21 באוקטובר 2011

קלאסיות נצחית



כל כך הרבה צבעים באים והולכים בהתאם לאופנה ולעונות השנה, יש תמיד מה לבחור ועם מה לגוון. אבל יש צבעים שתמיד יחשבו לקלאסיים. אם השחור הוא הקלאסי הנצחי בעולם האופנה (Fashion), כנראה שהאדום הוא הקלאסי הנצחי בעולם הביוטי (Beauty). אז הסתיו הגיע, שוב הותרתי מאחור את הצבעוניות הבוהקת והזרחנית של הקיץ ושוב זו נראית לי העונה המושלמת לחזור ולאמץ חזק את הצבע האדום. אין יותר מדי מקומות שבו האדום הקלאסי יכול לקבל ביטוי, זה מסתכם בלקים ובשפתונים. נקודה. נכון, יש גם צלליות אדומות אבל הן רחוקות מלענות להגדרה של לוק קלאסי נשי, אותן נשאיר לדראגיסטיות, למחפשות הצומי ולמחופשות בפורים או ב- Halloween שמתקיים בסוף החודש הזה.
לק ושפתון בצבע אדום דורשים תשומת לב מיוחדת במריחה בעיקר בגלל הפיגמנט העז והבולטות, התוצאה חייבת להיות Fine, Flawless במיוחד, מורחים אותם בהאהבה או לא מורחים בכלל! אם נסתכל על האיפור במסלולי האופנה העונה, קשה להתעלם מהעובדה ששולט שם האדום החזק והעוצמתי, האדום הנשי והקלאסי, זה שאף פעם לא באמת יוצא מהאופנה, או כמו הביטוי הידוע (באנגלית איכשהו הכל נשמע יותר טוב, לא?...): Class never goes out of style!

לקים אדומים קלאסים של OPI ו- CND: קשה לפספס איתם

לק אדום דורש יותר תשומת לב יותר מכל לק אחר. המריחה חייבת להיות מושלמת במיוחד, אחרי הכל, זה לק בצבע הכי נשי שיש. הצבע הקלאסי הזה נראה לטעמי הכי טוב על ציפורניים קצרות ומטופחות כי על ציפורניים ארוכות מדי הוא עשוי להיראות זול וטראשי. התעסקות עם לק אדום, גם ובמיוחד אם איכותי, זה עניין קצת מלוכלך. הפיגמנט עז וצריך להתמודד איתו גם לאחר מריחת הלק בתיקונים וניקויים סביב הציפורן וגם בהסרה שמותירה את העור סביב האצבעות בלוק ערפדי מדמם משהו. כך שמי שבוחרת בלק אדום, שתאמץ מראש המון אהבה וסבלנות, אחרת זה לא זה. אז בחרתי שני אדומים קלאסים שקשה מאוד לפספס איתם.
Big Apple Red של OPI הוא אדום קלאסי בעל פורמולה קרמית-ג'לית שקפקפה נהדרת ונוחה למריחה. שתי שכבות לאחידות ואטימות מלאה, ייבוש יחסית מהיר, גימור מבריק. אדום של פיתוי, אולי האדום המושלם, לא מפתיע שהוא נחשב לאחד הגוונים הנמכרים והמצליחים ביותר של המותג.

Fireberry של CND כמו שמו הוא אדום לוהט קלאסי בעל פורמולה קרמית סופר עשירה ומשובחת עם פיגמנט אינטנסיבי ביותר. אחידות ואטימות כבר בשכבה הראשונה, שכבה שנייה להעמקת הגוון. מברשת נוחה ומעט שטוחה למריחה אולטימטיבית. ייבוש יחסית מהיר, גימור מבריק. אדום בגוון פופולרי ונפוץ מאוד.

הטופ של Poshé: כגודל הציפייה גודל האכזבה

אין כמו גימור מבריק, גלוסי במיוחד, ללק אדום להשלמת הלוק הקלאסי כך שחשוב להיעזר בטופ (Top Coat) משובח בסיום המריחה. העניין הוא שעם לקים אדומים כדאי להשתמש בטיפות ייבוש לפני מריחת הטופ או לחכות לייבוש כמעט מלא אחרת יכתים את הטופ. כידוע אני מאוד אוהבת את הטופים: Essie good to go ו- Seche Vite והפעם בחרתי לכתוב על הטופ של Poshé. הטופ הזה מקבל המון תשבחות ברשת ולכן בשלב מסוים החלטתי שהגיע הזמן להתנסות גם בו וזה מה שעשיתי בחודשים האחרונים. אז ממה אתחיל? אולי בדבר הראשון שראיתי כשקיבלתי את הטופ - בעיצוב הבקבוק שנראה מאוד פשוט ועממי. יש בזה משהו שעושה דאון, אבל ניסיתי להתעלם מזה הרי נמצא ברשותי אחד הטופים המהוללים בשוק שאפילו קיבל פרסי הצטיינות ע"י המגזין Allure! אז בשימוש הראשון שלי איתו כמעט נחנקתי. אמיתי... שום דבר לא הכין אותי לריח החזק שלו ממש כמו של צמיג שרוף. פשוט זוועה, גם מסריח וגם חזק. אמנם נחשב ל- 3free כי הוא נטול רעלים הנחשבים למסוכנים (Formaldehyde, DBP, Toluene) אבל מריח כמו אחד הדברים הכי רעילים שיש... אם אתייחס בפועל לביצועים אז כן, הוא מייבש יחסית מהר ומבריק אבל מבחינתי בכל הקטגוריות הוא נופל מיכולותיו של ה- Seche Vite שגם מיבש יותר מהר ממנו וגם יותר גלוסי ממנו. והכי חשוב – לא מסריח ברמות האלו. וכאילו זה לא מספיק, קרה לי לא מעט פעמים עם ה- Poshé שגרם לנסיגה של הלק מקצה הציפורן מה שנדיר שקרה לי עם טופים אחרים. נראה שהדבר היחיד שיש לו יתרון על ה- Seche Vite זה שהוא נקי מרעלים ולצערי זה אינו פרמטר מספיק חזק עבורי על מנת שיאפיל על חסרונותיו, כך שממש לא ברורה לי ההתלהבות ממנו. אין מצב שהטופ הזה יירכש שוב ואני אומרת את זה בכאב גדול, או כמו שאומרים: כגודל הציפייה גודל האכזבה.

שפתון לנקום Rouge Mythique: הכי אדום אגדי כמו שמו

בחיים הכל עניין של בחירה ולבחור בשפתון אדום זה כמו לבחור להיות בלונדינית - זה סטייטמנט לעולם, סוג של נוכחות שקשה להתעלם ממנה. זה לא כמו לק אדום שלא ממש מפריע בחזות הכללית שלנו אפילו אולי די צפוי. אל תבחרו בשפתון בצבע הזה אם אתן מרגישות לא נוח או לא טבעי. במקרה כזה לא רק שהשפתון לא יחמיא לכן, הוא אפילו יעניק לכן מראה מגוחך ומתאמץ, במקום שיק תקבלו הכי שוק שיש. כתבתי פה בעבר שכנראה זה הגוון שהכי יש לי רגשות מעורבים אליו. עם שפתון קיצי נועז ובוהק אני מרגישה נוח כאילו כלום, אבל עם שפתון אדום אני צריכה להיות במוד הנכון ובאווירה הנכונה בשביל להרגיש נוח וטבעי. Timing is everything, לא?...
אז בחרתי באחד השפתונים האדומים השווים והמחמיאים שיש, ה- 151 Rouge Mythique מסדרת L'Absolu Rouge. זהו שפתון אדום קלאסי מושלם, קרמי עם מעט שימר שמעניק גימור מבריק-מטאלי מעט. יש לו גוון עשיר, מרקם דק, אינו דביק, בעל עמידות נהדרת ו- SPF 12 לכל חובבות השפתון האדום במהלך היום. גם העיצוב קלאסי, אריזה שחורה מרשימה בעיצוב נקי שבחזיתה מוטבע שם המותג LANCOME ובראש המכסה המחודד מוטבע הוורד המפורסם שמוטבע גם על השפתון עצמו. אריזה איכותית בעלת נעילה מיטבית באמצעות מגנט. אין ספק שהושקעה פה מחשבה בכל פרט. כיף להשתמש בשפתון הזה, פינוק. הכי אדום אגדי כמו שמו. אבל בנות שימו לב, השפתון בגוון האדום דרמטי הזה הוא ממש לא לילדות שאוהבות לשחק עם האיפור, הוא לנשים בכל גיל שמשדרות ומרגישות נשיות ודומיננטיות במיוחד.
אני חושבת שהדבר היחיד שביאס אותי עם הלק זה המספר שלו. מטריף אותי הקטע הזה שמותגים משווקים בעולם את אותו המוצר בדיוק אבל במקומות מסוימים עם השם ובמקומות אחרים עם המספר. בלנקום החליטו שבישראל זה ישווק על השפתון עם המספר נטול המשמעות 151 ולא עם השם האגדי שהוענק לו שמופיע רק בגב אריזת הקרטון שגם ככה הולכת לפח...
לחובבות השפתונים הקרמים הנקיים שלוש המלצות נוספות: בגזרה היוקרתית ה- 132 Caprice של לנקום מאותה הסדרה, בגזרה המקצועית ה- Russian Red של מאק ובגזרה העממית ה- Really Red 006 של רבלון בעל גימור מאט מוצלח במיוחד. זה הזמן האולטימטיבי לנצל אותם.

עיפרון שפתיים של MUFE ומברשת לשפתיים של סיגמה: חייבים עזרים עם שפתון אדום?

כל כך הרבה "הנחיות וחוקים" נבנו סביב השפתון האדום כמו שמוצגים לדוגמה בסרטונים הזה והזה ואני אנסה להתמודד (להפריך?!) איתם אחד אחד, כי בסה"כ אני מאמינה שאין מאסטים בשום דבר...
  • הרבה פעמים עולה השאלה איך לבחור ולהתאים שפתון אדום, הרי המגוון עצום! אז בגדול אדומים קרים (בעלי תת גוון כחול) יתאימו יותר לבעלות עור עם תת גוון צהבהב ואדומים חמים (תת גוון צהוב) יתאימו יותר לבעלות עור עם תת גוון ורדרד. אבל יש גם כאלו שאומרים בדיוק ההפך.... הנה סרטון שאולי יכול לסייע לכן בבחירת השפתון האדום שיתאים לכן. ואני אומרת - לקבל כיוון זה טוב אבל יותר טוב זה לנסות ולראות מה אתן הכי אוהבות ומה הכי מחמיא לכן. חם/קר, בינינו, למי יש כח לחפור על זה בכלל?...
  • אחת הטענות הנפוצות היא שעם שפתון אדום צריך להשאיר את הפנים נקיים יחסית, השפתון מספיק דומיננטי גם ככה. מצד אחד זה נשמע הגיוני אבל מצד שני אין ממש חוקים. יש לא מעט דרכים ליצור לוק קלאסי, מתוחכם ומפתה כשהעיניים מובחנות ומודגשות בנוסף לשפתון, לוק פאם פאטלי (Femme Fatale) כזה. כנראה שזה יותר תלוי בעונה, באופנה, באופי ובסטייט אוף מיינד. ואני אומרת - תתפרעו, תעשו מה שבא לכן, תדגישו או אל תדגישו את העיניים, אין חוקים, אבל תהיו מספיק חכמות ואמיתיות עם עצמכן כדי לדעת אם זה מחמיא לכן או לא. מה שמחמיא לאחת לא בהכרח יחמיא לאחרת.
  • יותר מדי פעמים שמענו ששימוש בשפתון אדום חייב להיעשות עם עיפרון שפתיים (תוחם...) על מנת שיצא מדויק כמה שיותר. ומי שרוצה לשפר את העמידות (ואני מתעלמת מפטנט הפודרה שאני לא אוהבת) כדאי לה למלא את כל השפתיים עם העיפרון ורק אח"כ למרוח את השפתון האדום. זה גם יתרום לעמידות וגם יראה יותר טוב כשהשפתון יתחיל לרדת. אני מוצאת שבגדול הטענה נכונה, עם עיפרון שפתיים איכותי העמידות משתפרת והמראה חד יותר, אבל העניין הוא שלעיתים זה גורם לשינוי בגוון השפתון, חוץ מזה שאחד הטרנדים העונה זה להניח את השפתון בלי עיפרון בכלל על מנת שיראה טבעי ופחות עשוי. בכל מקרה, כשאני בוחרת להשתמש בעיפרון שפתיים אני משתמשת בעיפרון #42 True Red של Make Up For Ever בגוון אדום דם שמתאים לרוב האדומים שלי, קרמי עם פיגמנט עשיר, מכיל שעווה ולכן נוח למריחה ואינו מייבש לי את השפתיים.
  • המלצה חמה קבועה שחוזרת על עצמה זה שעם שפתון אדום יש להשתמש במברשת שפתיים למריחה מדויקת ואחידה במיוחד ולמניעת העמסת יתר של השפתון. אז נכון, התוצאה מדהימה, אבל בינינו - למי יש כוח? זה לוקח המון זמן, חוץ מזה שאחד הטרנדים העונה זה להניח שפתון אדום בכלל עם האצבע, שיראה כתמי ולא אינטנסיבי מדי. אני נעזרת במברשת בעיקר למריחה על גבולות השפתיים בלבד, שהשפתון לא "יישפך" וכשאני מוותרת על עיפרון השפתיים כך שנוצר מראה כאילו תחום ומדויק אבל פחות "קשה" מזה של העיפרון. מברשת שפתיים זה אגב פתרון טוב כאשר הסתיים השפתון ורוצים להשתמש במה שנשאר בפנים. לי יש את מברשת השפתיים של סיגמה Sigma L05 ה- ss316 לשעבר (9 דולר). נוחה לשימוש, צפופה וגמישה מספיק ובגלל שמורכבת משני חלקים (המברשת נכנסת לתוך המכסה) ניתנת לנשיאה בתיק האיפור. מברשת בסה"כ מוצלחת. מי שלא רוצה להשקיע במברשת שפתיים אבל עדיין רוצה פתרון לשעת הצורך, יכולה להשתמש במברשת זוויתית ארוכה (תמונה של מברשת מס' 266) כמו לאייליינר/לגבות.
ושימו לב - שפתון שמרוח על השיניים זה ממש מכוער ועוד יותר מזה - מביך. כשהשפתון אדום זה נורא שבעתיים. חוץ מלהציץ מדי פעם במראה ולוודא שהכל תקין כדאי גם לעשות את הטריק המפורסם עם האצבע. לרוב זה עושה את העבודה.

הבושם Fan di FENDI: לנשים קלאסיות אבל מודרניות, אלגנטיות אבל דינמיות

לפיניש של הלוק הקלאסי חייבים להוסיף ניחוח מתאים אחרת זה ירגיש קצת מפוספס. הבושם החדש של פנדי עם השם המדליק Fan di FENDI בא לי ממש בזמן והוא מושלם למטרה הזו. ריח קלאסי יוקרתי אבל עדכני ומתוחכם עם נטיה קלה מאוד לפרחוני מתקתק שמורכב מיסמין צהוב, שושנת דמשק, אגסים, פלפל ורוד, פאצ'ולי ועוד. ריח נשי, דינמי ומפתה שקשה מאוד לפספס איתו. והעיצוב? הכי יוקרתי ושווה שיש, קר אבל לא מרוחק. הבקבוק כבד ומרשים, מלבני מזכוכית עם לוגו מתכתי (F) כפול מוזהב בחזית ומכסה מוזהב שמושחר מקדימה. נראה כמו אקססורי יוקרתי מהסוג שעושה את כל הלוק, עושה חשק להחזיק אותו ביד במקום את תיק הקלאץ'...
קל לי להתחבר לשם של הבושם "מעריצה של פנדי" וכבר כתבתי על זה פה בעבר. מי שלא ביקרה בחנות הדגל של המותג ברומא שנקראת Palazzo FENDI (הארמון של פנדי) כדאי לה לעשות זאת בהזדמנות הראשונה ואני אפילו לא מדברת על זה שהצבע השולט שם זה הצהוב שלי! הבוטיק נמצא במיקום מושלם בין הרחובות Via Condotti היוקרתי והאהוב עלי ביותר ל- Via del Corsso רחוב הקניות המרכזי. רציתי לשים פה תמונה של "הארמון" הזה של פנדי, אבל כמובן שאני מרוחה בהתלהבות עם השקיות משם על כל התמונות אז ויתרתי על הרעיון, תסתפקו בתמונות מגוגל... הבושם המחשמל הזה לנשים קלאסיות אבל מודרניות, אלגנטיות אבל דינמיות, ל- Fan di FENDI - בשבילי...!


ID

Big Apple Red
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח

Fireberry
גודל: 9.8 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6 דולר
Topcoat
Super-Fast Drying
high shine
גודל: 17 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 7.5 דולר

L'Absolu Rouge
Advanced Replenishing & Reshaping Lipcolor
151 Rouge Mythique
גודל: 4 גרם
ייצור: ספרד
מחיר: 178 ש"ח

Lip Liner Pencil
42 True Red
גודל: 1.8 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 18 דולר

Fan di FENDI
Eau de Parfum
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 670 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את הבושם קיבלתי מהחברה


Print Page

107 תגובות:

  1. כל כך נהניתי לחזור הביתה מיום עמוס, שקינחנו בקפה ועוגייות אצל גודיס (לא גולדי, יום שישי ב 2, הזמן הנכון למצוא חניה....) ולמצוא פוסט מלבב לקריאה.

    אדום אחד הצבעים האהובים עלי, אולי אחרי הורוד על גווניו. תיק, מוקסין, חגורה, עגילים, סריגים, חולצות ושמלות באדום יש לי בארון.

    שפתון אדום זה מאסט בתיק האיפור ולק הכי נשי שיש. (לא עם הבגדים יחד מן הסתם), קלאסיקה בהתהוותה. - איכשהו שפתון אדום בעיניי לא הולם לכל אחת.
    ללק אדום יש מקום כבוד אצלי.

    אהבתי את ההגדרה שלך לצלליות אדומות, אף פעם לא מצאתי להן שימוש (גם לא לורוד פוקסיה).

    הצטערתי שלא שמת הדגמה של הגוונים, אפשר?

    לא מכירה את האחרים, אלא רק את פושה. לא הרגשתי בריח החריף שלא מעט מכן ציינו, התפעלתי בהחלט כמו שציינת מכך שהוא מייבש יחסית מהר ומבריק - שתי תכונות שחשובות לי. כרגע בתכנון לנסות את Essie good to go - בהמלצתה של עדן. לדעתי הבקבוק לא נראה פשוט ויש לציין את נוחות האחיזה של הידית של פושה ואת המריחה המצויינת של המברשת עצמה. מה שהפריע לי - ההסמכה כבר במחצית הבקבוק, מה שדורש דילול המפחית מאיכות המוצר וכן אורך המברשת שמגיע רק עד השלושת רבעי ונדרשת "הברגה" מתמדת כדי להגיע לחומר לכל ציפורן וציפורן. מוצר מומלץ - בהחלט כן. ירכש שנית? ראשית אדגום את האחרים.

    הקדמתי את המאוחר בתחילת תגובתי לעניין התאמת השפתון האדום (סליחה על הפלצנות) לאופי/אישיות.

    בתיק האיפור שלי שוכן 132 - קפריס שהזכרת מרוז' אבסולו.
    למה 132 - המהדורה המיוחדת והנוצצת של אודם אדום באריזה מנצנצת לא הותירה לי ברירה.

    לא קשה לי עם אדום ואין חוקים למה? כי אני בלונדינית. האמת: רוב הגוונים האדומיןם הולמים אותי, אני בהירה אבל לא לבן מחזיר אור. רק אדום בורדו ומפירי איני נוהגת למשוח על שפתי, מוגזם בעיניי.

    עפרון שפתיים - אני מסתדרת בלעדיו. ברוב צניעותי אומר שאחד האיברים המוצלחים בגופי הוא שפתי, מריחה זהירה ומלאה לא מביאה צורך בתיקונים.
    אין לי את הסבלנות למברשת שפתיים למרות שיש לי משום מה יותר מאחת. מורחת והולכת.

    השפתון האדום הכי יפה שאני זוכרת היה של פלומה פיקסו, מכרו אותו רק במשביר לצרכן. כמו שהיא באה, כך היא נעלמה.

    לגבי הבושם - לא הרחתי, לא יכולה להגיב. אך מפוסטים קודמים נראה לי שאם לא אוהב אותו לפחות אחבב.

    שבת שלום, נהניתי מאוד לקרוא, הולכת לאמא לארוחת שבת.

    (כזו אני, כונה לפי הסדר :)

    השבמחק
  2. תודה אפרת, כיף לשמוע ושמחה שנהנית בגודיס ;)

    מסכימה ששפתון אדום לפחות אחד זה מאסט, פשוט כל אחת צריכה למצוא את האדום שמתאים לה.
    לק אדום זה כל כך פופולרי, קשה לי להאמין שיש מישהי שאין לה לק אדום כזה או אחר.

    כשהתייחסתי לצלליות האדומות התכוונתי לאדומות ממש, לא לבורדו או ורוד אדמדם, צלליות אדומות דם ממש לא ברור לי איך יש כאלו שיוצאות מהבית איתן...

    את התמונות של הלקים את תוכלי לראות בפייסבוק בקישור על השם של הלק.

    יש מצב שהתפעלת מהפושה כי פשוט אין לך למה להשוות. מי שלא השתמשה קודם בטופ איכותי זה בטח נראה לה מדהים. אני מאמינה שתרגישי בהבדל כשתשתמשי בטופ איכותי אחר. או שלא...
    ה- good to go של ESSIE מעולה וכתבתי עליו בזמנו בפוסט היומולדת שנה, יש קישור על השם שלו פה. אני שנים איתו ובהחלט העמיד רף גבוה לטופים שבאו אחריו. ההסמכה הזו היא בכל הטופים כמעט, לי אין בעיה לדלל, לא מרגישה שפוגע באיכות המוצר, פשוט חשוב להשתמש במדלל איכותי ומתאים.

    ה- 132 הוא גוון אדום נקי מושלם, כיף שיש אותו במהדורה מיוחדת, ברור שלא היתה לך ברירה...LOL

    דווקא בלונדיניות לטעמי צריכות לברור את האדום בקפידה שלא יראה טו מאץ, אבל בסופו של דבר הכי חשוב זה להרגיש נוח עם השפתון האדום.

    איזה קטע! אני זוכרת את האדום של פאלומה פיקאסו, היסטוריה!

    הבושם מופלא, כרגיל לא כולן מתחברות לכל הריחות, מעניין מה את תחשבי. תעדכני.

    שבת שלום ובתיאבון :)

    השבמחק
  3. תודה רבה אפרת :))

    השבמחק
  4. VAMOS ROJOS!!!
    הידעת? שהכי מפתיע, שבארה"ב האדום שלט באופנה על שלל גווניו ושלל שימושיו (כולל מטבחים, מכוניות וכד') דווקא בתקופת המקאת'יזם.

    ועכשיו... בדיוק אתמול נמשחתי בלעות אדום OPI בפדי from A to Zurice ומני בהוא מהסדרה של הונג קונג (הוא במיני אז השם לא נמצא עליו)
    עכשיו דווקא התבייתי על המיבש וטופ של שיק אורנג'- קריסטל שיין וייבוש של פחות מחצי דקה!!

    לשפתיים יש לי גלוס, במקרם קרמי שך LA Splash Cosmetics עם השם הכל כך נחוץ red carpet . המקרם הקרמי שלו גורם לו להימרח בעמידות מדהימה מההתחלה, ועם ברק!! לא צריך עיפרון, ולא בטייח, רק יד יציבה ומדוייקת כמו לאייליינר.

    הךיפסטיק האדום הבא שלי לרכישה יהיה קוקו רוז' גבריאל של שאל, וכמון מתבשמת במס' 5 האל-מותי הנהדר, וכמו שפירסמתי... מתחילה לקמפיין בקבוק חדש ליומולדת שביוני.

    טא-טה...

    השבמחק
  5. נטע, שמחה על היצירתיות, את מזכירה לי את נבחרת ארגנטינה עם ה- VAMOS ROJOS!
    לא ידעתי אבל עכשיו אני יודעת!

    ה- OPI מהפדיקור שלך אדום כהה, בהחלט הולך טוב עכשיו. אני מעריכה שבמניקור את עם Red My Fortune Cookie.
    של מי הטופ שלך? לא ממש הבנתי.

    לא מכירה את הגלוס הזה, אבל אם הוא קרמי אטום ונמרח באהבה, אז הוא נשמע יופי.

    אני שומעת אותך מדברת על ה- chanel gabrielle lipstick ההורס כבר יותר מדי זמן.
    יללה לכי כבר תקני, יש גם בסטרוברי. אל תחכי ליומולדת ;)

    השבמחק
  6. אני מעדיפה את הטופ של פושה על פני טופים אחרים. בהתחלה התבאסתי ממנו כי הוא לא האריך לי את חיי המניקור, אבל אחרי שהבנתי שאין אף טופ בעולם שיעשה זאת השלמתי איתו. את seche vite לא אהבתי כי הוא שינה לי גוונים של לקים מסוימים (נסי לשים אותו על טארט דקו ותזדעזעי). מוזר מה שאת אומרת על הריח כי יחסית ל seche vite הוא הרבה פחות מסריח.
    אדום זה אחד הצבעים האהובים עלי, however, לקים אדומים זה גועל נפש.

    השבמחק
  7. אני זוכרת שאת מעדיפה את הפושה. לטעמי הוא כמה רמות מתחת לכל טופ שניסיתי.
    לא קרה לי עם הסשה מעולם ששינה ללק אצלי גוון, מקווה גם שלא יקרה, לכי תדעי...
    הריח של הפושה גמר עלי, את הסשה אני כמעט לא מריחה. ממש מוזר, אה?...
    בגלל שאני יודעת שאת אוהבת לקים אדומים כל כך ראי את הפוסט הזה מוקדש לך באהבה ;)

    השבמחק
  8. נרגשת עד דמעות!

    השבמחק
  9. כן כן, דמעות תנין אולי ;)

    השבמחק
  10. טעים לי הקפה שם, האוכל לא :(.

    גם אני התכוונתי לאדום ממש, לא לאדומים בהירים חוורים. אולי זה משתלב בהפקות אופנה אקסטרוגנטיות במגזינים.

    מן הסתם את צודקת, אנסה אחרים כדוגמת good to go של ESSIE ואז אוכל דעת. מה זה מדלל איכותי מתאים? אפשר המלצה?

    את 132 היה כיף לקנות כי אהבתי אותו עלי. לא יצא לי להשתמש בו הרבה השנה. לאבל יש סממנים שונים, רבים מהם חיצוניים, משתמשת בעיקר בטבעיים וורודים.

    מסכימה איתך, כפי שכתבתי אני בלונדינית, אבל גוון עורי לא לבקני/מחזיר אור, מה שמקל עלי בבחירת גווני שפתונים ואיפור.

    זוכרת את פלומה? סימן שכבר ביסודי היית מתגנבת למח' היופי? ילדונת שכמוך.

    תודה. חלומות פז (לא אדומים LOL)

    השבמחק
  11. אפרת, גודיס בכיכר המדינה במיוחד ביום שישי זה בעיקר לראות ולהיראות, לאווירה, פחות לאוכל... ;)

    בנוגע למדללים, בעיקרון כל חברה מחזיקה מדלל שמותאם לטופ וללקים שלה. ככה סשה, זויה, אסי וכו'. בעיקרון מה שחשוב יותר זה להשתמש במדלל נטול רעלים עם לקים נטולים ובמדלל של חברה כמו סשה עם כאלה שאינם נטולים. כך המדלל אמור "לדבר" יותר טוב עם מה שאת רוצה לדלל.

    באופן טבעי רובנו לא משתמשות באופן תכוף עם שפתון אדום. אני למשל בעיקר בערבים.
    כך שהגיוני שלא חרשת עליו אם את לא מאלו שהולכות מדי יום עם שפתון אדום, אבל הנה ההזדמנות לנצל אותו קצת.

    אם תקראי את הפרולוג - הפוסט הראשון בבלוג, תראי שמגיל צעיר הייתי מחוברת לתחום הביוטי, חוץ מזה שהשפתון של פאלומה פיקאסו היה כל כך חריג, נטע זר בין כל מותגי הקוסמטיקה שקשה היה שלא לשים אליו לב :)

    השבמחק
  12. ת'כוונתי שאני לא אוהבת שם אף פעם את האוכל. חזרנו מניחום אבלים אצל חברים טובים, הזדקקתי לקפה ומאפה בדרך הביתה :) (אגב לא היה מה לראות בכלל LOL)

    תודה על נטיפ, אזכור זאת.

    מבטיחה לקרוא, סיקרנת אותי. אני התכוונתי יותר לזה שלעומת גילי המופלג את עדיין ינוקא.

    פלומה אכן היתה עוף זר ומוזר...יחידה בדורה. לא רק בתחום הקוסמטיקה.

    השבמחק
  13. איזו טלפתיה, בדיוק היום בצהריים (תוך כדי דפדוף בווג :) חשבתי על זה שהגיע הזמן שאקנה שפתון אדום. יש לי צבעוניים ועזים ואני לובשת אותם בכיף, אבל כמו שאמרת- אדום זה ליגה אחרת. עד אז יש לי גלוס אדום של מאק, לא זוכרת את שמו, אבל אני לא משתמשת בו הרבה. אז- נראה לי ששפתון אדום מצטרף לרשימת הקניות.
    הלק האדום שלי הוא silken cord של אסי, לא יודעת מה תת הגוון שלו (קר אני מניחה) אבל בשבילי הוא האדום המושלם.
    חייבת לחלוק עלייך בעניין הטופ של פושה- אני משתמשת בו עכשיו ובעיניי הוא מעולה. נכון, הריח נוראי, אבל היבוש סופר זריז. דווקא את סשה וויט המהולל לא אהבתי, גם מסריח מטולואן וגם כיווץ לי את הלקים, אחרי 2 שימושים העברתי הלאה.
    לבושם לא התחברתי, אבל בישום זה הכי עניין של טעם אישי.

    השבמחק
  14. סנדי - איזה קטע, לגמרי טלפתיה!
    בהחלט אין ברירה, עכשיו את צריכה להתארגן על שפתון אדום :)

    הלק האדום שלך Essie Silken Cord מהמם חבל"ז!
    הקטע איתו שהוא אדום בוהק שנוטה מעט לקורל ונחשב לגוון קיצי למרות שיצא בקולקציית החורף של שנה שעברה.

    בנוגע לפושה, כנראה שצריך להתחבר אליו, אני נחנקתי ממנו והוא לא מייבש מהר יותר מהסשה, להיפך. גם כיווץ הלקים היה לי עם הפושה ולא עם הסשה...
    לגמרי טעם אישי ענייני הבושם, אותי הוא הפיל!

    השבמחק
  15. BIG APPLE RED היה הבחירה שלי השבוע, לק מהמם ,אדום מושלם ! ואני גם חושבת שהפורמולה שלו יותר מוצלחת משני לקים אחרים של O.P.I שניסיתי לאחרונה.
    האודם האדום שלי הוא RUSSIAN RED של מאק, גם אצלי הוא לא בשימוש יומיומי, אלא רק במצב רוח מתאים !

    השבמחק
  16. אורלי, בהחלט תזמון מושלם עם ה- OPI Big Apple Red!
    בהחלט אדום מושלם, אין ספק שהפורמולה משתנה בין גוון לגוון.
    את ה- MAC Russian Red גם הזכרתי פה, אדום קרמי קלאסי נקי.
    משום מה הוא מוגדר כמאט אבל הוא ממש לא...
    מזדהה עם העובדה שצריך מצב רוח מתאים לשפתון אדום!

    השבמחק
  17. @danra
    VAMOS ROJOS! דווקא אלו קריאות הייתה קריאות של מתנגדי עליית השלטון הרודני של פרנקו בזמן מלחמת האזרחים בספרד.
    ארגנטינה הם בכלל תכלת-לבן ושמש הזהב.

    לליפסטיק אני לא מחכה... רק להגיע לת"א, כי פה בסביבה אין אותו, ואני צריכה לבדוק אותו באור יום ישראלי (בסינגפור השמש אחרת, ויש המון עצים שעושים המון צל).

    ומה לעשות אני"קשה" ברכישות, נותנת להן המון זמן להבשיל ולהתממש, אם הן מתמוססות סימן שזה לא היה צריך לקרות.

    השבמחק
  18. אין כמו לק אדום כדי להרגיש קלאסית. DRAGON של שאנל הכי אהוב עליי בשביל כך.
    שפתון אדום -אוהבת את הרעיון אך קשה לי עם ביצוע. אני מרגישה SELF CUNCIOUS איתו...
    הרחתי את פנדי ולא אהבתי ממש.

    השבמחק
  19. @Neta

    נטע, מה לעשות? זו האסוציאציה שלי ויום אחד אני אבין למה.
    חוץ מזה בקריאה הזו משתמשים גם היום בהקשרים שונים, לא רק בהקשר של מיסטר פרנקו הרחום...
    Vamos Argentina!

    אה, חשבתי שאת רוצה את הגבריאל של שאנל כי את כבר יודעת שיפה עליך, מצחיקה...
    בכל מקרה יש אותו בסטרוברי ב- 38 דולר אם תחליטי שאת רוצה באמת.
    יפה על דחיית הסיפוקים. הגיוני.

    ולא ענית של מי הטופ שכתבת עליו....

    השבמחק
  20. @marina

    מרינה, מסכימה איתך, הצבע הכי קלאסי שיש.
    ה- chanel dragon לק אדום כהה יחסית נקי וקלאסי. יפה.
    שפתון אדום יהיה לך מהמם, אני חושבת שכל מי שלא הולכת ביומיום עם שפתון אדום היא self-conscious כשהיא בוחרת בו.
    במקרה שלך זה גם הגיוני כי את הולכת תמיד עם צבעים טבעיים או עדינים יחסית, לא צעקניים וזה מאוד בולט.
    אני לא מבינה למה אני עם השפתונים הצבעוניים בוהקים שלי עדיין צריכה את המוד הנכון בשביל אדום.
    זה פשוט צבע אחר...

    השבמחק
  21. איזה אדומים מעלפים! אני בדיוק מרחתי השבוע את הלק האדום הראשון שלי אי פעם (Chic 420) ואני מאוד מרוצה ממנו! אף פעם לא חשבתי שאני טיפוס של לק אדום אבל נראה לי שבגלל שכמו שאמרת, הציפורניים הקצרות יותר הופכות את המראה לקלאסי הרבה יותר!

    השבמחק
  22. תודה שירי :)
    וואו! לק אדום בפעם הראשונה? מגניב!
    אין ספק שצריך להתנסות בשביל לדעת אם זה באמת מחמיא ואם מתחברים או לא.
    והנה בסוף אהבת עליך את התוצאה ובהחלט על ציפורניים קצרות זה הכי קלאסי ויפה.
    בטוחה שנראה אצלך תמונות של איך שזה יצא :)

    השבמחק
  23. @VanityGirl
    בפעם הבאה שאת עוברת ליד חנות/ דוכן שמוכר מוצרי ים המלח, עצרי. וחפשי טופ קואט של חברת sea of spa. הוא מגיע בבקבוק מכוער ונטול גלאם, עם מדבקה כחולה שעוטפת את כולו ומכסה שחור פושטי. הנוזל עצמו מעט צהבהב (נטול כל חן כבר אמרתי?). מחירו 15 ש״ח, והוא עושה בשבילי משהו שאף טופ יוקרתי לא עושה- מאריך את חיי המניקור ל-5-7 ימים. החסרון שלו בוא שהיבוש שלו לא מאוד מהיר, אבל אם יש לך כמה דקות אקסטרא לחכות- שווה.
    אני כמו שאמרתי משתמשת בפושה- מתייבש מהר ומחזיק כ-3 ימים, אבל כשאני רוצה יותר עמידות משתמשת בזה. כדאי לנסות :)

    השבמחק
  24. תודה סנדי, נראה לי שהרבה ישמחו על מה שהמלצת לוניטי במיוחד בגלל הזמינות והמחיר הזול.
    אין ספק שהעמידות זה עניין אישי כי כל לק כמעט מחזיק עלי 4-5 ימים בלי שינוי.
    אולי הטופ הזה עובד עליך יותר טוב. מעניין אם הוא נטול רעלים.

    השבמחק
  25. @danra
    נטול. אחרי הסערה שוניטי עוררה בזמנו אני בודקת ומקפידה :)

    השבמחק
  26. תודה על ההמלצה. דווקא הייתי לפני כחודש וחצי בים המלח ואני אפילו זוכרת את החנות של sea of spa אבל לא היה לי מושג... איפה היית עד עכשיו, סנדי?!
    אני קצת סקפטית לגבי העמידות. עלי אף טופ לא מצליח לשמור על עמידות של שלושה ימים אצלי ( למעשה מניקור מושלם נשמר אצלי מקסימום יום. אני לפעמים יכולה למשוך עוד יום יומיים עם צ׳יפים מינוריים, אבל זה לא נקרא מניקור מושלם) אבל אפילו אם הוא יצליח להאריך את חיי המניקור שלי ביום אחד זה הישג מבחינתי. חייבת לנסות אותו עכשיו!  

    השבמחק
  27. וואו, איזה פוסט נהדר! לפני שנה קניתי שפתון אדום של ספורה ואני משתמשת בו רק לארועים חגיגיים במיוחד. אני מושחת אותו עם מברשת (הכי קל לי) ונעזרת בתוחם אדום בשביל "לסגור את הקצוות". לק דוקא אין לי כרגע ונתת לי רעיונות.. על הבושם חשבתי כי הבקבוק מאוד עניין אותי-באמת נראה כמו איזה תכשיט יוקרתי ולא בושם. אנסה אותו ואראה אם תוכו כברו (פשש.. סחתיין על הפתגם). תהני יקירה!

    השבמחק
  28. יש לי רגשות מעורבים לגבי אדום. מצד אחד זה צבע נשי קלאסי, מצד שני אני חושבת שמי שהוא לא באמת מתאים לה - ניראת לא טוב איתו. מה גם שאדום בגרסה הזולה נראה מהר מאד דהוי וזול וזה פשוט לא זה.
    יש לי אולי סוודר אדום אחד בכל הארון ולגבי איפור - שפתון אדום של קליניק שאני לא מתה עליו כי הוא אדום כתום כזה, שפתון אדום של לנקום שהוא אדום בהיר מאד ושפתון אדום כהה של שאנל שהוא היחיד שאני מסוגלת לצאת איתו מהבית וגם זה רק באירועים נדירים מאד. בכנות אני לא חושבת שהגוון הזה מחמיא לי בכלל אז למה להתעקש...
    לקים אדומים לעומת זאת - אני אוהבת! בעיקר נוטה לכיוון האדומים דובדבניים עם טיפונת וורוד, אני חושבת שהם הכי מחמיאים לי. אבל יש לי גם אדומים נטו, אדומים בורדו, אדומים כתומים והיד עוד נטויה...
    את פושה לא ניסיתי אף פעם ואני גם לא מתכוונת לנסות, שום דבר לא מתקרב לביצועים של סשה ויט! חבל על הכסף והאכזבה...

    השבמחק
  29. @ניבה

    תודה ניבה :)
    קטע איך לכל אחת יש את ההזדמנויות שלה להשתמש בשפתון האדום.
    יפה לך על ההשקעה עם מברשת לשפתיים, אין ספק שהתוצאה שווה את זה.
    אין לך לק אדום? הפתעת אותי. משום מה חשבתי שכולן עברו מתישהו את ההתנסות הזו.
    העיצוב של הבושם מפיל, לטעמי גם הריח.
    תרחרחי ותבדקי, בהחלט סחתיין על היציאה הזו שלך פה :)

    השבמחק
  30. עברתי התנסות של לק אדום עם סאלי הנסן. זה היה אדום עם נצנצים והחזיק מעמד המון זמן כי אני אוהבת לשנות צבעים ולגוון. לאחרונה הוא נגמר ואני רוצה לקנות חדש. עוד לא מכירה את פושה אבל אבדוק כל מיני..

    השבמחק
  31. @IsraelMakeup

    ישראלה, זה בהחלט צבע קלאסי אם כי מה שכתבת נכון לגבי כל צבע.
    מי שצבע מסוים לא יחמיא לה לא תראה איתו טוב. פשוט אדום זה צבע מאוד בולט.
    אדום בגרסה הזולה לטעמי זה יותר תלוי במי שבוחרת אותו. יש כל כך הרבה גוונים לצבע הזה, חשוב לדעת מה גווני האדום שהכי מחמיאים.
    מי שבוחרת במשהו צ'יפ ולא איכותי זה גם יראה ככה...
    אם את לא מתחברת לאדום ולא מרגישה איתו נוח אז בהחלט אין סיבה להתעקש, יש מספיק צבעים אחרים.
    ללקים אדומים בהחלט קל יותר להתחבר כי הם לא מפריעים לחזות שלנו, להופעה. צפויים יותר.
    בהתחשב בזה שלק אדום זה סופר נשי אז חבל לא לאמץ אותו.
    מסכימה איתך, אני מאוד אוהבת את הסשה ויט אבל לא חושבת שלא כדאי לנסות, יש עוד כל מיני טופים שאני רוצה לנסות מהסקרנות. אבל אם לבחור אחד להשאר איתו אז הסשה הוא בחירה משובחת לטעמי.

    השבמחק
  32. לק אדום אני מאוד מאוד אוהבת. שפתון אדום קצת פחות כי זה גורם לי להרגיש לא עצמי. ניסיתי במאק את Russian Red לפני משהו כמו חודש וחצי וכעבור רבע שעה פשוט הסרתי את השפתון..
    את הבושם הזה עוד לא יצא לי להריח (כמובן... :S). את מוסיפה לי כל פעם עוד בושם לרשימה ;)

    השבמחק
  33. אירנה, מבינה אותך לגמרי, הרבה יותר קל לאמץ לק אדום משפתון אדום.
    מה שכן, דברים משתנים עם הזמן ולכי תדעי, אולי יום אחד... ;)
    הבושם הזה פשוט משהו, ממש עשה לי את זה.
    טוב שאפשר לרחרח בשמים ולראות אם מתחברים אליהם או לא.
    תעדכני מה את את חושבת עליו אחרי הרחרוח :)

    השבמחק
  34. יש לי רשימה ארוכה לעדכן אותך לגביה :P
    א-ג-ב, לאור ההצלחה האדירה של ג'ל הפנים של קליניק אשמח להמלצה למשהו קצת יותר לחותי לחורף ;)

    השבמחק
  35. חחח, קחי את הזמן מותק :)
    פוסט המלצות לחורף כבר כמעט סגור, אז חכי בסבלנות, אנחנו בסתיו ויש עוד קצת זמן ;)
    והאמת שהדבר היחיד שעוד לא החלטתי לגביו זה קרם לחות ראוי ליום שחי טוב עם האיפור.
    טוב, אז גם לי יש מה לעדכן אותך עכשיו...

    השבמחק
  36. טוב, אז אחכה בסבלנות ;)

    השבמחק
  37. @danra
    כתוב עליו שיק אורנג', לא יודעת אם הוא אכן של חב' שיק, קניתי אותו בחנות התמרוקים המקומית....

    ROJOS בספרדית זה אדומים. ה- VAMOS (מבטאים באמוס)זה יאללה.

    דחיית סיפוקים- משהו שעתה האימהות וגם הנסיעה לסינגפור. הרבה דברים שנקנו לילדים כתינוקות והייתי בטוחה שהם סופר נחוצים התבררו כמיותרים והוצאה מבוזבזת. הנסיעה לסינגפור, מאחר והתשלום הוא על הקונטיינר לפי נפח, היה צורך לתייג דברים כחשובים יותר וחשובים פחות, קרי, מה בטוח נוסע ועד מה בטוח נכנס לאיחסון.
    את הקוסמטיקה שלי השארתי לסוף כי הייתי בטוחה שזה יהיה הדבר הכי קשה למיין, בסוף גיליתי שזה היה מאוד קל, כי לקחתי רק את מה שאני באמת משתמשת. ואז גיליתי שיש כל כך הרבה דברים שלא רק שאני לא משתמשת בהם, נכון לאותה תקופה, הם היו בשימוש פעם או פעמיים בלבד, עפ"י רוב אלו היו רכישות אימפולסיביות. אז הכבודה הורשה אחר כבוד לאחותי, ומאז אני דוחה סיפוקים.

    השבמחק
  38. הבנתי,כנראה הטופ זה משהו מקומי עממי, לא מכירה.

    מילא הסיפור הזה שלימד אותך לדחות סיפוקים, יפה שאת עקבית ומאמצת את זה.
    כי בהיגיון ברור לכולן שכדאי לדחות סיפוקים, הביצוע זה כבר סיפור אחר...

    השבמחק
  39. Hey there!

    אני מודה שהצבע האדום הוא מהפחות אהובים עליי, אולי הכי פחות אהוב עליי.
    אמנם יש לי לקים אדומים בטקסטורות שונות, אבל אני חושבת שמרחתי לק אדום קלאסי אולי פעם אחת בחיי, והאמת, לא היה להיט. הרגשתי מבוגרת יותר בכמה שנים. זה פשוט לא אני.
    באיפור בכלל אין מה לדבר. האפשרות היחידה לשלב אדום באיפור היא בשפתון (הצחקת אותי עם האפשרויות לדראגיסטיות וכו'). שפתון אדום זה פשוט אחד הדברים שנראים עליי ממש לא לעניין. הייתי רוצה שזה ישווה לפנים מראה פין-אפי שכזה אבל בפועל יוצא ליצני יותר.
    למען הסר ספק אין לי קשר טוב בכלל עם שפתונים. אני מתעבת את הפחד הזה שכל רגע ימרח לי השפתון ואני אראה כמו ליצן ואת החיסרון הגדול בדעיכה של השפתון ונסיגתו לקצות השפתיים עד שזה נראה כאילו יצאתי עם תוחם א-לה פנינה רוזנבלום מהבית. ממש זה מה שחסר לי, עוד שיראה כאילו שמתי תוחם אדום :)
    אם חושבים על זה, אין לי שום פריט לבוש אדום בארון. אולי אולי איזה זוג תחתונים או גרביים מלפני שנים.

    בעניין אחר - הפושה. הוא מעולה, אין מה להגיד. אני לא מוצאת בריח שלו מהו נוראי יותר מדי... אז פותחים קצת חלון ;) יכול להיות שהריח לא מפריע לי כי אני משוגעעעעת על ריחות הזויים כמו של דלק, דבק מגע, לורדים וכו'...
    לאחרונה גיליתי אלטרנטיבות זולות ומקומיות יותר למייבשי לק (המלצתי עליהן בפורום) ככה שנראה לי שאזנח את הפושה לזמן מה.

    הבושם נראה קלאסי ומהמם, איזה כיף לך שקיבלת מהחברה! לא פירסמת פה פעם תמונה של התיק הזה שצילמת עליו את המוצרים? זה גם של פנדי, לא? אם כן, אני מקווה שלא קרה לו כלום במהלך הצילומים... אודם אדום זה כתם מלחיץ!

    השבמחק
  40. הי יקירה,
    נו, גם אם לא אוהבת לפחות את לא אדישה לצבע.
    האמת שנראה לי שאין מישהי שאדישה לצבע הזה, קשה מדי, או שאוהבים או שלא...
    לק אדום דם זה בהחלט משהו שצריך להתחבר אליו, זה לא אדום בהיר או בוהק וצעיר, זה משהו אחר.
    ואם ללק אדום את לא מתחברת אז ברור לי שעל שפתון אדום אין בכלל מה לדבר.
    בלובלו אדום את כן משתמשת?...P:
    כאילו חסר לי בעיות בחיים את כותבת פה על פנינה ומריחת שפתונים? מה את מכניסה לי סרטים מה?...LOL האמת שלהשאר רק עם תוחם זה ממש מחריד בגלל זה מומלץ למלא את כל השפתיים בתוחם ואז זה לא קורה. אין ספק שאת צריכה לעבוד על עצמך עם העניין של לשים שפתונים בכלל. או שלא.
    בגדים אדומים אני חושבת שגם לי אין ממש. לא סגורה על זה אבל גם לא עולה לי שום דבר לראש חוץ מגופייה אדומה עם נקודות קטנטנות לבנות.

    חחח, יכול להיות שהחיבה שלך לריחות "מעוררים" כמו של דבק ודלק מטשטשים לך את זוועת העולם בדמות הריח של פושה...

    הבושם של פנדי כייפי, תלכי לרחרח.
    איזה זיכרון פנומנאלי יש לך! הרגת אותי עכשיו!
    זה תיק עור של FURLA, אחד השווים שיש, מפוסט הקורלים:
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/07/1.html
    אל דאגה, הכל בסדר, שלומו מצויין ולא מוכתם P:

    השבמחק
  41. בלובלו אדום אני כן משתמשת אבל זה הבדל של שמיים וארץ בין אודם אדום קלאסי לבין לאבלו פרוטי שיין! חחחח. כבר רשמתי לך בעבר שזה ההיילייט שלי בנוגע לשפתונים/באלמים. זה הכי בולט שיהיה לי על השפתיים כנראה. אני באמת צריכה למצוא איזה פיתרון לחוסר עיניין שלי בשפתונים, אני מפסידה עולם שלם.

    השתמשתי לא מזמן במין שטות כזאת שאחותי הזמינה ממאד מינרלז שאמורה לגרום לשפתונים להיות עמידים (סטייל השפתונים שיש בפארמים שצד אחד זה שפתון וצד שני מין משהו שקוף שמעקצץ קצת על השפתיים וגורם לשפתון להיות עמיד יותר). זה סתם עיקצץ לי בשפתיים והעמידות לא השתנתה.
    אני לא מבינה איך עד עכשיו לא מצאו פיתרון קסם לעמידות שפתונים... מי שימצא צריך יהיה לזכות באיזה פרס גדול...
    את האמת זה לא נורא שאני לא בקטע של שפתונים, אני מבסוטה על הצבע הטבעי =) אם אני לא שותה הרבה השפתיים בכלל מקבלות מין צבע פטל כזה... שווה! אך מאוד לא מומלץ!

    בקשר לפנדי, אלך גם אלך לרחרח (זה הצחיק אותי שרשמת "תלכי לרחרח". יצא לי אינסטנקטיבית - "לכי את לרחרח!" חחח) אבל אני בספק אם ארכוש גם אם אוהב כי יש לי יותר מדי בשמים וגם המחיר קצת רציני.

    כן, אגב, באמת יש לי זיכרון הזוי. אני זוכרת חיילים שהבאתי להם אי פעם אקמול בצבא לפני שנתיים! ווירד, הא?
    יופי, אני שמחה שלתיק שלום!

    btw, נזכרתי בסיבה מספיק טובה לא לחבב את הצבע האדום, משהו שכבר ציינתי בעבר בבלוג שלך באחד הפוסטים, וזה צוות האוויר של חברת אוסטריאן איירלינס. אני יודעת שאני חופרת על זה אבל לא אשקוט עד שהם יחליפו מדים, גאד דמט!
    תמונה להמחשה:

    http://www.google.co.il/imgres?q=austrian+airlines&um=1&hl=iw&sa=N&tbm=isch&tbnid=thFwaSPlD4brGM:&imgrefurl=http://www.freesun.be/news/index.php/stars-and-vips-attending-life-ball-arrived-in-vienna-on-special-austrian-airlines-flight-from-new-york&docid=2bk3JQ60YueDzM&imgurl=http://www.freesun.be/news/wp-content/uploads/2010/07/Austrian-Airlines-VIP-arrival-3.jpg&w=900&h=703&ei=GD2kTv7AFamB4gSMgbHrBA&zoom=1&iact=rc&dur=716&sig=115515526610388002533&page=6&tbnh=128&tbnw=164&start=134&ndsp=28&ved=1t:429,r:14,s:134&tx=98&ty=54&biw=1440&bih=775

    וכן, כמו שרשמתי אז, גם המכנסיים של הגברים אדומים! כל יום כמעט אני נתקבלת בהם ועולה לי הפיוז! מחאה, מישהו?

    השבמחק
  42. חחח, בהחלט הבדל, רק שהלובלו תות כל כך אדום עלי...
    אני גם חושבת שזה משהו שאת מפסידה כי בסופו של דבר שני הסממנים הכי נשיים לטעמי שיש זה לקים ושפתונים וחבל לוותר עליהם.
    הרי שפתון הרבה פעמים עושה את כל הלוק, תלוי איזה גוון בוחרים, חוץ מזה שלהתאפר ולהשאיר את השפתיים בלי כלום זה כאילו אין פיניש, כמו לשים צלליות בלי מסקרה...
    את פשוט צריכה למצוא את המרקם והגימור שתחיי איתו טוב. יש כל כך הרבה.

    אני ממש לא מתה על שפתונים עמידים, הם ממש מייבשים לי את השפתיים.
    אלו שמעקצצים הם בדרך כלל פלאמפרים שכאילו אמורים להגדיל את השפתיים...
    אני לא סובלת את התחושה איתם, ממש לא נעימה, חוץ מזה שהם הרי לא באמת עושים משהו...
    וואלה פטל טבעי? לא שמעתי על דבר כזה אבל עדיין ברור שלא מומלץ שלא תשתי בשביל גוון כזה...;)

    חחח, כן כן, לרחרח ואני מרחרחת כל הזמן...LOL
    ובשביל לרחרח לא חייבים לרכוש :)

    תשמעי, את רק מכניסה לי זוועות למוח, לא הספיק לך התוחם ופנינה? ונראה לך שיש מצב שאני לא זוכרת את התמונה המופלאה הזו של המדים של Austrian Airlines?... עד שכבר הדחקתי אותה את שוב שמה אותה! אין לך בושה גברת!זה שאת סובלת אל תדביקי גם אותי בזה (הגרבונים האדומים האלו... בעעע). חוץ מזה אם את רואה אותם כל יום אז זה אומר שאת בנתב"ג כל יום, מה שאומר שיש לך הרבה קפיצות קטנות לחו"ל וממש אין לי שמץ סימפטיה בשבילך, פתאום נראה לי שלראות את המדים האדומים האלו זה לא כזה נורא...P:

    השבמחק
  43. אני לא הטיפוס של אדום (מעדיפה את הורוד על כל גווניו). כמו שכתבת, וזה מאוד נכון גם במקרה שלי, צריך מצב רוח מסויים כדי "ללבוש" לק אדום ועוד יותר את השפתון האדום.

    יש לי לק אדום קרמי אחד, וזה די מוזר אם אני חושבת על זה. אולי נדבקתי מוניטי?! "Big apple red" הוא לק שהייתי מתחברת אליו בקלו לדעתי ועשית לי חשק לנסות אותו. בעצם, עשית לי חשק ללק אדום באופן כללי. הייתי מנסה גם את CND אם היה יותר נגיש.

    אני גם התאכזבתי מהטופ של פושה בגלל הריח שלו, ממש כמו מתקפה כימית! עם הביצועים לא הייתה לי בעיה.

    שפתון אדום אין לי כי אני לא מרגישה איתו בנוח. מתי שהוא אחפש לי את האודם מושלם, אבל כרגע זה לא הזמן הנכון. אני אוהבת שפתון אדום מוקפד ושהונח נכון על אחרות, על עצמי קשה לי עם הנוכחות שלו.

    אהבתי את העיצוב של הבושם! נראה ממש אלגנטי, כמו הניחוח שלו. הוא פחות לטעמי, אבל אהבתי את הריח ואת מה שהוא משדר.

    השבמחק
  44. עדן, עם השפתון לגמרי צריך את המוד הנכון, זה צבע בולט מדי בשביל "השוטף". לפחות בשבילי. עם הלק זה מבחינתי הרבה יותר זורם.

    הפתעת אותי! בהחלט מוזר, זה כזה צבע מתבקש באוסף.
    ה- OPI אדום מושלם, מאוד קל להתחבר אליו. ה- CND מאוד אינטנסיבי.
    שתי פורמולות שונות מהותית.

    סוף סוף מישהי מבינה אותי עם הפושה...
    אשכרה מתקפה כימית. צריך מסכת אב"כ בשביל להשתמש בו...
    הוא לטעמי עושה יחסית את העבודה אבל נופל בביצועים מהסשה והאסי.

    מבינה אותך עם השפתון האדום, כמו שכתבתי זה כל כך בולט, ואת גם בלונדינית וגם בהירה, בכלל יהיה קשה להתעלם מזה. עם זאת, ברור לך שאדום יהיה עלייך קלאסי ומפיל, כן?...

    כן, בושם נהדר, העיצוב סופני, הריח עשה לי את זה בטירוף, ממש יושב טוב.

    השבמחק
  45. נראה לי שאנסה את OPI.
    אני גם לא הבנתי איך לא קראתי על הריח שלו בביקורות, לא הייתי מזמינה אותו אם הייתי יודעת.
    אסי בינתיים הוא הטוב ביותר שניסיתי.
    אני יכולה לראות את עצמי עם שפתון אדום באיפור ערב לאיזה אירוע נוצץ (בינתיים לא הזמינו אותי לכאלה). חוץ מזה בגלל הצבע של השיער והעור הבהיר קל לו להיראות מוגזם עלי.
    בזמן האחרון בא לי להתלהב מבושם, אבל זה עוד לא קרה. לשם שינוי אני הכי אוהבת את אלו שיש לי. בטוח אמצע בדיוטי...

    השבמחק
  46. ה- OPI זה בהחלט ללכת על בטוח, אדום אדום :)
    גם אני לא ראיתי התייחסויות לריח של הפושה וחבל.
    אם ה- good to go של ESSIE הוא הכי טוב שניסית, אז זה בהחלט רף גבוה.
    אם את יכולה לראות את עצמך עם שפתון אדום ולא משנה לאן, זה כבר טוב!
    האמת - יש כל כך הרבה בשמים, זה מבלבל ומתיש. קשה להתמקד...

    השבמחק
  47. @danra
    רחרחתי את Fan di Fendi. הוא לא רע.. מהבשמים שאני כנראה ממש אוהב על מישהי אחרת אבל עלי מריחים לי מוזר, כאילו שזה לא הסגנון שלי (למרות שהכל זה בעיקר state of mind). בסה"כ די אהבתי :):)

    השבמחק
  48. שמחה שאהבת, זה בושם מוצלח, יושב עלי ממש טוב.
    אין ספק שריח זה משהו מאוד אישי, חייבים להתחבר אישית לסגנון.
    אחרת כמו שאמרת - זה יישאר לאחרות :)

    השבמחק
  49. אבל כמובן שאני מרוחה בהתלהבות עם השקיות משם על כל התמונות אז ויתרתי על הרעיון.

    רגע מותק רגע רגע ...קראתי את כל הפוסט המגניב הזה , אבל אנא לפני שאני מגיבה מה שבא לי ....מה זה המשפט הזה , עברית?...איתך אין מצב לטעויות לשוניות בבלוג...אז הבעיה בי.
    בבקשה כאות אחווה תפרשני לי את המשפט בשפתי? חח :)

    השבמחק
  50. איזה דפוקה אני....טוב הבנתי את המשפט אין צורך להסביר חח ...עכשיו הגיב לי בשקט :)

    השבמחק
  51. היי קלאסית.....Remember me? ;) :)
    הפוסט....קלאסי Indeed !!
    למה הסטיגמות? :), מה צללית אדומה כזו ..משהו בין ורוד פוקסיה נועז לבין אדום בורדו כזה עם פס איילינר שחור,
    שמתחיל בהדרגה מאמצע גלגל העין ומתעבה בזווית קלה בסיומו , שאר הפייס רגוע ניודי...זה לא נחמד?
    לאיזה יציאה לדרינק עם ג'קט עור שחור כזה קולי...Imagine that ...
    u see??
    אבל אולי הגוון שאני מתכוונת זה באמת במשפחת הפוקסיות ולא האדומים , יחי ההבדל הקטן ;)
    אראה לך תמונה בהזדמנות , תאמרי לי מה את חושבת....
    ומה עם הצללית המהממת בוידאו בפוסט ערפדיות סקסיות??? גם סוג של אדום לא?...גם שם בעצם יש איזשהו סוג של הכללה, ערפדיות,
    אבל זה דווקא מחמיא....הכל זה עניין של השקפה כניראה ;)
    באנגלית באמת הכל נשמע הרבה יותר טוב, מעניין למה? כמובן שיש את ההשערות המקובלות, אבל עדיין , עברית זו שפה כל כך מיוחדת,
    שכל מילה בה כמעט בעלת משמעויות רבות , קריאה קצת בספר הזהר ממחישה את העומק והיופי בשפה, אך עדיין,
    באנגלית זה נשמע Much better .
    האדום של opi ..איך את אומרת? ...מפיל! :) , התאהבתי בביטוי ואימצתי אותו לחיכי.....לפחות בתמונה הזו הוא ניראה השווה בין השניים,
    לטעמי.הוא זה שתפס את העין.
    העיצוב של הטופ הזה באמת ממש מעפן. ניראה כזה סטייל (אם אפשר לקרוא לזה סטייל), הרשתות האלה שדיברנו עליהם פעם, WOW ו ביוטי קר ניראה לי.
    מסכנה...צמיג שרוף???? חחחחח הגדרה משעשעת לריח התקרית.
    מעניין מעין כל התשבוחות האלה מגיעות , למוצר שכל כך לא מגיע לו?...כל הרשת מלאה בחרטה וטריקים שיווקיים שפלים למיניהם שכניראה גרמו לתשבוחות.
    כמו הלק האדום הקלאסי גם מזה בא לי לפעמים על שפתון אדום ככה ממש מוצלח ושממש יחמיא לי, אך לצערי זה עוד לא קרה....
    יכול להיות שאני צריכה פשוט לשחרר, שזה לא הצבע שלי פשוט?....מוזר, משהו לא נותן לי להניח לזה, אני מרגישה אולי כן יש איפושהו את האדום הקלאסי הזה , הפיתיוני, שיחמיא לי.
    בכל אופן, עדיין לא יצא לי לנסות אף לא אחד מהאדומים שאצלך בבלוג וזה גם ניכנס לרשימת הניסיונות, ניראה דיי מבטיח ומרשים, אך לא אדע כמובן עד שלא אנסה על עצמי...כי במקרה שלי זה ממש ממש ההפך מ,
    אין גוון אדום שלא מתאים לי.
    לאחרונה יצא לי לרכוש שפתון אדום בגוון דיי קלאסי של רבלון אבל זה לא הספציפי שהזכרת כאן,
    חבל שבדקתי את הגוונים ברכישה של הרבלונים לא זכור לי שהיה את השם הזה במלאי....
    מקווה שאמצע את האדום שלי......
    והנה בא ההסבר שלך...באמת שהתאמצתי להבין , זה היה קצת מדעי לי בהתחלה אבל התעקשתי וקראתי שוב...
    הבעיה היא שהתת גוון הזה , זה לא פעם ראשונה שאני נתקלת בזה, גם בבחירת גוון מיי קאפ, ניתקלתי בשאלה,
    מה הוא התת גוון של עורי.....אני עד היום לא תפסתי מה התת גוון שלי. לגבי המקיי אפ הסוף ידוע , לא היה לי הצורך במידע , את סידרת אותי במיי קאפ חלומי האקסטרים גרלן ואקסטרה של קליניק <3
    בכל אופן לגבי השפתונים, אולי אנסה שוב להבין (עדיין לא צפיתי בסרטון) ויהיה קל לי יותר להבין לפי זה על איזה גוון כאדי ללכת / להתנסות,
    או שאולי התת גוון שלי לא מהמוזכרים פה ואז זה אומר, מיפז, אדום - NOT
    סטייט אוף מיינד...חזק ! בשביל ההגדרה העצמית שלי שבא לי אדום.
    לא פעם , ניתקלתי בכך שאת חובבת עפרונות ידועה ומתאימה כל עיפרון בגווניו לשפתון....אני אף פעם לא ניסיתי וזה משהו שהכנסת לי לתודעה.
    העיפרון שהזכרת כאן נשמע אחלה מפני שאמרת שמתאים לך לכל גווני האדום שלך כך שזה פרקטי וחוסך.
    אני משתמשת , במיוחד בגוונים כהים של שפתונים , במברשת שפתיים. באמת קשה להגיע לשלמות בגבולות בלעדיה.
    יש לי עיפון שפתיים של שאנל, שהוא עם מברשת שפתיים בצידו השני, ניראה לי שהגוון שלו זה , הל, cardamone 23, ,
    בהנחה שהבנתי נכון וזה מתייחס לגוון. אני דווקא מבסוטית על המברשת הזאת , אולי המברשת איפור הכי נורמלית שיש לי.....ואת יודעת כמה אני רוצה את הקיט של סיגמה, ומחכה לזמנו....
    לריחות קלאסיים יש באמת איזה אסוטיאציה עם לא עדכנית.
    הבושם בהחלט מסקרן , the Bastard, גם העיצוב גם הניחוח, מריח כמו משהו עם אופי של נוכחות נשית עוצמתית, שלא דופקת חשבון וסקסיות מסתורית- definitely u
    הצבע השולט בפנדי צהוב?..קול! עוד סיבה לאהוב ובטח בשבילך ;)...הלאווי וייצא לי לבקר ברומא ולעשות שופינג שם , ואם כבר פנטזיות ...אז רומא , קרדיט בלתי מוגבל...:) הלאווי ..אמן!
    לפעמים מבינים מה שרוצים להבין , חשבתי כבר שאת מרוחה על התמונות של השקית של פנדי ;) ....מצפה לכל הפתעה שלא תהיה, בטוח היא תהיה נעימה :)

    השבמחק
  52. @מיפז

    מיפז מותק, אל דאגה, זו בטח השעה המאוחרת בלילה שבילבלה אותך עם המשפט :)

    שמחה שאהבת את הפוסט האדום הקלאסי הזה :)
    יקירתי, בלי סטיגמות כתבתי למי מיועדות לטעמי צלליות אדומות נועזות כאלו, אצלי זה לא עובד. פשוט לא עובד...
    בסרטון הערפדי זה בשביל ליצור לוק ערפדי, לא בשביל ליצור לוק של ללכת לדרינק. וגם שם הצללית לא אדומה אלא חום בורדו כזה, בטח מחמיא.
    תדמייני צלליות באדום כמו הלקים פה ותגידי לי אם זה נראה לך סביר...LOL
    לכל שפה יש את הביטויים המסויימים שנשמעים הכי טוב באותה שפה ולא באחרות.
    כמו שהמשפט הזה נשמע ממש טוב באנגלית וברגע שמתרגמים לעברית זה יוצא קצת עקום.
    חחח, מפיל בהחלט ה- OPI. מבחינת גוון הם בפועל מאוד דומים, הפורמולות מאוד שונות. ה- OPI הוא ג'לי וה- CND הוא קרמי.
    בדיוק הגדרת איך הטופ הזה נראה - כמו החנויות הזולות האלו!
    ממש מבאס וזה עוד אחד הטופים המהוללים... והריח - זוועות עולם!
    התשבחות ברורות לי חלקית - זה לא שזה לא מוצר טוב, הוא פשוט לא כזה טוב לטעמי. כמו שאת יכולה לראות בתגובות פה יש כאלו שכן חושבות שהוא מעולה. מה שמראה ששימוש במוצרים זה עניין מאוד אישי.
    צריך להתחבר לשפתון אדום הרבה יותר מלק אדום כי זה ממש במרכז הפנים שלנו וקשה להתעלם מזה.
    אני בטוחה ששפתון אדום יחמיא לך פשוט צריך למצוא את הגוון הנכון שלו, יש כל כך הרבה אדומים...
    השפתון שהמלצתי עליו כאן הוא מסדרת המאט שלהם, לא סדרת הקולורברסט המעולה.
    הגוון שלו בשילוב הגימור המאט הזה פשוט מדהים.
    תנסי אותו עליך כשתהיי בדוכן שלהם (ואם לקנות אז רק בהנחות של 50% כן?...).
    הסיפור הזה של למצוא את תת הגוון שלנו נראה לי מסובך מדי לרוב המשתמשות חוץ מזה שהגוונים ממש משתנים ממותג אחד לשני.
    במידה ואת רוצה לדעת מה הגוון שלך ותת הגוון את יכולה ללכת לסניף של מאק ולבקש מהם לעזור לך בעניין, שיגידו לך מה הגוונים שלך.
    בסרטון של מציאת הגוון היא דווקא עוברת על כל הגוונים. מה שאני חושבת זה שצריך לנסות בעצמנו ולראות מה מחמיא לנו.
    מבחינת עפרונות, אני באמת מכורה אבל בעיקר לעפרונות עיניים.
    עם עפרונות שפתיים צריך להיזהר שהלוק לא יראה "עשוי" מדי, מתאמץ ובטח אסור שיראו את התיחום... מחריד!
    כל הכבוד לך על השימוש במברשת שפתיים, בהחלט פתרון טוב במקום עיפרון!
    יופי של עפרונות יש לשאנל. כדאי לחפוף בתדירות גבוהה את המברשת שמוצמדת לעיפרון שתשאר נקייה.
    מסכימה, לפעמים ריחות קלאסיים נתפסים לא עדכניים. בבושם הזה היה שילוב שאהבתי. כאילו לקחו ריח קלאסי ועידכנו אותו. שלא לדבר על העיצוב... תציצי ותריחי כשתוכלי.
    בטח צהוב בשבילי, היה לי מאוד קשה לעמוד בכל מה שהיה בחנות, הכל כל כך שווה!
    אבל - הקרדיט בסוף מוגבל אצל כולנו...LOL
    והלוואי הייתי מרוחה על השקיות של פנדי... D:

    השבמחק
  53. אגב, הרחתי (או רחרחתי) את הפנדי, הוא מעולהההה! באמת ששקלתי לקנות כי גם היה במצבע בניו פארם אבל אז ציפור קטנה לחשה לי שאמא שלי קנתה אותו לא מזמן. יש לה ערכה של קרם כלשהו והבושם... נראה לי שאשאיל ממנה ;)

    השבמחק
  54. איזה כיף לשמוע, שמחה שאהבת אותו, מעולה גם לדעתי, חבל"ז!
    הסתדר לך מעולה עם אמא! להשאיל, אה?....LOL
    מגניב שיש ערכות כאלו, ממש פינוק.
    תהני מותק :)

    השבמחק
  55. מאוד אוהבת את סדרת L'Absolu Rouge של לנקום. מוצלחת ביותר. אני אישית אוהבת יותר את ה-132, ואני מסכימה איתך שלשפתון אדום צריך מוד מיוחד, או לחילופין - ששפתון אדום יוצר מוד מיוחד, גם אם לא היית בו קודם :)

    מכירה אותי, אוהבת שפתונים, גם צבעוניים וגם אדומים ואין לי בעיה עם גוונים שונים, אבל יש משהו בשפתון אדום שמרגיש כמו שמרגישים כשעוברים מנעליים שטוחות לסטילטו. נשיות בהגדרה.

    כנ"ל עם לק אדום. כשבא לי נשי קלאסי זה יהיה תמיד אדום...

    ואני מתה על העפרונות של מופה :)

    לא מכירה את הבושם הזה. בשמים של פנדי נתפסים אצלי כמאוד קלאסיים (אפרופו הפוסט) ובדר"כ אני לא מתלהבת מכאלו, אבל רשימת הניחוחות נשמעת ממש מעניינת, אולי אבדוק אותו...

    השבמחק
  56. היי,
    אתמול בלילה במקרה נכנסתי לבלוג ולא יכולתי להתאפק- קראתי את כולו!
    אז רק רציתי לומר- יש לך בלוג נהדר, מושקע, איכותי, כתוב בצורה קולחת ומעניינת. אין הרבה בלוגריות כמוך.
    נהניתי מאוד לקרוא ונרשמתי כמנויה, מחכה כבר לפוסטים הבאים.

    השבמחק
  57. @קורין - ריסים ורסיסים

    קורינוש, סדרה מעולה הסדרה של לנקום, אני זוכרת כמובן את התמונות שלך עם ה- 132 הקלאסי.
    בכלל כבר אמרתי לך שאדומים מחמיאים לך מאוד.
    ואת צודקת, שפתון אדום יכול לגמרי להכניס אותך למוד אחר.
    הכי נשית, הכי מודעת לעצמך, וואו כזה.

    עפרונות מעולים של MUFE, בכלל מוצרים שווים, באסה שכבר לא בארץ...

    הפנדי הזה מוצלח, איכשהו ריח קלאסי אבל מעודכן. לא כבד ומשעמם.
    שווה הרחה לגמרי. מקסימום...

    השבמחק
  58. @הדר

    הי הדר, תודה על כל המחמאות, איזה כיף לשמוע! שמחה שנהנית :)
    כמובן מוזמנת תמיד להגיב, לשאול, להמליץ ולתרום מהידע שלך :)

    השבמחק
  59. בדיוק אתמול חברה צחקה עליי ואמרה שיש לי יותר מידי אדום בבית (מיקסר אדום, שידת מגירות אדומה, כסא מחשב אדום וכמה תיקים אדומים)

    אני מאוד אוהבת אודם אדום, ובמראה הנכון אפילו ליום יום יכול להיות אלגנטי ונקי. טיפ שאני קיבלתי, הוא דווקא לא להשאיר את שאר הפנים נקיות מידי כי הקונטרסט בין השפתיים לשאר הפנים חד מידי. דווקא כן להדגיש קצת את העיניים (צלליות טבעיות או מעושן קל) מאזן קצת את המראה

    השבמחק
  60. דנרה!! סליחה שאני קוטעת אותך, צללית אדומה זה לדראג ובחילה?
    על האשה הנכונה בזמן הנכון זה יכול להיות מקסים מקסים
    לא ללוק קלאסי, למשהו יותר artistic

    חוצמיזה שדראג אני רואה יותר בצלליות הכחולות

    השבמחק
  61. דנרה,
    צללית אדומה בצבעי הלק והשפתון פה, לא לא לא לא!!
    חחחח , טוב שנתת ת'דוגמא הזו זה באמת דראגיסטי בעניי גם. הצללית בערפדיות סקסיות , לא רק לסוג של תחפושת לטעמי, דווקא יום אחד עשיתי לוק דיי דומה בעניים בעקבות הסרטון, טיפה יותר מעודן..וכמו שחשבתי , היה עליי יפה...רק חבל שלא יצאתי לדרינק ככה ;)..אבל יצאתי :).
    אני אנסה את השפתון ...ובטח 50 אחוז , תודה מאמי...קודם שיתאים זה כבר ישמח.
    אני מאמינה שהיה סופר שווה בפנדי וברומא ...ונכון מה לעשות לכולנו יש לימיט...אבל אמרתי פנטזיה חח :).
    לגבי השקיות...אין לדעת לא?

    השבמחק
  62. @המעבדה

    המעבדה, אין ספק שאדום זה אופי וכנראה הוא משתקף יופי אצלך בבית.
    נשמע ממש מדליק!

    שפתון אדום זה נהדר והלוואי שייתי מרגישה נוח ללכת ביום איתו.
    למה "דווקא"? בטח לא קראת עד סוף הפסקה אבל זה בדיוק מה שאני כתבתי - תתפרעו, אני לא מאמינה בחוקים ורק בפנים נקיים.
    שכל אחת תעשה מה שבא לה אם זה מחמיא. אני לגמרי בעד :))

    השבמחק
  63. @Macabre Doll

    Macabre Doll טוב שבאת!
    מוזמנת לקטוע אותי תמיד, חיכיתי שמישהי תעיר לי על זה :)
    כמו שכתבתי ואני עדיין מאחורי זה - צלליות אדומות דם "רחוקות מלענות להגדרה של לוק קלאסי נשי".
    אני מתייחסת כמו תמיד ללוק שאנחנו יכולות לאמץ ביומיום, זה לא בלוג שמתייחס לאירועים חריגים או איפור אמנותי ששם כל צבע הולך ויכול להיות מיוחד אמנותי, עדין או מופרע בהנחה. שלא לדבר על הפוסט הזה שמדבר על לוק קלאסי, איך בדיוק צלליות אדומות משתלבות בלוק כזה?
    אל תוציאי את הטקטס מהקונטקסט :)
    כי ממה שאת כותבת את בסה"כ מסכימה איתי... ;)

    בדראג יש כל כך הרבה צבעים, נהנים ועושים מה שבא להם.
    גם צלליות כחולות בשימוש שם אבל אלו צלליות שגם אנחנו ביומיום יכולות להשתמש בהן, ההבדל הוא בצורת ההנחה שלהן, זה לבחירתנו אם נצא מהבית עם צלליות כחולות ונראה כמו דראג או לא ;)

    השבמחק
  64. @מיפז

    מיפז, ברור שצללית אדומה דם זה לא, הנחתי שתחשבי כך, חחח
    וואו, בטח הלוק מהסרטון יצא מהמם.
    אז יצאת עם הלוק לדרינק או לא? לא הבנתי.
    הכי פנטזיה כרטיס אשראי בלתי מוגבל בפנדי!
    אולי יום יבוא, בהחלט אין לדעת...:))

    השבמחק
  65. אני מסכימה שזה לא קלאסי אבל למה להשתמש במילים כאלה קקה דנרה? אנחנו אנשים מתורבתים ומשקצים רק את.... את.... פנינה רוזמבלום? נו באמא שלך :)

    האמת שאני יושבת במשרד ברגיל ונגיעות של צללית אדומה לעיניי (ביחד עם תליון לב מדמם מהמם זה נותן קיק לשמלה שחורה ליום יום)
    אני אראה לך מה זה, חצופה, פוסט צלליות אדומות ביומיים הקרובים יעלה!

    השבמחק
  66. חחח, את הורגת אותי!
    המילים בחילה וקקה הן שלך, מבטיחה לך שלא תראי כזו התנסחות אצלי, אבל ברור לי שבתגובות משוחררים יותר.
    ולמה ככה? לפנינה יש מקום שמור בפנתיאון התוחמים העולמי!

    המממ, את מדברת על צללית אדומה ממש? לא חום אדמה או משהו בסגנון?
    לגמרי קיק, עם שמלה שחורה או בלי...
    ועוד בהתאמה לתליון לב? אני קצת מודאגת מותק...LOL
    על מי את חושבת שאת מאיימת? יללה מחכה לראות אצלך איך צלליות אדומות הן קלאסה!

    השבמחק
  67. אני מדברת על אדום חמים וללא ספק אדום, אבל לא הרבה ממנו כרגע
    להגיד קקה זה יותר משעשע מאשר "מחפשות הצומי", כבר עברנו את הגיל של הצומי ועכשיו עושים מה שאנחנו רוצים בשביל עצמינו, לא?

    זו השרשרת :)
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lto8oi2ObK1qhdaxso1_500.jpg

    השבמחק
  68. יש לי תחושה שאת לא שמה אדום דם בעיניים, אולי אני טועה ובכל מקרה אני מניחה שאחנו מסכימות שקלאסי זה לא.
    חחח, אין מצב שאני כותבת קקה בפוסט... ולטעמי אין גיל לצומי, זה לא ממש עובר אף פעם.... כל אחת עם המינון שלה לצומי. לעשות מה שאנחנו רוצות זה תמיד, לא קשור לצומי ;)

    בהחלט שרשרת מיוחדת, את רואה, אני מניחה שכל הלוק שלך הוא לא בדיוק קונבנציונלי או פשוט. נחכה ונראה בפוסט האדום שלך LOL

    השבמחק
  69. שום דבר אצלי לי קונבנציונאלי, ככה שאנחנו מסכימות שזה לא קלאסי אבל אני אוהבת את זה מאוד עף על פי ובעיקר כי זה פשוט מעניין

    אתן לך לשפוט את האדום כשהוא יעלה :)

    השבמחק
  70. ממי, כנראה בגלל שזה מעניין ואחר זה לא קלאסי.
    מחכה בקוצר רוח לחטט לך בתמונות האדומות :)

    השבמחק
  71. מאמי הלוק בהשראת הפוסט הערפדי יצא מהמם...ובכלל מתאים לי ולאג'נדה, לפחות של אותו היום....
    יצאתי עם הלוק אבל לא לדרינק :)...וקיבלתי גם מחמאות :)....אני חולה על הפוסט הזה , חוזרת אליו לעיתים קרובות...
    וכמובן שהכל יכול להיות ובפרט לך אני מנאבת לך גדולות...באהבה כמובן

    השבמחק
  72. מיפז, שמחה שיצאת עם הלוק ושקיבלת מחמאות, אני בטוחה שיצא מהמם.
    גם אני אוהבת את הפוסט הערפדי, היה כיף להכין אותו :)

    השבמחק
  73. חשוב מאד שאת נהנית מהעשיה שלך...אני שמחה. אם לא מה הטעם לא?

    השבמחק
  74. דנרה היקרה,
    בעקבות המלצתך על הלק האדום קלאסי של OPI, אצתי רצתי ורכשתי לי.
    חייבת להודות שהצבע סקסי, קלאסי ואלמותי, מבלי להישמע אובר-וולמד.
    בקיצור - תודה :)
    ואם בהמלצות לקים עסקינן, תוכלי להמליץ על צבע חום כהה - חורפי וקלאסי?

    השבמחק
  75. תתחדשי גולדי, אני ממש שמחה שאת מרוצה!
    הוא לגמרי הכי אדום קלאסי נקי שיש.
    האמת שמתוכנננים שני פוסטים בקרוב על הצבע החום, אחד לסתיו ואחד לחורף.
    יש כל כך הרבה יפים ומומלצים מבחינתי בגוון הזה.
    אבל אם התחלנו עם OPI האדום והצליח לנו אז נמשיך באותו הקו.
    ממליצה לך על ה- OPI Get in the Expresso Lane שיצא בקולקציית Touring America האחרונה שלהם.
    הוא חום קרמי נקי עם תת גוון אפור מה שהופך אותו מבחינתי לחום האולטימטיבי.
    אם את מעדיפה תת גוון אדום אז אני ממליצה על ה- OPI Suzi Loves Cowboys שיצא בקולקציית טקסס.
    את יכולה לראות תמונות של שניהם בגוגל תמונות.

    השבמחק
  76. לקים אדומים הם ההתמכרות הנוכחית שלי :)

    ולגבי השפתון- אני כ"כ מסכימה שזה עניין של מצב רוח. יש לי שני שפתונים אדומים "אמיתיים", ויש ימים שהם באים לי רע בעין ויש ימים שאני לא מבינה למה אני לא משתמשת בהם כל יום ;)
    לא ידעתי שהמברשת של סיגמא מגיעה עם מכסה שמאפשר נסיעה בתיק, זה בונוס אדיר מבחינתי בגלל שאני משתדלת למרוח עם מברשת.
    יש למייבלין שפתון אדום שהיה מתאים בול לפוסט, אני לא זוכרת את שמו ואני גם לא נמצאת כרגע בבית :/

    השבמחק
  77. למה ככה להגיד על צלליות אדומות ;) האמת, אני חושבת שצלליות אדומות זה באמת לכל אחת,
    אבל אני גם חושבת שבסופו של דבר, בניגוד לצללית לבנדרית לדוג' צללית אדומה צריכה לבוא בשילוב עם אחרות
    ונראה לי שדווקא היא תתקבל יותר יפה במראות קיציים. למרות שאפשר לשלב אותה עם צללית כהה סגולה (כמו שעשיתי וזכיתי לתגובות מאוד חמות מהבלוגריסטיות סביבי :))
    אבל זה לא יהיה מראה יומיומי וזה בטח לא יוגדר בשום צורה שהיא קלאסי.

    עוד משהו שעבורי הוא סוג של קלאסי - שמלה אדומה.
    אני חושבת שכל אחת צריכה אחת כזאת בארון שלה.
    לי יש כמה וכמה כאלה. כמה בדיוק אני לא יודעת להגיד לך.
    כיוון שאני קצת אקורדיונית דברים הולכים וחוזרים ולפעמים הולכים ולא חוזרים מהארון שלי..
    אני בטוח יכולה להעלות 3 שמלות אדומות לרגע זה, אחת מהן אפילו חורפית.

    שפתון אדום, לדעתי, בדומה לשמלה אדומה זה איזשהו אמירה נועזת.
    אני חושבת שלא כל אחת תהיה מוכנה לשים שפתון אדום, הרבה מרגישות שזה "טו מאץ" עבורן
    אני מקבלת את זה לחלוטין כמובן (כמו עם הצלליות האדומות :))
    אבל זה רק מראה שזה משהו קצת מיוחד.
    גם הציפורניים האדומות, לדעתי, לפעמים מתקבלות טוב יותר אצל בנות מסוימות, יותר מאצל אחרות.
    בגלל שגם ציפורניים אדומות, עם זה שזה קלאסי, זאת אמירה שונה מאשר לק ורוד עדין..

    מצחיק שברגע זה אני עם לק אדום על הציפורניים שמרחתי אתמול בערב.
    איך קוראים לו אני לא זוכרת, מהקולקציה האחרונה של צ'ינה גלייז.
    הוא אדום מאוד מאוד קלאסי, קרמי וגלוסי רגוע כזה.
    להגיד לך שאני מרגישה מאוד בנוח עם הלק הזה? לא יודעת..
    במידה מסוימת אני מרגישה בו wannabe lady מה שדי ברור שאני לא..
    ובכלל, הוא לא עובד לי בכלל עם הבהונות הכתומות שלי.. (שילוב לא מכוון..)

    אהבתי מאוד את התפוח של OPI. אין ספק שגם אני מגדירה אותו כאדום הנצחי המושלם.
    אולי הייתי בוחרת בו במקום הצ'ינה גלייז שרכשתי אבל כרגע אני נמצאת בדילמה לגבי רכישה של OPI אחרי שנרכשו ע"י קונצרן שנמצא ברשימה השחורה שלי
    באופן מוזר טרם בדקתי מי הקונצרן המדובר, אולי בשביל להרחיק ממני את ההחלטה לגבי המשך רכישה או לא של המותג..
    טכנית גם אסי ירד עכשיו משנרכש ע"י לוריאל..
    אח, החיים קשים, לא? ;)
    מה שכן, חייבת לציין לגבי השם, שעבורי לפחות, תפוח אדום צריך להיות אדום אדום וקטן קטן.
    בניגוד לתפוח ירוק שצריך להיות גדול.
    אמא שלי קנתה לאחרונה תפוחי עץ ירוקים קטנים קטנים וזה פשוט לא עובד לי את יודעת?
    אני מחזיקה אותם ביד ואני תוהה מה לעשות עם זה..
    לפני הנגיסה אני חושבת פעמיים אם לא פשוט לתת את התפוח כמו שהוא לאריק ולסגור עניין..
    הוא גם ככה עומד ובוהה בי בשניה שאני מרימה את התפוח..

    דווקא עבורי, הסשה גרם לנסיגה של הלק כמעט תמיד וזה ממש ביאס אותי.
    לעומתו, פושה, שהשתמשתי לפחות ב 2-3 בקבוקים לא היתה לי ההתנסות הזאת.
    לגבי הריח, כן, חריף :)
    אבל עכשיו אני מנסה מייבש חדש Air Dry של CND
    הוא קצת מלכלך את המברשת עם לק (גם אחרי ייבוש חלקי כלומר, 2-3 דק' אחרי שמרחתי את השכבה השניה)
    אבל זה לא משהו שמורגש אח"כ (אם שמתי לק בצבע אחר)
    אני אוהבת שהוא דליל יותר ואני מקווה שהוא לא יסמיך כמו הפושה והסשה..
    ימים יגידו אני משערת..

    אצלי האדום הנצחי הוא הראשן רד של מאק, בשילוב עם עפרון צ'רי שלהם הוא עמיד עלי בצורה מטורפת
    אני יוצאת לאירוע, אוכלת, חוזרת והוא נשאר כשהיה.
    לעבודה, טרם הופעתי איתו מסיבות די ברורות ;)
    אני מאוד אוהבת איך שהשפתון הזה נראה עלי, מחמיא, נועז בצורה הנכונה, וגורף מחמאות.
    אבל בגלל שאין לי בעיה לשים גוונים אחרים שנחשבים נועזים (מישהו אמר Girl about town? ;))
    אני מרגישה שיש בו משהו שהוא באמת יותר קלאסי ופחות מושך תשומת לב מאפשרויות אחרות שלי.
    אני חושבת שעם הראשן רד אני נשית, עם הווגאס וולט וילדונת בעיר אני משדרת משהו אחר שמושך הרבה יותר תשומת לב
    אז במקום מסוים, אני כן מצליחה להרגיש קלאסית ולא מושכת תשומת לב דווקא עם אדום.
    זה קצת מוזר לי כי עבורי לפחות, כשאני רואה lady in red בכוונה של שפתון יש לזה רושם מאוד חזק.
    ודווקא אצלי אני מרגישה להיפך. מעניין למה..

    ואת צודקת, עצוב לחלוטין שלנקום בארץ פספסו ובגדול עם השטות הזאת של 151 :/
    שם למוצר איפורי כ"כ עושה את ההבדל במשיכה שלנו אליו.
    אין מה לעשות, כשיש שם, יש הקשרות.
    כמו שכלב הוא לא סתם "כלב" הוא בעל חיים עם שם.
    וברגע שיש לו שם, אפשר להתייחס אליו בצורה יותר אישית.

    השבמחק
  78. אני לא אוהבת את השטות הזאת של גוון חם וקר וכאלה. בינינו, הרבה מאיתנו לא צהובות לגמרי וגם לא ורודות לגמרי..
    אלא איפשהו באמצע..
    אני חושבת שבגלל ההכרות של אנשים איתי, אם אני אלך עם מראה עיניים מטורף ושפתון אדום זה יתקבל טוב
    מצד שני, לדייט ראשון אני לא בטוחה שזה ילך
    (אגב, מניסיון אבל חצי לא באשמתי איכשהו.. רצף של טעויות וזמן קצר מידי כשהראשן רד סרב לרדת מהאירוע הקודם שנכחתי בו.. כן, גם אחרי מקלחת..)
    כמו שכתבתי קודם, אני משתמשת בצ'רי של מאק שהוא מותאם בשלמות לראשן רד.
    אני חושבת שעם שפתון שיש לו פגמנט מלא, ורוצים שכאשר הוא ירד זה יהיה בחינניות כדאי למצוא את העפרון שמתאים לו בגוון כמה שיותר במדויק
    עם הווגאס וולט כמובן שזה קשה (למרות שרכשתי את המאיה שהמלצת עליו והם אכן די הולכים יחד)
    וכך גם עם הילדונת בעיר שטרם מצאתי לו עפרון שיהיה זהה לו.
    אני לא אוהבת לשנות את גוון השפתון באמצעות העפרון כי אני קונה שפתון בגלל הגוון שלו אחרי הכל.. וזה מה שאני רוצה לראות..
    יש שפתונים שלא ממש משנה לי עד כמה הם יהיו עמידים ולכן לא אכפת לי לוותר על העפרון לגמרי.
    בכל מקרה, עפרון תמיד על כל השפתיים ולא מסביב..
    ועזבי אותי ממברשת.. אלוהים איזו טרחה חחח

    הבושם בעיצוב הזה מרגיש לי לפחות כבד מידי..
    אני חושבת שגם בבשמים אני אוהבת מראה קליל ולא מחייב. כמוני כזה.
    כנראה שגם הבקבוק צריך להיות כזה..

    ואו כמה חפרתי!
    ידעתי למה אני משאירה את הפוסט הזה ליום שישי שיש לי זמן לקרוא באריכות ולתת את תשומת ליבי המלאה.
    יש פוסטי בזק ויש פוסטים שדורשים מעבר :)

    { אגב, כתבתי יותר מידי בשביל תגובה ולכן חילקתי חחחח }

    השבמחק
  79. דנרההההההההההה ...גשי הנה! חח
    הצללית מאניק פאניק אצל לינור...
    ואיזה יופי הלוק של האסייתית...אני התכוונתי לאדום אחר שאמרתי לך דמייני וזה... אבל שם זה עוד ניקרא אדום דם?...הופתעתי.
    ברור שקלאסי זה לא!!! אחד גדול!!

    השבמחק
  80. אה הלו אהההההההההה.....מה זה ????
    מה כולם פה תוקפים על הצללית האדומה (עכשיו קראתי תגובות) כולל אני
    לא מוכנה !! זה לינץ! (דנרה אני יודעת שתעמדי בו בכבוד נשמה)
    תרגיעוווו ...צללית אדומה זה ווירדי קצת בואו נודה!

    השבמחק
  81. @אלטר אגו

    אלטר אגו - חח, כל אחת וההתמכרות שלה, טוב שאצלך זה לקים אדומים :)


    שפתון אדום לגמרי עניין של מצב רוח, בגלל זה הם באים לך אחרת כל פעם. גם אצלי זה ככה.
    כן, המברשת של סיגמה (שאת יכולה להגדיל את התמונה ולראות) מורכבת משני חלקים, כך שהידית היא בעצם המכסה.
    כשהיא "מקופלת" היא קטנה יחסית ונוחה לנשיאה בתיק האיפור.
    אם את מקפידה למרוח שפתון עם מברשת אז אין ספק שתהיי מרוצה ממנה.
    חחח, יש הרבה שפתונים שמתאימים בול לפוסט ואת מוזמנת לעדכן על איזה גוון את מדברת :)

    השבמחק
  82. @Meital

    חחח, מיטל, הייתי צריכה לחכות שמונים תגובות בשביל שכל משתמשות הצלליות האדומות יגיעו להביע את דעתן, יפה.
    זה בטוח לא לכל אחת צלליות אדומות. מסכימה שעדיף לשלב אותן עם צללית נוספת אבל עדיין כמו שאמרת זה לא יכול להביא למראה קלאסי, פשוט לא.
    זוכרת כמובן את הלוק האדום שעשית, איך אפשר לשכוח?...;)

    שמלה אדומה זה מעניין. אני מניחה שאני יכולה להשוות את זה לשפתון אדום, חשוב לבחור שמלה איכותית ומחמיאה אחרת זה נראה זול וטראשי מדי. את השמלות האדומות שלך אי אפשר לשכוח, כמעט בכל תמונה שלך את לובשת שמלה אדומה. אני לא טיפוס של שמלות ובגדים אדומים אני לא בטוחה שיש לי בכלל.

    אה, הנה גם את עשית את ההשוואה שלי לשפתון אדום, מסכימה איתך שזו אמירה נועזת, אפילו נועזת מאוד.
    אני אישית מרגישה בולטת מדי, אני לא אוהבת את זה.
    הנועזות עם שמלה אדומה או שפתון אדום זו נועזות אחרת מצלליות אדומות, פרשנות אחרת לגמרי.
    אני דווקא חושבת שלק אדום יכול להתאים לכל אחת, פשוט כל אחת צריכה לדעת מה האדום שמתאים לה. זה לא משהו אוניברסלי.

    מעניין מה שאת כותבת על הלק של צ'יינה. יש בז משהו של לרצות להיות יותר נשית, יותר ליידי. לא כל אחת חיה טוב בתוך זה.
    שילוב עם הפדיקור זה לא משהו שאני מקדישה לו מחשבה לרגע, זה לא אמור להפריע לטעמי, אבל אם מפריע לך אז תמיד אפשר להחליף אחד מהם.

    ה- OPI לגמרי אדום מושלם. על איזה קונצרן את מדברת?...
    אם התפוח צריך להיות קטן או גדול זה כבר אצלך בראש, אבל בכל מקרה ה- big apple מתייחס לניו יורק בגלל זה השם.
    איזו שריטה יש לך עם התפוחים, אה?... ירוקים קטנים מדי? הרגת אותי עכשיו!

    כנראה שהדעות חלוקות פה לגבי הסשה והפושה. טוב שכל אחת יכולה לבחור מה שהיא רוצה.
    עדיין אני מחפשת את הטופ המושלם ואני חושבת שכרגע הסשה הכי קרוב לזה שיש.
    אם ה- CND מתלכלך מהלק זה אומר שהוא לא בשבילי, אני שונאת כשזה קורה. ממש מעצבן אותי. זה קורה לי רק עם לקים אדומים בדרך כלל, גם כתבתי על זה פה.

    כן, ה- MAC Russian Red הוא אדום קלאסי מושלם לכן המלצתי עליו כאן. שילוב עם עיפרון תמיד יהפוך שפתון לעמיד במיוחד. הלוואי שהיתה לי גם סבלנות להשקיע כך.
    מדהים איך זה בדיוק ההפך ממני, אני יוכלה ללכת עם שפתונים צעקנים ובולטים בלי בעיה אבל האדום זה סיפור אחר, לא זורם אותו הדבר, נראה לי הרבה יותר צומי עלי. אצלך הוא בדיוק ההפך, את אומרת שפחות מושך תשומת לב. קטע.
    ילדונת בעיר!!!!! מעולה!

    הקטע הזה של מספרים מטריף אותי! תארי לך שמישהי רוצה לקנות אותו בחו"ל, לא יבינו מה היא רוצה עם ה- 151 הזה ולה לא יהיה מושג איך קוראים לו...
    מסכימה עם כל מה שכתבת, זה פשוט עושה את ההבדל, נקודה. לא סתם עברו ממספרים לשמות, הבינו שזה משפיע על הצרכנים.
    מזכיר לי את מה שכתבתי על Nfu.Oh ששם הם תקועים עדיין עם מספרים ללקים כאילו אנחנו לא במאה ה- 21...

    השבמחק
  83. @Meital

    מיטלי, גם אני חושבת שמי שלא מאפרת במקצועה אין לה מה להיכנס לענייני החם קר.
    מצחיקה, זה לא שאנחנו צהובות/ורודות, ברור שלא לגמרי, בגלל זה מדובר על תת גוון ולא על גוון.
    אני הכי בעד להתפרע עם האיפור, אבל להיות מודעות אם זה מחמיא או מופרך עלינו.
    לדייט ראשון? אם את רוצה שהוא יהיה האחרון אז כן...P:
    איך שפתון אדום לא יורד אחרי המקלחת איך?.... ועל מסיר איפור שמעת?...
    למצוא גוון מדויק לשפתון זה מאסט, אחרת התוצאה עשויה להיות מביכה.
    מאוד קשה למצוא לשפתונים הבוהקים האלו עפרונות מתאימים, מבינה אותך.
    ברור עיפרון על כל השפתיים ברור!!!!
    חחח, הכי טרחה מברשת לשפתיים, גם אני עצלנית בקטע הזה...

    מעניין מה שכתבת על הבושם, אני חושבת שהעיצוב והריח שלו כל כך מושלמים אחד לשני, אני לא יכולה לומר שזה כך בכל בושם שאני נופלת עליו.
    מניחה שאת צריכה קודם להריח אותו.

    נו מה? עם הזמן שלוקח לי להכין כל פוסט בטח שהם דורשים מעבר :)
    אני חופרת חבל"ז בפוסטים, זה לא קל להתמודדות...LOL

    השבמחק
  84. @מיפז

    מיפז, מה שראית עם הצללית מאניק פאניק זה היה בעקבות הפוסט הזה ומה שכתבתי על הצלליות האדומות ;)
    אין ספק שהתוצאה עם צללית אדומה יכולה להיות מהממת, אבל קלאסי זה לא.

    מותק, הרוב מזועזעות מצלליות אדומות כל אחת מסיבותיה שלה, מניחה שאת כל הסיבות הזכרתי פה למעלה ;)

    השבמחק
  85. לפני כמה ימים הייתה איזה פירסומת בטיוי...דיבבו כמה משפטים מהסרט גבעת חלפון לאנגלית......

    אמרת שלכל שפה יש את המשפטים שנשמעים בה הכי טוב...שאמרת חשבתי , נכון, יש לאנגלית לצרפתית לערבית אבל לא הצלחתי לחשוב על משהו שנשמע טוב בעברית....את מדמיינת את המשפט "לא יכלו לשים שלט קטן , ים" ,באנגלית..חחח :)
    אז סתם שראיתי ת'פרסומת ניזכרתי בך והבנתי...:)

    השבמחק
  86. בדיוק, לכל שפה יש את הביטויים והמשפטים שנשמעים הכי טוב בה.
    כמו שבאנגלית הביטוי Class never goes out of style נשמע יותר טוב מבעברית, גם את ההומור הישראלי אי אפשר באמת לתרגם... ;)

    השבמחק
  87. @danra

    ואי, אני לא מאמינה. פספסתי את התגובה הזאת! חיכיתי וחיכיתי ולא הבנתי למה לא ענית.. ואז החלטתי לחפש....

    אדום זה "ה"צבע, אחרי הכל.. נכון שטכנית הוא מגיע אחרי כחול אבל.. ;)
    איך לא עשיתי עדיין לוק כחול אדום? מאוד מוזר כשאני חושבת על זה... חומר למחשבה לשבת בבוקר.. נתחיל מ*לא* לצלם את זה.. ;) ואחרי שיעבור עיכול טוב וניסיונות נצלם..
    (לקחים מיום האתמול..)

    אדום בבגדים זה נורא אצלי.
    אני בכלל מעצבנת בבגדים. הרוב הכולל של הארון שלי (בעיקר בחורף) הוא שחור. ואז, אני מרגישה צורך עז לגוון ואני קונה אדום. את בטח מבינה איך הארון שלי נראה לפי זה.. אני חושבת שזה גם בגלל שאי אפשר ללבוש מחוכי עור, בגדי עור ובכלל הופעה מטאליסטית כבדה כל השנה, אז לפחות בגוונים, את יודעת חחחח
    אני חושבת שעלי אף בגד אדום לא יראה טרשי גם אם הוא יהיה טראשי.
    נראה לי שלא משנה מה אני יעשה אני תמיד אראה הילדה של השכנים.. (סקסית יותר או פחות כמובן ;))

    יש הבדל גדול בין צללית אדומה (שלא תמיד מורגשת) לבין שמלה אדומה או שפתון שמושך את תשומת הלב ב"ואו" אחד גדול.
    הרבה פעמים אני שמה צללית כחולה ואומרים לי "יא, איזה איפור סגול מהמם" או שאני מתאפרת בכתום ואומרים לי שזה ורוד או משהו כזה. כי זה עניין של תאורה (לרוב המחמאות נתנות במשרד או משהו כזה שיש תאורת פלורוסנטים). אז ברור שצללית אדומה (ובעיקר אדומה שקשה למצוא אחת טובה) זה מתפרש כורוד או כתום גם ככה..
    שמלה אדומה או שפתון אדום - אף אחד לא יפספס!!!

    אני חושבת שבכלל הנשיות שיש לגוון הלק - כמו ורוד פסטלי אפילו (אם נעזוב רגע את האדום..) גם משפיעה על אם נהיה מוכנות לשים אותו, ואיך נתפס.. לי קשה ללכת עם לק ורוד עדין, אבל אין לי בעיה להתאפר בגוונים האלה. זה כאילו שאחרי הכל ה"מיקום" משפיע על איך זה נתפס בעיני ובעיני הסביבה.

    תפוח גדול או קטן זה לא בראש זה בטעם! :) תנסי פעם תפוח ירוק קטן ותראי שזה לא טעים. באותה מידה תנסי את האדומים (אלה שאמורים להיות קטנים שכחתי איך קוראים להם) בגדול ותראי - לא טעים!
    שיעשו לניו יורק ירוק ולא אדום ואז זה יעבוד לי.

    ואני לא יודעת מי קנה את OPI אבל מישהו שעושה ניסויים עשה את זה. טרם בדקתי את זה. אולי אני עוד אבדוק היום אם תפול עלי הרוח..

    אני מתייחסת לתגובות של אנשים אלי. הם מגיבים יותר לצבעים הנועזים ופחות לאדום וזה דווקא מעניין. אולי זה שאדום מושך תשומת לב זה בראש שלנו וזה בגלל שאצל הרוב זה הולך אדום או משהו סולידי?

    וילדונת בעיר it is! ;)

    השבמחק
  88. @Meital

    חח, מצחיקה! שאני לא אענה לך? ועוד על אדום?? no way!
    חוץ מזה שפיספסת את תגובת ההמשך, ענית לי בשני חלקים, זוכרת?....

    כן, אני יודעת שאדום זה הצבע שלך, אבל אדום וכחול? באמת? אני לא יודעת....
    נראה לי יש גבול לכל תעלול ;)

    ארון שלם שחור אדום זה בהחלט חומר למחשבה!
    בעיקרון את יכולה ללבוש מה שאת רוצה מתי שאת רוצה. מה ההשלכות של זה זה כבר עניין אחר...
    ובואי נאמר שאל תבחני את הטראשיות, תשאירי את זה לאחרות.

    כמו שכתבתי, לטעמי צללית או שפתון/חולצה זו נועזות בכל מקרה, פשוט נועזות אחרת.
    צללית זה פשוט יוצא בדרך כלל לא בטעם טוב ובטח לא קונבנציונלי.
    וכשאני מדברת על צללית אדומה אני מתכוונת לאדום אמיתי, לא כזה עם נטייה לצבעים אחרים לא בורדו או ורוד. כזו שבכל מצב קולטים שזה אדום.

    מסכימה שהמיקום משנה את הפרשנות ואת ההתחברות שלנו לדברים.
    אותי בכל מקרה נדיר שתתפסי עם צללית ורודה (בכל גוון ורוד) אבל בלקים אין לי בעיה בכלל.

    אני בטוחה שב- OPI קוראים את הבלוג והם ישתדלו להוציא לק שיתאים בדיוק לתפוח שלך...LOL
    כשתגלי מי קנה אותם תעדכני....

    זה לא בראש שלנו שאדום מושך תשומת לב. זה ככה.
    אולי את מצליחה להתעלות עם דברים אחרים שהאדום נראה לידם זניח ;)

    השבמחק
  89. לדעתי אין גבול בשימוש בצבע. פשוט אין. הכל יכול לעבוד. תלוי איך משלבים.

    אני חושבת שאני מסוגלת להראות חמודה אפילו בשמלת עור (מניסיון..) אז כנראה שלעולם לא אראה ממש רעה בצורה סקסית כמו שתמיד רציתי להראות. אז השלמתי עם זה וקניתי חולצת מיקי מאוס ורודה.. זה עובד עלי טוב, וגם מצליח להטעות לצד השני חחח

    ואני רואה ש Coty קנו את OPI וממש לא מעכשיו.. כבר 10 חודשים אחורה. מעניין שאף אחד לא ממש דיבר על זה כמו שדיברו על זה שלוריאל קנתה את אסי. אולי בגלל שלוריאל עשו שינוי בבקבוקים בעוד Coty לא נגעו..
    http://www.alllacqueredup.com/2010/12/coty-buys-opi-nicole-opi.html

    השבמחק
  90. @danra

    העניין שהיה עם האיפור לדייט היה כזה..
    היו לי באותו יום שני אירועים.
    מסיבת הפתעה לחברה (מטאליסטית כבדה שככה כל החברים שלה כמעט) שהצריך הופעה "מתאימה" או פשוט מגניבה באיזשהו אופן ואחרי זה דייט..
    שמתי את הראשן רד כמו שהבנת.. ואחרי זה חזרתי הביתה בסערה, התקלחתי, אחרי המקלחת עברתי עם מסיר איפור דו-פאזי על השפתיים (בלעכס היה מגעיל!) ועדיין, אי אפשר היה ממש להפתר מהגוון האדום החזק! אז נאלצתי לכסות עליו בחזרה..
    איפור העיניים גם התפספס בדיוק מאותה סיבה שעכשיו יצא יותר "כבד" ממה שחשבתי עשיתי את הטעות ושמתי את הפרנץ' קווארטר כבסיס.. נו, כי רציתי להשתמש בקלאב.. ו...
    כן, זה היה דייט ראשון ואחרון חחח

    אצלי מברשת שפתיים מעבר לטרחה זה שמשום מה עבורי זה יותר מסובך ופחות מדויק. בטח עניין של הרגל. אבל כיוון שאני לא הולכת לפתח את ההרגל הזה..

    את חופרת, אני חופרת. זה עובד :)

    השבמחק
  91. * מיטל, אני מגיבה לשתי התגובות האחרונות שלך *

    טוב את הרבה יותר קיצונית ממני עם צבעים. אני לא שם...

    חמודה בשמלת עור? באמת?...
    אם אני אשים שמלת עור נראה לי שמי שיסתכל עלי ישלים לבד מהדימיון את התמונה עם השוט, העקבים והשפתון האדום...
    אין מצב שאראה חמודה ככה.. אפילו לא קרוב...LOL

    יכול להיות שזה בגלל שלא עשו שינוי בעיצוב וגם יכול להיות שזה בגלל ש- ESSIE מעוררים הרבה יותר אמוציות אצל כל אחת (חיוביות ושליליות) מאשר OPI שנראה שהם יותר לכיוון הקונצנזוס.
    ומסתבר שעכשיו OPI ו- Sally Hansen הן חברות אחיות?... המממ.

    המממ, הבנתי עכשיו מה קרה באותו ערב.
    אבל שה- MAC Russian Red לא יירד לך? הזוי!
    טוב, אם זו התוצאה של הדייט אולי גם לאיפור היה חלק בזה, לכי תדעי...LOL

    אנחנו צריכות לעשות הסבת מקצוע לארכיאולוגיה!

    השבמחק
  92. לא הייתי ממש מאופרת באותו יום. ואו, זה היה מזמן, אני חושבת בכיף 10 שנים אחורה. יש לי את התמונה שלי והמקום והכל בראש חחח

    אני יודעת שמשכתי מבטים, אבל אני לא בטוחה שאילו היו אותם מבטים אם חברה שלי (בעלת השמלה) היתה לובשת אותה באותו יום..

    בכלל אילו היו ימים יפים שהיינו מחליפות בגדים.
    הכל היה עלי ארוך מאוד ועליה קצר מידי.. ככה זה עם 15 ס"מ הפרש בגובה חחח

    אני נוטה לשער, מהקולקציות שיצאו, ש Coty לא ממש משפיעים על ההחלטות שקורות בחברה. וחוץ מזה פרסמתי עכשיו בפייסבוק (ובפורום) מכתב מ Coty על מצב הניסויים בבע"ח ואני שמחה לבשר שעבורי לפחות הם "עוברים". אני לא מהמחמירים אחרי הכל..

    אני בטוחה שלאיפור היה חלק מזה. האמת שאני לא יודעת מה היה "לא בסדר" כי השיחה זרמה וקלחה כל הערב והיה נורא נחמד. יכול להיות שכל ההופעה שלי לא היתה לרוחו? הקטע הכי הזוי שתוך כדי השיחה גילינו שפגשתי את אח שלו עם הכלב שלו (כשאני הייתי עם אריק) מתישהו ברחוב. אל תשאלי אותי איך גילינו את זה. אבל זה היה מצחיק.

    ואני לא מבינה למה זה קרה, אבל באשכרה הוא לא ירד ממני. השאלה אם זה לא היה גם קטע של כמה זמן הוא עלי.. שסה"כ זה לא היה הרבה שעות אז לא היה לו הרבה זמן להתחיל להמחק.. טוב לא יודעת אם זה מה שעושה את ההבדל. אבל הרבה פעמים קורה לי שהוא קצת מסרב לרדת.. (עם העפרון..)

    ארכיאולוגיה את אומרת? נשמע לי מידע יותר מידי ישן.. אין ארכיאולוגיה עדכנית?
    ובכלל אני לגמרי בכיוון של שינוי מקצוע שינוי מקום בחיים וכאלה. עובד לי טוב בסתיו :)

    השבמחק
  93. החלפות בגדים... וואו, הזכרת לי היסטוריה עכשיו!

    אין דבר כזה שהם לא משפיעים, השאלה היא כמה הם משפיעים.
    את יודעת, כל עוד דברים זורמים כמו שהתאגיד רוצה אז הכל בסדר.
    ברגע שלא....

    המסקנה - בפעם הבאה לא לקבוע שני אירועים כל כך שונים ברצף...

    העניין עם השפתון - עדיין הזוי!!!
    אני עם טישיו מסתדרת ומקסימום מסיר איפור לעיניים סוגר את הפינה.

    חחח, תאמיני לי הסתיו זה זמן טוב לכל העניינים והתירוצים שלנו, אה?....

    השבמחק
  94. גם עבורי החלפות הבגדים הם היסטוריה..
    מאז אני שמנתי והיא רזתה ו.. נגמר..

    אני אפילו לא זוכרת איך קרה שהם יצאו ברצף, אני חושבת שגם התבלבלתי והייתי בטוחה שהם יום אחרי יום. אבל אני באמת לא זוכרת..

    ברור שבדר"כ הפתרונות הרגילים עובדים, אבל עם הראשן רד עם הצ'רי שום דבר לא עובד..

    אני לא יודעת אם זה עניין של תירוצים, אני מריחה את השינוי באויר. מריחה את זה שאני צריכה לעשות משהו קצת אחר. ודי מתארגנת לזה או לפחות מנסה.

    השבמחק
  95. אני כל הזמן מרגישה שאני צריכה לעשות משהו אחר.
    ריח השינוי בנחיריים שלי....
    עדיין בודקת לאן נושבת הרוח.
    אבל שיהיה לך בהצלחה עם זה!

    השבמחק
  96. תודה!
    אני מתכננת לעוד שנתיים ככה, אבל מתחילה מעכשיו את ההכנות :) ויש הרבה כאלה!

    השבמחק
  97. אנונימי6.11.2011, 14:40

    הי
    יש לי ארוע בערב ורוצה להראות טוב. אני בת 65 קצוצת שיער (צבע חום) קטנה ובעלת מראה נערי (רזה) אני אלבש שמלה קטנה שחורה נעלי עקב פיפ טואו שחורים.אני רוצה למשוח את שפתי באודם אדום. קשה לי להחליט בין שי גוונים מאד דומים האחד יותר דם- נראה לי נוטה לכתום. והשני גם כן אדום עם נטייה לבורדו. שניהם מאותה חברה הבדל של טון.
    שמתי למעלה את המוטה לכתום שדומה מאד ללקים שלך . והשני מעט יותר כהה.
    מה היית ממליצה לי? קשה להבדיל ביניהם (שמתי על כל שפה גוון אחר כמעט לא רואים הבדל) ובכל זאת קשה לי להחליט.
    הייתי רוצה לקרוא את דעתך
    תודה רבה פנינית

    השבמחק
  98. הי פנינית,
    לפי מה שאת מתארת, מבחינת גוון שניהם יכולים להיות נהדרים ומתאימים.
    זה יותר תלוי איזה את מעדיפה ואיזה מהם מחמיא לך יותר.
    אני חושבת שזה שנוטה לכתום משדר יותר עדכניות וזה שנוטה לבורדו יותר קלאסי.
    אני חושבת שזה כבר עניין של העדפה פרטית שלך איזה לוק את מעדיפה בהתאם לאירוע הזה :)

    השבמחק
  99. בא לי טוב הפוסט הזה. בדיוק היום אמרתי לעצמי שאני צריכה לחפש אצלך אם כתבת משהו על אדומים. לאחרונה בא לי להתחדש באדום חדש. אתמול ניסיתי את ה ruby woo שחברה שלי קנתה, הוא לא רע, רק שהוא מאט מידי בעיני, מרקם די יבש הייתי אומרת, ואיכשהו הגוון שלו נראה לי לפעמים יותר נוטה לוורוד פוקסיה חזק. את הrussion red לא ניסיתי אבל שמעתי עליו הרבה. שמעתי גם שלשאנל יש אדום מדהים מסדרת הרוז' קוקו שנקרא גבריאל מס' 19 והנה את כותבת על לנקום. אז לפני שאצא למסע התנסויות, מה השפתון המועדף עלייך מבין כל האדומים?

    השבמחק
  100. מגניב, שמחה שהגעת לפוסט :)
    יש שלשה שפתונים אדומים שאני מאוד אוהבת.
    הראשון זה הרובי וו של מאק בגימור מאט שהזכרת, זה אדום הורס לטעמי.
    השני זה ה- Caprice 132 של לנקום, כתבתי עליו גם בבלוג.
    השלישי זה מס' 1 של רימל מקולקציית קייט מוס שגם עליו כתבתי.
    אלו שלשה אדומים מנצחים לטעמי, אחד ממקצועי, אחד מיוקרתי ואחד מעממי.
    שווים ניסיון בהחלט השניים שלא בדקת.

    השבמחק
  101. הruby woo לא מרגיש לך יבש מידי ונטול חיים? לא שהוא באמת לא רע.
    דווקא הרימל מסקרן אותי, בעיקר אם הוא במרקם של ה2. בדיוק מצאתי את הפוסט שכתבת עליו.
    תודה:)

    השבמחק
  102. הרובי אכן מאוד יבש, זה לא הכי נעים בתחושה, אני יכולה להבין את אלו שזה מפריע להן ויש לא מעט כאלו.
    הרימל מושלם! גם הגוון, גם העמידות, גם הגימור, הכל!!!

    השבמחק
  103. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails