1 בדצמבר 2010

שמן לטיפוח אינטנסיבי מפנק



לכולנו יש את המוצרים החביבים עלינו בטיפוח. יש מי שתמיד תחזור לאותם מוצרים ויש מי שתמיד שמחה לגוון, אבל כשמגיעה עונה חדשה באופן טבעי יש מוצרים שנוותר עליהם וכאלו שנתחיל להשתמש בהם. כשמגיע החורף למשל, חלה עליה בשימוש בקרמי הידיים בגלל תחושת היובש, בדיוק מאותה סיבה יש עליה בשימוש בבאלמים לשפתיים ובקרמי גוף עשירים וכבדים יותר. אחד המוצרים שאני מדי חורף חוזרת אליהם זה השימוש בשמן או בסרום עשיר לפנים ולגוף שמחייה את העור מהיובש והקור. היתרון של השמנים והסרומים האיכותיים זו העובדה שאין שום תחושה שמנונית מעיקה בעור והם נספגים במהירות. לא מפריעים לשלבי הטיפוח והאיפור שאחר כך. בהשראת חג החנוכה שחל בימים ומזוהה עם נס השמן, החלטתי לכתוב פוסט על שמנים שעושים לנו נס לעור ולהרגשה.

תמצית שמנים של דקלאור: פינוק ספא ביתי 

לקראת החורף לאחרונה התחלתי להשתמש בתמצית השמנים AROMESSENCE ROSE D'ORIENT של דקלאור. דקלאור היא חברה שכשאני רואה את הסטנד שלה יש לי תחושה כאילו זה בדיוק המוצרים האיכותיים הנכונים בשבילי שיעשו את העבודה, חבל שאני לא יכולה לקחת את כל הסטנד איתי הביתה... כמעט כל מוצר של דקלאור שהשתמשתי בו בעבר לא אכזב. לתמצית השמנים הזו, שהיא למעשה סרום מרגיע לעור הפנים, יש ריח ומגע שנותן תחושה שאני באמצע טיפול הוליסטי בספא, לא פחות. מדובר על תמצית ארומטית 100% טהורה שמורכבת ממגוון שמנים, ביניהם: ורד דמשק, פטיט גרין, בבונג, נרולי, זרעי ענבי שועל שחורים, שקד מתוק ותירס. התמצית היוקרתית הזו מבטיחה לרכך ולהחיות את העור בין היתר גם עם תופעות חילופי העונות ויעילה במצבי רגישות ואדמדמות. ההמלצה היא מדי בוקר וערב לחמם בין האצבעות טיפת שמן, להריח להשפעה הוליסטית ולהניח על הפנים והצוואר.

המוצר הזה מגיע בבקבוקון זכוכית חלבית בעיצוב נקי ומפתה, אבל אני חושבת שבמחיר הסופר יקר שלו (450 ש"ח ל- 15 מ"ל!) היה אפשר להוסיף לו משאבה דקה שתפשט את השימוש בו. בכל מקרה, עוד לא עבר מספיק זמן בשביל שאוכל לומר אם התמצית אפקטיבית או לא אבל אין ספק שמהשימוש הראשון זה מרענן את העור ומוסיף לגמישות ולחיוניות שלו והתחושה היא של פינוק לעור ולהרגשה. ההמלצה שלי לימים מתישים זה לעשות פילינג, לנקות היטב את העור עם מי פנים חזקים, להניח את תמצית השמנים על עור הפנים ולשכב במיטה על הגב לעשר דקות ולעצום עיניים. הריח והמרקם יעשו את שלהם. איפוס מיידי מובטח בליווי של הקלה ורגיעה. טיפול בספא כבר אמרתי?...

יש גם דרכים להשתמש ביתרון של השמנים גם למגוון מטרות אחרות בלי לרכוש בהכרח שמן ייעודי לכל מטרה. הכי זמין לנו הוא שמן הזית שכולנו מחזיקים בבית. מומלץ להשתמש בשמן זית בדרגת כתית מעולה (Extra Virgin) שהינה הדרגה הגבוהה ביותר לציון שמן זית איכותי מהמעלה הראשונה. את שמן הזית עוצרים בחודשים אוקטובר עד ינואר, כך שעתה זה הזמן להצטייד בשמן זית טרי, רענן וארומתי. לשמן הזית מייחסים סגולות בריאותיות רפואיות, אני לא יודעת בוודאות אם זה באמת נכון, אבל למה לא ללכת על בטוח במיוחד כשזה גם טעים?...

שמן זית של שמנא: איכות עם שיק צרפתי

לא מזמן קיבלתי שמן זית של בית הבד שמנא ומאוד שמחתי כי זו לא הפעם הראשונה שאני משתמשת בו ויודעת עד כמה הוא איכותי. הם מייצרים מגוון סוגים של שמן זית כאשר כל סוג שמן זית מופק למעשה מזני זיתים שונים שקובעים את הטעם, הריח והמרקם שלו. היתרון זה שהם מאפשרים לבקר בבית הבד שלהם בחגור לצפות בתהליך ייצור שמן הזית ובמיוחד להריח ולטעום מכל זן שנרצה על מנת שנוכל לקנות את שמן הזית שלטעמנו. בעבר השתמשתי בזן הסורי הפופולרי בארץ, בעל מרירות, חריפות וארומה מודגשת. הפעם קיבלתי מהמסיק את זן הפישולין שמקורו בצרפת, בדומה להרבה מוצרים שווים כמו תמצית השמנים של דקלאור (קלאסה!). השמן בעל טעם פירותי עם מרירות בינונית וארומה מאוזנת.

ביקשתי וקיבלתי משמנא המלצות לשימושים נוספים עם שמן זית ובחרתי את ההמלצות הפשוטות ביותר ליישום בבית:
  • חיזוק הציפורניים - טובלים את הציפורניים לחמש דקות בכלי עם שמן חם (אבל לא חם מדי על מנת למנוע כוויה). לאחר מכן מעסים את בסיס הציפורן ודוחפים את העור היבש אותו ניתן להסיר במידת הצורך עם צבת/מספריים.
  • שקיות מתחת לעיניים - טובלים שתי פרוסות עבות של מלפפון במעט דבש ושמן זית ומניחים על העפעפיים העצומים במשך רבע שעה.
  • יובש במרפקים וכפות הרגליים - מערבבים חלמון ביצה (הצהוב) עם שתי כפות שמן זית וכף שמן שקדים ומורחים על האזורים היבשים. משאירים עשר דקות ושוטפים.
  • שיער בריא ומבריק - מערבבים שמן זית וחלמון ביצה ומורחים על השיער. עוטפים את השיער במגבת ומשאירים למשך שעה. שוטפים עם מיץ לימון ואח"כ חופפים.
  • נשירת שיער - מערבבים חצי כוס שמן זית עם כף כמון. מעסים את הקרקפת ומשאירים את העיסה בשיער לחצי שעה וחופפים.
  • קשקשים בשיער - מעסים את הקרקפת בשמן זית במשך חמש דקות ולאחר מכן משאירים כרבע שעה בשיער וחופפים. יש לבצע את הטיפול הזה פעמיים שלוש בשבוע עד להיעלמות הקשקשים.
  • עצירות - כף שמן זית בבוקר על קיבה ריקה תסייע לעצירות. במקרים קשים ניתן לקחת כף נוספת לפני השינה. ניתן גם לדלל את התחושה של השמן בפה לפני הבליעה עם קצת מים ולימון טרי.
חנוכיות במוזיאון ישראל (לחצו להגדלה): קצת תרבות עוד לא הרגה אף אחד

ואם כבר כתבתי על שמן וחנוכה, חגים זו הזדמנות טובה (אך עמוסה) לבקר במגוון אתרי תרבות שבימים כתיקונם לא תמיד אנחנו מוצאים להם את הזמן. מוזיאון ישראל בירושלים נפתח לאחרונה מחדש לאחר שיפוץ אינטנסיבי שעבר. המוזיאון הוא בחירה טובה תמיד, לא רק כי הוא הפך לסוג של טרנד או כי הוא המוזיאון הגדול בארץ אלא גם כי קצת תרבות עוד לא הרגה אף אחד. המוזיאון מציע תצוגות מתחלפות במקביל למגוון המיצגים הקבועים שניתן לראות שם מהעידן הפרה היסטורי ועד ליצירות האמנות מודרנית, אפשר להיכנס לאתר המוזיאון להתעדכן ולהתרשם. במוזיאון יש גם מיצגים לפי חגי השנה ובין היתר קיר ענק עם אוסף מרהיב ונדיר של חנוכיות היסטוריות ממגוון מדינות בעולם, כל מדינה  עם עיצוב, סגנון וחומר שונה לחנוכיה שלה. בביקור האחרון שלי שם לאחר הפתיחה המחודשת צילמתי בין היתר תמונה של חלק מהקיר הזה. מדהים!

כפי שכתבתי למעלה - בהשראת נר ראשון של חנוכה, מה יותר מזוהה עם החג מאשר שמן? אז לכבוד החג והחורף שבפתח החלטתי להעניק לאחת הקוראות בבלוג danra's vault שני מוצרים זהים לאלו שאני משתמשת בהם: את תמצית השמנים המפנקת AROMESSENCE ROSE D'ORIENT של דקלאור, שלרובנו זו הזדמנות פז (אורים או לא אורים?...) להתפנק במוצר כל כך איכותי ויוקרתי. וגם את שמן הזית האיכותי של בית הבד שמנא מזן הפישולין הצרפתי שאפשר להשתמש בו גם למטרות טיפוח.
אם נס חנוכה היה השמן שהספיק לשמונה ימים, הנס כאן כפול - ששה עשר ימים בהם אפשר להירשם להגרלה הזו. על מנת לנסות לזכות בשמנים האיכותיים והמפנקים הללו צריך:
1. להיות עוקבים של הבלוג כאן בטור מצד שמאל. פשוט ללחוץ על המילה "עקוב".
2. להצטרף כעוקבים של הבלוג בפייסבוק. פשוט ללחוץ על המילה Follow
3. להגיב כאן ולספר האם אתן משתמשות בשמן מכל סוג שהוא לצרכי טיפוח או האם יש לכן טיפ לשימוש בשמן.

שימו לב:
הפוסט נכתב בלשון נקבה בעיקר אך מיועד לשני המינים.
תגובה אנונימית היא בעייתית כי לא ניתנת לאיתור במידה ותזכו. במקרה כזה אפשר לבחור באופציה של "הגב כ: שם/כתובת אתר". ניתן כמובן להכניס שם/כינוי בלבד. לא חובה אך מומלץ להשאיר כתובת מייל אליה תשלח ההודעה במידה ותזכו.
הבחירה בזוכה תעשה בצורה אלקטרונית רנדומלית בדומה להגרלת הבושם בראש השנה.

היום האחרון להשארת תגובות להשתתפות בהגרלה הינו ה- 16.12.10.
במידה והזוכה לא תצור קשר עד שבוע מיום פרסום תוצאות ההגרלה יעבור הפרס לזוכה הבאה בתור.

בהצלחה וחג אורים שמח!


ID

DECLÉOR
AROMESSENCE ROSE D'ORIENT
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 450 ש"ח

שמנא
שמן זית
גודל: 1 ליטר
ייצור: ישראל
מחיר: 100 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות - את שני המוצרים קיבלתי מהחברות עבור הזוכה בפוסט זה.


56 תגובות:

  1. הו, אדיר. בדיוק היום תהיתי ביני לבין עצמי מתי תפרסמי פוסט חדש (וזו לא רק חנופה לשם ההגרלה!).
    קניתי לאחרונה שמן קיוטיקלס של CND אבל טרם פענחתי את התועלת שלו, אעדכן אם תהיה כזו :)
    מנויה כבר מזמן ועכשיו גם עשיתי מנוי בפייסבוק.
    מקווה לזכות!

    השבמחק
  2. כן, לא היה לי זמן...
    לשמחתי, הפוסט הזה היה מתוכנן מראש לחג.

    השבמחק
  3. ורדינה1.12.2010, 21:59

    היי דאנרז, איזה קטע. אני בקרתי לפני שבועיים עם הילדים בסיור מסיק בבית הבד שמנא. 15 דקות נסיעה מתל אביב והגענו לפינת חמד. הילדים מסקו זיתים ולמדו המון על הזית ועל קיימות ועל איכות הסביבה. ידעת למשל שיש 1,500 סוגים של זיתים בעולם??
    זו היתה שבת נהדרת. מומלץ בחום למי שמחפש פעילות לילדים בשבתות הקרובות, כי גם מזג האוויר נוח. בסוף כמובן קנינו שמן זית והוא טעים-טעים-טעים! זה לא מונע ממני לרצות לזכות גם בשמן שלך...
    חוץ מזה שגם בא לי על דקלאור. אני מתה על המוצרים שלהם. לפני כמה חודשים בעלי פינק אותי בסופשבוע ביערות הכרמל ועברתי שם טיפול פנים של דקלאור. היה מושלם!!!! יאלה שיהיה לך חג שמח ואינשאללה אני אזכה :))

    השבמחק
  4. וואלה, היית בשמנא? זו בהחלט חוויה שונה מאירועי הילדים הרגילים.
    איזה חשק עשית לי עכשיו על יערות הכרמל... יטופל בהקדם!

    השבמחק
  5. את דקלאור רציתי מזמן לנסות, אבל המחירים... אללי... בינתיים אני "מסתפקת" בלאוקסטין המעולים.
    פיתחתי התמכרות לפני כשנה לשמן שקדים מתוקים אורגני שבו אני מוהלת מס' טיפות שמנים ארומתרפיים (בד"כ לבנדר, אשכולית ורוזמרין). כל יום שישי, אחרי פילינג יסודי לגוף עם ליפה אמיתית, אני מתמרחת בתערובת ומתמוגגת. העור נשאר חלק וגמיש כמעט עד יום שישי הבא :)

    השבמחק
  6. השמנים האהובים עלי הם של סבון של פעם וגם יש אחד של ניוטרג'ינה שהוא פשוט מעולה עם ריח מדהים :)
    חג שמח!

    השבמחק
  7. חג שמח!
    אני חולה על שמן זית, ותמיד קונה רק את ה-extra virgin. בחורף שעבר הייתי שמה את השמן על כפות הידיים (מורידה את הלק לפני) ואז שמה כפפות חד פעמיות ומסתובבת ככה בסביבות חצי שעה. אף פעם לא ניסיתי על השיער (אולי אנסה באחת השבתות כשיש זמן לפינוקים).
    אף פעם לא ניסיתי את המוצרים של דקלאור, אבל שמעתי עליהם רק דברים טובים.

    מתנה שווה במיוחד, אשמח להצטרף להגרלה!

    השבמחק
  8. הי! נרשמתי כמובן...
    עד עכשיו ניסיתי את סרום הרימונים של לבידו לפני (שהוא שמן) ואני מאוד מרוצה ממנו.
    זה היחיד שניסיתי...

    השבמחק
  9. היי
    מנויה כבר מזמן ועכשיו עוקבת גם בפייסבוק.
    בשמן אני לא ממש משתמשת, חוץ מלשים באוזניים כשיש דלקת :]
    או שמן תינוקות, אבל זה בגלל הריח.. אני מתה על זה.

    תודה ויום נעים!

    השבמחק
  10. השתמשתי לפני שנים במוצרים של דקלאור. באיזשהו שלב פיתחתי רגישות לשמנים, בהם יש תמציות פעילות. מאז אני עוברת על יד הסטנדים בצער רב ומתגעגעת לריחות.

    השבמחק
  11. יש לי ספריי שמן של "סבון של פעם" בריח וניל פטצ'ולי, הבעיה היא שהוא מכתים את הבגדים אז הפסקתי להשתמש בו!
    חוץ מזה הריח משגע ונשאר בגוף (יחסית לשמן של "בודי שופ" שהריח שלו נעלם ממש מהר).
    בשבועות האחרונים מזג האויר מייבש את העור לגמריי וחייבים למרוח משהו!

    השבמחק
  12. אנונימי2.12.2010, 11:28

    פוסט ריחני ומהמם.

    אני רוצה להציג את הטיפ שלי לפינוק - שמן שומשום.

    ממלאים גיגית רחבה במים חמימים, מוסיפים שתי כפות שמן שומשום, מניחים את כפות הרגליים בפנים ומדמיינים לרגע קט שאנחנו במקום אחר..

    מאחלת חג מלא אור ושמחה!

    השבמחק
  13. פוסט מצויין דנרה. אני בוודאי רשומה כבר מזמן, גם בפייסבוק.
    אני אוהבת מוצרי שמן, אבל באופן סלקטיבי. יש לי כמה תמציות של דקלאור, גם לגוף וגם לפנים, שאני משתמשת בהם מדי פעם בפעם, לא על בסיס קבוע, אבל אולי באמת הגיע הזמן לפעם הזו :)
    ויש לי הרבה שמני גוף - של ללין ובודי שופ, כולם בריח מאסק שאני מאוד אוהבת.
    בשמן זית אני משתמשת מדי פעם לשיער עוד מהילדות (טיפול אוהב של סבתא שלי), ואני מערבבת אותו עם מוצרים נוספים כשאני מכינה תערובות לטיפוח הפנים או פילינגים ביתיים.
    חג שמח!!!

    השבמחק
  14. היי, אני עוקבת כבר זמן מה ומוקסמת תמיד מהעדכונים שאת מביאה, יישר כוח :)
    השמן נראה לי מוצר מופלא ובעל יתרונות מדהימים בכמה תחומים ואכן אשמח להשתמש בו
    אני מתה על שמנים וקרמים וכל הנוגע לטיפוח
    מבחינתי טיפוח גוף מטפח גם את הנפש
    הלוואי שאזכה בהגרלה :):)

    השבמחק
  15. היי ,
    תמיד שמחה לפגוש בלוג שלא נרשמתי אליו.
    שיהיה חג שמח.
    ביצעתי את כל הפעולות הנדרשות.
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  16. אנונימי2.12.2010, 15:02

    מתאים לי השמן הזה לכאבי גב ועיסוי מרגיע לכל הגוף אחרי יום עמוס מאוד אני בטוחה שאני ישתמש בזה עד הטיפה האחרונה

    השבמחק
  17. l i r o n i t2.12.2010, 15:45

    אני אוהבת להשתמש בשמניי גוף, בעיקר בחורף. יש לי אחד אהוב במיוחד של לאוקסיטן (אבל גם כמה של ללין שגם עושים את העבודה:)
    מדיי פעם אני "מפנקת" את השיער בעיסוי עם שמן זית, זה באמת מעולה - גורם לשיער להיות רך ומבריק...

    אני, כמובן, מנויה כבר ממזמן, ועכשיו גם בפייסבוק :)

    חג שמח!!!

    השבמחק
  18. דסוליה2.12.2010, 15:57

    הי!
    אני אוהבת להשתמש בשמן של סבון של פעם, בריח וניל.
    אני מתה על הריח הזה.
    אחרי המקלחת- זה הפינוק שלי.
    ואם אני עושה אמבטיות- אני שמה כמה טיפות של לבנדר. מומלץ. תנסו.

    ואשמח להשתתף בהגרלה(-:
    חנוכה שמח!!!

    השבמחק
  19. חנוכה שמח!

    אני משתמשת בשמן עץ התה לחיזוק הציפורניים והוא פשוט אליפות!
    בנוסף, בחורף אני נוטה ליובש ואדמומיות מסביב לאף והמוצר היחידי שמצאתי שעוזר לי הוא השמן המשקם של פלקסיטול.

    מנויה גם כאן וגם בפייסבוק- sharon1948@walla.co.il

    השבמחק
  20. אנונימי2.12.2010, 18:41

    היית יכולה להעביר לי ישירות, למה כל הטררם הזה? ;)

    הוספתי הגבתי שם ופה {מה יצא??}חחחחח

    וחוצמזה- שמן שקדים עם סוכר לפילינג ברגע בדוש עושה פנים כמו טוסיק של תינוק.
    ואחרי הרחצה, על עור רטוב- שמן {אני כרגע עם בלניאום הרמל} ורק אז ניגוב.

    חד שמח ושמנוני.

    נטע

    השבמחק
  21. חנוכה שמח:)
    נרשמתי רק עכשיו לבלוג שלך, אף על פי שהוא כבר שלושה חודשים בסרגל המועדפים שלי(פשוט כי זה יותר נגיש לי מהאימייל שאני בקושי נכנסת אליו כי אין לי צורך בו).
    אני משתמשת בשמן המרוקאי כמובן לשיער כי הוא פשוט מדהים, כל כך מרכך את השיער...
    בנוסף, אני עושה מדי פעם מעין ליפבאלם טבעי- ממיסה בסיר שמן זית, דבש ושעווה עד כדי עיסה אחת, יוצאת לכלי קטן ומחכה שיתייבש. לאחר מכן מורחת על השפתיים, וזה פשוט הדבר הכי נעים בעולם :)
    עמית
    amit.miz90@gmail.com

    השבמחק
  22. נטע, את צודקת!
    חבל שלא אמרת לי את זה לפני...:-)

    השבמחק
  23. היי יקירתי....
    הגרלה מגניבה אשמח לזכות :)
    אני משתמשת בשמן לוטוס של קלרינס מידי פעם רק לוקח לו יחסית הרבה זמן להיספג אבל הריחחחחחח ריח טוב...
    יש לי את הג'ל לניקוי הפנים של דקלאור ואני אוהבת אותו הריח מאוד עדין...כמובן קניתי במבצע כי המחירים שלהם בלתי אפשריים.

    השבמחק
  24. אתחיל מהתנצלות.. הפוסטים שלך ארוכים ודורשים ממני התייחסות מיוחדת..
    ועם העומס לקראת התערוכה והחג המוזר הזה אני לא מספיקה כלום!
    אז גם לקרוא פוסטים שכאלה קשה לי למצוא זמן..
    "ה"זמן מסתבר זה אחרי הבריכה לוקחת קצת אויר לפני שאני נכנסת למקלחת.

    כיוון שבאופן לא ממש מפתיע לא שמעתי או נתקלתי ב- דקלאור בדקתי ולשמחתי הם לא עושים ניסויים בבע"ח. עם התיאורים שלך ממש עשית לי חשק! מה שכן, אני לא רואה את עצמי נפרדת מ 450 ש"ח בשביל קצת שמן..

    התיאורים שלך של השמן הרגו אותי! מי ישמע יין! חחח

    את צודקת, קצת תרבות לא הרגה אף אחד. ובכל זאת אני לא רואה את עצמי מגיעה למוזאון. לא יודעת ממש להסביר למה. אני חושבת שאני צריכה משהו מונחה יותר כמו הצגה.

    איזה מגניבה שאת מחלקת לנו כאלה מתנות!
    הייתי שמחה לטעם את השמן זית המדובר ולהבין איזה בציר יין מצאת בו ;)
    וכמובן שקורץ לי "שמן ספא" היוקרתי.

    אני עוקבת מזמן, גם בפייסבוק כמובן.
    לא משתמשת בשמן האמת. קיבלתי במתנה ליום הולדת מסבון של פעם ודוגרי, לא יודעת מה לעשות איתו. אני מעדיפה למרוח כבר קרם גוף רגיל שלהם על הרגליים היבשות שלי, על הפנים אני שמה קרם פנים עם מקדם הגנה. ועל הידיים קרם ידיים.
    אז מתי ובשביל מה השמן?

    השבמחק
  25. חג חנוכה שמח !
    הצטרפתי למעקב אחרי הבלוג וגם בפייסבוק (אך שם אני מופיעה תחת שם אחר).
    אני משתמשת בעיקר בשמן עץ התה לטיפול בדלקות חיצוניות וגם בשמן מרוקאי לשיער - שניהם מעולים !

    השבמחק
  26. מיטלי, אין דד ליין לפוסטים, אין על מה להתנצל, הכי כיף לי שאת כאן בסופו של דבר.

    בנוגע לדקלאור - החברה הזו פשוט מדהימה, אני בטוחה שעברת ליד סטנד שלהם ופשוט זה לא מתחבר לך עכשיו. בכל מקרה, המוצרים שלהם לא זולים ואין ספק שזה חסם כמו בהרבה מוצרים בתמחור כזה. אני מניחה שבעיקר שווה לקנות מוצר למשהו נקודתי שחשוב לנו. חוץ מזה יש מבצעים מדי פעם ואם כבר אז שווה לקנות אז.

    שמן או סרום מניחים בדרך כלל לפני קרם הלחות. יש מגוון סוגים ולכל אחד מטרה אחרת: לחות/רענון/הבהרה/גמישות וכו'. זו למעשה שכבה נוספת שגם תורמת לקליטה טובה יותר של מה שמונח מעליה.

    שמן לגוף, אולי גם מה שיש לך מסבון, מורחים על עור רטוב, שלא ניגבנו אותו וזהו, אין צורך במגבת. אם נמרח אותו כמו קרם גוף התחושה תהיה שמנונית מעיקה ותדבק לכל מה שנלבש. תנסי אולי את השיטה הזו.

    עם התיאורים אני מנסה להמחיש מה אני מרגישה כשאני משתמשת במוצר, שמחה שזה עושה משהו :-)

    בעניין התרבות - את במקרה הזה לצערי לא מיוחדת, יש הרבה שלא מגיעים למוזיאונים משלל סיבות. חבל. צריך לקחת את זה כחוויה אחרת, מרעננת ולפעמים אף מפתיעה. אני הייתי משלבת ביקור במוזיאון הזה עם יום כיף בירושלים. יש המון מה לעשות שם.

    השבמחק
  27. פעם ניסיתי להשתמש בסרום - באידיאליסט. לא הרגשתי שהוא עושה משהו מיוחד מלבד זה שהוא היה נעים.
    והגעתי למסקנה שזה עוד טרחה של משהו לעשות בבוקר כשממש אין לי זמן גם ככה..

    את השמן של סבון של פעם שמתי אחרי המקלחת והוא נספג אבל שוב, זה לא קרם לחות זה כאילו משהו באמצע שאני לא רואה לו מטרה..

    לא אוהבת את ירושלים לא מתחברת לאוירה אז אם לנסוע אז לא לשם. אם הייתי הולכת למוזיאון זה בת"א למרות שגם את העיר הזאת אני לא אוהבת.. (מסיבות אחרות)

    השבמחק
  28. מיטל, האידיאליסט זה משהו אחר לגמרי ממה שיש כאן. גם לדעתי חוץ מנעים הוא לא ממש עושה משהו. כמו שכתבתי לכל סרום/שמן יש מטרה אחרת והוא מתנהג אחרת.

    אולי השמן הזה לא מספיק איכותי. בשמנים איכותיים זה פינוק שחבל"ז. ואגב, קוראים להם היום "סבון" ולא "סבון של פעם", הם עברו איזה תהליך מיתוג חדש או משהו.

    השבמחק
  29. אין כמו שמן 100% מזית ולא תערובת בלתי מזוהה שמצויה יותר מידי בשוק.
    שמנא בהחלט עומדים באתגר ומעניקים לנו טעמים מעולים וסגולות 10

    השבמחק
  30. אנונימי3.12.2010, 11:49

    בפ'ם באה דרלינג.
    חג שמח.

    השבמחק
  31. ורדינה3.12.2010, 12:01

    דאנרה, היום בממון של ידיעות אחרונות מופיעה בדיקת שמני זית ונחשי איזה שמן זית זכה במקום הראשון? של שמנא כמובן. וואו, עכשיו עוד יותר בא לי לזכות בפרס האיכותי שלך ;-)

    השבמחק
  32. אני לא הטיפוח המתמרח אז יכול להיות שגם אם השמן הזה טוב או אפילו מצוין הדעה שלי עליו תהיה דומה..

    מוזר לי להגיד "שמן של סבון" זה פשוט נשמע מממ לא הגיוני כמו משפט תחבירי סתום..
    שמתי לב שהם קוראים לעצמם רק סבון לאחרונה. לא ממש חשבתי על זה לעומק, מודה :)

    השבמחק
  33. פוסט מגניב והגרלה מגניבה עוד יותר :)
    עוקבת בשני האופנים :)
    הטיפ היחיד שיש לי הוא להשתמש על עור לח, רצוי לאחר המקלחת. הנקבוביות פתוחות יותר והשמן נספג ביתר קלות :)

    השבמחק
  34. אנונימי3.12.2010, 21:50

    רשומה להכל...
    הייתי משתמשת בשמן לגוף של ללין...
    כיום כבר לא
    אשמח להתנסות בשמן חדש :)

    השבמחק
  35. היי אני מאוד אוהבת שמנים!!
    משתשמת בשמן של סבון של פעם
    בריח וניל
    משהו טוב :)
    בהצלחה לכולם

    השבמחק
  36. הצטרפתי לעוקבות האתר בטוויטר ובפייסבוק. משתמשת בשמן תינוקות להורדת האיפור בכול לילה. חג שמח!
    miriamyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  37. היי דאנרה , שמחה להיות מנויה ולעקוב אחר כתבותייך המעניינות , אני משתמשת בשמן של בודי שופ, מאד אוהבת את המגע של השמן על הגוף,אשמח להשתתף בהגרלה , בהצלחה לכל מי שתיזכה ,החג לצערי לא שמח,יש המון עצבות על כל מה שקורה בכרמל, שולחת החלמה מהירה לפצועים, וניחומים למשפחות ההרוגים.

    השבמחק
  38. יש לי שמן לבנדר של ללין.
    arletw@walla.com
    בהצלחה לי ולכולם.

    השבמחק
  39. היי אני לא משתמשת כלל בשמן אבל אשמח לנסות
    morika25@walla.com

    השבמחק
  40. הצטרפתי למעקב בטוויטר ובפייסבוק

    השימוש שלי הוא בשמן אובליפיחה לעור אדמומי ורגיש

    gidiyoskovich@walla.co.il

    בהצלחה! :)

    השבמחק
  41. אני מאוד אוהבת שמנים... מצאתי שמה שעובד הכי טוב הוא שמן נבט חיטה. אני מעבירה אותו לשפריצר שיהיה נוח לשימוש. נספג מהר בעור ומשאיר אותו חלק, לא מכתים בגדים. למי שמפריע הריח אפשר לשים כמה טיפות שמן אתרי
    בכל הקשור לשמנים כדאי מאוד לבדוק שבמרכיבים לא מופיע שמן מינרלי, או בכלל מרכיבים לא מזוהים. שמן גוף איכותי יכיל רק מרכיבים טבעיים ולכן המרכיבים יהיו פשוטים להבנה.
    את השמן של דקלאור עדיין לא ניסיתי, לא יודעת מה היתרון שלו על שמן נבט חיטה או שמנים טבעיים אחרים (למעט הריח אולי), אבל אשמח לנסות :)

    השבמחק
  42. שלבים 1+2 נעשו, ולשלב 3: שמן גוף. בהצלחה לכוללם! :)
    1shayy@walla.co.il

    השבמחק
  43. אני משתמשת בשמן לריכוך הקיוטיקלס וטיפוח הציפורניים של אורלי. לא יודעת אם הוא באמת מרכך, אבל הוא נעים מאוד ויש לו ריח משגע של ענבים שפשוט כיף להסניף לפני השינה.
    חוצמזה אני אוהבת מאוד שמני מסאז' ריחניים. מוצר אהוב במיוחד הוא שמן גוף ומסאז' של soap & more- בקבוק עם שתי פאזות של שמן- מסאז' וגוף. גם מעולה למסאז' וגם נספג בצורה נעימה אח"כ.
    אחח, אין כמו להתמרח טוב בחורף... :)

    השבמחק
  44. היי..
    אני מאוד אוהבת להשתמש בשמן גוף של בודי שופ.
    מכירה את דקלאור אך לא התנסיתי במוצרים רק הבנתי שהם מעולים.
    עוקבת גם בפייסבוק וגם פה.

    השבמחק
  45. רוצה להשתתף בהגרלה! עוקבת כמובן פה ובפייסבוק.

    השימוש היחידי שאני עושה בשמנים לצרכי טיפוח הוא לקיוטיקלס עם שמן של CND. חוץ מזה אני נורא אוהבת שמן זית ומשתמשת בו תמיד (באוכל, לא לשימושים קוסמטיים). למעשה אני עד כדי כך אוהבת שמן זית שלפעמים אני שותה אותו כמות שהוא!

    השבמחק
  46. וניטי - כמו שהוא??? באמת?
    וואלה הפתעת אותי...

    השבמחק
  47. הי,

    הבלוג הזה מקסים ואני עוקבת אחריו גם בפייס בוק כמובן.
    אני משתמשת בשמן זית ובשמן עץ התה.
    אני מנסה להוסיף תגובה כבר כמה ימים ולא מצליחה. איזה תיסכול. אולי הפעם יצליח לי.

    תמי

    השבמחק
  48. תודה תמי, אני ממש לא יודעת למה הייתה בעיה בהשארת תגובה, אבל העיקר שבסוף זה הצליח לך :-)

    השבמחק
  49. הי,אחלה פוסט!השמן ידוע בסגולותיו הרבות.כשאני מורחת שמן גוף,תחושתי שהשמן יכול ללכלך את הבגד (אין לי מושג למה)אני משתמשת מידי פעם בMUSK OIL של בודי שופ,כמוכן יש לי שמן מסג' ארומטי לבנדר אנגלי100% חומרים טבעיים מומלץ להפגת מתחים ולחצים.

    השבמחק
  50. איזה פוסט נחמד...
    אני גם מאוד אוהבת את המוצרים של דקלאור...אפילו הסבון פנים שלהם מרגיע...:)
    אני משתמשת בשמן זית לריכוך העור מסביב לציפורניים - זה עושה נפלאות!

    השבמחק
  51. האמת שאני משתמשת בחורף בשמן פשתן על הפנים והצוואר. ממש מעט, כדי לא להגזים ואני גם משתדלת שזה לא יגע לי באיזור שמסביב לעיניים (כי זה עושה לי תגובה אלרגית...). שמן זית הוא נפלא בכלליות להכל! למי שסובל מקשקשים, מחממים טיפה וטובלים צמר גפן ואז מחדירים לקרקפת בתנועות סיבוביות. עוטפים במגבת וממתינים חצי שעה וחופפים (עדיף שמפו של תינוקות), אחרי כמה טיפולים יעלמו הקשקשים! אז הנה לכם טיפ :)
    אני כמובן עוקבת פה ועוקבת בפייס ותמיד מתה לנסות מוצר שעוד לא יצא לי :))

    השבמחק
  52. עוקבת ואוהבת כבר ממזמן :)

    הטריק שלי -שמן שוםשום חמים בגיגית .לטבול את כפות הרגליים..

    לא ייאמן מה זה עושה.

    השבמחק
  53. אני משתמשת לפעמים בשמן מרוקאי אחרי מקלחת על שיער לח, חוץ מזה שמן זית בסלט :))

    השבמחק
  54. בלוג ממש חזק ומושקע ! כייף בעיניים!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails