22 באוקטובר 2010

בנפיט לא מאסט


בכל יציאה מהבית קיימת אותה ההתלבטות: איך להתאפר ובמה להשתמש, כשבמיוחד בבוקר מה שנתפס ביד זה מה שיוצא. יש את המוצרים הקבועים שנשתמש בהם בדרך כלל, כמו: מייק אפ, מסקרה, סומק ומשהו לשפתיים... ולמרות שברוב המקרים היינו שמחות לשים עוד איזה משהו, לפעמים פשוט אין זמן לשים גם צלליות, הברקות ועל אייליינר מבחינתי אין בכלל על מה לדבר... אולי בעצם זה טוב כי לא צריך לוק עשוי מדי כל הזמן וחוץ מזה שאין סוף לשיפורים ושדרוגים שאפשר לעשות. אני יכולה להתאפר תוך חמש דקות, חצי שעה ושעה, אבל בכל פעם זה יצא משהו אחר, ההשקעה והיצירתיות יהיו ברמה שונה לגמרי.

את חברת בנפיט אני מאוד אוהבת וכבר כתבתי על זה. יש להם מוצרים מגניבים שכיף להשתמש בהם. אני במיוחד מחבבת את המוצרים הייחודיים  שלהם, שלא מצאתי להם מקבילים דומים ומוצלחים יותר בשוק. שלשה מהם שאני מאוד אוהבת ומשתמשת כבר מעל שנה, משדרגים את הלוק ובעלי אפקט הארה עדין וטבעי יחסית. הם כייפים לשימוש ומאוד מוצלחים אבל הם בטח לא מוצרי המאסט שבלעדיהם לא נצא מהבית, עם זאת כשמשתמשים בהם ההבדל מורגש.

eyeBRIGHT: רב שימושי בעל גוון גאוני

המוצר הראשון והאהוב עלי ביותר הוא ה- eyeBRIGHT. מדובר על עפרון ג'מבו להארה בעל קרם דחוס בגוון ורדרד בהיר מאוד ואטום עם מעט נצנוץ ורדרד שאינו נראה כלל, שמאיר את האזור בו הוא נמרח: מתחת ובצדי העיניים, על עצם הגבה, גשר האף ואיפה שבא. אפשר להשתמש במוצר הזה גם כבסיס לצלליות או כצללית מאירה. אני משתמשת בו בעיקר בפינה הפנימית של העין ויורדת בצורת משולש מתחת לעין ואז מטשטשת מעט עם האצבע. אפקט ההארה שהוא עושה לי פשוט מדהים, כאילו נפתחו לי העיניים. הוא מגיע בגוון אחד גאוני שמתאים כמעט לכל גוון עור. זהו מוצר הארה, לא קונסילר, לכן מי שיש לה שחורים מסביב לעיניים, כתמים או שלל בעיות אחרות זה לא המוצר שיפתור את הבעיות האלה, אולי אפילו ידגיש אותן. כמו כן, הוא יחסית עמיד אבל אפקט ההארה דוהה אחרי כמה שעות ולכן באמצע היום מומלץ לחדש אותו. לא הייתי ממליצה לבעלות עור יבש להשתמש במוצר הזה בגלל הפורמולה הדחוסה שעשויה להדגיש את היובש. זה לא שאין מגוון מוצרים בשוק שמטרתם להאיר, פשוט זה לא נראה עלי חריג כמו כתם בהיר לא טבעי על העור. המוצר הזה נמצא קבוע בתיק האיפור שלי ואם לא הספקתי לשים בבוקר בדרך כלל אמצא זמן אחר כך.

powderflage: לא מדגיש קמטוטים

המוצר השני הוא ה- powderflage. זוהי אבקה שטחונה דק במיוחד ולכן מאוד אוורירית וגם היא בגוון ורדרד לבן בהיר מאוד עם אותו נצנוץ ורדרד עדין בדומה לעפרון. מדובר בעצם על פודרה מאירה לאזורים בהם העור דקיק על מנת שלא להכביד ולהדגיש קמטוטים כמו שפודרה לפנים עושה, בעיקר מתחת ומסביב לעיניים ובכל מקום אחר שמתאים. היא מאירה את האזור בו הונחה בצורה טבעית (ולא ניאונית מופרכת...). המגע מדהים עם מרקם קטיפתי עדין. לא ברור לי איך כי מדובר על אבקה, אבל עלי לפחות היא עמידה מתחת לעיניים לכל היום גם אם לא הנחתי אותה מעל לקונסילר. עם זאת, אני מניחה שזה לא יהיה ממש עמיד למי שיש עור שמן. להניח אותה מעל ל- eyeBRIGHT בפינה הפנימית של העין יוצר אפקט הארה הורס שאין דברים כאלה, עם זאת חשוב לעשות זאת בצורה חכמה על מנת שביחד זה לא יראה כמו כתם לבן או שיהפוך לעיסה במרקם כבד ומודגש שזה בדיוק ההפך מהמטרה. המוצר הזה מגיע עם מברשת מיקרו מיני שזכתה לשם theflager, שלהפתעתי ולצערי לשלב אותה עם המוצר היה רעיון טוב אבל הביצוע כושל. המברשת לא נעימה למגע והשערות מפוזרות מדי לטעמי. לכן אני משתמשת להנחת הפודרה במברשת טשטושים בצורה של טפיחות ולא של טשטוש. למרות שהמוצר עולה כמו פודרה לפנים, הוא מגיע בכמות מזערית כי מיועד לאזורים מאוד נקודתיים. אם היה אפשרי הייתי משתמשת בזה במקרים מסוימים לכל הפנים, חבל רק שזה ייגמר בזמן כל כך קצר...

“that gal”: אוורירי ומרענן

המוצר השלישי “that gal” הוא פריימר הארה קליל לפנים והוא היה למעשה הפתעה מבחינתי. בתור אחת שרק לעיתים רחוקות משתמשת בפריימר לפנים לא חשבתי שאתחבר אליו ובכל זאת קניתי אותו כי רציתי לנסות. כאן חיכתה לי הפתעה נעימה במיוחד. הוא אינו סיליקוני והמטרה שלו שהיא הארה שונה בתכלית משל פריימרים כאלה, סביר להניח שבגלל זה התחברתי אליו. זהו פריימר לחותי בגוון ורדרד מבריק שנותן הברקה מחמיאה לפנים, מריחת המייק אפ עליו הרבה יותר נוחה ובעזרתו משתפרת מעט גם העמידות. אפשר להניח אותו לפני המייק אפ או אחריו אם רוצים יותר הברקה והארה. הכי יפה לדעתי זה לערבב קצת ממנו עם המייק אפ. איזה סקין זה עושה! למייק אפ כבד בעל כיסוי גבוה וגימור מאט, הוא יעשה פלאים וינטרל את הגימור הכבד והקמחי. בכל מקרה לא הייתי ממליצה לבעלות עור שמן להשתמש בו. המאפיין הבולט ביותר של המוצר זה שהוא מעוצב כמו סטיק של דבק והפורמולה שיוצאת נראית ומריחה כמו קציפת תותים, ליקר דובדבנים או משהו בסגנון. למרות שאני לא אוהבת ריחות דומיננטיים במוצרים שלי, מהר מאוד התחברתי לזה, אולי כי יש במרקם האוורירי בשילוב הריח משהו מרענן.

benefit to go: להתנסות ולהתפנקות
למעלה מימין: עיצוב האריזה הסגורה

בנפיט גם דואגים להפתיע ולחדש בשוטף וכל כמה זמן יוצאים עם מארזים מוקטנים ומעוצבים בשם benefit to go – beauty bestsellers, לטובת מי שרוצה להתנסות במוצרים או למי שרוצה מוקטנים שיהיו לה בתיק האיפור . אלו מארזים חמודים שקשה לעמוד בפניהם שעולים 10 דולר בלבד, כשכל פעם הם משנים את הרכב המוצרים. המארז האחרון שאני רכשתי לפני כחודשיים בספורה ועוד לא יצא לי להשתמש בו (ואין לי תירוץ טוב לזה...) מכיל בתוכו ארבעה מוצרים: some kind of gorgeous ,highbeam ,posietint ו- “that gal”. המארזים האלו מומלצים בחום להתנסות ולהתפנקות.


ID
Benefit
eyeBright
גודל: 1.4 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 20 דולר
Powderflage
גודל: 32 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 28 דולר
“that gal”
גודל: 11 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 28 דולר

 

68 תגובות:

  1. מוצרי הארה הם חור גדול בהשכלה שלי. אף פעם לא היו לי... לא שלא ידעתי על קיומם, פשוט לא ידעתי אף פעם מה אני צריכה ובאיזו חברה לבחור. בדיוק מהסיבה הזאת אני מוצאת את הפוסט שלך מועיל מאוד, ובהחלט אעזר בו אם אשקול לרכוש מוצרים מהסוג הזה. רב תודות!

    השבמחק
  2. כיף לשמוע וניטי :-)
    אני אוהבת אותם כי הם מעודנים ולא מוחצנים ומלאכותיים כמו מוצרי הארה אחרים. קשה לטעות איתם.

    השבמחק
  3. היי דנרה,חיכיתי לפוסט שלך :)
    יש לי את ה EYE BRIGHT ואני לא משתמשת בו בכלל,טוב שהזכרת לי על קיומו.
    הפאודר פלאדג' מקבע קונסילר גם?או שלא הבנתי נכון..רציתי לרכוש אותו פעם אבל הבנתי שפרפ אנד פריים עושה את אותה עבודה.
    איך בא לי על המארז הקטן הזה,הוא נמכר רק בספורה?

    השבמחק
  4. תודה לימורי, איזו חמודה :-)
    ראשית, מהר חזרי להשתמש בעפרון המופלא הזה!
    הפודרה מקבעת קונסילר וגם אפשר לשים אותה לבד, אבל ההבדל המהותי בינה לפודרות אחרות או שקופות כמו הפרפ אנד פריים של מאק זה שהיא מאירה. האחרות לא. האחרות מקבעות ונותנות מראה מאט או מבריק או מה שלא יהיה, זו בעיקר מאירה ועם גוון ורדרד טבעי.
    לא ראיתי את המארז במקומות אחרים אבל לא יודעת לומר לך אם הוא בלעדי לספורה או לא.

    השבמחק
  5. מצאתי באיביי,איזה מתוקים המארזים האלה...:)

    השבמחק
  6. בהחלט מתוקים לימור, כמו שכתבתי, קשה לעמוד בפניהם, גם מעוצבים וגם במחיר שווה!

    השבמחק
  7. היי,כן אני תמיד מחכה,גם הבטחת פוסט על איזה לק ורוד :)
    אני אחזור להשתמש בו רק כי ביקשת...
    המעצבן בפודרה הזו הפאודר פלאדג' הוא המחיר היחסית גבוה לכמות כזו קטנה,אצלי חייב בשילוב קונסילר בגלל הכהויות מתחת לעיניים שהייתי מוכנה לשלם סכום גדול בשביל להעלים אותם..

    השבמחק
  8. בהחלט ויפה שאת זוכרת! זה לא סתם ורוד זה משהו שאין דברים כאלה!!! מקווה שבחודש הקרוב אפרסם את זה.
    את צודקת, המחיר גבוה והתייחסתי לזה, אבל זה מיועד לאזור מאוד נקודתי. עם זאת זה לא יעשה שינוי בכלל בכהויות, מצד שני בטח יתרום להארה של האזור אחרי הקונסילר, גם זה משהו...

    השבמחק
  9. בטח שאני זוכרת,זה לק וזה ורוד הדבר האהוב עליי!
    אני מחכה...בקוצר רוח :)
    בקיט החמוד הזה,מה עושה ה-SOME KIND OF GORGEOUS ?

    השבמחק
  10. ה- SOME KIND OF GORGEOUS זה דמי מייק אפ למראה אחיד. בעל כיסוי קל ומתאים עצמו לגוון העור. אני חושבת שהוא מגיע בשלשה גוונים עכשיו.

    השבמחק
  11. מצאתי כמה כאלה באיביי בסביבות 15$ ...

    השבמחק
  12. חוץ מהיי בים אין לי שום מוצר של החברה.טוב לדעת שיש סטים של מיני מוצרים כאלו.

    השבמחק
  13. שום מוצר של בנפיט??? איך זה קרה מרינה, איך? אפילו לא קורליסטה?...
    איך ה- highbeam?

    השבמחק
  14. הפאודרפלאז' הוא אחד המוצרים האהובים עליי וקופסא שלו יכולה להספיק בשקט לשנתיים, כך שהמחיר הגבוה עבור הכמות הקטנה ממש לא צריך להרתיע.

    ואת ההייבים את חייבת לנסות, אם כי לגוון העור שלך אולי יתאים יותר המונבים :)

    השבמחק
  15. מסכימה איתך נועה, הוא איכותי ושווה את המחיר שלו.
    לשמחתי יש לי במוקטן את ההיי בים, אלהים יודע למה עד היום לא ניסיתי כלום מהסט הזה... בהזדמנות קרובה אתארגן גם על לבדוק את המונ בים. מקווה שהם לא יהפכו אותי לשימרית או בוהקת מדי...

    השבמחק
  16. מרינה,תתביישי לך!מייד להזמין את הקורליסטה....היא תתאים לך לדעתי :)
    דנרה,תנסי ותעדכני.

    השבמחק
  17. לימור אני מבטיחה לך שלבנפיט שמור מקום של כבוד כאן.
    מגוון מוצרים שלהם שאני אוהבת עוד ינותחו כאן עד דק!...

    השבמחק
  18. אני גם אוהבת את בנפיט...האריזות כל כך יפות...תמיד עושות חשק לקנות עוד ועוד...:)
    אני נרשמת לעידכונים,איך לא נרשמתי עד עכשיו SHAME ON ME

    השבמחק
  19. אפילו לא קורוליסטה. תמיד יש סומק אחר שמעניין אותי יותר. אהה כן ויש לי את המון בים. אני מניחה אותו כהארה עם 224. נותן הארה ורדרדה עדינה אבל לא מנצנצת.

    השבמחק
  20. הארה עדינה זה טוב מרינה כי ניצנוצים זה לא אני.
    גם נועה המליצה על הבימים האלה. אז אתחיל את הבדיקה במה שיש לי במוקטן.
    אני מניחה את הפאודרפלאג' עם ה- 224.

    השבמחק
  21. אין לי אף מוצר של בנפיט, אבל אני מקווה שעוד כמה חודשים יהיו לי כמה. במיוחד אני בונה על eyeBright ועל קורליסטה. האריזות שלהם יפיפיות, ממש כיף אפילו רק להסתכל עליהן!
    אגב, את חושבת שקורליסטה תתאים לעור בהיר (מאוד בהיר)?

    השבמחק
  22. מזהירה אותך מעכשיו עדן שהמוצרים של החברה הזו ממכרים :-)
    הקורליסטה בגוון קורל מעודן. לעור בהיר היא אידיאלית ומחמיאה, במיוחד כשמשולב לעור הזה שיער חלק בלונדיני טבעי ;-)

    השבמחק
  23. הם נראים ממכרים לגמרי! למזלי אני רק הולכת להגיד מה להביא לי למישהו שנוסע ללונדון ולא יהיו לי יותר מידי פיתוים (אם הייתי צריכה לקנות לבד הייתי נכנסת לחובות :)
    נשבעת לך שבא לי לצבוע לחום אגוז כבר איזה חצי שנה, ואין לי אומץ!

    השבמחק
  24. כשיש שליחים לחו"ל זה בהחלט מוצלח לצמצום ההוצאות וגם חוסך בדמי משלוח ;-)
    ואמנם הקורליסטה תהיה הורסת גם אם תצבעי לחום, אבל למה לשפצר דברים מושלמים למה?...

    השבמחק
  25. האמת שאני לא משתמשת הרבה בהארות. למה? לא יודעת. זה משהו שאני לרוב שוכחת לעשות ויש לי מוצר אחד שאני משתמשת בו למטרה הזאת.
    אני לא יודעת להגדיר אותו אני יודעת שהוא בגודל של סומק של מאק וקוראים לו honour.
    עושה את העבודה כך שאין לי תלונות :)

    בפריימר הפסקתי להשתמש כי עם הקולורסטיי של רבלון יש לי הרגשה שכל המוסיף גורע.. אני שמה מתחתיו רק קרם פנים (עם הגנה ביום וללא הגנה בחורף/ערב).

    ועם זאת, הרבה זמן אני רוצה לנסות מוצרים של בנפיט ופשוט לא יוצא לי! ממש בא לי על ההיי בים אבל אני לא מוצאת סיבה לרכוש אותו כרגע. אולי כשסוף סוף אני אנסה לרכוש משהו מסטרוברי אני אוסיף איזשהו מוצר שלהם..

    תודה על הסיקור :)

    השבמחק
  26. מיטל, אני אומר לך למה וזה בדיוק כמו שכתבתי, כי הארה היא לא מאסט, שוכחים, אין זמן. באיזשהו שלב נזכרים שיש מוצר מוזנח וכדאי להשתמש בו ואז מתוך מודעות בוחרים בו.

    את מתכוונת בטח לפריימר סיליקוני שבאמת בשילוב עם הקולורסטיי נראה קצת מיותר.. של בנפיט זה פריימר לחותי. שוב - לא מאסט אבל עושה עבודה טובה בעניין. ואגב, ממליצה לך למרוח קרם עם הגנה גם בחורף. רק בערב אנחנו פטורות כנראה...

    וגם את עוד לא עם בנפיט? הגילויים בפוסט הזה ממש מפתיעים אותי!

    השבמחק
  27. עם הגנה זה קצת "כבד" כזה, ולפעמים בא לי קצת להתרענן עם משהו קליל, וזה לא שאני מתאפרת כ"כ הרבה בערב..
    אז לפחות החורף מאזן קצת..

    באמת נזכרתי שרציתי לכתוב על עניין ההתארגנות בבוקר.
    לאחרונה זה הפך להכי לא מושקע שיש.
    מייקאפ+קונסילר+פודרה וחוץ מזה אני מסוגלת לשים רק סומק בלי אפילו ברונזר.
    אין איפור עיניים אין כלום.
    ממש מצב מזעזע!

    השבמחק
  28. דנרה, תגידי - כבר מזמן שמתי עין על הפודרה הזו של בנפיט.
    היא באמת מאוד עדינה?
    (אני רוצה לאיזור שמתחת לעיניים שהוא מאוד עדין. פודרה רגילה מבליטה את הקמטוטים. אני משתמשת בפודרה עדינה כזו של מייק אפ פוראבר שאוטוטו נגמרת, ולא מצאתי איפה רוכשים אונליין (או שאני לא שמה בכלל).
    חושבת שזה מתאים?

    השבמחק
  29. מיטל - בבוקר זה סרט, אין מה לומר, באידיאל הייתי רוצה להשקיע ולשים גם את המוצרים האלה כאן, אבל למי יש זמן בכלל? אבל בניגוד אליך אין מצב שאני יוצאת בלי עפרון ומסקרה, אחרת אראה חולה לגמרי...

    קורין - הפודרה הזו גרוסה כל כך דק והיא כל כך אוורירית ולכן מאוד נעימה ועדינה על העור הדקיק. לא מדגישה כלום, להפך, מאירה בעדינות את האזור ומאוד מחמיאה. נועה (טוקית) כאן בתגובות גם התייחסה לפאודר פלאג' וציינה שזה אחד המוצרים האהובים עליה. זה לא מפתיע אותי כי זה באמת מוצר מוצלח מאוד.

    השבמחק
  30. באמת שכחתי את המסקרה, אני בדר"כ כן שמה אותה..
    למרות שלאחרונה אני מתבאסת כי *עדיין* לא רכשתי את הדיורשואו/סמפצ'ס המיוחלת דרך סטרוברי..

    השבמחק
  31. הגיוני כי מסקרה זה לגמרי חובה לדעתי!
    הסאמפצ'ואס היא אחת המסקרות הכי טובות שיש לדעתי. את ממש תהני ממנה.
    יללה תזמיני, למה את מחכה? נראה לי הקינדל שיבש אותך לגמרי...;-)

    השבמחק
  32. לא תאמיני אבל הסיבה היא "נורמלית" ואפילו מחושבת!
    לאחרונה אני מוציאה המון (בעיקר על לקים אבל לא רק) ואני איכשהו מרגישה שיש לי מסקרה, ולהזמין מסטרוברי זאת הוצאה שאני לא חייבת אותה (לא שלקים אני חייבת, כן.. ;))
    אז לא יודעת, אני דוחה את זה..
    עכשיו בדיוק הזמנתי עוד פנס וסוללות לאופניים כי זה באמת מוגזם לנסוע בחושך מוחלט עם פנס שבקושי מצליח להאיר משהו.. ועם כל זה שאני עם אריק אני עדיין צריכה לא לפול לאיזה בור..
    וגם יש לי עוד הזמנת לקים באופק שאני עוד תוהה אם ללכת עליה או לא..

    השבמחק
  33. יפה על זה שאת מחושבת, גם אם יש מעידות בחישובים כמו הפרדוקסל ;-) (שאני כמובן מחכה לסווצ'ים שלך!) תתפנקי לך!

    היית רוכבת בלי פנסים מקדימה ואחורה? איך? בהחלט מפחיד וטוב מאוד שהזמנת. לי יש את הפנסים של CATEYE על הספשלייזד שלי ואני מאוד מרוצה מהם.

    גם אני עשיתי השבוע הזמנת לקים, אבל לא משהו מרגש במיוחד. ובכלל, אני מחכה לאיזו קולקצייה שתרגש אותי לשם שינוי כי כבר הרבה זמן לא יצאה כזו...

    השבמחק
  34. אני נוסעת בשמורה.. אז זה לא שממש מסוכן מאיזושהי בחינה..
    כשאני נוסעת באזור עירוני (ולרוב די מואר) אני שמה מחזיר אור שגם מאיר כמו רצועה של פולר על הגב (שאגב, זה הקולר של אריק כשאני נוסעת איתו חחח)
    כיוון שבשמורה את נוסעת לאור הירח בלבד (וזה לא שיש משהו מסביב) חייבים תאורה תאורה (ולא פנס הלדים החביב שלי שאני משתמשת בו בנתיים..)
    וגם לי יש ספשלייזד :P
    הקטע המצחיק הוא שהרבה זמן היה לי את האופניים, קניתי אותם אחרי סקר שוק שאח שלי עשה אז לא ממש התעמקתי בעניין. ואז תקופה ארוכה לא נסעתי וכשחזרתי לנסוע נכנסתי לחנות אופניים לקנות משהו (לא שאני זוכרת מה, הייתי שם המון פעמים מאז!) והבחור בחנות שואל אותי איזה אופניים יש לי.
    הסתכלתי עליו ובשיא הטבעיות עניתי לו - כחולות.
    עכשיו אני יודעת שהם הארד רוק כחולות :P

    השבמחק
  35. אין! הרגת אותי מיטל! כחולים? זה הכי קטע נוראי של בנות, כמו שפעם חברה שלי סיפרה לי שאיזה מישהו אסף אותה עם רכב מהמם וכששאלתי איזה היא אמרה שחור...
    הארד רוק סבבה לגמרי, חובה בשמורה שתהיי מאורת ושתראי מה יש מולך, וממש מגניב שאריק איתך!

    השבמחק
  36. דוגרי לא היה לי מושג על מה אני רוכבת. כלי תחבורה כזה, את יודעת.
    וגם אם מישהו היה אוסף אותי באוטו לא יודעת אם הייתי יודעת להגיד לך אפילו את הצבע. אלא אם כן הוא באמת היה מושך תשומת לב..
    אני בקושי מוצאת את האוטו שלי בחניה! מזל שיש מלא מדבקות של כלבים על האוטו..

    אני מכירה את השמורה כבר, יודעת את הדרך, לא צריכה שום אור (עקרונית) אבל זה באמת הרבה יותר נוח, ובטח כשאני עובדת על סולם מאמצים לאריק (ולי). בגדול במידה מסוימת מספיק לראות בסוף את המהירות הממוצעת שלנו אבל היה נחמד לראות גם במהלך הדרך כמה אנחנו נוסעים (=כמה הוא רץ).

    השבמחק
  37. בכיף קורין :-)

    מיטלי - אני בטוחה שאת הקינדל שלך תזהי ממרחקים! לא מבינה את הקטע של בנות שלא שמות לב לדברים כאלה. אני בלי בכלל להתעמק קולטת את זה. לא יודעת...
    ובנוגע למכירה את השטח - גם חברה שלי הכירה טוב את הירקון עד שהעירייה החליטה לפתוח בור קטן ולא שמה שום שלט. התוצאה הייתה עגומה מאוד. לא נעים בכלל.
    מעולה ואפקטיבי עם ספידומטר או פולאר, מקווה שאריק לא מאיץ בך :-)

    השבמחק
  38. בטח שאני מזהה את הקינדל ממרחקים יש לו עטיפה כחולה! :P

    זה ספידומטר לא פולר, אני שמה את הקולר של אריק הזוהר במקום. כמובן שיש לו הארכה משמעותית, בגלל זה הוא עולה על הצוואר שלו מלכתחילה וכמובן שבזכות ההארכה הזאת הוא גם עולה על כלוב העצמות שלי.. (זאת היתה הכוונה שלי "כמו פולר")

    לצערי הרב, אף אחד לא מסדר שום דבר בנחל אלכסנדר :( אבל בשביל זה יש פנס קטן (בנתיים..)

    השבמחק
  39. אביבית25.10.2010, 7:55

    היי דנרה, אני קוראת סמויה ונהנית מאוד מהבלוגים שלך.
    כרגע אין לי אף מוצר של בנפיט וממש בא לי לקנות משהו.
    עד שקראתי את הבלוג הזה חשבתי להזמין לי את
    her name was glowla כי הוא כולל סומק, גלוס, מסקרה ו2 מוצרי הארה. ועכשיו אני קצת מבולבלת. האם להוסיף גם את העפרון? האבקה?
    התקציב מוגבל כי בחודשים האחרונים אני חורשת על איפור באינטרנט וקשה לי להפסיק. אשמח לשמוע את דעתך :-)
    אביבית

    השבמחק
  40. הי אביבית, כיף לשמוע מוזמנת תמיד להגיב :-)
    הקיט שאת רוצה להזמין ממש מקסים. קחי בחשבון שקיטים הם פחות ניידים וגם בדרך כלל אנחנו לא מתחברים לכל מה שיש בהם. בגלל שתי הסיבות האלו אני אישית מעדיפה לקנות מוצרים בודדים, בטח אם זה של חברה שאני לא מכירה.
    עם זאת, הקיט חמוד והגוונים בו טבעיים ומתאימים לכל אחת אז נראה שזה משתלם. לא ממליצה לך להוסיף את העפרון או את האבקה אם הם לא עונים לך על צורך מסוים כמו שכתבתי למעלה. תקני מה שאת מרגישה שבא לך עליו ושיהיה לך שימושי. המוצרים כולם יחכו לך אל תדאגי ;-) אחרי שתשתמשי במוצרים שבקיט תדעי בקנייה הבאה מה את רוצה ומה הכי מתאים לך.

    השבמחק
  41. אהבתי ונהנתי לקרוא! |נשיקה| :-)

    השבמחק
  42. תודה מעייני, שמחה לשמוע :-))

    השבמחק
  43. אנונימי26.10.2010, 18:56

    היי,רציתי לדעת אולי תוכלי לעזור לי בעניין רכישת המוצרים...
    איך מזמינים????דרך איזה אתר????
    בדקתי בסטרוברי אבל אין שם את הeyebright
    מה עושים?

    השבמחק
  44. בסטרוברי המבחר אכן מצומצם ומוצרים באים והולכים וצריך לעקוב.
    האופציה הנוחה והבטוחה זה להזמין מהאתר של בנפיט, הם שולחים לארץ ועל הדרך שולחים דוגמיות שזה כיף.
    גם באתרים כמו LookFantastic ו- HQhair שעושים משלוחים לארץ אפשר למצוא מוצרים של בנפיט. וכמובן באי ביי ר קלהיזהר מזיופים שם...

    השבמחק
  45. קניתי את הקיט היום באיביי...את רעה! :)

    השבמחק
  46. מצחיקה, תתחדשי מותק!
    זה קיט קטנטן וחמוד :-)

    השבמחק
  47. אני מחפשת באיביי עוד קיטים קטנים בסגנון הזה. יש לך המלצות נוספות?בא לי לנסות מוצרים של חברות שונות מבלי להתרושש...

    השבמחק
  48. האמת שאני לא מתה על קיטים, פשוט זה קטן וחמוד שנותן הזדמנות להתנסות במחיר משתלם. אבל שימי לב שיש לו כמה גרסאות. כל קיט עם מוצרים אחרים. חוץ מזה יש גם לסמאשבוקס קיטים שווים אבל של מוצרים בגודל רגיל במחיר שווה.

    השבמחק
  49. מותק, התוכלי להסביר מהי כוונתך ב-אני משתמשת בו בעיקר בפינה הפנימית של העין ויורדת בצורת משולש מתחת לעין ואז מטשטשת מעט עם האצבע. אפקט ההארה שהוא עושה לי פשוט מדהים, כאילו נפתחו לי העיניים?

    ציור או תמונה יעזרו :)
    ומאיפה את משיגה את המוצרים שלהם ?איביי?

    יום מדהים!

    השבמחק
  50. יקירתי, אני קונה בעיקר בספורה. אם זה לא זמין לך שם אז ממליצה לך לקנות בסטרוברי בשאיפה שיש במבחר שם את המוצר שאת רוצה. אני אישית הייתי חוששת לקנות מאיביי מוצרים של בנפיט כי יש שם המון חיקויים ממה שראיתי.

    אנסה להסביר לך את כוונתי: אני מורחת אותו מהמסביב של שק הדמעות ויורדת למטה בצורת משולש, כשצלע אחת כאילו מקבילה לפינת האף והצלע השניה צמודה לקו הריסים. הצלע השלישית מחברת ביניהן במרחק סביר. את כל העסק הזה אני מטשטשת עם כרית האצבע על מנת שלא יראה כמו כתם לבן. זה עושה אפקט מקסים של פתיחת העין.

    השבמחק
  51. אנונימי13.1.2011, 15:52

    היי,
    ניסיתי לקנות דרך האתר של בנפיט ואני לא רואה שם אפשרות משלוח לארץ. תקני אותי אם אני טועה.
    תודה,
    חנה

    השבמחק
  52. הי חנה,
    אפשר בהחלט להזמין מהאתר של בנפיט והם אפילו מפנקים בדוגמית שווה על כל הזמנה.
    את צריכה להירשם לאתר ולסמן שאת עושה משלוח בינלאומי ולא בארה"ב. זה אוטומטית יתן לך אופציה של מדינות בעולם כולל ישראל במקום סטייטס של ארה"ב.

    השבמחק
  53. אנונימי14.1.2011, 15:50

    תודה,
    חנה

    השבמחק
  54. אנונימי10.3.2011, 9:35

    היי,
    ביצעתי קנייה דרך האתר של בנפיט.
    על קניה בס"כ 106$ שילמתי 14.95$ על משלוח ומכס ע"ס
    131שח. מה זה הטירוף הזה .
    היש דרך עוקפת מכס לפעם הבאה?
    תודה,
    חנה

    השבמחק
  55. בהחלט יש דרך עוקפת חנה.
    זה באמת מאוד מעצבן המכס הזה וגם מעכב את קבלת החבילה.
    מה שקורה זה שכל חבילה שמגיעה לארץ שמחירה מעל ל- 50 דולר מחויבת במכס.
    לכן, חשוב להקפיד לא להזמין מוצרים מכל אתר שהוא במחיר שעולה על 50 דולר כולל המשלוח.
    תמיד המחיר מופיע על החבילה וכך בדואר יודעים מה השווי שלה והאם לחייב במכס.
    אז בפעם הבאה עדיף לפצל את ההזמנה.
    בנוסף תבדקי גם באתר סטרוברי strawberrynet.com אפשר להזמין מהם מוצרים והמשלוח בחינם. המגוון כמובן לא מלא ולא הכי חדש. עדיין חשוב לא לעבור את ה- 50 דולר להזמנה.

    וכמובן תתחדשי על ההזמנה. תעדכני מה הזמנת ואיך לדעתך המוצרים....:-)

    השבמחק
  56. אנונימי10.3.2011, 10:56

    תודה על העצה,
    טכנית אני לא מבינה איך מחשבים שהסכום לא יעבור את ה-50$ כולל המשלוח, הרי את עלות המשלוח מקבלים רק אחרי ביצוע ההזמנה.
    אעדכן בשמחה בהמשך,
    המון תודה על ההדרכה,
    חנה

    השבמחק
  57. זה משתנה מאתר לאתר.
    יש כאלו שמחשבים לך את המשלוח לפני ביצוע ההזמנה ויש כאלו שמחשבים אחרי ביצוע ההזמנה (ביצוע ההזמנה הכוונה לאסוף את המוצרים לסל הקניות).
    בכל מקרה אין אתר שאת מאשרת בו תשלום, גם לא בבנפיט, לפני שהוא מציג לך את העלות הכוללת לפני אישור תשלום.

    בכיף גדול, אם את צריכה עוד מידע עדכני אותי.

    השבמחק
  58. אנונימי15.3.2011, 11:41

    היי,
    אז בהמשך לזמנה, התרשמויות:
    ה - some kind-a gorgeous n אכן מוצר מדהים. גם מתאים את עצמו לגוון העור באופן מושלם וגם מכסה את מה שצריך. קניתי גם את dr. feelgood אותו אני שמה מתחתיו כפרמייר. שילוב מנצח. ללכת עם ולהרגיש בלי...
    הקוסילר lemon aid עושה עבודה טובה על העפעפיים והקרם עיניים צריך התנסות יותר ארוכה כדי להגיע למסקנות.
    שמחה על הקנייה. כמובן שלהבא לא נשלם מכס ואז זה
    יהיה גם משתלם כספית.
    תודה,
    חנה

    השבמחק
  59. איזה יופי חנה, ממש כיף לשמוע!
    יש לי את ה- some kind-a gorgeous כמוצר מוקטןכמו שאת רואה פה בסוף הפוסט אבל עוד לא יצא לי לנסות אותו. עכשיו אחרי ההמלצה שלך אני אנסה אותו עוד השבוע!
    על ה- dr. feelgood שמעתי כל כך הרבה המלצות אז אני לא מופתעת שאת מרוצה.
    ה- lemon aid נחלק בין אלו שמתעלפות עליו לאלו שמעדיפות פריימר רגיל.
    אין לי ספק שבקנייה הבאה לא תשלמי מכס, תזהרי לא להתמכר לבנפיט :-))

    השבמחק
  60. אנונימי15.3.2011, 19:38

    היי,
    כששמים את some kind-gorgeus ברגע הראשון זה נראה מוזר. לוקח דקה עד שזה קורה, אז על תלחצי, תני לו את הזמן.
    בהחלט יש סכנת התמכרות...
    בהצלחה,
    חנה

    השבמחק
  61. תודה על העידכון החשוב, אקח את זה בחשבון בהחלט :-)

    השבמחק
  62. ה-Powderflage כן מתאים לבעלות עור שמן?

    השבמחק
  63. עדי - מתאים הוא מתאים לכולן, אך כמו שכתבתי בפוסט, לבעלות עור שמן הוא יהיה אפקטיבי פחות בגלל שסביר להניח יהיה פחות עמיד.

    השבמחק
  64. היי דנה,
    מחר אני הולכת להתחדש לי באיפור ושמרתי את הפוסט הזה במועדפים (-:
    אני רוצה לקנות את העיפרון של בנפיט (אני לא גרה בארץ), אבל קצת מבולבלת בנושא השימוש בו למרות שאני רואה שכתבת כאן תשובה מפורטת. יש אולי משהו ביוטיוב שיכול לעזור?
    שאלה נוספת: אני משתמשת במייקאפ של מאק Studio fix fluid ומורחת אותו באמצעות מברשת של מאק שמיועדת למייק אפ. משום מה הוא נראה קצת גרגירי על הפנים שלי ואני לא מרוצה מהתוצאה. יש לך רעיון למה זה קורה?
    תודה על פוסטים מעניינים. אני עוקבת בקביעות.

    השבמחק
  65. הי ליאת,
    איזה כיף לך תתחדשי מראש :)
    ממליצה לך לצפות בסרטון בסוף הפוסט כאן ובכל מקרה אם תכתבי ביו טיוב Benefit Eye Bright אז תמצאי המון סקירות והמחשות. שימי לב שבנפיט מציעים לא מעט קיטים משתלמים ובחלקם יש גם את העיפרון אז שווה לך לבדוק.
    בנוגע למייק אפ, יכול להיות שהוא פג תוקף. דבר נוסף שאולי יכול להיות זה שאת מורחת משהו מתחת שלא חי איתו טוב, זה יכול להיות קרם לחות או פריימר למשל.
    תודה רבה, כיף לשמוע ותעדכני מה קנית :)

    השבמחק
  66. חזרתי לדווח (-:
    האמת שתכננתי לקנות יותר מוצרים, אבל פתאום שקלטתי שבסוף גם צריך לשלם עליהם עצרתי את עצמי.
    קניתי את ה - eye bright , קונסילר שנקרא boi-ing , מסקרה beyond mascara כולם של בנפיט. רציתי מאד גם את הohh la lift את מכירה?
    http://www.benefitcosmetics.com/product/view/ooh-la-lift
    יש לך תובנות לגביו? אני משתמשת בפריימר לעיניים, אז אולי בכלל אין צורך.

    לגבי המייק אפ.כמה זמן מייק אפ אמור להחזיק מעמד? ציפיתי של מייק אפ של מאק יחזיק לפחות שנה. פתחתי אחד חדש ואכן המרקם יותר קליל ונוזלי, אז אולי באמת התוקף שלו פג.
    תודה על הכל!

    השבמחק
  67. חחח, כן, המציאות מכה על פנינו בקופה :))
    ראשית, תתחדשי על הכל ותעדכני אם יש לך המלצות מהקניות.
    את ה- ohh la lift לא ניסיתי אבל לפי מה שאני מבינה זה לא פריימר בכלל.
    זה מוצר הארה שמניחים מתחת לעיניים או משהו בסגנון.
    עוד אחד מהגימיקים של בנפיט, מניחה שזה משהו בסגנון של הטוש אקלה של YSL.

    תשמעי, מייק אפ יכול להחזיק עד שלוש שנים אפילו, שנה זה בטוח. יש מייקאפים שצריך לנער לפני השימוש. לא כתבת איזה מייק אפ יש לך שלהם אבל נסי לנער אותו. לא יכול להיות שתוך שנה ילך לך מייק אפ. ממש לא (בהנחה שהוא נשמר בתנאים נוחים).
    בכיף :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails