4 ביולי 2012

הנבחרת הקיצית - הטרילוגיה (טיפוח)



ההתנהלות הקיצית שלנו באופן טבעי משתנה מקצה לקצה בקיץ. החום הכבד והלחות ההיסטרית לא מותירים לנו הרבה ברירות, הם פה להישאר ולנו נותר רק להתאים את עצמנו למצב. אז החלטתי לעשות טרילוגיה, סדרה של שלשה פוסטים שיעסקו בטיפוח, איפור ושיער. הפעם האחרונה שעשיתי טרילוגיה היתה ממש מזמן עם הקורלים (שפתונים, סמקים, לקים), זוכרות? בכל מקרה לטרילוגיה הנוכחית בחרתי את המוצרים שבשאיפה יעזרו לנו לעבור את הקיץ בצורה קלה קצת יותר. לשתות יותר מים צוננים זו כבר התחלה מוצלחת.
הפוסט הראשון כאן עוסק בטיפוח שכן זה הבסיס החשוב ביותר לכל שאר הדברים ולכן הולך להיות ארוך וחפרני במיוחד. מי שרוצה המלצות נוספות מוזמנת כמובן להתעדכן בפוסטים "טיפוח קיצי שוטף", "קיץ טו-גו" ו"קיץ בניקוי עמוק". כל שגרת הטיפוח בעונה הקרה עם המוצרים עתירי הלחות והברק נראית ממש לא רלוונטית כרגע, הלחות באוויר גורמת לנו להבריק באופן טבעי... מה שחשוב כרגע זה לשמור על ההיגיינה ולהתמקד במוצרים שמותאמים לקיץ עם מרקמים קלילים שנספגים במהירות בעור, מוצרים שיגנו עלינו מנזקי השמש ומתופעות שונות שהקיץ מביא איתו כמו שומניות, תשישות ובעיקר ניחוחות לא רצויים...

מוצרי הטיפוח שמלווים אותנו גם מחוץ לבית: דאודורנט לנקום, באלם ותרחיץ ידיים ל'אוקסיטן

בהשראת הפוסט "קיץ טו-גו" אתחיל במוצרים שכדאי לקחת איתנו בתיק לשימוש שוטף ולחידוש במקרה הצורך.

המוצר הראשון והבלתי נמנע זה דאודורנט שבקיץ תמיד טוב שיהיה בתיק לכל מקרה אם מרגישים שרוצים לחדש. כן, למרות שזה מוצר נפוץ מאוד עדיין יש את מי שחושבים שזה מוצר שאינו חובה כלל. הכי אני אוהבת את אלו שמדלגים עליו בגלל ריח הגוף הטבעי הנפלא שלהם. אז קודם כל, לא משנה מה הסיבה בגינה אתם מחליטים לוותר על המוצר שהכי מאסט להשתמש בו בקיץ, היא פשוט לא רלוונטית. תדאגו להצטייד בדאודורנט ויותר חשוב מזה - להשתמש בו, אם לא בשבילכם, בשביל הסובבים אתכם. אף אחד לא צריך לסבול מהניחוח הטבעי שלכם, הקיץ מספיק קשה ומורכב גם ככה.
בפוסט "קיץ טו-גו" מהקיץ שעבר וגם בלינקים שלו שפורסמו בפייסבוק של הבלוג היו בתגובות לא מעט המלצות על הדאודורנט BOCAGE של לנקום שמוצע בשלוש גרסאות: ספריי, סטיק ורול און שזה המוצר שניסיתי הפעם. כפי שציינתי בעבר - כל אחת אוהבת את הדאודורנט שלה בגרסה אחרת ורול און זו הגרסה שאני הכי פחות אוהבת בדאודורנטים. אבל למרות זאת כמו בכל מוצר נתתי לזה צ'אנס בתקווה שאולי הרול און של לנקום יפתיע. הדרישות שלי מדאודורנט בסיסיות יחסית: שיהיה לו ניחוח כמה שיותר עדין (עדיף בכלל בלי ריח/בישום), שיתייבש מהר, לא ישאיר סימנים ושיחזיק לי לכל היום. בהתאמה לזה, יש לבוקאז' ריח נעים, הוא אינו מכתים את הבגדים ומחזיק לכל היום. אממה, לדאודורנט הזה לוקח המון זמן להתייבש, המון. זה משהו בלתי אפשרי עבורי בקיץ ואני לא בטוחה שגם בחורף תהיה לי סבלות להמתין, זה מרגיש דביק ולא נעים. אז עד כמה שהמוצר בסה"כ עושה את העבודה, הפורמולה שלו פשוט לא מתאימה לטעמי לשימוש בקיץ שלנו ואני נאלצת לוותר עליו.

המוצר הבא טו-גו הוא באלם לשפתיים עם SPF שיגן וימנע התייבשות של השפתיים ומומלץ לחדש אותו כל הזמן בשהייה שלנו בחוץ. האמת שלמרות שזה מוצר מאוד מתבקש בקיץ לא מצאתי יותר מדי כאלו, בטח לא מוצלחים.  בעבר המלצתי על ה- Créme de Rose של כריסטיאן דיור עם 10SPF, באלם פינוק חבל"ז. לשמחתי מצאתי באלם מוצלח במחיר יותר נגיש - הבאלם של ל'אוקסיטן Sun Verbena - Protective Gloss עם SPF 15. הוא מכיל תבלינים ארומתיים מרעננים ועשיר בתמצית וורבנה אורגנית ובחמאת קריטה. זהו באלם נעים למגע, עם ריח וטעם מעט מנטולי מרענן, יש לו ברק יפה אבל לא מוגזם והכי חשוב - הוא לא דביק או מעיק. מי שחשוב לה גוון יכולה תמיד להשתמש בעיפרון (תוחם) על כל השפתיים ומעל להניח את הבאלם הזה במקום ליפגלוס. גם יותר אפקטיבי ועמיד וגם פחות דביק ונוזל.

מוצר טו-גו נוסף זה הניקוי לידיים ללא מים, אני מודה שאני לא מתה על המוצרים האלו, תמיד מרגישה שאני צריכה ברז מים וסבון בשביל להרגיש הכי נקייה שיש. אבל המציאות מראה שיש מצבים שפשוט אין מים בסביבה אבל הידיים שלנו דורשות ניקוי, אפילו אם זה רק להרגשה. אז המוצר שלי יש בתיק זה הג'ל אורגני מטהר ידיים לבנדר של ל'אוקסיטן. הג'ל ההידרו-אלכוהולי הזה מאפשר לנקות את הידיים ביעילות, מעט ממנו עושה את העבודה ומהר. האמת שהיה לי מאוד קל להתחבר אליו, הוא קריר ונעים למגע, מתפוגג במהירות ומשאיר את הידיים יבשות ולא דביקות. אח"כ אני כמובן לא מוותרת על קרם ידיים. מאוד אהבתי שהוא קטן ולא תופס מקום או משקל בתיק שגם ככה על סף קריסה. בשילוב המחיר האטרקטיבי שלו, מצאתי לו בשמחה מקום צמוד אלי לקיץ.

עוברים למרקמים שמותאמים לקיץ: סרום דקלאור, קרם לחות וישי וקרם הגנה לנקום

אחרי מוצרי הטו-גו נעבור למוצרי הטיפוח לפנים. אני מאוד משתדלת לא להעמיס יותר מדי ולבחור במרקמים קלים אבל במקביל לא לוותר על ההזנה שהעור זקוק לה. 

המוצר הראשון שאני תמיד מניחה מדי בוקר על עור נקי לאחר שהשתמשתי במי פנים זה תמצית/סרום לפנים. הקיץ החלטתי לנסות את הסרום של דקלאור Aromessence Solair שנקרא "תמצית שמש". כבר כתבתי בעבר שאני מאוד אוהבת את התמציות של דקלאור שהן במרקם של שמן אבל לא כבד ודביק, בעיקר מעשיר את העור. אז לפי המותג הסרום הזה מבוסס על תמציות חיוניות של הגרניום, הקמומיל והגזר והוא לא רק מונע הופעתם של סימני גיל (הבטחות אנטי אייג'ינג מישהו?) אלא גם מסייע להכנת העור בחשיפה מבוקרת לשמש כך שנקבל גוון אחיד. זה לא מוצר שמכיל SPF אלא מוצר שכביכול ניזון ופועל מהחשיפה היומיומית הבלתי נמנעת שלנו לשמש ע"י האצת פעילות המלנין. אז כמובן שמכל ההבטחות הכי קרצה לי ההבטחה לתרומה לגוון של העור. הרי בקיץ העור של כולנו, אם נרצה ואם לאו, יקבל נשיקת שמש. אז למה לא מוצר שיאזן את הנשיקה הזו בעצם? אם זה עובד או לא אני עוד לא יכולה לומר, את זה אדע בסוף הקיץ. מה שכן בתור מי שנהנית משימוש בתמציות השמן האלו, אני שמחה שיש לי תמצית כזו שמותאמת לשימוש בקיץ. אפילו הגוון שלה כתום עמוק ולא צהוב כמו התמציות האחרות. כמו תמיד אני משפשפת בין האצבעות שתי טיפות ומניחה בטפיחות על העור. בשילוב הניחוח הארומטי, זו ממש הרגשה מרגיעה ומזינה לעור ברגע, מאוד מפנק בקיץ המתיש שלנו. הגימור מבריק אמנם אבל זה לא מטריד אותי כי יש עוד כמה דברים שאני צריכה להניח מעל...

מיד לאחר הסרום מגיע שלב הלחות לעור. בקיץ זה לפעמים שלב בלתי אפשרי עבורי, אני מרגישה שלמרות שאני במזגן הלחות מתקשה להיספג. יש מקרים שאני פשוט מוותרת על הלחות ומסתפקת בסרום עשיר כמו הדקלאור כאן או הסרום של איב סן לורן העשיר. זה מספק אותי מבחינת לחות, בערב כבר אדאג לקרם בכל מקרה. אבל עדיין אני משתדלת לא לוותר על השלב הזה בבוקר. לשמחתי מצאתי קרם לחות שאני יכולה לחיות איתו בלי לוותר עליו מדי יום כי נספג ברגע, הקרם נורמדרם (Normaderm) של וישי עם ויטמין C. האמת שמההתחלה הקרם הזה סיקרן אותי כי הוא גם מוגדר כאנטי אייג'ינג וגם מיועד לעור שמן ורגיש, שילוב ממש מפתיע. רוב מוצרי האנטי אייג'ינג אינם מיועדים לעור שמן אלא להיפך, הם עשירים מאוד. הקרם הזה מציע טיפול בפגמים ובקמטים מהם סובל גם עור שמן למרות שלרוב המוצרים שמיועדים לעור כזה מטפלים באיזון השומניות שלו ולא בענייני תיקון. אז את דעתי על מוצרי אנטי אייג'ינג כבר כתבתי בהרחבה בפוסט "דאוס אקס מכינה" ואין צורך שאחזור על זה שוב. מה שכן, הקרם הזה הוא תגלית השנה עבורי לקיץ ואני נהנית ממנו מאוד בלי כל קשר להבטחות שלו, שאם הן ימומשו יום אחד אז נהדר. זהו קרם קל (לא תחליב), נוטה לג'ל בגוון ירקרק חיוור, עם ניחוח מדהים ומאוד נעים וקל למריחה. הוא נספג ברגע ומשאיר את העור צח לגמרי ונקי משמנוניות כלשהי, ממש כאילו ממתין לשכבה הבאה אחריו.

אחרי קרם הלחות מגיע תורו של קרם ההגנה לפנים. גם אם קרם הלחות או המייק אפ מכילים SPF תמיד אשתמש בקרם הגנה בנוסף כי אני מאמינה שזה לא מספיק ועדיף SPF גבוה יותר מהם. שנים אני נאמנה ל- Super City Block SPF40 של קליניק. זה מוצר פשוט מעולה. בשביל הגיוון ושיהיו לי עוד המלצות ניסיתי בחודשים האחרונים מספר מקדמים חדשים שווים בשביל למצוא אחד מוצלח שגם יהווה בסיס טוב לאיפור בהמשך. אממה, הבעיה הכי נפוצה שהיתה לי עם המקדמים זה שמשהו לא תמיד עבד איתם טוב בשילוב עם המייקאפים שלי. הם פגעו באחידות המריחה ו/או בהתקבעות ו/או בעמידות. גם כשהנחתי מעליהם פריימר לפני המייק אפ, עדיין זה לא עזר. הם לטעמי מצוינים לחשיפה בים ובבריכה או למי שאינה מתאפרת, לא כבסיס לאיפור.
המוצר שדווקא הפגין יכולות שרידות זה המקדם של לנקום Génifique Soleil שכבר משמו אפשר להבין שהוא שייך לסדרת ג'ניפיק של המותג הכוללת את הסרום ג'ניפיק שאני אוהבת. המוצר הזה מגיע עם משאבה נוחה, הוא יפה ואסתטי וגם נוח לנשיאה בתיק אם צריך. הוא עם מקדם SPF 30 שמספק אותי למרות שקיים גם בגרסת SPF 50 אבל אני נמנעת משימוש במקדמים גבוהים מאוד כי הם שומניים לי בדרך כלל. לחיצה אחת על הקרם מוציאה כמות שמספיקה לי לכל הפנים, הקרם הזה נמרח באהבה, ועוד מעל הלחות של וישי שהשאירה את העור נקי משומנים זה כאילו שידוך משמיים. הניחוח שלו מעלף לגמרי, הכי של הביוקר. מה שכן, הוא מאוד חזק בעוצמה והיה אפשר להרגיע אותו. בהתחשב בעובדה שהוא נושא את השם ג'ניפיק, הוא מבטיח לא רק הגנה מהשמש אלא גם להשפיע על מראה העור שיראה צעיר יותר. אבל נו באמת, מוצר שמש שמצעיר אותי? זה נשמע מופרך לגמרי. מה אי אפשר כבר להשיק היום סתם מוצר מוצלח בלי שיתהדר ביכולות אנטי אייג'ינג כאלו ואחרות? אז אני ממליצה על המוצר הזה רק כי הוא פשוט מוצלח בבסיסו, בלי כל ההבטחות שמעבר. נראה לי שזה מספק בהחלט.

ניקוי עמוק מאסט בקיץ: פילינג פבוניה בוטניקה ומסכת חימר לנקום

העור שלנו בקיץ דורש יותר תשומת לב מבחינת הניקוי שלו. אם בחורף אנחנו מתמקדות יותר במסכות לחות, הרי שבקיץ מתבקש שנתמקד יותר במסכות ניקוי. אם יש קטגוריה שאני מכורה לה בתחום הטיפוח הרי שאלו מוצרי הניקוי לפנים על שלל צורותיהם. אני לגמרי משתמשת בהם הרבה יותר ממה שצריך. אל תעשו כמוני...

מסכת פילינג זה הכי מתבקש בקיץ ולמרות שהתחושה השומנית של העור גורמת לנו לרצות להשתמש בזה כל יום, מומלץ לא יותר מפעמיים בשבוע בממוצע על מנת לשמור על ההגנה הטבעית של העור שלא תשחק. נכון להיום המבחר בשוק מאפשר לכל אחת למצוא פילינג שמותאם לעור שלה, יש מסכות פילינג עדינות עם ובלי גרגירים כמו המסכות של דקלאור ויש מסכות פילינג אגרסיביות יותר למקרים מסוימים, אבל בכל מקרה צריך להיות עדינים בשימוש בפילינג. הפילינג של פבוניה (PEVONIA) הוא איפשהו באמצע ולכן יתאים לרוב המשתמשות לדעתי, הוא גם מיועד לכל סוגי העור למעט עור שסובל מאקנה. הגרגירים שלו דקים ומורגשים אבל לא אגרסיביים או שורטים את העור. הוא מכיל בין היתר: קמומיל, ערמון, קלנדולה, חוחובה ושמן צרפתי. הוא משמש כניקוי עמוק, מסיר תאים מתים ואת הלכלוך שהצטבר ורעלים מהאוויר, מנקה את הנקבוביות, מחליק את העור ותורם לגמישות שלו. יש לפילינג ניחוח נעים והוא ממש נמס לתוך העור ולכן מאוד נוח לעסות אותו, לא צריך להפעיל לחץ. העור נשאר חלק ונקי כך שהלחות לא רק נדרשת אלא גם נקלטת יותר טוב. מוצר מהנה שבניצול מקסימלי כרגע.

במקביל לפילינג בו אני משתמשת במקלחת, פעם-פעמיים בשבוע אני משתמשת במסכה Pure Empreinte של לנקום. זו מסכה לניקוי וטיהור עור הפנים על בסיס מינרלים עם חימר לבן. בקיצור - מסכת חימר. המסכה הזו סופחת את עודפי השומן שבקיץ נראים אינסופיים ממש. יש לה ריח מדהים (כן, לנקום חזקים בניחוחות טיפוח) וצריך למרוח אותה על עור נקי ויבש. היא מתייבשת במהירות וממש מרגישים איך היא מתקבעת על העור וממש מותחת אותו. אחרי חמש דקות כבר אפשר להוריד אותה, היא יבשה לגמרי ועשתה את העבודה. העור ממש מרגיש נקי וצח, היא ניקתה אותו אבל לא ייבשה אותו. אני חושבת שהסיבה העיקרית שהתמדתי בשימוש עם המסכה זה בעיקר הזמן הקצר שהיא דורשת בשביל לעשות עבודה טובה. אין לי סבלנות למסכות שדורשות ממני להקדיש להן זמן מיוחד. מהירה ויעילה.

גם הגוף דורש יחס: מסכה לידיים OPI, פילינג לגוף וקרם רגליים ל'אוקסיטן

אחרי שטיפלנו בפנים, גם הגוף דורש יחס מיוחד. בקיץ באופן טבעי אנחנו חשופים יותר וחשוב שנדאג לטיפוח הגוף בצורה שתהיה מותאמת לעונה, זה גם מרגיש יותר נעים וגם נראה יותר אסתטי.

הפילינג הוא מוצר מתבקש בקיץ לא רק לפנים, גם לגוף. במציאות שבה יש לחות מטורפת ולעור שלנו נדבקת תערובת של זיעה, לכלוך באוויר, פיח ושאר ירקות, התחושה בוודאי לא מאוד נעימה. פילינג בהחלט משפר את הרגשה ותורם משמעותית לניקיון העמוק של העור. לל'אוקסיטן יש מספר מוצרי פילינג לגוף אבל לאחרונה הם הוציאו סדרת שקד מיוחדת לקיץ שכוללת בין היתר גם ג'ל רחצה פילינג שקדים (משמן שקדים וקליפות שקדים) ואני החלטתי לגוון קצת. הפילינג הזה הוא פילינג רחצה שמיועד לשימוש יומיומי ולכן הוא על בסיס ג'ל שקל מאוד לשימוש ולפיזור בגוף, הרבה יותר מפילינג לגוף שמבוסס על קרם. יש לו ריח נעים ומיוחד של שקדים וגם הגוון שלו בהתאם. אחרי השימוש בפילינג שהסיר לא רק את הלכלוך אלא גם את התאים המתים, העור נקי ורך, כמובן שמומלץ למרוח קרם גוף עשיר, העור ממש מחכה לקלוט אותו. בעיקרון, פעם-פעמיים בשבוע מומלץ להשתמש בפילינג לגוף ולא יותר מזה למרות שזה מפתה בשביל לא לשחוק את העור. כמובן שלכפות הרגליים כדאי לשלב בנוסף לפילינג גם שימוש בפצירה קרמית במידת הצורך.

כפות הידיים והרגליים שלנו דורשות תשומת לב כל השנה, שהרי הלק הכי יפה בעולם לא יראה טוב אם הן לא מטופחות. ממליצה שוב להציץ בהמלצות שלי לפילינג לידיים וקרם לקיוטיקלס שממש מתבקשים עכשיו. אל תוותרו גם על קרם ידיים קליל, ואם זה מרגיש דביק אז לפחות כשאתן במזגן.
וכמו שהפנים שלנו מקבלים יחס מהמסכות אז למה לא בעצם גם הידיים והרגליים שלנו? ל- OPI יש סדרת מוצרי טיפוח בשם Manicure Pedicure, כן, שם לא יצירתי במיוחד לסדרה שווה בהחלט. את המסכה לידיים ולרגליים Cappuccino Mask מהסדרה הזו קיבלתי מתנה ביומולדת האחרון. זה בשבילי היה פינוק מהסרטים. הכרתי את המוצר הזה אבל תמיד דחיתי את הרכישה שלו כי היה נראה לי שהוא פריבילגיה, לא מאסט. אז נכון, הוא באמת לא חובה אבל בשגרת הטיפוח בא לנו ומגיע לנו גם להתפנק ואם יש מוצר שכיף להתפנק איתו הרי שזו המסכה הזו ואם לקבל מתנה אז יותר כיף מוצר שהוא פינוק. אז כמו שמה, יש למסכה ריח דומיננטי של קפוצ'ינו וצבע בהיר של קפוצ'ינו. המסכה הזו שעשירה בחמאת שיאה ובקפאין מבטיחה להחיות את עור כפות הידיים ולהעשיר אותו בלחויות. מורחים אותה על כפות הידיים/הרגליים ותוך מספר דקות היא מתייבשת לגמרי ואפשר לשטוף אותה. היא מותירה את העור רענן, גמיש ושמח לקלוט את קרם הידיים/רגליים שנמרח עליו. מוצר פינוק שאם להתפנק בו זה לגמרי עכשיו בקיץ.

הרגליים שלנו זה עקב אכילס, דו משמעי. לא רק שהן חשופות בקיץ הן גם סוחבות את המשקל שלנו בחום הכל כך מתיש הזה, שלא לדבר על גירויים כאלו ואחרים שעלולים להיווצר. קרם רגליים זה מאסט לא רק לטיפול אלא גם למראה שלהן. במצב שכפות הרגליים חשופות כל היום ממש אנחנו לא רוצות שיראו יבשות ועייפות. לפוסט הפעם בחרתי קרם רגליים קצת מיוחד, ה- cream gel for tired legs של ל'אוקסיטן הוא קרם לא רק לכפות הרגליים אלא בכלל לרגליים. הוא מגיע בשפופרת מתכתית גדולה בעיצוב הקלאסי של המותג, אני אוהבת את המכסה הנפתח שאינו קטנטן כזה כמו במוצרים האחרים, כמו קרם הידיים הקלאסי שלהם. זה הרבה יותר נוח ככה. הקרם הזה שעשיר בשמנים אתריים ותמציות צמחים מטרתו בין היתר גם להקל את התחושה של רגליים עייפות. כמה פעמים חזרנו הביתה והרגשנו שהרגליים שלנו נפוחות כמו שני בלונים? שעיסוי היסטרי לרגליים פשוט הכרחי עכשיו? כן, זה קורה די הרבה בקיץ והקרם הזה עוזר להרגיע את העניינים. אני מורחת אותו בתנועות עיסוי אחרי המקלחת על כפות הרגליים והשוקיים. יש לו ריח מנטולי דומיננטי ממריץ. הוא נספג מהר ומשאיר תחושה מרגיעה כזו. תמיד טוב גם להרים את הרגליים קצת לזרימת הדם. לפעמים נדמה שאין אף פעם מספיק דברים שיקלו עלינו בקיץ המתיש...

פליפ-פלופ כתלבושת אחידה ברחוב: ה- Havaianas המהממות שלי!

אחרי שדאגנו לכפות רגליים מטופחות ואסתטיות הרבה יותר נעים לחשוף אותן ככה לעיני כל. האמת שבמדינה שלנו כולם חושפים את כפות הרגליים שלהם בסנדלים וכפכפים ולא משנה באיזה מצב הן... אני לפעמים נדהמת מרמת ההזנחה של אנשים, לא רק שכפות הרגליים שלהם נראות רע, אני לא מבינה איך זה לא מפריע להם להתנהל ככה, זה לא כואב ללכת עם כל גושי היובש האלה? למה לא ללכת לפדיקור קבוע? מילא הם תקועים עם זה אבל למה אנחנו צריכים לסבול בלראות את זה? בעעע. אבל כשחם הראש לא ממש עובד במחשבה של האם הרגל ראויה או לא לחשיפה כזו. המציאות מראה שבארץ כולם הולכים עם כפכפים, נעלי אצבע (flip flop), ואם מדובר בנשים אז בכלל כל אחת שנייה מתהדרת בכפכפי הוויאנס (Havaianas) לתפארת - המאסט של הקיץ.
כן, בקיץ שלנו פליפ-פלופ זה הדבר הכי מתבקש, הכי נוח, הכי מאוורר וכולן שמחות לאמץ אותם. הוויאנס יש במגוון צבעים ודוגמאות אבל אני מכולם הכי אוהבת את הכפכפים שלי שבגוון חלק נקי - סוליה בגוון בז' אחיד ורצועות מוזהבות עם אבן קריסטל עליהן (180 ש"ח). לדעתי הם הכי יפים שיש וחשוב לא פחות - נראים מדהים עם הפדיקור הצבעוני-ניאוני קיצי שלי. אני אוהבת את רצועת ה- Slim של המותג, שהכי מחמיאה עם סוליה דקה אבל לא מאוד כך שאני לא מרגישה כל גרגיר על הרצפה. הסוליה מעוטרת בתבנית אורז כזו שמונעת החלקה של הרגל בתוך הכפכף. כשבדקתי את זה גיליתי שזה בכלל משהו היסטורי, שהמותג הברזילאי שקם בשנת 1962 שאב את ההשראה שלו מסנדלי היפנים, לכן קימת תבנית האורז הזו שמזוהה עם המותג. למרות שהמותג ממש ותיק אני חושבת שרק בעשור האחרון נחשפנו אליו בצורה ממש אינטנסיבית, הפופולריות שלו עולה מדי שנה ואם זה ימשיך כך אז זה רק עניין של זמן עד שהוויאנס יהפוך למעין שם גנרי לפליפ פלופ.
אני בטוחה שכמעט כל אחת מחזיקה באמתחתה פליפ פלופ אחד לפחות וכולי תקווה שכל מי שחושפת את רגליה ככה דואגת שהמראה שלהן יהיה אסתטי לאורך כל העונה. לק צבעוני זה הבונוס.

כמו תמיד - אל תשכחו לשתות הרבה מים, זה מוצר הטיפוח מס' 1!


ID

BOCAGE
Roll-On Déodorant
Alcohol Free
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 133 ש"ח
Génifique Soleil
Skin Youth UV Protector
SPF 30
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 140 ש"ח
Pure Empreinte
Purifying Mineral Mask
with white clay
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 242 ש"ח

Sun Verbena
Protective Gloss
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 69 ש"ח
Lavande Hand Purifying Gel
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 29 ש"ח
Amande Shower Scrub
Cleansing and Exfoliating
with flaked almonds
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 100 ש"ח
Cream gel for tired legs
2 essential oils
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 159 ש"ח

Aromessence Solair
Tan activator serum
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 460 ש"ח

Normaderm Anti-Age
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 199 ש"ח

Botanica
Gentle exfoliating cleanser
גודל: 150 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 170 ש"ח

Cappuccino Mask
גודל: 125 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 120 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

113 תגובות:

  1. חצי מהמוצרים שציינת כאן נמצאים אצלי ברוטינת הטיפוח באופן קבוע.
    אני מודה שלא מכירה את המוצרים של פבוניה ורק קוראת עליהם כל הזמן. הגיע הזמן שאנסה מוצר אחד שלהם לפחות, לא אוהבת להרגיש לא בעניינים :)
    קיץ נעים וקריר יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מגניב! האמת שהם באמת מוצלחים מאוד, עשיתי סינון היסטרי...LOL
      בינתיים המוצרים של פבוניה שניסיתי היו מוצלחים מאוד, זה לא מותג שאני באופן טבעי הייתי בוחרת ולכן אני שמחה שנחשפתי אליו.
      קיץ קריר גם לך מותק, שיעבור לנו בקלות :)

      מחק
  2. מיכאלה4.7.2012, 15:13

    הקיץ אכן נחת עלינו (קיוויתי שיישאר אביב) והנבחרת מוצרים שהרכבת משמחת ומקלה.
    לי יש מוצרים מקבילים, זה תמיד מסקרן לראות מה יש לאחרות ועוד לגורו טיפוח שכמוך... מכל מקום הקרם רגליים של ל'אוקסיטאן סיקרן אותי, לצרפתים יש הרבה מוצרים לרגליים כבדות (jambes lourdes) בבתי מרקחת על בסיס של קמפור ומנטה ויש לי אהבה גדולה לכל מה שמקנה רעננות לרגליי בסופו של יום.
    אז שיהיה לנו קיץ נעים קריר ריחני ומטופח.
    אגב, בטרילוגיה יכללו סבונים מפנקים? כי זה הכיף הגדול שלי בקיץ המקלחות הצוננות והריחניות...

    השבמחק
    תשובות
    1. מה זה נחת עלינו הקיץ, מחץ אותנו ואנחנו רק בהתחלה שלו....LOL
      תודה, הרעין הוא באמת לדבר ברמת המוצר, נניח שחשוב מקדם הגנה אבל שכל אחת תמשמש במה שמתאים לה, אבל העיקר שתשתמש...
      זה לגמרי מעניין הקרמים האלו לרגליים, אני לא זוכרת שתקלתי במשהו דומה. טוב לשמוע שיש מגוון כזה בצרפת, מעניין מה שאת כותבת, בהחלט רשמתי לעצמי בהזדמנות הראשונה לדאוג שיביאו לי משהו צרפתי כזה ;)
      שיהיה לנו קריר וריחני, אבל ריחות מהכיוון הנכון...LOL
      הפוסטים הבאים יהיו על איפור ושיער אז הסבון לא יופיע מן הסתם. אבל מעניין שאת שואלת כי רציתי לשלב איזה סבון פה לאמבטיה אבל זה כבר היה נראה לי עמוס מדי. אם יש לך משהו מומלץ אשמח כמובן לשמוע!

      מחק
    2. מיכאלה4.7.2012, 18:11

      דנרה זה באמת מוצר צרפתי כנראה... וזה jambes legeresקלות ולא כבדות!
      יש בסטרוברי כזה שנתקלתי בו במבצע. של Gatineau
      Refreshing Leg Gel-Soothing Tonifying
      בקיצור- ריח עם קמפור לא כל אחת תתחבר, אבל ממש מצנן ומקרר את הרגל לאורך כחצי שעה. פינוק אמיתי.
      בבתי מרקחת הצרפתיים זה עולה פחות כי זה לא ממותג. צריך רק לבקש משהו לרגליים קלות...
      לגבי ריחות גוף: קרעת אותי בתיאורים שלך.
      אני הופכת להיות פחות טולראנטית כלפי ריחות גוף רעים ככל שהשנים נוקפות...
      מתישהו תעשי פוסט על סבונים. פלייייז! יש לי כל מיני זולים ויקרים וזה באמת הכיף שלי בקיץ. חיה ממקלחת למקלחת.
      ותגידי משהו: התמצית של דקלאור לא משאירה לך ברק על הפנים? אני עברתי להשתמש בה רק בערב כי כנראה אני מתקשה להסתפק בשתי טיפות...

      מחק
    3. מעולה מיכאלה, אבדוק את העניין הזה. נשמע טוב והרגליים שלי מודות לך מעכשיו :)
      הזכרת לי שחברה שלי חזרה לא מזמן מהריביירה הצרפתית וסיפרה לי חוויות מבית מרקחת שהיא נכנסה אליו, אמרה שאני הייתי מתעלפת שם...
      חחח, תשמעי, זה פשוט איום ונורא הריחות של אנשים, זה תערובות ריח שאני לא יודעת אם זה בגלל שלא השתמשו בדאודורנט, לא התקלחו או לא כיבסו את הבגדים... סורי אבל זה בלתי נסלח, מישהו שמסריח גורם לכל הסביבה לסבול, סביר שהוא עצמו לא מריח את זה בכלל...
      חחח, זה רעיון טוב לכתוב על סבונים, לקיץ כבר לא אספיק כי כל הפוסטים כבר סגורים לחודשיים הקרובים, אבל אולי לחורף, כאלו ריחניים לחותיים ומפנקים (ואז תהיה מי שתגיד שאני מעודדת בזבוז מים באמבטיות...).
      התמצית של דקלאור בהחלט עם גימור מבריק, גם ציינתי את זה, אבל כתבתי שזה לא מפריע לי כ גם ככה יש עוד כמה שכבות מעל...LOL

      מחק
    4. המלצה שלי, הסבונים החדשים של הוואי עם שלושה השמנים המטפחים, במיוחד זה עם הפקק הורוד. יש לו ריח שמלווה עד הרבה אחרי, ועם אפקד דאודורנט אם מקרה שכחת לשים תיכף אחרי המקלחת.

      מחק
    5. מיכאלה, אולי אפשר לקחת את ההמלצות של נטע לאלו עם הריחות הטובים בגוף שלא צריכים דאודורנט, כי בסבונים יש אפקט...LOL

      נטע, תודה על ההמלצה, השבוע יירכש הוורוד!

      מחק
    6. תקשיבי, לא יודעת מה מצב הלחות במיקוד שלך, אבל פה, שנייה אחרי שסיימתי להתנגב, אני מתחילה להרגיש שחם לי ושאני על סף הזעה.
      למרות שלי יש סירחון טבעי נעים, ויש לי מי שיעידו, אני אישית חושבת שזה לא אסטטי, ואוהבת לשים דאודורנט, אבל בדיוק לשלב הזה, הסבון הזה ממשיך ללוות אותי בריח שלו וברעננות שלו.
      ומאז שדאב הוציאו את הסבון ״שלך״ מהמגוון, זו הבחירה האולטימטיבית החדשה.

      מחק
    7. מיכאלה5.7.2012, 11:11

      יווו נטע ודנרה איזה קטע!!!
      אני בדיוק דלוקה על הסבון הזה של הוואי sensual אבל בפקק החום בניחוח וניל!
      יש לו פורמולה מנצחת, וריח קסום. לגבי אפקט הדאודורנט לא בדקתי...
      והוא עולה עשרה שקלים לפני מבצעים.
      וכן בהחלט מציעה לעשות סדרת חינוך וחלוקת דוגמיות של דאודורנט ואם לא תהיה ברירה אז אפילו קנסות למי שמסריח. זה אשכרה too much!

      מחק
    8. נטע, אכן יצא, אבל הדאב אהובים עלי בכל מקרה.

      מיכאלה, טוב לדעת שגם את מכירה אותו. נדיר שאני משתמשת במשהו אחר מהדאב...
      ובאמת אני לא מבינה למה איזו חברה לא עושה קמפיין כזה של חלוקת דאודורנטים ברחוב. המצב לא פשוט בכלל...

      מחק
    9. פרוצה להמשיך להתלהב?
      בזה עם הפקק החום הילדים שלי משתמשים.
      שמו של אחד מהם הוא מיכאל.

      מחק
    10. פרוצה להתלהב, כן!!! חחח
      מה את רומזת? שבנים אוהבים וניל?...

      מחק
    11. חחחחחחחחח ה-פ התפלגה לי.
      יצא קורע!!!

      מחק
    12. מיכאלה8.7.2012, 9:45

      מצאתי עוד מוצר מתאים לנושא השיחה שלנו:
      Soothing Body Ice Gel של L'Occitane
      זה גל לבנבן מסדרת הורבנה שאני שומרת במקרר ונותן אפקט מצנן ולחותי וריח לימוני.
      לא יודעת אם מייבאים אותו, קבלתי מפריז.
      מומלץ בחום (או בקור)....

      מחק
    13. מיכאלה, שמעתי פעם על המוצר הזה, מדליק לגמרי, אני חייבת לנסות אותו!
      יש אותו בארץ אגב, עולה בסביבות ה- 150 ש"ח אאל"ט כשבדקתי.

      מחק
    14. מיכאלה8.7.2012, 15:09

      טוב לדעת שהוא קיים בארץ. מאד מפנק בקרירות בעיקר אם נשמר במקרר...

      מחק
    15. כשאבדוק את הדאודורנט ורבנה של ל'אוקסיטן אציץ שוב גם על המוצר הזה.
      אגב, חיפשתי כבר בשלשה סופר פארמים את הסבון של הוואי שהמלצתן והוא לא קיים...

      מחק
    16. מיכאלה10.7.2012, 23:39

      איזה קטע. אני קונה אותו בסופר. הכי פושט והכי שווה את המחיר של העשרה שקלים. ואני מסוגלת לקנות סבונים סטייליסטיים וזה ממש לא נופל מהם. ההפתעה של הקיץ הזה מבחינתי. אשלח לך צילום כדי לוודא שתמצאי... מעניין מה תחשבי עליו.

      מחק
    17. ראיתי איך הם נראים בתמונה ברשת, עדיין אין את זה בשום מקום...
      בדיוק קודם כתבתי לנטע בפייס על הקיר על זה.

      מחק
  3. פוסט מהמם! כמה מוצרים!!! אין סיכוי שאני עוברת את הקיץ בלי פילינג, קרם הגנה וסרום של דקלאור.. אין אין :)
    אני חייבת להמליץ אבל על הקרם הגנה של וישי, capital soleil micro fluid spf 50
    אני יודעת שזה 50 והם נורא שומניים בד"כ בדיוק כמו שאמרת אבל החבר הזה מיוחד, קודם כל צריך לנער אותו כי הוא ממש נוזלי וקליל, נספג תוך שנייה ולא משאיר את העור לא שמן לא מבריק ובכלל, כמו שהעור היה כך גם נשאר אחרי ההנחה.
    BTW- מתי יהיה פוסט טיפוח רגלים קיציות וסקסיות? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :))
      כן, זה הרבה מוצרים כי זה פנים וגוף אז זה הכל מהכל.
      ברור, אלו לגמרי מאסטים לקיץ הפילינג ההגנה והסרום!!
      תודה על ההמלצה על הוישי, אני לא יודעת אם מדובר על אותו מוצר אבל בין אלו שבדקתי ניסיתי את קרם ההגנה החדש שלהם שנקרא: mattifying face fluid 50SPF. הקטע שלו זה שלמרות שהוא 50 הוא מבטיח גימור מאט. האמת שזה מוצר מוצלח למרות שהוא לא יוצא מאט ממש.
      רגליים סקסיות, אה?... רעיון טוב! באי נאמר שקודם כדאי להתחיל בפדיקור קבוע שמשום מה הרבה מדלגות על זה...P:

      מחק
  4. ברוררררררר פדיקור חייבים, אבל משזף, מריטות, ולחות זאת רוטינה קבועה :)
    לא זה לא אותו מוצר, יש להם הרבה קרמי הגנה משום מה, אפשר לחשוב שזו חברה אוסטרלית ממש.. לול :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגמרי, אני מקווה שזו רוטינה קבועה של כולן....
      חחח, לגמרי, אז אם כך אציץ בהחלט על הקרם שלך.
      מה שמאוד סיקרן אותי בקרם הגנה שלהם שיש אצלי זה הקטע של המאט עם ה- 50.

      מחק
  5. ראשית, להבא תקחי את הבוקאג׳ בסטיק, הוא מתייבש הרבה יותר מהר.
    בקשר לריח הגוף, טוענים שזה מה שגורם לנו להימשך לבני המין השני...
    שמחה לשמוע, ועכשיו נלך לנסות, על הקרם של וישי, מלאי הביו אססנס שלי, שוב, בשלבי התחסלות.
    לשמש, אני מאוד נהניתי מסטיק של מארי קוהר, אבל כרגע הכפילו לו את המחיר........
    לרגליים, בדיוק אתמול קיבלתי את הג׳ל פיליניג של טבע-אהבה והוא מבחינתי פשוט מושלם.
    כמעט ללא ריח, הגרגירים שבו בקושי מורגשים, לי זה מונע צמרמורות, וזה קילף לי את כל העור היבש והשאיר בדיוק את השכבה היפה עם מראה בריא ואחיד.
    בגלל שכרגע אני עוד לא מסוגלת להתכופף, אז הפדי-מני יחכו למחר. ואז הכי יפה יהיה לי הפלופ׳ס של איפנמה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור לי שבגלל שזה רול און זה לא מתייבש, זו בדיוק הסיבה שאני ממש לא אוהבת דאודורנט ברול און. אבל יצא שזה מה שבדקתי...
      חחח, אני מתארת מצב שאף אחד לא משתמש בדאודורנט, לא נראה לי שלזה התכוון המשורר עם המשיכה הגופנית...
      הקרם של וישי פה לעור שמן, שימי לב. לי יש מעורב ואני נהנית גם כן ממנו בקיץ. בחורף אין מצב שאשתמש בו.
      יצאו למגוון מותגים בזמן האחרון סטיקים להגנה מהשמש, זה איזה טרנד חדש? זה הרי היה פעם אבל לא תפס.
      איזה כיף פילינג לרגליים, נשמע ממש טוב לפי מה שאת מתארת, תתחדשי!
      למה את לא מסוגלת להתכופף? מה קרה?
      גם לי יש פליפ פלופ איפנמה של ג'יזל משהו בסט, אני מאוד מרוצה מהם. אולי יש לנו אותו זוג ;)

      מחק
    2. לא טרחתי להתעמק אם האי פנמה שלי הן של גב. בושן....אז לא יודעת להגיד לך.
      בעיקרון העור פרצוף שלי הפך מיבש, אפילו מאוד,למעורב טרב נוטה לשומניות, אז הוישי נשמע לי רעיון טוב.
      יואגב, גילויים נאותים, נמאס לי מזיוני שכל, כן גם אני מקנאה כי את מקבלת הכל במתנה, אם הייתי רוצה גם כנראה שהייתי צריכה לכתוב בלוג, כן גם לי מעצבן שלא כל דבר שבא לי, ולא רק מהבלוג הזה, אני לא יכולה ישר לרוץ ולרכוש, במיוחד לא מחול כי אין לי פיי פאל, אבל בגלל זה עשיתי גמילה מקניות, ואני עדיין נהנית לקרוא ולשמוע המלצות וביקורות ממך, בעיקר כי הסטנדרט שלך גבוה. למוצרים עממיים יש לי את החברות בגינה ואת מרבית שאר הבלוגים בשוטף.
      אם מציעים לך מוצרי אנטי אייגינג שלא בא לך לסקור אני מוכנה לקבלם ולהשתדל לתת לך פוסט אורח.

      מחק
    3. אה, אוקיי, בראש שלי איפנמה = ג'יזל בונדשן, אבל יכול להיות שיש לך איפנמה קלאסי באמת.
      אם כך סביר שתאהבי את הוישי כמוני, הוא נספג ברגע, אין דברים כאלה.
      שמחה ששחררת, אני יודעת שאת לא באמת מקנאה, ואם היה מספיק לפתוח בלוג ולקבל אז הייתי אומרת לך לפתוח. אבל את רוצה מי מקבל מה...P:
      תודה, בהחלט סטנדרת גבוה, את יודעת, אני חושבת שאת הפוסט יומולדת שנתיים עשיתי במקום מסויים בשביל שיבינו שתמיד הייתי ככה עם מוצרי יוקרה, זה לא משהו של עכשיו כי אני מקבלת, זה מאוד חורה לי הרמיזות האלה. תמיד השקעתי הרבה כסף בזה מתוך הנאה.
      חחח, תודה רבה על חירוף הנפש, אזכור את זה :)

      מחק
    4. טוב, נכון לעכשיו כבר אין לי איפנמה , לא מוצאת אותן... מעניין אפה שכחתי?
      אז גם ני כל השנים השתמשתי רק בהיי אנד, וגם היום בעיקר איתם, גיליתי, בדרך הקשה, שכשקונים בזול נהנים ממנו פחות ואז זה סתם נזרק וחבל.

      מחק
    5. לא נורא, בטח יש לך כמה במקום. גם אצלי יש תחלופה של פליפ פלופים מדי עונה. עכשיו אני נזכרת שבקיץ שעבר באתי לאסוף את המכונית שלי משטיפת המכוניות וכשהגעתי הביתה קלטתי שההוויאנס שלי נעלמו, התקשרתי לשם והם טענו שהם פשוט זרקו אותם לפח. דפוקים! אני בספק אם זה נכון...
      אני מסכימה, ההנאה פחותה ומי שיכולה להרשות לעצמה מוצרי היי-אנד אז למה לא בעצם? עדיף מעט מוצרים ושיהיו איכותיים מהרבה זבל כי הוא זול.

      מחק
    6. עיון בקטלוג הבהיר לי שהיו לי הרגילות.
      ממחר יהיו לי הג׳יזליות, עוד לא יודעת איזה צבע.

      מחק
    7. תתחדשי מראש ותעדכני מה עלה בגורל, יצאו להם דגמים ממש יפים השנה, בסוף יהיו לנו אותם כפכפים.

      מחק
    8. עוד מטלבטת אם לקחת את הפתוחות או הסנדל, כנראה שהפתיחות.
      וכנראה שהצבע אקווה, או זהב.
      מה לך יש?

      מחק
    9. יש לי פליפ פלופ של ג'יזל בסגול ובטורקיז.

      מחק
    10. את קוראת טורקיז למה שאני קוראת אקווה, אני מניחה.
      זה הצבע הכי יפה. הזהב נראה מדליק וכאילו לקשורי, אבל כנראה שמרוב שהוא פופולרי,
      הוא כבר הכי לא.
      נחליט מחר בחנות.
      וחוץ מזה בשביל הפאן נרשמתי להגרלה אצל תמר.

      מחק
    11. תפסיקי להתחכם, טורקיז אקווה וואטאבר!
      תעדכני מה עלה בגורל, אל תתבישי להעלות תמונה בפייס שנראה P:
      בהצלחה בהגרלה! לסגנון שם פחות התחברתי האמת.

      מחק
    12. הוזמנו אחר כבוד, גם לנסיכה, בצבע אקווה, מהחנות נעליים השכונתית האהובה עליי.
      צ׳אפ-צ׳ופ.

      מחק
    13. איזה כיף, תתחדשו מותק!!
      מחכה לתמונה ;)

      מחק
  6. אנונימי4.7.2012, 17:59

    סלים בהוויאנס- זה רצועות הדקות, לא הסולייה.

    קצת מפריע לי שלאחרונה את רק סוקרת מוצרים שקיבלת מהחברות להתנסות- הרי יש עוד הרבה מוצרים מוצלחים לקייץ- הפייבוריט הוא לא בהכרח זה שמקבלים מתנה (אהבתי לדוגמא שציינת שאת בדר"כ משתמשת בקליניק..). מעבר לכך, כל הבלוגריות כבר חרשו ספציפית על סקירת המוצרים הללו בדיוק- וזה כבר קצת בורינג.. (וגם מוריד מאיכות של הבלוג שלך, לטעמי).

    מצד שני- ככל שאני חושבת על זה- ככל הנראה אין כמעט קולקציית איפור שמושקת ואת לא מקבלת מתנה- אז באמת יש לך פה בעייה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן, את צודקת, תיקנתי את הניסוח שהיה לא ברור.

      אתייחס בפירוט לכל מה שהעלית:
      1. בלוגרית לא יכולה לקנות הכל, בטח לא כל דבר וחידוש שיוצא. הקוראות כן מצפות לחידושים, אז מה עושים? כל עונה אמליץ מחדש על המקדם של קליניק והבושם של נרסיסו?...
      2. הפייבוריטים שמופיעים פה הם מבין כמה מוצרים שניסיתי, לדוגמה ציינתי את זה במקדמי ההגנה. ניסיתי חמישה לפחות ובחרתי את זה. גם את הקרבת את הפנים שלך העונה כמוני בשביל לעדכן איזה הכי מוצלח לטעמך? יש לך אפשרות לקנות חמישה רק בשביל לבדוק? וכמו שעשיתי במקדמי ההגנה כך עשיתי במוצרים האחרים. לדאודורנט לא בדיוק פירגנתי למשל, כמו מוצרים אחרים בבלוג שקיבלתי ואני קוטלת, גם זה לא בסדר?
      3. רוב המוצרים שכאן ממש לא הופיעו בבלוגים אחרים, אני מאוד מקפידה על זה. לשמחתי יש לי את הפריבילגיה לבחור.
      4. אם הבלוג שלי לא איכותי לטעמך אז את לא חייבת לקרוא בו זו בחירה שלך. אשמח לשמוע המלצות לכאלו איכותיים לטעמך שאבין את הרמה.
      5. אני באמת מקבלת הכל, או יותר נכון, אני מסרבת לקבל הכל ואם לא היתה לי שליטה על זה הייתי צריכה חדר נוסף בבית רק למוצרים, ממש כך. אני מסכימה לקבל רק מה שאני בוחרת לקבל למורת רוחם של המותגים שמצדם היו מטביעים אותי במוצרים. במצב כזה אני לא רואה טעם לקנות. את היית קונה? כך שאני קונה בעיקר מותגים שלא נמכרים בארץ וגם אז יש לעיתים ביקורת שאי אפשר לקנות מה שאני ממליצה... אי אפשר לרצות את כולם. ולמה בחו"ל זה מקובל שבלוגרית תקבל ופה זה נראה "לא כשר"? אני כותבת מה שאני רוצה ומי שעוקבת יודעת את זה.
      6. אני מקבלת את הביקורת שלך לגמרי ובפעם הבאה אעריך יותר אם לא תתחבאי מאחורי האנונימיות, למה בעצם? ברור שאת קוראת קבועה אם את עוקבת אחרי הפוסטים והרי כל דעה היא לגיטימית.

      מחק
    2. אנונימי4.7.2012, 22:12

      אני קוראת (משתדלת קבוע :) אבל יש עוד דברים בחיים), אך מעולם לא הגבתי כאן, אני לא ב"סצינת הבלוגספירה"- אם הזהות חשובה לך אשלח מייל.

      נראה לי שכמה דברים לא הובנו כהלכה:
      לגיטימי שתקבלי מוצרים בחינם ותנסי אותם- זאת גם סוג של תמורה להשקעה- ההערה היתה שלעומת פוסטים בעבר, את סוקרת כיום כמעט ר-ק דברים שהתקבלו במיוחד לסקירה- ואין מה לעשות סקירת מוצר שהתקבל מהיחצן לעולם לא תהיה כמו מוצר שאת מתנסה בו לאורך זמן (אף שנים) כיוון שהוא באמת מתאים לך. ובהתאמה- הסקירות פחות מעניינות.
      אז כן, היתה כאן הערה שהפוסטים נהיים פחות מעניינים (נראה לי שדרך טובה לשפר זאת- תהיה שילוב בין מוצרי יחצ למוצרים שאת "לא יכולה בלעדיהם") וגם שאיכות הספציפית של הבלוג קצת נפגמת (לטעמי!). אבל שוב- זאת עמדה אישית (בניגוד לעובדה שמוצרי לאוסיטן כיכבו באינספור בלוגים לאחרונה, וכך גם וישי ופביונה).

      מתנצלת אם התקבל אצלך לא כביקורת בונה.

      אגב, הייתי שמחה לראות אפילו יותר מוצרים שלא ניתן להשיג בארץ- קניות באינטרנט זה הכי.

      מחק
    3. זה לא חשוב לי הזהות זה פשוט נראה לי מכובד וראוי יותר כשיש כזו ביקורת. ואין צורך במייל, הוא מפוצץ גם ככה במיילים מקוראות שמבקשות ייעוץ ואני משתדלת לעזור תמיד.

      אני מסכימה איתך, זה ברור שביחס לעבר זה ישתנה כי את רוצה לחדש כל הזמן וזו הדרך, אין מה לעשות. מה אני אקנה את קולקציות הקיץ של כל המותגים?... אם את חושבת שסקירה של מוצר שהתקבל שונה זה בסדר ובדיוק בגלל זה אני כותבת גילוי נאות, שהקוראת תחליט לבד אם מה שכתבתי אמין ומעניין. אני חושבת שבתור זו שקטלה סדרות שפתונים שלמות של שאנל וגרלן וגם לאחרונה את פלטת החמישיה לקיץ של דיור שכתבתי שלא איכותית, אין יותר אמין מזה. וכן, אל דאגה, הם המשיכו לשלוח לי דברים גם אחרי הקטילות.
      עכשיו בנוגע למותגים, זה לא ממש רציני מה שאת אומרת, מה אם כתבו על מותג אני לא יכולה לכתוב עליו? ואני לא זוכרת שראיתי לדוגמה את קרם הרגליים של ל'אוקסיטן או את קרם הפנים של וישי בבלוגים אחרים, האמת שאני לא זוכרת שראיתי אף אחד מהמוצרים האלו בבלוגים ואני עוברת כמעט על כולם. אולי פיספסתי מוצר או שניים אבל גם אם כן זה בשוליים. תעשי בדיקה ותראי. בסופו של יום אני יכולה לבחור מותג, you name it, ולמלא את כל הפוסט במוצרים שלו, אז מה? אבחר אותו דווקא ולא את אלו? לא מתאים לי.

      עקיצה מיותרת לכתוב את "הביקורת הבונה" הרי כתבתי לך שכל ביקורת היא לגיטימית מבחינתי. והאמת שאני שמחה לקבל אותה, זה מאזן קצת את ים הפרגונים.

      אני בהחלט אשלב כאלו מוצרים מחו"ל גם בהמשך, כמו שלך זה הכי, יש כאלו שמבקרות אותי על זה. למשל בפוסט שהיה לאחרונה עם הטינטד מויסטרייזר של קליניק כתבתי שבחרתי לכתוב עליו ולא על זה של לאורה מרסייה בדיוק מהסיבה הזו בגלל הביקורת על מוצרי חו"ל. אז כמו שכתבתי קודם, אי אפשר לרצות את כולן, שכל אחת תקח מה שטוב לה מכל פוסט (אם יש כזה בכלל).

      ועוד כמה מילים לסיום אם כבר פתחנו חפירה, נראה לי שאת מפספסת את הנקודה הכי חשובה בבלוג שלי, אין לי שום עניין שמישהו יקנה את המוצרים שאני כותבת עליהם בבלוג, הם קישוט לצורך העניין, החוויה והניסיון שלי זה מה שבמרכז. כתבתי על זה בלינק של הגילוי נאות. המטרה שלי היא תמיד להעלות למודעות מוצר/נושא/טרנד/חידוש ברמה הכללית ולא ברמת המותג, למשל: אני חושבת שבקיץ מאסט להשתמש בקרם הגנה לפנים, אני משתמשת במותג X ומישהי אחרת תבחרת במותג Y, העיקר שתשתמש. זה המסר. או למשל כתום זה צבע טרנדי לקיץ ואם את מתחברת לצבע אז תאמצי מה שבא לך ממנו, אני מביאה לדוגמאות ממה שאני אהבתי. מבינה? ביום שאקבל אחוזים על מכירות מוצרים אולי יהיה לי אינטרס אחר ;)

      מחק
  7. לגבי דאודורנט אני חייבת לומר שאני נגד.
    חמותי היתה משתמשת כבדה בדאודורנטים עד שחלתה בסרטן השד.
    צירוף מיקרים? יתכן.
    לא אקח את הסיכון. אני משתמשת באלו הטבעיים שלא חוסמים נקבוביות.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו.. עשית לי צמרמורת עם הקישור הזה בין שני הדברים...
      מניחה שאת מתכוונת לאלו האנטי-פרספירנט, אבל בכל מקרה בהחלט כדאי שכל אחת תשתמש במה שהיא מאמינה העיקר שתשתמש במשהו.
      אם יש לך המלצה לטבעי מוצלח כמובן שנשמח לשמוע.

      מחק
    2. כן. אני מתכוונת לאלו שמנטרלים זיעה למשך הרבה זמן.
      אני משתמשת בזה של לאוקוסטין בניחוח וורבנה- לימוני כזה, חוץ מזה יש בחנויות טבע כל מיני סוגים.

      מחק
    3. תודה על ההמלצה, בביקור הקרוב שלי בל'אוקסיטן אבדוק אותו בהחלט.
      את הריח אני כבר יודעת שאוהב :)

      מחק
    4. מיכאלה8.7.2012, 9:55

      מצטרפת להמלצה על הדאודורנט לאוקסיטן ורבנה בסטיק. גם בלי אלומיניום וגם עושה את העבודה ומריח טוב. ולא אני לא מקבלת מהם אחוזים לצערי...

      מחק
    5. טוב לשמוע שהוא כזה מוכר. אני גם אוהבת את סדרת הוורבנה. ייבדק בהקדם!
      וגם אני הייתי שמחה לאחוזים...LOL

      מחק
  8. בתור נוסעת באוטובוסים- נדמה כאילו רוב האנשים לא משתמשים בדיאודורנט או מתקלחים או מחליפים בגדים. ואני פשוט לא מבינה את זה, עם כל המודעות שיש לזה היום. גם הדיאודונט הכי יקר בסופר פארם לא עולה יותר מ-35 ש"ח! זה בסיסי, לא מותרות!

    כפות רגליים מטופחות זה חובה- בחורף ובקיץ. אני דואגת תמיד לעשות פילינג, למרוח קרם מזין כל לילה ולהקפיד על פדיקור. לא מבינה אנשים שלא גוזרים ציפורניים ברגליים (זה הדבר הכי דוחה שיש!) ונשים שיוצאות החוצה עם לק מקולף. איכס.

    השבמחק
    תשובות
    1. הדר, זה עצוב ומקומם לשמוע, אבל זה מורגש גם בתור בסופר או בדואר או סתם בקניון כשמישהו עובר לידך... איכס.
      ויש יותר יקרים מ- 35 ש"ח, הרבה יותר יקרים ;)
      אבל מי שרוצה דאודורנט יכול לקנות בפארם גם ב- 10 ש"ח, זה לא תירוץ הכסף, באמת שלא מבינה מה הסיבה לדלג על המוצר הכי חשוב...

      את מהמקפידות אבל הצצה קלה ברחוב מעידה שלא כולן כמוך, זה נראה רע, גם אצל הגברים אפשר לראות תופעות שלא מהעולם הזה...

      מחק
  9. אנונימי5.7.2012, 10:03

    היי דנרה
    לא הבנתי את הביקורת הקודמת....
    הרי זה בלוג אישי וכל אחד בבלוג שלו יכתוב מה שהוא חושב לא?!
    ואם למישהו לא מתאים לקרוא אותו כי לדעתו הוא מסחרי ואת מקבלת את המוצרים חינם אז לא חייבים... לפי מה שזכור לי את לא עומדת עם אקדח לרקה....
    טוב מקבלת מוצרים או לא הדבר האחרון שאפשר לכתוב על הכתיבה שלך זה "בורינג"
    בכל אופן אהבתי ונעזרתי כמו תמיד בהמלצותייך והפעם לקיץ!
    המשיכי לעשות את עבודתך נאמנה לקוראות הרבות שלך.
    אילנית

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אילנית, אין לי בעיה עם ביקורת, לפעמים אנשים רוצים לשחרר מכל מיני סיבות וזה בסדר. כמו שכתבתי, אף אחת לא חייבת לקרוא בבלוג, אבל המציאות מראה שגם אלו שיש להן ביקורת ממשיכות לקרוא, אז מה זה אומר בעצם?...
      גם אני לא חושבת שהכתיבה שלי בורינג, תודה, זה ממש כאילו סתם להגיד בשביל להתריס.
      בכל מקרה, המון תודה, שמחה שאהבת את הפוסט :)

      מחק
  10. הי דנרה יש לי את הוישי נורמדרם משנה שעברה ללא ההבטחות לאנטי אייג'ינג ואכן הוא מאט אבל תחושת הסיליקון שבו הובילה אותי להפסיק להשתמש בו. האם גם החדש שדיברת עליו הוא עם תחושת סיליקון ניכרת? דבר נוסף, את באמת מכירה דיאודורנט עם כל התנאים שציינת? אם כן אשמח להמלצה...אני מחכה בכליון עיניים לפוסטים שלך ואוהבת את הכתיבה שלך הייתי באמת שמחה לשמוע על מוצרים שאת לא מוותרת עליהם כל עונה בלי קשר למוצרים חדשים שצצים כל הזמן. תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. דורית, מעניין מה שאת כותבת, יש בזה משהו, כלומר, אני תיארתי את הקרם של וישי כקרם קל שנוטה לג'ל, לא הייתי מתארת אותו כסיליקון למרות שאני יכולה להבין את הדימיון. בכל מקרה על הפנים ממש אין לי תחושת סיליקון, האמת שאין לי שום תחושה של קרם, הוא נספג ברגע. באמת יתאים רק למי שיש עור שמן, אחרות לא ירגישו אותו בכלל. אם יזדמן לך אז תבדקי את הטסטר שלו ותראי אם זה מרקם דומה למה שהיה לך.
      תשמעי, יש לא מעט דאודורנטים מוצלחים שניסיתי העניין הוא בהחלט ההתאמה האישית. יכולה להמליץ לך על שניים, מהעממיים יותר זה ה- Dove בספריי עם הפקק המוזהב שעושה לי את העבודה, כתבתי עליו בפוסט "קיץ טו-גו" שיש פה קישור אליו, גם הרקסונה אגב טוב. מהיותר יקרים הדאודורנט של רוק שנקרא Keops בסטיק/ספריי, יש עליו כל הזמן מבצעים בפארם.
      מדי פעם אני עושה פוסטים על המוצרים האלו, למשל בפוסט "חתונה קתולית באמבטיה", כתבתי על הקרם גוף של וזלין הלבן, השמפו אלביב הצהוב של לוריאל והסבון לגוף של דאב. בנוסף, מקדם ההגנה לפנים של קליניק שהזכרתי פה, הברונזר טרקוטה של גרלן, תמציות השמנים של דקלאור לפנים, מי הפנים של קליניק. יש לא מעט מוצרים כאלו שאני לא מחליפה גם אם אני משלבת מדי פעם משהו אחר.
      ותודה רבה על הפרגון, תמיד כיף לשמוע!

      מחק
  11. דנרה, אני רוצה לבקש בשמי ובשם עוד כמה חברות שיוצאות לחו"ל, איזה פוסט עם המלצות מה כדאי לקנות בדיוטי פרי. נשמח לשמוע המלצותייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. פוסט על זה אני לא חושבת שאספיק להעלות, כל הפוסטים לקיץ כבר מתוכננים וסגורים.
      גם השאלה מאוד כללית, יש המון דברים בדיוטי, זה כמו לשאול מה כדאי לקנות בפארם. אם תוכלי למקד אותה אשמח לעזור.
      בכל מקרה, הדיוטי בארץ לא בדיוק זול, אם אין משהו שאתן קונות במסגרת ה- 3+1 אז אני לא בטוחה שבכלל כדאי לרכוש פה. יש כמובן יוצאים מהכלל כמו שאנל למשל.
      במידה ואתן טסות לארה"ב אז בכלל אני לא ממליצה לקנות בדיוטי וכדאי לרכז את כל הרכישות שלכן שם.

      מחק
    2. אנחנו נוסעות לפריז לחתונה של קרוב משפחה. חשבתי אולי על איזה קרם טוב, או בושם שאין להשיג בארץ. (בדיוטי כי בפריז עצמה לא יהיה לנו זמן) מה דעתך?

      מחק
    3. מבחינת בשמים מומלץ ללכת על אלו הסלקטיביים, שלא משתתפים במבצעי ההנחות אף פעם, כמו שאנל (צ'אנס, קוקו מדמואזל) נרסיסו רודריגז (ה- For Her Delicate מדהים לטעמי, זו הגרסה המוגבלת של עכשיו), קלואי (גם הקלאסי וגם הקיצי הפרשי החדש L'EAU DE Chloé). כדאי להריח בארץ ולראות למה את מתחברת, לא לחכות לדיוטי ולהריח שם.
      ממליצה גם על הבישום של מארק ג'ייקובס, במיוחד ה- DAISY EAU SO FRESH וה- OH, LOLA!. מברברי אני ממליצה מאוד על ה- BODY.
      כמובן יש את בשמי הרמס וטום פורד שם שהם ניחוחות נישתיים ושונים.
      מבחינת קרמים, זה מאוד תלוי בסוג העור, מה הדרישות שלך. במקרה הזה הייתי קונה רק במסגרת המבצע 3+1, אחרת יש בארץ מספיק מבצעים שווים של 50% לפעמים.

      מחק
    4. תודה רבה יקירתי.
      כרגיל ענית בפירוט וסבלנות,
      אני הולכת פשוט להדפיס ו...לעבודה!

      מחק
    5. בכיף גדול, מקווה שתמצאו משהו מפיל שתאהבו.
      מזל"ט לחתונה ותהנו בפריזזזזז!

      מחק
    6. תודה רבה! בדקתי חלק מהבשמים בארץ... אליפות!

      מחק
    7. איזה יופי, שמחה שאהבת!!
      בשמים משובחים לגמרי :)

      מחק
  12. דנה - שיק שק שוק5.7.2012, 15:53

    קיץ, אוף, עונה סטיקית לכל הדעות, בעיקר בתל אביב.
    דאודורנט/סטיק - קודם כל מזועזעת מכל מי שלא משתמש. אני מכורה לריחות נעימים, לא ממש הולך יחד עם היותי מעשנת:)))) - אבל מה לעשות:)). אני מריחה כמעט כל דבר, מחתולים עד בדים ובעיקר רגישה לריחות של בני אדם. זה מזכיר לי שפעם הייתה לי תלמידה נטורליסטית. מאלה שלא מגלחים בית שחי וגם לא טורחים "להשקות אותו", הבנות קבעו לי אולטימטום שאם אני לא מדברת איתה הן עוזבות את הקבוצה. זו באמת הייתה שיחה לא קלה ובסוף היא הועילה בטובה לשים שמן גרניום - פחחח...מה שיחסית עידן את האטמוספירה הבלתי מזוקקת לה זכינו.
    אז אלו מוצרי המאסט שלי:
    ליידי ספיד סטיק powder fresh, משתמשת בו כבר שנתיים והוא הכי טוב לי. לא מכתים ומוכיח את עצמו גם בעונת הקיץ הדביקה. גם אני שמעתי רבות על הבוקאג' של לנקום ולא פעם חשבתי לנסות אותו אבל בדברים האלו, אני פוחדת ליפול. מה שמביא אותי לסופר סיטי בלוק של קליניק שגם אני משתמשת בו כבר הרבה זמן ולא מוכנה להחליף. השבוע קניתי בסופר פארם, הוא כרגע במחיר נהדר 99 ש"ח ומישהי המליצה לי על משהו של שיסיידו באותו מחיר. עד כמה שהתפתיתי לנסות כי זו חברה מצוינת , העדפתי להישאר עם קליניק. הוא נעים, לא שומני והכי חשוב לא מתנגש עם המייקאפ.
    לגבי המוצרים לניקוי ידיים, יש לי קצת בעיה איתם, לי הם דביקים. בתיק האיפור שלי תמיד נושאת מגבונים ומעדיפה לנקות בהם. ואפרופו מים שלא תמיד יש בנמצא, באופן כללי רוב השירותים הציבוריים בארץ די מטונפים, איכשהו אני תמיד נגעלת אפילו לרחוץ שם ידיים, כך שהמגבונים הם פיתרון מצוין בשבילי. יש גם את המגבונים האינטימיים של פמינה שהם גם מוצר חובה אצלי להתרעננות, לא רק בקיץ אבל בעיקר. מיד מרגישה אחרת כשמשתמשת בהם.
    אגב, אני מהמכורות לספריי התרעננות. תמיד נושאת אצלי בתיק. לרוב את זה של אוון עם המים הטרמליים, או משהו מחו"ל - מתה על זה. גם בחורף. זה מאד מרענן ושמתי לב שמרגיע עקיצות של יתושים - עוד צרת קיץ שאני נורא סובלת ממנה.
    בכלל שמתי לב שאני הכי נהנית מתהליך ניקוי הפנים בקיץ, אולי כי הם יותר דורשים את זה. כל נגיעה של מים על הפנים יחד עם סבון הניקוי ומי הפנים עושה לי כל כך טוב, כאילו שאני בחופשה בחו"ל:))))) אני ממש מתענגת על זה.
    ומוצר אחרון שאני לא יכולה בלעדיו, הוא הפודרה בלוט של מאק. אני מהמבריקות שחבל על הזמן.
    אגב, המסכה של לנקום, היא משהו שקיים הרבה שנים נכון? חושבת שפעם השתמשתי בה והיא הייתה נהדרת. נדמה לי שאז קראו לה רק emperiente או שאני טועה?
    עשית לי חשק לנסות את הקרם של וישי, שמעתי עליו רבות וטובות. אני כרגע משתמשת בקרם קליל ליום במרקם מוס של ארט דקו. הוא כייפי מאד.

    טוב, סיימתי את החפירה. מאחלת לך שבת רגועה, טעימה וכמה שפחות דביקה:) ותודה שוב על פוסט כייפי במרקם קרטיב:)

    דנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. דנה, סטיקית זה באנדרסטייטמנט...LOL
      מסכימה שמי שמעשן עוד יותר צריך להיות מודע לריחות שלו. יש כאלו שיש להם ממש ריח של סיגריות, זה כבר דבוק בהם.
      גם אני רגישה מאוד לריחות, לא פשוט...
      האמת... צודקות התלמידות שלך, זה בלתי אפשרי, ונכון שזה מעמיד אותך במצב לא נעים אבל אין ברירה. גם תמיד יש את המישהו בעבודה שהוא ככה עם הריח (וממש לא מסיבות נטורליסטיות...LOL), בסוף חייבים להעיר לו אחרת זה סבל צרוף.
      על הליידי ספיד סטיק המלצתי בקיץ שעבר בפוסט "קיץ טו-גו", גם אני אוהבת אותו. הבוקאז' כל כך מהולל אבל אני לא התרשמתי מגרסת הרול און פה. אני בטוחה שהסטיק/ספריי מוצלחים בהרבה. המקדם של קליניק מעולה, הוא מס' 1 שלי, לא רק שלא מתנגש עם המייק אפ, הוא משמש כמעין פריימר. השיסיידו גם טוב אבל שונה לגמרי במרקם מהקליניק. חבל שלא מחלקים דוגמיות לדברים האלה.
      כמו שראית גם לי יש בעיה עם המוצרים האלו לניקוי הידיים, אבל זה של ל'אוקסיטן ממש משאיר הרגשה טובה. תנסי אותו פעם כשתהיי בסניף שלהם ותרגישי. מגבונים לידיים הם בעייתיים מאותה הסיבה, דביקים לי מדי והריחות שלהם מעצבנים אותי. על המגבונים האינטימים של פמינה המלצתי בזמנו גם, יש פה קישור בפסקה הראשונה לזה, בשמירה על ההיגיינה. לטעמי באמת כל השנה טוב להחזיק אותם בתיק.
      הספריי מים טרמלים/מינרלים ממש לא בשבילי, זה מוצר מיותר לטעמי, כתבתי בבלוג פעם שיש הרבה שמכורות להם, אני לא... ;)
      את מתארת בדיוק את ההרגשה שלי כשאני מנקה את הפנים, לא סתם כתבתי פה שאני OVER מנקה ולא לעשות כמוני. זה ממכר...
      הפודרה מאק בלוט אידאלית לקיץ, אבל זה איפור, בפוסט הבא P:
      מסיכת החימר Empreinte של לנקום ממש לא חדשה אבל היא פשוט מצויינת. הם ריעננו את הגרסה שלה לכן העיצוב שונה.
      הקרם של וישי נהדר, אבל רק אם יש לך עור שמן. נשמע טוב הקרם מוס הזה!

      חחח, מצחיקה! שיהיה לך סופ"ש כייפי ותודה רבה :)

      מחק
  13. את הפוסט הזה צריך לסכם בנקודות - להשלים כל אחת מה שחסר לה ואנחנו מוכנות לקיץ.

    אני משתמשת אך ורק ברולאון והבוקאז' בעיני הוא מושלם. עלי הוא לא דביק ובסיום המקלחת אני שמה אותו תחילה ואז את הקרמים לפנים ולגוף...לא חשתי שנדרש זמן יבוש. אפשר למצוא אותו לעיתים במבצעי פארם ואפריל ב 70-80 שקלים והכי כדאי- בדיוטי פרי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, בהחלט חשוב לשמור על שגרת טיפוח ולא להזניח :)

      אני זוכרת שכתבת שאת אוהבת את הבוקאז', תשמעי, הוא פשוט לא מתייבש עלי וממש אין לי זמן בבוקר לחכות לו. יש בהחלט מבצעים טובים בפארם ואני אנסה את הגרסאות האחרות שלו. בדיוטי זה בסטים של כמה, נכון?

      מחק
    2. בסטים של שלישיות אז קניתי 3+1 וכמובן שחילקתי לכולם

      מחק
    3. משתלם בהחלט!
      ראיתי שעכשיו הם גם במבצע שווה בסופר פארם.

      מחק
  14. איזה פוסט מפנק!!!
    בזכותך הוספתי לרשימת קניות שלי מס׳ מוצרים שלא הכרתי לפני כן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כיף לשמוע שאהבת :)

      מחק
  15. איזה קטע- אני בדיוק כותבת פוסט טיפוח קליל גם כן:)
    לא ברור לי מה הקטע של אנשים לא לשים דאורדורנט- מה אני אשמה שאתם גועליים? למה אני צריכה להריח אתכם? אני בעד חוק דאורדורנט במדינה הלוהטת שלנו:)
    לגבי נוזלי ניקוי ידיים טוגו- אני איתך לגבי התחושה שזה לא לגמרי נקי, אבל זה מוצר שהציל אותי כמה וכמה פעמים!
    חלק מהמוצרים פה בהחלט נכנסו לווישליסט שלי, ו"מזל" שהקיץ אצלנו כל כך ארוך, כך שאוכל כנראה לנסות את כולם!
    ויש לי הוואיינס זהות לשלך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב, מחכה לקרוא פיצ'ה :)
      אני בעד חוק דיאודורנט חינם לכולם פה...LOL
      אחרי שמצאתי את עצמי במצבים שהתחרפנתי שאין לי מים לשטוף ידיים בסביבה, הבנתי שאני רק מענישה את עצמי שאני מחרימה את המוצרים האלו...
      הקיץ ארוך ואנחנו רק בהתחלה שלו.. איף...
      וואלה? איזה מדליק! אלו ההוויאנס הכי יפות בעולם !!

      מחק
  16. ההמלצות שלי הן :
    דאודורנט- רול און של ד"ר עור או החדש של קרליין. מתייבשים מהר, עמידים ויש להם ריח עדין ולא תוקפני.

    הגנה מהשמש - אני משתמשת בקרם פנים של שהבאתי מלונדון (BOOTS) מסדרת המלפפונים שלהם. קרם מדהים, קליל, נספג מעולה. מעליו אני מורחת מקדם הגנה מיוחד שקניתי בחנות שנקראת LAOR השוכנת ברחוב אבן גבירול.

    מסכת טיהור - של חברה בריטית http://www.thesanctuary.co.uk/youth-boosting-warming-micro-brasion-polish-details.htm

    וגם ב-http://www.thesanctuary.co.uk/5-minute-thermal-detox-mask-details.htm

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההמלצות מותק!
      אבדוק אם יש לד"ר עור גם בסטיק, נשמע טוב.

      באמת צריכה להציץ בחנות הזו LAOR, לא ממש מכירה את המוצרים שלהם.

      מסכת ה- Detox ממש מסקרנת, אקנה אותה בלונדון בהזדמנות הראשונה.

      מחק
  17. l i r o n i t8.7.2012, 11:52

    פוסט משובח!
    אני לא מבינה איך יש אנשים שבאמת ובתמים מוותרים על השימוש בדאודורנט, זה ממש הזוי בעיניי.
    אני מכורה לדאודורנט של דאב, הקלאסי, וזה בין מוצרי הטיפוח שאני הכי נאמנה להם..
    הלחות של וישי תיבדק בקרוב.. (ברגע שאגלה איפה מוכרים אותם:)
    גם המסכה של OPI נשמעת מעניינת, ראיתי שיש להם בניחוחות נוספים, את יודעת אולי האם ההבדל הוא רק בריח או גם מעבר לכך?
    ומה בעניין הפילינגים שלהם מהסדרה הזו? יצא לך לנסות?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לירון!
      הזוי לגמרי, גם אני לא מבינה מה גורם לאנשים להאמין שהם לא צריכים להשתמש בדאודורנט...
      הדאודורנט של דאב מוצלח מאוד, גם אני אוהבת אותו.
      את וישי מוכרים בבתי מרקחת. שימי לב שזה מוצר לעור שמן.
      ממליצה לך לקחת דוגמית קודם כמובן ולנסות.
      בנוגע ל- OPI יש בסדרה גם קרם לידיים ולרגליים בריח קפוצ'ינו.
      ויש להם פילינג מסדרת פדיקור ספא על בסיס סוכר בריח ענבים, כמו טרופית כזה, מדליק.
      בחו"ל המבחר שלהם הרבה יותר גדול, לא הכל מגיע לארץ.

      מחק
  18. פוסט מענין בהחלט.כיף לקרוא על ההתנסויות שלך ולשמוע על מוצרים שלא יודעים עליהם או שלא בהכרח יקבלו התייחסות מצדנו מכל מיני סיבות. עניין הריחות שתיארת בחלק מהמוצרים הורס אותי והכי כיף מבחנתי להשתמש במוצרים לגוף,בעיקר, שמפיצים ריחות אקזוטיים. יאמי:). יש לי לקרוא עוד פוסטים קודמים שלך ושל אחרים שלא הספקתי לקרוא ו/או להגיב כי האייפד לא תמיד מאפשר והמחשב שלי חולה. נאחל לו החלמה מהירה :) . טה טה בינתיים:))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק. כן, תמיד טוב לקרוא על ההתנסויות של אחרים, גם אני תמיד סקרנית לקרוא על מוצרים שאחרות משתמשות בהם.
      חחח, הריח זה קריטי למוצר לטעמי, אם יש חיבור טוב זה זיקוקים ממש...LOL
      אויש, לא פשוט בכלל, מאחלת למחשב שלך החלמה מהירה, נשיקות!

      מחק
  19. איך אני חולה על הפוסטים שלך(;
    בואי נקווה שהקיץ יעבור אצלי בשקט עם שגרת עור כזאת. היא גם מתאימה לעור מעורב(מוצרי הפנים)?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גאגית ;)
      לעור מעורב המוצרים בהחלט יתאימו, זה כמוני.
      הסרום של דקלאור שהוא תמצית שמן זה כבר מאוד אישי בתחושה.

      מחק
  20. היי,

    לא יצא לי להגיב לפוסטים האחרונים עקב עומס מטורף בעבודה ובכלל אבל קראתי את כולם והם היו נהדרים כרגיל.
    אהבתי מאוד את ההמלצלות לקיץ. יש פה כמה וכמה מוצרים שנראה לי שאדגום מתישהו.
    מתה על הכפכפכים האלה!!!!
    קניתי השנה שני זוגות אחד זהה לשלך ואחד נוסף באפור / כסוף.... כיף לאללה!
    מחכה בקוצר רוח לשני הנוספים בטרילוגיה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שרון, כיף לשמוע!
      אין על ההוויאנס, אני מתה עליהם, איזה מגניב שיש לנו אותו זוג!

      מחק
  21. הרבה אקשן בפוסטים שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זה בשביל שיהיה לנו מעניין :)

      מחק
  22. אין על הוואיינס בקיץ. אני הולכת איתם אפילו לעבודה בימים לא מחייבים :) (ממש פושעת....)
    פעם ראשונה שאני רואה את התרחיץ לידיים של לאוקסיאן. נראה ממש מעניין וכמו משהו שבדר"כ הייתי רונה לי לתיק.

    קרם הלחות הזה של וישי הפתיע גם אותי. מוצאת את עצמי חוזרת אליו כל הזמן. מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי אין על ההוויאנס, נראה כבר כמו תלבושת אחידה פה...LOL
      עם התרחיץ הזה אני יכולה לחיות במידת הצורך וגם אהבתי את המחיר הידידותי שלו.

      לגמרי מפתיע הוישי, שמחה שיצא לי לנסות אותו.

      מחק
  23. מדהימה!

    פוסט יפייפה כמו תמיד.
    מראה הכפכפים האהוב עלייך, אהוב גם עליי ומאד חשוב לי כמו הציפורניים בידיים לדאוג לטיפוח הרגליים.

    שתיה מספקת של מים- זה טיפ חשוב מאד למראה קורן בריא ויפייפה.

    נהנתי לקרוא :-) שתהיה המשך שבת נעימה

    השבמחק
    תשובות
    1. מקסימה שכמותך, תודה רבה!

      הכי חשוב שנדאג לטיפוח במיוחד שהכל ככה חשוף...

      מים זה מאסט, אני מאוד משתדלת להקפיד על זה.

      תודה, שבת נעימה ממי :)

      מחק
  24. אנונימי5.8.2012, 20:12

    תודה על עוד פוסט מועיל ומקסים!!
    (תעשי לנו פעם פוסט על צלוליט ואיך נפטרים ממנו!)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת, תודה :)
      בנוגע לצלוליטיס, לטעמי אין שום מוצר קוסמטי שיעלים אותו, עדיף לחסוך את הכסף מלהתאכזב מחוסר היעילות של המוצרים היקרים הללו.

      מחק
  25. מה עם קרמים של אסתי לאודר יש לך פוסטים?נהנתי לקרוא

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, שמחה שנהנית :)
      כפי שציינתי, את יכולה להיעזר בתוויות בטור השמאלי כדי למצוא כל מותג ומוצר שמעניין אותך.
      בפוסט האנטי אייג'ינג כתבתי על אחד הקרמים החדשים של לאודר:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/06/blog-post_09.html

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails