16 בינואר 2011

הניאונים של החורף



לאן שלא נסתכל, הצבעים הכהים שולטים כרגע גם בלוק וגם באווירה, וזה הגיוני, בכל זאת חורף וגם מי שלא מחשיבה את עצמה טרנדית נחשפת בעיקר לקולקציות כהות אפלות ופחות צבעוניות ומוארות. אבל לפעמים יש תחושה שנדרש כתם צבע שיעשה קצת שמח, קצת יבלוט בכל האפלה הזו. אקססוריז זה פתרון נפלא תמיד, אבל לא תמיד יש לנו בדיוק את הצמיד, החגורה או הקלאץ' הנכונים, כך שלקים זה מקום טוב התחיל בו. לעשות הפוגה מהלקים הכהים וגווני החורף המיוחדים כמו החאקי ולהכניס קצת צבע לעניינים. המקום הטבעי שהרוב ילכו אליו כדי להשיג את המטרה הזו אלו לקים אדומים / כתומים. אבל זה מפלט ממש צפוי, מאוד יפה אך לא מרגש ולא ממש ייחודי. אז החורף שמתי לב שאני מגוונת עם שלשה לקים של Color Club שמה שמשותף להם זה האלמנט הניאוני שלהם. הלקים האלו בקיץ יראו יפים אך משתלבים כי הם לא בהירים ובוהקים מדי כמו הניאונים המוכרים של הקיץ. אבל בחורף על רקע האווירה הכהה, הם מקפיצים כל לוק שנבחר.

MRS. ROBINSON: קוטף מחמאות
בתמונה הקטנה: מימין MRS. ROBINSON משמאל BERMUDA SHORTS

הלק הראשון שכבר המלצתי עליו ברשת לא מעט זה ה- MRS. ROBINSON שהקשר בין השם לגוון אינו ברור לי עד היום. אבל מה זה משנה, מדובר על לק הורס בגוון סגול ורוד חצילי בוהק. מריחה נוחה עם פיגמנט עז צפוף, שתי שכבות לאטימות מלאה. מבין השלשה זה הלק הכי לביש וכזה שהכי הרבה יצליחו להתחבר אליו. קוטף מחמאות באופן גורף ויש אפילו בעבודה שלי מישהו שהגדיל לעשות וקנה את הלק הזה לאשתו בגלל התלהבות יתר... כשרואים את הלק מתבקשת ההשוואה ל- BERMUDA SHORTS ההורס של Essie שעשה הרבה רעש בזמנו. אפשר לראות בבירור שעד כמה ששני הלקים דומים מאוד, ה- Essie מעט יותר בהיר, בוהק ונוטה לורוד מה- Color Club שיותר עמוק, רציני ונוטה לסגול.

REBEL DEBUTANTE: אי שפיות זמנית
בתמונה הקטנה: מימין PRETTY EDGY משמאל REBEL DEBUTANTE

הלק השני הוא REBEL DEBUTANTE ואיך שהשם הולם אותו! מדובר על ירוק קלאסי בסיסי נקי. פורמולה נוחה שנמרחת באופן אחיד אך נדרשו שלוש שכבות לאטימות מלאה וגוון עמוק. הגימור סתמי ולכן חובה לשים טופ מבריק או מאט לפי ההעדפה. לק מהמם שנראה כאילו צבעתי עם טוש ירוק את הציפורניים. מי שאהבו את הלק התעלפו עליו ומי שלא אהבו הזדעזעו עמוקות וחשבו שאני סובלת מאי שפיות זמנית. כנראה שני הצדדים צודקים... הלק הזה הזכיר לי במבט ראשון את ה- PRETTY EDGY הנחשק של Essie. כמו שאפשר לראות הם דומים מאוד רק שה- Essie מעט יותר בהיר ונטול האלמנט הניאוני.

CHELSEA GIRL: מנצח כל השנה!

הלק השלישי הוא CHELSEA GIRL שכבר המלצתי עליו בפוסט אקווה שיק, גוון כחול עמוק נקי מטריף. הפורמולה דומה מאוד לזו של REBEL DEBUTANTE מריחה נוחה אך צריך שלוש שכבות לאפקט הרצוי. אם בקיץ הוא מחמיא, אז בחורף הוא פשוט ישדרג דרמטית את הלוק. כנראה שמדובר בגוון מאסט מנצח לכל השנה!

MRS. ROBINSON, CHELSEA GIRL, REBEL DEBUTANTE
למעלה גימור מבריק עם Seche Vite; למטה הגימור הטבעי

שלושת הלקים בעלי עמידות סבירה ובהזדמנות זו כמה מילים על עמידות לק על ציפורניים טבעיות (באופן יחסי על מלאכותיות נראה שהשמיים הם הגבול...). מדובר על עניין מאוד מאוד אינדיבידואלי, יש כאלו שלא משנה איזה בסיס, לק וטופ ישימו, אחרי יום מקסימום כל העסק יתחיל להתקלף. משתמשות כאלו אינן מייצגות כמובן ואינן יכולות להוות מדד לעמידות של לק. במקרה שלי למשל, כמעט כל לק שאשים על עצמי כולל בסיס וטופ יחזיק באופן מושלם מינימום שלשה ארבעה ימים. לק שמתקלף לי אחרי יום-יומיים בהכרח העמידות שלו פחות טובה. ובכל מקרה, יש מי שמצפות שלמרות שהן עוסקות בעבודות יצירה, עבודות בית ושלל ירקות הלק יחזיק מעמד כמו ברגע בו הוא נמרח. אז זה הזמן לחזור למציאות. ככל שתשתמשו יותר עם הידיים כך בהכרח הלק יהיה פחות עמיד, ואגב, להקליד עם הציפורניים זה לא רק דבילי ולא סקסי זה גם פוגע בלק ויותר גרוע - בחוזק של בסיס/שורש הציפורן. אז זה לא הלק שלא בסדר, זה חוסר תיאום הציפיות שלכן. ההמלצה שלי - תשאירו למי שלא מורחים/ות לק את כל העבודות!...

הגימור של שלשת הלקים אינו מבריק, כלומר חובה בסיס וטופ איתם, שלדעתי חובה כמעט עם כל לק. ואם כבר בסיס וטופ, בתקופה האחרונה אני משתמשת קבוע באלו של Seche. בסה"כ אני מאוד מרוצה משני המוצרים האלה בעיקר בגלל שהם חיים טוב עם הפורמולה של מותגי הלקים שברשותי, מה שאני לא יכולה לומר על כל בסיס וטופ שהשתמשתי בעבר.

Seche Clear: קלאסי בסיסי

הבסיס Seche Clear הוא בסיס קלאסי. הוא נמרח בקלות ומתייבש מיד. מחליק מעט את פני הציפורן, מכין את הציפורניים לקלוט בצורה מיטבית את הלק. כמובן שמומלץ מדי פעם בלי כל קשר להעביר פצירה ייעודית על הציפורן להחלקת פני הציפורן ולהסרת הצהוב אם יש, על מנת שהלק יראה טוב יותר על הציפורניים. אל תצפו מהבסיס להיות מה שהוא לא, כך שמי שמחפשת בסיס שגם מחזק, גם ממלא שקעים וגם מכין קפה שתדלג על המוצר הזה.

Seche Vite: אחד הטופים הטובים שיש

הטופ המפורסם Seche Vite בעל גימור מבריק יפה, לא פחות גלוסי ממה שאני רגילה ב- Essie To Go, עושה עבודה מצוינת ומייבש את הלק ברגע. מוצר מעולה ומומלץ. חשוב לציין שבניגוד לבסיס הטופ אינו 3Free, המושג הזה מתייחס ללקים שנקיים משלשה רעלים: Formaldehyde, DBP (Dibutyl Phthalate), Toluene. הלקים של המותגים המובילים כיום הם ברובם 3Free, אך הטופ הזה מכיל Toluene לכן יש מצב שלא יחיה טוב עם כל פורמולה של לק. יש כאלו למשל שהטופ הזה כיווץ להן את הלק בקצה הציפורן, לי בכל אופן זה לא קרה איתו. עם או בלי קשר לעניין ה- 3Free, יש היום לא מעט טופים מכווצים. בשביל לנסות ולהימנע מזה כדאי דבר ראשון למרוח את הבסיס והלק גם על קצה הציפורן. הדבר השני זה למרוח את הטופ מיד לאחר המריחה, לא לחכות שיתייבש קצת.

COLORBURST Fuchsia: נשיות סקסית חורפית

אם דאגנו להקפיץ את הלוק עם לקים ניאונים חורפיים כדאי גם איזה שפתון שישדרג אותנו וייתן כתם צבע באווירה החורפית. גם כאן קל ללכת למקום של האדומים / כתומים. אבל צריך ייחוד מסוים, גוון שיש בו אלמנט קצת לא צפוי. אני חושבת שגוון ה- Fuchsia מס' 30 מסדרת COLORBURST של רבלון עונה על ההגדרה הזו. קיבלתי אותו מתנה מחברה שלי כשהושק בארץ ועל פניו זה נראה כמו גוון פוקסיה נקי קלאסי, אבל כשמורחים אותו על השפתיים מתקבל גוון ורוד פוקסיה עמוק ומעט כהה עם אלמנט ניאוני מובהק. הגוון לגמרי הולם את העונה. השפתון הזה נמרח בקלות, מאוד נעים בתחושה, מרקם דק, לא מעיק ואטום לגמרי. בגלל שהוא לא סופר לחותי הוא מתקבע מהר עם עמידות יפה. השפתון הזה מאוד דומיננטי, לא צריך להגזים באיפור איתו. מספיק אייליינר עדין ומסקרה איכותית, הוא כבר יעשה את העבודה. יש שפתונים שלא חיים בשלום כשמוסיפים להם גלוס (ובגדול אני לא מתה על שכבות גם ככה), נוזלים לחריצים ונמרחים (שיניים מישהי?), אך גלוס שקוף על השפתון הזה נותן לו מימד נוסף והופך אותו להורס, סקסי ומתאים מאוד לערב. בתור אחת בעלת עדיפות ברורה לשפתונים של מותגי יוקרה (הממ YSL Rouge Volupté, כבר אמרנו?...), מה שהפריע לי במקרים רבים במבט ראשון במותגים העממיים זו האריזה. במקרה הזה מדובר על אריזה מהודרת יחסית למותג עממי שעשויה פלסטיק בצבע שחור עם דוגמת מעוינים קלה. האחיזה נוחה מאוד, הפתיחה והסגירה של המכסה משופרת עם קליק בנעילה לאטימות. אפילו יש את שם המותג חרוט על הליפסטיק, ממש כמו בשפתונים היוקרתיים. כך שבשורה תחתונה - מומלץ בחום ללוק נשי סקסי חורפי שיפיל כל אחד. תהיו טובות...


ID

Color Club
MRS. ROBINSON, REBEL DEBUTANTE, CHELSEA GIRL
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

Seche
Seche Clear
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר:50 ש"ח
Seche Vite
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 70 ש"ח

REVLON
COLORBURST LIPSTICK
Fuchsia
גודל: 3.7 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 110 ש"ח


53 תגובות:

  1. איזה פוסט כייפי!
    אני לגמרי מסכימה איתך בעניין זה שבחורף דרושה יותר צבעוניות כשהכל מסביב כהה וקודר. עם זאת, היו לי כל כך הרבה חוויות ניאוניות הקיץ שבחורף הזה ממש אין לי חשק ללקים ניאונים. מעדיפה את הצבעוניים הלא נאונים כרגע.

    השבמחק
  2. תודה יקירתי:-)
    אני אישית מחכה לקיץ לניאונים הזוהרים במיוחד, מתה עליהם, במיוחד ברגליים.

    השבמחק
  3. אנונימי16.1.2011, 16:49

    היי מותק
    הורוד הורס (כצפוי) אני לגמרי תקועה עם הכהים של החורף ואפור אחד בהיר.
    לא מסתדר לי כרגע הצבעים הללו.

    השבמחק
  4. תשמעי אורית, הוא הורס לגמרי, אין אחת שלא נפלה ממנו!
    את בדיוק כמו שכולנו תקועות עם הכהים, זה בסדר, אני לפעמים פשוט צריכה צבע בעיניים :-)

    השבמחק
  5. מדהים שהצלחתי להגיע ביום פרסום הפוסט!

    גברת רובינסון הוא באמת לק מעלף ומדהים כמה מחמאות הוא קוטף!!! נראה לי לק לכל עונה ולכל מצב. מחמיא וכמובן כייפי לגמרי!

    איזה קטע שאת כותבת על המורד! האמת שיצאתי ממש סתומה, שמתי אותו עלי ופשוט שכחתי לצלם אותו! כרגע אני עם לק ירוק עלי אז לא נראה לי שאחליף אליו. בכל מקרה, יהיה עליו פוסט בהקדם האפשרי! ממש ממש נהנתי ממנו! ואגב, אני לא מחובבי הירוקים..
    אגב, גם במקרה של הנוכחי וגם הקודם, אני מעדיפה את קולור קלאב. וממש לא בגלל המחיר! קולור קלאב הצליחו להביא גוון מדויק יותר, כפי שנוהגת נועה לומר.
    אגב, נורא נורא קשה לצלם אותו! ניסיתי לצלם סווץ' שלו על גלגל ויצא מזעזע.. וגם על הציפורניים ניסיתי סתם בשביל הקטע לצלם (אחרי 3-4 ימים כשכבר לא היה ראוי לפוסט) והיה מעצבן :/

    לא אוהבת את הגימור המאט שלהם. מבחינתי מאסט טופ קואט.
    לגבי הצ'לסי, לא יודעת, דווקא הוא לה הפייבוריט שלי. אני מעדיפה את ה pure energy של קולור קלאב. אבל אני חושבת שהוא מעט יותר בהיר מהצ'לסי.

    חייבת לציין עוד משהו - מי שמקלידה עם הציפורניים צריכה או לוותר על העבודה שלה, או ללמוד להקליד!!!!! אצלי אגב, הציפורניים מתקצרות ברגע שאני מרגישה שהן מפריעות לי להקליד, כלומר, הציפורן נוגעת במקש מעל..
    מי שמקלידה עיוור או מספיק מהר, לא יכולה ואין מצב שתצליח / תוכל להקליד עם הציפורניים.

    היה לי את הסשה קליר והעברתי אותו בסופשבוע לאמא שלי. לא זוכרת אם הוא מצהיב או לא, אבל בכל זאת, מעדיפה את הבסיס של זויה שלדעתי כן מצליח קצת לחזק והכי חשוב לא מצהיב. תגידי מה שאת רוצה, מבחינתי אם כבר שמים בסיס הוא צריך לעשות משהו! נתחיל מזה שהוא לא יצהיב!! נעבור לזה שישמר בסיס טוב וידביק את הלק. הזויה מושלם מושלם מושלם! (ואל תחשבי שזה אומר שאני נחה על זרי הדפנה..)

    השתמשתי בסשה עד שנגמר ועברתי לפושה. כאן ללא ספק אני נחה על זרי הדפנה. מרוצה מאוד! קליל השלמות. (חוץ מהסמכה, אבל זה קורה בכולם...)

    רשמתי לי את השפתון למרות שבמקרה שלי הרבה פעמים מה שאני צריכה זה שפתון ניוד ;)

    נהנתי מאוד! וחפרתי בהתאם :P

    השבמחק
  6. מיטלי, איך שכחת לצלם את הירוק??? אני מורחת לק ומיד רצה לצלם שלא אשכח... בהחלט קשה לצלם אותו ובכלל את הגוונים פה, יוצאים יותר בהירים מבמציאות וקשה לקלוט את העומק שלהם.

    נכון שהקלדה עם הציפורניים זה דבר מזעזע במיוחד? אף פעם לא אבין את הקטע הזה!...

    הפושה הוא הבא ברשימה שלי, קשה לי להתנתק מה- ESSIE.
    את המומחית לענייני רעלים אז אני מניחה שהפושה נקי לגמרי.

    וגברת, לפני השפתון ההורס הזה תקני בהחלט אחד ניוד דחוף!

    שמחה שנהנית וחפרת :-)

    השבמחק
  7. לא יודעת איך שכחתי, ממש קטע מוזר..
    אבל באמת שאי אפשר לדעת איתי..

    ממש קריזה לצלם ניאונים :/ ועוד אני, כזאת צלמת גרועה שזה בכלל מכה..

    אני אחפש ניוד, נראה מתי יצא לי.. זה איכשהו לא משהו שמושך אותי לקנות.. ואולי זאת הבעיה..

    הפושה נקי לגמרי. לא יודעת מה נשארת עם אסי, הוא סוג של למל"מ כזה. לא מלהיב, אבל גם לא גרוע. סתם טופ כזה..

    מעניין אותי לעשות השוואה בין הצ'לסי לבין הפיור אנרג'י אם יצא לך להתקל בשניהם אשמח להשוואה :)

    השבמחק
  8. לצלם לקים זה סיוט וניאונים זה בכלל סרט...

    עם כל הצבעים שאת שמה בעיניים כדאי שתתארגני ומהר על שפתון מתאים. את יכולה להתחיל בלבדוק את ה- Creme d'Nude של מאק. ניוד קלאסי.

    איך את יכולה לומר את זה על Essie To Go??? זה טופ חבל"ז!!!

    שני הכחולים האלו של קולור קלאב שונים. ה- CHELSEA GIRL כחול קרמי/ג'לי נקי. ה- Pure Energy
    מטאלי/שימרי לגמרי וקצת יותר בהיר.

    השבמחק
  9. האסי היה הטופ הראשון שהשתמשתי, האמת שזה היה טו-דריי-פור הוא היה פסדר כמו שאמרתי..
    הפושה והסשה לוקחים אותו בהליכה ברברס...

    אנסה לבדוק את הקרם דה-ניוד, גם קל לזכור את השם..

    הפיור אנרג'י אומנם שימרי אבל לא חושבת שמטאלי בכלל, להיפך! יש לו שימר כמו ירוק כזה. קצת מוזר להסביר..
    אבל בהחלט יתכן שהוא בהיר יותר מהצ'לסי.

    השבמחק
  10. עכשיו פתרת לי את הבעיה עם BERMUDA SHORTS ועם MRS ROBINSON: למרות שהם שונים, אין לי צורך בשניהם. ירוק וכחול לא בשבילי, למרות שהם מגניבים.
    הקלדה עם ציפורניים עושה לי צמרמורת, בעיקר אם זה בניה..
    לא קניתי את SECHE (המייבש) בגלל הרעלים. מה שכן GOOD TO GO של אסי מעולה.
    ליפסטיק ורוד עושה לי את זה לגמרי. מתכננת אחד כזה כשאהפוך לברונטית (כשיהיה לי אומץ :) כי כרגע זה יהיה קצת TOO MUCH עליי.
    מצטרפת להמלצה שלך למיטל לגבי CREME DE NUDE של MAC, ניוד מהמם! (ושוב, לא עליי כי זה נותן לי מראה של רוח רפאים)

    השבמחק
  11. עדן, גם לדעתי אין צורך בשניהם, רואים את ההבדלים כשהם אחד ליד השני, אבל לבד ממש לא שמים לב.

    שמחה שאת בדעתי על ה- Essie To Go, מיטל חושבת שהוא בינוני. זה רק מראה עד כמה העניין אינדיבידואלי..

    בתור בלונדה גבוהה עם שער חלק טבעי (גררר) את תהיי הורסת עם השפתון הזה, זה לא איזה פוקסיה בהיר פרחי.

    שמחה שמצטרפת להמלצה, אולי לחץ חברתי יפעל על מיטל כאן בעניין הניוד...LOL

    השבמחק
  12. סופר לייק לפוסט !
    :-)
    מבין שלושת הלקים, אהבתי את MRS.ROBINSON,
    צפוי , לא?

    השבמחק
  13. צפוי, אבל יש לך טעם טוב!
    תודה מותק :-)

    השבמחק
  14. כהרגלי אוהבת את הפוסט שלך! אני חייבת להגיד שאני מתה על העיצוב והצילום שלך :) כל הכבוד !
    לסיכום: אוהבת רק את השפתון :-D קצת קשה לי עם נאונים [למרות שהגברת רובינסון חמודה לי בעין].

    השבמחק
  15. פוסט כייפי! יש לי גם את ברמודה שורטס וכפי שציינת הם באמת דומים אחד לשני.
    איכשהו אני לא מסוגלת להתחבר עדיין לירוקים וכחולים. אולי הזמן יעשה את שלו.
    מסכימה איתך בקשר לסשה ויט - הוא מעולה! הברק שהוא נותן לכל לק פשוט מדהים. אבל אחריו אני רוצה לנסות את פושה.
    השפתון הניודי שהמלצת למיטל - ניסיתי אותו, בחיי שניסיתי גם לאהוב אותו אבל אני והוא = גוויה מהלכת. הוא משתלב יותר מדי עם העור הבהיר מאוד שלי. חבל מאוד :(
    השפתונים של רבלון לא מייבשים?

    השבמחק
  16. תודה בולשת, לשמוע ממך מחמאות כאלה זה כיף גדול!
    וכל אחד ומה שהוא מתחבר, מכירה הרבה שלא סובלים ניאונים ;-)

    תודה מרינה! גם הטעם שלי השתנה עם הזמן, יכול להיות שתתחברי לגוונים כאלו ויכול להיות שלא.
    ה- Creme d'Nude בהחלט לא מתאים לכל אחת, אבל טוב שיש מספיק ניודים אחרים בשוק לבחור מהם.
    יש לי שני גוונים בסדרה הזו של רבלון והם לא ייבשו לי את השפתיים. אין לי מושג מה המצב בשפתונים בסדרות האחרות שלהם.

    השבמחק
  17. פוסט מגניב! נותן צבע בעיניים
    גם אני אהבתי את הורוד, למרות שלא יודעת אם יהיה לי אומץ ללכת איתו.
    אם כבר "צבעוני" בתקופה הזו אני יותר נוטה לסגול-כהה, בורדו וכד'. בנאלית מה לעשות ;)
    למרות שבכלל אי אפשר להגיד שיש עליי לק כל הזמן,
    כי לפעמים אחרי שאני מורידה לא שמה שוב חח.

    ונשמע מעניין לראות את הליפסטיק על שפתיים P: אולי אחפש ברשת.

    השבמחק
  18. תודה יקירה :-)
    זה בהחלט לא ורוד שגרתי, מאוד מנקר עיניים.
    צבעוני של סגול כהה ובורדו זה הכהים של החורף, אז את בעניינים :-)
    הכי טוב שתבדקי אותו עליך אם הוא מתאים לך, התמונות ברשת מאוד מטעות.
    יש רבלון בכל מקום, זה היתרון.

    השבמחק
  19. השפתון הזה מעולה, יש לי גם מהסדרה הזאת ואני רוצה עוד כמה גוונים. הוא נעימי :)

    השבמחק
  20. טוב שבאת מותק,
    שמחה שיש עוד פידבק לשפתון הזה פה :-)

    השבמחק
  21. כן הבא בתור שאין לי (בושה) זה כחול כהה P: אבל אני מרגישה משעממת אחרי הפוסט הזה D:
    כן צודקת עכשיו חיפשתי ועל כל אחת זה נראה אחרת. על הרוב הוא נראה טוב (שהן בהירות כמוני אני מדברת). יש אחת שנראה עליה בהיר באופן מוזר..
    טוב אולי אעשה זאת. אחרי תקופת המבחנים. כרגע אני לא מגיעה לשום מקום כזה לצערי |:
    בכלל סיקרנת אותי לגבי סדרת השפתונים. נראה לי שאפילו העובדה שרואים את הצבע על המכסה היא יתרון :) וגם אני אהבתי את החריטה של השם.
    קיצר מה את מדרדרת אותי לעוד רכישות? P: רשימת ה"רוצה את..." רק טופחת מיום ליום!

    השבמחק
  22. כחול כהה זה מאסט! המלצתי פה בפוסט "שחור בצבעים מטאליים" על לק כחול מהמם. שווה בדיקה!
    השפתון כאן הוא ממש לא בהיר, ניאוני עמוק, מאוד בולט ומרשים, לא מהפוקסיה הזוהרים, לכן חשוב לנסות, זה נראה ממש שונה על כל אחת.
    קיצור, תתרכזי במבחנים ותלכי ללמוד מיד במקום להגיב פה ולהכין רשימת קניות!... LOL

    השבמחק
  23. אוקיי אני אבדוק (גם את זה)! חח
    כן בדיוק, לכן זה היה לי מוזר.
    חחח צודקת מה אני אעשה *אייקון חבול מתפוז*
    הולכת, הולכת...

    השבמחק
  24. ורק מאיות במבחנים כן?... אח"כ יהיה זמן להכל ותהיה לך רשימה חדשה ומעודכנת לאביב :-))
    בהצלחה מותק!

    השבמחק
  25. "Good To GO" כרגע בשוויון מוחלט בקרב מול ה-"Insta Dri" שלי שאני ממש אוהבת. הוא מעולה נקודה. לא ניסיתי את "To dry for" של מיטל, וגם לא נראה לי שאנסה.
    אני כבר שיגעתי את עצמי ואת הסובבים עם עניין הצבע של השיער. הוא פשוט מציק לי. ליפסטיקים דומיננטיים קצת TOO MUCH עליי כרגע, לכן עדיין אין לי כאלה אבל אני מפנטזת עליהם ממש.
    הלחץ החברתי שלנו על מיטל בינתיים עשה לה רק טוב :))

    השבמחק
  26. שוב העניין הזה? למה מציק לך הבלונד הטבעי מותק? איזה צרות שיש לך...
    אין מנוס מלהפוך לברונטית בשביל להבין שכשנותנים לך בלונד טבעי את אומרת תודה ולחזור אליו תוך יומיים...
    מסכימה, יש לחץ חברתי שממש עושה פלאים, ראי גם מצב הקוטיקולות שלה...LOL

    השבמחק
  27. ובכן...הניאון היחיד שיש ברשותי הוא לק של ל'ה צאט שראיתי בקיץ על ידיהן של רבות וחמדתי עד מאוד. הוא שכן על אצבעותי כ 10 דקות יותר מידי ונשאר על תקן של "אולי, אולי, אולי, לפדיקור - בקיץ". ניאונים זה לא בשבילי! לעומת זאת גליטרים ונצנצץ WELCOME
    אבל...רובינסון נראית ניאונית מתונה וזוהרת שנראה לי שהיה לה סיכוי אצלי ולו לתקופת ניסיון. אצלי בבית מתארחת מיס סוציאליסט - עד כמה שונה? שפתונים - אודה ולא אבוש - אם לא DIOR או LANCOME
    לא נכנס אלי הביתה (לא יקירותי, אני לא סנובית, מייק אפ קולור סטיי של רבלון שוכן לצידו של רנרג'י של אסתי, מסקרות - הבאתי מארצות הברית מייבלין למינהן...בתמורה לדולרים הספורים ששולמו - עושות את העבודה (למרות שתמיד אעדיף YSL).
    כרע יש לי טופ-מייבש של poshe ואני מאוד נהנית ממנו, כבסיס אני שמה את ניילטק המצוין אך המצהיב וזה מרגיז. מחפשת שידרוג!
    כזו אני, עונה סעיף סעיף ולפי הסדר.
    אפרופו, עוד לא הבנתן שעל מיטל אי אפשר לההפעיל לחץ? לא חברתי ולא אחר! מיטלי אני טועה?

    השבמחק
  28. אפרת, ניאונים או שאוהבים או שלא.
    MRS. ROBINSON אכן לק מטריף, לא נתקלתי בביקורת שלילית עליו, מאוד אהוד, לכן יש סיכוי טוב שתאהבי.
    אין שום קשר בין MRS. ROBINSON ל- Ms. Socialite הסגול/ורוד/בורדו כהה נטול אור.
    מבינה אותך עם השפתונים - אני מאוד דומה לך בקטע אבל שמחה תמיד לנסות חדשים.
    על מיטל בהכרח אפשר להפעיל לחץ ויש לנו גם הוכחות להצלחה של זה ;-)

    השבמחק
  29. זה סוג של לחץ חיובי כי ברור לי שאני צריכה שפתון רגוע אבל פשוט לא עושה לי חשק לרכוש אחד!
    מה גם, שבניגוד ללקים שנורא קל לקבל המלצה ולרכוש, שפתונים זה יותר אינדיבידואלי..

    השבמחק
  30. בלקים, שפתונים ובכל דבר זה אינדיבידואלי, אין מנוס מלבדוק איך זה על עצמך.
    בסוף עוד תתאהבי בשפתונים הניודים שיאפשרו לך להשתולל עם הצלליות עוד יותר...LOL

    השבמחק
  31. טוב דנרה, שכנעת אותי. בדיוק הבוקר הסרתי את הלק הכחול כהה מהציפורניים והתלבטתי על מה ללכת. יש לי לק של ESSIE בגוון דומה לBERMUDA SHORTS אבל טיפה יותר ורדרדי (שכחתי אין שמו ואין לי כוח ללכת לבדוק), אני הולכת למרוח אותו לימים הקרובים. נראה לי שהוא באמת יעשה לי קצת שמח בעיינים!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  32. מגניב שרונה, בטוח יעשה לך שמח!
    זה גוון מהמם, תעדכני אח"כ איך קוראים לו שנדע מה לקנות ;-)

    השבמחק
  33. טוב, יצאתי הכי פיתה. יש לי את ה BERMUDA SHORTS של Essie מסתבר. אני בדיוק מורחת :)

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  34. LOL
    לפחות חסכת לי כמה שקלים...
    יש לך טעם טוב :-)

    השבמחק
  35. תודה בובה. הטעם של אחותי למען דיוק, היא קנתה לי אותו בניו יורק, אחרי שביקשתי ממנה שתביא לי איזה צבע שמח של Essie. יצא מהמם ובהחלט עושה לי שמח בעיינים!

    :)

    השבמחק
  36. הצליח לה לגמרי.
    אני מניחה שהיום את כבר לא שולחת אף אחד למשימות מעורפלות אלא את כבר יודעת בדיוק איזה גוונים את רוצה :-)

    השבמחק
  37. בסופו של דבר זה לא כזה אינדיבידואלי. את רואה גוון מסוים, את יודעת איך הוא נראהעל הציפורן. ואת יכולה לשאר איך זה יתחבר עם גוון העור.
    יש הבדל הרבה יותר גדול בשפתיים, בגוון שלהם, בגודל שלהם, במבנה שלהם וכו'.
    לדעתי הרבה יותר קשה לקבל המלצות לשפתונים מאשר ללקים.

    השבמחק
  38. חזרתי אל הפוסט של מיטל ובעוד השיר מתנגן ברקע קראתי אותו שוב, היא מדייקת להגדיר אותו, מעדנת את התיאור - ל"חצי ניאון" ובהחלט מחזקת את דעתך. ראיתי גם שכתבתי לה בתגובות שלא ממש רואים את הניאון (שלי זה טוב...)הוא באמת לק מרשים ויש לו צ'נס להצטרף לאוסף שלי אבל כרגע - מה לא רואה לא מאמינה. אצטרך לראות אותו בבקבוק. קצת נכוויתי לאחרונה...ובכלל הוא יחכה לקיץ...

    השבמחק
  39. אנונימי17.1.2011, 20:55

    לא תאמיני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    מסתבר שאני במרחק יריקה מסניף של המשווקים של קולור קלאב.
    מחר אני sooooooooooooooooo
    Mrs. Robinson

    השבמחק
  40. מיטל - יש בזה משהו, אבל עד שאני לא רואה על עצמי משהו אני לא ממש יודעת באמת.

    אפרת - לאיזה לק את מתייחסת?...

    נטע - מה את אומרת! איזה מגניב, תתפנקי לך מחר, מקווה שהידיעה על קרבתו של הסניף לא תגרום לך לנזקים עתידיים...LOL

    השבמחק
  41. קצר ולעניין-
    השפתון הזה נראה מצויין אפילו רק בזכות האריזה שלו

    השבמחק
  42. מסכימה איתך, וזה שהוא מוצלח ובמחיר נוח הופך אותו לאטרקטיבי אף יותר.

    השבמחק
  43. אנונימי18.1.2011, 14:13

    אל דאגה, כרגיל תוכניות משתבשות להן.

    השבמחק
  44. מה קרה?.... הרובינסון עוד לא אצלך??
    בכל מקרה אם הסניף קרוב אליך זה רק עניין של זמן (קצר אני מקווה)...

    השבמחק
  45. נו דנרה באמת? לאיזה מהלקים בפוסט יש שיר???
    רמז: סיימון וגרפונקל...

    השבמחק
  46. וואוווו איך אני אוהבת לקים! אחת האובססיות שלי.
    אחד הדברים שמפריעים לי בצבא זה שאי אפשר להיות עם לק...
    הגוונים שבחרת מהממים כתמיד, יש לך טעם נהדר.
    ראיתי שכתבת את המחיר של הקולור קלאב בשקלים, זה אומר שקנית בארץ? חשבתי שאין להשיג אותו בארץ. הוא גם לא מאד יקר, אז איך הוא בהשוואה ללקים של פירמות אחרות שמתמחרות במחירים דומים? למשל שיק, קרליין, ג'ייד, אפילו אורלי?
    הטוטוריאל מקסים!

    השבמחק
  47. אה אפרת! עכשיו הבנתי כל מה שכתבת... פדיחה...
    קיץ או לא קיץ, מבטיחה לך שתפלי מהלק הזה כבר כשתראי אותו בבקבוק!

    השבמחק
  48. תודה עמית :-)
    בצבא בכלל קשה "להתקשט" אבל התקופה המופלאה הזו עוברת מהר.
    כשאני כותבת בפוסט מחיר בשקלים זה בהחלט אומר שרכשתי כאן.
    יכולה להשיג במכונים בתחום ובנייל סטודיו.
    מכל המותגים שהזכרת לדעתי הוא לוקח את כולם.
    אחריו זה אורלי שאני גם מאוד אוהבת אבל הפורמולה של אורלי יותר דלילה.

    השבמחק
  49. דנרה יקירה, אתמול הייתי בסרט בסינמה סיטי (על אהבה וסמים אחרים-מרגש) אכלתי בג'פניקה (בהמלצה של מיטל) וכמו שתכננתי - הלכתי לדוכן לראות/לקנות לקים של קולור קלאב. את WILD AT HEART אין להם בכלל בדוכן (את יודעת אם אותו בנייל סטודיו? הארץ?) ואת מיס רובין שלנו - ראיתי גם ראיתי את "חצי נהיאון". דבקה במה שאמרתי - יחכה לקיץ!!!

    השבמחק
  50. כיף להתפנק ככה אפרת.
    את Wild at Heart ראיתי בנייל סטודיו פעם אבל כדאי לבדוק בסניף מסוים אם יש ליתר בטחון. לא בכל הסניפים אגב המבחר דומה.
    MRS. ROBINSON המהמם מתאים לקיץ, לחורף ולכל עונות השנה ויחכה לך בסבלנות בטוח!

    השבמחק
  51. אנונימי15.2.2012, 14:53

    Love the nail polishes!!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails