11 בדצמבר 2010

חפירות להבעה נכונה



יש מספר דברים שבאיפור יומיומי לא נוכל לשנות באמת אולי קצת להסוות ולטשטש, כמו עור עם חטטים, כתמים רציניים, מבנה פנים ובעיקר - הבעה. יש מגוון פרמטרים שקובעים את ההבעה שלנו כשאחד המרכזיים שבהם אלו הגבות. לא משנה איזה גבות קיבלנו מהטבע, יש מי שמשנות אותן על מנת להתאים אותן למבנה הפנים ולאופנות המתחלפות כשהקיצוניות בהן אלו הגבות דקיקות ועגולות שמשוות מראה נדהם והגבות העבותות שמשוות מראה פראי. מי לא מכירה את האובססיה/התחביב שלנו לבהות במראה (ועדיף מוגדלת...) בעיני הרנטגן שלנו ולהתחיל למרוט כל שערה שנקרית בדרכנו כאילו אנחנו בחפירה ארכיאולוגית מורכבת, עד שמרוב יישורים ועיצובים יוצא לפעמים משהו דק מדי, עם צורה אחרת ממה שתכננו או עם חורים לא צפויים?.... שלא לדבר על ההתעקשות להסיר שערה תמימה בת יומה שעוד לא בצבצה, כי בטוח היא זו שתחרב את הלוק המושלם שלנו, ולהתחיל להתעסק איתה עד שלא רק נהיה לנו שטף דם נקודתי בולט על העור אלא גם לא הצלחנו להסיר אותה... ואחרי הכל, גם אם הגבות שלנו מושלמות או לא עדיין אפשר לשדרג אותן באמצעות איפור שלעיתים אפילו מעט ממנו יכול לעשות שינוי משמעותי בלוק הכללי.

פמלה אנדרסון, ברוק שילדס: גבות משני קצוות המתרס

האמת שעד לפני כשנה לא ממש התייחסתי לאיפור הגבות. זה פשוט לא היה ב- Top of mind שלי שלא לדבר שזה נתפס כמשהו של "זקנות". יש לי בסך הכל גבות שאני מרוצה מהן: מעוצבות, שטוחות, דקות אבל לא מדי בגוון חום שטני. לא חשבתי שיש לי מה לעשות איתן, הן השתלבו יופי בלוק הכללי וכמעט שלא הפריעו, שלא לדבר על איך שבתמונות לא רואים אותן כמעט... יום אחד בהיר החלטתי לעשות מעשה וקניתי עיפרון לגבות וכבר מהשימוש הראשון הבחנתי בהבדל - יש לי גבות (!) וכשמדגישים אותן ממש מעט הן נותנות עומק ומשדרגות את הלוק הכללי באופן משמעותי. המחמאות לא איחרו להגיע ולמרות שזה לא מוצר מאסט עבורי אני משתדלת להתייחס לגבות שלי כמעט כל יום. אין ספק שאני לא המשתמשת הקלאסית במוצרים לגבות כי אני לא "חייבת" אותן כמו מי שמחפשת לעבות את הגבות, לשלוט בשיער סורר או "לסתום" חורים, ועדיין אני חושבת שיש לי כמה תובנות שבהחלט אשמח לחלוק.

עיפרון לנקום בגוון TAUPE: גוון נייטרלי

המוצר הראשון אותו קניתי ובו אני משתמשת עד היום זה עיפרון LE CRAYON POUDRE לגבות של לנקום. בתור מי שמכורה לעפרונות עיניים ובמיוחד לאלו של לנקום, אני חושבת שזה לא היה ממש מפתיע "שבמקרה" החלטתי להתחיל את ההתנסות שלי בשדרוג הגבות עם מוצר של לנקום. בעיפרון הגבות אני משתמשת כשסיימתי את איפור העיניים על מנת שהאיפור לא "יאבק" לי את הגבות, אך לפני המסקרה. לעיפרון צד אחד עם מברשת גבות שאני משתמשת בה לפני השימוש בעיפרון גם להסרת "לכלוך" מהאיפור וגם על מנת לסדר שיהיה קל לצבוע אותן. הצד השני הוא העיפרון עצמו עם פורמולה רכה פודרתית המכילה מעט שעווה בגוון TAUPE הנייטרלי שאני חושבת שיתאים יחסית להרבה משתמשות. מדובר בגוון חום אפרפר ללא שמץ של נטייה ורודה או כתומה. אף פעם לא הבנת את אלו שמציירות או ממלאות גבות עם עפרונות בגוונים כאלו, זה תמיד נראה חריג ולא קשור, ממש כמו של האוקראינית היפה מהפוסט של השיזוף... מה אין להן מראה בבית? לא מבינה את זה.... בכל מקרה כפי שציינתי אין לי חורים למלא או סיבה לעבות את הגבות. הן באמת יפות כמו שהן ולא עמוסות או דלילות בשיער. משהו באמצע. כל מה שאני עושה עם העיפרון זה בסה"כ לעבור איתו על השיער. לא ממלאת אותן - לא נוגעת בעור. אני צובעת את הגבות למעט החלק הפנימי העבה יותר שלהן (איפה שהן מתקרבות אחת לשנייה) על מנת שזה יראה טבעי ולא "עשוי" מדי. לא רואים בכלל שעשיתי משהו זה ממש מתקבל טבעי. אני לא אוהבת גבות מודגשות מדי כי זה נותן הבעה "קשה" ועשויה יותר לפנים. עם העיפרון הזה אני יכולה גם לשלוט בעוצמת הגוון לפי הלוק שנכון לי לאותו רגע. לעיפרון הזה יש עמידת יפה לאורך כל שעות היום אולי בזכות השעווה השקופה בפורמולה שלו. לעיתים אני מורחת בנוסף מתחת לגבה את עיפרון ה- eyeBRIGHT של בנפיט שמדגיש מעט את עיצוב הגבה ותורם לאשליית מרחק ואור לעיניים.

עיפרון לנקום בגוון NATURAL BLONDE: למה אין את הגוונים האלו בארץ?

בגלל שהייתי מרוצה מהעיפרון הזה, החלטתי אחרי תקופה לקנות גוון נוסף בהיר יותר במחשבה שיהיה עוד יותר טבעי לי. זה המקום לציין שניסיתי מספר צלליות לגבה שהיו בהחלט מצוינות ועשו עבודה יפה, משום מה לא התחברתי אליהן, אנסה שוב בעתיד. אז חזרתי לעפרונות ובחנתי את העפרונות של מאק ושל אנסטסיה שהיו מעולים וסביר להניח שגם ירכשו בעתיד. לבסוף החלטתי בכל זאת לרכוש עיפרון מאותה סדרה של מה שיש לי בגוון NATURAL BLONDE עם נטייה צהבהבה קלה (ולא אפרפרה) שלא נראית כלל כשצובעים רק את שיער הגבה כמוני. בפועל זה העיפרון שבשימוש השוטף אצלי ובערבים אני יותר משתמשת בגוון ה- TAUPE. למרבה הפלא התברר לי שבארץ לנקום מציעים עפרונות גבות מסדרה אחרת לגמרי מהעפרונות האלו שרכשתי בארה"ב. שני הגוונים בארץ כהים מאוד וגם אם הייתי רוצה להשתמש אין משהו שמתאים לי.

BROW FIX של אנסטסיה: אותו אפשר לנקות אם נדבק צבע

למי שלא מכיר, אנסטסיה שהזכרתי קודם, מדובר על חברת קוסמטיקה שמזוהה בעיקר עם מוצרי הגבות שלה. ה- BROW FIX של אנסטסיה הוא מוצר פשוט ונוח לשימוש שלא מצאתי לו מקביל ראוי. מדובר על עיפרון ג'מבו קצר יחסית המכיל שעווה דחוסה שמורחים על גבות "ערומות" או מאופרות. הוא למעשה תחליף למסקרות השקופות לגבות, הגרסה הטבעית יותר. החומר של העיפרון לא משאיר את השיער קשה כמו המסקרות שתפקידן גם לטפל ביעילות בשערות סוררות. בנוסף, למברשות המסקרות נדבק מעט בכל שימוש מעט מהצבע בו השתמשנו ולמעשה זה גורם ללכלוך הפורמולה שנעשית מאובקת בתוך המיכל כי המברשת תמיד תחזור לתוכו. זה לא קורה בכלל בעיפרון ואם נדבק מעט צבע אפשר מיד לנקות. כמו כן, העיפרון לאחר מספר שעות לא הופך לנקודות לבנות קטנות ומחרידות בשיער הגבה (בדומה לג'ל לשיער הראש) כמו שחלק מהמסקרות השקופות עושה. הוא מקבע את העיפרון ששמתי לפני כן ומעלים את הלוק המאובק מהאיפור. גם אם לא התאפרנו בכלל באותו היום עדיין הוא נותן עומק וברק טבעי לשיער הגבה לכן הוא מוצר מומלץ לכל אחת ולא משנה איזה גבות יש לה ואם היא מאפרת אותן בכלל.

למעלה מברשת ביוטי קר, למטה מברשת מאק: למה לשלם פי שלוש?...

בנוסף למוצרי האיפור יש שני מוצרים עיקריים שאני משתמשת בהם לעיצוב הגבות. הראשון הינו המברשת לגבות. אני אוהבת להשתמש במברשות חד פעמיות ולא במברשות הרגילות ולא מבינה למה להשקיע בהן בכלל. בסה"כ רוב המברשות עושות את אותה העבודה בדיוק ומי שמתעקשת יכולה אפילו לחפוף את החד פעמיות והן ישרדו אצלה יופי. עם זאת טווח המחירים משתנה לגמרי בהתאם למותג ממנו רכשנו את המברשות החד פעמיות. במאק חבילה של 20 יחידות תעלה 30 ש"ח כלומר 1.5 ליחידה כשאפילו שם המותג לא מוטבע עליה... אבל יש תחליפים זולים בהרבה עם ביצועים זהים לגמרי לדעתי כמו אלו של ביוטי קר שחבילה של 5 יחידות תעלה 3 ש"ח, כלומר 60 אגורות ליחידה והמברשת אפילו פחות "פרועה" מזו של מאק. לא ברור בשביל מה לשלם פי שלוש על מברשת חד פעמית כזו במאק אבל שכל אחת שתעשה את החשבון שלה. אני מחזיקה קבוע בתיק האיפור מברשת כזו בנוסף לזו שבמגירת האיפור וכל חודש בממוצע מחליפה.

פינצטות רבלון: פער מהותי באיכות

במספריים אני לא משתמשת לגבות, אבל איך אפשר בלי פינצטה? אף פעם לא היו לי ממש המון שערות להוריד. גם ככה שערה שמרטתי לצערי כבר לא צמחה שוב בדרך כלל. מדי פעם צומחת פה ושם שערה שנתלשת בעודה באיבה, הרי למרות שהיא בהירה ובקושי מבצבצת החוצה בוער לי להוריד אותה. לא משנה איזו פינצטה יש ברשותכן, בשביל שהיא תישאר באיכות זהה למצב בו קניתם אותה, חשוב לדאוג לה ולשמור אותה במקום יציב ונקי ולא לזרוק אותה סתם כך במגירה לא רק בגלל אסתטיות והיגיינה אלא גם על מנת שתשמר את יכולת תפיסת השערה ותלישתה ושלא תהפוך לקהה. בסיום המריטה שנעשית רק על עור חף מאיפור, אני מעבירה צמר גפן ספוג במי פנים של קליניק עם אלכוהול לחיטוי העור. יש מגוון פינצטות איכותיות היום בשוק כשהידועות שבהן שייכות ל- Tweezerman, שהצלחתי לשבור שתיים כאלו ולהעלים אחת (חשוב שהפינצטה לא תפול על הריצפה). לפני כשנתיים בערך קיבלתי שתי פינצטות של רבלון, הפער ביניהן פשוט מדהים, בעוד הפינצטה Vision שנראית מתוחכמת ויפה בורוד (כ- 70 ש"ח) גרועה ברמות קשות ומיד נקברה אי שם במעמקי מגירת האיפור, הפינצטה Diamond Grip הלבנה עם עיצוב די בסיסי (כ- 90 ש"ח) פשוט מדהימה. מצליחה למרוט כל שערונת שמבצבצת. מרוב שהיא חדה צריך להיזהר שלא תחתוך את השערה במקום למרוט אותה. צריך בהחלט ללמוד לעבוד איתה נכון, גם מבחינת האחיזה. מרוב שהייתי מרוצה מיד דאגתי להצטייד באחת נוספת שתהיה קבוע איתי בתיק האיפור למרות שכמובן נדיר שהיא בשימוש, כי כמה שערות כבר צומחות לי, אבל ככה אני רגועה וערוכה לכל חפירה שתצוץ בשטח...


ID

LE CRAYON POUDRE
Powder Pencil for the Brows
TAUPE, NATURAL BLONDE
גודל: 1.05 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 24 דולר

Beverly Hills
BROW FIX
גודל: 2.55 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 21 דולר


53 תגובות:

  1. תודה רבה, פוסט ממש עוזר. באמת שנשים מגיל מאד צעיר מפתחות אובססיה מטורפת לגבות (כולל אותי למען האמת) ולא מדברים על זה מספיק.
    לי יש גבות יוצאות דופן, הן כל כך עבות והשיערות צפופות ואפשר לומר שאני אוכלת עליהן סרטים, אני מרגישה שהן הורסות לי את הפנים. אני לא מרשה לאף קוסמטיקאית לגעת בהן, אני מסדרת אותן בעצמי ומקבלת מחמאות, אפשר לומר שאני מתחילה ללמוד לחיות איתן בשלום....

    השבמחק
  2. לגמרי עמית, וכל אחת חושבת שרק לה יש את השריטה לחפור בגבות :-)
    הלוואי שהיו לי גבות כמו שלך, זה באמת רק לסדר אותן. לי אין הרבה וכל שערה שהולכת אני נפרדת ממנה לנצח...
    יש רק מעט גבניות שעושות עבודה טבעית יפה, הרוב אוהבות לכסח... הכי טוב שאת מטפחת אותן בעצמך.

    השבמחק
  3. אהבתי את הפוסט :)
    אם הפינצטה של רבלון כזאת טובה, אולי היא תוכל להחליף לי את של מאק שעולה כפול.
    ניסית את עפרון השעווה לגבות של מאק?
    מעניין איך ה- brow fix בהשוואה אליו.

    השבמחק
  4. מאק פינצטה מעולה אבל לדעתי במחיר שלה עדיף לקנות את ה- Tweezerman, אבל זה עניין של העדפה אישית...
    היתרון בפינצטה של רבלון שיש גם מבצעים שווים כמו 1+1 או 50% ואז המחיר אטרקטיבי עוד יותר ולא כואב בכיס.
    לא ניסיתי אותו, ניסיתי רק את העפרונות לגבות של מאק.

    השבמחק
  5. אני גם מסדרת את הגבות שלי לבד. הבעיה אצלי שהן די מלאות בחצי הראשון שלהן ומאוד דלילות בסוף. וזה לא שכיסחתי אותן, ככה הן באופן טבעי. בנוסף לזה הן גם מאוד בהירות, צבע בלונדיני אפרפר דהוי כזה.
    התחלתי למלא אותן בעפרון מגיל מאוד צעיר ועושה את זה עד היום, כי, כמו שאמרת, זה עושה את ההבדל הגדול ונותן הבעה לפנים. (בלי העפרון זה כאילו אין גבות). זה ממש הבדל של שמיים והארץ אצלי.

    מרוב שאני מודעת לעניין הזה, אני גם שמה לב מה קורה אצל בנות אחרות. כל פעם אני תוהה איך באיפור מוגזם או סידור לא נכון שלהן אפשר לחרב את כל הלוק!

    אני קונה את העפרון שלי בחו"ל, והוא גם מגיע עם מברשת בצד השני. רק שלי הוא אוטומטי ולא מתחדד ומגיע עם מילוי (עוד 2 ספאר). ככה שזה מספיק לי לשנתיים +. כדי למצוא עכשיו עפרון בארץ אני צריכה לבוא לפארם חסרת גבות :)) ואז לנסות את העפרונות על עצמי וזה סיוט מבחינתי. ודווקא שלך נראים מעולה וגם הצבע יכול להיות טוב לי. אולי פעם הבאה פשוט אחפש ברשת.

    השבמחק
  6. עדן, אני חושבת שאצל רובנו זה ככה ולכן אני נמנעת מלצבוע את החלק הפנימי שלהן.
    חוץ מזה שלך יש גבות מהממות כפי שראינו בתמונות...
    בעפרון של איזו חברה את משתמשת?
    את שלי ניתן להשיג ברשת במחירים ממש נוחים, הבעיה שאי אפשר לנסות לפני זה, בעייתי משהו...

    השבמחק
  7. תודה! (זה אומר שאני מציירת אותן מעולה :)))
    זה תוצרת דרום קוראה של חברת VOV (הם גם ממש זולים יחסית, אבל אין ברשת ולא מצאתי ב-ebay).

    השבמחק
  8. בהחלט מעולה, הן מושלמות!
    וואלה, לא שמעתי על החברה הזו. מבאס שאין באי ביי...
    אולי שווה לך לנסות עפרון בגוון Fling של מאק. גוון ממש מוצלח לבהירות.

    השבמחק
  9. פוסט חיוני להרבה מאיתנו. אני גיליתי לאחרונה את הפינצטה עם אור והיא מעולה בעיניי. אני לא אוהבת להשקיע בהן יותר מדי, אבל בהחלט "חופרת" כשיש שערות יוצאות דופן.

    השבמחק
  10. לגמרי חיוני מרינה, רק מהתגובות אני מגלה דברים חדשים :-)
    מה זה פינצטה עם אור??

    השבמחק
  11. http://shop.ebay.com/?_kw=LA%20TWEEZ&_fcid=100&_jgr=1&_localstpos=&_stpos=&gbr=1
    אני קניתי בדיוטי.

    השבמחק
  12. וואלה, תודה מרינה.
    יבדק העניין!

    השבמחק
  13. פוסט מעולה.אני לשמחתי קצצתי את הפוני שלי כך שהוא כבר תקופה מסתיר לי את הגבות ואני שמחה שאני לא צריכה להתעסק איתן יותר מדי [ובכלל אני שונאת להתעסק עם גבות , פעם זו היתה אובססיה איומה] .
    אבל! אולי באמת למלא טיפה את הגבות עם עיפרון טוב יכול להוות לי אחלה פתרון. קראתי , הפנמתי..נשאר רק לבצע.

    השבמחק
  14. LOL!!
    יש לי חברה שבדיוק בגלל זה מטפחת פוני לתפארת. יש לה כל כך הרבה גבות שזה סיוט מתמשך, בניגוד אלי כל שערה שהיא מורידה שמחה לצמוח שוב יותר שחורה וחזקה...
    אם למלא גבות כאלו אז באמת רק קצת בשביל הפיניש.

    השבמחק
  15. אני כהת שיער (חום כהה) וכהת גבות (לא יודעת את הצבע המדויק. הן לא חומות ולא שחורות. אולי שחור דהוי/אפרפר?). את חושבת שעפרון הלנקום עם הגוון הנייטרלי יתאים לי?

    השבמחק
  16. וניטי - מהתמונות שלך בפייסבוק נראה לי שיתאים אבל קשה מאוד לומר אם לא יהיה אפרפר או מעט בהיר.
    הוא באמת גוון מעולה, אמור להתאים לקשת רחבה של משתמשות.

    השבמחק
  17. תודה! נראה לי שאנסה אותו

    השבמחק
  18. מגניב, תתחדשי מותק.
    מחכה לעדכון אם התאים.

    השבמחק
  19. ורדינה12.12.2010, 10:34

    אני חייבת להודות שעד ממש לאחרונה (משהו כמו שנתיים) לא סידרתי את הגבות בכלל. גם ככה יש לי גבות דלילות אז חשבת שזה בסדר שהן יהיו במראה "הפרוע". אבל אחרי פעם אחת שסידרתי אותן אצל ורד יצחקי המקסימה (מכירה?), התמכרתי ואני לא מבינה איך הרשיתי לעצמי להסתובב בחוץ עם גבות לא מסורות. ואיפה היו כולם? איך לא העירו לי?
    מאז אני מסדרת בקביעות אצל קוס' ובין לבין מנקה בעצמי עם רבלון שציינת. היא אכן פינצטה משובחת. נותנת תמורה מלאה למחיר. ועל טוויזרמן או מאק בכלל אין מה לדבר. המחיר מטורף!

    השבמחק
  20. זה בדיוק הקטע ורדינה, לא תמיד תופשים שכדאי לסדר את הגבות עד שפעם אחת מסדרים אותן כמו שצריך ואז רואים את ההבדל וההשפעה על הלוק הכללי.
    שמחה לגלות עוד משתמשות בפינצטה (הלבנה, כן?...). בהחלט מעולה.

    השבמחק
  21. ורדינה12.12.2010, 11:56

    כן, כן הלבנה. בעבר השתמשתי בשחורה שגם היא מהממת. אבל עם הזמן קיבלתי מיומנות ועברתי ללבנה.

    השבמחק
  22. גם אצלי זה קטע יחסית חדש שאני מתייחסת לגבות. אין ספק שיש הבדל "עם" לעומת "בלי" משהו שקצת ידגיש אותן.
    אני משתמשת ב brow set של מאק. נותן קצת צבע וגם מקבע. :)

    ואגב, בדיוק היום עלה הפוסט הבא -
    http://www.lipglossiping.com/2010/12/12/hd-brows-baby/

    השבמחק
  23. שמחה שאני לא לבד בעניין "גילוי" הגבות...:-)

    הולכת לקרוא את הפוסט!

    השבמחק
  24. מיטל, קראתי עכשיו את הפוסט שלה, יקר העניין אבל הבדל משמעותי!

    השבמחק
  25. הי, מאוד חשוב עיצוב נכון של גבות.אני בטעות הורדתי כנראה יותר מימה שאני צריכה וכעת הגבות קצת דקות ומעוגלות כמו של המכשפות.טוב כנראה שהיגזמתי.אני צריכה לגדל את הגבות(מה שיצמח מהן)ואז לעצב אותן נכון לא עבות ולא דקות מידי.לגבי עפרון אנל לא רגילה מפחדת שיראה מלאכותי ,בולט או מלכלך.

    השבמחק
  26. בק, זה קורה לצערי לרבות וטובות. החפירה שלנו הרי ללא שליטה, קצת מיישרים פה ושם וזו התוצאה.
    מקווה שבאמת יצמחו לך שוב, אבל לא הייתי נמנעת מלנסות להשתמש בעפרון או צללית לגבות. תנסי כל מיני סוגים ותראי למה את מתחברת. בהנחה נכונה של המוצר זה ממש לא צריך לצאת מלאכותי אלא טבעי. בטוחה שאם תנסי תמצאי את הפתרון המתאים לך :-)

    השבמחק
  27. האמת טרם קראתי :P

    השבמחק
  28. אנונימי12.12.2010, 18:33

    היי דנרה
    יש לי את הפינצטה עם האור, לדעתי לא יותר מגימיק נחמד, היא כבדה יותר ועבה יותר וההרגשה שלי שהיא יותר מסורבלת ולי היא פחות נוחה...שימי לב:)

    השבמחק
  29. וואלה, תודה על העדכון אורית :-)
    בהחלט לא נוח להשתמש במשהו מסורבל.

    השבמחק
  30. פוסט כל כך נכון, גבות מאוד משנות את הפנים וכשהן מעוצבות יפה הם ממש מייפות אותנו. בגבה שלי שערות בודדות לבנות ואני משתמשת בעפרון חום בהיר של קליניק עם ראש דקיק לצבוע אחת אחת, בנתיים גם מתקבל צבע עדין על שאר הגבה וזה מאוד יפה, הלבנות לא כל כך נצבעות... צללית חומה של אליזבת ארדן שקניתי התקשיתי לעבוד איתה יפה, נזנחה. אני הולכת לסדר גבות אחת לחודש ושאר הזמן מתחזקת.

    השבמחק
  31. וואלה אפרת, לא חשבתי על שערות לבנות בכלל, חידשת לי.
    אולי הפתרון זה בעצם לצבוע את הגבות במספרה כשיהיו הרבה שערות לבנות?...

    השבמחק
  32. פוסט מעולה! :)
    אין ספק שגבות יכולות לשנות את מראה הפנים..

    השבמחק
  33. תודה ורד :-)
    משנות לגמרי את הבעת הפנים.

    השבמחק
  34. הוספתי את העפרון הזה של אנסטסיה לוויש ליסט שלי... תודה.

    השבמחק
  35. בכיף בובה, הוא באמת משהו בסט :-)

    השבמחק
  36. אנונימי14.12.2010, 19:55

    לי יש גבות מנצחות, עבות במידה, לא סימטריות אבל עם מריטה נכונה מתקבל משולש מדהים ואני מרוצה.
    לאמא שלי יש גבות שעברו את שלב ה-70' וכעת היא נאלצת למלא, היא עשתה מילוי עדין באיפור קבוע וזה נראה נהדר.

    ושאלה- מזה EYE BRIGHT??

    השבמחק
  37. איך פספסתי את הפוסט הזה?
    :-)
    הגבות שלי במקור עבות יותר מהגבות של ברוק שילדס, ממש פרועות,
    לכן כבר כמה שנים אני מגיעה לפריטי וומן בהרצליה ומסדרת אותם, כמה שאני מנסה לסדר אותם לבד אני תמיד הורסת את הצורה,

    השבמחק
  38. נטע - כיף לך לגמרי. הסתדרת בחיים. בנוגע ל- EYE BRIGHT, בפוסט כאן תלחצי על הקישור בשם שלו ותגיעי לפוסט עם כל הפרטים עליו. מוצר מדהים.

    השבמחק
  39. וואלה אורלי, מה את אומרת! לפחות יש לך גבות לסדר, אצלי הקריירה נגמרה יחסית מבחינת הצמיחה. הכל די קבוע שם...
    ואם את הורסת אז הכי טוב באמת שהם יסדרו ואת תורידי רק את הבודדות שצומחות תוך כדי לתחזוקה.

    השבמחק
  40. אנונימי14.12.2010, 20:50

    ראיתי, יש לקנות בארץ?? עיגולים שחורים יש לי יותר מאשר הפיח שנשאר בכרמל.

    השבמחק
  41. אין בארץ נטע, יש באיביי אבל הרבה זיופים של זה אז בעייתי. לפעמים הוא צץ בסטרוברי.
    בכל מקרה, הוא מיועד להארה ולכן אינו הפתרון לעגולים השחורים. לזה אין מנוס מקונסילר רציני...

    השבמחק
  42. אנונימי14.12.2010, 21:41

    אין קונסילר שיכול עליי.
    נישאר נרקומנית וזהו. חחחח

    וזה מבאס פוסטים על מוצרים מחו"ל כשגרים בארץ

    השבמחק
  43. אני יודעת שזה לפעמים מבאס, אבל הרבה מוצרים טובים יש שם ואין פה, אז אני אוהבת להמליץ עליהם, במיוחד שאין היום ממש בעיה להשיג דברים דרך הנט...

    בכל מקרה, קונסילר מעולה שיש עליו ים המלצות מכאלו עם שחורים רציניים (אני אישית לא ניסיתי), זה הקוניסלר של Eve Pearl בשם Salmon Concealer & Treatment-PD. מרקם קרם ג'ל עם פיגמנט צפוף. עולה כ- 40 דולר, ולצערי גם הוא מחו"ל, אבל אם תהיה לך גישה לרכישה שם אז אולי שווה לך לבדוק.

    http://www.evepearl.com/products/concealers-salmon/Salmon_Concealer__and__Treatment_%28LIGHT%29.htm

    השבמחק
  44. אני חייבת לנסות מתישהו את אחת מהפצירות המומלצות למרות שיש לי הרגשה שתוך כמה שימושים בודדים היא תמצא את עצמה בקפיצת ראש :) אבל בתור אחת שלא מעיזה לתת לאף אחד לגעת לה בגבות אני בהחלט צריכה כלי איכותי...

    השבמחק
  45. אני כל כך מבינה אותך, זה בדיוק מה שקרה לי עם הטוויזרמן - התרסקות ישירה... זה מבאס במיוחד כשהפינצטה כל כך יקרה.
    לשמחתי מצאתי את פתרון מצוין עם הפינצטה הלבנה יהלום של רבלון.
    גם אני מעולם לא הסכמתי שמישהו אחר יגע לי בגבות, אין ספק שכלי איכותי עושה את ההבדל מצד אחד אך גם ממכר מצד שני... ;-)

    השבמחק
  46. אנונימי30.3.2011, 22:56

    הייי פוסט מעולה!
    רציתי לשאול אם את יכולה לעשות פוסט על מוצרים חיוניים לנו לקיץ....
    כמו קרמים לפנים לפני מייקאפ או כל מיני מסכות לשיער שיעזרו לי לעבור את הקיץ יפה,ומטופחת :)

    השבמחק
  47. תודה!
    רעיון מצוין מוצרים חיוניים לקיץ.
    האמת שכבר מתוכנן פוסט בסגנון.
    יגיע הקיץ גם הפוסט יגיע :-)

    השבמחק
  48. היי דנרה אני יודעת פוסט ישן והכל ( את האמת פשוט השתעממתי בעבודה:)) אבל אני חייבת להגיב בכל עיניין הגבות הזה אני לא אחת שמסדרת גבות ובטח שלא צובעת, נכון אני נורא מטופחת מבחינת איפור וסטיילינג פשוט הגבות שלי קשתיות עדינות ולא עבות ושעירות, פעם סידרתי ולאט לאט נעלם לי החשק והרגשתי בסדר עם זה:) למרות הכל העיפרון ג'מבו קורץ לי אז ננסה ליצבוע פעם ראשונה ניראה איך זה יילך ... המלצות?

    את חייבת להסביר איך שאני מסיימת לקרוא את הפוסטים שלך אני מוסיפה עוד מוצר לשופינג ליסט שלי!!! LOL

    השבמחק
  49. חחח, מצחיקה, כל הזמן אני מקבלת תגובות על פוסטים ישנים :)
    כתבת שאת רוצה לצבוע פעם ראשונה אבל את מתכוונת לעיפרון ג'מבו של אנסטסיה, כן? הוא שקוף לגמרי. אם את רוצה ליצור צורה בעזרת גוון אז האפשרויות שלך זה או עיפרון לגבות (וממה שיש בארץ אני ממליצה בחום על זה של מאק וזה של שאנל שכתבתי עליו פה), או צללית לגבות או מסקרה עם גוון לגבות (המלצתי על זו של מאק בפוסט מדונה). את יכולה להיעזר בתגית "גבות" פה בשביל להגיע לפוסטים.
    הג'מבו של אנסטסיה מוצלח לכל אחת, זה מקבע גבות עדין, משאיר את הגבות במראה טבעי נקי ולא מאובק מהאיפור. אם רוצים קיבוע כך שהשיער לא יזוז אז עדיף מסקרה שקופה לגבות.

    חחח, עם כל הכבוד לשופינג ליסט, אני כמובן ממליצה לנסות כל דבר לפני שאת קונה, שתראי אם בכלל יש לך צורך בזה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוו הפוסט של מדונה כבר מעלה חיוך:)
      אני לא חובבת צלליות ומסקרות לגבות אז אני מעדיפה את העיפרון של מאק נישמע פשוט יותר לשימוש ראשון.

      אחח ליקנות רק דברים שאת צריכה איזה פשוט זה נישמע וכמה קשה לביצוע :)

      מחק
    2. לגמרי פוסט פאן זה של מדונה :))
      יחסית עיפרון זה בהחלט יותר פשוט לשימוש אבל צריך להשתמש בו נכון, שלא יצא חזק ויעניק מראה "קשה" מדי.
      ממליצה לך לבקש במאק שיתאימו לך גוון ויראו לך איך הכי נכון להשתמש בו. כך תוכלי לראות אם התוצאה מוצאת חן בעיניך בכלל. גבות משנות המון בהבעה שלנו.

      חחח, לגמרי לא פשוט לקנות רק מה שצריך. אני בעד להתפנק מדי פעם אבל תאמיני לי שלהתפזר עם כל הקניות זה ממש מיותר, הרי בסופו של דבר אנחנו לא באמת מצליחות להשתמש בכל מה שיש לנו.

      מחק
  50. אנונימי23.12.2012, 2:26

    דרך אגב, לחברת nyx יש מוצר זהה לbrow fix. לדעתי יש לו גם אותו שם.

    הזמנתי אותו מאיביי ואני משתמשת בו כל יום. הוא מהולל בקרב המאפרות שאני מכירה ובצדק. מוצר מדהים, אני לא אתפלא אם הוא יביס את זה של אנסטסיה.

    כדי לנסות (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על ההמלצה! אין ספק שיש לכל מיני מוצרים פתרונות מקבילים במותגים שונים ובטווחי מחיר שונים. כך שאני מניחה שכל אחת תפנה למותג שמועדף עליה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails