20 באפריל 2011

אביביות רומנטית



כמו בכל אביב עדיין מרגישים שמזג האוויר טרם התייצב. חם ביום וקריר בלילה, לפעמים יש אובך מעצבן כזה ויש ימים שפתאום החורף מזכיר לנו שהוא עוד לא ממש עזב. ולמרות זאת, כמו תמיד, תקופת האביב רומנטית כזו, אולי זה יותר עניין של State of mind (הלך רוח) ולא של מזג האוויר. הכל זורם ונעים, והצבעים מסביבנו לאו דווקא פסטלים דביקים כמו בקיץ, אלא גוונים ברורים אבל מרוככים יותר, מרגיעים בעיניים. למשל גווני הסגול של האביב בהירים ומעודנים יותר בקבוצת הצבע הסגול שרובנו אוהבות. מתוכם אני מאוד אוהבת את גוון הלבנדר הנשי, הרך והרומנטי. הלבנדר (בעברית: אזוביון) הוא צמח מרפא רב שימושי שנעים להיות בסביבתו וידוע ביכולותיו לאיזון, ריפוי, הרפייה וצמיחה כמו גם חיזוק הגוף והתעלות הנפש. אם כך אין ספק שהולם במיוחד לאביב, זה גוון מאוד רומנטי שמשדר שאין לחץ, הכל רגוע, רק ליהנות מהחיים וממה שיש לנו. נגיעות של הגוון באאוטפיט או באיפור יהלמו מאוד את העונה, אבל לזכור שמדובר בנגיעות של צבע, ממש לא מומלץ ללכת על טוטאל לוק סגול. בכלל, כמעט תמיד טוטאל לוק בצבע אחד יראה מופרך/מביך, לא יודעת מה קודם...

Pucci-Licious: אביב פוצ'ילישוסי שכזה...

אז המקום המיידי שאנחנו יכולות לבחור "להכתים" עצמנו בגוון לבנדרי הן הציפורניים שלנו, ובהתחשב בעובדה שלק זה אחד המאפיינים הנשיים ביותר, חשוב שנבחר אחד נכון. יש בשוק מגוון רחב של לקים בגווני לבנדר / לילך. כל מותג שמכבד את עצמו מחזיק בכמה שווים כאלו. אבל אם הייתי צריכה לבחור גוון מאסט יפה ומיוחד הרי שהוא חייב להיות Pucci-Licious של Color Club. מדובר על סגול לבנדר עמוק מרשים, סגול לא כהה מדי ולא בהיר מדי, שתת הגוון הכחול/אפור שלו מקנה לו אפקט בוהק / ניאוני קל אך גם מראה עכור / דהוי מעט. פורמולה עבה מאוד עם פיגמנט צפוף שמספיקות שתי שכבות למראה אחיד ואטום. כדאי למרוח מהר כי מתייבש מהר. גוון מיוחד ולא צפוי, צעיר ובולט מאוד, יחמיא כמעט לכל אחת. הגימור לא מבריק, יותר פלסטי. מזכיר לי מאוד את ה- Purple Pleather מקולקציית Plastix של ORLY רק יותר בהיר ממנו. אני מעדיפה גימור מבריק ולכן הוספתי את הטופ של Seche Vite שתרם לעמידות מרשימה מאוד. והתגובות ללק? תגובה צינית אחת בעבודה שקיבלתי הייתה "התחפשת לסלקום?"... ובגלל שבתאורות מסוימות הפיגמנט הכחול שלו בולט מאוד, קרה שבאחת הישיבות בעבודה בהה בציפורניים שלי אחד המנהלים מהעבר השני של השולחן ושאל אותי רק בתנועות שפתיים "אבל למה כחול?"... בפרשנות חופשית: 'אנחנו סופגים את היצירתיות הבלתי פוסקת שלך עם הלקים אבל לא קצת הגזמת הפעם עם כחול?...' התגובה שלי מהעבר השני של השולחן היתה הרמת גבות ומבט של 'פחחח, אל תתעסק במה שאתה לא מבין...' אבל האמת שאלו שתי התגובות "המרתקות" היחידות ולרוב קיבלתי תגובות מתלהבות ואוהדות. גוון מקפיץ, שמח, בחירה טובה תמיד.

Pucci-Licious: מימין עם טופ Seche Vite ומשמאל הגימור הפלסטי הטבעי

בניגוד לציפורניים, עליהן כל אחת כמעט יכולה להתהדר בגוון לבנדרי מרשים, באיפור העיניים זה כבר סיפור אחר. הנחה לא נכונה של מוצר זה או אחר בגוון הסגלגל הזה, או לצורך העניין בכל גוון סגול שהוא, יכולה להיראות כמו תאונה מצערת, כתם לא צפוי, או לוק של אחרי בוקס ישיר שחטפנו. בנוסף, למי שיש אדמומיות באזור העיניים עדיף לה שתוותר על הבחירה במוצרים בגוונים האלו כל עוד האדמומיות מקשטת אותן. כדאי לה שתתמקד למשל באיפור בגוונים ירוקים שעשויים לרכך ולטשטש את האדמומיות הזו. בכל מקרה, כשמשתמשים בגווני הלבנדר בעיניים אפשר לוותר על שפתונים/גלוסים ורודים וסגולים עזים ולהיצמד לאלו הטבעיים, ניודים על שלל גווניהם. עם זאת סומק קורלי עדין בהחלט יכול להשתלב טוב. בנוסף, מסקרה זה מאסט תמיד ובטח בשימוש בצלליות לבנדריות שאז עדיף שחורה /חומה.

עיפרון עיניים VERY VIOLET: גוון לבנדר מדויק

חוץ מזה שעפרונות עיניים הם הפטיש שלי ומבחינתי כמעט שום לוק אינו יכול להיות שלהם בלעדיהם, קשה מאוד לטעות בהנחה של עיפרון, לפחות לא אם מתאמנים לפני. גם בקטגוריה הזו אפשר למצוא שלל עפרונות סגולים, אך קשה מאוד למצוא אחד כזה מוצלח בגוון לבנדרי שיהיה בעל פיגמנט עז ונוח למריחה. את אחד העפרונות המוצלחים מצאתי דווקא ברבלון בסדרת ה- LUXURIOUS COLOR. גוון 05 VERY VIOLET הינו גוון לבנדרי חזק בגימור מאט, אטום, קרמי רך ונוח למריחה. בצדו השני של העיפרון ישנה ספוגית רכה לטשטוש או תיקון טעויות במריחה אך היא לא ממש שימושית אצלי בגלל הצורה השטוחה שלה, חבל שאינה עגולה. עם זאת, החיסרון המרכזי של העיפרון מבחינתי זה הגודל הקטן שלו גם יחסית לשלל העפרונות בשוק וגם יחסית לסדרות אחרות של רבלון. אבל אחרי הכל, המחיר הנוח שלו שכמעט תמיד ילווה במבצע כזה או אחר, יהפכו את עיפרון העיניים הזה לאטרקטיבי במיוחד. העמידות של העיפרון מצוינת עלי, אבל מי שיש לה עפעף שומני יחסית כדאי שתקבע אותו עם מעט צללית מעל. במקרה שלי כשאשתמש בו הוא יהיה הגוון הדומיננטי ואליו תתלווה צללית בסיס רגועה כגון ה- Painterly של מאק או כל צללית בהירה/בינונית טבעית אחרת. אני מניחה את העיפרון בשתי דרכים עיקריות: כתיחום אייליינר בעובי משתנה מעל העין וכתיחום דק תחתון עם צללית בגוון דומה מעליו שגורמת לאפקט מעושן קל רומנטי ומחמיא. בגלל הפורמולה הרכה אפשר כמובן להשתמש בו גם כבסיס קרמי שמטשטשים לצלליות אבקה.

צללית Royal Rush: תמימה באריזה, דומיננטית בהנחה

אחת הצללית החביבות עלי במיוחד בגוון היא 262 Royal Rush של קליניק. לצללית פיגמנט סגול לבנדרי חזק עם תת גוון כחול, פורמולה רכה ומאוד נוחה לשימוש, מרקם קטיפתי לבנדרי, שימרי מעט אך הגימור על העפעף טבעי, ממש לא מבחינים בשימר. משום מה תוך כדי הנחה נראה כאילו לא ממש שמים לב אליה, אבל צעד אחורה מהמראה ומבט על כל הפנים מעיד על הדומיננטיות שלה, רואים אותה ועוד איך. זו עוד סיבה למה צריך להיזהר בהנחה של כל מוצר איפור ולזכור שתמיד אפשר להוסיף עוד קצת לגוון אבל מאוד קשה להוריד ממנו. עיצוב הצללית נקי וסולידי אך איכותי, קליניקי טיפוסי. מגיע עם אפליקטור קטן ומיותר. תמיד כדאי לבחור בחלופה של מברשת עיניים איכותית להנחת צללית. בסיבובים האחרונים שלי במחלקות הקוסמטיקה ברשתות השונות שמתי לב שהמבחר בצלליות קליניק מאוד דל ומאוד שונה ממקום אחד לשני, לא ברור לי למה התחזוקה שם כל כך עייפה ולא מרשימה. חבל.

צללית Lavender: נטייה ורודה ברורה

צללית נוספת נהדרת היא זו של MAKE UP FOR EVER. ה- 009 Lavender כשמה כן היא, רק עם נטייה ורודה באופן מהותי יחסית לצללית של קליניק. מדובר על צללית בגימור מאט עם פיגמנט חזק רק שהפורמולה פחות רכה, יותר מהסוג המתפורר. הצללית הזו ממש לא תחמיא לכל אחת, אני חושבת שתחמיא בעיקר לבעלות גוון עור צהבהב, חאקי, אפרפר, לשזופות ולצעירות. העיצוב מאוד פרקטי: דק, קל ולכן מאוד נוח לנשיאה בתיק האיפור, עם חריץ שקוף מלמעלה שנזהה את הגוון וללא אפליקטור כיאה לכל חברת איפור מקצועית שעם המוצרים שלה ברור שמשתמשים במברשת ייעודית לכל מוצר.

מברשות עיניים של רבלון: בסה"כ תמורה למחיר
למטה ומימין מברשת ההנחה; למעלה ומשמאל מברשת הטשטושים

צלליות לבנדריות זה פאן אבל כמו שכתבתי למעלה כדאי להניח נכון שלא ניראה כמו תאונה מצערת. בשביל להימנע מזה מומלץ, כמו בכל שימוש בצלליות, להיעזר במינימום שתי מברשות נפרדות: אחת להנחה ואחת לטשטוש (דוגמה לשימוש בהן בסרטון בסוף הפוסט). לכל מותג איפור מקצועי יש מברשות כאלו, אבל אפשר למצוא גם פתרון נגיש ועממי יותר למשל של רבלון. המברשת להנחת הצללית (all over shadow brush, כ- 70 ש"ח) היא מברשת פלאפית רחבה ושטוחה בעזרתה אוספים את הצללית ומניחים בתנועות מריחה/טפיחה על העפעף. בגלל שזו המברשת היחידה להנחת צלליות של רבלון, היה עדיף אם הייתה קצרה יותר, היא רחבה וארוכה מדי להנחה מדויקת, אבל בסה"כ סבירה. לעומתה מברשת הטשטושים (contour shadow brush, כ- 40 ש"ח) מוצלחת הרבה יותר. זו מברשת עגולה לטשטוש גבולות הצללית כך שמעברי הצבע בין הצלליות יראו הרמוניים יותר ולא "קשים" מדי, שהצללית לא תראה כמו כתם על העפעף, ליצירת מראה מעושן. המברשת של רבלון עושה את העבודה הזו בצורה מוצלחת. בכל מקרה, מברשת טשטושים היא מברשת חובה ומי שאין לה מברשת כזו כדאי שתתארגן על אחת ומהר. מה שמפריע לי בעיקר בשתי המברשות האלו של רבלון זה החלק המתכתי שמחבר בין ידית המברשת לשיער שהוא מאוד דק ולא ממש איכותי ולכן כל מכה קלה מעקמת אותו, זה מאוד בולט בחלק שקרוב לשיער המברשת. עם זאת, המברשות האלו נוחות לשימוש ולאחיזה, בעלות שיער טבעי, מצליחות לשמור על הצורה לאחר חפיפת השיער ובסך הכל מדובר על תמורה למחיר, במיוחד כשאפשר להשיג במבצעים.

הפודרה METEORITES PERLES: אביב כל השנה!
 
לכבוד האביב וחג הפסח החלטתי בפוסט 'דיפרנציאליות יוקרתית' שאני רוצה להעניק מתנה לאחת ממנויות הבלוג danra's vault את פודרת הפנינים METEORITES של גרלן שהיא אחד המוצרים היפים והנחשקים ביותר שמעוצבים כמו אביב במשך כל השנה. אז המנויה שתתחדש בפודרה ההורסת והמפנקת היא...


ליטל - ברכות! שיהיה לך ולכל מנויות danra's vault אביב קסום של פריחה והתחדשות, שגשוג והצלחה, אושר ובריאות!


ID

Color Club
Pucci-Licious
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

Revlon
LUXURIOUS COLOR
KOHL EYELINER
matte
05 VERY VIOLET
גודל: 1 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 80 ש"ח

CLINIQE
color surge eye shadow - soft shimmer
262 royal rush
גודל: 2.2 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 120 ש"ח

MAKE UP FOR EVER
Matte Eye Shadow
009 Lavender
גודל: 2.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 19 דולר


76 תגובות:

  1. יכול להיות שאני ראשונה?
    פוסט מעניין וכתוב בצורה כ"כ נעימה (כרגיל)
    ללא ספק ארכוש את העיפרון של רבלון.. האם ניסית להשתמש בו גם בקו הריסים התחתון? או בתוך העיניים? האם לדעתך הוא יהיה מספיק עמיד?

    ולגבי הפודרה.. אוףף כ"כ רציתי לזכות...
    כולי קנאה.....(:

    השבמחק
  2. הי linn, תודה :-)
    השתמשתי בעיפרון גם בקו הריסים התחתון.
    כמו שכתבתי בפוסט, אני אוהבת להניח אותו כתיחום דק תחתון עם צללית מעל.
    בתוך העין לא ניסיתי האמת.
    עמידות זה מאוד אישי, עלי רוב המוצרים עמידים, ככל שהעור שומני יותר כך העמידות נפגעת יותר.

    לא נורא על הפודרה, מקווה בקרוב לארגן הגרלה שווה נוספת אז תעקבי :-)

    השבמחק
  3. עוקבת תמיד.... מאוד אוהבת את ההמלצות שלך....וכולי ציפייה להגרלה הבאה...
    וכנראה שאין ברירה .. אני אאלץ לרכוש את הפודרה..
    (:

    השבמחק
  4. תודה יקירה!
    בטוחה שתהני מהפודרה אם תרכשי, תנסי כמובן קודם בחנות על מנת לבחור את הגוון שהכי מתאים לך.

    השבמחק
  5. אוהבת סגול כמעט על כל גוונים, באביזרים, ביגוד הלבשה, איפור ולקים. כמובן שגם המצלמה סגולה. [אפילו בחומרי ניקוי, מסתבר ;)].
    את הלק הסגול פחות אהבתי, שאר האובייקטים מאמצת בשמחה, חבל שהעפרון דורש אצלי צללית מעליו, גוון נהדר. אסתפק בעפרון גרלן שלי (גם הוא נמרח)
    צלליות סגולות צריך לדעת לשים במינון אחרת כמו שאמרת "בוקס בעין" אני נוטה ללילך יותר מאשר לסגול כהה.
    פוסט נהדר, עושה חשק, נראה לי שאני הולכת לקרב את האביב שלי בלק ורוד למרות שבירושלים מתקרר.
    ליטל תתחדשי, מתנה נהדרת ושימושית.
    חג שמח!

    השבמחק
  6. מאוד אהבתי את הגימור הרגיל של הלק , הפלסטיקיות הזו מדליקה. הצללית של קליניק מאוד יפה למרות שאני לא חובבת סגולים בינוניים ואני מצטרפת לדברייך בקשר למברשות של רבלון שאותן סיקרתי לא מזמן אצלי גם - הן נותנות תמורה לא רעה למחיר.

    השבמחק
  7. אפרת - כבר סיכמנו שסגול זה אחד הצבעים החביבים על כולנו.
    הלק מאוד בוהק, לא מתפלאת שלא התחברת אליו.
    כמובן צריך להיזהר עם איפור עיניים בכל סגול שהוא.
    בפוסט הקודם גם אני הלכתי על ורוד, האביב וגם הקיץ יגיעו בסוף עד ירושלים!
    חג אביב שמח!

    הבולשת - גימור פלסטי זה מדליק, אבל במקרה הזה העדפתי בכל זאת את הברק.
    המברשות אכן תמורה למחיר, במיוחד מברשת הטשטושים המוצלחת.

    השבמחק
  8. ורדינה20.4.2011, 13:58

    גם אני מאלו שאוהבות סגול והפוסט נהדר ומאד שימושי.
    לגבי המטאוריטים - לא זכיתי אבל אני הכי מפרגנת לליטל. וכבר מחכה להגרלה הבאה. יודעת שהיא תהיה הכי שווה בעולם ;-)

    השבמחק
  9. תודה ורדינה :-)
    הפודרה בהחלט הורסת וליטל הולכת להנות חבל"ז!
    מקווה בקרוב לארגן הגרלה שווה נוספת אז תעקבי כמובן.

    השבמחק
  10. אזוביון? לא קונה! נשארת עם לבנדר! חחחח

    פוצ'ילישס הוא לק ש"למדתי לאהוב" הוא לא היה מה שחיפשתי, ודווקא חיפשתי לבנדר אבל "לא כזה". בסופו של דבר נפלתי שבי. וזה לא פלא, הא?
    הצחיק אותי ה"דיון בתוך דיון" שהיה על הלק הזה. דווקא כחול לא הייתי נותנת לו אבל גברים יהיו גברים ויש דברים שהם פשוט לא מבינים בהם ובהחלט לא צריכים להתעסק במה שהם לא מבינים!

    ואגב, גם אני לא אהבתי אותו בסגנון ה"חצי-מאט" רק עם טופ!

    כידוע, אני מאוד אוהבת מראות ורודים-סגולים גם עדינים אבל כמובן שגם "כבדים". שילוב מדליק ש"נפל עלי" אתמול - בזוית הפנימית מוטיף , במרכז העפעף סטארס אנד רוקטס שהיא סוג של ורודה אפשר לומר ובזוית החיצונית הפרפרייט אמור שהיא הסגולה המושלמת ביותר שמאק הצליחו להוציא.

    מבחינת מברשות, "ה"מברשת מבחינתי היא ה 217 של מאק (וה"חיקויים" שלה בסיגמה) וחוץ מזה ה 239 וחברתה הסיגמתית (שהיא מוצלחת ביותר!) גם ה 224 (שגם לה יש חברה סיגמתית) אהובה במיוחד למרות שבמבט אחורה הייתי רוכשת (משתי החברות) את ה 222.
    אם הייתי צריכה לבחור אחת, אין ספק שזאת היתה ה 217 שאני יכולה לעשות איתה מראה שלם (מלבד אייליינר כמובן..)

    וכמובן - מזל טוב לליטל!

    השבמחק
  11. מיטלי - אזוביון אכן נשמע שם עייף, אבל עברית את יודעת...
    הלק הזה הורס, מתפלאת שהוא מהסוג שאת היית צריכה ללמוד לאהוב. פשוט לק שובה.
    תמיד יש דיונים משום מה על הלקים שלי ואני עוד עם מה שאני מחשיבה ל"סולידיים". מה היה קורה אם הייתי באה עם מה שאת מחשיבה ל"סולידיים" אה?...
    אבל הוא בהחלט נראה כחול בתאורות מסויימות, זה תת גוון שמאוד בולט אצלו ולכן הוא כל כך בוהק.

    אין ספק שכרגיל איפור העיניים שלך הרבה יותר נועז משלי, משום מה לא מופתעת.
    בנוגע למברשות מסכימה איתך לגמרי. אני הכי אוהבת את ה- 239, 252 וה- 217.
    הרעיון היה להראות שיש תחליפים עממיים מוצלחים. שמאק וסיגמה הן לא האופציות היחידות.

    השבמחק
  12. אזוביון לא רק נשמע עייף נשמע תוקפני! חחח
    אני חושבת שמהר מאוד היו מתרגלים כי אם הם תופסים גם ככה את מה שאת מגדירה כסולידי כ"לא סולידי" באמת לא יזיז להם כבר אם תגיעי עם almost famous.. מקסימום תגידי - "צהוב עולה" :P
    בתמונות אני מוכנה לקבל שהוא נראה כחול, אבל במציאות? נו באמת, רק גבר יכול להגיד עליו בלייב שהוא כחול..

    את חושבת שהאיפור היה נועז? באמת? סטארז אנד רוקטס מהממת ומעלפת ואני לא חושבת שהיא כזאת לא שיגרתית והמוטיף היא הכי עדינה שיש. קצת פרפרייט אמור בקצה רק בשביל ההדגשה..

    סיגמה לא יקרות, אם את אומרת שמברשת של רבלון עולה 40 ש"ח מברשת של סיגמה שעולה 9$ קרובה לה מאוד במחיר (לא שכל המברשות במחיר הזה אבל לדוג'). ואני חושבת שהסיגמאיות, לפחות אילו שיש לי, נותנות חתיכת פייט למאקיות.

    השבמחק
  13. יקירתי, בתיאוריה זה נשמע יופי אבל במציאות לבוא עם לק צהוב לעבודה שלי זה לא מתקרב אפילו לגבולות הסביר, גם לא בדמיון...
    הלק הזה כחול גם במציאות בתאורות שונות ואת זה אני אומרת לך, לא גבר...

    בהחלט איפור נועז יחסית אלי, אבל לא אמרתי שלא מהמם.

    להשוות למחירי סיגמה זה לא לעניין כי את לא רק משלמת את העשר דולר את מוסיפה גם משלוח ואין הנחות, לעומת הרבלון שאת יכולה להשיג גם בחצי מחיר במבצעים שיש כל הזמן...

    השבמחק
  14. אני ממש אוהבת את הלק הזה אבל לצערי הוא נהרס לי עקב דילול. צלליות סגולות מהסוג הזה טרם ניסיתי. אני פחות טיפוס של איפור צבעוני, אבל הן נראות נורא יפות בתמונות שלך.

    השבמחק
  15. עדיין לא הספקתי להגיע ללק הזה (הוא היה בחבילת טראנס אחרונה שלי). מקווה שיראה טוב. ברור שרק עם טופ!
    איכשהו אני לא מוצאת את עצמי עם צלליות לבנדר למרות שהן אמורות להחמיא לצבע עיניים כמו שלי. בטח אנסה מתישהו.
    למברשות של רבלון יש מקום מיוחד בלב כי הן היו מברשות ראשונות "איכותיות" שלי ואני עדיין מדי פעם משתמשת בהן.
    סטנדים של קליניק בארץ מוזנחים, במיוחד צלליות. יש ממש קצת ואני זוכרת שחיפשתי גוון מסוים ולא מצאתי. מה שכן, מצלליות שכן יש לי אני מאוד מרוצה והן מקסימות.

    השבמחק
  16. וניטי - את סיפורי הזוועה שלך על הפורמולה של הלק אני לא יכולה לשכוח. היא באמת עבה מאוד אבל מוצלחת במקרה של הבקבוק שלי. מזל...
    הצלליות נהדרות אבל זוכרת שאת יותר הטיפוס של הגוונים הטבעיים.

    מרינה - אין לי ספק שתאהבי את הלק הזה, מחכה לשמוע אצלך מה את חושבת. בהחלט לק מאסט!
    בנוגע לצלליות זה הכל תלוי בסגנון ההנחה ובעוצמה, כל אחת צריכה למצוא את הדרך שלה. אין ספק שהגוונים שלך אידיאליים ללבנדר.
    שמחה שאת מחזקת אותי בעניין הסטנדים של קליניק, כבר חשבתי שיש לי ציפיות גבוהות מדי... אני פשוט לא מבינה איך מותג כזה יכול להרשות לעצמו להיות ככה. היבואן אלקליל חייב להתאפס על עצמו בעניין.

    השבמחק
  17. יא ליטל!
    איזה כיף לך!
    תתחדשי!!!

    אני חולה על סגול! יש לי את הלק הזה כבר מלא מלא זמן ובערך את כל מה שיש למאק להציע בתחום ה"דחוסות" בכל גווני הסגול למיניהם.

    למי שמתקשה בהנחה ולא ממש מומחית במברשת, הייתי מציעה פלטה שכבר בחרה בשבילה את השילובים,
    יש ללנקום מעלפות שאני לא יכולה לחכות לקנות כבר...

    הבלוג שלך הורס! אני בודקת כל יום אם יש משהו חדש!
    חג שמייח מותק!

    השבמחק
  18. לק הורס אה? ולמאק יש המון מה להציע בסגול אז אני מניחה שאת מסודרת לגמרי...:-)
    יש אינסוף מוצרים שווים בצבע, תודה על ההמלצות!
    ללנקום יצאה קולקציה שהיא מאסט למכורות הסגול!
    תודה על הכל מותק, על זה שאת תמיד כאן ומפרגנת!
    חג אביב שמח ומאושר שיהיה לך :-))

    השבמחק
  19. תראי לא בכל מקום זה ככה, לדעתי זה תלוי גם בדיילות. אני התרשמתי שאיפה שיש נוכחות של דיילות כל הזמן והן בעצמן מקפידות על ניקיון הסטנדים אז זה נראה יחסית סביר. באפריל לדוגמא הסטנד מאוד מוזנח, גם של קליניק וגם של אסתי לאודר.
    איך במאק אלקליל משקיע חנויות ולסטנדים של אסתי לאודר וקליניק לא ממש מקדישים את אותה תשומת לב לא אבין לעולם...

    השבמחק
  20. מרינה - לא התכוונתי רק לניקיון אלא גם להזנחה הכללית במבחר של המוצרים, הסידור שלהם וכו'. מאוד מאכזב. וזה בכל הרשתות ראיתי לא רק באפריל, גם במשביר ובפארמים.
    מאק זה קונספט אחר לגמרי אז לא מפתיע, אבל כבר היו מקרים בכמה סניפים שהמצב היה לא משהו בכלל. ממש לא כמו התדמית המסודרת והנקיה שיש לחנויות מאק...

    השבמחק
  21. אנונימי20.4.2011, 18:37

    ראשית- מזל טוב לליטל. קיבלת אושר אביבי בקופסא.
    בנוסף לעוניינות לתת לבגדים ריח דומה לפודרייה של גרלן, מומלץ לאמץ את המרכך כביסה הירוק מרוכז של סופלין. ביחד עם נוזל הכביסה של טייד אבסולוט- הריח דומה בגוון הכביסתי שלו.

    שנית- לסגולים.

    משום מה גם הלק של קולור וגם הצללית של קליניק לא נתנו לי תחושה אביבית ולבנדרית, לי הם היו סגולים על סף החצילויות.
    לי אישית יש את הרביעיה של צלליות ורביעיה של גלוסים של YSL

    בהחלט יש להיזהר מסגול בטוטאל לוק- אבל בשילוב הנכון, זה יכול להיות הורס.

    השבמחק
  22. הכל נראה הורס, באמת, אבל צלליות סגולות נראות לי מסוג המוצרים שנקנים בפרץ התלהבות (עונתי, בד"כ) ואח"כ מסתבר שאין לאן להתאפר בהן. לעבודה הן מוגזמות, ליציאה - תלוי לאן. בתרבות הבילוי הישראלית הלא מטופחת (שימו לב.. כפל משמעות), איפור סגול יגרום לי להרגיש קצת טווסית מדי.
    מה שכן, אני מאמצת בחום את ההמלצה על העיפרון הסגול. לפני כמה שנים חיפשתי אחד נואשות ולא מצאתי משהו שיענה על תשוקתי לצבע, הגוון הזה של רבלון נראה דומיננטי ומקסים.
    ואגב סגולים - היה לי פעם עפרון עיניים סגול בהיר מאוד ומנצנץ קלות של ג'ייד, שהיה נותן אפקט יפהפה ומלא באור כשהייתי מושחת אותו מחוץ לעין, מתחת לריסים התחתונים. הבעיה - הוא עשה לי גירוי נורא בעיניים :(

    השבמחק
  23. נטע - תודה על ההמלצה לריח של גרלן, בטוחה שהרבה יודו לך על זה..
    אם זה היה רק המרכך הייתי מסתדרת, אבל אם חובה גם את נוזל הכביסה אז זה כבר מסובך מדי בשבילי...:-)
    איפה ראית חציליות בדיוק איפה??? זה סגול כמו פסטל רק יותר חזק. אין שמץ חציליות בלבנדרים האלה...
    אם את ממליצה על רביעיות וגלוסים לפחות תכתבי את השם/מספר עבור מכורות הסגול, הרי יש ל- YSL כמה בסגול ;-)

    השבמחק
  24. מרג'ורי - מבינה מה את אומרת על צלליות סגולות, אבל זה מאוד תלוי באיך מניחים אותן ומי הטיפוס. מבטיחה לך שהאיפור הסגול הכי נועז שלי עדיין זה יחסית רגוע ולא צעקני, להיפך, סקסי ונשי ביותר, בטוח לא מקושט מדי(ואהבתי את כפל המשמעות)...LOL
    העיפרון בהחלט מציאה, אין ספק שתהני ממנו, מקווה שלא תרגישי טווסית מדי :-)
    העניין עם מוצרים סגולים זה הפיגמנט האדום, אולי את רגישה לזה, זה עניין מאוד נפוץ יחסית. לכן יכול להיות שהייתה לך רגישות לעיפרון ההוא.

    השבמחק
  25. אנונימי20.4.2011, 19:09

    הנוזל לא חובה.
    זה מה שאני משתמשת וכנראה שזה תורם בריחניות.
    נוזלי כביסה אחרים יתנו תוצאה קצת שונה.

    אם תסתכלי פה
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94:%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA_%D7%A6%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%9D
    תגלי שהלק שלך עונה להדרת צבע "צפחה כחולה"
    רק אל תגלי לפוץ שהוא צדק.

    בשבילי לבנדר זה פנטון 5315,5305,5295,5285
    (אני אנזה לשלוח לך תמונה של הגוונים)

    השבמחק
  26. נטע - מרכך הכביסה יבדק, מקווה לתוצאות, מקסימום יהיה לי עוד מרכך בבית :-)

    רק את יכולה לשים קישור כזה. אין דברים כאלה!
    מעולם לא אמרתי שהפוץ לא צדק שראה כחול, להיפך כתבתי שבתאורות מסוימות הפיגמנט הכחול של הלק בולט מאוד, אבל עדיין הוא פוץ...LOL

    בהחלט 'צפחה כחולה' אבל למרות השם הכחול זה מופיע בצבעים הסגולים :-)

    כמה זמן לא עבדתי עם פנטונים, יאללה! הזכרת לי נשכחות!

    השבמחק
  27. אנונימי20.4.2011, 19:27

    שלא תפנטזי שאני מכחרה את הגוונים והמס' בע"פ.
    אני רק יודעת לאן לגשת ב"פיקר" בפוטושופ כשאני מחפשת גוון מסויים. עכשיו פשוט בדקתי את מספרי הגוונים.

    השבמחק
  28. נטע, אל דאגה, הפנטזיות שלי אולי על מספרים אבל לא של פנטונים...;-))

    השבמחק
  29. האביב ממש באויר! עם צבעים של לקים ואיפור אין לי בעיה, אבל למה כל הבגדים של קולקציות אביב וקיץ הם או חומים/שחורים/אפוים או בג'ים /לבנים? אני מיואשת...

    הלק יפיפה, במיוחד עם טופ. הכי נשי שיש

    אני אוהבת צלליות בגוונים של סגול ולוונדר, אבל בסופו של דבר לא משתמשת בהן הרבה.
    אני מאוד אוהבת צלליות של קליניק גם, אבל כמו שאמרת, המבחר בחנויות על הפנים וגם קרה לי המון פעמים שרציתי צבע מסוים והיה חסר במלאי. הרבה פעמים גם התצוגה מבולגנת והטסטרים מודבקים עם סלוטייפ. אני מקווה שיש נציגים של אלקליל שקוראים את הבלוג שלך...

    מפתה לנסות מברשות של רבלון כי הן זמינות בהרבה מקומות, מצד שני, במחיר הזה אני כבר אזמין לי את סיגמה.

    ברכות לזוכה, איזה כיף לך!!!

    השבמחק
  30. עדן - לגמרי באוויר האביב.
    אני דווקא התרשמתי שהקולקציות מאוד מאוד צבעוניות, כאילו שיא הקיץ. ממש לא מתאים.
    אבל אולי את צודקת והכל מעורבב לי כבר בזיכרון...

    אכן לק הורס, אין דברים כאלה!

    בסופו של דבר איפור צבעוני הוא לא יהיה שימושי ויומיומי כמו מוצרים שהם בייסיק. אבל תמיד כיף לגוון ושיש אפשרות לצבע.

    אין ספק שהבלאגן חוגג בקליניק, אני מאוד מקווה שהם קוראים, יש מספיק ביקורת על אלקליל בבלוג כאן, מקווה שיפנימו משהו...

    בנוגע למברשות - כמו שאמרתי למיטל, אין לדעתי מקום להשוואה בכלל כי המחירים של אלו אחרי ההנחות זה כמו חצי מחיר... ובלי קשר, אם עוד אין לך סיגמה אז הגיע הזמן :-)

    השבמחק
  31. לגבי הבגדים: אולי רק ב-ZARA יש כל מיני פריטים צבעוניים, אבל אני לא מוצאת דגמים סולידיים או בייסיקים נורמליים (שגם מתאימים לגובה שלי) בצבעים "חיים".

    מצחיקה! בטח שיש לי מברשות של סיגמה וגם כתבתי עליהן בבלוג לא מזמן :) בא לי להזמין עוד...

    השבמחק
  32. עדן - מבינה אותך עם הגובה, זה לא פשוט למצוא משהו שגם יושב טוב וגם מעודכן ולא בסיסי בלבד. באמת אפתח יותר את העיניים. תנסי אגב בגולף יש להם יציאות מוצלחות בכל עונה.

    לא זכרתי על המברשות, נכון... גם לי תמיד בא עוד מברשות וזה לא משנה שממש אין לי צורך בעוד אחת אפילו, הרי אף פעם אין יותר מדי מהן... עכשיו אני רוצה מברשת פלאט טופ חדשה למייק אפ. מאוד מרוצה מזו של סיגמה (197) אבל ממשיכה בחיפוש אחר המושלמת...

    השבמחק
  33. מתה על סגולים אבל יש לי עיניים שרגישות לפיגמנט הכחול כך שלא כל מוצר אני יכולה לשים.

    לשמחתי נחשפתי לאיפור מינרלי אמיתי ומאז החיים שלי נראים אחרת.

    ניסיתי את הסגולים של ניחוח טבע - פשוט למות.

    השבמחק
  34. chica - אולי את מתכוונת לרגישות לפיגמנט האדום שיש בסגול? זו בעיה ידועה.
    טוב לדעת שיש כאלו שבאמת איפור מינרלי פותר להן את הבעיה הזו.
    לא מכירה את ניחוח טבע, בהחלט אבדוק, תודה על ההמלצה :-)

    השבמחק
  35. ואו! עבר עלי יום עמוס? עבר על הבלוג יום עמוס מגיבות! חחחח

    אני חושבת שכל לק שנראה אסתטי (לא מגעיל מתקלף) הוא בסדר ולא ממש משנה לי הצבע. את יודעת מה, הייתי אומרת שגליטרים זאת בעיה מסוימת.
    אבל אני חושבת ככה גם על איפור צהוב, אנשים שמים לב, מחמיאים לרוב או מופתעים אבל אין טררם גדול.
    ציפורניים זה לא חלק ענק בגוף, זה לא כמו ללבוש חליפה בצבע פוקסיה שזועקת למרחק. כולה לק. לא יודעת מה אנשים מתרגשים..

    אם זה נועז, מה תחשבי על זה שאת האיפור הזה עשיתי עוד פעמיים או אולי שלוש במקום המוטיף בחלק הפנימי עם צללית תכלת (פעם המונ'ס רפלקשן ופעמיים אני חושבת עם הזינגי).

    רגע, 40 ש"ח זה לא היה אחרי הנחה? זה מה שאני זכרתי אבל ברור שיתכן ולא שמתי לב..
    המשלוח של סיגמה הוא ממש זול. אז בגדול מבחינתי אילו מברשות מאוד איכותיות בזול, אבל אם רבלון עולים 40 ש"ח *לפני* הנחה ברור שרבלון "לוקחת"..

    בהמשך לדיבורים-דיבורים אחרי, אני לא חושבת שצללית סגולה צריכה אפילו לא במעט לתת מראה "טווסי", להיפך, אני חושבת שהיא מחמיאה מאוד ובשימוש נכון וגם עם צבעים אחרים (כמו ורוד) יכול להתקבל מראה מאוד עדין ויפה שלא נראה "טו-מאץ" (למי שזה מפריע :P).

    יש לי כמה וכמה צלליות סגולות שקניתי כי רציתי, אני מודה שרובן מחפשות או חיפשו לאחרונה בתים כי כשאני מחפשת סגול אני רוצה שהוא יהיה סגול שמיש כי זה צבע שאני מאוד אוהבת להתאפר איתו (בכל עונות השנה) ובדיוק בגלל זה, צללית מאט שמרגיזה אותי, או צללית שבסופו של דבר נורא דומה לאחרת שיש לי סתם מרגיזות אותי ולא עושות לי חשק להשתמש בהן.. (הסבר למכירות בקומונה על הדרך..)

    העניין עם הפיגמנט האדום מוכר! אבל אני חייבת לציין שהרגשתי איזושהי רגישות בצללית כמעט אדומה של מאק (לא משהו קריטי) ועם הצלליות של בועז שטיין כמעט ונאדה לגמרי (אני עדיין לא בטוחה שהיא האשמה), כך שאני חושבת שתלוי במי מייצר את המוצר ולא רק בגוון עצמו של הצללית/עפרון או מה שזה לא יהיה.

    אגב, אני רגישה היום ל*כל* העפרונות במעקה העין וממש לא לפלואידליין. הכיצד? לא ברור.. (וזה אחרי ניתוח עיניים שעשיתי)

    צפחה? חייבים להפסיק לדבר עברית לאלתר!

    השבמחק
  36. מיטל - לי היה יום עמוס בים ומשם הגבתי, ממש כיף :-)

    כרגיל אין הסכמה בינינו על איזה לק מתאים למתי וזה בסדר...
    ההגדרות שלנו מאוד מאוד שונות, אין ספק שהלקים שיש לי ביומיום אולי ישעממו אותך אבל בעבודה שלי נתפס נועז...

    המחיר של המברשות של רבלון זה לפני הנחות. תמיד אני מציינת מחירים רגילים כי ההנחות משתנות.
    אם הן "לוקחות" אז בוודאי בקטגוריית המחיר.

    מסכימה עם מה שאת כותבת על הצלליות הסגולות, אבל מה שמרג'ורי התכוונה לדעתי בטווסי זה לא להנחה רגילה אלא הנחה מושקעת עם כל הפיגמנט באהבה...
    שוב - לדעתי הכל תלוי בסגנון ההנחה ופחות בצבעים שאנחנו בוחרות.

    צלליות מאט משובחות מאוד קשה למצוא, במיוחד כשהן בגוונים דומיננטיים ולא רכים.
    אם הצלליות מיותמות אז באמת אפשר להיפרד מהן.

    יש לכל מיני בנות רגישויות בעיניים מכל מיני סיבות. במקרה שלך זה לא היה לדעתי בגלל הפיגמנט האדום אחרת בחצי מהצלליות שלך לא היית משתמשת.
    זה כנראה רגישות למרכיב מסוים בצללית הספציפית הזו, או שסתם לא באה לך טוב והיית אנטי עליה...:-))

    ממש מוזר שפלואידליין יותר טוב לך מעפרונות עיניים. למה? לאלהים הפתרונים....

    LOL, רק נטע יכולה לבוא ביציאות כאלו של צפחה וכו', הרגה אותי...

    השבמחק
  37. ים? יפה לך!

    הנקודה שלי בסופו של דבר, שאנשים עושים "טררם" גדול משטויות. אני יודעת שיש מקומות שזה לא מקובל בהם, אני פשוט חושבת שזה זניח ודבילי לייחס לדברים כאלה חשיבות..

    סחטיין על רבלון, אם ככה, ב 20 ש"ח (אחרי ההנחה ה"רגילה" של 1+1) באמת שווה לגמרי!

    גם אם תשימי בכל האהבה שיש צללית לבנדרית התוצאה לא חייבת להיות "בא-בום!" אם מדובר על צללית בהירה יחסית בסקלה איך זה יכול לצאת טווסי? יש לי צללית של מאדינה בגוון לבנדר יפיפה! (גם צרפתי אותה מתישהו לבלוג) ולא משנה מה תעשי איתה, היא תהיה עדינה ויפה. גם אם תעמיסי 7 שכבות... (כמובן שאז הבעיה תהיה שגם שקע העין, הלחיים וכו' יהיה סגולים וזאת כבר בעיה!)
    https://lh3.googleusercontent.com/_mD2N3M1gcIc/TUvcXBRTwEI/AAAAAAAABt4/IQYYZkQfJC4/s800/IMG_1766%20%28Large%29.JPG

    בפייסבוק קישרתי לצללית הצהובה ההיא, היא מאט אבל בעלת פגמנט עשיר מאוד! וגם ממה שראיתי בסרטונים מאוד נוחה לעבודה. לצערי, מהניסיון שלי עם מאק, אין להן כאלה ואם יש, בקושי הצלחתי להתקל בהן! אני מודה שבקולקציה האחרונה יצאו להן 2 טובות - זינגי וסאסי גראס אבל חוץ מהן.. :/

    נושא הרגישויות לא ברור לי (במיוחד בגלל שהוא חדש).. משהו מוזר עובר עלי. עכשיו גיליתי שאני מקבלת "אצבעות מקומטות" בלי שום סיבה נראית לעין. מוזר ביותר. מידי פעם כשאני מותחת את האצבעות יש עליהן פסים כאלה, כאילו הרגע יצאתי מהבריכה.. מישהו אמר תגובה לכלור?

    השבמחק
  38. מתה על הים, אני הכי ילדת ים, שמש, שיזוף....

    אני לא חושבת שזה דבילי לייחס ללק צעקני חשיבות. זה לא מתאים. בין כל האאוטפיט המחוייט פתאום לק ניאוני או גליטרי כחול זה ממש לא מתאים. לא מכובד.

    אם תשימי "באהבה" כמויות של צללית לבנדרית זה באמת לא יראה טווסי אלא יראה כמו פנס בעין....LOL
    הצללית ששמת בקישור מאוד בהירה ועדיין צריך להיזהר עם גוון כזה לדעתי.

    הצללית הצהובה ששמת נראית סוף! במידה ותקני מיד להעלות פוסט, כן?...
    אין לי שום התרגשות מצלליות של מאק יחסית לצלליות של מותגים אחרים. אני לא מה שנקרא "ממכורות מאק". כל צללית נבחנת לגופה.

    לכולנו יש אצבעות מקומטות אחרי שהייה במים.... אבל את מתכוונת שיש לך אצבעות כאלו סתם, פתאום? מוזר...

    השבמחק
  39. אם יש לך אאוטפיט מכובד ויש לך לק שנראה עליך אסתטי (נניח שהוא לא גליטר או ניאון) מה צריכה להיות הבעיה?
    אני משערת שלדיון הזה אפשר להכניס גם קעקועים ופירסינגים אבל כאן אני משערת שלכל "אחד" יש את הגבול שלו.. (ואני גם לא בטוחה שאני בעצמי, בעלת קעקועים ששואפת לעוד, מתירנית כמו שאת עשויה לשער שאני :P)

    הצללית המדוברת, כשמככבת על כל גלגל העין עם אייליינר עדין (לפעמים אני שמה את הכחול בכדי למתן את המראה) נראית מצוין, רגוע ונעים.

    אני נוראית בקטע של צלליות, אני אוהבת שהכל נכנס בפלטה... עכשיו החלטתי לפתוח פלטה אחת של מאק לשילובים אז יכול להיות שפתאום יופיעו שם עוד כל מיני דברים מדופטים.. אני אוהבת את המבחר שיש למאק להציע במיוחד כי אני מחפשת דברים לא שיגרתיים...
    אני מקווה לרכוש את הצללית הזאת בחודש הבא. וכמובן שאכתוב עליה! אנסה לחשוב על "מאורע" ללבוש אותה אליו ולדאוג שיצלמו אותי בתאורה נכונה ;)

    זהו, אני מתכוונת נגיד ביום שלישי בערב, יצאתי לאנשהו (לא למים!) אני מותחת את האצבעות (אני עושה את זה לרוב כי יש לי תחושה מוזרה כזאת) ואז כשאני מסתכלת אני מבינה למה היתה לי הרגשה כזאת, המפרק האחרון של האצבע התקמט כאילו אחרי שהייה במים.
    אני טוענת שאני מזדקנת וזה סופי! :P

    השבמחק
  40. הלק בטוח צריך להיות אסתטי אבל הוא צריך להשלים לוק מסוים ולק כחול או ירוק וכו' פשוט לא הולם את הלוק ולא את התפקיד...
    פירסינג וקעקועים לא מעניינים אותי אבל בכל מקרה פירסינג אין מצב בכלל אצלנו וקעקועים גם ככה לא יראו כי הבגדים מכסים.

    הוא שאמרתי - הכל תלוי בצורת ההנחה של הצללית.

    אני אוהבת צלליות בודדות ושונאת דיפוטים לא רק בגלל ההתעסקות אבלא כי הצללית שהתאפרתי בה תמיד תלך איתי באותו היום בתיק האיפור לכל מקרה שלא יהיה. נדיר שהיא בפועל בשימוש...

    הקטע עם האצבעות הזוי לגמרי...

    השבמחק
  41. לקים בכל מקרה משלימים לוק.
    פירסינג אני חושבת שתלוי בפירסינג. פירסינג בגבה גבולי לכיוון הדפנטלי נוט, עגילים גבוהים בתנוך האוזן יכולים להיות בסדר (במידה ואין לך 17 לכל אורך התנוך..) גם נזם גבולי, בטבעת לא, אבל עדין עדין יכול להיות שכן.
    אני אומרת מה מתאים מבחינתי ולא מה יהיה נכון במשרד עורכי דין...
    מבחינת קעקועים, את צודקת, אם הולכים חנוטים לא רואים כלום. מצד שני, אם את במקום שאת יכולה ללכת בגופיה ומבצבץ שם איזשהו ציור..

    לא אוהבת להוציא צלליות מהבית באופן כללי כשאין ברירה אני כבר לוקחת פלטה כי גם ככה קשה לי להחליט מה אני רוצה וגם כשהחלטתי מראש אני עשויה שעה אחרי (כשרלוונטי שאתאפר נגיד אחרי שחיית בוקר) לשנות לגמרי..
    אני אוהבת שהכל מרוכז לפני שאני יכולה לחשוב על שילובים כשאני מסתכלת על כל המבחר.

    השבמחק
  42. כמו שכתבת - זה מה שמתאים לך ולא למשל במשרד עורכי דין או במקום העבודה שלי.
    אצלנו כלום לא מבצבץ כי הכל צנוע וכו' גופיות חשופות זה לא ממש מקובל גם לא בשיא הקיץ.

    אני מאוד לא יצירתית ביומיום, אין לי זמן לשילובים וגם לא סבלנות. עדיין אני מהסופר משקיעניות נחשבת.
    נראה לי שגם השילוב הכי צעקני שלי (למעט הצלליות השחורות הנדיבות שלי בערב) לא נספר אצלך בכלל...LOL

    השבמחק
  43. זה בכל מקרה מתאים לי, לא חושבת שאישיותית הייתי יכולה להסתדר במשרד שהוא יותר מידי "פלצני". זאת לא אני לחלוטין!
    כנראה שגם נורמות הלבוש, איפור ולקים שלי אחרים בגלל זה.

    כשאני אומרת מבצבץ אני מתכוונת לכל מיני מבצבצים לאו דווקא משהו "שרברבי". יש קעקועים בכל מיני מקומות וחלקם אפשר לראות גם כשאת כמעט חנוטה..

    השבמחק
  44. ואני משערת שאני בכל מקרה לא דוגמה בתחום האיפור הססגוני חחח

    השבמחק
  45. מיטלי - בעבודה שלי אין ספק שהיית מתחרפנת.
    ממש לא פלצני כמו שכתבת אבל בהחלט מאוד סולידי. מאוד. הכי ההיפך ממך.
    האמת שאף אחת היא לא ממש דוגמה לאיפור כזה או אחר כי הכל יחסי. אני נחשבת לססגונית מאוד בעבודה עם האיפור. את כנראה לא ממש היית סופרת את זה כי לא איפור בולט או צועק מדי.

    השבמחק
  46. מעבר לעניין הססגוניות כ"תפיסה אישית" זה גם תלוי במבנה העין. כיוון שהעין שלי שקועה היא "סופגת" המון צבעוניות בלי לצעוק אותה חזק מידי. כשהעינים פקוחות לרווחה (כל שעות היום מלבד אחרי ארוחה בשרית חחח) לא רואים את כל ה"ואו-צבע" וזה סוג של יתרון שמאפשר לי להתפנן לגמרי עם צבעים משוגעים, מצד שני, שזה יראה סולידי באופן יחסי. כי זה לא נראה מודגש מאוד.
    בניגוד לאודם שלא משנה כמה השפתיים שלך דקיקות אם הצבע זועק הוא יזעק עד השמיים..

    השבמחק
  47. את רואה, גם בזה אנחנו שונות...;-)
    אצלי שמים לב לכל דבר כי אין לי עיניים שקועות, לכן אני מאוד נזהרת.
    עם שפתונים בוהקים אני יותר "מתפרעת" כי אחרת אני מרגישה חיוורת נורא.

    השבמחק
  48. בוהקים מילא, היית מגיעה עם הראשן רד לעבודה?
    אני לא.. :P

    השבמחק
  49. מה זו שאלה רטורית? בחיים לא!!! גם לא בפורים...
    למרות שבוהקים הם יותר נועזים מאדום לדעתי, יש בצבע הזה משהו מאוד עוצמתי. אין מצב, אבל עם וגאס וולט למשל אין לי בעיה...

    השבמחק
  50. אדום יהיה אדום.
    גם אני הגעתי עם הוגאס וולט לעבודה.
    אבל ראשן רד באמת בחיים לא, וכיוון שאני לא מתחפשת בפורים אז גם לא בפורים :P

    השבמחק
  51. טוב לדעת שגם לך בסוף יש גבולות ולא משנה מהם...;-))

    השבמחק
  52. אני מתה על סגולים, אבל פחות הולכת איתם. משום מה אין לי כמעט מהצבע הזה.
    הצבעים של רוב המוצרים בפוסט מדהימים, אבל זה של makeup forever פחות קוסם לי. אני פחות חובבת סגולים שנוטים לורוד.

    אתמול בדיוק הסתכלתי על העפרון של רבלון, אבל פחות אהבתי את הספוגית והוא נראה ממש קטנטן, אז ויתרתי על הרכישה. את מברשת הטשטושים בכלל לא מצאתי שם, אבל לא נורא.

    השבמחק
  53. אירנה - סגול זה נהדר אבל באמת צריך למצוא את הסגול שאנחנו יכולות ללכת איתו ומרגישות איתו נוח.
    בדיוק נגעת בנקודה, המוצרים כולם פחות או יותר באותו גוון לבנדרי ורק הצללית הזו נוטה לורוד. כמו שכתבתי היא גם לא תחמיא לכל אחת בגלל הנטיה הזו שלה.

    העיפרון אכן קטן כמו שציינתי וגם אני לא אהבתי את הספוגית לכן כתבתי שהיא לא בשימוש אצלי, מעדיפה ספוגיות עגולות. עדיין אני חושבת שהוא שווה את המחיר במבצעים. את המברשות ממש בעייתי למצוא בכל מקום, לא מבינה למה הם לא דואגים לזמינות שוטפת שלהן בכל סניף....

    השבמחק
  54. אתמול הייתי בסופר פארם עם אפרת והיא שלפה מהסטנד את העפרון הסגול המדובר, הוא אכן יפיפה! (ובכל זאת נשאר בחנות.. למרות ה 40% הנחה / 1+1..)

    השבמחק
  55. אז למה בעצם?...
    בגלל הגודל הקטן שכתבתי שזה החיסרון המרכזי שלו?

    השבמחק
  56. בגלל שהוא עפרון וכרגע אני לא משתמשת בכאלה בכלל!
    עם תיחום אייליינר עליון אני חושבת שמיותר לעשות תיחום תחתון עם עיניים קטנות כמו שלי (סוגר את העין)
    והדבר שאני הכי אוהבת לעשות - תיחום במעקה העין - אני לא יכולה אז בשביל מה..
    וזאת הסיבה שאני מוכרת את כל העפרונות שלי בעצם.. טוב נו, השארתי אחד תכלת שקיבלתי מחברה שהוא פשוט מהמם!!

    השבמחק
  57. אה... וואלה נכון.
    בתור מכורה לעפרונות עיניים קשה לי להבין את הקטע הזה.
    אם את עושה תיחום עליון באייליינר זה באמת מיותר גם עיפרון למטה.
    אני את התיחום העליון בדרך כלל אעשה עם עפרונות. יותר מהיר ומדויק לי. כשיש לי זמן משקיעה באייליינר...

    השבמחק
  58. פעם הייתי עושה תיחום עליון עם עפרונות אבל זה פשוט לא עמיד מספיק :/ ולכן אני מעדיפה ג'ל ליינר..
    יום יבוא ואני ארכוש את כל המלאי ב MAD! אבל עד אז, אצטרך להסתפק במס' ליינרים מוגבל ;)

    לחצתי על שלח ולא שלח. כנראה קוסמי כי שכחתי עוד משהו לציין..
    אתמול נתתי לאפרת בשביל הקטע לדגום את הוגאס וולט ו- אויה! כ"כ ניאוני וזוהר שאין דברים כאלה!! עכשיו הבנתי על מה דיברת! עלי הוא בכלל לא נראה ככה!

    השבמחק
  59. טוב, עמידות זה דבר מאוד אינדיבידואלי, עלי הכל עמיד יחסית.

    איזה קטע איתכן... ברור שהוגאס סופר בוהק, על מה חשבת שדיברתי עד עכשיו? אולי השפתיים שלך מאוד כהות או אפורות וזה מנטרל את הניאוניות שלו. זה ממש לא שפתון לכל אחת. עלי הוא סופר בוהק אבל התרגלתי...
    מאמינה שאם תנסי את המורנג' אולי יהיו לו אפקט עליך כמו שהוגאס עלי.

    השבמחק
  60. לא יודעת מה יש לשפתיים שלי אבל באמת לא הבנתי על איזו ניאוניות את מדברת בוגאס וולט ועכשיו הבנתי!
    היה רגע של אושר כזה חחחח

    מורנג'? יאללה, אנסה, מה יכול להיות ;)

    ולעניין העמידות אני גם אחדד שאחרי X שעות (תלוי) כשהעפרון כליינר הוא מתחיל להמרח על העפעף העליון ובכלל לוקח לו זמן מסוים להתקבע (בכל מקרה יותר מג'ל ליינר אבל לאו דווקא פחות מאייליינרים רגילים שאני לא אוהבת גם ככה)

    השבמחק
  61. טוב, אז מיטל מלשנית, הרסה לי חצי מהפוסט (רציתי לצלם מנורת ניאון סתאאאם)אבל אני אוהבת אותה אז אסלח לה ואחשוב על רעיון אחר.
    את העפרון אהבתי, אני גם בד"כ מורחת עפרונות על העפעף התחתון, זה מגדיל את עיניי הקטנות. היתה שעת ערב מאוחרת (לילה). הייתי בראש של לרכוש שפתון שכמובן לא היה דווקא אותו. אבל העפרון של רבלון נשאר לי בראש. רק האזהרה על השומניות עצבנה אותי, נראה. לפעמים כיף לקנות משהו בערך, לא תמיד חייב להיות מדויק, למרות שמלבד לקים אני לא ממש ספונטנית בקניית חומרים שימרחו על פני.

    השבמחק
  62. אפרת - מיטל פשוט זריזה, רצה לספר לחבר'ה...
    העיפרון הסגול הזה של רבלון באמת מאוד יפה. אבל על איזו שומניות את מדברת, מה שכתבתי על עפעף שומני? קחי בחשבון שבמקרה של עפעף כזה מה שכתבתי יהיה נכון לכל עיפרון עיניים כמעט.
    חוץ מזה, איזה שפתון רצית ולא היה?... אל תתביישי, ספרי גם לחבר'ה...

    השבמחק
  63. זה שביום חמישי לא היה, לא אומר שלא קניתיו ביום המחרת במקום אחר...ובמקום לרוץ לספר לחבר'ה, נפרגן לו איזה פוסטון קטנטון, הוא ראוי לכך. שקטתי על שמרי כבר זמן רב. מיטלוש אף מילה!!!
    הצילומים כבר צולמו (בטרם דגמתיהו) בהשראתך כמובן, נראה אם ש'תפרתי קצת... המשך יבוא.
    יודעת שזה נכון לכל עפרון כמעט, יש לי שחור וטורקיז של שאנל. מתקבעים יפה ומחזיקים מעמד חצי יום +. וחום של שיסיידו - מעולה! שאר העפרונות נקנו מתוך קניה...
    הגבתי לתגובה שלך אצלי, תבקרי.

    השבמחק
  64. זריזה זריזה הייתי בימים האחרונים אני מנותקת דווקא.
    אפרת - מחכה לפוסט על השפתון! שמחה שמצאת אותו! (מחכה לשמוע איפה ;))

    השבמחק
  65. אפרת - כרגע מופיע אצלך פוסט על לק לבנדרי של לייף.
    מחכה לפוסט על השפתון כמובן!

    מיטל - כשצריך להיות זריזה, את זריזה, כשלא את יורדת למחתרת. והנה החושים שלך שוב הביאו אותך לכאן איך שאפרת צצה :-)

    השבמחק
  66. לקח לי יומיים של דממת אלחוט..
    לפעמים צריך את הניתוק הזה. עושה טוב לנשמה!

    השבמחק
  67. נשמע הגיוני, מבינה אותך.
    בפועל, לא חושבת שהייתי מצליחה לעמוד ביומיים ניתוק...

    השבמחק
  68. סבלנות, הפוסט מתבשל.

    אני ת'רגלתי לדממת אלחוט של מיטל, מעדיפה ככה מאשר להכיר את מיטל 1.
    הלכתי

    השבמחק
  69. איזה כיף לי!!! אני ממש מאושרת !!!!אחלה מתנה לאביב:)
    תודה לדנה ותודה לכל הבנות המקסימות שפירגנו!:)
    ליטל.

    השבמחק
  70. בכיף ליטל, תתחדשי!
    וכמובן אל תשכחי לחזור לספר איך את מתרשמת מהפודרה :-)

    השבמחק
  71. אפרת - מזל שהתרגלת :)
    ודנרה - אין מה לעשות, אני רגילה ללבד וצריכה אותו מידי פעם, התדירות והכמות משתנים. ;)

    השבמחק
  72. אוח, סגול זה פשוט הצבע האהוב עליי. הצללית הזו של מופה פשוט מדהימה!!ממש עשית לי חשק מחר בבוקר להוציא את כל הצצליות הסגולות שלי ופשוט להתפרע חחח :) תודה על הפוסט הוא ממש כיפי.

    השבמחק
  73. תודה, איזה כיף לשמוע :-))
    סגול בהחלט צבע אהוד על כולנו והצללית הזו של MUFE נהדרת!
    אז בהחלט תוציאי את הצלליות הסגולות לבנדריות שלך שבאות מאוד טוב העונה ותהני לך.

    השבמחק
  74. אני שמחה לבשר שאחרי החששות שלי מאיפור צבעוני רכשתי את העיפרון הסגול של רבלון.. בינתיים מאוד מרוצה משימוש בקו הריסים התחתון.. כמובן שהמחיר הנמוך מוסיף לשמחה...
    רק עדכון קטן המספר הנכון לפי מה שמופיע על העיפרון הוא 05 ולא 08...

    תודה על ההמלצה.. אחת הרכישות שעשו לי מאוד שמח על הלב ובארנק...
    (:

    השבמחק
  75. איזה יופי! תתחדשי!
    בהחלט גוון מהמם עם מחיר שווה.
    תודה על תיקון הטעות זה אכן 05!
    בשמחה רבה, אני מאוד שמחה שהצלחת להוסיף טאץ' צבעוני לאיפור, זה בהחלט עושה שמח ונהדר לקראת הקיץ :-))

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails