15 בינואר 2012

ניאוניות חורפית סגולה




באופן טבעי אנחנו זורמים עם האפלוליות של החורף, עם צבעים צפויים כמו חום ואפור, אבל לפעמים יש חשק לכתם צבע רציני שיעשה הפוגה מכל הכהות המתונה הזו, להקפיץ את הלוק בצורה רצינית כך שממש בלתי אפשרי יהיה להתעלם מהבחירה שלנו. העובדה שהמגמה החורפית היא הדגשה וחדירת הצבעוניות הקיצית (טרנד הקולור בלוק) אל תוך החורף, רק מחזקת את הבחירה הזו כך שנראה שמדי פעם זו הבחירה הנכונה לעשות. בפוסט 'הניאונים של החורף' כתבתי על צבעים שמכניסים לנו את הצבעוניות הזו בצורה דרמטית, כך שאם בקיץ הם נחשבים צבעים "צפויים" בחורף הם ממש בולטים, על תקן הניאונים של העונה. הפעם בחרתי להתמקד בצבע הסגול האהוד בצורה המובהקת והחזקה שלו עם לק, מסקרה וצללית שכולם באותו גוון סגול ניאוני (גם אם לצערי התמונות משנות את הגוון). למרות שמדובר על צבע פופולרי, הבחירה באיפור בגוון הסגול הפעם אינה לבישה וזורמת אלא הרבה יותר צעקנית. יש מי שזה יתלבש עליה בול ויש מי שסביר שתישאר עם הצבעים הבטוחים יותר. ממש לא בחירה קונבנציונלית לכל אחת...

Disco Dress: סגול נדיר

אז החלטתי ללכת מהקל אל הכבד ואתחיל בלק שווה כי נראה שהכי קל לאמץ את הצבע הזה על הציפורניים שלנו שנדמה שיכולות "לסבול" כל דבר. אחד הלקים היפים ביותר שנהניתי ממנו במיוחד הוא ה- Disco Dress של Color Club. סגול ניאוני כהה נקי עם תת גוון כחול דומיננטי, הכי מהניאונים של החורף. פורמולה עשירה, מריחה נוחה, אטימות מהשכבה הראשונה ואחידות בשנייה. מתייבש במהירות עם גימור פלסטי כיאה ללקים ניאונים לכן יש להוסיף טופ מבריק כמו ה- good to go של Essie האהוב עלי. גוון מדויק ומוצלח בזכות הפיגמנט שסביר שכל אחת תאהב. בתאורות מאוד מסוימות נראה כמו כחול רויאל כהה אבל רוב הזמן הוא סגול מובהק. אם בחורף הוא שייך לקטגוריית הניאונים אז בקיץ הוא שייך לצבעוניים הכהים שנותנים לנו פסק זמן בכל פעם שאנחנו מרגישים שהצבעוניות הקיצית מיצתה את עצמה. אחד הלקים הסגולים הנדירים ללא ספק.

מסקרה Fascinating Violet: עוד גוון משובח בסדרה

מהציפורניים נתקדם לעיניים ובגלל שמדובר על צבע בחזית הפנים שלנו זה כבר מתחיל להיות יותר קשה יחסית לעיכול. ועדיין נראה שמסקרה סגולה זה משהו שקל יותר לאמץ מצללית או שפתון סגול. העניין עם מסקרות סגולות זה שהן בדרך כלל לא ממש סגולות, הן בדרך כלל כהות, מושחרות או מעושנות כך שזה נראה בפועל כמו ריסים דהויים שלא ממש ברור מה קרה להן, למי שיש ריסים כהים אז בכלל אין על מה לדבר. בחרתי במסקרה Volume Effet Faux Cils בגוון Fascinating Violet #4 של YSL לא בגלל שזו המסקרה בסדרה שאני הכי אוהבת, אלא כי היא לא נופלת בנקודה הזו של הגוון. היא אוחזת בגוון סגול קרמי מובהק חזק שממש לא צריך להתאמץ בשביל להבחין בו בניגוד ללא מעט מסקרות צבעוניות אחרות שאנחנו מחפשות את נקודת האור הישירה שתעזור לנו להבחין בגוון על הריסים. למרות שהריסים שלי לא בהירים במיוחד אבל גם לא כהים מאוד, היא בולטת תודות לפורמולה הקרמית העבה והאטומה שלה. אני משתמשת בה תמיד עם צלליות שאינן סגולות כך שהיופי שלה עוד יותר מודגש ובולט, היא תקפיץ את המראה אם נבחר בצלליות טבעיות והיא תעצים את המראה אם נבחר בצלליות ירוקות למשל. תתאים לטעמי לכל צבע עיניים (כן כן, לירוק במיוחד). אם להיות כנה אז שמעתי על המסקרה הזו גם תשבחות אבל גם טענות כמו התפוררות, מריחה, התייבשות מהירה, אבל לי כל התופעות האלו לא קרו, לא עם הגוון הזה ולא עם שום גוון אחר בסדרה. מבחינתי מדובר על עוד גוון מדהים בסדרת המסקרות המשובחת הזו.

צללית Purple: סגול מובהק
(התמונה לא ממחישה בפועל הגוון כמו של הלק פה, לסווטצ' ממחיש)

אם מסקרה סגולה היא צעד קטן בדרך לנועזות אז צללית סגולה מובהקת היא צעד גדול. אני מניחה שכמו לרבות מחובבות האיפור גם לי יש מבחר לא קטן של צלליות סגולות בשלל גוונים, גימורים ומרקמים, למרות שבמקרה שלי זה ממש לא צבע שאני מתאפרת איתו יותר מדי. פשוט זה צבע יפה והרמוני שמושך את העין ואיכשהו זה נגמר בזה שאני קונה עוד צללית סגולה שבאותו הרגע אני בטוחה שהיא בדיוק מה שהיה חסר לי בחיים... עדיין אם אני עושה סדר בין כולן, יש רק צללית אחת שהיא סגולה נקייה חזקה מובהקת והיא ה- Purple #092 של מייק אפ פוראבר (Make Up For Ever - MUFE), שעם הצלליות שלהם בעלות הגוון המדויק הם פשוט קראו בשם של הצבע ולא בחרו להיות יצירתיים, כך גם עם הסגול. אז כן, יש לי צלליות סגולות כהות יותר, מבריקות יותר, מתוחכמות יותר אבל הצללית הזו היא סגולה במובן הכי בסיסי, סגול טהור. אם עם צלליות סגולות אנחנו יכולות לרכך, לטשטש אז עם הצללית הזו בכל דרך שלא נבחר היא תבלוט ותוסיף צבע. ידוע שצלליות מאט איכותיות זה דבר נדיר, רובן לוקות, עם זאת מדובר פה על צללית משובחת בגימור מאט עם פיגמנט עז מאוד שצריך להיות שקולים מאוד בעבודה איתה. נמרחת באהבה, אולי באהבת יתר. אני מניחה אותה לרוב עם מברשת טשטושים ולא מברשת צלליות ועדיין היא עזה מאוד. אני משתמשת בה מעל בסיס כלשהו (פריימר לעיניים, צללית קרמית טבעית או צללית קרמית סגולה להעצמה שלה), גם כצבע יחיד וגם עם שילובים של ירוק או טורקיז, תלוי עד כמה בא לי להיות צבעונית. אני גם מאוד אוהבת להשתמש בה כאייליינר סגול עז ומורחת אותה לשם כך מעל אייליינר חום או מעל עיפרון עיניים לבן לאפקט סגול הכי אקסטרים שיש. כשאני בוחרת בה ולא משנה לאיזה שימוש, תמיד אבחר במסקרה שחורה שתמתן את כל הסגול הזה, סומק קורלי רך (לא סומק ורוד) ושפתון ניוד או קורלי/אפרסקי רגוע כמו הסומק. לחובבות הסגול או המראה הצבעוני הנועז מדובר על צללית נדירה לאוסף.

קונסילר Lasting Perfection: ביצועיסט

כשבוחרים לאפר את העיניים בצבעים עזים ובמיוחד בצבע סגול, כדאי מאוד שהסקין יהיה מואר ומלוטש כך שזה לא יראה כמו פנסים בעיניים, הרי אי אפשר לצאת טוב עם שילוב של צלליות סגולות ועיגולים שחורים בעיניים, פשוט לא. אבל לפעמים למרות הכל יש לנו הכי חשק דווקא לצבעוני ודווקא לסגול. במקרה כזה אסור לוותר לטעמי על קונסילר איכותי ולמרות שלי אין כהויות או בעיות מיוחדות סביב העיניים תמיד אבחר עם צלליות כאלו בקונסילר עם כיסוי בינוני ולא בקונסילר עם כיסוי קל כמו שאני רגילה. פשוט לא לוקחת את הסיכון, רוצה שהכל יראה ממש ללא רבב - Flawless.
אחד הקונסילרים המדוברים הוא ה- Lasting Perfection של המותג הבריטי Collection 2000. יש לי אותו כבר המון זמן והגיע הזמן שיקבל במה כי הוא בהחלט ראוי לכל השבחים שקיבל: נמרח בקלות ובאחידות וכשמתקבע הוא לא מעניק מראה יבש ועייף, לא נכנס לקמטוטים הכי קטנים וגם מפגין עמידות יפה לכל היום. למי שיש אגב אחת מהבעיות האלו עם הקונסילר שלה כדאי שתנסה למרוח מעט פריימר לעיניים לפני ואם זה לא עוזר אז פשוט להחליף קונסילר. לי יש שני גוונים בסדרה הזו ובגלל שזה מותג שלא תמיד יש אפשרות לנסות לפני שקונים אז אעשה השוואה של הגוונים והכיסוי יחסית לקונסילר Moisturecover של מאק בגוון NW20 שהוא גוון די נפוץ, שהדימיון היחיד ביניהם זו האריזה כמו של ליפגלוס עם ספוגית בקצה. גוון Light מס' 2 מעט יותר בהיר ועם תת גוון ורוד מהמאק והגוון Medium מס' 3 מעט יותר כהה וניטרלי ממנו. כך שבחורף אני משתמשת במס' 2 ובקיץ במס' 3. בנוסף, הכיסוי של המאק קל והפורמולה לחותית בניגוד אל הקונסילר הזה שהוא עם כיסוי בינוני והפורמולה הינה Oil Free, מוצקה ועמידה הרבה יותר. על האריזה כתוב שיש לנער את הקונסילר לפני השימוש, אבל בהתחשב בסוג הפורמולה לא ברור לי מה יזוז שם בפנים בדיוק... בכל מקרה מדובר על קונסילר ביצועיסט לגמרי, הכי תמורה למחיר.

עיפרון עיניים Light Beige: גוון של בריאות

בנוסף לקונסילר, אני משתמשת לעיתים גם בעיפרון בגוון טבעי. זה קורה במיוחד כשמעקה העין שלי (הבפנים של העין, איפה שמורחים עיפרון שחור) אדמומי, מה שלא נדיר בכלל תודות לעובדה שאני אלרגית כמעט לכל דבר, וצלליות בכלל וסגולות בפרט לא ממש סלחניות לאדמומיות ואפילו מעצימות אותה (מי שיש לה אדמומיות מתחת לעין, או בכל אזור אחר, כדאי שתעזר במתקן גוון ירוק). אחד העפרונות שיש לי הוא ה- Light Beige העמיד של OFRA שחי טוב עם עדשות המגע שלי. התכונה הכי חזקה שלו היא הצבע הניטרלי הטבעי שלו עם תת גוון ורדרד בריא שהייתי שמחה שבגוון הזה יראה מעקה העין שלי תמיד. הוא לא עיפרון צהוב מדי כמו מחלה ולא עיפרון לבן מדי שלפעמים נראה דרמטי/מלאכותי מדי. העיפרון הזה מנטרל את האדמומיות הזו בקלות אם כי הייתי שמחה אם הפורמולה שמכילה בסיס שעוות דבורים וסיליקון היתה רכה יותר שיהיה יותר קל למרוח ועמידה יותר כך שלא אצטרך לחדש, מה שקורה לנו עם לא מעט עפרונות שאנחנו מורחים בתוך העין. אגב, העיפרון הזה מתאים גם לכל מי שסובלת מפיגמנטציה מסביב לשפתיים או מי שרוצה לתחום במדויק את השפתון, פשוט לשרטט מסביב חיצונית לשפתיים. עיפרון כזה נמצא קבע בתיק האיפור שלי כי אין לי עניין לאמץ מראה ערפדי אדמומי בעיניים...

Flash Touch Wake-Up Eyecare: מעיר ומאיר את העיניים ברגע

לפעמים בלי קשר לצלליות יש הרגשה שאיכשהו העיניים עדיין נראות עייפות, שאנחנו היום לא כבכל יום. אבל כשאנחנו ממהרות בבוקר אין זמן לטיפוח עמוק, קומפרסים, השלמת שעות שינה או שלל פתרונות יצירתיים אחרים. אז ב- YSL הוציאו את ה- Flash Touch Wake-Up Eyecare מסדרת ה- Top Secret אליה גם שייך הפריימר לפנים שלי, שמעוצב כעט רול און שמטרתו לנטרל זמנית את המראה העייף הזה. מדובר על תחליב משיי שקוף, מעט בוהק ואפילו טיפ טיפה מנצנץ בגלל הפיגמנט שמכיל, בעל ריח מעודן נעים שמורכב בין היתר מצמח הארינקה שלפי מה שכתוב על המוצר הוא מסייע בהפחתת גודש ובהפעלה מחדש של מיקרו סירקולציה. אני לא יודעת אם הסירקולציה הזו היא בזכות הארינקה או בזכות הרול און שאותו מעבירים על העור הדקיק מסביב לעיניים ואז עם האצבע בטפיחות עדינות מפזרים באחידות. למוצר הזה הרבה הבטחות אבל אם נתמצת אז הוא מוגדר כמוצר טיפוח לעיניים למראה רענן שמטפל בסימני עייפות, יובש ועיגולים כהים ומחליק קווי מתאר בעור ומעניק זוהר לאזור לפני הנחת המייק אפ/קונסילר. אני לא יודעת אם הוא עושה את כל זה אבל במקרה שלי הוא בהחלט מחליק זמנית את האזור ואפשר להרגיש ולראות שהמייק אפ נמרח מעליו בצורה הרבה יותר חלקה ונעימה. ולמרות שזו לא אחת ההמלצות שלהם, אני גם מחזיקה אותו בתיק האיפור וכשאני מרגישה צורך לרענן את המראה אני מעבירה את הרול און מעל הקונסילר מתחת ובצידי העיניים, במיוחד במקרים שנראה כאילו הקונסילר התעייף קצת, הוא לא פוגע לי באיפור אלא רק מרכך אותו. סוג של פינוק בצורת גאדג'ט טיפוחי מדליק שאימצתי בשמחה למקרה הצורך...


ID

Disco Dress
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 29 ש"ח

Matte Eye Shadow
Purple #092
גודל: 2.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 19 דולר

Luxurious Mascara For a False Lash Effect
Fascinating Violet #4
גודל: 7.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 190 ש"ח
Flash Touch Wake-Up Eyecare
Roll-On Applicator
Top Secret
גודל: 2.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 330 ש"ח

Collection 2000
Lasting Perfection
Ultimate Wear Concealer
#2 Light, #3 Medium
גודל: 7 מ"ל
ייצור: סין
מחיר: 4.20 פאונד

Eyeliner
Light Beige
גודל: 1.2 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 68 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: עיפרון העיניים והרול און נשלחו אלי מהחברות


Print Page

78 תגובות:

  1. איזה פוסט מעניין ומקיף, הרחבת את היריעה וכרגיל לומדים ממך המון.
    ביג לייק

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!
      שמחה שאהבת, כיף לשמוע :)

      מחק
  2. אני חייבת לראות דוגמא לאיפור עם המסקרה הסגולה! נראה שנדרש קצת "אומץ" למסקרה כזאת - מבחינתי לפחות, הלכתי לגגל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסקרה אליפות!
      מבחינת נועזות הכל יחסי, הצללית דורשת יותר אומץ לטעמי, המסקרה לא צעקנית אלא באמת משתלבת ממש טוב.
      מקווה שהגיגול יעלה תוצאות מוצלחות ;)

      מחק
  3. עוד אחד מהצבעים האהובים עליי במיוחד.
    אתחיל דווקא מהמסקרה שאני מאוד סקרנית לראות איך היא משתלבת באיפור- מוזר לי לדמיין ריסים סגולים.

    הלק מדהים מדהים- אין כמו לק סגול לציפורניים בחורף (לדעתי)
    והצללית - פשוט וואו! זה חתיכת סגול שם... שוב הסקרנות צצה בכדי לדעת איך האיפור באמת נראה איתה.
    אם איזה סומק את מתאפרת כשאת איתה?

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה, בהחלט צבע אהוב, תמיד בא טוב בעין למרות שפה מדובר עליו בצורה הקיצונית יותר.
      כמו שכתבתי בתגובה מעליך, המסקרה ממש משדרגת את האיפור אבל לא צעקנית שאינה "לבישה". הבאסה זה שאי אפשר לנסות מסקרה לפני שקונים, או יותר נכון אפשר אבל לא בטוח כדאי...

      הלק הזה מפיל כל אחד שרואה אותו. מדהים!
      הצללית זו הנועזות האמיתית פה, יש לה ממש את הצבע של הלק, אין דברים כאלה, ממש סגול טהור.
      כמו שכתבתי בפוסט אני משתמשת בסומק קורלי עדין, כמו הקורליסטה למשל. לא תתפסי אותי עם עיניים בסגול (כל סגול) וסומק ורוד אף פעם.

      מחק
  4. את כבר יודעת שאני לא הטיפוס "הצבעוני" באיפור שלי, ואם כבר אני בוחרת "להתפרע עם הצבעים זה בעיקר בלקים. באיפור המקסימום של הצבעוניות מבחינתי זה צללית כתומה או ורודה בנגיעה קלה. אני אוהבת איפור צבעוני בעיקר על אחרות.

    הלק נראה מעניין, מהסגולים שתמיד קשה לצלם אותם. אהבתי את הגימור הפלסטיקי שלו.
    עם מסקרה בצבע כזה לא תתפסי אותי בחיים, ואני מתכוונת לזה :)
    אני באותו מצב כמוך עם הצלליות הסגולות: תמיד הכי נמשכת אליהן אבל בסופו של דבר משתמשת בהן הכי פחות. עם הצללית הסגולה של MUFE הרבה יותר קל לי לראות את עצמי מאשר עם המסקרה. היא גם ממש מתאימה לדעתי למראה של קולור בלוק על כל העפעף (כבר התחלתי לדמיין מראה ערב שכזה).
    הקונסילר של קולקשן 2000 לגמרי ברשימת ה-wish list שלי, אחרי כל מה שקראתי עליו אני חייבת סוף סוף לנסות גם!

    השבמחק
    תשובות
    1. עדן, כמובן זוכרת, ברור שבלקים הכי קל לאמץ שגעונות כאלו ואחרים, זה לא משהו בחזית הפנים שלנו. אני כל הזמן משתעשעת עם צבעים, מאוד אוהבת את זה.

      הלק הזה מהמם, פה הוא עם טופ רגיל (לא מייבש גלוסי), לא בגימור הפלסטי כי אז לא היה לו כמעט ברק.
      חחח, אני מניחה שהריסים שלך בהירים מאוד מה שאומר שעליך המסקרה תראה ממש כמו בתמונה, סופר סגול! לטעמי מהמם. ככל שהריסים כהים יותר ככה זה ממתן את הגוון הסגול שלה.
      כן, הצלליות הסגולות כל כך יפות אבל בסוף איכשהו נזנחות, כלומר, יחסית להתלהבות שלי מהן היה מצופה שאשתמש בהן יותר אבל זה לא המצב. מעניין שאת רואה את עצמך עם הצצלית ולא עם המסקרה, הצללית הזו סופר צעקנית, אני חיה יותר בקלות עם המסקרה מאשר עם הצללית. אין ספק שלמראה קולור בלוקי כזה דרמטי זה רק בערב, זה ממש טו מאץ, יותר משחור לדעתי.
      הקונסילר הזה פשוט משובח, כל מי שהמלצתי לה עליו ממש מרוצה ובכלל נראה היה לי שהגיע הזמן לתת להם במה לפני שיגמרו לי...

      מחק
  5. וואו, נראה מקסים אם כי אני לא נמנית עם אלו שיעזו להתאפר בצבעים עזים וסגול בדרך כלל גורם לי להראות כאילו יש לי פנס בעין (והעינים שלי כחולות - ירוקות)
    מאוד התרשמתי מהעפרון של עפרה, יש לך מושג אם הוא חי בשלום גם עם עדשות מגע קשות?
    כל דבר של YSL גורם לי להתרגש אז שמחתי לקרוא על הרולר.
    :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שרון, לגמרי צריך להתחבר לצבעים עזים כדילהרגיש איתם נוח.
      בגלל הקטע הזה שנראה כמו פנס החלק השני של הפוסט מתמקד בלהחליק ולהאיר את האזור. אין ברירה. ואגב, לעיניים כמו שלך זה ממש מושלם הסגול הזה!
      וואלה, לא ציינתי, אבל עדשות המגע שלי קשות :)
      ה- YSL האלו אסון חבל"ז, יותר מדי התרגשות הם גורמים לי עם כל מוצר שמוציאים, יום אחד אקבל התקף לב מזה...
      הרולר הזה גם מדליק וגם מפנק (וגם של YSL...).

      מחק
  6. הלק מדהים! איך הוא בהשוואה לפוצ'ילישיוס?יותר כהה?
    אני אוהבת צלליות סגולות אבל יותר "שקטות". עיפרון בז' למעקה העין הוא אופציה הרבה יותר טובה מעיפרון לבן שנראה טראשי ולא טבעי בכלל.
    על קונסילר שמעתי הרבה אבל אני דבקה כרגע בטוש של גרלן. כל כך מדויק מבחינת גוון ונוח לשימוש.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרינה, את ממש תאהבי אותו! הוא בכלל לא כמו הפוצ'י שיותר לבנדרי, הוא סגול טהור כהה מאוד וניאוני. בפייס תוכלי לראות תמונה שלו ואז תביני.
      זו בהחלט צללית צעקנית מאוד ולטעמי צלליות סגולות תמיד בולטות אז זו בכלל...
      מסכימה שעיפרון בגוון כמו פה יותר טבעי, עדיין זה לא נדיר בכלל לראות אותי עם לבן...
      הקונסילר הזה מעולה, הוא לא דומה לאף טוש, כי הטושים יותר קלילים ולזה יש כיסוי בינוני. משהו אחר לגמרי. מסכימה שמבחינת נוחות הטוש עדיף.

      מחק
  7. נהדר :-) האמת שאף פעם לא חיבבתי סגול באיזור העיניים (בשונה מחציל, שזה צבע אחר לגמרי לדעתי), אבל מאז שחתול שרט אותי בעין והסתובבתי שבועיים עם עין סגולה לחלוטין, יקח לי זמן עד שאוכל להתאפר בסגול והטראומה מהצבע הזה תעבור :-P העפרון הזה נראה טוב!! אני רוצה. אני גם לא אוהבת מראה לגמרי לבן בעיניים, אז תמיד כשאני שמה עפרון לבן אני עוברת עליו עם צללית בגוון יותר בז'י. הגיע הזמן לרכוש כזה (פעם כמעט קניתי את של מאק אבל הוא לא היה בסטוק :-(). תודה, מאד נהנתי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טל :)
      מסיכמה איתך, חציל בהחלט צבע אחר לגמרי, ממוקם בין הסגול לחום, יותר מתון מהסגול ויותר צבעוני מהחום.
      אלוהים ישמור! מזל שהוא רק שרט אותך ולא בתוך העין... בהחלט טראומה!
      הגוון של העיפרון של עפרה מוצלח מאוד, בעבר ניסיתי כל מיני אבל חלקם היו לי ממש צהובים וזה לא נראה טוב. האמת שלי אין בעיה להשתמש עם לבן, פעם כתבתי על העיפרון הלבן שלי של לנקום (שמתי פה קישור בטקסט), הוא לבן מאטאלי כזה, לא טיפקסי, אבל עיפרון כמו פה נראה בהחלט יותר טבעי. ונכון, מאק מוציאים מדי פעם בקולקציות גוונים טבעיים מוצלחים אבל צריך לתפוס בזמן, רק הפורמולה שלהם משתנה, מבחינתי היא צריכה להיות רכה יחסית.
      תודה רבה, שמחה שנהנית :)

      מחק
    2. תגידי, את העפרון אפשר לרכוש אונליין איפשהו?

      מחק
    3. בהחלט, אפשר לרכוש באתרים שמוכרים מוצרים של עפרה כמו:
      צ'יקה: www.chica.co.il
      פרושופ: proshop.co.il
      בגלל שאת מאפרת אז גם יש לך הנחה שם (לא יודעת מה בדיוק המדיניות), חוץ מזה שיש מבצעים מדי פעם וזה תמיד טוב.

      מחק
  8. אין צבע שאהוב עלי יותר מסגול! בהכל! ת'אמת, הכל חוץ משפתון. אני לא מסוגלת לראות עלי שפתונים סגולים, זה פשוט נראה כל כך מוזר :)
    הצללית הזאת מעלפת בעיניי, במיוחד מאז שראיתי איזשהו מראה איתה בטמפטליה - היא הייתה בסניף של MUFE בלאס וגאס ואחד המאפרים שם איפר אותה עם ה-92 ויצא כל כך מהמם! כל כך חבל שאין להשיג אותם יותר בארץ...
    העיפרון נראה גם מאוד מעניין אבל אני עדיין בחיפושים אחר עיפרון ניוד שלא מצריך חידוש תוך דקה ורבע על העיניים שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שירי, הכי צבע חזק ואהוד!
      קטע שאת כותבת על שפתונים, שלחו לי שפתון סגול בדיוק כמו הסגולים פה, הכי סגול שיש על השפתיים. שקלתי לצרף אותו לפוסט אבל בסוף אמרתי שזה אקסטרימי מדי, שפתונים סגולים קשים לעיכול ועוד אחד בצבע כזה בכלל... טוב, אולי בהזדמנות אכתוב אליו ואפתיע...
      הצללית הזו סופנית, איזה מראות אפשר ליצור איתה! נראה לי שכל מאפר שמכבד את עצמו מחזיק אותה באוסף, זה בגלל שהפיגמנט שלה ממש סגול טהור והגימור מאט. שלמות. ונכון, ממש חבל שאין את MUFE בארץ. ממש.
      עיפרון כזה מאסט אצלי בגלל האדמומיות, אבל מסכימה איתך שהחידוש בעייתי. עדכני בתוצאות החיפוש כשיהיו :)

      מחק
  9. הפלת אותי לגמרי עם הלק הזה! נדיר! לא אוהבת כ"כ לקים סגולים אבל זה בדיוק לטעמי...
    יש לי את הצללית הזו והיא מהממת, אבל צריך לדעת איך להתאפר בסגולים. זה אחד הגוונים היותר קשים לאיפור בעיניי.

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש, אכן לק נדיר, גם מפתיע אותי שהצלחתי לצלם את הגוון ולא יצא כחול בצילום. סגול טהור מושלם, אין דברים כאלה!
      לגמרי צריך לדעת איך להתאפר בכלל, עם סגולים בפרט ועם הצללית הזו עוד יותר...LOL

      מחק
  10. Beauty mark16.1.2012, 12:18

    הלק נראה ממש מדליק, בצד אחד כהה, אבל לא מהצבעים ה״בטוחים״ של החורף.
    המסקרה של ysl זו כבר אהבה ישנה, אני מתה על החצילית והשחורה כמובן.
    אם איפור סגול אז אני מעדיפה או מגוונים כהים נוטה לשחור או בהיר לילך.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מדליק הלק, הוא כהה אבל באותה העת גם צבעוני,
      הכי ניאוני של החורף :)
      אין ספק, אהבה ישנה וגדולה גם שלי, בשום גוון של המסקרה הזו לא נפלתי.
      על השחורה והחצילית גם כתבתי בעבר, השחורה זה מאסט!
      הבנתי, את אוהבת את הקיצוניים, בשניהם למעשה הגוון הסגול מעומעם יותר ולכן גם בהחלט "לביש" יותר.

      מחק
  11. אנונימי16.1.2012, 20:00

    עשית לי "דודה" לעיפרון וזאת תיהיה התנסות ראשונה עם OFRA.
    גם אני סובלת מאלרגיות ותמיד יש לי בתיק EYE CARE של ד"ר פישר, אולי זה באמת יעזור לעניין.
    יו, הלק הורס עלייך!

    אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, לגמרי אפרת, מי היה מאמין שעיפרון אחד מסדר את הלוק?...
      מבחינת הרגישות לא היתה לי בכלל בעיה איתו ויש לי עיניים רגישות ועדשות מגע קשות. אבל כמו שאמרתי הייתי שמחה אם הוא היה רך ועמיד יותר.
      תודה ממי, הלק הזה מפיל!!

      מחק
  12. אחרי האפורים, הסגולים הם האהובים עלי במקום השני. אני לא מפחדת מצבעים, גם משתמשת במסקרה ירוקה מסדרת וונדר וומן של מאק וזה מדהים. אנסה בהזדמנות מסקרה סגולה.
    חיפשתי עפרון עיניים ניוד - גם לי יש בעיית אלרגיות+עדשות מגע אז פתרת לי את הבעיה. תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. ניבה, גם אני מאוד אוהבת צבעים, מסקרה ירוקה זה הפייבוריט שלי, בטוחה שתאהבי גם סגולה כשתנסי.
      אחלה גוון לעיפרון הזה ואם העיניים הרגישות שלי חיות איתו אז מה טוב!

      מחק
  13. הלק מדהים, פשוט מדהים עלייך!

    ומסקרה סגולה זה אחד הדברים שממש מתחשק לי לנסות לאחרונה.

    פוסט מקסים ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מעיינוש, הלק סופני לגמרי!
      מסקרה סגולה זה צבעוני ומדליק וממש מקפיץ את הלוק, פשוט כדאי לבחור בסגולה רצינית ולא עם גוון מעומעם שעושה ריסים דהויים.
      תודה רבה נשמה ♥

      מחק
  14. איזה קפיצה דרמטית מאפור לסגול ניאוני- מזגזגת...

    אז ככה, מאוד אוהבת סגול וניאונים.
    אבל, לגבי מסקרה, בדיוק כמו התכלת הניאוניות, לא בטוחה שזה נותן מראה טוב לעיניים, אלא, משדר צעקניות, שזה ממש לא אני.
    דווקא התחדשתי במסקרה ואיי-ליינר של סגול-שחור של לוריאל, בדיוק ביום ששמתי את הפוסט על המדדה עם המגף הסגול, שבשבילי עושים עבודה סמי-סגולה יפה, ומשתלבת יפה עם צלליות סגולות- שיש לי לא מעט מהן, וכמובן הסוד שזה יראה טוב ולא פנסים בעיניים. כמובן שיש לי גם שני עפרונות בסגול כהה ובהיר. ועוד אחד ממש לייט, כמו התואם הורוד שלו, שמיועדים למעקה העיין, הם לא ב'ז עם תת-גוון, אלא, הגוון עצמו ומאוד בהיר ועדין, שניהם של YSL.

    קונסילר- יש לי משהו של קרליין שעושה עבודה לא רעה בכלל. אבל באופן עקרוני שמה שני מייקפים, אחד בהיר יותר, כדי לתת הארות, ולא רק בעפעפיים התחתונים.

    לרענון מיידי שלהם משתמש בצמר גפן עם תה, כל הרולרים האלה שניסיתי- לא עשו לי את זה, בכלל.

    ולגבי לקים- צבע מדהים.

    השבמחק
    תשובות
    1. נטע, בין האפרוריות לא צריך קצת צבע שנתעורר?... ;)
      אני לא חושבת שמסקרה סגולה כזו משדרת צעקניות, יותר צבעוניות, תלוי גם איך משלבין אותה. כמו שכתבתי, אני לא שמה גם מסקרה וגם צללית סגולה. ומה זה תכלת ניאוניות?
      צעקניות זה לטעמי מסקרה כחול רויאל וכזה, פשוט צבע שאין מישהי שיוצאת איתו טוב כשמורחת על כל הריסים שלה. זה משהו לקטע, לקצוות.
      האייליינר והמסקרה בסדרה המושחרת של לוריאל מוצלחים מאוד לטעמי, זה מה שהמלצתי בזמנו, אבל זה ממש לא אותו סגול של פה. משהו אחר לגמרי.
      עפרונות סגולים זה להיט, מאוד אוהבת, ולמעקה העין זה מעניין, סגול בהיר וחיוור לא עושה מראה חולני?

      את משתמשת במייק אפ כקונסילר? זה לא כבד מדי על העור הדקיק שם?

      מה הכוונה רענון עם תה? זה לא הורס את האיפור?....
      ואיך אפשר לרענן עם תה כשאת מחוץ לבית?
      אני התכוונתי במהלך היום שאני מעבירה בצדי העיניים את הרולר וטופחת בעדינות עם האצבע ואז זה מרענן את האזור שאצלי נוטה להיות יותר יבש יחסית יותר מאזורים אחרים בפנים בלי להרוס את האיפור.

      הלק הזה סופני לגמרי.

      מחק
    2. הבהרות. המסקרה הכחול רויאל- זה מה שהתכוונתי, זו מסקרה לפרחות וזהו.
      הבנתי את ההבדל שלא לשלב בין מסקרה סגולה לצללית סגולה, עדיין נראה לי ריסקי מידיי...
      ברור לי שהסגול המושחר הוא לא אותו דבר כמו סגול ממש.
      והעפרונות שלי, הכהה הוא עם שימר. והבהיר, הוא ממש לא חיוור מידי ולא חולני.

      הרבה פעמים הקונסילר הוא יותר כבר ממייק אפ לייט, ואני מטשטשת בינהם, אחרת, יש הרבה שפשוט יש מייק-אפ ולחיים, ואז שני פסים לבנים-אפורים מתחת לעיין מקונסילר.

      הריענון תה- לפני האיפור כמובן. לי הרולרים לא עבדו בלי איפור, אז לא תולה יהבי בם עם איפור. מה שכן יש לי לחות+צבע שזה עושה לי את העבודה, אבל בד"כ אין לי ממש צורך, לא כזאת "מתייבשת".

      מחק
    3. נטע, מבינה את הראש, כחול רויאל צבע בעייתי אבל לפעמים יש לו קטע לטעמי.
      תודה על ההבהרות ;)
      התכוונתי אם סגול בהיר בתוך העין לא גורם למראה חולני לא שהעיפרון עצמו חולני.

      לא הבנתי מה כתבת על המייק אפ והקונסילר.. אז את משתמשת בשני מוצרים נפרדים או במייק אפ כקונסילר?... טשטוש ברור שחייבים, תמיד!

      תלוי איזה רולרים, יש רולרים שעשו לי דלקת גם... מה שהתכוונתי זה שאם אני משתמשת בו אחרי שהתאפרתי אז הוא כביכול מרענן את המראה של האזור בלי להרוס את האיפור. אצלי כן מתייבש לפעמים.

      מחק
    4. יש קונסילר- לא משתמשת- רק במייק אפ.
      והבנתי, סגול בהיר במעקה העיין = מראה יפה ולא חולני בכלל.

      מחק
    5. המערכת תגובות הזאת מעצבנת לי תעיניים.
      קשה לי למצוא את עצמי...

      מחק
    6. אוף, לגמרי....
      גם עד שכולן יתרגלו זה עושה ממש בלאגן.

      מחק
    7. אין אפשרות לקפל את זה כמו בתפוז?, או לצבוע רקע שונה ברובריקות?

      מחק
    8. לצערי לא, זה משהו חדש מובנה במערכת של הבלוגר. אין אופציות עריכה. מזכירה לך שלפני גם אופציית ה"השב" לא הייתה קיימת...

      מחק
  15. טוב אותי את כבר מכירה, אני מתה על נועזות בצבעים והסגול הזה אחד האהובים עליי (מייק אפ פוראבר), באשר ללק, אהבתי ואני עדיין מחכה שיראו קצת יותר ציפורן אצלי מבשר( פרושופ והלחץ המלווה גורמים לי כל פעם להישבר ולכסוס)
    עפרון העיניים, מסכימה איתך בעניין זה שהוא לא נמרח הכי בקלות אבל מכיוון שמאד קשה למצוא עפרונות בשוק בגוון הזה זה הופך אותו להיות אחד המבוקשים בעיני. סך הכל מדובר במוצר טוב.

    אחלה פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שחר, ברור, אני עוד מחשיבה את עצמי צבעונית אבל לא קרובה לצבעוניות המרהיבה שלך. הצללית הזו פשוט שלמות, אין מה לומר.
      תפסיקי כבר לכסוס!!! לא חבל על הציפורניים שלך? ותראי איזה לקים מדהימים את מפספסת ככה, הצבעוניות שלך לא תהיה מושלמת בלי לק...P:
      העיפרון בגוון טבעי מדויק בהחלט אבל אם הפורמולה היתה רכה מעט יותר הוא היה נמרח באהבה ובקלות יותר.

      תודה רבה ממי :)

      מחק
  16. הלק הורס!!! ממש אהבתי:) ..בעפרון סגול אני משתמשת הרבה ואכן סגול נראה מצויין על עיניים ירוקות;) הרול און של YSL נראה מעניין, הוספת לי כרגיל עוד אייטם לרשימת הקניות..תענוג כמו תמיד

    השבמחק
    תשובות
    1. שול, הלק הזה לגמרי הורס!!
      מבינה שיש לך עיניים ירוקות (החלום שלי כאמור...) אז ברור שאת נהנית מאוד מהעיפרון הסגול.
      הרול און של YSL גאדג'ט מדליק שעושה את העבודה כשצריך פתרון SOS.
      ותודה רבה, שמחה שנהנית :))

      מחק
  17. סגול זה גוון מהמם, אבל אני (נכון לעכשיו) מעדיפה לשמור אותו על הציפורניים בלבד. על מסקרה סגולה אני לא אלך וכנ"ל לגבי צללית - הצללית הסגולה היחידה שיש לי שוכבת במגירה בחוסר מעש.
    מצד שני אני לא פוסלת את הרעיון להשתמש בה, כי בכל זאת כבר טענתי שאני לא אשמש ב-X או לא אעשה Y ואז גדלתי לתוך זה (באנגלית נשמע טוב יותר).

    השבמחק
    תשובות
    1. אירנה, ממש מבינה אותך, כמו שכתבתי הציפורניים שלנו יכולות "לסבול" הכל... באיפור זה יותר נועז יחסית.
      חחח, באנגלית הרבה דברים נשמעים יותר טוב, אבל הבנתי את הראש ואני מסכימה שדברים משתנים לנו תוך כדי תנועה ולמה שאנחנו לא חושבים שנתחבר היום אנחנו מתמכרים מחר...

      מחק
  18. כמה שאת מפתיעה. לקפוץ כך מהאפור המלכותי אל הסגול העז ובתוספת ניאונית.
    למען הסר ספק, אני אוהבת סגול על כל גווניו וניאוניו, לא תמיד עלי ובכל זאת. מתחרה בו רק ורוד, ואדום משלים את השלישיה.

    הלק יפה ומרשים, אם כי כהה מעט לא?

    אין ספק שהמסקרות של YSL הן מן המשובחות, כך גם מחירן :(

    לא זוכרת שהצלחתי אי פעם למצוא מסקרה סגולה שנראתה ממש סגול דומיננטי, איכשהו הגוון נבלע וצריך להתקרב כדי לראות אותו. מבינה לכן למה נתת לה נקודות גם סגול אמיתי וגם YSL, שילוב מוצלח.

    כמו שכתבת, לא אחת אני מתפתה לצללית סגולה או יותר נכון סט סגול של צלליות אך הכהה תמיד נשארת חדשה ומיותמת. אני לא מומחית איפור טישטוש ועישון ולא מתאים לי ללכת עם כתם צבע כמו פנס על העין...

    באמת מזמן לא נתת לי רעיון לרכישה ברשת LOL. אחרי שאמרת כיסוי ועמידות, מה נשאר? די קשה למצוא אותו ברשת או שרק נדמה לי?

    עפרון העיניים סקרן אותי, אולי לתחום לפני שפתון כתום/אדום יתרום משהו?

    הרולאון עושה רושם שיחוק אמיתי אבל לעצלנית כמוני הוא לא כדאי, כי הוא לא יראה אור יום אלא ישאר בתיק.

    דנרה יקרה, אחרי קריאת פוסט נוסף מגוון ומעניין, יש לי הרושם שאילו היית תלמידה שלי היית מקבל אצלי תמיד 100 או מצויין. או לחילופין אולי לי מגיע 100 על קריאה ותגובה רצופה? לא עושה הגהה אם יש ג'יבריש עימך הסליחה.
    ליל מנוחה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, כן, צריך איזה כתם צבע רציני ככה בין כל האפרוריות, לא?... ;)
      סגול צבע הורס חבל"ז, זוכרת שאת אוהבת את הוורוד והאדום הוא של כולנו.

      הלק הזה סופני, סגול ניאוני כהה, זה הקטע שלו. תלחצי על השם שלו ותראי איך הוא נראה עלי.

      הסדרה הזו של המסקרות היא האהובה עלי בכל גוון שהוא. למחירים אני פחות רגישה, כל מה שאני מאוד אוהבת יקר....
      ובהחלט, היא מסקרה ממש סגולה בלי חכמות, לא צריך להתאמץ כדי להבחין בגוון ולכן אני גם לא אלך איתה בשילוב עם צללית סגולה, זה טו מאץ' לגמרי.

      כן, צלליות סגולות מפתות מאוד, אבל דורשות טשטוש עילאי אחרת אין מנוס ממראה "הפנסים" בעיניים....

      אני מניחה שבקניות ברשת את מתכוונת לקונסילר פה, הוא פשוט מדהים! אכן לא נפוץ בכלל באיביי אבל יש תמיד מוכר או שניים שמציעים אותו. אני קניתי בבוטס בלונדון והיה מבצע 2+1.

      עם העיפרון הזה של עפרה אפשר לתחום את השפתיים מבחוץ לאחר מריחת השפתון וכך מתקבל קו מדויק מאוד של תיחום, כמו שלמעשה מומלץ למרוח מסביב לשפתיים קונסילר בהיר לחידוד קו השפתון.

      בנוגע לרול און של YSL, זה הקטע עם מוצרים שהם גאדג'טים ולא מאסט, הם פאן ולא תמיד אנחנו נותנות להם מספיק צומי....

      חחח, תודה רבה, הלוואי שהיה לי 100 בהכל... בדרך כלל זה היה במתמטיקה ופיזיקה, בהומניים זה לא היה בכיוון.... בתור מורה את נותנת ולא מקבלת ציונים ;)
      לילה טוב :)

      מחק
  19. כתמיד הפאנץ' ליין שלך מעלה חיוך על שפתי:)

    הלק מאוד יפה עלייך, כתמיד.

    אם במחירים עסקינן, כבר אמרנו שדברים טובים עולים. אך עם ריסי הקצרצרים :( גיליתי שהמסקרות של מייבלין ולוריאל נותנות לי מענה מצויין לציפייה שלי ממסקרה. מה גם שאני מאלה שאחרי שלושה חודשים זורקת לפח (מחליפה יחד עם מברשת השיניים). גם בעפרונות עיניים משאנל, דיור ולנקום עברתי (לא מרגישה שירדתי) ליותר עממיים מה שמפנה לי להשקיע בקרמים היקרים שלי, מניעה כבר אמרתי?

    את הקונסילר אחפש, "שכנעת" אותי. לפי מידת ההשקעה שאת מציעה לי, אני אמשיך לסמוך על ידי היציבה ועל קו השפתיים שלי שלא יאכזב ולמרוח את השפתונים בלי קונסילר ובלי עפרון, ככה סתם.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, משתדלת :)

      אם יש מסקרות שטובות לך ולא משנה של מי הן אז מעולה וכדאי שתתמקדי בהן. גם אני מחליפה לעתים תכופות, זה עניין מוכר. העניין של המותגים זה חיבור ואם את נהנית ממסקרות או עפרונות של מותגים אחרים זה מה שחשוב.

      העניין של להשתמש בעיפרון הזה לשפתיים זה לא בשביל כל שפתון (אלא אם כן יש כתמים\פיגמנטציה) אלא בעיקר עם שפתונים אדומים וכהים שמומלץ להניח אותם בצורה מאוד מדויקת. זה לא עיפרון מאסט למי שלא צריכה כמובן.

      מחק
  20. Purple is one of my favourite colours...
    would love to try the purple mascara...B-E-A-U-T-I-F-U-L-L-L-L!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. Yep, It's a very popular color.
      The mascara is the best purple mascara I have ever tried!!

      מחק
  21. הסדרה החדשה של המסקרות של YSL מעולה. אני משתמשת בשחורה, ממש לא מתפוררת לי ולא נתקלתי איתה באף בעייה. להפך, אני אוהבת את מראה הריסים שלה, טיפה מלאכותיים אבל בצורה יפה ולא פרחית. מסקרה נפלאה ומעניקה את הדרמטיות שאני אוהבת!
    בסגול לא יהיה לי לעולם אומץ לנסות, סגול לצערי זה לא הצבע שלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. שרונה, אני מניחה שאת מדברת על סדרת ה- Shocking של YSL, היא קצת שונה מהסדרה הקלאסית Volume Effet Faux Cils שפה. גם מוצלחת מאוד ורחוקה מלהיות פרחית או בעייתית. סדרה אכן נהדרת עם גוונים חדשים מעניינים.

      מחק
  22. הלק הורס,רוצה לנסות אותו ,הוא סגול מיוחד עם גוון כחלחל או תכלת לא הסגול הרגיל,מאוד לטעמי,גם המסקרה מעניינת,למרות שאני בדרך כלל עם צבע שחור

    השבמחק
    תשובות
    1. בקי, הלק הזה הורס חבל"ז! הכי צבע דיו חזק. תת הגוון הכחול המודגש הוא זה שהופך אותו לניאוני שהוא.
      המסקרה מדליקה, קצת שינוי צבעוני מהשחורה הרגילה.

      מחק
  23. JupiterCrash19.1.2012, 15:58

    הלק לוהט!

    השבמחק
  24. כנראה שאת צודקת (בטוח שאת צודקת!). כל השמות הצרפתיים האלה בלבלו לי את הצורה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ומילא אם היינו מצליחות לבטא אותם בצרפתית בצורה אמינה ;)

      (אגב, שימי לב שיש לבלוגר מערכת תגובות חדשה ואפשר להגיב לתגובות).

      מחק
  25. היום הלכתי על איפור ורוד ניאוני עם סגול :)
    האמת שהאיפור יכול היה להיות מושלם אם הייתי זוכרת לשים מסקרה, אבל האמת, היה נס ששמתי בכלל סומק.. לא יודעת מה עבר עלי הבוקר, אבל בקושי הרמתי את עצמי מהמיטה (טוב, בואי נשים את הקלפים על השולחן הייתי מעט מיובשת על הבוקר..)

    מצחיק שכתבת על השילוב של ירוק וסגול, לפני כמה ימים הלכתי בדיוק על השילוב הזה ויצא מדליק לגמרי! אמנם לא עם מסקרה (שאני מעדיפה את שלי שחורה - כמו הריסים שלי..).
    שמתי שילוב של צללית ירוקה בהירה עם ירוק בקבוק ותחמתי את העין עם ג'ליינר סגול (של עפרה) יצא מדהים! הייתי בהלם מהמראה. יצא כ"כ במקרה! רציתי לבחון (שוב) את הג'ליינר הסגול, אבל משום מה התחשק לי להתאפר בירוק ואז אחרי הצלליות פתאום לא הייתי בטוחה איך יעבוד לי עכשיו ליינר ופתאום אמרתי - ואללה! יהיה מדהים עם סגול! וככה היה :)
    וכן, גם את זה לא צילמתי... אני מקרה אבוד, אני יודעת..

    הצללית של מופה נראית אליפות!!! מודה שטרם ניסיתי את המותג הזה וברור לי שפספסתי לחלוטין!

    שוב תודה על ההמלצה על הקונסילר הזה :) אני מבסוטה ממנו לגמרי!

    וקטע מעניין המוצר ה"מעורר" הזה, חבל שהוא לא יכול להעיר אותי באמת בבקרים שאני לא מצליחה לקום למרות שאני כבר אחרי מקלחת, לבושה ומאופרת.. ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. מיטלי, כזה איפור בלי מסקרה?? בטוח עובר עליך משהו!
      מה הכוונה מיובשת?....

      ירוק וסגול זה שילוב סופני במיוחד!
      נשמע מדהים מה שעשית, לא הבנתי אז אם שמת או לא שמת מסקרה...
      לא צילמת שוב?? מה יהיה?.... אני פותחת עצומה!

      מייק אפ פוראבר מותג איכותי במיוחד, אין לי ספק שאת לא יכולה לדלג עליו ועל הצללית הסגולה הזו (ראית את הסווטצ'?) השם שלך כתוב באותיות קידוש לבנה!

      שמחה שאת מרוצה מהקונסילר, הכי תמורה למחיר, באמת מעולה!

      חחח, אם העט של YSL היה צריך לעשות מה שאת כותבת פה, אז הוא היה פשוט צריך להיות בגודל של מטאטא ולדפוק לנו בראש או משהו. תמיד אמרתי שלא משנה באיזו שעה אני מתעוררת, לפני 11 בבוקר אני לא באמת ערה...LOL

      מחק
  26. ואם את תוהה לפשר ה"קריאה המהירה" של שני הפוסטים, האמת שהיה לי כזה יום מבלבל שהייתי חייבת לשבת בבית קפה קצת לנקות תא הראש, היה זמן טוב לקרוא את הפוסטים ברגוע כזה :) רק שלא היתה לי מקלדת.. (לא עד כדי כך נוח לכתוב תגובות ארוכות מהפלאפון...) אז כתבתי על חתיכת נייר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא תוהה מיטלי, התרגלתי שאת בזמנך מגיבה, העיקר שאת פה בסוף להשמיע את דעתך, זה מה שבאמת חשוב. גם אני מרגישה שהעולם הזה של הביוטי מנקה לי את הראש כשצריך, סוג של פאן (כן, לפעמים שגם מביא קריז ומיגרנות מהפוליטיקות הבלתי נלאות...).
      מה זה נייר?...P:

      מחק
  27. מיובשת = לא שותה מים!
    היתה לי קצת סחרחורת כזאת בבוקר עם כאב ראש לייט.. אז לא פלא ששכחתי דברים.. גם הלבוש שלי היה מוזר משהו. לא יכולתי להתרכז לאורך זמן וזה מה שיצא..

    האיפור שתארתי לך היה שלשום, לא אתמול וכמובן שאיתו שמתי מסקרה :) אבל שכחתי לצלם אותו.. התכוונתי אבל זה פשוט לא הסתדר. וכשאני חוזרת הביתה כבר חושך אז אין מה לצלם, זה פשוט לא יוצא טוב..

    לפי הסווץ' היא מדהימה! אני חושבת שהיא תזכיר קצת את השוגר פיל הסגולה שיש לי:
    http://www.sugarpillshop.com/products/poison-plum-pressed-eyeshadow

    כמוני כמוך, אני גם לא אוהבת שמדברים איתי לפני השעה הזו :P טוב, לא נגזים, סביר לדבר איתי סביב 9:30 או 10 אבל לא לפני.
    הבוקר לדוג' קיבלתי טלפון ב רבע ל 8!!! ובסוף הוא בכלל לא היה חשוב..

    הכוונה שלי היתה שלא תתפלאי שהתגובות שלי לשני הפוסטים היו ממש צמודות כי פשוט הקלדתי את מה שכתבתי על הנייר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש.. הקטע הזה של שתיה זוועה גם אצלי, בפוסט הטיפוח החורפי לא סתם כתבתי כמה זה חשוב לשתות מים גם בחורף. בעיה מוכרת :(

      מאכזב שלא צילמת... במיוחד שהאיפור נשמע כל כך יפה!

      הצללית של מופה בגדול דומה לשוגר פיל שלך, רק שהמופה מאט, פחות חצילית ויותר כהה.

      אני לא מבינה אנשים שמתקשרים מוקדם, מה כל כך חשוב שלא יכול לחכות ל- 11 לפחות?.... כלום!

      מחק
    2. האמת שאני מעדיפה צילומים של "שידורים חוזרים" של איפור, ככה יש אפשרות גם לתקן/לעדכן דברים שיצאו פחות אידיאליים..

      בתמונה השוגר פיל נראית קצת שימרית בפועל היא לא מאט אבל כמעט מאט.

      אני גם לא מבינה את זה, ובדר"כ לא עונה, אבל במקרה שלה, כבר קרה פעמיים שהיה קרייסס אז אי אפשר לדעת :)

      ועליתי על דרך להגיב נורמלי.. במקום לעשות "השב" למייל שאני מקבלת אני לוחצת על שם הפוסט ואז הוא מביא אותי לתחתית התגובות. נו, חצי הלך להם..

      מחק
    3. זה אומר שאת מתכננת בקרוב לעשות שוב את אותו האיפור? יופי! מחכה!!!

      אולי יש השוואה ברשת של שתי הצלליות האלו ואז אפשר לראות בדיוק את ההבדלים, בסה"כ הן צלליות פופולריות אז הגיוני שיהיה משהו.

      נו, גם זה משהו.... (לא אתפלא אם זה באג שיסדרו כי לחיצה על שם הפוסט אמורה להביא אותך לתחילת הפוסט...).

      מחק
    4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    5. מתכננת באופן כללי ביותר ;)

      מצאתי שניים -
      http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp?ItemID=130787
      תמונה חמישית.

      http://1.bp.blogspot.com/-dEMQi63Zssw/TjWovhnl4HI/AAAAAAAAAD8/9w73JFikx5s/s1600/Purple.jpg

      ואת לגמרי צודקת, הלחיצה צריכה להביא לראש הפוסט וזה די מעצבן כשאני לוחצת אפילו דרך הגוגל רידר על שם הפוסט אני מגיעה תמיד לתחתית..

      מחק
    6. לקישור הראשון אני לא מצליחה להיכנס, הקישור השני ממחיש בדיוק את מה ששיערתי פה: המופה פחות חצילית, מאט ויותר כהה.
      כשאני טובה אני טובה...P:

      נראה לי שזה באג, כל הבלוג שלי השתבש כשבלוגר עברו למערכת החדשה, אני מרגישה שהוא עוד לא חזר לעצמו. גם שעת הפרסום שמופיעה שגויה וזה באג בהמון בלוגים עד שהם יסדרו.

      מחק
  28. עיניי התבייתו על הסגול הזה ולא עוזבות- איזה גוון מדהים!
    חלשה אני לגווני הסגול ויולט ניאונים ואולטראות למיניהם.
    את האמת עם מסקרה צבעונית לא אלך אבל אם מוכר לך איזה איילינר בצבע הלק לא פחות אשמח מאוד!!!
    היכן ניתן לרכוש קולור קלאב מחוץ לאינטרנט... עשיתי כמה חיפושים ולא מצאתי- יש חנויות שמחזיקות?

    השבמחק
    תשובות
    1. גוון הורס אה? פשוט אין על סגולים נקיים כאלה, מהפנטים ממש!
      היה פעם לסטילה אייליינר בסגול כזה אבל הוא יצא ממגוון, מבטיחה שאם יהיה משהו אעדכן אותך. קחי בחשבון שתמיד אפשר לצייר אייליינר עם עיפרון לבן ומעליו בעזרת מברשת צרה להניח צללית בגוון הזה. יוצא מרהיב!
      קולור קלאב בארץ נמכר במכוני יופי, בדוכנים בקניונים ובסניפים של רשת נייל סטודיו.

      מחק
  29. עד שמצאתי את הפוסט הזה:) חיפשתי סקירה שלך על המסקרה הסגולה של ysl , יש!!!!! מצאתי. אז את ממליצה? לאחרונה אמרו לי שזה צבע שמאד מתאים לעיניים ירוקות ולי יש.

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי, בשביל למצוא פוסטים תעזרי בתוויות שיש בטור השמאלי. לחיצה על תווית "YSL" או "מסקרה" או "סגול" היתה מובילה אותך לפוסט הזה.
      לטעמי מדובר על מסקרה מדהימה בכל צבע. גם בצבע הסגול היא פנומנלית. אבל קחי בחשבון שזה צבע מובחן על הריסים, לא מעומעם. כך שלא לכל אחת זה יתאים העניין הזה. לעיניים ירוקות ידוע שצבע סגול מאוד מחמיא ובכלל כל הגוונים שבסביבה. לכן המסקרה הזו בגוון חצילי מס' 5 תחמיא לא פחות ותהיה לבישה יותר. חצילית מוצלחת נוספת יש לדיור וכתבתי עליה בפוסט הזה אם את רוצה לראות:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/03/blog-post_13.html

      מחק
    2. תודההההההה:) אנסה בהזדמנות את שתיהן. אני דווקא אוהבת שהצבע מובחן על הריסים:)

      מחק
    3. אם כך מעולה, תהני :)

      מחק
  30. איך שאחותי אומרת.. סגול זה הכל! והיא לא חוסכת גם בשפתונים סגולים כולל שפתון של ספורה בגוון סגול כהה ועמוק. אני לצערי לא יכולה להתפרע עם הסגול בעיניים, רגישה לפיגמנט האדום בגוון וזה עושה לי דלקות..
    בכל מקרה.. האם ניצן להשיג את הקונסילרים ב בוטס בלונדון, או בכל דראגסטור אחר שם?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, יפה, אהבתי!
      נכון, לא כל אחת חיה בשלום עם הפיגמנט האדום במוצרים... :(
      את הקונסילרים של Collection 2000 אפשר להשיג בבוטס, קראתי המלצות חמות גם על המסקרה של המותג שנקראת Big Fake False Lash Effect.
      בדרך תציצי גם במוצרים של המותג Sleek, יש בעיקר פלטות מדליקות.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails