23 בספטמבר 2011

מוזה של שלכת



הסתיו נחת היום באופן רשמי בארצנו הקטנטונת ואפילו הביא איתו לאווירה גם את היורה, הגשם הראשון, ממש לכבוד ראש השנה. אני לא יודעת מה איתכן אבל אני מרגישה כאילו רק אתמול הקיץ הגיע ושלשום האביב הפציע. איך הזמן עובר כל כך מהר?... האמת, אני לא בטוחה אם יש סתיו אמיתי כאן אבל אני מתחילה לאמץ אותו תוך כדי הפרדות מהצבעוניות הקיצית שעשתה לנו כל כך שמח בעיניים ואם הקלה ולו במעט על עומס החום, דיינו. זה לא שבחורף אין צבעים, הם פשוט כהים ואפלים יותר, פחות מוחצנים ובוהקים כמו בקיץ. יש צבעים נהדרים לסתיו, במיוחד אלו שמזוהים עם השלכת כמו החום, צהוב, אדום וכמובן ירוק על שלל גווניו. אני מאוד אוהבת את הצבע הירוק ולטעמי לא משנה איזה גוון של הצבע נבחר הוא ישתלב נפלא באווירה הסתווית. מי שכבר מחכה לחורף יכולה להיכנס לאווירה עם הגוונים הירוקים הכהים והדהויים יותר ומי שקשה לה להיפרד מהקיץ יכולה להיצמד לגוונים הירוקים הבהירים והרכים יותר, אך כדאי לה שתתחיל להפנים את המציאות כי לא תוכל להיאחז בקיץ לעוד הרבה זמן...


כמו תמיד לקים הם המקום הנוח ביותר לאימוץ צבע מסויים. בחרתי בשלשה ירוקים הולמים לסתיו, כשכל ירוק בכל גוון ווגימור יתאים ממש עכשיו לאווירה, גם אם הוא קרמי, שימרי או גליטרי מנצנץ. בנוסף, מתברר שחודש אוקטובר הוא "חודש המודעות לדיכאון" (Depression Awareness Month), והצבע שמזוהה איתו הוא ירוק, אולי בגלל הלבלוב והצמיחה האופטימית שמשדר! אז לא משנה איזה לק ירוק יש לכן בבית ומה תבחרו למרוח, זה צבע מרענן ומדליק עכשיו יותר מתמיד.

לקים ירוקים: "כבר הסתיו עכשיו"

Enchanted Forest של ORLY – ירוק קרמי כהה מאוד. כמו בלא מעט לקים של המותג הפורמולה יחסית דלילה. הפיגמנט עז מרשים, שתי שכבות לאחידות ואטימות מושלמת. אני חושבת שהמברשת הדקה והארוכה המעצבנת כרגיל של אורלי, לא מצליחה לספק ביצועים ראויים וממש עושה עוול לפורמולה הנהדרת הזו. מתייבש יחסית מהר. עמידות יפה. גוון שסוחט מחמאות, הכי לק "יער מכושף" כמו השם המדליק שלו, "האלגנטי" מבין השלשה פה, אם אפשר לקרוא בכלל ללק ירוק אלגנטי...

Uh-Oh Roll Down The Window של OPI - ירוק זית קרמי מאובק צבאי, שזורם טוב עם טרנד החאקי המחמיא. פורמולה נהדרת אבל קצת דביקה שנתפסת על המברשת אז לשים לב להוריד עודפים לפני המריחה. שתי שכבות לאחידות ואטימות שמביאות לגוון עמוק ומדהים. הלק ההורס עם השם המצחיק הזה יצא לאחרונה במסגרת הקולקציה Touring America שמאוד אהבתי. נראה שבמסגרת ה- Tour הם התכוונו לנחות בבסיס מארינס אמריקאי מתוקתק אבל הגיעו בטעות לבסיס צה"ל קשוח, אבל בכל מקרה הצליח להם ממש!

55 של Nfu.Oh - פורמולה ג'לית בגוון ירוק שימרי בהיר עם אופלים בגוון ירוק-צהוב-כתום שהשארתי בצד מפוסט ההיכרות עם המותג לטובת הפוסט הזה. פורמולה יחסית דביקה שדורשת שלוש שכבות לאטימות. על פניו נראה שהתוצאה היא די אנמית ומשעממת. אבל כמו עם לקים אופלים אחרים, אני מעדיפה למרוח שכבה אחת של הלק הזה על בסיס כהה מאוד במקום להשתמש בו לבד, האפקט שנוצר פשוט מדהים ולא מזכיר בכלום את הלק כשנמרח לבד - שימר ירוק כהה עם אופלים חומים-צהובים של שלכת. האמת שבסדרת האופלים של המותג הגוון הירוק מס' 56 הרבה יותר עמוק ומרשים אבל לפוסט בחרתי דווקא בזה כי התחושה שלו על בסיס כהה זה כאילו כל הגוונים של הסתיו נחתו לתוך הלק הזה, התוצאה מיוחדת ומדליקה. סתיו של ממש על הציפורניים!

 ORLY Enchanted Forest, OPI Uh-Oh Roll Down The Window, Nfu.Oh #55 (over black base), #55

הצבע הירוק גם משתלב יפה באיפור העיניים שלנו וככל שהגוון הירוק בולט בגוון ובגימור כדאי שהסומק והשפתון יהיו רגועים יותר, שלא נראה צבעוניות מדי, נשאיר לירוק את הבמה. כל אחת יכולה למצוא את הגוון הירוק שהכי מחמיא לה במיוחד שיש כל כך הרבה כמו ירוק בקבוק, חאקי, זית, דשא, ליים וכו'. אז אם יש זמן מתאים להשתמש במוצרים הירוקים שלכן שממתינים בסבלנות - זה יהיה עכשיו, בסתיו.

צללית בירוק מאט של רבלון: מבטיחה מחמאות

צלליות ירוקות יכולות להשתלב עם הרבה גוונים שיעצימו או ירככו אותן. השילובים המועדפים עלי זה עם שחור, זהב, חום וסגול. אני לא יודעת למה מכל הצלליות הירוקות שלי בחרתי להמליץ דווקא על ה- Tempting Teal של רבלון בגוון ירוק בקבוק ובגימור מאט. אולי זה בגלל שהיא מוצלחת וזמינה ואולי זה בגלל העובדה שכל פעם שאני משתמשת בה אני מקבלת מחמאות. ואני חושבת לעצמי איך צללית כזו פשוטה עושה את העבודה? מה מיוחד בה? אני לא ממש יודעת לענות על זה... בכל מקרה הצללית נוחה מאוד לשימוש ואני מניחה אותה בדרך כלל עם מברשת טישטושים (דוגמת מאק 224 או 217) ולא עם מברשת צלליות (דוגמת מאק 139) כדי לשלוט בעוצמת הגוון. בהזדמנות זו אומר שסדרת המאט הזו של רבלון מאוד מוצלחת, חבל שיש בה בסה"כ ששה גוונים. 

אייליינר שחור-ירוק של לוריאל: מוצלח ומחמיא

תיחום ירוק לעיניים, פנימי או חיצוני, זו חגיגה ולמרות ההתמכרות הקשה שלי לעפרונות עיניים, בחרתי הפעם באייליינר שיצא לאחרונה במסגרת קולקציית לומינייזר (LUMINIZER) של לוריאל. מדובר על סדרת מסקרות ואייליינרים מושחרים עם ברק בעל גוון. הם ממש כולם יפים והכי מצא חן בעיני זה עם הברק הירוק. האייליינר הזה אוחז בשם Super Liner ממש כמו האייליינר השחור המהולל של המותג אבל הפורמולה קצת שונה. היא עם בגימור שימרי מטאלי, לא קרמי כמו השחור הקלאסי שלהם. המריחה נוחה מאוד והמכחול המוצלח מאפשר שליטה בעובי התיחום. כמו עם לא מעט אייליינרים נוזליים לפעמים התיחום יוצא במריחה הראשונה קצת שקוף אז כדאי להמתין רגע שיתייבש ואז לעבור עליו שוב. האייליינר הזה אינו ירוק צבעוני צעקני אלא כהה מאוד (שחור-ירוק) ולכן יתאים לכל אחת כמעט. מוצר יומיומי מרענן ומדליק בהישג יד. מי שרוצה יכולה להשלים את הלוק עם המסקרה באותו הגוון מהסדרה שמפרידה את הריסים בצורה מוצלחת ומעניקה מראה טבעי מודגש, שילוב שאני נהנית ממנו.

הפלטה הסתווית של לנקום: פריז קרובה מתמיד

עם איפור עיניים ירוק אפשר לשלב כל גוון סומק שחביב עליכן, רק חשוב שהגוון הירוק שבחרתן יזרום טוב עם גוון הסומק, לכל גוון ירוק מחמיא גוון אחר של סומק. הפלטה Maison Lancome יצאה במסגרת קולקציית הסתיו של המותג בשם 29 Saint Honore שהיא למעשה הכתובת המיתולוגית של בית לנקום. המוצר המרהיב הזה מעוצב בסגנון של גלויית וינטג' עם אייקונים פריזאיים: מגדל אייפל ופנס רחוב בסגנון אר-נובו (האמנות החדשה, Art Nouveau) כשברקע בית לנקום. שלשה צבעי ורוד פודרה בהירים מרכיבים את הפלטה בעלת הפורמולה הרכה בגימור סאטין-מאט כשהאייקונים מודגשים בפיגמנט מוזהב שאחרי כשלשה שימושים נעלם לגמרי מהפלטה. כך שמי שמעדיפה גימור מאט תהנה מהמוצר ומי שמחבבת את הברק המוזהב כדאי שתיקח בחשבון שהוא בעיקר לעיטור ראשוני. כמו תמיד, יש את האספניות שרוכשות את המוצרים האלו לאוסף ולא לשימוש עצמי, הרי לא חבל להרוס את כל היופי הזה?... מבחינתי - לא חבל, בסופו של דבר אני מאוד פרקטית... המוצר הזה בגוון ורוד חיוור יכול לשמש גם כסומק וגם כהיילייטר, תלוי בגוון העור של מי שמשתמשת בו וההעדפה האישית. מגיע עם מברשת קטנה ומיותרת ומראה גדולה מוצלחת במיוחד. המוצר הזה מרשים ויפה, אין ספק בכלל, אבל זול הוא לא. בדרך כלל ההמלצה שלי היא לקנות מוצרים שמתומחרים ככה בעיקר במבצעים שווים, אבל מי שחושקת במוצר הזה ומרגישה שהוא חייב להיות אצלה בשידת האיפור, כדאי לה לקנות במבצעים הקיימים ולא לחכות יותר מדי שכן למוצרים מהסוג הזה יש נטייה להיעלם במהירות שיא, oui oui...

אני לא יודעת מה הפתיע וריגש אותי יותר, העיצוב המרהיב של הפלטה או העובדה שמותג כלשהו השיק קולקציית סתיו בתחילת הסתיו. באמת שנמאס לראות קולקציות של מותגים בינלאומיים שמושקות בסיום העונה וממש לא מעניין אותי אם העיכוב הוא בגלל שביתות בנמל, משרד הבריאות או כל סיבה אחרת. לא מבינה למה בכלל קורה שמשיקים נניח ברונזר בסתיו ומוצר להבהרה באביב, הכי זלזול בלקוחות. וזה רק עוד סממן (שום מילה על דוגמיות...) שמוסיף לתחושה שמותגים בינלאומיים לא ממש סופרים אותנו, לא לוקחים אותנו ברצינות. אז אולי זו העת לקרוא לכל המותגים הללו להשיק את הקולקציות שבאות עלינו לטובה בזמן אמת, בצורה שנרגיש שאנחנו קהל איכותי ונחשק שמכבדים אותו ומשקיעים בו.

ובהזדמנות זו, שנה טובה! Bonne année!
ברכת "שנת יופי והרמוניה" על שלל המסרים שלה אקטואלית מתמיד וללא ספק עשתה את העבודה בשנה האחרונה.
אני מאחלת שנה טובה ומאושרת, שנת יופי ואהבה, לכל קוראות danra's vault המדהימות שמפרגנות במשך כל השנה - אין כמוכן בעולם!


ID

Enchanted Forest
גודל: 18 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

Uh-Oh Roll Down The Window
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59

#55
גודל: 17 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 68 ש"ח

Matte Eye Shadow
006 Tempting Teal
גודל: 2.4 גרם
ייצור: אנגליה
מחיר: 66 ש"ח

Super Liner
Luminizer
Black Emerald / Green Eyes
גודל: 1.5 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 95 ש"ח

Gentle and Long-Lasting Powder Blusher
Maison Lancome
גודל: 11 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 275 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את הפלטה קיבלתי מהחברה


Print Page

88 תגובות:

  1. הסומק של לנקום באמת מרהיב ביופיו! ממש יצירת אומנות, גם לי היה חבל לקלקל את היופי הזה, אבל אני בטוחה שזה מוצר מעולה (כמו כל המוצרים שלהם פחות או יותר) ושיהיה שווה להניח על עצמות הלחיים.

    אני ממש אוהבת ירוק, ובדיוק אתמול התחשק לי ללכת עם צללית ירוקה (אמנם בהירה יותר, אבל עדיין..)

    אני אוהבת את המזג אויר הזה, כמו שאני גם אוהבת קיץ ובעצם... אני מקבלת בברכה את כל עונות השנה, לכל אחת יש את הייחוד והכיף בפני עצמו.

    השבמחק
  2. בהחלט מוצר מרהיב ביופיו, העניין הוא שהוא מאוד בהיר ולכן אני מעריכה שלרוב הוא יתאים יותר כהיילייטר מאשר סומק. הפורמולה רכה ונעימה כרגיל.

    צלליות ירוקות זה פאן בכל גוון שבוחרים, מדליק ומרענן.

    גם אני אוהבת את מזג האוויר הזה, יש בו משהו רומנטי (או שאנחנו מדמיינים משהו רומנטי...), אכן כל עונה והייחוד שלה :)

    השבמחק
  3. מצחיק שבדיוק השבוע רציתי למרוח לק ירוק כהה, שכמובן לא נמצא בליין הלקים שלי :-)
    התחלתי להסתכל מה האופציות....
    התזמון של המזג אויר בדיוק מושלם לפוסט שלך ! :-)
    אהבתי את השם של הפוסט!
    ואני מחכה כבר לחורף !

    השבמחק
  4. חחח, איזה קטע!
    האמת זה הזמן המושלם ללק ירוק, בטוחה שתתארגני על אחד שווה בהקדם :)
    או שהפוסט שלי תוזמן למזג האוויר...:))
    תודה יקירה,
    נחכה יחד לחורף!

    השבמחק
  5. אוהבת מאוד לקים ירוקים ויש לי כמה וכמה מהם, אבל עוד מרגיש לי מוקדם למרוח אותם.
    בעיניים פחות מתאים לי איפור ירוק, העיניים שלי ירוקות בעצמן וזה נראה יותר מדי matchy...
    מה שכן נורא בא לי על בגדים בגווני ירוק טורקיז לסתיו-חורף הקרוב. כל עונה יש לי צבע מועדף אחר ונראה לי שהחורף זה יהיה ירוק :)

    השבמחק
  6. אני בטוחה שהלקים הירוקים יחכו לך לזמן שתרגישי איתם נעים יותר :)
    עיניים ירוקות זה הדבר הכי יפה בעולם, הלוואי והיו לי...
    בכל מקרה אני לא מסכימה שזה טו מאץ' או מותאם מדי, תלוי בגוון ובהנחה, אבל זה עניין של הרגשה אישית.
    אני אוהבת אאוטפיטס בירוק, לא יודעת עד כמה לכיוון הטורקיז בסתיו/חורף, אבל יותר ירוקים כהים ודהויים כאלה.

    השבמחק
  7. הפלטה של לנקום נראית מדהים!

    השבמחק
  8. איזו מוזה אפשר לקבל כיודעים שתיכף יגיע החורף, אולי דיכאון? לא חורף לך מכאן!
    אהבתי את העלים, נראה שבחרת אותם בקפידה.
    אצלנו בירושלים היכן שאני הסתובבתי היום, לא ירד גשם לשמחתי הרבה. אך בשובי מאצל אימי לאחר ארוחת שבת נזקקתי לקרדיגן. אני מתנחמת בכך שזה רק היורה ועוד יהיו ימים יפים של סתיו קייצי.

    לקים ירוקים אצלי בבית של היורשת לא שלי. איכשהו לא עברתי עדיין את המשוכה של ירוק, כחול, שחור (צהוב בכל לא נכנס לרשימות כן/לא). בכל זאת ירוק הוא צבע שנשזר אצלי באיפור ובאקססוריז, פחות בבגדים.

    תרשי לי שאלה חטטנית: האפליקטור בצללית רבלון?

    האיילנר מאוד מוצלח, תחילה רכשתי את המסקרה ואת הליינר הירוק ואחריו גם את הסגול.

    הרגת אותי עם הסומק של לנקום, למה למה עשית לי את זה, הרי הוא מאוד בהיר וורוד ואני לא ממש צריכה אותו אבל הקנקן!!! לא קונה. זו מהדורה מוגבלת אז אני אחכה קצת ואז לא אתפתה, אני אתנחם בכך שהוא מט. אני אעמוד בזה!

    בבת אחת הבאת לי חשק, לקנות לי סומק וצללית ירוקה, להוריד את בגדי הסתיו ולהתכרבל. תודה מקרב לב שלא הזכרת תה לסיכום.

    שנה נהדרת דנרה יקרה, אני קוראת נאמנה של הבלוג שלך, נהנית ויוצאת נשכרת. המשיכי לכתוב לנו פוסטים עשירים עם רעיון וצבע. לאתגר אותנו במקוריות ובסווצ'ים. אין בלוגרית שלא לומדת ממך!

    שנה פוריה, מהנה ונפלאה!
    אפרת

    השבמחק
  9. @VanityGirl

    וניטי, פלטה יפה בהחלט.
    מתייחסת אליה ולא ללקים? מפתיע...

    השבמחק
  10. @Efrat

    חחח, אפרת, זו המוזה שתכף הדביקות הזו מהלחות של הקיץ תסתיים לה...;)
    העלה מודה לך, הוא צץ מולי ברחוב אז אמרתי, למה לא נשלב אותו? הוא ממש יפה כזה.
    לא ירד גשם דווקא בירושלים? מפתיע! מה שלא מפתיע שכבר קריר בערב. יהיו עוד לא מעט ימים וערבים נעימים של סתיו (קיצי).

    לקים ירוקים הם ממש לא משהו קונבנציונאלי וגם לא חייבים להתחבר להכל. טוב שיש מספיק לקים אחרים לבחור מהם.

    חחח, חיכיתי שמישהי תשאל. האפליקטור ככה בעקבות ימים שזה בתיק האיפור כי התאפרתי עם הצללית בבוקר ואחה"צ כשרציתי להעצים את הגוון שמתי לב שאין איתי מברשת...

    בהחלט אייליינר מוצלח. אני מאוד מרוצה ממנו. נחרש כבר די הרבה האמת.
    גם הגוונים האחרים בסדרה יפים לטעמי. באמת סדרה מוצלחת.

    מצחיקה, הכל בסדר, את באמת לא צריכה את הפלטה הזו... ;)
    גם ככה האיור היפה הזה נעלם מתישהו ואז יש לך עוד מוצר. חוץ מזה שהגוון שלו מאוד בהיר.

    שמחה שהחשק הגיע לצללית ירוקה וסומק ורוד, ובטוחה שאין צורך לרוץ לקנות כי יש לך כבר את שניהם.
    ואם לא אז תתפנקי, למה לא בעצם?
    התה (שאצלי כל השנה) כרגיל יגיע בחורף...LOL

    וואו, תודה אפרת ושנה טובה, אני בהחלט משתדלת, כיף לשמוע שיש מי שמעריך ונהנה!

    שנה מדהימה שתהיה אמן!

    השבמחק
  11. את הלו יודעת שילידת מאי, שפחתך הנאמנה אוהבת קיץ, כלכולם איכס ולך לי יש הרגשה נהדרת, חורף זה איכסה (תדמייני אותי בקוקיות, רוקעת ברגליים, אמנם אני לא ישנה את שנת הדוב וחיה היטב גם בחורף אבל חוץ מהכיף של אקססוריז כמו כפפות וצעיפים, תיקים ומגפיים יפים, לא אוהבת גשם ומטריות ולנקות לכלב שלי את הרגליים הרטובות.

    אהבתי מאוד את הלק של OPI, הוא מיוחד!

    יש הבדל בן צורך לבין צריכה מי כמוך יודעת...אני מגברת עליו, לך כבר יש אותו, איך היה לך לב לגעת הו עם המברשת איך? זה מוצר של "אלא לראותו בלבד" (מר שוקו ברוז'ואה כבר עומד מבויש בצד LOL).

    האמת: השבוע עשיתי לי סדר באיפור ומצאתי 2 מסקרות סגורות, עפרון כסוף חדש ולא הייתה ברירה אלא לחלק לקטגוריות, מה אני אעשה בכל הסמקים האלה מה? נתחיל להשתמש בתורנות...

    לא צריך תה דנרה תני להנות משלהי הקיץ, נתפשר על שעון החורף? יגיע שעון החור ואז (חתמת כבר על העצומה?)

    אחרון חביב: השתדלתי לכתוב במתינות כדי לא להביך את גבירתי הענווה! הבלוג שלך פשוט נפלא, ברמה ואיכות גבוהה!

    השבמחק
  12. אפרת, את קורעת!
    משום מה קשה לי לדמיין אותך בקוקיות אבל יכולה לדמיין אותך רוקעת ברגליים...LOL

    הלק של OPI בגוון נדיר, הוא פשוט הורס!

    ברור לי שיש מה שרוצים ומה שצריכים, אבל אני מנסה לחסוך לך פה...חחח
    היה לי לב להשתמש בפלטה היפה הזו כי בניגוד להרבה אחרות אין לי סנטימנטים לדברים האלו ואם בסוף מתגלה שמוצר מסוג כזה למרות כל היופי הוא לא מוצלח אז הוא עף מיידית...

    סדר באיפור זה תמיד טוב והנה מצאת לך מתנות לחג בלי שהוצאת שקל...
    לא נעים לומר אבל יש לי משהו כמו 10 מסקרות סגורות כשברור גם לי וגם להן שאני לא אשתמש בהן ולכן יחולקו לכל דורשת בארוחת החג הקרובה כי בכל זאת חבל...
    תמיד יש לנו יותר ממה שצריך ועדיף שיהיו לך מגוון סמקים לבחור מהם מאשר שניים לא מרגשים בעליל.

    מקווה שתהני לך מטיפטופי הקיץ שנותרו, רק שבירושלים נראה לי שקשה יותר להתענג עליהם.
    לא חתמתי על שום דבר...

    די אפרת.... תמשיכי...
    סתתתתאם. מה שחסר לי זה אותך מדברת על הצניעות שלי עכשיו....LOL
    תודה מותק :)

    השבמחק
  13. את הלקים של אורלי אני פחות אוהבת, יש לי issue איתם. הלק של Nfu.oh מהמם! :)

    צלליות ירוקות מאוד יפות. יש את הירוק בפלטת Storm של Sleek, שהוא מזכיר לי יער מכושף. נראה לי שהצבעים הכהים בפלטה ישמשו אותי בחורף :):)

    הסומק של לנקום מהמם! הייתי מתקמצנת עליו בהתחלה כדי לא להרוס, אבל בסופו של דבר גם אני פרקטית והייתי מעדיפה להשתמש בו כדי שלא יהרס. במקסימום הייתי מצלמת תמונת "לפני" :)

    השבמחק
  14. אירנה, מבינה אותך, האישיו שיש לי עם אורלי זה בעיקר המברשת הארוכה והדקיקה והפורמולות הדלילות...
    הלק של Nfu.Oh בפני עצמו ממש אנמי ומפוספס בעיני, אבל על בסיס שחור הוא מהמם.
    כמו שכתבתי, מס' 56 הוא הירוק המפיל האמיתי שלהם בסדרת האופלים.

    בהחלט ישמשו אותך הצבעים הכהים, בטח הירוק המכושף :)

    הפלטה של לנקום ברור לי למה הרבה עדינות איתה ורוצות לשמר אותה, אבל אני מסכימה על הגישה הפרקטית אחרת נצבור אינסוף מוצרים לאוסף... ;)

    השבמחק
  15. דנרה היקרה, היורה אכן הפציע היום ובי הוא הפיח תקווה לפיתחה של עונה
    חדשה, החורף כמובן.
    אני לא מבינה למה החורף מדכא כל כך הרבה אנשים , מה דיכאון ניהיה שם נירדף
    לחורף??, מה עדיף? להזיע, למות מחום, להתעצבן שאין מזגן ועוד כל התופעות
    לוואי המגעילות של הקיץ? ושלא נדבר על זה שאני עומדת מול המראה
    מנסה בכל כוחי להשקיע בלוק יפה של איפור וזה לוקח זמן ותוך כדי אני כבר מתחילה
    לטפטף זיעה, להתעצבן , לתקן ובסוף יוצאת עצבנית.
    אז מה רע בחורף מה???....לדעתי יש פה סיצואייסן של אפקט העדר, מישהו
    בטח פעם , לא הכי חכם, אמר חורף מדכא והרוב הלכו אחריו.
    אז ירוק את אומרת , סבבה לקחתי לתשומת ליבי .
    על הלקים של nfu כבר שוחחנו ארוכות ואני חושבת שראיתי את הירוק הזה
    שלהם באתר ואהבתי , אבל לא בטוח שזה היה אותו גוון אני צריכה לבדוק שוב.
    אז הוא מגניב והחאקי של opi יפה מאד, אגב לא ידעתי שזה טרנד.
    ניראה לי שירוק גם מחמיא לעניים חומות לא?
    לי דווקא בא להתייחס לברכת שנה טובה שלך פה וגם זאתי משנה שעברה
    שאכן נישארה אקטואלית.
    אני באופן אישי, עברתי הרבה טלטלות בחיים ולא אלעה בפרטים מדוייקים.
    במיוחד השבע שנים האחרונות .......תמיד הייתי אדם מלא שמחת חיים ובעלת
    ביטחון וערך עצמי דיי גבוהה בואי נאמר.
    בתוך השבע שנים האלו קרה לי איזה מקרה שנמשך ארבע שנים, המקרה הזה
    הוריד אותי מטה מטה , אותי את הביטחון שלי בעצמי, את השמחה את התקווה
    הכל.
    שכבר הייתי בתחתית הגיע "מלאך" , בשר ודם ושלף אותי עם פינצטה מהחושך
    הזה.
    לאט לאט למדתי הכל מחדש , איך לתת אמון בי ואחרים , להתחיל שוב להנות מדברים,
    להכיר ולהעריך שוב את עצמי ולדעת שיש אור איפושהו ושאני רק צריכה לחפש.
    היום , ברוך השם , אני נמצאת במקום אחר לגמרי....עדיין לומדת גם כמובן.
    אני אוהבת את עצמי, אומרת זה מה שיש ועם זה ננצח...וזה מתקשר לי לעידוד שלך
    בברכה של שנה שעברה " שכל אחת צריכה לזכור שבדיוק כמו האלה ונוס, היא אישה מיוחדת בפני עצמה גם אם לא מושלמת"
    היום אני גם יודעת לפרטי פרטים מה אני רוצה להיות שאהיה גדולה , מה שאף פעם לא ידעתי
    ולא היה לי כיוון אפילו , ואני אוטוטו בת שלושים.
    משכבר יש לי את הידיעה , התחלתי לסלול את דרכי למטרות שהצבתי לעצמי.
    אני יודעת שזה סיפור אישי ויש שירימו גבה, אך בחרתי לכתוב על כך בפוסט
    הזה ולך בכלל , כי לדעתי את אדם אמיתי עם לב נקי ואפשר לתקשר איתך מהנשמה.
    אז נכון עוד הרבה קוראים את הבלוג שלך , אבל אם בשבילי את ראויה אז גם הם.
    בגדול התחום שאני מייעדת את עצמי אליו קשור לאומנות וליופי, ושוב אחזור
    לברכה שלך שאומרת בין היתר להתרכז בנקודות של אור, אז יופי בשבילי זה חופשי
    חתיכת נקודת אור.
    שניראים טוב ההרגשה משתפרת פלאים זה לא סוד, ומשהכרתי אותך ואת הבלוג
    הנקודת אור הזאת הפכה לפרוזקטור!
    אני לא אחזור שוב על כל מה שפוסט ופוסט עשה בשבילי, בשביל לא לשעמם.
    את מי שזה מעניין אפשר לעיין בתגובתיי בפוסטים קודמים.
    אז בהזדמנות חגיגית זו , אומר לך תודה , על כך ששידרגת את הלוק וההרגשה.
    אולי אין לך מושג כמה כוחות נתת והאמביציה שהחדרת.
    אמביציה כי יש ת'ימים שלא בא לקום מהמיטה בכלל, ואז אני חושבת לעצמי,
    רגע אני אלבש את זה עם זה והאיפור הזה ו...פצצה אני מחוץ למיטה.
    אז ברוח השיר שצירפת, תיסלם! דנרה!

    השבמחק
  16. אני מקווה שמי שמזדהה איתי ואולי עוד לא מצאה את הנקודת אור שלה, תשאב
    מכל זה כוחות ...אז הברכה שלי לשנה החדשה לכל עוקבות הבלוג שלך...
    תיראו טוב , תרגישו טוב, תתחדשו ותגוונו , יש לכם פה את דנרה שעושה בשבילנו
    את כל המאמצים להביא לנו את הכלים הכי משובחים לכך.
    וגם אם מישהי עוד נימצאת בשלב הצל והחושך , אין רע היורד מין השמיים, לכל
    דבר יש סיבה ובסוף כל ירידה יש עליה....הנה תיראו אותי , אכלתי הרבה קש,
    אבל היום אני יודעת מה התחליט שלי בעולם הזה. מחזקת את ידכם, בסוף (אפילו
    שעוד מעט חורף) העננים חייבים להתפזר ותפציע השמש. סבלנות ואמונה.
    ועכשיו ברכת שנה טובה לדובדבנית שעל הקצפת , לך.
    את אדם מיוחד , מוכשרת מאד , מוכך פורה כרימון...אני בטוחה ויודעת שאת הדגל שלך את יודעת בדיוק על איזה פיסגה
    את רוצה להניף.
    אז ברור שאני מאחלת לך שהשנה בעזרת השם תתקעי עוד יתד על ההר הגבוהה הזה ואל תשכחי לכתוב, כיאה לישראלית
    גאה, "דנרה הייתה פה"
    זה בתחום המקצועי ...ובתחום האישי , אם כבר הזכרתי פריון...אומרים שילדים זה שמחה ואמהות זה אושר, אני עוד לא חוויתי על בשרי,
    אבל ..אלף סינים לא טועים חח.
    אולי את דווקא כן חווית , את הרי סקסית מסתורית ומאיפו לי לדעת...אבל בכל אופן אני מאחלת לך שעד שנה הבאה תשלחי הזמנות לברית או לבריתה.
    מצטערת על החוצפה ושנכנסתי לפרייבט ארייה שלך, אבל זו ברכה שלי וזכותי! ...וכמובן רק אם את רוצה...וכל זה במאמר מוסגר של בלי עין רעה!
    שנה טובה , מתוקה ומלאת רגעי אושר ועוד הרבה פוסטים מקסימים ייחודיים ויוצאי דופן.....נשיקות!!!

    השבמחק
  17. @מיפז

    מיפז, כל עונה והקסם שלה, הסתיו הוא זה שמביא לנו את השנה החדשה, חלומות ותקוות, אבל גם את החורף שלא כולם אוהבים... ולמה לא? אולי כי הקיץ צבעוני, הימים ארוכים, יש אנרגיות והחורף אפלולי, מגביל עם בגדים ארוכים וימים קצרים והכל כבד כזה. בכל עונה אני אוהבת דברים אחרים, אבל זה לא ממש משנה, בסוף אנחנו צריכים לחיות בכל העונות...:)
    הירוק השווה של nfu הוא לגמרי ה- 56 ולא ה- 55 פה. אבל כתבתי בפוסט למה בחרתי בו.
    ה- OPI הורס ושימי לב שגווני החאקי/צבא/בז' תמיד מלווים אותנו איכשהו בחורף. זה הלבן של החורף אולי.
    ירוק מאוד מחמיא לעיניים חומות.

    איך התרגשתי לקרוא כל מה שכתבת פה, את יודעת שראש השנה זה תמיד זמן של חשבון נפש, מה היה עד עכשיו ומה יהיה. תמיד אנחנו רוצים להיות אנשים יותר טובים ויותר מצליחים אבל לא תמיד אנחנו יודעים איך. לפעמים צריך הכוונה ועזרה אבל לא תמיד יודעים מאיפה לקבל אותה.
    תודה רבה על כל מה שכתבת ואיך שפתחת את הלב, אני שמחה שהבלוג עוזר ומשמח גם מעבר להתעסקות הנקודתית ביופי, מצליח להשפיע בכיוונים אחרים לגמרי. ובהחלט חשוב שכל אחת תדע לאהוב ולהעריך את עצמה כי בסוף בסוף בסוף יש לנו רק את עצמנו ומעצמנו אנחנו לא יכולים לברוח... או כמו שכתוב בפרקי אבות "אם אין אני לי מי לי וכשאני לעצמי מה אני"... אז כדאי שיהיה לנו הכי טוב שאפשר ונעים עם עצמנו. שנהיה מאושרים.
    ותודה על הפנייה והאיחולים לקוראות, שתדעי שלא כולן מרגישות נוח להיחשף ככה בפני כולן אבל תמיד תמיד אני מקבלת פידבקים במייל על מה שנכתב בפוסט ובתגובות.
    תודה רבה על כל הברכות, אמן ואמן. לי אין ילדים אבל אני מאחלת לך כל מה שאיחלת לי פה ויותר.
    אני לא יודעת מה בא קודם להרגיש יפה מבפנים או להשקיע ולהיראות יפה מבחוץ, אבל זה כנראה כמו הביצה והתרנגולת, לא ברור מה היה קודם, אבל אין ספק שאחד שזור בשני.
    גם בתקופה שהמצב רוח בשפל צריך לצאת כאילו זה היום הכי נפלא שלנו, זה חייב להשפיע מתישהו לא?...
    שתהיה שנה מדהימה ומאושרת, שנת יופי ואהבה.
    נשיקות <3

    השבמחק
  18. אנונימי24.9.2011, 12:15

    איזה בלוג מדהים!!!
    אני אישית פחות בקטע של לקים ירוקים, אבל ממש אהבתי את הצללית.
    שנה טובה!

    השבמחק
  19. הייתי חייבת משפט אחרון:

    מה שעף...אנא העיפי אלי :)

    השבמחק
  20. @אנונימי

    תודה רבה אנונימית :))
    כל אחת יכולה להתחבר למה שנכון ומתאים לה.
    צלליות ירוקות זה בהחלט פאן.
    שנה טובה!

    השבמחק
  21. @Efrat

    אפרת, חחח, אני זוכרת את זה עוד מהפוסטים הקודמים LOL

    השבמחק
  22. תשמעי....
    ראשית, לכל עונה יש קסם משלה, ובכל אחת מתגעגעים לאחרות.
    ואני, לא רק שאוהבת חורף ואת הסתיו כמקדם שלו, הרי שאחרי השנה בסינגפור, ןהאין סתיו והחורף המצ'קמק של שנה שעברה, ממש נהנית מכל רגע עכשיו.
    אגב, אני לובשץ עכשיו מכנס קצר בחאקי, גופיית סבא לבנה ועליה קרדיגן דקיק בורוד מעושן- שזה הכי סתיו מבחינתי.
    ומכיון שיש לי את היער המכושף המדובר נראה לי שתיכף תהייה אתנחתאת לק, במיוחד עם התה המדהים שבדיוק הכנתי, וכמובן שחשבתי עלייך. תיכף גם תהיייה תמונה שלו בפייס, שתביני איזה תה סתווי ונהדר.

    בנוסף, אחרי שבאמת בסינגפור הכנו חמין ופשוט הגברנו רצח את המזגן, אז היום אכלנו גולש עם רוח כזאת נהדרת שעטפה את הבית ואפפה אותו גם בריחות של גוייאבה שגדלה למטה, וריח בישלוי חורף מהשכנות וגם ריח של כביסה הוא שונה אחרי הגשם.

    צבעים- מאוד אוהבת ציבעוניות של חורף. מתאפרת בסגולים חציליים וירוקים לסירוגין, הן בחורף והן בסתיו כמובן.
    בסתיו עוד נשארת עם המסקרה החומה.

    בנוגע להשקות מוצרים, לא יודעת להגיד לך על המכס וכד'...
    אבל נראה לי שאכן ברונזר הוא מוצר סתווי, לשמר קצת מהקיץ לפני שהוא נעלם כליל.

    המון שנה טובה.
    שנה של גשמי ברכה.

    השבמחק
  23. אהבתי מאוד!
    אני אוהבת ירוקים,
    ובכלליות הלקים מקסימים (שוקלת את האופי...)
    אני כבר זמן רק רוצה להזמין את המאט של רבלון ושמעתי שהם חסרות פיגמנט... יצא לך לדגום עוד אחת?

    הסומק ממש מקסים! עושה חשק לפריז...

    והאייליינר כמובן שאני התחלתי להשתמש בו בתדירות גבוה כי בא לי ירוק

    השבמחק
  24. @Neta

    נטע, הקסם הזה זה בדיוק מה שכתבתי פה למיפז. האמת שאין ממש סתיו בארץ וגם החורף הוא לא בדיוק חורף רציני, אבל נהנים ממש שיש. מקווה שהשנה ירדו הרבה גשמים. אנחנו ממש צריכים את זה פה.
    את לגמרי עם לבוש סתווי, נשמע מעולה אגב.
    אח... תה ממש בא טוב בהחלט עכשיו (טוב אני מכורה, כל השנה זה בא לי טוב... LOL).
    מחכה לראות את הלק המכושף אצלך כמובן. גם יזרום טוב עם ההאאוטפיט הסתווי שלך.

    אחרי הגשם כל הריחות שונים. אני מתה על זה!
    חמין וגולש זה עדיין כבד מדי בשבילי לתקופה הזו, אבל מי שיכול ונהנה מהם אז אחלה!

    גם אני אוהבת צבעים של חורף, מחמיאים ביותר, מסתוריים, דרמטיים.
    מסקרה חומה בהחלט זורמת טוב הישר לסתיו!

    יקירה, ברונזר משיקים לפני הקיץ שתוכלי להנות ממנו ומהשיזוף כל הקיץ. כשמשיקים ברונזר בסתיו (בגלל איחור היסטרי ותירוצים) זה אומר שאת אמורה להשתמש בו בחורף מה שלא הגיוני בעליל לרוב המשתמשות (אני לא דוגמה כי לא יוצאת מהבית בלי ברונזר אף פעם...).

    שנה טובה ומאושרת, אמן גשמים אינסוף!

    השבמחק
  25. @Peacha

    תודה פיצ'ה :)
    לקים ירוקים זה ממש בא טוב עכשיו וה- OPI הזה גוון נדיר!!!
    לצללית הזו של רבלון יש פיגמנט מדהים, לכן כתבתי שאני מניחה עם מברשת טשטושים בשביל לשלוט בגוון, שלא יראה עמוס וכתמי.
    אני משתמשת גם על בסיס יומיומי בזו הבהירה הבז'ית הנייטרלית (001) שהיא רכה חבל"ז עם פיגמנט צפוף ביותר.
    קשה מאוד למצוא צלליות מאט מוצלחות.

    הפלטה בהחלט עושה חשק לפריז אבל נכון לעכשיו מה שאפשר עם הפלטה הזו זה להרגיש את פריז פה ;)

    האייליינר נפלא, נוח לשימוש ולמריחה. זה בהחלט הזמן לחרוש עליו.

    שנה טובה מותק :)

    השבמחק
  26. יש לי ירוקים, אבל אני חובבת ירוקים רק באיפור. בלקים אני לא אוהבת ירוק אלא טורקיז, אם כי יש לי כמה ירוקים שנרכשו בעוונותי מחמת התלהבות רגעית.
    הפלטה של החמישיה של אטלייה חמודה ביותר וגם WOW השיקו פלטה בדיוק באותם צבעים. אמנם זה מותג עממי ביותר אבל עד כמה שראיתי הפיגמנט של הצלליות שלהם בהחלט מוצלח.

    השבמחק
  27. הי הרמוני, אני יכולה להבין את זה, לק ירוק זה ממש צבע חריג לציפורניים. לא כל אחת מתחברת.
    שמעתי דברים ממש טובים על הפלטות של אטלייה ועל איכות הפיגמנט, עוד לא יצא לי לנסות.
    בנוגע ל- WOW, לצלליות הבודדות שלהם יש פיגמנט מדהים!
    לא ניסתי את הפלטות שלהם אבל הבנתי שהפיגמנט פחות טוב מאלו של הבודדות.
    אין ספק שהמחיר נגיש לכל אחת.

    השבמחק
  28. דנרה, צללית ירוקה- למי תתאים לדעתך? לא נראה לי שזה לכל אחת...

    השבמחק
  29. תודה נשמה שלי על הברכות!, גם בי עבר מחנק של התרגשות שכתבתי לך....
    זה ממש נכון שלא תמיד יודעים איך וצריך הכוונה...זו לא בושה לבקש עזרה , לא בושה ללמוד מכל אחד ולקחת את הדברים המתאימים לנו והכי לא בושה לפרגן שמגיע ולא לשמור לעצמך. "רב, וקנה לך חבר, והוי דן את כל האדם לכף זכות" (פרקי אבות).
    אני גאה להיות חברה של אדם רחב אופקים כמוך ומאד אהבתי ורלוונטי, את הציטוט מפרקי אבות "אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי מה אני, ואם לא עכשיו אימתי"
    גם אני התחבטתי לא פעם בשאלה מה בא קודם, את האמת רציתי לכתוב בהתחלה , שניראים טוב מרגישים טוב ושמרגישים טוב ניראים טוב...אז חופשי הדברים הנל שזורים אחד בשני.
    אבל בכל זאת ניראה לי שאפשר להגיד ללא סייג שהפנימיות מקרינה החוצה.
    וברור שגישה חיובית ליום שפל או לחיים בכלל משפיעה מאד וגם עוזרת.
    <3 <3 <3

    השבמחק
  30. @גילי

    גילי, צלליות ירוקות בגדול יכולות להתאים לכל אחת, אבל כמו שכתבתי, צריך להתאים את הגוון הירוק של הצללית לגוון של העין ולגוון העור. למשל, ירוק זית וירוק ליים חיוור שונים מאוד וכל אחד מהם לא יתאים בהכרח לכל אחת. מה הגוונים שלך?

    השבמחק
  31. l i r o n i t24.9.2011, 15:39

    אני חייבת לציין שוב, דבר שכבר כתבתי לך כאן בעבר, הבלוג שלך מעורר בי השראה כל פעם מחדש, וזה לגמריי היחוד שלו בעיניי...

    באשר לירוק - שזה לגמריי אחד הצבעים האהובים עליי, במקרה יצא לי להתאפר בו אתמול, ברוח הסתיו...
    אני מאלו ששמחות לחזור לאיפור הכהה, ואני בהחלט מתכוונת לנסות את האיילנר הזה של לוריאל, נראה מעניין..

    שתהיה לך ולכולן שנה קסומה!!

    השבמחק
  32. עור לבן (קיר/מומיה) ועיניים חומות. זה תמיד נראה לי קצת חולה כזה עם ירוק.

    השבמחק
  33. @מיפז

    מיפז, באהבה ובכיף, אני תמיד נהנית לקרוא מה שאת כותבת.
    בפוסט הבא או אחריו אני מתכננת לכתוב קצת על התובנות מפרקי אבות, לא בקטע דתי אלא בקטע חברתי, תובנות לחיים.
    הפנימיות מקרינה החוצה, נכון, אבל לפעמים צריך לטפל בבחוץ שאולי "בכוח" ישפיע איכשהו על הבפנים שלנו אם שום דבר אחר לא ממש עזר.
    גישה חיובית לחיים זה חשוב אבל קל יותר לומר מלאמץ את זה בפועל.
    זה דורש מאיתנו להיות חזקים ואופטימיים. אמן שנהיה חיוביים כל הזמן.

    השבמחק
  34. @l i r o n i t

    lironit, תודה רבה, אני משתדלת וכיף לשמוע פידבקים כאלו :)

    לגמרי כיף איפור ירוק ועם מזג האוויר של אתמול אין ספק שהתאים במיוחד.
    האייליינר הזה נהדר ולגמרי תמורה למחיר.
    כמו שכתבתי הוא לא ירוק עז, הוא מושחר עם ברק ירוק. מאוד יפה ומחמיא. תבדקי על היד את הגוון מהטסטר.

    שתהיה שנה טובה, מאושרת וקסומה לכולנו :)

    השבמחק
  35. אמן !!!!
    ופרקי אבות והמקורות שלנו בכלל לא חייבים לבוא בקטע דתי , 70 פנים לתורה, הפוך בה הפוך בה וכולה בה.
    במיוחד פרקי אבות שמדבר הרבה על מוסר ודרך ארץ קדמה לתורה.
    מחכה כמו תמיד לפוסט הבא.....

    השבמחק
  36. @גילי

    גילי, ממש לא חולה. פשוט תנסי גווני ירוק כהה, מעושנים כאלו וירוק זית.
    פחות גווני ירוק דשא ובהירים שאולי יראו חריגים או חיוורים עליך מדי.
    בנוסף, חשוב מאוד איך מניחים את הצללית. לא חייבים למרוח על כל העפעף, לפעמים צריך לשים רק בזוויות העיניים, לפעמים רק בשקע באפק "עישון" כזה ולפעמים להניח צללית נייטרלית על העפעף ואת הירוק כתיחום.
    צריך לשחק עם זה, לראות מה הכי מחמיא.
    אני ממליצה לך לקפוץ למאק ולהתייעץ שם עם אחת המאפרות (את ממש לא חייבת לקנות).
    לא ממליצה לך להתייעץ עם דיילות יופי בפארמים. לא אמינות בכלל!
    אין לי ספק שתופתעי לטובה מהאפקט של הגוון הירוק עליך.

    השבמחק
  37. @מיפז

    מיפז, אני בטוחה שתתחברי למה שאכתוב. הרבה יתחברו.
    יש תובנות שכדאי להפנים ולנסות לאמץ גם אם זה קשה ואיזה זמן יותר טוב מתחילת השנה?...

    השבמחק
  38. ראש השנה עד סוכות זה בהחלט המאני טיים לפוסט מסוג זה.
    אני בטוח ייתחבר כי מחוברת אליך ואין ספק שהרבה ייתחברו למה ניראה לך יש לך כל כך הרבה עוקבות בלי עין רעה? :)
    מחזקת את ידייך...נשמה יפה וטובה שלי...

    השבמחק
  39. אה...וזה ממש מגניב ומלהיב שאת הולכת לעשות פוסט כזה!!!! היה לי בראש ושחכתי להגיד :)

    השבמחק
  40. מיפז, לגמרי המאני טיים לזה!
    אני מכוונת יותר לעשרת ימי תשובה.
    משתדלת להעביר בכל פוסט דברים שהם קצת מעבר להתעסקות המיידית במוצרים, דברים על יופי בכלל, בחיים.
    תודה מותק :))

    השבמחק
  41. נו לי את מספרת ;) מי כמוני יודעת זאת (על הכתיבה של המעבר)
    לכן מעבר למוצרים שאת מפגיזה איתם כל כך כיף לקרוא את הפוסטים שלך!
    ומגיע לך!!!!! :)
    זהו חח...אל תעני לי בטח חפרתי לך אז אל תרגישי מחוייבת

    השבמחק
  42. אין, קורעת את מיפז!
    את חופרת? אני מחויבת?...
    זה הבלוג שלי ואני מרגישה איתו נוח אל דאגה...LOL

    השבמחק
  43. LOL
    הנה...הייתי חייבת לבדוק אם הגבת חחחח

    השבמחק
  44. פוסט ירוק ושווה! היום בבוקר התאפרתי בצללית ירוקה בגוון חאקי של לוריאל שרכשתי לא מזמן, מתה על ירוק באיפור ועל ירוק כצבע בכלל...זה צבע שעושה לי טוב על הנשמה...אני מהאנשים שנהנים מעץ ירוק, פרח פורח, שמש זורחת...:-)מאוד אהבתי את הירוק של אורלי, מקסים. עד עכשיו עדיין לא רכשתי לק ירוק ובעיקר נהניתי מלראותו על אחרות, אולי הגיע הזמן שאאמץ אחד :) הצללית הירוקה של רבלון נראית מקסימה, האם יש להשיג בארץ? אשמח אם תוכלי לענות לי היום, בעלי בערב טס לרומניה ואני מכינה לו רשימה לדיוטיפרי (הישראלי). כמו כן, אם יש לך המלצה למסקרה ירוקה שנמכרת בארץ (אך לא מושחרת מדיי, כי הריסים שלי גם ככה כהים מאוד...), אשמח לקבל. אפרופו מסקרה ירוקה, לא מזמן בבלוג של ליאן (לא זוכרת את שמו...:-)) היה פוסט על מסקרה ירוקה של MAC את מכירה את המסקרה? ואם כן, מה דעתך, האם היא איכותית? יהיה אחלה אם תוכלי לענות לי לפני הערב...חייבת לסיים את הרשימה לבעלי :-) מאחלת לך שנה טובה ומתוקה, מלאה ברגעי אושר ושזורה בחיוכים, הצלחה בכל וסיפוק מכל מעשה ידייך וכמו כן, מאחלת לך ולנו שתמשיכי לכתוב פוסטים שווים וכייפיים! כל כך נהנית מהבלוג השווה והאיכותי שלך שמעבר לאיפור וטיפוח את משחילה בו תובנות והגיגים וכו':) וכבר עשיתי לא מעט רכישות בגללך...(כן הארנק מתרוקן "לאט לאט" בגלל ההמלצות הנהדרות שלך...:-). אכנס עוד מעט לבלוג של ליאן וארשום לך את השם המדויק של המסקרה...שנה טובה ומאושרת גם לכל הקוראות...כן, גם מהתגובות אני נהנית ;-)המשך שבת נהדרת.

    השבמחק
  45. תודה לידיה :))
    מכירה את הצללית הזו של לוריאל, מהממת. ירוק לגמרי עושה טוב ונעים.
    הלק של אורלי פשוט יפה. נקודה. לא סתם סוחט מחמאות. בטוחה שתצליחי לבחור לק ירוק שתאהבי לאימוץ חם. אין לך מה להפסיד.
    הצללית של רבלון נמכרת בארץ בהחלט. צללית בסיסית ומוצלחת.
    איזה גוון של ירוק את רוצה במסקרה? מאוד קשה למצוא ירוקה משובחת שגם בולטת על ריסים כהים. בעיקרון אני הכי אוהבת הירוקה של אסתי לאודר ה- sumptuous emerald. תסתכלי בגוגל על הגוון. העניין שנשארו ממש מעט ממנה ולא בכל מקום יש. מסקרה דומה היא של מאק ה- Colored Zoom Lash בגוון Green is Green שעושה עבודה מוצלחת (למרות שבגדול לא מתה על המסקרות של מאק בכלל). לא זוכרת שליאן כתבה עליה (או שאנחנו מדברות על מישהי אחרת..).
    שנה טובה ומאושרת שתהיה לכולנו אמן!
    תודה רבה לידיה על כל הפרגון כל הזמן!
    הכי כיף התגובות, התובנות וההמלצות שלכן.
    שנה טובה!

    השבמחק
  46. http://wwwallaboutbeauty.blogspot.com/
    הלינק לעיל הוא של הבלוג שדובר בו. נראה לי שזו אותה המסקרה שאת המלצת...תודה יקירה על התשובה המהירה :-) על האסתי לאודר כבר שמעתי רבות ואפילו אחת הבלוגריות (נראה לי קורין...) אמרה שאת המלצת עליה בעבר)חיפשתי את הגוון הירוק ללא הצלחה...אולי בעלי ימצא בדיוטי, אני ארשום לו את שתיהן ליתר ביטחון. תודה על הברכות :-) מקסימה שכמותך :)

    השבמחק
  47. אחרי ששטף אותי מבול באמצע הפארק ונסחטתי במים כאילו נכנסתי לבריכה עם בגדים אפשר לומר שהסתיו כבר כאן!
    הצללית לא בשבילי אבל הלק הקרמי של OPI בהחלט כן וגם הליינר הירוק שאני כ"כ מאוהבת בו כבר [גם בכחול] .
    את הפלטה של לנקום אהבתי מאוד אבל הבעיה היא כפי שאמרת שרוב הפלטות המהפנטות הללו מתאימות יותר כהיילייטר ופחות כסומק אבל הפריזאית הזו בהחלט מהממת.

    השבמחק
  48. @Lidia

    בכיף לידיה :))
    האסתי לאודר מופלאה פשוט. חבל שהפסיקו לייצר אותה לאחרונה.
    מקווה שימצא לך אחת מהן.
    מקסימום אם לא, את המאק את עוד יכולה להשיג גם בארץ.

    השבמחק
  49. @Haboleshet

    הבולשת, אויש... זו בהחלט עוד דרך מקורית לומר שהסתיו כאן...LOL
    הלק של OPI הורס! האייליינר את כבר יודעת. ממש תמורה למחיר בעיני. שווה.
    הפלטה הפריזאית של לנקום יפה, רק שהגוון החיוור שלה בהחלט לא משאיר הרבה ברירה, יתאים כסומק רק ללבנבנות, לשאר כהיילייטר.

    השבמחק
  50. אני אוהבת את הסתיו, הוא שילוב בין החלקים הטובים של הקיץ לבין החלקים הטובים של החורף.
    אני פחות מתחברת לגוונים הירוקים בכל מה שקשור ללקים, אבל אני מאוהבת בצלליות ירוקות. הן נותנות צבע, ועדיין אפשר לשמור עליהן סולידיות ואלגנטיות, ויש כל כך הרבה אפשרויות לשלב אותן.
    עשית לי חשק לצללית הזו של רבלון, היא מקסימה.
    הפלטה הסתווית של לנקום מקסימה, אם הייתה לי אפשרות הייתי קונה אותה רק בשביל לבהות בה ;)

    השבמחק
  51. אלטר אגו - זה תיאור ממש נכון, אני לפעמים מרגישה שאין ממש סתיו, אולי רק כמה ימים לא קשורים כאלה.
    ירוק זה בהחלט לא גוון קונבנציונלי ללקים, לא כל אחת מתחברת.
    צלליות ירוקות הן נפלאות ומחמיאות, מצד אחד הן יכולות להיות אלגנטיות אבל הן גם יכולות להיות צעקניות וצבעוניות. תלוי איזה גוון בוחרים ואיך מניחים. מסכימה שיש ים שילובים נהדרים שאפשר לעשות איתן.
    הצללית של רבלון נהדרת וגם נוחה לשימוש, במיוחד כשאין הרבה צלליות מאט עם פיגמנט מוצלח.
    חחח, יש לא מעט שקונות את הפלטות האלו בגלל היופי, ואם זה מה שעושה להן את זה, מי אני שאעצור אותן...LOL
    שנה טובה מותק :)

    השבמחק
  52. first let me say that the Lancome pallet is gorcious , I LOVE IT and i will definitly buy it ! and as for the nail polish, as always they are dropp dead amazing and i want them ALLL!!!! specially the Canadian Air force one ;)

    השבמחק
  53. מאוד אוהבת סתיו ולא סתם בחרתי להתחתן בעונה הזאת (טוב נו גם בגלל התאריך כי כמה פעמים תהיה לי הזדמנות להתחתן ב11.11.11?)
    פחות התחברתי ללקים ירוקים במיוחד הזה של OPI שמזכיר לי צה"ל. אם ירוק אז כבר משהו בוהק וקייצי. אולי דעתי תשתנה (אך רוב הסיכויים שלא כי גם ללקים ירוקים של שאנל לא התחברתי בכלל)
    הצללית נראת נחמדה! אני אוהבת ירוקים לכיוון זית יותר. צריך גם לדעת איך להתאפר עם צלליות צבעוניות וחבל שלא כולן יודעות לעשות זאת לצערי
    על איילנרים מסדרה זאת את כבר יודעת מה אני חושבת (ממש לא הצלחתי להתלהב)
    פלטה של לנקום הורסת! יותר להסתכל עליה מאשר אפילו לשימוש (כי אני בטוחה שסומק/שימר בגוון כזה יש אי שם איפשהו)
    ואי זה היה ארוך בשבילי!
    שנה טובה גם לך :)

    השבמחק
  54. @michelle

    Hi Michelle,
    I agree that the Lancome pallet is totally gorgeous i'm not surprised at all that you like it!
    green nail polish are awesome and outstanding for fall season.
    I guess you meant the OPI one, and as per my post, I prefer to think that it's came out of a sexy and though Marine base ("Touring America" you know) than Canadian Air Force... LOL
    Happy New Year dear!

    השבמחק
  55. אחחח ריח של סתיו, עושה לי טוב על הנשמה :-)
    אל איפור ירוק אני דווקא פחות מתחברת, משום מה זה צבע שתמיד ניראה לי תלוש עלי. לעומת זאת - עפרונות עיניים/אייליינרים ירוקים תמיד מתקבלים בברכה!
    הסומק של לנקום הורס.. פריז בפודרה - מה עוד אפשר לבקש?
    אני אוהבת את הלק האופלי הזה, כמו שכבר כתבתי בפוסט המקורי יש לו אפקט ממש מעניין

    השבמחק
  56. ראית את התיי?

    השבמחק
  57. אגב, אחד הדברים שהיה לי מוזר ואימצתי בסינגפור, היה שתיית תה ירוק בזמן הארוחה.
    במקום מיים או כל משקה אחר.
    בעיקרון, בעיקר כי זה מה שהוגש.
    וזאת כמובן במזג אוויר טרופי.
    איכשהו בארץ, המנהג הנחמד הזה נזנח לי ושוב התיי חזרה להיות משקה של חורף.
    בעיקר תיי עם חלב ומטבילה עוגיות שורטבראד.

    השבמחק
  58. @marina

    מרינה, יופי של תאריך סידרת לעצמך!
    מי שלא מתחברת ללקים ירוקים אז לא נראה לי שממש משנה איזה. לא נורא, יש מספיק אחרים יפים שאינם ירוקים.
    הצללית הזו ממש מוצלחת, צלליות בירוק זית הם בגזרת הצלליות הטבעיות מבחינתי. משתלבות ממש טוב ונעים. מסכימה שאם מתאפרים עם צלליות צבעוניות כדאי מאוד לדעת איך לעשות את זה נכון בשביל לא לצאת בצורה מגוחכת מהבית, ראיתי לא מעט תאונות כאלו וזה ממש ממש לא נעים...LOL
    בנוגע לאייליינרים אני יודעת שאת לא אוהבת נוזליים אז לא מפתיע שלא התחברת.
    הפלטה של לנקום ממש יפה, וכן יש לא מעט שקונות את הפלטות האלו רק בגלל כמה שהן יפות, אבל כמו שכתבתי, לי אין סנטימנטים, אני פרקטית ולכן היא בשימוש. מסכימה שיש גוון כזה שאפשר למצוא, לכל דבר יש תחליף ;)
    שנה טובה ומאושרת והמון מזל טוב :)

    השבמחק
  59. @IsraelMakeup

    ישראלה, הסתיו בהחלט עושה טוב לנשמה אחרי כל עומס החום והלחות הדביקה.
    יש לא מעט שקשה להן עם איפור ירוק בעיניים, אני מאמינה שרק צריך ללמוד להניח אותו נכון. אם עפרונות ואייליינרים עובדים אצלך אין לי ספק שגם צלליות יעבדו.
    לגמרי פריז בפודרה! עיצוב מקסים הם עשו הפעם, אין ספק בכלל.
    הלקים האופלים של nfu מהממים ומקוריים.
    שנה טובה :)

    השבמחק
  60. @Neta

    נטע, ראיתי עכשיו את התמונה של התה, נראה סוף! זה כזה פינוק להשתמש בכלים מיוחדים, להתמוגג.
    הלוואי שפה היו שותים תה כל הארוחה. אני בכיף הייתי זורמת עם זה. אני שותה תה משובח כל השנה. אחרי ארוחה זה בכלל מאסט מבחינתי. זה הפינאלה, הקינוח שלי. עוגיות לא אוכלת כמעט בכלל וחלב זה כזה מנהג בריטי/הודי, לא מתה על זה.

    השבמחק
  61. @danra

    רק כדי לסבר לך את העיניינים, 90% מהמקומות בעולם שתבקרי בהם היו בעבר קולונייה בריטית, ומנהגיי האימפרייה השתרשו וקיבלו ציביון מקומי.

    ואגב, החלב בתה בכלל לא נועד לטעם, הוא נועד להוות שכבת הגנה קרירה (חלב אמיתי עם אחוזי השומן המקוריים בטמפ' של חורף לונדוני) בין ספל הצ'יינה העדינה לתה הרותח, אחרת הספלים היו מתנפצות.
    אגב, בצ'יינה אותנטית, עדיין צריך לעשות זאת, בדיוק מאותה סיבה.

    השבמחק
  62. נטע, זה ברור לי. רק שנכון להיום אלו המקומות שזה נשאר מאוד מושרש בהם וכנראה יש עוד.
    ולמרות שהחלב לא נועד לטעם הוא לא בא לי טוב בכלל.
    משאירה אותו לקפוצ'ינו...

    השבמחק
  63. כמה אני אוהבת ירוק :)

    כרגיל, התחברתי יותר ללקים הקרמיים. מאוד אהבתי את הירוק המושחר הזה של אורלי. גוון מיוחד.

    אהבתי את גוון הצללית של רבלון, נראה מאוד מנטה.
    ואגב - היום שילבתי את הירוקה של בורז'ואה שאהבת באיפור העיניים... עוד לא ראיתי את התמונות, אבל נראה לי שהצללית הזו יכולה להשתלב בדיוק באותו אופן עם גוונים אחרים.

    ראיתי את הפלטה הזו של לנקום בכמה הזדמנויות, ואני עוד לא סגורה איך זה יתקבל עליי כי היא נראית קצת בהירה, אז אני אצטרך לראות.
    עם כל היופי של הפלטות המיוחדות, אני גם מאוד פרקטית, ואם לא נראה לי שאשתמש, חבל על הכסף מבחינתי.

    ושתהיה שנה מדהימה! מאוד נהנית מהבלוג...

    השבמחק
  64. קורינוש - גם אני מתה על ירוק!

    הלק של אורלי נפלא, לא סתם סחט מחמאות כשהלכתי איתו.

    הצללית של רבלון ירוקה נוטה לכהה, לא בהירה. גוון בינוני מוצלח.
    מחכה לראות את הירוקה-ליים הזו של בורז'ואה עליך!
    מעניין איך שילבת אותה בלי שתגרום למראה חיוור.
    בכל מקרה, יש לה גוון מיוחד ומדליק.

    הגוון של הפלטה של לנקום ממש בהיר, לכן כתבתי שזה בעיקר כהיילייטר מאשר כסומק.
    אין לנו ברירה אלא להיות פרקטיות, אה? אחרת נוצף בים מוצרים (כאילו אנחנו כבר לא מוצפות...).

    תודה נשמה, אין כמוך. שנה מדהימה ומאושרת גם לך :)

    השבמחק
  65. הי דנרה צלליות ירוקות אני אוהבת ,גוון הלק הירוק פשוט מהמם.עשית לי חשק לשים לק ירוק,בדרך כלל לא משתמשת בגוונים אלו נראה לי שאתחיל.שתהיה לך שנה קסומה וטובה.

    השבמחק
  66. בקי, שמחה שבא לך החשק לירוק.
    צבע ממש כייפי!
    מקווה שתתחברי ללק הירוק שתבחרי, מה שבטוח, זה הזמן למרוח אחד כזה :)
    שנה טובה וקסומה גם לך :)

    השבמחק
  67. לפני כמה שבועות קיבלתי פלטה ירוקה/כחולה מהממת של Inglot - הסתכלתי באתר של טמפטליה על כל הסווצ'ים ובחרתי שישה ירוקים, אבל לצערי שלושה מהם לא היו במלאי...
    הנה תמונה:
    http://mybeautyinbloom.blogspot.com/2011/09/inglot-haul.html

    הפוסט המקסים שלך דווקא נתן לי השראה למראה ירוק עם הפלטה הזו. ינוסה בקרוב!

    השבמחק
  68. אני זוכרת את הפלטה הזו שהרכבת, גוונים הורסים של ירוק.
    כמו שכתבתי אצלך, הפלטות של אינגלוט ממש מדליקות.
    מחכה לראות את המראה הירוק שלך, צריך לצאת הורס במיוחד עם הגוונים האלו.
    שנה טובה שירי :)

    השבמחק
  69. וואו, אני רוצה את הסומק הזה, הבעיה שאני מכירה את עצמי, לא יהיה לי אומץ להשתמש בו...

    השבמחק
  70. עדי, מצחיקה. את מתכוונת שלא תרצי להרוס את העיצוב, אה?
    את יכולה ללכת לראות אותו בדוכן של לנקום, תראי איך הוא נראה אחרי השימוש...LOL

    השבמחק
  71. הזמן טס מה זה מהר, אין דברים כאלה!
    למרות שאמרו בכל מדיה אפשרית שירד גשם ביום שישי, לא האמנתי עד שלא ראיתי אותו. היה מצחיק, יצאנו מהבית ביום שיש בבוקר, הייתה שמש חזקה. נכנסו לחנות וכשיצאנו ירד מבול והכל היה מים ובוץ.
    התגעגעתי לסתיו, בא לי על הקרירות הנעימה ועל הריח של גשם.
    תכלס, גם את הצבעים של סתיו (וגם של חורף) אני אוהבת יותר מאשר את אלו של קיץ.
    משלושת הלקים הכי אהבתי את OPI. מוזר, כי לקים ירוקים הם לא כוס התה שלי בכלל. גם הירוק של NFU OH ממש יפה על הבסיס השחור!
    הפלטה של לנקום מהממת! אני מסכימה עם הגישה שלך שאם כבר משקיעים במוצר איפור יקר, כמה שלא יהיה מעוצב ומיוחד, אין טעם לשמור אותו שלם בגלל העיצוב. הפלטה הזאת היא אחת היפות שיצאו בעיני.
    אני מקווה שהמגמה הזאת של קולקציות שיוצאות בזמן הנכון תימשך בארצנו ולא הייתה אירוע חד-פעמי.

    שנה טובה מותק!

    השבמחק
  72. עדן - הזמן טס חבל"ז, צרת רבים....
    מזג האוויר של הסתיו ממש יכול להפתיע, חייבים להיות ערוכים (מי כמוני יודעת שהצ'תקמקו לה סנדלי עור משהו בסט בגלל הגשם...).
    אני חושבת שאני אוהבת את כל הצבעים, שמחה שהעונות גורמות לי להחליף כל הזמן זה מגוון.
    ה- OPI אחד השווים שיצאו לעונה הזו!
    ה- NFU ממש קשה לצלם אבל הוא מפיל, ירוק שימרי כהה עם אופלים כתומים-צהובים ירוקים.
    שמחה על הפרקטיות שלך! אם כבר קונים ומשקיעים מה יעזור לי להשאיר במגרה, קשה לי להתחבר לסוג אספנות הזה למרות שאני מבינה מאיפה הוא נובע.
    בנוגע להשקות הקולקציות בארץ, אני חושבת שהכל מתחיל מהיחס של החברות לשוק המקומי פה ועד שלא ממש יקחו אותנו ברצינות אני לא רואה איך זה משתנה. אמן שהשנה נחווה שינוי מגמה.
    שנה טובה ומאושרת מותק :)

    השבמחק
  73. הלכתי לי ברעבתנות לדגום את הסומק המדהים ואכן תיואך נאמן למציאות, מאט ונחמד. לא יכנס למגירות שלי. המחיר כדאי עם המבצעים שיש...

    השבמחק
  74. סביר שבסטנדים החלק המוזהב נעלם עוד באותו היום מהפלטה של לנקום.
    כך שמה שנשאר זה לדגום את הפורמולה הרכה בגוון ורוד בהיר.
    לרוב זה יתאים כמו שאמרתי כהיילייטר.

    השבמחק
  75. סתיו סתיו, כן הוא כבר כאן...
    באופן נורא משעשע, גם את וגם קורין העלתן יחסית קרוב לשניה (מבחינתי - הזמן שקראתי)
    פוסטים ירוקים. גם בפוסט הקודם שלך היו ירוקים.
    ואיכשהו זה עשה לי חשק לירוק.
    אז שמתי את כאן היום, ארגון מחר..
    שהוא הרבה יותר מידי חורפי.
    אבל כנראה שאני במצב רוח ללעשות בכוח מזג אויר קצת יותר קריר..
    הלילה הקריר הזה נעשה בעיקר בזכות המזגן..

    היער המכושף מצליח איכשהו להיות מפוספס בעיני (אולי בגלל מה שעל ציפורניי...)
    וה OPI לא בשבילי..
    גם אני העדפתי את התוצאה על הלק השחור. זה מזכיר לי ניסיון של לק גליטרי של קולור קלאב שיש לי
    שכחתי איך קוראים לו כמובן.. על לק שחור. יצא מעלף!
    לא מעניין כמו הלק הזה (כי הוא גליטר ירוק ולא אופלי כמו זה שמביא עוד כמה גוונים לחבילה) אבל עדיין. ירוק ושחור פשוט עובד!

    אהבתי את הצללית של רבלון! אם גם תגידי שהיא ניתנת לדיפוט (לדעתך) אני עשויה לבחון אותה ואת חברותיה :P
    בסה"כ מהניסיון שלי עם רבלון יש להם מוצרים טובים גם םא הם סה"כ חברה די עממית...
    וצללית מאט מוצלחת זהלא משהו שעד כדי כך קל למצוא ;)
    ואת צודקת לגבי הירוק, עם עיניים חומות בעיקר (אבל ממש לא רק!) ירוק מצליח להפתיע ולהחמיא
    ואיכשהו הוא "עובד", ולא מתקבל "מוזר" או "חריג" בעיני המיינסטרימים.
    טרם החלטתי עם מה אתאפר היום (או מה אלבש האמת..) אבל יש לי תחושה שאיפור ירוק יעבוד לי יופי!
    (הלק כבר לא יהיה ירוק כשאצא מהבית ;))

    קשה לי עם ליינרים נוזליים, אני כבר מפונקת.. אבל לי כידוע, אין בעיה לשים אייליינר ירוק-ירוק :P

    הסומק של לנקום מהמם! את צודקת, מבאס להרוס, אבל אחרי הכל, בשביל מה קנינו אם לא להשתמש?

    לא הייתי מאשימה את היצרן כמו את היבואן בבעיה של הדברים שלא מושקים בזמן..
    לא יודעת למה משרד הבריאות כאן מתעקש על כל מיני קשקושים.
    אושר באירופה עם התקן שלהם, בארה"ב עם התקן שלהם? מה כבר משרד הבריאות בודק כאן שהם לא אישרו כבר?
    הכל (כרגיל) מסחרה של כסף, ובטח עם המחירים שאנחנו משלמים על איפור. כמה חבל..

    שתהיה שנה טובה!
    שהירוק אצל השכן רק יתן לנו השראה ;)

    השבמחק
  76. מיטלי, נכון, סתיו וירוק ממש באים טוב ביחד.
    האמת שלא ראיתי אצל קורין פוסט ירוק ובדקתי עכשיו שוב, אז אני לא יודעת למה התכוונת.
    ה- OPI - Here Today... Aragon Tomorrow מהמם! מסכימה שבגלל שהוא ירוק סופר כהה הוא חורפי יחסית אבל עדיין זורם ממש טוב עכשיו.

    האורלי הוא אולי בטון אחד יותר בהיר ממה שיש עליך, צבע מהמם לטעמי.
    ה- OPI החאקי הורס, מבחינתי אחד המוצלחים שיצאו העונה.
    לא יודעת איזה קולור קלאב יש לך אבל כל הגליטרים הבהירים האלו רק על לק שחור רואים עד כמה הם שווים, אחרת סתם אנמים ומשעממים.

    רבלון ולוריאל הם שני מותגים עממים מוצלחים ואיכותיים.
    כמו כל מותג גם להם יש נפילות אבל בגדול הם המועדפים עלי בעממיים.
    דיפוט את אומרת? קשה לי לענות על זה. נראה לי שדי בקלות ניתן לבצע את ההפרדה, אבל בגלל שלא עשיתי את זה אני לא יכולה לומר לך בוודאות. כשתהיי בפארם תציצי.
    מסכימה שצללית מאט מוצלחת זה לא דבר שכיח. אני אוהבת במיוחד את הגוון הירוק שפה ואת הגוון הטבעי נייטרלי מס' 001 שבשימוש יומיומי.
    ירוק מאוד זורם עם עיניים חומות ואני מתכוונת יותר לירוקים הכהים ואלו בגווני הזית שבכלל נראים עלי טבעיים...
    אל תשכחי להצטלם אחרי האיפור...;)

    יודעת שאין לך בעיה להשתמש באייליינר בכל צבע. לחלק מהאייליינרים הנוזליים יש גימור שלאייליינרים בג'ל פשוט אין.
    אני מתה על הגימור המבריק מטאלי הזה!

    הפלטה של לנקום ממש יפה, אבל כל היופי הזה הוא בשביל שנשתמש בו, לא?...LOL

    בנוגע לזמן ההשקות, לא סתם השתמשתי במילה "מותג" ולא יבואן/יצרן, כי אני לא מחפשת את מי להאשים וזה לא מעניין אותי מי אשם. מעניינת אותי השורה התחתונה. אני מאמינה שהמותגים לא סופרים אותנו ולצורך העניין אם את עושה את ההפרדה, אז לטעמי היצרן לא סופר אותנו והיבואן מזלזל באינטיליגנציה שלנו כשמשיק במועד מאוחר כל כך. אם ידוע שיש בעיה של משרד הבריאות אז תתארגנו מראש ואל תחכו לרגע האחרון. הרי סומק שמושק פה אני רואה אותו כולל את הסווטצ'ים שלו חצי שנה לפני זה בחו"ל. אני חושבת שזה מספיק זמן מראש להתארגן ולא להשתמש בתירוצים ושטויות.

    שנה טובה מותק ויפה אמרת! שיהיה ירוק לכולנו אמן!

    השבמחק
  77. בארצנו הקטנטונת סתיו הוא לא בדיוק "סתיו בניו יורק" אבל הפוסט, הרגשתי את העלים היבשים נושרים מעליי.

    אני מוכרחה לציין שהOPI עשה עליי רושם, בד"כ אני לא נלהבת מגליטרים בטח לא בירוק, אני טיפוס של מט.
    למרות שבאחד הפוסטים שלך הצגת את OPI Not Like the Movies שהתחבב עליי עד מאוד.

    הפלטה של לנקום קיטצ' בעיניי אבל מעניין לנסות אותה באבולוציית המט, לגבי הצללית המהממת של רבלון נראה לי שבקרוב אכיר אותה אישית, :)!

    שתהיה שנה שיקית ומחויכת, אין כמוך!
    :)))

    השבמחק
  78. מסכימה איתך, לא סתיו מהסוג הזה אבל הרומנטיות הסתווית הזו יוצאת אולי יותר מהתחושות/מאוויים שלנו. שמחה שהפוסט העביר את ההרגשה :)

    ה- OPI הוא קרמי חאקי נקי. התכוונת אולי ל- Nfu הגליטרי?
    ואיזה יופי לשמוע, ה- OPI Not Like the Movies לק כייפי ומחמיא, אני מאוד אוהבת אותו!

    חח, יש בפלטה הזו משהו קיטצ'י, אבל נראה שזה עובד על רוב הבנות ;)
    הצללית של רבלון נפלאה וממש לא פשוט למצוא צללית מאט מוצלחת, בטח לא במחיר כזה ידידותי.

    תודה יקירה, אמן ואמן, שתהיה גם לך שנה נפלאה ומאושרת,
    כיף שאת פה כמו תמיד :))

    השבמחק
  79. לא לא, התכוונתי לOPI החאקי היחיד שאהבתי, וציינתי שירוק מנצנץ בד"כ לא לרוחי, למרות שהOPI המנוצנץ Not Like The Movie עשה לי משהו...

    תודה, כיף לי להיות פה ולהגיב כשיוצא :)

    השבמחק
  80. אה, הבנתי!
    ה- OPI החאקי פה הורס לטעמי, אחד הלקים השווים ביותר שיצאו העונה.
    בנוגע ל- OPI המנוצנץ שאהבת, את יודעת שפעם לא יכולתי לסבול שום סוג של ניצנוץ שלא לדבר על לקים ירוקים/כחולים.
    אבל עם הזמן הטעם משתנה ואנחנו נפתחים לדברים חדשים שלא חשבנו עליהם בכלל שיש סיכוי שנתייחס אליהם. וגם אם לא, בסוף מגיע הלק הכי לא צפוי ומפיל אותנו :)

    השבמחק
  81. אז קורה שמאחרים בתגובה על פוסט, אז מה?

    ירוק הוא אחד הצבעים האהובים עליי על כל גווניו, וכן, גם באיפור וטיפוח הוא בהחלט בא בחשבון.

    הלקים יפים אחד אחד. אני מאוהבת בלקים של אורלי ובאמת שקלתי לקנות את הצבע הזה (בכל זאת, גם נגיש בארץ בכל סופר פארם וגם עולה רק 20 ש"ח), אבל אני חושבת שהוא יצא נורא דומה לאמרלד של ג'ייד.

    לק חאקי גם יש לי, אבל הוא בהחלט לא החמיא לי לגוון העור. בפוסט שלך 'חאקי שיק' אני זוכרת שפרסמת שני גוונים של חאקי, האם יש הבדל ניכר בגוון הזה של OPI לבין הסופט אס קשמיר (עצלנית כבר אמרתי?) של קולור קלאב?

    הNfu.oh הורס ואין לי כבר מה להגיד על המוצרים שלהם. אה, חוץ מזה שבא לי גם.

    הצללית נראית ממש יפה, יש לי שתי צלליות כאלה של רבלון בצבעים אחרים (סגול כהה ובז'). אחלה צללית רק שהאפליקטור ספק מברשת הזה מיותר לגמרי. שונאת שמוסיפים למוצרים את הספוג המגוחך הזה!

    אני חולקת על דעתך בנוגע לאיילינר המושחר, לא התחברתי בכלל לרעיון הזה. רואים תת גוון מוחבא היטב ירוק רק אם את ממש באור וגם אז אין לזה שום אפקט... אחותי קנתה את כל הצבעים בסדרה של האיילינרים וכל פעם שהיא מורחת אני ממש מרגישה במשחק 'זהה את הצבע' או משהו דבילי אחר! חחח

    הסומק של לנקום נראה מרשים ביופיו אבל לא מסוג המוצרים שאקנה ואתרגש מהם. סופר יקר כיאה למותג ודי גימיקי, כמו שרשמת יתאים לאספניות של מוצרים יפים.

    אגב, אהבתי את ה"תפאורה" עם העלה! עושה ממש אווירה סתווית. God is in the details or what?

    אגב #2, עדיין לא מצאתי בסופר פארם את הליפ באלם של פיז בוין! מה יהיה?!

    השבמחק
  82. ליטל dear, על איזה איחור את מדברת? (וכבר מחכה לך פוסט חדש)... ;)

    ירוק הוא צבע נפלא ומרענן, מתחברת למה שכתבת, גם אני מאוד אוהבת אותו.

    הלק של אורלי מהמם! הוא ירוק מאוד כהה וממש לא דומה ל- Emerald של ג'ייד שהוא גם יפה אבל יותר ירוק בינוני מובחן. כשתראי אותו בבקבוק תבחיני מיד בהבדל.

    איזה זיכרון יש לך! הלק כאן הירוק חאקי של OPI שונה מהותית מה- Soft as Cashmere של קולור קלאב שהוא אפרפר חום עם תת גוון ירוק. אם כבר אז ה- OPI מזכיר יותר את ה- Sew Psyched של Essie מהפוסט ההוא, אבל עדיין הם שונים מאוד כי ה- OPI הוא ירוק חאקי צבאי כהה ממש כמו המדים. בשורה התחתונה, אם לק חאקי לא החמיא לך בעבר או לא התחברת אליו, אז תדלגי על כל השאר ;)

    כן, ה- Nfu.Oh לקים שממש עושים לי את זה.
    הלכתי עם הלק הזה פעמיים ברציפות (!) נדיר...

    צלליות המאט בסדרה הזו של רבלון ממש יפות, שני הגוונים שלך מאוד יפים.
    תמיד האפליקטורים האלו מיותרים, אין מה לומר בכלל!

    בנוגע לאייליינרים, ברור לי שלא כל אחת תתחבר (מזל שיש עוד מיליון אייליינרים אחרים לבחור מהם). העניין הוא שאני חושבת שיש כאלו שהתאכזבו מהסדרה כי הם ציפו לסדרה צבעונית, אבל בפירוש לא מדובר על סדרה צבעונית.
    מדובר על סדרה מושחרת לגמרי שרק הברק הצבעוני מבדיל בין הגוונים.
    מן הסתם ברק אפשר לראות בתאורה מסוימת, לא בכל תאורה.
    מי שמחפשת אייליינר/מסקרה צבעוניים אז זו ממש לא הסדרה בשבילה.

    הפלטה של לנקום בהחלט יותר מוצר לאספנים ממשהו פרקטי. מתאים לרוח החגים.

    חחח, תודה, גם אני חושבת שהעניין הוא בפרטים הקטנים, משתדלת שהתמונות יכניסו לאווירה, יעבירו את המסר. אם הייתי מחפשת להקל על עצמי הייתי מצלמת את כל התמונות בםפוסטים על רקע לבן או משהו...

    בנוגע לבאלם, אל תשאלי... אפרת (היא גם כאן בתגובות) עשתה ממש עבודת חיפוש יסודית בזמנו ואחרי שלא מצאה פנתה לסופר פארם והתברר שהם החליטו להוציא את המוצר הזה מהמגוון (יקר כנראה) ואז הם אמרו לה באיזה סניפים בת"א נשאר (אני זוכרת את כיכר המדינה וגורדון) ואח"כ הם לא מחדשים את המלאי. ממש התבאסתי חבל"ז מזה!!!

    השבמחק
  83. אתחיל מהסוף הנורא של הבאלם - מה????? למה??????? עוד לא זכיתי ליהנות וכבר מוציאים מהחנויות, לא פלא שלא מצאתי! קנית כבר סטוק?
    זה די מוזר שאני אובססיבית למוצר שטרם ניסיתי, אבל היו לי ציפיות גבוהות ממנו.

    כל כך מבינה אותך בנוגע ללק. אם אני מורחת לק יותר מפעם אחת זה באמת הישג וסימן שממש אהבתי את המוצר.
    יש לי כל כך הרבה לקים שלא מרחתי עדיין ומחכים בשקט בשקט בקופסאות שלהם.... יש לי עוד כברת דרך ארוכה לעבור עד חריצת דינם של לקים רבים!

    את הפוסט החדש יותר קראתי עוד באותו היום, אבל לא יצא לי להגיב. את כל הפוסטים אני קוראת בימים הראשונים לצאתם, אל דאגה! חחח

    השבמחק
  84. כן... התבאסתי רצח כששמעתי על זה! הלכתי לסניף והם אמרו שחיסלו את זה (חחח, בשביל מה הייתי צריכה להמליץ על זה, היה נשאר לי יותר...). עכשיו נשאר לי רק עוד אחד חדש בבית. תשמעי, הוא אולי טיפה יותר יקר מבאלם סטיקס אחרים אבל הוא היה מושלם בשבילי. אח"כ אפרת כתבה גם המלצה חמה עליו אצלה. נו טוב, מבטיחה (מקווה...) עד הקיץ הבא למצוא באלם עם SPF ראוי חדש!

    תשמעי, למרוח לק יותר מפעם אחת בהחלט מעיד על משהו. גם אצלי יש כל כך הרבה לקים ממתינים, אין לי מושג מתי אספיק לתת יחס לכולם. הלקים היחידים שאני משתמשת בהם שוב ושוב הם 2-3 לקים שאני אוהבת לפדיקור ונדיר שאני מחליפה. אם אחרי חריצת הדין תפלי על סנסציה מבטיחה אצלך אז בבקשה תעדכני :)

    חחח, לא דואגת, סומכת עליך!

    השבמחק
  85. היי דנרה, כמובן עוד כתבה מעולה מבית מדרשך. ממש נהינתי לקרוא את הפוסט הזה. אהבתי שנתת את דעתך על מגוון רחב של סטים של איפור. אני אישית מעדיפה את האיפור של לנקום, אך לצערי הוא ממש יקר ולכן אני משתמשת באיפור של לוריאל שהוא לא פחות טוב בשבילי.

    השבמחק
  86. תודה רבה, כיף לשמוע :)
    אם את אוהבת את לנקום אז כדאי בהחלט לקנות בעיקר כשיש מבצעים והנחות משמעותיות, זה אגב נכון לכולן.
    לוריאל אולי מותג עממי אבל יש להם מוצרים מוצלחים מאוד.
    ואגב, ללוריאל ולנקום יש את אותו "אבא ואמא" - שייכים שניהם לקונצרן לוריאל העולמי.

    השבמחק
  87. יש הבדל בין הצללית של רבלון ושל HUMID של מאק מה את מעדיפה?

    השבמחק
  88. אלו צלליות בגוונים וגימורים שונים.
    הרבלון היא ירוק בקבוק מאט והמאק היא ירוק בינוני עם שימר מוזהב.
    הכל שאלה של מה יותר יחמיא לך ואיזה גימור את מעדיפה - מאט או שימרי.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails