11 באפריל 2012

מתקתקות אביבית



עם כל הכבוד לכל הגוונים הבהירים והפסטלים הרכים והמפתים בקולקציות האביב, הצבע המזוהה ביותר עם האביב הוא הוורוד המתקתק שנראה שפשוט אי אפשר לברוח ממנו העונה. האמת היא שעד כמה שאני רוצה לאהוב את הגוון הוא בטח לא מהפייבוריטים שלי וכבר כתבתי בעבר שצריך להיזהר לא להגזים איתו, להשתמש בו בנגיעות, אחרת זה פשוט יראה מופרך בעליל. אבל איך שלא נסתכל על זה, הצבע הוורוד הוא פופולרי מאוד וכמעט כל מוצר שיוצא בגוון נראה מאוד חמוד ומפתה.
הגוון הוורוד של האביב הוא רך וזורם יותר, ורוד רגוע יותר שעושה לנו נעים. יצא שמוטיב הוורד (Rose) מלווה את כל המוצרים שבחרתי לפוסט הוורוד הזה, כנראה משהו בלתי נמנע כשמדובר על ורוד ואביב. הם גם כולם בוהקים, מוארים, מבריקים או שימריים, כך שמסתמן שבגדול אביב וגימור מאט זה לא בדיוק משהו שהולך יחד. בנוסף נראה שאת המוצרים שיוצאים בגוון האביבי בדרך כלל מלווה ניחוח מתקתק מריח ורדים עדין ועד סוכריית טופי דביקה במיוחד. כנראה שזה עובד אחרת אין הסבר למה מדי שנה התחושה היא שהדברים חוזרים על עצמם רק בגרסאות מחודשות, יצירתיות, עדכניות ומפתות מאי פעם...

פודרה של לנקום: רק מלהביט בה מרגישים אביב

נראה שבפוסט ורוד דביק כזה אין מנוס מלפתוח עם הפלטה האביבית של לנקום, מספיק להביט בה בשביל להרגיש אביב. המותג הזה עונה אחרי עונה משיק פלטות מרהיבות וגורם לנו לתהות איך זה שהם מצליחים לעבוד בצורה חזקה כל כך על בלוטות החשק שלנו, בלי קשר למהות ופרקטיות המוצר, שהרי ברור שאם פלטה כזו באה לעולם היא תתאים לנו בדיוק... אז בהמשך טבעי לפלטת Maison של הסתיו ופלטת Golden Hat של החורף, לנקום השיקו באביב הנוכחי את ה- La Roseraie (גן הוורדים) שיצאה במסגרת קולקציית האביב Roseraie des Délices, מתוכה כבר כתבתי על פלטת הצלליות Vert Tendresse הירקרקה והליפ גלוס Green Petal הירקרק. על מכסה הפלטה מופיע שמה כשהוא מעוטר מסביב בוורד המיתולוגי של המותג בגוון ירקרק מקסים. מבפנים היא מעוצבת כוורד מושלם שיצא מגן הוורדים הזה בגוון ורוד רך בוהק על רקע צדפה בגוון ורוד-אפרסקי בהיר מאוד שכמיטב המסורת בפלטות של לנקום מקושטת בשימר כסוף (שנעלם לשמחתי אחרי כשלשה שימושים).
הפלטה הזו נראית במבט ראשון כסומק אך זו למעשה פודרה מאירה מרעננת בגוון ורדרד כי מערבבים הכל יחד. או לצורך העניין אפשר להתייחס לפלטה כהיילייטר בוהק ורדרד, כי זו אינה פודרה קלאסית בשימוש אלא היא מומלצת להנחה באזורים הבולטים בפנים כמו בלחיים, בסנטר, ברקות. היא כבר תעניק את הנגיעה הוורודה לסקין למראה בריא וקורן יותר. בנוסף, בעלות עור כהה יכולות ליהנות ממנה כפודרה מאירה ובעלות עור בהיר וחיוור יכולות ליהנות ממנה כסומק מעודן. במידה ומתייחסים לכל חלק בפלטה בנפרד אז החלק הוורוד יכול לשמש כסומק בוהק והחלק הבהיר כהיילייטר. המוצר הזה אינו ממוצרי המאסט כמובן והוא לגמרי קישוט לסקין ששייך לקטגוריית הפינוק במיוחד בעונה שהכי כיף להתפנק בה.

פלטת חמישייה של דיור: אביב כל השנה

פלטות החמישייה של כריסטיאן דיור הן אולי מהמפורסמות והמוכרות בעולם הביוטי, לא צריך לראות את שם המותג בשביל לזהות שמדובר על צלליות של דיור. לאחרונה הם השיקו ארבע פלטות חדשות קבועות עם גוונים אוניברסליים בסיסיים שמתאימים לכל השנה. באופן אינסטינקטיבי הייתי בוחרת בפלטת החאקי המוזהבת אבל כמובן שבהתאם לעונה באופן טבעי בחרתי לכתוב על הפלטה Rose Porcelaine #834 (ורוד פורצלן) שמבחינת גוונים נראית האביבית ביותר מבין הארבע. אני חושבת שלמרות שלא מדובר על פלטה מקולקציית אביב עדיין היא הפלטה הוורודה המוצלחת ביותר מבין הפלטות הוורודות שיצאו העונה. היא מורכבת מגווני ורוד אביביים רכים אך לא דביקים מדי, מאוד הרמוניים ללוק רך ונעים. בנוסף לשלשת גווני הוורוד יש גם צללית בהירה להארות וצללית בגוון סגול עמוק לחידודים והדגשות (סווטצ'ים של הגוונים).
נראה שצלליות ורודות הן מהפופולריות ביותר שיש היום, אבל בתור מי שלא מצליחה להתחבר לצלליות ורודות (שבתוספת הבלונד תמיד מעניקות לי הרגשה של ברבי...), מאוד אהבתי את הפלטה הזו בגלל התוספת של הגוונים הקיצוניים יותר שמאפשרים ליצור מראה מעניין וחד יותר כמו שאני אוהבת ולא מראה ורדרד דביק מדי. המרקם של הצלליות בדומה לשאר פלטות המותג משיי מדהים, הפיגמנט עשיר, עמידות נפלאה וגימור קטיפתי בוהק מעודן, לא מנצנץ או צעקני. האריזה של הפלטה מהודרת ויוקרתית במיוחד כיאה לדיור, בגוון כחול נייבי (Navy Blue) עם הטבעת הלוגו על המכסה. פלטות החמישייה של דיור זה תמיד כיף גדול ואני שמחה שלאוסף פלטות החמישייה שלי הצטרפה פלטה בגוונים שלא להאמין אבל כמעט לא קיימים אצלי...

גלוסטיין של YSL: גימיק מוצלח

לאחרונה השיקו איב סן לורן קולקציה חדשה לשפתיים בשם Vernis A Lévres וכמו עם כל סדרה חדשה כמובן שבדקתי את כל הגוונים כי כמו שכתבתי בעבר, ברגע שמשנים למוצר איפור פרמטר מסוים, למשל הצבע, המשמעות היא שיכול להיות שהמוצר יתנהג אחרת (סווטצ'ים של כל הגוונים). אז מדובר על גלוסטיין, כלומר אלו למעשה ליפ גלוסים לשפתיים, שאחרי שהברק שלהם מתעמעם הם משאירים הכתמה מסוימת בשפתיים, כמו אחרי שאוכלים ארטיק קרח או משהו (תמונה לפני/תמונה אחרי). הגוונים כולם אינם אטומים לגמרי, אבל באופן טבעי הכהים יותר מכסים ומסווים יותר, וכשאני אומרת כהים הכוונה לכהים יחסית לגוונים סדרה עצמה כי אין שם גוונים ממש סופר כהים וגם הכהה ביותר נרגע מהר מאוד. מהבדיקה שעשיתי הבחנתי שככל שהגוון של הגלוס כהה יותר כך אפקט ההכתמה דומיננטי ועמיד יותר כשבגוונים הבהירים לא הבחנתי כמעט בשום אפקט הכתמה. כך שללא ספק מי שרוצה ליהנות מהחידוש של הסטיין במוצר הזה אני הייתי ממליצה לה לבחור בגוונים הבינוניים/כהים יותר בסדרה. חשוב מאוד לקחת בחשבון שלכל אחת יש פיגמנט אחר בשפתיים ומי שיש לה שפתיים כהות יותר מן הסתם האפקט שיתקבל יהיה שונה ממי שיש לה שפתיים מנוטרלות יותר גם אם לשתיהן יש את אותו צבע סקין.
בכל מקרה זה לא שפתון ולא גלוס והתנועה הזו של חיכוך השפתיים אחרי המריחה אינה מומלצת במקרה של הגלוסטיין הזה. לשם כך יש אפליקטור נוח עם ספוגית מחודדת בקצה שמאפשרת מריחה מדויקת ונוחה. הריח של הגלוסטיניים הזה קצת מוזר ולא ברור, אבל הדבר המרכזי שפחות התחברתי אליו זה העיצוב. בעוד שברוב הביקורות שקראתי מחו"ל התלהבו מהאריזה המרובעת הזו בגוון שחור עם חלונית שקופה ומכסה מוזהב עם הטבעת הלוגו עליו, אני ממש לא התרשמתי, אולי קצת התאכזבתי ואין לי מושג למה, אולי כי המוצר נראה לי גדול ופשוט, לא משדר לי יוקרה כמו שאני רגילה אליה מ- YSL למרות שהאריזה פרקטית ואיכותית ללא ספק. אבל האמת שאחרי כמה חודשים עם המוצר כבר התרגלתי לעיצוב המגושם משהו הזה. בשורה התחתונה מדובר על גלוסטיינים נהדרים, אינם דביקים, בעלי עמידות נהדרת ועם מבחר עשיר של גוונים. סוג של גימיק מחדש שמוכיח את עצמו לגמרי.
מהגוונים שיש לי בחרתי לפוסט האביבי את הגוון הורוד Rose Vinyl #15 שלטעמי הוא ורוד מקסים ומחמיא ולמרות שאולי נראה צעקני מאוד, ברגע שמניחים על השפתיים מתקבל מראה רך, נשי ומקסים. השימר המעודן בתוכו לא מקבל ביטוי על השפתיים אבל תורם לגימור וברק המרשים. בניגוד לצלליות ורודות שממש קשה לי איתן, בשפתונים אני ממש אוהדת את הגוון. בדומה לגלוסטיינים האחרים בסדרה, ככל שמוסיפים יותר מהחומר כך הגוון שמתקבל יותר דומיננטי, בלי שזה יראה עמוס ונוזל מה שקורה עם גלוסים רגילים שמעמיסים, כי זה ממש נספג ומתקבע על השפתיים. אז את הגוון הזה אני מורחת בנדיבות עד שמתקבל גוון ורוד מרהיב הורס בדיוק כמו שאני אוהבת. גוון אביבי קלאסי.

עינוגי פרחים של ל'אוקסיטן: פינוקים אביביים

גם בתחום הטיפוח מרגישים אביב לגמרי ול'אוקסיטן אינם מדירים עצמם מהחגיגה הוורודה שמתנהלת לה באין מפריע ומשיקים קולקציית אביב מעוצבת במיוחד בשם Délice des Fleurs (עינוגי פרחים), קולקציית מוצרים בניחוח ורדים וסיגליות בגרסה מתקתקה דומיננטית. האמת שהמוצרים נראים ומריחים כמו ממתקים כך שיכלו להשתלב נפלא בפוסט הסוכריות לאביב. אז מתוך הקולקציה בחרתי במספר מוצרים. הראשון והבולט הוא קרם הגוף המפנק. בתור מי שמחוברת לווריד לקרם הגוף של וזלין (הלבן נטול הריח) אני כמעט ולא משתמשת בקרמים אחרים לגוף. אבל בעוד שהקרם שלי רחוק מלהיות מוגדר כפינוק, הוא פרקטי נטו, שימוש אחד בקרם הזה של ל'אוקסיטן מבהיר פינוק מהו. להשתמש בו לאחר הרחצה וללכת לישון זו תחושה כאילו הלכתי לישון במיטת ורדים. לשמחתי הניחוח הדומיננטי של המוצרים בסדרה הרבה יותר רגוע במוצר הזה יחסית וסביר שבגלל זה נהניתי ממנו. הקרם נספג ברגע, אין תחושת דביקות בעור שנראה קורן ובריא. להחליף את הקרם שלי הוא אולי לא יחליף, אבל כשארצה פינוק אדע במה לבחור.
קרם הידיים שלהם ממשיך את מגמת הפינוק אבל הוא גם יותר פרקטי, נגיש ובגודל קלאסי לנשיאה בתיק. יש לו ניחוח זהה, הוא מאוד אוורירי ונעים למגע והמרקם שלו קליל משמעותית מקרם הידיים הקלאסי של המותג כיאה לאביב. ניסיתי גם את הבושם המוצק באותו הניחוח כמובן שהיה נוח לנשיאה גם כן או יכולתי לחדש במהלך היום להרגשה (על מעלותיו של הבושם המוצק כתבתי בפוסט הנסיעות). יש גם ליפ גלוס ורוד-אדמדם שקוף עם מעט שימר בניחוח מתקתק, שלטעמי זה מוצר בעיקר לצעירות שייהנו ממנו. בסדרה יש גם ג'ל רחצה ובושם נוזלי, אבל הוא ממש סופר מתוק סוכרייה מדי בשבילי. ללא ספק סדרה אביבית צבעונית מתקתקה של מותג שבכל כניסה לחנות שלו אני מרגישה שהאישונים שלי מתרחבים ומתרוצצים, כאילו לא יודעים במה לבהות קודם במבחר הנחשק.

בושם ראשון לקריטה: אמבטיית ורדים

כיאה לאביב עם שטף הבשמים שמציפים אותנו כמו שקדיות אחרי הגשם, יצאו לא מעט בשמים לאחרונה שהגוון הוורוד נבחר לקשט אותם, גם בשמים שיצאו בגרסאות אביב זמניות וגם בשמים קבועים. לי לא הייתה בכלל התלבטות באיזה מהם לבחור לפוסט הזה - הבושם של קריטה שבפעם הראשונה משיקים ניחוח משלהם. כשחושבים על זה מבינים פתאום שזה ממש מפתיע שעד היום לא היה ניחוח למותג הצרפתי יוקרתי הזה. בשמים חדשים תמיד מסקרנים אבל בתור בושם ראשון למותג עיצוב הבקבוק והניחוח לטעמי הוא מעבר למסקרן, הוא מקרין על המותג ועל מה שהוא משדר ולכן עוד יותר התעניינתי בו. הדבר הראשון שבדקתי זה השם שקיבל ואני חייבת לציין שממש התאכזבתי כשהבנתי ששמו כשם המותג, שום יצירתיות, שום פיתוי כלום. Plain. הייתי מצפה ממותג כמו קריטה שמשיק בושם ועוד לראשונה, להשקיע קצת יותר בבחירת השם. זה מזכיר לי אלבומים של זמרים שמוציאים אלבום ראשון שנקרא על שמם. לא מתאים בכלל.
אחרי שהשלמתי עם עניין השם, הדבר הראשון שהתרשמתי ממנו הוא הבקבוק שקיבל עיצוב רטרו שיק צרפתי נפלא, פיצוי לבושם על זה שהוא nameless, ללא שם... בקבוק מרובע בגוון ורוד פודרה עם משאבת התזה מסריג סאטין שחור, שסיבוב שלה פותח ונועל את הבושם, כמובן שחשוב להיות עדינות עם זה. עיצוב נשי יפה ונקי, חוץ מזה שיש לי חולשה להתזה בסגנון הזה כך שנכנסתי לפוזה ובישמתי את עצמי בנדיבות יתרה... ההרגשה שלי היתה כאילו אני בתוך אמבטיית ורדים, לא מהסוג המתוק דביק, אלא הכי EDP מהסוג הנשי של הביוקר. התוצאה היתה שהמשכתי להתבשם ללא הכרה למרות שזה כבר היה ממש יותר מדי, פשוט השילוב של צורת ההתזה עם הניחוח גרמו לי לכזו הנאה שממש לא היה איכפת לי לצאת מהבית כאילו אני זר ורדים שמפיץ ניחוחות לכל עבר. כן כן, מדאיג, במיוחד בהתחשב בעובדה שאני לא מתה על שובל של ריח שהולך אחרי לכל מקום...
מהר מאוד למדתי לשלוט בהתלהבות לבשם את עצמי לדעת עם הבושם הזה. החזרה להכרה לוותה בגילוי שחוץ מתמצית ורדים הבושם מכיל בין היתר גם אמבר, עץ הדר, שושן, סיגלית, איריס וניל ומושק. זה לא ממש שינה לי כמובן, מבחינתי זה נטו בושם ורדים, סופר נשי, הרמוני, עגול ומעודן, ולהשיק אותו לקראת האביב היה תזמון מושלם. אביב בתוך בקבוק. סביר שיש ניחוחות דומים לו אבל עבורי אין ניחוחות כמוהו.


ID

Illuminating Smooth Powder
La Roseraie 001
גודל: 11 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 275 ש"ח

5 Couleurs
Couture Colour Eyeshadow Palette
Rose Porcelain 834
גודל: 6 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 326 ש"ח

Rouge Pur Couture
Vernis A Lévres
Glossy Stain
Rose Vinyl 15
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 180 ש"ח

Délice des Fleurs
ייצור: צרפת
Body Milk
גודל: 250 ש"ח
מחיר: 140 ש"ח
Hand Cream
גודל: 30 מ"ל
מחיר: 49 ש"ח
Solid Perfume
גודל: 10 מ"ל
מחיר: 49 ש"ח
Rose Lip Gloss
גודל: 5 גרם
מחיר: 59 ש"ח

Eau De Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 700 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

68 תגובות:

  1. אחחחח, כמה שבא לי את המוצרים של לאוקסיטן. אני כל כך אוהבת אותם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך, מותג שעושה לי חלושס לגמרי!....

      מחק
  2. הפלטה של דיור מהממת! וגם הפודרה של לנקום כל כך יפה אבל אני תמיד חוששת שמוצרים מהזן הזה פשוט יגרמו לי להבריק ולא לזהור :(

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט הדיור מהממת, גם מאוד מוצלחת ואיכותית.
      מוצרי ההארה באמת פחות מתאימים למי שיש עור שמן.
      לכל השאר אני לא רואה בעיה, זה בעיקר עניין של הרגשה.
      לי אין בעיה עם הברקות, לא תתפסי אותי עם מייק אפ מאט כמו דאבל וור או קולרסטיי ושות'.

      מחק
  3. אז ככה: מחד ורוד הוא כאילו הכי לא אני, מאידן, במינון הנכון הוא הכי הכי.
    צריכה ללכת לדגום את הבושם.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שכתבת מסכם בדיוק את הקשר שלי לוורוד ;)
      מעניין מה תגידי על הבושם, ממש ורדים מרוכז כזה.
      תעדכני אחרי הריחרוח...

      מחק
    2. אני יכולה להגיד לך כבר עכשיו..
      אני בטח לא אוהב אותו במיוחד.
      מבחינתי ריח ורדים מרוכז מתקשר לפלודה, מסעדה הודית ומטהר אוויר.

      מחק
    3. חחח, הרגת אותי!
      אז למה את בכלל צריכה לדגום אותו?....

      מחק
    4. כי כתבת אמבר ושות'.... אז אולי אני אופתע.
      חוץ מזה, שאחרי הגניזו לי את הג'ולייט רק לדיוטי,
      קיבלתי סיבוב ואני כל היום מריחה בשמים...
      לא תורם לאלרגיות העונתיות שלי.

      מחק
    5. שתהיי לי בריאה את! טוב תעדכני מה דעתך עליו...
      טוב שאת מזכירה לי, בדקתי את עניין הג'ולייט עם היבואן ואפשר להשיג אותו בכל מיני מקומות עדיין, ממש לא יצא מהארץ, לפי מה שהבנתי אפילו ישיקו בושם חדש בקרוב.
      כן, ריחות לא באים טוב עם אלרגיות בכלל...

      מחק
    6. איפה יש?
      כל מיני מקומות... זה נשמע סליזי.

      ותודה

      אחרי החג הראשון- העיקר הבריאות.

      מחק
    7. יש את הקריטה במשביר בעיקר.
      סליזי, אולי, גם הבושם ג'ולייט לא קונבנציונאלי...;)

      מחק
    8. איפה.. אמרו לך..... שיש את הג'ולייט?

      מחק
    9. הבנתי שהוציאו את הג'ולייט מהמשביר וזה נמכר בסופר פארם ובניו פארם.

      מחק
    10. לא שמעו עליו אפילו......

      מחק
    11. אלו בשמי נישה, ברור שהם לא בכל הסניפים.
      אם תרצי אברר לך איפה יש בסביבה שלך.

      מחק
    12. אני אשמח.
      תודה.

      מחק
    13. התשובה שקיבלתי מהחברה זה שיש בסופר פארם אור יהודה וגם בניו פארם מדיקל באזור.

      מחק
    14. באמת???? נרוץ לבדוק.

      מחק
    15. וגם עידכון על בושה הקאריטה- ריחרחתיהו ודווקא לא רע.
      מאוד הפתיע אותי.

      בינתיים הוא לא נכנס לוויש ליסט.

      מחק
    16. את מפתיעה לגמרי אחרי כל הסקפטיות עם הבושם של קריטה, כנראה שאכן האמבר ושות' עשו לך את זה ;)

      מחק
    17. לא עשה ךי רוטב.
      הס"פ היה כבר סגור...

      מחק
    18. Tomorrow is another day :)

      מחק
  4. ואו הבושם הפך למטרה ברגע זה!
    איפה יש את המותג? לא בסופר-פארם לא? משביר בסנטר?
    אני וורוד לא חברים, יש לי הרגשה שוורוד כמו הסטין הזה שייך לבלונדיניות, ובתור ברונטית גאה מאד נהנת ממספר 10 המדהיםםםם :)))

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את אוהבת ריח ורדים זה לגמרי בושם מומלץ!
      אאל"ט יש אותו במשביר.
      לגמרי צריך להרגיש חיבור לוורוד, והגלוסטיין שלך 10 Rouge Philtre מ ה מ ם בפני עצמו!

      מחק
  5. הבושם של CARITA נראה ממש נחמד עם המשאבה הרטרו וריח ורדים הורס.אבל הסכום באמת מטורף. כייף לך שקיבלת מתנה. לדעתי החזרת את ההשקעה. אם אני רואה אותו במבצע במחיר סביר אני אשקול לקנות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מהמם הבושם הזה :)
      יש כל כך הרבה מבצעים שווים על בשמים כל הזמן.
      עם זאת אני מניחה שהבושם הזה לא יהיה חלק מההנחות הרציניות אלא ההנחה עליו תהיה כמו על המותג.

      מחק
  6. גם אני לא מחובבות הוורוד (מרגיש לי טו מאץ' ברבי עם הבלונד), אבל כמובן שזה לא תקף לשפתיים וציפורניים. יש לי את הסטיין שך YSL במס' 15 , והיום הסתובבתי איתו כל היום (:
    אגב- יש לך המלצה לסומק אביבי ורוד? מלבד של שאנל (:

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה בדיוק מה שכתבתי, מרגיש ברבי כזה ;)
      הגלוסטיין הזה נהדר, אה? הגוון מהמם!
      וואו, יש מלא סמקים ורודים....
      אז ככה, אני מאוד אוהבת את סמקי ה- Radiant Blush של YSL. על אחד מהם גם כתבתי בבלוג. יש שם כמה גוונים ורודים.
      במאק יש את ה- Well Dressed באבקה דחוסה וסומק קרם So Sweet, So Easy. שניהם יפים ומאוד שונים.
      בקולקציית טרקוטה 2012 החדשה של גרלן יש סומק נוזלי ורוד מהמם - 02 Sunny Pink.
      בגזרת העממיים יש לפופה סומק ורוד אפוי מהמם, אבל אני לא זוכרת את המספר שלו בוודאות.
      ואם את יכולה לקנות מחו"ל אז יש לך כמובן את הנארס אורגזם שהוא ורוד קורלי ואת ה- bella bamba של בנפיט שזה ורוד סוכריה.

      מחק
    2. וואו כמעט כל מה שכתבת נמצא בוויש ליסט שלי!!! תודה תודה.. (:

      מחק
    3. וואלה? מגניב!
      תעדכני איזה סומק עלה בגורל בסוף :)

      מחק
  7. מיכאלה12.4.2012, 8:11

    היי דנרה!
    יופי של פוסט. אני לשמחתי לא נכנסתי לתחושה שחייבת לדגום פה משהו היות וורוד זה לא הקטע שלי כמו שאין לי כמעט צלליות חומות למיניהן. מהבחינה הזו אני מזדהה עם דברייך.
    בואי נגיד שהייתי מוצאת שימוש לחמישייה של דיור וגם להיילייטר/סומק של לאנקום אבל אני יכולה לוותר...
    גם ריח של ורדים לא עושה לי את זה כך שיצאתי בלי נזק כלכלי מהפוסט הזה...
    את הליפסטיינים דגמתי באפריל והתחשק לי על האדום והפטל 10 ו-11 כמדומני, אבל בסוף קניתי דברים אחרים.
    דוקא הפאלטה של גרליין מהחורף האחרון עם הורודים bois de rose קרצה לי לאביב , ורודים מתונים שמתאימים לברונטית כמוני...
    מכל מקום כיף של פוסט! תודה...

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה על ההזדהות מיכאלה, בהחלט צבע לא פשוט ;)
      איזה קטע מה שכתבת על הצלליות החומות, גם אני ככה!
      החמישייה של דיור בלי הגוונים הקיצוניים היתה בעייתית בשבילי אבל כמו שהיא היא נהדרת.
      הפודרה של לנקום גם נפלאה אבל היא "רק נראית" ורודה אז זה בסדר.
      חחח, המטרה היא לא נזק כלכלי, כן?... הנה אפשר ליהנות מפוסט ולקבל רעיונות גם בלי לקנות, יש מספיק גם ככה...LOL
      הליפסטיינים האלו ממש מוצלחים, קנית בסוף מוצר אחר לשפתיים או שסתם ויתרת?
      הפלטה של גרלן 04 Les Bois de Rose לא בדיוק ורודה קלאסית, אלו גוונים טבעיים רכים כאלו, מה שאני קוראת - ללכת על בטוח!
      תודה רבה :)

      מחק
  8. דנרה, פוסט מקסים !
    כיף לקרוא על כל הורדרדות שגם אני לא מתחברת אליה, ובדיוק הדברים שהצגת נראים לי דווקא מתאימים לי מאוד ...
    תודה על הסקירות וסופ"ש נעים
    גלי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גלי :)
      נחמד לראות פה בתגובות שיש עוד שלא מתחברות לוורוד אבל יסתדרו עם המוצרים פה...LOL
      סופ"ש נפלא גם לך !

      מחק
  9. איזה פוסט מקסים ממש נהניתי לקרוא!

    הבושם נשמע ממש טוב אבל המחיר קצת כואב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, כיף לשמוע!

      את הבושם תריחי, אם לא תתחברי אז המחיר לא יכאב גם ככה ;)

      מחק
  10. מה נשאר לומר על ורוד שלא אמרתי? נשי, משמח, אביבי, מואר, אוהבת אותו על כל גווניו. אילו קניתי את הפודרה של לנקום היה לוקח לי זמן עד שהייתי נוגעת בה, חבל להרוס את היופי הזה.
    מהקולקציה "המחודשת" של דיור בחרתי לי דווקא את הסט בגוונים טבעיים, שכן ורודים די שולטים אצלי בצלליות. עכשיו בא לי גם את זו. למרות השינוי באריזה, שומרים על קלאסה ויוקרה, אוהבת דיור אנוכי.
    האריזות של לאוקיטן קוראות מתוך הפרסומת לבוא ולקחת. עיצוב יפיפה.
    הטיבו קריטה להשיק בושם בתחילת האביב ובצבע ורוד, הצלחה בטוחה.

    בין אם אוהבים ורוד ובין אם לא, רק להסתכל עליו מרחיב את הלב...לפחות אצלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, כן, ידוע שאת נמנית על מעריצות הוורוד על גווניו :)
      חחח, הפלטה של לנקום מרהיבה באמת. אני מכירה לא מעט שקונות דברים יפים ומתבאסות לגעת בהם, אבל לי אין סנטימנטים כמעט לכלום...LOL
      אין על דיור לגמרי, אני אוהבת את פלטות החמישיה והאריזות היוקרתיות והמרשימות ממש עושות חשק. בניגוד אליך בגלל שאני רחוקה מלהתחבר לצלליות ורודות זו ממש פלטה מרעננת באוסף שלי. אם את מתכוונת לפלטה הטבעית 734 Grége אז יש לי גם אותה. מהממת. טוב האמת שכל הארבע מהממות והיו מתאימות לי...
      מעניין שהזכרת את הפרסומת של ל'אוקסיטן, היא נראית כל כך מפתה ודביקה, אני לא מצליחה להוציא את האימג' הזה מהראש.
      לגמרי תזמון מוצלח לקריטה, אני אישית אהבתי גם את עיצוב הרטרו וגם את הניחוח.

      מסכימה איתך לגמרי שהורוד עושה נעים בעין, מאוד מהנה ומרגיע.

      מחק
    2. אכן 734, עד שלא כתבת לא שמתי ליבי אל המספר. יש 4 אז: הכחולה, הורודה וכו', תודה על הטיפ.

      פרסומת מעולה, בכלל הפרסומות שלהן מצוינות. (גם המוצרים וגם המחירים)

      אוהבת ורוד, זה הצבע בהא הידיעה בשבילי, איפור, אביזרים ולבוש :)

      מחק
    3. כן, ברוב הפלטות בדרך כלל של כל המותגים יש שם ומספר.

      לגמרי מוצרים מעולים לל'אוקסיטן, הפרסומת הספציפית הזו ממש זכורה לי.

      ואחרי הורוד סגול, אם אני זוכרת נכון...:)

      מחק
    4. אופס, איך דילגתי, הרי חיכיתי לסקירה שלך, ליפסטיין. באזז גדול נוצר סביבים בבלוגיספרה. אך לפי בתיאור שלך הם כל מה שחשבתי, בהחלט מלהיבים, פחות בשבילי. מה שכן אהבתי באריזה - היא קלה, בניגוד לשפתונים של YSL שהם כבדים.

      מחק
    5. כן, התפלאתי שלא אמרת כלום אחרי ששאלת עליהם...LOL
      אני חושבת שזה מוצר נהדר אבל לא איזה מאסט.
      למרות שהתאכזבתי מהעיצוב כתבתי על האריזה שהיא בהחלט פרקטית.
      יש הרבה דברים שיש סביבם באזז בבלוגספירה, אני לא לוקחת את זה אף פעם יותר מדי ברצינות, כמו שההתלהבות מגיעה כך היא נעלמת. צריך לבדוק תמיד את ההתאמה האישית.

      מחק
  11. איזה יופי של פוסט ומוצרים! הבושם של קריטה נראה חלומי. אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם. (הפוסט בא לי בדיוק בזמן, אני מצלמת כרגע סרטון על איפור עיניים ורוד לכבוד הקיץ והפסטלים, סליחה על הגירליות - אני מאוד מאוד אוהבת ורוד ;) ודבר אחרון - תודה על התמונה של אריק הערפד + חברים משמאל וגם - תודה על פוסט מושקע וברמה הכי גבוהה שיש כרגיל. חג שמח, שרית.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממוש!
      גם אני מאוד אוהבת את קריטה, משום מה הפתיע אותי שאהבתי את הבושם שלהם, לא יודעת למה ציפיתי. הוא באמת נהדר.
      מחכה לצפות בסרטון! כמו שכתבתי - אי אפשר להימנע מהצבע הזה באביב, הוא פשוט מסביבנו כל הזמן אם נרצה ואם לאו...LOL
      חחח, מתכוונת לתמונה של True Blood? את יכולה להתייחס לזה כאל תרומה לקהילה, לעשות טוב לקוראות הבלוג....P:
      תודה רבה על הפרגון יקירה, חג שמח!

      מחק
  12. אחלה פוסט דנרה, כל כך נהנית לקרוא את רשמייך :) אישית אצלי הורוד לא מככב על הפנים אלא אם כן יש בו שימריות עדינה אפרסקית או זהובה שאני מאוד אוהבת או נטיה לכיוון גוונים סגולים, יש לי מעט מאוד מוצרים ורודים אך אלה שכבר נמצאים אצלי בתיק האיפור הם די אהובים. נראה לי שהפלטה של דיור היתה עושה לי את זה למרות הייצוג הורוד שדי שולט בה היא נראית כפלטה פרקטית, אפשר להגיע עימה ללא מעט גוונים ע"י ערבוב וכמו כן, ניתן להשתמש בחלק מגווני הצלליות כשימר על עצם הלחי, הגבה, הזווית הפנימית של העין וכו' או להארה נקודתית בשפתיים. בכלל כמעט כל מה של דיור עושה לי את זה :)הקרם גוף של ל'אוקיסטאן מעניין, חייבת להגיע לאחת החנויות להריח ולהרגיש על העור, חולה על המוצרים של ל'אוקיסטאן נקודה.
    גם הבושם של קריטה קורץ לי מאוד. מאוד אוהבת את מוצרי קריטה למרות שבשנים האחרונות קצת זנחתי אותם. כשגרתי בצפון הייתי קונה קריטה לא מעט במקום שהייתי נוהגת לפקוד הרבה...מאז שעזבתי לכיוון המרכז זה השתנה וחבל....צריכה להדיר את רגליי לאפריל שם מוכרים אותם. עיצוב הסומק פודרה של לנקום מלבב אך אני בספק אם הייתי מניחה גוונים ורודים כאלה על פני, ברבי מדי בעיניי :) חובבות הורוד יהנו ממנו מאוד :) הגלוסטיין של YSL מסקרן אותי כבר הרבה זמן....צריך לעשות משהו בנדון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לידיה, כיף לשמוע :)
      כן, ורוד צבע לא פשוט בכלל וזה די נשמע כמוני מה שכתבת.
      הפלטה של דיור בהחלט פרקטית ומוצלחת, מבחינתי זה בעיקר בגלל גווני הקיצון שכמו שאמרת מאפשרים כל מיני אופציות. מסכימה בהחלט שיכולים לתפקד גם כשימר.
      אח, ל'אוקסיטן מותג אהוב גם עלי, אם את אוהבת ריחות מתקתקים אז את ממש תאהבי את קרם הגוף הזה, בעצם גם אם את לא ממש אוהבת ריחות כאלו נראה לי שתאהבי...LOL
      שמחה לגלות פה בתגובות עוד אוהדות של קריטה. זה מותג שכתבתי עליו לא מזמן שלטעמי הוא לא מקבל מספיק במה וחבל. יש לקריטה מוצרים משובחים. אגב, מוכרים את המותג אאל"ט במשביר ולא באפריל.
      בנוגע לפודרה של לנקום, היא מאירה כמעט שקופה, זה לא ורוד על הפנים כמו שזה נראה אחרת זה היה סומק.
      הגלוסטיין של YSL הוא גימיק מעניין ועבורי מוצלח יותר מליפגולסים, גם בעמידות וגם בתחושה.

      מחק
  13. beauty_mark14.4.2012, 16:24

    פוסט מעולה!
    חיכיתי לראות את רשמייך לגבי הסטיין של YSL, את האריזה אני דווקא חיבבתי, אבל מה שחשוב בסוף זה המוצר עצמו.
    ורוד זה גוון שלקח לי הרבה שנים להסתכל לכיוונו, גם עכשיו הוא מיועד לאיזורים מסויימים באיפור (שפתיים, לחיים) באיפור עיניים אני לא זוכרת מעולם שעשיתי משהו שהוא היה הגוון המרכזי, מקסימום נגיעות.
    אז אגש בהזדמנות לרחרח את שאר הפלטות שיצאו.
    החג כבר כמעט נגמר, אז מימונה שמח! (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      נראה לי שכולן חוץ ממני אהבו את האריזה של הגלוסטיינים האלו... LOL
      מסכימה שמה שחשוב זה המוצר ואני מאוד מרוצה ממנו.
      כן, ורוד זה צבע שצריך להתחבר אליו ולדעת איך ליהנות ממנו בצורה נכונה. עם שפתיים לא היתה לי בעיה אף פעם אבל בעיניים זה ממש לא מתחבר לי, כמוך, מקסימום בנגיעות.
      שלושת הפלטות האחרות של דיור גם מוצלחות מאוד והייתי שמחה לאמץ את כולן ;)
      שבוע טוב, חוזרים לשגרה !

      מחק
  14. פוסט מקסים כהרגלך. ורוד זה צבע חביב עליי במיוחד ולכן הכל "עושה לי את זה". אבל אני חייבת לשים את ידי במיוחד על הגלוסטיין האלה של YSL... אני מרגישה כ"כ אאוט שאין לי אחד עדיין!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      מעניין מה תחשבי על הגלוסטיינים האלו, בהחלט פופולריים מאוד ברשת...;)

      מחק
  15. Great post,i feel like you wrote it specialy for me :) PINK is one of my favourites...i will take one of each ! keep posting

    השבמחק
    תשובות
    1. I’m very glad to hear you like the pink products I mentioned above, and thanks of course I will .... :)

      מחק
  16. ההייליטר של לנקום מעלף! גם אם זה מוצר לא ממש פרקטי, הוא עושה חשק לקנות אותו רק כדי להסתכל עליו מידי פעם, פשוט עושה מצב רוח טוב :)
    אף פעם לא ניסיתי את פלטות הצלליות של דיור, אבל יש לי חברה טובה שהייתה מכורה להן קשות. הגוונים יפים, אבל אני כמוך, לא ממש אוהבת צלליות ורודות אלא אם כן אני מניחה ממש נגיעה קלה.
    הסטיין של YSL מס' 15 פשוט מושלם! אני ממש נהנית ממנו ולא מפסיקה להשתמש בו.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, זה בדיוק מה שכתבתי, איך לנקום מצליחים להפעיל לנו את בלוטות החשק בלי קשר בכלל למה שהמוצר מציע... עושה טוב בעיניים :)
      הפלטות של דיור הן משובחות, יש לי כמה וכולן ממש איכותיות, אני מאוד נהנית מהן. הפלטה הזו בהחלט מיועדת לחובבות הגוון הוורוד.
      הגלוסטיינים האלו בהחלט מפתיעים והגוון הזה ללא ספק שלמות!

      מחק
  17. אם למישהי היה ספק החמישיה של דיור יכולה להיות נפלאה גם לימים מעוננים בזכות הסגול הכהה הזה שהוא פשוט מעולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לגמרי, לכן גם כתבתי שהגוונים הקיצוניים מהותיים לי בפלטה הזו.

      מחק
  18. אוף איתך עכשיו היה לי יומולדת ולגמרי עשית לי חשק לבושם הזה…..מתה על ריח ורדים! גם הפלטה של דיור נראית מקסימה קניתי מהם פלטה גדולה יותר באחת הנסיעות ועצם הפוסט הזכיר לי את קיומה…..:-) בעייתי משהו שמה שבמגירות איפור שלי ולא על השולחן עצמו קצת נשכח…..

    השבמחק
    תשובות
    1. מזל טוב טלי! אם את אהבת ריח ורדים אז כמעט בטוח שתאהבי את הבושם הזה, ועוד עם העיצוב הזה בכלל מפיל...
      בהחלט בעייתי שהאיפור לא מול העיניים שלנו כל הזמן אבל כך לפחות מרגישים שמגלים אוצרות נשכחים אז לא צריך לקנות משהו חדש ;)

      מחק
  19. תודה:-) לגמרי הולכת לבדוק את הבושם הזה בזכותך…..וכן את צודקת לגבי האוצרות הנשכחים….נראה לי לגמרי הולכת לבדוק את הצבעים האביביים בפלטה הזאת:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, תעדכני אם אהבת את הבושם.
      נתת לי רעיון ואני הולכת לעשות קצת חפירה השבוע בשידת האיפור שלי, בטוחה שאמצא באחת המגירות משהו שווה....:)

      מחק
    2. בהחלט אעדכן בודקת כרגע בגוגל אם זה בסופר פארם או במשביר שאוכל לרחרח:-)
      בהצלחה בחיפוש….יאללה בטוחה שתמצאי דברים שווים לעוד פוסט אביבי!:-)

      מחק
  20. מה את עושה לי?
    לפחות בליפסטיין חסכתי כי כבר יש בידי אחד:P
    הפודרה של לנקום מהממת, ראיתי אותה השבוע אבל אני ממתנת את עצמי כי איפושהו הכל מתחיל לחזור על עצמו!
    הפלטה של דיור- מאז שהייתי בהשקה שלהם, אני ממש רוצה אותה. הצבעים שלה מתאימים בול לעונה הזו ואפשר ליצור איתם מגוון רחב של איפורים.
    הלאוקיסטן צועק בתור אחלה של מתנה....

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיקה! הליפסטיין הזה באמת מוצלח :)
      הלנקום פלטה יפה אבל מסכימה איתך שזה לא באמת יגמר אף פעם, תמיד יצא משהו דומה הורס לא פחות.
      הפלטה של דיור מוצלחת ומרעננת, פתאום קלטתי שאין לי בכלל צלליות בגוונים הוורודים האלה, קטע!
      כן, זה מה שכתבתי על ל'אוקסיטן פעם, הדברים שלהם זה הכי ללכת על בטוח כשרוצים לקנות מתנה, מדהימים!

      מחק
  21. האמת שאל הסטיינים של YSL גם אני קצת פחות התחברתי. הגוונים יפים וכו' אבל לא משהו שהפיל אותי וגם את הסטיין שזה הותיר לא כ"כ אהבתי. אחרי שתיה הרוב ירד לי מהשפתיים ורק המסגרת נותרה, שזה לא לוק מומלץ כ"כ....
    הפלטה של דיור משגעת, וגם הסומק של לנקום! אהבתי את העיצוב החיצוני שעשו לקולקציה הזאת של לנקום עם הזר הטבוע על המכסה.
    שיהיה אביב נעים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. ישראלה, שמתי לב שאו שמתים על הגלוסטיינים האלו או שממש לא.
      אני חושבת שהם מוצלחים אבל כמו שכתבתי בטוח לא משהו מאסט.
      מבחינת עמידות אני דווקא מרוצה, שתיה לא הפריעה להם במקרה שלי.
      הפלטות מאוד יפות ולגמרי מומלצות למי שאוהבת ורוד.
      גם אני ממש אהבתי את עיצוב הקולקציה הזו עם ההטבעה הירקרקה על המכסה, פשוט מקסים.
      אביב נעים גם לך :)

      מחק
  22. כמה ורוד!
    הבקבוק של קריטה הורס [מקווה שגם הריח :)] , אני ארחרח בהזדמנות.מראה הרטרו שיק עושה לי את זה לגמרי. כנ"ל הליפסטיין , הגוון שנראה אצלך נראה משגע [ יש לי שכן או שכנה שעובד ב-YSL , אני רק צריכה לברר את זהותו או זהותה ונכרות ברית דמים :-P ] .
    מלאוקסיטן הייתי בוחרת את קרם הידיים והגוף. יש לי בושם מוצק מוקטן שלהם בניחוח הדרים שאני מאוהבת בו מאוד אבל אין לו עמידות גבוהה והוא גימיק חמוד לתיק ולא יותר מזה.

    אחלה פוסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, פוסט ורוד!
      העיצוב של הבושם הזה לגמרי הורס, הניחוח הכי ורדים מרוכז.
      הגוון של הליפסטיין ורוד מושלם על השפתיים חבל"ז (אחרי הברית שאתם עושים אשמח אם תשקלי לצרף גם אותי...).
      הל'אוקסיטן האלו מפנקים, מאוד כיף להשתמש במוצרים האלו.
      ניחוח הדרים?... מעניין!

      תודה מותק :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails