1 באוקטובר 2011

אופטימיות מתפרצת



הסתיו כמו בכל שנה מביא איתו לא רק הקלה בעומס החום אלא גם מן אופטימיות כזו ואנרגיות חיוביות שמלוות אותנו בתחילתה של השנה החדשה. אולי זה בגלל שבכל דבר חדש יש משהו נסתר, מן תקווה כזו לעתיד והתקווה תמיד טומנת בחובה עתיד טוב יותר, אופטימי יותר, ורוד יותר. אז חשבתי לעצמי למה לא לפתוח את השנה עם פוסט ורוד? הכוונה היא לא ורוד רך ואביבי או ורוד שמח וקיצי, אלא ורוד דומיננטי ונועז, ורוד עם נוכחות, עם אג'נדה, כזה שיוביל אותנו בצורה היפה והמבטיחה ביותר אל עבר העתיד הוורוד שלנו. לשם כך כדאי לשריין את שלושת המאפיינים הנשיים המבטיחים ביותר שאי אפשר לעמוד בפניהם: שפתון, לק ובושם בגוון הורוד הנועז שלא ישאיר מקום לספקות - העתיד שלנו אופטימי ומבטיח ומעכשיו אנחנו נתחיל לצבוע אותו בהתאם!

Dior Star Fuchsia: יש מחיר לעתיד הוורוד שלנו?...

שפתון בורוד פוקסיה עמוק ונועז תמיד יעשה את העבודה כשצריך אותו. רציתי להמליץ על ה- MAC Rebel אבל זה היה נראה לי צפוי מדי אז בחרתי ב- Star Fuchsia (מס' 766) של כריסטיאן דיור שיושב חזק במשבצת הזו. זהו שפתון בוורוד פוקסיה דומיננטי מאוד עם פורמולה משובחת שנמרחת בקלות ובאהבה על השפתיים. מרקם קרמי עם פיגמנט עשיר שיוצר גימור אטום עם ברק נקי ומחמיא. כשהשפתון מתחיל לרדת זה נעשה בצורה אחידה ולא משאיר לנו מן תיחום כזה מכוער. אם נסיר את השפתון נראה שהוא כאילו מכתים לנו את השפתיים, נספג בהן בצורה הרמונית מה שמסביר אולי את העמידות הנפלאה. קשה לפספס עם הגוון הזה ולהתחיל את השנה עם "הכוכב" הזה נותן לנו נקודת פתיחה נהדרת.
השפתון הזה שייך לסדרת Rouge Dior שלטעמי לא ממש קיבלה מספיק יחס בביצה המקומית שלנו. השפתונים בסדרה מעוצבים בבאריזה אלגנטית ויוקרתית בצורה מרובעת בכחול כהה אליטיסטי. שני צדדים באריזה חלקים ושני צדדים בעלי חריטה המזוהה עם המותג והטבעה של המותג Dior שגם מוטבע על השפתון עצמו. זוהי אחת הסדרות המשובחות שקיימות היום בשוק במגוון צבעים רחב ואני לא הייתי מתנגדת לאמץ את רובה ככולה! אבל כמו בכל דבר טוב יש קאטץ' וכאן זה המחיר. תיאורטית המחיר ההתחלתי (184 ש"ח) אינו יקר כמו מחירם ההתחלתי של מותגים יוקרתיים אחרים דוגמת גרלן, שייסיידו וסיסלי. אך בעוד שעל המותגים האחרים יש הנחות משמעותיות שהופכות אותם לזמינים יותר, כאן מדובר על הנחה סמלית בלבד (כ 15%) מה שמשאיר את המחיר שלו בפועל (156 ש"ח) יקר ופחות נגיש לכל אחת. עדיין אני חושבת שהוא שווה כל שקל ולצורך העניין כרגע - אין מחיר לעתיד הוורוד והאופטימי שלנו, נכון?...

AHOY: להתחיל לנצל את 15 דקות התהילה שלו עכשיו

לקים ורודים הם מהפופולריים ביותר בשלל הגוונים שהם מגיעים. גם בקטגוריית הוורודים נועזים יש לא מעט גוונים וגימורים לבחור מהם. אז בחרתי ב- AHOY של צ'יינה גלייז בוורוד פטל חזק עם שימר ורוד-מוזהב מנצנץ ובעל פורמולה נוחה שדורשת שתי שכבות לגימור אחיד ויפה. בעל עמידות מרשימה והסרה לא פשוטה הודות לשימר האינטנסיבי. הלק הזה יצא בקולקציית האביב Anchors Away של המותג ואני חשבתי לעצמי - מה אביבי בו בכלל?... אבל אביבי או לא הלק הזה הפך לפופולרי מאוד והרוב המוחץ של הפידבקים ברשת אוהדים ומהללים. אני אישית הרגשתי שהוא בעל גוון קצת מבגר ושהשימר המנצנץ הוא ניסיון להפוך את הגוון למעודכן קצת יותר. משהו בו עיצבן לי את העין, כך שבאופן וודאי הוא פשוט נמרח בזמן הלא נכון עבורי. אבל אם רוב המשתמשות היו כל כך נלהבות כנראה שיש בו משהו מאוד נכון ומחמיא. אז אם להשתמש בלק הזה, אני חושבת שעכשיו זה הזמן לנצל את 15 דקות התהילה שלו...

for her in color: אם כך נראה ומריח העתיד אז הוא בטוח אופטימי

וכמובן שלכל העסק האופטימי צריך להוסיף גם ריח שילווה וינעים לנו את העתיד הוורוד. הבושם for her in color של נרסיסו רודריגז מושלם לצורך העניין גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת הריח. הבקבוק המלבני במבנה שזהה לשאר גרסאות בשמי for her בסדרה מעוצב בגוון ורוד פוקסיה מטאלי נועז, כמעט אדום, שהולך ומשחיר כלפי מעלה ועם מכסה שחור מלבני בהתאמה. עיצוב מפיל ביותר, חגיגה לעיניים ללא ספק. אבל מה עם הריח? ריח עשיר מתקתק מעט של אמבר ווניל עם תיבול עצי אתני משהו שאני כל כך אוהבת. אני מרגישה שזה כמו ריח מרוכז של שושנים, כמו העתיד הנחשק והסוגה בשושנים. הבושם הזה יצא במהדורה מוגבלת (limited edition), חבל, הריח נפלא, אבל לפחות נהנה ממנו בעונה הנוכחית. יש לבושם הזה שפריצר משובח שהלוואי והיה לכל הבשמים, כזה שמתיז את הבושם בצורה אחידה רחבה ונוחה בצורה שנדבק לעור ולא נוזל. להפתעתי המחיר של הבושם הזה הרבה יותר ידידותי מהמחיר של הגרסאות האחרות (485 ש"ח ל- 100 מ"ל לעומת 737 ש"ח!). אולי זה בגלל הדבר היחיד שהבושם הזה לא מצטיין בו - העמידות, אבל לצערי זו נקודת חולשה מהותית שמאפיינת כמה מבשמי המותג. חבל. ועדיין זה לא סוד שאני מחובבות בשמי המותג שלטעמי ייחודיים , מתוחכמים ומפתיעים, לא מהסוג הפופולרי הדביק שכל אחת תתחבר אליו. קלאסה אחרת. הבושם הזה הפתיע אותי בכך שהריח לא רק מדהים אלא גם כזה שידבר יחסית לפלח רחב יותר מהרגיל. לטעמי ריח מדהים, מפתה וממכר ואם זה ריח העתיד אז הוא חייב להיות אופטימי וטוב יותר!

אבל כמו כל דבר טוב לא מספיק לאמץ פריטים ורודים ולחכות לכל הטוב הזה שיגיע אלינו, צריך גם להתאמץ ולפעול בדרך שתהפוך אותנו לאנשים קצת יותר טובים ומאושרים. בשנה שעברה הדגשתי בתקופה הזו את החשיבות בפרגון לאחר ובין היתר לנותני השירות סביבנו. השנה חשבתי שזה הזמן לאמץ תובנות לחיים ומה יותר מתבקש מלהעלות למודעות את התובנות שבמסכת אבות (פרקי אבות, משנה סדרי נזיקין) שהינה אוסף עשיר של אמרות חכמה ומוסר בכל תחומי החיים. האמת שנהוג לקרוא את המסכת הזו בשבתות שבין חג הפסח לחג שבועות והמחמירים ממשיכים לקרוא עד ראש השנה. אבל בתקופת השנה החדשה ובמיוחד בעשרת ימי תשובה, הימים הנוראיים, שחלים כעת, אנחנו עושים איזשהו חשבון נפש של מה היה איתנו עד עכשיו ובהתאם מבטיחים לעצמנו מגוון הבטחות לעתיד, הבטחות שבין היתר להפוך לאנשים טובים ושלמים יותר. לכן לצורך העניין חשבתי שעכשיו זה הזמן הרלוונטי והמתאים ביותר לאמץ כמה תובנות משם ובאימוץ אני אני לא מתכוונת לאמרות כמו "אל תרבה שיחה עם האישה" (אולי בעצם תלוי איזו אישה זו...) שמוציאה אותי מאיזון כל פעם מחדש. בכל מקרה, אמרות רבות הפכו לפתגמים נפוצים שוודאי מוכרים לכולנו, רק לא כולנו ידענו שהם משם. למרות שמדובר על אמרות חכמים ותיקות, הן נראות לי רלוונטיות גם עכשיו. רציתי לכתוב פירוש ואדפטציה מודרנית למקבץ האימרות שבחרתי לכאן אבל אני חושבת שעדיף שאשאיר את הפרשנות להבנה והפנמה עצמית של כל אחת:
  • דע מאין באת ולאן אתה הולך ולפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון
  • כל אהבה שהיא תלויה בדבר - בטל דבר, בטלה אהבה
  • איזהו חכם הלמד מכל אדם, איזהו גיבור הכובש את יצרו, איזהו עשיר השמח בחלקו, איזהו מכובד המכבד את הבריות
  • הוה מקדים בשלום כל אדם
  • אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו ואל תאמר דבר שאי אפשר לשמוע וסופו להישמע
  • יהיה כבוד חברך חביב עליך כשלך
  • אהוב את המלאכה, ושנא את הרבנות, ואל תתוודע לרשות
  • היום קצר והמלאכה מרובה
  • מרבה בשר מרבה רימה, מרבה נכסים מרבה דאגה
  • הוה זנב לאריות ואל תהי ראש לשועלים
  • הקנאה, התאווה והכבוד - מוציאים את האדם מן העולם
  • אמור מעט ועשה הרבה והוי מקבל את כל האדם בסבר פנים יפות
  • לא הבישן למד ולא הקפדן מלמד
  • סייג לחוכמה, שתיקה
  • הפנקס פתוח והיד כותבת
  • אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו
  • ולסיום האמרה החביבה עלי - אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי, מה אני? ואם לא עכשיו אימתי?
אם נצליח לאמץ בעתיד אפילו רק חלק מהתובנות שפורשת בפנינו מסכת אבות - דיינו. נכון, יותר קל לומר/לכתוב מלאמץ, אני מניחה שזה לא קל לאף אחד. אבל בתקופה הזו שממלאת אותנו אנרגיות חיוביות, אנחנו רוצים ומשתדלים להפוך לאנשים טובים ויפים יותר, לא רק כי זה מה שנעים ונכון לעשות אלא במיוחד בשביל העתיד האופטימי הוורוד שלנו.

חתימה טובה.


ID

Rouge Dior
Haute Couleur
Voluptuous Care
Star Fuchsia #766
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 184 ש"ח

AHOY!
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6.5 דולר

for her in color
eau de parfum, limited edition
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 485 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את הבושם קיבלתי מהחברה


Print Page

48 תגובות:

  1. דווקא אצלי מתקשר אוקטובר עם ורוד ילדותי, בהיר ורגוע שכן זה חודש מודעות לסרטן השד.
    לדעתי דיור מקבלים פחות חשיפה בגלל התמחור ומבצעים לא כל כך מושכים. מותג איפור שבהחלט לא מיצה את עצמו בארץ (שכן יש להם מוצרים מעולים).
    הלק לדעתי זכה להצלחה בגלל שהוא ורוד עם טויסט (אפילו שזה שימר).
    ניסיתי כמה וכמה פעמים להתחבר לבשמים של נרסיסו ולא הצלחתי. לא בשבילי בכלל.

    השבמחק
  2. המממ, מעניין, בכל מקרה הוורוד בסתיו הוא בדרך כלל נועז הרבה יותר והוורוד שאת מדברת עליו הוא יותר שמח ואופטימי וזו בין היתר הסיבה שבחרו בו למודעות לנושא כזה, אין ממש קשר לחודש.
    אני מסכימה שדיור זה מותג פחות נגיש בגלל התמחור ולכן לא כל אחת יכולה להינות ממנו.
    זה עדיין אחד המותגים המועדפים עלי זה שנים רבות. מוצרים משובחים.
    לא יודעת למה הלק הזה זכה להצלחה, אבל אביבי הוא ממש לא לדעתי.
    בנוגע לבושם, יש הרבה שלא מתחברות, כמו שכתבתי בפוסט הבשמים של רודריגז ייחודיים ומתוחכמים.
    הם לא מהסוג הפופולרי הדביק שכל אחת תתחבר אליו.

    השבמחק
  3. פוסט מקסים דנרה. יפה וחכם היה לשלב את האמרות מפרקי אבות, בהחלט הזמן הנכון לאמץ ולו במעט את התובנות הנפלאות האלו. דיור הוא בין המותגים שאני יותר אוהבת, הגוון שהבאת פה מקסים אבל לא הייתי רוכשת לעצמי כי נראה לי שעלי זה היה נראה נועז מדי...(למרות שלעיתים אני חורגת ממנהגי ומפתיעה בגוונים נועזים...) אני אישית מעדיפה גוונים רגועים יותר לעצמי. מתה על הבשמים של נרסיסו רודריגז. יש לי את הראשון שהגיע לארץ לפני מס' שנים, האיש שלי רכש לי אותו באפריל לפני כ- 6-5 שנים ועד עכשיו הוא טרי כאילו נרכש אתמול (יש לי את גרסת הבושם לארנק עם רול און קטן her purse perfume )הוא כל כך מרוכז שמספיקה טיפה אחת כדי להריח נפלא לאורך כל היום...האיש שלי מת על הריח שלו :-) גמר חתימה טובה.

    השבמחק
  4. לידיה, תודה רבה, אני באמת חושבת שכדאי שתהיה חשיפה לתובנות כאלו גם במקום האחרון שאנחנו מצפים לו. אבל בכל זאת זה בלוג יופי והתובנות האלו הן על הדברים היפים בחיים. ככה אני רואה את זה :)
    הגוון של השפתון נועז וסופר נשי, אין ספק, לא משהו שכל אחת מרגישה נוח איתו. עם זאת מי שבוחרת ללכת עם גוונים כאלו עכשיו זה יהיה זמן מושלם.
    גם אני מתה על הבשמים של נרסיסו. הגרסה הזו שלך מדליקה לגמרי וגם מאוד פרקטית. טוב לשמוע שמספיקה טיפה אחת לכל היום, כי ברוב הבשמים של נרסיסו זיהיתי בעיית עמידות רצינית.
    חתימה טובה שתהיה.

    השבמחק
  5. דנרה, שבוע טוב, כל כך מתאים הורוד, קנית משקפים ורודות ?
    לאחרונה אני כה שמחה על הפוסטים הורדרדים שמבליחים אצלך מידי פעם. אין כמו תחילת השנה לראות את העולם בורוד וכך אני מרגישה, אופטימיות.

    ראש השנה בלי אבא היה עצוב, אך גם משפחתי ומאחד. זכרנו, חייכנו, דמענו ואהבנו. יש לי הרגשה שאני שומעת אותו לוחש לי "תחשבי טוב, יהיה טוב" אז אחשוב רק טוב!

    Dior, Dior - מותג האיפור האהוב עלי. בימים עברו כאשר היו הנחות של 30% ומבצעי בית מלון, שלט מותג דיור בארון נאיפור שלי. המייקאפים נפלאים, הגוונים של האיפור, המהדורות המיוחדות. השפתונים - DIOR ADDICT למשל, סנסציה של עיצוב וחושניות של צבעים.
    Rouge Dior - האלגנטי. יום בהיר אחד המותג הרים את האף ואנחנו הרמנו עליו בחזרה, אפילו הדיילות הותיקות נטשו (בארץ, לא בדיוטי או בחו"ל) בחזרה מאיטליה בדיוטי פרי, הדיילת האיטלקיה לקחה לי את ה DIOR ADDICT הורוד כמובן, שרכשתי לי והשליכה לפח האשפה- אסור להעלות למטוס פסקה. לא עזרו שום תחנונים. כמובן שהגנבתי מבט לאחור וראיתיה מושיטה ידה אל הפח מרימה ומכניסה לכיס בליקוק שפתיים, לא יכולתי לעשות הרבה... קניתי לי אחר ובמחיר יקר מייד עם הגיעי ארצה אך למדתי לקח, תיק איפור בשלמותו למטוס.

    דומני כי רבלון עיצבו את הליין האחרון כמחווה (חיקוי) לעיצוב האריזה המהמם של Rouge Dior?
    לפחות לי זה הזכיר. גם אני התחלתי את השנה עם שפתון ורוד חדש של שיסיידו.

    לראות את אהוי ואבוי על ציפרנייך הענוגות היה הלם אמיתי בעבורי. אמנם לא השמצת אותו לעייפה אך גם לא נתת לו נקודות זכות. מן הסתם הקרבת למעננו? LOL
    כל כך רציתי אותו, כל כך חיכיתי לו וכשהוא הגיע חשכו ציפורני ידי והוא הוגלה מייד לפדיקור. שם אני אוהבת אותו מאוד מאוד. (מרחוק הוא נראה יפיפיה אהוי ואבוי הורוד)

    נרסיסו היקר תרתי משמע, כל כמה שהמחיר יותר ידידותי והבקבוק מהמם כמו גם ניחוחו. הוא שייך למגוון "בשמי על" שעליהם כמעט ואין אם בכלל הנחות (פראדה, וורה וונג, שאנל). הריח מהמם תרתי משמע ויחודי, ריח העתיד הממ איני יודעת. ורד אופטימי בהחלט מאמצת.. לטעמי מוצלח יותר הוא הראשון, For Her הבקבוק בקווים הנקיים בגוון ורוד בייבי עדין ובריח בלתי נשכח.

    באשר לפסקה הבאה והמרגשת בפוסט
    א. יש דרבנן (שסותמים פיות לאשה) ויש דאוריתא ככתוב(בראשית ב' כד')"על כן יעזוב איש את אביו ואת אימו ודבק באשתו והיו לבשר אחד".
    ב. כל האמרות מחזקות ובונות. לא מעט מאלא שהזכרת, מסתכמות במשנתו של רבי עקיבא "ואהבת לרעך כמוך". אז בפתחה של שנה מה שאני שמה כנר לרגליי הוא "בין אדם לחברו".

    דנרה יקרה, הפוסט שלך הוא קריאה משמחת לפתחו של שבוע ראשון בשנה הבאה עלינו לטובה. מילותייך מעוררות שמחה ואופטימיות, אמנם על ציפרני לק אפרסק אבל התחושה היא כנישאת על ענן אופטימיות ורוד של יצירה, עשיה והתחלות חדשות, תודה לך כל פוסטים נהדרים, מעשירים ומשמחים.

    חלומות ורודים!

    השבמחק
  6. אפרת, שנה חדשה ואנחנו רוצות להיות אופטימיות :)
    אבא שלך צדק ולנו נוח לזרום עם המחשבות החיוביות בתחילת השנה.
    נראה לי שפוסט ורוד אחד לעונה זה מעל ומעבר מבחינתי...LOL

    פשש, איזה זכרונות העלית מדיור!
    האמת שזה גם אחד המותגים האהודים עלי.
    מגישים את האיכות בכל פעם מחדש.
    ב- Dior Addict אני מניחה שאת מתכוונת לבושם הוורוד.
    אין ספק שהתקרית שהיתה לך עם הדיילת זה ממש ללמוד בדרך הקשה.
    אני בטח טועה אבל רוצה להאמין שהיום כמעט לא קורות טעויות כאלו לאף אחת, זה ממש מבאס שזורקים לך בושם ולא משנה אם חדש או לא.

    הממממ, מעניין שזה הזכיר לך את העיצוב של ה- COLORBURST של רבלון, אני מבינה למה זה מזכיר לך אבל לא נראה לי שיש קשר ישיר. זה מה שאנחנו קוראות אולי השראה?... ;)
    תתחדשי על השיסיידו הוורוד החדש, כיף גדול לפתוח ככה את השנה, כבר אמרתי לך.

    חחח, עלית עלי עם ה- AHOY! התמונה שלי איתו היא ממש ישנה, פשוט לא יכולתי להעלות על דעתי לכתוב עליו כשיצא. אין בלק הזה שום דבר אביבי או קיצי לטעמי. אני לא מחבבת אותו אפילו קצת, כמו שאת הבנת ובשאיפה כפי שכל אחת שתקרא טוב מה כתבתי עליו תבין. למניקור הוא לק דודתי לגמרי לטעמי ולפדיקור משעמם ומיושן. יש דברים נשגבים מבינתי איך הם מצליחים, כנראה השימר עשה את שלו הפעם.

    הבשמים האלו שאין עליהם הנחות מוגדרים כסלקטיביים, כתבתי על זה בפוסט הקודם עם הנרסיסו פה. אני מאוד אוהבת בשמים סלקטיבים ולו רק בגלל שהם לא נגישים לכל אחת. הריח זה עניין אישי, יש בשמים של המותג שאני אוהבת יותר ופחות אבל בגדול זה מותג שאני מאוד אוהבת.

    מבינה שאהבת את חלק של מסכת אבות. מה שכתבת ב- א' מעניין ומרחיב ועם מה שכתבת ב- ב' אני מסכימה לחלוטין. זה אחד מהמסרים שרציתי שיעברו פה. טוב שהשארתי את הפרשנות פתוחה.

    תודה רבה אפרת על הפרגון המתמיד, כיף תמיד לשמוע.
    שמחה שנהנית מהפוסט, רציתי שנפתח כולנו את השנה באופטימיות משותפת גם אם המציאות לא ממש פשוטה.
    הלוואי שלכולנו תהיה שנה ורודה של שגשוג, הצלחה וחברות אמת.

    שתהיה מציאות ורודה :)

    השבמחק
  7. פוסט מעולה!
    אוהבת ורוד על כל סקלת הגוונים שלו.
    בדיוק כל השבוע אני עורכת פוסט איפור היום עם גלוס בצבע פטל (הולכת להוסיף לך קישור :). זה מראה מהמם לסתיו וגם קל לביצוע כי השפתון עושה את כל המראה.
    השפתון של דיור מהמם, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת הצבע. אין לי אף מוצר של דיור בעיקר בגלל המחיר של המוצרים. בחו"ל המחירים דומים או יותר זולים? אני זוכרת שבסין המחיר של השפתונים של דיור היה זהה לשפתונים של שאנל (בסביבות 150 ש"ח), בסוף הלכתי על שאנל.
    יש לי שפתון עממים בגוון פטל נועז: "Crazy Pink" של מייבלין.
    "Ahoy!" מקסים, למרות שאני לא משתמשת בו הרבה. אולי באמת בסתיו...
    העיצוב של הבקבוק של נרסיסיו הורס! ראיתי אותו באפריל אבל לצערי לא היו טסטרים. אני אוהבת בשמים "לא המוניים" שלא מריחים על כל אחת. אבדוק אותו בהזדמנות.

    השבמחק
  8. תודה עדן :))
    מחכה לפוסט שלך, שפתון/גלוס פטל זה בדיוק לעונה עכשיו!
    אין ספק שהשפתונים בגוונים האלו עושים את כל הלוק וצריך להשאיר את שאר הפנים נקיים פחות או יותר.
    השפתון של דיור מהמם לגמרי, תנסי בהזדמנות, בטוח יהיה הורס עליך!
    בכל מקום השפתונים של דיור יקרים כמו שאנל, גרלן, שיסיידו ושות', אבל כמו שאת יודעת המחיר בארה"ב תמיד יותר נוח.
    האמת שמי שלא הולכת תדיר עם גוונים כאלו עדיף לה באמת לבחור במותג עממי, יש לא מעט אופציות טובות כמו המייבילין שלך ולוריאל ורבלון גם כן.
    אני לא מתחברת ממש ל- AHOY אבל אם לנצל אותו אז כדאי בהחלט עכשיו.
    העיצוב של נרסיסו מפיל חבל"ז, תרחרחי בהזדמנות :)

    השבמחק
  9. פוסט כיפי לקרואה :) נהניתי מכל מילה :)
    אני אוהבת את כל הורודים. כרגע יש עלי לק ורוד כהה שנוטה לסגול (של KIKO, אחרי שאני אדגם את כל אלה שקניתי שם אני גם אכתוב פוסט).
    AHOY נראה מדליק, אבל הוא לא נראה מחדש או שונה מלקים אחרים. אולי רק השימר.
    השפתון מהמם. גורם לי לרצות לבחון את הדוכן שלהם (בד"כ אני סוג של מתעלמת ממנו כי הפסיקו לייצר את המסקרה שאהבתי :/).
    וידוי קטן: כל פעם אני באה עם אותו וידוי - אני לא מכירה את הבשמים של נרסיסו רודריגז. אני כל פעם רוצה להריח וכל פעם שוכחת.

    השבמחק
  10. תודה אירנה, כיף לשמוע :)
    מה שיש עליך מתאים לרוח התקופה עכשיו, מחכה לראות אותו אצלך.
    השימר לגמרי הופך את ה- AHOY למשהו אחר לגמרי מכל שאר הלקים הוורודים.
    זה כנראה מה שהפך אותו לכל כך פופולרי. אני בכל מקרה ממש לא נפלתי ממנו.
    השפתון הזה לא רק יפה הוא גם איכותי ומוצלח.
    בהחלט שווה לפקוד את הדוכן של דיור ולו רק בשביל לנסות את השפתונים בסדרה הזו.
    מבינה אותך עם המסקרה, גם אותי מבאסים לגמרי דברים כאלו (עיין ערך הפריימר של בנפיט FYeye...).
    איזה וידוי! אז אם את לא מכירה את נרסיסו רודריגז בהחלט הגיע הזמן לדייט משותף שלכם, חבל שאת מבריזה מהדייט ;) רחרחי כמה בשמים שלו, מעניין אם תתחברי או לא.

    השבמחק
  11. איזה פוסט נפלא! הזמנתי לפני חודשיים את Ahoy מאיביי אבל לצערי הוא כנראה אבד בדרך (לא לדאוג, קיבלתי זיכוי:) ומצאתי בשבוע שעבר גם לק של מייבלין שנראה לי מאוד דומה בצבע (אבל בלי השימר) - מס' 94 Ultra Violet.

    השבמחק
  12. פוסט מעולה! בהחלט פתחת לי את היום עם המשפטים האלה ... ((:
    מתה לנסות את השפתון

    השבמחק
  13. @Shiri Ben Tovim

    תודה שירי :)
    איזה מעצבן שמחכים ללק והוא הולך לאיבוד.
    לי גם שלחו לק לא מזמן והדבר היחיד שקיבלתי זה מעטפה ריקה...
    גנבו לי אותו מהתיבה, אבל גם קיבלתי זיכוי.
    מעניין מה שאת כותבת על מייבילין, רק שכנראה ב- AHOY כל הקטע זה השימר ובלעדיו זה עוד ורוד-בורדו כזה.

    השבמחק
  14. @CosmeticsChica

    תודה CosmeticsChica :)
    המשפטים גורמים לנו לחשוב קצת, אה?... ;)
    השפתון הזה איכותי ונהדר, בטוחה שתאהבי!

    השבמחק
  15. הרעיון מקסים והפוסט מצוין.
    אני מאוד אוהבת וורוד, ומתחברת אליו בכל מה שקשור לאיפור, לקים ואביזרים.
    אני לא מכירה את הבושם הספציפי, אבל יש לי נציגות מכובדת משלי- הבושם הראשון של בריטני ספירס בבקבוקון עגול בצבע וורוד עז ופרחי משהו, ובושם של ברברי [שכחתי את שמו] שמגיע בבקבוק מלבני בגוון וורוד עדין ונעים.
    וכמובן הארנק הוורוד העז שלי.

    אני כל כך מתחברת למסר הסופי של הפוסט הזה. אני גם מאמינה שאנחנו צריכים לשאוף להיות אנשים טובים יותר כלפי עצמנו וכלפי הסביבה שלנו. יש ביהדות דברים מקסימים, המון חוכמה על החיים ועל מערכות היחסים בין בני האדם.

    השבמחק
  16. תודה רבה אלטר אגו :)
    כל כך הרבה אוהבות ורוד שזה מפתיע אותי כל פעם מחדש!
    בהחלט אוסף ורוד מרשים של בשמים, זה הזמן לחרוש עליהם :)
    ארנק בוורוד נועז זה מדליק!

    מסכימה איתך לגמרי, אם אנחנו נהיה אנשים טובים יותר זה ישפיע עלינו ועל כל מה שמסביבנו.
    ומה שיפה בכל התובנות בפרקי אבות, שאנחנו לא צריכים להיות דתיים כלי ללמוד ולהפנים, אנחנו יכולים "להינות ולהרוויח" בכל מקרה מהתובנות הללו, כל אחד והפרשנות שלו.

    השבמחק
  17. ורוד ושחור הצבעים האהובים עלי! השפתון מקסים מקסים! ויש לי לק של ESSIE שנורא נורא דומה ללק כאן..
    בכול אופן, סתיו נעים שיהיה..
    :)

    השבמחק
  18. נועה, שילוב קטלני זה ורוד נועז עם שחור, כמו הבושם כאן.
    השפתון לגמרי מקסים!
    אולי את מתכוונת ללק Essie Watermelon המושלם?... ;)
    סתיו נעים וכייפי גם לך :)

    השבמחק
  19. בהחלט צבע אופטימי בחרת לך :)
    השפתון של דיור מהמם!

    לבושם לא כ"כ התחברתי, אני חושבת שבגלל המרכיבים העציים שלו, אבל הבקבוק והגוון שלו בהחלט מהפנטים.

    מאוד מתחברת למסכת אבות ולמשפטים האלו, ואוהבת לקרוא בהם מדי פעם, כי לא משנה כמה אנחנו חושבים שאנחנו יודעים או זוכרים, לפעמים משפט כזה מגיע בדיוק בזמן הנכון, עם תובנה רלוונטית, אחרת מזו שהיתה למשפט הזה קודם. לא לחינם ממליצים לקרוא את אגרת הרמבן אחת לשבוע. יש משהו בלחזור על משהו מוכר, שמביא איתו תובנות חדשות בכל פעם.
    ובכלל אני חושבת שאם כל אחד היה מתבונן בעצמו פנימה יותר מאשר החוצה, היה טוב יותר...

    השבמחק
  20. קורינוש, לגמרי צבע אופטימי בהתאם לשנה החדשה :)
    תשמעי, את תפלי מהשפתון של דיור, אין לי ספק בכלל!

    הריח של הבושם מפיל לדעתי, אני מאוד אוהבת את הניחוחות העציים האלו שמנטרלים את המתקתקות.
    על העיצוב אין בכלל מה לדבר, הורססססס!
    לצערי העמידות שלו דפוקה לגמרי וזה ממש ממש חבל.

    מסכימה איתך בעניין, יש המון שקוראים במשך כל השנה את פרקי אבות (גם לא דתיים), תמיד צריך רעיונות, תובנות והכוונה. להזיק זה בטח לא יזיק. כל פעם באה הארה אחרת. מדהים.
    יש בזה משהו, אבל לא כולם יכולים להתמודד עם מה שהם ימצאו בפנים אז הם מתעסקים עם הבחוץ... ;)

    השבמחק
  21. Danra Dear, what a great post i LOVE it and i LOVE PINK, may this year will be PINK just like your post!

    השבמחק
  22. Thanks Michelle :)
    It was lovely to hear it from you!
    I wish you a happy & bold pink year :)

    השבמחק
  23. אחרי שנים שלא היה לי כלום בורוד, דווקא כשהתחלתי להתעסק באיפור התאהבתי בצבע, השפתון נראה מדהים!
    מקפיץ כל מראה ודווקא בניגוד לאדום אני הולכת איתו בבוקר לעבודה בלי הרבה בעיה (-:

    השבמחק
  24. עדי, אין ספק שההעדפות והטעם שלנו משתנים עם הזמן מכל מיני סיבות.
    זה צבע נפלא והשפתון הזה של דיור הורס!
    יפה לך ללכת עם צבע כזה נועז לעבודה, מדליק לגמרי :)

    השבמחק
  25. כן! :) הוא באמת מושלם!

    השבמחק
  26. חחח, תיארתי לעצמי, ה- Essie Watermelon אחד השווים שיש :))

    השבמחק
  27. איזה יופי של פוסט לפתוח איתו שנה! וורוד הוא צבע בעייתי עבורי. לא אוהבת ללבוש אותו בכלל אבל באיפור אני דווקא מאד מתחברת, אבל שוב - בוחרת את הוורודים שלי בדקדקנות שלא ליפול למשבצת הדודה מרומניה.
    אני אוהבת את הוורודים שהצגת פה - ורודים פוקסיה עזים ועמוקים שבהמשך למה שכתבתי בפוסט אצלי - עושים לי את המעבר לעונת הסתיו. במקום הוורודים הבייבי והמבריקים של הקיץ, כאן זה כבר כהות אחרת שנותנת מימד אחר ויותר מתוחכם.
    דיור הם מותג שמאד אהוב עלי - עם כל המוצרים שלהם עד עכשיו שרכשתי היה לי הצלחה. באמת מאד חבל שהמבצעים עליהם מאד מוגבלים ומותירים אותם ברמת תמחור גבוהה ולא נגישה.
    את הבושם של נרסיסו היה לי בגרסה המקורית הראשונה. בעוד שאני מאד אוהבת את הריח - שכמו שתיארת או מתחוכם ולא בשביל כל אחת, עלי הוא היה פשוט מצחין. העברתי אותו לאמא שלי ועליה הוא מריח גן עדן. קצת באסה...
    שתהייה שנה נהדרת ומבורכת ושנדע כולנו ללכת בדרכם של אבותינו, אם לא לפי כל האמרות שכתבת כאן, אז לפחות לאמץ חלק :-)
    (או לפחות כמו שאסי דיין ניסח את זה בגבעת חלפון: היד פתוח והפנקס רושמת! ;))

    השבמחק
  28. תודה ישראלה :)
    בהחלט כדאי לבחור פריטים ורודים בדקדקנות, הדודה מרומניה זה לא בשבילנו...LOL
    הוורודים העזים הם מלהיבים ומחמיאים, כיף ממש לנצל אותם העונה, הם ללא ספק הוורודים המועדפים עלי.
    מסכימה איתך שללכת על דיור זה די ללכת על בטוח, גם אני לא זוכרת שהיו לי נפילות איתם.
    התמחור שומר אותם במקום אליטיסטי, כזה שבהחלט לא נגיש לכל אחת.
    הבשמים של נרסיסו אכן נדירים, הם גם מתקבלים על כל אחת ממש ממש שונה.
    באסה להעביר בושם כזה, אבל לפחות אמא שלך נהנית :)
    אמן על כל מה שכתבת, שננסה ונשתדל לאמץ משהו מהתובנות ואני מאמינה שכבר נרגיש ונהיה אנשים טובים יותר.
    (חחח, מעולה, הרגת אותי עם הציטוט של דיין!!!)

    השבמחק
  29. את הלק יש לי. תארזי לי את השניים האחרים , את הכתובת את כבר יודעת :-P מתה על הגוונים הללו :)

    השבמחק
  30. גוונים מפילים, על האש בובה :)
    אבל אני לא מודאגת, לך יש את הנרסיסו Essence In Color הסגול המפיל שיצא יחד עם זה שפה ועוד מפריז!!!
    חתימה טובה.

    השבמחק
  31. כן רק שהצרפתים השקרנים האלה אמרו לי שזו מהדורה מיוחדת שיש להשיג רק בגאלרי ואני כתיירת מתלהבת עוד האמנתי! :-P

    עכשיו כל פקאצה מקומית תסתובב עם הריח שלי! :-D

    LOL

    השבמחק
  32. תשמעי, הצרפתים האלה....
    תאמיני לי, חוץ מהשפה ההורסת שלהם והשיק הפריזאי אין לי הרבה מה לומר עליהם...P-:
    וממי, פקאצה תשאר פקאצה,
    גם אם היא תשמש בנרסיסו רודריגז (כמובן ב- Galeries Lafayette - Private Collection...).

    השבמחק
  33. דנרה יקרה, אמנם הפוסט שלך ורוד נועז ואני הגדרתי את הורוד הזה סקסי מסתורי
    ויוקרתי , אך יותר מכל אני הייתי קוראת לפוסט הזה , "Rainbow ", בגלל תכניו ובגללך.
    גווני הפוקסיה הצועקים מהפוסט ראויים כולם , אם לאופטימיות , אם נוכחותם אומרת שזוהי תחילתה
    של שנה טובה ויפה או סתם להתאדר ביופיים וריחם.
    הבושם!, העיצוב שלו כל כך מושך, ושעשיתי פרומו לתגובתי לפוסט (LOL) ולגווניו, זוכרת שהזדעזת קלות ;),
    התכוונתי במיוחד אליו!
    עכשיו נוצרה פה בעיה קלה, אני משתמשת בבושם , tendre poison, הירוק של דיור.
    אני אוהבת את הניחוח שלו , אך אני לא ממש טיפוס נאמן לריחות (רק לריחות כן ;)
    הסיבה היחידה שאני מתמידה איתו ,היא בגלל ויליאם. הוא מת על הריח שלו
    הוא מגדיר אותו סופר סקסי ומעורר תאבון במיוחד (ואין שמחה ממני כן)
    אבל שוב , בגלל הרצון לגוון אני מידי פעם נותנת לו לרחרח עליי בשמים אחרים,
    אך עוד לא נמצא תחליף מבחינתו לדיור.
    עכשיו משקראתי את ההתרשמות שלך עליו, אני אומרת יש תקווה!.
    אני חייבת ללכת להריח וגם לרסס את עצמי טוב טוב ולרוץ לויליאם....אם התגובה תיהיה חייתית,
    אני קונה!!!
    עכשיו לחלק השני של הפוסט שכמובן הוא חלק בלתי נפרד!
    נורא שמחתי לקרוא את הפסוקים הנבחרים שלך מפרקי אבות, כפי שכתבת , אכן הכרתי 99 אחוז
    מהפסוקים , ואף פתחתי את הספר , מסכת אבות משניות מבוארות, מובאות בידי פינחס קהתי,
    זהו ספר עם פרשנות בשפה קלה ונוחה לכל אחד , יש לי גם את פרקי אבות ,הנפש אשר באבות, אבל עם הראשון יותר
    נוח לי.
    עברתי פסוק פסוק וריעננתי לעצמי את מהותיו וגם את הפרשנות שאליה אני מתחברת.
    אין ספק שאם ניישם פסוקים אלה ניהיה אנשים טובים יותר ואף יותר מיזה.
    יחד עם זאת אני מוסיפה על מה שכתבת שקל יותר לקרוא מלייסם, "אין צדיק אשר לא יחטא".
    עכשיו..הייתי שמחה לקרוא את הפרוש שלך לאימרות, אך את העדפת להשאיר את זה פתוח (כי את ממזרית ואמנית <3)
    אך הבחירה שלך דווקא באימרות אלה היא בטוח לא מיקרית ;).

    השבמחק
  34. השארת לנו להבין ולהפנים, אני מקווה שהפנמה אינה שוללת שיתוף, אך בשביל ללכת על בטוח החלטתי להתייחס לכמה מהפסוקים,
    שקשורים בדרך מסויימת אליך לבלוג ואולי גם אליי.
    כל אהבה שהיא תלויה בדבר- בטל הדבר. בטלה האהבה. - הרי זה לא סוד שאני אוהבת את הבלוג שלך מאד. אפשר לומר שזוהי אהבה התלויה בדבר, היופי כמובן,
    אך לא כך הדבר , היופי חיבר והאדם שאת המשיך את האהבה.
    איזהו חכם הלמד מכל אדם- פה זה המקום להגיד שלמדתי ממך המון!!! ואני מאד מודה לך על זה , וכמובן רוצה להמשיך ללמוד, למדתי ממך
    לא רק בתחום היופי, אבל דוגמא קטנה ואוטנטית...שלשום בערב הסתכלתי במראה הייתי מאופרת ממש פשוט,
    המייק אפ של קליניק מהפוסט שלך "כתם כתם תרדוף" , סומק , מסקרה והכחל שכמובן בהשראת הפוסט,
    "לוק אתני: דרמטי, חושני ומסתורי".
    מאד אהבתי את מה שהשתקף מהמראה , קיצר עפתי על עצמי חח ואמרתי לעצמי בלב,
    אךךך דנרה אין עליך כמה שיפרת לי את המראה.
    ופה אני רוצה להוסיף פסוק ...הפוך בואי נגיד ככה, כאילו אני באה להגיד פה שאני הלומדת ואת המלמדת,
    אני מפרשת פה את הפסוק הזה כמגדיר אותך בנושא הזה- "כל שמעשיו מרבין מחכמתו למה הוא דומה,
    לאילן שענפיו מועטין ושרשיו מרבין"...."כשנאמר : יהיה כעץ שתול על מים ועל יובל ישלח שורשיו".
    (פרקי אבות ,פרק שלישי יז)
    איזהו מכובד המכבד את הבריות- פעם אמרתי לך שאת לא רק קלאסה אלא יתרה מכך את קלאסית.
    אמרתי זאת לאחר שקראתי תגובות שלך ושל אחרים על סטטוס אחד שלך,
    הסטטוס היה קלאסה ואת ענית בקלאסיות שכיבדה כל אחת ואחד שהגיב או שאל אפילו לאלה שהגיבו במעין עוקצנות או
    התנצחות. כל כך אהבתי את תגובותייך שכיבדו אותך מאד! (הנה עוד משהו שלמדתי ממך).
    הוה מקדים כל אדם בשלום- אגב ההכרות הראשונה שלי איתך היא בפוסט לוק אתני,
    הגבתי שם בשאלה קצרה בשם אנונימי ודבר ראשון קיבלת אותי בוולקאם מוערך
    על אף האנונימיות.
    אהוב את המלאכה, ושנא את הרבנות, ואל תתוודע לרשות- זאת את!.
    המלאכה, לצורך העניין זה הבלוג שלך, שנא את הרבנות, את עושה את המלאכה מהלב
    ולא בשביל תואר המנהיגות/ רבנות, ונאמנה לעצמך ולא לרשות הנמשלת פה לחברת יופי מסויימת.
    לא הבישן למד ולא הקפדן מלמד- את נותנת בבלוג אופציות מגוונות אשר יתאימו לכל אחד,
    את עושה זאת תמיד בגובה העניים ובצורה שלא יוצרת צורך למרוד וכמובן שתשובותייך
    האנושיות והלבביות לא מותירים מקום לביישנות.
    סייג לחוכמה , שתיקה- שמתי לב פעמים רבות , שכאשר מופנת אלייך תגובה או שאלה שלא בתום לב,
    המיועדת להכשילך או להפך להשביחך, את בוחרת לשתוק כי את חכמה שלי :)
    הפנקס פתוח והיד רושמת- בהמשך לאימרה הקודמת, אל תדאגי נשמה שלי,
    גם אם מישהו מנסה להכשילך ואת לא עונה כי זה הדבר הנכון לעשות ,
    יש מי שרושם שם למעלה ;)
    אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו- פה אתייחס רק עליי ועלייך, תמיד ירדת
    לסוף דעתי כי אם בעני אחרים היא הייתה משונה.
    ולגבי האימרה החביבה עליך...הפכתי בה והפכתי במחשבותיי ויחד עם הספר,
    יש בה כל כך הרבה שלאחרונה היא נהייתה חביבה גם עליי במיוחד.

    השבמחק
  35. אני שוב חוזרת ואומרת זוהי רק פרשנות שחשבתי שרלוונטית אלינו ולבלוג.
    עכשיו תגידי לי את , או תגידו לי אתן עוקבות יקרות , השם שבחרתי בתחילת דבריי
    לפוסט, לא מתאים??
    דנרה את לא אישה של גוון אחד את מגוונת כל כך , בפוסט הזה , בבלוג בכלל ואת בפרט.
    אז לפני יום כיפור אומרים סליחה, כמובן שאני רוצה להגיד...דנרה, סליחה אם עשיתי
    או אמרתי או כתבתי או בכלל היה משהו שיצא ממני שפגע בך!
    אני רוצה להגיד גם תודה....תודה על הכל עד היום, על מי שאת לעצמך ועל מי שאת לי.
    חתימה טובה!...בטוחה שמגיע לך!

    השבמחק
  36. @מיפז

    מיפז יקרה,
    קודם כל אין לי מילים בכלל על התגובה המושקעת שלך פה.
    את מדהימה אותי כל פעם מחדש!
    אני עונה לך בהתחלה על מה ששאלת בסוף - לקרוא לפוסט הזה Rainbow (קשת בענן/בשמיים) זה מעניין ומדויק.
    החיים כל כך צבעוניים אבל לא לתמיד אנחנו מצליחים לראות את זה.
    שנה חדשה זה זמן מצויין להיאחז בצבעוניות הזו.

    העיצוב של הנרסיסו מפיל ללא ספק, הריח זה עניין אישי, אני מאוד אהבתי, אבל בעיית העמידות היא מהותית.
    אם וויל אוהב את הדיור טנדר פויזן אז תאחזי בו חזק (בוויל ובבושם...).

    הרשמת אותי לגמרי שפתחת את הספר לביאור האמרות. אני חושבת שזה פותח לנו את הראש והמחשבה.
    משפט נהדר זה "אין צדיק שלא יחטא", מי כמוני יודעת וצדיקה אני לא...
    אחרי שקראתי את הפרשנות שלך לכל האמרות אני עוד יותר שמחה שלא פרשתי בעצמי.
    היו לך כמה כיוונים שאני בכלל לא חשבתי עליהם.
    הבחירה באמרות האלו היא לא מקרית בכלל. חוץ מזה שרציתי אמרות מוכרות שיהיה קל להתחבר אליהן, רציתי דברים שנוגעים ליומיום שלנו, לחיים, שאפשר יהיה להזדהות וליישם הלכה למעשה.

    בהתייחסות לדברים שכתבת מכל אמרה ואמרה:
    למידה זה דבר הדדי. למדתי ממך לא מעט. למשל שאין גבול לפרגון ועודף ממנו גורם באופן מפתיע לצד השני להצטנע יותר מלהשתחצן.
    זה שהסתכלת במראה והיית מרוצה זה גם משהו שאנחנו מקרינים מבפנים, לזה אין תחליף של שום קרם או שפתון.
    מעניין מה שכתבת על התגובות שלי, את לא יודעת כמה בא לי לפעמים לעוף על תגובה כזו או אחרת אבל אני נשארת מאופקת בצורה מודעת. עדיין אני חושבת שמי שקורא בריכוז מבין את רוח הדברים שלי...
    אבל לרוב כיף ומעניין לענות וליצור שיח עם המגיבות ולא משנה אם דעתן כשלי ואם לאו.
    הפנקס פתוח והיד רושמת - משפט חזק. חזק. מהות החיים ממש לדעתי.
    ומותק, גם אם הדעה שלך אחרת היא אף פעם לא משונה. זה אחרים שמוגבלים בחשיבה/הבנה שלהם. אני מעדיפה תגובות שונות. זה מחדש ומעניין, לא בקונצנזוס שיוצר קבעון ושיעמום.
    אם אין אני לי - יש לזה כל כך הרבה פרשנויות ודרכים להבין. אבל בסוף כשכל אחד מפרש את זה להבנתו זה יכול להלחיץ או לגרום לנחת. תלוי מי האדם.

    תודה רבה יקירה על התגובה הכל כך מושקעת, על החשיבה והעניין התמידי שיש לך בבלוג.
    את רק הבאת ידע אור ושמחה לבלוג, איך יתכן שתפגעי בי או במישהו בכלל?
    את מדהימה, תשארי בדיוק כמו שאת, מאחלת לך אושר, אהבה ונחת.
    חתימה טובה ושנה מדהימה שתהיה לך <3

    השבמחק
  37. מאמי שלי....
    סגור, אני אמשיך להאחז בשניהם היטב. באחד יותר כי אם יישבר , אין בחנות.
    <3
    תודה על המחמאה האדירה הזו ....אין לי מילים.
    וגם על מה שאמרת על המראה, באמת הייתי במצב רוח טוב והרגשה טובה באותו הרגע,
    אבל יחד עם זאת התכשירים העצימו את שביעות רצוני , אין לי ספק בכלל.
    אני חושבת שמי שבאמת רוצה ויכול מבין את רוח הדברים שלך , אישיותך המיוחדת מאד!,
    קורנת מכל תו שלך.
    אין פעם שהגבת ב"איפוק" שלא התרשמתי, ורשמתי (בראשי) . אמרתי שגם את זה למדתי ממך,
    אבל שלא תיפול טעות , יש לי עוד דרך ארוכה להגיע לזה , לענות בצורה שגם תבהיר את כוונתי,
    גם תיהיה נעימה ולא אנטגוניזית, לפעמים יחד עם זאת חדה ותמיד יחד עם הכל מכבדת את שני הצדדים.
    ועוד ניספח קטן לזה שאולי נפלה אי הבנה, בסייג לחכמה, לפי ראות עני את משתמשת שכאשר באמת צריך.
    אין זה סותר , זה וכיבוד הבריות, שתמיד תענוג לקרוא את תגובותייך , אם לי או אם לאחרים.
    כוונתי היא שאת נורא שנונה, ויודעת להתאים עצמך לראש של כל בנאדם, וראיתי ים סיטואציות כאלו , שנחבר את כולן יחד,
    זה משהו מדהים.
    והנה הוכחה לכך, שוב תודה על ההבנה המתמדת , אני עם עצמי חיה דיי בשלום, אבל את יודעת....
    שלב אחר שלב בזריקת חצי אישיות כאלה שלי לכיוונך , בהתחלה השארת אותי עם פה פעור,
    אחר כך ההיתי גאה , אחר כך גם גידלתי נוצות של טווס על שאדם נפלא כמוך מבין אותי והיום,
    כבר השלמתי עם זה :)...אני לא יודעת איך להסביר, בהתחלה חשבתי (בלי קשר בכלל לתגובות) ,
    שאני ואת עולמות מאד שונים, היום אני עדיין לא יודעת מה המרחק בניהם,
    זה כבר כל כך לא משנה , הרי היום אני מרגישה חיבור כזה חזק אליך ושאת כזאת מבינה.
    הפנקס פתוח והיד רושמת- מהות החיים עבורך- זאת מעלה גדולה ענקית עצומה לבחור דרך זאת כמהות!
    הרי על כל הבחירות שלנו אם לטוב ואם לרע ניתן את הדין , אם בעולם הזה או אם בבוא היום.
    זה באמת משפט חזק ובכלל פסוק טז בפרק ג, עכשיו אני מתחילה להבין איך זה שאת כזאת.
    עד היום...הייתי אומרת שאחד המשפטים החזקים בשבילי זה , החיים והמוות ביד הלשון.....
    היום, אחרי יום כיפור אני יודעת שישי לי דרך מהותית ללכת בה השנה.
    מקורה בפסוק ט פרק שני , פרקי אבות, ותמציתה היא בקשה , כפי שביקש דוד המלך מבוראו:
    לב טהור ברא לי אלוקים ורוח נכון חדש בקרבי.
    ......עוד משהו קטן בקשר לכל זה , נתתי כתגובה לך לאיזהו חכם אימרה כנגד,
    במהלך הצום שקראתי בפרקי אבות החלטתי על אימרה אחרת או נוספת בעצם.
    כל שמעשיו מרבין מחכמתו, חכמתו מתקיימת.
    הראשונה היא עם פרוש יותר קבלי וארוכה....לאימרה הזו אני חושבת שיותר קל להתחבר.

    התרגשתי נורא שאמרת שאני הבאתי אור ושמחה, ולמה, אני יודעת בדיוק אבל קשה לי לחשוף זאת ברבים.
    ואני באמת לא רוצה לפגוע באף אחד ולא רוצה שאף אחד ייפגע בי או ייפגע, ככה זה מושלם.
    ברכה ממך , טובת עין, תמיד תיהיה לטובה ושכבר ניתקלים באדם כמוך, צריך אפילו לבקש את ברכתך , זוהי זכות יותר מלברך
    אותך. איך אמרת את המילה נחת? איך? ...בול פגיעה, נחת זוהי מילה שמוזמנת כבר שנים בתפילותיי!
    גמר חתימה טובה ! חברה טובה! ואותה שנה מדהימה שאיחלת לי אני מאחלת לך חזרה. תודה <3 <3 <3

    השבמחק
  38. @מיפז

    נשמה, אין כמוך.
    אני יחד איתך בכל מה שכתבת!
    אני מאמינה שאנחנו לומדים מכל אחד גם אם אנחנו לא מודעים לזה.
    אנחנו נבחנים בהתייחסות שלנו לאחרים ואסור לנו לשכוח את זה.
    לגמרי חיים ומוות ביד הלשון!
    גם אם העולמות שונים זה לא אומר שאין שפה משותפת ודימיון.
    אני מאמינה שתמיד יש, פשוט כל אחד בא עם "החבילה" שלו בחיים.
    כל מי שיכיר אותך לרגע, אפילו ברמה הוירטואלי, יקלוט שיש לך לב רחב ונפש עדינה. אז איך לא תביאי אור ושמחה?
    והיחס הדדי, את תמיד עושה לי שמח וטוב וזה כיף גדול.
    נחת זה משהו שאנחנו לא מודעים תמיד שאנחנו שואפים אליו, אני ממשיכה לשאוף לזה כל הזמן ;)
    נשיקות מותק, שתהיה לך שנה מופלאה ומלאה בהגשמת חלומות <3

    השבמחק
  39. דנרה! תמיד ידעתי שיש בך משהו מיוחד מעבר להתעסקות באיפור וביופי החיצוני,יש בך יופי פנימי!
    כשאני קוראת את הפוסטים שלך, אני רואה את אופן כתיבתך ואת ההתנסחות המדהימה שלך.מאופן כתיבתך רואים שאת בחורה חכמה נבונה ומלאת ידע.כל פוסט שלך מושקע עד לפרטים הקטנים.אני נהנית לקרוא את התגובות שלך המחכימות לכל אחת ואחת.
    לגבי הורוד הנועז התחלתי לאחרונה להשתמש באודם בגוון הזה לגבי הבושם אני לא מכירה ולא יצא לי להשתמש בבשמים של רודריגז.
    לגבי החלק השני של הפוסט,אין עלייך איך קישרת את זה כל כך יפה ונכון לתחילתה של שנה חדשה,כל הכבוד לך!
    ההתייחסות לפרקי אבות מעידה הרבה עלייך,על מידותייך.אם את דתייה,מסורתית או חילונית זה לא העניין יש בך משהו מיוחד טהור ונקי.(נקודה)
    גרמת לי לפתוח את פרקי אבות ולקרוא,וכמובן לשאול מי כתב את פרקי האבות.כך רעננתי את זכרוני שפרקי אבות הם חלק מהמשנה,כתבו את זה התנאים כמו רבי עקיבא רבי הילל ועוד וזה עוסק בתיקון המידות,שצריך תמיד ולא רק בימים המיוחדים שקוראים.
    המשפטים מוכרים לי,אהובים עליי ולא תמיד זכרתי שמקורם בפרקי אבות ועל כך תודה.תודה על הכישרון שלך לקשור בין דברים/נושאים בצורה נכונה ויפה.לא כל אחת ניחנה בזה.הפתגמים שרשמת מלמדים המון וזה צריך ללוות אותנו.
    הרוב עוסק ביחסים שבן אדם לחברו,,,ולכן נאמר שעבירות של בן אדם למקום(אלוהים) יום הכיפורים מכפר אך עבירות שבן אדם לחברו אין יום הכפורים מכפר עד שירצה (יפייס) את חברו. ולכן הפתגמים כל כך חשובים ומלמדים ומתאים לתקופה זו וליום הכפורים.
    כל הכבוד לך את פשוט גדולה!
    שיהיה לך גמר חתימה טובה.

    השבמחק
  40. וואו, תודה רבה בק :)
    משתדלת לכתוב בצורה ברורה ומעניינת, שמחה שאת מזהה ומעריכה את זה ובכלל על הפרגון.
    שפתון בגוון הוורוד הנועז זה נהדר עכשיו, נשי ומחמיא.
    את הבשמים של רודריגז את יכולה להריח בביקור הבא שלך בפארם, יש לו כל מיני בשמים, הניחוחות בדרך כלל לא שגרתיים אבל בטוחה שתתחברי לאחד מהם.
    לכבוד השנה החדשה רציתי לא רק לצבוע בוורוד את העתיד אלא גם שיהיו לנו כלים לעזור לו להיות וורוד.
    מסכימה ש"השייכות הדתית" לא רלוונטית לצורך העניין פה, כל אחד ואחת יכולים ללמוד ולהפנים את התובנות האלו ולתעל אותן לצרכים האיישיים.
    שמחה לשמוע שכמו מיפז גם את פתחת את פרקי אבות, אכן עוסקים בתיקון המידות ואני חושבת שתמיד יש מה לתקן ולשפר.
    מעניין וחשוב שציינת את זה שבעבירות בן אדם לחברו אין יום הכיפורים מכפר, חשוב שנתפייס עם האחר קודם ונקבל את סליחתו.
    שוב תודה רבה וגמר חתימה טובה :)

    השבמחק
  41. אוהבת אותך, יצור מיוחד ומקסים שכמותך !

    השבמחק
  42. תודה נשמה, בחזרה אליך <3 :)

    השבמחק
  43. אהבתי מאוד את הפוסט שלך, אני בעצמי משתמשת בבושם של נרסיסו רודריגז ומאוד אוהבת אותו, הבושם הראשון שלו בצבע השחור. ריח ממכר.

    השבמחק
  44. תודה רבה סלסלה :)
    מסכימה לגמרי, הבושם הראשון שלו מפיל במיוחד!

    השבמחק
  45. מיכאלה5.9.2012, 16:39

    וואו, נפלתי במקרה על הפוסט הזה ועל התגובות! מאד מרגש. גם אני חשה כלפייך הרבה יותר מכפי שמערכת יחסים וירטואלית עם ביוטי בלוגר אמורה. את אדם מיוחד ואני ממעטת להשתמש במילה הזו.
    עוד מעט מתחילים לאחל שנה טובה אז אני מאחלת לך פה שנה אחרי. הרבה אהבה!
    נ.ב. נראה לך שהשפתון של דיור עדיין נמכר בסטנדים? הסדרה הזו נשמעת מקסימה.

    השבמחק
  46. מיכאלה, אני שמחה שהגעת לפוסט הזה,
    הוא אחד האהובים עלי בגלל ההקשר התקופתי שלו והסיום שלו כמובן :)
    תודה רבה על כל הפרגון שלך, זה תמיד מרגיש לי שזה באמת בא מהלב!
    שנה טובה זה אקטואלי כל השנה ואני מאחלת לך שנה מופלאה.
    בנוגע לשפתון, זו הסדרה הקבועה של דיור, כמובן שהיא נמצאת ויש בה גוונים מהממים אחד אחד אז שלא תגידי שלא הזהרתי מראש...LOL

    השבמחק
  47. איזה פוסט קייץ אינדיאני!!
    ואני הסתיוותי עם אינגריד ומורדת בקארי אפ.
    ברור שיש לי את האהןי, בהתחלה היא ממש הדליק אותי וכרגע היא חוזר רק לקאמבקים.
    ליפסטיק 288 של לוריאל ו-108 של מייבלין הם הוורודים שלי.
    בושם? לא אני.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, קיץ אינדיאני!
      צ'יינה אינגריד ממש בא טוב עכשיו!
      את האהוי לא אהבתי מההתחלה, כמו שכתבתי, משהו בו עיצבן לי את העין....LOL
      וואלה, יש לי את הלוריאל הזה קוראים לו Intense Fuchsia 288, אפילו כתבתי עליו בבלוג פעם. הוא מהמם.
      אני ונרסיסו זה שידוך משמיים!!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails