27 באוקטובר 2010

ריחות של סתיו



גם אם זה לא מרגיש כך כל יום ולא ממש ברור מתי הקיץ נגמר והחורף מתחיל - נראה שאנחנו בסתיו. לכאורה אין הרבה דברים שאני משנה בהרגלים שלי בגלל עונת הביניים הכמעט וירטואלית הזו, אבל עדיין יש תחושה שמשהו השתנה וכבר לא כל דבר מתאים. כבר כתבתי שעד לא מזמן השתמשתי רק בבושם אחד, לא היו לי מגוון בשמים שגרמו לי להתבט כל פעם מחדש במה להשתמש. כן, רק אחד... עם זאת בעקבות ההכרח שהיה לי למצוא בושם חדש בשנה שעברה כי את שלי פשוט הפסיקו לייצר, נחשפתי בתחילת הסתיו שעבר לבושם מדהים שבדיוק יצא שפשוט לא יכולתי להפסיק להריח אותו בכל פעם שעברתי במחלקת הקוסמטיקה. בסופו של דבר החלטתי לקנות אותו והוא היה התחליף הסתווי לבושם שלי. השתמשתי בו מספר חודשים ונהניתי מכל רגע. השנה, עם בוא הסתיו, כאילו באופן טבעי זנחתי שוב את הבושם שלי וחזרתי אל הבושם הזה.

מדובר על הבושם In the mood for love של Gianfranco FERRE, שם חביב, דביק וארוך. זה אינו בושם שגרתי ולא כזה שמתאים לכל אחת, לא מהריחות הפופולרים. אני לא ממש יודעת איך להגדיר את הריח שלו אבל הוא מזכיר לי ריח של עצים, כן... עצים. את הריח העז הזה יוצרים מגוון רכיבים: תמר הודי, ברגמוט, מגנוליה, ורד לבן, פריחת התפוז, שושנת העמק, עץ ארז, ורד אדום, ענבר, מושק לבן וסנדלווד. בקיצור, מריר עם שמץ מתקתקות, ריח חושני, מרתק ומהפנט. לא יודעת אם זה ריח האהבה כמו שמו אבל הוא לגמרי הריח הנכון לסתיו.

אני לא זוכרת שהרחתי משהו דומה בעבר. הבושם הקרוב ביותר לריח הזה שהרחתי הוא Pure Poison של Christian Dior. לא בדיוק אבל ליד (100 מ"ל, 750 ש"ח). הבושם הוא Eau De Parfum והוא מאוד אינטנסיבי כששמים אותו. אחרי מספר דקות זה מתנדף ונשאר ריח רגוע יותר לאורך כל היום. אני חושבת שהבעיה המרכזית שלו זו העמידות, כאילו יש לי תחושה בצהריים שאני כבר צריכה לשים שוב. לא מזמן ראיתי שיצאה לבושם גרסת Eau De Toilette חדשה, אבל לא היו טסטרים לבדוק אם זה ריח דומה... בכל מקרה אני יוצאת מנקודת הנחה שאם גרסת ה- EDP שלי לא הכי חזקה אז מה יש לי כבר לצפות בגרסת ה- EDT? אבל הכל יכול להיות...

בושם In the mood for love: ריח של עצים...

אי אפשר להתעלם מהעיצוב הלא שגרתי של הבושם. בקבוק כבד בצורת עיגול לבן עם כיתוב אפור של המותג ואדום של השם. העיצוב מאוד בידל אותו על המדף והוא בעצם מה שמשך אותי לראשונה להריח אותו. אני אוהבת את העיצוב הלא שגרתי הזה, אבל הוא לא נוח בעליל לניידות במקרה הצורך. כמו כן הבקבוק אטום וקשה לדעת מה המצב שם בפנים והאם הוא בדרך להיגמר. אני חושבת שאני מכורה לבושם הזה ובתור אחת שקשה לה להתחבר לריחות אין לי ספק שברגע שיגמר ארכוש אותו שוב. אם יש מוצר שאני מאוד נאמנה לו, אני חושבת שבושם יקח את אחד משלושת המקומות הראשונים.

בסתיו שמתחיל להיות מעט אפרורי וכבר ממש קריר בערבים, זה הזמן להכניס קצת צבע ואין מקום טוב יותר להתחיל בו מאשר בציפורניים. תמיד בסתיו אני חוזרת לגוונים האדומים שאיכשהו לא מוצאים את מקומם אצלי אף פעם בקיץ. הפעם הכוונה שלי לא לאדומים קלאסים, חזקים או חמים אלא לאדומים רגועים ובהירים יותר, צעירים ושמחים. ואגב, לקים אדומים מבחינתי זה כמו לקים כהים - הכי יפים על ציפורניים קצרות ומטופחות. יש לי מגוון לקים כאלו בבית, גם הלק האדמדם המעושן וההורס  California Coral של Essie שכבר המלצתי עליו מאוד מתאים עכשיו, אבל בחרתי שניים אחרים מייצגים שחריגים במרקם ובגימור.

להכניס צבע לאפרוריות עם לקים אדומים צעירים, בהירים ושמחים

הלק הראשון הוא Clam Bake של Essie בעל גוון אדמדם בהיר עם נטייה כתומה קלה. הפורמולה שלו דלילה מאוד אבל להפתעתי הדלילות לא פוגעת בפיגמנט החזק. מריחה סופר נוחה כשהשכבה הראשונה מאוד אחידה ויפה אך שקפקפה מעט. השכבה השנייה כבר מוסיפה עומק ומבחינתי האטימות מספיקה לי. עם זאת מי שתוסיף שכבה שלישית הצבע יתקבל עז מעט יותר אבל עדיין יש אלמנט של שקפקפות. בגלל זה לא הייתי ממליצה למי שיש כתמים בציפורניים או מרקם לא אחיד להשתמש בלק הזה. למרות שאני ממש לא מחבבת לקים שקפקפים, התאהבתי בלק הזה אולי בגלל בזכות הגוון המוצלח. מאוד פרש עם עמידות מרשימה. אני חושבת שהלק הזה לציפורניים הוא כמו גלוס שקפקף עם צבע לשפתיים.

Essie Clam Bake & ORLY Retro Red

הלק השני הוא Retro Red של ORLY, שם מדויק לגוון האדמדם בהיר ומקפיץ עם נטייה קורלית קלה, בגימור מאט סאטני, משהו בין מבריק למאט. הפורמולה סמיכה עבה עם פיגמנט חזק שיוצר אטימות מלאה של הלק. המריחה סבירה אבל וחשוב לבצע אותה במהירות על מנת שלא להשאיר סימנים. בדומה ללקים בגימור מאט, גם הלק הזה אינו סלחן לציפורניים עם בליטות או שקעים, לכן חשוב שמשטח הציפורניים יהיה חלק. ללק עמידות סבירה כשאחרי מספר ימים הגימור הסאטני קצת משתפשף ומקבל ברק לא קשור, ממש כמו בלקים בגימור מאט מלא. בדומה לכל קולקציית ה- Plastix במסגרתה הוא יצא, הגוון והגימור שלו אינם שגרתיים ומאוד מרעננים, או שמתחברים לזה או שלא. מצד אחד יש מי שיחשבו שהלק נראה כאילו אין לו פיניש, מצד שני לשים על הלק הזה טופ מבריק זה אפשרי אבל מחטיא את המטרה או יותר נכון חוטא לרעיון כי זה יהפוך אותו לעוד לק מן המניין...

תיק FURLA: להכניס צבע עם אקססוריז שווים

מקום טוב נוסף להכניס קצת צבע באפרוריות הסתווית זה באמצעות האקססוריז שלנו שיכולים להיות אגב גם גאדג'טים אדומים אבל במיוחד תיקים. אחד מתיקי העבודה שלי שאני מאוד אוהבת מקבל יחס מועדף בסתיו. מדובר על תיק Greta של FURLA שזה מותג איטלקי שאני מאוד אוהבת ויש לי מספר תיקים שלהם, אחד מהם של הקיץ כבר הופיע פה בפוסט קייצי. יש לתיק לוק קצת חנוני וקצת מופלץ אבל קלאסי ומאוד נשי. התיק גדול מעור תנין עבה ואיכותי בצבע אדום דהוי. מזכיר אולי קצת בגוון את ה- Retro Red של ORLY. יש לו תא אחד וכל הדברים שלי מסודרים שם כמו חיילים ועוד תא קטן למפתחות, למסטיקים ול- BlackBerry. מאוד נוח, מאוד פרקטי לעבודה ויופי של כתם צבע בסתיו.
 
 
ID

In the mood for love
גודל: 100 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר:  710 ש"ח
 
Clam Bake
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח
 
Retro Red
גודל: 18 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

73 תגובות:

  1. כנראה שהסיבה לכך שאת לא מרגישה את הבושם כעבור כמה שעות היא שפיתחת עמידות לריח. תופעה מוכרת וידועה שמתרחשת עם בשמים שמשתמשים בהם באופן יומיומי. זה לא אומר שבאמת לא נשאר ריח.

    לגבי הריכוז - בימינו אין הרבה משמעות ל EDP או EDT, ואם בושם מסוים יוצא בגרסת EDT זה לא בהכרח אומר שהוא אותו דבר כמו ה EDP רק קליל יותר. ככה זה היה בעבר, היום זה לא כל כך ככה, ולפעמים בושם בריכוז EDT הוא חזק ואינטנסיבי הרבה יותר מבושם בגרסת EDP (וקחי לדוגמא את היפנוטיק פויזן לדיור שהוא EDT וזועק לשמים, בניגוד לאינפיוז'ן ד'איריס של פראדה שהוא EDP והוא מאוד מעודן ומתון).
    בימינו לפעמים ריכוזים שונים של אותו בושם הם למעשה שני בשמים שונים לגמרי (לא תמיד כמובן, אבל זה דבר שקורה לא אחת).

    השבמחק
  2. את צודקת וניטי, גם אני חשבתי שיש מצב שזה בגלל שהתרגלתי, אבל עם CHLOE זה לא קרה לי. מכירה את הבושם הזה?
    מסכימה איתך גם בעניין הגרסאות, לכן כתבתי שהכל יכול להיות. אני לא חזק בבישום כמוך, קשה לי להתחבר לריחות :-)
    ואיך לא אמרת כלום על הלקים?... אני יודעת שאת ואדום זה לא החברים הכי טובים, אבל...

    השבמחק
  3. זה שזה לא קרה עם קלואי זה עדיין לא אומר... שווה לנסות (ועכשיו אני סקרנית לגבי הבושם הזה - לא הרחתי אותו מעולם. הבשמים של פרה בשנים האחרונות מאכזבים אותי ואני כבר לא טורחת לנסות)?

    ומה אני אגיד על לקים אדומים? לא בשבילי... דווקא את האורלי חיבבתי והייתי שמחה לתת לו צ'אנס נוסף אבל הוא הכתים לי כל כך את הציפורניים שאני קצת חוששת.

    השבמחק
  4. קשה לי לענות לך וניטי, שווה בטח להריח, אבל כמו שכתבתי זה לא ריח שמתחברים אליו בקלות. לא מהריחות הפופולריים. אולי בגלל זה אני אוהבת אותו. אחרי שתריחי תעדכני מה את חושבת. מעניין, בכל זאת הרחת בושם אחד או שניים כבר ;-)
    לא מכירה בשמים אחרים של פרה, נדיר שאני מתעכבת במחלקת הבישום, בגלל שאני צמודה לריח אחד כל הזמן אז זה כאילו לא רלוונטי לי...

    האורלי לא עשה לי הכתמה מיוחדת, אבל אני חושבת שיש משהו בפגמנט האדום בכל הלקים שכאילו רוצה להשאיר חותם עליהם...

    השבמחק
  5. אני נראית לך כמו מישהי שמתחברת לריחות פופולאריים?!
    טוב, בהזדמנות ראשונה ארחרח אותו ואעדכן...

    וכן, האדומים נוטים להכתים, אבל אף לק (גם אדום) לא הכתים לי את הציפורניים בצורה קשה כל כך כמו האורלי הזה. אולי זה הבייס שלא היה טוב (אבל לצערי אינני זוכרת באיזה השתמשתי).

    השבמחק
  6. חחח, אני יודעת שאת הכי לא מיינסטרים ונראה לי שהאף שלך מתוחכם מדי, אבל אין לי שמץ מה תחשבי על הבושם...

    איזו באסה זו הכתמה. אז לי זה לא עשה את זה. אולי באמת הבסיס לא התאים...

    השבמחק
  7. הצבע הכי אהוב עלי לציפורניים הוא אדום! לא משנה לי התקופה בשנה תמיד יתחשק לי לשים. משום מה אני פחות מחבבת את האדומים עם מעט כתום ואוהבת את הקרירים יותר. גם גימיקים כמו לקים מאטים פחות עושים לי את זה ואני מעדיפה להישאר עם המרקם הקרמי.
    את הבושם לא הרחתי, פעם הבאה שאהיה בס"פ מבטיחה לנסות.
    ויש לי רק דבר אחד להגיד לגבי התיק - OMG!I WANT ONE!
    הייתי שמחה לראות ולהזיל ריר על אוסף תיקים שלך...*מבט חלומי בעיניים כרגע*

    השבמחק
  8. פוסט מקסים ! אהבתימאוד את ה-Retro Red [פחות אהבתי את ההכתמות]ובהחלט עשית לי חשק ללכת ולרחרח את הבושם הזה [אני אוהבת בשמים לא שיגרתיים].

    }{

    השבמחק
  9. מרינה, לק אדום זה הכי נשי שיש! אבל בקיץ הוא לא בא לי טוב אף פעם, לא יודעת למה, כאילו לא קשור. נראה לי שלפי התיאור שני הלקים כאן לא בשבילך :)
    הבושם לגמרי שווה הרחה, אני חושבת שיש אותו רק במשביר אגב, משום מה לא ראיתי אותו בפארמים. אולי אני טועה...
    תודה על התיק, הוא אכן הורס. וכן, אני חושבת שאוסף התיקים שלי חזק מאוד.... ;-)

    השבמחק
  10. הבולשת, אני שמחה שכולכן הולכות להריח אותו, מקווה למשובים חיוביים, אבל גם אם לא לא נורא :-)
    הרטרו רד בהחלט גיוון מרענן מכל הדברים הממוחזרים כבר תקופה ארוכה...

    השבמחק
  11. גם אני בגשם הראשון בוחרת בלק אדום,
    אבל האהוב עליי שמככב כבר כמה שבועות אצלי,
    הוא הלק של ESSIE - גרניום.

    השבמחק
  12. אורלי - גרניום הוא בהחלט קלאסיקה רצינית!
    אני חושבת שכל חובבת ESSIE מחזיקה ברשותה את הגרניום. מקסים!

    השבמחק
  13. אולי בהזדמנות תתני לנו הצצה באוסף תיקים? הבושם סיקרן, והלקים היו חביבים אבל התיק פשוט שבה אותי.

    השבמחק
  14. תראי Lewis, אם התיקים מעניינים אתחיל יותר לשלב אותם בפוסטים בכיף. אני לא חושבת שאעשה פוסט מרוכז כי יש יותר מדי מהם וכולם יפים, ממותגים וראויים.
    תודה ומסכימה על התיק הזה והוא אפילו לא היה המרכזי פה בפוסט :-)
    הוא לדעתי גם יפה וגם נוח למרות החנוניות שלו, הוא גם מאוד מתאים לי לעבודה ולסגנון הלבוש.

    השבמחק
  15. אני חושבת שפעם ניסיתי את הבושם הזה במשביר והוא היה ממש דומיננטי עליי, למרות ששמתי רק שפריץ אחד על היד. אין ספק שהוא לא סטנדרטי ולא מתאים לכל אחת. אני מעדיפה ריחות יותר קלילים. מה שכן הבקבוק קצת מטעה (אותי בכל אופן) כי נוצר רושם שזה בושם FRESH כזה וקליל (בגלל הצבע הלבן).

    באיזשהו אופן מוזר התחשק לי לפני יומיים לשים לק אדום (גם של אסי), למרות שממש זנחתי את הגוונים האלו בזמן האחרון.

    יכול להיות אולי שעניין ההכתמה של RETRO RED קשור למסיר לק? בבסיס זה בטוח תלוי, אבל שמתי לב שעם המסיר של אורלי זה גם מרגיש לי יורד יותר בקלות וגם כאילו נקי יותר.

    אחחח, התיקים של FURLA. לפני שנה הייתי בפראג יום אחד והיה סייל של 40% הנחה - יצא בסביבות 160 יורו לתיק שחור. למה לא קניתי אותו??!!

    השבמחק
  16. עדן, מסכימה איתך שיש פער בין העיצוב לריח, אני בכלל חשבתי שהוא בסגנון ספורטיבי יותר, קליל וזורם...

    זה כאילו משיכה כזו בסתיו לחזור לאדומים, בקיץ באופן טבעי זה יותר צבעוניים ובוהקים, במיוחד השנה עם כל הקורלים ההורסים למיניהם, למי היה זמן או חשק לאדום בכלל...

    לא חושבת שזה קשור למסיר הלק, כי אז זה אומר שהמסיר לא עושה את העבודה. אני חושבת שזה משהו בפיגמנט של מרבית הלקים האדומים שנספג או משפיע. אין לי ממש מושג...

    למה באמת לא קנית למה? אבל לא נורא, יהיו עוד הזדמנויות. אני קונה את תיקי הפורלה שלי בארץ וזה בערך פי שלוש במחיר אם לא יותר...

    השבמחק
  17. אצלי המשיכה לאדום בסתיו נוצרה כנראה באופן לא מודע, כי לא ממש התייחסתי לזה שחזרתי לגוונים אדומים

    אצלי היחידי שהכתים הוא הכחול-תכלת של סאלי הנסן. חוץ מזה אף פעם לא היה שום דבר חריג.
    מה שכן RETRO RED יורד בצורה מוזרה ולא כמו שאר האדומים אצלי: משאיר צהוב-כתום על צמר גפן.

    שאלה טובה למה לא קניתי באמת, אין לי מושג. פשוט פיספוס! נראה לי שאין סיכוי שאני אקנה תיק כזה בארץ במחיר שפוי. אחכה לנסיעה הבאה לחו"ל

    השבמחק
  18. גם וניטי סיפרה על ההכתמה הזו... מוזר. מבחינתי זה במרבית הלקים האדומים שדורשים יחס מיוחד...
    מסכימה שהמחירים בארץ גבוהים במיוחד כשאפשר להשיג במחירים נוחים יותר בחו"ל, שאמנם עדיין יקרים אבל הכל יחסי...

    השבמחק
  19. דווקא אדום בסתיו?
    בתור מי שלא מבינה כלום מהחיים שלה זה עדיין מפתיע אותי חחח

    אני חושבת שאם הייתי צריכה לבחור צבע לסתיו הייתי בוחרת דווקא בסגול.
    אבל אני תוהה אם זה צבע שיכול להיות "רשמי" גם באגף הציפורניים (לפחות עבור האולטרה-שמרניות..)

    לקולקציית הפלסטיק לא התחברתי. והגוונים שלה נחמדים בעיני אבל לא "זה" מבחינתי. כי הם די רגילים. אולי כל הרעיון זה הגימור אבל זה עדיין לא משפר מבחינתי את השמימות (זאת מילה?) של הגוונים..

    בנוגע לתיקים, אני לרוב נאמנה לתיק שלי כשנה שבו אני לא מחליפה אותו אלא אם כן אני יוצאת לאנשהו כמו הצגה שאני ממש לא צריכה האת כל הבלגן שלי.
    אני אוהבת שהתיקים שלי קטנים יחסית ובכל זאת מלאים בתאים בכדי שהכל יהיה מסודר (כמו חיילים ;)) ויהיה קל לשלוף כל דבר בזריזות.

    התיק החדש כחול (באופן מה זה מפתיע.. חחח) ומתאים את עצמו בול לקינדל עם העטיפה הכחולה שלו וכמובן לארנק התכלת...
    שניהם (ארנק ותיק) נרכשו לכבוד בואו של הקינדל.
    התיק הקודם שלי היה עוד יותר קטן והיה ממש גבולי לשלב ביניהם..
    זה כזה כיף שלא משנה איפה אני נמצאת אם אני צריכה לחכות כמה דקות, אני מוציאה את הקינדל וקוראת וככה, לא אכפת לי כמה זמן אני מחכה יש לי מה לעשות ואני לא משועממת (וגם לא מתעצבנת..)

    השבמחק
  20. באמת מפתיע מיטל? לא יודעת למה אדום, אולי כי זה מקפיץ את הירידה באנרגיה מהקיץ ונותן תחושה של לסחוב עוד קצת לפני שנכנסים לחורף....
    סגול צבע נהדר, אני מאוד אוהבת אותו, אבל כל עונה והסגול שלה. הפתעת אותי לגמרי עם הסגול הבהיר הגליטרי שאהבת אצל וניטי, בראש שלי את אם כבר הכי סגול כהה מטאלי.
    יש הרבה שלא מתחברים לקטע של הקולקציה, אני מאוד אהבתי בגלל שהיא לא שגרתית. את הכתום בהיר הכי פחות אהבתי שם.
    בנוגע לתיקים, אני משתדלת להיות נאמנה לכל התיקים שלי... מגוונת לא מעט, לא רואה את עצמי עם תיק אחד כי אז אשתעמם. אני אוהבת תיקים ענקיים כי אני סוחבת את כל הבית איתי... בערב כל תיקי העבודה האלו מתחלפים לסגנון אחר לגמרי.
    את והכחולים שלך, את נראית לי מותאמת מכף רגל ועד ראש לאריק, תזהרי שלא יתבלבלו ביניכם :-)) אבל גם לי בא על תיק כחול כהה חדש. בטיפול כמובן!
    הקינדל זה יופי של דבר באמת לזמני המתנה, מאוד נייד. אני צמודה לבלקברי ולאייפון, זמני המתנה טובים לי לענות על מיילים :-)

    השבמחק
  21. אני אוהבת סגולים באשר הם סגולים. יש לי 11 כאלה (מתוך 51 לקים). שאני חושבת שזה די ממחיש את העניין :)
    ואכן כל סגול בעונה שלו. דווקא הגליטרים האלה מרגישים לי אביב-קיץ ולא חורף אבל מילא..

    אני גם סוחבת את כל הבית ובכל זאת התיק חייב להיות קטן וקומפקטי. ובגלל שאני סוחבת את כל הבית אני מעדיפה לא להחליף אותו כל פעם בתיק אחר כי זה עושה לי סתם בלגן בהעברות..

    את יודעת כמה אני מתאימה את עצמי אליו!
    רק אתמול בערב חטפתי בומבה רצינית בסנטר נראה לי שאתחדש היום בסימן כחול בול בצבע שלו חחחח
    ואני עוד צוחקת עליו שמזל שהוא בצבע כחול עם כל הבומים שהוא חוטף :D

    אני חושבת שכיוון שאני מכורה היסטרית למחשב ואינטרנט הקינדל מאזן אותי קצת לצד השני, הצד השקט עם עצמי שאני אוהבת וצריכה. ואם היה לי אייפון אני חושבת שזה רק היה מחמיר את ההתמכרות.
    למרות שעכשיו בדיוק דיברנו על כביכול להגדיל את התמכרות לקינדל, אבל לקרוא, בעיני לפחות, זה סוג של קדוש. וכיוון שזנחתי את הספרים שלי עד לאחרונה לשבת ולקרוא היום זה אפילו עוד יותר קדוש משהיה..

    השבמחק
  22. ורדינה28.10.2010, 9:22

    דאנרה יקרה,
    מעניין שכתבת: "יש לתיק לוק קצת חנוני וקצת מופלץ אבל קלאסי ומאוד נשי".
    יש לי חברה שיש לה בדיוק את אותו תיק. היא אכן קצת מופלצת אבל קלאסית ומאד נשית. הדבר האחרון שאפשר לחשוד בה זה שהיא חנונית. אני חולה על המראה שלה כשהיא הולכת עם התיק והוא תלוי לה על האמה בנונשלאנטיות. היא נראית "חשה" שאין דברים כאלה. אבל זה בדיוק מה שאני אוהבת בה ;-)

    השבמחק
  23. מיטלי, בהחלט הרבה סגולים יש לך! הגליטרים לדעתי כפי שאת בטח יודעת לא מתאימים לשום עונה כמעט...LOL
    ממה קיבלת מכה? את מי עיצבנת?... אבל אם סימן אז שיהיה באמת בגוון של אריק :-)
    גם אני מכורה קשה, אבל הקינדל הוא עוד סוג של גאדג'ט ממוחשב, לא נראה לי שהוא בדיוק אחד שמאזן... קיצור את אכן מכורה!

    השבמחק
  24. גם לי לאחרונה אין כוח לגליטרים למרות שהם מהממים בעיני.

    חטפתי מכה בלתי צפויה בפילאטיס. מוט ברזל ככה טוב טוב בסנטר/לסת תחתונה. oh well.. אני לא ממש מתרגשת מהדברים האלה.
    המדריכה היתה בשוק שפשוט נשענתי אחורה על המיטה לקחתי כמה נשימות עמוקות ואמרתי לה "יאללה, ממשיכים".
    מי ידע שגם אני יכולה להיות שלוות נפש ;)

    הקינדל הוא אולי גדג'ט ממוחשב, אבל מבחינתי הוא ספר (כפול כמה אלפים). האמת, שנשארו לי ממש ספרים בודדים אני חייבת לארגן לי את כל ג'ודי פיקו שהרבה זמן כבר רציתי לקרוא. וכדאי גם לסדר ולארגן ספרים שהורדתי (כסוג של נוסטלגיה) שיהיו מאורגנים בספריות. כי באמת אי אפשר לדעת מה יקרה ומתי יהיה לנו אפילו חצי שעה לשרוף כשאין שום דבר אחר מעניין לעשות.. (סידורים בבנק, רכבת, תור בדואר לכל החבילות שלי..)

    השבמחק
  25. התחרית עם המוט וחשבת שתנצחי? באמת מיטל... יפה לך על הפילאטיס, אולי הוא באמת משרה עליך שלווה :-) אני לא מצליחה לעשות שם כמעט אף תרגיל אז התייאשתי. כל הגוף שלי קשה ומתוח מהספינינג ורציתי לשות גם פילאטיס שירכך את העניינים. זה לא עבד, רק הבכתי את עצמי...
    בואי נאמר שאולי עדיף התמכרות לקינדל מאשר לעוד אינטרנט, לפחות זה...

    השבמחק
  26. האמת שהמוט פשוט עף עלי. באמת היה קטע. עכשיו האזור מרגיש בעיקר קצת רדום. מילא.

    אני מאוד אוהבת פילאטיס (בעיקר מכשירים). אני משתדלת לעשות 3 פעמים בשבוע (שזאת ירידה מה 4 שהייתי עושה לפני שעברתי דירה והפכתי קצת עצלנית).
    אני חושבת שספינינג ופילאטיס יכולים לעבוד טוב יחד דווקא בגלל שאת עובדת על הקשיית השרירים והפילאטיס יכול להוות הרפיה.

    מהניסיון שלי עם בנות שאני מתאמנת איתן, יש כאלה שהן גמישות יותר ויש כאלה שפחות וזה לא משנה כמה שנים או פעמים בשבוע הן יתאמנו אני פשוט מקבלת את זה כמו שזה וזהו. לא נראה לי כזה רלוונטי לחשוב אם יש משהו שאני יכולה או לא בגלל שהגוף שלי "קשה" או "רך" יותר.

    ובכל מקרה, יש לי בעיות ברכיים ככה שאני לא עושה הכל. משתדלת מה שאני יכולה. אבל יודעת יפה להגיד "אין מצב!" ברגעים הנכונים..

    ואגב, אם את מתכננת ללדת, מציעה לך להתחיל לעשות (ועכשיו) פילאטיס. כי כל השרירים הנוקשים האלה מקשים מאוד על לידה.
    עבורי זה לא ממש משנה כי אני לא מתכננת ללדת.

    הקינדל זאת התמכרות חיובית מכל הבחינות. גם אם אני מתנתקת מכל העולם, זה מראה שאני עדיין אני.
    לפעמים אני כ"כ חברתית שאני מדהימה את עצמי אפילו! ובאמת לחזור ל"הרמיט" שהייתי קודם פשוט מחזיר אותי למצב "מאוזן" נפשית.

    השבמחק
  27. הי ורדינה, כיף לה שהיא כזו שווה (באיזה צבע התיק שלה?) ולמרות שהיא חשה את עדיין אוהבת אותה. גם את מהחשות?...:-)
    אני מרגישה מאוד חנונית איתו. אבל לא איכפת לי..

    השבמחק
  28. את צודקת מיטל, זו בדיוק הסיבה שרציתי לשלב את הפילאטיס (הרגיל) עם הספינינג. אנסה אולי לחזור שוב ולראות אם יש סיכוי שאצליח לעשות איזה תרגיל, אבל יש גבול לכמה שאני יכולה להביך את עצמי...
    יפה לך פילאטיס מכשירים שלוש פעמים בשבוע! בטוח יש תוצאות והרגשה טובה שזה עושה.
    התיאורים שלך עם הקינדל גומרים אותי! :-) למרות שאני מרגישה שאת פחות בסביבה ברשת, לפחות זה בגלל משהו חיובי.

    השבמחק
  29. אין מה לעשות, לוקח המון זמן להגמיש את הגוף. לדעתי יותר זמן מסיבולת לב ריאה "רגילה" כי אילו שרירים שבסופו של דבר אנחנו משתמשים בהם לא מעט ביום יום.
    שרירים "של פילאטיס" הם אחרים לגמרי. או שאנחנו רגילים לקצר אותם במקום להאריך.

    בגלל שאני עושה פילאטיס מכשירים זה מעט אנשים. בעקרון זה עד 6 אנשים. אבל אני הרבה פעמים בקבוצות של 2-4. אני נהנית מזה יותר. יחס אישי שחשוב לי מאוד בגלל הברכיים. אני משערת שזה מרגיש אחרת בקבוצה גדולה יותר.

    יש לגמרי תוצאות! הפילאטיס "אורז" את הגוף טוב! לאחרונה אני שומעת שירדתי במשקל כשאני יודעת בודאות שזה לא נכון.. כלומר, על המשקל.. מבחינה פיזית הגוף מתעצב ככה שזה נראה שיורדים גם כשלא.
    ובכלל זה מאוד בריא לארוז את השרירים האלה, השרירים של הבטן העמוקה, הגב וכאלה.

    התוצאות האמיתיות ראיתי עם אריק ובמעבר הדירה.
    את אריק הרמתי כששקל 30 ק"ג מדרגות! הצלחתי לעלות איתו קומה שלמה!
    כשקודם הרגשתי את הברכיים כשעליתי עם תיק כבד או חבילה כבדה (נגיד כמה קילוגרמים).
    מעבר לזה, כל מעבר הדירה הלך חלק לגמרי ואפילו לא הרגשתי שרירים של גב או משהו כזה. ואני עשיתי את כל ההעברה של הכל כמעט לגמרי לבד!

    הקינדל יהיה קינדל. ואני משערת שהוא הולך להיות חלק מהחיים שלי בצורה מאוד משמעותית בשנים הקרובות. גם אם לא הוא עצמו ואחד אחר (למרות שאני לא רואה כרגע שום סיבה להחליף אותו וסביר שלא תהיה לי סיבה לעשות את זה בשנים הקרובות..)

    השבמחק
  30. בדיוק, הספינינג מקצר ומכווץ והפילאטיס בדיוק הפוך. זה עובד מאוד טוב ביחד. לפני כמה שנים זה בדיוק השילוב שהייתי עושה קבוע. אבל אחרי הפסקה של שנה בפילאטיס פשוט לא הצלחתי לחזור לזה.
    הפילאטיס מכשירים נראה לי עוד יותר קשה! אם כבר להביך את עצמי אז לפחות בקבוצה ומאחורה...
    למה להרים אותו כשהוא במשקל כזה?? הוא לא יכול לעלות מדרגות לבד? אני גם אם הייתי מנסה לא הייתי מצליחה. הייתי רק שוברת את הגב בניסיונות... ולא יותר פשוט לקחת מובילים?
    הקינדל רק הגיע וכבר את מדברת על החלפות??? גם אני לא רואה סיבה להחליף אותו, רק אם תצא גירסה עם שינויים מהותיים מאוד.

    השבמחק
  31. פילאטיס מכשירים הוא לאו דווקא יותר קשה. אולי יותר ממוקד.
    ומה קרה לך, זאת "קבוצת תמיכה" את מכירה את הבנות שמתאמנות איתך, יודעת כמה ילדים מחכים להם בבית, ואם לא מה הם עושים בחיים, איזה שרירים תפוסים אצלן קבוע, במה הן טובות יותר, במה פחות. חבל לך על הזמן!

    יאללה, תחזרי לפילאטיס. מספיק עם תירוצים. ופעם הבאה אל תעשי הפסקה :P

    לדני ענק אסור לעלות ולרדת מדרגות עד גיל חצי שנה.. אז מממ... כשלא היתה ברירה הייתי מרימה אותו. הפסקתי כשהוא עבר את ה 30 כי נגמר לי הכח. וגם הייתי עושה את זה רק פעם בשבוע.
    אבל כמו שתמיד אמרתי, מתחילים בלהרים 680 גר' (המשקל שבו הוא נולד) ולאט לאט מתרגלים לעוד קילו פה וקילו שם. כשהוא 30 זה בקטנה.

    זה היה כשהוא שקל 40 +.. סתם אני חולת נפש...
    http://lh5.ggpht.com/_mD2N3M1gcIc/S682ik8L6-I/AAAAAAAAAUc/xKCgetRACLM/s800/IMG_1059%20%28Large%29.jpg

    אני דיברתי על השנים הקרובות, מממ 3-4 שנים כזה..
    אני חושבת שזה אפילו "לא מספיק מהר" ביחס לזה שהוא גאדג'ט..

    השבמחק
  32. טוב, טוב, שכנעת אותי! שבוע הבא אלך לשיעור אחד, נראה מה יהיה...
    לא ידעתי את זה שאסור להם לעלות מדרגות, פעם ראשונה שאני שומעת את זה. אין מצב שאני הייתי מרימה משהו כזה! אני מבינה שאין מעלית אז זה בהחלט סרט!
    בתמונה זה נראה שאתם באותו גודל, אני לא מבינה איך את מצליחה בכלל להרים אותו, הוא ענקי!

    השבמחק
  33. בתמונה אני כבדה ממה שאני היום בכל מקרה :P
    היום הוא שוקל 55 ק"ג ואני לא ממש יכולה להרים אותו. לפעמים אני עוזרת לו לרדת משולחן (אל תשאלי מה הוא עשה עליו חחח) אבל אני משתדלת לא לעשות דברים כאלה כי זה כבר באמת משקל מוגזם.
    מה שכן, אם את או מישהו אחר טכנית מסוגל להרים משקל כזה אין בעיה לעשות את זה כי כמו שאפשר לראות בתמונה מבחינתו - כל היום על הידיים..

    אצל דנים ההתפתחות היא מאוד מהירה וכמובן די היסטרית.
    מדברים על ממוצע של בין 1-2 ק"ג בשבוע!
    מה שאומר שצריך להזהר מאוד עם השלד שלהם.
    להרבה מהם יש כאבי גדילה (גם לי היה, ואני לא ממש גדלתי..) אצל אריק לא ממש היו לו כאבים, אולי קצת כי הגדילה שלו היתה מאוד מאוזנת מבחינת המשקל.

    מצד שני, אולי (Uli) אמא של אריק הגיע למשקל סופי של 45 ק"ג ועדיין היו לה כאבי גדילה. אז לא יודעת. אולי היא היתה מפונקת יותר. אצלה כשכאבו הרגליים זה היה מאוד פשוט. היא היתה מתיישבת עלי ומסרבת לקום..

    השבמחק
  34. ברור מבחינתו כל היום על הידיים, כולנו היינו שמחים להיות כל היום על הידיים של מישהו אחר, לפחות אני :-))
    טוב לדעת על ענייני הגדילה האלה, בכל זאת יש פער גדול מהרגע שהם נולדים ועד לגודל שהם הופכים. הכלבים שגדלתי איתם היו קטנים וחמודים...

    השבמחק
  35. אצלי הוא גם חמוד, גדול וחמוד :)

    היה איזה בוקר אחד שסירבתי לקום, אז הוא הסתכל עלי והניח את הראש בעדינות (בלי משקל) על הכתף שלי. פתחתי את העיניים והסתכלתי לו בעיניים.

    זה כזה מצחיק שהוא כזה תינוק מגודל. מצד אחד הוא לגמרי תינוק, מצד שני הראש שלו הרבה יותר גדול מהראש שלי ומבחינת ההתנהלות שלו הוא פשוט טנק!

    עוד משהו מצחיק לגבי דנים שנזכרתי בו, הם מהר מאוד לומדים ללכת ברברס.. בכזה גודל, לא בכל מקום אפשר להסתובב ;)

    השבמחק
  36. מישהי מוכנה לשלוח לי תיק של פורלה?המחירים מבהילים :)
    גם אני לא אהבתי את קולקציית פלסטיקס של אורלי האמת...
    אני מחפשת איזשהו אדום קלאסי..יש המלצה?

    השבמחק
  37. כן, המחירים לא זולים לימור, במיוחד בארץ שהכל יותר יקר...
    הפלסטיקס זה הכי או שאוהבים או שלא.
    אני ממליצה על Big Apple Red של OPI. מהמם, נקי וקלאסי.

    השבמחק
  38. בארץ הכול יקר :(
    אבדוק את המלצתך תודה :)
    שבת שלום

    השבמחק
  39. טלישקה1.11.2010, 15:25

    איך שקראתי את הפוסט שבוע שעבר מרחתי עלי ציפורניי את הרטרו רד ומאז אני כבר עם הסגול מאותה מהפלסטיק, גם אני כמוך הכי פחות אהבתי את הכתום.
    עשית לי חשק ללכת להריח את הבושם.

    השבמחק
  40. האדום והסגול מהממים טלישקה!
    הבושם לגמרי שווה הרחה, ריח ממש לא קונבנציונלי...

    השבמחק
  41. אנונימי2.11.2010, 18:34

    אני לא מסוגל לראות את התיק הזה.
    כי ראיתי אותו בכתום המושלם בבנקוק מעור אמיתי ב"גרושים", ואז כשעוד לרגע פזלתי לטורקיז ושקלתי אם לקנות את שניהם, כל אחד בגודל אחד. גיליתי שהפלסטיק בכספת במלון.
    חזרתי לקחת אותה, ואז היה לאונג' פתוח וירדתי על 3 מרגיגטה ו- 4 קי רויאל.
    ותיקים איין :(

    השבמחק
  42. אוף... לכולנו קרה משהו בסגנון, אולי בגלל זה לא תתפסי אותי בלי האמריקן אקספרס שלי, לכל צרה שלא תבוא...
    לפחות ניצלת את הדרינקים כמו שצריך :-)

    השבמחק
  43. אנונימי2.11.2010, 20:28

    ועם סשימי מדהים, כזה שרק מלונות ***** במזרח מגישים.

    השבמחק
  44. אם כך אז אני כבר הרבה פחות מבואסת בשבילך.
    נראה לי שבסה"כ נהנית מהעניין לגמרי, ידעת על מה ללכת!

    השבמחק
  45. אנונימי3.11.2010, 13:43

    ברור.
    רק שהאלכוהול והסשימי עברו.
    וזיכרון התיק שלא נקנה עדיין מפעם.

    השבמחק
  46. האמת אני מבינה אותך, יש לי כל כך הרבה זכרונות קשים כאלה, מנסה להדחיק...

    השבמחק
  47. דנרה :)

    זו הפעם הראשונה שאני כותבת לך לדעתי אז קודם כל קבלי שאפו ענק על כל הסטייל שאת מכניסה לבלוגיה.

    הכתיבה שלך מענגת..

    וזה בושם חלומי עם המון רבדים, ולךפי מה שהספקתי ללמוד עלייך וממך (לפחות מהבלוג) זה מאוד את.

    השבמחק
  48. יקירתי SIVI,
    כיף לראותך פה לראשונה, מקווה מאוד שלא הפעם האחרונה ;-)
    תודה על המחמאות,
    הבושם נהדר ואני מאוד נהנית ממנו :-)

    השבמחק
  49. אני קוראת מאוד נאמנה ומנויה.
    אחד הדברים שעושים לי את היום הוא לפתוח את המייל ולראות שי פוסט חדש שלך.

    מוכשרת-על.

    השבמחק
  50. תודה נשמה, איזה כיף לי לשמוע!

    השבמחק
  51. הלקים נראים ממש יפים!
    עשית לי חשק לרכוש את הלק של אסי ... :)
    התיק גם ממש יפה!

    השבמחק
  52. תודה ksyu :-)
    הלק הזה בהחלט מדליק עם השקפקפות האדומה שלו.

    השבמחק
  53. מה נזכרתי את בטח תוהה?
    נתקלתי בבושם בסופר פארם והייתי חייבת לרחרח
    ולרחרח
    ולרחרח
    ולרחרח
    ולקחת איתי את הדף עם הריח
    ולהריח קצת בנסיעה
    ועוד קצת
    ועוד קצת..
    ואז כבר הגעתי הביתה...

    חבל שהוא כזה יקר אבל עוד יותר חבל שיש לי בקבוק די מלא של בושם
    אחרת חראם על כמה שעולה - מיד היה מגיע איתי הביתה.

    הרשי לי לסכם - אין דברים כאלה!!!

    השבמחק
  54. אם לא ברור הוא הבושם הבא שלי!
    ואם אני שוכחת, תזכרי לי! :)

    השבמחק
  55. מיטל - הרגת אותי. יפה שריח הסתיו שלי הוא האביב שלך :-)
    הבושם הזה פשוט נהדר, יש בו איזה אלמנט ממכר שקשה לשים עליו את האצבע מהו בדיוק.
    עקב אכילס של הבושם זו העמידות, מעניין איך זה יהיה אצלך.
    שמחה שאהבת, ללא ספק ריח מתוחכם ולא שגרתי.
    מבחינת מחיר יש ים מבצעים כל הזמן במיוחד בחגים אז שווה לעקוב. אמנם את ראית אותו בסופר פארם, אבל אני ראיתי אותו רק במשביר שם יש יופי של מבצעי בשמים.

    השבמחק
  56. האמת, היה עליו 50% הנחה בסופר פארם.. בטח המבצעים של הפסח (לכי תדעי אולי הוא לא כשר חחחח)

    לא יודעת אם הוא שיגרתי או לא ביחס לבושם
    אני יודעת שהוא אחד המדהימים אם לא המדהים ביותר שהרחתי!

    אצלי אין משמעות לריחות לפי עונות השנה, יש לי בושם אחד עד שנגמר ואז מוחלף לרוב במשהו אחר..

    השבמחק
  57. וואו, מה את אומרת!!!!
    (ואני מתיחסת להגדרת המדהימות שלו, לא להנחה היפה...).

    אני גם צמודה לבושם אחד, אבל מחליפה בין עונות. בחורף אני עם בושם יותר כבד ודומיננטי מהקיץ.

    השבמחק
  58. ריח כבד את אומרת? אפשר לארגן את הריח של אריק בבקבוקון חחחח
    אני בטוח הייתי שמחה להסתובב עם הריח הזה, ואולי אנשים אחרים היו לומדים להעריך איזה ריח טוב יש לו.
    אני ממש אוהבת להחזיק את הראש שלו ולהריח. תענוג!
    גם ריח לא שגרתי, אגב.. :P

    השבמחק
  59. אויש... רק ריח של כלבים חסר פה בת"א ועוד בקיץ... בטח לא ריח שגרתי...
    את שרוטה לגמרי בעניין, מקווה שזה ברור לך...LOL

    השבמחק
  60. אני מבקשת לדקדק - ריח של דנים
    לדנים יש ריח מאוד מסוים, לכולם יש את זה, בדיוק-אותו-ריח משהו הזוי שאני לא יכולה להסביר.
    אבל זה ריח טוב!
    מה שכן, יש להם ריח לא משהו בכלל עד מזעזע כשהם קמים בבוקר.. אבל על זה אני אומרת aint we all?

    ברור ששרוטה, מעולם לא חשבתי אחרת..

    אגב, דרך טובה לטשטש ריח כלבי חזק היא לקחת צמר גפן להתיז עליו זץ מבושם אהוב ולמרוח אותו על ה"פלאפ" של האוזן. מסתבר שהרבה פעמים ריח רע של כלבים מגיע דווקא מהאוזניים!
    תחשבי איזה ריח יהיה לאריק עם נטשטש קלות את הריח שלו עם ה FERRE אי אפשר יהיה להפסיק להסניף אותו!
    זה יהיה הכי מוד אין לאב שיש!

    השבמחק
  61. כן שרוטה, דני מבושם... להפיץ את הבשורה...
    אני בהחלט מדמיינת אותך עושה את זה, פשוט לא אמיתי!
    מוד פור לאב או מוד פור אישפוז???
    והכי הזוי זה שעוד יהיו מי שיגידו לך שזה רעיון גאוני!
    עוד תתחילי טרנד של כלבים מבושמים בלי כוונה....LOL

    השבמחק
  62. אני בטוחה שאני לא אתחיל את הטרנד, ולא אתפלא אם הוא כבר קיים! חחחח

    ועשיתי את זה לא מעט פעמים - טרום ביקור אצל ההורים.. מסתבר שחוש הריח של אבא שלי מתחדד עם השנים וזה לא גורם לו לחבב את אריק יותר..

    יש לי חבר טוב במסלול של פסיכולוגיה קלינית אז אני באמת לא מוטרדת מהעתיד הפסיכולוגי/פסיכיאטרי שלי.. ;)

    השבמחק
  63. היה באמת טרנד כזה אבל זה היה עם בשמים ייעודיים לכלבים, לא בשמים יוקרתיים שהבעלים שלהם רוצים לרחרח אותם כל הזמן...
    אני חושבת שזה הזמן לחדד את החברות הזו ולקבל ייעוץ לפני שהמצב ידרדר עוד יותר...LOL

    השבמחק
  64. המצב כבר גרוע :P
    ויש יאמרו - מספיק גרוע!

    השבמחק
  65. התיק הזה הכי סתיו 2011...גדול!
    הוא יפייפה! אני אישית הייתי מעדיפה אותו אותו דבר בדיוק אבל בסמול :)

    השבמחק
  66. ואיך את מצליחה לשמור על סדר כמו חיילים ועוד בתא אחד? סחטיין

    השבמחק
  67. חחח, תודה מותק :)
    אני צמודה לתיקים גדולים....

    השבמחק
  68. אני יודעת :)

    השבמחק
  69. כהרגלך בקודש תענוג של פוסט. ענייני עכשוי ונותן כתם של צבע לאפרוריות הסתיו - צריך להוציא עלייך פטנט ולתבוע את כל מי שמפר זכויות יוצרים.

    אריזה של מוצר היא חלק בלתי נפרד משמחת הרכישה. האריזה הלא נוחה בעליל וכבה משהו של בקבוק הבושם הזה מנעה ממני לתת לו צ'אנס.

    כמוני כמוך בחורף חוזרת ללקים אדומים על כל קשת הגוונים, מאדום עגבניה חי ועד בורדו ומפירי. אני אוהבת את ציפרני ארוכות ומטופחות, עם כל גוון שבא לי.

    הגוון של אסי חם ונפלא, אורלי - אני לא ממש מתחברת ללק מאט - אולי להוסיך טופ מבריק?

    התיק המהמם - לא ראיתי מה חנוני או מופלץ, עיצוב נקי בהחלט. אפרופו בלקברי, האייפון יכנס לשם?

    נראה לי שבמדינתנו הקטנטונת מי שאין לו אייפון (כמו שפחתך הנאמנה שחיכתה ל5 ומי לא בא? וכשיבוא בטח אחכה ל 6 כי אם כבר?...) יש לך אייפון - הורד אפליקציה וקבל הנחה, אתה בקניון עם האייפון - תקבל עם האפילקציה...אלוהים החדש הוא...

    אחרון חביב - התמונות נהדרות...

    השבמחק
  70. נכי חשוב שכחתי: סתיו תל אביב הוא די קייצי ובכל זאת עם בוהסתיו, קרדיגן קטן, לא מש מהתיק (תיקים גדולים זה לא רק לשם היופי)

    השבמחק
  71. תודה רבה אפרת :))
    חחח, גם אני חושבת להוציא פטנט, העתקות זה מעצבבבבבבן!

    כן, עיצוב הבושם למרות שמיוחד לא נוח בכלל, אין ספק שזה משהו שעושה דאון.

    אדום ממש בא טוב על הציפורניים עכשיו, אני מעדיפה אותן קצרות בצבע הזה.

    האסי נהדר, לק ג'לי שקפקף, יש לו קטע.
    האורלי זה הרעיון שלו, הגימור פלסטי, לא ממש מאט.
    אם את לא אוהבת גימור כזה עדיף פשוט לשים לק אחר.
    לטעמי להוסיף מעליו טופ מבריק הופך אותו לעוד לק אדום....

    תודה, מאוד אוהבת את התיק הזה.
    ברור שהאיפון ייכנס לשם, יש לי גם אייפון ובכל מקרה זה תא צדדי כזה לכל הקישקושים.
    כן, ההמתנה הזו כל פעם לגירסה חדשה, אני החלטתי לקנות מתי שבא לי, אין סוף להמתנות האלו, תמיד תצא גירסה יותר חדשה...;)

    כמובן שאני צמודה לקרדיגן ו/או צעיף נעים כזה, מזג האוויר משתנה כל רגע ובערבים בכלל כבר קר.

    תודה, שמחה שנהנית :)

    השבמחק
  72. נתת לי תזכורת, לרענן את הצעיפים ועכשיו.

    השבמחק
  73. בהחלט, הם אלו שמכניסים אצלי הרבה צבע ללוק.
    כיף לשחק איתם.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails