27 בינואר 2012

מאט-אים לחורף!



שלל מוצרי האיפור מגיעים בכל כך הרבה גרסאות וצורות והמגוון הזה לעיתים מבלבל כי איך אפשר לדעת מה הכי יחמיא לנו מבין כל הגוונים והגימורים? בסופו של דבר סביר להניח שיש לכולנו באוסף האיפור מוצרים בגוונים וגימורים שונים ועדיין נראה שלכל אחת תהיה העדפה ברורה לצבעים וגימורים מסוימים אליהם היא הכי מתחברת ושלטעמה הכי מחמיאים לה. אבל אם מבחינת גוונים אפשר להצביע על כאלו אהודים יותר (כמו סגול) ופחות (כמו חום), הרי שמבחינת גימורים אני לא חושבת שאפשר ממש להצביע על גימור פופולארי למרות שיש לא מעט מהם: מאט, סאטין, שימר, מבריק, מטאלי, מנצנץ וכו'. אם הייתי צריכה להמר אז אולי הייתי מהמרת על גימור הסאטין כפופולארי מאוד, אבל כל אחת בטח תהמר על משהו אחר. הימור יותר בטוח לטעמי זה לומר שגימור המאט לא ממש בין הפופולריים אצל רוב המשתמשות, לא בצלליות, ממש לא בשפתונים ובטח לא בלקים. האמת למרות שזה אולי יישמע מפתיע, כשבודקים את המצב בשטח קשה מאוד למצוא מבחר עשיר של מוצרים בגימור הזה, מה שבטח לא מקדם את הפופולריות של גימור המאט...

יש משתמשות (אני לא מתייחסת למאפרות, כן?) מסוימות שמעדיפות את הגימור הזה ממגוון סיבות וכנראה שהן יודעות למה. גימור מאט אמיתי הוא הכי פחות מצועצע והכי מדויק, שטוח וחד בביצוע. דמיינו למשל הדפסת תמונות עם גימור מבריק וכאלו עם גימור מאט, תמיד אלו בגימור המאט יהיה חדות ומדויקות יותר, תמיד! התאורה פשוט לא מפריעה ולא שוברת את הצבעים. אותו הדבר בלוק. איפור מאט יכול להיות רך או קשה אבל הוא תמיד יעביר את הגוון כך שיהיה מדויק וברור. בניגוד לגימורים אחרים, עם גימור מאט אפשר ליצור לוק שלם נהדר (עיניים, לחיים ושפתים), עם גימור אחר זה עשוי להיראות קצת מופרך. אני אישית משלבת את מוצרי המאט שלי באיפור השוטף ותמיד דואגת לנקודות הארה שיקפיצו את הלוק בהתאמה. בכל מקרה, אם בקיץ הגימורים הפופולריים מבריקים וזוהרים יותר נראה שאם יש עונה לגימור מאט זו בטוח תהיה העונה הקרה - בחורף. המאט היחיד שלטעמי ממש מתבקש בקיץ זה מייק אפ מאט, שגם ככה לא יישאר מאט עם הלחות לאורך זמן... אז החלטתי לכתוב על מוצרים מוצלחים בעלי גימור מאט כאלו שצפויים יותר (כמו צלליות וסמקים) וכאלו צפויים פחות (כמו לקים ושפתונים) שכדאי לנצל אותם עכשיו, לא רק כי זו העונה הנכונה (כי מי שאוהבת מאט עבורה כל עונה היא נכונה) אלא כי סביר שהם יחמיאו לכל אחת.

צלליות מאט של מאק: זמינות, צבעוניות ומוצלחות

עד כמה שזה יישמע תמוה, למצוא צלליות מאט זו לא משימה קלה, ועוד כאלו איכותיות זו כבר משימה ממש מאתגרת. צלליות מאט נוטות להיות בעלות פורמולות גיריות קשות ויבשות ושהפיגמנט בהן מאוד חלש. אולי זו כבר סיבה טובה למה זה לא הגימור הכי אהוד. אם נעשה בדיקה בשלל מותגי היוקרה נראה שגימור מאט אמיתי הוא גימור נדיר וכשהוא כבר קיים זה בדרך כלל יהיה במסגרת פלטה של מספר צלליות כמו למשל בפלטות של גרלן ולא בפני עצמו. גם במותגים העממיים זה לא בדיוק גימור נפוץ והצלליות הכי מוצלחת לטעמי הן אלו מסדרת המאט של רבלון. כך שמי שרוצה צלליות מאט כדאי לה שתפנה ישר למותגים המקצועיים שמציעים צלליות מאט בשלל גוונים.
באופן טבעי רוב צלליות המאט שלי הן של מאק. הן זמינות, צבעוניות ומוצלחות ומגיעות באריזה בודדת כמו שאני מעדיפה. בנוסף לשלל הצלליות בקולקציה הקבועה יש לעיתים צלליות מאט מרהיבות בקולקציות הזמניות שהן תמיד הזדמנות טובה לאמץ גוונים חדשים ומרגשים. בחרתי לפה שלוש צלליות מאט שאני אוהבת במיוחד כשלכל אחת ייעוד שונה והן יכולות להרכיב לוק יומיומי נפלא:
Copperplate - צללית אפורה בינונית שללא כל ספק היא הצללית האהובה עלי ביותר מכל הצלליות של מאק (לא רק המאט, בכלל). על החיבה שלי לצבע האפור כבר כתבתי ומבחינתי מדובר על צללית משובחת בביצועים, עם פיגמנט עשיר ופורמולה נוחה לשימוש גם בהנחה וגם בטשטוש. הכי #1 שלי!
Free To Be - צללית קורלית, יפה לאיפור רך ורומנטי, משתלבת נפלא עם עם כל גוון אחר ויכולה לשמש גם  כצללית חימום (בשקע למעברים) מוצלחת ומרעננת יותר מצלליות חימום אחרות (חומים טבעיים) שכן היא בעלת גוון רך ומעט צבעוני בוהק שמקפיץ בצורה מעודנת את איפור העיניים.
Yogurt - צללית בהירה בגוון ורוד חיוור, צללית אידיאלית עבורי להארה של עצם הגבה, גוון של בריאות וחיוניות. תתאים בעיקר לבהירות עור, על כהות היא תהיה מורגשת פחות.
עוד שתי צלליות מאט של מאק שמתבקש לציין:
Carbon - לאמץ! צללית שחורה פחם, לא שחור דהוי כמו שהרבה פעמים קורה אלא שחורה אמיתית. מאוד ורסטילית, בעלת מגוון שימושים מחידוד ועישון ועד אייליינר. צללית נפלאה לחובבות האיפור שתמיד סוגרת את הפינה מתי שצריך אותה.
Purple Haze - לדלג! צללית סגולה מעושנת יפהפייה. אבל שהגוון לא יטעה אתכן, מדובר כנראה על צללית המאט הכי פחות מוצלחת של המותג, סובלת מכל המחלות שיש לצלליות מאט, פשוט בלתי ניתנת לשימוש. לא ברור איך עדיין לא הוציאו אותה מהמגוון.

פריימר לעיניים של OFRA: משובח!

לפני כל שימוש בצלליות אניח לפני כן בסיס עמיד: צללית קרם או פריימר עיניים, אם זה מאסט בכל צללית אז לטעמי זה ממש קריטי עם צלליות מאט. על שלל הפריימרים שלי כבר כתבתי בפוסט מרוכז בו גם כתבתי על הפריימר של OFRA. מדובר בפריימר עיניים עם פורמולה משובחת אבל שהאפליקטור ובכלל האריזה שלו מונעים ממנו להיות מוצר שקל ונעים להשתמש בו. לשמחתי זמן קצר לאחר מכן שידרגו במותג את הפריימר לעיניים שהוא אחד ממוצרי הדגל שלהם, והחליפו את קצה האפליקטור לספוגית נוחה. יתרה מזו, הם מציעים את הפריימר גם באריזת שפופרת שנראית בדיוק כמו צלליות הקרם וסמקי הקרם שלהם, שהיא גם יותר היגיינית וגם יותר נוחה לשימוש. אני לגמרי יכולה עכשיו לפרגן עד הסוף ולומר שמדובר בפריימר איכותי שלמרות שהעיצוב שלו לא בדיוק הכי מפתה כמו אחרים בקטגוריה, הרי שהביצועים שלו ברמה גבוהה מאוד בכל הפרמטרים (נוח למריחה, סופר עמיד, מקבע צלליות ומדגיש את הפיגמנט שלהן) והוא מועדף עלי לשימוש יותר מה- TFSI ומה- UDPP המצוינים והמהוללים.

שפתוני מאט של שיסיידו: מתוחכמים ומסקרנים

שפתונים בגימור מאט זה משהו שסביר שכולן נתקלו בו מתישהו למרות שזה ממש לא הגימור הפופולרי בהיצע השפתונים בשוק. אני אוהבת את המראה של שפתוני המאט, יוצר לטעמי מראה מאוד מתוחכם ואולי אפילו קצת וינטג'י לפעמים. אבל נראה ששפתונים בגימור מאט נוטים להיות יבשים ואיכשהו למרות שדאגנו ללחלח את השפתיים כך שיהיו חלקות ונעימות, תמיד אחרי שימוש בשפתון מאט זה נגמר בשפתיים יבשות. כמובן שזה לא משהו שמעודד אותנו להשתמש באופן תכוף עם שפתונים מהסוג הזה. כשנתקלתי בסדרת המאט של שיסיידו, שנראה שאין מודעות לקיומה בכלל, ברור שהתפתיתי לנסות אותה, כי לא רק שמדובר על מותג שאני מאוד אוהבת עם מוצרים משובחים, זה לא ממש היה צפוי שמותג יוקרתי יציע גימור מהסוג הזה (למעט מאוד יש), בטח לא בקולקציה קבועה.
בחרתי לנסות שני גוונים צבעוניים שנראה שכאילו הותאמו בדיוק בשבילי. ה- Coral Glow הוא אדום קורלי הורס שסביר שיחמיא לכל אחת, בכל פעם שהשתמשתי בו קיבלתי מחמאות וחובבות איפור בכלל הסתקרנו על איזה שפתון מדובר כי הוא פשוט לא דומה לשום דבר אחר. ה- Sugar Babe הוא קורלי ורדרד בהיר, מאוד אופנתי וטרנדי, ובתור חובבת קורלים בוהקים ברור שהתחברתי אליו מיידית. השפתונים בסדרה כמעט אטומים אבל לא ממש עד הסוף, אבל גימור המאט שלהם יוצר אשליה של כיסוי יותר ממה שיש בפועל. המראה לבסוף אינו מאט יבש כי אם מאט Mute, מחוק כזה, מסקרן. אין ספק שההפתעה שלי רק התגברה בכל שימוש בשפתונים האלו, השפתיים שלי לא רק שלא היו יבשות בעקבות השימוש אלא הרגישו נעימות ממש סיליקוניות כאלו, ואני בזהירות אפילו אומר - לחותיות. מאוד מאוד מפתיע!  נראה שנקודת החולשה המרכזית שלה (חוץ מהמחיר...) היא היצע הגוונים - קיימים רק ארבעה: שניים צבעוניים (אלו שבחרתי) ושניים טבעיים (חום וניוד). איך יצא ששפתוני מאט עם פורמולה נדירה כזו מוצעים רק בארבעה גוונים? ממש מתבקש שיהיו במגוון צבעים!

לקים מאט של ORLY: זמינים ויפים

משלל מוצרי המאט, הכי פחות צפויים הם לקים בגימור הזה שרחוקים מלהיות פופולריים ונפוצים נראה שכולן רוצות גימור גלוסי לציפורניים. לטעמי גימור מאט בציפורניים הוא לא רק מתוחכם הוא גם בלתי צפוי ולכן ייחודי. זה אולי לא גימור שאבחר כל הזמן אבל תמיד כשאבחר בו ארגיש מיוחדת. לא לכל המותגים יש לקים בגימור מאט וגם לאלו שיש הם לא בדיוק בזמינות על. בחרתי שלשה גוונים של ORLY שהם גם זמינים בארץ ושאני גם חושבת שהם בגוונים מוצלחים.
Matte Vinyl – שחור סופר מאט מושלם. פורמולה עשירה מאוד שמעניק גימור אחיד ואטום כבר מהשכבה הראשונה. הלק הכי מאט שיש לי. לחובבות הלקים השחורים מדובר על מאסט באוסף. אני הרוסה עליו!
Purple Velvet – סגול כהה מעושן בגימור מאט. פורמולה עשירה בפיגמנט עז, שכבה ראשונה אטומה, שכבה שנייה לאחידות. בחרתי בו בגלל ששחור זה לא לק לכל אחת וסגול הוא צבע פופולרי והלק בגוון הסגול הזה סביר שיחמיא לכל גוון עור.
Solid Gold – זהב בגימור מאט מטאלי עם נטייה חומה ושימר כסוף. שכבה ראשונה אחידה, שכבה שנייה אטומה. ככל שגוון העור כהה יותר כך הלק יחמיא יותר. בחרתי בו בשביל להראות שגימור מאט יכול להיות גם בגוונים מטאליים.
כן, יש קטע מדליק לגמרי לטעמי ללקים מאט. הם מגיעים כמעט תמיד בבקבוק שאינו שקוף מבריק אלא שקוף חלבי (גם לקים בגימור פלאסטי לעיתים מגיעים בבקבוק כזה אז שלא תתבלבלו) ומאופיינים בייבוש מהיר יחסית. אבל לקים בגימור מאט (לא רק של ORLY אלא בכלל) גם ידועים כפחות עמידים, גימור המאט שלהם הופך לאחר יום-יומיים לפלסטי, כדאי למרוח מהר על מנת שלא יהיו סימני מריחה ומדגישים משטח ציפורן שאינו חלק. בנוסף לזה הייתי נמנעת ממגע של קרם ידיים בלק שיכול לפגוע בגימור המאט. כן, נראה שיש מספיק סיבות טובות חוץ מלא להתחבר למראה של הלק לעובדה שמדובר על לקים שיהיה להם קשה להפוך לפופולריים. אבל האמת שלאחת כמוני שמחליפה לקים בתדירות גבוהה יחסית למשתמשת ממוצעת, החסרונות האלו כמעט לא רלוונטיים.

טופ מאט של Essie: מתאים לכל לק

מי שלא רוצה להשקיע בלק מאט ולהתחייב לצבע אחד, יכולה תמיד להצטייד בטופ מאט שיהפוך כל לק שלה לבעל גימור מאט (סרטון מדליק איך ליצור טופ מאט לבד). אני משתמשת בטופ שזכה לשם המדליק matte about you של Essie, שמריחה אחת ממנו על כל לק הופכת אותו לבעל גימור מאט ואפילו מייבשת אותו מהר. שימוש בטופ מאט גם משפר את העמידות של הלק, כמו ששימוש בכל טופ משפרת עמידות. לכן מומלץ להשתמש עם טופ מאט גם מעל ללקים מאט, ממש כמו שאנחנו משתמשות בטופ גלוסי מעל הלקים הרגילים שלנו. אני הכי אוהבת להשתמש בטופ מאט עם לקים גליטריים/שימריים במיוחד כמו למשל עם הלקים מסדרת האופל של Nfu.Oh כי התוצאה הסופית מרהיבה במיוחד. אם להיות מיוחדת אז עד הסוף.

בושם ג'ימי צ'ו: תמיד נרגיש נשיות

מאט או לא, תמיד את הלוק שנבחר ישלים ניחוח הולם. ג'ימי צ'ו (Jimmy Choo) שרק בשנה האחרונה השיק בושם ראשון על שמו בגרסת או דה פרפום (EDP), כבר יצא עם גרסת או דה טואלט (EDT) חדשה לבושם. כידוע התפיסה היא שההבדל בין הגרסאות זה שבושם בגרסת EDP מרוכז, עשיר, חזק ועמיד יותר מגרסת ה- EDT של אותו הבושם כי הוא מכיל אחוז יותר גבוה של אלכוהול (86% לעומת 80%) ולכן בהכרח יהיה גם יקר יותר. כך שאני ציפיתי לבושם בניחוח דומה רק אולי קליל יותר, פחות כבד ועשיר. אז כן, הוא אמנם פחות כבד ועשיר, אבל הניחוח? לא דומה בכלל. אפשר אולי בבסיס להריח את הקשר בין שתי הגרסאות, כאילו הן יוצאות מאותו המקום, אבל בפועל, גרסת ה- EDT עומדת לגמרי בפני עצמה. הריח יחסית יותר פרחוני ומרענן, עדיין בעל נטייה מתקתקה אבל הרבה יותר מאופקת, אינו אוריינטלי דומיננטי ועוצמתי כמו ה- EDP. הרבה יותר צעיר וזורם. הוא מורכב מג'ינג'ר, סחלב, ורד ועץ ארז. הטופי והפצ'ולי של ה- EDP המודגשים שגרמו לו להיות נועז ומתוק כאילו נעלמו. למרות שאהבתי את גרסת ה- EDP, לי כאמור יותר קל לחיות עם ניחוחות כאלה, מתונים יותר, דינמיים יותר, אבל עדיין מאוד נשיים אווריריים. עיצוב הבקבוק (שהרחבתי עליו בפוסט על ה- EDP) זהה לזה מהגרסה הראשונה, ההבדל היחיד הוא בגוון. הבקבוק הפעם שקוף לגמרי אבל עם ציפוי קל פנינתי-מטאלי שכזה. מזכיר מאוד סגנון ויקטוריאני. אני האמת אהבתי יותר את הגוון המקורי שנראה לי יותר ייחודי. נראה שלא משנה איזו גרסה נבחר, תחושה נשית מפתה תלווה אותנו כי כמו עם כל דבר נראה שלשם ג'ימי צ'ו כיוון ואף הצליח...


ID

Eye Shadow
Matte
Copperplate, Free To Be, Yogurt
גודל: 1.5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח

OFRA
Eye Gel Primer
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 148 ש"ח

Perfect Rouge Glowing Matte
RD 325 Coral Glow, PK 224 Sugar Babe
גודל: 4 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 235 ש"ח

Matte Vinyl, Purple Velvet, Solid Gold
גודל: 18 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

matte about you
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 95 ש"ח

Eau De Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 564 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: הבושם, הפריימר והשפתונים נשלחו אלי מהחברות


Print Page

88 תגובות:

  1. את בטח יודעת שאני לא מתחברת לגימור מאט.
    מעדיפה צלליות נוצצות , שימרים ולקים עם טופ
    מבריק במיוחד. מה שכן ככל שאני מתקרבת ל-30 החדש,
    אני משתדלת לא להגזים עם הניצנוצים.
    :-)
    האודמים נראים מעניינים, בדיוק הגוונים שאני אוהבת .

    השבמחק
    תשובות
    1. אורלי, יצאתי מנקודת הנחה שזה לא בדיוק גימור פופולרי ;)
      מסכימה איתך שככל שמתבגרים עדיף להרגיע את הנצנוצים כמה שיותר, מה גם שהם מדגישים קמטים.
      השפתונים האלו של שיסיידו זה משהו אחר, המאט הכי מפנק שיצא לי להשתמש בו.

      מחק
  2. פוסט מעולה! בדיוק לפני כמה ימים הזמנתי את פלטת צלליות המאט של טו פייסד שדווקא קיבלה ביקורות טובות. כל כך נדלקתי על הצבעים שהחלטתי ללכת על הסיכון, למרות שבדרך כלל צלליות מאט הן פרקטיות אבל לא מלהיבות במיוחד, לפחות לא אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לובה :)
      הפלטה של TF נשמעת מעולה.
      מסכימה איתך שצלליות מאט הן יותר פרקטיות ופחות מלהיבות מצלליות בגימורים אחרים, אבל כשן מגיעות בגוונים מיוחדים אז יש לזה קטע מדליק.

      מחק
  3. יש לי בדיוק את שלושת הלקים האלה של אורלי. צלליות מט לעומת זאת, מעולם לא עשו לי את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לקים מהממים לטעמי.
      אכן לא חשבתי שזה יהיה גימור פופולרי בצלליות או בכלל.

      מחק
  4. Great post for a day like today...imatt finish is something i only use on my eyes...since i prefer shimmery products...i have tried the JC parfume, smells nice, fresh ...enjoy it.
    Shabat Shalom my dear !

    השבמחק
    תשובות
    1. Thanks Michelle it’s suppose to be a winter post :)
      Matte eye shadow is practical and complements every look in my opinion.
      I'm glad to hear that you tried the Jimmy Choo perfume, it is a lighter version from the first one.
      Have a great weekend as well.

      מחק
  5. עכשיו הכל ברור.
    פוסט מעולה.
    בעצתך, הטופ מאט נשלף מהמגרה לאחרונה והוא ואני מודים לך מאוד.
    בגילי המופלג, נראה לי שהגיע זמני לקצת יותר צלליות מאט

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכל, ברור לי שהכל ברור לך עכשיו (את יודעת, רציתי משהו אחר אבל נעלם...).
      תודה רבה מותק!
      הטופ מאט הזה אליפות, שמחה שהוצאת אותו.
      כן... גם אורלי כתבה על זה. בסוף כולנו נגמור בעיקר עם צלליות מאט... ;)

      מחק
  6. אוהבת מאט באיפור, בלקים ובכל דבר כמעט (אבל לא רק. מתחברת להרבה מאוד גימורים אחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. וניטי, וואלה לא ידעתי שאת כזו זורמת ;)

      מחק
  7. המחשבה הראשונה שעלתה בראש NO NO NO.
    לא סוד שאני אוהבת שימר, מבריק ונצנצי.
    יש לי צלליות מאט מעטות, לפעמים מתבקש.
    נהניתי לקרוא את הפוסט כי אני לא מביטה לעבר המאט הד"כ, אז לא יזיק לדעת
    תאמיני שיש לי את ה VELVET הסגול? התפתיתי, קניתי מרחתי ואחרי יומיים מרחתי עליו טופ מבריק...
    אם שפתוני מאט לחותיים חזקה על שיסיידו ששלהם יהיו כאלה, השפתונים הכי טובים שהכרתי (אמנם לא מאט) והיו לי מכל החברות.
    אהבתי את התמונות, במיוחד גלגל הציפרניים, כל כך יפה שעושה חשק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, כן, המאט לא עושה ריגושים כמו הנצנצים, אין מה לומר בכלל!
      תודה שמחה שנהנית מהפוסט, אכן המאט לא מקבל את "הכבוד" שהוא ראוי לו...;)
      חחח, גימור המאט של הלק הזה זה משהו אחר, או שמתחברים או שבאמת מורחים טופ מבריק.
      השפתונים האלו של שיסיידו מדהימים, ולמרות שזה שלהם עדיין הופתעתי מאוד. לא ציפיתי למאט שלא גורם לשפתיים שלי ליובש.
      תודה רבה, בהחלט עושה חשק :)

      מחק
    2. לא לחינם התלהבתי. בפוסט האחרון - לקים של רבלון, ניסיתי לצלם את הלקים שהתקבלו יפה ומשקף היטב על ה"גלגל" אך לא הצלחתי להביא אפילו רמז לתוצאה האמיתית ולכן ויתרתי

      מחק
    3. לצלם לקים ואיפור בכלל בצורה ממחישה זה סרט.
      אבל עם הזמן מגלים טכניקות ותאורות נכונות, עדיין זה לא פשוט.
      בדרך כלל במציאות הכל נראה יותר טוב (אלא אם כן משקיעים בפוטו שופ ואינסטגרם...).

      מחק
    4. אם כך אני בדרך הנכונה אבל...בתחילתה.
      אהבתי את האינסטגרם, טרם ניסיתי. אבל בעיניילתמונות אוירה, כי לשקף את המוצרים צריך תמונה ברורה וממוקדת

      מחק
    5. האינסטגרם זה בהחלט יותר ליצירתיות וקצת תיקון.
      אבל תיקון בפוטו שופ יכול לעזור לנו להעביר גוון של מוצר כמו שהוא נראה באמת וכמו שלא נצליח לתפוס אותו בצילום.

      מחק
  8. איפור מאט,מתאים לי מבחינת הגיל,לעיתים שמה קצת נצנצים אך עדין.נהניתי כרגיל לקרוא את הפוסט שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. בקי, מאט בהחלט מתבקש מגיל מסויים אבל ברור שלעיתים זה כיף לגוון.
      תודה רבה, כיף לשמוע :)

      מחק
  9. אני לא מתה על גימור מת איפור/לקים אבל גם לא נמנעת ממנו ולא יכולה להגיד שאני לא אוהבת אותו.
    בגזרת הצלליות אני מאוד נזהרת בבחירות שלי, כי כמו שכתבת, הרבה פעמים הצללית נראית נהדר בפאן אבל בפועל נראית לא משהו וקשה מאוד לעבוד איתה.
    בגזרת MAC, יש לי את Mystery (חום קר בגימור מאט) שאני משתמשת בה ללא הפסקה והיא פשוט מעולה! מצד שני יש את Shadowy Lady (סגול חציל מאט) שפשוט לא עובדת ולא מספיק פיגמנטית. שוכבת במגירה.
    אני אוהבת להניח צללית מאט בצבע גוף על עצם הגבה כשאני משתמשת בצלליות שימריות על כל העפעף, זה מעדן את הלוק.
    לא מזמן קניתי את הפריימר של עופרה באריזת "הגלוס" עם המברשת ספוג החדשה. הוא פשוט מעולה! אין לי מה להוסיף מעבר לזה שכבר כתבת ואני ממש ממליצה עליו גם.
    לשפתונים בגימור מאט אני דווקא לא מתחברת, לא אוהבת את המראה. לעומת זאת הגוונים שהצגת ממש יפים!
    כשיצאו לקים בגימור מאט (זה היה כבר לפני איזה שנתיים אם לא שלוש נדמה לי) ממש התלהבתי מהרעיון ובהזדמנות הראשונה קניתי גם את הטופ מאט (של אורלי) וגם את הלקים עצמם. הלק השחור נראה ממש כמו קטיפה על הציפורניים. איכשהו לא ממש השתמשתי בו לבד, ליתר דיוק שמתי אותו רק פעם אחת ורק לצורך הפוסט. בשאר המקרים הוא משמש אותי בתור בסיס לגליטרים כי הוא לבדו מרגיש לי ממש "לא אני". בסגול לעומת זאת השתמשתי לא מעט והוא מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. עדן, כן, לא מפתיע כי הוא לא בדיוק גימור מפיל ואהוד, פשוט שם כשצריך אותו...
      עם צלליות מאט ממש צריך להיות זהירים ולבדוק לפני אחרת זה סרט לעבוד איתן.
      כן, גם למאק יש נפילות בצלליות מסויימות וגם אותן צריך לבדוק לפני, לא סתם הזכרתי פה את ה- Purple Haze המטעה שמצד אחד יפה ומצד שני אחת הגרועות EVER!
      זה בדיוק מה שאני עושה, זה מתבקש לשלב את צללית המאט כי שימר על כל העין זה לא בדיוק אהמ.... ואם הוא גם מנצץ אז בכלל....
      הפריימר הזה של עפרה פשוט מעולה, אני ממש שמחה שהם שידרגו את האריזה, זה היה סיוט. עם הספוגית כמו אצלך זו חוויה אחרת ממה שהיה קודם. פריימר משובח.
      שפתוני מאט זה סרט אחר, צריך בהחלט להתחבר כמו כל דבר. הגוונים האלו של השיסיידו באמת יפים והייתי שמחה אם היו עוד גוונים בסדרה חוץ מארבעה.
      לקים מאט זה מלהיב אבל להרבה קשה לראות ת הציפורניים שלהן במראה כאילו לא גמור. אני יכולה להבין את זה. קחי בחשבון שלק שחור קרמי יהיה בסיס יותר טוב ויותר עמיד משחור מאט. הסגול הזה יפהפה ומיוחד!

      מחק
  10. שני פוסטים תוך פחות משבוע זה פינוק אמיתי :-)
    הצלליות והשפתונים דיברו אלי במיוחד ... עוד משהו לרשימה הלא נגמרת.
    שיהיה סופ"ש נעים!

    השבמחק
    תשובות
    1. שרון, כן, חחח, אני מרגישה שיש לי מיליון נושאים לחורף ושלא אספיק את כולם עד האביב ;)
      הצלליות האלו גם פרקטיות וגם ממש יפות, השפתונים אין דברים כאלה, מאוד הופתעתי!
      רשימה רשימה, אבל שלך איכותית במיוחד :)
      סופ"ש נעים וחמים!

      מחק
  11. בצלליות גימור מאט משמש אותי בעיקר בתור כלי לטשטוש בקפל ואני מאוהבת ב-SOFT BROWN, MALT ועוד. למאק יש בהחלט בעיות עם מרקם זה (לא בכל הצלליות). שמעתי המון אודות מאטים של אינגלוט. חייבת לנסות בהזדמנות.
    הבאתי איתי מאירופה את לק מאט של אסנס ומאז כל פעם שבא לי גימור מאט אני מניחה אותו וזהו - כל אחד יכול להיות מאט. לדעתי יותר פרקטי מאשר לרכוש לק מאט בגוונים. אוהבת את הגימור. עם כל צבע הלק נהפך ליותר סולידי.
    שפתוני מאט- לא בשבילי לצערי ביום יום שכן הם מאוד מייבשים לי שפתיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרינה, כן, כצלליות חימום וטשטוש המאט מאוד פרקטיות. הבעיה עם מרקם המאט קיימת אצל המון מותגים, פשוט חייבים לבדוק טוב לפני שקונים אחרת ממש מבאס.
      את מתכוונת לטופ מאט של אסנס? זה בהחלט פתרון מעולה כי כך אפשר להפוך כל למאט. עם לקים גליטרים זה בכלל הורס הגימור הזה.
      בנוגע לשפתונים, זה הקטע עם אלו של שיסיידו, זה פשוט לא מאט שנתקלתי בו בעבר, לא ייבש לי את השפתיים בכלל, מאוד הופתעתי!

      מחק
  12. אנונימי28.1.2012, 11:05

    הפריימר של עפרה מעולה, וכתבת מקסים! אני אישת פחות אוהבת מאט. אני מעדיפה מנצנץ. טוב, אני סוג של נערת רוק. או משהו...

    השבמחק
    תשובות
    1. אביגיל, תודה מותק, הפריימר של עפרה בהחלט משהו מעולה, ביצועיסט חבל"ז!
      חחח, הכי נערת רוק את! ובגלל זה צללית כמו הקרבון של מאק שהזכרתי כאן היא מאסט בשבילך ;)

      מחק
  13. ציפורניים מאט פחות מדברות אליי. אפשר לעשות עם לק מאט דברים מעניינים (כמו שאלכס עשתה בבלוג שלה בעבר), אבל אני לא רואה את עצמי עם לק בגימור מאט. האמת שגם לרוב אני לא אוהבת צלליות מאט. יש לי ממש מעט כאלה ואני משתמשת בהן רק כדי לא להיות מנצנצת מדי :) אחת המאט האהובות עליי היא Mystery של מאק.
    דווקא לשפתון מאט לא הייתי מתנגדת אם הוא לא היה מייבש לי את השפתיים. מפתיע העניין עם שיסיידו :) באסה שיש רק 4 גוונים...

    השבמחק
    תשובות
    1. אירנה, כן, צריך להתחבר לציפורניים מאט שנראה כאילו הלק לא גמור עליהן או משהו. לשלב מאט ומבריק יחד זה מדליק בהחלט!
      אין ברירה, בסוף כולנו משתמשות בצצליות מאט כי כמו שאמרת יש גבול לנצנוץ שלנו ;)
      בהחלט מפתיעים השפתונים של שיסיידו, כאילו מאפשרים לנו ליהנות משפתון מאט ופותרים לנו את בעיית ייבוש השפתיים. לגמרי באסה, הלוואי שהיו יותר גוונים, אלו שקיימים הם ממש בסיסיים שיתאימו לכל אחת, הייתי שמחה אם היו יותר.

      מחק
  14. בדיוק עכשיו נתתי לאמא שלי את שני שפתוני המאט היחידים שהיו לי לאחר שהבנתי שאין מצב.. השפתיים שלי לא הכי עבות שבעולם והמאט פשוט עושה להן עוול.. אבל לקים מאט אני דווקא אוהבת-יש לי סגול מיוחד של קסטרו שהוא יפהפה (וגם מתייבש בשניה) ועוד כמה. צלליות מאט אני אוהבת ובגילי המתקדם בטח בקרוב אפסיק עם הנצנוצים.. בגלל זה אהבתי לשים את הפיינטפוט של מאק גם בלי צללית מעל. אחלה פוסט ותודה על המידע על הפריימר של עפרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ניבה, כן, לא פשוט להסתדר עם שפתוני מאט, אבל מעניין שאת כותבת שהם עשו עוול לשפתיים הצרות שלך, עם שפתונים מבריקים את מרגישה אחרת?
      לקסטרו יש לקים בגימור מאט? באמת?... אולי את מתכוונת למן גימור פלסטי?
      כולן פה מדברות על הגיל בגלל צלליות המאט, נראה לי הפוסט הזה על הדרך עורר מחשבות שלא אליהן כיוונתי...LOL
      הפריימר הזה אכן מעולה ומומלץ בחום. ותודה רבה :)

      מחק
  15. אני דווקא אוהבת צלליות בגימור מאט, בעיקר כבסיס לאיפור.
    מסכימה איתך שקשה למצוא כאלו איכותיות, ושאלו צלליות שיחסית קשה לעבוד איתן.
    דווקא למייקאפ פוראבר יש צלליות מאט מצויינות, והפתיע אותי שהן לא נכנסו לכאן. אני יודעת שאת חובבת את מוצרי המותג (כמוני... :)

    ה Copperplate של מאק מהממת בעיניי. אע"פ שהיא מאט היא לא חד מימדית, ואני אוהבת גם את היוגורט.

    אני גם אוהבת שפתונים מסויימים בגימור מאט, בדר"כ ורודים או אדומים.
    כל היתר לא מתחברים לי לגימור כזה, לא יודעת למה....
    רובם לא מייבשים לי את השפתיים, למעט סוגים מסויימים של שפתונים עמידים. אני חושבת שניחנתי בשפתיים נוחות :)

    לקים בגימור מאט יש לי כמה, גם של ESSIE וגם של OPI, אבל אני לא אוהבת אותם בגימור הזה, ותמיד מניחה עליהן טופ שהופך אותן לקרמיות, אבל אני אוהבת לראות על אחרות. מאוד מיוחד ושונה.

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש, בסופו של דבר כמו שכתבתי, צלליות מאט ישתלבו כמעט בכל איפור שלנו.
      צלליות מאט איכותיות זה אתגר לכל מותג רק שלא כולם בעניין של להתמודד איתו או שאין את היכולת...
      ל- MUFE יש בהחלט צלליות מאט מעולות אבל כבר כתבתי עליהן לא מעט בבלוג ורק לפני שבוע למשל כתבתי על ה- 92 הסגולה בוהקת מושלמת שלהם. צריך לגוון :)

      הקופרפלייט צללית מושלמת, ממש כך, והיוגורט סוגרת לי תמיד טוב את איפור העיניים.

      זה כזה סופיסטיקייטד שפתונים בגימור מאט לטעמי.
      איזה כיף לך שהמאטים לא מייבשים לך את השפתיים, בהחלט עניין נדיר!

      לקים מקולקציית הסוויד של OPI יש לי (מניחה שהתכוונת אליהם). איזה ESSIE מאט יש לך?...
      ברגע שאת מוסיפה טופ מבריק אז כל הקטע הלך...
      אבל מבינה לגמרי מי שלא מתחברת כי זה נראה כאילו הלק לא גמור או משהו.

      מחק
    2. גרמת לי עכשיו לחפור בכל הלקים שלי :)
      המאטיים של ESSIE שיש לי הם FUNKY LIMELIGHT - צהוב זוהר של משמרות בטיחות :) ו - PERKY PURPLE שהוא יותר פוקסיה מסגול.

      של OPI אני לא יודעת אם זה מקולקציית הסוויד כי פשוט כתוב על זה MATTE. הוא נקרא YOU DONT KNOW JACQUES - חום אפור מאובי, כמו שאני אוהבת :)
      ויש לי עוד אחד מאט שגיליתי (ואולי יש לי עוד ולא נתקלתי בהם) - של חברה בשם DIAMOND COSMETICS. אני חושבת שהחלפתי אותו עם אחת הבלוגריות. הוא נקרא MATTE MULBERRY והוא גם פוקסיה עם יותר סגול בתוכו.
      אפשר לסמן וי על שיעורי הבית :)

      מחק
    3. חחח, תודה נשמה, הרי אי אפשר להצהיר כאלו הצהרות ושבלוטות הסקרנות שלי לא יתעוררו ;)

      טוב, הבנתי למה התכוונת. אז שני אלו של ESSIE הם לא מאט אלא בעלי גימור פלסטי כמו של כל הניאונים שמתבקש למרוח עליהם טופ מבריק בשביל להעצים אותם. מזכירה לך שגם ה- bright tights הכתום זוהר בדיוק על אותו עיקרון.

      ה- OPI הזה הורס! כן, המאטים שלהם הם suede. האמת שהיו לי כמה מהסדרה והם הלכו לאיבוד (גיליתי את זה כשחיפשתי אות לפוסט הזה...) לא ברור לי איך...

      מחק
    4. איזה קטע. עליי שניהם מאט בבירור ולא פלסטיים כמו ה BRIGHT TIGHTS.
      צריכה לזכור להעלות אותם בקיץ. הם קיציים מובהקים בשבילי.

      לא ידעתי שהמאטים של OPI הם SUEDE... החכמתי :)

      מחק
    5. הם לגמרי סופר קייציים, עשית לי געגועים לסנדלים ופדיקור ניאוני....!

      כן, יוצאים ל- OPI כל כמה זמן גוונים חדשים סוויד אבל משום מה לא מביאים אותם לארץ.

      מחק
  16. l i r o n i t29.1.2012, 15:36

    אני מאד אוהבת מאט באיפור. בלקים דווקא פחות מתחברת.. למרות שאלו שהצגת פה דווקא גורמים לי לרצות לבדוק את העניין. במיוחד השחור.
    הצללית מאט האהובה עליי ביותר היא quarry של מאק כמובן, מאד שימושית לי לשקע..
    שפתונים בגימור מאט הם אהבתי הגדולה! האהוב ביותר -מאק ויוה גלאם 1. השפתון הזה של שיסיידו (הכהה מבין השניים) יבדק בקרוב! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, לקים זה קטע אחר לגמרי, הלק השחור פה מפיל!!!
      ה- quarry בהחלט צללית חימום מעולה ובכלל צללית יפה בפני עצמה.
      שפתוני מאט זה משהו מהמם! הויוה גלאם שלך לוהט!
      זה שפה יותר מחוק כזה, אחר לגמרי, מעניין אם תאהבי, עדכני :)

      מחק
  17. אממ כשחושבים על זה אני לא כל כך מתחברת למאט.. לא בצלליות, ולא בלקים (לא ניסיתי, אבל לא אוהבת את המראה של זה כל כך)... הצלליות לא חייבות להיות מבריקות מדי, אבל כן אוהבת שיש להם ברק כלשהו. דווקא שפתונים אני כן מחבבת במאט. בכל מקרה- פוסט נפלא, כרגיל :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. טל, תיארתי לעצמי שזה לא ממש גימור פופולארי, מן הסתם הרבה פחות מרגש מגימורים אחרים.
      שפתוני מאט זה נפלא, תורם ללוק מאוד מתוחכם כזה.
      ותודה רבה יקירה, כיף לשמוע :)

      מחק
  18. אנונימי29.1.2012, 20:09

    וואו!! השחור פשוט מטריף חושים! אני מתה על ה"מאט-ים"...
    לי יש את הסגול של אורלי ואני ממש אוהבת אותו, לפעמים אני מורחת עליו Top Coat גלוסי, סתם בשביל הגיוון.

    דרך אגב, קניתי בסוף את "cute as a buton" ו- "russian roulette".
    אה וגם מחזק של אסי :)

    אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, היה ברור לי שתאהבי את הלק השחור, הוא פשוט הורס!
      הסגול מדליק גם הוא, מאוד מחמיא.

      וואו, תתחדשי, בחירות מעולות!!!

      מחק
  19. אני נמנית עם הזרם שאוהב מאט.
    באיפור אני מאוד אוהבת את המט ביום יום ולשלב אותו עם שימר בערב( יותר מדי שימר או נוצצץ אני לא אוהבת)
    וגם השפתונים, אני מאוד אוהבת את הגימור הזה!

    לגבי לקים- גם פה אני מחבבת את הגימור מאט, אבל פה אני אוהבת לגוון!

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה, נראה לי זה הפוסט עם הכי הרבה פיצולים ודעות. מגניב!
      לשלב מאט עם מרקמים אחרים זה פשוט מתבקש, גם אני לא אוהבת יותר מדי נצנוצים, זה לא בטוב טעם לדעתי (ומגיל מסויים זה בכלל לא לעניין...).
      בשפתונים זה מדהים!

      כן, לא נראה לי שיש מישהי שמשתמשת רק בלקים מאט, אבל אין ספק שלשלב אותם מדי פעם זה מרענן ומיוחד.

      מחק
  20. אני גם משוגעת על מאט, תאמת בעיקר על צלליות זה לדעתי הרבה יותר יפה ממבריק או חלילה מנצ ואחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה שצלליות מאט מחמיאות מאוד בהרבה מקרים יותר מצלליות מנצנצות.
      ותודה רבה :)

      מחק
  21. אין על הקארבון :)
    אגב יש סדרת שפתוני מאט לרבלון שהיא מצויינת ממש

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, המאק קארבון הכי שחורה אליפות!
      בהחלט סדרה מוצלחת המאט של רבלון, המלצתי כבר עליה בבלוג ובמיוחד על ה- Really Red 006 שהוא אדום מפיל!

      מחק
    2. אני מוכנה להלשין ולדווח שגם השחורה מאט של קרליין טובה, אני נושאת אותה בתיק לתיקונים :)
      מגניב דווקא מהסדרה יש לי את pink about it ואת mauve it over (מצחיקולים אלה שיושבים שם)
      אגב לקים מאט, מה שיפה בהם זה שאפשר לשחק איתם בצורה כזו
      http://24.media.tumblr.com/tumblr_lv847e6DFC1qi6rvuo5_500.jpg

      http://29.media.tumblr.com/tumblr_lv847e6DFC1qi6rvuo2_500.jpg

      מחק
    3. בואי נאמר שסביר שהגיהנום יקפא לפני שאני אשתמש במוצר של קרליין....P:
      איזה קטע ששמת את התמונות האלו של הלקים! רציתי לכתוב על השילובים שאפשר לעשות עם גימור מאט ומבריק ובסוף ירדתי מזה כי הפוסט גם ככה ארוך. תמונות פשוט מהממות ובתור מי שלא אוהבת קישקושים על הציפורניים אני ממש הרוסה על הקטע הזה!

      מחק
    4. שמתי לב יא סנובית :)
      קיצר כמה עולים הלקים מאט האלה? אני בונה על ציפורניים משולבות כאלה כבר כמה וכמה וכמה שבועות -_-

      מחק
    5. למה ככה? אני סנובית?... טוב נו, אולי קצת...P:
      אבל האמת שיש מותגים כמו רבלון ולוריאל שאני אוהבת, עם קרליין ספציפית יש לי בעיה, ויש לי משנה ארוכה למה, אבל האמת שזה לא מעניין...
      בנוגע למחיר, כתבתי פה: עולים 25 ש"ח. השחור זה מאסט!
      אם תלחצי על השם של הלק בפוסט תוכלי להתרשם איך זה נראה עלי :)

      מחק
    6. אגב ידוע לכל שהתחלתי להשתמש בצלליות רק בגיל 25 עקב קניה אימפולסיבית של פלטה "של ילדות קטנות" ב50 ש"ח ... מאז יש לי צלליות משלל פירמות, חלק "דרעק" וחלק "יוקרתיות", לפי דעתי ברגע שיש לך פריימר טוב או פיינט פוט מצידי אפשר להשתמש במה שמתאים.
      זו הפלטה המפורסמת
      http://4.bp.blogspot.com/-SLjgcOXanNA/Tqhq4ezjECI/AAAAAAAAATY/sm5JQwrVn5o/s1600/Z4tlty0wmqRu%255B1%255D.jpg

      מחק
    7. הפתעת אותי, בהחלט גיל מאוחר יחסית.
      איזו פלטה צבעונית, וואו, לא מפתיע שהיא עוררה בך את החשק!
      מסכימה שפריימר איכותי לעיניים, כמו של עפרה פה למשל, משדרג כל צללית ולא משנה של איזה מותג.

      מחק
  22. אין לי שום דבר נגד מרקם מאט, אם כי זה בהחלט מרקם שדורש נתונים התחלתיים מעט יותר טובים כדי שייראה טוב (בעיקר במייקאפים ושפתונים). מה שכן - מרקמי מאט מוצלחים קשים למציאה. לא מפתיע שצללית מאט סגולה היא הכי פחות מוצלחת, צלליות סגולות הן תמיד בעיתיות פיגמנט בכל מרקם! מרגיז
    השפתונים ניראים ככ מאט אפילו בצילום! אבל שוב - לא מפתיע שיצאו רק בגוונים מוגבלים, זה לא מרקם מבוקש כ"כ והם ירצו לייצר את מה שקונים ולא את מה שלא...
    לקים מאט הם קצת התעסקות, אבל למי שאוהבת זה בהחלט שווה את זה, הם ניראים מיוחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. ישראלה, כן, זה לא פשוט למצוא מוצרי מאט מוצלחים. מייק אפ מאט זה כבר משהו אחר, זה בסיס, לא האיפור עצמו כך שהדרישות שונות לגמרי, חוץ מזה שזה לא משהו חריג כמו לק או שפתון נניח.
      נראה שכל מוצר עם פיגמנט סגול הוא בעייתי יותר, זה כך בצלליות, בלקים, בשפתונים. מעצבן.
      כן, השפתונים של שיסיידו מאט מחוק כזה, מאט עם קטע. עדיין נראה לי תמוה ליצור סדרה ושיהיו בה רק ארבעה גוונים.... חבל. באמת סדרה מדליקה.
      לקים מאט הם בהחלט התעסקות בעיקר כי הם לא עמידים, צריך להחליף אותם אחרי יומיים שלשה אבל לטעמי מדי פעם זה שווה את זה כי הם כל כך ייחודיים וזה נדיר.

      מחק
  23. חחחח גם לי יש את free to be מקולקציית liberty of london צבע מדליק והיא בהחלט נמרחת יפה מאד! משתמשת בה יותר בקיץ....גם את הלק השחור והסגול יש לי ועכשיו נתת לי השראה נראה לי אשים את הסגול שישמח אותי קצת בתקופת המבחנים....:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי, צללית מדליקה הקורלית, אה? אני ממש אוהבת אותה!
      נסי להשתמש בה כצללית חימום, לאו דווקא כצללית מרכזית ותראי איך היא מקפיצה את הלוק.
      היא אגב שייכת לקולקציה הקבועה, אבל כיף לך שיש לך אותה באריזה היפה של הקולקציה מאז.
      לקים מדליקים לגמרי, עכשיו זה הכי הזמן לנצל אותם :)

      מחק
    2. הצללית אכן מקסימה! נתת לי רעיון מעניין מאד לגבי הצללית! ינוסה בקרוב:-) תודה:-)

      מחק
    3. בכיף, תהני מותק :)

      מחק
  24. רוצה רק לתקן את נושא מחיר הפריימר -
    פריימר גלוס של עפרה - תכולה 9 מ"ל - מחיר מומלץ לצרכן - 118 ש"ח
    פריימר טיובה XL - תכולה 14 מ"ל - מחיר מומלץ לצרכן 124 ש"ח

    עכשיו שניהם במבצע מיוחד בצ'יקה עד סוף ינואר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על העידכון.
      זה אגב לא מה שמופיע אצלכם באתר,
      כתוב שה- XL במבצע עולה כרגע 110 ש"ח במקום 148 ש"ח...

      מחק
    2. צודקת, יש עכשיו עדכוני מחירים של החברה, אנחנו משתדלים לשמור על רמת מחירים מסויימת עבור לקוחותינו.
      בכל מקרה הם עכשיו במבצע מיוחד של 99 ש"ח בלבד

      מחק
    3. אחלה, בהחלט מחיר אטרקטיבי.

      מחק
  25. הפוסט הזה הצחיק אותי...
    כשהייתי נערה, אי שם בשנות ה-80 איפור מבריק נראה לי זול ופרחי
    אז הקפדתי להיות תמיד במראה מאט מאופק.

    השבמחק
    תשובות
    1. נטע, לא נראה לי שבעניין הזה הרבה השתנה מאז, אולי רק אנחנו... ;)

      מחק
    2. כן, גיליתי שאפשר מבריק ולהראות טוב ושזה עושה את ההבדל,
      לא האדרת אלא הגברת.

      מחק
    3. בהחלט, הכל שאלה של איך נראה המבריק וגם איך נראה המאט.
      בשניהם צריך לדאוג לביצוע מחמיא אחרת המבריק נראה מזיע והמאט קמחי...

      מחק
    4. חחחחחח אפרופו קימחי.
      אתמול ראיתי מישהי כהת עור שפידרה את עצמה בפודרה בהירה, אשכרה נראיתה כאילו טבלה בקמח.

      מחק
    5. אויש... אני לא מבינה את זה, אין להן מראה בבית?
      לא יודעת מה יותר גרוע, פודרה בהירה או מייק אפ בהיר במקרה הזה...
      אולי פודרה כי היא תתנדף די מהר...
      צריך בכלל להרוג את הדיילת שמכרה לה את זה....

      מחק
  26. הפעם כשהתיישבתי לקרוא את הפוסט שלך אפילו הצטיידתי בנייר ועיפרון, אמרתי פוסט כזה ארוך ומעניין תגובה צריכה להיות בהתאם. אני דווקא ממש אוהת את גחמור מט ולא רק ואיפור, גם בבגדים ואקססוריז. לאחרונה רכשתי מייקאפ של RIMMEL שאמור לספק תוצאה של מראה מט לאורך היום והוא מצויין תמורת מחירו (מקווה שהיה לי זמן לכתוב פוסט אליו). כל מה שקשור לצלליות אני מאוד אוהבת את איל מקיאג יש כמה גוונים קבועים שאני קונה שנים. בנושא השפתונים אני להבדיל ממך פוגשת בשוק יותר שפתוני מט, לדעתי הפלוס היחידי שלהם זה עמידות טובה. טוב טופ עם גימור מט זה גאוני בעיניי

    השבמחק
    תשובות
    1. אוקסנה, מה את אומרת :)
      וטוב שבאת לאזן את העניינים, התרשמתי פה שזה גימור שממש לא עפות עליו.
      ברור שתכתבי פוסט על המייק אפ, אנחנו כבר מחכות לקרוא!
      אני מאוד שמחה שרימל פה ואני חושבת שהתמחור שלהם סביר בהחלט (לאחר ההנחות...).
      מסכימה איתך שאיל מקיאז' מציעים מבחר מרשים של צלליות מאט מוצלחות.
      איפה את פוגשת הרבה שפתוני מאט חוץ מבחברות מקצועיות כמו מאק? אני באמת ממש לא נתקלתי בכזה היצע. מסכימה שהעמידות של שפתוני מאט טובה יותר רק שבתמורה הם מייבשים לנו את השפתיים...
      מדליק הטופ מאט, אה? ככה גם לא צריך לקנות לקים מאט במיוחד.

      מחק
  27. אני לא חושבת שיש לי ממש העדפה של גימור בשום דבר.
    נכון שבלקים יש גימורים שאני לא סובלת (פנינה..)
    אבל בסה"כ אני לא חושבת שיש לי ממש העדפה בשאר התחומים.
    לדעתי הבעיה העיקרית עם מאט שהוא "לא עובד טוב".
    בלקים הוא פחות עמיד, בצלליות הוא הרבה פעמים או נטול פגמנט או קשה לעבודה ובשפתונים הוא הרבה פעמים מייבש
    כך שהרבה לא מחבבות את המוצרים בגלל גורמים אחרים מהמרקם עצמו.
    גם במאק, שהיא חברה נחשבת, אני לא סובלת את הצלליות המאט שלהן, ולדעתי רובן פשוט רעות.
    וזה בהחלט לא עושה לי חשק לנסות אפילו צללית (מבלי שראיתי ודגמתי בעיני) מהמרקם הזה..
    ה Free to Be על פניו היא אחת הצלליות היותר מהממות שיש לי. באמת. אבל (!) היא גרועה. ממש.
    קשה לומר עליה שהיא טובה בשום דבר, המרקם שלה מזעזע, היא לא נוחה לעבודה, הפיגמנט שלה אולי טוב קונספטואלית אבל צריך לעבוד המון בשבילו.
    הייתי שמחה למצוא לה דיופ של חברה אחרת שיודעת לעשות צלליות מאט..

    אצלי לא משנה מה הלוק, ומה הצלליות אבקה/אבן שאני משתמשת פריימר הוא מאסט.
    בכלל, אצלי צלליות שלא מסוגלות לעמוד ב 10 שעות איפור לא שימושיות בעליל.
    אני רוצה לצאת מהבית בבוקר, ולהיות מסוגלת לבלות עד הערב מבלי שצריך לחדש שום דבר באיפור עיניים
    אני מקבלת לפדר קצת אם צריך או להשתמש בנייר סופג, יכולה להבין לגמרי חידוש שפתון
    אבל לעולם לא איפור עיניים.
    אגב, בדיוק בגלל זה הצלליות של בורז'ואה לא יכנסו אלי הביתה. ניסיתי והתאכזבתי..

    חסרים לי סווצ'ים של השפתונים :)
    אצלי יש שני שפתונים במרקם מאט של מאק ואת שניהם אני מאוד אוהבת - ראשן רד כמובן וסו-צ'אוד.
    לדעתי הם לא כאלה מייבשים. אבל ברור לי שאחרות לאו דווקא מסכימות איתי בנקודה הזו..
    חוץ מזה יש לי שפתון מאק של רבלון בצבע ורוד קר. לא ממש מחבבת אותו. שמה אותו כשבא לי להרגיש רעה חחח

    לא אהבתי את הלקים המאטיים של אורלי. היה לי אחד כחול, החבר של השחור
    ולדעתי הוא לא היה "מאט מספיק" ולא רק זה, יום אחרי הוא כבר התחיל להבריק.. קצת פספס את המטרה..
    יש לי לק אחד (או יותר נכון להגיד שנשאר לי רק אחד) של OPI לדעתי הוא מאוד מוצלח גם אם לא קשור למקור - Here today aragon tomorrow - ירוק מעלף!
    בעצם הוא לא ממש מאט הוא סוויד. אבל גם הזהב שצרפת הוא סוויד..

    טוב שהזכרת לי את עניין קרם הידיים - עוד סיבה לא לשים בחורף לק מאט..
    כמי שמתמרחת כמה פעמים ביום בקרם ידיים - לק מאט זה לא בשבילי!

    לא יודעת למה, לא חשבתי אף פעם לרכוש טופ מאט אולי כי אחרי הכל לא נפלתי שדודה מהגימור הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מיטל, כן, כמו שחשבתי, רובנו זורמות ולא ממש מתעכבות בהכרח על הגימור, אלא אם כן הוא קיצוני (עודף נצנצים, הברקות וכזה מן). מסכימה איתך שהמאט באמת לא עובד טוב ברוב המקרים והמוצרים, זה האתגר איתו בעצם. אבל זו גם בעצם הסיבה למה הרבה פחות מחבבות את המאט.
      גם במאק כמו כל מותג אחר צריך לבחון טוב טוב צללית מאט לפני שרוכשים. אני לא חושבת שרובן רעות שם, פשוט יש כמה גרועות במיוחד כמו ה- Purple Haze שהזכרתי פה שהיא הגרועה מכולן לטעמי. איך אפשר לומר על ה- Free to Be שהיא גרועה??? צללית מאט מצוינת ומאוד נוחה לעבודה. הפתעת אותי.

      ברור שפריימר הוא מאסט, אין ספק בכלל. אצלי גם האיפור עומד כל היום בדיוק כמו בבוקר ועדיין הצלליות של אותו יום יהיו איתי בתיק האיפור. מספיק קצת רוח ויש לי דמעות ומשהו יכול להתפקשש שם. לרוב אני באמת לא משתמשת בהן לחידוש. מבחינת בורז'ואה, שום דבר שלהם לא שווה רכישה מבחינתי. אני לא מתחברת למותג הזה בכלל.

      בנוגע לסווטצ'ים, דווקא מצאתי מעט כאלו ברשת אבל הם לא ממחישים לטעמי ולכן ויתרתי. הכי טוב זה בהזדמנות לנסות לבד בפארם.
      המאטים של מאק סופר מייבשים, ה- russian red הוא לא מאט קלאסי. נסי את ה- ruby woo ותביני מה זה מאט מייבש של מאק...
      אם את מתכוונת לסדרת שפתוני המאט של רבלון אז היא מעולה לטעמי (על סדרת צלליות המאט שלהם כבר המלצתי אם את זוכרת).

      בטח מכירה את הלק הכחול של אורלי - blue suede. זו בדיוק הבעיה שכתבתי עליה פה עם כל הלקים מאט, הם מהר מאוד הופכים להיות עם גימור פלסטי וזה מבאס. ה- OPI הזה מהמם, המאטים שלהם הם סוויד כאמור באמת כמו הזהב פה.

      כן, כאילו חסר ללקים מאט בעיות, קרם ידיים שהוא מאסט לא עובד טוב עם לקים מאט...

      מי שלא מתחברת ללקים מאט באמת אין לה סיבה לקנות טופ כזה. לטעמי זה מראה מאוד ייחודי וסופיסטיקייטד. מאוד אוהבת, במיוחד על גליטרים ונצנצים.

      מחק
    2. מבחינת, כאשר מעבירים את המברשת על הצללית היא צריכה "להשטף" בצבע. זה לא קורה עם ה Free to Be אין מצב.. אני יכולה לומר לך שיש לי 4 צלליות מאט של פרושופ שהן *הרבה* יותר טובות ממאק, ואפילו הצלליות ה"מסכנות" של חברה עממית כמו Sleek לוקחות את הצלליות מאט של מאק... צר לי, יש דברים שמאק לא טובים בהם וצלליות מאט הן דוגמה טובה..

      בכלל אני חושבת שהמאטים של OPI הרבה יותר טובים מאילו של אורלי שלא שומרים על הגימור שלהם וזה חבל, כי זה מה שמחפשים אחרי הכל..

      מחק
    3. זה מוזר כי לי זה לגמרי קורה עם ה- free to be אחרת לא הייתי ממליצה עליה. לא מכירה את הצלליות האחרות שהזכרת.

      אז זהו שלטעמי גם לסווידים של OPI יש בדיוק את אותן המחלות כמעט. לא יכולה לומר שהם עמידים יותר או משהו. ממש לא.

      מחק
  28. אנונימי15.2.2012, 21:11

    Great selection of products!!! (as usual)

    השבמחק
  29. אנונימי1.4.2012, 0:59

    חייבת לדעת איפה הצלחת להשיג בארץ את המאט אבאוט יו אל אססי! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שקניתי אותו בארה"ב אבל הוא נמכר פה בכל מקום שמוכרים ESSIE. מהשבוע אפשר להשיג גם בסופר פארם :)

      מחק
  30. שלום אני חובבת איפור ובמיוחד את השפתונים של מאק למרות ולמרות שאני אוהבת את שייסידו אני מעדיפה את הצלליות הקרמיות שלהם במקום השפתונים אבל זה עניין של טעם:)
    בכל מקרה אני תהייתי אם יש לך דנרה או לכל אחת אחרת המלצות על צלליות טובות ממאק... אני יותר קונה משם שפתונים ואשמח להמלצות לפני הקנייה שלי:)
    דנרה פוסט מקסים נחמד לשמוע דעות על איפור מאדם שמבין ושיש לו טעם שמחה שמצאתי את הבלוג שלך מאט-אים לי בהחלט!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם את צלליות הקרם של שיסיידו את יכולה למצוא פה בבלוג :)
      בנוגע להמלצות לצלליות, תני קצת יותר כיוון, מקדי את הבקשה שלך, איזה גוון את מחפשת, איזה גימור וכו'. הרי במאק יש מבחר עצום של צלליות.
      חחח, תודה רבה, שמחה שמאט-אים לך :))

      מחק
    2. אני אוהבת גימור מאט(חשבתי שרמזתי את זה:) אני אוהבת שימרי אבל מעט.. את הצבעים זה לא משנה המליצו לי כבר על הBlack Black ועל ה-pointe כצלליות בסיס..

      מחק
    3. עדיף המלצות מהליין הקבוע:)

      מחק
    4. חוץ מארבעת המאטיות בהמלצתי כאן, ממליצה לך לבדוק את צלליות המאט:
      Plumage, Blackberry, Espresso, Shadowy Lady.
      מה זה pointe? נראה לי שיש טעות.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails