17 באוגוסט 2010

אופק של ריחות יוקרתיים חגיגיים



אחד המוצרים שמדגישים ומוסיפים לבידול בין נשים אירופאיות לנשים ישראליות הוא הבושם. נראה שבעוד האישה האירופאית קלאסית תהיה צמודה לבושם אחד מקסימום שניים במשך שנים, האישה הישראלית הממוצעת מחזיקה באוסף מרשים שלא יבייש סניפון של איזה פארם. בהכללה אלו הם מאפייני השוק כאשר האישה הישראלית רוכשת מדי שנה בממוצע כ- 4 בשמים (!). עם נתונים כאלה, אולי זה לא צריך להפתיע שיש מותגים בינלאומיים שבמקרים מסוימים בוחרים להשיק בושם חדש בארץ ואח"כ בעולם. למה? כי כאן יש לא מעט Early Adopters שישמחו להתחדש ולהתנסות בריחות חדשים כך שנוח לבחון את המוצר בשוק קטן לפני השקתו בשווקים הגדולים באמת. סוג של פיילוט מקומי ממוקד. מה שכן מפתיע זה איך לא דואגים בשוק כזה לחלק מספיק דוגמיות שהן כלי נוסף להתמודדות בתחרותיות בין המותגים...

עם כל מבחר הבשמים שיש לנו בארץ אפשר ממש לחשוב שאנחנו מעצמת בישום. ובאמת יש להרבה נשים מן קטע כזה עם בשמים, כמה שיותר יותר טוב ויותר שמח. הבשמים שלהן ממותגים, טרנדים, מעוצבים וכדאי שגם יהיו עם ריח טוב במיוחד... כל פעם ממש דילמה איזה בושם לשים. יש בושם ליומיום, בושם לערב, בושם לסידורים וכמובן בושם יוקרתי ומיוחד שמתקמצנות עליו ושמות רק באירועים ממש מיוחדים...

במקרה שלי הכל מאוד פשוט. ממש אין לי אוסף של בשמים. האמת היא שעד לפני שנה השתמשתי באותו הבושם במשך שמונה שנים (!): Truth של Calvin Klein כשלעיתים גיוונתי עם הבושם Chanel Mademoiselle. הסיבה היחידה בגללה הפסקתי להשתמש בו היא שהפסיקו ליצר את ה- Truth שגם ככה נמכר רק שנתיים בארץ (היה מאוד יקר יחסית לבשמים האחרים של המותג) ואח"כ במשך שנים נמכר רק בחו"ל. סביר להניח שאם לא היה מפסיק היצור הייתי משתמשת בו עוד שנים רבות. עכשיו בחיפוש אחרי הבושם האולטימטיבי בשבילי. תמיד הייתי מאוד מזוהה עם הריח של הבושם בו השתמשתי ועד היום אני לא מבינה בשביל מה לי להחליף בושם בבוקר בערב וכו'. זה מבלבל לי את החיישנים במוח...

מתקמצנות על הבושם היוקרתי?...

ואי אפשר כמובן בלי כמה מילים על מה שקורה בשוק הבישום בשנים האחרונות. נראה שהתחרותיות בשוק הזה הביאה אמנם לירידה במחירים בצורה דראסטית אך גם לזילות השוק הזה בצורה מביכה משהו. מה שמפתיע היא העובדה שכל זה לא גרם לשינוי בצורך הזה של מרבית הנשים ב"רק עוד בושם אחד, טוב אולי שניים"... אז כשהמחיר של בושם צונח ב- 50%-70% או כשמציעים לנו לקנות אחד ולקבל שניים, זה מאוד מפתה ומוביל להגדלת האוסף העצום גם ככה. לכן לא ברור איך, אבל עדיין כשאישה מקבלת בושם מתנה היא שמחה ומתרגשת, כמעט כמו פעם כשמישהו חזר מחו"ל עם בושם מתנה מהדיוטי פרי ואנחנו התעלפנו מהתרגשות ורצנו לספר לחברות. כך שאיכשהו הבושם הצליח לשרוד את המהמורות בשוק ונשאר המתנה האולטימטיבית בחגים ואירועים מיוחדים.

אבל מה קורה עם הבשמים ששייכים לקטגוריית הבשמים הסלקטיביים שאין עליהם הנחות עתק? הבשמים השווים שכל אחת בוהה בהם במחלקת הקוסמטיקה וחושבת 'איזה מגניב אם הייתי תופסת את הבושם הזה במבצע'... אבל את לא תתפסי את הבושם הזה במבצע חיסול, מקסימום 20% הנחה ביום טוב, כך שרוב הצרכניות יתפתו בסופו של דבר באופן טבעי למבצעים. אבל יש בינינו בכל זאת מי שמוכנות להשקיע יותר בשביל מטרה אחת עיקרית – בידול. לא רק שקנית בושם ממותג, מעוצב, יוקרתי וסופר פרימיום, קנית גם ייחוד כי לא תריחי אותו על כל אחת, כי לא כל אחת תרשה לעצמה כזה בושם, בטח לא ברכישה תכופה. ממש כמו שבאירועים מיוחדים יש מי שדואגות לתפור שמלה או לקנות בכיכר המדינה. הן רוצות ייחוד. ועל ייחוד (יוקרתי) משלמים.

את danra’s vault התחלתי לכתוב רק לפני כחודשיים וחצי וכמויות התגובות לכל פוסט והפרגון הגדול שאני מקבלת מכן ברשת באמצעות הפייסבוק, הבלוגים האחרים וכמובן הפורומים השונים, גרמו לי לרצות להעניק משהו בנוסף לפוסטים שנכתבים עבורכן. כן, אולי החום של אוגוסט קצת מטשטש אותנו כך שבלי לשים לב, עוד פחות מחודש ערב ראש השנה ותחילת מרתון החגים. האם יש הזדמנות יותר טובה מראש השנה להעניק משהו? בגלל שבושם נשאר עבור רובנו המתנה האולטימטיבית בחגים, חשבתי להעניק מתנה לאחת הקוראות שתעלה בגורל בושם מהסוג שלא תתפסו אותו בהנחות עתק או מבצעי חיסול. בחרתי בבושם יוקרתי ושווה במיוחד – הבושם for her של נרסיסו רודריגז במהדורת המאסק שנכנס העונה כבושם קבוע בקולקציית הבשמים של המעצב.

for her musc: גורם לנו לרצות להתרחץ בו, but don’t!

הבושם הזה לא רק שהוא eau de parfum הוא eau de parfum intense מה שאומר חזק וקטלני במיוחד. אלמנט המאסק מאוד ניכר בריח ואני לא יודעת אם הוא גם זה שתורם לעמידות של הבושם במשך שעות ארוכות, אבל מה זה משנה מה גורם לו העיקר שהוא כך!.... מי שתריח את הבושם תבחין בנוסף למאסק בריח יוקרתי, חושני, מסתורי וממכר, כזה שגורם לנו באינסטינקט לרצות "להתרחץ" בו (ולצערי יש הרבה מי שמתרחצות בבושם שלהן, so don’t!...). ועוד לא הזכרתי את העיצוב. מדובר על אחד הבשמים היותר מהממים שראיתי בזמן האחרון בגוונים של שחור וסגול לילך כהה. הבקבוק מעוצב עם אפקט של מעין בועת מראה שכלואה בתוכו ומאיימת לפרוץ החוצה. עיצוב חדשני, נקי ואלגנטי ומאוד הרמוני לריח. אין ספק שמדובר על בושם אקזוטי ייחודי ביותר (ולא רק בגלל המחיר...) שיתאים לאישה מאוד דומיננטית, עצמאית ונועזת אך במקביל גם רומנטית ונשית. זהו בדיוק הבושם לפתוח איתו שנה חדשה ושמתאים במיוחד לסתיו ולחורף הקרובים.

אז בשביל לנסות לזכות בפלא החושני והממכר הזה צריך:
1. להצטרף כעוקבים לבלוג או להירשם כמנוי לבלוג באמצעות הכנסת המייל בחלון שבטור השמאלי למעלה (איפה שכתוב SUBSCRIBE VIA EMAIL). מי שבחרה באופציית המייל לא לשכוח כמובן לאשר את ההרשמה במייל האוטומטי שנשלח מיד.
2. להשאיר תגובה לפוסט שתציין מהו הבושם שאתן הכי אוהבות או הייתן רוצות לעצמכן. המטרה היא לשתף את שאר הקוראות מהם הבשמים המומלצים היום בשוק.

המתנה האולטימטיבית שתשלח לזוכה!

שימו לב:
הפוסט נכתב בלשון נקבה בעיקר אך מיועד לשני המינים.
תגובה אנונימית היא בעייתית כי לא ניתנת לאיתור במידה ותזכו. במקרה כזה אפשר לבחור באופציה של "הגב כ: שם/כתובת אתר". ניתן כמובן להכניס שם/כינוי בלבד.
הבחירה בזוכה תעשה בצורה אלקטרונית רנדומלית. היום האחרון לתגובות הינו ה- 30.8.10 על מנת להספיק לשלוח לזוכה את הבושם לפני תחילת השנה החדשה.

בהצלחה!


ID
narciso rodriguez
for her eau de parfum intense
גודל: 50 מ"ל, 100 מ"ל
יצור: צרפת
מחיר: 568 ש"ח, 737 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות – את הבושם שבחרתי קיבלתי מהחברה עבור הזוכה בפוסט זה.

138 תגובות:

  1. טוב, אני כבר מנויה מזמן (כן, אני יודעת שהתחלת לכתוב לפני חודשיים וחצי, אבל מבחינתי זה מזמן!)
    בכל אופן, הבושם האהוב עליי הוא Addict של דיור. זכיתי בו בפעם הראשונה מן ההפקר כשאמא שלי קיבלה בושם שלא אהבה והיתה נחמדה מספיק כדי להחליף אותו לדיור שלי, כי הרי זו היתה אהבה ממבט ראשון.
    בפעם השניה קניתי אותו כשהייתי חיילת והוא היה בסייל נדיר ב-249 ש"ח עבור 50 מ"ל בתקופת החגים.
    מאז שהוא נגמר לי, חשקתי בו וייבבתי כל כך הרבה עד ששרון החליטה לשלוח לי אותו במתנה. הוא אבד בדואר כמובן.
    רק אחרי שפיתחתי אלרגיה לפודרה של גארלן וקיבלתי תמורתה זיכוי- זכינו אני והאדיקט להתאחד שוב.
    בושם עז, מתוק ועז (אמרתי שהוא עז?). כנראה שהוא לא מיועד לכל אחת אבל בשבילי מדובר בשכרון חושים.
    מקווה שהבושם שאת מגרילה דומה לו, אשמח לזכות בו.
    חפרתי.
    luba891@gmail.com

    השבמחק
  2. לובה, גם לי זה מרגיש מזמן :-)

    השבמחק
  3. אני גם מנויה כמעט מאז שהתחלת לכתוב ונהנית מכל פוסט. תמשיכי ככה :)
    פעם אחת הייתה אצלי בעבודה לקוחה שפשוט היפנטה אותי עם הריח של הבושם שלה, ושאלתי אותה באיזה בושם היא מתשמשת - זה היה For her של רודריגז שדיברת עליו. מאז הוא נכנס אצלי ל-wish list.
    הבושם הקבוע שלי הוא L'eau par Kenzo, כבר כמעט 9 שנים אצלי על המדף. כל השאר הם בשביל לגוון מידי פעם. אבל קנזו הוא מעין signature scent אצלי.

    השבמחק
  4. אני רשומה כבר :)

    אני מהמכורות לווייט מאסק של בודי שופ, ומדי פעם שמה עליו עוד בושם.
    נראה לי שבא לי את ה bebe החדש. בעיקר בגלל הבקבוק.
    וגם את אחד בקבוקי הענק שיש באפריל בקניון רמת אביב. סתם ליופי :)

    אחלה בלוג ואחלה הגרלה!

    השבמחק
  5. איפורית17.8.2010, 14:26

    אוהבת את הבלוג שלך מאוד וגם עוקבת (דרך הלינקים בפורום איפור) אחרי הפוסטים מהרגע שהתחלת לכתוב/לפרסם. עכשיו גם נרשמתי בבלוג עצמו.

    בזמן האחרון אני אוהבת מאוד את הבושם GUCCI II ומשתמשת בו המון. אוהבת גם את הבושם החדש/אחרון של Calvin Klein אבל הוא יותר חורפי/כבד.

    הבושם שכתבת עליו נשמע מאוד מעניין... אשמח לנסות (-;

    השבמחק
  6. הי!
    אשמח מאוד לזכות..
    אני אוהבת מאוד את ALLURE של שאנל, בזמנו מישהי הביאה לי מחו"ל...והתאהבתי. בגלל שזה שאנל ואין אף פעם מבצעים עליו אני לא קונה אבל מטורפת עליו!

    השבמחק
  7. אהבתי את ההגרלה!
    עוקבת ממזמן אחרייך....
    האמת יש לי שני בשמים אהובים ושניהם שונים לגמרי. אחד מהם הוא מדמזואל של שאנל בגרסת הפרפיום והשני הוא לייט בלו של דולצ'ה וגבאנה באו דה טואלט.

    השבמחק
  8. מרינה, אני הרוסה על השאנל מדמואזל! כפי שכתבתי, הוא היה הגיוון שלי במשך שנים.

    השבמחק
  9. ורדינה17.8.2010, 15:37

    וואו. איזה רעיון ענק לתת בושם במתנה. ועוד את הנרסיסו השווה הזה!
    אני נכנסת לקטגורייה של אלו שמשתמשות בה-מון בשמים במקביל: מתה על קלואה ובמיוחד על האינטנס האחרון (אבל אני מתקמצנת עליו אז אני משתמשת רק בארועים מיוחדים), אוהבת את אופוריה של קלוין קליין (הבושם העיקרי שלי), מאדאם של גוטייה הורס (הבושם החורפי שלי) וגם איסי מיאקי האחרון A scent הוא בושם פצצה ליום יום.
    בקיצור - כדי לגוון לי בין כל הבשמים האלו, אני ממש חושבת שמגיע לי לזכות בנרסיסו.
    וכדי לשכנע אותך לגמרי - תדעי שאני עושה גם פאנלים.....

    השבמחק
  10. וואלה ורדינה. מעניין איזה בושם מאלו שהזכרת בשימוש כשאת עושה פאנלים :-)

    השבמחק
  11. ורדינה17.8.2010, 15:54

    דווקא אז אני בנטורל....

    השבמחק
  12. קודם כל שאפו על הבלוג,תמיד נעים לקרוא אותו,הכתיבה שלך עניינית ומענגת.תמשיכי כך!(שלא נדבר על הטעם היוקרתי חח)
    הבושם שאהוב עליי אישית,היה בתחלה Kenzo Flower במשך תקופה,עד שהתפרץ לחיי Alien ומאז אני מ-כ-ו-ר-ה!ריח שאין,תמיד כיף להריח ועמיד שעות...אם המחיר לא היה בשמיים מבחינתי הוא היה מושלם.

    השבמחק
  13. shani shaked17.8.2010, 16:00

    היי,
    אני קוראת את הבלוג מיומו הראשון, אבל הפעם גם הצטרפתי!
    אני לא אוהבת הרבה בשמים. קשה לי מאוד להתחבר לבושם אבל כשזה קורה - אז זה בגדול...

    הבושם שלי בשנים האחרונות הוא "אימפוריו" של ארמאני (הבקבוק הזהוב), קצת כבד אבל כ"כ נעים...
    כרגע אני כבר בבקבוק השלישי, כשאת הראשון קנה לי חברי הראשון.
    לפני חצי שנה לערך התוודאתי לנרסיסו רודריגז, הבושם מן ההגרלה ואני מאוהבת.. רק המחיר, המחיר...
    שותפתי למשרד קנתה אותו וכל בוקר אני מריחה אותו ממנה ומקנאה.
    אולי, אולי, אולי אזכה פעם ראשונה בחיי?...
    תוגה על בלוג מקסים, אני נהנית בכל קריאה מחדש (-:

    השבמחק
  14. קודם כל,אחלה בלוג!אהבתי:)

    אני עובדת דיוטי פרי במיל.,אחרי שנחשפתי לכלל הבשמים,ולא יכלתי לשמוע יותר על 212,ארמני או פנטזי,גיבשתי לעצמי טעם די יוקרתי שלצערי אני לא יכולה להרשות לעצמי בתור סטודנטית תפרנית.

    ה-הבושם לפי דעתי זה קוקו מדמאוזל!אין פעם שלא שמתי אותו,ולא קיבלתי מחמאות עליו.נשאר לי חצי בקבוק ואני ממש מתקמצנת עליו.

    חוץ ממנו: הנרסיסו הנ"ל,שלפני חודשיים נגמר לי. לא כולם אוהבים אותו,אבל בעיניי הוא הריח שלו מהפנט,והוא עמיד במיוחד.

    חוץ משני אלה:אני מאוד אוהבת את הלייט בלו לקיץ,פיור פויסן של דיור,מיי אינסולנס של גרלן,ואת ז'דור שמשום מה נחשב בושם של "זקנות" ..

    השבמחק
  15. שירה, מסכימה איתך שהנרסיסו מהפנט!
    ובנוגע לז'דור - כל עוד את אוהבת ריח מסוים זה לא משנה אם הוא נחשב לזקן או משהו. העיקר שאת אוהבת אותו!

    השבמחק
  16. למי שלא מכירה יש אתר ישראלי שמוכר בשמים במחירים הרבה יותר נמוכים מאשר בחנויות - כל פרפיום. שירות מצוין ומהיר והמחיר כמובן הרבה יותר נוח מאשר בחנויות (גם שאנל זול יותר).

    השבמחק
  17. איזו הגרלה שווה :)
    כמובן שנרשמתי :)
    הבושם שאני "לובשת" כמעט כל יום בחודשים האחרונים הוא L'insatnce של גרלן (מקווה שכתבתי את זה נכון) והוא עדין, אבל מיוחד. נשאר שעות ויש לו ריח מאוד לא שגרתי בעיני. בחורף מאוד אוהבת את Zen של שיסיידו (לקיץ הוא מרגיש לי כבד מדי).
    מקווה שאזכה :)
    miriti_s@hotmail.com

    השבמחק
  18. אני נאמנה שנים רבות לבושם של אזארו בשם eau belle. יש לו ריח רענן ונפלא.
    לאחרונה גיליתי גם את אקווה די ג'ויה של ארמאני, שמלבד השם הנפלא שלו מריח מאוד נעים. הבושם הזה משנה מעט את ריחו במהלך היום, בהתחלה מרגישים יותר הדרים וניחוח רענן. לאורך זמן מתגלים התווים הפרחוניים יותר. לטעמי, שניהם אחלה בשמים ליום.

    השבמחק
  19. אני מנויה בבלוג!
    אני רוצה להשתתף בהגרלה אז הבושם האהוב עלי הוא אמפוריו של ארמני.. יש לו ריח פרשי של נקיון שאני מתה עליו, ואני כל הזמן מקבלת מחמאות על איך שהוא מריח עלי.
    וחוצמזה אני גם מאוד אוהבת את הוגו בוס deep red, בושם סקסי :-)
    דרך אגב אני בטח לא אהיה בארץ כשתפרסמי את הזוכה, אז אם אני אעלה בגורל, קחי את זה לתשומת לבך :)

    השבמחק
  20. אפי אל תדאגי, ראיתי שכתבת בפורום שתהיי בתאילנד, תעשי חיים :-)

    השבמחק
  21. רוצה גם!
    מנויה כמובן, וכאספנית בשמים כפייתית יש לי הרבה מאוד בשמי קיץ. כמה מהאהובים עלי ביותר:
    Anice של Etro
    Terre D'hermes של הרמס
    Kelly Caleche גם של הרמס
    Aqua Alegoria Herba Fresca של גרלן
    את רובם קשה לצערי להשיג בארץ, אבל לפעמים אפשר להשיג בשמים של הרמס בכלפרפיום.

    השבמחק
  22. פששש וניטי, איזו רשימה משובחת הבאת פה...!

    השבמחק
  23. היי,
    מה שלומך דנרה?
    הבושם האהוב עליי הוא של מוסקינו, אבל נראה לי שגם את זה אני אוהב!!

    השבמחק
  24. נעה קונצי 117.8.2010, 20:25

    היי דנרה,
    מאוד אוהבת את הבלוג שלך, ועוקבת אחריו, ורשומה כבר אצלך כמעט בהתחלת הבלוג.
    אני משתמשת במדמואזל של שאנל,
    בעקרון אין לי הרבה בשמים, קשה לי מאוד להריח את עצמי על הבוקר עם זפזופי בושם.
    אשמח להוסיף את הבושם שיארח חברה לבושם הבודד שלי..

    השבמחק
  25. היי, כתבתי הודעה מוקדם יותר אבל משום מה היא לא פורסמה.
    גם אני עוקבת אחרי הבלוג שלך בהנאה כבר כמה חודשים -אין לי מושג אם מההתחלה.....
    בכל מקרה הבושם האהוב עליי כרגע הוא Premier Jour
    של Nina Ricci. הוא חדש יחסית ונעים נעים!!
    ריח נקי עם נגיעות הדרים - נהדר לקייץ :)

    השבמחק
  26. פוסט מגניב, והמתנה בכלל מפתה!!!
    הבושם של הוא Light blue של D&G
    ו-212 הורוד ("סקסי") לערב..
    יש לי עוד כמה ואת כולם אני אוהבת,אבל חסכתי את כל הרשימה:)
    אין על בשמים!!!

    השבמחק
  27. טלישקה17.8.2010, 22:07

    תמיד את קולעת בול ה- for her נמצא בוויש ליסט שלי.
    אני עוקבת אחרי הבלוג שלך מיומו הראשון וכבר כתבתי לך כמה פעמים שאני מאוד אוהבת אותו ואת הכתיבה שלך ואת המוצרים שאת כותבת עליהן (איכות).
    גם לי יש את ה- Mademoiselle משתמשת בו כמעט ורק בערבים כי הוא מרגיש לי חזק מדי לבקרים. אוהבת מאוד את ה- Chloe וכבר בבקבוק השני שלו, רק שאת הראשון אני קניתי והוא היה או דה פרפיום ואת השני אמא שלי קנתה לי אבל הוא או דה טואלט והוא הרבה פחות עמיד.
    ויש לי יומולדת ב- 1/9 אולי הבושם יהיה המתנה שלי?

    השבמחק
  28. אנונימי17.8.2010, 22:17

    הבושם האהוב עליי הוא פרינסס של וורה וואנג. אני מאוד אוהבת אותו בגלל שהוא עדין, נעים, קליל ובעיקר מיוחד. עוד לא יצא לי לרחרח בנות אחרות שמשתמשות בו, מה שגורם לי להרגיש מיוחדת למדי :-)

    האימייל שלי הוא: leeparchack@gmail.com

    השבמחק
  29. טלישקה - המון מזל טוב! המדמואזל מדהים והקלואה הוא הנוכחי שלי. בהחלט טעם דומה יש לנו :-)

    השבמחק
  30. טלישקה17.8.2010, 22:40

    עדיין מחכה לפוסט שלך לגבי המייקאפ של גרלן.

    השבמחק
  31. שמתי לב שהיו כמה שביקשו את הפוסט הזה. יש מצב בהחלט שאעשה בקרוב פוסט השוואתי בין שני סוגים שונים של גרלן PARURE :-)

    השבמחק
  32. ואו כמה תגובות! כנראה ששוב הגעתי לקרוא את הפוסט יחסית באיחור..

    בכל מקרה, אני מזמן מנויה :P

    גם לי לרוב יש בושם אחד או שניים. תלוי בכל מיני גורמים..
    אולי אפשר להגיד שאנחנו יותר "אירופאיות" אם אנחנו כאלו מצומצמות בבשמים שלנו ;)

    הבושם שהכי אהבתי היה Les Belles של נינה ריצ'י (הבקבוק הירוק עם הפקק הורוד, יש עוד גרסאות ואת כולן אני לא אוהבת) לצערי הפסיקו לייצר אותו אז נאלצתי לחפש לי חלופה.
    התאהבתי קשות ב Hot Cuture של ג'יבנשי.
    ואז באיזשהו שלב נכנסתי יותר לעולם של ניסויים בבע"ח והבנתי שאני צריכה להחרים את שני הבשמים שאני הכי אוהבת..
    האמת, שזה בכלל עניין בעייתי כי על רוב חברות הבשמים גם ככה אין מידע אז במקום מסוים החלטתי שאני יכולה להרשות לעצמי פחות להקפיד..
    כרגע נשאר לי הבושם של ג'ניפר לופז (היתה גם הפתעה בשבילי שאהבתי אותו ורק כמה זמן אחרי בכלל הבנתי שמה שכתוב על הבקבוק זה ג'ניפר לופז חחח). אני די אוהבת אותו אבל הוא פשוט לא ה Hot Cuture שנראה לי שכאשר יגמר הנוכחי אחזור אליו.. אוי הגעגועים..

    וכמובן שאשמח להצטרף להגרלה :]

    השבמחק
  33. מיטלי, ציפיתי שמישהי תכתוב על העניין הזה של הניסויים בבעלי חיים, לא מפתיע שזו את ;-)

    ולמה תמיד את חושבת שאת באה באיחור? הפוסט עלה רק היום בצהריים. ולשום פוסט אין תאריך תפוגה, תמיד אפשר להגיב.

    השבמחק
  34. כמו הכינוי בתפוז :אמילקה18.8.2010, 0:07

    ממש עושה חשק ללכת ולהריח את הבושם:)

    הבושם האהוב עלי הוא קוקו מזדמוזל של שאנל..
    אני מאוהבת בו !!!
    ןהוא בדיוק ככתבת לא מרחים אותו על כל אחת והמחיררר
    יקר ביותר...למרות שבתקופה האחרונה אני מתחילה לקלוט יותר נשים שמשתמשות בו:(((

    השבמחק
  35. מאוהבת ב- flower bomb של viktor@rolf .

    תודה על ההגרלה השווה :)

    השבמחק
  36. הבושם האהבו עלי הוא ALIEN של טיירי מוגלר

    אחלה הגרלה... תודה

    השבמחק
  37. הי
    קודם כל שמחתי מאד לראות את הבלוג .. הבושם הזה באמת משהו מיוחד .. למעשה אני מאז ומתמיד אהבתי את הבשמים שמכילים מוסק MUSK .. עוד בתור נערה היה לי את הMUSK עם הפפיון הירוק .. ורכשתי עוד אחד כזה לא מזמן .. אבל NARSISO MUSK זה כבר MUST !!!!
    חג שמח , רונית

    השבמחק
  38. היי,
    גם אני עוקבת כבר הרבה זמן ונהנית מהבלוג ועכשיו נרשמתי.
    גם אני סוג של אספנית בשמים (ואיפור, אבל זה כבר סיפור אחר)והבשמים האהובים עלי הם:
    מדמואזל - שכפי שאני רואה הוא אהוב על המון פה :)
    קלואה intense
    YSL ELLE
    פראדה infusion d'iris
    וגוצ'י II
    בדיוק ראיתי את הבושם של נרסיסיו לפני כמה ימים בקניון והוא מדהים. אמרתי לעצמי שזה צריך להיות הרכש הבא - אבל עכשיו יש אולי סיכוי לזכות בו.
    הגרלה מעולה - תודה :)

    השבמחק
  39. גם אני כבר מנויה פה לא מכבר...
    רעיון מקסים עם הגרלת הבושם! ח"ח=]

    הבושם האהוב עליי הוא:
    Wave- Davidoff
    מומלץ בחוםחום חום
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  40. דנרה היקרה!
    הבלוג המדהים שלך כבר עלה לי הרבה כסף... :) וכמובן שאני מנויה...
    בזכותך קניתי את המסקרות של YSL וארמני, והיד עוד נטויה!
    ה-בושם שלי כבר כמה שנים הוא Chance Eau Fraiche של Chanel. עד שפגשתי אותו הייתי באמת טיפוס של 4 בשמים בממוצע בכל רגע נתון, אבל מאז שאני איתו אני לא פוזלת לכיוון של אף בושם אחר...

    השבמחק
  41. רוית, תתחדשי על המסקרות, איזה כיף לך!
    הצ'אנס של שאנל מדהים וממכר ולא מפתיע שנצמדת אליו וזנחת את האחרים ;-)

    השבמחק
  42. ואללה... הייתי בטוחה שאני באיחור בגלל כמות ההודעות :]

    בנושא הניסויים בבע"ח ובשמים אני די מיואשת. אני לא מאמינה שמנסים את הבשמים על בע"ח... כנראה שהחברה מזוהה או עם עור (שאנל לדוג') או שהקונצרן שאליה שייכים עושה ניסויים (לוריאל לדוג').

    אגב, אני חוטאת עם 3 מוצרים של לוריאל לאחרונה.. מוצרים שפשוט לא מצאתי להם תחליף הולם.. אני מתנחמת בזה שאני יודעת שחלק הזה של החברה לא עושה ניסויים בבע"ח..

    השבמחק
  43. היי דנרה!
    גם אני לא אחת שמחליפה בשמים ובדרך ככל כשאני מוצאת אחד שאני אוהבת אני נשארת נאמנה לו כמה שנים טובות!
    תקראו לי פקאצה אבל הבושם שאני מטורפת עליו הוא Fantasy של בריטני ספירס... לא יכולה להפסיק להסניף אותו :)

    השבמחק
  44. ורדינה18.8.2010, 8:59

    danra יקירה,
    1. מצטרפת לטלישקה. יאללה תעלי פוסט על מייק אפים של גרלן. לא זזה בלי לקרוא ביקורת שלך ואני בדיוק לפני קניית מייק אפים ושמתי עין על הפארור. אז יאללה תתקדמייייי
    2. שיהיה לך יום טוב (אם לא לעשות פאנלים, אז להתחנף בקטנה...)

    השבמחק
  45. גם אצלי יש בושם אחד לקיץ ואחד לחורף..
    בחורף אני כבר שנים עם Emporio She של ארמני, כמובן...
    בקיץ אני לרוב יותר מגוונת, אבל זה כבר קיץ שני שלי עם Be Delicious של DKNY

    המון תודה על ההשקעה :)

    השבמחק
  46. אנונימי18.8.2010, 10:31

    אחלה הגרלה!
    אני אוהבת את ארמני מאניה.

    השבמחק
  47. היי פעם ראשונה שלי פה (ראיתי שפרסמת בתפוז) וגם נרשמתי לעדכונים במייל :-) אחלה בלוג!
    אצלי המצב בגזרת הבשמים ממש מוזר: כבר כמה שנים לא קניתי לעצמי בושם פשוט כי אני מקבלת מחמתי בשמים מתנה (במיכלים גדולים) ובכלל בחורף היתה לי תקופה שהשתמשתי בשמן גוף עם ריח דומיננטי ולא רציתי לערבב ריחות אז די ויתרתי על בושם(פעם ראשונה ב16 שנים!).
    הבשמים שיש לי הם בשמים קלאסיים ובטוחים אם כי לפעמים בא לי לגוון, אבל כאמור קיבלתי כבר וכו'.
    ובמילים אחרות: ז'אדור, הוגו בוס אדום, רומנס של ראלף לורן, הפי של קליניק, הקלאסי ובעוד מהדורה, קול ווטר של דווידוף (שנראה לי שחלף/חולף מהעולם), וי של לנקום(בקבוק קטן!), אמפריו ארמני וחוץ מזה עוד כמה מוצרים טבעיים על בסיס שמנים אתריים שבעיניי הם בושם לכל דבר.
    עכשיו דוגרי, יש לי טונות בשמים אבל ממש מתחשק לי לקנות משהו אחר.
    :-))
    (דרך אגב אני מתנצלת על ההקלדה של שמות אנגליים בעברית המקלדת שלי מראה סימני זיקנה/ סיום בטריה)

    השבמחק
  48. ורדינה - כן המפקד!...
    בכל מקרה אני לא יכולה לכתוב פוסט על ה- PARURE מהיום למחר כי לוקח לי זמן לבדוק אותו לעומק. סוג אחד אני מכירה לעומק ואת הסוג האחר אצטרך להכיר ורק אח"כ לכתוב עליו פוסט, בהנחה שהוא שווה פוסט בכלל ;-)

    השבמחק
  49. היי :]

    אני מנויה כבר מזמן!
    האמת היא שכרגע אני בחיפושים אחרי בושם טוב. זה בטח נשמע כמו שקר אבל אני מחפשת אחד מאסקי שהוא לא מבודי שופ ועוד לא ממש הצלחתי למצוא.

    כרגע משתמשת בFEMME של בוס ובהפי הארט של קליניק.
    אה גם בג'יבנשי אחד.. לא זוכרת איך קוראים לו.

    אהבתי את רעיון ההגרלה.

    בהצלחה לכולם כמובן :]

    השבמחק
  50. אנונימי18.8.2010, 12:48

    הבושם הקבוע שאני מכורה אליו הוא
    GURALAIN-LINSTANT MAGIC
    לא משנה אם זה קיץ או חורף, בוקר או ערב, הליכה לסופר או למסיבה, הבושם הזה תמיד עליי.
    יש לו ריח שפשוט מעלה את מצב הרוח. ואני לא אחליף אותו אף פעם! :)

    אנה (גברת פריזל 2)
    aa_nn_aa2@walla.co.il

    השבמחק
  51. אני ממש מתביישת לספר שאני מכורה להיפנוטיק פויזן הישן והטוב (זה בבקבוק הבורדו, ולא לבלבל עם שאר הורסיות הדי מעפאנות שיצאו בשנים האחרונות).
    זה אמור עלי משהו לא טוב?

    השבמחק
  52. בלוג נהדר דנה!!!

    הבושם שלי הוא Jean Paul Gaultier classic!!!
    מומלץ מאוד לכולן!!!
    יש גם את sicily של D&G אבל הפסיקו לייצר אותו...

    :(

    השבמחק
  53. טלישקה18.8.2010, 15:04

    שכחתי לכתוב לך שקיבלתי את המסקרה של ארמאני שהמלצת עליה.

    השבמחק
  54. תתחדשי!
    אחרי שתשתמשי בה מספר פעמים אשמח שתעדכני בפוסט שלה מה את חושבת עליה.

    השבמחק
  55. נרשמתי :) shoshanna123@gmail.com
    גם אני מאלה שיש להן בושם ליום ולערב... ליום אני משתמשת בפנטזי של בריטני ספירס (למרות שאני לא בדיוק נמנית על מעריציה של המוזיקה שלה) ולערב בלאק אקס...

    אחלה בלוג, עוקבת מזמן

    שושנה

    השבמחק
  56. הצטרפתי לרשימת התפוצה :)

    אני מאוהבת כרגע ב- rose the one של דולצ'ה וגבאנה. הוא מתקתק, אבל לא בצורה מחליאה או סינטטית, הריח שלו מאוד נשי ועדין.
    בושם נוסף שאני אוהבת ושונה לגמרי מזה הוא ה-rush של גוצ'י. ריח מאוד מיוחד, לא מצאתי אף בושם שאפילו מזכיר אותו, אבל הוא גם יותר כבד.

    sharon1948@walla.co.il

    השבמחק
  57. גם אני ! גם אני!
    אולי אמא שלי סוף סוף תשמח לשמוע שזנחתי את הוויט מאסק שלי (לא מצליחה להחליף אותו מגיל 16 ועברו כמעט כפול שנים) ועברתי למשהו קצת יותר "מתאים לגילי".
    תודה על ההגרלה, על הביקורות ובכלל,
    שנה טובה!

    השבמחק
  58. היי! יוזמה מבורכת!
    יש לי כמה בשמים מועדפים... הכי אוהבת כרגע את envy me של גוצ'י. מכורה שנים גם ל212 הרגיל. בחורף אני אוהבת לשים את asphalt flower של מאק. וגם הבושם של קייט מוס נרכש כבר פעמיים :)

    השבמחק
  59. כבר רשומה לעדכונים במייל
    ,מאוד נהנית מהבלוג שלך וכמובן שמחה להרשם להגרלה המגניבה :-)
    כרגע הבושם שבא לי עליו הוא Stella של סטלה מקרטני, ריח מדהים של ורדים. אבל - הוא יחכה לחורף, נראה לי שהוא יהרוג את כל הסובבים אותי בחום הזה..

    השבמחק
    תשובות
    1. היי בנות, כתבתן מזמן, ואני מקווה שתמצאו את ההודעה שלי: אני מחפשת את הבושם של סטלה מקרטני ואין אותו בשום מקום, אני לא יודעת אם להזמינו מהאינטרנט בלי להריח לפני, אבל בכל זאת אני סקרנית לשאול מה הריח שלו? הוא מצטייר לי כבושם בריח של ורדים, אבל יש ויש? האם הוא כבד?? מתוק? איך הוא?

      מחק
    2. אני מתה על הבשמים של סטלה, לא יודעת לאיזה בושם שלה את ספציפית מתייחסת, אבל אני לא הייתי מהמרת על שום בושם בלי להריח אותו בעצמי.
      יכול להיות שבמשביר עדיין יש את הטסטרים במגירות אז תוכלי להריח בעצמך.

      מחק
    3. היי:-)
      אני ציפיתי לריח של ורדים,ואין לי דרך להריח אותו בגלל שהוא לא קיים במדפים.
      הבנתי שמוכרים אותו בחנות שנקראת just4you

      מחק
  60. אני מתה על הבשמים של סטלה מקרתני! משום מה שמתי לב שהם המון זמן לא על המדפים. שמעתי שהחליפו יבואן אבל לא מבינה מה קרה ולמה לא חזרו. או שחזרו ולא שמתי לב?...

    השבמחק
  61. היי היי גם אני רוצה להשתתף! ואני כמובן מנויה לבלוג שלך :) [איך לא ?] הבושם האהוב שלי הוא [אל תפלי מהרגליים זו לא תהיה הפתעה] הבושם של.....מארק ג'ייקובס! Marc Jacobs By Marc Jacobs , מתקתק משהו אבל אהוב בהחלט.

    השבמחק
  62. אכן לא מפתיע.
    אבל כשיש טעם מעולה עם מותג מנצח, למה בעצם לא?...

    השבמחק
  63. אני מאוהבת בבושם רוז אבסולוט של סטלה מקרטני, שהוא מסוג הבשמים שלא מוכרים לא בסופר פארם ולא בניו פארם, ולאחרונה חיפשתי אותו במשביר לצרכן וראיתי ששם הוא ירד מהמדפים. המקום היחידי שאפשר לקנות אותו הוא אפריל. וזה בושם שכבר 4 או 5 שנים אני דבוקה רק לו.
    הריח שלו מיוחד כל כך, ואחר מכל דבר שאני מכירה.

    שרונה

    השבמחק
  64. אז כמו שכתבתי למעלה בנוגע לסטלה מקרתני, אחרי חיפושים באפריל, המשביר והפארם, נראה שאכן הבשמים שלה ירדו מהמדפים. חבל.

    השבמחק
  65. אני מאוד אוהבת את הפיור פיוזון והקלואה אינטנס [שהוזכרו כבר], וגם את הברברי בריט [הפחות רישמי] שאני תמיד מקבלת עליו מחמאות.

    השבמחק
  66. לגבי הבשמים של סטלה מקרתני, אני גם שמעתי שהם עברו ליבואן אחר. הכי אהבתי את Stella Sheer שלה, שהיה עדין יותר מהמקורי. אני מקווה שהם יחזרו למדפים.

    השבמחק
  67. גם אני מקווה. מוסיף למדף הבשמים שיק רציני :-)
    אני מאוד אוהבת את STELLA IN TWO PEONY הותיק. ריח חזק מתקתק-מריר הורס וממכר.

    השבמחק
  68. טלישקה20.8.2010, 23:45

    זהו סופית יש לנו טעם ממש דומה, גם אצלי stella in two peony מככב, גם איתו כבר בבקבוק השני.

    השבמחק
  69. לגמרי דומה טלישקה!
    השאנל, קלואה, סטלה, ארמאני, גרלן, טעם משובח ויקררררר :-)

    השבמחק
  70. הבלוג מקסים,
    משתדלת לעקוב אבל רק עכשיו הצטרפתי כמנויה
    הבשמים שלי:אמפוריו ארמני הזהוב, Famme של הוגו בוס וHugo Boss-women

    השבמחק
  71. אוווו פוסט כלבבי :) אני נאמנה כבר שנים לתפוח הירוק של DKNY, גם כשאני משתמשת באחרים תמיד אני חוזרת אליו.

    השבמחק
  72. אני עוקבת אחרי הבלוג כבר תקופה - תמיד כיף לקרוא :)

    יש לי כמה וכמה בשמים אבל אלו שאני שמה יותר מכולם הם White Tea של בולגרי, DKNY של דונה קארן ו-Ralph של ראלף לורן ותמיד מקבלת עליהם מחמאות :)

    יופי של פוסט והגרלה!

    השבמחק
  73. אחלה הגרלה!!!

    ליומיום בקיץ אני משתמשת ב"יגואר" (הורוד), כבר בקבוק שני... בעלי קנה לי לא מזמן את "פיור וויט לינן" של אסתי לאודר וגם הוא פרשי ביותר לימות הקיץ החמים:)
    בחורף אני חורשת על ה"אופוריה" של קלווין קליין (גם בקבוק שני כבר חחח), ובכל השנה לאירועים מיוחדים ושבתות- ב"Chloe" המדהים... הוא כ"כ יקר שאני מתקמצנת עליו:P

    אולי זה קיטשי ומיושן, אבל לגברים אני פשוט הרוסה על ה"רושאס"...:)

    השבמחק
  74. או, מרענן לקרוא כאן המלצה לגברים :-)

    השבמחק
  75. הרבה שנים היה עלי "מיס דיור" שמאוד מאוד אהבתי ועדיין אוהבת, אבלללללל כמה כבר אפשר?!
    עכשיו יש לי את יסמין של בולגרי, אבל הוא הולך להיגמר כי בכלל לא מרגישים אותו עלי, אז כל התבשמות איתו הופכת להיות טקס ריסוס...
    אז מתאים לי עכשיו בושם חדש ;)

    כמובן שאני כבר רשומה ועוקבת אחרי הבלוג המקסים שלך :)

    השבמחק
  76. ההמלצה שלי היא על הבושם BRIGHT CRISTAL של ורסצ'ה
    גם בקבוק מהמם ושקוף אז רואים את הצבע הורוד של הבושם , הייתי מגדירה אותו כעדין מאוד ונשי..אני מאוד אוהבת אותו
    בהצלחה לכולן

    הרעיון של ההגרלה ממש ממש נחמד !!:) אני כבר מחכה שהמסקרה של ארמאני תגיע אליי

    נרשמתי והאימייל שלי nava_m1@walla.co.il

    השבמחק
  77. תתחדשי על הארמאני אורלי :-)

    השבמחק
  78. תודה !

    השבמחק
  79. הי, אני חדשה יחסית בפורום לקים בתפוז, עניין של כחודשיים ולכן בעבורי את מודל לענייני אופנה ככלל ולקים וטיפוח ציפרניים בפרט.
    הבושם של כל הזמנים עבורי הם": "שנל 5" ו"או דה סואר" של סיסלי. אך היות ואלה בשמים כבדים ועשירים ל"שמלה שחורה" ולא ליום יום, תמיד תמצאו אצלי את "ארמני קוד" ליום יום"
    שנה טובה!

    השבמחק
  80. תודה אפרת, כיף לראות אותך פה כרגיל.

    השבמחק
  81. היי בננות,
    ה-בושם בה' הידיעה לדעתי הוא הקוקו מדמוזל של שאנל... אני גם מאוד אוהבת את דרימינג של טומי הילפיגר, הוא עדין ומתקתק ומתאים בעיקר לקיץ
    שנטובה :)

    השבמחק
  82. היי, אני נטע והבושם המומלץ שלי הוא Idylle של חברת Guerlain בושם מדהים. מריח מיוחד ויוקרתי מאוד.
    אני מאוד מקווה לזכות בהגרלה ככה זו תהיה גם מתנה לחגים וגם מתנת יום הולדת (29.8).
    האיימל שלי הוא: NETA_TOLE@WALLA.COM
    תודה רבה, ובהצלחה לכולן, נטע.

    השבמחק
  83. יש לי מעט בשמים. ובדיוק רציתי לקנות בושם חדש , רק שאני לא מוצאת ריח חדש שאני אוהב ושארצה לקנות אותו .. אז חשבתי לנסות את מזלי ואולי לזכות בבושם שלנרסיסו רודריגז ואולי סוף סוף אמצא את הפייבוריט שלי!

    אבל בכללי הבשמים האהובים עליי הם (שחלק מהם לא בקולקציה האישית שלי):
    ♥ אופוריה בלוסום של קלווין קליין
    ♥ בלאק XS של פאקו ראבן
    ♥ POUR ELLE גם של פאקו רבאן שלצערי, אני לא מוצאת אותו יותר בארץ .. :( אם מישהי יודעת איפה אני יכולה למצוא את הבושם הזה, אני אשמח לדעת! (הבקבוק שלו מזכיר לי משום מה מכונת כביסה חח- הבקבוק לבן עם עיגול באמצע.
    ♥ צ'אנס וקוקו מדמואזל של שאנל

    נירשמתי להגרלה וזה המייל שלי : natano9@walla.com

    השבמחק
  84. אני דווקא מאלה שדבקות בבושם אחד, עד שהן מגלות אחד יותר טוב ודבקות בו D:

    הקודם שלי היה היפנוטיק פויזן, כמו חצי מדינה, ועכשיו אני משתמשת ב ckin2u - פחות עמיד אבל הריח מדהים

    השבמחק
  85. אני מאד אוהבת את הבלוג שלך וגם עוקבת (דרך הלינקים בפורום איפור ובפורום לקים). עכשיו גם נרשמתי :)

    הבושם שאני הכי אוהבת הוא ארמני מאניה של ארמני
    ולקיץ - טאץ' אוף פינק של לקוסט

    ואני מפנטזת על הבום של נרסיסו רודריגז כבר המווון זמן, רק שאני לא יכולה להרשות לעצמי לקנות אותו ממשכורת של סטז'רית
    אני יותר מאשמח לזכות בבושם! ;)

    השבמחק
  86. אנונימי28.8.2010, 17:43

    אשמח לזכות
    ortal83@gmail.com

    השבמחק
  87. אחלה פוסט ואחלה הגרלה. :)

    למרות שאני דיי צעירה [23], אני מתה על Angel של Thierry Mugler. וזה גם בושם שאין עליו אף פעם שום מבצע [גם לא של 20%...].

    הרחתי אותו אצל חברה ואח"כ קניתי לעצמי... מאז הטיפות האחרונות אני ממש מתקמצנת עליו ושמה רק באירועים מיוחדים. וכל פעם מקבלת עליו מחמאות.

    בהצלחה לכולם!!
    alina.lennon@gmail.com

    השבמחק
  88. נרשמתי גם, על אף שעד עכשיו עקבתי די באדיקות =) אני בהחלט מאלה שמחליפות בשמים ובד"כ לא נשארת נאמנה לריח אחד לאורך זמן - גיוון זה כיף!
    עכשיו אני מאוהבת ביור - מיוס דור שרי ל'או שהוא בושם מאוד מרענן לדעתי עם תוים ברורים מאוד של יסמין ונראה לי גם קצת לבנדר.
    בערב אני שמה את ורי-איריזיסטבל של ג'יבנשי כי הוא יותר כבד ליום-יום ומרגיש לי יוקרתי וחושני =)

    תודה רבה!

    השבמחק
  89. היי
    אני מאוד אוהבת את Lancome Paris - Hypnose ריח מתקתק שבו אני משתמשת ליום יום. לערב אני משתמשת
    ב-Ange Ou Demon by Givenchy, הגעתי אליו דרך דוגמית שאימא שלי נתנה לי.

    השבמחק
  90. לוטוס729.8.2010, 11:57

    אני אחת כזו שיש לה הרבה בשמים...מאוד אוהבת לגוון ביניהם באופן יום יומי...
    כרגע אני משתמשת הרבה בוייט מאסק האמריקאי האלמותי,בין היחידים שבאמת מחזיק עליי כל היום...

    השבמחק
  91. פרנצ'סקה שלי29.8.2010, 12:00

    הגעתי לבושם "קלואה" דרך המלצה של טוקית ומאז אני משתמשת רק בו. הראשון נקנה בחו"ל ומאז עברו תחת ידיי 4 בקבוקים...

    השבמחק
  92. מכורה מכורה מכורה..לADDICT של דיור.מנצלת כל מבצע וחומסת לי בקבוקים :)

    הבקבוק של נרסיוס מעלף.אין מילים.
    trixie.sivan@gmail.com

    השבמחק
  93. אנונימי29.8.2010, 18:24

    אני אוהבת מאוד את POEME של לנקום.
    a.2.snlfe@spamgourmet.com

    השבמחק
  94. אנונימי29.8.2010, 19:04

    הבשמים שאני משתמשת בהם הם לייט בלו של דולצה וגבאנה, קלואי, אסנס של נרסיסו רודריגז ואומניה קריטלין של בולגרי. אשמח לקבל את הבושם המשתתף במבצע.

    השבמחק
  95. כבר מלא זמן ההגרלה הזאת בראש שלי ולא מאמינה שכמעט פספסתי !

    אני בדיוק בחיפושים אחר הבושם החדש שלי, בשנה האחרונה נוסו Femme של הוגו בוס, La Lune של דולצ'ה, קוקו מדמואזל וכולם טובים, אבל עדיין לא מצאתי את ה- אחד, את יודעת....

    אז אני אחזיק אצבעות לזה !

    פרסמתי גם בבלוג שלי :-)

    השבמחק
  96. ראיתי מתוקה. המון תודה!
    כיף לראות אותך פה כרגיל :-)

    השבמחק
  97. אני מנויה פה...
    אני משתמשת בבושם ריצ'י ריצ'י של נינה ריצ'י.
    haim.matan@gmail.com

    השבמחק
  98. אנונימי30.8.2010, 10:58

    טוב אני משתמשת בבושם השחור של נרסיסיו רודריגז כבר שנים!!! זה בושם שמריח כמו מליון דולר, ממש בושם שמריחים ממנו יוקרה, הבושם הטוב ביותר שהיה לי, כל הזמן שואלים אותי באיזה בושם אני משתמשת, אני אשמח לקבל במתנה פעם אחת בושם כזה ולא לשלם עליו ככ הרבה כסף...

    השבמחק
  99. בהחלט כיף להריח מיליון דולר :-)

    אבל שימו לב כל האנונימים שהגיבו כאן ולא ציינו פרטים, כפי שכתבתי בפוסט, אין לי דרך לדעת מי אתם ככה...

    השבמחק
  100. אנונימי30.8.2010, 15:42

    מנויה חדשה
    מנסה את מזלי (בדיוק נגמר לי הבושם ואני מתכוונת להתחדש באחר לשנה החדשה)
    אני אוהבת את הבושם 212סקסי, בושם שמלווה אותי שנים, בפעם האחרונה שקניתי בושם גיוונתי וקניתי את מדמואזל של ג'יבנשי והוא מעולה, קבלתי הרבה מחמאות
    שנה טובה
    איריס קרן
    irisvk@walla.co.il

    השבמחק
  101. אנונימי30.8.2010, 15:54

    יש לי את כל סדרת הנרסיסו ....שמן קרם גוף מאוד אוהבת מאוד את הבושם .והרחתי את החדש כמעט התעלפתי מהניחוח ורוצה להתחדש לחג ....
    astara10@walla.com בהצלחה לי בהתחדשותתתתת
    אסתרה אוזצדיק

    השבמחק
  102. קודם כל בהצלחה לכולם!!
    אני משתמשת בבושם של נרסיסו ומאוד ממליצה ריח קייצי.
    אוהבת גם את המוסק OIL של בודי שופ.
    ואני גם אוהבת מאוד בשמי גברים אז גם בהם משתמשת

    השבמחק
  103. אנונימי30.8.2010, 17:09

    היי שמי גלית
    נירשמתי לבלוג(חדשה כאן)
    האמת שהייתי מכורה פעם לבשמים והייתי די מעודכנת
    לעומת היום שאני משתמשת במבשמי גוף -שמן
    וניל ומסק.
    בעלי קנה לי את EMPORYO ARMANI קצת כבד(לא נפלתי ממנו) ששששש.חחח
    אשמח לקראת החג להתחדש בבושם חדש שנשמע שווה.
    אז מקווה מאוד בשבילי..
    חג שמח ומתוק

    השבמחק
  104. שרון נוימרק30.8.2010, 17:24

    מאוד נהניתי לקרוא ונעים להכיר... שמחה להצטרף ביום האחרון..
    עכשיו אני עם הבושם של ג'יבנשי, אונג או דמון, לה סיקרט . נפלא.
    מאוד אהבתי את החדש של נרסיסו רודריגז. אך יקרררר..

    השבמחק
  105. היי,
    תודה רבה על הבלוג המקסים..
    לא יודעת אם הבושם שלי יוקרתי, אבל אני אוהבת אותו ומשתמשת בו כבר 4 שנים. הבושם הוא RUMEUR של LANVIN. הבושם של האירועים המיוחדים היה HYPNOTIC POISON של דיור עד לא מזמן, אבל לא יודעת למה הפסקתי לאהוב אותו.אז אני צריכה בושם מיוחד חדש :)))
    חג שמח

    השבמחק
  106. אני ממש ממש ממש אוהבת את הבושם של לוליטה למפיקה הסגול וגם אין פשוט אין על דולצ'ה וגבאנה "the one"

    השבמחק
  107. תודה לכל המגיבות ובהצלחה לכולן!
    ההרשמה הסתיימה.
    מוזמנות כמובן להמשיך ולהשאיר המלצות לבשמים ולהגיב בפוסטים הנוספים :-)

    השבמחק
  108. ואי ואי ואי איזה מתנה שווה!!!! אני עוקבת אחרי הבלוג כבר הרבה זמן ובעצם אחרי הרבה המלצות על בשמים... מודה שעדיין לא מצאתי את ה"אחד" שילווה אותי שנים כרגע משתמשת בבננה רפבליק מלכייט וקוקו שאנל מאדמואזל, ואלור וכל מה שבא ליד וגם בבולגרי יסמין מאוד אשמח לעלות בגורל....
    aradliron@yahoo.com ורק עכשיו נרשמתי

    השבמחק
  109. אנונימי2.9.2010, 21:32

    109 תגובות ואני ה-110 וכמובן ששלושה שבועות בלי אינטרנט "יציב" הכריעו את הפיספוס שלי. למרות שאני לא מחסידות המאסק.
    מה שכן לא מבינה "להתרחץ בבושם".

    אגב, גם אני חיה על בושם אחד- גג שניים לשנים.
    קודם זה היה 1881, אח"כ לתק' קצרצרה הפרח של קנזו וישר עברתי לעלה הירוק כשהפציע. אח"כ פראדה איריס הירוק וכעת אנג' או דמון של ג'יבנשי.
    ולעולם ועד שאנל 5 פרפיום. ולא מתקמצנת אבל בהחלט מזליפה טובות הנאה בדוכנים. חחחח.
    בסינגפור זה הכי לא הזוי שיש ולגיטימי שתרצי לחדש את הבושם שלך במהלך היום.
    אגב, אף אחד מהבשמים שלי, מעולם לא היה במבצע, ואם היה לא ידעתי וכמעט תמיד נקנו במחיר מלא ומופקע.

    השבמחק
  110. אני ממש מתרגשת שחזרת נטע :-)

    לי האמת יש באופן קבוע דוגמית או בושם מוקטן של הבושם שלי בתיק האיפור בשביל לחדש מתי שבא. בפועל זה קורה רק במקרים נדירים שאני מחדשת. לא יודעת למה...

    השבמחק
  111. אנונימי3.9.2010, 9:34

    גם לי יש ובכל זאת נהנית להשפריץ על עצמי בפארם.

    השבמחק
  112. אני תמיד בחיפוש אחרי הבושם החדש, לא עובר שבוע מבלי שאני נכנסת לבדוק ריח חדש בחנות. אישית אני משתמשת בממוצע ב8 9 בשמים בלי הגזמה והגעתי למסקנה שלא מה שיקר בהכרח נוצץ :)

    השבמחק
  113. תשמעי, רוב הבנות כמוך, מאוד אוהבות להריח כל בושם שיוצא. רק אני עם הבושם האחד שלי... :-)

    השבמחק
  114. תודה רבה על ההמלצה, מגיע לי בדיוק בזמן. אני בחיפוש אחר בושם חדש לאחר ששנים השתמשתי בקוקו שאנל.

    השבמחק
  115. שווה בדיקה, בושם מדהים!
    שמחה לראות שיש עוד מי שצמודות לריח אחד כמוני :-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails