15 ביולי 2010

קיץ בניקוי עמוק



עד כמה שאנחנו רוצים לשייך את עצמנו לאירופה, הקיץ שלנו ממש לא אירופאי, לא ששם לא חם שחבל"ז, אבל עדיין לא עומס חום ולחות ברמה הקיצונית שלנו (לפחות יש לנו חוף ים לכל אורך המדינה)... בשביל שלא כל משפט שני שלנו יהיה "אוף, אין לי כוח לעשות כלום החום מתיש אותי", אנחנו נערכים בקיץ בכל מיני תחומים בחיים על מנת להקל על עצמנו אפילו אם זה רק קצת, ואני לא מדברת על מזגן טורבו שייתן הרגשה של אנטרקטיקה בבית, אלא על סנדלים שיקיות מאווררות, בדים דקים נושמים, קרם הגנה ומעט איפור צבעוני ושמח.

"אוף, אין לי כוח, החום מתיש..." (OOF, MoMA NY)

אבל איך בכלל אפשר להתאפר כשמהרגע שקמים בבוקר העור דביק מהלחות והחום שמונעים מהאיפור שלנו להימרח באופן אחיד ולהתקבע? איך אפשר בכלל לשים סומק בלי שיראה כמו כתם או כל איפור שלא שיראה כמאיים לנזול עוד רגע? שלא לדבר על השיער, שכבר כתבתי כאן שבגלל הלחות די ויתרתי על הפן, אבל זה ממש לא מספיק. מרוב חפיפות (בגלל ההרגשה השומנית בקרקפת) יש לי תחושה שבכל חפיפה אני נפרדת מעוד כמה שערות. וגם מוצרי הטיפוח לשיער די הולכים לאיבוד ברגע שאני יוצאת מהבית והופכת לנתונה לחסדי הלחות המאיימת. פלא שאני עם שיער אסוף חלק נכבד מהזמן? הוא פשוט מקבל חיים משל עצמו... נו, לפחות הלק לא זז לשום מקום.

בסך הכל יש לי עור רגיל כשבקיץ הוא נוטה למעורב שמן. אין מה לעשות, תראו לי בן אדם אחד ברחוב שלא מבריק לפחות טיפה בקיץ שלנו. לכן אני דואגת להשתמש בשלשה מוצרי טיפוח שמקלים, גם אם בקצת, להעביר את הקיץ. הניקוי שלהם הוא ניקוי הרבה יותר עמוק ואינטנסיבי ממוצרי ניקוי אחרים שאני משתמשת בהם במקביל.

קלרינס: מותיר עור נקי וחלק

נתחיל עם קרם הניקוי (סבון פנים) Gentle Foaming Cleanser של קלרינס שכבר הרבה שנים אני משתמשת בו. השפופרת הזו נשארה לי עוד מהקיץ שעבר (פשוט בלתי אפשרי עבורי להשתמש בו בחורף כי הוא מיבש). יש לי חיבה גדולה למוצרים של קלרינס, משנות העשרה שלי אני משתמשת בעקביות במוצרים שלהם. נתקלתי במשך הזמן גם בכמה נפילות, כמו ה- Pure Melt Cleansing Gel שפשוט לא עושה את מה שמבטיח, אבל הנפילות די היו בשוליים. נכון להיום, קרם הניקוי הזה שמתאים לכל סוגי העור הפך לשלשה מוצרים שונים: לעור רגיל מעורב (לבן, הכי דומה למה שיש לי), מעורב שמן (ירקרק) ויבש ורגיש (בז'). חוץ מזה הם הוציאו מהמגוון את המי פנים Lotion Tonique הירוקים המושלמים שכל כך אהבתי והשתמשתי בהם שנים רבות (באסה!). בכל מקרה, מדי בוקר אני שוטפת את הפנים בקרם הניקוי הזה שהוא כמו קרם דחוס וכשהוא בא במגע של מים הוא נמס על העור והופך למוקצף עדין מאוד. המוצר הזה מותיר לי את העור נקי וחלק ביותר ומאפשר לי להמשיך לשלב הבא לקראת האיפור.

אסתי לאודר: קרם מוס אינטנסיבי

לפני מספר חודשים כשקניתי מוצרים של אסתי לאודר קיבלתי מתנה תיק איפור עם מוצרים מוקטנים וביניהם היה ה- Perfectly Clean Foaming Cleanser לעור רגיל ומעורב (30 מ"ל). מדובר על קרם ניקוי (סבון פנים) שדומה לזה של קלרינס, ההבדל ביניהם הוא במרקם, כי זה קרם מוס כזה. הוא גם קצת יותר אינטנסיבי מזה של קלרינס והוא פשוט מדהים. שווה בהחלט קניה בגודל הרגיל (125 מ"ל, 145 ש"ח). ובכלל, אני חושבת שלקנות אסתי לאודר זה ממש לקנות איכות. מבחינה תדמיתית המותג אמנם לא נתפס כשיקי, צעיר וסופר יוקרתי, אבל זו איכות נטו, ללכת על בטוח. לא חושבת שמספיק מוערכים בארץ, למעט אולי המייק אפ Double Wear הפופולרי וה- Sumptuous מסקרה אולי... ואני מודה שגם לי אין יותר מדי מוצרים שלהם.

השלב הבא אחרי קרם הניקוי אלו מי הפנים של קליניק Clarifying lotion, אני משתמשת במס' 3 שזה לעור מעורב שמן. אלו המי פנים האינטנסיביים ביותר שנתקלתי בהם, אני חושבת שאין מי שלא מכיר אותם ואו שאוהבים אותם או שלא. לא כולם מתחברים לזה שהם עם אלכוהול וגם מאוד מרגישים אותו בשימוש. אני כל בוקר מעבירה צמר גפן ספוג בהם אחרי השימוש בקרם הניקוי של קלרינס, ממש הרגשה נהדרת של חיטוי. הם עושים את הפיניש, מסירים את שאריות הלכלוך והסיבים מהמגבת אם יש, מרגיעים ומחליקים. העור שלי אח"כ כל כך נקי, מוכן כמו בד קנבס של ציור למלאכת האיפור. גם במוצרים של קליניק אני משתמשת מגיל צעיר וכמעט תמיד יהיו לי בבית בנוסף למי הפנים כמובן, ה- DDMG וה- Super City Block 40SPF. מה שכן, הבקבוק לא ממש נוח לי עם כל הגודל והמשקל ולכן אני מעבירה לבקבוק מוקטן שפעם קיבלתי ונוח בהרבה לשימוש.

קליניק: הרגשה כיפית של חיטוי עם בקבוק לא נוח

יש שמועות שנבחנת האופציה לפתוח חנות קונספט של קליניק בקניון עזריאלי בת"א. כרגע זה לגמרי בגדר שמועות, אבל זה יכול להיות רעיון חביב בהחלט אם יבצעו אותו נכון ומותאם לקהל הישראלי המאוד מגוון בקניון הזה. מה שמזכיר לי שהיה להם יופי של מתחם בתערוכת ביוטי סיטי 2009 של סופר פארם, שבלי קשר גם הייתה תערוכה מוצלחת וכייפית (בניגוד לתערוכת ביוטי סיטי 2010 שהייתה משעממת לגמרי, כשלון צרוף לדעתי). מעניין אם חנויות קונספט בתחום זה משהו שיתפוס כאן מתישהו.

המוצר השלישי זה השמפו Curly Wurly של LUSH. אני מתה על LUSH, יש להם מוצרים נהדרים במיוחד מחומרים טבעיים (Vegetarian Ingredients) והכל בעבודת יד! הלוואי שיעשו עליה לארץ בהקדם. הבעיה איתם זה שהם ממש לא זולים ושיש להם זמן תפוגה קצר יחסית על כל המוצרים שלהם (אבל לפחות הם טורחים לציין את התאריך בהבלטה שלא כמו רוב המוצרים בשוק שמתעלמים מהעניין לחלוטין). פורמאלית השמפו הזה מיועד לשיער מתולתל / סמיך / יבש / מרדן. אבל שהשם שלו לא יטעה אתכם, הוא מתאים לכל סוגי השיער, עוזר למנוע פריז, נותן מעט ווליום, והכוונה לא נפח אלא מונע דבק ויש לו ריח קוקוס-וניל. בפעם הראשונה שהשתמשתי בו הרגשתי כאילו בעצם לא ממש חפפתי את השיער מעולם קודם... מוצר מדהים שמנקה בצורה כל כך עמוקה, שפתאום אנחנו מגלים איזה שיער באמת יש לנו, כאילו מסיר שכבות שומן ו/או לכלוך שפשוט לא ידענו שהן שם... בגלל הניקוי הסופר עמוק שלו אני משתמשת בו אחת לעשרה ימים בממוצע בלבד. ממש לא השמפו היומיומי שלי. בדומה לקרם הניקוי של קלרינס, גם במוצר הזה אני לא משתמשת בחורף.

LUSH שמפו: מדהים, כאילו לא חפפנו מעולם...

אבל עם כל ההתלהבות חשוב לציין שזו ממש לא חגיגה להשתמש בשמפו הזה. לא מדובר על שמפו קלאסי משום בחינה שהיא... השמפו מגיע בקופסה קטנה, כשהוא למעשה עיסה סופר סמיכה ממש כמו ג'ל דחוס בצבע חום בהיר עם חתיכות של קוקוס. מאוד קשה לעסות את החומר הדביק והגושי הזה לתוך השיער, הוא גם לא נמס או הופך לקצף כמו כל שמפו. הוא פשוט נדבק לשיער כמו איזה מסטיק... אחרי ש"נלחמים" עם העיסה ומשתדלים שתגיע לכל השיער כולל הקרקפת, תהליך שלוקח איזה דקה שתיים (אין ספק שזה תרגיל מעולה לשרירי הידיים...), שוטפים את השיער טוב טוב. אחרי השטיפה חשוב להסתרק כי יש מצב שנשארות חתיכות של הקוקוס בשיער (שאגב סותמות לגמרי את האמבטיה ולכן מומלץ לשים שם רשת או משהו...) . כמו אחרי כל חפיפה ובטח אחרי כזה ניקוי עמוק, אני משתמשת בקונדישנר. יש לי גם את הקונדישנר של LUSH בשם Retread (בגודל 250 גרם, 25 דולר), אבל חבל על כל מילה שאכתוב עליו, סתמי, אין בו כלום מיוחד, מרקם ומגע רגיל, ריח ממש מוזר, לא איזה פלא ששווה להשקיע בו. כשיגמר אין מצב שאקנה שוב. הכי טוב להשתמש בכל קונדישנר מועדף אחר.

LUSH קונדישנר: סתמי ומיותר

אני חושבת שבלי שלושת המוצרים האלה, היה לי קצת פחות נעים בקיץ וקצת יותר קשה להתאפר. בטח יש עוד מגוון מוצרים שיכולים לעזור אבל אין לזה סוף... אני האמת מכורה כל השנה למוצרי ניקוי לגוף ולשיער בכלל ולמוצרי ניקוי לפנים בפרט. אז אם יש המלצות מיוחדות למוצרי ניקוי שווים לקיץ או מוצרים שיכולים להקל בכלל על המצב, אשמח תמיד לשמוע.

 
ID

CLARINS
Gentle Foaming Cleanser
גודל: 125 מ"ל
יצור: צרפת
מחיר: 167 ש"ח

CLINIQUE
Clarifying Lotion #3
גודל: 400 מ"ל
יצור: בריטניה
מחיר: 192 ש"ח

LUSH
Conditioning Shampoo
Curly Wurly
גודל: 220 גרם
יצור: צרפת
מחיר: 22 דולר




Print Page

63 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את קרם הניקוי של אסתי לאודר. יש לו ריח מעולה והוא מנקה מצוין. מזל שיש לי כמה מוקטנים ואני גם ככה לא נאמנה במיוחד למוצרים אז יקח לי המון זמן לסיים אותם.

    השבמחק
  2. אני יחסית נאמנה למוצרים, למרות שבין לבין תמיד אמשיך להתנסות. אני אישית לא אוהבת להשתמש בדוגמיות אבל המוצר המוקטן הזה של לאודר ממש נוח! אני מאוד מרוצה ממנו.

    השבמחק
  3. אנונימי15.7.2010, 11:25

    אני משתמשת בסבון פנים ומי פנים של ג'ייד.
    סבון פנים הוא לכל סוגי העור,והוא מצויין בשבילי..(יש לי עור מעורב שמן..)
    ומי הפנים מתאימים לעור מעורב שמן. הריח שלהם מ-ד-ה-י-ם ואני מתאפקת לא לשתות אותם כל שימוש. גם לא צריך להעמיס מהם על הצמר גפן יותר מדי..והם מנקים לגמרי את כל השאריות שסבון הפנים לא הגיע אליהן.

    מומלץ :)

    השבמחק
  4. תודה על ההמלצה אנונימי/ת.
    המי פנים שלהם עם אלכוהול?

    השבמחק
  5. אני יודעת שאחותי מכורה לקרם ניקוי של אסתי לאודר, אני נשארת נאמנה למוצרים של לאוקסיטן על כל צורותיהם :)

    שרונה

    השבמחק
  6. אה, אבל זה לא נוגד מבחינתי. אני מתה על המוצרים של L'occitane! מעולים ומפנקים.

    השבמחק
  7. אני מאוד אוהבת את המוס התכלת של אסתי לאודר..לא מזמן קניתי אותו :)

    השבמחק
  8. וואו, איזה קונצנזוס על הניקוי של אסתי לאודר, למה אף אחד לא סיפר לי עליו קודם?... :-)

    השבמחק
  9. רק הבהרה קטנטנה כשאת כותבת סבון פנים את מתכוונת לכזה ששוטפים במים? .כי את האופציה השניה אני לא אוהבת :S

    לא ממש מכירה מוצרי טיפוח של קלרינס. כמה שהעור שלי לא היה משהו בעבר, מעולם לא חשבתי שהפתרון היה מוצרי טיפוח לפנים חחחח נו טוב, זאת אני...
    רק בשנתיים וקצת האחרונות התחלתי להתאפר ולפני זה לא היתה לי מודעות לכלום חוץ מסבון, קרם פנים, שמפו וכו' ;)

    אני משתמשת בדר"כ בחומרים די פשוטים לניקוי הפנים ולאחרונה אני לגמרי מוותרת על מי הפנים ואין לי אפילו הסבר למה. יצא שכמה ימים שכחתי ואז הוא "נפל" לאיזו מגירה ולא זכרתי בכלל איפה הוא... אני לא מרגישה שזה משהו שמאוד הכרחי לי. עכשיו כשעשיתי סדר לקראת המעבר פתאום גיליתי את הבקבוק.. קטע..

    השמפו נשמע לי ממש מעניין. מאיפה את משיגה אותו? ומה זה אומר זמן תפוגה קצר?

    השבמחק
  10. מיטלי - בהחלט לכזה ששוטפים במים, בגלל זה הוספתי בסוגריים סבון פנים.

    מבחינתי אין מצב לא להשתמש במי פנים. זה כאילו אין את הפיניש. הניקוי הסופי המוחלט.

    את המוצרים של LUSH אני קונה בארה"ב אבל אם תסתכלי באתר תראי שהם מרושתים יופי בכל העולם, גם באירופה, כך שתמיד אם לא נוסעים אפשר לבקש ממישהו שיביא.

    זמן תפוגה קצר זה אומר שלמשל השמפו מרגע היצור הוא בתוקף לעשרה חודשים. זה לא כמו במוצרים אחרים שזה מרגע פתיחת המוצר. אצלם זה מרגע היצור. הרבה פעמים את תקני שם משהו שיוצר לפני חודש או יותר וכך את כביכול "מפסידה" את הזמן שיכולת להשתמש במוצר. יש להם מוצרים שטובים גם רק לשלשה חודשים נניח מהיצור...

    השבמחק
  11. אני מבינה שאת אוהבת לטייל ;)
    לא מכירה אנשים שכל הזמן טסים וחוזרים ולא אוהבת להסתמך על כאלה..
    יש לי חברה שגרה בארה"ב אבל אין לי איך שהיא תשלח אלי חוץ ממשלוח רגיל שיצא די יקר..

    אני אנסה לחזור למי הפנים, מעניין אם אני ארגיש בהבדל. אולי אפילו אנסה את הקלרינס, נראה.

    השבמחק
  12. בהחלט טוב שתחזרי למי פנים, לא משנה של איזו חברה, יש הבדל בטוח. לדעתי אח"כ קרם הלחות נקלט על העור הרבה יותר טוב וגם יותר נעים.

    השבמחק
  13. אנסה בעוד שבוע ככה כרגע הוא כבר ארוז...
    אני חושבת...

    המעבר הזה מתיש! אני לא מאמינה שצריך לארוז למעלה משבוע! זה היסטרי לגמרי! מה היה לי רע בדירה הקודמת שלי? בשביל מה עברתי לבית כזה גדול שבו אגרתי ואגרתי דברים?

    השבמחק
  14. אה, נכון! את עוברת השבוע!
    איזה יופי, מברוק!
    ואל תשכחי שמחכה לסווטצים מהחבילת הלקים החדשה שלך :-)

    השבמחק
  15. הרבה אינפורמציה שמתאימה לימים דביקים אלו...
    ממש הדלת אותי על השמפו
    אני מתה לנסות אותו!

    השבמחק
  16. בהחלט שמפו ששווה בדיקה!
    אבל מקווה שהפנמת שזו לא חגיגה להשתמש בו, שלא תבואי אלי בטענות אח"כ... :-)

    השבמחק
  17. תודה :)
    בסוף המי פנים לא נארזו (ואפילו שמתי עכשיו כי אני בדרך החוצה..)

    השבמחק
  18. מגניב! תעדכני אחרי מספר שימושים מה את חושבת. אגב, איזה מי פנים יש לך?

    השבמחק
  19. אני חייבת להגיד שהשמפו נשמע ממש לא להיט מהתיאור שלך :D

    השבמחק
  20. לא.. אפי... הביצועים שלו מדהימים! זה רק לא פשוט להשיג אותם :-)

    השבמחק
  21. אני מאוד אוהבת את שלושת השלבים של קליניק ומשתמשת בהם בדר"כ לניקוי. כבר שמעתי על הסבון של קלרינס שהוא טוב ממישהי, ואת האדם השני שאומר את זה, ככה שנראה לי שאני צריכה להתנסות בו מתישהו...
    ואין כמו המוצרים של לאש. סופר איכותיים אבל גם סופר קשים להשגה. באסה.

    השבמחק
  22. למה קשים להשגה? יש אותם בהרבה מדינות. רק לא בישראל...:-(

    השבמחק
  23. יש משהו בדברייך...

    השבמחק
  24. ורדינה16.7.2010, 12:11

    גם אני מרגישה שאני חייבת לבדוק את השמפו. השאלה אם התחושה האגרסיבית הזו של "כאילו מסטיק" מתאימה לשתיים וחצי שערות?!? שלא אשאר בלעדיהן אחרי החפיפה...
    חוץ מזה רוצה להודות לך על הבלוג. חשבתי שאני מבינה דבר או שניים בטיפוח, אבל אני לומדת ממך המון :)

    השבמחק
  25. הי ורדינה, השמפו אגרסיבי יחסית, לא בטוחה שהייתי משתמשת בו על שיער דליל במיוחד, אלא אם כן הוא מאוד שמן. מה שכיף ב- LUSH שהם שמחים לתת דוגמיות מכל דבר, גם מהשמפו. אז שווה לקחת דוגמית ולבדוק בבית (בהנחה שיש לך LUSH בזמינות כלשהי).

    ותודה על המחמאות כמובן, תמיד אני שמחה לשמוע המלצות מניסיון של אחרים, הלמידה שלי לא נגמרת אף פעם :-)

    השבמחק
  26. ורדינה16.7.2010, 13:23

    תודה על התשובה המהירה. זה מרגיש כאילו עברת לגור בבלוג....
    ולעניין LUSH - אין לי בזמינות ואני גם לא מתכננת לנסוע לשום מקום, אבל אם את נוסעת, אני מזמינה ממך מוצר...

    השבמחק
  27. הרגת אותי מצחוק, לגור בבלוג :-) פשוט אני מקבלת התראת תגובה באייפון אז זה כמו לענות ל- SMS...

    ואגב, השמפו היחיד הנוסף שלהם בקופסה כזו נקרא BIG במקום קוקוס הוא עם לימון. והוא אמור לתת ווליום וברק לשיער, נראה שהוא קצת פחות אגרסיבי לשיער ולכן מתאים יותר לשיער דליל.

    השבמחק
  28. ורדינה16.7.2010, 14:04

    נשמע לי שזה באמת יותר מתאים לי. אז מתי את נוסעת???

    השבמחק
  29. LOL, בשאיפה עוד חודש וחצי, בחגים, אז תכיני את הרשימה!... :-)

    השבמחק
  30. אנונימי16.7.2010, 15:29

    כמה תגובות יא רדבאק!!!
    כותבת בלת"ק לגמרי.

    ע"ע מי פנים- christina!!
    בבקבוק הירוק- מדהימים ולטעמי האישי דוחקים בגוואה {המוצר ישראלי 100%} את קליניק.
    עשו לי עבודה נהדרת כל השנה בסינגפור שמעור מעורב נוטה ליבש הפך לשומני קשות {יכלתי להרגיש את החלב מבצבץ מהנקבוביות, אשכרה}
    מה שכן נסעתי עם קרמים "כבדים" לאנטי אייג'ינג ונתתי לאמא שלי כשבאה לביקור, כי זה בלתי אנושי.
    קניתי שם {חבל שלא מייבאים} קרם ג'ל של חברת bio- essence המופלאה, כנ"ל קרם לות-סנן קרינה-מייק אפ נהדר שלהם {שהולך להיגמר וצריכה להתעלק על החברות שיבואו לביקור מולדת}.

    שבת מבורכה.

    נטע

    השבמחק
  31. נטע, איך שאת צצה אני קודם כל מחייכת עוד לפני שקראתי משפט אחד שלך... את פשוט קורעת!
    כל האנטי אייג'ינג הזה באמת בלתי אפשרי גם עבורי.
    איפה קונים christina? לא שמעתי עליהם אף פעם ומהתיאור שלך שווים בהחלט בדיקה. מה הגודל של מי הפנים וכמה עולה?

    השבמחק
  32. אנונימי16.7.2010, 15:57

    גודל גדול, זה בערך בגובה של בקבוק שמפו צר.
    קונים אצל קוסמטיקאיות- עלה לפני כשנתיים 80 ש"ח {נדמה לי} החזיק מעמד שנתיים!!!
    גם הסבון מקציף לפנים נהדר.

    בקשר לאנטי אייג'ינג= אני כבר בגיל שטוענים שהגרביטציה עובדת כפול, אז צריך לעשות משהו סתמי בשביל להרגיש שלא התקמטתי במהירות הממוצעת.

    נטע

    השבמחק
  33. אנונימי16.7.2010, 16:11

    לינקים:

    מקווה שמותר לפרסם אצלך מוצרים.

    http://www.christina.co.il/

    המיי פנים מופיעים בתחתית העמוד הזה:
    http://www.christina-cosmeceuticals.com/products/unstress/home-products/

    http://www.bioessence.com.sg/

    הג'ל אנטי
    http://www.bioessence.com.sg/product_skin.php#6

    את המייק אפ 8IN1 אני לא מוצאת באתר.

    מאחר וזו חברה סינגפורית- הם אלופים בטיפול "תחת לחות" {המזג אוויר שם זה לחיות בסיר מרק}

    נטע

    השבמחק
  34. את לא מפרסמת את ממליצה :-)
    תודה. בהחלט אבדוק את זה ואחפש קוסמטיקאית שמוכרת אותם.
    מה זה המייק אפ שהזכרת? מה מיוחד בו?

    השבמחק
  35. רגע רגע רגע,
    למה השמפו לא מתאים לשיער דליל?

    השיער שלי מתולתל ודי דליל :(

    השבמחק
  36. אנונימי16.7.2010, 16:38

    זה הכל כולל הכל.
    מייק אפ, קרם יום אנטי אייג'ינג עם מסנן קרינה וקליל על העור.
    אם את מאיזור המרכז יש לי קוסמטיקאית נפלאה ומופלאה להמליץ עליה. {היא מופלאה בזכות האישיות הנדיבה שלה}

    השבמחק
  37. הבנתי, אז זה לא מייק אפ שמתאים לי עם האנטי אייג'ינג. ואני לא אוהבת שמכיל מסנן קרינה כי אני משתמשת בנפרד, ויש למייק אפים עם SPF נטייה להתבהר. אבל תודה :-)

    השבמחק
  38. אנונימי16.7.2010, 16:47

    גם אני הייתי בדעה דומה לשלך.
    אבל ניסיתי והתמכרתי.
    הוא גם מטשטש פיגמנטצייה.

    השבמחק
  39. מיטלי, תקראי את התגובות שכתבתי לורדינה. זה לא שהוא לא מתאים אלא שכדאי לבדוק עם דוגמית קודם כי יש מצב שהוא אגרסיבי מדי מבחינת הפורמולה (לא רק הניקוי) לשיער דליל. אבל יש להם שמפו שנקרא BIG שנראה שיתאים יותר לשיער דליל (אני מן הסתם לא ניסיתי אותו), אבל שוב - כדאי לקחת דוגמית ולבחון מה מתאים יותר אישית.

    השבמחק
  40. נטע - אם כבר הזכרת פיגמנטציה, ניסית פעם משהו קוסמטי (לא כימי או ניתוחי) שעבד והעלים את זה? אני לא מצאתי שום מוצר כזה לצערי.

    השבמחק
  41. אנונימי16.7.2010, 16:58

    דווקא כל הסדרות טיפוח הבהרה האסייתיות עושות עבודה יפה בהבהרה {לא העלמה לחלוטין}- זה בגלל שהמדינות מאוד מושמשות והם עבדי הלבן-חיוור.

    השבמחק
  42. ניסתי פעם כמה מוצרים אסיתיים בגלל הקטע הלבן הזה שלהם, לא עשו לי כלום לצערי...
    אני באמת חייבת להתרחק לחלוטין מהשמש, אני פשוט מתה על שיזוף. זה לא עסק ככה...

    השבמחק
  43. השאלה איך אני משיגה דוגמית... אני אפילו לא יודעת איך אני משיגה את השמפו חחח

    השבמחק
  44. מבינה אותך.. אפשר לראות באתר שהם מרושתים באמריקה, אירופה, בעצם כמעט בכל מקום חוץ מישראל...
    בכל מקרה, אם תרצי, אשמח לשלוח לך דוגמית מהשמפו שיש לי :-)

    השבמחק
  45. תודה אבל לפי התיאורים שלך אני מפחדת לקום במעלה קרחות ;)
    יש לי 2 חברות דיילות, אולי אני אבקש מאחת מהן.. אני ממש לא אוהבת להיות נדחפת כזאת. סה"כ ביקשתי מאחת מהן (השניה בדיוק סיימה את הקורס) פעמיים להביא לי דברים (כשאחת מהן היא עכשיו...) בכמה משהו כמו 3-4 שנים שהיא דיילת..

    השבמחק
  46. וואו, איזו חברה נוחה את!
    קיצור תבקשי ותלכי על ה- BIG.
    כמובן שאם נוחת אצלך אחד כזה כולנו נחכה לדיווח מיידי!

    השבמחק
  47. אני אבקש..
    כמה צריך לעלות תענוג כזה? (אני לא אוהבת לשלוח בלי תשלום מקדים..)

    הבקשה הקודמת שלי היתה מברשת 13 של נארס.
    עכשיו התפתתי לכמה מוצרים לאריק.. כולל נעלים מגניבות!

    השבמחק
  48. יש מחיר בסוף הפוסט תמיד. גם קישור לחברה.
    עולה 22 דולר. לא זול, כפי שציינתי בפוסט.
    מזכירה לך שחשוב לשים לב לתאריך היצור והתפוגה שמצוין בהבלטה על המוצר.

    איך המברשת של נארס?

    (מקווה שאת מתכננת סדרת צילומים בפוסט שיוקדש לאריק הכחלחל ההורס!)

    השבמחק
  49. אנונימי17.7.2010, 16:00

    אכן המוצרים שהזכרת מצויינים, במיוחד אוהבת את קלרינס.
    יש לך מושג אם רק בישראל הוציאו את המיי פנים הירוקים מהמגוון?
    בנוסף ממליצה על הקרם לחות הידרה מאט של קלירנס, במיוחד לקיץ, אבל לא ליום כיון שאינו מכיל מקדם הגנה.
    "ענת הלא אמיתית"

    השבמחק
  50. הי ענת,
    לפי מה שהבנתי משתי דיילות שלהם זה שהוציאו את מי הפנים בכלל מהמגוון. למרות זאת, לכי תדעי, יש מצב שאפשר להשיג בחו"ל ואני בהחלט מתכוונת לבדוק את זה. לפי מה שראיתי כל הסדרה של הניקויים למיניהם הפכה ל- One Step, והמוצרים שונו לגמרי.
    תודה על ההמלצה, לא מכירה את קרם הלחות אבל אנסה אותו בכיף. מתה על המוצרים שלהם.
    ואגב, אני מעדיפה מוצרים בלי הגנה כי אני בכל מקרה מורחת את הסופר סיטי בלוק 40SPF של קליניק.

    השבמחק
  51. הי,אני נהנית לקרוא את מה שאת כותבת ועוד יותר לראות את הידע שלך,אני להבדיל ממך משתמשת במוצרים זולים יותר וכל פעם מחליפה ומגוונת החל בחלב פנים פשוט רק כדי להסיר את האפור וכלה בסבון נוזלי עם גרגירים,כך שכמעט ואין לי צורך במי פנים.ישנם מוצרים טובים ולא יקרים שעושים את אותה פעולה אז למה ללכת על יקרים?

    השבמחק
  52. בקי - אין שום סיבה לדעתי ללכת על יקרים. הכי טוב שכל אחד ישתמש במה שנחמד וטוב לו. אם את מרוצה מהמוצרים שיש לך זה הכי חשוב!

    השבמחק
  53. דווקא אהבתי את ה-Pure Melt. אין לי מושג מה הבטיחו, הוא מצנן אותי אחרי הריצה של הבוקר וזה מעולה.
    לדעתי תצטרכי להכין רשימת מזמינים לשמפו של LUSH, וכשזה יקרה אני כל כך בפנים :)

    השבמחק
  54. ה- Pure Melt שלי זה הג'ל שמן הכתום בשפופרת שקופה ששמים על עור יבש ואח"כ שוטפים במים. על זה את מדברת או על משהו אחר? אם זה זה אז איך הוא מצנן בדיוק? הוא בדיוק ההפך מזה, שומני, דביק ולא מנקה כלום...:-(
    השמפו חבל"ז באמת, לא מצאתי שום דבר דומה לו, לא פלא שכולם רוצים אותו... :-)

    השבמחק
  55. אני כ"כ שמחה שכתבת על Lush!!
    נתקלתי בהם בברלין שהגרמנית שלי עוד לא הייתה מי יודע מה בשמיים, וקניתי רק דבר אחד שבאמת היה נחוץ לי - סקראב שפתיים, וקיבלתי דוגמית של בלוק מסאז'.
    מאותו רגע נראה לי שדי התאהבתי... הסקראב פשוט מדהים, ואחרי הפוסט שלך על השמפו נכנסתי לאתר ובדקתי על עוד מוצרים....
    מיותר לציין שאחותי שכרגע טסה לארה"ב קיבלה דרישה מדוייקת להביא לי שמפו מוצק טריכומניה וג'נטל לנטיל אם יהיה.... אם כן 0 נראה לי שזה יהיה המשך של ידידות מופלאה ומאווווווווד ארוכה....

    צריך לעשות להם עליה לארץ מהר!!!

    השבמחק
  56. לגמרי עליה, עם סל קליטה מפנק :-)
    את הולכת להנות סוף הדרך מהדברים שתקבלי מאחותך. תתחדשי למפרע!

    השבמחק
  57. כל בחורה שרוצה להתאפר חייבת גם לתת תשומת לב נרחבת לטיפוח וניקוי העור. אי אפשר רק אחד מהם, אחרת פשוט האיפור יהיה לא מהנה לאורך זמן :)

    השבמחק
  58. את צודקת לגמרי מאפרת, זה לא רק יותר מהנה להתאפר ככה, האיפור גם נראה הרבה יותר טוב.

    השבמחק
  59. מאוד אהבתי את הפוסט שלך וגם אני מאוד אוהבת את המוצרים של קליניק ושל קלרינס שהם מוצרי איפור טובים ולא יקרים. בנוסף עם מי פנים של קליניק ניתן להסיר איפור בסוף היום, רק לא באיזור העיניים כמובן.

    השבמחק
  60. תודה איפור מקצועי :-)
    את מסירה איפור עם המי פנים האלה??
    אני משתמשת בהם רק על פנים נקיים כמו לחיטוי לפני הלחות.

    השבמחק
  61. אנונימי23.8.2016, 15:46

    היי, איפה את ממליצה לרכוש את מי הפנים של קלרינס ברשת במחיר הכי זול?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, את צריכה לעשות בדיקה ולהשוות בין האתרים, אני לא ממש יודעת איפה הכי משתלם כרגע. ובכל מקרה, יש לפעמים מבצעים בסופר פארם ב- 99 שקל אז שווה לעקוב שם.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails