20 במרץ 2012

נסיעת מבחן



האביב הגיע אלינו היום באופן רשמי (לפי לוח השנה הלועזי) עם מזג אוויר נפלא שמבשר על פתיחת עונת הנסיעות והטיולים לקראת החגים וחופשות הקיץ. בכל לינה שלנו למספר ימים מחוץ לבית וזה יכול להיות למטרת נופש, עבודה, משפחה, סידורים ועוד, אנחנו דואגות לארוז בקפידה את מוצרי הטיפוח שילוו אותנו וישמרו עלינו רעננות כמו תמיד. אבל כל פעם מחדש הסיפור הזה של לקחת את מוצרי הטיפוח שלנו מחוץ לבית גורם לנו לחשוב טוב מה באמת אנחנו צריכות. הרי רק מלחשוב על לסחוב את המוצרים הגדולים האלו והדאגה שלא ישברו או יישפכו בתיק עושה כאב ראש של ממש וגורם לנו לתהות למה בשביל מספר ימים מחוץ לבית אנחנו צריכות את כל הכמות הזו ועדיף היה להסתדר עם מוצרים מוקטנים, לפעמים אפילו דוגמיות (לא שהן נגישות יותר מדי...). אז נכון, תמיד יש את האופציה להעביר לבקבוקונים קטנים שצריך לקנות מראש, הבעיה שהיא שלא כל מוצר אפשר להעביר אליהם ולמי בכלל יש סבלנות לזה?...
בחו"ל ההיצע למכירה של מוצרים מוקטנים הוא מאוד רחב ופופולרי ואף במחירים נגישים. אלו מוצרים שמיועדים לנסיעות כמו גם להתנסות לפני שקונים מוצר בגודל מלא, סוג של "נסיעת מבחן". בארץ זה ממש לא טריוויאלי למצוא מוצרים מוקטנים כי זו קטגוריה שכמעט ולא קיימת. אני מניחה שהסיבה היא לא כי לא מתייחסים אלינו אלא כי זו אינה קטגוריה רווחית, זה לא מצליח בארץ. אני מעריכה שזה בגלל שבישראל אנחנו אוהבים את המוצרים שלנו גדולים ומלאים חוץ מזה שאין תרבות של נסיעות עסקים מרובות או נסיעות תכופות מחוץ לבית, בטח ובטח שאין צורך בטיסות פנימיות כמו בארה"ב...

קיט מתנה של קריטה: הזדמנות להתנסות במוצרים סופר יקרים

בסופו של דבר יוצא שרוב המוצרים המוקטנים שקיימים בארץ  הם קיטים כאלו שנקבל על רכישה בסכום מסוים. אנחנו לא יכולות לבחור את המוצרים שנקבל לא מבחינת סוג עור במקרה של טיפוח ולא מבחינת גוון במקרה של איפור. לפעמים יוצאים קיטים מפתים של מותגים שגורמים לנו לרצות לרכוש ממוצרי המותג רק בשביל לקבל את הקיט. אבל בדומה לפלטות איפור שמציעות מס' גוונים, סביר שבכל קיט יהיו מוצרים שאינם רלוונטיים אלינו. אבל זה מה שיש, Take it or leave it, וברור שאנחנו לוקחות, הרי אם נותנים שלא ניקח?...
בחרתי לדוגמה את קיט המתנה של קריטה (CARITA). כשהמותג היוקרתי והשווה במיוחד (שלטעמי לא מקבל מספיק במה בארץ), מעניק כזה קיט טיפוח במתנה על רכישה, זו הזדמנות נפלאה להתנסות במגוון מוצרים של המותג בלי להיפרד ממאות שקלים קודם על כל אחד מהם. יש שם מגוון קרמים וסרומים לפנים, לעיניים ולגוף, חגיגה של ממש, שלא לדבר על התיק העגול החמוד שהם מגיעים בתוכו.
כן, העובדה שאנחנו מרוצות מהרכישה החדשה שלנו של מוצרי הטיפוח ו/או האיפור לא משתווה לריגוש שמציף אותנו כשאנחנו מקבלות את קיט המוקטנים במתנה. מדליק או מביך?...

אבל הקיטים ששלל המותגים מציעים, נפלאים ככל שיהיו, אינם זמינים לנו ללא רכישה, כלומר הוצאה של מאות שקלים לפני כן. לכן אי אפשר להסתמך על המוצרים המוקטנים שמקבלים מתנה לטובת נסיעות זה בעייתי משהו ממספר סיבות: הרכישות שלנו אינן מתוכננות לפי הנסיעה, לא בטוח שהמוצרים בקיט יתאימו לצורך שלנו וגם אם כן ונחליט לשמור אותם לנסיעה - כמו כל מוצר צריך להשתמש בהקדם בו כי אין לו חיי נצח. באידיאל, הכי נוח זה לקנות קיט של מוצרים מוקטנים שמעוצבים בצורה שנוחה לנשיאה, שאנחנו יודעות מראש מה יש בו ושמתאים לנו על מנת שישרת אותנו בכל הנסיעות האלו. בדיקה שעשיתי העלתה שיש מעט מאוד קיטים של מוצרים מוקטנים כאלו וגם אלו הקיימים לא בדיוק זולים. יותר נכון - על נוחות ופינוק משלמים! גם אם הקיטים המוצעים חלקם מוגדרים כקיטים להתנסות במוצרי המותג מן הסתם הם מתאימים גם לנסיעות. אבל לא משנה אילו מוצרים מוקטנים בחרן לקחת איתכן, כדאי שתתנסו בהם לפחות פעם אחת לפני הנסיעה על מנת לוודא שאין רגישויות לחומר ולריח.
בחרתי שלשה קיטים מוצלחים במיוחד לטעמי של שלשה מותגים מדהימים ונחשקים (שיסיידו, דקלאור, ל'אוקסיטן) שנמאס לי לכתוב כל פעם כמה אני אוהבת את המוצרים שלהם, אז לא אכתוב את זה שוב... המוצרים בשלושת הקיטים מיוצרים בצרפת שזו ארץ היצור המועדפת עלי כשמדובר על מוצרי קוסמטיקה. אני בטוחה שכל אחת יכולה להתחבר לפחות לאחד מהם בצורה שתהיה לה גם פרקטית וגם מפנקת.

הקיט של שיסיידו: ללכת על בטוח

שיסיידו (Shiseido) מציעים לנו ערכת טיפוח לפנים בשם "1-2-3" של מוצרים מסדרת ה- The Skincare הלחותית המשובחת בגרסה מוקטנת שלהם. בתור מי שמשתמשת בשוטף בג'ל הניקוי ובמסכת הלחות שלהם אני תמיד שמחה לאמץ מוצרים נוספים בסדרה, מבחינתי זה די ללכת על בטוח. הערכה כוללת שלשה מוצרים: קרם ניקוי (75 מ"ל), מי פנים (100 מ"ל) ותחליב לחות (30 מ"ל) בעל 15SPF. קיימת אגב גם ערכה דומה מסדרת ה- Oil Control שמוצעת לבעלות עור שמן. המוצרים ארוזים במארזי פלסטיק קשיחים בצורה הרמטית ונוחה לנשיאה, אין חשש שיפתחו או יישברו לנו בתוך המזוודה. הקיט הזה מתומחר בכ- 580 ש"ח (!) אבל מוצע במחיר אטרקטיבי יותר של 200 ש"ח. אלו בעצם מוצרי הטיפוח הבסיסיים ביותר עבורנו לשמירה על שגרת הטיפוח גם מחוץ לבית ולטעמי זה המינימום ההכרחי שמומלץ לקחת.

הקיט של דקלאור: עם שמנים מפנקים

דקלאור (Decléor) מציעים לנו ערכת Travel Essentials שמכונה Top To Toe כוללת שמונה מוצרי טיפוח מוקטנים לפנים ולגוף שמכילים את שמני המותג המפנקים. ישנם חמישה מוצרים מוקטנים: ג'ל רחצה לגוף (50 מ"ל), סרום לגוף (15 מ"ל), ג'ל קרם לגוף (50 מ"ל), קרם ניקוי לפנים (50 מ"ל), קרם לחות לפנים (15 מ"ל); ושלושה מוצרים בגודל דוגמית: באלם פנים ללילה (5 מ"ל), סרום שמן לפנים (1 מ"ל), מי גוף מבושמים (1.2 מ"ל). רובם באריזות שפופרת נוחות לנשיאה. מהמגוון הזה ברור שה- "Essentials" (המוצרים ההכרחיים) עפ"י דקלאור הרבה יותר רחב מההגדרה שלי שמסתכמת בניקוי, ריכוך ולחות. הגודל של המוצרים בקיט שמתומחר ב- 150 ש"ח מספיק בדיוק למספר ימים של שהות מחוץ לבית. הקיט של דקלאור מגיע בתיק בד טבעי מאסיבי ידידותי לסביבה (יוטה/פשתן), גם יפה וגם פרקטי לאריזת ונשיאת מוצרי הטיפוח שלנו. עוד לפני שפותחים אותו מורגשים ניחוחות המוצרים ומעניקים תחושה שיש לנו ספא צמוד בנסיעה.

ל'אוקסיטן: גם קיטים וגם מוקטנים בודדים שווים

ל'אוקסיטן (L'Occitane) מציעים לנו מגוון ערכות של מוצרים מוקטנים לפנים ולגוף ממגוון סדרות וריחות. די הלכתי לאיבוד במגוון ומבחינתי שיארזו לי את הכל, למה לבחור בכלל?... אבל בסוף בחרתי בקיט אטרקטיבי לטעמי לגוף ולשיער שכולל ארבעה מוצרים בגודל של 75 מ"ל כל אחד: ג'ל רחצה לגוף, קרם גוף, שמפו ומרכך. אני בחרתי את הקיט מסדרת ה- Essential Oils (שמנים אתרים) אבל הוא קיים גם בסדרות האחרות של המותג ועולה 100 ש"ח. הם מציעים גם תיקים ונרתיקים לנשיאה ואני אהבתי תיק כחול קטן וקשיח שלהם (49 ש"ח) שניתן לארוז בו ללא חשש את המוצרים המוקטנים שלנו. יתרון חשוב בל'אוקסיטן זה שאפשר לקנות מוצרי מוקטנים גם כבודדים כמו למשל קרם הידיים בשפופרת (30 מ"ל, 49 ש"ח) ובושם מוצק עגול (10 גרם, 49 ש"ח) במגוון ניחוחות, כשכאן בתמונה הם מופיעים בניחוח ורדים מסדרת ה- Rose 4 Reines.

בושם מוצק הוא בושם לכל דבר רק שבמקום הגרסה הנוזלית המוכרת בה אנו משתמשות מדי יום, מדובר על בושם מרוכז במרקם כמו של באלם חמאתי אותו אנחנו מורחות בדיוק באותו מקום שאנחנו מתיזות את הבושם הנוזלי. מספיק ממש מעט בשביל שהריח יהיה מודגש. גם מותגי יוקרה שונים מציעים מדי פעם במהדורות מוגבלות את הבשמים הפופולרים שלהם בצורה של בושם מוצק, הם מאוד מהודרים אבל לא זולים בכלל. הבושם המוצק אידיאלי לנשיאה מחוץ לבית בניגוד לבשמים הנוזליים בבקבוקי הזכוכית הכבדים והשבירים. בנסיעות לחו"ל הבושם המוצק הוא סופר אטרקטיבי לאור העובדה שיש איסור להעברת נוזלים בתיק היד שלנו ואף אחת לא רוצה שיחרימו לה את הבושם בשדה התעופה...

קופסת גלוסיבוקס באריזה הרמטית: מוצרי קוסמטיקה בהפתעה מדי חודש

בנוסף לערכות המתנה על קניה ולקיטים מוכנים שאנחנו יכולות לרכוש, החל לפעול בארץ שירות חדש שמבוסס על קונספט מחו"ל בשם גלוסיבוקס (GlossyBox, שייכים לגרופון העולמית) שמציע לנו להתנסות במוצרים מוקטנים ע"י מנוי חודשי לקופסה של 5-6 מוצרים משתנים ממגוון מותגים שנשלחת אלינו הביתה באמצעות שליח בעלות של 75 ש"ח (כל הפרטים כאן). למרות פניות של קוראות בעניין, לא סתם החלטתי לא להתייחס בבלוג לשירות הזה עד עכשיו. לטעמי להשיק שירות לא דומה כלל ועיקר להשקת מוצר. אם מוצר אנחנו יכולות לבחון במשך מספר ימים ולהעניק חוות דעת אפילו ראשונית, הרי ששירות צריך להיבחן לאורך זמן, אנחנו צריכות לבחון האם יש פער בין מה שהוא מציע מול מה שקורה בפועל וככל שהפער גדול יותר לדעתנו האישית (הסובייקטיבית) כך ברור שהוא פחות מתאים עבורנו. למרות זאת לא ממש הופתעתי מההייפ ההיסטרי ברשת ממנו נהנה השירות בחודש ההשקה, זה היה מוגזם ואפילו חסר אחריות לטעמי מצד משתמשות מסויימות למרות שאני יכולה להבין את ההתלהבות.
בשלושת החודשים שהשירות כבר רץ בארץ הוא קיבל חשיפה מרשימה מאוד ברשת חיובית ושלילית כאחד. הגל של החשיפה החיובית היה בחודש הראשון עם אינסוף פרגונים לרעיון וליוזמה להשקת השירות בארץ. הביקורות השליליות רוכזו בעיקר בחודש שלאחר מכן עם ביקורות מורכבות על הביצוע והשירות.

קופסת גלוסיבוקס הראשונה בינואר: קופסת השקת השירות

אני באופן טבעי החלטתי על 100 ימי חסד לגלוסיבוקס בגלל ששירות זה לא מוצר כמו סומק/שפתון. בכל תחום שמציע שירותים חדשניים או מכשירים טכנולוגיים מתקדמים יש ה- early adopters, אלו ששמחים לאמץ כל חידוש בתחום מסוים ברגע שהוא נולד ויוצא לאוויר העולם (בקיצור: שפני ניסיון). המשמעות היא שצריך לקחת בחשבון את חבלי הלידה שכרוכים באימוץ ראשוני שכזה, לא מקבלים משהו בוגר ומוגמר אלא משהו שמתפתח ומשתפר עם הזמן, תוך כדי תנועה, מהר יותר ופחות. אבל תוך כדי התפתחות מצפים שיתאים את עצמו לתקלות, דברים לא צפויים ופידבקים שמגיעים במהלך אותו הזמן. יש אינסוף דוגמאות לשלל בעיות ותקלות בשירותים למשל עם האייפון (iPhone) הראשון שיצא, עם סלקום בתחילת דרכה ועם חברת הכבלים הוט (HOT) שאצלה נדמה שמדובר בתקלה מתמשכת (אחרי כל כך הרבה שנים נראה שבמקרה של הוט האבחון הוא של משהו ששייך לכיתה הטיפולית ולא משהו שיגיע מתישהו לדיפלומה...).

קופסת גלוסיבוקס השנייה בפברואר:
בקופסה בוורוד מסטיק לכבוד חג האהבה ה- Valentine's Day

אז אחרי מאה ימי החסד והרבה מים שעברו בנהר החלטתי שהגיע הזמן לכתוב על נקודת המבט שלי בעניין, My two cents. אהבתי מאוד את הרעיון של שירות כזה ואת העובדה שמגיעים אלי מוצרים בהפתעה. בנוסף, האריזה במשלוח הרמטית, הקופסה עצמה מעוצבת ורב פעמית לאחסון והסידור בתוכה מאוד אסתטי ונעים. אהבתי את העובדה שמצורפת גלויה יפה בה יש פירוט על תכולת הקופסה. מאוד הרשים אותי החיבור ל"עמותת שווים" לשיקום תעסוקתי שאורזים את הקופסאות של גלוסי, עושה לי טוב בלב.
בשורה התחתונה אם אני מסתכלת מה קרה בחודשים האחרונים, אני חושבת שהעקב אכילס של גלוסיבוקס קיבל ביטוי בשתי רמות: הראשונה היא תיאום הציפיות (אילו מותגים יהיו וההתאמה האישית על סמך פרופיל). השנייה היא המחיר שעלה מהר מאוד בעקבות שינוי צורת המשלוח (מדואר רשום לדואר שליחים). פערים כאלו בהחלט יוצרים חוסר שקט אצל המנויות. אז נכון, לגלוסיבוקס יש שיעורי בית לעשות, אבל עם כל הכבוד מה בעצם קרה פה? חברה חדשה בארץ יצאה בהבטחות מסוימות והמשתמשות לא חיכו להתרשם האם הן ממומשות ומספקות אותן ומיד נרשמו לשירות (early adopters בעוונותיהן). הכי "נעשה ונשמע". Really?... אז הבטיחו לכן בכל הפרסומים מוצרים יוקרתיים ממותגים בינלאומיים ובפועל קיבלתן גם מוצרים עממיים מקומיים, נו אז? מפתיע? זה בערך כמו שתקנו קרם שיבטיח שתוך חודש ירכך ואף יעלים את הקמטים והכתמים שלכן וכשתיווכחו שגם אחרי חצי שנה של שימוש בו עור הפנים שלכן נראה כמו חריצים בצמיגי המכונית, תבקשו להחזיר את הקרם כי הוא פגום... 
כך שאם דחיית סיפוקים על מנת להתרשם קודם לא באה בחשבון אז כל אחת צריכה להפנים שסביר שמה שמוצע לא בהכרח יתאים לה ובמקום לצאת בקול תרועה רמה עדיף שתבטל את המנוי בקול ענות חלושה. זה לא שאי אפשר לבוא בביקורת, להיפך, כדאי וחשוב. אבל הביקורת צריכה להיות סבירה והגיונית יחסית לפרק הזמן על מנת שאותו השירות יראה נכונות ויעשה מאמצים להשתפר. אם עדיין לא מוצא חן בעינינו מה שמוצע אז תמיד אפשר לבטל. No strings attached & No hard feelings.

קופסת גלוסיבוקס השלישית במרץ: נגמרו מאה ימי החסד, מה יהיה מעכשיו?

אחרי שלשה חודשים, שלוש קופסאות, כעשרים מוצרים ואינספור פידבקים ברשת, אני חושבת שחבלי הלידה אולי לקראת סיום אבל כולם יודעים שהשנה הראשונה לאחר הלידה היא שנה לא פשוטה, שנת המבחן. כך שיש לגלוסיבוקס עוד דרך לעבור אם זה מבחינת יבואנים שעדיין אין הסכמים מולם, אם זה מבחינת תמהיל המוצרים בכל קופסה ואם זה מבחינת ההבטחה להתאמה אישית. הרי יש גבול להתאמה, זה אף פעם לא יכול להיות מותאם ב- 100% ומי שלא לוקחת את זה בחשבון חבל. בנוסף, משתלם או לא השירות, שכל אחת תעשה את החשבון שלה, אני לא חושבת שיש לזה קביעה גורפת לכולן, כל אחת והכיס שלה. מה שכן, נסו להיות אמיתיות עם עצמכן בגישה שלכן למה שמוצע בכל קופסה ולא להיות מושפעות מדי מפידבקים של אחרות. יש כל כך הרבה אינטרסים בנושא שלא תמיד אנחנו מודעות אליהם, אז עדיף לאמץ דעה אישית. הדבר החשוב אולי יותר מהכל זה נושא שירות הלקוחות שבארץ יוצא שהוא בטעם רע כמעט בכל חברה שהיא וכבר כתבתי פעם שיש מצב שזה בגלל התרבות והאופי הישראלי שלנו (לא שזה תירוץ)... ההתייחסות לשירות הלקוחות של גלוסיבוקס ברשת היה מעורב ולא מעט ממנו התרכז בדף הפייסבוק של גלוסיבוקס. עם זאת, אני מאמינה שהחברה הזו הפנימה ששירות לקוחות מוצלח יעשה לה את רוב העבודה ואני רוצה להאמין להם כשהם מצהירים שהם יפעלו לשיפורו על מנת שיהיה הטוב ביותר שאפשר. הרי בסה"כ אם גלוסיבוקס תצליח זה יהיה רווח הדדי שלהם ושלנו.

קופסת גלוסיבוקס: שלוש מנויות שלי יזכו בהפתעה חודשית

לרגל עונת הנסיעות שבפתח וההתחדשות האביבית, החלטתי שאני רוצה להעניק לקוראות שלי במתנה סט מוצרים מוקטנים שילווה אותה. אבל סט אחד של מוקטנים מסתיים די מהר, לכן לשלוש קוראות נבחרות שלי יוענק במתנה מנוי של גלוסיבוקס למשך חצי שנה. הן יוכלו (החל מקופסת אפריל) להתנסות במוצרים ובשירות ולדווח מדי חודש על ההתרשמות האישית שלהן בדף הפייסבוק של גלוסיבוקס לטובת כולן. אז מה צריך לעשות כדי להיבחר להיות נסייניות של גלוסיבוקס
בנוסף לתגובה הרגילה לפוסט עם טיפים משלכן לנסיעות צריך:
1. לציין בתגובה באיזו קטגוריה הייתן שמחות להתנסות יותר ולמה: מוצרי טיפוח, איפור, בישום, שיער, ציפורניים. אם יש לכן המלצות נוספות לשירות אתן מוזמנות כמובן לציין. זה הזמן להיות ביקורתיות ענייניות.
2. להיות עוקבות של הבלוג כאן, מופיע בטור מצד שמאל למעלה תחת "עוקבים ומתעדכנים". פשוט ללחוץ על "הצטרף לאתר זה".
3. להיות עוקבות של הבלוג בפייסבוק, מופיע כאן בטור מצד שמאל תחת הכותרת NetworkedBlogs. מומלץ גם לשתף בפייסבוק לטובת חברות אחרות.

שימו ♥:
  • הפוסט (בדומה לבלוג) נכתב בלשון נקבה בעיקר אך מיועד לשני המינים.
  • תגובה אנונימית היא בעייתית כי לא ניתנת לאיתור במידה ותזכו ולכן גם לא תכנס להגרלה. במקרה כזה אפשר לבחור באופציה של "הגב כ: שם/כתובת אתר". ניתן כמובן להכניס שם/כינוי בלבד.
  • מומלץ אך לא חובה להשאיר כתובת מייל אליה תשלח ההודעה במידה ותזכו.
  • הבחירה בזוכה תעשה בצורה אלקטרונית רנדומאלית בדומה להגרלות הקודמות בבלוג כמו לדוגמה של הבושםפודרת הפנינים והלקים.
  • היום האחרון להשארת תגובות להשתתפות בהגרלה הינו ה- 14.4.2012.
  • במידה והזוכה לא תצור קשר עד שבוע מיום פרסום תוצאות ההגרלה יעבור הפרס לזוכה הבאה בתור.

ולקוראות הקבועות המדהימות שלי:
שיהיה לכן חג שמח ואביב נפלא של התחדשות ופריחה בכל התחומים! 


Print Page

186 תגובות:

  1. אני! אני רוצה!
    וטיפוח. כי אין לי מספיק כסף להתנסות במה שהוא לא "ללכת על בטוח". וגם, שלא כמו באיפור, בטיפוח אני מרגישה עוד קצת קלולס.

    עוקבת בכל מקום, כמובן;)

    rotemicka@gmail.com


    (יו, הלוואי! עוד לא זכיתי בשום הגרלה!)

    השבמחק
  2. (דנרה, את סוג של קדושה.)

    השבמחק
  3. אז לא רק שהספקתי,אפילו תגובה ראשונה!!

    ראשית ההגרלה- WOW!!!. בדיו התלבטתי כמה השירות הזה הוא באמת שירותי.
    לידיעה נושאי איפור, טיפוח ובישום.


    מוצרים מוקטנים- עוד סיבה שאנחנו צריכות לטוס לסינגפור. יש שם שלוש!! חנויות שמתמחות רק בזה.
    והמלאי מוקטנים שלי משם עומר לאזול, אבל נתכנן לחורף, כך גם נחזור שזופות מוקה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ומה יעשו כל מי שלא נוסעות כל הזמן לסינגפור?....
      זה רעיון לא רע שתהיה לנו חנות כזו בארץ.

      (וראשונה לא הפעם...P:)

      מחק
    2. כשהגבתי היה ריק.

      לא יודעת מה יעשו כל אלו שלא נוסעות לסינגפור. וגם אני לא כל הזמן.
      אבל מתחילה להצטבר לנו רשימה של דברים שצריך משם, אז כדאי להתארגן ;)

      מחק
    3. חחח, נראה לי לא צריך רשימה או תירוצים אחרים כדי לטוס לסינגפור ;)

      מחק
    4. בחנוכה, לפני הכריסמסט- אז גם הסיילים הגדולים וההנחות הטובות. חוץ מיוני.

      מחק
  4. פוסט מעולה כרגיל :)
    חולה על המוצרים של דקלאור! לא מזמן קניתי את הסט של מוצרי הרמוני שלהם, נותן תחושה של ספא בבית :)

    כבר שנרשמתי לגלוסיבוקס, החלטתי לתת להם 3 חודשים של שקט:)
    בינתיים קיבלתי 2 קופסאות והייתי מרוצה רק מאחת (זו של בפברואר דווקא).
    אני חושבת שבגדול הם במגמת השתפרות מהחודש הקודם, המוצרים היו של חברות שנחשבות איכותיות אצל כל משתמשת לדעתי, רק חבל שהיו כ"כ קטנים.

    אני אשמח להשתתף בהגרלה (כמובן שעוקבת דרך המייל והפייס- hadarkapah@gmail.com).
    אותי יותר מעניינים מוצרי טיפוח, איפור וציפורניים - זה מה שאני קונה בדר"כ הכי הרבה וגם משתמשת הכי הרבה.
    בבשמים קשה להפתיע אותי כי יש לי כ"כ הרבה.. LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, תתחדשי על ההרמוני!
      איזו חברה זו דקלאור, הכי להרגיש ספא בבית, אני הרוסה עליהם.

      מחק
  5. היי היי! בשנה שעברה כתבתי פוסט מיוחד לטיולים בפסח (כידוע - זה חג שרבים יוצאים לטייל)
    http://purplehazepurplehaze.blogspot.com/2011/03/blog-post_31.html
    עם כמה טיפים לאריזה וכו'...
    לגבי גלוסיבוקס - אני אומנם כבר מנויה, אבל כבר מכירה מישהי שמתה להתנסות ואין לה עדיין אומץ - אז קופסת התנסות ראושנית בהחלט תועיל ותעזור לה.
    הבעיה העיקרית לגבי המשלוח - היא העלות הכספית (כלומר התוספת במחיר) לדעתי הם צריכים לתת אפשרות בחירה. מי שרוצה לקבל בדואר, תשלם 60 ש"ח בלבד ותוכל לקבל איסוף עצמי. מי שמעוניינת בשליח עד הדלת, תשלם תוספת עבור דואר שליחים.
    לא ברור לי מה הבעיה שלהם עם הדואר. האם חבילות לא הגיעו ליעד? האם נשברו בקבוקי הבושם בפנים? מעניין...
    בכל מקרה - אחלה פוסט - אני רצה ללאוקיסטן (אין לי מושג איך מבטאים את השם הזה... בקושי מצליחה לכתוב)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, יש בטור השמאלי פה קישור לסרטון "איך מבטאים את שמות המותגים בצרפתית". מדי פעם אני צופה בו לרענון (ולמניעת פאדיחות...), גם ל'אוקסיטן שם.

      מחק
    2. יש לה כמה טעויות...

      מחק
    3. וואלה? והיא צרפתייה...
      איזה טעויות?

      מחק
    4. בשלוף: קלי דה פו היא מבטאת kly וזה צריך להיות יותר kley
      ה- L מקבל צירה וחיריק יחרדיו.
      בגרלן היא מבטאת את את ה-G עם צירה בלבד, ויש חצי הגיית שורוק. היא גם משמיטה את ה-N לגמרי, וה-N היא ב"סיומת לחש".
      יש עוד, לא זוכרת בע"פ.

      מחק
  6. ולגבי מוצרים שהייתי רוצה להתנסות... יותר מוצרי "איפור" ופחות מוצרי "טיפוח" או "טואלטיקה". מעדיפה אודמים, ליפסטקים, צלליות, מסקרה ולק מאשר קרמים, מסיכות לשיער או דאודורנט... מצד שני - זו רק אני... בוודאי יש בחורות שלאו דווקא מתאפרות אבל כן מתרגלות שיגרת טיפוח יומית.

    השבמחק
  7. נשמע כיף לקבל גלוסיבוקס כל חודש, אם כי לא הייתי משלמת על זה 900 שקלים בשנה (עדיף כבר להשקיע את זה במוצרים שאני רוצה ויודעת שהם מתאימים לי...). יותר איפור ופחות טיפוח/שיער כי נכנסתי כבר לשגרת טיפוח שעובדת בשבילי ואין לי כרגע רצון לשנות יותר מדי.

    תודה, וחג שמח :)

    simulacra.k@gmail.com

    השבמחק
  8. פוסט מעולה!!! במיוחד כי הוא מזכיר לי, איך כל פעם לפני נסיעה, אני רצה לסופרפארם לקנות בקבוקוני מילוי קטנים, ומשום מה, תמיד חוזרת ומוצאת ששכחתי כמה מהם במלון...:-( אני הייתי מעדיפה להתנסות יותר במוצרי איפור וטיפוח, שהם יקרים יותר, וכמו שציינת קשה להשיג מוצרים מוקטנים להתנסות, לעומת בישום שאין בעיה לקבל טסטרים, ומוצרים לציפורניים, בד"כ אינם יקרים ואפשר לקנות ולהתחדש כל הזמן... עדי

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה שיש לך סבלנות למלא.
      את יודעת, עדיף שתשכחי אותם במלון ולא את המוצרים הרגילים שלך ;)

      מחק
  9. כרגיל, פוסט מעניין מאוד עם תןבנות חורצות. מעבר לעובדה שנושא הדוגמיות בארץ הוא מביש, אז כל ה"גדלים המיוחדים" גורמים לי להרגיש מרומה, כי לפעמים אני מקבלת כדוגמית מוצר שאח"כ נמכר כגודל מיוחד או מותנה ברכישה בסכום מסויים. אבל לעניינינו- גם אני התרגזתי אחרי חבילת פברואר של גלוסיבוקס אך אחרי שנרגעתי החלטתי לתת להם צ'אנס של עוד חודש וכל עוד אקבל קופסה עם המוצרים שאת קיבלת אני חושבת שאני ממש לא אתאכזב ואשאיר את המנוי לעוד חודש (שמת לב שהם מתוזמנים עם הפוסטים שלך? מיד אחרי שכתבת על מוצרי אוון וכך גם עם לאוקסיטן...). אשמח להשתתף בהגרלה! כמובן שאני רשומה ממזמן! אשמח להיות נסיינית של מוצרי איפור או טיפוח. המייל שלי linnroytman@gmail.co

    השבמחק
    תשובות
    1. כן... על מדיניות הדוגמיות בארץ חפרנו כל כך הרבה ולצערי לא מסתמן שמשהו הולך להשתנות בקרוב (או ברחוק...).
      מצחיק, אני שמתי לב לתזמונים האלו של גלוסי והפוסטים אבל לא חשבתי שמישהי אחרת גם שמה לב, קטע!!

      מחק
    2. אומרים שמוחות גדולים חושבים דומה..(: אגב את גם מסונכרת עם ליסה אלדריג', פרסמה לפני מספר ימים וידאו על מוצרי טיפוח אהובים מצרפת.. (לה רוש פוזה כיכב שם..)

      מחק
    3. חחח, איזה קטע, אחרי שעשיתי את הפוסט עם המוצרים הדרמו קוסמטים!
      לכי תדעי, אולי ליסה עוקבת בסודיות אחרי הבלוג שלי...LOL

      מחק
    4. חחח אני לא אתפלא בכלל!

      מחק
  10. לגבי עניין הגלוסיבוקס-מסכימה איתך בגדול עם מרבית הדברים, לגמרי חושבת שמגיעים להם ימי חסד ותקופת התאקלמות-מאידך, לההתנהלות המאד בעייתי שלהם בדף הפייסבוק, לפחות בהתחלה לא מגיעה אפילו שניה של חסד. רושם ראשוני הוא בל ימחה, וכשמנהלים דף פייסבוק שעוסק בשירות לקוחות, בין השאר, צריך לחשוב אלף פעמים לםני שמגיבים על תלונה או ביקורת של לקוח.
    שם הם נכשלו כשלון חרוץ, וחבל.
    לגבי עניין תמהיל המוצרים-מי שהיה לה קצת שכל בקודקודה ונכחה בפגישת ההשקה, היתה צריכה להבין שיש כאן איזושהיא בעיה. כששאלתי אותם בכמה אופנים בצורה הישירה ביותר לגבי תמהיל המוצרים מבחינת פירוט החברות והיחס בין עממי ליוקרתי נענתי באופן עמום ומתחמק. לא היה צריך יותר מדי בשביל להרכיב אחד ועוד אחד...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, על עניין התגובות בפייס שאלתי אותם ונראה לי שהם הפנימו את הבעייתיות של מה שהיה.
      בואי נאמר ש"חוסר האחריות" שכתבתי עליו שווה ל"מי שהיה לה קצת שכל בקוקדקודה" שאת כתבת...במילים אחרות.

      מחק
  11. מוצרי איפור וטיפוח מוקטנים עושים לי חלושס, אבל אודה ואתוודה שאני לא לוקחת אותם לנסיעות.. אני גם נמנעת מלהעביר את המוצרים שכבר יש לי לאריזות מוקטנות, קשה לי שהם לא באריזה המקורית שלהם.. כשצריך לנסוע אני פשוט מחליטה את מי אני אוהבת יותר, ומנסה לצמצם עד כמה שניתן במוצרים :)

    התנסתי בגלוסיבוקס במשך שלושה חודשים, והיום זה היום בו ביטלתי אותו..
    בעיקר מטעמי תקציב, אבל גם כי שיטת המשלוח טיפה מקשה עלי.

    כמכורה קשה, אני שמחה להתנסות בעיקר באיפור. אם אודה באמת, בין איכויות של מוצרי טיפוח לעור אני בכלל לא מבחינה. אף פעם לא שמתי לב בין היעילות של קרם פנים כזה או אחר, או קרם גוף.. אם כי בסופו של דבר מצאתי לעצמי את הקרם פנים שהכי נעים לי, והקרם גוף.. רק לפי הריח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שהרוב כמוך לוקחות את המוצרים בגודל הרגיל, אבל לאו דווקא בגלל אותה סיבה, סביר שזה די מחוסר ברירה כי אין בארץ ממש היצע בתחום המוקטנים לנסיעות.

      מחק
  12. מה אני בהגרלה? :-P

    בכל אופן, אני תמיד מעדיפה איפור, היות ולמדתי קוסמטיקה רפואית, אז מוצרי טיפוח יש לי בשפע.
    הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לנסיעה,היא לעולם לא לקחת את כל הקופסא/בקבוק. לקנות בקבוקים/קופסיות קטנות, למלא כמה שצריך, לקחת ולהשליך בסיום הטיול, עוד בבית המלון/איזור השהייה.
    את לא יודעת כמה זמן ומקום הטיפ הזה חוסך לי בכל נסיעה.

    השבמחק
  13. אז ככה, אחת החולשות הכי גדולות שלי זה למוצרים בגודל מוקטן..יש לי סלסלה שלמה בארון שמלאה רק במוצרים מוקטנים! ממש הפכתי את זה לאוסף..
    שתגיב פה הבחורה שהדבר הראשון שהיא עושה בבית מלון הוא לא לקחת את הסבונים המוקטנים ;-)

    המוצרים שאני הכי רוצה להתנסות בהם הם מוצרי טיפוח. בעיקר בשל העובדה שבתחום הזה הידע שלי ובכלל לדעתי הידע של רוב בנות ישראל הוא הכי קטן. לכן ככל שאתנסה ביותר מוצרים א. אני מניחה שהידע שלי יגדל וב. יהיה לי הרבה יותר קל לקנות מוצרים כאלה, כי כיום אני פשוט קונה "על עיוור" ומאוד נחמד שאפשר לנסות קודם מוצר מוקטן לפני שקונים את המוצר המלא.

    ומילה על גלוסיבוקס. אני חושבת שהרבה בנות ברשת עשו להם "משפט שדה". נכון, היו להם כמה פשלות מעצבנות..אבל, הכי קל זה ישר להתעצבן ולהשתולל ולבטל את המנוי. אני מסכימה איתך שצריך לתת להם תקופת ניסיון, ואפילו של יותר מ3 חודשים..

    זהו..סליחה על החפירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. סלסלה, וואלה? מדליק! אני מאלו שבבית חייבות את המוצר בגודל רגיל, לא נוחים לי המוקטנים וגם זה אומר שמחליפים סוג של קרם כל כמה ימים וזה לא טוב לי.
      אני אוהבת את המלונות שהשמפו, הקרם וכל המוקטנים זה של ל'אוקסיטן, מבחינתי זה בהחלט פינוק ללון שם :)

      מה שכתבת על "משפט השדה" לגלוסיבוקס הוא מדוייק, במיוחד שהתחשב בעובדה שחודש לפני זה בדיוק אותן בנות פיארו ועודדו אחרות לעשות מנוי, חוסר אחריות לטעמי כי זה שירות שעוד לא התנסו בו אז איך ממליצות? זה היה חסר פרופורציות גם בחיוב וגם בשלילה.

      מחק
  14. אני רוצה להתנסות במוצרי איפור.
    אני מתאפרת מתחילה ודי קלולסית וקשה לי להחליט על מוצרים חדשים לקנות כי כבר קרה לא מעט שקניתי וזרקתי(או אגרתי באיזו קופסא שלא תראה אור יום).
    הייתי מעדיפה שהגלוסיבוקס יתן יותר מוצרי איפור מאשר טיפוח. כמה כבר קרמים בחורה צריכה?

    השבמחק
  15. כאמור, אני שבויה שלך ובך, באזיקונים מפרווה מצוייצת. כל פוסט שלך נגמע בשקיקה של תיכוניסטית מאוהבת. ומה עלי לעשות עכשיו? אוהבת טיפוח, בישום, איפור. פריקית ללא הכחשה

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמה את, תודה ג'ודי על הפרגון התמידי :)

      מחק
  16. אני הייתי שמחה להתנסות במוצרי איפור. אני יודעת שיש המון מוצרים חדשים שדי בעייתי להתנסות בהם בחנויות. לדוגמא לגבי שפתון, אף פעם אי אפשר לדעת מי התנסתה בו לפני... במאק יש נטיה להקפיד על שימוש באפליקטור, אבל גם שם ראיתי כבר נשים שברגע שלא רואים, פשוט משתמשות.
    גלוסיבוקס צריכה גם להכיל מוצרי טיפוח אבל רק כאלה המותאמים לפרופיל של המשתמשת אחרת אין שום ערך בזה.
    אוהבת מאוד את הבלוג, תודה :-)

    השבמחק
  17. פוסט מקיף וחכם מבחורה חכמה, נהנתי לקרוא את הפוסט מההתחלה עד הסוף, גמעתי אותו כמו קפה ראשון אחרי צום יום כיפור....
    דנרה, החוכמה הגדולה שלך בכתיבת פוסטים היא שאת משטחת את כל הצדדים, את כל הטעונים, את כל הביקורות והיכולת שלך להסביר את הכל בראייה מרחבית זו יכולת גדולה.. לא פלא שיש לך כל כך הרבה גרופיות
    ואני בניהן...
    כ.

    השבמחק
    תשובות
    1. קפה אחרי כיפור, אה? אהבתי את דו המשמעיות, בהחלט החודש האחרון הסתמן כיום כיפור ברשת בעניין...LOL
      תודה רבה, מנסה כמו תמיד הסתכל על הדברים מנקודת מבט עניינית ולא רגשית עם כמה שיותר עובדות בשטח. בנקודה כזו כל אחת יכולה לפתח את התובנות האישיות שלה :)

      מחק
  18. וואו אני מתה על מוצרים מוקטנים!!! בכל פעם שאני באירופה, במיוחד בגרמניה (ב-dm) אני קונה מלא מוצרים מוקטנים. בכניסה לרוב הדראגסטורים באירופה יש סטאנד שיש בו רק מוצרים מוקטנים ואני פשוט מתה על זה, כל דבר עולה בין יורו לשניים ומעבר לעובדה שזה מאדדד חמוד, זה גם ממש פרקטי. יש לי איזה 3-4 תיקים שאני מחליפה בינהם על בסיס יומי, ובכל אחד מהם יש דאודורנט ספריי מוקטן. לפני חודש בערך כשהייתי באמסטרדם קניתי מלא שמפואים ומרככים מוקטנים של פנטן ושל שוורצקופף, הם גם מעולים, גם זולים וגם לא צריך להתחיל להעביר מהבקבוקים הגדולים לבקבוקים קטנים. זה מעולה בעיניי לנסיעות.
    בעניין גלוסיבוקס- עדיין לא יצא לי להתנסות בגלל כל חילוקי הדיעות סביבם, אבל עקרונית הרעיון נשמע די טוב (למרות ששוב, בחו"ל במקרה הגרוע מוצר מוקטן עולה 1-2 יורו/דולר ובמקרה הטוב הוא חינמי, כמו שאמור להיות לדעתי מוצר מוקטן, שבסה"כ אמור לשמש כדוגמית).
    אני אוהבת מוצרי טיפוח מוקטנים, איפור וציפורניים בעיקר, מהסיבה שקשה יותר להשיג דוגמיות של אלה בחנויות בארץ ולהתנסות כמו שצריך לפני הקניה.

    amit.miz90@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי פרקטיים המוקטנים, זו בדיוק הנקודה של הפוסט, למה זה לא זמין לנו כמו שזמין בחו"ל ועוד במחירים נגישים כל כך... נשמע שעשית קניות שוות לגמרי!

      מחק
  19. חולה על מוצרים מוקטנים :-D זה כזה כיף... וקרם הידיים של לאוקיסטן פשוט מדהים!! אני כועסת על גלוסיבוקס, עכשיו אצטרך לקנות אותו בגודל מלא...
    כיף לי במיוחד להתנסות במוצרי טיפוח כי זה משהו שבדרך כלל אין "טסטרים" בשבילו, וגם ביקורות ברשת לא תמיד עוזרות מכיוון שלדעתי זה מאוד אישי לכל אדם. גם איפור זה מאוד אידי, אבל בטיפוח זה יותר קריטי לדעתי... אני אחת שנוסעת לפחות פעם בשבוע מחוץ לבית, כך שמוצרים מוקטנים הם חבריי הטובים... המלצה נוספת לשירות- תיאום מראש עם השליח. פעמיים הוא הגיע ביום שישי בבוקר, שעות שבדרך כלל אני לא נמצאת בבית...
    כיף לקרוא וכיף להגיב :-) sapirturjeman@walla.com

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, למרות שיש לי אולי חמישה קרמי ידיים של ל'אוקסיטן בשימוש מקביל מכל מיני סדרות (כן, שרוטה אני יודעת...) ממש אהבתי שהביאו את הקרם המוקטן שלהם בגלוסי...LOL

      מחק
  20. אני מאוהבת במוצרים מוקטנים!!! הם כל כך חמודים. אי אפשר לא לקנות. אם אין למוצר שאני רוצה גודל מוקטן, אני לוקחת קופסה קטנה ושמה בתוכה מוצר שאני אוהבת (יש בסופר פארם מיכלים קטנים כאלה, שאפשר למלא).
    לאחרונה גם קניתי כמה מוצרים בלנקום וקבלתי מתנה תיק איפור שבתוכו יש מסקרה מוקטנת, ג'ניפיק (הסרום) מוקטן, ליפסטיק אדום מוקטן והכי חמוד - מסיר איפור העיניים הנפלא שלהם.

    הייתי רוצה להתנסות באיפור ומוצרי טיפוח. יותר איפור. למה? כי אין לי הרבה. אני רק נכנסת לכל ענייני האיפור. כרגע יש לי רוטינה מאד מאד בסיסית. מסקרה, עיפרון לבן להארה, קונסילר וליפסטיק/גלוס. הייתי שמחה להתפתח בנושא!

    the.noa2@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, אני מופתעת מכל התגובות כי לא ציפיתי שיהיו כל כך הרבה אוהדות למוצרים המוקטנים, קטע!
      כן, להעביר לבקבוקונים זו אופציה שכתבתי עליה פה, אבל אין לי סבלנות...
      לנקום יש להם קיטים מתנה שווים ביותר, זה משהו!

      מחק
  21. l i r o n i t21.3.2012, 13:40

    פוסט מעולה, כהרגלך :)
    עשית לי חשק לכל הסטים המקסימים האלו... במיוחד שיסיידו, אני מתה על מוצריי הטיפוח שלהם. נדירים.
    לפני קצת פחות מעשור (נשמעתי זקנה פתאום, רק בת 28 :) הייתי משתמשת המון במוצרים של לאוקסיטן, עם השנים הפסקתי, ועכשיו בא לי לחזור אליהם, הם היו מעולים ללא ספק..

    הייתי שמחה להתנסות בעיקר במוצריי טיפוח, בכלל - אני תמיד אוהבת לנסות דברים חדשים :)

    המייל שלי - liron1002@walla.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      תשמעי, חוץ מזה שמדובר על שיסיידו ושיש להם באמת מוצרים מדהימים, הקיט שלהם ממש אטרקטיבי, זה מוקטנים נדיבים יחסית.
      (אל תדברי איתי בכלל על גיל...LOL) ל'אוקסיטן מעולים ומפנקים בו זמנית, תמיד יהיו שם בשבילנו כשנרצה.

      מחק
  22. beauty_mark21.3.2012, 13:56

    ה14.4 זה חמישה ימים לפני יום ההולדת שלי ולכן נראה לי מושלם כמתנה יומולדת מוקדמת! (-:
    1. הייתי שמחה לנסות יותר מוצרי שיער, כבר התבכיינתי פה בבלוג שלך לא פעם שאני לא מצליחה להשגיע בתחום הזה יותר, אולי כמה מוצרי "פלא" יעזרו לי...
    תמיד יש לי תחושה של שמנוניות ברוב המוצרים ואני שונאת את זה!!
    2. יש
    3. יש ויש (-:

    לגבי הגלוסיבוקס, אני יכולה להבין את כל הצדדים, מצד אחד באמת דיי עפו עליהם וכיום בנפלאות הנט, הרבה יותר קל לצרכן הישראלי להשמיץ בלי לחשוב פעמיים, מצד שני כל הסיפורים שאני שמעתי מאוד הבנתי את הרוכשות, כך שאין לי דעה חד משמעתי,
    אני מסכימה עם הנסיון למינימום שלושה חודשים ולכן לא רצתי לבטל אחרי החבילה השניה (למרות שהייתה לטעמי מאכזבת עד מאוד) ואני ממתינה לשלישית בשקט (-:
    כרגיל, פוסט מעולה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. beauty_mark21.3.2012, 13:56

      בעע...שכחתי מייל
      beauty_mark@walla.co.il
      למרות שאני רוצה לקוות שאם תצטרכי למצוא אותי תדעי איך...חחחחחח (-:

      מחק
    2. איזה כיף, ברכות ליומולדת ועוד במיוחד שהוא חל בחג הפסח!
      מה שאת כותבת על הגלוסי זו בדיוק הנקודה שלי, לטעמי התגובות היו קיצוניות בשני המקרים ואני חושבת שעד שלא בוחנים שירות לפחות לזמן של שלשה חודשים אם לא יותר. אח"כ שכל אחת תחשוב לעצמה האם זה מתאים לה או לא. אז אין מה להשתגע, לא בפרגון יתר כמו שהיה וגם לא בקטילת יתר כמו שהיתה.
      ותודה רבה!!

      מחק
  23. פוסט מצויין ומגיע בדיוק בזמן.
    רציתי לשאול - מה לגבי המוצרים לשיער? השמנים ששמים לאחר הפן? מצד אחד הם יחסית כבדים ומפחיד לחשוב שהם עלולים להישפך, ומצד שני אי אפשר לסדר את השיער בלעדיהם..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      שאלה טובה... לקחת זה בטוח כי אני מסכימה שאי אפשר בלעדיהם, לפחות לא אני. או שלוקחים אותם כמו שהם או שמעבירים אותם לבקבוקון, אבל בכל מקרה הייתי אורזת אותם בשקית הרמטית נפרדת כי ממש לא מתאים שדבר כזה ישפך על הכל...
      נקווה שמתישהו בקופסת גלוסי יביאו לנו מוצר מוקטן כזה :)

      מחק
  24. אחלה הגרלה !!
    אישית אני לא מנויה לגלוסיבוקס, כי אני נערה ואין לי את הסכום להוציא כל חודש על מותרויות !
    אני מאוד מתעניינת באיפור, טיפוח, בישום, ציפורניים ושיער בזמן האחרון, קוראת בלוגים בנושאים, קוראת בפורום איפור וציור גוף בו את פעילה, צופה ביוטיוב בגורואיות שונות..אני חושבת שלמרות שגלוסיבוקס לא ממש מיועדת לנערה בגילי, אני אוכל להנות מאוד מהשירות, ללמוד עוד על העולם הזה שאני אוהבת וכמובן לנסות דברים חדשים שאולי לעולם לא הייתי מנסה. הלוואי ואזכה בהגרלה ותודה על הפוסט הנפלא !
    מייל: shaharshula@walla.com

    השבמחק
  25. יש לי את המנויים ממזמן :)
    אני ישמח לנסות יותר מוצרי איפור וציפורניים רק בגלל שאלה האהבות שלי ..
    אני אוהבת להתחדש בלק חדש ובאיפור חדש מאשר מקרם חדש, מכיוון והעור שלי מאוד רגיש ואני משתמשת בדברים של הקוסמטיקאית לפנים וכו' אז אני מעדיפה לפנק את עצמי בדברים אחרים שווים יותר מהפראמים והאינטרנט וכו' :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שכחתי את המייל שלי, marvashr@walla.com

      מחק
  26. איזה הגרלה כייפית, הייתי שמחה לאללה לקבל מנוי לגלוסיבוקס. לצערי הרב חוויתי רק את הקופסא הראשונה... אני מקנא בכל הבנות שמקבלות את הקופסאות האלה מידי חודש, אולי עכשיו יהיה זה תורי.

    שרונה

    השבמחק
  27. אנונימי21.3.2012, 21:50

    זאת הקופסא של מרץ? וואי אם אני מקבלת את זה אני מה זה מרוצה!!!

    השבמחק
  28. הגרלה שווה במיוחד !
    אני לא ממש אוהבת לגוון בשגרת האיפור שלי, אני הולכת על בטוח ... אני לוקחת איתי את אותם הדברים הרגילים רק מעבירה לקופסאות יותר קטנות.
    הייתי שמחה לקבל איפור בגלל שבאיפור יש מבחר כל כך גדול ! לקים יש לי המון, מהמון חברות ואני לא חושבת שקבלת לקים תחדש לי משהו.

    השבמחק
  29. או - פוסט חשוב מאוד לנסיעות!
    אני אסתמך עליו בנסיעה הבאה שלי.
    רק שאלה שיש לי תמיד ואין לי מושג את מי לשאול: את מוצרי האיפור- את לוקחת במזוודה או תיק יד? (החל ממייקאפ עד צלליות וליפסטיקים)
    אני תמיד מפחדת שהמזוודה תלך לאיבוד ואיתה גם אוסף האיפור שלי, ומנגד הרי יש איסור נוזלים (לפחות בטיסות המשך)
    סוגיה חשובה!

    לגבי הגלוסי-
    אני עוד מאלה שהספיקו להרשם ולקבל את ינואר.
    קיבלתי גם את פברואר והפסקתי- וכעת אם אני רוצה לחזור, מדובר על 75 שקל. זה קצת הורס מהאפשרות של להפסיק ולחזור...

    אבל אשמח לקחת חלק בהגרלה המקסימה שהבאת לנו הפעם.
    מבחינתי המוצרים שאשמח לנסות הם: מוצרי טיפוח, איפור, בישום, ציפורניים.

    כמובן ששיתפתי בפייס, ואני עוקבת פה (כבר ממזמן !)
    ilachw1@gmail.com
    בהצלחה לכולן!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה, לא משנה אם זו טיסה קצרה או ארוכה, תמיד תמיד תיק האיפור יהיה צמוד אלי בטרולי הקטן שעולה איתי לטיסה. חבל על הכאב לב ועל הכאב בכיס אם יקרה לזה משהו...
      הטיפוח הולך במזוודה הגדולה, כך גם הבשמים. אין לי סנטימנטים לדברים האלה. אבל בושם מוצק יהיה איתי בתיק האיפור לרענון וגם קרם עיניים.

      מחק
    2. והמייקאפ נכנס לטרולי טיסה?
      לא עושים בעיות עם שפתונים וכאלה?
      עד כה הכל היה אצלי במזוודה.

      מחק
    3. מייק אפ הוא 30 מ"ל והאיסור אאל"ט הוא על 100 מ"ל נוזל.
      שפתונים ממש לא צריכה להיות בעיה, למה שתהיה בעצם?
      לא היו לי בעיות עד היום ומקווה שלא יהיו....
      הדבר היחיד עכשיו כשאני חושבת זה שהחרימו לי פעם פצירה או משהו בסגנון. יש לי תמיד פצירה בתיק האיפור הרגיל ולכן היא פשוט היתה שם...

      מחק
  30. לגמרי הייתי מעדיפה להתנסות בעוד איפור!
    במוצרי שיער אני לא משתמשת בכלל לשמחתי, את שגרת הטיפוח שלי בטוח לא ארצה לשנות כל עוד העור שלי מאוזן, ואני לא נוהגת להתפרע עם לקים.
    אבל איפור ת-מ-י-ד מתקבל בברכה אצלי :)

    כתובת מייל- hiladahan1@gmail.com
    עוקבת כאן ובפייסבוק :)

    השבמחק
  31. אני מאד אוהבת מוצרים מוקטנים הם מעולים לנסיעות. אני אוספת אותם בהתמדה וכך יש לי מאגר לבחור ממנו כשאני צריכה להרכיב קיט לנסיעה. גם בגלל שאת כל האיפור והטיפוח אני תמיד לוקחת איתי (ולא במזוודה) זה עדיף מבחינת גדלים והגבלות גודל שיש בשדות תעופה מסויימים.
    לגבי גלוסיבוקס - אני ממשיכה לאחוז בדיעה שהייתה לי עליהם מהיום הראשון ושכתבתי גם בפוסט שלי בנושא. כיוון שאין שקיפות מוחלטת לגבי החברות המשתתפות במיזם ובגלל שזה שירות חדש, אין ברירה אלא להירשם ולנסות חודש חודשיים. מתאים? נפלא. לא מתאים? מבטלים וממשיכים הלאה. אבל מלכתחילה נשים שלא אוהבות הפתעות ומעדיפות לבחור בעצמן את המוצרים שלהן - אין להן מה לחפש בשירות הזה.
    אישית? טרם הספקתי להרשם וכבר המחיר קפץ. למרות שאני עדיין מאד מתחברת לקונספט, 75 ש"ח זה יקר מידי לדעתי ואני מעדיפה להפנות את הכספים האלה למקורות אחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. ישראלה, תשמעי, אני ממש מופתעת מהתגובות פה לגלות שיש הרבה אוהדות למוצרים הקטנים, אין ספק שזה הרבה יותר נוח בנסיעות.
      אני מסכימה עם כל מה שכתבת על גלוסיבוקס, הקונספט נהדר, אבל לפני שקופצים כדאי לבחון קודם אם הוא מתאים לנו ברמה האישית: הביצוע, המחיר, השירות. זה לא ממש מה שקרה בשלושת החודשים האלה...

      מחק
  32. מוצרים מוקטנים זה מעולה, מכל הסיבות שהוזכרו
    שנה שעברה מצאתי את עצמי מעבירה תכשירי טיפוח לשפורפרות קטנות עם מזרק פיצפון לטיול של חודש

    השבמחק
    תשובות
    1. מותק, מה הכוונה עם מזרק? איפה את קונה את זה?

      מחק
  33. רשומה כעוקבת. עוקבת מזמן בפייסבוק של הבלוג. שיתפתי ולייקקתי.

    הטיפים שלי לנסיעות הם:

    לדעתי כדאי ועדיף לקחת בקופסיות קטנות/בקבוקונים קצת מכל מוצר שאנחנו משתמשות בו ביום יום . ולאו דווקא לקנות מוצרים מוקטנים. פשוט בעיניי זה יותר טוב

    באיזה קטגוריה הייתי שמחה להתנסות:

    איפור. איפור ולקים. למה? כי מבחינת טיפוח כבר אני מסודרת ויש לי שגרת טיפוח קבועה ומוצרי טיפוח חדשים לא ממש מועילים לי.

    דוא"ל:abcdefgh220@walla.com.

    ואשמח מאוד להשתתף ואף אולי לעלות בגורל. בהצלחה לכולן =) וכמו תמיד הפוסטים שלך שווים ביותר

    נ.ב המלצות לשירות הם לתת את האפשרות ללקוח לבחור את אופציית המשלוח. אתמול חוויתי חוויה לא נעימה ממש עם המשלוח שפשוט גרם לי לבטל. אז צריך תמיד לחשוב לטובת הלקוח ולא רק לטובת החברה. שלא לדבר שעקב המעבר לדואר שליחים(שבנינו די מסורבל) גרם לעליית המחיר. לתשומת ליבם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפרגון אל, שמחה שאת אוהבת את הפוסטים :)
      להעביר לבקבוקונים זה יופי של המלצה שגם כתבתי עליה פה, הלוואי שהייתה לי סבלנות לזה :)

      מחק
  34. איך את תמיד באה בזמן עם ההגרלות שלך :)

    עשיתי מנוי לגלוסי וקיבלתי החל מפברואר, בנתיים מרוצה. אבל... כתוצאה מקיצוצים תקציביים (סטודנטית), אני מתלבטת אם להמשיך או לבטל. מה שאומר שאם אזכה את תפתרי לי יופי את ההתלבטות!
    בגדול, נרשמתי בעיקר כדי להתנסות בטיפוח ואיפור. טיפוח כי אני עדיין בחיפוש מתיש אחרי השגרה המושלמת בשבילי ואיפור, כי אני תמיד קונה דברים חדשים ונראה לי שלשלם 60 ש"ח כדי להתנסות בין היתר במוצר איפור אחד שניים תורם לחיסכון הכללי שלי בחודש :)

    אם אני זוכה, את יודעת איך למצוא אותי בפייסבוק!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, משתדלת :)

      (חשבתי לשאול את גלוסי אולי אם הם רוצים לשלוח לנו להתנסות את הקונדום הנשי שלרלרנו עליו בפייס...LOL)

      מחק
    2. לא, את לא נורמלית! (אבל את כבר יודעת את זה)

      מחק
    3. חחח, את צודקת, אבקש שישלחו לנו את זה בלעדי...P:

      מחק
  35. עדי תשובה22.3.2012, 15:04

    שלום לכן בנות ,

    אז ככה, לאחר קריאת הפוסט העשיר והמעניין
    אני הייתי שמחה להתנסות יותר במוצרי טיפוח ואיפור
    מאחר וחשוב לי להיות מעודכנת במוצרים ובטרנדים החדשים שיוצאים לעולם הטיפוח והיופי.
    אני אשמח לתת ביקורת על מוצרי הגלוסי-בוקס ולפרסם אותם בצורה החיובית,
    כמו כן, לאחי יש מצלמה מקצועית ואני אוכל להעלות תמונות יפות של המוצרים.
    אני אתן ביקורת מקצועית ומפורטת עד כמה שאפשר על התכשירים שאקבל עם דעה נוספת אישית.
    הטיפ הקטן שלי לנסיעות - אני תמיד לוקחת איתי בתיק מעיין נרתיק בינוני
    (יש לי בכמה צבעים : אדום , זהב ולבן) שזה מאוד שימושי ושמה את הדברים
    שאני אשתמש בהם במהלך היום - קרם ידיים קטן , אודם ושפתון , מראה קטנה חובה ,
    בושם ששמתי בתוך בקבוקון קטן (ניתן לרכוש בביוטיקר בזול) .
    כמובן שכל אחת יכולה לשים את המוצרים שמתאימים לה והכי שימושיים בשבילה.
    אני ממליצה גם לשים בתיק חבילה קטנה של מגבונים , זה תמיד עוזר כשצריכים לתקן איפור שנמרח או סתם בכדי להתרענן במהלך הנסיעה.
    אני אשמח מאוד לקבל מנוי לגלוסי-בוקס ולזכות בפרס המדהים הזה ,
    אגב, נורא אהבתי את הקופסאות שלהם אני השתמשתי בהם לאחסון קשתות לשיער , אודמים וכו'.

    ממליצה בחום על קופסאת ההפתעה הממכרת של גלוסי-בוקס ♥

    נרשמתי כעוקבת של הבלוג כאן וגם כעוקבת בבלוג בפייסבוק ,

    האימייל שלי - עדי תשובה - adidoska0@walla.co.il .

    שיתוף הקישור בפייסבוק - https://www.facebook.com/profile.php?id=1578623859

    כל הכבוד על היוזמה של ההגרלה המפנקת והמשך יום נעים (:

    השבמחק
  36. היי,
    אני בדיוק עכשיו בסיום ההתנסות הראשונה שלי עם CARITA. ניסיתי את הג'ל לעיניים שלהם ואני חייבת להודות שלא השתגעתי עליו... חוזרת לקליניק איך שהוא יסתיים. הגיוני שיש להם מוצרים אחרים מוצלחים יותר והקיט שמופיע כאן בבלוג נראה מהמם בלי קשר לאיכות המוצרים.
    פעם הייתי קונה מוצרים לפי הקיטים שפורסמו... כמו שכתבת - הקיטים היו כל כך מפתים שפשוט קניתי מוצרים במאות שקלים רק כדי לקבל אותם.... הימים האלו נגמרו מבחינתי אבל הגלוסי בוקס נראה קונספט נחמד אז אשמח להתנסות :-)
    איזו הגרלה כיפית!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ושכחתי לציין שמעניינים אותי בעיקר מוצרי טיפוח ואיפור.
      סופ"ש נעים!!!!

      מחק
  37. אני ביטלתי את המנוי אחרי חבילה אחת, אבל לקבל במתנה זה דווקא נחמד :)
    נראה לי שהייתי שמחה להתנסות יותר במוצרי טיפוח, כי מבחינת איפור בינתיים לא נפלתי ממה שצורף לגלוסיבוקס...

    השבמחק
  38. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  39. בהחלט הייתי שמחה להתנסות במוצרי איפור! :) זה משהו שאני מנסה לפתח אצלי עכשיו, וזה כל כך משפיע על איך שמסתכלים, בין אם זה בעבודה, באונ', או בכל מיני מקומות חדשים שצריך לעשות רושם ראשוני.

    המייל שלי הוא - yardenringham@gmail.com

    סוף שבוע נעים! ותודה על ההגרלה הנהדרת הזו! :)

    השבמחק
  40. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  41. נעים להכיר!
    עוקבת אחרייך מ-ה-י-ו-ם!

    שמחתי לקרוא את הדברים על גלוסיבוקס, כי התלבטתי אם להצטרף, והתגובות לא היו ענייניות במיוחד.
    הפוסט הזה מאוד עזר לי.

    אני אוהבת-טיפוח, ציפורניים..

    ההגרלה תהיה ביום ההולדת שלי.מקווה לזכות!

    השבמחק
    תשובות
    1. ברוכה הבאה מיכל.
      מה שהוביל לפוסט כאן על גלוסיבוקס זו בהחלט ההרגשה שלי של חוסר איזון וענייניות בפידבקים שהשירות קיבל לחיוב ולשלילה.
      מזל טוב ליומולדת!

      מחק
  42. וואו איזו הגרלה מדהימה!! תודה!
    אני עוקבת, ולא מהיום.. ;)
    אני הייתי שמחה יותר מוצרי איפור על מוצרי טיפוח או בישום, כיוון שמצאתי את שגרת הטיפוח שלי שמתאימה לי בדיוק, ואילו באיפור אני ממש "מתחילה"..

    טל
    tm20052@gmail.com

    השבמחק
  43. טוב אני מתחילה להיות "עוקבת" בלי שום קשר להגרלה (אבל אני אשמח לזכות כמובן)
    הפוסטים שלך פשוט מעולים!

    אגב בקשר לפוסט אני "חטאתי" והתפתתי לקנות קונסילר ומייקאפ של סיסלי (600 ומשהו שקל) וקיבלתי במתנה תיק קטן עם המון דוגמיות שוות (בערך 10 מוצרים) והמוכרת נתנה לי בעצמה בערך עוד 20 30 דוגמיות ככה פינקה אותי.. מסכות, קרמים, סבון וכו'..
    (שאני לא ארגיש פראיירית.. :))

    אופצייה טובה יותר לנסיעות - לקנות containers ריקים ולהעביר אליהם בכמות קטנה את המוצרים שאתן באמת משתמשות בהם.

    (אגב אי אפשר לעקוב ולהגיב עם פייסבוק?)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מוקה, שמחה לשמוע שאהבת את הפוסטים :)

      זה משהו הקטע הזה שאנחנו קונות מוצרים (משובחים ככל שיהיו) והכי מרוצות בסוף מהמתנות והדוגמיות...LOL

      כתבתי על האופציה להעביר לבקבוקונים, העניין הוא שלא כל דבר אפשר לעביר אליהם. לי אישית גם אין סבלנות לזה...P:

      (אפשר לעקוב עם פייסבוק, ראי סעיף 3 בהנחיות להגרלה. להגיב בבלוגר אפשר רק באמצעות מערכת הבלוגר כמו שהגבת)

      מחק
  44. איזו סקירה עניינית ופרקטית, שלל טיפים - להדפיס ולשמור (בציון כל הזכויות שמורות, כמובן ;) ).
    הטיפ העיקרי שלי לנסיעות נוגע בעיקר לעניין האיחסון - כדאי תמיד להניח את הבגדים במזוודה פתוחים, ולא מקופלים, שכן זה חוסך לפחות 50% מהמקום :) ככה תמיד יישאר עוד ועוד למוצרי הטיפוח והאיפור.
    אשמח להשתתף בהגרלת המנוי לגלוסי בוקס.
    משתי הקופסאות שקיבלתי, התרשמתי שהמוצרים יותר נוטים לגודל של דוגמית ולא של "מוצר מוקטן/מותאם", כל מילה מכובסת אחרת. זה קצת מאכזב אבל היות והעלות של הקופסא כל-כך נמוכה, אני מוכנה להשלים עם זה.

    דנרה, שוב תודה על הבלוג המושקע והמקצועי שאת מנהלת. נכס צאן ברזל !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גולדי :))
      מעניינת ההמלצה שלך, קשה לי לדמיין להניח את הבגדים במזוודה בלי לקפל אבל תהיי בטוחה שאנסה את זה בהזדמנות הקרובה!
      בדיוק בגלל איך שהתרשמת מהגלוסיבוקס כתבתי שלפני "שצועקים" (כמו שעשו לא מעט) חשוב וכדאי לאמץ התרשמות אישית ולראות אם זה מתאים לנו מבחינת המוצרים, השירות והמחיר. כך מונעים אכזבות מיותרות.

      שוב תודה ממוש, כיף לקבל פידבקים תמיד :)

      מחק
  45. אין ספק שבשבילי זה מוצרי טיפוח כי זה הרבה יותר ריסקי לדעתי, שאני קונה מוצרי איפור בגדול אני יודעת מה המוצר הצבע המרקם אבל במוצרי טיפוח זה די לנסות ולראות לכם הייתי מעדיפה להתנסות לפני קנייה

    השבמחק
  46. ליטל מרציאנו24.3.2012, 13:16

    קודם כל מסכימה עם כל מילה שלך לגבי הגלוסיבוקס! אני תמיד שמחה מהריגוש של אי הידיעה של מה יהיה בפנים...:)
    כרגיל, בלוג מהנה, אין עלייך!! ואיזו הגרלה שווה!!!
    לי יש לנסיעות תיק מיוחד שבו אני שומרת כל מיני מוצרים מוקטנים (שאני נורא אוהבת לקנות גם בלי קשר לנסיעות) וכשיש נסיעה אני פשוט שולפת מהאוסף שלי מה שבא לי...
    בקשר לגלוסיבוקס - אני מוכנה להתנסות בהכל..אבל אני מניחה שזה למען שיפור וכו..אז אכן מוצרי טיפוח ואיפור הכי מעניינים, ולגבי שיפורים נוספים...אני לדומגא חשבתי שהקופסא של החודש הייתה נחמדה מבחינת מוצרים אבל הכל היה קטן מדי...ממש דוגמיות וציפית לקבל מוצרים מוקטנים אבל לא דוגמיות, מעדיפה לקבל 5 מוצרים קצת יורת גדולים מאשר 7 קטנטנים...כך אוכל לנסות אותם מספר רב של פעמים על מנת להתרשם ..הרי לא זו כל המטרה?!
    חפרתי מספיק:)
    ליטל LITALMAR@WALLA.CO.IL

    השבמחק
    תשובות
    1. לשמור את כל המוקטנים זה גם מה שאני עושה, אבל יש שלב שחייבים להשתמש בהם כבר בשביל שלא יפוג התוקף ואי אפשר לחכות לנסיעה. לכן אני במקביל גם קונה קיטים מוקטנים, תמיד חסר לי משהו...
      תודה רבה, שמחה שאהבת את הפוסט :)

      מחק
  47. מצד אחד אני מאד אוהבת מוצרים מוקטנים, אין ספק שלנסיעות הם שימושיים מאד במיוחד לאדם כמוני שאוהב להשתמש במוצר באריזתו המקורית. מצד שני, בתור בנאדם שלא נוסע ככ הרבה, אני לא תמיד שומרת אותם ובדרך כלל מעדיפה כבר להשתמש בשגרה, ולכן אני לא קונה קיטים מוקטנים בדרך כלל.
    הגלוסיבוקס דווקא סקרן אותי יותר מבחינת מוצרי איפור מאשר טיפוח, פשוט כי אני יותר חוששת לקחת סיכונים עם השפעות של מוצרי טיפוח על העור.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שמי שלא נוסעת הרבה עדיף שתשתמש במוצרים המוקטנים בשביל שלא יפוג התוקף שלהם ;)

      מחק
  48. תענוג כמו תמיד:)
    איך את מצליחה תמיד לשים לב ולבחון את כל הצדדים..וזה יוצא נפלא עם השנינות וכושר הכתיבה המרשים שלך!!
    מעדיפה תמיד מוצרים מוקטנים לנסיעות ומתבאסת שבארץ כמעט ואין להשיג..
    הגרלה כיפיית לגמרי!!! ואני אשמח למוצרי טיפוח, איפןר ובישום אבל פרימיום לא מותגים עממיים..נראה לי שזה כל הכיף בשרות כזה, להתנסות מבלי להוציא מאות שקלים על מוצר שאת טרם יודעת אם מתאים לך..
    פוסט אביב מעולה יצא לך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שול :)
      בהחלט השאיפה לנסות ולהציג את הדברים בצורה הכי עניינית ומאוזנת, אם גם אפשר להעביר את המסר עם טקסט זורם אז בכלל מגניב ;)

      מחק
  49. התיקים של קריטה מאוד שווים וזה הוגן אל מול המחירים היקרים, אאל"ט זמין רק ברשת אפריל. עד כה קריטה רכשתי רק בדיוטי פרי ולהפתעתי קיבלתי מתנה תיק עשיר במוצרים - לא רגיל אצל דיילות הדיוטי.

    למותג האהוב על רבות דקלאור לא התחברתי אך דומני שזה הזמן להתבגר ולתת לו צ'אנס.

    אשר לשיסיידו - אהדתי לו מוכרת וידועה. אך במוצרי ניקוי אני חלשה, ומרבה להשתמש במסיר האיפור 3 ב 1 של לנקום. יש לי הרגשה שזה צריך להשתנות וכדאי גם משהו לניקוי עמוק יותר, בתהליך.

    אשר לתיקים. היעילות הגדולה שלהם היא הגודל כמובן של המוצרים המוקטנים המתאימים כלכך לנסיעות. אני מרגישה נוח לבקש בעת הקניה במקום תיק, דוגמיות נוספות מהמוצרים שאני רוכשת ואוהבת כדי להשתמש בהם לנסיעות והיות ואני קונה מדיילות קבועות בד"כ הן נענות לי.

    את הבושם המוצק גיליתי לפני שנים רבות בפריס ואף רכשתי שלושים יחידות כדי לנסות ולעניין יבוא שלו ארצה. הנסיון לא המריא והבשמים חולקו כמתנות.

    מוזר לי לקרוא את הפוסט, הוא מעט דיווחי , בד"כ את כותבת יותר אישי.

    אשר לגלוסיבוקס. בכל מקום שאני גולשת ברשת אני משמשת שגריר טוב מרצון, נקבת בביטוי שאני גורסת בתגובותי בפייס "מאה ימים של חסד" מיזם כייפי וכרגע יחודי בארץ. צריך פרופורציות. אני אהבתי מהרגע הראשון בו קיבלתי קופסא כבלוגרית ואצתי הביתה לעשות מנוי ואהבתי גם את הקופסא השניה"הישראלית" אף שנמנעתי מלכתוב עלה כי כלכך הרבה נאמר.

    אילו לא היה לי מנוי הייתי שמחה להשתתף בהגרלה המדליקה. פינוק של ממש או בשפת הסלג "הגרלה שווה"

    שבוע טוב. נ.ב., מה עם תמונה מפורים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, לגמרי שווים הקיטים של קריטה, אגב הם לא נמכרים רק באפריל אלא גם במשביר.

      לא כולנו מתחברות לכל המותגים אז טוב שיש מבחר. דקלאור הוא בהחלט למותג שאו שמאוד אוהבים או שלא וזה בסדר. אני מהגרופים לגמרי.

      אני זוכרת שאת מעדיפה את קיצורי הדרך בניקוי. אני בגדול לא אוהבת מוצרים משולבים, הגעתי למסקנה שאיך שלא יהיה הם פחות אפקטיבים ומוצלחים עלי.

      בהחלט המוצרים המוקטנים פרקטים ונוחים לנסיעות. לא הבנתי למה לבקש בעצם בתקום תיק דוגמיות? הרי בתוך התיק יש מוצרים מוקטנים, לא?

      בושם מוצק זה דבר נפלא אבל כנראה יש לא מעט משתמשות שצריכות להרגיש את "השפריץ" הזה של הבושם הנוזלי ולמרוח משהו זו תחושה אחרת.

      הפוסט דיווחי?... כל הפוסטים שלי דיווחיים. מוזר לך? יש פה עקיצה שפיספסתי (או שלא פיספסתי)? פה בהחלט עשיתי עבודה רצינית בלבדוק מה יש בשוק מבחינת קיטים מוקטנים לרכישה ובפוסט אפשר לראות את התוצאות. כן, זה סוג של דיווח, לא הבנתי מה הבעיה עם זה, אם כבר מטריד אלו פוסטים דיווחיים שאינם מקוריים כמו זה, קרי, מעתיקים את המסרים של היח"צ מהקומוניקט, מוכר? החלק של גלוסיבוקס הוא הכל חוץ מדיווחי, הוא ביקורתי מאוד כלפי כל הנוגעים בדבר: החברה, התקשורת, הבלוגריות והמשתמשות. עם כל הכבוד לכולן, אני לא קראתי שום פוסט על גלוסיבוקס שדומה למה שכתבתי ולא חושבת שיש מישהי שהיתה מסוגלת לכתוב כזה דבר. כל הפוסטים בסופו של יום היו פחות או יותר אותו הדבר.

      בפורים הבא נחשוב על תמונות P:

      מחק
    2. קריטה במשביר, לא שמתי לב, טוב לדעת.

      הסברתי "דוגמיות נוספות מהמוצרים שאני רוכשת ואוהבת" במקום תיק שבו חלק מן הדברים לא נחוצים לי.

      למה עקיצה, סה"כ כתבתי את הרגשתי לגבי החלק הראשון של הפוסט.

      לגבי גלוסיבוקס - עדיין מתלבטת אם לכתוב פוסט, כי דשים בזה יותר מידי לדעתי. אכן היטבת לשקף ולכתוב תמונה כוללת.

      מחק
  50. Danra, from all the posts that i have read so far regards GlossyBox,in this post you went straight to the point and explained the pros and cons with this new service.
    I would LOVE if GlossyBox will provide more of Hair and Make up products as for the service i understood they have promised to provide travel size products and getting samples is really disappointing, they definitely should stand behind their promises.

    I personally love using small products for travelling and also on daily basis in my purse, and i wish they would offer more products in Israel for Travel Size products.
    From all the kits you mentioned above i like the L'occitane and Decleor,so keep posting about more travel size kits out there :)
    Have a great week and Happy Holidays!

    השבמחק
    תשובות
    1. Tnx Michelle, it was very important to me to bring my personal opinion regards GlossyBox buzz, as you mentioned the pros and cons in having new service offered.
      I hope GlossyBox will take everyone’s suggestions and consider implementing it in the service they offer to make it better so everyone will be benefit from it.

      BTW, I didn’t accept to get such a positive feedback from all responds here about Travel Size Kits. They are practical and convenient.
      Happy Holidays to you as well :)

      מחק
  51. הי,
    חדשה יחסית אבל עוקבת... אחלה בלוג.

    בגלוסי אשמח להתנסות באיפור, אני מאפרת אז אוכל להיות ביקורתית בנושא. וטיפוח וציפורניים בחלט גם יעניינו אותי... אבל תכלס הכל מהכל, אוהבת להתנסות, אוהבת מוצרים חדשים והקטע של ההפתעה מגניב אותי;)

    תודה על ההגרלה ;)
    daf

    השבמחק
  52. עוקבת בכל מדיה אפשרית :)
    נכון לעכשיו אני עדיין מרוצה מהגלוסיבוקס. מראש לא ציפיתי להתאמה מושלמת ולכן אני לא מתאכזבת :)
    ובנוגע להגרלה- ממש שווה! :)
    הייתי שמחה להתנסות במוצרי שיער, כי הוא פשוט הדבר הכי בעייתי לי כרגע.
    miriti_s@hotmail.com

    השבמחק
  53. הי דנרה,
    גם אני אוהבת מוצרים קטנים וחמודים.
    יש לי טיפ אחד ואני לא אתן לך יותר מזה כי בקרוב יעלה פוסט בנושא, וכתבתי לך אותו פעם: אני משתמשת בתיקי רחצה ואיפור לאחסון גרביים, הלבשה תחתונה, מוצרי איפור וטיפוח וכו' וכו' כשאני נוסעת לחופשה כדי שלא יתפזרו לי הפריטים בתיק.
    הייתי רוצה להתנסות במוצרי איפור ובישום. דוגמיות של מוצרי טיפוח יש לי כבר הרבה מכל מבצעי הפייסבוק והתיקים שאני מקבלת בקניית מוצרים גדולים.
    אני עוקבת אחרי הבלוג מזמן כמובן ועכשיו גם הצטרפתי לפייסבוק.
    שיהיה בהצלחה ו- may the best woman win.
    ניבה
    off-na.blogspot.com

    השבמחק
  54. שוב הגרלה שווה במיוחד :)
    אני הייתי הכי שמחה להתנסות באיפור. טיפוח זה תחום מאוד מאוד אישי, יש מגוון מאוד מסויים לכל עור.
    עם איפור אפשר להתפרע ! אין באמת חוקים ושלל צבעים יכולים להתאים לשלל אירועים וחשקים להתאפר!
    אני עוקבת מממזממןןן (עוד מההגרלה של דקלאור).

    השבמחק
  55. ואוו , אחת ההגרלות השוות ...כולי רעידות עדיין מהמחשבה על הפרס :)
    הייתי שמחה ביותר לזכות והתחום שאליו אני נמשכת ביותר הוא -איפור ...
    לגבי טיפ לנסיעות ...כפולנייה שאני ,קונטרול פריקית ,חולת סדר ועוד כמה תארים שרכשתי עם השנים אני מאוד אוהבת סדר במזוודה שלי ... יש את שקיות הכביסה הקטנטנות האלה ,המרושתות -מלשון רשת . שגם רואים מה יש בהן וגם מאגדות נפלא בתוכן -מלבנים ועד מוצרי טיפוח ,קרפרי וכל מה שלא תרצו... הן שומרות על כל התכולה שלהן מאוגדת ואין בלגנז'ים במזוודה . ועוד טיפ של דרגה חמורה של קונטרול פריק -אני מדפיסה במעבד תמלילים טבלה שמחולקת למספר טורים : בגדים,איפור/טיפוח, שונות . ואז לאט לאט אני ממלאה את הטבלה בכתב יד וכך לא יוצא שאני שוכחת שום דבר . את הרשימה אני שמה בתוך הכיס הפנימי של המזוודה ואז אני גם מוודאת שאני לא שוכחת שום דבר בבית המלון ...אחרת זה ממש כאב לב ... מה עוד תרצו לשמוע-אני שומרת את הרשימה בתוך המזוודה -לרוב מה שמשתנה בה זה הטור של הבגדים ..אבל כך לא צריך להמציא כל פעם את הגלגל מחדש לפני כל נסיעה ...
    על החתום -מיכל אנגלנדר :)
    מייל : mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכלי, בהחלט הגרלה שווה, הנה הזדמנות להתנסות בשירות בלי כל הרינונים מסביב ;)
      טיפ מעולה לארוז עם שקיות הרשת, גם אני מכורת סדר וזה מאוד עוזר במזוודה במיוחד גדולה.
      וואו, איזו מסודרת את! להכין רשימה קבועה כזו זה בהחלט רעיון שיעזור לא לשכוח כלום בכל נסיעה מחדש. למה אני לא עושה את זה בעצם?....

      מחק
  56. איזו הגרלה שווה, גם אני רוצה!:)

    אני ממש אוהבת מוצרים מוקטנים וחבל שהתחום הזה לא מפותח בארץ. אני זוכרת שבתור ילדה הייתי מוקסמת מהקיטים שאמא שלי קיבלה בתור מתנה על קניית מוצרים.

    השירות של גלוסיבוקס נשמע כייפי לחלוטין ואם רק היה לי תקציב בלתי מוגבל...:)
    זה יהיה ממש נחמד אם אזכה, האמת שכל הקטגוריות מעניינות אותי כי זה תמיד טוב לנסות מוצרים חדשים וגם אם לא אתחבר אליהם או שלא יתאימו לי- מזל שיש אמא ואחיות.
    זה המייל שלי:
    zoemet@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. הדר, עכשיו כשאת כותבת את זה אני חושבת לעצמי שזה באמת אחד הדברים שגם אני הייתי מתלהבת כשהייתי קטנה, כשאמא שלי הייתה מביאה לי מתוך המתנות איזו דוגמית שארגיש "גדולה"....LOL

      מחק
  57. תודה על הפוסט המושקע והמפורט. כבר זמן מה שאני שומעת על השירות של גלוסיבוקס והפעם גרמת לי להתעמק בו. הרעיון מאוד מפתה, והיתי שמחה להתנסות במשהו כזה.
    אני מקווה שהשירות שלהם ישתפר עם הזמן ומאמינה שבמת לומדים מנסיון ומפידבקים של לקוחות.
    בנוגע לנסיעות, עד היום נאלצתי לבחור את המוצרים החיוניים ביותר, ולסחוב איתי את האריזות הגדולות כפי שהן, מה שמאוד מסרבל את העניינים.
    הרעיון של שימוש בדוגמיות ומוצרים מוקטנים לנסיעות וטיולים ממש מגניב, מבטיחה לעצמי לנסות בטיול הבא :)
    הטיפ האישי שלי לנסיעות הוא להכין רשימה מפורטת כמה שיותר, ולשמור אותה לעתיד. האמת שגם בטיול עצמו אני לא ממש ספונטנית ואוהבת לדעת הכל מראש, אז זה כולל מחקר מעמיק על המקום, הדפסת מפות (לפני עידן האייפון חח) ורשימה בנקודות של מקומות שבהם אני הולכת לבקר ובאילו ימים. D: אולי זו רק אני, אבל זה עובד ועוזר לי לשמור על הסדר בראש.
    בנוגע להגרלץ הגלוסי בוקס - היתי מעדיפה להתנסות בעיקר במוצרי איפור וציפורניים, אני מכורה חדשה בתחום :)
    תודה על ההזדמנות ועל ההגרלה הנהדרת!
    natalie.bog@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מקווה שהעברתי את הלך הרוח בנוגע למה שקרה עד היום עם גלוסיבוקס.
      מוצרים מוקטנים בהחלט עושים חיים קלים אם בוחרים את הנכונים והפרקטיים שבהם עבורנו.
      רשימה זה טיפ מעולה, משום מה אני תמיד חושבת שאני זוכרת הכל וברור שאני שוכחת בסופו של דבר דברים שרציתי...

      מחק
  58. איזו הגרלה נהדרת!!
    פוסט מעולה כהרגלך! הייתי רוצה להתנסות ביותר מוצרי איפור, למרות שגם ככה אני מנסה כל דבר שיוצא ובמיוחד שומעת להמלצותיך מחובבת פינוקים אחת לשניה :)
    אשמח לקחת חלק בהגרלה.
    כמובן שעוקבת בכל האמצעים.

    השבמחק
  59. פוסט נהדר!כרגיל חחח..
    אני הייתי רוצה להתנסות בכמה שיותר מוצרי איפור כי אין לי הרבה ואני פשוט אוהבת את זה.אני עוקבת בכל האמצעים וזה תחילת המייל של-sweet.snow.shop
    הייתי מעוניינת להשתתף בהגרלה.ואמן שאני אזכה!!חחח כי ביטלתי את המנוי לגלוסיבוקס כי לא היה לי כסף להמשיך ואני ממש אוהבת את זה:)

    השבמחק
  60. טוב כבר כולן כתבו שזה פוסט מעולה אז אני אוסיף גם- מעולה!!! כל התמונות האלו של המוצרים המוקטנים והתיקים המצורפים עשו לי חשק לרוץ ולקנותתתת הכל.. מזל רק שהכרטיס אשראי לא יאפשר זאת לבנתיים חחחח
    אניווי... אני כבר עוקבת אחריי הבלוג... ומעכשו גם בפייסבוק...
    הייתי שמחה להתנסות במוצרי איפור וטיפוח... למה??? כי איפור זה התמכרות וכמו כל מכורה אני ככל הנראה אמשיך לצרוך איפור באופן אובסיסבי ומפחיד ולגביי טיפוח? זה חלק שאני טיפה מזניחה אז לא יזיק לי להתנסות פה ושם בשביל להתחיל להתרגל לשגרת טיפוח כלשהי.
    המייל שלי זה neryadayan@gmail.com ויאללה שיהיה לי בהצלחה :)

    השבמחק
  61. אחלה פוסט! איפה אפשר להשיג את הקיט של שיסיידו ב-200 ש"ח? נשמע שווה!
    לנסיעות אני מאוד אוהבת את הקופסיות של מאק (אלה שנותנים בהן דוגמיות). הן קטנות, המכסה מתברג, ואפשר למלא בהן כל מוצר נוזלי (קרם לחות/מייקאפ/קונסילר) לשימוש שמתאים בול לסופ"ש מחוץ לבית.
    הייתי שמחה להתנסות במוצרי איפור וטיפוח. זה תמיד נחמד לקבל מוצרים מוקטנים ולנסות מוצרים ומותגים שלאו דווקא הינו ניגשות אליהם לבד. מוצרים לשיער לא מעניינים אותי (לא משתמשת בשומדבר מעבר לשמפו-מרכך-קצת סיליקון לקצוות מדי פעם), בשמים אפשר לרחרח לבד. מוצרי ציפורניים- הייתי שמחה לנסות מוצרים כמו בסיס, מייבש וכו' אך פחות לקים, כי זה מאוד עניין של טעם בבחירת הגוונים.
    אני הייתי מנויה על שירות גלוסי בפברואר והתאכזבתי מאוד מההתנהלות ומשירות הלקוחות שלהם. זה כבר לא היה משנה בכלל מה יהיה בקופסא- ברגע ששירות שמטרתו כיף ופינוק הפך לטרטור- ביטלתי את המנוי. עם זאת ברור שאשמח לזכות וכך אני וגלוסי נקבל הזדמנות לבחון את הקשר שלנו מחדש...
    עד כאן חפירותיי להיום :)
    חג שמח!
    sandy.fialkov בג'ימייל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סנדי! את הקיט של שיסיידו אפשר למצוא בסופר פארם.
      קופסיות זה בהחלט טיפ נהדר אם זו נסיעה קצרה. ממש חוסך ים של מקום.

      מחק
  62. אההההההה! נמחקה לי התגובה בגודל A4 שכתבתי כאן. תסתפקי בתקציר (וזה לא רע. פחות חפירות... :)

    אני אלופת המוצרים במוקטנים! מתה על הרעיון הזה, ואני נוסעת אך ורק עם מוצרים מוקטנים כבר שנים!
    הרבה פעמים אני מוותרת על רכישה אונליין שיכולה להיות זולה יותר, ורוכשת בפארמים כאן, רק בשביל המוצרין המוקטנים :), כי הם סופר שימושיים עבורי. זה שווה לי את ההפרש, ואם ניתן היה לקנות אותם בנפרד, בהחלט הייתי עושה את זה.

    מעבר לזה שהם מעולים לנסיעות ולנשיאה בתיק, זו גם דרך מעולה לנסות מוצרים חדשים מבלי לרכוש מוצר בגודל מלא. אני משתמשת די הרבה בשיטה הזו, והמלצתי באחד מפוסטי המבצעים שהיו איפה שהוא על ערכות של מוצרים מוקטנים מהסוג הזה, כי אני באמת חושבת שזו דרך מעולה לנסות מוצרים.

    וזה מוביל לגלוסיבוקס - שזו מהות הקופסה הזו עבורי - הזדמנות לנסות מוצרים חדשים, ולקבל מוצרים מוקטנים שיוכלו לשמש אותי בנסיעות. החודש זו היתה הקופסה הראשונה שאכן ענתה להגדרת הצרכים (או הרצונות) שלי, ואני די מרוצה ממנה. מעבר לזה אף מילה על גלוסיבוקס. חפרתי על זה מספיק :)

    כן, זה התקציר LOL :)

    אגב - התלבטתי לגבי הערכה הזו של שיסיידו בפארם כשראיתי אותה. היו להם 3 ערכות שונות, והתלבטתי ביניהן. הלחותית הזו נשמעת טוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש נשמה, עוד לא למדת שבכל מקום שרוצים להשאיר תגובה מעתיקים אותה קודם?? זה הכי מבאס כשזה קורה, מחרפן אותי לגמרי (וכן, אני הרוסה על החפירות שלך!).

      איזה קטע לשמוע, לא ידעתי שאת ככה אוהבת את המוקטנים. פרקטים ונוחים לגמרי! מה זה אומר עלינו שאנחנו רוכשות בשביל לקבל אותם, אין מילים... הלוואי שהיה ניתן לקנות אותם בכזה מבחר כמו בחו"ל.

      הקיטים האלו שניתן לרכוש הם הרבה פעמים באמת מיועדים להתנסות ולא לנסיעות, אבל מן הסתם הם מתאימים גם וגם. גם גלוסי מציעים לנו את האפשרות להתנסות ומי שאוהבת הפתעות וחידושים אז זה נפלא עבורה.

      הערכה של שיסיידו לטעמי ממש אטרקטיבית בגלל גודל המוקטנים.
      בנוגע למה לקחת זה תלוי בסוג העור, מי שיש לה עור שמן את ה- Oil Control, כל השאר את ה- The Skincare.

      תקציר, מה כבר נגמר?...;)

      מחק
  63. איזה הגרלה מעולה! וכמובן פוסט נהדר כהרגלך! הייתי רוצה להתנסות ביותר מוצרי טיפוח, אין לי יותר מידי כסף בשביל שאוכל להתנסות בדברים שאני לא מכירה. אשמח לקחת חלק בהגרלה!

    השבמחק
  64. איזה יופי! אשמח להשתתף בהגרלה! אני אוהבת להתנסות בכל המוצרים!! אין על טיפוח! אבל בעיקר יש לי פטיש ללקים!

    השבמחק
  65. איזה יופי של הגרלה (ופוסט כמובן!). אני תמיד הייתי שמחה להתנסות במוצרי איפור ולקים חדשים לפני שאני קונה (בעיקר באינטרנט), למרות שזה לא תמיד עובד ואני מתפתה ומזמינה :) בענייני טיפוח אני דיי שמרנית ואם משהו טוב לי, אני לא מחליפה :)

    כמובן שעוקבת כבר בכל האמצעים

    השבמחק
  66. יעלי נעים29.3.2012, 22:53

    ואו, את גאונה את כלכך צודקת שאמרת על גלוסי בוקס- "חברה חדשה בארץ יצאה בהבטחות מסוימות והמשתמשות לא חיכו להתרשם האם הן ממומשות ומספקות אותן ומיד נרשמו לשירות".
    זה יכל להיות כלכך חכם לחכות ולראות. אני לא מבינה למה לא חיכיתי, פתאום אני מרגישה מטומטמת שאני בכלל באתי בטענות לחברה. מה הייתה השטות הזאת ישר להרשם.אם אכן הייתי מחכה- לא הייתי נירשמת בכלל ומרויחה הרבה יותר. יותר אני לא כותבת להם שום הערות, הם צריכים לכתוב לי " למה נירשמת ישר, היית מחכה כמה חודשים רואה מה אנחנו מביאים ומחליטה..."

    השבמחק
    תשובות
    1. יעלי, נגעת בנקודה שהכי הפריעה לי. אני בעד ביקורת, אבל ממש הרגשתי שבחוסר פרופורציות כולן התלהבו ונרשמו בלי שלקחו רגע אוויר לנשימה וחשבו האם לא כדאי לחכות לראות שזה אכן מה שקורה.
      אני מבינה שדחיית סיפוקים זה משהו בעייתי, בטח אם זה בתחום שמלהיב אותנו, ולכן מי שנרשמה היחתה צריכה להכין את עצמה לאפשרות גם של אכזבה, כי ההרשמה לא נשענה על משהו קיים שאפשר לבחון אלא על הבטחה בלבד.

      מחק
  67. היי קודם כל רק עכשיו התחלתי לקרוא בבלוג שלך הוא מדהים.
    את כותבת בצורה ישירה וזה מדהים כי את אומרת את זה בצורה יפה.

    אני ירצה לנסות מוצרי בישום כי אני לא כל כך מכירה חברות בישום יש כמה בשמים שאני מכירה שיש לי ואלה קריסטל של ורסאצ'ה והblack xs ותמיד שאני הולכת לסופר פארם אני מריחה את מה שיש לי ועוד איזה בושם שנמצא לידו.
    ואשמח גם מוצרי איפור כי אני מאוד אוהבת איפור.


    אני רשומה בשם רחלי חכים.
    המייל שלי הוא racheli22228@walla.com

    השבמחק
  68. אנונימי30.3.2012, 18:39

    היי דנרה!
    השאלה ששאלת מאוד קשה אבל אני הייתי בוחרת את כל תחום מוצרי הטיפוח מכיוון שאני מאוד אוהבת מוצרי טיפוח ואני מהבנות האלה שמנסות את כל הקרמים והאיפור ואוהבות להתנסות אבל מצד שני כשזה נוגע ללקים אני יכולה לאבד את העשתונות שלי כשיוצא לק חדש שאני אוהבת אני אחפש בכל העולם עש שאגיע אליו.
    אני חושבת שהרעיון של גלוסיבוקס מדהים וכבר כמע שנתיים אני מייחלת שרעיון הבירצ'בוקס יגיע לארץ הבעיה היחידה שלי היא המחיר עד כמה שאני אוהבת להתנסות בדברים האלה אני לא יודעת אם תמיד אני אוכל לשלם עליה מכיוון שהמחיר של 70 או 80 שקלים לעומת 10 דולר בחו"ל לחודש טיפה משמעותי לפחות לי.
    דרך אגב אני רוצה להמליץ לך אולי ניסית ואולי לא את הערכה (לא של מוצרים מוקטנים) של לאוקסיטן דליס דה פרוי קיבלתי אותה בתיק סל משגע ואחד החלקים שאני הכי אהבתי שם זו הפצצת אמבט שפשוט מושלמת הריח כל כך מרגיע את תרגישי כאילו הגעת לגן עדן :)
    אמייל: maayan_sh_13@walla.com
    *שאלה קטנה דרך אגב איפה או איך קנית את הערכה הזו של לאוקסיטן חיפשתי כהרגלי לקנות ולנסות אותה באינטרנט ולא מצאתי.
    בלוג מפורט יפה אני אישית מאוד אהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מעיין, יש לי את המוצרים של ל'אוקסיטן גם של דליס דה פרוי וגם של דליס דה פלור ואני מסכימה איתך שזה פינוק איכותי ומתנה נפלאה. בקרוב אכתוב על המועדפים שלי מהסדרה בבלוג.
      את קיט הנסיעות שלהם שכתבתי עליו פה יש בכל סניף שלהם בארץ. את יכולה למצוא אותו גם באתר הישראלי שלהם (יש קישור אליו בשם המותג בפוסט פה).

      מחק
  69. אנונימי30.3.2012, 23:42

    אני ממש אשמח להתנסות במוצרי איפור, קוסמטיקה ובישום.
    זה גם ככה שזור ב-D.N.A שלי בהיותי אישה.
    אשמח לחלוק את התרשמותי ממוצרים חדשים שיוצאים לפארמים השונים.
    חג שמח :-)

    shy.rockandroll@gmail.com

    השבמחק
  70. הלואה!

    אז ככה, נרשמתי לבלוג המהמם הזה (בשנים שעוברות אני מצליחה פחות ופחות לקרוא כתבות ארוכות, אבל משום מה במקרה הזה פשוט נדבקתי למסך מהתתחלה ועד הסוף :)
    יש לי את הקיט הזה של דקלאור והוא פשוט..אוח!! מהמם! מטריף חושים!

    אני כל כך כל כך כל כך כל כך אשמח לזכות בהגרלה של גלוסיבוקס, אני מאפרת ואני בעיקר מתעניינת באיפור, אבל לאחרונה התחלתי ממש להתעניין גם בטיפוח ובישום :)
    למדתי גם ספרות אבל פחות מתעניינת בשיער מאז.. :-/

    אז זהו, נורא נחמד להכירך, קבלי ח"ח על הבלוג המהמם שלך!

    נמנמ..המייל שלי adigarussi73@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על הפרגון לבלוג, כיף לשמוע :)
      הקיט של דקלאור לגמרי מדהים, שמח שיש עוד מי שמכירה אותו כאן!

      מחק
  71. מיכאלה2.4.2012, 14:40

    היי דנרה!
    המוצרים המוקטנים לנסיעות הם להיט לפי התגובות, מי היזם שירים את הכובע?
    אני מכורת דקלאור מזה שנים רבות ורק לאחרונה מגוונת קצת.
    סט כזה נשמע בול בשבילי לפני הנסיעה הבאה...
    לגבי הגלוסי- ביטלתי בפברואר אחרי שקבלתי כי הרגשתי פער לא סביר בין חבילת ינואר לזו שאחריה ולמרות שחבילת מרץ נראית טוב יותר לא אחדש ב-75 בעקרון.
    אז אם אזכה זה יהיה נחמד...
    כמובן שעוקבת ומנויה ומאד אוהבת לקרוא אותך.

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכאלה יקירה, גם אני שואלת מי ירים את הכובע פה... לא ממש ברור למה זה לא משהו שתופץ תאוצה בארץ.
      הסט של דקלאור בנוי בצורה מדויקת בכמות לנסיעה קצרה ואם את מחובבות המותג אז בכלל הוא מושלם בשבילך.

      מחק
  72. קודם כל בהצלחה לכולם!
    התחומים שהייתי שמחה להתנסות בהם יותר הם טיפוח(עור הפנים בעיקר) ושיער משום שלדעתי אלה התחומים החשובים ביותר.לדעתי צריך להקפיד לשמור על העור,להחיות אותו ולעשות זאת בדרך טבעית בלי כל מיני מסכות(מייקאפ).לגבי השיער,ידוע שזהו התכשיט היקר ביותר לאישה ובמיוחד בתקופה הזו של החילופי עונות והקיץ פה בישראל צריך להקפיד לשמור עליו מכל הנזקים שיש בסביבה.
    תחום נוסף ופחות חשוב בעיניי,אך עדיין תחום שהייתי שמחה להתנסות בו הוא איפור.תמיד כיף לקבל מוצרי איפור שונים ולהתנסות בהם.
    לגבי השירות אני ממליצה לגלוסיבוקס לתת למנויות את הבחירה לגבי המשלוח,היו המון תלונות בנושא הזה ואני מקווה שגלוסיבוקס יקחו את זה לצומת ליבם.
    המייל שלי:lital55reuveni@gmail.com

    השבמחק
  73. זו אחלה מתנה לכבוד פסח.
    אומנם כבר מנויה אבל יהייה נחמד לזכות.

    השבמחק
  74. שירלי אליאס3.4.2012, 15:13

    וואי אשמח
    מאוד לזכות , שמי שירלי והמייל שלי הוא
    shirli20@012.net.il
    הטיפ שלי לנסיעות הוא באמת לקחת את הדוגמיות שמחלקים ולשמור אותן לנסיעות....כי קשה לעלות למטוס עם כל המוצרים...

    השבמחק
  75. שירלי אליאס3.4.2012, 15:16

    אגב זו שירלי והייתי רוצה להתנסות יותר בתחום האיפור אבל גם כל שאר הקטגוריות מעניינות :)

    השבמחק
  76. הייי....
    אומנם "הכרתי אותך" לא מזמן, אבל אני חייבת לציין שאני מאוד נהנית מהפוסטים שלך, יש לך סגון כתיבה מרתק.
    הייתי שמחה לזכות בהגרלה כי אני מאוד מאוד אוהבת מוצרים מוקטנים, מסיבה פשוטה - הם נגמרים מהר ואז אפשר לרוץ לקנות מוצרים חדשים - אני לא כ"כ אוהבת שהם סתם יושבים לי על המדף והבית שלי הופך לסניף של סופר-פארם מקומי :))
    אז אשמח לזכות, וגם אם לא - תמשיכי לכתוב פוסטים מצויינים ושיהיה חג שמח.

    anastasia080284@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על הפרגון לבלוג :))
      גם אני לא אוהבת שמוצרים סתם שוכבים להם בלי שימוש, הכי כיף לגוון ולהתחדש ולהרגיש שבאמת מנצלים את מה שיש לנו.

      מחק
  77. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  78. אה...דבר נוסף - שכחתי: אשמח להתנסות במוצרי איפור בעיקר, אבל כמובן שגם בישום וטיפוח מבורך :)
    תודה!!!

    השבמחק
  79. יש לי טיפ ממש חשוב לנסיעות: לא לקחת מוצרי טיפוח גדולים! אם יש בקבוקים כמו שמפו או סבון שיש חשש שידלפו, רצוי לעטוף אותם בשקית.. ולא לקחת את כל הבית איתכן. רק דברים שאתן צריכות!!!
    לגבי גלוסי בוקס היתי יותר שמחה להתנסות במוצרי איפור וטיפוח אבל לא של לייף אלא של מוצרים קצת יותר יקרים... מה לעשות, יש לי טעם יקר..
    שיהיה לכולם בהצלחה,
    אלינור
    elinori123@gmail.com

    השבמחק
  80. 1. vהייתי רוצה להתנסות בקטגורייה של טיפוח, כי אני נוטה בדר"כ ללכת על המוצרים המוכרים ולפעמים מפספסת דברים חדשים של שלא פחות טובים. אני כמוך חושבת שצריך לקחת בפרופרוציות את הרעיון של גלוסי. אני אישית נהנת מקונספט ההפתעה ולא מצפה לקבל מוצרים של שאנל. אני גם מאלה שאוהבת אריזות חמודות ולהתנסות במוצר שאחרת בכלל לא הייתי רוכשת. כל אחת שתעשה את השיקולים שלה כמובן.
    2+3 בוצע :)

    השבמחק
  81. אנונימי4.4.2012, 20:36

    וואו איזה כייף, הלוואי שאני אזכה! תודה רבה לך על היוזמה המפנקת.
    האמת שעד עכשיו שנסעתי לא לקחתי את כל המצרי טיפוח שלי וזה קצת חבל בדעיבד, לקחתי רק סבון פנים, מסיר איפור, קרם פנים וקרם הגנה לפנים (והתעלמתי ממי פנים, סרום וקרם עיניים), בדיעבד אני חושבת שלהבא אני לא אפסיק את שגרת הטיפוח שלי ואעביר על המוצרים לבקבוקונים קטנים. איפור לא אכפת לי לקחת הרבה כי אני מרגישה שזה תופס הרבה מקום ואפשר לגוון באמצעות איפור הרבה יותר בקלות מאשר לסחוב הרבה בגדים.
    אם הייתי מנויה לגלוסי אני חושבת שהיה יותר מעניין אותי לקבל מוצרי איפור, מפני שמוצרי טיפוח אני קונה רק מהקוסמטיקאית שלי וגם כי כדי לבחון האם מוצרי טיפוח הם אפקטיביים צריך להשתמש בהם לפחות חודש ודוגמית לא תאפשר לי לבחון זאת (אלא רק אם אני אלרגית אליהם).
    עוקבת אחרייך בכל האופנים, חד שמח, ותודה. מאיה (shpigel1982@gmail.com)

    השבמחק
  82. איזה מתנה מעולה!
    נחשפתי לבלוג רק השבוע ואני נהנית ממנו מאוד :-)
    עוקבת ברידר ועכשיו גם בפייס כמובן :-).
    בתחום הטיפוח מה שמעניין אותי זה מוצרי טיפוח- פנים ושיער, וציפורניים. איפור פחות מעניין אותי אבל אולי הגיע הזמן שזה ישתנה.. בכל מקרה להתנסות במוצרים חדשים זה תמיד כיף.
    ואת לאוקסיטן גם אני מאוד מאוד אוהבת ויש לי המון דברים שלהם :-).

    השבמחק
  83. ראשית כל תודה על הפוסט. הגעתי לבלוג הזה לאחרונה ואני ממש שמחה שמצאתי אותו.
    מבחינת טיפים שלי לנסיעה - אם לוקחים צלליות, סומק וכד' בקופסאות שנפתחות בקלות פשוט לקשור גומייה מסביב וכך למנוע מהן להפתח.
    ועוד טיפ - מוצרים שעלולים לנזול וללכלך עדיף לשים בשקית נפרדת, מסיבות ברורות.

    אני גם מעוניינת להשתתף בהגרלה. הייתי רוצה יותר להתנסות במוצרי טיפוח, בעיקר לפנים, כי יש לי סוג עור מאוד בעייתי (מלבד העובדה שהוא רגיש להחריד, הוא גם מן שילוב בלתי אפשרי של עור יבש ועם זאת נטייה לחצ'קונים. אוף.), ותמיד אני מנסה כל מני מוצרים שונים שבסופו של דבר בכלל לא מתאימים לי ואפילו עושים לי רע - וחבל שאני מבזבזת עליהם כל כך הרבה כסף כשבסופו של דבר אני בכלל לא משתמשת בהם... וזה בעצם היתרון של גלוסיבוקס, למנוע מצבים כאלה.
    תודה וחג שמח :)
    shiralaro@gmail.com

    השבמחק
  84. אנונימי5.4.2012, 22:16

    היי.. הטיפים שלי לנסיעות: במקום לקחת מסיר איפור נוזלי אפשר להשתמש במגבונים לחים (בנסיעות במיוחד הם שימושיים גם לעוד דברים) למשל של גרניה והם ממש מעולים בעיניי. כמו כן ישנו מוצר של וישי שהוא 3 ב1 ומשמש תחליף כמסיר איפור,חלב פנים ומי פנים (אני משתמשת בו בצורת סבון ושוטפת) בעלות עור רגיש יהנו ממנו במיוחד כי הוא ממש עדין ולא מייבש. בנוסף, יש את הדוגמיות והמוצרים המוקטנים שתמיד מקבלים כמתנה על קניה שאפשר לנצל אותן בעת שהיה מחוץ לבית. בגלל שאני אוהבת להתנסות במוצרים חדשים תמיד מצטברות אצלי דוגמיות רבות (בעיקר של לחות) ולכן אני משתדלת לנצלן בעת שהייה מחוץ לבית.
    ישנם גם בקבוקונים מוקטנים שמוכרים בכל פארם ואפשר לאחסן בהם כמויות קטנות מהמוצרים שאוהבים.(חוץ מלפודרה בתפזורת שלה לא מצאתי עדיין קופסא מתאימה).
    גלוסיבוקס זוהי הזדמנות מעולה להתנסות בכל מיני מוצרים ולגבש דיעה האם כדאי לרכוש אותם, אשמח מאוד להתנסות במוצרי האיפור (עורי רגיש ולכן אני בררנית יותר במוצרי הטיפוח).
    קוראת ותיקה של הבלוג ועוקבת מזמן (גם בNetworkedblogs).
    שמי אושרת והמייל שלי:oshrat_8@walla.com
    נ.ב. מגיבה כאנונימי (משום מה יש לי תמיד בעיות עם בסיסמא בגוגל)

    השבמחק
  85. אני יכולה להגיד במה אני לא מתעניינת- בבישום. אני מתעניינת יותר בהכל מאיפור, אבל גם טיפוח וציפורניים קוסמים לי :-)

    השבמחק
  86. כיף לקרוא את הבלוג שלך, המון איכות!
    הטיפ שלי לנסיעות: במקום "לזרוק" את כל מוצרי הטיפוח לתוך נרתיק אחד גדול... אני ממיינת אותם לפי נושאים ומכניסה לנרתיקים קטנים ויפים בנפרד (נרתיק לקרמים, נרתיק לטיפוח הציפורניים, נרתיק לאיפור וכו')ואת כל הנרתיקים אני מכניסה לתוך תיק איפור/רחצה גדול יותר, זה עוזר למצוא כל דבר ולשמור על סדר.
    אני מתעניינת בכל מה שקשור לטיפוח ואסתטיקה! זה כיף וזו אהבה שלי משחר ילדותי<3. הייתי שמחה להתנסות בכל הקטגוריות אבל אם אני צריכה לבחור רק בקטגוריה אחת אז אני אבחר באיפור, כיוון שיש עוד כמה מוצרים מנצחים שאני עדיין מחפשת.
    אשמח להשתתף בהגרלת הגלוסיבוקס
    מייל: sigalsky@gmail.com
    חג שמח!
    סיגל

    השבמחק
  87. שלום,
    אשמח להשתתף בהגרלה! אני אוהבת להתנסות בכל המוצרים לטיפוח ויופי.
    תודה מראש וחג שמח!
    אוקסנה
    rabotaclal@gmail.com

    השבמחק
  88. היי
    הייתי שמחה להתנסות במוצרי טיפוח, איפור
    בלוג מעולה
    סיון
    beebee@nana.co.il

    השבמחק
  89. בלוג מהמם!!התאהבתי!אני גרופית (לא נעים להודות)של מוצרים מוקטנים,אני קונה לפעמים מוצר בגודל מלא רק בשביל להתנסות במוצר חדש(שוב,לא נעים להודות)לייק על הפוסט,מעכשיו אנחנו חברות (עשיתי לייק לדף)ואשמח לקבל מתנות קטנות-איפור,טיפוח-לפנים ולגוף,מוצרי שיזוף וכו'.. חג שמח ומבושם בכל טוב(:

    השבמחק
  90. הגרלה מקסימה!
    אני מעדיפה להתעסק בתחום הציפורניים-איפור וטיפוח הם נושאים בשבילי. אני לא אוהבת שמישהו מתערב לי בהם...:)
    אני עוקבת בפייס ובבלוג. בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  91. היי,
    העצה שלי לנסיעות - לעטוף כל בקבוק עם דברים1. לציין בתגובה באיזו קטגוריה הייתן שמחות להתנסות יותר ולמה: מוצרי טיפוח, איפור, בישום, שיער, ציפורניים. אם יש לכן המלצות נוספות לשירות אתן מוזמנות כמובן לציין. זה הזמן להיות ביקורתיות ענייניות. נוזליים שלוקחים בנפרד, ועם סלוטייפ מסביב לפתח. קצת מסורבל לפתוח הכל, אבל הציל אותי יותר מפעם אחת מתיק טיפוח מלא במסיר איפור\סבון\קרם כלשהוא.
    כמובן שבלי קשר עדיף תמיד לקחת את הבקבוקים הקטנים של כל דבר, ואם אפשר אפילו רק דוגמיות בשקיות.
    הייתי שמחה יותר להתנסות במוצרי איפור - מהסיבה שטיפוח עוד לא דרוש לי במיוחד ומה שאני צריכה כבר יש לי את המוצרים הקבועים, עם השיער הכל מעולה ולציפורניים אף פעם אין לי סבלנות. לכן איפור נראה לי הכי מתאים בשבילי וזה גם תחום שתמיד כיף לנסות מוצרים חדשים - מחברות שונות, צבעים ומרקמים וזה פשוט איןסופי :)
    אני אשמח להצטרף להגרלה ולתת חוות דעת על המוצרים שאקבל כל חודש.
    ודבר אחרון - הבלוג שלך מהנה מאוד לקריאה, וגם הטור שכתבת לynet היה מקסים, ענייני וקולע.
    אז תודה :)
    גלי
    האימייל שלי - galisz@gmail.com

    השבמחק
  92. טוב אני מוכרחה להודות שהגעתי לבלוג שלך דרך פוסט הגלוסי-בוקס ב"ריסים ורסיסים", וכי בא לי להשתתף בהגרלה... אבל אחרי שקראתי את הפוסט שלך הסכמתי עם עצמי שכיף לקרוא את מה שאת כותבת, ואת באמת כותבת לעניין, לכן יהיה מעניין להמשיך לעקוב :)
    אני הייתי רוצה לקבל יותר מוצרי טיפוח- משום שאיפור אני קונה מלא באינטרנט- אני לא חוששת לנסות איפור חדש, וגם מכיוון שאני מאפרת אחרות אני יודעת שאם המוצר לא יתאים לי אז אני לפחות אוכל להשתמש בו לעבודה. מוצרי טיפוח לעומת זאת הם נורא יקרים, ולא בא לי לקנות קרם לחות, נגיד, מאד יקר ואז לגלות שהוא לא עומד בציפיות שלי... כך שהתנסות במוצרי טיפוח תהיה לי ממש נחמדת:) מה גם שאני עוד שנייה בת שלושים, ומוצרי טיפוח טובים לעור הם בגדר חובה!
    בקשר לנסיעות, יש לי כמה טיפים: לאחרונה אני משתדלת לרכוש מוצרים בטיובות- שזה יותר הייגני ויותר קל לנשיאה (יותר ממארזי פלסטיק וזכוכית למשל). שנית, אני דואגת שיהיה לי תיק איפור קטן בתיק היד שבו יהיו פריטים חיוניים- פלטה קטנה של צלליות שתתאים לי ליצירת לוק טבעי ליום, וקצת יותר דרמטי לערב, סומק אחד, פודרה לטאץ'-אפים, ליפ-גלוס שקופ (בד"כ הגלוס של לבלו הכי עושה לי את זה, אהה- גם כי הוא בטיובה:), וגם ליפסטיק עם מברשת קטנה- עם מכסה, שרכשתי בביוטיקר- יש לה מכסה וזה ממש נחמד שיש בתיק:) וגם בקבוקון קטן של בושם/דוגמית. זהו נראה לי.. נשאיר משהו גם לאחרות!

    השבמחק
  93. אני אשמח להיות נסיינית של גלוסיבוקס של מוצרי טיפוח, שיער ואיפור כי זה דברים שאני מאוד מתחברת עליהם, אני משתמשת במגוון רחב של מוצרי טיפוח ואיפור מדי יום.
    ציפורניים זה משהו שפחות רלוונטי לי מפני שיש לי בנייה.
    לדעתי גלוסיבוקס חייבים פשוט להחזיר את האפשרות ההתחלתית [שלא יצאה לפועל בכלל] של דואר רשום, כי זה נראה לי אישית בזבוז כסף לשלם 75 שקל על קופסה שעולה בתאכלס 50.
    והחודש מבחינת מוצרים הם באמת השתפרו, ממש נהנתי מהחבילה שלהם :)
    xxolyaxx@gmail.com

    השבמחק
  94. בלוג מצויין אשמח להיות נסיינית של גלוסיבוקס מאוד מתחרת

    השבמחק
  95. אני רוצה טיפוח..
    כי אני מאוד אוהבת את זה ואני רוצה להתנסות במוצרים כדי לגלות מה הכי טוב בשבילי,
    וחבל לי לקנות מוצרים בגודל מלא בשביל להתנסות..

    השבמחק
  96. דנרה, יא גאונה!! ההגרלה ממש שווה!!!!
    אני יותר בקטע של טיפוח, אבל האמת שהכול הולך:) אני פשוט אוהבת לנסות מוצרים חדשים. ממש פטיש שכזה..
    המייל שלי efratkantor@gmail.com

    השבמחק
  97. אוף הלוואי שפעם אזכה. אני הכי רוצה איפור כי זה מסוג הדברים שהכי הייתי רוצה לנסות בהם דברים חדשים אבל בשל אילוצים כספיים איני יכולה "להתפרע" אלא רק ללכת על מה שבאמת אני צריכה. ולקנות מה שרק צריך באמת זה נורא משעמם.

    השבמחק
  98. עד עכשיו אני מתלבטת האם לעשות מנוי לגלוסי... אני שומעת כל כך הרבה ביקורות שליליות אבל תכל'ס המוצרים נראים די שווים אז אני לא מבינה על מה המהומה.
    מה שהכריע את הכף זה השליח עד הבית - אני גרה במעונות והדבר הפך לבעייתי כשאני מבלה את רוב שעות היום בלימודים...

    ובאשר לנסיעות... תמיד בעיה. לפני כמה שנים התחילו למכור בפארמים מיכלים קטנים שלשם אני מכניסה שמפו\מרכך\סבון, ובאיפור אני לוקחת את המינימום המתבקש.

    פוסט ארוך אך נעים לקריאה, הצטרפתי כמנויה כעת
    חג שמח! (:
    buchkoral@walla.com

    השבמחק
    תשובות
    1. וכמובן ששכחתי את הסעיף הראשון:
      ציפורניים! יש כל כך הרבה חידושים וקיטים אומנותיים בתחום ופשוט כיף להתעסק בזה, וגם איפור לא מזיק אף פעם.

      מחק
    2. יש המון ביקורות ברשת. לטעמי הכי טוב שכל אחת תבחן מה השרות סיפק בפועל ותראה אם זה מתאים לה, גם מבחינת המוצרים, גם מבחינת המחיר, גם מבחינת השליחות. ואז תקבל החלטה אם להירשם או לא.

      מחק
  99. עוקבת חדשה מהיום, הגעתי מהעמוד של גלוסיבוקס בפייסבוק.
    מוצרי טיפוח כרגע הכי מדברים אליי כי אני לא מתאפרת ולקים יש לי כבר המון.
    אשמח לזכות במנוי החצי שנתי.
    מיכל

    השבמחק
  100. אני מנויה ועוקבת ושיתפתי גם בפייסבוק.

    אני תמיד שמחה להתנסות באיפור ובטיפוח.

    אני ביטלתי את המנוי אחרי הקופסה של פברואר אבל לקבל בחינם זה כיף D:

    המייל שלי merav999 at gmail.com

    השבמחק
  101. ביליתי 5 חודשים עם מזוודה במקום ארון, ולכן אני חושבת שאני יכולה לתת קצת טיפים שעזרו לי-
    * לא לארוז שמפו,מרכן וסבון.. הסבירות שהם יתפוצצו במזוודה היא די גבוהה, ותמיד אפשר להסתמך על השמפואים שמקבלים במלון ובמידה ואין יש בכל סופר לקנות- עדיף לבזבז כמה שקלים במקום להרוס לך את כל הבגדים.
    *פצפצים- תנסו להשיג כמה שיותר! מעולה לבשמים, וגם אם אתן תמיד רציתן לקנות דברים שבירים בחו"ל אבל אתן לא קונות כי אתן מפחדות שזה ייהרס.

    כמובן שאני עוקבת אחרי הבלוג, וגם בפייסבוק.
    אני ממש אשמח לזכות,הדבר היחיד שזכיתי בו זה כרטיסים לסרט של המורדים לפני איזה 10 שנים וזה לא היה מלהיב במיוחד.
    גלוסיבוקס ממש מדבר אלי, כי בזמן האחרון התחלתי יותר ויותר לטפח את עצמי ולהשתמש במוצרי טיפוח.

    orchavazelet@gmail.com

    השבמחק
  102. כי עם 4 ילדים קטנים לא נשאר הרבה זמן להתעדכן ולקנות ולהתנסות ולהתחרט ושוב....
    והייתי מאווווד שמחה לקבל תשומת לב קטנה כל חודש רק לעצמי :-)
    ובעיקר הייתי שמחה לקבל מוצרי טיפוח לשיער, לציפורניים ובישום או מוצרים לאמבטיה, שישדרגו לי את הזמן שם...הזמן הכמעט יחידי שאני לבד עם עצמי...
    ובעיקר דברים שאפשר לשלוף מהתיק של ההחתלה בזמן טיול עם הילדים מחוץ לבית שיגרמו לי להרגיש מיליון דולר!!! כמו בושם/גלוס/קרם ידיים מפנק....

    שלומית shlomit.vizner@gmail.com

    השבמחק
  103. קודם כל בלוג מעולה, הרבה כתבות מועילות ומעניינות-כל הכבוד!
    יש לי כמה מוצרים מוקטנים ואני לא משתמשת בהם ביום יום כי הם בדיוק הפתרון לנסיעות, כל פעם שאני מקבלת או קונה מוצר מוקטן אני שמה אותו בתיק איפור לא גדול וכשאני נוסעת זה מאוד נח לקחת תיק קטן אחד עם כל המוצרים שצריך.
    יש לי שיטה שאולי לא מתאימה לכל אחד אבל היא די נוחה, אפשר להשיג בכל מקום קופסאות קטנות (בדרך כלל שקופות, אני לוקחת בבית מקרחת ) עם מכסה אטום ופשוט להעביר לשם כל מה שצריך לנסיעה במקרה ולא רוצים לסחוב יותר מדי/אין מקום- מייק אף, שמפו, קרם וכו. אגב גם במקרה של אבדה (מה שכבר קרה לא פעם בנסיעות ) לא כואב הלב על המוצר האהוב/יקר.
    הייתי רוצה להתנסות בעיקר במוצרים לפנים- החל מקרמים, מסיכות, מי פנים ועד לפודרות, מייק אף, פריימרים וכדומה, לדעתי העור הפנים הוא החלק הכי חשוב ודורש טיפוח.
    LLY_17@WALLA.CO.IL

    השבמחק
  104. אנונימי12.4.2012, 15:13

    חיכיתי רבות לפוסט הזה וסוף סוף הוא הגיע!
    אכן נקבת במרבית הקשיים עם השירות, אבל הבעיה המרכזית היא הפער בין ההבטחות למציאות, בחבילה של מרץ הפריט היחיד בגודל מלא היה עיפרון העיניים, מילא עיפרון עיניים אבל למה בצבע שרק עשירית מהאוכלוסיה יכולה להשתמש בו?
    להוציא את העובדה שההמתנה לו היתה מייגעת (חודש וחצי!) התכולה היתה מאכזבת נורא...
    אני רוצה להתנסות בטיפוח לפנים (עונת המעבר נותנת את אותותיה :)
    adviko@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק, לזה התייחסתי, לפער שכתבת עליו. כדאי לבחון לפני שעושים מנוי מה שקורה בפועל ולראות אם זה מתאים. הבטחות אפשר להבטיח עד מחר. מי שלא רוצה לחכות בשביל להתרשם אז שלא תתפלא שיש פער כזה ;)

      מחק
  105. המוצרים הקטנים האלו כל כך חמודים! ואני מאוד בעד דוגמיות כי אם המוצר טוב הלקוחה תחזור לקנות אותו. (שזו לפעמים הבעיה כשלוקחים דוגמיות יקרות למשל של סיסלי)

    מה לעשות שבארץ באמת רוב החברות לא נדיבות בלשון המעטה...

    לגבי נסיעות אני אוהבת לקחת את המוצרים שאני משתמשת בהם, ככה שעדיף לקנות מיכלים ריקים או לקחת את המוצרים הגדולים גם אם זה שוקל יותר..
    giliasis@gmail.com

    השבמחק
  106. אוהבת יותר מוצרי איפור... תמיד שמחה לגלות דברים חדשים :]
    בכלל מוצרים קטנים ממש עושים לי אתזה זה כזה חמוד וממש טוב לנסיעות ובכלל כדי לגוון ולהתרשם מעוד דברים לפני שקופצים לקנות:]

    נרשמתי בעוקבים פה ובפייסבוק.. חג שמח:)

    השבמחק
  107. מוצרים קטנים זה מאוד נוח.בעיקר בנסיעות פחות כבד ומסורבל.אני מאוד רוצה לזכות כי אף פעם לא זכיתי,זה חודש המזל שלי ואני קוראת נאמנה שלך.מעונינת בטיפוח או באיפור.

    השבמחק
  108. 1.מעדיפה בישום, משום שאני בעלת אוסף ענקי של בשמים ואוהבת להתנסות בחדשים לפני שנוספים לאוסף הקבוע...
    2. עשיתי.
    3. עשיתי.
    חג אביב שמח ומטופח לכולן, ובהצלחה! :)

    השבמחק
  109. שכחתי מייל: miriamyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  110. פוסט מעולה כרגיל !!

    בקשר לגלוסי הכי הייתי רוצה להתנסות במוצרי טיפוח , לפחות בשבילי זה התחום של הלא נודע ה"ניחוש" או ה"סיכון" שאני לוקחת עם מוצרי טיפוח גדולים מאלה של מוצרי איפור מה גם שברוב המקרים מוצרי טיפוח הם דבר לא זול ולכן הייתי מעדיפה לנסות לפני קנייה .

    כמובן שעוקבת בשניהם .
    coral_120@walla.com

    השבמחק
  111. איזו הגרלה שווה!! תודה דנרה :)

    אני עוקבת כמובן כבר די הרבה זמן.. גם בפייסבוק וגם במייל..

    בקשר לגלוסי - נראה לי שמוצרי איפור הם הקטגוריה האהובה עליי אז הכי כיף לי להתנסות בהם.. כמובן שגם לקים וטיפוח זה כיף, אבל איפור כאמור, אצלי במקום הראשון :)

    השבמחק
  112. אחרי למעלה מ-8 שנים שלא הייתי בחו"ל (כן, לא להיות כ"כ מופתעות...) ונסיעה קרובה שמתעתדת לה עוד כחודשיים, אם לא אבהל ואתקפל... הייתי שמחה לקחת איתי קופסת טיפוח מדהימה של גלוסיבוקס לחו"ל, שתעשה לי טוב על הלב בכל פעם שאפתח אותה.
    אני חולת טיפוח וחושבת שאישה צריכה לדאוג לטפח את עצמה בראש ובראשונה בשביל עצמה! וכזו אני.
    הייתי שמחה להתנסות במוצרים שונים מקטגוריות שונות - טיפוח/ איפור/ שיער וכו', אך מאחר וחשוב להתמקד (אני עובדת על זה), הייתי מעדיפה ספציפית את קטגוריית הטיפוח שמסקרנת אותי חדשות לבקרים עם כמות ההשקות האופיינית במיוחד בתקופה זו.
    דנרה, את מפתיעה אותי כל פעם מחדש עם הגישה הייחודית והמקצועית המאפיינת אותך ועם שיקוף נכון ומלא של כל הקשור לעולם הביוטי. את מדהימה!!!
    נשיקות :)))

    השבמחק
  113. את כל הזמן מפתיעה דנרה, פוסט חשוב מאוד ומעניין . לנסיעות הכי כדאי מוצרים קטנים כי נוח לא כבד ופחות תופס מקום.גם אני מתעצלת להעביר לבקבוקי מילוי קטנים.מעוניינת במוצרי טיפוח כי אני מטפחת את עצמי בקביעות ומידי פעם נעזרת בהמלצותייך,או מוצרי איפור , יהיה לזה שימוש."אף פעם לא זכיתי,כך שיהיה נחמד אם אזכה".(כעת אני נשמעת כמו קוטי מהאח הגדול,אך בסופו של דבר הוא זכה.)עוקבת אחרייך במיל ןבפייס.תודה

    השבמחק
  114. את כל הזמן מפתיעה דנרה, פוסט חשוב מאוד ומעניין . לנסיעות הכי כדאי מוצרים קטנים כי נוח לא כבד ופחות תופס מקום.גם אני מתעצלת להעביר לבקבוקי מילוי קטנים.מעוניינת במוצרי טיפוח כי אני מטפחת את עצמי בקביעות ומידי פעם נעזרת בהמלצותייך,או מוצרי איפור , יהיה לזה שימוש."אף פעם לא זכיתי,כך שיהיה נחמד אם אזכה".(כעת אני נשמעת כמו קוטי מהאח הגדול,אך בסופו של דבר הוא זכה.)עוקבת אחרייך במיל ןבפייס.תודה
    13/04/12

    השבמחק
  115. לדעתי גלוסי בוקס זה אחלה רעיון! ולעשות הגרלה למנוי זה עוד יותר אחלה רעיון :)

    אני אשמח להשתתף בהגרלה, כי אני מאוד אשמח להתנסות במוצרי טיפוח. לצערי, אני בת 26 ועדיין סובלת מאקנה ועור שומני. ולא הצלחתי למצוא את שגרת הטיפוח האידיאלי עבורי..

    כמובן, עוקבת אחרי הבלוג :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מנסה את מזלי...
      אני קוראת בבלוג המדהים שלך ממזמן ואף פעם לא מגיבה אבל רשומה לעדכונים במייל ובפייסבוק.
      אני מאוד אשמח להתנסות במנוי גלוסיבוקס :) האמת שהתלבטתי אם להרשם לשירות שלהם עוד ממזמן אבל כנראה שרציתי להתרשם מתגובות והתרשמויות של אחרים ולפי אלה להחליט סופית אם להרשם או לא.
      אני הכי הייתי שמחה להתנסות במוצרי טיפוח כי איזו אישה לא אוהבת מוצרי טיפוח לגוף ולפנים? ;)

      מחק
  116. שכחתי להוסיף מייל ובטעות לחצתי על "השב" להודעה של יוליה אז אני מנסה להגיב עוד הפעם, כמו שצריך:

    מנסה את מזלי...
    אני קוראת בבלוג המדהים שלך ממזמן ואף פעם לא מגיבה אבל רשומה לעדכונים במייל ובפייסבוק.
    אני מאוד אשמח להתנסות במנוי גלוסיבוקס :) האמת שהתלבטתי אם להרשם לשירות שלהם עוד ממזמן אבל כנראה שרציתי להתרשם מתגובות והתרשמויות של אחרים ולפי אלה להחליט סופית אם להרשם או לא.
    אני הכי הייתי שמחה להתנסות במוצרי טיפוח כי איזו אישה לא אוהבת מוצרי טיפוח לגוף ולפנים? ;)

    מייל:
    wnofar@yahoo.com

    השבמחק
  117. אוממממ אני רוצה!!!

    הייתי שמחה להתנסות הן במוצרי איפור והן בטיפוח..

    haya84@gmail.com

    השבמחק
  118. יופי של פוסט בהחלט צודקת לגבי גלוסיבוקס אני כבר מנויה מהראשונות ב 59 והם עדיין לא העלו אני מאמינה שב 75 לא אשאר מנויה השרות הזה מהנה מין קופסאת הפתעות ובנתיים דיי נהנית . ברור שלא קולע ב 100% אבל אני מעבירה הלאה . ובהחלט משמש לנסיעות וסתם לתיק ייבחן בהמשך

    השבמחק
  119. יופי של פוסט בהחלט צודקת לגבי גלוסיבוקס אני כבר מנויה מהראשונות ב 59 והם עדיין לא העלו אני מאמינה שב 75 לא אשאר מנויה השרות הזה מהנה מין קופסאת הפתעות ובנתיים דיי נהנית . ברור שלא קולע ב 100% אבל אני מעבירה הלאה . ובהחלט משמש לנסיעות וסתם לתיק ייבחן בהמשך

    השבמחק
  120. יופי של פוסט בהחלט צודקת לגבי גלוסיבוקס אני כבר מנויה מהראשונות ב 59 והם עדיין לא העלו אני מאמינה שב 75 לא אשאר מנויה השרות הזה מהנה מין קופסאת הפתעות ובנתיים דיי נהנית . ברור שלא קולע ב 100% אבל אני מעבירה הלאה . ובהחלט משמש לנסיעות וסתם לתיק ייבחן בהמשך

    השבמחק
  121. היי:) אני אשמח להשתתף בהגרלה.

    מעדיפה להתנסות במוצרי איפור, כיוון שכבר סיגלתי לעצמי שגרת טיפוח קבועה הכוללת מוצרים פשוטים וזולים יחסית (מאפשר לתחזק אותה לאורך זמן). כנ"ל לגבי שגרת טיפוח שיער.
    מוצרי איפור אני תמיד אשמח להוציא עליהם קצת יותר כי גם ככה כיף לשנות אותם מדי כמה חודשים.

    המייל שלי- ofri442@walla.com (בגוגל זה ofri44@gmail.com) אך הראשי הוא בוואלה.

    תודה!

    השבמחק
  122. אז ככה, הטיפ שלי לנסיעות (מלבד לקיחת מוצרים מוקטנים כמובן) זה להקפיד לארוז את כל מוצרי הטיפוח בשקיות ניילון נפרדות ולשים בתא נפרד במזוודה - זאת על מנת למנוע כתמים מיותרים על הבגדים כמובן.

    1. אשמח להתנסות בעיקר בקטגוריות הציפורניים, איפור ובישום. אני בת 24 כעת ועד לפני כשנה לא הייתי מתקרבת אפילו לתחום האיפור והטיפוח. מאז הפכתי לחולת לקים ואף התחלתי להתאפר - אשמח להעמיק את הידע שלי בתחום על ידי התנסות במוצרים חדשים.
    2. עוקבת
    3. עוקבת

    כתובת המייל שלי היא: fakie AT live.com

    תודה וחג שמח!

    אורטל

    השבמחק
  123. דנרה יש זוכים מאושרים להגרלה? :)

    השבמחק
  124. את שמות הזוכות פרסמתי בפוסט האחרון "הארות סקין" :)

    http://danrasvault.blogspot.com/2012/04/blog-post_18.html

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails