28 באפריל 2011

חתונה קתולית באמבטיה



במשך הזמן כל אחת מאיתנו השתמשה במגוון מוצרי קוסמטיקה, התנסתה בקרמים, התיפייפה עם איפור. הרי פינוק אמיתי זה לרכוש מוצרים עדכניים שיהפכו אותנו ליותר מטופחות ומרוצות מתמיד, נכון? אבל בין כל החידושים, האם יש מוצרים שנהיה נאמנות אליהם? שתמיד יהיו שם בשבילנו ליתר ביטחון כי את ההבטחה שלהם כבר קיימו? יש מספר מוצרים כאלו שאני משתמשת בהם כבר שנים ועל שלשה מהם, בסיסיים וזמינים בכל פארם החלטתי לכתוב בפוסט הזה. שלושתם יהיו צמודים אלי תמיד, כמו חתונה קתולית. לעיתים אנסה מוצרים אחרים במקביל רק בשביל לחזור להיצמד אליהם ולחזק את דעתי שהם הכי טובים ומוצלחים בשבילי. אני מכירה את המוצרים הלו בכל הגלגולים שלהם כבר שנים: השינויים ו/או שיפורים בפורמולה והחידושים בעיצוב. סביר להניח שהמוצרים האלו יהיו לא יתחבבו על כל אחת, כמו הרבה מוצרי טיפוח כי זה מאוד אישי, אבל עבורי הם המנצחים. אציג אותם לפי רמת הבלעדיות אצלי מהקלה לכבדה....

שמפו ומרכך L'Oreal ELVIVE: מנסה במקביל מוצרים של מותגים אחרים
בתמונה הקטנה: 'גרסת הלייט'...

המוצר הראשון זה השמפו והמרכך של לוריאל אלביב הצהוב/כתום לשיער פגום, מפוצל, שביר. תמיד הייתי משתמשת במוצרים לסוג שיער כזה או יבש. חיפשתי את העוד לחות וריכוך במיוחד עם השיער המובהר שלי, שכל מי שעושה גוונים יודעת שאין משהו הרסני יותר לשיער מהם. השמפו עשיר סמיך ומדהים שמבחינתי אחריו לא ממש צריך מרכך. ועדיין אני נהנית להשתמש גם במרכך (קונדישינר) העשיר שעושה את הפיניש. בגלל ששני המוצרים האלו עבים ואינטנסיביים ממש לא קלילים, לא כל אחת תהנה מהם. השיער שלי רך, נוח, לא שומני וללא קשרים בכלל ולטעמי הכל בזכות שני המוצרים המושלמים האלו שתמיד יהיו נוכחים אצלי באמבטיה עם ריח נהדר ומרענן ולא פירותי דביק. בגלל הנוכחות הקבועה שלהם אצלי, תמיד אקנה את האריזה המוגדלת שגם יותר משתלמת מבחינת מחיר. למרות זאת, יש לי נטייה לבדוק כל הזמן במקביל מוצרים של מותגים איכותיים אחרים. בקיץ אני משתמשת במקביל גם בשמפו לניקוי עמוק כמו זה של LUSH. בנוסף, תמיד היה חשוב לי שהשמפו והמרכך יהיו של אותו מותג, לא יודעת למה, כאילו משלימים אחד את השני. אין מצב שאשתמש בשמפו של חברה אחת ובמרכך של חברה אחרת. אגב, ניסיתי גם את אותם המוצרים בסדרת לוריאל אלביב רק לשיער אחר, אבל זה לא היה זה, למשל במקרה של השמפו והמרכך של לוריאל אלביב לשיער פגום וחסר חיוניות התברר לי שזו כאילו 'גרסת הלייט' של מה שיש לי, פחות לחות וריכוך ולכן אין לי סיבה להחליף, אין אותה הנאה. ואם כבר מדברים על שמפו ומרכך, תמיד יש כל כך הרבה הבטחות מאחורי כל מותג, ממש כאילו נצא עם שיער כמו בפרסומות. אבל עם כל השיקום שהמוצרים האלו מבטיחים, כבר כתבתי שאין שום דבר שישקם שיער פגום חוץ מתספורת... אבל בהחלט אפשר לראות את ההבדלים באפקט הטיפוח שלהם שכמובן משתנה מאחת לשנייה. כך שאחרי כל כך הרבה בדיקות של מוצרים אחרים חלקם טובים יותר, חלקם פחות, עוד לא מצאתי את אלו שידחקו מהמקום את הצמד הזה. ובכלל, כל השימוש המקביל לא ממש מובן לי כי למרות שברור שמצאתי את המוצר האולטימטיבי בשבילי אני עדיין ב"חיפוש" אחר מוצר משופר שאולי יפתיע אותי. אולי בתפיסה אני לא מוכנה להתחייב כמו בחתונה קתולית אבל בפועל אני כבר כמעט בחתונת הכסף...

תחליב רחצה של דאב: במקסימום מנסה אותו בריח אחר

אז אם בשמפו ובמרכך אני עוד פתוחה לבחון במקביל מוצרים אחרים, בסבון הגוף הנוזלי שלי נדיר שזה יקרה. אני משתמשת בסבון גוף (תחליב רחצה) של Dove כבר כל כך הרבה שנים, זה מסוג המוצרים שכשמצאתי מה טוב לי אין לי צורך לחפש עוד למרות שברור לי שיש מוצרים נפלאים אחרים בשוק. המקסימום זה לגוון בין מגוון הריחות של אותו המוצר, אם כי נדיר שאבחר ריח מתוק או פירותי. המועדף עלי שלרוב אשתמש בו הוא ה- Dove CreamOil שמכיל קרם לחות ושמנים טבעיים, אני בכלל אוהבת שמנים כידוע, גם לפנים וגם לגוף. בסדרה הזו של תחליבי רחצה של דאב שמגיעה בשבעה ניחוחות שונים בארץ, זה המוצר היחיד למיטב הבנתי שמכיל תוסף שמנים ואינו רק שונה מבחינת הריח. הסבון הנוזלי הזה סמיך ואינטנסיבי בדיוק כמו שאני אוהבת, לא מקציף יותר מדי ולא מלכלך, בעל ניחוח שלא כל אחת תתחבר אליו בגלל השמנים, אבל אני מאוד אוהבת. מותיר את העור רך וגמיש ולא קריספי שמשווע לתחליב לחות באופן מיידי. ומספר מילים על העיצוב... לפני מספר חודשים החברה רעננה את העיצוב ויצרה אחידות בצבע כך שכולם מגיעים באריזה לבנה ורק המדבקה בחזית והפס במכסה מעידים על סוג הניחוח. העיצוב החדש הפך לטעמי את המוצר הזה להרבה יותר פשוט למראה ומאוד קונבנציונאלי. מאוד מאכזב מבחינתי ובנוסף גם מטעה כי כבר קרה לי שקניתי בטעות את ה- Fine Silk, שמגיע בגוון מוזהב רק בהיר יותר מזה שלי. כך שבמקום האריזה הקודמת בגוון הקרם חום בהיר מטאלי שנראה יחסית יוקרתי ומפתה יש לי אריזה לבנה ומשמימה ואיתה אני תקועה באמבטיה...

תחליב גוף וזלין: לא מנסה ולא בודקת שום דבר אחר...

פעם הייתי באיזו הרצאה באוניברסיטת ת"א בתחום השיווק, במסגרתה הציגו מחקר שהוכיח שיש מוצרים מסוימים שנהיה נאמנים אליהם בגלל התת מודע או מתוך הרגל של שנים כבר מהילדות. מה שהשתמשו בבית כשהיינו קטנים זה מה שניקח איתנו הלאה בבגרות. הדוגמאות היו נייר אפיה, שקיות זבל, אבקת כביסה וכו'. אני חושבת שהמוצר הבא בהחלט עונה על ממצאי הסקר. מאז שאני זוכרת את עצמי אצלנו בבית השתמשו בקרם גוף של וזלין. תמיד היה בבית את הקרם באריזה הירוקה, הצהובה או הלבנה. תמיד. מדי פעם היה צץ לו קרם גוף ריחני אחר אבל זה לא היה זה, תמיד הוא היה זמני. עד היום קרם הגוף היחיד שאני משתמשת בו הוא הקרם הגוף הלבן, נטול הריח. זהו קרם אינטנסיבי במרקם רך מדויק (לא נוזלי או סמיך מדי) שנוח למריחה, נעים למגע ונספג ממש מהר. אני אוהבת שאין לו ריח, ככה לא מפריע לבושם שלי. יש לי חברה שממש לא סובלת את הקרם הזה, אומרת שהוא מדי פרקטי ובסיסי ושיש לו ריח של משחה רפואית... היא אולי מייצגת את רוב המשתמשות כנראה שאוהבות קרמי גוף מפנקים בריחות מודגשים. מזל שיש מספיק מבחר לכולן... אומרים שהעור מתרגל למוצר מסוים ולכן כדאי לגוון ולשנות, אבל אני לא מרגישה שום צורך בזה, יש לי עור נהדר ולא מרגישה שההיצמדות לאותו הקרם כמו במקרה שלי בעייתי. בנוסף, בחורף אני משתמשת בו במקביל לשמן גוף או חמאת שיאה לגוף שנותנים בוסטר של לחות, רכות וגמישות לעור בעונה הקרה. שינו לו את העיצוב והפורמולה עם הזמן, אבל הבסיס שלו נשאר אותו הדבר. הוא מגיע בכמות גדולה במיוחד (725 מ"ל) שהופכת אותו לאטרקטיבי מאוד גם מבחינת מחיר. האריזה נוחה לשימוש, הבקבוק יציב מאוד ועם משאבה שמוציאה כמות מדויקת בכל פעם. עם זאת אני חושבת שממש היה אשר להתאמץ יותר מבחינת העיצוב המרדים. בנוסף, יש שני חסרונות בולטים למוצר הזה. הראשון שאי אפשר כמעט להוציא חומר ממנו כשמגיע לסוף, זה לא כמו בשפופרת שהכל יוצא החוצה. החיסרון השני זה בנסיעות, הוא ממש גדול ולא נוח לנשיאה, ולמרות שיש לו גרסה גם מוקטנת יותר אני תמיד אקח את הענקי איתי לכל מקרה שלא יהיה... בסופו של דבר אני לא קונה קרם גוף אחר, שום מבצע או חידוש לא יפתה אותי. מדי פעם אני מקבלת מתנה קרם גוף ואז משיקולי של "למה לא, אולי נרענן קצת" אני נותנת לו צ'אנס שבדרך כלל מחזיק בדיוק לשני שימושים מקסימום, אח"כ מעבירה הלאה. לעיתים רחוקות אני מחליטה לגוון ולהשתמש בקרם הגוף של הבושם שלי, אבל זה לא הוכיח את עצמו אף פעם כעובד, באופן טבעי ברירת המחדל שלי יהיה התחליב של וזלין....

אחרי שקוראים את מה שכתבתי ההתרשמות היא שאולי זה מדי שגרתי קצת כל תהליך הטיפוח במקלחת אצלי, שלא משתנה ממש עם חילופי העונות, קבוע כל השנה. אמנם מדי פעם יש לי פרץ של שינוי ורצון להתחדשות אבל זה לא ממש מצליח לתפוס. יש לי גם לא מעט מוצרים נלווים שהופכים את המקלחת למפנקת ומהנה עוד יותר, מוצרים שאני מחליפה ומגוונת ביניהם כל הזמן. מבטיחה גם להשתדל ולנסות לגוון למרות הכל במוצרים האלו. אבל מי אמר שצריך בכלל כל הזמן לגוון ולחדש?... נראה כאילו כל הזמן אנחנו במרוץ לעבר יעד לא ברור, יש לנו תהיות שוטפות איזה איפור ומוצרי טיפוח לקנות ובאיזה להשתמש. הפרסומות וההמלצות מכל מיני מקורות יוצרות לנו חשקים ומעמיסות עלינו מידע עודף ומיותר לעיתים קרובות, כך שאני שמחה שלפחות בענייני האמבטיה יש משהו יציב והחלטי שחוסך לי זמן בהתלבטויות וכסף בהתנסויות...


ID

ELVIVE Anti-Breakage
Repairing Shampoo, Repairing Conditioner
Brittle, damaged hair and split-ends
גודל: 750 מ"ל
ייצור: טורקיה
מחיר: 28 ש"ח

Beauty Care Shower
suprema CreamOil
גודל: 500 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 19 ש"ח
moisture locking lotion
hypoallergenic moisturiser
גודל: 725 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 37 ש"ח


Print Page

54 תגובות:

  1. אנונימי28.4.2011, 20:43

    וואלה שאני המגיבה הראשונה.

    שנים השתמשתי בדיוק באותו שמפו. במיוחד בתקופות שהשיער שלי כל חודש היה בצבע וגוון אחר.
    מאז ההריון הראשון ואני כבר לא צובעת השתמשתי בפורמולות לחיזוק השורש, כי ההריונות גורמו לי לנשירות מטורפות, כמוהם גם המעבר אל ומסינגפור.
    כרגע השיער שלי גם מראה התנפחות מטורפת ומה שמרסן אותו זה השיקום אינטנסיבי של דאב וכמרכך את המסכה בדקה של ג'ון פרידה (במבצע בנ"פ- 40 ש"ח)
    לגוף, חוץ מסבון דאב תמיד גם על עור רטוב בלנאום הרמל לתוספת לחות- העוד שלי יבש כרוני ומגרד כתוצאה מזה.
    כרגע עוד מתענגת על שלל הסבונים שקניתי וקיבלתי באינדיגו פרל בפוקט (סבון מהסרטים, אחד אגב שמור לך- השם דנרה כתוב עליו ולא כמטאפורה. והריח שלו גן עדן עלי אדמות- כמו פוקט)

    לצערי, השיער והעור שלי צריכי מדי פעם שינוי, אחרת העור והקרקפת שלי מפתחים אלרגייה, בגלל זה אני נודדת בין מוצרים.

    וקרם גוף שהיה ונגמר- פילוסופי וקיהל,ס - מדהימים שניהם.

    השבמחק
  2. כן נטע, זה תמיד מפתיע מחדש להיות הראשונה, רק שמיטל לא תתבאס עכשיו :-)

    הגיוני ששינויים הורמונליים ושינויי מזג אוויר קיצוניים ישפיעו על השיער, בינתיים עוד לא עברו עלי שינויים כאלה לתקופה ממושכת.

    ניסיתי את השמפו הזה של דאב, ממש ייבש לי את השיער, מדהים איך זה משפיע על כל אחת אחרת!
    את המסכה הזו של פרידה אני רוצה לנסות באמת, טוב שהזכרת לי ויש גם מחיר טוב עכשיו אני מבינה ממך.

    יש לך סבון עם השם דנרה?? די! איזה קטע, מגניב לי!

    הרוב נודדות בין המוצרים בשביל הגיוון כך שאת לא לבד בעסק.
    על קרמי הגוף של פילוסופי שמעתי רק דברים טובים, היו לי בעבר כמה מוצרים שלהם.

    השבמחק
  3. אנונימי28.4.2011, 21:05

    לא שקוראים לסבון דנרה.
    פשוט אחרי הביקור האחרון שלי שם, ושחזרתי עם מזוודה מלאה במוצרים (מהחנות ומתנה מאם הבית שם) בדיוק אז התחלת כתוב או שאני התחלתי לקרוא את הבלוג הזה.
    מיותר לציין שהתתאהבתי, ואז חשבתי שמבין כל האנשים שאני מכירה בעולם ווירטואלית מי שיכולה להעריך סבון שכזה באמת זו את.
    ואז כתבתי עליו "לדנרה בהזדמנות", יש עוד דברים בארון עם שמות אחרים... הכוונה שאם יצא להיפגש או משהו, אז אני אביא את זה.
    להשכלתך, בינתיים יש עוד כ-10 כמוהו ואנחנו בארץ כבר 10 חודשים, תעשי את החישוב שלך, עד שתגיע נק' האל-חזור שלו...

    השבמחק
  4. אנונימי28.4.2011, 21:06

    ועוד שאלה... איזה ב"א הזוי מצלם את עצמו חופף שיער?

    השבמחק
  5. אה, הבנתי, איזה כיף לי!
    נטע את מלכה, אין מילים!!!

    ולשאלתך - יש מי שעושים דברים יותר מוזרים מזה ביו טיוב...
    הסרטון הזה הוא מסדרת סרטונים של HOW TO ואין ספק שחלקם הזויים אבל תראי איך השתלב יופי בפוסט ;-))

    השבמחק
  6. איזה קטע - זה ממש נכון מה שאמרת על מוצרים שלוקחים מהילדות!
    אצלנו בבית מאז ומתמיד היה שמפו ומרכך של הוואי (הירוק) - זה השמפו הראשון שחפפו לי איתו את השיער (אחרי ג'ונסון ללא דמע כמובן :D) ואני לא מסוגלת להחליף אותו בשום אופן! לפעמים אני מנסה דברים אחרים.. אני ממש אוהבת נגיד את האלביב הורוד, אבל אני תמיד חוזרת להוואי הירוק שלי!
    גם שפריצר למטבח אני קונה מה שתמיד היה בבית.. ואני מנסה לחשוב על עוד דברים כאלה.. זה מעניין :)

    בכל אופן אני חייבת לנסות בדחיפות את הוזלין הזה.. מתאים לי קרם בלי ריח ואני גם סובלת מיובש.. אני משתמשת בדר"כ רק בשמן גוף אבל עכשיו זה קצת שומני אפילו בשבילי :D

    השבמחק
  7. השמפו והמרכך של הוואי מוצלחים בהחלט!
    גם אצלנו בבית כשהייתי קטנה היו קונים את הירוק כל הזמן.
    והזכרת לי קטע הורס: כשהייתי קטנה מאוד שלחו אותי לאיזו קייטנת פנימייה, כזו שישנים בה. אז כשהכנתי דברים לקחת החלטתי שאין צורך בשמפו (אז מה אם נכנסים לבריכה כל יום?...), לקחתי רק את המרכך הירוק שהייתי מעולפת עליו ורק איתו הייתי משתמשת. כשאמא שלי באה לבקר שלשה ימים אח"כ היא פשוט השתבצה ממני... עשתה לי שיחה על מה ההבדלים בין שמפו למרכך ולמה אם מוותרים על משהו אז עדיף לותר על המרכך... בחיים אני לא אשכח את זה!

    אין ספק שיש במחקר הזה משהו, בטוחה שכל אחת יכולה למצוא משהו בבית שהיא קונה ואין לה הסבר למה, חוץ מזה שזה המוצר שהיה בבית בילדות... קטע...

    הוזלין נהדר לטעמי, התגובות כמו שכתבתי חלוקות, אבל זה מה שטוב במוצרים בפארם, אפשר לנסות בלי לקרוע את הכיס. ליובש אני בטוחה שיעזור, אין עליו!

    השבמחק
  8. חחחחחח הרסת אותי!
    הבנתי מהפוסט שהתגובות חלוקות בגלל הריח.. ואותי זה דווקא מפתה משהו שהוא נטול ריח.. אני לא כ"כ אוהבת קרמים ריחניים.. שזאת אחת הסיבות שאני מעדיפה שמן גוף..
    אני מודה שמעולם לא ניסיתי אותו כי הוא ניראה לי כזה מיושן..

    השבמחק
  9. תאמיני לי, מאז אני יופי יופי משתמשת בשמפו אחרי התיאורים קורעי הלב של איך השיער הארוך שלי ספוג שלשה ימים בכלור... העיקר יש לו ריח של הוואי ירוק... LOL

    מוצרים נטולי ריח הם נהדרים אבל יש כאלו שלפעמים ממש סינתטיים וזה מבאס. היתרון שלהם שהם לא משתלטים על ריחות אחרים כמו בושם, קרם שיער, דאודורנט וכו'. גם בשמנים לגוף יש ריח פשוט הדומיננטיות של הריח משתנה כמו אלו שכתבתי עליהם (בקישור כאן בפוסט).
    מבינה לגמרי את הקטע של המיושן, זה כי הוא מאוד מאוד ותיק על המדף. אבל האמת שהוא מאוד מעודכן, עברתי איתו לא מעט גילגולים של חידוש הפורמולה, לא תמיד הייתי מרוצה אבל זרמתי והתרגלתי. מה שכן, חבל שהם לא מעדכנים מהותית את העיצוב, רק משפצים אותו קצת כל כמה שנים...
    קיצור, אם את קונה תעדכני בהתרשמויות ואם עזר ליובש.

    השבמחק
  10. רשמתי.. אקנה (מתישהו:P) ואדווח!

    השבמחק
  11. אנונימי29.4.2011, 8:36

    המממ...
    מעניין, גם אני הייתי בקייטנות עם שינה
    (מקווה בשבילך שלא באותה אחת- הסברים בפרטי)
    וגם אני העדפתי תמיד מרכך בלבד על פני שמפו.
    יורשת העצר מראה בדיוק את אותם סימנים. חחח.

    השבמחק
  12. הקטע הזה של הקייטנות היה מאוד IN פעם, אין לי מושג מה קורה היום....
    בטוחה שתאפסי מהר את יורשת העצר :-)
    מעניין מה זה הקטע עם המרכך. אולי זה כי השמפו מאוד פרקטי ועם קצף אבל המרכך זה כמו חמאה נעימה בשיער שמסדרת לנו אותו...

    השבמחק
  13. אנונימי29.4.2011, 11:11

    לא מאמפסת אותה, שתתאפס לבד.
    אגב, השמפו+מרכך עכשיו ב-25 ש"ח במגה בול.
    בנוגע לקייטנות- מאוד חזק, כולל עם שינה מגיל מסויים.

    השבמחק
  14. ממש אמא מודרנית, אבל אם לא תדאגי לה מעכשיו לאיפוס עם המרכך זה עוד יגיע ללכת לישון עם מסקרה...LOL
    את ההוואי תמיד אני רואה הרבה במבצע של עשרה שקלים בסופר פארם.
    אולי אקנה את המרכך לנוסטלגיה באמת :-)
    בקטע של הקייטנות התכוונתי לפנימיות עם שינה, לא לקייטנות יום רגילות.

    השבמחק
  15. אני משערת שאני די נאמנה לשמפו ומרכך שלי וגם לתחליב גוף - נקה 7, דר' פישר ונקה 7 בהתאמה.
    אני מרוצה בגדול, ומחליפה רק בין הריחות..
    אני לא משוגעת על השיער שלי אז אני משערת שאם המוצרם "בסדר" וגם לא עולם יותר מידי מסתדר לי..
    לוריאל בעקרון לא נכנסים אלי הביתה למרות שכל חלק הטיפוח שיער שלהם לא עושים ניסויים כי הכל פטנטים רשומים שלהם והכל נעשה במעבדות שלהם שבהם אין ניסויים בבע"ח. אבל הקונצרן.. זה כבר משהו אחר..
    אגב, גם DOVE עושים ניסויים, למרות שאיתם אני קצת "מתמתנת" בגלל שבקונצרן שלהם יש גם את תלמה, אז איכשהו נראה לי להלחם במה בדיוק?
    כשהשתמשתי בתחליבי רחצה שלהם בעבר מאוד נהנתי! ולא משנה על איזה מוצר נפלתי. אולי עוד אחזור אליהם. כרגע יש לי התפשרות שלהם - מסכה לשיער. היא נחמדה אני משערת..(אין ציפיות ואז אין אכזבות..)

    אני גם מאילו שמעדיפות קרם גוף ריחני, כאילו תירוץ לשים אותו.
    לגבי עניין גודל הבקבוק, מקריבים 5 ש"ח שלמים, נכנסים ל WOW / ביוטיקר וכו' ורוכשים בקבוק עם משאבה של 30 מ"ל :)
    רכשתי לי אחד כזה השבוע, שיהיה לי "ספייר" לקולורסטיי הבא שלי.

    אני חושבת שבמוצרםי האלה, דווקא, מבצע מעניין יגרום לי לנסות משהו חדש, אצל ההורים היינו משתמשים בפינש ובהוואי - שניהם עושים ניסוים.
    אבל בשבילי מה שמריח נחמד ונעים על העור זה בסדר.
    והאמת שלפעמים אני אפילו לא זוכרת מה יש לי בבית כשאני בסופר חחח

    השבמחק
  16. מיטלי, הפתעת אותי עם הנאמנות, משום מה הייתי חושבת שאת מהמגוונות התמידיות.
    בעניין הניסויים אני לא ממש מקדישה לזה מחשבה לצערי, אם משהו טוב לי אז אני משתמשת, בטח במקרה הזה שמדובר על הרגל של שנים עוד לפני שהחרם על חברות כאלה היה טרנדי. אבל אני מבינה שבקרוב כל החברות מתוקף החוק יאסר עליהן לעשות ניסויים, נכון?

    אם הריח זה מה שגורם לך למרוח קרם גוף אז זו סיבה ראויה מספיק. במקרה שלי אין מצב שאני לא אשתמש בקרם גוף מיד אחרי.
    אני לא אוהבת להעביר חומרים לבקבוקים קטנים, זה טרחה בשבילי, התעסקות מיותרת שגם מקצרת את אורך החיים של המוצר. רק במי פנים של קליניק אני עושה את זה כי זה מהיר וגם הם מתחסלים בבמהירות...

    יש בית בישראל שאין בו הוואי?.... קטע!
    אני תמיד זוכרת מה יש לי בבית כשאני בפארם כי זה לא ממש הרבה לזכור במקרה שלי, חוץ מזה תמיד יש לי ספרים שאני קונה רק במבצעים.

    וחוץ מזה חשבתי שתתבאסי שלא היית המגיבה הראשונה כמו שכתבתי לנטע אבל שמחה לראות שהתמודדת...:-))

    השבמחק
  17. אנונימי29.4.2011, 14:58

    מודה, לפעמים אני חוטאת בלישון עם מסקרה.
    ואני לא מודאגת, יש לה שגרת טיפוח דיי טובה וקונסיטטנטית לבת חמש וחצי.

    השבמחק
  18. את??? לישון עם מסקרה????
    אתן מפתיעות אותי כולכן....
    אם בגיל כזה היא כבר ככה אז צפוי לה עתיד מזהיר בתחום :-)

    השבמחק
  19. אנונימי29.4.2011, 15:37

    כן, קורה בימים שאני נופלת שדודה דקה אחרי הילדים.

    השבמחק
  20. אני נאמנה במידה מסוימת אבל לא מאוד. לא יפריע לי לשנות, פשוט יותר נוח ל לקחת מה שאני רגילה ולצאתמהחנות ולא להתעכב ולחפש את עצמי..

    ואת צודקת, בקרוב כל החברות לא יעשו ניסויים ויהיה יותר קל. אולי בגלל זה התחלתי קצת לוותר לעצמי..

    קרם גוף זה קטע חדש אצלי, אני עוד מתרגלת. בסוף זה יבוא ל בטבע אנ ימשערת

    אני לא רואה את עצמי נוסעת פעמיים בשבוע לבריכה עם צי של ציוד, אז יש לי בבקבוקים מוקטנים הכל, ואני ממלא כשצריך.

    להיות ראשונה זה שאיפה, אבל כשעברו אותי יותר מ 10 כבר אין מה להגיד חחחח

    השבמחק
  21. יקירתי, קרם גוף זה ממש חשוב the sooner the better!

    אצלך זה הגיוני כי המוקטנים זה יותר ברמה הפרקטית, לי אין צורך בזה בבית.

    מקווה שאת בפעם הבאה תהיי ראשונה, עד שיגמרו לך המילים...:-)

    השבמחק
  22. גם אני נאמנה כבר שנים רבות לשמפו לוריאל הצהוב (ולמרכך כמובן!), אני חושבת שהוא באמת המוצר שעושה הכי טוב לשיער שלי. כרגע אני בהפסקת רענון ממנו ומשתמשת בסדרת פנטן החדשה, אבל אני מודה שאני מתגעגעת ממש ללוריאל הצהוב.

    השבמחק
  23. וואלה, איזה קטע!
    הצהוב לגמרי מעולה.
    שמעתי על הסדרה הזו של פנטן אבל יש לי אנטי על החברה הזו, לא בטוחה למה.
    חושבת שפעם קראתי איזה מחקר של ניסויים בבע"ח והם יצאו ממש לא טוב וזה נחרט לי בראש.

    השבמחק
  24. לי לא נגמרות המילים, אבל כן יכול להיות שנרדמתי.. ואני לא נוטה לדבר מתוך שינה (חוץ מ- אריק, אתה נוחר!)

    אני חושבת שבקבוקים מוקטנים בבית זה מאסט גם למי רוצה לצאת לחופשה. יש גם בקבוקי מיני-מיני שמספיקים לשימוש של כמה ימים.
    כמובן שאצלי בתור מי שכמעט לא יוצאת לחופש זה פרקטי לבריכה וזהו ;)

    השבמחק
  25. חחח, אני יודעת, יש לך מספיק מילים תמיד, בטח ובטח בתגובה שהיא ראשונה לפוסט. אל תשני את זה :-)

    אני מעדיפה באמת לקנות מוצרים מוקטנים ולא להתעסק בהעברות.
    אגב, אם יש לוקרים בבריכה כמו בכל חדר כושר, אז את יכולה להשאיר קבוע את המוצרים שלך שם, למה בעצם לסחוב כל פעם?...

    השבמחק
  26. בבריכה שאני מתאמנת בה אין לוקרים.. וגם אם היו, כיוון שאני שוחה במרחק של חצ שעה נסיעה מהבית (כן, הזוי) אז גם אין ברירה אלא להתקלח שם, וגם לא בא לי להשאיר שם משהו ולגלות שאין לי אותו בבית :S

    השבמחק
  27. הי,אני בשונה ממך מחליפה מוצרי טיפוח בתדירות גבוהה רחוקה מלהיות נאמנה.כל תקופה שמפו אחר וכך לגבי סבון נוזלי וקרם גוף.אין ספק שהוזלין מעולה אך לפעמים אני אוהבת קרמי גוף עם ריח ואז לא שמה בושם כי זה חזק מאוד. לפעמים אני אוהבת לשים קרם גוף ללא ריח כדי שלא תהיה התנגשות ריחות כשאני שמה בושם.יש מגוון עצום והפיתוי גדול לנסות ולגוון, כמובן שיש את הקבועים שחוזרים אליהם.

    השבמחק
  28. בק - נראה שרוב המשתמשות לא ממש נאמנות למוצרים מהסוג הזה ומרעננות אותם כל הזמן. מסכימה שהמגוון עצום ומפתה.
    התנגשות הריחות הזו מאוד בעייתית, אם הריח של קרם הגוף דומיננטי אז באמת עדיף לוותר על הבושם.

    השבמחק
  29. אנונימי30.4.2011, 17:44

    יש קרמיריח שלהם רק מחזק תווים מסויימים של הבושם ואז גוף זה ממש נהדר.

    אגב, אפרופו לקחת הרגלים מהבית, בסינגפור חידשתי ימי כקדם וחזרתי להשתמש בשמו ומרכך של רבלון- םשוט נהדרים ופינס שהיה גם טוב ומשום מה כבר לא מיובאים/מיוצרים ל/בישראל וחבל, בעיקר הרבלון.

    השבמחק
  30. פיייי, החזרת אותי בערך לגיל עשר עכשיו.
    היה לנו בבית שמפו של רבלון שנקא פלקס FLEX.
    גם את הפינס FINESSE אני זוכרת.
    ממש קלאסיקות העלית פה!....

    השבמחק
  31. אנונימי30.4.2011, 21:41

    הפלקס הזה, ובמיוחד המרכך שלו, פשוט אגדה בבקבוק.
    במיוחד לשיער סרבני כמו שלי. הבאתי איתי שני בקבוקים והם נגמרו.

    ואגב, לא קשור- תקלפי את המדבקה הישראלית מהלק פטיט-פור של אורלי. לי זה קרה במקרה... גיליתי שהשם שלו אחר (לא זוכרת כרע, אבל משהו עם פאלמס)

    השבמחק
  32. אנונימי30.4.2011, 21:57

    נ"ב- מעניין שהכותרת שלך התאימה לאירועי הממלכה...

    תעשי פוסט סיכום?

    השבמחק
  33. נטע - קילפתי וגם במדבקה התחתונה כתוב PETIT FOUR...

    בהחלט החתונה המלכותית היא אחד האירועים הנדירים.
    חשבתי לעשות פוסט על איזה מוצרים להשתמש בכדי להראות דוכסית/נסיכה כמו קייט מידלטון (Catherine Elizabeth "Kate" Middleton), אבל החתונה שלה אתמול עם הנסיך וויליאם היתה יחסית נטולת השראה מבחינתי. אהבתי את השמלה אבל האיפור היה ממש לא משהו במילים עדינות... אז גנזתי את הרעיון הזה של הפוסט...

    השבמחק
  34. אנונימי1.5.2011, 6:01

    כן, היא התאפרה "קליל" כי זו חתונת בוקר.

    אני מחכה שיצאו התמונות הרישמיות של השמלות האחרות שלבשה ומהמסיבות.

    השבמחק
  35. אין לי מוצרים שאני נאמנה להם באדיקות מהסיבה הפשוטה שאף מוצר שהשתמשתי בו לא הוכיח את עצמו כחסר תחליף. מוצר שאני יחסית נאמנה לו הוא סבון גוף לגברים של ניוואה. אני קונה אותו שוב ושוב לא בגלל שאני כל כך משתגעת עליו אלא בגלל שאני לא סובלת את הריחות של הסבונים האחרים.

    השבמחק
  36. וניטי - בהחלט סיבה טובה להמשיך לחפש ולגוון.
    אני לא חושבת שיש ממש מוצר שאין לו תחליף, גם לאלו שלי יש תחליף מבחינתי רק לא מהנה ומספק כמוהם עבורי.
    בזמן האחרון אני שומעת על הרבה שמשתמשות במוצרי גברים, מעניין.
    ואני איתך עם הריחות, ממש לא פשוט למצוא משהו ראוי שלא יהיה בריח "אפרסק מאוהב בשעת לבלוב" ועוד דביקים כמותו...

    השבמחק
  37. אני חולפת שוב ושוב בסופר פארם על פני המדף של ווזלין, ופשוט לא יכולה להביא את עצמי לקנות את הקרם שלהם. עזבי את זה שעיצוב האריזות מרדים, בסניף שלי לפחות - הן פשוט מלוכלכות! יש על הבקבוקים (ודווקא של ווזלין!) מין מעטה אבק שחור-אפור מאוד לא אטרקטיבי. אכן, בעיה.
    לגבי השמן-ג'ל, איפה יש אותו? בסופר פארם לא מצאתי. ועוד תהיה - הוא לא משאיר לך כתמים שמנוניים על המגבת?

    השבמחק
  38. מרג'ורי,זה נשמע נורא, מכירה את העניין הזה של מוצרים מאובקים.
    לפני כמה זמן רציתי לקנות איזה מוצר של אורלי לציפורניים ובסניף אחד ענקי של סופר פארם כל האזור הזה היה מטונף ומאובק ופשוט עזבתי את זה. קניתי את המוצר אח"כ בסופר פארם הקטן ליד הבית שלי, הכל שם תמיד נקי ומסודר.
    זו פשוט חווית קניה נוראית, ממש מכבה את החשק.

    לגבי השמן אני מניחה שאת מתכוונת לג'ונסון הצהוב שכתבתי עליו, הוא נמצא במחלקת תינוקות כמו רוב המוצרים של החברה הזו. המגבת ממש לא מוכתמת אח"כ, היא סופגת את עודפי המים, השמן נדבק לגוף (את השמן מניחים על עור רטוב לפני הניגוב, כן?). כמו שכתבתי בפוסט ההוא, צריך לטפוח על העור עם המגבת, לא תנועות ניגוב. חוץ מזה, לא יודעת מה מצב העור שלך אבל אם הכל בסדר אולי כדאי שתחכי עם השמן לאחרי הקיץ, שלא יתן לך תחושה שומנית או מבריקה מדי.

    השבמחק
  39. חיפשתי בתינוקות ולא מצאתיו, יכול להיות שהסניף שלי פשוט לא מוצלח (למרות שהוא גדול ומרכזי מאוד). אבל אם את מזהירה מפני עודף שמנוניזם - אולי באמת אחכה איתו לחורף. בינתיים אני ממש מתקשה למצוא קרם קיצי. ביום שישי ביליתי חצי שעה (אם לא יותר..) בסניף ללין הקרוב לביתי, וניסיתי את הקצפת שלהם שהיא מאוד קלילה וקיצית. לא התחברתי לאף ריח שלה - מה גם שהיא לא זולה בכלל. אולי אשאר כבר עם ה"קליאו" הנושן שמצאתי באיזו מגירה בבית.

    השבמחק
  40. כן, עדיף שתחכי, השמן ממש לא קליל וקייצי.
    ללין תמיד נראים ממש יפה אבל אף פעם לא מצאתי שם כלום.
    פעם היה לי קרם ידיים שלהם אבל חוץ מהריח לא היתה לו שום איכות מיוחדת.
    ואם יש לך קרם נושן אז אולי תבדקי שכדאי בכלל להשתמש בו ולא לזרוק לפח...

    השבמחק
  41. אנונימי4.5.2011, 12:01

    בקשר ללק שלי- מוזר ביותר.

    ועוד שמן גוף משגע של חברת לבידו- ברימונים משהו...
    גם טוב.
    לא משאיר שמנוניות מיותרת וגם הריח- במקום בושם.

    השבמחק
  42. ורדינה4.5.2011, 21:42

    דנרה, נכונה השמועה שזו את שמצולמת בסרטון? ולא, אל תגידי לי שזה חלק מסרטוני How to.זה פשוט יושב לי בול על הדרך בה את כותבת. זו ממש הדמות שלך בעיני.
    לגבי שמפו-גם אצלי ההוואי הירוק חגג בבית ואני לא יכולה לסבול אותו היום. אפילו חברות של הבנות שנכנסות אלי הביתה ומשאירות שובל של ריח חפוף בשמפו הזה, עושות לי רע. פיתחתי עם השנים אנטי לשמפו הזה. היום אני משתמשת בדאב לשיער דליל. כל יום אחרי החפיפה אני מקווה אולי יצמחו לי כמה שערות בעקבות השימוש בו, אבל אני חייבת להודות שזה לא קורה...
    ומה את אומרת על הסבון הנוזלי הסגול של פלמוליב? לאחרונה שינו לו את האריזה ואפשר למצוא אותו בבקבוק משאבה. סבון מנצח! אני הכי אוהבת להסניף את הילדים אחרי האמבטיה. ועכשיו, בגלל שיש לו משאבה, אז אפשר גם להשתמש בו כסבון ידיים. באמת מעולה.

    השבמחק
  43. ורדינה4.5.2011, 21:49

    חייבת עוד מילה - נטע הזכירה לי כאן נשכחות עם פלקס ופינס. אלו היו באמת שמפואים טובים, אם לא ה...
    אני בטוחה שאם הייתי ממשיכה להשתמש בשני אלה, השיער שלי היה היום הרבה יותר שופע ;-)

    השבמחק
  44. ורדינה, ברור שזו אני בסרטון...NOT!
    הלוואי והייתי כל כך רזה...
    אבל תמשיכי לדמיין אותי ככה, לא אכפת לי בכלל...:-)

    כמו שאמרתי בתגובות - זה מדהים, אין בית בישראל שחף מהשמפו הוואי הזה, אצל כולם הוא עבר מתישהו...
    לכולנו יש גם זכרונות מפלקס ופינס ואני איתך, גם בטוחה שאם היית משתמשת בהם השיער שלך לא היה דליל היום ;-))
    כך שלמרות שהדאב לשיער דליל לא עוזר, אני מאחלת לך שתמצאי את השמפו שיהפוך את השיער שלך לרעמה מפוארת שכולנו נתקנא בה :-))

    אין לי כלום לומר על הסבון של פלמוליב כי כמו שכתבתי אני מגוונת רק בין הריחות של הדאב, נדיר שמנסה אחרים. אבל תודה על ההמלצה! משאבה זה באמת שדרוג רציני. ואם להסניף משהו אז מזל שבחרת בילדים ולא בדברים אחרים!...LOL

    השבמחק
  45. ורדינה4.5.2011, 22:00

    את יודעת איך זה, אם השמפו לא יעזור נעבור לתכנית מגירה ב' - תוספות שיער. ואז נראה למי תהיה רעמה...
    אגב, במחשבה שנייה אני שמחה שאת לא הבחורה מהסרטון. אני בטוחה שאת הרבה יותר יפה...

    השבמחק
  46. טוב זה לא כוחות אם את משתמשת בתוספות שיער... נו, לפחות אני בלונדינית...LOL
    תודה על המחמאה, תמשיכי כך עם כולם ותגיעי רחוק :-))

    השבמחק
  47. חכמים מאיתנו אמרו "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא" (סוג של התנצלות בעקבות הנזיפה שלך). לא תמיד זה נכון אבל אתמקד בנושא.
    את אלביב אני זוכרת לטוב בשל השמפו לפי צבעי שיער שהיה להם. לבלונד לחום ולאדמוני שהיתה לו גם מסיכה תואמת. המחיר היה שערוריתי יחסית לכמות אבל זה בהחלט נתן אורכה לפני ההכרח לצבוע.יום אחד הוא נעלם מהמדפים...היות וזנחתי את הסדרה של לוריאל פרופשיונל שעבורה הייתי מכתתת רגליים לספרים בעיר, העדפתי להמשיך לרכוש את השמפו שלי בפארמים וברשתות ואני עדיין בחיפוש אחרי השמפו האולטימטיבי.
    קראתי מאמר במגזין "מנטה" שגורס שאין לשמפו יכולת השפעה על השיער כי בעצם אין לו דרך להשפיע על השורש והכל ענין של יחסי ציבור ושיווק. לא מסכימה כי יש שמפו שמותיר את השיער רך וקל לסירוק ואם רחמנא ליצלן שכחנו את השמפו(לא קורה!) ונשתמש בשמפו בתי מלון אז...אמת קטסטרופה.
    את DOVE לא אהבתי, כראשון נפלתי על FINE SILK ואחרי שני שימושים העברתי הלאה. (דגמתי גם את השמפו ששרד עד הסוף אך לא ירכש שוב).
    כסבוןגוף אני מעדיפה אך ורק את פלמוליב הסגול, עדיף באריזה המשפחתית עם הלחצן. אם אין ברירה אזי נקה 7 - צלול בלבד - תכלת או סגול.
    אני מסכימה איתך שאת הרגלי הילדות אנו לוקחים איתנו - סבון הכלים היחיד שנכנס אלי הביתה זה פלבוליב ירוק - הבקבוק הקלאסי בלבן אטום, אף אחד לא יקח את מקומו. וזלין ואלו-וורה תמיד יהיו לי בבית. ולמכשיר הפלסטיק עם פסי המתכת לפריסת הביצה הקשה יש מקום של כבוד. אבל מר וזלין לא יכנס הביתה, הוא בכמות מסחרית ולא נגמר לעולמי עד פיתחתי אנטי!

    אני לא אוהבת קרם גוף ותמיד מעדיפה ספריי, שמן או תחליב. לז'אן פיובר יש מוס נהדר לגוף - אך הוא די יקר. קניתי בארה"ב BUDY MIST של ויקטוריה סיקרט ומאוד מצא חן לי אז יש תמיד אחד במלאי.

    לא מזמן קיבלתי כמתנה את תחליב הגוף בריח FLORA של גוצ'י. נהדר, כתחליב גוף הריח לא משתלט מידי, המרקם נעים מאוד ולא נקווה בין האצבעות (בניגוד לקרם סמיך) תענוג!

    האמת שהייתי זקוקה לקריאה שניה של הפוסט שכן הוא נוגע לתחומים רבים ולא רק לריחות האמבט. דוגמא "...משהו יציב והחלטי שחוסך לי זמן בהתלבטויות וכסף בהתנסויות..." אבל החלטתי להתרכז באובייקטים העיקריים.
    בתקוה שכתבתי עברית ולא ג'יבריש, השתדלתי(LOL)

    השבמחק
  48. אפרת - ויש שיאמרו שאף פעם לא מאוחר מדי :-)
    הקטע שלך עם השמפו לפי צבע שיער שנעלם זה מבאס נורא. להיצמד למוצר ושיום אחד הוא יעלם זה הסיוט שלי!
    לא מכירה ספציפית את המאמר במנטה אבל אני מסכימה ששמפו לא יכול "לשקם" את השיער שלנו, משהו פגום ישאר פגום. אבל הוא בהחלט יכול להשפיע מהותית על הגמישות שלו, המגע, הסידור וכו'.

    הקטע של הילדות זה משהו, כל אחת נזכרת במה היא סוחבת כבר שנים מהבית...
    נזכרתי עכשיו בפסי הביצים האלו, הרגת אותי!

    הגוצ'י נשמע טוב, לקבל תחליב גוף של בושם זה פינוק אמיתי תמיד!

    רוב הפוסטים שלי הם סיפוריים והמוצרים הם השוליים, עוד לא שמת לב?... ;-))

    השבמחק
  49. לענין המשפט האחרון. הרי על כך אני מחמיאה לך כל הזמן, על השילוב המעניין והפרטני של הדברים הקטנים במארג החיים. זאת הסיבה שאיני יכולה להגיב כלאחר יד אלא בכובד ראש וקריאה מעמיקה ואת עוד נזפת בי! :(

    שתביני נשבר לי המכשיר ועכשיו כשאני מכינה טורטיות עם גווקמולי או פריחולס, גבינה מלוחה (צוריאל בולגית 5% - מעולה!)וחסה, אני פורסת את הביצה בסכין, עובי לא שווה ומתפרק והתלונות חבל"ז
    לא נותנים לי טיפ!

    השבמחק
  50. נוזפת? חלילה... מחכה בקוצר רוח :-)
    אני זו שעם הנזיפות שלך חוזרת מהר אליך לבלוג להרחיב את ההתייחסות.
    את רומזת שאני בנאדם שטחי?...LOL
    חוץ מזה שכתבת שלא התייחסת לתובנות רק לאובייקטים. אבל כן התייחסת, כל הקטע של הילדות זה משהו מאוד חזק.

    לא יותר פשוט ללכת לקנות פורס חדש כזה? יש בכל שוק אותו בכמה שקלים.
    ממה שאת כותבת נשמע שיחסוך לך הרבה כאב ראש ועוגמת נפש ;-)

    השבמחק
  51. ת'לא מאמינה ששוב נמחקה ההודעה, אני בהלם, כי הפעם היא פורסמה, ראיתי במוי עניי (עולי הבלוגר קרא שהשמצתי אותו?)

    אם לשחזר כתבתי שמהכרותי הכה שטחית עימך, "שיטחי" לא בלקסילקון לגבייך!
    אני לשוק? אני הולכת לסופר עם מזגן ועגלה שאפשר לבחור ענב ענב ועגבניה עגבניה. עדיף כשיש סופרפארם ליד (כמו ברמת בית הכרם)

    הילדים יעריכו כשיהפכו הורים בעצמם. (לפחות הם מרימים את הצלחת למדיח)

    השבמחק
  52. גם אני בהלם... ממך! לא דיברנו קודם בבלוג שלך על להעתיק את התגובה לפני השליחה???

    חן חן, אני חושבת שבאמת כל הצד של הבלוג אצלי זה בכלל לרכך את הצד הכבד שלי...

    לשוק הולכים בשביל הסיבוב, לאו דווקא בשביל הקניות. אני משתדלת פעם בחודש לעבור בשוק הכרמל, ממש אווירה סבבה. אם יש קשקוש שבא לקנות אז עוד יותר מגניב. ואולי יש במיוחד בשבילך את חותך הביצים הזה בסופר ליד הבית...

    השבמחק
  53. כיף לדבר איתך כי את מכירה את ירושלים. את משווה את מחנה יהודה לשוק הכרמל, מהכרמל אני יוצאת עם שקית מלאה הכל חוץ מ...פירות וירקות (מכסימום אולי שקדים ואגוזים) הייתי שם לפני כחצי שנה והכל נקי ומסודר.לא דרכתי על קליפות ולא דרכו עלי(LOL?)

    לשוק מחנה יהודה הולכים כדי לקנות אוכל. בשרים, פירות ירקות, פיצוחים. וזה ממש לא בשבילי. ההמולה, הצפיפות וה"כמויות" שצריך לקנות בלי לבחור. תוסיפי את זה שאני מחוברת מהווריד לכרטיס האשראי ולא מסתובבת עם מזומנים, מה קיבלנו?
    רשתות ופארמים.(ולא דיברנו על חניה, ואריזה והמרחק מהרכב...)

    מה שכן מודה, הפער במחירים בין סופר פארם וסופרים בחומרי ניקוי תמרוקים וכדומה לא יאומן, כפול ופי שלוש אבל...לכי תחזירי משהו פגום לשוק ותקבלי החזר זיכוי ועוד בחיוך? אני אשאר בשלי.

    ואם לחזור לנושא הפוסט. ראיתי את הסרטון ונקרעתי מצחוק, איפה את מוצאת אותם?
    (העתקתי, שולחת...)

    השבמחק
  54. יש משהו בדבריך, זה לא בדיוק בר השוואה שני השווקים הללו.
    אני לשוק מחנה יהודה לא הולכת בכלל ובשביל להיות פוליטיקלי קורקט לא אפרט את הסיבות...

    אני בדיוק כמוך עם האשראי, ממש מבייש שאני מוצאת את עצמי לא פעם בלי שקל בארנק...
    גם אני קונה הכל בפארמים כולל מוצרי ניקיון. אין תחליף לנוחות ולחווית הקניה מבחינתי. כתבתי על זה גם בפוסט "סופר טרופר" זוכרת?...
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/09/blog-post_14.html

    בהחלט קטע הסרטון הזה... גם נטע נקרעה ממנו פה בתגובות בהתחלה. בשיטוטים ביו טיוב מוצאים הכל כנראה...

    (שמחה שלמדת, חבל שבדרך הקשה...)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails