18 בדצמבר 2010

כוננות חורפית מפנקת


עכשיו כשהחורף הגיע העור והשיער שלנו מגיבים בהתאם, חשוב לדאוג למוצרים קצת יותר עשירים ואינטנסיבים שישמרו על הלחות והגמישות וימנעו מגע "קריספי" משהו... אז מה יותר טוב ממוצרים המכילים שמנים שעל היתרונות שלהם כבר כתבתי כאן? עבורי מוצרים כאלו שמכילים שמנים מתקשרים אוטומטית לפינוק ולחיים הטובים, ממש כאילו אני במיני ספא, שלא לדבר על המראה הרענן ואפילו סקסי ומפתה שמתקבל. עם זאת חשוב להשתמש מוצרים איכותיים על מת שלא תהיה תחושה שומנית מדי. לי אין שום בעיה כמה ימים רצוף להשתמש בשמן לגוף אבל מי שקשה לה עם זה יכולה להסתפק גם בפעם בשבוע או למטרת עיסוי מיוחד של כפות הרגליים שחנוקות כל היום במגפיים. יש גם מי שחוששות ששמן לגוף יכתים את הבגדים. בשביל להימנע מזה יש לזכור שחשוב מאוד לא להיות נדיבים מדי עם השמן לגוף גם כי כמות קטנה מאוד עושה את העבודה (עניין שמסביר את המחיר היקר יחסית לכמות קטנה יחסית) וגם כי יש גבול לכמה העור שלנו יכול לספוג...

שמן ג'ונסון: פינוק חובה בחורף

אז מי לא מכיר את ה- Baby Oil של ג'ונסון הוותיק? סביר להניח שבאיזשהו שלב בחיינו היה לנו אותו, אם לגוף ואם לשיער כאילו בשביל "המראה הרטוב" (כן, כן, זוכרות?...). אני מעולם לא התחברתי למוצר הזה: לא לריח, לא לחוסר הנוחות בשימוש ולא לשמנוניות אקסטרה שלו. לפני כמה שנים החברה הוציאה מוצר שהוא שמן במרקם ג'ל בשם Johnson's baby oil gel. הייתי סקפטית אבל מהר מאוד הסתקרנתי ורכשתי. זו הייתה אהבה ממגע ראשון ומאז במשך שנים אני משתמשת בו מדי חורף לפחות פעמיים בשבוע. המוצר הזה למעשה פתר פחות או יותר את כל הדברים שהרתיעו אותי במוצר המקורי. המרקם פתר את חוסר הנוחות בשימוש, אין ספק שיותר נוח להתמודד עם מרקם ג'ל ולא עם נוזל. בנוסף הריח לא "תינוקי" טלקי מדי. בזכות הקמומיל שהוסיפו לפורמולה יש לו ריח נעים, עדין, מרגיע ולא שתלטן. בנוגע לתחושה השמנונית, הרעיון במוצר הזה הוא למרוח את השמן בסיום המקלחת על עור רטוב לפני שמתנגבים. אחרי שסיימנו אפשר לספוג את עודפי המים במידה ויש בטפיחות המגבת על העור ולא בתנועות ניגוב, עניין שאגב מומלץ תמיד. העור נשאר אחר כך רך וגמיש כמו ששום קרם גוף לא ישאיר אותו. מאוד הרמוני וטבעי לגוף, לא סינתטי. אין ספק שגם המגע וגם הברק שונים מאוד מקרם גוף כי בסופו של דבר עדיין מרחנו שמן. מי שתמרח את השמן אחרי המקלחת לפני השינה, תקום בבוקר עם עור קטיפתי נעים ומואר שישאר כך למשך כל היום. לטעמי מוצר חובה בחורף, כן, גם בחורף שלנו...

שמן וזלין: גלידה חורפית מפנקת

מוצר דומה שהתחלתי החורף להשתמש בו הוא ה- Vitalizing gel body oil מסדרת ה- cocoa butter  לגוף של Vaseline, חברה שאני מאוד אוהבת את המוצרים שלה. המוצר הזה על אותו רעיון כמו השמן ג'ל של ג'ונסון אך עדיין יש מספר הבדלים. ההבדל המהותי ביותר זה הריח המתוק שלו, מריח לי כמו גלידת וניל אגוזים עם מעט קוקוס אולי. אני מעדיפה את הריח של ג'ונסון אבל אני חיה איתו טוב כי הריח שלו לא שתלטן, מתנדף מהר ורק מותיר ניחוח קל ולא מעיק.  מרקם הג'ל מעט נוזלי יותר מהג'ונסון וגם אותו מומלץ למרוח על עור רטוב. למרות זאת ניסיתי למרוח אותו גם על עור רטוב וגם על יבש  ומשום מה היה קצת יותר נעים לי לשים אותו דווקא אחרי שניגבתי את העור, דבר שבלתי אפשרי בעליל עם הג'ונסון כי יוצא מאוד שומני על עור שכבר נוגב. מבחינת המראה האפקט דומה מאוד לזה של ג'ונסון, עור גמיש מתוח וקורן. המוצר הזה לא חלק מהמגוון כרגע בארץ ואני מאוד מקווה שהחברה תשכיל לעשות לו עלייה.

שמן איה: פינוק, לא חובה

וכמו כל דבר טוב, איך אפשר לזנוח את השיער שלנו?... יש לי מספר שמנים לשיער שלעיתים אני מערבבת אותם עם הקרם לשיער והם בהחלט עושים עבודה מעולה. עם זאת בחרתי דווקא לכתוב על שמן לשיער של חברת AYA שמיועד לשימוש לפני החפיפה ולא למטרות עיצוביות שאחרי, נוזלי לגמרי עם ריח מעט חמצמץ בבקבוק בעיצוב מתכתי מגניב. איה היא חברה למוצרים טבעיים ידידותיים לסביבה ללא משמרים וכימיקלים וללא מרכיבים מהחי. זה המוצר היחיד שלהם שניסיתי עד היום והוא בשימוש בשנה האחרונה פעם בשבוע. לפי מה שכתוב על המוצר, השמן הזה שמבוסס על שמן זית אורגני הינו תערובת שמנים צמחיים שעשירים בנוגדי חימצון, חומצות שומן וויטמינים מהטבע. בחורף השמן מיועד להזנת השיער והקרקפת ובקיץ מומלץ גם להגנה מהשמש. המטרה של השמן זו הגנה על השיער מנזקי הסביבה, להזין את הקרקפת ושורשי השיער. לא יודעת אם בפועל הוא עשה לי את כל זה, אבל נראה שהוא בהחלט תורם קצת לגמישות ולברק הטבעי. את השמן הזה מעסים לשיער ולקרקפת ומשאירים כשעה לפני החפיפה. כתוב שצריך לחפוף אחר כך עם סבון מיוחד של איה, אבל אני הסתפקתי בשמפו שלי הרגיל ומתברר שזה בסדר גמור... בשורה התחתונה, מוצר חביב ומפנק לשיער, לא משהו חובה.

פינוק אינטנסיבי: שמן זית של שמנא ותמצית שמנים של דקלאור

בגלל שאני מאוד אוהבת מוצרים מפנקים המכילים שמנים, החלטתי בפוסט השמנים הקודם להעניק לכבוד החורף לאחת המנויות בבלוג danra's vault שני מוצרים זהים לאלו שאני משתמשת בהם: את תמצית השמנים המפנקת לפנים AROMESSENCE ROSE D'ORIENT של דקלאור ואת שמן הזית האיכותי של בית הבד שמנא מזן הפישולין הצרפתי שאפשר להשתמש בו גם למטרות טיפוח. המנויה שתתחדש במוצרים המפנקים הללו היא....


FoxyMoz ברכות! שיהיה לך ולכל מנויות danra's vault חורף חם ומפנק!


ID

baby oil gel
גודל: 200 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 25 ש"ח

vitalizing gel body oil
coca butter
גודל: 200 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 7.5 דולר

שמן לשיער
גודל: 150 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 60 ש"ח

55 תגובות:

  1. עשית לי חשק לשמן הזה של וזלין,יש באיביי?

    השבמחק
  2. סביר להניח שכן לימור. צריך לבדוק.
    אני רכשתי אותו בארה"ב.

    השבמחק
  3. אני בדרך כלל נרתעת משמני גוף, אבל קונספט הג'ל הוא בהחלט דבר ששווה לבדוק - מעולם לא ניסיתי. מקווה שאצליח להתגבר על עניין הריח.

    וברכות לפוקסימוז המקסימה! אפילו היה לי העונג לפגוש אותה במקרה בחנות! היא למעשה הקוראת הראשונה שאי פעם ראתה אותי מחוץ לבלוג, כך שתמיד יהיו לי סנטימנטים אליה ואני נורא שמחה שהיא זכתה.

    השבמחק
  4. אוףףףףףף.............כבר רציתי לרוץ לסופרפארם לקנות את השמן גוף של Vaseline, עד שראיתי שאת כותבת שאין אותו בארץ, את השמן ג'ל של ג'ונסון אני לא אוהבת,
    וכרגע משתמשת ב- Avojuice של O.P.I אבל הוא יחסית קליל בשביל החורף.

    השבמחק
  5. וניטי - השמן ידוע כמרתיע לשימוש בטיפוח, אבל זה ממש חבל לדעתי, בשימוש נכון התחושה מדהימה. אני כבר יכולה לוןמר לך שהשמן של וזלין ממש לא בשבילך בגלל הריח. לך יתאים הג'ונסון שיש כאן בפארמים.

    איזה קטע עם פוקסי, מגניב לגמרי. אני מאוד שמחה בשבילה, זה פינוק אמיתי!

    השבמחק
  6. אורלי, מה לא אהבת בג'ונסון?
    כי בסה"כ הם דומים יחסית רק הריח והמרקם שונים. שלא תתבאסי לי מותק... :-)
    בכל מקרה שניהם אינטנסיביים לחורף, ממש לא קלילים לכן מומלצים. של OPI אכן שונה לגמרי, גם מבחינת מרקם וגם ריח.

    השבמחק
  7. זה נראה לך תקין לכתוב על מוצרים שמתחשק לי עליהם ואין להשיג בארץ כדוגמת הוזלין? :-P
    מצד שני , גם הג'ל של ג'ונסון מסקרן אותי.
    וכהרגלי בקודש אני שואלת- לאן לשלוח את החשבוניות ?

    השבמחק
  8. לא אהבתי את המרקם של ג'ונסון ואת הספיגה שלו, אבל האמת שניסיתי אותו ממש מזמן, אולי שווה לנסות אותו שוב.
    מה -Vaseline התלהבתי כי נראה לי שהריח שלו בטח מעולה.

    השבמחק
  9. בולשת יקרה שלי, את כל החשבוניות אלי בכיף גדול :-)
    אני שמחה אם כך שיש אפשרות אחת לרכישה מקומית.

    אורלי,השאלה היא אם השתמשת בו באמת על עור רטוב ולא יבש. יש הרבה שמתייחסות למוצר כמו קרם גוף ומתאכזבות שזה כל כך שומני. שווה בהחלט ניסיון שוב. מקסימום הלכו כמה שקלים, לא משהו שלא נעמוד בו. הוזלין ריח מדהים למי שאוהבת ריחות מתקתקים. מאוד כייפי.

    השבמחק
  10. אני אוהבת לקרוא את ההפוסטים שלך!! תמיד יש בהם שאר רוח.
    אני לא אוהבת מרקם של שמנים ולא משנה למה.
    איזה אבל בהחלט ממליצה לטפח ובמיוחד בחורף. לזאן פיוברט יש מוצרים מעולים וגם חסכוניים.

    השבמחק
  11. תודה אפרת, איזה כיף לי לשמוע :-)
    חן חן על ההמלצה, תבדק בהחלט.

    השבמחק
  12. לא התחברתי לשמן תינוקות של ג'ונסון לא בגלל שהוא שומני אלא כי הוא משעמם כזה :) ניסיתי שמן גוף של "Body shop" ושל ללין, אבל בסוף הזנחתי את שניהם. מעדיפה קרם "כבד" בחורף.
    שמן-ג'ל נראה לי כמו פתרון ביניים כזה. ברור שאם היה את הג'ל של וזלין בארץ הייתי בוחרת בו כי הוא מבושם.
    איפה קונים את השמן של AYA?

    השבמחק
  13. עדן, אני מסכימה איתך שהג'ונסון לא "מרגש" כמו הוזלין, במקרה שלי זו בדיוק הסיבה למה אני מעדיפה אותו.

    הבעיה שלי עם קרמים כבדים זה שהם לא באמת נספגים עד הסוף בעור ואז יש תחושה דביקה כזו על העור.

    את המוצרים של איה יש בפארמים ובבתי מרקחת. יש עליהם גם הנחות מדי פעם אז בכלל זה יוצא משתלם.

    השבמחק
  14. בקרמים כבדים לדעתי צריך למצוא את "האחד" שבכל זאת נספג סביר ולא מרגיש דביק. לי היה את הקרם גוף של Soap and More שהיה סבבה ועכשיו אני עם חמאת גוף של Yes to Carrots, שלה יש תחושה כמו סוג של שמן.

    שמן לשיער נראה לי יותר מפנק ממסכת שיער במקלחת. במיוחד שהחברה לא משתמשת בחומרים "רעים". אבדוק את המוצרים שלהם בהזדמנות.

    השבמחק
  15. צריך בהחלט למצוא את "האחד" הזה, אני עוד לא מצאתי אותו. אנסה בהזדמנות את ה- Yes to Carrots. זמין בארץ או בחו"ל?

    השמן לשיער גם לדעתי יותר מפנק, חוץ מזה ששמים אותו וממשיכים בעיסוקים. לא מפריע. שמעתי דברים טובים על המוצרים של איה אך זה היחיד שניסיתי עד כה.

    השבמחק
  16. אני קונה בחנות של מוצרי ים המלח בביאליק ברמת גן. ראיתי גם בחנות של ים המלח בשוק הכרמל (עד כמה שזה נשמע רע :). בחו"ל - יש ב-sephora מבחר הרבה יותר גדול מאשר בארץ (אני מאמינה שגם המחירים בהתאם).

    השבמחק
  17. מעולה, תודה עדן. אקפוץ השבוע לביאליק. אם לא אמצא שם את חמאת הגוף אזמין מספורה. ונזכרתי שגם כתבת בפוסט אצלך על קרם הידיים שלהם, אחפש גם אותו!

    השבמחק
  18. אל תקני קרם ידיים שלהם, הוא לא משהו בכלל. גם חברה שלי לא אהבה אותו.

    השבמחק
  19. וואלה, תודה על העדכון!

    השבמחק
  20. פוסט מקסים ! בדיוק כמו כולם ♥

    ברכות לזוכה =)

    השבמחק
  21. תודה מעיינוש, אין כמוך בפרגון :-))

    השבמחק
  22. היי

    ממליצה לך לבדוק האם השמנים הם על בסיס שמן מינרלי (אם אני זוכרת נכון אז כן). שמן מינרלי הרבה פחות בריא לגוף (עשוי מזיקוק של נפט). אם את לא נרתעת מהתחושה של שמן ממליצה לך לעבור לשמן נבט חיטה. נספג מהר בגוף ולא מכתים בגדים, טבעי וטוב לעור.

    השבמחק
  23. תודה מיכל, מה אני אמורה לבדוק בדיוק במרכיבים על מנת לדעת?
    בנוגע לשמן חיטה כבר שמעתי באמת שהוא מומלץ, נכנס לרשימה כמובן...:-)

    השבמחק
  24. תבדקי אם רשום מינרל אוייל. מאז שעברתי לשמן נבט חיטה זרקתי את כל קרמי הגוף... פשוט עושה עבודה טובה (תחשבי שממליצים עליו לנשים בהריון נגד סימני מתיחה). ומי שמעדיפה ריח, אפשר להוסיף לשמן כמה טיפות שמן אתרי.

    השבמחק
  25. אבדוק כשאחזור הביתה בערב מה כתוב על המוצרים ואעדכן כאן, תודה!

    השבמחק
  26. אנונימי19.12.2010, 8:51

    היי דנרה
    השמן ג'ונסון במרקם ג'ל כבד מדיי לטעמי.
    קניתי לאחרונה שמן גוף של בודי שופ ואני ממש מרוצה מכיוון שהוא נספג בעור ומשאיר את העור מבריק, רך, נעים וכלל לא שומני. גם הריח לא משתלט
    ובנוסף בושם על שמן גוף הרבה יותר אפקטיבי.

    השבמחק
  27. באמת אורית? לי הוא היה ממש טוב בחורף. עדן למשל אמרה שהוא משהו ביניים, לא מספיק חזק, אני ביניכן איפשהו, אז כנראה זה משהו מאוד אישי.

    השמן שקנית זה מבודי שופ בארץ או בחו"ל? מרקם ג'ל או נוזל?

    השבמחק
  28. אנונימי19.12.2010, 9:20

    כן, זה מאד אישי.
    השמן מבודי שופ בארץ, נוזל.
    100 מ"ל 50 ש"ח.
    לבנת עדכנה אתמול שהם יצאו במבצע סוף שנה.

    השבמחק
  29. תודה אורית, אעבור שם ואבדוק איך הוא. מפריע לי קצת שזה נוזל. אבל אם יש שפריצר זה פותר את הבעיה יחסית.

    השבמחק
  30. אנונימי19.12.2010, 9:47

    מאשרת, יש שפריצר:)

    השבמחק
  31. מעולה, תודה אורית, יבדק!

    השבמחק
  32. ברכות לזוכה !

    השמנים האלה בהחלט נראים מעניינים - אני בדר"כ לא משתגעת על מוצרים שמנוניים וכל מה שניסיתי עד עכשיו בסגנון הזה לא היה לטעמי, אבל שני אלה נראים לי מעניינים ואולי שווים נסיון נוסף :-)

    השבמחק
  33. וואו איזה המלצות מפנקות! אני מודה ששמנים תמיד מרתיעים אותי, אני חוששת להרגיש עור לא ספוג, וגם.. משהו בתחושה של שמן לא עושה לי נעים בגוף. אבל הג'ל הזה יכול להיות פתרון מאוד מעניין!
    אני הולכת לרחרח בסופר פארם! :)

    חורף נעים וחמים,
    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  34. בהחלט שווים ניסיון תולי, מרחי אותם על עור רטוב והם לא יהיו שמנוניים מדי. פשוט אין ברירה בחורף, חייבים בוסטר ללחות :-)

    השבמחק
  35. חחח, אל תשכחי לעדכן איך היה הרחרוח בפארמים שרונה :-)
    חורף חם ונעים גם לך.

    השבמחק
  36. ורדינה19.12.2010, 11:13

    בוקר טוב דנרה,
    אני מתחברת מאד לעניין השמנים. אני משתמשת בחורף באופן קבוע בשמן פלואיד דה בוטה ("נוזל היופי" בצרפתית של קריטה-פריז. הוא מתאים לשימוש נרחב: לפנים, לגוף ואפילו לשיער ומעניק מראה מבריק וזוהר. מופיע ב- 2 תצורות: עם נצנצים או בלי. אני באופן אישי מעדיפה את ה"בלי". מוצר מצויין. מכירה אותו?
    וכמובן...איזה כיף לזוכה בהגרלה.
    מה דעתך לעשות הגרלות בתדירות גבוהה יותר? כך סיכויינו לזכות במוצרים שווים תגדל :))

    השבמחק
  37. פששש ורדינה, איזה פינוק זה השמן של קריטה (הרגיל כמובן, הנצנצים זה לא בשבילי).
    לגמרי לבעלות הפרוטה שאוהבות את עצמן מאוד :-)
    אולי אכתוב גם עליו בקרוב.

    אפשר כל פוסט לעשות הגרלה, אבל אני מעדיפה רק באירועים או זמנים מיוחדים, כמו חגים, שיהיה למה לצפות..

    השבמחק
  38. ורדינה19.12.2010, 11:22

    ואבוי לטעויות שהיו לי בעברית. אני לא כזו בדרך כלל...

    השבמחק
  39. ורדינה, אין לי מושג על מה את מדברת ;-)

    השבמחק
  40. לקח לי מאתיים שנה (כרגיל) אבל הנה אני כאן :)

    אני לא ממש מתחברת לשמנים למריחה על הגוף.
    לאחרונה אני אוהבת מאוד את הקרם גוף של סבון כי יש לו ריח טוב וזה עושה לי חשק למרוח אותו - הכי חשוב! :)
    יש לי שמן של סבון שקיבלתי למתנת יום הולדת, אולי אני אנסה אותו למקלחת טרום שינה ונראה איך אני מרגישה עם זה..

    אגב, לא השארת לי הרבה ברירות, גם ג'ונסון ווזלין עושים ניסויים כך שהם גם ככה לא נכנסים אלי הביתה.
    אבל דווקא המוצר של איה נשמע לי מאוד מעניין. איפה רכשת אותו?

    וכמובן מזל טוב ל FoxyMoz על הזכיה :)

    השבמחק
  41. מיטלי, לא מצאתי קרמים מספיק אינטנסיביים כמו השמנים לגוף. עבורי אין להם תחליף בחורף.
    עם זאת, עדן המליצה כאן במקום שמן על חמאת גוף מאוד אינטנסיבית אז אבדוק אותה. את השמן תנסי למרוח על עור רטוב, כן? לא על כזה שנוגב כי אז תהיי שמנונית כולך.

    לא ידעתי שהם עושים ניסויים, תודה על העדכון, יש כאלו שזה בהחלט חשוב להן.

    קניתי אותו בשור טבצ'ניק בדיזינגוף ויש אותו בבתי מרקחת, אבל ראיתי שהתחילו לא מזמן למכור אותם גם בסופר פרארם.

    השבמחק
  42. אני אנסה אבל יש לי תחושה שלא אוהב את זה. נראה..
    בכל מקרה, אני מעדיפה משהו יותר זמין ולא כזה שאני צריכה לרדוף אחרי הזנב של עצמי בשביל להשיג. גם איביי יכול להיות זמין מבחינתי. זה תלוי כמה אני מעוניינת במוצר ;)
    יש לי את חמאת הגוף של סבון שרכשתי בשביל טיפול ביובש מקומי אבל היא די כבדה לי או היתה כבדה לי כשהיה עוד יחסית חם. אולי אני יכולה להשתמש בה בערב אבל בבוקר מבחינתי זה (עדיין) בלתי אפשרי.
    בהמשך למה שכתבתי על הקרם גוף שלהם, אני אוהבת את הריח של החמאה שזה הגורם המוטיבציוני כאן ;) לא רגילה בכלל לקונספט שהעור שלי יבש זה ממש חדש עבורי. באמת שעד לפני שנה-שנתיים יובש היה פשוט קונספט זר.
    כמו שהרבה מקללים אותי שאין לי מושג מה זה צרבת. ניסו להסביר לי אבל כל עוד לא חוויתי את זה.. (מקווה שלא פתחתי פה :D)

    הנושא יבחן, אם יש בבתי מרקחת זה יכול להיות זמין.

    השבמחק
  43. יש לך את השמן בבית כך שאין לך מה להפסיד, מקסימום...
    להשתמש בחמאת גוף זה בהחלט כבד לקיץ, עכשיו וזה הזמן בערב אחרי המקלחת לפני השינה.
    זה ממש לא חריג שהעור שלך השתנה, עם הזמן אנחנו מתבגרים וכך גם העור, מבאס אבל ככה זה, כל אחת עם התופעות שלה, תשמחי שאצלך זה העור...
    את לא יודעת מה זה צרבת?... יש לך מזל גדול! לצערי אני יודעת יופי :-(

    השבמחק
  44. אני חושבת שבחודש האחרון היו ימים שאפשר להווכח באשר לאיזו עונה בשנה הם שייכים אז ניסיתי את החמאה.. היו ימים שהתחמם מהר מידי בבוקר (והחדר שלי היה קפוא עוד מהלילה) שפתאום גיליתי שלא התאים והיו ימים שנשארו קרים וזה התאים..

    כיוון שאני עושה טיפולי לייזר זה ממש ממש ממש מייבש את העור. בטח ביחס למה שהייתי רגילה. אבל דוגרי - שווה את המחיר!!! (תרתי משמע..)

    אני מקווה שלא אדע לעולם מה זאת צרבת. מעבר לזה שמעתי שזה אופייני להריון וכיוון שאין לי כזה בתכנון אני מקווה שגם זה "מכסה" אותי ;)

    השבמחק
  45. אני מאמינה שיהיו לך עוד מספיק ימים לנסות אותה (לפחות מקווה, הגיע הזמן לחורף אמיתי פה...).

    הלוואי שלא תדעי לעולם מה זו צרבת, זה לא קשור רק להריון, זה יכול לבוא בכל שלב בחיים. בכל פעם שאני מצוננת זה מתחיל או מסתיים בצרבת איכשהו. מזעזע...

    השבמחק
  46. חורף אמיתי? לא נראה לי שכבר יהיה..

    השבמחק
  47. אל תהרסי לי, הוא יגיע!!!!
    אגב, בירושלים לגמרי חורף, העור שלי בסרטים עם שינויי מזג האוויר הקיצוניים שאני עוברת כל יום בין ירושלים ות"א...

    השבמחק
  48. כנראה שלא סתם אומרים שירושלים זאת "מדינה אחרת".
    כאן קריר כזה, אבל שום דבר חריג.
    התעוררתי מתה מחום בפוך שלי.. רק מראה לי שאני צריכה לחזור לפליז..

    השבמחק
  49. בירושלים אני כבר עם מגפיים, כפפות, מעיל וצעיף ועדיין קר לי...
    אין מצב שאני מוותרת על הפוך שלי, אין!!!

    השבמחק
  50. יואו!!! איזה כיף!!! הזכיה המעולה הזו באה לי מצויין בסופו של יום די מעאפן! איזה אושר!

    אני קוראת את הפוסט וישר עפה לתגובות כדי לכתוב לך שלא תעזי להשתמש בשמנים סינטטים של וזלין וג'ונסון כי הם עשויים בעיקר משמן מינרלי (תוצר לוואי של זיקוק נפט. מאוד לא בריא לעור האדם לאורך זמן ומפתח הרבה אלרגיות ותלות לא בריאה), ולהמליץ לך על שמן שקדים מתוקים, שהוא הכי טוב ...
    ובעודי מרפרפת על התגובות, אני רואה את הכינוי שלי בתגובה של הלקלקנית המקסימה מס' 1 וכולי נפעמת.

    עשיתן לי את היום. את השבוע תכל'ס :)
    לא ראיתי ששלחת לי מייל - dandush.co שטרודל ג'ימייל דוט קום...

    ואני חייבת להמליץ שוב על שימוש בשמנים טבעיים (שמן שקדים מתוקים או שמן חוחובה) לא כ"כ יקר ואיכותי מאוד, הגוף שותה בשקיקה ולא מפתח תלות. אפשר להוסיף כמה טיפות של שמנים ארומתיים שאוהבים (אני משחקת עם לבנדר, אשכולית ועוד) וזה הכי בריא, מחייה ונעים.
    שיהיה חורף נעים!!!

    השבמחק
  51. אה ושלחתי לך גם בקשה בפייסבוק (דנה) :)

    השבמחק
  52. אם הייתי שולחת לך מייל איך היית יכולה להיות מופתעת?... ;-)
    שמחה שאת מרוצה זה כיף גדול, ואכן לקלקנית ואנוכי קצת קישקשנו עליך. מיד שולחת לך מייל!

    בנוגע לשמנים, גם מיכל כאן למעלה התייחסה לזה והבטחתי שבערב כשאגיע הביתה אבדוק את זה. חחח, בעצם כבר ערב אבל בשלב מסוים אגיע הביתה ואעדכן...
    בכל מקרה אני נהנית מהם ואף פעם לא הייתי מהפריקיות של החומרים הטבעיים. מה שעושה לי טוב לעור נכנס הביתה. בכל מקרה גם אבדוק את ההמלצה שלך לשמן שקדים מתוקים ושמן חוחובה.

    השבמחק
  53. מיכל ופוקסי יקרות, בדקתי את העניין של השמן המינרלי ולהלן התוצאות:
    בוזלין כתוב בפירוש שזה מכיל שמן מינרלי ובג'ונסון לא כתוב שום דבר כזה במרכיבים (או שבגלל השעה אני כבר לא רואה טוב...).
    יש עוד חומר שיכול להעיד על משהו סינתטי שאפשר לבדוק במרכיבים? אם כן, תכתבו לי מהו ואבדוק שוב.

    השבמחק
  54. אין שום מחקר מדעי רציני שמוכיח ששמן מינרלי הוא רע ומזיק. נכון שהוא עשוי מתוצרי לוואי של נפט, אבל גם נפט הוא חומר טבעי. טבעיות/סינתטיות הם אף פעם לא קנה מידה לאיכות או לרעילות המוצר. ישנם חומרים טבעיים שהם רעלים מסוכנים וישנם חומרים סינתטיים שהם לגמרי ידידותיים לשימוש. שמנים מינרלים נמצאים שנים בשימוש ורק לאחרונה - כנראה כתוצאה של נסיון של חברות "טבעיות" או "אורגניות" להתפרסם בכל מחיר - יצא שם רע לשמנים המינרלים. צריך להתייחס לעניין בערבון מוגבל.

    השבמחק
  55. תודה על העידכון וניטי, זה יותר ממאזן את מה שכתבו פה מיכל ופוקסי. בכל מקרה כמו שציינתי אין לי שום כוונה להפסיק להשתמש במוצרים האלה בגלל השמנים המינרלים. אם המוצר עושה לי טוב דיינו...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails