1 בספטמבר 2010

רנסאנס לייק: שנת יופי והרמוניה מבוטיצ'לי



שנה חדשה. לא להאמין איך הזמן עובר כל כך מהר - היום הבלוג שלי מציין בדיוק שלושה חודשים להקמתו. כן כן, מגיע לי מזל טוב. זו ההזדמנות לומר תודה לכל הקוראים והקוראות שמפרגנים ומגיבים לכל פוסט ב- danra's vault, בפורומים, בפייסבוק וברשת בכלל. כל פוסט שאני מעלה דורש השקעה רבה ביצירה שלו: מחשבה, כתיבה וצילום, ואתם הופכים את ההשקעה הזו לשווה וכיפית. אז לכבוד היומולדת וראש השנה שיחול בעוד שבוע, העליתי לפני כשבועיים פוסט למנויי הבלוג בו אני מעניקה למי שיבחר את הבושם ההורס והממכר של נרסיסו רודריגז – for her musc‏. המנויה שתתחדש בריח המדהים לראש השנה היא......


נקודות של אור שתהיה לך שנה נפלאה וריחנית, תיהני ותתחדשי!

זו ההזדמנות גם לסיכום קצרצר של הקיץ. אני חושבת שהמאפיין הבולט ביותר הקיץ היו מגוון לקים הצבעוניים המרהיבים. אין כמעט מישהי ברחוב בלי איזה לק צבעוני או ניאוני. לא מעט פוסטים כתבתי בנושא, היו קורלים, כחולים, לשעות הפנאי, חדשים מיוחדים ובוהקים. זה כרגיל היה קיץ חם בטירוף, לכן העליתי פוסט על ניקוי עמוק של הפנים והשיער שיכינו את העור לקראת השימוש התכוף בברונזרים ומוצרי השיזוף והארה, כמו גם בשימרים והברקות שמאוד פופולרים בקיץ במיוחד. והעונה, הקורלים שהשתלטו על חיינו זכו לסדרת פוסטים בה כתבתי על השפתונים, הסמקים והלקים החביבים עלי. וכמובן בין לבין ההתרוצצויות שלנו, איך להתפנק ולהתקרר קצת.

לתמונת הפוסט בחרתי ולא במקרה את התמונה הולדת ונוס (Nascita di Venere) של סנדרו בוטיצ'לי מ- 1485, תמונה מדהימה מתקופת הרנסאנס שאני מאוד אוהבת. ונוס הינה מקבילתה הרומית של אפרודיטה אלת האהבה והיופי במיתולוגיה היוונית. משמאל בתמונה ישנה האנשה של הרוח שמורכבת מזוג, אישה וגבר, המייצגים את השלמות ואת רוח האלוהים המביא את היופי וההרמוניה לעולם בדמותה של ונוס, לא פחות ולא יותר! אבל עם כל היופי שונוס מביאה, נראה שהיא אינה מושלמת כלל: צווארה ארוך מאוד וכתפיה שמוטות. הייתי מוסיפה משהו על האצבעות הלא ממש מעודנות אבל לא נהיה קטנוניים, זה לא משהו שלק איכותי לא יכול לטשטש... בוטיצ'לי הינו בין הציירים היותר מפורסמים שצייר סצינה זו של הולדת ונוס שהוא למעשה סיפור מהמיתולוגיה היוונית בו מתוארת לידתה של אפרודיטה לה שלוש בנות לוויה - אלות החן, הפריון ושמחת החיים, המכונות שלוש הגרציות בפי הרומים. עם כאלו אלות מלוות, החיים בהחלט נוחים ונעימים יותר. מפרגנות...

רנסאנס במיטבו: התמונה אביב (Primavera) מ- 1480 של בוטיצ'לי
אפרודיטה במרכז, מעליה קופידון ולצדה משמאל שלוש הגרציות (אלות החן, הפריון ושמחת החיים)

הימים לפני תחילתה של שנה חדשה הינם של חשבון נפש ובין היתר תהיות לגבי הלוק שלנו שתמיד נחשוב שטעון שיפור במידה זו או אחרת. חשוב לזכור שתמיד נוכל לשדרג ולשפר את המראה וההרגשה, אולי עם צוואר ארוך זה יהיה בעייתי משהו, אבל על שאר הדברים בהחלט אפשר לעבוד. כל השנה אנחנו טורחות ומשקיעות בנושא חשוב שנהנה מהתהליך וגם נקח הכל בפרופורציות המתאימות. וגם אם יש מדי פעם נפילות מתח בדרך ומחשבות מבאסות, חשוב להתרכז ב'נקודות של אור' (בהתאם לכינוי של הזוכה כאן בפוסט), ולזכור שאין כמעט משהו בעניין הזה שסיבוב שופינג ומסאז' מפנק לא יכולים לפתור. המסר שלי אליכן בפרוס השנה החדשה, הוא שכל אחת צריכה לזכור שבדיוק כמו האלה ונוס, היא אישה מיוחדת בפני עצמה גם אם לא מושלמת.

אני רוצה לאחל לכולן שנה טובה, שלווה ומאושרת, מאתגרת ומהנה, שנת שגשוג, העצמה ורווחה. וכמובן שנת יופי, פינוק וזוהר (וכדבר מלכות היופי לדורותיהן - שלום עולמי...). לעצמי אני גם מאחלת להגיע יותר לים :-)

מזמינה אתכן להגיב ולספר מה אתן מאחלות לעצמכן ולסביבה בפרוס השנה החדשה.

שנה טובה ומאושרת!



Print Page

27 תגובות:

  1. מזל טוב לזוכה!
    אני מאחלת לעצמי בדיוק את כל מה שאת איחלת לקוראות שלך.

    השבמחק
  2. איזו חמודה. שנה טובה מרינה!
    אני מאחלת לך גם שגשוג של הבלוג המקסים שלך :-)

    השבמחק
  3. מזל טוב על היומולדת לבלוג הכיפי שלך ושנה נהדרת ומלאה בדברים טובים גם לך! :)

    השבמחק
  4. תודה רבה יעל, כיף לשמוע, שנה טובה!

    השבמחק
  5. וואי אחלה פוסט קודם כל (ובכלל ), אני ממש אהבתי את כל הקטע עם ונוס , חשוב שכל אחד תרגיש טוב עם עצמה .....שלמות זה לא שווה לאושר הכי חשוב להיות טובים לעצמנו ולסובבים אותנו :)
    שנה טובה יפה ומטופחת לך ולכולם !
    ומזל טוב לבלוג (ושימשיך עוד הרבה זמן)=]]]

    השבמחק
  6. תודה על המחמאות אורלי.
    באמת שברתי את הראש מה לכתוב שיהיה מיוחד לראש השנה... :-)
    שנה טובה ומהממת גם לך!

    השבמחק
  7. מזל טוב לזוכה!
    המון מזל טוב לבלוג הממכר!!
    טוב, אז מה נאחל לנו לשנה החדשה:
    קודם כל שנמשיך להרגיש ולהיות מהממות ומטופחות, שנמשיך להתחדש ולהתפתח, שתמיד נמצא זמן בלו"ז העמוס שלנו לפינוקים הקטנים שמשמחים אותנו (וגם נכתוב על זה:)

    שנה טובה!

    השבמחק
  8. edenable יקירתי,
    תמשיכי לפנק אותנו עם הלקים היפים בבלוג שלך!
    שנה טובה ומאושרת.

    השבמחק
  9. מזל טוב לזוכה ולבלוג שחוגג שלשה!

    כמה נשיות בפוסט אחד=]

    השבמחק
  10. תודה Peacha!
    בהחלט פרץ נשיות בשנה החדשה :-)
    בהצלחה עם הבלוג המקסים והלקים המיוחדים שלך!

    השבמחק
  11. ורדינה2.9.2010, 8:56

    איזה כיף לנקודות אור. נרסיסו הוא בהחלט ה-נקודת אור שלה לקראת השנה הבאה.
    ולגבי הבלוג - לא להאמין איך הזמן עובר מהר כשנהנים. נראה כאילו הבלוג שלך היה כאן מאז ומעולם. ובאמת...הוא לא בלוג רגיל. הוא אינטיליגנטי, מרתק, מעניין ובעיקר מחכים. כל פעם אני לומדת משהו חדש. תודה על הבלוג הנהדר וכברכה לשנה החדשה אני יכולה רק לאחל לך ולנו שנמשיך להנות מקוסמטיקה. כי זה בונוס אדיר!!!! שנה טובה!!!!!

    השבמחק
  12. תודה ורדינה.
    שמחה שאת נהנית לקרוא.
    שנה טובה לנו עם הרבה מוצרים כיפים ומפנקים :-)

    השבמחק
  13. כבר עברו שלושה חודשים! איך שהזמן רץ...
    מברכת אותך על הבלוג המוצלח כל כך, ומאחלת לך לחגוג איתו עוד הרבה ימי הולדת והרבה שנים טובות.

    השבמחק
  14. תודה יקירתי, אין ספק שיש לך חלק גדול בהצלחת הבלוג, עם העידוד, התגובות והפרגון!
    שנה טובה לך ולבלוג ההורס שלך.
    תמשיכי להיות המצפן שלי בענייני לקים!

    השבמחק
  15. מזל- טוב לזוכה המאושרת,
    תהני =)

    ואני מאחלת לך דנרה ולכל קוראי הבלוג את הברכה המקסימה כל כך שבירכת ושנזכה להגשים את כל חלומות ושאיפות ליבנו♥

    השבמחק
  16. תודה מעין, איזו מתוקה :-)
    אמן ואמן!
    ותמשיכי להעלות פוסטים מיוחדים!

    השבמחק
  17. תודה על הברכות :)
    שתהיה שנה טובה ומאושרת!

    אני מאחלת לעצמי להמשיך להקדיש לעצמי זמן, לטפח את עצמי והשקיע בעצמי (איזה כיף להיות לבד! :P)
    וכמובן לקדם את עצמי מקצועית.
    לאריק אני מאחלת קצת יותר משמעת חחחח

    השבמחק
  18. תודה =) מקווה בקרוב מאד...
    ♥♥

    השבמחק
  19. מיטלי, שנה טובה לך ולאריק הכלב ההורס שמככב בבלוג שלך.
    מאחלת לך שפע זמן לכל ענייני הטיפוח והפינוק העצמי!

    השבמחק
  20. ברכות לזוכה !

    ושתהיה גם לך שנה טובה ומוצלחת, פוריה ומעניינת ומלאה בהמון אהבה ושכל מה שאת מאחלת לעצמך לו יהי !

    :-)

    השבמחק
  21. תודה תולי מתוקה,
    אין כמוך!
    :-)

    השבמחק
  22. לזוכה המאושרת,מאחלת לך שתהני מהבושם אני בטוחה שכן,זו הייתה הגרלה שווה במיוחד!ולדנרה אחלה בלוג שבעולם,מאחלת לך חג שמח ומתוק,ולכל בית ישראל!

    השבמחק
  23. תודה ענבל,
    כיף לשמוע!
    שנה טובה ומתוקה גם לך :-)

    השבמחק
  24. שנה טובה גם לך,תודה לך על הפוסט הנהדר המחכים והמיוחד... יש מה ללמוד ממנו... אהבתי את צורת הכתיבה שלך.המשיכי לפנק ולעניין אותנו.

    השבמחק
  25. תודה בק על המחמאות, שמחה שנהנית.
    זו הייתה המטרה, לכתוב פוסט שנה טובה מענין, מחכים ויצירתי :-)

    השבמחק
  26. תמיד אהבתי את התמונה הזאת....

    השבמחק
  27. לנה, בהחלט תמונה מדהימה שגם אני מאוד אוהבת,
    לכן נבחרה לפוסט :-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails