניתן להזיז במידת הצורך. הנר הראשון בגוון לבן נקרא Mysterious Water (מים מסתוריים), בניחוח שמשלב בין היתר הדרים ושושנת מים, ריח חביב ומעודן. הנר השני בגוון חום נקרא Magical Amber (אמבר קסום) בניחוח קינמון מודגש בשילוב וניל וקקאו, שלטעמי גורם לנר הלבן הראשון להחוויר לעומתו בדיוק כמו הצבע שלו... ריח עוצמתי, סופני מפיל, אני לא יכולה להפסיק להריח אותו, בהחלט קסום כמו שמו, מתאים יופי לקסם/נס של החג. ברשת סבון מציינים שזו מהדורה מיוחדת לחג של אור וחום בבית ובלב אבל מבחינתי אור וחום כאלו מתאימים לי תמיד...

חג אורים שמח.


ID

Cleansing Oil
גודל: 200 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 39 דולר

Mythic Oil 
Nourishing oil
For all hair types
גודל: 125 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 125 ש"ח

Legendary Tan
Nourishing Oil
Illuminating Tan Intensifier
גודל: 100 מ"ל
ייצור: מונקו
מחיר: 300 ש"ח

baby oil gel
aloe & vitamin e
גודל: 192 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 4.5 דולר

הבהרה / גילוי נאות: השמן לשיער והנרות נשלחו אלי מהחברות


Print Page

64 תגובות:

  1. מזג האויר משתף פעולה עם התאריך המיועד לו, היום סגרירי במקצת ובסופ"ש צפוי גשם (מזכיר לי בדיחה: "אשתו של החזאית אומרת שכאשר בעלה מתריע על גשם, היא תולה כביסה")

    בהקשר לפוסט קודם, נזכרתי למה אני לא משתמשת בדקלאור - דיילת שלהם נתנה לי להתנסות בשמן הידרופילי לפנים. אם אני זוכרת נכון לשפשף בין כפות הידיים לשאוף ולמרוח/לטפוח על עור הפנים. עשה לי כלכך רע שיותר לא התקרבתי לסטנד)

    לא מתחברת לשמנים בטיפוח למרות שיש בהם מוצלחים מאוד. מוכנה לשרוד שמן שבא בספרי ואין צורך למרוח אותו בידיים אלא רק להספיג בעור הגוף.

    למותג בובי בראון כלל אני סקרנית מאוד, כי טרם התנסיתי במוצרים שלהם.

    התלהבתי מאוד מ Legendary Tan של לנקסטר כיון שהוא בא בספריי, אבל לשימוש קיץ. עורי משתזף בקלות וגם בחורף הזרועות והצואר נשארים בגוון זהוב בהיר. המחיר גבוה מאוד, מניחה שאפשר למצוא מוצרים דומים במחיר נמוך יותר.

    אוהבת מאוד אוכל מטוגן בשמן לבושתי :)

    חג אורים שמח!

    השבמחק
  2. חחח, אחלה בדיחה אפרת!

    את מתכוונת שלאחר שהתנסת בשמן טיפוח לפנים (לא שמן ניקוי) של דקלאור הוא עשה לך רע? באמת??
    זה אחד המוצרים ששלהם שאני הכי אוהבת... אבל זה עניין של הרגשה אישית באמת.

    גם שמנים בספריי צריכים פיזור אח"כ עם הידיים, אין פטור מזה :)

    יש לבובי בראון מוצרים נהדרים, אני חושבת שהכי מוכר כאן כרגע זה השימר בריק, כתבתי עליו בפוסט הקורלים השני בזמנו יחד עם האורגזם של נארס, את יכולה לראות באמצעות התוויות.

    זה שהשמן של לנקסטר מגיע בתרסיס זה יתרון גדול, יותר נוח לשימוש ללא ספק.
    המחיר גבוה אבל אפשר לתפוס אותו במבצעים של חצי מחיר שהמותג עושה בסופר פארם.

    אויש, ברור, כל מה שמטוגן טעים יותר... ;)

    חנוכה שמח!

    השבמחק
  3. פוסט נפלא דנרוש ובזמן הנכון - חנוכה. אוהבת את העיתויים שלך :) אני ושמנים זה רומן היסטורי. מאז שהתודעתי לארומתרפיה בגיל 23 (לפני כמעט 20 שנה...:) כשחייתי במקאו, אני לא נפרדת מהשמנים האהובים והכה מועילים לטיפוח העור, לבריאות הגוף והנפש. במקאו התוודעתי לכל הנושא באמצעות חברה שהכרתי שם ועשתה לי מסג' ראש בעת התקף מיגרנה עם שמן שנקרא פאק פה יהו (הפירוש מסינית כמדומני הוא פרח לבן אבל אל תתפשו אותי במילה כי הסינית שלי דיי עילגת :) והיה מורכב ממספר לא מועט של שמנים טהורים כגון מנטה, קמפור אקליפטוס, ברוש ועוד...השמן הזה נמכר שם בבתי מרקחת (ללא מרשם) ומציל נפשות- כאבי ראש, כאבי פרקים, התכווצויות שרירים, עקיצות יתושים ועוד מרעין בישין מתפוגגים עם שימוש בשמן הזה. כשחזרתי ממקאו לארץ הבאתי אתי סטוקים של השמן שאזלו עם הזמן לצערי...אהבתי מאוד גם את פוסט הטיפים לטיפוח עם שמן זית- נפלא. אמנם את רובם הכרתי אך היו שם גם כמה חידושים עבורי. השמן של לנקסטר מעניין...חבל שאת לא מעלה גם תמונות של האריזות עם המרכיבים המצויינים על האריזה, יש אנשים שמתעניינים מאוד בנושא לפני שהם רוכשים מוצר. וכן, אני ביניהם :) לשיקולך...:) את השמן של לוריאל שעניין אותי כבר זמן רב אחרי שקראתי עליו כל כך הרבה סקירות ניסיתי לא מזמן אצל ספר בקרבת אזור מגוריי ומאוד אהבתי, יכול מאוד להיות שארכוש אותו. את השמן של בובי בראון עדיין לא ניסיתי ואני עדיין קצת חוששת מקניות באינטרנט אחרי כל מני סיפורים ששמעתי...כשהאיש שלי נוסע לחו"ל לנסיעות עסקיות או חברים אני מבקשת שיביאו לי לפעמים מוצרים שאין פה בארץ. השמן ג'ל של ג'ונסון מכל שמן מינרלי לא?
    חג מואר ושמח דנרה :)

    השבמחק
  4. תודה רבה לידיה, תזמון זה הכל בחיים, שמחה מאוד שאהבת :))
    מתה על הסיפורים שלך, חתיכת רומן פתחת לך עם השמנים!
    אלוהים, עשית לי כזה חשק חבל"ז לשמן הזה נשמע שיכול היה לסדר אותי לא פעם.
    יש מצב שמישהו מוכר אותו בארץ?
    ובכלל בא לי מסאז' מפנק כזה עכשיו.........
    בהחלט יש כמה רעיונות מענינים לשימוש עם שמן זית, חלקם מוזרים אבל חלקם יישימים מבחינתי.
    תודה על ההמלצה אבל אני לא מעלה תמונות של אריזות כי זה נורא פרסומי לטעמי, לפעמים האריזות עוד יותר יפות ומפתות מהמוצר... רוב המשתמשות גם לא באמת יודעות להבחין במשמעות של כל מרכיב ומרכיב, זה משהו שפונה לקהל מצומצם מאוד. אם יש משהו מהותי אני בדרך כלל כותבת. כך שמי שמתעניינת ברשימת המרכיבים של כל מוצר יכולה להסתכל באתר של כל מותג או בפארם.
    השמן של לוריאל נפלא, בהחלט טיפ טוב זה לנסות במספרה לפני שקונים כי זול הוא לא...
    השמן של בובי בראון מעולה ובקרוב נוכל לרכוש אותו בארץ (בשאיפה שיהיה במגוון המקומי כמובן).
    בלי כל קשר, חבל מאוד שאת עדיין חוששת מקניות באינטרנט, חשבתי שעברנו את השלב הזה, אני מאמינה שלא ירחק היום שנעשה את כל הקניות שלנו ככה. אני כבר שנים קונה דרך האינטרנט ויכולה לומר לך שאני לא זוכרת שהיו לי בעיות מהותיות עם זה בכלל.
    השמן של ג'ונסון מכיל שמן מינרלי וטוב שהזכרת לי אעדכן בפוסט לטובת מי שזה מפריע לה.
    חנוכה שמח יקירה :)

    השבמחק
  5. דנרה את נפלאה, כל פעם שקוראת אותך יש לי חשק לרוץ ולקנות ולהתנסות בהכל (כמובן שזה לא קורה:) אבל אני נהנית לקרוא אותך:-)

    השבמחק
  6. חחח, תודה רבה טופי :))
    המטרה היא קודם שכל אחת תבחן מה יש לה כבר בבית ושתשתמש בזה.
    לפעמים יש לנו מוצרים ששוכבים ולא מקבלים יחס, אז שניתן להם צומי קודם ורק אם צריך לקנות משהו אז בכל פוסט יש רעיונות והמלצות ;)

    השבמחק
  7. ברור:)) אני נהנית מהדרך בה את כותבת ומתארת, את המילים, זה לא פחות חשוב מהמוצרים עצמם ויש לך את זה :)
    ופעם יהיה לי תקציב לכל הדברים המפונפנים:)

    השבמחק
  8. לא מחבבת מוצרי שמן בטיפוח, משהו במרקם שלהם עושה לי לא טוב. את השמן שלי אני מעדיפה לצרוך בצורת דיאטה מאוזנת המורכבת ממאכלים מטוגנים D:

    ועכשיו אם תסלחי לי, יש לי דייט עם סופגניה שמנונית ;-)
    שיהיה חנוכה שמח!!

    השבמחק
  9. כן, לא כולן מתחברות לזה וחבל, לי זה נראה פינוק ולא משנה איזה מוצר לאיזו מטרה. מרגיע כזה.
    חחח, העיקר שהדיאטה שלך מאוזנת, אצלי היא מאוזנת מדי, אני מנסה להיגמל מכל האיזון הזה, ד"ש לסופגי...;)
    חג שמח מותק!

    השבמחק
  10. @טופי החתולית

    טופי, זה הכי חשוב לי, שייהנו מהסיפור עצמו, מהרעיון של כל פוסט, וכמובן תודה, גם כיף לשמוע :)
    ברור שיהיה לך ואמן לכולנו שיהיה תקציב שלא ייגמר לעולם :)))

    השבמחק
  11. איזה סיקור:) סגרת את כל הפינות!
    אני אישית לא אוהבת מוצרים על בסיס שמן (פשוט לא אני)
    אני כן משתמשת מדי פעם שממש ממש יבש לי (וגם אז מתחרפנת ממהרגשה)
    מי שאוהבת- בהחלט משהו שאפשר להנות ממנו.
    אבל אני רוצה את הנרות!!

    השבמחק
  12. זה לא שיש לי משהו נגד שמנים (להיפך!) אלא שאחרי שימוש בשמן אני תמיד מרגישה צורך להתקלח. לא רואה את עצמי מתמרחת בשמן ויוצאת מהבית. עם זאת, כטיפול מטפח לפני מקלחת (אם יש זמן וסבלנות)- למה לא. אני גם בעד שמנים כמוצרי ניקוי ולא אתנגד להתנסות במוצרים כאלה.
    יש לי כמה בשמים על בסיס שמן. זה דווקא נחמד לפעמים, בייחוד כשאני במצברוח רטרו, אבל לא משהו שהייתי בוחרת בו לשימוש יומיומי קבוע.

    השבמחק
  13. טיפוח הגוף במוצרי שמן חשוב,למרות שאיני מתמידה כי אני מתעצלת.השמן של לנקסטר נראה מעולה,אני אוהבת את המוצרים של לנקסטר,חבל שהם יקרים.
    נרות דולקים בבית נפלא בכל ימות השנה,ובפרט בחורף ובחנוכה זה משרה אוירה חמימה וקסומה.

    השבמחק
  14. חיבת לציין את העיתוי המדהים שלך לחנוכה.כל הכבוד איך את מקשרת בין הדברים .

    השבמחק
  15. @danra
    לצערי לא מוכרים את השמן הזה בארץ. מצאתי לו תחליף אך הוא לא מגיע לקרסוליו של המקור...בפעם הבאה שאני במקאו (לא יודעת מתי זה יקרה...) אני אקנה סטוק לכל החיים :) בינתיים אני מסתפקת בתחליף + כדורים מיוחדים למיגרנה.
    לא מסכימה עימך בעניין האריזות, החלק שעליו רשומים המרכיבים הוא לא כזה אטרקטיבי...לא נראה לי שיש בזה פרסום אלא תועלת לנו הקוראות שמתעניינות יותר בנושא וחשוב לנו מה אנחנו מורחות על העור היקר שלנו. באתרי המותגים הרבה פעמים לא מופיעה כלל וכלל רשימת המרכיבים אלא מרכיבים נבחרים ומועטים ובפארם לא תמיד נמצאים המוצרים המבוקשים...(כדוגמת המוצרים שנשים מזמינות ברשת). אך כמובן, מדובר פה בבלוג שלך ואת מחליטה מה להעלות פה ומה לא...בכל אופן אשמח אם תשקלי את העניין בכובד ראש שוב :) לטובת מתעניינות שכמותי בנושא החשוב הזה. לגבי הקניות ברשת...כן, אני קצת "ענתיקה" בעניין. אני מניחה שזה יעבור לי מתישהו ואני אזרום עם זה. אפרופו, גם קשה לי עם מוצרים שלא ניסיתי אותם, אני אוהבת תמיד לקבל דוגמית לפני קניה (מוצרי טיפוח כמובן ומייקאפים)ובהזמנה ברשת לא תמיד יש אפשרות לרכוש מוצר מוקטן מאוד שיכול לשמש כדוגמית לפני רכישת המוצר בגודל מלא....
    לילה נפלא שיהיה ותחשבי בבקשה על מה שכתבתי בעניין המרכיבים :) תודה<3

    השבמחק
  16. @Peacha

    פיצ'ה, חחח, וואלה נסגרו כל פינות הפינוק, למי שאוהבת שמן כמובן ;)
    את יודעת שגם אם ממש יבש לך את לא חייבת שמן אם זה לא בא לך טוב, יש קרמים סופר עשירים וחמאת שיאה וכזה מן.
    הנרות מדליקים לגמרי, את חייבת לרחרח אותם, לכי ישר לזה החום ואת נופלת ממנו, הוא גם מפיץ ריח גם בלי שמדליקים אותו בכלל, פשוט מדהים!

    השבמחק
  17. @VanityGirl

    וניטי - באמת? חבל, לי זה ממש פינוק היסטרי (גם בקיץ הם לא בדיוק מוקצים אצלי, כן?...LOL).
    הניקוי של בובי בראון נפלא, מקווה שיהיה במגוון בארץ כשיפתחו.
    מניחה שאלו בשמים שרקחו לך או משהו טבעי כי יש מעט מאוד מותגים שמחזיקים שמן בושם, אני בכל מקרה בעד.

    השבמחק
  18. @בקי

    בקי, מסכימה איתך, השמן משתלב ממש טוב בשגרת הטיפוח אבל לא תמיד אנחנו זוכרות שהוא שם בשבילנו... ;)
    נכון, לנקסטר לא זולים אבל יש עליהם כל הזמן מבצעים שווים.
    נרות לגמרי מוסיפים לאווירה ולתחושה, אין ספק לפחות במקרה שלי שאפשר להתפנק יותר בעניין הזה.
    ותודה רבה, אומרים שהעיתוי והתזמון זה הכל בחיים...:)

    השבמחק
  19. @Lidia

    לידיה, בהחלט חבל שאין אותו, ממש עשית לי חשק!
    מבינה מה את כותבת על האריזות, אני עדיין בדעה שיש לזה קהל מצומצם מדי.
    זה גם פחות מתאים לסגנון הסיפורי של הפוסטים שלי לטעמי. זה לא "סתם" סקירת מוצר אלא יש נושא/סיפור שלם מאחורי כל פוסט. מי שעושות סקירות מוצר יכולות להביא את כל הצדדים של המוצר וגם מצלמות את כל האריזה הרבה פעמים. אני לא.
    מקווה שהקושי עם הקניות ברשת אכן יעבור מהר כי לטעמי ברכישות נכונות אפשר לחסוך הרבה כסף ולא צריך לחכות למבצעים או שמישהו יטוס לחו"ל להביא משהו שאין פה.
    במידה ומדובר על מוצרים שנמכרים פה אנחנו בודקות אותם כאן ואז עושות הזמנה לפי כמות/גוון וכו'.
    לילה טוב יקירה, אחשוב אולי על פתרון לסיפור הזה של המרכיבים :)

    השבמחק
  20. @danra
    יש לך ספק מאיפה שאבתי את ההשראה, שימר בריק רשום בוויש ליסט, רק אשתמש בשני הסמקים הנוספים שהזמנתי מאי ביי ואקנה א הקורליסטה וגם יומו יגיע לעשות עליה לביתי הקט.

    מקוה שאזכור את השמן הזה בקיץ, ממש מתאים לי בספריי!

    השבמחק
  21. חחח, אה, סבבה באמת מה חשבתי לעצמי שתפספסי כזה מוצר שווה כמו השימר בריק?...
    הקורליסטה זה משהו, אבל היא שונה מהשימר בריק כמו שהאורגזם שונה משניהם.

    לקיץ השמן הזה גם פינוק היסטרי, אפילו למרוח רק על החלקים החשופים שמשתזפים בכל מקרה.
    לגמרי מוסיף לגוון העור שמקבל שיזוף טבעי ולא כתום מחריד...

    השבמחק
  22. ממש בפעם הקודמת אצל הספר שלי רכשתי את השמן הזה לשיער של לוריאל. הוא אמר שהוא דומה לאליקסיר אבל זול יותר ממנו, אז החלטתי לנסות. עוד לא פתחתי אותו כי אני רוצה לסיים את האליקסיר קודם. מעניין...

    כמה פעמים בקיץ האחרון הסתכלתי על השמן הזה של לנקסטר והתלבטתי אם לרכוש אותו. לא מכירה מוצר דומה לזה, אבל מאוד התלבטתי כי לא הייתי סגורה לגביו והיו דברים אחרים שכן הייתי סגורה לגביהם אז הם דחקו אותו הצידה :) נראה לי שווה לנסות....

    השבמחק
  23. @danra
    תודה על ההתייחסות לנושא :) סופ"ש נפלא ומהנה שיהיה ! :)

    השבמחק
  24. @קורין - ריסים ורסיסים

    קורינוש, הם ממש דומים, אני יודעת שאת אוהבת מוצרים לא כבדים ובזמנו כשכתבתי על הסרום של פול מיטשל שהוא הכי טבעי ולא כבד עלי, אמרת שהוא היה לך יותר מדי. אז אם הייתי צריכה לשער מה תאהבי יותר הייתי אומרת את האליקסיר. אגב, לא ניסית אותו במספרה כשהיית? מעניין מה תעדיפי באמת...

    השמן של לנקסטר זה מסוג המוצרים שבקיץ אני לא יוצאת בלי להתמרח בהם, הם בהחלט תורמים לשיזוף מהיר יותר. כמו שכתבתי השתמשתי במוצר של סקוט ברנס ועכשיו כשכבר אין אותו עברתי לזה. אגב, יש לו טסטר ואת יכולה לנסות אותו ולהריח אם נעים לך :)

    השבמחק
  25. האמת שלא ניסיתי במספרה כי כבר הייתי אחרי כל התהליך... בדר"כ אני כן מנסה :)

    השבמחק
  26. עם כל המוצרים המפנקים האלו עשית לי חשק לאמבטיה לאור נרות :)
    עדיין לא ניסיתי אף שמן הידרופילי להסרת האיפור, אבל בטוח שאגיע לזה בהזדמנות הבאה. אני כבר מצפה לחנות הזאת של בובי בראון ולאור העובדה שהיא תהיה ברמת אביב אני חושבת שתהיה חוויית קניה מפנקת במיוחד (רק שלא יעופו עם המחירים).

    לאחרונה שמעתי הרבה על ה-Mythic oil, נשמע לי כמו מוצר מעולה. כרגע אני לא שמה שום דבר על השיער, חוץ מ-Super skinny אם יש לי bad hair day.

    אני נמנעת מכל המוצרים שמיועדים לשיזוף עצמי והם לא עושים לי את זה. הייתי רוצה שהעור שלי יהיה כהה יותר ממה שהוא באופן טבעי, אבל הגעתי למסקנה שאין מה לעשות (כי השיזוף מזיק ואין לי כוח להתעסק עם משזפים עצמיים).

    לא משתמשת בתכשירים לגוף שמכילים שמן מינרלי, הם עושים לי הרגשה לא נעימה.

    זהו, מחר אמבטיה ריחנית ומפנקת!

    השבמחק
  27. DD great post as always, I havent tried the Bobby B. oil, i would defintly try it, hoping it will suit my skin.
    Lancaster Oil...is something i will buy and try this week prior Hannuka ends ;)
    And the candels are wowowow...i have to have them!!

    השבמחק
  28. @Edenable

    עדן, הכי פינוק אמבטיה לאור נרות, תוסיפי שמפניה ואת מסודרת!
    מסירי שמן הם אחרים לגמרי, את תרגישי את זה עם השימוש הראשון שלך באחד מהם.
    גם אני מצפה ומחכה לבובי בראון, ימים יגידו איך התמחור המקומי יהיה, זול זה בטוח לא יהיה...

    השמן לשיער הרבה יותר אינטנסיבי ומבריק מסקיני של פול מיטשל (שאני הרוסה עליו) שהוא סרום.
    שני מוצרים מעולים אבל שונים.

    מסכימה שמשזפים עצמיים דורשים עקביות אבל אני בקיץ לא יכולה בלי תכשירי שיזוף כאלו, לא יכולה לדמיין את עצמי עם הלובן, אוהבת שיש גוון שזוף, הלוואי שהיה שזוף יותר....
    בחורף זה יותר לפיניש, בלי המראה החיוור הזה. מאוד מחמיא.

    תהני באמבטיה :)

    השבמחק
  29. @Michelle


    tnx Michelle :)
    very soon Bobbi Brown line will be available in Israel and you would be able to try it out and figure if its suitable for your skin type.
    as for the Lancaster oil if you want it as a spoiling companion during the holiday than it makes sense and very suitable for the holidays spirit.
    The candles have sensual aromatic cent, I’m positive you will like them, especially the brown one.
    enjoy and happy Hanukah !!

    השבמחק
  30. אז עכשיו אני יכולה להגיב.

    אוי, כמה שאני אוהבת טיפוח על בסיס של שמן, לגמרי נותן לי תחוש לעור כמו בצק טוב לסופגניות.

    אפילו הילדים שלי גילו את הבלינאום הרמל, כתוסף אחרי האמבטייה, ומבקשים בסוף כל רחצה "תעשי שאני אהייה רך".

    ובכן, לשיער אני משתמשת בארן של סטייל- מוצר פשוט ועממי, שקונה אותו בסופר עם אחת הקניות השבועיות, עושה אחלה עבודה, עם ריח נהדר.

    לגוף, משתמשת בשמן רימון ונרולי של לבידו- אין על הריח הזה בעולם של הספא הכי יוקרתי EVER, לטעמי. והוא נספג יחסית מהר ולא מותיר שום שמנויות שמכתימה אח"כ את הבגדים. אני מושחת אותו על עור רטוב, וכשאני מתנגבת, אז הוא כן משאיר צבען קל על המגבת, לא משהו שלא יורד בכביסה.

    לפנים, יש לי את השמן סרום של ביו-אססנס, שאחרי ניקוי פנים הוא פשוט *ה*דבר. וכבר כתבתי לך בעבר, שזה נותן בוסט שומני ומונע מהעור לייצר אקסטרה שומן משל עצמו.

    במקלחת אגב, אני לוקחת שמן שקדים עם מעט סוכר חום ועושה עם זה פילינג- העור יוצא רך, נעים, נקי וזוהר.

    וחנוכה, אז נרות... אני מבשם האויירה היחיד שאני ממש מכורה לו, ולמיטה ידעתי כבר אין בארץ, אז מתקמצנת בטירוף עליו, הוא של חברת אסטבן, היה נמכר בל'אוקסיטן, ניחוה שנקראה טקה-טונקה. שילוב מדהים של שמן פולי הטונקה עם סנדלווד ועוד כמה דברים טובים. פשוט ארומה של חורף פרשי נייטיב, כמו תה שחור טוב.

    ונוט למברזנרות בעקבות הבלוג הזה, במיוחד לקופאית בסופר שלי- בלונד שהיה פלטין ועכשיו סתם נראה שרוף ועייף ופנים בהירות עד שקופות לא הולכות עם הסקאלה הכתומה של הברונזר, בטח לא במצח, ובוודאי שלא בעיניים מעושנות עם ירוק וטורקיז בוהקים, מצטערת, אבל זה נראה קרקס.

    השבמחק
  31. נטע, הכי פינוק טיפוח עם מוצרי שמן, רכות וגמישות היסטרית לעור.
    הילדים המפונקים הקטנים עם הטעם המפותח הזה עוד גדולים יהיו!

    אני חייבת לומר שיש לסטייל כמה מוצרים מוצלחים ממש ועם המחיר הזול שלהם הם אטרקטיבים במיוחד.
    ממה שניסיתי הכי אהבתי את הקרם לרגליים שלהם. לא יצא לי לנסות מוצרי שיער שלהם.

    השמן של ליבדו שכבר הזכרת נמצא ברשימה לבדיקה בהקדם. חייבת להריח אותו להבין על מה את מדברת.
    הוא נשמע מעניין למרות שאני לא אוהבת את זה שמכתים את המגבת, זה לא קורה לי עם שמנים אחרים לגוף.

    כן, זוכרת שסיפרת על הביו אסנס, אני כרגע צמודה עדיין לתמצית השמן של דקלאור.

    הפילינג הטבעי הזה שלך מעולה!
    היתה תקופה שהייתי עושה משהו בסגנון רק עם לימון ועל המרפקים וכפות הרגליים.
    אבל ברור שבגלל שלא הקפדתי אז פשוט קניתי פילינג לדברים האלה אבל גם זה לא גרם לי להקפיד....LOL

    מכירה את אסטבן, גם אני פעם הייתי משתמשת בדברים שלהם, המבשם נשמע מדהים!!!
    כל כך מבאס כשמוציאים דברים שהתרגלנו אליהם...

    ולשנינות שלך על הברונזרים - לא יודעת מה קורה אצל הקופאית שלך אבל לא חסר תופעות כאלו של קרקס עם או בלי ברונזר....
    אבל אין גוון עור בהיר ככל שיהיה שאי אפשר למצוא לו ברונזר ראוי שיחמם אותו.
    ברונזר מוצלח יהיה מנוטרל מהגוונים הכתומים העזים ויהיה עם תת גוון אפור, פשוט יש הרבה שלא יודעות להבחין, או שלא מסתכלות במראה מספיק...

    השבמחק
  32. אוהבת שמנים!
    סקרתי בחודש שעבר את שמן לשיער של לוריאל ואני מסכימה איתך - הוא בהחלט מעולה ויש לו ריח מטריף. שמן של לנקסטר נשמע כרעיון מעולה, במיוחד אם יש הנחות.
    את שמן של בובי לא ניסיתי אבל לפי מה שאת מתארת הגרסה של מאק הרבה יותר ריחנית. ניסית את שניהם והרגשת בהבדל?

    השבמחק
  33. מרינה - כנ"ל, כזה פינוק השמנים האלו!
    שמן השיער הזה מפיל בהחלט, אין ספק שהוא משדרג לי את מראה השיער לגמרי.
    השמן של לנקסטר גם מעולה ויש עליו הנחות שוות בדרך כלל.
    יש לו גם טסטר אז אפשר תמיד לבדוק אם מתחברים למרקם/ריח/גוון או לא.
    את צודקת, בטוח מאק יותר ריחני חוץ מזה ששמעתי המון מחמאות עליו ואיכשהו עוד לא יצא לי לנסות אותו, אבל בהחלט יטופל בקרוב העניין.
    אם לשמן של בובי בראון היה ריח נעים כזה אז הוא היה מושלם באמת.

    השבמחק
  34. @danra

    המוצר של אסטבן קיים, פשוט לא מביאים לארץ.

    ולברונזר- דא!

    השבמחק
  35. ברור לי נטע שאסטבן קיים, לכן כתבתי שמבאס כשמוציאים מהמגוון (כלומר המגוון בארץ) דברים שהתרגלנו אליהם.

    ולברונזר - העיקר שאנחנו בתמימות דעים פה... ד"ש לקופאית.

    השבמחק
  36. אביגיל23.12.2011, 20:19

    השמן לשיער של לוריאל באמת מעולה. גם אני ניסיתי. ואני יחד איתך מחכה לבובי בראון שיגיע לארץ. יאללה בובי בוא!

    השבמחק
  37. כיף לשמוע שלא מעט אוהבות את השמן לשיער של לוריאל, הוא פשוט מעולה!
    חחח, באמת שינחתו פה כבר בובי בראון, חיכינו לה מספיק.

    השבמחק
  38. @danra
    בובי בראון זה לה? לא- לו?

    ואגב, ג'ון פרידה הוציא סדרה חדשה לשיער כולל שפריץ לפני חום וסרום לשיער.
    בהחלט ברשימת ה "לדגום בקרוב" שלי.

    השבמחק
  39. בובי בראון היא מאפרת צמרת כזו של סלבס שפתחה בזמנו ליין איפור על שמה שמזוהה יותר עם הלוק הטבעי.
    פירטתי על המותג בפוסט הקורלים: http://danrasvault.blogspot.com/2010/07/2.html

    מעניין שכתבת על פרידה, מה נזכרת בזה פתאום?... אני מתכוונת לכתוב על המוצרים האלה ונוספים בקרוב.
    עוד לא גיבשתי דעה על כולם.

    השבמחק
  40. @danra
    היה בגל גפן, כנ"ל הנרות שלך מסבון.

    השבמחק
  41. הבנתי. האמת שמה שמענין זה שאת קוראת את מקומון הפרסומות גל גפן!
    ואיך פיספסת את הבושם PLAY של ג'יבנשי שכתבתי עליו באוגוסט בפוסט "הזמן הוורוד"?...
    שמן הסופגניות מקהה לך את החושים נטע...P:

    השבמחק
  42. מה קשור הבושם?
    וכן, איך אני אדע ו/או אמרוך קופונים לעסקים המקומיים?
    חוץ מזה, זה בחינם, וחיפשתי לראות פאקים בעריכה/גרפיקה/צילום- מין תחביב שרוט כזה.

    השבמחק
  43. מה מה קשור? מה קשור היה ג'ון פרידה?.... אותו קשר.... ;)
    חחח, הבנתי, בהחלט סוג של שריטה....

    השבמחק
  44. שמן לשיער! זה הקשור ,כאילו, דא?!

    חחח

    בוקר טוב ושבוע טוב לך ולקראות, במיוחד לאלו שמיישמות בחוכמה ומפעילות תבונה ותובנה אישית.

    השבמחק
  45. חחח, תאמיני לי, אין עליך!!
    שבוע טוב וחנוכה שמח, לא יכולתי לנסח יותר טוב את ההמשך ;)

    השבמחק
  46. אני מאוד אוהבת את השמן ההידרופילי לפנים של לאוקסיטן מסדרת השקד-תפוח. לצערי הרב כבר לא מוצאת אותו על המדפים בארץ ונשאר לי ממש מעט מזה הנוכחי.
    בעבר ניסיתי גם זה השמן ההידרופילי של מאק אבל הוא גם יותר יקר וגם פחות מוצלח לטעמי.

    השבמחק
  47. וואו, נראה לי שזו סדרה סופר פופולרית של לאוקיטן, הרבה מגיבות כותבות עליה בכל מיני הקשרים.
    מעניין אם יצאה מהמגוון בארץ או בכלל שככה נעלם המוצר.
    על השמן של מאק שמעתי המון תשבוחות, גם פה בשרשור הוא הומלץ, עוד לא יצא לי לנסות, אבל זה רק מראה שהכל באמת עניין של העדפה אישית.

    השבמחק
  48. חנוכה שמח! :)
    ותחילת חורף.. נקווה...

    לניקוי הפנים אני תמיד אוהבת להשתמש במוצרים במרקם ג'ל, שאני יכולה לסבן את הפנים ולשטוף.
    כל שאר ה"פטנטים" לא עובדים עבורי משום מה..

    את לא מאמינה איזה קטע, השמן אליקסיר האגדי שלך הגיע לידי מאת הספר ה"חדש" שלי.
    אני די מרוצה מהמוצר הזה.
    עדיין לא החלטתי אם נהיה חברים לעד (או לעוד רכישה של בקבוק כזה)
    או שאנסה משהו אחר לכשיגמר..
    בכל מקרה הוא כייפי ומריח טוב שזה תמיד טוב :)
    וכשאני חושבת על זה, יש מצב שהספר הציע לי לבחור בינו לבין המיסטיק
    והעדפתי בכל זאת לא לרכוש את לוריאל (גם אם קרסטס שייכים להם.. נקודה שחורה לרעתי..)

    אני לא ממש מתחברת לנרות.. גם פעם כמעט נחנקתי כי הדלקתי נר שכזה והחלון לא היה מספיק פתוח בשביל להכניס אוויר לחדר..
    קמתי רוח רפאים..
    וגם, לאור העובדה שלאחרונה נשרף לחברה שלי הבית.. כך שאני ואש בתקופה האחרונה מה שנקרא "ככה ככה"
    אצלה זה קרה מקצר, אבל you never know..

    השבמחק
  49. חנוכה שמח מיטלי!
    מצטרפת לתקווה.... ;)

    מסכימה איתך לגמרי, אין ספק שמוצרי ניקוי בג'ל הם הנוחים והמהירים לשימוש, הכי "על הדרך".
    המוצר הזה של בובי בראון בדומה לשמני ניקוי אחרים לפנים, קצת יותר מורכב מזה, אבל באמת שרק קצת.

    איזה יופי שיש לך את האליקסיר של קרסטס! אני שמחה לשמוע שאת מרוצה ממנו.
    ועם כל הכבוד ואת יודעת שיש לי המון כבוד לעקרונות שלך, לקנות קרסטס או לוריאל זה בדיוק אותו הדבר אז אם בא לך לנסות מוצר דומה שיותר אינטנסיבי ויותר מבריק מעט אז נסי את השמן של לוריאל שפה.

    אין ספק שצריך שיהיה פתח איוורור בבית כשמדליקים נרות ארומטיים (או כל נרות שהם) או כל מפיץ ריח, אחרת באמת האוויר דליל יותר.
    ברור שטראומה כזו זה לא פשוט אבל הרעיון הוא בהחלט להשתדל ולהשתמש במוצרים בטיחותיים יותר, לא סתם כתבתי על הנרות פה שהם מגיעים בכלי זכוכית בטיחותי שלא מתחמם, זה מאוד חשוב לי וגם אם במקרה נמנמתי לרגע על הספה אין לי חשש שבגלל הנר הבית יעלה בלהבות (טפו טפו טפו).

    השבמחק
  50. זה לא באמת אותו הדבר. כי לפעמים חברה נרכשת על ידי אחרת והיא לא עושה ניסויים. כמו לדוג' הבודי שופ.
    לקנות מהחברה האם לעומת זאת.. זה קצת אחר כי המדיניות שלה היתה כזאת..
    אני עוד אחשוב על זה...

    החלון היה פתוח, אבל ככל הנראה לא מספיק פתוח.. כי אני תמיד ישנה עם חלון לפחות קצת פתוח. לאחרונה בגלל שהחורף לא "מספיק" קר וגם בגלל שאני צריכה אויר אני ישנה עם חלון פתוח לגמרי ומתחת לפוך, ולפעמים עם סדין חשמלי (שחומם לפני כניסה למיטה ונסגר כשנכנסתי - מטעמי בטיחות)

    האמת שיש לי גם בעיה עקרונית עם כל המוצרים שמפיצים עשן כמו כל הקטורת למיניהם. בדר"כ הנרות הם בסדר.. המועדף עלי בכל מקרה זה השמן הארומטי שמחממים עם נר קטן מתחתיו. שמאז שעברתי לבית הזה אני לא חושבת שפעם אחת הדלקתי אותו.. אז כן, עברה שנה וחצי לפחות..

    השבמחק
  51. נכון, כמו ש- YSL עברו ללוריאל או שסמאשבוקס עברו לאסתי לאודר.... עדיין.
    אבל כמובן שתעשי מה שאת מאמינה ומרגישה נוח. להכל הרי יש תחליפים. או שלא.

    את ישנה עם חלון פתוח בחורף???
    אצלי מפתיע שעוד לא נחנקתי, הכל אטום + מזגן + סדין חימום + פוך....

    השמנים הארומטים שמחחמים נפלאים, אני מתה על זה. יללה תוציאי ותשתמשי במה שיש לך. פינוק היסטרי.

    השבמחק
  52. לומר את האמת, לוריאל פרופשונל בכל מקרה לא עושים ניסויים בבע"ח.. אז אני עוד אחשוב על זה..

    הלילה ישנתי עם חלון סגור (כי שכחתי אותו סגור..) שזה ממש מאורע. החלון שלי הוא כמו של ממ"ד שהוא נפתח החוצה. אצלי הוא תמיד 1/3 פתוח. נכנס אויר כל הזמן אבל לא פרצים (גם בגלל המיקום שלו). בדר"כ פשוט אין לי אויר בלי חלון פתוח..

    השבמחק
  53. אה.... אז כל הסיפור היה בגלל שהם כביכול שייכים לתאגיד?...
    זה לי אישית לא נראה חמור כי הרבה חברות "נתקעות" בסטטוס הזה, אבל שיקול שלך.

    השבמחק
  54. אנונימי28.12.2011, 16:24

    שלא תגידי שאני לא מגיבה ולא אוהבת אותך :)

    אני מתה על שמנים! האמת שלגוף אני משתמשת גם בקיץ כי הגימור שהעור שלי מקבל הוא פרייסלס ואני ירושלמית אז זה אחלה...

    ואם העור יבש במיוחד אני ממליצה להתקלח עם שמן אמול של ד"ר פישר - פשוט מעולה ואחריו לא חייבים בכלל שמן גוף או קרם גוף.

    זוהר

    השבמחק
  55. זוהר, יא קורעת, את רואה שזה ממש פשוט להגיב בבלוגר? ממש מרגש שאת פה.

    איזה קטע, גם אני משתמשת בשמנים בקיץ אבל יותר בשמנים יבשים כאלו שנספגים ברגע.
    מתה על הגימור הבריא חיוני שהם מעניקים לעור.
    מסכימה שלירושלמיות זו עוד יותר אטרקציה :)

    תודה על ההמלצה, לא מכירה את המוצר של ד"ר פישר, אבל משתמשת במוצר דומה של חברת איה, שבכלל אני מאוד אוהבת את המוצרים שלה שמבוססים על שמן זית. אבל בניגוד אליך, אני תמיד תמיד מורחת קרם גוף אחרי מקלחת. לא יכולה בלי.

    השבמחק
  56. פוסט מדליק! איך אני אוהבת מוצרי שמן!
    אני משתמשת בשמן גוף של דקלאור שאני מורחת אחרי המקלחת על עור רטוב.
    פשוט חוויה שאין לתאר.

    השבמחק
  57. תודה רבה עופרי :)
    אני מתה על שמן הגוף של דקלאור, מוצר סופני, הכי פינוק שיש.

    השבמחק
  58. אנונימי30.12.2011, 15:20

    @danra

    נכון, גם אני מעדיפה שמנים יבשים בקיץ - כמו של אהבה. אני אוהבת את הגימור המבריק הזה במיוחד כשאני כושית...

    הסיבה שאת תמיד מורחת קרם לחות ואני לא היא שאני מתקלחת בבקרים... קרמים גם אם הם נספגים מהר משאירים לי על גרביונים סימנים כמו ספיד סטיק. :/

    זוהר

    השבמחק
  59. זוהר, הלוואי הייתי יכולה לגיע להיות כושית גם...
    זה כבר לא יקרה בגלגול הזה, אבל אלוהים יודע שעשיתי הכל בנסיונות שכן...

    אה, הבנתי. אני מתקלחת תמיד בלילה לפני שאני הולכת לישון. חייבת קרם.
    איך יכול להיות שקרם משאיר סימנים על הגרבונים? הזוי...P:

    השבמחק
  60. אנונימי30.12.2011, 19:32

    @danra

    זה לא סימנים מטורפים, זה כמו של הספיד סטיק. זה גם ממש לא נעים לשים גרביון אחרי ששמים קרם גוף. (או סקיני ג'ינס)

    ונו, כושית זה מולד :P

    זוהר

    השבמחק
  61. זוהר, תמשיכי לדרוך על יבלות אבל אני את הברונזר והמשזפים העצמיים שלי לא מתכננת לנטוש...LOL

    השבמחק
  62. אנונימי31.12.2011, 10:18

    @danra

    או, הנה מוצרים שמעולם לא היו לי - ברונזר ומשזף עצמי... D:
    כדי לזרות לך עוד מלח -
    אני לא רק נהיית כושית בקיץ, אני מאלו שמקבלות שיזוף בחצי שעה. P:

    זוהר

    השבמחק
  63. ממשיכה לדרוך על יבלות???
    אז לך אין ים בירושלים!!!!..........P:

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails