22 בפברואר 2011

קלאסיות מדברית


אם נעשה משאל רנדומלי שיבדוק איזה צבע הוא האהוד מכולם, סתם כך בלי סיבה, סביר שנקבל תשובות כמו: אדום, כחול, סגול, לבן ואולי אפילו כמוני - צהוב... לא ממש סביר שהצבע החום יקבל איזושהי התייחסות במשאל כזה. הצבע החום הוא שילוב של שחור ואדום ו/או ירוק ואדום, הוא צבע טבעי, חם ורציני שיכול לשדר אמפתיה ויציבות אך גם חולניות ופשטות, תלוי בתתי הגוון. אני מניחה שאין מי שלא קרא בשלב מסוים בחייו את הספר של ש"י עגנון "פנים אחרות". בפתיחת הסיפור מתאר עגנון את הגיבורה טוני הרטמן שעומדת בפני גירושין ואיך ש"היא היתה לבושה שמלה חומה, ועינייה החומות היו חמות ולחות". תיאור חום לגמרי שלא יוצא לי מהראש כבר שנים, שכל מטרתו להרגיש את העצב של הגיבורה ודרך זה ליצור הזדהות, חיבה ואהדה אליה. אם בתיאור נחליף את הצבעים לירוק או כחול, כל התחושות ישתנו וסביר שחיבה ואהדה לא יהיו חלק מהן...

חום הוא צבע נייטרלי שניתן לשלב אותו עם כל צבע אחר, ממש כמו שחור, רק מרוכך יותר, פחות "קשה". אך בעוד הצבע הסגול די נמצא בקונצנזוס כאהוד על כולן, הצבע החום מאוד שנוי במחלוקת, גם בלבוש וגם באיפור. יש כאלו שאוהבות במיוחד צלליות ושפתונים בגוונים חומים אבל לא תתפסו אותן עם חולצה חומה ולהיפך, כאלו שיתלבשו בגוונים חומים אבל לא יכולות לסבול סמקים ולקים חומים. אני חושבת שהצבע הזה הוא מאוד טריקי, יכול להחמיא מאוד ולהיראות קלאסי ויוקרתי אבל גם יכול להחוויר ולהיראות דל, מיושן ועייף. בחורף, כמו הרבה גוונים אחרים (חאקי, סגול), חוזרים הצבעים המדבריים לאופנה: חום, חמרה, קאמל, בז' וכו'. בגירסת הקיץ הגוונים האלו בדרך כלל הפכים לטבעיים ובהירים יותר. כבר שנים שהסקרים בארץ מצבעים על כך שמוצרי איפור בגוונים הטבעיים חומים , גווני מדבר, הם הנמכרים ביותר. אז אני בטוחה שכל אחת מחזיקה בבית מספר פריטי איפור/לבוש בגוונים הטבעיים ומדי פעם טוב לרענן אותם ולהתחדש.

צלליות טריו של סטילה: גוונים טבעיים עם טאץ' מבריק

צלליות טבעיות חומות הן לרוב הצלליות הראשונות שלנו כשהתחלנו להתאפר. אך עם הזמן לא ננטשו אלא שודרגו והתרחבו ומתאימות לכל עונה. אני דווקא לא מחובבות הצלליות החומות, תמיד זה נראה לי לא ממש מחמיא, כאילו נראה כמו מחלה או משהו, אולי זה בגלל שיש לי עיניים חומות. לא יודעת. אם אני בוחרת להתאפר בצלליות כאלו סביר להניח שארגיש צורך להוסיף עיפרון עיניים צבעוני או מסקרה צבעונית. משהו שינטרל את כל "החום" הזה בעיניים. וכך מצאתי את עצמי משתמשת מדי פעם בצלליות הטריו של סטילה. מדובר בשלישיית צלליות דחוסות יחס באריזת מתכת חומה מטאלית עגולה בגוונים: חום כהה, ברונזה ופנינה. האריזה הזו יפה, איכותית ונוחה לנשיאה בתיק האיפור. בסה"כ מדובר על גוונים בסיסיים רכים שיתאימו ויחמיאו כמעט לכל אחת. הצלליות עם פיגמנט מוצלח בגימור שימרי מבריק מאוד שמרכך את העוצמה של הצבע. הצלליות מאוד קלות להנחה ולטשטוש. ממומלצות בעיקר לחובבות הגוונים הטבעיים שרוצות לרענן עם קצת טאץ' מבריק.

עיפרון לעיניים של MUFE: טבעי, נקי ועמיד

ואם צלליות אז איך אפשר אצלי בלי עיפרון חום? מהעפרונות שיש לי בחרתי לכאן את העיפרון לעיניים של Make Up For Ever מסדרת AQUA Waterproof Makeup שכוללת מייקאפים, צלליות, עפרונות בגוונים מטאליים מהממים ועוד. העיפרון 19L מגיע בגוון חום בינוני, שימרי רך. נוח לשימוש, מתקבע מהר ועמיד במים. בגלל התכונות שלו (שימר ועמידות) לא הייתי ממליצה להשתמש בו בתוך העין. עם העיפרון הזה אפשר להשתמש כאייליינר שמרכך את המראה שבחרנו על כל צללית שנבחר. אני משתמשת בו גם כתיחום תחתון דק שאני מטשטשת לתוך הריסים התחתונים. זה נותן אשליה של עיבוי הריסים. מאוד טבעי ונקי. מוסיף עומק לעין ומנטרל את החיוורון.

China Glaze: Ingrid, Classic Camel

בניגוד לצלליות, לקים בצבע חום אני מאוד אוהבת ולדעתי זה מאסט להחזיק לפחות גוון נייטרלי מהעולם של החומים באוסף. אחד הלקים המוצלחים ביותר שיצאו השנה הוא Ingrid מקולקציית Vintage Vixen של China Glaze. גוון חורפי באופן מובהק: חום שוקולדי עם תת גוון אפרפר בעל שימר חום מוזהב עדין. לא בולט מדי אבל עושה את העבודה בעידון וריכוך החום. מצדי השימר יכול היה להיות אפילו יותר אינטנסיבי. פורמולה נהדרת עם מריחה מושלמת. שכבה ראשונה אחידה ואטומה, שכבה שנייה להעצמת הגוון. לק חובה באוסף בלקים. מחמיא, אלגנטי, מרשים. חום מיוחד- לא עוד חום אחד. ייבוש מהיר וגימור מבריק. הסרה מהירה ונוחה.

Ingrid: לק חובה באוסף

בשונה מה- Ingrid הנחשק והמחמיא, יצא בקולקציית Vintage Vixen גם ה- Classic Camel ששנוי במחלוקת לגמרי. זהו גוון חום בהיר, קאמל קרמי עם תת גוון צהוב ועם שימר דק מוזהב. אני בוהה בבקבוק בהערצה, לא יכולה להוריד את העיניים, נראה לי בקבוק קסום, יוקרתי. אחד הבהירים נייטרלים היפים ביותר. גוון מדויק ולא חיוור בכלל. לק של "סולידיות נשיות עשירות טרנדיות", מעדן את היד ויוצר אשליה של אצבעות מאורכות יותר. הלק הזה גורם לי לדבר יותר עם הידיים, אני חושבת שהלק האחרון שגרם לי לזה היה ה- Van D’go של Essie... תחושה של סטייל, יוקרה, נשיות. אם ה- Van D’go הוא לק "הניוד" הכי קיץ שיש אז ה- Classic Camel הוא "הניוד" הכי חורף שיש.

Classic Camel: אשליה של אצבעות ארוכות יותר

אני מודה שלא כולם מבינים את הקטע של הלק הזה ומתחברים אליו, הוא לא סחף הרבה מחמאות וגם מכורות לקים התקשו לעכל אותו. בשביל "להעיז" ולמרוח אותו צריך להיות מראש מישהי נשית מאוד והוא ישתלב טוב ויזרום עם זה. בניגוד ל- Van D’go הקיצי שהוא מאוד בהיר, בוהק ובולט, על "סתם מישהי" ה- Classic Camel יראה ממש נפילה. בעצם, על אחת כזו גם Van D’go יראה כמו תאונה אופנתית קשה... השם מדויק בהחלט קאמל קלאסי או יותר נכון קלאסה, ממש כמו מי שיכולה להרשות לעצמה למרוח אותו. ככל שגוון עור הידיים יותר כהה כך הגוון הזה יחמיא במיוחד. מריחה נוחה שכבה ראשונה אחידה שכבה שנייה אוטמת לחלוטין. פורמולה עבה עם פיגמנט צפוף שאינה מתייבשת מהר. ההסרה ממש לא חוויה פשוטה, משום מה למרות השימר העדין הלק אימץ תכונות של חצי גליטר בהסרה...

תיק של Coach: מדליק

כמובן שאקססוריז בגוונים האלו נפוצים ופופולריים במיוחד. תיקים בגווני החום יהיו בדרך כלל יפים במיוחד. כל מותג שמכבד את עצמו מתהדר בהדפס ה- Signature איתו הוא מזוהה, כמו Louis Vuitton ו- FENDI למשל. אחד ההדפסים המוכרים שאני מחבבת הוא זה של Coach, חברה מדליקה עם אקססוריז שווים בכלל ותיקים מהממים בפרט. את התיק הזה רכשתי באיזו פעם בשיטוטיי בלאס ווגאס. בשוטף אני אוהבת תיקים מאוד גדולים (Totes) והפעם חיפשתי תיק בגודל בינוני, שיהיה נוח ובצבעים נייטרלים. התיק הזה ענה לי על הצרכים, הוא מאוד יפה ופרקטי. עשוי מאריג מסוג Jacquard ועם רצועת עור בצבע קאמל. את הרצועה אפשר להעביר ולסגור באותו צד של התיק מה שיהפוך אותו לתיק קלאץ' גדול מגניב. אז נרכש מיד והשתלב מהר באופן טבעי בלוק הכללי.

 
ID

Stila
eye shadow trio
gold glow
גודל: 5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 28 דולר

MAKE UP FOR EVER
Waterproof Eyeliner Pencil
AQUA EYES
19L
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 17 דולר

China Glaze
Ingrid, Classic Camel
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6.5 דולר


88 תגובות:

  1. אני הראשונה שמגיבה? הגיע הזמן
    פוסט הורס אהבתי הכל
    חוץ מהעפרון של מופה שמשום מה יש לי אלרגיה למוצרים שלהם. יש לי כמה עפרונות וצלליות קרם מיותרות. רוצה?

    השבמחק
  2. תודה מיכל, באמת בשעה טובה ;-)
    איך יש לך אלרגיה ל- MUFE?? חברה הורסת עם מוצרים מקצועיים איכותיים.
    לא יכולת להיות אלרגית לאיזו חברה עממית במקום?...

    השבמחק
  3. התגעגעתי לפוסטים שלך...השלישייה הזאת נמצאת אצלי איפהשהו ואני תמיד מעדיפה צלליות אחרות מעליה. מעניין למה.
    צלליות חומות זה הכי פשוט ולפעמים פשוט משעמם.
    גם אינגריד נמצא אצלי ועדיין לא נוסה. אולי הצלחת לשכנע אותי לשים אותו נקסט.
    יש לי זוג מגפיים חדשים בצבע חום שקניתי באלדו לאחרונה. ואת אכן צודקת לגבי בגדים - אכן מכוער לדעתי בחום. אך תיקים ונעליים הולכים.

    בקיצור, גרמת לי לחשוב על צבע חום לדקה וזה היה מעולה! :)

    השבמחק
  4. תודה מרינה, כיף לשמוע :-))

    הצלליות האלו יפות אבל למי שיש באוסף צלליות דומות הן לא יחדשו הרבה, חוץ אולי מהברק העז שלהן.
    מסכימה שזה משעמם, כתבתי שאני לא מחובבות החומים בצלליות...

    האינגריד פשוט הורס, לא מאמינה שעוד לא ניסית! לק קלאסי שווה במיוחד.

    חשבתי באמת שאין הסכמה על החום, כל אחת ומה שהיא יכולה לחיות איתו בצבע הזה...
    תיקים ונעליים בחום זה כמעט תמיד יוצא מוצלח.

    גם לצבע המוקצה הזה מגיע קצת יחס לפעמים :-)

    השבמחק
  5. כל הפוסט חשבתי....מעניין על מה מצולמים הפריטים..... טוב שיש תשובה בסוף הפוסט
    :-)
    דוקא צלליות חומות אני מאוד אוהבת, אבל צבע מעניין, קצת מבריק, לכיוון הברונזה.
    אודם חום ממש לא מחמיא לי.

    השבמחק
  6. אורלי, בטח תשובה, ואפילו טובה, לא?...
    הצלליות מבריקות מאוד, זה מה שעושה את הקטע שלהן לדעתי אחרת הן היו סתם "עוד צלליות חומות".
    שפתון חום זה גם ממש לא אני, אבל לכי תדעי, יום אחד...

    השבמחק
  7. אנונימי22.2.2011, 18:06

    איזה פוסט חורפי.
    אני חשבתי שאת מזדהה עם המיצרים ;)
    בכולופן- אוהבת חומים בשלל גווניהם ובכל המקומות.
    אתמול התחדשתי בגרביים חומות משגעות ונעימות.
    בנוגע לאיפור אז יש לי עוד את הפודרה האינדיאנית של ג'נס קוסמטיקס {החברה הזו עוד קיימת} בגוון הטיבעי שלה ומשתמשת בעיפרון עינים השוקולדי של ספורה הנהדר.
    על נשי הלקים האלו עוד הצלחתי לשים את היד מטעמים טכניים. אבל זה באג'נדה מאז יצאו.

    השבמחק
  8. נטע, חורפי לגמרי.
    רעיון טוב, מקדישה את הפוסט למצרים, תדמייני שיש כאן תמונה של פירמידה ;-)
    גרביים זה מגניב ומפנק, תתחדשי.
    כמה זמן לא שמעתי את השם ג'נס קוסמטיקס! ובאמת לא ידעתי שעדיין קיימת...
    לספורה יש יציאות מוצלחות עם כמה עפרונות, יש לי כמה שאני מרוצה מהם ובאמת אראה איך לשלב אותם בפוסטים.
    שני הללקים האלו זו קלאסיקה לשמה. אין לי ספק שתהני מהם כשינחתו אצלך.

    השבמחק
  9. אנונימי22.2.2011, 18:17

    טוב, כבר שנים שהם כבר לר בשוק.
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=119194
    הג'ארה של הפודרה הזאת היא כזאת עצומה שפשוט נשאר לי, גם לא משתמשת בה כל כך הרבה. מסתצבר שצריכה לבדוק אותה.

    השבמחק
  10. נטע, למרות שמוצרים אבקתיים הם מאוד עמידים יחסית בתנאי אחסון נכונים, אני חושבת שזה הזמן להיפרד...

    השבמחק
  11. יופי של פוסט!
    יש לי את הטריו של סטילה (מסטרוברי, כמו כולן אני מניחה P:). חביב מאוד, הצבעים משתלבים טוב אחד עם השני.
    אהבתי את הלק אינגריד. לא נראלי שאי פעם חשבתי לשים לק חום חח. ואפילו את הצהוב אני יכולה לסבול איכשהו.. הוא לא צהוב בוהק ומזעזע.

    השבמחק
  12. תודה ליפגלוסית :-)
    בהחלט חביב ופרקטי הטריו.
    האינגריד הורס ואם תחשבי יום אחד לשים לק חום ממליצה להתחיל ממנו, בטוח לא תתאכזבי ;-)
    הקלאסיק קאמל אמנם לא צהוב מזעזע אבל כמו שכתבתי, מתברר שצריך להתרגל אליו...
    אני בכל מקרה מעולפת עליו!

    השבמחק
  13. אנונימי22.2.2011, 20:54

    בהחלט, פתחתי אותו והוא נראה מוזר.
    מה שכן רוקנתי את התוך ואת הכד שטפתי.
    הילדים כבר אימצו אותו D:

    השבמחק
  14. נטע, אני שמחה לשמוע.
    רק בשביל זה היה שווה להעלות את הפוסט.
    עכשיו את יכולה לפנק את עצמך במשהו חדש ;-)

    השבמחק
  15. אנונימי22.2.2011, 21:04

    נ"ב
    התמונה של שני הלקים על התיק בהנגדה ממש נהדת וגם הצאורה יצאה טוב.

    השבמחק
  16. אנונימי22.2.2011, 21:05

    יש כבר כל כך הרבה משואים חדשים שאני אמורה/רוצה להתחדש בהם....

    השבמחק
  17. נטע - לקבל מצלמת מוכשרת כמוך מחמאה כזו אני מתמוגגת.
    תודה, זה היה מכוון הניגוד בצבעים ולקח לי זמן עד שיצא משהו ממחיש בגוון...

    גם לי יש רשימה של דברים להתחדשות, בסוף נגיע לכולם...

    השבמחק
  18. אנונימי22.2.2011, 21:21

    דווקא לא. מניסיון הרשימה הזאת מתעדכנת ויש דברים שבסוף לא מתחדשים איתם...

    השבמחק
  19. במה שלא התחדשנו כנראה שלא היה צריך להיות שלנו (וזה לא מתייחס לפרארי הצהובה וההורסת שנמצאת ברשימה שלי ורק עניין טכני של כמה מרשרשים מפריד בינינו...)

    השבמחק
  20. אני אזכור את ההמלצה ;)
    אגב התמונה בצד שמאל עם הלוגו של הפייסבוק,
    זו לא היד שלך מדגמנת את הלק הזה?
    מסקרן אותי לראות אותה :P

    השבמחק
  21. התכוונתי לקלאסיק קאמל כמובן, בתמונה.

    השבמחק
  22. ליפגלוסית, זו בהחלט היד שלי.
    ואת יכולה לראות את היד הזו בגלריית הלקים שלי בפייסבוק.
    יש קישור כאן משמאל למעלה.
    http://www.facebook.com/album.php?aid=5739&id=100001165210384
    שווה הצצה בהחלט ;-)

    השבמחק
  23. נכנסתי :) תודה על הקישור.
    עלייך זה נראה אחרת מהסווטצ' כאן, כאילו יותר חרדלי... לא יודעת להסביר (ואולי אני מדמיינת).
    בגלל זה עניין אותי לראות על ציפורניים כי הרבה פעמים זה שונה מאשר על גלגל ציפורניים.
    ומגניב שגיליתי את הגלרייה שלך P:
    את גם יותר בהירה ממה שדמיינתי משום מה חח אבל זה לא משהו רע כמובן. זה רק מזכיר לי את עצמי :)
    לילה טוב שיהיה!

    השבמחק
  24. בכיף ליפגלוסית :-)
    את לא מדמיינת. הלק הזה נראה אחרת על כל אחת.
    ברגע שהוא על הגלגל הוא נטול השפעה אבל ברגע שהוא על הציפורניים גוון העור משקף אותו אחרת. לכן כתבתי בפוסט שככל שעור הידיים יהיה יותר כהה כך הלק הזה יותר יחמיא. הכוונה היא שככל שהעור כהה יותר כך התת גוון הצהוב פחות יבלוט והלק יהיה יותר רך/חם.
    אני בהירה, אפשר לראות את זה בתמונה שלי לא?...
    מי שעוקב אחרי הבלוג יודע שאני קבוע עם ברונזר. לא אוהבת את הלבנבנות הזו... LOL
    לילה טוב.

    השבמחק
  25. שי עגנון? זוכרת שהיה מישהו כזה, זוכרת שקראתי ספר (אחר) שלו והיה שעמום מוחלט. לא שאני נגד קריאת ספרים, אבל ת'קטע שלו לא הבנתי.
    ועל פנים אחרות לא שמעתי..

    נדיר שאני קונה משהו בחום, הפריט לבוש האחרון שרכשתי בחום היה טייץ לאימונים וגם רק בגלל שרציתי להבחין אותו מטייצ'ים שהם צמודים בקצה.
    אני לא מתאפרת אף פעם בחום. גם אני איכשהו מרגישה שזה לא מחמיא לי (גם אני חומת עיניים אבל לא יודעת אם זה רק זה כמו ה"מחלה").
    אכן יש לי צללית חומה שנרכשה בתחילת "לימוד האיפור" שלי. אבל המטרה שלה היתה רק לשקע העין ולא ממש לאיפור.
    עכשיו נזכרתי שיש לי שמלה חומה דווקא מאוד יפה ובאמת מפתיע אולי לכשעצמו שרכשתי משהו בצבע הזה.
    אבל באמת שבגדול אני מוצאת חום כצבע מאוד משעמם ולא מיוחד.

    בעניין העפרון, מרינה עשתה לי חשק לרכוש את האייליינר החום והברונזה של מאק (למרות שככל הנראה אתקמצן וארכוש מ MAD את יודעת מה, רק בשביל לבדוק אותם בעצמי :P). זאת ההתלהבות היחידה שהיתה לי אי פעם מחום חחח אני מעדיפה את הגרסא הזאת על עפרון שאולי נותן מראה מרוכך אבל עבורי לא מספיק מדויק/מודגש.

    בלקים כידוע אין לי ממש חומים יש לי את רויאל ראז'ה רובי שהוא סוג של חום ויש לי את ה טיזי-דאז-איט שאפשר להתווכח אם הוא חום או בורדו. בזה נגמרו החומים. שני הלקים האלה לא ממש לטעמי. האינגריד נאה אך לא יכולה להתחבר אליו והקלאסיק קאמל... אולי אחסוך במילים חחח בגדול הוא נראה לי לק "חולה" אם כבר השתמשנו במילה הזאת..
    אני לא חושבת שאני לא מחבבת אותו בגלל שאני לא מרגישה נשית, כמו שהוא פשוט כמו שאמרתי נראה צבע חולה, שמזכיר לי דברים שמתקשרים לחולי.
    בעיני הוא גם לא חום, הוא צהוב.
    מעבר לזה, שימר מוזהב? זה ישר מזכיר לי זיקנה וזקנות חחחח

    התיק מהמם!!!
    אני מודה אני מחפשת הפוך ממך - תיק הכי קטן שיש שבכל זאת יכיל את העניינים שלי ולאחרונה רכשתי תיק חום! (שעכשיו שאני חושבת על זה, זאת הרכישה ה"קישקושית" היחידה שלי החודש).
    הוא יפה ונוח, אבל הייתי מעדיפה אותו עם רצועה קצרה (שממש מגניב שלתיק שלך יש אופציה כפולה בעניין..). אם יכולתי הייתי קוצצת לו את הכתפיה הארוכה ומחברת לו אחת קצרה יותר. נו מילא..

    השבמחק
  26. מיטל, איך לא שמעת על "פנים אחרות"? הרי בביה"ס מחייבים לקרוא את זה לא?....

    את רק מחזקת את מה שאמרתי שזה צבע בעייתי, קשה להתחבר אליו. מזכירה שיש לך גם את הצללית של מאק satin taupe, לא?...

    עיפרון חום לפחות אחד זה תמיד טוב, לא תמיד צריך את המראה "הקשה" של העיפרון השחור. במיוחד עכשיו לקראת האביב שכל המראה מתרכך.

    אם את לא מתחברת ללקים חומים אז לא. אני מאמינה שיגיע החום שיפיל אותך בסוף (בטח יהיה עם גליטרים או משהו...).
    חום זה באמת לא צבע נשי מובהק ולכן יש הרבה שלא יבחרו בו, אבל אני מרגישה מספיק נוח להשתמש בלק חום.
    ואיך שימר מוזהב מזכיר לך זקנות איך? מילא גימור ורדרד פנינתי של דודות...

    תודה על התיק :-)
    אני לא מסתדרת עם תיקים קטנים, יש לי יותר מדי דברים שהם "מאסט" בתיק...
    רק ליציאות בערב מכריחה את עצמי להסתפק בקלאץ' קטן.
    תתחדשי על התיק, בדרך כלל אפשר למצוא פתרון לרצועה.
    מזמינה אותך לפנק אותנו בתמונה בבלוג שלך ;-)

    השבמחק
  27. לא. כנראה שקראנו משהו משעמם אחר.
    אף פעם לא הבנתי למה ספרות צריך להיות משהו משעמם.
    בתור מי שמאוד נהנית מקריאה זה תמיד היה נראה לי הזוי.. ככה נגרום לילדים עוד יותר לא לרצות לפתוח ספר??

    אני לגמרי מחזקת אותך בעניין הזה. מצד אחד צבע נייטרלי מצד שני, הוא הרבה פעמים נתפס שלילי.
    אכן יש לי את סאטין טאופ אבל אני מחשיבה אותה כסוג של אפור או יותר נכון, חפור שכאלה איכשהו אני מסוגלת לסבול יותר (ע"ע פרדוקסל)

    אני כמעט ולא משתמשת בעפרונות כידוע, כאייליינר זה משהו אחר.

    אני חושבת שלק חום עם גליטרים דווקא לא הוא זה שיפיל אותי. להיפך, כשאני רואה את החומים עם השימר הם מעצבנים אותי. אולי אני צריכה להשאר עם הרויאל ראז'ה רובי ולהצהיר "יש לי לק חום!" ובזה לסגור עניין חחח

    תמיד זהב מזכיר לי זקנות. למה? שאלה טובה.. אין לי ממש תשובה לזה :P

    אני חייבת שהתיק יהיה קטן אחרת לא נוח לי. מצד אחד יש לי את דברי המאסט שלי, מצד שני כולם כמעט קומפקטיים כמו שאני אובת. אז זה איכשהו מסתדר.
    למרות שתמיד צוחקים עלי שבתיק כזה קטן נכנסים כ"כ הרבה דברים :P

    אנסה לפנק בתמונה. אולי למישהי יהיה רעיון מה עושים עם הרצועה.. זה קצת בעיה כי נראה לי שהפתרון בהכרח לגזור לגמרי את הרצועה הקיימת ולשים אחת אחרת במקומה. השאלה איך קולעים לצבע החום של התיק עם הרצועה החדשה??

    השבמחק
  28. את "בדמי ימיה" של עגנון בטוח קראת...
    זה בהחלט לא ספרים פופולריים לעכשיו אבל יותר הגיוני שילמדו בביה"ס הארי פוטר? אולי, אני לא יודעת.

    הסטין טאופ היא הכי חומה לדעתי עם פיגמנט אדום ברור. איפה היא ואיפה אפור?...
    פרדוקסל הוא סגול בנטיה ובמהות לכן פופולרי יותר מכל החומים.

    ידוע על העניין שלך עם עפרונות. חבל, גם כי יש לך עפרונות וגם כי בתמונות זה בדרך כלל הוסיף לך התיחום הזה.

    איתך אי אפשר לדעת איזה לק יפיל אותך, מה שבטוח זה שאם זה יקרה יום אחד זה בטוח יהיה משהו שיפתיע.

    אולי הבעיה שלי עם תיק קטן שהוא יוצר אשליה כאילו מגדיל את הגוף... תיק גדול יטשטש את זה, לא יודעת...

    לגזור את הרצועה?... כבר עדיף לקנות תיק חדש.
    ובכל מקרה אם משנים רצועה אני הייתי שמה משהו שהוא לא חום וכך זה לא יראה מאולץ. נניח, מוזהב, כסוף, לבן, כחול, ירוק, אדום.

    השבמחק
  29. בדמי ימיה נשמע לי מוכר. לא זוכרת מזה כלום..

    אני לא אומרת שצריך לקרוא הארי פוטר בבי"ס
    אבל כן הייתי נותנת "נקודות זכות" למישהו שקורה ספר בעברית ועושה עליו מה שאנחנו מכירים כ"book report"
    מה שכן, הייתי מטילה וטו על כל ספר שאי פעם נעשה עליו סרט :)
    אני חושבת שצריך לעודד קריאה בבי"ס. אני יכולה להגיד לך שבבי"ס היסודי שלי הייתי "וירדואית" גם בגלל שהייתי קוראת המון.
    בינינו, הספרים היו פשוט יותר מעניין מהסובבים אותי.
    והפעם *לא* אגיד נו-אופנס לאילו שלמדו איתי..

    אני חושבת שצריך לתת ספרים שיש להם ערך מוסף אבל גם לא עתיקים כאלה או קשים לעיכול.
    את יודעת מה, הייתי נותנת את עלובי החיים. אני חושבת שיש המון ערך מוסף בספר הזה והוא גם מעניין מספיק.

    עכשיו כשאת אומרת את זה, אני נזכרת שאני מדברת על ה Sable חחחח אני תמיד מבלבלת ביניהן. פשוט מכה!
    אני משתמשת בה בעיקר בחלק הפנימי של העין בכדי לא "לסגור" אותה עם גוונים כהים. אם אני שמה אותה על כל הגלגל ושמה אייליינר יוצא מראה מכוער ועייף.

    אם אמרנו עייף, כבר אמרתי אני חושבת, שלדעתי ההדגשה עם עפרון מתחת לעין נותנת לעיניים שלי מראה עייף, או מדגישה שאני כבר לא בת 20..

    אני עד כדי כך "גרועה" בטעם לקים שלי? חחחח
    oh well, אני משערת שזה לא כזה מפתיע..
    אני צריכה לשים את הרויאל ראז'ה רובי. אולי אני אשנא אותו ואוסיף אותו לרשימת הסוופים שלי. אני כבר עכשיו תוהה איך זה הגעתי למצב שיש לי לק חום.
    נראה, אולי אני בכלל אחליט שהוא מעלף לגמרי ואצא במסע חיפושים אחרי החום האולטימטיבי..

    לגבי עניין תיק גדול / קטן ביחס למבנה גוף מעניין. אף פעם לא חשבתי על זה. והאמת יש לי בעיה קשה של דימוי גוף. אין לי מושג איך אני נראית! חחחח יש לי תפיסה די מעוותת ונורא קשה לי לתפוס את עצמי וגם שינויים שחלים בי. לאחרונה כולם אומרים לי שרזיתי. אני בכלל לא מרגישה את זה, ובכלל המשקל מראה שעליתי 2 ק"ג.
    כל העניין מאוד מוזר בעיני. אבל לא הולכת להתווכח עם כ"כ הרבה אנשים לגבי זה. זאת מחמאה. אומרים תודה וזהו.

    לגזור את הרצועה = פשוט להסיר אותה. לשים אחרת במקומה. לקח לי כ"כ הרבה זמן למצוא את התיק הזה (אפרת ומורן יעידו על כך). יש לי דרישת קדם שנורא קשה לעמוד בה - שלא יהיה את התא/חוצץ באמצע שמפריע לי להוציא ולהכניס דברים לתיק. מסתבר שהיום כל התיקים מכילים את הקשקוש הזה..
    ושכחתי לציין שאני שונאת להוציא הרבה כסף על תיקים בגלל שזה משהו שמחליפים הרבה בדר"כ, כלומר, זה משהו שגם ככה לא נהרס ממש אבל מחליפים אותו כי נמאס.

    מה שאמרת גרם לי לחשוב שהייתי רוצה את הרצועה הכחולה מהתיק הכחול (הקודם) בשביל התיק הזה...
    אבל פשוט בלתי אפשרי להחליף ביניהם בגלל שהרצועה בשניהם מחוברת עם ניט כזה.

    השבמחק
  30. מיטל, וטו על כל ספר שעשו עליו סרט זה הגיוני אבל זה קשה מדי.. LOL
    את עלובי החיים יש בתי ספר שמלמדים. יש ספרים שהם חובה וכאלו שלא.
    את ממש מבוזבזת עם כל התובנות האלו, היית צריכה לעבוד בועדה שמטפלת בנושאים האלו, בטוח הלימודים היו הופכים לחוויתיים יותר...;-)

    ה- Sable הרבה יותר מעודנת מה- satin taupe.
    העניין עם העפרונות זה בהרגשה שלך, הכל תלוי בצורת ההנחה.
    זה כמו ההרגשה שלי עם הגודל של התיקים, זה לא בהכרח הופך את זה לנכון.

    ואת ממש לא גרועה בטעם של הלקים. יש לך פשוט טעם מאוד ייחודי ומיוחד :-)
    ותשמרי את הפרוייקט למציאת החום האולטימטיבי כבר לחורף הבא.

    מה זה תא חוצץ באמצע? אני חשבתי שכל התיקים כבר שנים הם חלל אחד...
    בנוגע למחיר כנראה שזה מאוד תלוי מה את קונה. רוב התיקים שלי מאוד יקרים אבל הם גם קלאסיים יחסית ומחזיקים להרבה זמן. לא נמאס לי מהם ואני מגוונת ביניהם כמעט כל יום.

    השבמחק
  31. אני חושבת שיש מבחר מאוד יפה של ספרים שאפשר להשתמש בו.
    וגם אפשר לפתור את העניין בכך שאופציות הספרים הם רק של סופרים ישראלים וכמה מהם יש סרט?

    אמא שלי מאוד רצתה שאהיה מורה. ואני יכולה לומר שאפילו עשיתי שיעורים פרטיים ומאוד נהנתי מהם.
    אבל מורה בבי"ס? ואי ואי, תני לי יומיים והיו שמים אותי במעצר על התנהגות לא אתית חחח
    מעולם לא אהבתי ילדים, גם לא בתור ילדה. לשים אותי בכיתה מלאה בכאלה, בשתי מילים - אלוהים ישמור!

    כן אכפת לי מאוד מחינוך באופן כללי ואני מאמינה שצריך ואפשר להכניס הרבה יותר ערך מוסף בבי"ס. משהו שיגרום לילדים להכנס לכיתה ולהקשיב למורה.
    חבל שכבר בגיל 9 איבדתי את הכבוד למבוגרים בדגש על מורים. היו כמה מורים שכן אהבתי, בודדים שכאלה, אבל בגדול לא ראיתי אותם ממטר. ידעתי שזה שהם מבוגרים ממני לא אומר כלום. הם באו להעביר את החומר וללכת. זה אני יכולה לקרוא בספר, לא צריכה מורה בשביל זה ובטח לא צריכה לשבת על כסא לא נוח במשך 45 דק'..
    מעדיפה לפרוס שמיכה על הדשא בחוץ, לשכב על הבטן, רגליים מקופלות חצי באויר..

    צודקת. הכל מתחיל ונגמר בהרגשה.

    חחחח אני אוהבת תיקים עם כמה תאים אחרת אני לא יכולה למצוא או להוציא שום דבר. וזה בלתי אפשרי עבורי.
    דווקא הפעם רכשתי תיק "בלי תאים".
    תא אחד אחורי בשביל העניינים הנשיים, ושני "מיני תאים" כאלה בלי רוכסן אחד לסוכריות כי מידי פעם צריך, והשני לפלאפון. לא האמנתי שאסתדר עם כזה תיק אבל מה אני יודעת!

    ניסיתי לחפש בגוגל את מה שאני מתכננת אליו אבל לא מצאתי.. אנסה להסביר.
    יש לך נגיד תא אחד גדול בתיק, באמצע יש מעין "חוצץ" שהוא תא צר כזה עם ריצרץ'. התא עצמו הוא רך (מן הסתם, זה תיק, לא מזוודה..) מה שאומר, שאם את רוצה סתם ככה ובכיף להכניס "אבסנט-מיינדד" את הארנק פנימה, סביר הוא יתקע במחיצה הזאת. שונאת שזה קורה בעיקר עם הקינדל.

    השבמחק
  32. לא התכוונתי כמורה, בכל זאת כדאי שמורים יחנכו את התלמידים ולא להיפך...
    כתבתי בועדה הרלוונטית, כלומר במשרד החינוך, היית מוציאה אותם מהסרט שהם חיים בו בטוח.

    אין מצב שאני מסתדרת עם תיק עם תאים בפנים, זה מזכיר לי את התיקים של הדודות של פעם.
    לא מבינה את זה, תמיד התאים בגודל הלא מתאים...
    הבנתי את הקטע עם החוצץ. מיותר לגמרי לדעתי כמו שאר התאים בתיק...

    השבמחק
  33. אנונימי23.2.2011, 12:35

    מיטל- תלכי לרצען והוא יקצר לך את הרצועה הקיימת בצורה נכונה.

    דנרה, ראשית יש לי פתרון לברונזר תוצרת בית, משהו שאחותי {קוסמטיקאית ומאפרת בכירה} עושה כשהיא מאפרת כלות. היא לוקחת פודרה דחוסה מאט בצבע המאים ומרסקת אותה לאבקה. ואח"כ מוסיפה אבקת זהב {לבן, צהוב ואדום- קונים בחנויות הובי, חשוב לשים לב שזו אבקת זהב אמיתי ולא אבקה בצבע זהב, בד"כ המחיר הוא פי 4} היא מוסיפה את האבקה לאט לאט, לפי הגוון עור של המאופרת {בהירות- יותר לבן וכו'} וככה מתקבל ברונזר שימרי בדיוק בגוון וניצנוץ הרצוי.

    ואגב כך, אני קניתי את San Tan-tonio של OPI
    במקרה כי עברתי ליד נייל סטודיו. וכמובן גם את Ms. Robinson של color club, ואגב, הקיצור Ms. מבוטא מיז- והכוונה היא שאת בזכות עצמך ולא מיס- כלומר רווקה או מיססיס- נשואה = שני תארים שהביעו טרום הפמיניזם תלות קיומית, כלכלית, אישיותית בהצמדה גברית.

    השבמחק
  34. אתחיל מהודעה לנטע - רצען? are you serious? איפה מוצאים שכזה?? (ובבקשה לא להגיד לי ת"א)

    דנרה -
    מזל שלא התכוונת כמורה. ואני חושבת שלי היה המון מה ללמד את המורים שלי. אבל מילא. אני כבר לא שם. אפילו לא יודעת למי להודות ששרדתי. כמו שהבנת, זיכרונות יפים מבי"ס יש לי, אבל גם הרבה כאלה שהם לא.
    לשים אותי במשרד החינוך גם מסוכן, הייתי מיירטת מורים בלי הכרה. או שאולי זה דווקא די טוב..

    חחח תאים לא בגודל מתאים זה אומר שהתיק לא מתאים לך. אם אין לתיק תאים בכלל, איך את מסתדרת שהכל זרוק בפנים? איך את מוצאת משהו?

    השבמחק
  35. ועוד משהו לנטע כי שכחתי,
    את צודקת! אנחנו כל הזמן אומרים גברת רובינסון או מיס רובינסון כשזה צריך להיות מיז. שערוריה בפני עצמה!
    אבל אילו הן הלקלקניות הפרחות.
    אני מוכנה לשקול להכניס את העניין לאמנת הלקלקניות.

    השבמחק
  36. נטע - זה נשמע פתרון יצירתי הברונזר, אבל אם עוד לא הבנת אני הכי לא יצירתית ואין לי סבלנות לזה. מעדיפה משהו מוכן שיגיע בצורה דחוסה.
    ה- OPI San Tan-tonio שקנית הוא לק יפהפה. עדין וניטרלי.
    שמחה שבשעה טובה קנית את הרובינסון, לק מאסט הורס במיוחד.
    תודה על החידוד בעניין השם. בתור פוסט פמניסטית זה קריטי העניין ;-)

    מיטל - לצרף אותך לשורות משרד החינוך זה יכול להיות רענון מבורך.
    הרי יותר גרוע ממה שקורה במערכת החינוך בארץ לא יכול להיות...
    מסתדרת בלי תאים בתיק, מתרגלים. פותחת את היק וכל הדברים מולי.
    ולמי קראת פרחות? עכשיו כולן יקומו עליך...LOL

    השבמחק
  37. אנונימי23.2.2011, 12:58

    מיטל- יש אחד בחדרה ואני בטוחה שבטח תמצאי גם הנתניה.

    דנרה- מבינה את הקושי שלך בזה. היתרון שלך, הוא שתעשי משהו באופן חד פעמי שישמש אותך לאורך זמן.
    מוכנה לעזור לך בזה.

    השבמחק
  38. קאמל הוא צבע לחורף. בכל הפוסט התחברתי לשני פריטים. הצלליות של סטילה ו...התיק.
    יש לי תיק של COACH שרכשתי לפני שמונה שנים בני יורק - קאמל משולב עם סגול (איך לא). התיק כבר לא מודרני אבל אין לי שום כוונה לותר עליו. (ראוי לציין שצריך הרבה ירוקים כדי לקנות תוך כדי שיטוטים תיק של COACH)

    השבמחק
  39. אפרת, כמה לא מודרני הוא?
    בסה"כ יש להם מבחר ענק של תיקים כל שנה אבל רובם די מוצלחים לאורך זמן.
    קאמל וסגול זה שילוב הורס. כל שנה הם מוציאים דגמים חדשים עם השילוב הזה.
    בנוגע לשיטוטים ולירוקים, כנראה שלכרטיס האשראי אין ברירה והוא סופג הכל...

    השבמחק
  40. לא פרחות. לקלקניות פרחות. יש הבדל גדול!
    מיד אני שולחת אותך לבקבוקית לסדנת חינוך!!

    את יכולה לנסות לצרף אותי אם יש לך קשרים במקומות הנכונים ;)
    אולי אני צריכה לומר - אם יש לך אומץ!! חחח

    השבמחק
  41. אנונימי23.2.2011, 14:58

    אפרת- נגעת בנק' כאובה במיוחד.
    קיבלתי מתנה תיק coach, כלומר, גיסתי קנתה שני תיקים, אחד מהקוקצייה הציבעונית ואחד מהקולקציה של הסגול-כאמל, מתנות לי ולחמותי. כמובן שחמותי בחרה לי את הצבעוני והצעיר P: זה לא שינה לי הרבה כי שניהם קטנים וזערוריים ולא מכילים כלום, ככה שהוא דיי שוכב לא בארגז מצעים.
    תיק חום כמו הלק אינגריד דווקא יש לי- משהו מדהים מקולקציה ישראלית חד פעמים שהוציאה חברה שלי.
    ובהזדמנות זאת, הגיע הזמן להחליף את הלוק היומ-יומי שלי, שהיה עד עתה תיק אפור מלבד.

    השבמחק
  42. אנונימי23.2.2011, 21:39

    ולגמרי שכחתי את ה- baling bag בחום קרוקו שלי, אבל גם הוא חצי מיותם מפאת חוסר מקום.

    השבמחק
  43. מיטל - רק לא לבקבוקית, היא רודה בי מספיק...LOL

    נטע - כמוני כמוך עם התיקים הקטנים, זה פשוט לא.
    ובהחלט הזדמנות להחליף את התיק!

    השבמחק
  44. בכל הנוגע לאיפור הכיוון שלי הוא מאוד טבעי כך שחום זה גוון שדי שולט בצלליות שלי. גם לי יש את הטריו של סטילה, והוא נחמד אבל לפעמים השימר כבד לי מדי ליומיום.

    השבמחק
  45. וניטי - כבד השימר? באמת?
    אצלי הצלליות נתפסות מאוד מעודנות, לא משהו דרמטי, אולי בגלל הברק שמרכך את הגוון.
    נו, לפחות נראה שויתרת לי על סדנת החינוך שמיטל הציעה. מזל...;-)

    השבמחק
  46. בעניין ספרים אני לגמרי אולד סקול כך שאני לא יכולה להזדהות עם הצעותיה של מיטל... חוצמזה עגנון הוא אליל. מי אני שאתווכח עם זה?

    השבמחק
  47. התכוונתי לסדנת חינוך שמיטל איימה לשלוח אותי אצלך,
    על הלקלקניות הפרחות, בעעע.....

    השבמחק
  48. אופס... פספסתי את זה. ואין מה לוותר - מיטל היא כנראה זו שצריכה לבוא לסדנת חינוך אצלי. היא כבר היתה אמורה לדעת שלקלקניות פרחות הן פרחות לכל דבר, וההבחנה ביניהן אין בה ממש.

    השבמחק
  49. מיטל - שימי לב לתשובת וניטי.
    מילים כדרבנות.
    I rest my case...!

    השבמחק
  50. אני עדיין בכאב ראש של הבוקר כך שאני מנועה מלהגיב בצורה רצינית... לי זכור פוסט או לפחות תגובות בפוסט שעושה הבחנה בין השניים.. :P אבל באמת שאין לי כוח עכשיו לחפש אותו בעעעע

    השבמחק
  51. אנונימי24.2.2011, 8:23

    גם אני בעד עגנון יותר אוהבת את "תהילה" ו"כתמול שלשום"

    השבמחק
  52. מיטל - אהבתי את ההגדרה "כאב ראש של הבוקר" LOL

    נטע - סוף סוף קצת תרבות פה. יפה לך.

    השבמחק
  53. מזל שאהבת את ההגדרה, אני הייתי רצינית חחחח
    עובר לי לרוב אחרי הקפה.
    כנראה בגלל שבשעה הזאת אני מספיק עירנית בשביל להתעלם מכאב הראש. הוא חוזר לקראת הצהרים כשאני נזכרת ששתיתי רק את הקפה..

    השבמחק
  54. אני יודעת שהיית רצינית.
    זו הגדרה טובה כי זה בדיוק מה שיש לי, לפני ההפוך של הבוקר אין עם מי לדבר.. לא באיפוס בכלל.
    בצהריים זה לא קורה לי, רק אחרי ארוחת צהריים שאני רוצה לישון אבל תמיד יש ישיבות...

    השבמחק
  55. Amazing blog!!;) what about following each other?:D kisses from Poland <3 

    השבמחק
  56. אנונימי24.2.2011, 10:11

    שמתי לך משהו בקיר שלי.

    השבמחק
  57. אני כ"כ כזאת!
    פעם הייתי טיפוס של בוקר, יכולת להעיר אותי ומיד להתחיל לדבר איתי על שיחה הכי כבדה שיש.
    היום? איפה!

    יש לי חבר שעבר "תאונה קלה" והוא בבית כל הזמן. תהרגי אותי אני לא מבינה למה הוא בוחר תמיד להתקשר אלי ב 8 בבוקר. אני מנסה לאלף אותו. בנתיים הגענו ל 9:55. אני מקווה שהוא ילמד שהכי טוב לדבר איתי ב 11..
    בשעה הזאת אני גם ערה, וגם יכולה לקלוט מידע חדש שלא קשור לעבודה.

    השבמחק
  58. חום זה אכן צבע בעייתי מבחינתי. אין לי בגדים חומים, אין לי נעליים חומים ולא תיקים חומים. מה שכן יש לי שפע של צלליות חומות ולק אחד. זהו.
    שקלתי לקנות את INGRID כי הוא מהמם בעיני אבל ויתרתי בינתיים בשל התמכרות קשה ללקים סגולים. CLASSIC CAMEL גם יפהיפה, אבל לא בשבילי, צריך באמת אור טיפה יותר כהה כדי שהיופי שלו יבלוט.
    שלישיה של סטילה שלי בינתיים במגירה עד שיבוא הקיץ כי כרגע הצבעים מרגישים לי קצת בהירים מידי.

    השבמחק
  59. Thanks Nonszalancka,Your blog is amazing too, of course, following already :-)
    Wonderful creative pictures. LIKE!

    השבמחק
  60. נטע - ראיתי כמובן!

    מיטל - אני אף פעם לא הייתי טיפוס של בוקר. חברים שלי יודעים שאין טעם להתקשר בשעות כאלו, חבל לקחת את הסיכון בכלל...

    עדן - אפילו לא מגפיים חומות?... פריטים מעור בצבע הזה פשוט הורסים בדרך כלל.
    מול הסגול הגיוני שלחום אין סיכוי...;-)
    אני בקיץ לא מסוגלת להתאפר בחום. כאילו לא שמח מספיק..

    השבמחק
  61. אנונימי24.2.2011, 12:52

    "טיפוס של בוקר"- ההגדרה הזו עברה מטא-מורפוזה אצלי בשנים האחרונות.
    חחחח

    השבמחק
  62. איזה פוסט חורפי מהממם...אהבתי את הגוונים ;-) אבל עם החורף לא חורף הזה עכשיו, ניראה לי עוד מעט נתחיל עם "הכן גופך לקייץ" חחחח את ראית את המכשיר החדש הזה ME ? מה את אומרת? את מיתקוונת ליסרוק אותו? ממש היתי רוצה לדעת מה דעתך....

    השבמחק
  63. תודה מרינה :-)
    אמנם חורף אבל מזג האוויר כרגיל משובש כאן...

    בנוגע למסיר שיער ME, לא התרשמתי ממנו יותר מדי, גם לא ראיתי עדויות שבפועל הוא עוזר לאורך זמן. כנראה שצריך לחכות ולקרוא התרשמויות אמיתיות ולא הודעות יח"צ שמבטיחות הרים וגבעות. אם הוא באמת יעיל כמו שמבטיחים אז הוא בהחלט שווה את ההשקעה.

    השבמחק
  64. אז בעצם-לפי עגנון-חום זה צבע של גרושות? :)
    מאוד יפים, שני הלקים שהעלית. הקאמל באמת ממש אצילי, מעניין איך ייראה עלי במציאות (בטח שימרי מדי עם אפיל כמעט פנינתי-סבתאי)

    השבמחק
  65. מרג'ורי - מסקנה מעניינת לגמרי! ואני חשבתי שאדום זה צבע של גרושות...;-)
    הלקים אכן מהממים.
    ההגדרה שלך אצילי לקאמל פשוט מדויקת, אם כי הוא יכול להיראות כמו מחלה על גווני עור מסויימים.
    כמו שכתבתי, ככל שגוון העור כהה יותר כך הלק הזה יחמיא יותר.

    השבמחק
  66. מסתבר שאת לא היחידה שחושבת עכשיו על מדבר...
    גו'ליה חשבה גם היא על קהיר ועשתה מראה שבאשכרה נראה כאילו לקחה את שני הלקים שלך בגרסא הצלליתית שלהן ועשתה מהן מראה -

    http://www.misschievous.tv/2011/02/world-cities-cairo.html

    השבמחק
  67. וואלה מיטל, בטח קיבלה השראה ממני...LOL
    יצא לה יפה, האמת שבדרך כלל יש לה שילובים שאני אוהבת, מאוד יצירתית (אפילו שהתמסחרה קצת).
    אבל מה שאני הכי לא אוהבת אצחלה זה שתמיד היא מניחה את הצלליות במשולש החיצוני בצורה חדה כזו, דרמטית. זה לא הרמוני ומטושטש. זה פשוט מחריד לדעתי...

    השבמחק
  68. ברור שקיבלה השראה ממך!!

    אני מתה על השילובים שלה! היא מופרעת בצורה הכי חיובית שיש! אבל דוגרי, התעייפתי ממנה, לא בגלל שהיא התמסחרה (מה שאני לא ממש חושבת שקרה לה אבל אולי אנחנו מסתכלות על החשיפה הגדולה שלה אחרת) אלא בגלל שאילו מראות לפאן ולא משהו פרקטי. בכלל לאחרונה אני לא מסתכלת על סרטונים ביו-טיוב. לא שנגמר לי מה ללמוד, כמו שאני מרגישה שהכל חוזר על עצמו..

    רוב המראות שלה הם לא ליום יום כך שאפשר להבין שהמראה סופר מודגש. ודווקא אני חושבת שהמראות שלה עצמם מאוד הרמוניים עם השילובים ההיסטריים שלה. אבל אכן, אני לא אוהבת זוויות חיצוניות מודגשות כי כידוע אני מעדיפה מראה עגול.

    השבמחק
  69. אנונימי25.2.2011, 16:35

    פתאום שמתי לב לאירונייה שעל פוסט של חומים קיבלתי תגובה מבחורה מפולין.

    השבמחק
  70. מיטל - גם אני כבר תקופה ארוכה פחות צופה בסרטונים. ממש לא במוד לזה. מסכימה שיש חזרה על הדברים, אין הרבה ריגושים ובדרך כלל הסרטונים ארוכים ומתישים ואפשר היה לקצר אותם בחצי.
    בנוגע לזווית, מודגש יכול להיות בכל צורה, אני אוהבת שזה מלוכסן כמו אצלה, הבעיה שלי זה שהסיום חד ולא מטושטש, מעברים קשים מדי.

    נטע - שום דבר לא נסתר מעינייך...:-)

    השבמחק
  71. אנונימי25.2.2011, 21:36

    הקיבלתי היה צ"ל קיבלת.
    אצלנו התקרה כבר בבז' חחחח.

    השבמחק
  72. נטע - והקירות חומים?...;-)

    השבמחק
  73. אנונימי25.2.2011, 21:53

    את מפתה אותי לספר בדיחות מאוד לא יפות.

    ותראי איזו חזקה אני. אני לא אספר אותן.
    בטח שלא בפרהסייה.
    ועכשיו הולכת לצפות בטמבלביזייה.

    השבמחק
  74. אנונימי26.2.2011, 8:19

    אני לא כל כך מתחברת לחומים אבל יש משהו אחד שאהבתי והוא הצ'יינה גלייז ingrid הוא גוון יפיפה..

    השבמחק
  75. נטע - תמשיכי לגרות אותנו ככה ולאן נגיע?...

    ליאן - האינגריד באמת מהמם! יש לך טעם טוב :-)

    השבמחק
  76. מאוד אוהבת את הצללית, אבל לא יוצא לי להתאפר. אני פשוט לא אוהבת. רוטינת האיפור שלי כוללת גלוסים, מסקנה ואייליינר, ואודם אדום בוהק אחד.
    את רב המוצרים הנ"ל אני קונה במאק, כי אם אני כבר משתמשת בכל כך קצת - למה לא לפנק את עצמי במוצרים טובים?

    אהבתי מאוד את הלקים! (:

    השבמחק
  77. שרלוט - אם את מרגישה שהאיפור הזה מספיק לך זה נהדר!
    אני חושבת שזה עניין שמשתנה עם הזמן, גם לפי תקופות ומצבי רוח.
    לפעמים אצלי גם איפור ברגוע ולפעמים ממש מושקע.
    פינוק זה תמיד כיף וספרי באיזה אודם אדום בוהק את משתמשת...

    השבמחק
  78. אולי בגיל יותר מאוחר אתעסק יותר עם האיפור.
    אני משתמשת בheartless, מקולקציית הדיסני של מאק. פשוט מושלם לדעתי, נשאר על השפתיים המון זמן ונותן מראה סקסי!

    השבמחק
  79. אני וחום ממש לא מסתדרים ,אני נראית מאוד חיורת,חולה.תיקים וריהוט זה משהו אחר מתה על צבע חום וגווניו.
    הפוסט נהדר כרגיל והתיק אין מה לדבר.

    השבמחק
  80. שרלוט - איזה טעם יש לך! שפתון פשוט הורס ה- heartless!!!
    אני כרגיל הטרחתי את עצמי למאק רק שבוע וחצי אחרי ההשקה בשביל לגלות שהשפתון הזה כבר ז"ל ואזל מזמן... הכי רציתי את השפתון Toxic Tale ההורס מהקולקציה.

    בק - תודה :-)
    זה אכן צבע שלא ממש בקונצנזוס כמו הסגול...

    השבמחק
  81. יש לי מזל, כי זה היה האחרון בחנות! המוכרות אמרו לי שזה או עכשיו או לעולם לא, וברור שבחרתי בעכשיו ;)

    גם לך יש טעם מרשים!! Toxic Tale פשוט מהמם, אני לא מוצאת זמן ללכת לפשפש במאק ולשאול אם הוא עדיין שם. לכי תדעי, יש הפתעות בחיים.

    השבמחק
  82. שרלוט - אנסה לחסוך לך זמן בפישפושים...
    הקולקציה הגיעה רק לארבע חנויות מאק בארץ ובדקתי בארבעתן. יוק...
    אם יקרה נס ובמקרה את מוצאת את השפתון הזה,
    כמובן שהמעשה הטוב שלך השנה יהיה לידע אותי מיד במציאה :-))

    השבמחק
  83. אוייש. אני בכל זאת אנסה לפשפש לי בחנות המקומית. אני לא גרה בתל אביב אך בהחלט באיזור השרון, אני מקווה למצוא שם.
    יש את השפתון באיביי, אבל הוא 42$ (150 ש"ח בערך) ואני דיי בטוחה שבמאק בארץ הוא עולה 100 שקלים.

    אשמח לידע אותך אם אמצא, ועם הרבה חיוביות אני מקווה מאוד למצוא. :)

    השבמחק
  84. תודה שרלוט, אשמח כמובן לחדשות טובות בעניין :-))
    זה פשוט הורג אותי הניצול של אנשים באיביי.
    לא ש- 42 דולר זה סכום שיהרוג מישהו אבל זה כמעט פי שלוש ממה שעלה בארה"ב (15 דולר)!

    השבמחק
  85. אנונימי27.2.2011, 0:44

    הClassic Camel מהמםםםםםםםםםםםםם.
    הזמנת אותו מהאינטרנט אני מניחה?
    לא מצאתי צ'יינה גלייז בארץ :(.

    השבמחק
  86. לגמרי מהמם אנונימית :-)
    קניתי בארה"ב אבל בהחלט מומלץ לקנות באיביי ממוכרים אמינים.

    השבמחק
  87. אני גם לא חובבנית של חום אבל פה הכול נראה "טעים", צלליות של stila ממש נחמדות אצלי הן יותר לתפקיד של שימר מסתדרות עם התפקיד מצוין

    השבמחק
  88. רעיון נפלא להשתמש בצלליות כשימר,
    תודה על הטיפ!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails