8 בפברואר 2012

אין עשן בלי אש



מראה מעושן כהה ממש בא טוב עכשיו, זה לא שהוא לא מתאים כל השנה אבל בחורף הוא ממש מתבקש. מקובל לחשוב שמראה מעושן בעיניים משמעו שימוש בצלליות כהות, אבל האמת שמדובר על סוג של טכניקה שמשמעה לטשטש את גבולות הצללית לאחר שהנחנו אותן וליצור אשליה שהצללית הולכת ונמוגה, מתעמעמת (fade out). כלומר את המראה המעושן אפשר לעשות בכל גוון של צללית העיקר שזה יתבצע בטכניקה הזו. מה שכן, מראה מעושן חורפי דרמטי בהכרח ישלב בתוכו צלליות כהות יותר, אפילו מאוד כהות והשילוב הפופולרי איתו יהיה שפתון בגוון טבעי/ניוד/מחוק. אבל אני כרגיל לא מאמינה בחוקים לאיפור ובעד גם ללכת על האקסטרים אם מתחשק ולשלב שפתון כהה/אדום/צבעוני, רק לדעת איך לעשות זאת נכון כדי שיהיה לביש ושלא יהפוך למראה גותי שיצא מפרופורציות או לסתם עוד קורבן אופנה שהתאפרה בחושך (אולי, פולניה?...). הביטוי "אין עשן בלי אש" פשוט מתאים בדיוק ללוק המעושן כהה כי הוא הכי לוהט אש שיש ולוהט זה אנחנו! יש לא מעט כאלו שרוצות להתהדר במראה כזה אבל התוצאה לעיתים איך נאמר, לא בדיוק כמו הכוונה, כך שנראית במקרה הטוב כמו עיגולים שחורים בעיניים ובמקרה הרע כמו אחרי לילה של סקס, סמים ורוקנ'רול ולא מהסוג החיובי... אין ספק שמדובר על לוק שצריך להתאמן עליו, במיוחד כשמדובר בעישון של צלליות כהות אחרת עדיף לדלג ישר לוק הבא...

פלטה מעושנת של OFRA: גוונים מושחרים דרמטים

צלליות כהות מאוד הן דבר בשגרה אצלי ולא רק למראה ערב. לפעמים אני קמה בבוקר ומחליטה ללכת על מראה דרמטי וכהה כי ככה בא לי. אבל אין ספק שהלוק המעושן הכהה מקושר למראה ערב, אולי כי את הדרמות והמסתוריות משאירים ללילה... בתור שכך יש לי לא מעט צלליות כהות במגוון מרקמים וגימורים שאני משתמשת ולעיתים משלב עם צלליות אחרות. את הפלטה המעושנת של OFRA אני מכירה מאז שהושקה לפני כשנתיים (יחד עם ה- RCK - Body Glow), היא היתה ונשארה מיוחדת ואטרקטיבית. מדובר על פלטה מאורכת קטנה בעיצוב שחור נקי עם מראה פנימית שמכילה חמש צלליות שימריות (לא מדי) בגוונים מושחרים כהים (אפור, סגול, כחול, ירוק, ברונזה), שלא תטעו, אלו לא צלליות בצבעים, כולן מושחרות (תמונת סווטצ'ים באדיבות קורין). הצלליות האלו מאוד נוחות לשימוש והנחה, אולי מדי, הן רכות ועם פיגמנט עז וצריך בהחלט להניח באופן מדוד. תזכרו שתמיד יותר קל להוסיף מלהוריד. את הצלליות אפשר להניח כמו שהן על העפעף (כמובן מעל פריימר לעיניים), אבל בהנחה כזו מצאתי שבפועל הן לא יוצאות הכי כהות אטומות וגם לא ממש רואים את ההבדלים בגוונים, בטח לא בערב. זה טוב למי שרוצה מראה מעושן כהה שיחסית מעודן יותר (כמו בסרטון הזה) ולא סופר דרמטי. אני אישית מעדיפה להניח אותן מעל בסיס קרמי שחור (כמו בסרטון בסוף הפוסט) כך שגם הן יראו עוצמתיות יותר וגם אפשר יהיה להבחין יותר בגוון שלהן. הפלטה מן הסתם תתאים יותר לחובבות המראה ומי שלעיתים רחוקות מתאפרת כך יכולה להסתפק בצללית בודדת ולא בפלטה שלמה. בנוסף כמובן למסקרה שחורה שהיא חלק בלתי נפרד מהמראה המעושן, המלצה שלי היא לשלב גם אייליינר או עיפרון עיניים באותו הגוון של הצללית למראה מעושן מרהיב!

מברשות טשטוש: מאסט ליצירת מראה מעושן

כל מקרה לוק מעושן מחייב טשטוש פנומנלי בשביל להימנע ממראה מופרך כמו שהזכרתי בהתחלה ולכן יש לטשטש את גבולות הצללית שהנחנו בצורה מוצלחת. יש היצע מרשים של מברשות טשטוש אבל חשוב לזכור שכמו בכל מוצר יש איכותיות יותר ופחות וביצועיסטיות יותר ופחות. אבל אם התחלנו את המראה המעושן עם צלליות של OFRA אז למה שלא נטשטש אותו גם עם מברשות שלהם. יש למותג מספר מברשות טשטוש ובחרתי שתיים מוצלחות במיוחד לטעמי, שהופכות את מטלת הטשטוש לנוחה, מהירה ויעילה. מברשת מס' 21  (ידית ירוקה, 148 ש"ח) היא מברשת טשטושים פלאפית מאורכת ורכה יחסית (מזכירה את המאק 217). אני משתמשת בה לעיתים גם להנחה של הצללית כי מאפשרת לי שליטה יחסית בכמות החומר וטשטוש של הצללית תוך כדי הנחה במקום בסיומה. מברשת מס' 42 (ידית חומה, מחיר 210 ש"ח) שונה לגמרי, היא כדורית מחודדת וצפופה. זו מברשת לטשטושים ממוקדים ומדויקים יותר, למשל לחידוד המראה עם צללית כהה שתשתלב לאחר שהנחנו צללית בגוון אחר. המברשות האלו שייכות לסדרות שונות ולשתיהן ידית אחיזה נוחה, הן עברו לא מעט חפיפות ולשמחתי שמרו על המראה שלהן בלי נשירת שיער ובלי לאבד צורה. אני לא רואה איך אפשר ליצור מראה מעושן מוצלח בלי מברשת טשטושים כלשהי, כך שכדאי תמיד להתארגן על מברשת כזו מראש.

קונסילר לנקום: ללכת על בטוח

בדומה לצלליות סגולות, גם צלליות כהות מדגישות מאוד כהויות, נפיחויות אדמומיות ושאר דברים טובים באזור העיניים. כשאני הולכת על מראה מעושן תמיד אבחר בקונסילר עם כיסוי בינוני ולא אסתפק בקונסילר עם כיסוי קל למרות שאין לי (נכון לעכשיו...) אף אחת מהתופעות האלו. עם צלליות כהות אני פשוט לא לוקחת סיכון... וללכת על בטוח מבחינתי זה להשתמש בקונסילר Effacernes של לנקום. אני משתמשת במס' 02 שיש לו תת גוון ורוד (מס' 01 בעל תת גוון צהוב). הוא אהוב עלי מהרבה סיבות ולא רק בגלל הגוון המוצלח שמתאים לגוון העור שלי ולכן מתמזג באופן הרמוני במיוחד. הוא מצד אחד לחותי ונוח להנחה אבל מצד שני מתקבע מהר, אינו מבריק ועמיד לאורך זמן. הוא אינו מדגיש קמטוטים ולא נראה מסכתי וכבד אלא מתקבל טבעי מאוד. למרות שהוא קל בתחושה על הסקין יש לו כיסוי בינוני ומספיק מעט ממנו בשביל שיעשה את העבודה ואם צריך אפשר להוסיף עוד קצת. הוא מתאים גם לכיסוי פגמים נקודתיים בעור ולשימוש בצדי האף. הקונסילר הזה מגיע בשפופרת קטנה שהיא האריזה המועדפת עלי גם כי נוחה לשימוש ונשיאה וגם כי היגיינית. הוא בעל 12SPF וחשוב לציין שלמרות המחיר שנראה אולי יקר (220 ש"ח) הוא מגיע בגודל מרשים של 15 מ"ל מה שהופך אותו למשתלם במיוחד. זה קונסילר נפלא לשימוש יומיומי, הוא מאוד פופולרי ולא בכדי.

טוש של YSL: מהיר ומאיר

כמו בכל לוק שנבחר, בטח ובטח במראה מעושן כהה, כדאי שהסקין יהיה מעט מואר ולא עם מראה עייף וגם אם בחרנו במייק אפ מאט עדיין אפשר לבחור נקודות הארה לשדרוג המראה. ה- Touche Eclat המפורסם של איב סן לורן (YSL) משתלב נהדר בכל לוק (יש גם טוש אקלה לגבר). מדובר על פורמולה קלילה בגוונים שמאירים נקודות בולטות בפנים שלנו. אני משתמשת במס' 1 שהוא בהיר מאוד עם תת גוון ורוד (משום מה המספר אינו מופיע על הטוש...), ויש עוד מספר גוונים מאירים לבחירה, כל אחת לפי גוון הסקין שלה, כשמדי פעם יוצאים גוונים זמניים בקולקציות. באמצעות לחיצה על הטוש יוצא חומר אותו ניתן להניח מעל הקונסילר, מעל עצמות הלחיים, על עצם הגבה, האף ומסביב לשפתיים (מי שלא צריכה כיסוי יכולה להתייחס אליו גם כקונסילר מאחד ומאיר). לאחר ההנחה יש לטשטש באמצעות טפיחות קלות עם כרית האצבע, מומלץ באמצעות הקמיצה שמפעילה מעט כוח לטשטוש מעודן ולא עם האצבע המורה שהיא חזקה מאוד. החומר מתקבע מהר ואינו מבריק או שימרי, רק מאיר. מי שאינה מורגלת בשימוש במוצר מהסוג הזה כדאי שתלמד איך להשתמש בו ולראות אם היא מתחברת לסוג הארה כזה או שמעדיפה הארה מסוג אחר אם בכלל. אני מאוד אוהבת את המוצר הזה שנמצא איתי קבוע בתיק האיפור, כי אם הוא טוב להארה בערב הוא בטח טוב להארה כל היום. שימוש במוצר הארה כזה לגמרי יעצים ויחדד את הלוק המעושן שלנו.

שפתון של YSL: שילוב נפלא עם מראה מעושן

כמו שכתבתי בהתחלה, הבחירה הפופולרית עם עיניים מעושנות זה שפתון בהיר טבעי, למרות שאפשר כאמור לשלב מה שבא לנו, אין חוקים. אבל אזרום עם הבחירה הנפוצה כך שבמשבצת הזו משתלב נהדר השפתון Rouge Volupté בגוון Nude Beige #01. מה אני יכולה לומר על הסדרה הזו של השפתונים שעוד לא אמרתי כבר? היא ללא ספק סדרת השפתונים האהובה עלי ביותר עם עיצוב מרהיב במיוחד ויש לי לא מעט נציגים ממנה  שקניתי (כמובן במבצעים שווים), כך שמן הסתם אמליץ על עוד גוונים בפוסטים בעתיד. בכל מקרה, הגוון הפעם למרות שמו המשמים משהו הוא ורוד טבעי מחוק כזה (תמונה), מאוד יפה ועובד נפלא עם לוק מעושן, מצד אחד לא לוקח את תשומת הלב מהעיניים ומן הצד השני מאוד מחמיא ומשתלב. השפתון הזה כמו חבריו לסדרה מאוד לחותי בעל פיגמנט עז ועם כיסוי גבוה. יש לו ניחוח מעודן של מנגו שהוא הניחוח שמזוהה עם מוצרי המותג. מי שבפעם הראשונה תשתמש בו אולי תתקשה מעט בהתחלה להסתדר עם הפורמולה האינטנסיבית שלו. בחירה מצוינת לשילוב עם לוק מעושן ובעצם עם כל לוק שהוא.

ליפגלוס YSL: תורם למראה מעושן סקסי ומפתה

יש מי שמעדיפה עם מראה מעושן שימוש בליפגלוס כי הוא קליל יותר או כי היא רוצה גימור מבריק יותר. אז במקום שפתון של YSL אפשר להשתמש בליפגלוס של המותג. בסדרת הליפגלוסים Gloss Pur אני מתחברת יותר לגוונים הנקיים ופחות לאלו השימריים מנצנצים. המלצה נהדרת קיבלתי בזמנו מחברה שלי על ה- Pure Rose #2 המהמם ובהזדמנות הראשונה שהיתה קניתי (כלומר, היתה הנחה...). יש לו גוון ורוד בהיר ובוהק אבל לא צעקני, הוא אינו אטום (חצי שקוף) וגם בעל ניחוח מנגו מעודן המזוהה עם המותג. הוא מגיע באריזה מרובעת מהודרת ומפתה כיאה לכל עיצובי המותג ובעל מברשת קטנה ומדויקת שמצליחה איכשהו להתמודד עם הפורמולה העבה. נמרח באהבה ובאחידות ואינו דביק ומעיק. בשילוב העיניים המעושנות הוא תורם ללוק סקסי ומפתה במיוחד למרות הגוון שכביכול מעודן. כוכב.

בושם בולגרי: לעוצמתיות ולנועזות

עם לוק דרמטי למה שלא נשלב גם ניחוח דרמטי? יש לי כבר מספר שנים את ה- Jasmin Noir של BULGARI. ללא ספק מדובר על אחד הבשמים היותר דומיננטיים שלי באוסף. כמו שמו הניחוח מבוסס על פרח היסמין ומורכב בין היתר גם מגרדניה, אניס, פולי טונקה, שקד ותמציות עצים. מהמרכיבים כבר אפשר להבין שמתוק דביק הוא לאף ממש להיפך. בושם דומיננטי וסופר חושני, יש בו משהו פראי ואוריינטלי, ריח ארומטי פרחוני סקסי של הביוקר. לבושם הזה שהוא EDP יצאה גם גרסה קלילה יותר, אבל אם דרמה אז עד הסוף, לא? העיצוב שלו דומה למספר בשמים של המותג, אך הוא מגיע בבקבוק מזכוכית שחורה מבריקה עם פקק מוזהב שבראשו המטבע המפורסם של מותג, לטעמי העיצוב היפה ביותר בסדרה. עבורי זה ממש לא בושם ליומיום אלא כזה שמתאים למצב רוח מאוד מסוים ועם לוק מאוד מסוים. יש לי חברה שקנתה גם היא את הבושם והיא משתמשת בו על בסיס יומיומי, הוא מתאים לאישיות המוחצנת שלה ולמראה המאוד חד וצרפתי שלה (כן, היא הורסת...). כך שכמו תמיד בושם זה מוצר אינדיבידואלי והבושם הזה במיוחד יתאים לאופי מאוד מסוים אחרת לא יזרום טוב. הוא ממש לא מתאים לכל אחת, זהו בושם נועז, עם נוכחות ולא עוד מתקתק נפוץ ופופולרי ובעל עמידות פנומנלית. הבושם הזה לדעתי דורש אישיות, נוכחות, תחכום, מודעות ובטחון עצמי. אם אין לכן את כל אלו גם יחד אז זה כנראה לא ממש הבושם בשבילכן.


ID

Eye Shadow Palette
Smokey Eyes
גודל: 10 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 198 ש"ח

Effacernes Longue Tenue
Long-Lasting Softening Concealer
02 Beige Sable
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 220 ש"ח

Touche Eclat
Radiant Touch
Highlighter Illuminatore Corrector #01
גודל: 2.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 240 ש"ח
Rouge Volupté
Silky sensual radiant lipstick
Nude Beige #01
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 199 ש"ח
Gloss Pur
Pure Rose #02
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 197 ש"ח

Jasmin Noir
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 844 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: הצלליות והמברשות נשלחו אלי מהחברה


Print Page

55 תגובות:

  1. הסווצ'טי את פלטת מעושנים לראשונה באירוע של עפרה והייתי מודהמת ממנה. בהחלט מומלצת למי שאין לה גוונים דומים.
    מברשת טשטושים טובה היא תמיד בגדר חובה ואין יותר גרוע מלראות איפור מעושן (או כלשהו) לא מטושטש היטב אלא כמו שני פנסים.
    אריזת קונסילר אצלך שונה ממה שראיתי בסטרוברי (כן כבר בדקתי ומחיר שם מצוין). זה ישן/חדש?
    איכשהו את טוש אקלה אף פעם לא קניתי למרות שניסיתי כמה וכמה פעמים. מעדיפה בתור קונסילר את טוש של גרלן מסדרת טרקוטה כי הגוון שלו כתמתם יותר.
    יש לי רוז' וולפטה אחד והאמת הסדרה הזאת לא עושה לי את זה. קרמית מדי ועם כיסוי גבוה מדי. אבל הריח ועיצוב אלוהיים. גלוסים של YSL עדיין לא ניסיתי... מאוד מחכה לליפ סטיינים החדשים שאמורים לצאת באביב.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרינה, לגמרי פלטה מוצלחת, בפועל על העיניים אם לא שמים בסיס קרמי כהה אז לא ממש רואים את ההבדלים בין הגוונים. לכן אני תמיד שמה בסיס.
      תשמעי, אני פשוט לא מבינה איך אפשר בלי מברשת טשטושים, לא מבינה את אלו שמשתמשות באפליקטורים הקטנים, בטח לא עם צלליות כהות, יוצא להן מראה של דב פנדה... לדעתי זה מחוסר מודעות.
      הסתכלתי בסטרוברי על הקונסילר, זו בדיוק אותה אריזה, אולי בגלל הצילום זה נראה אחר, לא יודעת. מה שיש אצלי זה מה שנמכר עכשיו, כשבדקתי מה המחיר בדוכן בשביל הפוסט הסתכלתי.
      יש לי כמה טושים כאלו, באמת אתחיל לשלב אותם, הם כולם על אותו עיקרון, רק הגוונים שונים והגימור שונה, יש כאלו שימריים יותר או מבריקים. הטוש אקלה יוצא כל כמה זמן בגוונים חדשים אז סביר שיצא גם הגוון שלך, אבל זה לא ממש משנה העיקר שיש לך את הגרלן כי הוא מוצלח מאוד.
      כן, לרוז' וולופטה צריך להתחבר, זה משהו אחר לגמרי, אני מתה על הכיסוי הזה. כל העיצובים של YSL מפתים ברמות קשות, מאוד בעייתי העניין...D:

      מחק
  2. אני
    מתה
    על
    הבושם
    הזה
    !
    !
    !
    !

    השבמחק
    תשובות
    1. מותק,
      כרגיל
      טעם
      משובח
      יש
      לך
      !
      !
      !

      מחק
    2. לעיתים משובח יותר מיכולותי;)

      אגב ריחות יוקרתיים, בעודי מחכה שהדיילת תמצא עבורי את זה:
      http://www.thenonblonde.com/2011/08/guerlain-les-perles-08-ecrin-4-couleurs.html
      (ז'ורנל, ז'ורנל, ז'ורנל!)
      ריססתי עלי את הבושם של גרלן shalimar
      http://www.guerlain.com/guerlain/index.jspz
      לי התחשק לעשות בו אמבטיה ומאז 10 בבוקר אני לא מפסיקה להסניף את עצמי. מה את חושבת עליו?

      מחק
    3. הפלטות האלו של גרלן הורסות! כתבתי על האפורה לא מזמן. קנית בסוף? התרשמותך?...
      תשמעי.... לצערי השאלימר האחרון שיצא אחד היותר זוועתיים, כמעט גרם לי לאשפוז אחרי שהרחתי...סורי...

      מחק
    4. התרשמותי היא שבא לי לפתוח בלוג בעצמי רק כדי להשוויץ :)

      הן מעטרות את עפעפיי ברגעים אלה ממש, והן באמת הורסות. הבעיה היחידה היא שעכשיו בא לי גם על האפורות!

      ובקשר לבושם, לא בכל חייב להסכים :-)

      מחק
    5. אני בעד שתפתחי, מנויה נאמנה ראשונה כבר יש לך בטוח :)

      תשמעי, קורין מריסים ורסיסים סיפרה שהיה מבצע לא מזמן באפריל על הפלטות האלו של גרלן ב- 200 ש"ח! אם הייתי יודעת הייתי מתחדשת בעוד אחת.

      ברור לא חייבות להסכים, יותר מעניין ככה לא?... ;)
      האמת שהיום התפתיתי שוב להריח אותו כי חשבתי שלא יכול להיות ששתינו חושבות עליו בכזה פער, אבל ברגע האמת לא הצלחתי להביא את עצמי לזה...

      מחק
    6. :-) תודה על הצבעת האמון!
      **מרגישה ממש מקובלת**

      כעת - אני רוצה לספר, שרצתי לסניף של אפריל כדי לקנות את הפלטה האפורה (ואולי גם את השחורה? אין לי תקנה!) והפלטות האלה, לדבריה של הדיילת, טרם הגיעו לאפריל בכלל.
      הממ..
      מה שכן ראיתי זה את כל סדרת הפנינים, כולל פודרת הכדוריות, ב 199 שקלים. הא!
      לא רק זה, גם 35% הנחה על כל סדרת הטרה קוטה!

      אני לא מתקרבת יותר למרכז קניות!

      מחק
    7. ובעניין הבושם, אף אני ניגשתי להריחו שוב ונגמרתי באותה המידה.

      (בכל מקרה, אם נסכים על הכל אין לי מה לפתוח בלוג משלי ;))

      מחק
    8. מה את אומרת... אני מנסה להזכר אם ראיתי את הפלטות באפריל אבל לא ממש זוכרת. ממש מוזר הסיפור. מצד שני אני לא לוקחת ברצינות שום דבר שדיילות אומרות...
      כן, את המבצע הזה על פודרת המטאוריטים אני זוכרת שפרסמו, כתבתי עליה פה בעבר, אני מתה על הפודרה הזו!
      אגב, הפלטה השחורה לא מספיק ורסטילית לטעמי, בפועל על העיניים כל הגוונים נראים אותם הגוונים ולכן לא הייתי מתמקדת בה. הנה חסכתי לך.... ;)

      אם אצליח להביא את עצמי לתיקון החוויה הקשה עם הבושם אעדכן אותך...
      חחח, כבר את מוצאת תירוצים למה לא לפתוח בלוג, אה?... האמת שבשביל להרים אחד שווה זו עבודה קשה והמון השקעה.

      מחק
    9. לא תירצתי ואפילו פתחתי!

      ניצלתי את העובדה שאני עם חלושעס בבית ומעט זמן וניגשתי לעבודה :-)

      מחק
    10. די! איזה יופי!!
      הולכת מיד לבדוק!

      מחק
  3. איפרו אותי פעמיים בחיים איפור מעושן אבל מעולם לא עשיתי את זה בעצמי...
    מתישהו אני צריכה ללמוד לעשות את זה לבד - יש לי לדעתי את כל האינסטרומנטים כלומר, גם צלליות מתאימות וגם מברשות טובות.
    טוש אקלה נמצא גם אצלי קבוע בתיק האיפור - גם אני משתמשת בגוון מס' 1 ומתה על המוצר הזה.
    הקונסילר של לנקום נשמע לי מעניין ומסקרן - יבדק!
    תודה על עוד פוסט מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. שרון, כן, מראה מעושן נחשב יחסית למאתגר יותר אבל אין מנוס מללמוד לבד ולהבין עד כמה זה קל בעצם. את כבר מסודרת עם כל הדברים אז נשאר לך רק לעשות שיעורי בית ;)
      הטוש אקלה הזה אליפות לגמרי, חובה בתיק האיפור!
      קונסילר מוצלח מאוד הלנקום, אני לא יכולה לסבול קונסילרים כבדים וזה למרות הכיסוי ממש לא כבד ולא מדגיש שום דבר.
      ותודה לך :)

      מחק
  4. This post is made especially for me, since i'm a big fan of smokey look, and the products you posted are WOW, needless to say i want them all, keep with the great job :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מישל, כיף לשמוע אז ראי את הפוסט מוקדש לך, גם אני מאוד אוהבת את המראה המעושן.
      שמחה שאהבת את המוצרים, הם מאוד מוצלחים.
      תודה רבה :)

      מחק
  5. שיחקת אותה AGAIN !! פוסט מדוייק, חד וממצה.
    **הטוש אקלה של YSL הוא בדיוק המוצר שהייתי עושה לו האנשה - מחבקת מנשקת ואפילו שוקלת להתמסד איתו ! נשמע פרוורטי? נכון ! אבל הוא מצדיק את זה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גולדי!!! די, תמשיכי....
      מה את אומרת, פששש, הוא מרגיש כך גם אליך?...
      ממש נשמע match made in heaven.... ;)

      מחק
  6. אין ספק שמעושן זה אחד הלוקים היפים לחורף. בשנה שעברה הלוק הזה כיכב אצלי לא מעט, השנה "התעדנתי" קצת ובחודש האחרון אני הולכת על מראה עיניים יחסית טבעי ומשחקת עם שפתונים דומיננטיים.

    הפלטה של עפרה מעלפת! איך שקיבלתי אותה נדהמתי מהפיגמנט של הצלליות, יפיפיות אחת אחת. עדיין לא ניסיתי אותן במראה מעושן ממש, אבל מעל איילינר שחור הן נראות מעולה! אני יכולה להמשיך לשבח את הפלטה הזאת עד אין סוף :)
    הקונסילר של לנקום נשמע מבטיח ולכן יבדק בהקדם! 02 יתאים לי אם אני NW20 בקונסילרים של מאק?
    בעיני הטוש אקלה הוא מוצר פינוק שכזה ואני לא רואה את עצמי משתמשת בו על בסיס יומי אלא באירועים מיוחדים כדי להשלים את הלוק "הזוהר".
    אני גם נורא אוהבת את סדרת ROUGE VOLUPTE של YSL. אגב, חיפשתי את מס 13 המהמם ולא ראיתי שהוא נמצא במגוון. הוא היה מוגבל או שלא הביאו לארץ? לדעתי יש לי את מס' 2 שהוא גם סוג של ניוד. אני משתמשת בו רק עם איפור עיניים כבד אחרת בשילוב עם העור הבהיר שלי הצבע שלו נראה ממש מת. מכורה לריח שלו!
    עדיין לא ניסיתי את הגלוסים של YSL, כלומר מחכה למבצע הבא :)
    לפי ההיכרות שלי עם הבשמים של בולגרי זה לא בדיוק הבושם בשבילי. מה שכן אני מאוד אוהבת את הניחוח של יסמין.

    השבמחק
    תשובות
    1. עדן, אין על לוק מעושן, אני ממש אוהבת. לא מצליחה לדמיין אותך עם שפתונים דומיננטיים למרות שהפעם היחידה שראיתי אותך בתמונה עם שפתון אדום זה יצא הורס!

      לגמרי פלטה נהדרת. מה הכוונה מעל אייליינר שחור? כאילו את הופכת אותו למטושטש יותר?
      גם אני ב- Select Moisturecover של מאק NW20 וה- 02 בלנקום מתאים לי בול. העניין הוא שזה לא ממש אותם גוונים אז כדאי לך לבדוק גם את 01 שהוא נוטה יותר לצהוב וגם את 02 שיותר ורוד. מניחה שה- 02 יהיה לך טוב.
      אני לא רואה בטוש אקלה פינוק, מוצר יומיומי מוצלח. הוא לא מבריק או מנצנץ שלא מתאים בשוטף, מאוד נקי כזה.
      אני הרוסה על סדרת הרוז' וולופטה של YSL! מס' 13 שאגב כתבתי עליו כבר בעבר פה, תמיד חסר במלאי כי מחסלים אותו, זה קטע... אבל הוא ועוד איך קיים. גם ה- 02 מהמם ועובד טוב עם לוק מעושן. מסכימה איתך שהשפתונים ניודים האלו חייבים עיניים מודגשות אחרת אנחנו נראות רוח רפאים.... הריח שלו ובכלל של מוצרי השפתיים זה ריח מעודן של מנגו. מפיל!
      אין לי ספק שתאהבי את הגלוסים, משובחים, ואני אפילו לא מחובבות הגלוסים.
      הגיוני שזה לא בושם בשבילך, גם אני משתמשת בו במצבים מאוד מסויימים. מעולה אבל מאוד נועז.

      מחק
  7. כמוך , גם אני אוהבת איפור מעושן ואין לי בעיה להתאפר בסגנון הזה גם בבוקר,

    אהבתי את ההמלצה שלך לא להגזים עם הנחת הצללית כי תמיד אפשר להוסיף,
    וקשה יותר לטשטש, במקרה של האיפור המעושן זה יותר נכון אפילו מאשר בסגנונות איפור אחרים.
    פוסט מצוין , כיף לקרוא על מוצרים אותם לא ניסיתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אורלי, איזה כיף שיש עוד אחת כמוני שמעשנת בבוקר ;)

      חחח, כן, אני טובה בלהמליץ כי אני עושה על עצמי את כל הטעויות למרות שאני יודעת שלא כדאי לי לעשות אותן... מהמהירות שמה המון ואז לוקח לי יותר זמן לסדר את זה, במקום מראש לשים כמו שצריך...
      תודה רבה, בהחלט כיף תמיד להכיר עוד מוצרים :)

      מחק
  8. ארג... השפתון... אני רוצה אותו!
    אני מאוד אוהבת את העיצוב של הסדרה הזו, ממש פריט עיצובי לכל דבר.
    אני איתך לגבי המראה המעושן- שעושים אותו טוב, הוא הכי יפה שיש.
    בהחלט אפשר להפוך אותו ליומיומי, וגם למי שלא אוהבת יותר מדי מודגש אפשר להשמש בחומים העדינים למינהם.
    הפלטה של עפרה מעלפת, אני מאוהבת בה והיא אחד המוצרים הכי שימושיים שלי בתקופה האחרונה.
    עכשיו ראיתי את מה שאמרת על הבסיס של הצללית הקרמית השחורה- וצדקת בגדול, המראה המתקבל ממש מרשים וסקסי.

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה, תזהרי זה ממכר... ;)
      מסכימה בעניין העיצוב, בכלל YSL בכל המוצרים גומרים אותי עם העיצובים המפתים האלו...
      אם מראה מעושן אז שיהיה כמו שצריך, אף אחת לא רוצה להיראות כמו דב פנדה...
      מסכימה איתך, גם ביומיום אפשר ללכת על מעושן, הכל תלוי בגוונים שבוחרים ובדרגת הדרמה בעישון.
      הפלטה הזו של עפרה נהדרת ואין ספק שיותר מרשימה עם בסיס קרמי כהה, אחרת לא ממש מבחינים בהבדל בין הגוונים. עם בסיס זה הכי מפיל שיש. נסי פעם לשלב גם עם אייליינר/עיפרון באותו הגוון של הצללית ותראי איזה מרהיב זה יוצא.

      מחק
    2. מאוד ממכר... זה תמיד אחרי כל פוסט שלך!
      ניסיתי! עם האייליינר המושחר של לוריאל- יצא מהמם!!

      מחק
    3. חחח, כן, אני נפלתי עם ההתמכרות בגדול ומדרדרת גם אתכן....
      וואו, עם האייליינרים המושחרים זה צריך להיות סוף!

      מחק
  9. אני אישית פחות מתחברת לאיפור מעושן...יותר מידי כהה לי...אולי לא מצאתי עדיין את השילוב המנצח לאיפור מעושן עבורי.
    כשהתחלתי להתאפר לפני 11 שנים בערך השתמשתי בקונסילר הזה והוא היה טוב מאוד.
    לפני איזה שנתיים קניתי אותו שוב והוא עשה לי אלרגיות שחבל"ז!!! בגללו נמנעתי לחלוטין מכל מוצרי לנקום עד לפני כמה חודשים שאחרי שימוש בדוגמיות שלהם יצאתי ללא נזק.

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי, זה בדיוק העניין, שמראה מעושן מתייחס לטכניקה ולא לכהות או לגוון של הצללית. גם עם צללית סגלגלה או כחולה אפשר לעשות מראה מעושן. הכל עניין של אימון. נסי עם צללית אפורה בינונית ותראי איך יוצא. שווה לך לקפוץ למאק ולבקש שיראו לך איך זה עובד.
      וואו, מה את אומרת! יכול להיות שהקונסילר היה מקולקל או משהו? נשמע ממש מוזר למרות שכמובן הכל יכול להיות. העיקר שבדקת שוב את העניין וגילית שאין לך אלרגיה למותג, בכל זאת יש להם דברים ממש שווים שחבל לפספס.

      מחק
  10. פוסט מעושן סוף.
    מפחידה החיבה שלי לYSL ובמיוחד לרוז' וולפס כפי שאת כבר יודעת. רכשתי לא מזמן את הגלוס הזה (לדעתי באותו הגוון, אני לא מבינה את המדבקה שלהם בתחתית האריזה) האפליקטור מאכזב קמעה, הייתי רוצה לוותר להם אבל הם צריכים להשתפר במהירות.
    את "מכרה הזהב" שלהם, העט המתקן לא ניסיתי בגרסה הרגילה אלא דוגמית ולא נפלתי מהרגליים. אבל זו לא אינדיקציה כי הגוון גם לא התאים לי, אז..
    הקונסילר של לנקום הפתעה נחמדה ואני מניחה שצריך לנסות אותה (רמיזה לגלוסיבוקס).
    עפרה לא ניסיתי.
    ומה אני אגיד לך, אני משוגעת על בולגרי. פחות את הריחות הפרחוניים ויותר את הדומיננטיים אבל רק בחורף. אני נזכרת במשקפי שמש מאממים שלהם שאיבדתי בעזריאלי (עכשיו אני תוהה למה לא פניתי לאבידות ומציאות)ואני מזילה דמעה. אפשר קונסילר?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק :)
      כן... YSL בעייתים בקטע הפתייני הזה, קשה לעמוד בפניהם!
      וואלה, יש לך את הגלוס הזה? מגניב! אני האמת ממש לא מצאתי בעיה עם האפליקטור. מה לא מסתדר לך איתו?
      את מתכוונת לטוש אקלה? יש דבר כזה דוגמית שלו? וכן, מסכימה איתך שכדאי קודם למצוא את הגוון המתאים ולהבין איך זה עובד בדיוק.
      חחח, חתיכת רמיזה, הלוואי יחלקו בגלוסיבוקס דוגמיות של כל מה שאני כותבת עליו... ;)
      המוצרים של עפרה בהחלט פחות נגישים. לרובנו זה דרך האתר.
      אח... בולגרי, אם רק הייתי יכולה להתפנק ככה באיזו טבעת או משהו הייתי מאוד שמחה. מאוד... מדהים איך הריחות שלהם מתחלקים בין קונבנציונאלים לממש סופניים.
      אין קונסילר בעולם שעמיד בפני דמעות כאלו, בהחלט סיפור עצוב ;(

      מחק
  11. הפוסט הזה בא בדיוק בזמן, בעיקר בגלל נושא הטשטושים שאת צודקת לחלוטין לגביו ושגם בעיניי כ"כ חשוב. מהסיבה הזאת MakeupGeek המעולה בד"כ הפתיעה אותי קצת בוידאו האחרון שלה עם הסלוטייפ, אם יצא לך לראות, ומבחינתי מה שהיא עשתה שם היה דוגמא לאיך לא כדאי להתאפר, אפרופו טשטושים.
    לעומת זאת, הוידאו ששמת כאן משמאל - "איך לאבד גבר ב - 10 טעויות איפור" שהוא גם מבית היוצר שלה גאוני!
    ולסיום - לגמרי עשית לי חשק לקנות שוב את הטוש אקלה (כשהוא נגמר לי קניתי את ה - dupe שלו המעפן של ספורה) ואת השפתון של YSL.
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אני איתך, ממש לא מבינה איך אפשר בלי טשטושים. ראיתי את הוידיאו הזה, בעיקרון מה שהיא עשתה עם הסלוטייפ ראיתי כבר לא מעט פעמים, המטרה של זה זה ליצור זוית מסוימת לעין, זה כמובן לא אומר שלא צריך אחרי שמסירים את הסלוטייפ לטשטש את זה... יש מראות איפור שזה הקטע שלהם הגימור החד הזה (כמו המראה הלבנוני למשל), כאמור אני לא מתחברת לזה בכלל וחושבת שזה צריך להישאר בתחום צילום הביוטי בלבד (אם בכלל...) ולא במציאות.
      הסרטון הזה עם עשר טעויות האיפור, גם מצחיק וגם נכון ואני מקווה שכולן צפו בו.
      כן, לפעמים אנחנו מחפשות דיופים זולים אבל הם לא תמיד עומדים באותה רמה. הכי טוב זה לקנות את הדבר האמיתי כשיש הנחות משמעותיות, זה מה שאני עושה.
      תודה רבה :)

      מחק
  12. מיכאלה9.2.2012, 11:38

    דנרה, תודה על פוסט גדוש בכל טוב ומלא טיפים נדיבים.
    עושה חשק לרוץ להתאפר וגם לרוץ לשופינג...
    מתה על הסדרה הזו של הליפסטיקים ובכלל בתקופה האחרונה (שנה שנתיים) YSL מושכים אותי יותר. לא יודעת אם זה אני או הם...
    מה זה המספר 13? איזה גוון? לי יש פוקסיה מהמם שאני שמה אותו לאימפקט לוהט.אבדוק גם את הניוד המקסים שהמלצת...
    על איזה היילייטר היית ממליצה לעצמות הלחיים?
    ממש בקטנה לא משהו שימרי בטירוף.
    והשבוע קניתי את הקונסילר של לנקום במבצע כלשהו, לקחתי את מספר שלוש כי 2 היה ורדרד מדי עליי. מתקבל מאד טבעי!

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכאלה, תודה רבה, שמחה שנהנית מהפוסט :)
      אם עשיתי לך חשק לעשות כושר (לרוץ) אז מצוין... LOL
      אני הרוסה על סדרת הרוז' וולופטה של YSL, תזהרי זה אחד המותגים הכי פתייניים שיש, אני כבר מכורה.... ;)
      למס' 13 קוראים Peach Passion והוא קורלי בוהק הורס. שימי לב ששמתי קישור לפוסט איתו בתוך הטקסט (הקישורים בצבע סגול) בפסקה של השפתון.
      גם לפוסט של ההילייטרים שמתי קישור בפסקה של הטוש אקלה (במילה הארה) ויש לך שם מגוון המלצות. נשמע שההיילייטר של שיסיידו שהמלצתי שם הכי יתאים למה שאת מחפשת. הוא מפיל!
      תתחדשי על הקונסילר! בהחלט הכי חשוב למצוא את הגוון שמתאים לנו, שלא יראה מופרך.

      מחק
  13. באופן מפתיע הפלטה של עפרה מעולם לא ממש דיברה אלי. למה? לא יודעת.
    אבל בסופו של דבר "התייאשתי" עם כל כך הרבה שבחי הלל וכ"כ הרבה שחושבות שהיא "בדיוק בשבילי" היא סוף סוף בדרכה אלי :)

    אצלי יש מברשת אחת 217 של מאק ו 3 חיקויים שלה של סיגמה. ארבעתן בשימוש שוטף אצלי, יום יום. אני לא יכולה לעשות איפור בלי אחת מהן (טוב, אני יכולה, אבל לא רוצה :P). גם אני מאוד אוהבת להניח בטשטוש איתן, פשוט כי קל ונוח. נכון שהן לא אידיאליות להנחה של צלליות אבל הן בהחלט מסוגלות לעשות את זה. ובדיוק בגלל זה כששואלים אותי על מברשת אחת חובה אני תמיד אומרת 217 של מאק או המקבילה הסיגמאית (לדעתי הן ממש מוצלחות ושוות לגמרי את הכסף). רק אחרי זה אציין מברשת אייליינר וכמובן הנחה.

    דווקא לא הייתי בוחרת בשפתון הזה עם לוק מעושן. עבורי לפחות הוא "הורס" את הלוק. או ללכת על משהו מחוק באמת (והוא בהגדרה שלי לא "מחוק" בגלל הגוון הדומיננטי בו). ומעבר לזה, אני לא חושבת שהייתי בוחרת בורוד (אלא הם הוא פוקסיה) אלא משהו שישתלב הם האפלוליות של המראה. לא אומרת סגול חציל (אלא אם כן אני בדרך למועדון מטאל ;)) אבל כן משהו דומיננטי מעניין - אדום, בורדו, סגול "רגוע" וכאלה. או פשוט MLBB כולשהו.

    אגב, אם כבר בשמים, נתקלתי בבושם של ברברי. לומר שהוא הטעם שלי יהיה רחוק מהמציאות. הריח מעניין מאוד. לא הייתי פוסלת אותו על מישהי אחרת. אבל עלי הוא פשוט לא התחבר.. ואגב, הוא גם פשוט לא ירד..

    השבמחק
    תשובות
    1. מיטלי, תתחדשי! מעניין מה את האמת תחשבי על הפלטה. אני מניחה שהביקורת העיקרית שלך תהיה שלא ממש רואים את ההבדלים בגוונים. תזכרי שממש מומלץ בסיס שחור קרמי.

      אני ממש אוהבת מברשות כמו ה- 217, המוקטנות האלו של סיגמה אכן מעולות, את גם מאוד תאהבי את ה- 21 של עפרה פה. אני ממש לא מבינה איך אפשר ליצור מראה מעושן מוצלח, א לצורך העניין כמעט כל מראה, בלי להשתמש במברשת טשטושים כלשהי. מברשת אייליינר היא המאסט השני? באמת? לא יודעת, יש הרבה שבכלל לא משתמשות באייליינר ג'ל או בכלל באייליינר. אני הייתי הולכת על 239 או משהו.

      השפתון הזה ניוד לגמרי, פשוט נוטה לורוד. עם הגלוס הזה בכלל לא הייתי מדמיינת אותך. מחוקים לגמרי פשוט לא מחמיאים לרוב המשתמשות למרות שפופולרי לומר שכן. בכל מקרה אני בעד לשים מה שבא, כמו שכתבתי, אין חוקים, העיקר שיראה טוב בסופו של דבר.

      כן, זה בושם מאוד מיוחד שחשוב שתהיה התאמה מושלמת בשביל שיהיה חיבור טוב. ממש לא ריח פופולרי שיזרום עם כל אחת. עמידות מדהימה!

      מחק
  14. תודה על ההפניה לסווטשים :)
    מאוד אוהבת את הפלטה הזו, ואני משתמשת בה קבוע עם צללית קרמית שחורה אינטנסיבית של עפרה בבסיס וזה יוצא מדהים.

    גם לי יש את הטוש אקלה בגוון הזה, ואני משתמשת בו כמו שציינת - להארות.

    השפתונים של איב סן לורן מהממים. האריזות משגעות. יש לי כמה כאלו. צריך להתרגל למרקם שלהם. הוא מאוד מאוד קרמי. הכיסוי של הגוון גבוה מאוד, ולדעתי הוא לא מתאים לנשים שיש להן קמטוטים מסביב לשפה כי הוא מאוד לח ויכול לנזול.

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש, תודה לך נשמה :)
      כן, חובה מבחינתי בסיס קרמי כהה עם הצלליות האלו אחרת זה יוצא קצת מפוספס. אני בכלל אוהבת דרמות בגלל זה בחרתי לסוף הפוסט סרטון עם מראה מעושן דרמטי ולא רך.

      הטוש אקלה הזה צמוד אלי, ממש מרוצה ממנו. לא מתפלאת שאנחנו יחד בעניין :)

      תשמעי, ה- YSL האלו יהרגו אותי בסוף עם העיצובים, זו לגמרי חוויה להשתמש במוצרים שלהם. אני חושבת שזה השפתון שאני הכי נהנית לשלוף מהתיק ולחדש. מסכימה שפחות יתאים למי שיש קמטוטים וגם למי שיש יובש הוא ידגיש אותו בגלל המרקם.

      מחק
  15. הבולגרי הזה מעלף! הרחתי אותו בכמה וכמה הזדמנויות והוא היה מצוין , מעט כבד ולא לשימוש יומיומי לטעמי האישי אבל אין ספק שהוא מוצלח.
    פלטת המעושנים נראית מעולה , נתקלתי בה בכמה בלוגים ונראה שהפיגמנט מעולה והגוונים מאוד יפים :) .נרשמה אצלי בהמתנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבולשת, לגמרי בושם נדיר, בהחלט לא לשימוש יומיומי, לפחות לא עבורי.
      פלטה מאוד מוצלחת. כשהיא יצאה לפני כשנתיים הייתה ממש התלהבות ממנה, כאילו לא ראינו מעולם צלליות כהות....LOL

      מחק
  16. הצלליות של OFRA ממש טוב, יש לי פלטה גדולה והן במרקם אידיאלי ומאוד עמידות. במברשות אני מכירה רק את מברשת הסומק וללא ספק היא איכותית וטובה לא פחות מאלה של MAC.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מוצלחות מאוד, אני מניחה שאת מתכוונת לפלטה הצבעונית הגדולה, היא מדהימה!
      יש לי לא מעט מברשות של עפרה ורובן ממש טובות, אני מאוד מרוצה מהן.

      מחק
  17. דנרה יקרה, עדיוע איפור העיניים נוא לא מקצוע אתלי, יותא הנאה. מניחה את הצלליות כסדרן כהה מטה עד בהיר מעלה, איפה שצריך מטשטשת, מחמאות כשצריך יש הכל בסדר.
    מעושן - אולי בסיגריה.
    גוון השפתון עושה רושם כמהמם.
    בושם אוריינטלי זו לא אני. לתכשיטים שלהם לעומת זאת, אשמח

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, נראה לך מדובר בבלוג על משהו שאמור להיות מקצועי?...
      כמו שכתבתי, מראה מעושן זה לא רק בשחור זה בכל צבע שהוא.
      הרעיון שחשוב לעבוד על טשטושים ולא משנה איך מניחים את הצללית.
      השפתון מפיל חבל"ז, אחד הניודים היותר מחמיאים שיש.
      כן, הבושם ממש לא לכל אחת, מאוד דומיננטי.

      מחק
    2. מחילה על הג'יבריש. למדת לקרוא אותו... השעות הקטנות של הלילה

      מחק
    3. חחח, כן לקח עוד כמה רגעים אבל עמדתי באתגר, אני חושבת...;)

      מחק
  18. מוזר על הטוש אקלה שלי מופיע המספר גוון על הכפתור לחיצה מאחור, אני מתה עליו, מדהים!
    אבל אני רואה שזו מדבקה אז כנראה על שלך פיספסו..

    השבמחק
    תשובות
    1. הטוש אקלה מדהים חבל"ז!
      המוצר הזה מגיע בלי מיספור עליו. YSL לא שמים מדבקות כאלו על המוצר.
      קנית את המוצר עם אריזה?... יכול להיות שהעבירו מהאריזה את המדבקה משום מה.

      מחק
  19. כן עם אריזה ברור, באפריל בקניון השלום. ממש מוזר, כשאני חושבת על זה גם על כל הטסטרים היו מדבקות על הכפתור וגם כשהיא הראתה לי את הגוונים (התלבטתי בין 1.5 ל-2 היא פתחה עוד אריזה וגם עליה היה מספור (וטענה שפתחה בשביל לראות שהאריזה והטוש באותן הגוון, גם מוזר).
    גזורים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, לגמרי מוזר הסיפור הזה!
      על הטסטרים חייבים מיספור בשביל לדעת איזה גוון לבחור ואז יש על האריזה של המוצר, לא עליו עצמו משום מה. הזוי....
      ממש מוזר שעשתה את הבדיקה הזו, אני כבר לא מופתעת מכלום, אבל מעניין מה הסיבה...

      מחק
  20. הי דנרה, אני מאוד נהנית לקרוא אותך ואת התיאורים המדוייקים שלך למוצרים האיפור . את עושה את זה בכשרון רב , הומור והביקורת שלך למוצרים מקצועית ביותר - אני ממש סומכת עליך ורושמת לי בצד מה לבדוק לעצמי.
    רק שאלה (עם חיוך!)- למה את לא שמה תמונה של המוצר כפי שנראה עליך או על מישהי אחרת? זה הרבה יותר מוחשי וכן, אני מודעת לעובדה שעל כל אחת זה נראה אחרת אבל נראה לי שזה יתן חיזוק לפוסט.
    תודה על הבלוג המעולה שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כיף לשמוע :)
      שאלה טובה, זה פשוט הסגנון שמתאים לי לבלוג, גם למשל תמונות של הלקים שזה הכי מתבקש אני לא שמה. אבל יש את הדף בפייס שמשלים את זה ואני שמה תמיד קישורים לשם. בנוסף, התחלתי בפוסטים האחרונים לשלב מדי פעם קישורים למראות עם המוצרים ולא רק לסווטצ'ים. מוזמנת להצטרף לדף.
      שוב - תודה רבה!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails